Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Volkskrantlezer is bang voor modebijlage

lezerscatwalk.jpg Vandaag op de lezerscatwalk, beter bekend als de ingezondenbrievenrubriek: Tielke Engels uit Den Bosch. Tielke herkent zich niet meer in het redactionele beleid van de Volkskrant en vreest dat haar krant het contact met de lezer aan het kwijtraken is. Tielke schrikt zich namelijk keer op keer "het habbiebabbie" als ze geconfronteerd wordt met de modebijlage. Zulke dure jurkjes! Welk een prijzige tasjes! Tielke hoopt dat de Volksrant zich bezint, terugkeert naar de modale basis van haar arbeid adelende lezerspubliek, en stopt met dat knotsgekke modegeneuzel. Heeft Tielke gelijk? Na de breek een paar forse modemissers uit de vuistdikke verzamelbijlage Debuutromannetjes, Koken en Bakken, Ombudsperikelen, Toerfietstochten & Mode. Oordeel zelf! culotte.jpgWe zien een onbruikbaar want te kort waadpak of het onderstuk van een jodelkostuum, maar de Volkskrant noemt het een 'culotte', omdat je met een duur woord een beetje rechtvaardiging koopt voor het prijskaartje van 1500 piek. Culotte betekent op zijn beurt overigens gewoon 'broekrok', en dat klinkt dan weer wel des Volkskrants. waterdichtejas.jpg Een waterdichte vissersjas, in camokleuren. Schreeuwerig en toch onopvallend, en een prima match voor boven de culotte. Het overhemd ernaast is meer iets voor de nostalgische lezer die zich niet schaamt voor zijn discoverleden. Ook de prijs is alle schaamte voorbij dus dit is echt een buitenkansje voor le freak die op chic wil gaan. peperdurewollenjurk.jpgBreinaalden: 2,50 euro. Kwaliteitswol: eurootje per bol. En een concurrerend magazine biedt gratis breipatronen aan. Drie regenachtige zondagen voor de open haard en je hebt een jurk van elf euro, in plaats van veertienhonderdelf euro. clownspakje.jpg Er staat: 'jas van schapenbont'. We zien: een circusolifant die balanceert op een klein tafeltje. En dat voor maar 1.699 euro! Voor dat geld kun je als Volkskrantlezer ook een NRC kopen. En dan niet 1 krant, maar het hele bedrijf + redactie. Het is linksom of rechtsom weggegooid geld, willen we maar zeggen. Oordeel GS Ombudsman: Tielke Engels heeft gelijk. Het is om je het habbiebabbie te schrikken, die Modebijlage van De Volkskrant. Als we een vrouw waren, zouden we een ander damesblaadje kiezen om lid van te worden.

Reaguursels

Inloggen

Ik zweer je dat die 'jas van schapenbont' (HALAL geslacht ongetwijfeld) van Hansie Spekman is hoor. Dat is een echte Hans. Geen twijfel.

Pakmans | 08-09-14 | 22:38

Ze heeft helemaal gelijk. 1500,- voor een rokje! Sorry broekrok.

r04drunn3r | 08-09-14 | 20:58

@Godsammekraken | 08-09-14 | 14:08
Ze is klant en te klaagt over wat ze krijgt. De voorbode van overstappen naar de concurrent. Wat is er decadent aan marktwerking?

Allemaal | 08-09-14 | 19:23

Allemaal aan/in de tuinbroek

major hangover | 08-09-14 | 19:15

De bijlage van de Volkskrant lijkt erg op de Avenue een blad uit de jaren 70, 80 van de vorige eeuw.

Tenminste, als het om productpresentaties gaat (lees reclame).

Voor de content is er dan weer een rubriek die erg lijkt op 'Margriet weet raad'. Ook jaren 70 stuff.

Is dat nou 'retro΅?

DebraCadabra | 08-09-14 | 18:30

LOL, en dan die naam van die studio: acnestudio. Mode voor puistenkopjes dus.

Reykjavik | 08-09-14 | 17:50

Gelukkig draagt mijn vrouw nooit kleren, scheelt een hoop geld.

zeertegendradig | 08-09-14 | 17:16

Ik heb het dikke VK Magazine van afgelopen zaterdag ongelezen bij het oud papier gelegd. Was volgens mij meer iets voor het inteelt grachtengordelkliekje.
Krijg ook steeds meer de schurft aan die zgn. opiniestukken. Laatst nog een stuk over de 'besluiteloosheid' van Merkel. Een heel betoog met aan het eind de zin: "Maar dat is ook maar mijn veronderstelling". Natte vingerwerk dus, niets gecheckt. En dat wordt dan ook nog geplaatst.
Daar zakt je broek toch van af.

schauzertje | 08-09-14 | 17:15

@De waard zijn gast | 08-09-14
Een stropdas draag ik alleen bij een begrafenis. Voor die gelegenheden heb ik ook nog een net pak van toen ik 18 was, en als ik de bovenste broekknoop open laat (riem eroverheen en niemand ziet het) past het nog best.

Gootbalkoning | 08-09-14 | 16:58

"Halve maandloon van een VK lezer?" Verdienen die zo weinig dan?

Xirdalan | 08-09-14 | 16:31

En ik, onwetende, noemde schapenbont altijd gewoon Wol.

pietvanvliet | 08-09-14 | 16:13

Wat een ophef over die reclame. Idioot comsumentengedrag is een keuze.
Daarbij ook de ophef over links of rechts. Het is de mainstream die ervoor zorgt dat de kuddedieren slechts 1 kant op kunnen denken.

Eigen_Gereid | 08-09-14 | 16:06

Wat een gezeur. De ramen van het openbaar vervoer dichtplakken omdat ik anders alle audi's/mercedessen etc. op straat zie? Omdat er mensen zijn die dat niet kunnen betalen.
In de krant betreft het gewoon marketing; Of de krant denkt dat hun klanten er wel interesse voor hebben of de modemerken betalen om in de krant te staan (en denken daar klanten tegen te komen) of een mix.
Misschien overstappen naar de straatkrant?

JayJay | 08-09-14 | 15:58

necrosis | 08-09-14 | 14:31
"En wanneer je dat tegen ze zegt, ze gaan lopen smijten met vazen, naaldhakken en servies?"

Maar zonder bril gooien ze toch mis zeker?

kloopindeslootjijook | 08-09-14 | 15:51

Uiteindelijk willen we gewoon neuken, dus het boeit niet echt wat ze aanhebben. Laat dat een troost zijn voor Tieneke.

De Anaalprofeet | 08-09-14 | 15:39

Nou, bovenstaande ziet er natuurlijk niet uit. Behalve misschien de groene jurk. Helaas zijn de harige truien, vestjes en giletjes ook weer 'in'. Aan mij niet besteed ik hoef er niet uit te zien als een schaap. Verder moeten kleren goed zitten, een goede pasvorm hebben en ook qua kleur bij je passen. Een mooie vrouw blijft een mooie vrouw ook als ze in een vuilniszak rondloopt? Dat valt nog wel te bezien, met de juiste 'populaire' haardracht, makeup en kleren kom je al een eind. Een mooie vrouw zonder make up, niets aan dr haren gedaan te hebben, die loopt op crocs en een witte doorschijnende legging?
Iig, er zijn dus verschillende aspecten over hoe je er op het voordeligst uit kan laten zien. Sharon Dijksma zal er waarschijnlijk beter uit zien met goede kleding die bij haar lichaam past dan een jurkje van de Zeeman die elk bobbeltje accentueert.

Julia | 08-09-14 | 15:38

En het mooiste is nog: die zijn gewoon restpartijen uit 1978 (ja, retro is helemaal in!) verkocht als "nieuwe collectie" die je met een beetje geluk ook gewoon bij een willekeurige kringloopwinkel kan kopen voor een tientje.

Stormageddon | 08-09-14 | 15:38

Ik kan wel zien dat Tielke Engels en vele anderen hier geen verstand van mode hebben.

kweethetooknietbeter | 08-09-14 | 15:20

Dat is toch zo bij de meeste bladen en kranten die iets aan mode doen? Kan me herinneren dat ik een paar jaar geleden FHM zat door te bladeren en dat ik daar simpele spijkerbroeken zag voor 300 à 400 Euro?! En in meer bladen is dat zo.
De dag dat ik 100 Euro aan een spijkerbroek of shirt uitgeef is hopelijk nog ver weg (en inflatie zal dan de oorzaak zijn, niet dat ik bereid ben er meer geld aan uit te geven).
Ieder zijn hobby, maar voor mij ben je een idioot als je een paar 100 aan één kledingstuk uitgeeft wat je misschien een paar maanden enkele keren draagt en dat daarna in de kast hangt te verstoffen.

DickieDick | 08-09-14 | 15:15

Wat een troep. Lelijk, te duur en modeloos...

Jan Gordelroos | 08-09-14 | 15:13

Bij het "onderstuk van een jodelkostuum" mislees ik de L, zoek naar streeppatroon en denk aan wilders.

Skunk57 | 08-09-14 | 15:08

necrosis | 08-09-14 | 14:31
Maar bukken hoeft niet, want ze ziet toch niet goed waar je staat?

Sadomassochristus | 08-09-14 | 15:08


Draai de zaak eens om en stel jezelf Sharon Dijksma voor in een jurk van €20.000....
necrosis | 08-09-14 | 14:55

Dat is een volkomen zinloos. Ze zou haar dikheid alleen maar benadrukken. Je ziet vooral een contrast tussen een mooie dure jurk en de dissonant in dit omhulsel.

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat een dure jurk aan S. D verspilt is, maar eerst naar de sportschool en op een gezond gewicht komen.

orange pekoe | 08-09-14 | 15:07

@Pepp1 | 08-09-14 | 15:02
Dat doet Wehkamp al, de rente die ze rekenen voor kopen op afbetaling ligt boven de 18%!!!!!
En dat terwijl de rente op je spaargeld met moeite op 1% blijft steken.
Koop daarom nooit dingen die je niet in één keer kan betalen!

necrosis | 08-09-14 | 15:06

Totaal wereldvreemd. Maar dat is normaal bij modenichten.

Kameroudste | 08-09-14 | 15:06

Gamlakuk heeft 2 overalls van de Lidl: een gele voor zondags en een rode voor door de week.......

gamlakuk | 08-09-14 | 15:05

@bodemloos | 08-09-14 | 15:00
Mode is allang achterhaald als het mode is, blijf daarom één stap voor, of 5 stappen achter.
(Herman Brood)

necrosis | 08-09-14 | 15:03

Zet er dan inderdaad een optie bij om 180% van het aanschafbedrag in termijnen te betalen.

Pepp1 | 08-09-14 | 15:02

Mode is voor mensen die willen laten zien dat ze "bij de tijd zijn".
Vraag ze of ze één misselijkmakende zinsnede uit de koran kunnen noemen. Nada.

bodemloos | 08-09-14 | 15:00

@miko | 08-09-14 | 14:55
Ik heb een voorkeur voor oudere vrouwen, maar ieder zijn hobby ;)

necrosis | 08-09-14 | 14:59

@orange pekoe | 08-09-14 | 14:50
100% eens, een bloedmooie vrouw blijft een bloedmooie vrouw, al draagt ze slecht een vuilniszak met wat gaten erin voor de nek en armen.
Draai de zaak eens om en stel jezelf Sharon Dijksma voor in een jurk van €20.000....
Het eerste wat me te binnen schiet zijn de woorden van Nanninga: Nee.ga.weg!

necrosis | 08-09-14 | 14:55

@necrosis | 08-09-14 | 14:39
He daar ben je!!
Maar schapen zijn ook lekker!

miko | 08-09-14 | 14:55

Even eerlijk mannen, als jullie een vrouw zien in mooie kleding, wat denken jullie dan?

"Zij ziet er goed uit in die kleding!" of "Kijk wat een prachtige jurk zij van de V&D/H&M/VeroModa/ETC heeft!"

Maken vrouwen zich hier daadwerkelijk zorgen over? Al zie ik een mooie vrouw in Zeeman kleding rondlopen dat haar goed past, dan zie ik echt niet dat het van de Zeeman is, of uberhaupt goedkoop uit ziet.

LangeTijdGeleden | 08-09-14 | 14:54

@necrosis | 08-09-14 | 14:39

Weet je wel hoe erg een schaap meurt? Gewoon even met de hamer achter het oortje en je hebt gratis een nieuwe jas.

Biff Eagleburger | 08-09-14 | 14:52

Tielke snapt er geen donder van. Dit is de modebijlage, en mode is nooit voor de kleine beurs. En mooi is het ook zelden. Lees die krant dan ook niet; daar is toch sinds lang niets volks aan?

Synecdoche | 08-09-14 | 14:51


Investeer in je lichaam (sportschool, gezonde voeding etc..), en dan heb je geen dure kleding nodig. Niemand ziet dan dat je jurkje (als vrouw zijnde) van H&M komt. Ze zien gewoon iemand die er goed uitziet. Als de aandacht naar de kleding uitgaat dan heb je het niet goed gedaan.

Mode-technisch wel belangrijk: weten welke kleuren je goed staan en oog voor belijning.

Ik geef toe dat het voor mannen lastiger is: een goedkoop pak blijft een goedkoop pak. Maar de hoofdprijs hoeft het nooit te kosten.

orange pekoe | 08-09-14 | 14:50

@Toetsiemonster | 08-09-14 | 14:08
Nee,dan ben je niet uniek. Het is en blijft serie werk.
Wil je echt iets origineels moet je gewoon kleren maken of laten maken.
Kun je de kwaliteit ook nog eens zelf bepalen.

miko | 08-09-14 | 14:50

En dan de prijzen erbij tikken met een Adler uit 1948 !?

Kobus Kloothamer | 08-09-14 | 14:48

Tielke heeft wel een punt, ze noemt het tevens 'verleidingen'.

Ze zit dus kennelijk vooral zichzelf te tergen, met het lezen van een -zoals het nu lijkt- een voor haar te elitaire krant.

Dus, Tielke, wind je niet zo op of lees die kudtkrant gewoon niet.

Van Nostrand | 08-09-14 | 14:46

Als je er niet uit ziet en er valt niks te neuqen maar je wil toch een beetje interessant doen dan kan je altijd nog deze kekke, kinky vormgegeven kleding over elkaar aantrekken. Kom steeds meer tot de conclusie dat daar de ware aard van het linkse beestje zit. Ik kan niet meekomen dus doe ik maar gek. In gedrag, in keuzes, in kleding etc. . maakt niet uit wat als het maar bijzonder is en wannebee waardig. Ik wil zooooo graag ook meedoen. En anders doe ik lekker mal.

viridis | 08-09-14 | 14:44

@kloopindeslootjijook | 08-09-14 | 14:27
Ik vond Bart de Graaf met zijn TeringTubbies een stuk leuker.

necrosis | 08-09-14 | 14:44

@Crematorium-de-Asbak | 08-09-14 | 14:09
"Die van de H&M vind ik nog het mooiste.."

Inderdaad, die groene jurk van 1411 euro is ook nog te doen, maar tjeez inderdaad die van H&M is het mooist...

Dan ben je toch debiel als je dan een jas van schapenbont koopt voor 1700,- euro

peterdh | 08-09-14 | 14:41

Een beetje verstandige volkskrantlezer gooit die glossy zaterdagbijlage gewoon ongelezen weg. Dat kreng lijkt niet op de Viva, dat ís de Viva. En de Viva is een kutblad. De Volkskrant moet weer een krant worden, niet zo'n zijkwijvenbijlagezeurding. Dus: nieuws, en op zaterdag een beetje achtergrond en duiding.
En Grunberg eruit. NU! Die is in z'n eentje net zo erg als die heel bijlage.

BozeKater | 08-09-14 | 14:40

Een beetje verstandige volkskrantlezer gooit die glossy zaterdagbijlage gewoon ongelezen weg. Dat kreng lijkt niet op de Viva, dat ís de Viva. En de Viva is een kutblad. De Volkskrant moet weer een krant worden, niet zo'n zijkwijvenbijlagezeurding. Dus: nieuws, en op zaterdag een beetje achtergrond en duiding.
En Grunberg eruit. NU! Die is in z'n eentje net zo erg als die heel bijlage.

BozeKater | 08-09-14 | 14:40

Zouden redacteuren over de dure merken schrijven omdat ze dan het 'recensie-exemplaar' mogen houden ?

orange pekoe | 08-09-14 | 14:40

@Biff Eagleburger | 08-09-14 | 14:26
Je kan ze toch gewoon scheren, de boel weer aan laten groeien, opnieuw scheren, etc?
Waarom nou weer slachten, schaapjes zijn lievvv...

necrosis | 08-09-14 | 14:39

Babyboomers mode. Interessant. Maar die krant bestaat nog? Zonder bestaansrecht? Snel opheffen die onzin.

Wim Venijn | 08-09-14 | 14:37

Tielke heeft gelijk. Kleren zijn belachelijk duur. Hier, een lelijke spijkerbroek van G-Star voor €279,90. Ik wil niet eens weten wat dat in guldens is.
www.g-star.com/nl_nl/product/heren/je...

fredflange | 08-09-14 | 14:37

@Osdorpertje | 08-09-14 | 14:34
Die is leuk :) !

Watching the Wheels | 08-09-14 | 14:36

Jas van 1699 euro geproduceerd voor 50 cent in Bangladesh. Gelukkig maar dat dergelijke modebedrijven door het openen van steeds meer winkels nauwelijks belasting betalen, je moet er niet aan denken dat je economie op dergelijk drijfzand gebaseerd zou zijn. O wacht ... de rest van de economie is bijna ook alleen dozen schuiven en marge pakken vaak m.b.v. armen, niet zelden kinderen, in derdewereldlanden.

Watching the Wheels | 08-09-14 | 14:35

@kloopindeslootjijook | 08-09-14 | 14:11
Ja, dat is nog eens wat anders dan een moestuin. Bel je Jetta even? Rollator is ook wel handig als breirekje, dat ze dat niet zelf bedenkt.

maggoo | 08-09-14 | 14:34

Volkskrant is natuurlijk wel het huisblad van de PvdA'ers en andere linkse graaiers.
* er niet aan denken wil wat die lelijke truien van Spekman wel niet gekost moeten hebben *

Osdorpertje | 08-09-14 | 14:34

Gootbalkoning | 08-09-14 | 14:27
Daarnaast draag je waarschijnlijk ook een stropdas uit de aanbieding bij Primark die wat knelt om de nek, getuige je schrijfsel.

De waard zijn gast | 08-09-14 | 14:32

De enige volkskrantlezers die ik ken zijn universitair opgeleid en hebben weinig moeite met dit soort prijzen.

Vogelbeest | 08-09-14 | 14:31

@kloopindeslootjijook | 08-09-14 | 14:17
Wist je dat veel vrouwen regelmatig pijnstillers slikken tegen de hoofdpijn?
En dat ze die hoofdpijn krijgen omdat ze eigenlijk een bril nodig hebben (die ze niet willen).
En wanneer je dat tegen ze zegt, ze gaan lopen smijten met vazen, naaldhakken en servies?
*uit ervaring spreekt*

necrosis | 08-09-14 | 14:31

VK wil gewoon erg graag naar een Quote/FD publiek, want dat is de enige groeimarkt.

Goldberg | 08-09-14 | 14:28

Wat dragen de dames en heren reaguurders as we speak?
- bruine broek van de Makro (opruiming), 5 euro. Begint wat te knellen in de taille.
- beige poloshirt, 0 euro (op straat gevonden).

Gootbalkoning | 08-09-14 | 14:27

Culotte roept bij mij de zoete herinnering wakker van een school waar we tijdens de geschiedenisles nog iets onderwezen kregen.
Sansculotte was de scheldnaam voor de Fransen die ons kwamen bevrijden en de Bataafse Republiek stichtten.
Zonder broek en kledij want dat gerief mochten onze voorouders ophoesten en dat legt dan weer een link naar de Volkskrant die een groot voorstander is voor de hulp aan de nieuwe bezetters die onder het mom van vluchteling hetzelfde eisen van de Nederlandse bevolking die niet over de middelen beschikken om zo'n dure uitrusting te kopen en.. Ach laat ook maar.

BBmetR | 08-09-14 | 14:27

Bij de Zeeman koop je een basic spijkerbroek voor een tientje. Het is geen houte couture, maar wel functioneel. Een trui daar kost ongeveer hetzelfde.

bello | 08-09-14 | 14:27

Voor 120 pop heb je al één schaap. Voor 2,50 een stanleymes, weekje laten uitdruipen en drogen, vlees verkopen voor 200 aan de shoarmaboer en je hebt - met winst - een prima schaapslerenwollen winterjas.
www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebeho...

Biff Eagleburger | 08-09-14 | 14:26

Ook bij de azijnbode gaat de kost voor de baat uit. Ook al vreten ze liever een hele oplage op dan dit toe te geven.

watergeus | 08-09-14 | 14:26

Ik ben maar wat blij om een vent te zijn.
Ik pak gewoon een spijkerbroek en t-shirt uit de kast, en klaar is necrosis.
En nee, ik koop geen Levi's.

necrosis | 08-09-14 | 14:25

Habbiebabbie..
Was dat niet 1 van de teletubbies?
Waar die H&M trui van gemaakt is...
Zijn vrij gemakkelijk om op te jagen waarschijnlijk.

kloopindeslootjijook | 08-09-14 | 14:24

Habbiebabbie..

Was dat niet 1 van de teletubbies?

kloopindeslootjijook | 08-09-14 | 14:23

Er is maar een oplossing voor al die ongein in modeland... een online shop die kleding levert direct vanuit de ateliers in Bangla Desh met certificaat van wie het in elkaar heeft gepunnikt,zo komt het geld tenminste echt terecht bij voor wie het bedoeld is...

arretje | 08-09-14 | 14:23

Nog even en de prijzen dalen vanzelf: www.qwinsy.com/

Tjemig | 08-09-14 | 14:22

ACNE kleding. Inderdaad iets om huid schurft van te krijgen.

geldmoetrollen | 08-09-14 | 14:22

Tielke opgezocht op Facebook. Ze ziet eruit als een Volkskrantlezer, dus dat klopt al. Dan heeft ze kleren aan die inderdaad niet overdreven duur ogen, ook daarin moet ik haar gelijk geven. Blijft alleen de vraag wat zo'n vrouw in De Volkskrant ziet. Ik denk dat ze stiekem De Telegraaf leest maar niet voor haar vriendenkring wil onder doen. Geeft niet, Tielke. We hebben allemaal onze zwaktes.

patat - generatie | 08-09-14 | 14:22

is er ook een T-shirt met 'habbiebabbie' erop?
Of is dat erg duur om te maken?

kloopindeslootjijook | 08-09-14 | 14:21

Door het merk Acné wordt je uitgeknepen, daar trapt toch niemand meer in?

De waard zijn gast | 08-09-14 | 14:21

wakkere_nederlander | 08-09-14 | 14:18
" als je voor hetzelfde geld ook gewoon naar een tropisch eiland kan vliegen?"

Ja, maar dan loop je daar weer in je blote reedt. Moet toch wel weer een badpakje van 650 euro omheen waarschijnlijk bij dat soort succesvolle medemenschen.

kloopindeslootjijook | 08-09-14 | 14:20

@brutus68 | 08-09-14 | 14:15
Zo'n 'abonnement' kan een een stuk goedkoper ...
Gewoon wachten tot de bezorger er aan komt, en jezelf uitgeven voor de zoon van die gepensioneerde vrouw op nummer [zelf invullen]
Succes!
*gne*

necrosis | 08-09-14 | 14:20

Wat ik vooral vreemd vind, is dat deze mevrouw blijkbaar denkt dat het elitaire Volkskrant publiek modaal verdienend is.

Russells Teapot | 08-09-14 | 14:20

Doe je gelijk ook aan ontwikkelingshulp als Gutmensch zijnde.
Win-win situatie dus.

said_fred | 08-09-14 | 14:20

Nu ben ik niet zeker of habbiebabbie nu te intellectueel of te volks voor mij is

paranoya | 08-09-14 | 14:20

Klopt. In de zaterdag bijlage staat van allerhande van zulk soort dingen. Alleen de miljonair kan hiervoor iets aanschaffen.
.

Thoth | 08-09-14 | 14:20

@TheseDays00 | 08-09-14 | 14:10
Model met Neanderthaler armlengte ...

Eppo | 08-09-14 | 14:19

Wel wordt direct duidelijk welk 'volk' de Volkskrant tot zijn doelgroep rekent.

Het type volk dat aan de belastingontvangende kant in allerlei bestuursfuncties zit

James Lastig | 08-09-14 | 14:19

necrosis | 08-09-14 | 14:16
Jaaa, dat is eeeh... de broer van supergrover

kloopindeslootjijook | 08-09-14 | 14:18

meso1 | 08-09-14 | 14:13

Hebben die niet een top gear aftreksel?
Wij, mijn kameraden en ik... switchen channel naar 20 minuten. Daar we al 20 minuten naar 3 stumpers aan een ronde tafel zaten te kijken. In principe kan je zo het decor doorschuiven en het onderwerp veranderen om verder te gaan met zeg het gemiddelde andere faalproject.

No Mames | 08-09-14 | 14:18

Waarom een wollen trui van € 1700,00 tegen de winterkou kopen als je voor hetzelfde geld ook gewoon naar een tropisch eiland kan vliegen?

wakkere_nederlander | 08-09-14 | 14:18

Tja, Volkskrant. Need to say more ...?

Eppo | 08-09-14 | 14:18

necrosis | 08-09-14 | 14:13
"Stel dat een moeder met een stel puistenpubers zo'n jas wil maar het geld er niet voor heeft...."

Dan bezuinigen die moeders maar op hun eigen bijdrage van de pijnstillers of zo. Keuze zat in dit land. Uiterlijk is alles.

kloopindeslootjijook | 08-09-14 | 14:17

Van Rossum neemt de honneurs waar voor Nanninga? Priceless.

Normpje | 08-09-14 | 14:17

jammerlijker in datzelfde VK-magazine van afgelopen zaterdag was de intro van dat leuke roodharige wiskundemeisje dat ons meenam naar het jaar 'vóórdat de euro werd ingevoerd en de PVV nog niet bestond', jammer vond ik dat, van dat leuke roodharige wiskundemeisje

(Behind)Doors | 08-09-14 | 14:17

@--sql error-- | 08-09-14 | 14:13
Die is van Sesamstraat, geen Muppet!

necrosis | 08-09-14 | 14:16

Ik schrik me altijd de tyfustering.
Da's dan ook wel terecht.

Nacho_Vidal | 08-09-14 | 14:15

De kosten van een jaarabonnement op de VK ligt zo rond de 250 euro. Daar kan je een compleet gezin voor kleden bij de Primark.

brutus68 | 08-09-14 | 14:15

Allemaal een blauwe overall dan maar.

kloopindeslootjijook | 08-09-14 | 14:15

Ligt het nu aan mij of is lelijkheid evenredig aan de prijs?
Wat een wanstaltige kledij.

Ridocar | 08-09-14 | 14:15

Tielke heeft volledig gelijk. Die bijlage hoeft echt geen Aldi/Lidl/Action/Zeeman (noem maar op) reclamefolder te worden, maar de diverse voorbeelden passen m.i. beter bij Vogue en dat soort bladen dan bij een "Volks"krant.

L.E. Raar | 08-09-14 | 14:14

De krant lezen voor de mode, ik heb medelijden met de gemiddelde hersendode NLer.

XaleX_2 | 08-09-14 | 14:13

@Willianus Wortelus | 08-09-14 | 14:08
Dat klopt, maar het blijft ieuw!
Stel dat een moeder met een stel puistenpubers zo'n jas wil maar het geld er niet voor heeft....
Zie je het al voor je: 'mag ik je puistjes even uitknijpen'.

necrosis | 08-09-14 | 14:13

da's het beetje vh zelfde nivo als AutoVisie kopen en dan klagen over de dure Sportwagens

meso1 | 08-09-14 | 14:13

wakkere_nederlander | 08-09-14 | 14:08
"Tja links vult nu eenmaal veel rianter dan een hardwerkend extreem rechts volks arbeidersbaantje."

Tja alles vult nu eenmaal veel rianter dan een hardwerkend volks arbeidersbaantje.

kloopindeslootjijook | 08-09-14 | 14:13

TheseDays00 | 08-09-14 | 14:10
Tommie.

--sql error-- | 08-09-14 | 14:13

Het schiet niet echt op, rijk zijn... en het weg pissen hierin. Geen kledingstuk (mits niet voorzien vaan edelmetalen dan wel edelstenen) komt weg met deze prijzen. In principe zet je jezelf geestelijk voor lul als je er mee loopt.

No Mames | 08-09-14 | 14:12

Bij dit soort bedragen kun je de prijzen net zo goed weglaten.

#Opeens een gat in de markt voor breiende oma's vs pensioengat ziet#

kloopindeslootjijook | 08-09-14 | 14:11

Van welke muppet is de grijze trui op de laatste foto gemaakt?

TheseDays00 | 08-09-14 | 14:10

Ik vermoed heimelijk dat al die modeontwerpers er de grootste lol in hebben om hun slachtoffers voor lul/kut te laten lopen en hen ook nog de hoofdprijs ervoor te laten betalen.
Heb toch echt het verkeerde beroep gekozen.

Gootbalkoning | 08-09-14 | 14:09

Die van de H&M vind ik nog het mooiste..

Crematorium-de-Asbak | 08-09-14 | 14:09

Het is natuurlijk een keuze als je daarin gezien wilt worden. Prijsjes zijn aan de hoge kant maar dan ben je wel uniek.

Toetsiemonster | 08-09-14 | 14:08

necrosis | 08-09-14 | 14:07 Vet stoot water af :)

Willianus Wortelus | 08-09-14 | 14:08

'De Volkskrant'
Niks volks. Gewoon de meest elitaire krant denkbaar.
Tja links vult nu eenmaal veel rianter dan een hardwerkend extreem rechts volks arbeidersbaantje.

wakkere_nederlander | 08-09-14 | 14:08

Wat leven we in een onvoorstelbaar decadent land. Dat mensen denken dat ze tegen dit soort informatie beschermd dienen te worden.

Godsammekraken | 08-09-14 | 14:08

Een waterdichte jas van Acné?
*ieuw*

necrosis | 08-09-14 | 14:07

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken