Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dashcammer zit eerste rang bij verkeersfittie

GeenStijl Blik op Blik op de Weg. Met vandaag als thema: rode lichtjes in het verkeer. We rijden mee met een argeloze 3FM-luisteraar in zijn bestelbus. Bij rood licht op een kruising sluit hij keurig aan achter een VW Golf Plus. Die staat op zijn beurt weer voor het verkeerslicht opgesteld naast een VW Passat. Als het licht op groen springt, zal de blijken dat de bestuurder van een van deze twee voertuigen beschikt over een slecht verkeersoverzicht én een kortje lontje, terwijl de ander kordaat ingrijpt op de situatie die op het kruispunt ontstaat. Voor een derde betrokkene geldt maar 1 verkeersterm: Karma!

Reaguursels

Inloggen

De beredeneringen van de twee reaguurders boven mij volgende kom ik tot de volgende waterdichte en uitermate plausibele verklaring:

Het is de schuld van het verkeerslicht. Dat was niet op aan letten. Alle andere verkeerslichten van Nederland letten wel altijd op, alleen dit ene verkeerslicht stond gewoon te slapen. Tuurlijk jongens. Die vrachtwagenchauffeur deed niks verkeerd, en die Passat-bestuurder was fout om te denken dat hij bij groen licht het kruispunt op mocht rijden.

Tuurlijk jongens!

soggert | 15-09-14 | 17:45

De politie kan de vrachtwagen niet bekeuren voor het door rood rijden want dat kunnen ze niet bewijzen. Wat ze wel kunnen is het rijbewijs van de Passat-rijder innemen door art 5. En hopelijk hebben ze dat ook gedaan. Zulke bestuurders rijden supergefrustreerd rond en gebruiken hun auto om andere mensen te bedreigen.

rylands | 15-09-14 | 13:51

"Omdat die vrachtwagen nogal door donkerrood rijdt, wellicht?"
soggert | 15-09-14 | 09:12
.
Dat kun je niet bepalen op basis van dit filmpje en die agent waarschijnlijk ook niet. Zeker als je de tegel van Pat1103 (14-09-14 | 17:05) leest:
"Het is een bekende kruising voor mij en weet dat daar een ontruimingsfase geldt van 0 sec. Dit houdt in de ene rijrichting rood de ander direct groen. Dus dit kan gebeuren met langzaam verkeer."
.
Lijkt er eerder op dat de instellingen van de complete installatie heel erg krap staat. En een ontruimingsfase van 0 seconden is niet echt handig te noemen......

frenkievee | 15-09-14 | 10:31

@PowMe | 15-09-14 | 01:15:
Omdat die vrachtwagen nogal door donkerrood rijdt, wellicht?

soggert | 15-09-14 | 09:12

-weggejorist-

PowMe | 15-09-14 | 01:15

Een lul de behanger die zijn 20+ ton vrachtwaggel door rood sleurt: niks bijzonders. Een politieagent die er meteen werk van maakt: "heh heh, hahhrrstikke maui, heh heh" :-)

soggert | 14-09-14 | 23:10

spannend heej.....

Sven_84 | 14-09-14 | 22:23

Ik snap die fietsers niet, het lijkt wel of ze het gevoel voor gevaar zijn kwijtgeraakt
@-=PyP=- | 14-09-14 | 14:14
.
Die rode, oranje en groene lampjes zorgen er bij veel mensen voor dat ze zelf niet meer nadenken. Hetzelfde principe zag/zie je bij de TomTom. Sommigen denken zelfs dat de techniek feilloos is.

Rest In Privacy | 14-09-14 | 21:14

Wat was die Passat denkende? En dan vooral *nadat* hij de vrachtwagen voorbij is.

Geert Linkers | 14-09-14 | 21:04

Beetje te strak afgesteld stoplicht, dunk mij

Aart Z. | 14-09-14 | 20:09

@Rotterdammert1965 | 14-09-14 | 18:31
Doe maar eens fullscreen. Op het moment dat je de wraakzoekende Passatrijder eieren voor z'n geld ziet kiezen zie je duidelijk een rode lichtkrant in de achterruit van de Golf. Het is niet echt nodig om te gokken wat daar staat: 'volgen politie'.

Pierre Tombal | 14-09-14 | 19:43

@redje70 | 14-09-14 | 17:58
Correctie: er zit welgeteld 6 seconden tussen dat je het eerste schildersbusje van links ziet optrekken en dat dashcammert zelf groen krijgt. Die vrachtwagen mist simpelweg het acceleratievermogen dat die schildersbusjes hebben, welke ook al ongeveer 4 seconden nodig hebben om het kruispunt over te kunnen steken vanuit stilstand en hetgeen al amper genoeg lijkt te zijn. Maar schijnbaar rijdt degene die deze stoplichtinstallatie heeft ingeregeld zelf in een Ferrari. Of op een fiets natuurlijk, want gegeven de omgeving (Den Haag) waarschijnlijk een GroenLinkser die daar zelf nooit langs komt.

Pierre Tombal | 14-09-14 | 19:36

Veel van jullie hebben het maar over dat in die volkswagen de politie zit. Waar zien jullie dat dan? Ik zie niks. Alleen zwarte volkswagen waarvan de bestuurder een doodswens heeft om voor die vrachtwagen op zijn rem te trappen. Tevens verkeerslichten hebben geen vertraging. Zodra een licht op rood springt, springt de ander gelijktijdig op groen. Er zit geen seconde of dan ook vertraging in.

Rotterdammert1965 | 14-09-14 | 18:31

Homo's discrimineren, politie doet het nooit goed boehhhh! Boehhh! Iedereen veilig anoniem afzeiken vanachter je pc. Stoer hoor. Voor degene die het betreffen, stakkerig zielig gedrag. Net als dat van de vrachtwagen chauffeur die met z'n paar ton zware moord maschine iemand aan flarden rijdt omdat hij vermoedelijk scheit heeft aan het rode verkeerslicht wat al meerdere seconden op rood stond aan het groene verkeerslicht van de filmer te zien.

maakdatdekatmaarwijs | 14-09-14 | 18:08

Het kruisende verkeer krijgt welgeteld 6 seconden groen! Die vrachtwagen moet vanuit stilstand optrekken en gang maken. Je kunt niet zien of de vrachtwagen door rood of oranje gaat. Het is in ieder geval duidelijk dat de tijd om het kruispunt schoon te krijgen veel te kort is.

redje70 | 14-09-14 | 17:58

7,62x39 | 14-09-14 | 13:05
Wtf megool. Hij rijd vol door rood, met een vrachtwagen kunnen daardoor iets te makkelijk doden vallen. Ik zie ook steeds vaker dat vrachtwagenchauffeurs het flikken om vol gas toch nog even door rood te rijden en dan moeten de chauffeurs van de personen auto's wederom de incompetentie van een beroepschauffeur compenseren.
Ik vind het mooi om te zien dat deze figuren van de weg getrokken worden, iets wat te weinig gebeurt als je naar het gedrag van de gemiddelde beroepschauffeur kijkt.

abom | 14-09-14 | 17:51

Is dit het niveau van GeenStijl tegenwoordig? Sjeezus...

On ding | 14-09-14 | 17:38

Voor de stijlloze reaguurders die zeggen dat de vrachtwagenchauffeur fout is. Gelukkig is er te zien dat de vrachtwagen al op het kruisingvlak rijdt op het moment dat het verkeerslicht voor rechtsaf op groen springt. Het is een bekende kruising voor mij en weet dat daar een ontruimingsfase geldt van 0 sec. Dit houdt in de ene rijrichting rood de ander direct groen. Dus dit kan gebeuren met langzaam verkeer. Vraag is of je moet willen om met een vrachtwagen de kruising op te rijden als het oranje is.
En voor de bestuurder van de passat... altijd kijken of er niets meer rijdt.
Btw wat doet die voetganger daar?? Dit is de N14 en daar is het verboden voor voetgangers...

Pat1103 | 14-09-14 | 17:05

Verschrikkelijk los van het feit wat er fout ging en of er iets fout ging, iedereen kan een fout maken maar dan nog even ''het lesje leren'' waarmee je ook je andere verkeersdeelnemers mee in gevaar brengt. Dashcammer is ook een sensatie bak want die zit nog ''goed zo hehehe''. die is even gestoord.

pinkelotje | 14-09-14 | 17:03

Taalles! ^_^
ingrijpen 'op' de situatie?
Ik zou zeggen iemand die kordaat ingrijpt of iemand die kordaat reageert op de situatie.

Worst_kaas_scenario | 14-09-14 | 16:36

Ik weet niet wat die vrachtwagen verkeerd zou moeten hebben gedaan. Als je goed naar het filmpje kijkt zie je dat deze als derde wagen achter twee schildersbusjes voor het stoplicht staat en als de chauffeur door rood zou hebben gereden kan het hoogstens 1 seconde groen zijn geweest (als je 3 seconden oranje rekent) op zijn rijstrook. Die agent in die Golf mogen ze daarentegen wel degelijk z'n rijbewijs afnemen, want die hoort beter te weten dan de weg als racecircuit te beschouwen en uitsluitend op het startsignaal te letten.

Pierre Tombal | 14-09-14 | 16:17

de vraag is, reed de vrachtwagen door rood?
.
Heb zelf ook meerdere malen gehad dat ik achter een optrekkende vrachtwagen door GROEN reed en dat 2 tellen later het verkeer van links op begon op te trekken, welk je dan aan zitten te kijken van L*L je rijd door rood ....
.
Misschien een stagiaire welk de verkeerslichten zit afteregelen?

FapMaster | 14-09-14 | 15:53

In Roesland komt dit niet door de Doempert commissie. Te nichterig.

Koettoerk | 14-09-14 | 15:41

instant karma

gutgutgut | 14-09-14 | 15:07

Vrachtwagen probeerde waarschijnlijk door oranje te rijden, maar reed al 1 a 2 seconden door rood. Kan ook zijn dat de verkeerslichten te snel op groen springen. Als je daar door oranje rijdt, moet je snel gassen, omdat ander verkeer na 1 seconde gelijk groen krijgt.

Trekvogel12 | 14-09-14 | 14:33

Ja, ik ben een zeveraar. Maar sommige dingen begrijp ik niet. Als je een stukje hebt geschreven, is dat toch een soort kindje? Dan zorg je toch dat er geen fouten in staan? Zeker als je weet dat de schrijfsels voor eeuwig worden bewaard door de KB.
Zal wel aan mij liggen.

Ars Vivendi | 14-09-14 | 14:30

@hotnot | 14-09-14 | 13:16
verkeersergernis nummer 1: van opzij geramd worden door een vrachtwagen.

VanBukkem | 14-09-14 | 14:24

@Dhr. de Wit | 14-09-14 | 13:56
Is een chauffeursdiploma niet een typisch Nederlands ding?
Het moet iets betekenen, het moet iets van meer waarde toevoegen aan, het leverde werkgelegenheid en bureaucratie op. Het chauffeursdiploma heet maar 1 ding bereik, goedkopere chauffeurs uit het buitenland zonder al die poespas.

toetanchamon | 14-09-14 | 14:21

@hotnot | 14-09-14 | 13:16
Je hebt gelijk, 22 doden dus.....
Ik zie bij een gevaarlijk kruispunt bij mij in de buurt de fietsers bij groen direct wegfietsen terwijl linksachter de auto's die rechtsaf slaan soms door rood rijden en dan met een flink vaartje. Ik snap die fietsers niet, het lijkt wel of ze het gevoel voor gevaar zijn kwijtgeraakt.

-=PyP=- | 14-09-14 | 14:14

Hartstikke mooi!

ho4x | 14-09-14 | 14:13

Is dit nou echt een topic waard?

hobbit | 14-09-14 | 14:10

Paupers in die VW's...
Te zuinig om een Audi te kopen.

Ommezwaai | 14-09-14 | 13:59

Prachtig dit, verkeershufter (vrachtwagen gaat vol door rood)
doet een poging tot doodslag en wordt gelijk gepakt.

francisca van jole | 14-09-14 | 13:57

@toetanchamon | 14-09-14 | 13:48
Denk dat het wel met opleiding te maken heeft en hoe kwalitatief dat is, is inherent aan de afkomst. Ben niet zo van rock, scissors, paper in het verkeer. Liever een keer extra remmen en stlstaan met als gevolg iets later aankomen, dan helemaal niet. De vorige zin was erg cliché maar het is wel zo.

Dhr. de Wit | 14-09-14 | 13:56

Dat kleine stukje was eerst een invoegstrook naar 1 baan.
Verder zou een vrachtwagen chauffeur beter moeten weten

HaagseSkieldah | 14-09-14 | 13:52

Als ze die vrachtwagens nou gewoon NIET begrenzen op 80 kilometer per uur, dan kunnen ze gewoon het groene licht nog halen. Of oranje in het meest ongunstige geval.

VanBukkem | 14-09-14 | 13:50

Aaah, ja de bekende oprit A4 vanuit Leidschendam/Wassenaar.
Die heeft heel lang na +/- 30 meter een verdrijvingsvlak gekend waardoor de linkerstrook rechts moest invoegen.
Dit gaf altijd strijd, want iemand voor laten kan natuurlijk niet.
Zo ook lijkt het erop dat de Passat nog de oude situatie verwacht zonder door te hebben er een vrachtwagen nog de hoek omkomt.
Overigens staan die stoplichten vrij strak afgesteld waardoor de vrachtwagen zelfs nog wel eens door oranje gereden zou kunnen zijn.
Duidelijk dat de Passat pissed off was en verhaal wilde halen/rem actie wilde toepassen en schrok van de stop politie.
Ik denk dan, saved by the bell maar dit is dagelijkse kost op die plek, succes gegarandeerd binnen 10 minuten.
Triest hoor, rijd gewoon rustig weg bij het stoplicht en probeer niet expres naast de linker auto te blijven rijden.

pickalilly | 14-09-14 | 13:49

@Dhr. de Wit | 14-09-14 | 13:39
heeft niets met een opleiding te maken is meer van 'rock, paper, scissors' maar dan vrachtwagen-personenwagen-motor.
Voor wie is/moet de vrachtwagenchauffeur bang zijn?
www.google.nl/search?q=botsing+vracht...

toetanchamon | 14-09-14 | 13:48

@Feynman | 14-09-14 | 13:05
Aha, die golf is van de politie...

frank87 | 14-09-14 | 13:47

Voor Nederlandse maatstaven is dit best wel heftig.
Ik moest wel 2x filmpje kijken.

RdeFriesch | 14-09-14 | 13:47

necrosis | 14-09-14 | 13:36
Je bent allicht wat gepreoccupeerd.

7,62x39 | 14-09-14 | 13:46

Laat maar is al gezien :P *comments eens moet door gaan lezen voordat ge loopt te typen pannenkoek..

schopkoppert | 14-09-14 | 13:46

Als je goed kijkt zie je dat die grijze wagen een stop teken geeft. Is naar mijn idee een undercover politiewagen

schopkoppert | 14-09-14 | 13:44

Vrachtwagen chauffeur -> 3 jaar de bak in.

Crak-ho | 14-09-14 | 13:43

hotnot | 14-09-14 | 13:16
De vrachtwagen in dat filmpje rijdt op volle snelheid. Ik zie niet hoe dit door goed kijken voorkomen had kunnen worden.

Doldwaas | 14-09-14 | 13:43

hotnot | 14-09-14 | 13:16
De vrachtwagen in dat filmpje rijdt op volle snelheid. Ik zie niet hoe dit door goed kijken voorkomen had kunnen worden.

Doldwaas | 14-09-14 | 13:43

Commentaar vd filmert vind ik veelzeggend. Alsof wraak de normaalste zaak vd wereld is.
Toeter een keer,.. desnoods een vinger, en rij door,.. Zen enzo.

horsteknots | 14-09-14 | 13:42

Gelukkig was het instant karma en geen instant autopuree.
En wat een voldidoot zeg!
Zat er een moelander met een zelf uitgeprint chauffeursdiploma achter het stuur? Is niet goed te zien of ik kijk niet goed genoeg.

Dhr. de Wit | 14-09-14 | 13:39

Bij de meest simpele handelingen die een mens kan uitvoeren vallen er doden en gewonden door de eeuwen heen. Ik begrijp dan ook niet dat het ineens heel bijzonder is om alles te filmen als je in een auto zit en daar zo'n enorm punt van te gaan maken.

toetanchamon | 14-09-14 | 13:38

@7,62x39 | 14-09-14 | 13:31
Ik las 'Golf Pius'....
*gnehe*

necrosis | 14-09-14 | 13:36

Hij durft wel, met zijn Passat. Als je dit bij een MOE-lander probeert dan ben je de sigaar. In het meest gunstige geval kun je dan nog zelf moeders de vrouw bellen dat het vanavond ietsje later wordt.

VanBukkem | 14-09-14 | 13:35

@kapotte_stofzuiger | 14-09-14 | 13:31
+1000 voor je comment.

necrosis | 14-09-14 | 13:34

kapotte_stofzuiger | 14-09-14 | 13:31
Whahaha, viespeuk.

7,62x39 | 14-09-14 | 13:32

necrosis | 14-09-14 | 13:28
In de Golf Plus zaten er twee.

7,62x39 | 14-09-14 | 13:31

@necrosis | 14-09-14 | 13:28
Homo's worden vaker van achteren aangereden?

kapotte_stofzuiger | 14-09-14 | 13:31

@7,62x39 | 14-09-14 | 13:15
Wat hebben homo's hier mee te maken?

necrosis | 14-09-14 | 13:28

@7,62x39 | 14-09-14 | 13:15
Kijk, een puber!

Geluksvogel | 14-09-14 | 13:26

@Gezellig! | 14-09-14 | 13:16
Het enige reaguursel wat er echt toe doet.
Hulde!

kapotte_stofzuiger | 14-09-14 | 13:21

Wat krijgen we godverdomme nou? Karma?!?1!? Dat is al net zo debiel als allah!

Rest In Privacy | 14-09-14 | 13:20

jvy_007 | 14-09-14 | 13:13
Voor het geval u dacht dat uw comment intelligent was: er is geen situatie denkbaar waarin ik om de politie zou roepen. Als iemand doodgereden is kan de politie daar weinig meer aan doen hè.

7,62x39 | 14-09-14 | 13:20

Het leukste is nog dat die Audi die ook even wraak wil nemen door voor die vrachtauto te willen remmen er snel met de staart tussen de benen tussenuit piept wanneer die dat STOP POLITIE ziet flikkeren bij die Golf.

Premier Trutte | 14-09-14 | 13:19
-weggejorist-
Diepe Vuist | 14-09-14 | 13:18

Tja, je hebt zo weinig aan voorrang als je doodgereden wordt.

RugOp81 | 14-09-14 | 13:17

de grijze ziet hem toch aardig op tijd? gaat er netjes weer voorbij. Ik heb t idee dat de agenten minder zaten op te letten.

aardt | 14-09-14 | 13:17

@kapotte_stofzuiger | 14-09-14 | 13:02
Een auto, van welk merk dan ook, geeft zelf geen gas.
Dat ligt toch echt aan de bestuurder.
Als er niemand achter me zit, stop ik vaak voor fietsers en voetgangers, zelfs als ze geen voorrang hebben.
Kwestie van inschatting en beleefdheid.
En vooral: geen haast!

necrosis | 14-09-14 | 13:17

@van rossem: Kortje lontje?

Ars Vivendi | 14-09-14 | 13:16

Bestaan er werkelijk volwassen mensen die overdag naar NPO 3FM luisteren?!

Gezellig! | 14-09-14 | 13:16

Je moet gewoon kijken of het veilig is om het kruispunt op te rijden. Degenen die de Pinetown crash in ZA hebben overleefd, kijken tegenwoordig twee keer voor te gaan rijden bij groen.
www.youtube.com/watch?v=lQz79axZy34
www.youtube.com/watch?v=hAd_0MQ6Qs8
 
Sorry hoor,ik heb ze hier al eerder gepost, maar ik kon het even niet laten.

hotnot | 14-09-14 | 13:16

-weggejorist-

7,62x39 | 14-09-14 | 13:15

kapotte_stofzuiger | 14-09-14 | 13:11
Koos Spee adepten oreren alleen over snelheid. Die vergeten net zoals hun grote leider de rest van het RVV. Toppunt was toen de grote leider meldde dat snelheid bij 97% van de botsingen een factor was. Ik vraag me nog steeds af hoe zonder snelheid die andere 3% plaatsvindt.

De Passat en de Golf hebben gekeken, anders hadden we een heel ander filmpje gehad.

Feynman | 14-09-14 | 13:15

Wilde de politie burgers dood rijden op de vluchtstrook ofzo?

Cidiood | 14-09-14 | 13:15

O/T
Televaag schandpaalt, achter hun betaalmuur, even 42 isisfreaks www.telegraaf.nl/

Wat zal het OM hier weer op te zeggen hebben.

toetanchamon | 14-09-14 | 13:14

Afstraffen: Gewoonte van Nederlander met te kleine pik "Ik kan en weet alles beter en maak nooit domme fouten, ik wijs een ander daar graag op en denk dat dit helpt, ik heb schijt aan het gevaar waar ik anderen mee opzadel" Dat is het motto van dit tokkies op de weg.
Wat mij betreft krijgt dit soort types ter plekke een fataal pak slaag.

Skunk57 | 14-09-14 | 13:14

7,62x39 | 14-09-14 | 13:09
En als die vrachtwagen een familielid dood rijdt dan weet je niet hoe hard je om de politie moet roepen zeker.

jvy_007 | 14-09-14 | 13:13

-weggejorist-

Kasteeltje | 14-09-14 | 13:13

@Feynman | 14-09-14 | 13:05
U valt onder b).

Zoals veel "Koos Spee"-adepten zeggen: de openbare weg is geen circuit. Dat betekent dus ook even kijken bij het krijgen van groen licht en niet gelijk vol op het gas. Vooral bij dergelijke kruispunten. En nee, dat pleit de vrachtwagenchauffeur niet vrij.

kapotte_stofzuiger | 14-09-14 | 13:11

Je hebt mensen die, zodra ze in een auto stappen, zich compleet anders gaan gedragen. Ze wanen zich onaantastbaar in hun metalen cocon. Eisen hun plaats op. Mensen die in het normale maatschappelijke verkeer vriendelijk zijn veranderen in egoïstische kleuters zodra ze in een auto aan het wegverkeer deelnemen. Zo wonderlijk.

Ars Vivendi | 14-09-14 | 13:10

Politie die in onopvallende burgerwagens rondrijdt om burgers te naaien die een regeltje overtreden zouden ook direct tegen de muur moeten. Figuurlijk dan hè. Kortom: alleen maar klootzakken in het filmpje. Kutleidschendam.

7,62x39 | 14-09-14 | 13:09

idd volkswagen plus is politie

mörser | 14-09-14 | 13:09

Er gebeurt niks.

bbbachstra | 14-09-14 | 13:07

@kapotte_stofzuiger | 14-09-14 | 13:00
Ik bemoei me nooit met dergelijke 'bestuurders', maar al te vaak eindigen dit soort 'rijdende rechters' tegen een vangrail (of erger).
Ik ga altijd op tijd van huis, heb geen haast en heb er geen moeite mee om een tijdje achter een vrachtwagen te moeten rijden.
Mensen die hun auto gebruiken om hun frustraties te botvieren, zou je hun rijbewijs moeten afpakken.
Maar nogmaals, op tijd van huis gaan, ipv op het allerlaatste moment achter je stuur te kruipen scheelt een hoop ergernis.

necrosis | 14-09-14 | 13:07

Ik denk dat de Passat bestuur de vrachtwagen pas laat zag, door "shading".

Die vrachtwagen overigens zal toch heus wel rood gepakt hebben?

Voor de rest is het typisch volkswagengedrag.

Statler en Waldorf | 14-09-14 | 13:06

Rode lichten negeren terwijl je als beroepschauffeur verantwoordelijk bent voor tientallen tonnen is wachten tot je een keer iemand echt doodrijdt. Zo`n vrachtwagen was door de Passat heen gegleden als een warm mes door boter.

Wel mooi dat de vrachtwagen gelijk wordt aangehouden.

kapotte_stofzuiger | 14-09-14 | 13:00
Stoplicht staat al een aantal seconden op groen, alle partijen hebben drie seconden rood gehad en de vrachtwagen ook nog 3 seconden oranje. Die vrachtwagen is gewoon negen seconden te laat op die plek.

Inferi0r | 14-09-14 | 13:00
Volgens mij ook.

Feynman | 14-09-14 | 13:05

Inferi0r | 14-09-14 | 13:00
Ja. Bedoeld voor de vrachtwagen, al had de bestuurder vd stationwagon ook een goed gesprek verdiend. Dat NSB-erige voldane "hartstikke mooi" van de dashcammer is ook een perfecte illustratie van wat Nederlanders zo onuitstaanbaar maakt.

7,62x39 | 14-09-14 | 13:05

Ja ja en die vrachtautobestuurder die wist weer van niks zoals altijd. Dat zijn echt een stelletje a-sociale daar lust je geen brood van.

wakker worden | 14-09-14 | 13:03

@necrosis | 14-09-14 | 13:01
Hallo..., een Volkswagen, de naam zegt het al.

kapotte_stofzuiger | 14-09-14 | 13:02

Dwazen die gas geven zodra het groen is, ook als het kruispunt niet vrij is. Wat wil je dan, door die vrachtwagen heen?

7,62x39 | 14-09-14 | 13:02

@kapotte_stofzuiger | 14-09-14 | 12:58
*Iets mompelen doet over auto's en verlenging van zwelfrikandellen*

necrosis | 14-09-14 | 13:01

Was dat een stop politie?

Inferi0r | 14-09-14 | 13:00

Nee, dat was geen ordinaire fipojacht, ik vraag me echt af waarom mensen zich zo opwinden over het weggedrag van andere mensen.
a) iedereen kan een (inschattings)fout maken, als er geen ongeluk van komt, is het juist fijn. "Sorry" en weer doorrijden.
b) schoolmeesters, weggebruikers (ook fietsers en voetgangers) die zich moreel zo superieur voelen dat ze anderen bewust moeten wijzen op weggedrag.

kapotte_stofzuiger | 14-09-14 | 13:00

En daarom ben ik blij dat ik geen 9 tot 5 job heb.
Geen haast, geen ergernis, geen problemen....

necrosis | 14-09-14 | 12:59

Maar waarom?

kapotte_stofzuiger | 14-09-14 | 12:58

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl