Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hee kijk. Marokkanen: Dat is niet mijn probleem

De Nederlandse samenleving puzzelt er al een decennium op: het Marokkanenprobleem. Bestaat het wel, bestaat het niet, mag je er überhaupt over beginnen en zo ja, wat vindt de MinPres er dan van en is het niet eigenlijk allemaal de schuld van Greet danwel GeenStijl? Moeilijk, moeilijk. Nee, dan de mocro's. Die zijn er veel makkelijker in. SBS Nieuwsuur ging naar IJmuiden vandaag om de Marokkaanse middelvinger aan de pols te houden, getuige deze wtf-timeline met de "moeilijk opvoedbare leerlingen" van het Aloysius (lees: kids die zonder ontbijt de deur uit gaan en dan huismerk suikerdrankjes van de Appie halen). Marokkanen? Probleem? Met kopschoppen? Da's niet mijn probleem, vriend. Jongens. Da's toch geen begin van een antwoord...
Update. Meisje alsnog ter observatie opgenomen in ziekenhuis wegens zware hersenschudding.

Reaguursels

Inloggen

Dit is dus de ellende geboren in Nederland met ouders die hun achterlijke land achter zich gelaten hebben om te kunnen profiteren van de rijkdom in Nederland ,opvoeding hebben deze kansloze naffertjes niet gekregen en eigenlijk zijn ze de rest van hun trieste leven ook kansloos om iets bereiken,en wij zitten nu met deze domme onopgevoede generatie naffers opgescheept.

Amsterdam Hustler | 20-09-14 | 18:17

Toestand sterk verslechterd, natrappen op hoofd terwijl bewusteloos, wie de beelden ziet, ziet OVERDUIDELIJK een poging tot doodslag. Onze fascistische "rechters" zullen dit wel HEEL anders gaan "interpreteren".
Andersom, stel het meisje was erin geslaagd een klap terug te geven tegen het 'Linksche' (neonazisitsche) übermensch, de gedegeneerde marokkaan, had ze, hersenschudding of niet, halfdood of niet, ALLANG in de cel gezeten en was de standaard ingevulde aanklacht tegen autochtonen allang bij de d666 rechter in zn postvak gezeten...

G. Raayer | 20-09-14 | 15:43

Zou mooi zijn als deze 'meneer' eerdaags zelf in een noodsituatie verkeert.
Ontzet moet worden, of hartmassage nodig heeft..
ach wat zou het ook, is niet mijn probleem. Lul!

Wanne | 20-09-14 | 14:09

Dat zijn geen Marokkanen,mensen in Marokko zouden heel anders gereageerd hebben.Die jongens zijn een door Holland gefabriceerde misbaksels.

kzegje | 20-09-14 | 13:05

En maar afstand nemen van de woorden van Geert, stelletje lafbekken die politici

ohcarol | 20-09-14 | 12:53

Wat zegt onze premier ("voor alle Nederlanders"!!!!)hiervan? En natuurlijk zijn holmaatje Samson?
Graag een reactie!

hertog2 | 20-09-14 | 12:51

@ tweetybird. Wie zich bij de kruistochten verkijkt op de oproep van de pausen, bij het Noord-Ierse conflict op de tegenstelling katholiek-protestant etc., heeft niks maar dan ook niks, begrepen van de geschiedenis.

sad | 20-09-14 | 10:35

tjonge tjonge wat weer een niveau,wat een dom volk ongelooflijk!!!

Lange | 20-09-14 | 10:28

Roger Kaputnik | 20-09-14 | 06:49 Dus ?

ja,diedus! | 20-09-14 | 10:19

Jan Dribbel | 20-09-14 | 00:45 Er verandert inderdaad telkens iets in de samenstelling van het parlement. wat blijft als feit en markering in de gechiedenis is het getal 125 , u weet wel.

ja,diedus! | 20-09-14 | 10:18

Ik heb dat filmpje gezien en ik vind dat de daders moeten worden berecht als terrorist.

gutgutgut | 20-09-14 | 10:02

Als ik zoiets geflikt zou hebben had ik geen strenge rechter nodig gehad om tot inkeer te komen.... Daar zou mijn vader wel voor gezorgd hebben...
En dat is nu precies het probleem met de jongere generaties.....

Loebas | 20-09-14 | 09:16

Zo trots op onze multi-culti samenleving.
Zo ontzettend trots!

Mafkaan | 20-09-14 | 08:55

de Voorzittert | 19-09-14 | 19:07

Ik ben een gezonde Hollandse man, maar ik heb nog nooit problemen gehad met Achmed, Mo en/of Mustafa. In mijn lagere schooltijd hadden we die trouwens ook niet (ben 48). Waar wij wel problemen mee hadden als dorpsjeugd waren import westerlingen, dat dan weer wel. Nog steeds een hekel aan westerlingen trouwens, ongemanierd asociaal kutvolk.

Roger Kaputnik | 20-09-14 | 06:49

@swift1.6 | 20-09-14 | 02:58
Als zelfs de pastoor de boodschap van de Paus niet begrijpt en zich aan kleine jongetjes vergrijpt is de boodschap van de Paus wellicht niet duidelijk. Of wellicht heeft de Paus zijn beste tijd gehad als zelfs meneer de Pastoor niet naar hem luistert

De Veerboot | 20-09-14 | 06:01

Het is zeker niet mijn probleem, als straks Mo en Fatima uit hun huizen worden getrokken omdat het volk het recht in eigen hand neemt.Ik zit er stiekem op te wachten.

h.a | 20-09-14 | 05:37

En Pechtold kwam spuitend klaar...

De Anaalprofeet | 20-09-14 | 03:25

Een paus die in afrika verteld dat een condoom gebruiken tegen gods wil is is in weze een massa moordenaar.

tweetybird | 19-09-14 | 19:58

Ah, het bekende paus-condooms argument. Ja, dat is het beste en meest steekhoudende argument (proest). De paus zegt namelijk dat men vooral alles en iedereen moet neuken, toch? En die afrikaantjes luisteren daar ook heel precies naar. Of nee, wacht. Hij zegt juist dat seks alleen binnen het huwelijk hoort en met 1 partner. Gek, op die momenten lijken ze de boodschap ineens niet te horen.

swift1.6 | 20-09-14 | 02:58

@Supermatthijs | 19-09-14 | 20:13
Je hebt de slingers al hangen om het te vieren? Jij zou nog meelij vragen voor je kopafsnijder!

INH.30CL | 20-09-14 | 02:54

niet dat de meeste blanke iets zouden doen. Geef maar toe, als het er op aan komt, zijn we bijna allemaal lafbekken. Of het nou gaat om iemand die in elkaar geslagen wordt of om iemand die verzuipt.

swift1.6 | 20-09-14 | 02:51

@jezusismijnheer
Het ging best leuk met de mensheid.
Tot de mens god uitvond.

van Nazareth | 20-09-14 | 02:35

praat ik nou nonderju marrokaans? het zal wel aan de rook liggen.

JoKu | 20-09-14 | 01:18

Met voor-oordelen, heb je ook nog maar slechts, oordelen. appelvink.

Als een vierjarige jongetje van marokaanse afkomst op jou en je jongere als dat jochie zijnde kotertje de woorden zegt die jij beaamt, dan heb je mooi wel een betere grap in de zak als de najib amhali show van laatst.

Verplaats je in dat jochie.. denk je dat ie het pèrse leuk vind om ze bijdehand te moeten doen, om te kunnen checken of jullie met hem willen mee-spelen, in het afspiegelen van de maatschappij. Gelukkig wel in een speeltuin, dat moet best oke wezen. Of er nu een brief-machine bijzit die dat checked, ofdat jij dat ding vorig jaar in-elkaar had getikt, appelvink?

JoKu | 20-09-14 | 01:17

appelvink | 19-09-14 | 23:55
Nog vergeten een IQ ver beneden NAP, dat normaal functioneren in de maatschappij onmogelijk maakt.
Dus wie zijn oververtegenwoordigd in de Wajong regelingen?? Juist!
Jan Dribbel | 20-09-14 | 00:06
Nog vergeten een overdosis aggressiviteit.
Zelf meegemaakt in kleine speeltuin: een zeer agressief kutkotermarokkaantje van plm 4 jaar oud, komt op mij en m'n tweejarige kleinzoon afgestormd, luid schreeuwend " gha weg gha weg, jullie moochen hier niet saijn Sjpeeltuijn ies vaan majj, gha weg!" Ouders waren in geen velden of wegen te bekennen!
Walgelijk om te ervaren!
Te zelfder tijd lag z'n vader waarschijnlijk op z'n knieen met de kop richting Mekka, en z'n moeke, gehuld in zwarte lappen, lag wijdbeens klaar om brave moslimvader na gebed te "ontvangen". Teneinde weer zo'n losgeslagen kutkoter te verwekken, die zodra het mormel kan lopen, onze straten en pleinen mag terroriseren.
-Walgelijk, hoe schaamteloos een volk zich kan richten op het produceren van nageslacht, zonder ook maar een ietsiepietsie moeite te doen om datzelfde nageslacht op te voeden, beschaving bij te brengen of liefde en geborgenheid te geven.
Ouders doen geen enkele moeite de nederlandse taal te leren. Hun jong? Doen ook nergens moeite voor. PvdA zorgt immers goed voor hen, de onwillenden en de onaangepasten.

appelvink | 20-09-14 | 00:55

Makkelijkste is altijd weglopen van alle problemen natuurlijk. Is niet mijn probleem. Wat kun je er aan veranderen, niets. Ik stond er bij. Heb niets gedaan. Ik kon wat veranderen maar ik koos er voor om niets te veranderen. Dus nu kan ik zeggen dat het niet mijn probleem is... waardeloos man. Neem nou eens wat risico's en laat zien dat je dit soort gedrag niet pikt. Hij zei het zelf, hij keurt het niet goed, maar besloot om niets te doen...

Rienie | 20-09-14 | 00:51

Litsehimmel | 20-09-14 | 00:34
Er verandert inderdaad niets. Andere politici, andere namen.
Nog steeds in de ontken- en wegkijk-fase.
De Pechtold-fase.

Jan Dribbel | 20-09-14 | 00:45

Een nieuwe, binnenlandse Kruistocht om de parameters te herstellen! Liefst onder het regime van een rechtse dictatuur die het goed voor heeft met goede mensen en de gesel wordt voor slechteriken en ze rigoureus het land uit gooit!

Thorolf | 20-09-14 | 00:33

En waar is die mocro ambassadeur nou met zn veroordeling van zn landgenoot?

Thorolf | 20-09-14 | 00:23

reageerbuis | 20-09-14 | 00:08
Ik denk dat ook, langzaam worden we in een ellende meegezogen, niet eens gevraagd, maar onze wijsneusjes willen graag meedoen. Vraag me wel af wat die aanhangers van IS gaan doen als ze worden gewist in iraq. mannetje van de AIVD zei deze week in de krant dat een aanslag in nl niet te voorkomen is, dus met andere woorden, wen er maar aan. wij van de AIVD kosten veel maar weten niks. dat soort uitspraken van de topman bewijst, dat ze geen idee hebben wat er gebeurt in nl.

klote land | 20-09-14 | 00:22

De uitkeringstrekkers van morgen en overmorgen! Dit volk deugt van geen kanten, dat is inmiddels wel duidelijk. En "onze" bestuurders blijven maar investeren in dit kansloze deel van de samenleving.

Thorolf | 20-09-14 | 00:21

-weggejorist-

MissT | 20-09-14 | 00:14

-weggejorist-

onrustzaaier | 20-09-14 | 00:14

Bijltjesdag is al begonnen met grootste Europese agressor aan het roer. Volg de geschiedenis maar, maar iedere bemoeienis van de fransen is altijd uitgelopen op een bloederige oorlog.

reageerbuis | 20-09-14 | 00:08

appelvink | 19-09-14 | 23:55
Nog vergeten een IQ ver beneden NAP, dat normaal functioneren in de maatschappij onmogelijk maakt.
Dus wie zijn oververtegenwoordigd in de Wajong regelingen?? Juist!

Jan Dribbel | 20-09-14 | 00:06

@NimweegseTurk | 19-09-14 | 23:43
Nee de 2e en 3e generatie heeft niets geleerd. Door bewuste inteelt zal het met dit volk niet goed komen. Er zijn ook voorbeelden te noemen dat het wel goed is gegaan tussen de 1e generatie Marokkanen. Maar die komen geen van allen met roots uit het rifgebergte.

reageerbuis | 20-09-14 | 00:05

-weggejorist-

onrustzaaier | 20-09-14 | 00:05

Met alle respect voor uw respectievelijke wereldje, maar ik hoop toch echt dat u niet heeft gemist op het nieuws hoe ze in het oostblok letterlijk de straat eruit tikken.

Tja, gooi er wat mooie sinterklaas speeltjes tegen aan en Magere Hein met zonder Zeis, tikt de grond er niet uit maar de vogel op de bakkes.

Het is allemaal niet leuk en aardig, ook het internet, maar het ziet er niet best uit, voor wat betreft de populatie.

'The people get the government they deserve'

-Stop gambling Joku

?? wat? ga fietsen joh

ROBBED

JoKu | 20-09-14 | 00:03

Waarom praten die gasten nog steeds zo raar?
ley007 | 19-09-14 | 22:26
Inteelt leidt tot veel mentale en fysieke problemen/afwijkingen.
O.a. spraakgebrek, stotteren en zeer slecht articuleren. Openhangende monden, kwijlen, en beperkte woordenschat.
Sissen, kk-woorden, ik neuk je de moeder zijn duidelijke voorbeelden hiervan.
Vandaar dat in de beschaafde westerse wereld huwelijken tussen bloedverwanten ( neef nicht) reeds in de vorige eeuw werden verboden.
Normale jonge kinderen blijken uiterst begaafd qua vreemde talen leren.
Normale tweetalig opgevoede zeer jonge kinderen spreken beide talen vloeiend, nagenoeg zonder accent. Ik ken er meerdere in mijn directe omgeving.

appelvink | 19-09-14 | 23:55

-weggejorist-

onrustzaaier | 19-09-14 | 23:53

Weet u wat het is? Deze lui zijn dommer dan een gebarsten baksteen. Man, man, man, ooit gehoord van tactisch lullen? Soms moet je je mening slikken en politiekcorrect zijn, WANT HEEL NEDERLAND KIJKT MEE!!! Als die Marokkanen zelfs dat niet begrijpen, dan heb ik er niet veel hoop meer in. Zo zie je maar; ze hebben overal schijt aan!

NimweegseTurk | 19-09-14 | 23:43

Maakt me niet uit of het allochtoons of autochtoons gajes is,. bewapen uw vriendin, vrouw, zus, moeder ! 20 jaar geleden kregen die van mij al busjes met traangas / pepperspray, best effectief ! (kun je zo in je handtas doen). Het mag wel niet,. maar goed,. eigen lijf / bescherming gaat voor alles.

Buiten bovenstaande,. leer ze alle gemene "straatvecht" technieken,. gewoon even thuis trainen.

Babbelaar | 19-09-14 | 23:32

@Supermatthijs | 19-09-14 | 19:19
De twee daders (14 en 15 jaar) zitten op school voor kinderen met gedragsproblemen.

Het zijn dus recidivisten die al weet ik hoeveel kinderen in elkaar geslagen en gemept hebben.

Criminelen met een criminele carriere. *uitzetten*

Lewis Lewinsky | 19-09-14 | 23:30

@ ja,diedus! | 19-09-14 | 23:06
Juist!

Nederlanddraaitdoor | 19-09-14 | 23:30

@ Bad Ass Justice | 19-09-14 | 23:21.... Dat zijn ze in de peilingen iedere keer..

apigisacop | 19-09-14 | 23:27

Geert Wilders is alleen maar een afleidingsmanoeuvre. In de tweede kamer mag hij de clown en de advocaat van de duivel uithangen en het simpele volk hobbelt achter zijn kwaliteitsloze clubje aan. Ondertussen kan de rest van het parlement hem in de hoek van de xenofobie zetten en de onrust in Nederland negeren...... een bliksemafleider. Bij de laatste beschouwingen leek het haast wel of Geert het zelf imiddels ook doorheeft zo mak als hij was toen Rutte hem de oren waste. De trucjes zijn op bij de pvv en de neo-libs hebben de buit allang verdeelt. Soms vraag ik me wel eens af of deze bliksemafleider niet gewoon geplanned na de moord op Fortuyn. Ik vraag met hetzelfde af bij van Doorn wiens draai totaal niet geloofwaardig is. Als je daar ockam's scheermes overheen raust kan je alleen maar tot de conclusie komen dat die gestuurd is.

arno niem | 19-09-14 | 23:22

De pvv gaat nog heel groot worden.

Bad Ass Justice | 19-09-14 | 23:21

1. We weten niet wat er daarvoor gebeurd is. (Ik bedoel ... ze wordt niet 'omdat het kan' in elkaar geramd ...
Lizio | 19-09-14 | 22:30
Ah en wat rechtvaardigd het precies dat je als man een vrouw half k.o. slaat en je mattie er dan op gaat schoppen? Zelfs de grootste kampers slaan geen vrouwen dus kun je nagaan wat het niveau van die 2 jongens is...

Moonwarrior | 19-09-14 | 23:21

Overdreven gedoe allemaal.
Supermatthijs | 19-09-14 | 19:19
Dan hoop ik dat ij de volgende bent die ze zo toetakelen! Altijd die linkse mongolen weer die de zaak goedpraten. Is gemakkelijk als je zelf niet het slachtoffer bent, maar stel je voor dat het jouw dochter zo overkomt. Ben je dan ook zo van ja is niets aan de hand?

Moonwarrior | 19-09-14 | 23:19

Volgens Rutte en zijn vriendjes is er geen Mocroprobleem. Dus volgende keer kan het uw dochter zijn...

Moonwarrior | 19-09-14 | 23:16

Rutte en de VVD zijn trots op Mocro's!

funkyd | 19-09-14 | 23:08

Als je na een generatie of drie / vier nog steeds geen Nederlandse achtergrond zegt te hebben of enige binding met Nederland en de kansen die geboden worden moet je lekker oprotten naar het land waar ze zo graag begraven willen worden .

ja,diedus! | 19-09-14 | 23:06

D'r zijn nu ook beelden van de gymles op het schooltje vrijgekomen. youtu.be/4t64KMv0rG8 26 minuten non stop Bollywood ISIS propaganda

apigisacop | 19-09-14 | 23:05

Koettoerk | 19-09-14 | 22:48 Sterker nog , 125 !! bestuurders vinden het wel prima zo.

ja,diedus! | 19-09-14 | 23:01

Tja en als je dan leest dat ze op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen zitten en dat schorsen of straffen volgens de directeur weinig zin heeft. Tevens ziet dat de meeste media het alleen maar hebben over hoe erg het is dat deze jongens mogelijk geen toekomst meer hebben maar weinig besteden aan het slachtoffer. Dan denk ik meteen aan Greet's uitspraken rondom het jongetje met speeltuin verbod. Hoe slecht daar naar geluisterd is en hoe sommige mensen Greet hier nog voor verguisden. Het zou potverdomme je dochter maar zijn die zoiets overkomt. Kap toch eens met excuses verzinnen omdat iemand een andere culturele achtergrond dan de Nederlandse heeft. Als je wil dat iemand zich volwaardig voelt en volledig deelneemt aan de Nederlandse samenleving dien je iemand voor vol aan te zien. Dat houdt in dat je dat niet alleen doet als iemand wel slaagt en bijvoorbeeld in de tweede kamer eindigd maar ook als het klaplopers, uitvreters of misdadigers worden. Kots beu van die zogenaamde positieve discriminatie, ziet nu echt niemand buiten Greet in Den Haah dat het hetzelfde effect heeft als zachte heelmeesters maken stinkende wonden! Bovendien zodra wij iets piepen over het zijn Marokkanen zijn ze snel genoeg te roepen dat ze Nederlanders zijn, daarmee halen ze meteen hun eigen "ik ben zo zielig, soepsiedie noe!" onderuit.

saidnowomanever | 19-09-14 | 23:00

Vrienden van Mark ?

ja,diedus! | 19-09-14 | 22:59

Is de Marokkaanse bemoei-ambassadeur al onderweg???! Ik verwacht natuurlijk wel een diepte-interview mèt betreffende besnedelandertjes erbij...

DikkeLollie | 19-09-14 | 22:57

-weggejorist-

Alt | 19-09-14 | 22:55

Voorbeeld doet volgen:

Mocro-Piet ging weer bietsen,
vér weg van zijn eigen land.
Meisje daar gaf hem geen respect,
doe sloeg hij haar in het verband.
Hij kwam in 'n dorpje,
en zei tegen de smid:
'k Geloof dat er in haar hand
geen mobieltje zit.

Bernard Couperus | 19-09-14 | 22:52

Dit land is om je te bescheuren. 6% vd populatie is moslim. 2,5% is Marokkaan. In ieder gezond land was een structurele over vertegenwoordiging in de probleemcijfers van zo'n marginale splinter groepering keihard op collectief niveau afgestraft en veroordeeld. Hier niet. In dit land schiet men al in de stress als een eenling zwarte piet veroordeeld en buigen ze gelijk en masse. Ziekelijk psychopatisch gedrag.

Zouden het soms allemaal kastxenophoben zijn in Den Haag. Als iemand ergens extreem in de rode vlekken schiet over een onderwerp, dan zou je osychologisch gezien juist kunnen concluderen dat er meer achter zit. Geert is in dat kader wellicht de katalysator van de haagse kast-xeno's waar ze lekker op kunnen afgeven, Maat wellicht zitten ze zwaar in de ontkenningsfase en zetten ze zich zo af tegen de boodschapper. Ik kan dat rare tafereel in die Kamer gewoon niet volgen. Beetje dat burgers komen van Mars, politici van Venus gevoel als ik die debatten gadesla.

De bevolking laat zich niks aanpraten en kijkt nuchter om zich heen. Zelfs Nipo peilt vandaag dat maar liefst 40% vd nederlanders negatief over moslims is. En 50% vindt de islam maar niks. Dit land faalt dus knetterhard in democratie, want die 40-50% is totaal niet terug te vinden in de tweede kamer qua afspiegeling. Wat leert dit ons. Dat het potentiële plafond van de PVV lang niet bereikt is. En dat het gros dusver niet weet wat ze met zichzelf aanmoeten in het stemhok, want hun gekozen partij vertegenwoordigt hen niet, en toch stig de verkeerde kiezen. Kortom, er zijn nog veel zetels te winnen voor Geert. Wellicht een tip, soms iets andere verbale tactieken toepassen en meer inhoudelijk specificeren ipv altijd vol op het orgel. Ik hou er wel van, maar soms moet je iets fijngevoeliger te werk gaan om je doel te bereiken.

Koettoerk | 19-09-14 | 22:48

Dezelfde antwoorden zou eenieder geven:
1. We weten niet wat er daarvoor gebeurd is. (Ik bedoel ... ze wordt niet 'omdat het kan' in elkaar geramd ... toch?!?)
2. Gebeurd = gebeurd. Wat kan je er aan veranderen? Niks!
3. 'Ik zou niks hebben gedaan' want 'het is mijn zaak niet'.

En 4 bedenk ik zelf ter plekke er bij:
4. Kan je herhaling voorkomen? Neen!

Lizio | 19-09-14 | 22:30

wtf ? "ik weet niet wat er precies gebeurd is, hij zal ongetwijfeld zijn eigen reden voor gehad hebben". Ok, komt ook op de Grote-Niet-Aanneem-Lijst.

Bernard Couperus | 19-09-14 | 22:30

Wij hebben geen marokkanen-probleem, maar marokkanen.
En dat is al erg genoeg.

Bernard Couperus | 19-09-14 | 22:28

Waarom praten die gasten nog steeds zo raar?

ley007 | 19-09-14 | 22:26

Wat is er anders dan de reactie van een Hollander? Het gros van de mensen, maakt niet uit waar ze vandaan komen, steekt geen poot uit om te helpen als er iets aan de hand is.
Achteraf moord en brand schreeuwen, daar zijn we goeg in met z'n allen. Ons collectieve geheugen werkt erg selectief....... niet gezien hoor!

Barbier met syphilis | 19-09-14 | 22:03

Overal in het nieuws: Jongens. Jongeren Alsof Nederlandse jongeren het gedaan hebben. Maar als je het filmpje kijkt zie je dat het alweer allochtonen zijn. Waarom schrijven journalisten de waarheid niet meer? Waarom moet een deel van de waarheid weggelaten worden? Omdat het zo hoort? Hoor je niet gewoon weer te geven wat er echt gebeurd is? Is weglaten van een deel niet gewoon zelfcensuur? En daarmee liegen?

Patatter | 19-09-14 | 21:58

Die laatste was wel eerlijk in zijn antwoorden. Die met die gestolen scooter daar twijfel ik dan weer aan.

G,I. Jane | 19-09-14 | 21:46

Zolang er niet iemand met een koran op je afkomt hoef je niet bang te zijn want een bom is toch wel verborgen. Wat niet weet wat niet is, ofzo, toch? Oja, die jappen boom die in het zen-bos viel.

Maar wat wel zo is, waarom zou je als zielig, zwak, teer, en oh zo liefdevol, mens, dat sinds de eerste pagina van de bijbel de baas is van een tuin van God, na, wat is het? 6000 jaar? Onderling! Nog steeds oorlog-voeren..

Omdat je zo zielig bent? Of omdat aliens bestaan en het bestaan van God himself, een extra dimensie krijgt.

Want als jij met 1 boek als de koran, een MENS in je MACHT kan nemen, terwijl de stenen uit de lucht vallen, dan heb je als wezen op aarde toch wel een probleem. Het is er zoals ik al zei, namelijk, 1 die de baas was, van die tuin, van 1, of, andere, God. He. Die persoon, die jou wil, leiden naar een, pensioen, of zelfs, vervroegt pensioen. Zowel in woord dus ja, als realiteits-wijs.

Ik snap het probleem met mensen wel, en dat is erbarmelijk.

JoKu | 19-09-14 | 21:34

In mijn tijd trokken we meisjes aan de haren de plee in. Daar betastten we ze onzedelijk en zeiden dat ze hoeren waren. Die onschuldige oude tijd.
7,62x39 | 19-09-14 | 20:16
Weet niet in welke contreien en wat voor soort gezin u bent grootgetrokken. Maar veel soeps is dat niet geweest. Heb in mijn hele leven nooit zulke bavianen ontmoet. Ook in mijn omgeving nooit van gehoord trouwens. Heb altijd heel veel plezier beleefd met vrienden en vriendinnen, vroeger toen ik jong was, en tot op heden nog steeds.

appelvink | 19-09-14 | 21:33

@dennis8704 | 19-09-14 | 21:25
En dan stiekem ipv knuffelen met een oud roestig mens de koppen afsnijden, wel aan de gemeente doorgeven kunnen ze en de uitkeringen stop zetten, zo snijdt het mes aan 2 kanten.

Uw Verzekeringsadvis | 19-09-14 | 21:31

Supermatthijs | 19-09-14 | 19:19
.
Roep je dat ook als je zelf een keer gekopschopt wordt? Randdebiel

Pikkestrijder | 19-09-14 | 21:29

Die eerste guy snapt het, tweede op die Vespa ook ook, maar die schaamt zich voor ze 'matties'. De rest is echt kk bezem. Wat een lage zootje. Schijt op jullie, diarree in je smoel kneusjes.

Latrinalia | 19-09-14 | 21:27

Bijna alle Marokkanen zijn lieve, sociale, moderne, inlevende, grappige, tolerante, dankbare, onbevangen, constructieve, onbaatzuchtige, vooruitstrevende, geweldloze en schattige mensen.
(Die naadloos op willen gaan in onze maatschappij.)
Slechts een klein groepje kuthollanders heeft daar moeite mee.
Ik zeg: "Kus en knuffel morgen een Marokkaan!"
Een nationale Marokkanen kus knuffeldag.
Waar zouden wij zijn zonder hen?
Koester ze! Laat je verrijken, door deze fijne mensen.
En .... maak je niet druk over dat ene rotte appeltje.
Marokkanen houden van Nederlanders!
Kusje, kusje, kroeltje, love you!
Zo, en nu lekker slapen. Morgen weer een nieuwe dag.

dennis8704 | 19-09-14 | 21:25

Graaf van Egmont | 19-09-14 | 19:54 In zijn reactie zie ik alleen maar haat en agressie, het geloof is niet de oorzaak van oorlogen maar de reactie van mensen op geloof.
Jezusismijnheer | 19-09-14 | 20:57

Tuurlijk joh de kruistochten uit naam van de allerhoogste. Nu IS weer ,sterker nog vaak is geloof verbonden met aanzetten tot haat en oorlog. Vroeger al en nu nog.IS gaat zelfs nog verder want maakt ook binnen hetzelfde geloof korte metten met net iets anders denkende. Het wordt ook vast een hoogtepunt in de geschiedenis van het geloof. Moslims die moslims afmaken terwijl ze dezelfde god eren. Nou dan ben je toch echt ver heen. Maar ja IS is dan ook wel een groot gevaar voor de mensheid opzich te noemen. Waar zo snel mogelijk mee afgerekent mee moet worden. Daar zij werkelijk oorlogmisdadigers zijn die elke grens overschijden. Zelfs de grens van oorlogvoeren. Ze zijn werkelijk onmenselijk en walgelijk. En zelfs een gevaar voor moslims opzich. Ze proberen werkelijk alles te vernietigen wat niet in hun straatje past. Het maakt ze niet uit, ieder iets andersdenkende moet er aan geloven. Zelfs vrouwen ,kinderen en baby's. Aanhangers van die groep moeten gelijk levenslang opgesloten. Ook in nederland. Dat is mijn mening. Want dat soort is het niet waard om vrij te mogen rondlopen. Want dat is zeer gevaarlijk. Opstelten ik zou beginnen met die flyerstrooiers in rotterdam. Opsluiten en de cel dichtmetselen.

tweetybird | 19-09-14 | 21:18

Alhoewel er geruchten gaan dat we door Marokkanen bevrijd zijn.
Graaf van Egmont | 19-09-14 | 19:44
Die geruchten worden verspreid door mensen die de nederlandse taal bij lange na nog niet goed onder de knie hebben. In plaats van "Amerikanen" lezen zij " marokkanen", voorzover ze geschiedenisboeken kunnen en willen lezen dan.
In de ijdele hoop dat marokko toch nog iets positiefs bij heeft gedragen aan de wereld.

appelvink | 19-09-14 | 21:14

Die update, wat zou Jezus denken?

Dat is vrij logisch, stenen grond en stenen gebouw erachter.

Ik weet nog vroegah, toen doorboorde een oude boomstronk op de grond bijna iemand zijn rechter-zijkant van het hoofd. Gelukkig viel ie er precies naast. Wat een ellende hoor. Niet gezond.

JoKu | 19-09-14 | 21:10

@jezusismijnheer
Is het eenzaam daar, op je godgegeven fatsoenstroon?
Wedden dat jij geen bijbels durft uit te delen in pak 'em beet, de Schilderswijk?
Dan ga ik mee, op een afstandje filmen. Horizontaal uiteraard!

Dhr. de Wit | 19-09-14 | 21:03

Nederlanders raken meer en meer klaar met islam en zijn gebroed.. In de 60 er en 70 er jaren had niemand er een probleem mee, tot ze begonnen met dwaze eisen stellen en meer en meer die haterij onze kelen door te drukken.. Nu officieel attenooie.blogspot.co.uk/2014/09/neder...

LeakyLeak | 19-09-14 | 20:59

Graaf van Egmont | 19-09-14 | 19:48 Je hebt ook mensen die niet geloven die normen en waarden hebben maar ik heb sterk het idee dat ze hier niet op geenstijl zitten.

Jezusismijnheer | 19-09-14 | 20:58

Volgens Rutte gaan deze jongens vast een constructieve bijdrage leveren aan onze maatschappij....

Lafayette | 19-09-14 | 20:57

Graaf van Egmont | 19-09-14 | 19:54 In zijn reactie zie ik alleen maar haat en agressie, het geloof is niet de oorzaak van oorlogen maar de reactie van mensen op geloof.

Jezusismijnheer | 19-09-14 | 20:57

De PVDA- & D66-mentaliteit anno 2014. En echt, ik ben niet negatief, ik ben niet afwijzend, niet geschockeerd en geen racist of nazi. Integendeel. Ik gun elke PVDA-er, CDA-er, VVDer, D66er etc dit soort jongeren als schoonzoon, buurman of vriend in de verre toekomst. Socialer kunnen we het niet maken. Echt stemmers, jullie, je kinderen, gezin en vrienden gun ik dit voor 10000%. Socialer kunnen we het niet maken !!!!!!!!!!!!!

Rest In Privacy | 19-09-14 | 20:54

@Supermatthijs
Heb je nou al eens deodorant gezocht, een baan gezocht en naar de psychiater geweest? Wordt hoog tijd hoor anders vind je nooit een meisje.

Dhr. de Wit | 19-09-14 | 20:49

Geruchten gaan dat de één geen Marokkaan was. Jammer hé
Supermatthijs | 19-09-14 | 20:13

Hoe kan ik dit nu jammer vinden?
Het blijft islamtuig!
Verder voeren uw Marokkaanse vrienden in Nederland ook de misdaadstatistieken onder moslims aan.
En gelukkig ben ik niet zo van de geruchten!

Prins Pils | 19-09-14 | 20:47

Ah, weer een jezusgekkie in de draad, wat fijn. Ik dacht dat jezus al lang geleden een permaban had gekregen maar hij blijft maar accountjes aanmaken in mensen hun hoofd. Mag er een heel moeilijke captcha op de bijbel en andere sprookjesboeken, dat zou een boel schelen.

Die inteeltkoppen, man man man man. Darwin draait overuren in zijn graf.

Dhr. de Wit | 19-09-14 | 20:46

smdyasc | 19-09-14 | 20:19

Houd toch op. De meeste autochtonen kunnen Marokkanen niet eens van Turken onderscheiden. Laat staan van groepen die uiterlijk - bijna - identiek zijn aan Marokkanen: Algerijen, Tunesiers, Libiers, Egyptenaren, Irakezen etc. Een Marokkanen is voor de gemiddelde Nederlander iedereen die:
1. licht getint is
2. zwart of donker bruin haar heeft
3. bruine ogen heeft
koter | 19-09-14 | 20:29

jawel hoor. Als het om geweld of misdaad gaat is het bijna voor 90 procent een marokaan en geen turk. De turkse jeugd zijn heel wat beter geintergreerd. Hebben wel respect voor hun ouders en veroorzaken niet meer overlast als nederlanders. Zo zie je maar. Twee groepen gastarbeiders waarbij bij de ene groep ,de turken zij wel voorruit zijn gegaan en de andere groep er een puinzooi van maakt. Wilders benoemt niet voor niks de groep met het marokanen probleem. Want de turkse jeugd geeft niet meer problemen als nederlanders in de misdaad statistieken. Marokaanse jeugd stijgt er ver boven uit.

tweetybird | 19-09-14 | 20:39

Die gast op TVNH "Het is niet mijn probleem....". Wat een gruwelijke egoistische narcist. Hij heeft wel tijd om midden overdag als iedereen werkt daar op dat plein rond te hangen op onze kosten. Het zou ons probleem niet moeten zijn dat dit soort parasieten aan een inkomen geholpen wordt.

bdn01 | 19-09-14 | 20:39

Heel gek, ben opgegroeid in de randstad en heb destijds echt nooit dergelijke dingen meegemaakt, ook niet over gehoord destijds. Nu, als vrouw van middelbare leeftijd, wordt ik zo nu en dan uitgescholden en bedreigd (want: te kort haar, een rok aan, of wanneer je op een nette manier vraagt een meisje met rust te laten die zomaar betast wordt op straat etc.)
Ja, agressie komt tegenwoordig in alle gelederen van de samenleving voor. Helaas toch echt vaker geuit door een bepaald slag jongens en dat heeft beslist met de opvoeding en cultuur te maken.

zijvanhiernaast | 19-09-14 | 20:37

Het zijn allemaal noord Afrikanen. En het gedrag is ook hetzelfde.
En Turken heb ik over het algemeen iets hoger zitten, overal heb je eikels. Alleen bij noord Afrikanen in verhouding wel erg veel.

chiel_labiel | 19-09-14 | 20:35

Koning, keizer, admiraal.... donker schijten we allemaal.... rest is kwestie van perceptie...

fingers | 19-09-14 | 20:34

@ koter | 19-09-14 | 20:29
4. hebben allemaal het zelfde spraakgebrek.. euh.. accent

Nederlanddraaitdoor | 19-09-14 | 20:33

Hoe kan je zien dat het moslims zijn dan ? Ik leer graag nieuwe dingen.
Supermatthijs | 19-09-14 | 20:25

nou supermathijs dan zeggen we het in opsporingverzocht termen. De daders waren lichtgetint. We hebben een lichtgetinte probleem. Maar nu er een koerd bijzit kun je in elk geval uitsluiten dat de ander een turk was toch. Voor mij zijn deze twee gasten gewoon schoften die 5 jaar moeten krijgen. Een meisje zo slaan en schoppen dan ben je toch wel een hele minne hond. Geloof me als het mijn dochter had betreft waren de twee daders niet blij met 30 uur schoffelen. Want dan waren ze zelf naar de rechter gegaan om 5 jaar te vragen. Want dan waren ze tenminste veilig geweest voor mij. Ik hoop maar dat dat meisje er niks aan heeft overgehouden. En als ik erbij was geweest had ik op zeker ingegrepen. Geloof me maar. Ik heb het al eens aan het handje gehad.

tweetybird | 19-09-14 | 20:32

smdyasc | 19-09-14 | 20:19

Houd toch op. De meeste autochtonen kunnen Marokkanen niet eens van Turken onderscheiden. Laat staan van groepen die uiterlijk - bijna - identiek zijn aan Marokkanen: Algerijen, Tunesiers, Libiers, Egyptenaren, Irakezen etc. Een Marokkanen is voor de gemiddelde Nederlander iedereen die:
1. licht getint is
2. zwart of donker bruin haar heeft
3. bruine ogen heeft

koter | 19-09-14 | 20:29

@Supermatthijs | 19-09-14 | 20:25
Kansrekening. Feiten. 99% van de mocro's is moslim en 95% van de koerden.

Lewis Lewinsky | 19-09-14 | 20:27

@Lewis Lewinsky | 19-09-14 | 20:20

Hoe kan je zien dat het moslims zijn dan ? Ik leer graag nieuwe dingen.

Supermatthijs | 19-09-14 | 20:25

@Supermatthijs | 19-09-14 | 20:13
De mepper is marokkaan. De stamper koerd. Allebei de mietjes zijn moslim. Ergo. We hebben een moslimprobleem.

Lewis Lewinsky | 19-09-14 | 20:20

Die laatste heeft hoe je het wendt of keert gewoon gelijk... vooral niet mee bemoeien. Had hij zich ermee bemoeid had er in de krant gestaan: "Grootse vechtpartij tussen Marokkanen (aannemend dat het hier daadwerkelijk om Marokkanen gaat) om meisje" of iets dergelijks, en had hijzelf in de problemen gezeten. Nee, ik heb mijn lesje wel geleerd. Ooit iemand proberen te helpen die werd belaagt werd er vervolgens met de vinger naar mij gewezen. Inderdaad, in dit land moet je je nergens mee bemoeien behalve met je eigen zaken. Als ik er had gestaan had ik gedaan alsof mijn neus bloed.

koter | 19-09-14 | 20:20

@Supermatthijs | 19-09-14 | 20:13
Jouw hoop is dan de ander een Turk was?

smdyasc | 19-09-14 | 20:19

@supermatthijs

Nee, uit het filpmje blijkt overduilijk dat het om blanke, oerhollandsche knapen gaat. Als je goe luistert dan hoor je op de achtergrond ook nog iemand roepen: "Jan-Diederik, Henk, niet doen!"

Moet je wel héél goed luisteren en de Geenstijl-PvdA extension inschakelen, anders hoor je het niet.

Rémy Martin ® | 19-09-14 | 20:19

Graaf van Egmont | 19-09-14 | 19:37
In mijn tijd trokken we meisjes aan de haren de plee in. Daar betastten we ze onzedelijk en zeiden dat ze hoeren waren. Die onschuldige oude tijd.

7,62x39 | 19-09-14 | 20:16

@ MarcS | 19-09-14 | 20:1

precies, zou ik ook doen. Maar men scheert hier teveel over één kam.
Tuig is tuig. En dit is overduidelijk zeer laf tuig zonder mores.

De Treinende Rechter | 19-09-14 | 20:16

@Prins Pils | 19-09-14 | 20:09

Geruchten gaan dat de één geen Marokkaan was. Jammer hé ?

Supermatthijs | 19-09-14 | 20:13

@De Treinende Rechter | 19-09-14 | 20:03
Als het mijn dochter was, dan maakt kleurtje / kom af mij niet uit hoor. Ik ga gewoon op bezoek en mannetje kan voorlopig door een rietje eten.

MarcS | 19-09-14 | 20:12

Marokkanen hebben ons bevrijd, Marokkanen hebben Nederland weer opgebouwd en Marokkanen zijn de ruggegraat van onze toekomstige samenleving. Heb ik allemaal ergens iemand horen verkondigen dus het is waar. O ja en we kunnen nog niet in de schaduw van deze heren staan.

bijna_raak | 19-09-14 | 20:12

We hebben geen Marokkanenprobleem, we hebben een wegkijkende politici probleem.In hun angst om voor racist te worden uitgemaakt hebben ze de problematische Marokkanen onaantastbaar gemaakt.

Osdorpertje | 19-09-14 | 20:12

@Prins Pils | 19-09-14 | 20:09
Goed gezegd.

Lewis Lewinsky | 19-09-14 | 20:10

Alsof er vroeger niet werd gevochten
Supermatthijs | 19-09-14 | 19:19

Zit hier niet zo dom policor te lullen!
Hier het totaal in elkaar rammen en schoppen van een meisje door twee Marokkaanse bloedhonden valselijk vergelijken met vroegere vechtpartijen tussen jongens waarbij het meestal ook nog eens man tegen man ging en niet zoals bij Marokkaanse bloedhonden een hele groep tegen 1 autochtone man (of vrouw).

Zo, kruip nu maar weer onder je knalrode steentje!

Prins Pils | 19-09-14 | 20:09

die blauwe vetzak met zijn handtasje is ook aardig van het padje

scott_0 | 19-09-14 | 20:09

@Jezusismijnheer | 19-09-14 | 19:31
Ho Ho niet generaliseren jongen! Er zijn ook nog gezinnen waar men de kinderen wel normen en waarden bij brengt, waar men goed van slecht weet te onderscheiden maar waar ook dit soort zaken belicht en besproken worden. In mijn tijd sloeg je vrouwen en meisjes niet. Mijn 2 zoons mogen alleen terug meppen indien een vrouwmens hen tussen de ballen schopt. Wee mijn zoon als ik ooit zo'n soort filmpje van hem aantref op internet. Dan schop ik hem persoonlijk richting politiebureau.

MarcS | 19-09-14 | 20:08

'... maar gelukkig corrigeren we dat soort gedrag gewoon...'
@Supermatthijs | 19-09-14 | 19:36
Toch ben ik iets minder optimistisch.
Wie corrigeert dat gedrag dan? Uit de verklaringen van die jongens durf ik wel te concluderen dat de bedoelde 'correctie' niet uit de Marokkaanse jongerengemeenschap zelf te verwachten is. De ouders dan? Ik vrees dat daar evenmin heil en zegen van te verwachten is. De school? Politie, justitie? Ook niet. Wie blijft er dan nog over om dit gedrag te corrigeren?

Ars Vivendi | 19-09-14 | 20:07

@La Bailaora | 19-09-14 | 19:59
Bijzonder grappig artikel: sharia-adeptenclub (Hizb ut Tahrir) die overal verboden is, BEHALVE in Nederland gaat protesteren tegen "anti-islambeleid".
.
Een beter teken dat dit land moreel failliet is, is niet te vinden.

McPhart | 19-09-14 | 20:06

en weer wordt er een Turk voor een Marokkaan verward.

Maar dat maakt niet uit, want daar zit maar 1500 kilometer tussen. En voor de Marokkanenhaters maakt het niet uit.

Als het een kleurtje heeft dan is het fout.

De Treinende Rechter | 19-09-14 | 20:03

Normen en waarden? Wormen en maaien!

lulleficatie | 19-09-14 | 20:03

@Graaf 19:46
Dit kan pas ooit veranderen als er een aansprekend figuur met paar tv-zenders/online sites die daadwerkelijk bezocht worden de politiek instapt. Helaas is het dan nog vaak godsonmogelijk om fatsoenlijke kandidaten te regelen waardoor elk initiatief sinds 1966 tot kansloze achterhoede gevechten hebben geleid. We staan inderdaad schaakmat. We zouden a la Oekrainers op dat plein de boel moeten bezetten, wegmeppen en omver kegelen. Maar ja... ik moet maandag ook weer gewoon vroeg op, kind naar kdv, file in en inloggen voor een paar centen. Er is geen animo voor dus rest ons slechts wat gezeur om het zoveelste marokkanenincident. En natuurlijk hopen dat je er zelf in het leven zonder kleerscheuren (of onverwachtse kopschop) omheen laveert.

de Voorzittert | 19-09-14 | 20:00

Kijk nu weer eens in de televaag. ISIS aanhangers delen in rotterdam flyers uit. Het is ongeloofelijk. En het kan gewoon. Nou opa opstelten wat gaan we hier nu aan doen. @jezusismijnheer

u heeft een klap van de windmolen gehad vrees ik. Ga maar aan de pater of priester vragen hoe een kind van 8 het vindt als de pater zijn lans erin stak sukkel. Juist al die zogenaamde gelovigen zijn vaak de grootste smeerlappen want effe biechten en het is u vergeven. Ik denk toch echt dat die kinderen(slachtoffers) er heel anders over denken. Een paus die in afrika verteld dat een condoom gebruiken tegen gods wil is is in weze een massa moordenaar. Dus pleur aub op met u onzin. Mede de kerk is de grootste veroorzaker geweest van menselijk leed. Dus rot op met je jezus.

tweetybird | 19-09-14 | 19:58

@tweetybird| 19-09-14 | 19:46
LOL

Spatie Enter en je hebt een witregel, tweety.
Vergroot de leesbaarheid.

Lewis Lewinsky | 19-09-14 | 19:58

Jezusismijnheer | 19-09-14 | 19:29
-
De conclusies die u trekt zijn behoorlijk voorbarig, en tonen een schandalig vooroordeel jegens hen die geen enkele religie ( meer) aanhangen.
Dat zijn nl veelal mensen die de werkelijke waarheid zien. De waarheid dat religie meer oorlog, haat en tweedracht zaait tussen individuele mensen en complete volkeren dan deze wereld kan gebruiken.
Ik heb ooit zo'n Jezus-apostel over de vloer gehad. Die had de grove brutaliteit om mij en mijn echtgenoot proberen te overtuigen dat ons huwelijk gedoemd was te mislukken. Simpelweg omdat wij beiden niet tot dezelfde "kerk" behoorden.
Die Jezus-apostel was blind voor de "mens". Ik heb hem toen vriendelijk doch zeer dringend verzocht mijn huis met gezwinde spoed te verlaten. Want verkondigers van dergelijke onzin moet men mijden als de pest.

appelvink | 19-09-14 | 19:56

tweetybird | 19-09-14 | 19:46
Doe eens niet zo agressief tegen Jezusmijnheer. Je hebt wel gelijk, maar als je zo tegen hem te keer gaat gaat ie op 19:51 nog eens een keer gelijk krijgen ook. Ow wacht....

Graaf van Egmont | 19-09-14 | 19:54

Dit filmpje had net zo goed de titel "Waarom de Marokkaan niet thuishoort in onze samenleving" kunnen hebben. Blanke jeugd doet doet dit ook en even hard, omdat de opvoeding (waar de overheid een dwingend softie-sausje overheen heeft gegoten)faalt, de justitiële aanpak hiervan faalt (want D66 rechters) en de handhavers falen (door een flut-mandaat waarin de agent op straat geen echt gezag meer mag afdwingen, getuige o.a. de vele filmpjes op Youtube waarin het "stoer" is een grote bek te hebben tegen een agent, zonder dat deze kordaat mag optreden en zo'n galbak een tyfusklap voor z'n harses te verkopen en op te sluiten). We zijn een verschrikkelijk slap halfzacht kudtstaatje geworden. Bedankt jaren zeventig!
Verder mogen alle criminele Marokkaantjes zonder Nederlands paspoort naar Syrië getrapt worden (wel even aan Marokko doorgeven dat het IS-lovers zijn), klaar met dat kudtvolk!

Nederlanddraaitdoor | 19-09-14 | 19:52

jeanmondo | 19-09-14 | 19:48
Juistem. Toen hadden ze pas een Marokkanenprobleem in Zeeland. Hoor je nu niks meer van.

Graaf van Egmont | 19-09-14 | 19:51

tweetybird | 19-09-14 | 19:46 Wat je zegt is totaal niet waar. De enigste agressie die ik hier lees komt van mensen die niet geloven.

Jezusismijnheer | 19-09-14 | 19:51

Je kunt alleen maar hopen dat de generaties lange inteelt ze onvruchtbaar heeft gemaakt.

Hommel | 19-09-14 | 19:49

Jezusismijnheer | 19-09-14 | 19:45
Dat is gewoon niet waar. Er zijn miljoenen mensen die ongelovig en toch rechtvaardig zijn.

Graaf van Egmont | 19-09-14 | 19:48

Graaf van Egmont | 19-09-14 | 19:44
Er schijnt een handjevol Marokkanen in Zeeland te zijn aangespoeld. Vervolgens zijn die opgewaardeerd tot heldhaftige bevrijders van de Hollandsche natie.

jeanmondo | 19-09-14 | 19:48

Maar ze maken het wel elke keer zo bont dat het gewoon interessant blijft.

gare stapeldekker | 19-09-14 | 19:47

Wat een zelfreflectie weer....

brutus68 | 19-09-14 | 19:47

Dit is niet mijn probleem vriend.

gare stapeldekker | 19-09-14 | 19:46

Jezusismijnheer | 19-09-14 | 19:37

h'e denk maar dat het zondag is en rot naar je kerk inplaats van ons te vervelen met je goddelijk gelul. Ook het christendom veroorzaakt ellende. Alle religie het is geen plaag. Nee het is de grootste pest van de hele wereld. Religie is verantwoordelijk voor de meeste discriminatie. Oorlog en geweld uit naam van sprookjesfiguren. Ga maar lekker ergens anders lopen bekeren waus. Van mij mag je geloven en moet jezelf weten maar val een ander er niet mee lastig. Hup terug naar die fijne pedo kerk.

tweetybird | 19-09-14 | 19:46

De maakbare samenleving in de praktijk. Dit is de toekomst van NL volgens van Aartsen, dit zijn de minderheden die meer kansen verdienen volgens Samsom.

XaleX_2 | 19-09-14 | 19:46

de Voorzittert | 19-09-14 | 19:42
Zo waar weer! We hebben totaal geen alternatief meer in Nederland. De kiezer is uiteindelijk schaakmat gezet.

Graaf van Egmont | 19-09-14 | 19:46

Graaf van Egmont | 19-09-14 | 19:41 Ik schuif het niet in de schoenen van Jezus. Ik leg de oorzaak bij mensen die er niks van willen weten en onrecht en ongeloof gaan hand in hand.

Jezusismijnheer | 19-09-14 | 19:45

Misleidend filmpje. In de Marokkaanse gemeenschap is er wel degelijk volop discussie... over of je een meisje nou juist met de vlakke hand of de vuist moet mishandelen.

jeanmondo | 19-09-14 | 19:45

Grob E. Boll | 19-09-14 | 19:41
Niet overdrijven nou. Er is gevochten voor onze vrijheid om dit te mogen zeggen. Marokkanen waren toen nog niet in beeld. Alhoewel er geruchten gaan dat we door Marokkanen bevrijd zijn.

Graaf van Egmont | 19-09-14 | 19:44

De media icm met politieke elite maakt de koers van een land uit. In ons geval is 95% van de media links en het gros van de politiek ook. Dat maakt dat er slechts voorzichtig meegeveerd wordt met de overduidelijke haat en frustratie bij een zeer groot deel van de samenleving. Het grootste probleem waar je als kiezer mee te kampen hebt is dat er eigenlijk geen partij is waar je fatsoenlijk op kunt stemmen om eens een strakke hand te krijgen: verdubbeling van politie en leger zodat we in eigen land orde op zaken stellen. Wachttorens in shariawijken, avondklokken in elke straat met juweliers en nogo areas voor iedereen die een proces verbaal wegens mishandeling, aanranding, vandalisme of stelen heeft gehad. Eigenlijk ziet alleen de PVV in dat het anders moet maar die blinken weer uit in politiek strategische onnozelheid met dito eencellige kamerleden. Nee er zit niks anders op dan nog 40 jaar wachten en hopen dat dit ooit normaliseert.

de Voorzittert | 19-09-14 | 19:42

Jezusismijnheer | 19-09-14 | 19:29
Hoe kun je dat nou in de schoenen schuiven van Jezus. Ik ben niet agressief, nooit geweest, maar geloof heilig in mijn tuinkabouter. Die houdt me elke dag weer bij de les.

Graaf van Egmont | 19-09-14 | 19:41

Jezusismijnheer | 19-09-14 | 19:37

Je hebt je boekjes niet goed gelezen, probeer eens te denken als iemand die vanaf zijn geboorte niet geestelijk is verminkt. De antichristelijke geest zit in alle geloven, ook in de jouwe.

Boy Cot | 19-09-14 | 19:41

Watching the Wheels | 19-09-14 | 19:35 Toen Adam en Eva in zonden viel, viel de rest van de schepping ook mee.

Jezusismijnheer | 19-09-14 | 19:41

Dit heeft wel iets ironisch, op het plein 40-45. Genoemd naar de tijd dat velen hun leven gegeven hebben voor de vrijheid van deze soort rif-apen om dit soort dingen te mogen verkondigen....

Grob E. Boll | 19-09-14 | 19:41

Vroegah trok je meisjes aan de paardestaart of pakte hun poeziealbum of schoolagenda af. Maar ook alleen maar als je er erg verliefd op was. Zo waren jongens toen in al hun schuchterheid.

Graaf van Egmont | 19-09-14 | 19:37

Boy Cot | 19-09-14 | 19:34 De boodschap in de bijbel en de koran staan haakt op elkaar. Ik geloof achter de islam zit een antichristelijke geest net zo goed zit achter het atheïsme dezelfde antichristelijke geest.

Jezusismijnheer | 19-09-14 | 19:37

@Ars Vivendi | 19-09-14 | 19:30

Lees anders mijn comment nog eens. Die jongen zat enorm fout maar gelukkig corrigeren we dat soort gedrag gewoon al doen veel mensen hier alsof dat niet zo is. En mijn opmerkingen over alles maar op het net bedoel ik algemeen. Niet dit filmpje in het bijzonder. Onduidelijkheid is mijn fout.

Supermatthijs | 19-09-14 | 19:36

@Jezusismijnheer | 19-09-14 | 19:29
Ja, dat is waar, zonder geloof in de wereld wordt het een zooitje (proest). Mocht u onze schepper spreken, vraag dan meteen eens waarom alle dieren elkaar opeten enzo.

Watching the Wheels | 19-09-14 | 19:35

-weggejorist-

Polderjihad | 19-09-14 | 19:35

Tsja , ze belichten wel allen de marokanen , berichtgeving met cous cous , erg eenzeidig.

el che | 19-09-14 | 19:35

Ja maar wat kan je er aan verdander dan? Niks.... en daar heeft die jongen een punt.
StijlvolRechts | 19-09-14 | 19:06

mischien eens geen d66 rechter neerzetten maar een rechter die echt straft. Moet je eens kijken hoe het verandert als de betreffen klootzakjes 5 jaar detentie krijgen. Mooiste zou zijn als de glen school weer heropent wordt. Een streng regime voor dat soort klootzakjes. Maar helaas de pvda heeft er toen voor gezorgd dat die gesloten werd want was zielig vpor die klootzakjes. Ja pvda 1 van de grootste veroorzakers van dit marokanenprobleem. Daarvoor mensen wordt wakker en reduceer deze partij tot 0 zetels. Want de pvda is een gevaar voor pnze samenleving. Zij maken verdeeltheid en vormen haat. Want het gaat hun enkel nog om kiesvee en in het pluche blijven zitten. En proberen via vriendjespolitiek elkaar mooie baantjes toe te spelen. Pvda is geen partij voor de nederlander. Het is een walgelijke kutpartij. Ja het kan weldegelijk veranderen. Pvda uit de kamer en alle d66 rechters vervangen door echte rechters. Moet je eens zien hoe het verandert. Maar dat wil de pvda niet want dat kost ze kiesvee. Pvda leeft van de zieligheidsindustrie. Zo'n ploumen ook. Die komt er op klaar. Moet je maar eens zien waar de ontwikkelingshulp naartoe gaat. Dan pis je zowat in je broek. IS zal er blij mee zijn geloof mij maar. Ook hamas zal blij zijn. Weer extra geld voor wapens met dank aan de pvda en madam ploumen.

tweetybird | 19-09-14 | 19:35

@Ars Vivendi

Hulde voor uw creatie. Ik krijg spontaan inspiratie. (he dat rijmt).

Marokkaantje kom maar binnen met je mes
En natuurlijk je matties, een stuk of zes.
Bontkraag, laf en lichtgetint
Met andermans pas zojuist gepind
Naar de meisjes nog lekker even luid gesist
Want die zijn haram en rasracist.

Rémy Martin ® | 19-09-14 | 19:34

ook van die bijzondere vrienden van Rutte

EARP | 19-09-14 | 19:34

Jezusismijnheer | 19-09-14 | 19:29

Stuur jij die jesus van jou eens naar allah en laat die twee even een robbertje vechten. De winnaar krijgt als beloning een enkeltje IS-land.

Boy Cot | 19-09-14 | 19:34

@tweekeerrechtsislink | 19-09-14 | 19:31
Nee, vertel eens.

francisca van jole | 19-09-14 | 19:32

Ik heb volgens mij nog NERGENS gelezen (behalve gelukkig hier) dat het Marokkanen waren. Nee, stel je voor dat bepaalde mensen (weer) gelijk hebben. En dus lees ik overal steeds weer "twee jongens". Tja....

rien6139 | 19-09-14 | 19:32

En de kikker kookt langzaam dood.

Heinzz | 19-09-14 | 19:32

Weet je wie er raad wist met mensen die niets te bieden hebben?

tweekeerrechtsislink | 19-09-14 | 19:31

Ik denk dat het probleem van totaal geen normen en waarden hebben zich over de hele samenleving speelt.

Jezusismijnheer | 19-09-14 | 19:31

Ja lekker vierde generatie?komt echt nooit goed of we moeten ze het land uit zetten tjonge wat een mentaliteit vind je ook niet Rutte leuke vrienden heb je moet ik zeggen,zou er jaloers van worden maar ja iemand moet ze de hand boven het hoofd houden.Heel Nederland kotst dat volk uit maar misschien u over 30 jaar meneer Rutte als u tegen die tijd in de gaten heb dat er niets is veranderd,en als er al iets veranderd dan is het alleen maar erger geworden

janmetdepet | 19-09-14 | 19:31

@Supermatthijs | 19-09-14 | 19:19
Ik begrijp u echt niet. Als kind heb ik zoiets nog nooit gedaan. Mijn vriendjes evenmin. U doet alsof dit buitensporige gedrag de norm is.

Ars Vivendi | 19-09-14 | 19:30

Wat ik zie is dat er steeds meer agressie en geweld in de maatschappij is en mensen die blank zijn net zo goed agressief en gewelddadig. De oorzaak is voor mij duidelijk hoe minder een samenleving met Jezus te maken wilt hebben, hoe meer onrecht, geweld, agressie er komt. Sommige mensen hier mochten weleens de grootste hypocrieten zijn en dat waar ze andere van beschuldigen, zichzelf schuldig aan maken.

Jezusismijnheer | 19-09-14 | 19:29

-weggejorist-

MissT | 19-09-14 | 19:28

Dit filmpje is ook niveau NPO, Je laat alleen de antwoorden van een stelletje randdebielen zien en als je per ongeluk wel iemand voor de camera krijgt die wat zinnigs zegt knip je het er uit.

francisca van jole | 19-09-14 | 19:27

nee jo niks doen , waarom zou je werken of waar hadden we ook weer over, mijn probleem niet. nee klopt jullie zijn ons probleem namelijk.

jeroen8325 | 19-09-14 | 19:26

Jan Leul | 19-09-14 | 19:13
Op de foto op die pagina staat het zelfde vervelende mannetje met paars shirt en zwart petje die ook in het filmpje het kenteken van de brommer loopt te schreeuwen. Jammer dat ze die niet ff paar dagen hebben opgesloten, politieauto was toch in de buurt.

DeKoningVanGeenstijl | 19-09-14 | 19:25

-weggejorist-

MissT | 19-09-14 | 19:24

Kijk wie schopt daar kinderen,
Kijk wie schopt daar kinderen,
Kijk wie schopt daar hard op iemands hoofd?
Tis een vreemde zeker, die verdwaald is zeker.
Dat is wat men in Den Haag geloofd.

Een Marokkaan, een Marokkaan.
Is stoer genoeg om meisjes te slaan.
Maar gaat huilen bij de rechter,
dan mag tie snel weer gaan.
Koekoek.

Schietmijmaarlek | 19-09-14 | 19:23

-weggejorist-

JoKu | 19-09-14 | 19:23

-weggejorist-

MissT | 19-09-14 | 19:22

Slappe journalist. Doorvrag0n moet je!
"En als het nu een meisje met een hoofddoek was geweest dat door 2 kafirs werd gepakt? Deed je dan nog steeds niks omdat net hun zaak is?"

Chiant | 19-09-14 | 19:22

Ze - hebben - het - gewoon - niet.

Enige vorm van geweten of aversie tegen dit soort acties. Stuk voor stuk staan ze heel onverschillig antwoord te geven, het boeit ze geen reet.

Ze zeggen nog net niet dat ze het een goede actie vinden. Uiteraard uit tactisch oogpunt.

En niet eentje of een deel zoals de politici ons willen doen geloven. Nee, allemaal.

Zal nooit lukken op een goede manier samen te wonen met dit volk, ze missen elk essentieel gevoel voor rechtvaardigheid en geweldloosheid en een geweten schijnen ze totaal niet te hebben.

De paar uitzonderingen, let wel: de goeden zijn de uitzonderingen, doen hier allemaal niets aan af.

Realism Is All | 19-09-14 | 19:22

Maar dan wel om restecp vragen.

Muggenmepper | 19-09-14 | 19:22

Op het NPO nieuws wordt doorgaans bericht over de kleinste futiliteit all over the world. Maar over de mishandeling van het meisje heb ik niks op het NPO nieuws gehoord. Gelukkig hebben we inernet en wat dat betreft kan het gesensureerde NPO nieuws maar beter opgedoekt worden.

watazooi | 19-09-14 | 19:21

de Voorzittert | 19-09-14 | 19:07
---
Het grote probleem is dat er nu een zooi Nederlanders de baas zijn met een geheel ander stel opvattingen dat de jonger dan 45 jaar Nederlander. De rode-groene kleur die uitstralen is massief.
Pas als dat dode hout is afgestorven kan er weer wat veranderen. En dan begint overigens alles weer opnieuw met mensen die vinden dat wij weer te soft zijn.
Maar een stuk verrechtsing van onze samenleving zou Nederland zeer goed doen.

appeltjesgroeneweide | 19-09-14 | 19:21

-weggejorist-

pim achtertuin | 19-09-14 | 19:21

-weggejorist-

MissT | 19-09-14 | 19:20

Het Kalifaat roept! Laat ze gaan, laat ze gaan...

eerstneukendanpraten | 19-09-14 | 19:20

@Lampelul | 19-09-14 | 19:14

Eensch ! We leven in de tijd van de mobieltjes waarbij iedere klipscheet maar op het web gezet wordt. Alsof er vroeger niet werd gevochten en kattenkwaad bestond. Jongen op filmpje ging te ver maar dat soort dingen corrigeren we als maatschappij nog steeds gewoon. Overdreven gedoe allemaal.

Supermatthijs | 19-09-14 | 19:19

-weggejorist-

MissT | 19-09-14 | 19:16

Vandaag had ik mensen uit Afghanisten over de vloer.
"We komen uit Afghanistan".

"Wanneer gaat u weer was mijn antwoord".

Nacho_Vidal | 19-09-14 | 19:15

Gebeurde inderdaad vroeger ook. Toen alleen geen camera's erbij. Maar er werd net zo hard gekopschopt.

Lampelul | 19-09-14 | 19:14

@Ars Vivendi | 19-09-14 | 19:03
Het feit dat je deze associatie krijgt met het Sinterklaasliedje doet vermoeden dat Quincy toch een punt heeft :) ...

Daar wordt in je bek gestompt
Hard gestompt, zacht gestompt
Daar wordt in je smoel gestompt
Wie zou dat zijn?
Wees maar gerust mijn kind,
ik ben een goede vrind
Ook al ben ik zwart als roet
Ik meen het wel goed

Watching the Wheels | 19-09-14 | 19:14

En vandaag was het weer raak op plein 1945 waar gister het meisje in elkaar gemept werd.
http://www.haarlemsdagblad.nl/regionaal/ijmond/article27179793.ece/Vechtpartij-in-IJmuiden-na-aanrijding?lref=r_regionaal

Jan Leul | 19-09-14 | 19:13

De persoonlijke schandknaapjes... euh, "vrienden" van Mark die hun schaduw ver vooruit werpen.

Kapitein Stijlvol | 19-09-14 | 19:11

Wat verwacht je van woestijn-volk... juist.... niks.

Butt-head | 19-09-14 | 19:09

En maar ontkennen. En maar zwijgen. En maar wegkijken. Je wordt er premier mee. Iedere gezonde hollandse man weet al sinds zijn basisschooljaren dat je moet uitkijken voor Achmed, Moestafa, Mo etc. Altijd uit op onrust en vechten en in no time de hele familie paraat. En dat was al in mijn polderiaanse wijk/stad, laat staan in de gemiddelde Vogelaarwijk. Het is inmiddels meer dan een probleem: het is een aangeboren vorm van gezagsondermijnende treiterij. En pak verdomme dat probleem eens aan want nu groeit menig taakstrafkrijgende kopschopper, overvalletje of slissende hoerenroeper door tot nationaal crimineel, jihadstrijder of bruut bendelid.

de Voorzittert | 19-09-14 | 19:07

Mooi, als er kaalkopjes een moskee in de brand steken: "Dat is niet mijn probleem".

kapotte_stofzuiger | 19-09-14 | 19:07

Veranderen dan.... ja ja het is weekend bitches!

StijlvolRechts | 19-09-14 | 19:06

Maten ga je niet naaien komt dit kort op neer.
Ik kan me wel een vergelijkbare mening op die leeftijd herinneren en toen waren knokpartijtjes ook dagelijkse realiteit. Dat had toen niks met Marokkanen te maken.
Eerder een LTS/MEAO/MAVO probleem. (VMBO tegenwoordig)
Hoewel een meisje slaan not done was, maar dat was wel intern opgelost.

BasBr | 19-09-14 | 19:06

Ja maar wat kan je er aan verdander dan? Niks.... en daar heeft die jongen een punt.

StijlvolRechts | 19-09-14 | 19:06

Hoe kun je een geweldig land van eeuwen beschaving en verlichting in een paar generaties compleet kapotmaken? Haal dit soort binnen, nee we hebben geen probleem, we hebben een catastrofe.

smdyasc | 19-09-14 | 19:05

Ben toch blij met de betrokkenheid van die jongeren. Participatie & empathie, dat zijn de sleutelwoorden hier. Een filmpje als dit bewijst maar weer eens dat deze jongeren maatschappelijk wel degelijk maatschappelijk geëngageerd zijn, en dat de cultuurkloof nagenoeg niet bestaat!

1337haxxor | 19-09-14 | 19:05

Leuke mensen wel. Althans, dat zeggen mijn opinieleiders aan de Gute kant van de onpeilbaar diepe Fatsoenskloof. Waar marokkanen niet kunnen komen.

Jan Passant mk2 | 19-09-14 | 19:05

Geweldige mensen, Geert Wilders let even op "Je kunt niet eens bij hun in de schaduw staan", aldus!

Toetsiemonster | 19-09-14 | 19:04

Mmmja. Ook dit filmpje opsturen naar Mark, Die-der-ik en Pechvogel dan maar....

Smuts | 19-09-14 | 19:03

Kreeg inspiratie voor 'n nieuw Sinterklaasliedje...

Daar wordt in mijn kruis geschopt
Hard geschopt, zacht geschopt
Daar wordt in mijn kruis geschopt
Wie zouden dat zijn?
‘k Ben niet gerust mijn Sint
Eentje is licht getint
D’ andere is zwart als roet
Zij ruiken bloed

Ars Vivendi | 19-09-14 | 19:03

Maar oe káan.

JoKu | 19-09-14 | 19:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken