Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GeenPeil: 32% van Nederland wil staatsgreep

gspollaug2014.jpgHet laatste vrije weekend voor polletiek Den Haag. Na een maandenlang reces komen de powers that be volgende week weer samen voor alweer een boekjaar plenair glas-plas-was in die gezellige Haagse kaasstolp. Diverse politieke partijen hebben dit weekend "een fractieweekend". Poten op tafel heisessies in spijkerbroek & Zara-truitjes om de neuzen dezelfde kant op te massseren. Wellicht kan er dan ook even over bovenstaande ONTLUISTERENDE peilings gebrainstormd worden. Meer dan eenderde van NL is dit kabinet beu, en geeft de voorkeur aan een zootje kolonels met tankdivisies die orde op zaken stellen. "Ha, we hebben geen tanks meer", roept u nu. Waarop wij dan "dat dus" riposteren. Joehoe. Als 0,001 % van NL vindt dat Zwarte Piet moet verdwijnen - en ze krijgen hun zin nog ook. Hoe moet het dan met Nederland als 32% vindt dat het Regime van Rutte/Asscher omver moet worden geworpen...

Reaguursels

Inloggen

Wie de peilstokjes van GS serieus neemt neemt is nie wies.

Reykjavik | 30-08-14 | 16:40

dries62 | 29-08-14 | 20:07
Een blog genaamd Ziek van de Politiek runnen en vervolgens een politieke oplossing aandragen voor een politiek probleem. Kinderlijk naïef.

Coolchwip_ | 30-08-14 | 11:49

We moeten naar een kernkabinet met direct gekozen bestuurders en bindende referenda, zodat je ook een econoom op economische aken krijgt. Een kern kabinet scheelt tientallen miljarden per jaar en we zijn eindelijk van die corrupte politici af. www.ziekvandepolitiek.nl

dries62 | 29-08-14 | 20:07

"Democratie" is geen politiek, het is een kankergezwel. En die, als je ze niet uitroeit-d666 had al geen bestaansrecht en heeft vaak op 1 zetel gestaan, net als vvd en de pvdarab, maar laat het leven, in stand gehouden door xenofiele krachten en hoge smeergelden, en ze verwerven steeds meer aanhang- verdwijnt niet, maar groeien door en infecteren steeds meer gezonde organen, gevoed en gegroeid tot een immense staatschuld, tot de dood erop volgt: de lang verwachte Wereldburgeroorlog, die niet langer dan 10 jaar op zich laat wachten: "politici" vertegenwoordigen geen land meer want landen zijn opgeheven, maar dienen "mensenrechten", aliens, buitenaards leven, exotische godsdiensten, klavertjes 4 en "eerlijkheid". Maw, waar vroeger oorlogen tussen landen ging en veroverd konden worden zal de a.s. burgeroolog tot doel hebben de GEHELE mensheid ZELF uit te roeien. Tenzij we zo SNEL mogelijk van Willie afkomen

G. Raayer | 29-08-14 | 18:47

kijk NL mag wat mij betreft op de schop, maar die plucheplakkers kruipen elkaar toch weer in den reet, dat stelletje narcisten kunnen hun biezen pakken, vooral die zelfbevlekker Pechtold, zijn eigen club kotst hem ook bijna uit., dus tijd voor een massale protestactie en net als in landen waar ze de ballen hebben om de confrontatie aan te gaan, dan ook massaal en niet het malieveld of ergens een industrieterrein, maar tot aan de voordeur van het binnenhof!

Occipitaalcasibus | 29-08-14 | 17:58

@chow, daar kun je je lelijk in vergissen snotaap

Occipitaalcasibus | 29-08-14 | 17:49

Nederland met z,n minder dan 12000 inwooners :P

Mark741 | 29-08-14 | 16:07

zo ben je geschiedenisleraar, opeens ben je MP van Nl.
Als MP bezuinig je het hele onderwijs weg en kom je tot de conclusie dat er voor jouzelf ook geen weg terug meer is.
oeps

mr Fawlty | 29-08-14 | 15:38

De PVV treft hetzelfde lot als ieder ander die waarschuwt tegen de bedreiging die de islam potentieel voor Nederland vormt. Kritiek wordt gemarginaliseerd en gedemoniseerd en heel vaak zit daar het initiatief en aandringen van moslims achter. Misschien kunnen we beter gutmenschen massaal gaan exporteren naar het Midden-Oosten. Goed voor ons land en goed voor die andere landen. Wel even afspreken dat ze hun uitkering of wachtgeld ongekort mogen houden

Islamofiel | 29-08-14 | 15:22

helaas leveren revoluties NOOIT iets op voor het gewone volk.
de oude bestuurders blijven grotendeels aan de macht (al is het achter de schermen) en uit het volk komen nieuwe leiders die net zo erg of misschien nog wel erger zijn dan de oude.

gentle_giant_58 | 29-08-14 | 15:00

kwantiteit boven kwaliteit! Dit is geen verhaal, dit is een fantasie. Het kan een verhaal worden, maar daar heb ik waarschijnlijk geen tijd of zin in. We zullen zien.
Adjuus.

Niak | 29-08-14 | 15:00

Shit,net gemist!

Boris Badass | 29-08-14 | 14:54

@Niak:leuk verhaal,lekker kort ook trouwens.
Wel eens gedacht aan solliciteren bij TMG als schrijver?,kunnen ze goed gebruiken met al die blaadjes van ze.
Maar ik wil je niet langer storen,wacht op de cliffhanger van je verhaal

Boris Badass | 29-08-14 | 14:53

Februari 2016. Operatie "De potop door de potin" leverde net iets meer data op dan verwacht. Door een firware update werd het bereik van hun fake mobiele radio toren nog wat groter. Wekelijks werden er gesprekken onderschept en af toen was er de gelegenheid om tussen mensen te stokken door een vals telefoontje te plegen. Dit was echter nog maar een keer gedaan want het is niet evident om genoeg audio materiaal vast te krijgen zodat een computer deze stem volledig kan nadoen.

De fake mobiele toren had bijna 100 GB opslag, de toren kon zich zelf ook voordoen als mobiel en dan deze data uploaden. Voor deze uploads werd een IMEI nummer gespoofd dat ze gecloont hadden met een ander systeem een paar honderd meter verder bij iemand thuis. Op deze manier was het lastig om te zeggen of het signaal van de WC pot kwam of van een huis dat metdezelfde GSM cellen verbinding maakte en de sterkte en timing van het signaal zo kon manipuleren dat exacte triangulatie lastig was mocht het ooit onderzocht worden.

Uiteindelijk werd de val toch gezet. Het slachtoffer was geen minister maar een beleidsmedewerkster met een labiel profiel. Ze fakte telefoongesprekken tussen concurrenten binnen dezelfde partij. Dus een medewerkster van Rutten kreeg dan zogezegd een telefoontje van iemand binnen de VVD die probeerde deze medewerksters voor zijn eigen kar te spannen. Dit werd dan natuurlijk door deze trouwe dames netjes aan Rutte gemeld en zo werd er een sfeer van wantrouwen gecreëerd door de theevolutionaren.

Nu vraagt u zich als lezer misschien af waarom dit complot de "theevolutie" heet maar dat moet de schrijver mijn persoontje zelf OOK nog uitvogelen. Eventje geduld dus. Terug naar het verhaal;

Uiteindelijk werden er mensen ontslagen en uit de partijen gezet. Door dat de theevolutionaren op het juiste moment infiltranten bij de hand hadden die ze voordeden als sollicitanten was een verder infiltratie mogelijk. De truuk met het plaatsen van hele kleine radiotorens werd op verschillende plaatsen in Nederland uitgevoerd. Zolang ze maar ver weg bleven vn de plaatsten waar de Amerikanen min of meer hetzelfde deden. Dat zouden ze snel door de mand vallen, de AIVD was helaas niet zo erg bijster.

Ook werd er in Hilversum in het geheim gewerkt aan een zendmast die via een white-noise generator en een 200W versterker bijna 200W aan energie in elke richting en gebruikte frequentieband kon uitzenden. Dit zou elke vorm van mobiele telefonie en internet volledig kunnen verstoren tot de politie de jammer vind en uitschakelt.

Wie wat zou dat nog te pas komen om massa propaganda van de overheid te verstoren of teniet te doen. Door berichten van het AMBER systeem te onderscheppen, aan te passen en dan opnieuw uit te sturen in sync. Dus STORING - VALS AMBER BERICHT - STORING. Kon elke Nederland ook direct door de theevolutionaren worden aangesproken via zijn smartphone.

Uiteindelijk waren de theevolutionaren bij fase drie aanbeland. En de schrijver van dit stuk bij zijn bed. De rest van dit impulsieve verhaal schrijf ik misschien een beetje beter uit en plaats ik op mijn blog kain.tweakblogs.net

Ik ruik u later. Droom maar niet teveel van een staatsgreep. We hebben het niet nog veel te goed. In Amerika daar hebben de mensen het kut en zelfs daar is de tweede burgeroorlog nog niet begonnen. Maar dat komt nog wel.

Niak | 29-08-14 | 14:52

Bij die 32,1 % mag je 35,4 % optellen want alle pvv stemmers zijn ook voor een staatsgreep [ik teminste wel]

Hank 69 | 29-08-14 | 14:45

Behalve een hoop populair geblaat heb ik geertje nog nooit iets zien bereiken

Qoopje | 29-08-14 | 14:29

@ Niak | 29-08-14 | 13:53
Uh..
Ik ben de draad even kwijt, uit welk boek ben je aan het voorlezen?Niak | 29-08-14 | 13:53

Oh nee, gewoon even ter plekke een verhaaltje aan het verzinnen over de toekomstige staatsgreep.

Niak | 29-08-14 | 14:19

"Komop Kerels, wij zijn geen moordenaars. Kappen nou met dat moordzuchtige plan. Kan toch niet uitgevoerd worden."

"Oh nee, 900 gram semtex hebben zo ook geplaats"

"Met die FPV quadcopter?"

"Ja, 900 fricking gram! Weet je hoeveel Ruttes je daar mee kunt opblazen als je die eeuwige grijns echt kankerbeu bent!"

"Rustig rustig ...."

De gemoederen liepen wat hoger op dan normaal. Spoofen, camera, fucken, het algemene plan van theevolutionaren. Maar bijna een kilospringstof. De meeste wisten hier niks vanaf. Tot nu. En de meningen waren ronduit verdeelt.

Sebastiaan bracht wat rust in de tent: "Luister we focussen teveel op een ding. Dit was origineel geen deel van het plan maar je hebt een plan B en C nodig. We willen het niet gebruiken maar het is goed dat het er is. Hou voor ogen dat onze eerst doelstelling nog steeds is om de criminele te ontmaskeren en ook de bevolking te laten zien dat democratie dood is en ons niet meer kan redden. We moeten ze echt kwaad krijgen, en op hetzelfde moment het dagelijkse leven verstoren. Stroom laten uitvalen, internetweg, stoplichten die niet meer werken. Alleen dan kommen de mensen in opstand!


Sebastiaan ging verder; "We verzamelen nu veel data en binnenkort gaan we nog een tweede systeem plaatsten. Zodat onze hackers de interne draadloze netwerken kunnen hacken en we toegang krijgen tot alle netwerk systemen. Wie weet hoeveel microfoons daar tussen zitten?"

En zo geschiede. We nemen even een pauze. En gaan dan 6 maanden vooruit. Zodat het verhaal wat vaart krijgt, verdorie!

Niak | 29-08-14 | 14:17

Niak | 29-08-14 | 13:53

Uh..

Ik ben de draad even kwijt, uit welk boek ben je aan het voorlezen?

TuuT | 29-08-14 | 14:10

We nemen even een break van de livechat en live video/audio en gaan terug in de tijd. Een gesprek tussen wat kernleden van de theevolutie. Datum; 4 dagen na het succesvol plaatsen van het "pakketje" in een van waterresvoirs van een WC ergens op een gang in het binnenhof in den haag.

"900 gram semtex en een radiotoren die GSM, UTMS, edge, en eigenlijk alles doet"

"En een microfoon!"

"Juist, en de lipo batterij kan zich in 2 seconden volledig ontladen mocht dat ooit nodig zijn. Als een soort tazer. "

"900 gram semxte" zuchte Leider A. Als we er eentje opblazen, ik weet niet of ik daar de rest van mijn leven mee kan leven.

Leider B: Als ... uitzonderlijke omstandigheden vragen uitzonderlijke maatregelen.

Leider A" Ik weet het .... ik weet het.

Leider B: "Denk aan water met je vader is gebeurt. Is dat rechtvaardigheid"

"Nee maar ..."

"Stefan ... Hij is verraden aan de Amerikanen. Door onze eigen regering. Die wist of niet wou weten dat hij ter plekke geëxecuteerd zou worden. Is je vader geen wraak waardig?

"Ja, ja .. maar ik ben bang dat we de situatie alleen maar erger gaan maken.

"Stefan, als we niks doen word hij ook alleen maar erger en erger. Als we niks doen zitten we straks midden in een oorlog."

"Je hebt gelijk Sebastiaan"

Terug naar het heden;

Maandag Augustus 10, 2015.

"Ik zeg doen, tijd voor actie. Zodra Rutte zich weer in dat kamertje bevind moeten we hem opbellen met de stem van zijn beste vriend. Dat zijn vriend gechanteerd word door de Amerikanen en dat hij geen keuze heeft dan Mark te verraden. En dat er semtex in de WC zit en dat hij moet meewerken of anders boem. En zodra Mark zijn smarphone singal vergenoeg weg is laten die 900 gram ontploffen. Zijn vriend weet toch van niks en zo maken wij heb doodsbang. Daarna kunnen we onze plannen beter uitgevoerd krijgen. Dan is hij eventjes in onze macht tot hij het allemaal uitvogelt"

Iemand anders wou het liever wat extremer; "Waarom niet meteen opblazen en dan de rest chanteren dat het zelfde met hun gaat gebeuren?"

"Nee, Mark is een vereiste voor ons algemeen plan.

Niak | 29-08-14 | 14:08

De volgende morgen was iedereen actief.

Lepelloos had de encryptie gekraakt en de data gepost.

Lepelloos: signal units "8d c8 1f 85 02 40 00 00 35 00 01 00 21 00 0a 02
02 08 06 01 10 12 52 55 21 0a 06 07 01 11 13 53
55 00 6e 00"

Lepelloos; X!557 heeft een analyse gedaan en theorie klaar.

X!557: Halo iedereen. Het lijkt erop dat deze smarphone een protocol heeft gebruikt wat normaal niet actief is om een UTMS systeem maar blijkbaar wel op cellen die daar actief zijn.

Er werd op de handshake geantwoord, toen 3 KB aan authenticatie. Dat was de unencrypted data en toen werd er blijkbaar een vreemde routering aangevraagd. Rechtstreeks naar een grondstation en toen naar een satelliet. Dit was geen DACT phone maar een satelliet telefoon. De data was slechts van een programma dat een keep-a-live sessie openhoudt. Deze telefoon kan waarschijnlijk rechtstreeks verbinding met zo een sateliet maken of via de 2/3/4G netwerken in Europa. Conclusie: Geheime dienst, en niet de AIVD. Voor de rest geen data die de telefoon kan identificeren. Voor welke sateliet het was weten we ook niet. Als er binnen het UTMS systeem geen log van dit verkeer is bijbehouden is inbreken daar ook vrij zinloos.

De reacties waren intens. Het gonzde van geruchten, vragen, theorien. En dit ging de hele namiddag door tot opeens rond 4 uur 's middags de audio life stream opeens tot leven kwam:

"Ja, ik begrijp het"

"Nee, we spelen sowieso mee. Dit is wat wij willen, Nederland kan dit. Wij garanderen het"

De comments explodeerde; Wie was dit?

Al snel werd gevraagd om de audio aan de andere kant. Was dit een spoof gesprek of een echt?

Hacker lepelloos gaf meteen uitsluitsel.

Dit was iemand die wij niet kennen, maar we hebben het nummer en de IMEI van de simkaart. Er werd gebeld met het Nederlandse consulaat in New York. Daar is het net 8 uur 's morgens op een zondag. Best een raar tijdstip. Dit was geen voicespoof maar het gesprek ging wel over onze toren. Het was versleuteld maar daar dient onze toren natuurlijk voor zodat we een man in the middle attack kunnen uitvoeren.

Ik heb hele gesprek net geupload naar onze bittorrent sync account. Hier is de link.

Al snel schreef iemand het korte gesprek uit;

"Amerika wil absoluut Nederlandse steun voor onze plannen in Europa. Dat is essentiel

"Ja, ik begrijp het"

"Dat zeiden jullie tijdens de Camereo affaire ook, maar wij waren erg teleurgesteld. Wij kunnen dit spel niet alleen spelen en helemaal niet alleen winnen."

"Nee, we spelen sowieso mee. Dit is wat wij willen, Nederland kan dit. Wij garanderen het"

X!557; Timothy Michael, Amerikaanse ambassadeur in Den Haag.

"Andere kant"

"Vaste lijn, niet aan een naam te koppelen"

"Voice analyse?"

"Negatief, in ieder geval niet in onze eigen database"

Na deze gebeurtenissen was het een hele tijd rustig. In ieder geval kwam er nu met regelmaat dit soort data binnen bij de theevolutionairen. De doel was drieledig maar de meeste theevo's waren maar van twee facetten op de hoogte:

1) Val zetten door het vervalsen van stemmen en spoofen van mobiele nummers

2) Erachter komen wie daar allemaal rondloopt. Smartphones geven zo ontzettend veel informatie weg.

3) GEHEIM.

Niak | 29-08-14 | 13:53

youtu.be/BGRmEXbe25M
Satire, maar in het hedendaagse licht waar gebleken.

Keypadheroe | 29-08-14 | 13:41

SamKoeman | 29-08-14 | 13:36

CDA?? Dan ben jij ook niet serieus te nemen

TuuT | 29-08-14 | 13:40

Deze poll wordt serieus genomen?! Ik klik gewoon de meest onzinnige optie aan. Soms is dat een staatsgreep, soms CDA.

SamKoeman | 29-08-14 | 13:36

@foxtrot | 29-08-14 | 11:40
Een heftig en benauwend voorland. Zappa weet er ook de stemming goed in te krijgen.

Psycheltjes | 29-08-14 | 13:32

Zondag 9 Augustus 2015:

Om 2 uur s'nachts werd er een raar signaal opgevangen. Op dat moment was er maar zo'n 20 man actief in de livechat maar dat werden er snel meer.

"Onze spooftoren heeft net een smarphone opgepikt"

"In de WC"

"Nee, iemand liep door de gang maar er was even contact"

"IMEI nummer kunnen onderscheppen"

"Nee, DACT6 phone."

"DACT6 phone? Die gebruikt onze regering tocht niet?

"Precies, daarom dat ik het hier ook meteen vermeld. Het is net gebeurt. Ons wireshark script heeft iedereen wakker gemaakt alleen lepelloos was aan het monitoren"

"Ja die slaapt nooit"

"Dus een DACT6phone, hoeveel traffic hebben we opgevangen"

"we hebben geen handshake uitgevoerd, zoiets zou de hele operatie in gevaar kunnen brengen, alleen meegeluisterd met de communicatie tussen de phone en de toren."

"Hoe weten jullie wat voor phone het was dan, is al die communicatie niet versleuteld?"

"Ja en we zijn een bruteforce aan het doen maar er waren genoeg eigenaardigheden aan het signaal om een fingerprint te doen. Alleen DACT phones vertonen het patroon wat we gezien hebben en lepelloos denkt aan een versie 6"

"ETA op de crack?"

Lepelloos hier; Mijn Quad SLI systeem (CUDA) is er mee bezig. 9 uur en counting. 12,1 KB aan onderschepte data. 3KB was niet encrypted.

"Hoe snel ..."

"Target liep 8 per uur"

"Om 2 uur s'nachts op een Zondag in een gang van het binnenhof, Amerikanen?"

Lepelloos; Niet genoeg informatie, maar ik hou jullie op de hoogte.

Niak | 29-08-14 | 13:16

Die 1,3% pvda stemmers, die 6% kereltje peggold wel zien zitten en die 1,8% die het vakje van de gristen rood zullen kleuren, dienen allemaal (niemand uitgezonderd van ik wist het niet, of met de kennis van nu had ik het anders gedaan) een perma ban te krijgen op GS!

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 29-08-14 | 13:13

@ daytripper | 29-08-14 | 13:08

De rest moet je ook helemaal niet vragen!
(Doen ze bij Joop/NPS/Nipo/Ipsos/NSS etc ook niet)

TuuT | 29-08-14 | 13:12

32% van Nederland wil staatsgreep. Bedoeld wordt : 32% van het kleine deel van de Geenstijl-lezers dat "stemt" zegt voor de gein dat ze een staatsgreep willen.

daytripper | 29-08-14 | 13:08

Een libertarische rEVOLutie ja.

mygfisbrazilian | 29-08-14 | 13:06

kicktherabbit | 29-08-14 | 12:03
De zorgkosten in Nederland als percentage van het BNP zijn de één na hoogste in de wereld. Laat daar een “realistisch” onderzoek naar doen en niet door een instantie die banden heeft met of afhankelijk is van de gevestigde orde. Je kunt natuurlijk ook best een KPMG of zoiets erop zetten maar dan moet je de juiste boodschap geven: maak een zorgplan waarbij de kosten in overeenstemming komen met de ons omringende landen.

Voor het verlagen van de belastingen hoef je verder ook niet bang te zijn als je maar zorgt dat de overheid minder uitgeeft. Je kunt bijvoorbeeld gaan snijden in subsidies (dat spreekt voor zich) en bestuurslagen, zoals het provinciaal bestuur dat er nu wel uitkan nu we met de EU weer een nieuwe bestuurslaag erbij hebben gekregen, de stadsdeelraden (die nog steeds bestaan) enz. De overheid moet leren om minder geld uit te geven. 25 jaar geleden kon de overheid dat ook, dus waarom is dat nu een probleem.

Ik weet niet of het je is opgevallen maar op dit moment is dit kabinet, de VVD nota bene, bezig dit land kapot te belasten. Is ook niet bevordelijk voor de toekomst van onze kinderen.

yacoda | 29-08-14 | 13:05

Vrijdag 7 Augustus 2015:

"4 uur nu en nog niemand gaan schijten, hoe ver ligt deze WC eigenlijk vanwaar vergadert word?"

"Twee trappen omhoog en zo'n 22 meter wandelen, maar hopelijk verspreiden ze zich nog door het hele gebouw heen uiteindelijk"

"Waarom niet gewoon hun mobiele telefoons de hele tijd afluisteren ... ik snap niet"

"N00b, omdat ons pakketje een radiotorren kan spoofen, maar alleen op hele korte afstand. Dat WC hokje is er perfect voor maar het werkt ALLEEN daar"

"Maar ik snap nog steeds niet"

"Ach, lees je in man. En jij heb hier bitcoin voorbetaald?"

Op dat moment stopte de ruis van de audio en hoorde iedereen hoe er opnieuw een deur openging.

Rutte rutte rutte rutte .. typte iemand in de live chat.

Op het zelfde moment klonk er een stem.

"Mark, mark, mark, waar ben jij toch mee bezig?"

HOLYSHIT!

HET IS EM!

WE HEBBEN BEET!!!

"Maar doet hij een nummer 1 of nummer twee. We hebben zeker nog 5 minuten nodig voor we kunnen bellen"

Maar even later werd duidelijk dat het antwoord geen van beide was. De Minister-President stond duidelijk onder een hoop druk want hij had eventjes nood aan een eigenhandig geïnduceerd orgasme.

De chat was er 4 minuten stil van. Er werd geen grap over gemaakt. Dit waren allemaal mensen die zich precies konden voorstellen hoe Mark Rutten zich op dat moment voelde. Hele rare ervaring.

De ringtone van Mark was een stom Buzz buzz buzz. En Markte drukte het gesprek naar voicemail. Een minuut later werd het opnieuw geprobeert. Mark sloeg een diepe zucht en keek op het scherm.

Oh fuck, is toch niet waar. Kunnen ze me nu nooit een paar minuten met rust laten.

Ja, Mark hier.

Halo? Ivo? Halo Ivo? Mark hing op.

In de livechat:

"Ging daar iets mis?"

Blikkendood, een van de moderators die in contact met de operatie leden stond gaf te ophelderling.

"Sorry kerels, iemand vergiste zich van audio engine, we hadden bijna een nummer dat niet bij de stem paste. Dus op laatste moment actie afgeblazen. Nu moet de smartphone van Opstelten zo snel mogelijk getarget worden want die twee komen elkaar regelmatig tegen en ze zullen we onraad ruiken als Mark hier iets over vraagt en Ivo weet van niks"

De spanning was te snijden. Er kon ook zoveel mis gaan. The Murphy is a bitch uitspraken vlogen vrolijk de lifechat rond.

2 uur later kwam er uitsluitsel.

Leppeloos hier; root acces op zijn Blackberrie, pocketmisdial gesimuleerd. All good. Leppeloos out.

De kans was verknoeid. Opnieuw brak en lange tijd van wachten aan.

Niak | 29-08-14 | 13:04

@La Bailaora
Uw geheugen is wat selectief denk ik ...
"
Bij de Tweede Kamerverkiezingen 2010 steeg de PVV van 9 naar 24 zetels. Tijdens de daaropvolgende kabinetsformatie schoof Wilders ten tijde van de sterke politieke versplintering de mogelijkheid naar voren van een centrum-rechts minderheidskabinet (VVD en CDA), waarbij zijn partij gedoogsteun zou verlenen mits een aantal PVV-standpunten zouden worden opgenomen. Deze gedoogconstructie zou uiteindelijk werkelijkheid worden.
"
nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders#Ve...

drivebyposter | 29-08-14 | 13:00

La Bailaora | 29-08-14 | 12:23
Met nieuwkomers bedoel je de vergrijzing neem ik aan? Dat gaat de komende jaren nog flink zo door dus de kosten zullen hoe dan ook stijgen. Maar hopelijk wat minder hard dan dat ze nu doen. En ik vind mensen in oorlogsgebieden die hun familie en vrienden vermoord zien worden en continu gevaar lopen net als de Joden in WOII zielig. Ik kan er niks aan doen, dan maar een goedmens.
Maar reken mij dit eens voor dan:

"En ja ik heb ook mijn rekenwerk gedaan: als de plannen van de PVV zouden doorgaan zou er volgens mijn rekenwerk nog heel veel geld overblijven. De gezondheidszorg is vooral overspannen door overmatig gebruik door nieuwkomers."

Op de korte termijn, ja. Op de lange termijn, nee. Zoals ik al zei die cadeautjes van de PVV als de belastingverlagingen, het terugdraaien van de HRA en het niet verhogen van het eigen risico betaal je uiteindelijk zelf omdat al die kosten wel nog ieder jaar zullen stijgen. Want inhoudelijk verandert de PVV niets, ze schuiven alleen wat met geld.

kicktherabbit | 29-08-14 | 12:58

't is augustus, heur.....

Pjotrans | 29-08-14 | 12:58

@drivebyposter | 29-08-14 | 12:32
De gedoogconstructie was de enige mogelijkheid voor de PVV om mee te doen. De andere partijen wilden PVV niet als regeringspartij, dat was niet PVV.

La Bailaora | 29-08-14 | 12:54

Die 32,1% voelt de tijdgeest heel goed aan. Verkiezingen zijn immers voor zombies, referenda "not done" (wordt de interrrnationale gemeenschap pisboos van), en een staatsgreep is helemaal trendy. Vraag Brussel en Washington maar. Degenen die zich dan tegen de staatsgreep-plegers verzetten noemt men in het gunstigste geval "rebellen" of "terroristen", en mag men boycotten en "uitgefaseren". Scheelt en hoop gezeik. Geef die 32,1% dan maar eens eens ongelijk met die "de tiefus".

ben kokhals | 29-08-14 | 12:54

Om precies te zijn:
32,1 % wil een staatgreep
35,4 % wil mis.pres. Wilders (en anders waarschijnlijk een staatgreep)
en
32,5 % wil (of legt zich neer bij) een Kalifaat der Nederlanden

TuuT | 29-08-14 | 12:49

Vrijdag 7 Augustus 2015: A719 ging door de Nederlandse ministers besproken werden achter gesloten deuren zonder dat iemand het wist. Uiteraard, de media wist dat er vergadert ging worden maar het aangekondigde programma was zo saai dat niemand er iets over zei. Zelfs Geenstijl niet, alleen De Joop had er een stukje over waarin ze een aantal vragen stelden over deze onzinnige vergadering. Maar ook niet meer dan dat.

De Theevolutionairen wisten echter precies waar het om zou gaan; Programma A719.

De dag ervoor was in de livechat nog zeer duidelijk uitgelegd door een anonieme reaguurder. Niet alleen het programma A719 zelf maar ook de relevantie voor het complot van de theevolutionairen.

"A719 is niet de echte naam. Hacker lepelloos zal hier en daar wel wat dingen hebben aangepast voor hij het lekte. Lijkt mij wel zo slim"

"Maar de documenten zelf waren veel te uitgebreid, wie kan daar nu zo maar doorheen gaan?"

"Daar is al veel over gepraat" "A719 is een voorstel van de Duitse regering, rechtstreeks aan de andere regeringen binnen de harde kern van de EU zonder de zachte kern raad te plegen of zelfs maar iemand binnen het Europese instituut."

"Het zijn een groot aantal technische maatregelen om een betere controle over het internet te krijgen, na die internet blackout van bijna 3 dagen in de states toen met de rellen in Detroit zijn de machthebbers toch wat geschrokken van de reactie erop"

"rellen?" merkte iemand anders op "dat was een miniburgeroorlog!"

"En de actie van Amerikanen heeft geleid tot de eerste downtime van het internet sinds het begin van het internet!. Geschrokken? 19 miljard dollar economische schade in de wereld in die twee weken dat het internet aan het herstellen was!"

"Goed, mag ik verder gaan over A719?"

"Be my guest"

"In ieder geval niemand wil nog Amerikaanse toestanden en helemaal niemand wil meer reageren op de Amerikaanse manier op de Amerikaanse toestanden"

"A719 stelt een aantal technische maatregelen voor die het mogelijk moet maken voor een regering om binnen de 4 uur het eigen internet te verstoren/vertragen om een manier die technisch gezien niet te onderscheiden valt van een legitieme storing."

"Het zelfde als de banken al drie jaar doen?"

"Ongeveer hetzelfde, maar om zoiets uit te voeren zonder dat alle systeembeheerders en netsec kerels er lucht van krijgen is echt niet evident"

"Best wrang dat ICT nu opeens wel lukt voor de overheid, nu dat het water hun aan de lippen staat"

"A719 stelt voor de rest voor om terug grote providers te nationaliseren of inlichtingendiensten zo veel bevoegdheden te geven dat centralisatie over de controle van het internet van een heel land technische mogelijk is"

"Zodat het internet tijdelijk in kleine eilandjes kan veranderen terwijl binnen het eigen land alles nog min of meer werkt"

"Precies, met een hoop caching. Niet om informatie te censureren maar om het te vertragen mocht de nood heel hoog zijn"

"Vanuit hun perspectief"

"Ja, vanuit hun perspectief"

"A719 is relevant voor ons complot omdat de druk op onze regering vrij hoog is. A719 gaat alleen werken binnen Europa als de kernlanden mee doen en samenwerken. Zoiets voor elkaar krijgen zonder dat je bevolking er lucht van krijgt is niet gemakkelijk"

"En dus onze spoof"

"Juist, we hebben wat geluk nodig maar mochten we meteen de vis aan de haak slaan dan spelen we mee"

De chat werd onderbrokken doordat de stream opeens audio begon te spelen.

"Ok, we zijn vertrokken"

Niak | 29-08-14 | 12:46

Welke tanks? Een Apache (en/of verder ontwikkelde drones) doen het werk van 100 tanks. Die lompe dingen zijn helemaal niet meer nodig. Snelle en lichte goed bepantserde tactische voertuigen met medium bewapening zijn voor de rest voldoende.

TuuT | 29-08-14 | 12:46

Ik moest lachen..

Bicycle_Repairman | 29-08-14 | 12:45

PvdA en GroenLinks? Hier!?

Martin Aceton | 29-08-14 | 12:44

Enig idee bij welk loket je moet zijn voor een staatsgreep?

dompertje | 29-08-14 | 12:42

Foute kop. Niet 32% van Nederland... 32% van de GS reaguurders wil een staatsgreep.

EisQonijn | 29-08-14 | 12:40

Ach, het was de enige optie vioor als je geen enkel vertrouwen meer hebt in de bovengenoemde partijen.

ZonderNaam | 29-08-14 | 12:36

Dat een stel Karremansen het hier voor het zeggen krijgt lijkt mij ook niet echt de oplossing. Het lijkt me beter dat ik het hier gewoon voor het zeggen krijg.

VanBukkem | 29-08-14 | 12:33

Als Engeland straks uit de EU gaat kunnen we ons natuurlijk ook wel aansluiten bij UK, wie weet misschien krijgen we dan wel Nigel Farage als Premier. Tevens kunnen we dan een Koningshuis afschaffen , scheelt ook weer wat belasting centjes.

Toetsiemonster | 29-08-14 | 12:33

@La Bailaora

De PVV speelt het spelletje net zo als de andere partijen alleen schuwt daarbij openlijk om enige verantwoordelijkheid te nemen (herinner de gedoogconstructie). Het is ronduit idioot om te stemmen op een partij die niet wil regeren.

drivebyposter | 29-08-14 | 12:32

@ Gestrekt been | 29-08-14 | 11:34

Vertel, jij ontsnapt aan de greep van de belastingdienst, hoe doe je dat?

HoogToontje | 29-08-14 | 12:26

Fascisco van Jole wordt hoofd van de gedachtepolitie

subsidistan | 29-08-14 | 12:25

@kicktherabbit | 29-08-14 | 12:13
Ik vind gutmenschen bovenal gehersenspoeld met het 'goedheidsvirus', dat nou juist miljoenen doden gaat opleveren als resultaat, omdat het gutmenschen ontbeert aan realiteitsbesef. Die vinden vooral mensen uit verweggistan vooral heel zielig (en die kunnen volgens hen dan geen andere motieven dan 'zielig' hebben: een misplaatst gevoel van superioriteit en schuldgevoel bij de gutmensch) en vergeten daarbij aan hun eigen kroost te denken. Vooral dat laatste is iets wat ik heel erg laakbaar vind. Want vooral de jeugd van Nederland gaat het voor de kiezen krijgen.

En ja ik heb ook mijn rekenwerk gedaan: als de plannen van de PVV zouden doorgaan zou er volgens mijn rekenwerk nog heel veel geld overblijven. De gezondheidszorg is vooral overspannen door overmatig gebruik door nieuwkomers.

La Bailaora | 29-08-14 | 12:23

Kaasstolp? Misschien een goed idee om dit eens echt te overwegen als oplossing voor het Binnenhof, in Hollywood kan het al...

www.youtube.com/watch?v=f_Y5YeYrqUk

Good Meuning | 29-08-14 | 12:20

Tijd voor een Nederlandse lente, het was toch een kudtzomer.

doskabouter | 29-08-14 | 12:20

Wetgevende macht: Raad van Reaguurders
Uitvoerende macht: De Redactie
Rechterlijke macht: Joris

Doen!

Martin Aceton | 29-08-14 | 12:18

Dat er trouwens nog bijna 1000 mongolen zijn die van zins zijn om vvd te stemmen.

Willem VanDer Decken | 29-08-14 | 12:17

Karremans kan weer aan de bak.

Uw Verzekeringsadvis | 29-08-14 | 12:16

*Stijlloos roze flamingo opzadelt*

Russ Meyer | 29-08-14 | 12:15

Hoe onzinniger de vraagstelling hoe onzinniger de respons.

Cellinus | 29-08-14 | 12:15

La Bailaora | 29-08-14 | 12:07
De PVV heeft andere rekenmachines dan die zogenaamde 'gutmenschen' (is dat iets slechts eigenlijk?) of wat wil je precies zeggen?

kicktherabbit | 29-08-14 | 12:13

LOL, GS neemt zich zelf wel heel serieus! Ja, wij reaguurders zijn een goede afspiegeling van de NL bevolking -Facepalm- Wanneer mensen zichzelf te serieus gaan nemen wordt het tricky.

Pieleke | 29-08-14 | 12:12

Kolonels met tanks, welke tanks?
ZZP-er | 29-08-14 | 12:09
We hebben nog APC's en wat lichte tanks. Eentje is op zich al genoeg om het Binnenhof op te rijden en de politiek te sommeren om snel op te rotten.

XaleX_2 | 29-08-14 | 12:12

En nu? Was de algemene tendens in de live chat? "Now we wait" en meteen plempte er iemand een link naar dit filmpje --> www.youtube.com/watch?v=NSQayONh8oU

En nu wachten. Dit was een proactief complot. De algemene lijnen waren duidelijk, en werd dagelijks aan de plannen B en C gewerkt. Het was al een behoorlijk grote boom met verschillende vertakkingen geworden. Ongelooflijk hoe het hebben van een gemeenschappelijke vijand vreemde kan stimuleren om samen te werken tot een doel is bereikt.

"Hoe lang?" vroeg iemand. "Binnen 2 weken staat er een grote vergadering op het agenda." "A719 gaat besproken worden". Iedereen wist wat A719 was alhoewel de gebruikte naam anders was. De hacker die dit plan had gelekt had de echte naam wijselijk verandert, zodat zelfs bij een lek aan hun kant, de ministers niet gewaarschuwd konden worden.

"Ok, ik ga maffen, ik zie jullie rukkertjes binnen 2 weken. Ik hoop dat we meteen de vis aan de haak slaan. Ik heb van onze Amerikaanse hackervrienden gehoord dat er echt serieus werk word gemaakt van een Iraanse invasie en dat IS al 2 maanden aan het vechten is met Iraanse troepen ten oosten van Basrah."

"En niks op de MSM?"

"Hahahahaha" stond er 5 keer op het scherm, bijna tegelijk

"Noppe, zelfs Russia Today vermeld er niks over. Poetin en Obama zijn blijkbaar alle twee van media tactiek verandert."

"En die echte zombies zijn spannender" riep een andere reaguurder.

"Fricking Ebola is nu Big Brother Afrika geworden, wat een wereld en wat een mensen ...."

"Latorz!"
"Ja rot op smerige AFK'er"

De livechat werd weer rustig voor een paar weken. Maar dan zou het allemaal gaan beginnen. Eindelijk.

Niak | 29-08-14 | 12:12

Kolonels met tanks, welke tanks?

ZZP-er | 29-08-14 | 12:09

@kicktherabbit | 29-08-14 | 12:03
De plannen van PVV kunnen alleen niet omdat het in Nederland nog stikt van de gutmenschen als jij. Dat is de enige reden.

La Bailaora | 29-08-14 | 12:07

Nouhou. Als ik aan de landelijke dekking denk die GS met de verkiezingsuitslag-stunt realiseerde en er vanuit gaande dat dat een mooie bevolkingsdoorsnede vertegenwoordigde, dan spreekt deze peiling serieuze boekdelen over hoe Nederland denkt over het Haagse zooitje incompetentie dat nu ons land naar de kloten helpt.

Psycheltjes | 29-08-14 | 12:06

Er ontbreken toch wel wat essientiele statistische gegevens, zoals welke groep mensen, hoeveel, politieke richting, enz....

RonnieKray | 29-08-14 | 12:04

yacoda | 29-08-14 | 11:49
PVV realistisch? Fortuyn was inderdaad realistisch, hij had goede doordachte plannen en een heldere visie op álle fronten. Zolang jij als PVV mensen wijsmaakt dat jij de stijgende kosten in de zorg (77,8 miljard per jaar en stijgt met 5%!!! per jaar) kunt oplossen door ontwikkelingshulp (nu nog 3,7 miljard, wordt 2,7) af te schaffen en minder asielzoekers binnen te laten dan ben je niet realistisch dan ben je mensen keihard aan het voorliegen. Dat de PVV net als Roemer nu de pot wil spekken met geld dat we niet hebben en dat in de toekomst door jou, mij, onze kinderen en onze kleinkinderen met de bijbehorende rentelasten terugverdiend moet worden zeggen ze niet. En dan wil de PVV ook nog de belastingen flink verlagen zodat we een nog groter deel van de rekening doorschuiven. En dat wordt allemaal gefinancierd door ontwikkelingshulp af te schaffen. Niks realistisch, het is onszelf verrijken op kosten van toekomstige generaties, de reden waarom we nog niet zo lang geleden allemaal VVD gingen stemmen. De PVV is een machtspartij die met allerlei dure cadeautjes zieltjes probeert te winnen om hun uiteindelijke doel te kunnen bereiken: de Islam uitroeien in Nederland. Niets meer, niets minder, het is hun enige doel.
Maar mensen laten zich graag voorliegen merk ik, want enige vorm van kritiek op de PVV is not done. Dan ben je een linkse demoniserende wegkijkende gutmensch ofzoiets. Roep hard dat je Moslims het land uit wil gooien en de rest van je idiote programma doet er niet eens meer toe en mensen gaan voor je op de knieën. Een beetje de 'terrorisme' reflex die de Amerikanen hebben. Roep 'terrorisme' en je krijgt daar de meest idiote plannen voor elkaar en mensen leveren hun verworven vrijheden en rechten zonder morren in. Heerlijk voor een regering, zo'n stemvee.

kicktherabbit | 29-08-14 | 12:03

viridis | 29-08-14 | 12:01

BliefT u een haring?

Centauri3 | 29-08-14 | 12:03

Centauri3|29-08-14|11:58
hm. Als je nou gelijk al zo gaat beginnen dan doe ik al helemaal niet meer mee aan die staatsgreep. pfff.
"gaat koffie zetten en broodje smeren"

viridis | 29-08-14 | 12:01

Graag nu! Fuck Rutte!!! Alles afzetten en opnieuw beginnen. Klaar met die idioten van nu.

Draconian | 29-08-14 | 12:01

@Mr Dixit | 29-08-14 | 11:27 LOL!

eastender | 29-08-14 | 11:59

viridis | 29-08-14 | 11:54

NEIN ... het wordT:
In't groen dal
in't stille dal
waar kh-leine bloempkes groei-hoeien
daar ru-huuuischT een blancke wa-ha-hater val
la lalaal aaaallaaaa laalaa aaaa

Centauri3 | 29-08-14 | 11:58

Maar even serieus. Ik verheug me nu al op het eerste debat met kamervragen van de PVV. Wilders heeft zich redelijk koest gehouden en dat is zeer verstandig. Kan ie straks lekker «fulmineren». De DVR staat al scherp.

Dhr. de Wit | 29-08-14 | 11:58

Met het bericht dat de ISIS barbaren het builenpest-virus willen gaan inzetten lijkt een staatsgreep best een redelijk idee,daar onze eigen overheid op dit bericht zou reageren met het zelfde ongeloof als ze nu doen in het ontkennen van het gevaar voor onze staatsveiligheid waar het koppensnellen verheerlijken aangaat in de Schilderswijk en Transvaal.

deraderendraaien | 29-08-14 | 11:57

GS heeft een punt. Een minimale minderheid is in staat om het hele land te alarmeren over zoiets onzinnigs als een volksfeest koppelen aan slavernij.
Terwijl een meerderheid van de bevolking zich in toenemende mate zorgen blijkt te maken over de dreiging van de islam, gebeurt er weinig.

Een paar islamisten oppakken zal niet helpen. Islam is een draak waar de koppen vanzelf weer aangroeien. Laten we blij zijn dat we geen tanks hebben. Een waarschijnlijk scenario om de sharia aan bijvoorbeeld Rotterdam op te leggen is zich te bewapenen door een kazerne aan te vallen. Er is altijd wel een moslim soldaat die bedreigd kan worden en de poort open laat.

Voor het ISIS-model, voedt je met de rijkdom en wapens van de vijand, is ieder land kwetsbaar.

Islamofiel | 29-08-14 | 11:57

Fase 1 van Deel 2 van Operatie : "De potop door de potin" was nu succesvol verlopen. Het was nu mogelijk om elke minister of staatsverantwoordelijk of wie dan ook die van deze ene WC gebruik maakte op exact het moment van ultieme ontspanning een vals telefoontje te geven. En het volledige gesprek live te laten horen aan zo'n 300 reaguurders, 4channers en tweakers. Shit, er zaten zelf een paar fokkers tussen. Het internet werd echt in een hoog tempo volwassen. Maar ze moesten wel, met die klotezooi in de wereld en in Nederland.

Niak | 29-08-14 | 11:56

Oost-Europa
@PSV Eindhoven #1 | 29-08-14 | 11:47
Wij moeten juist doen wat Oost Europa doet, die hebben het begrepen. Oost Europa moet niet doen wat West Europa doet, dat is de weg naar de ondergang. Asielzoekers zijn voor 90% economische gelukszoekers. Daar moet je gewoon nee tegen zeggen.

Overigens is dit gewoon beleid hoor, moedwillig kapotmaken van de westerse culturen:
www.bbc.co.uk/news/uk-politics-1851939...

Dus dat geouwehoer over dat we strenger moeten worden, allemaal geouwehoer voor de buhne. Dat hoor ik al 20 jaar, maar er gebeurt niets, sterker nog, het wordt steeds erger. Maar het is maar wat jij wil jongen. Op naar de ondergang van Nederland.

La Bailaora | 29-08-14 | 11:56

We moeten nog wel ff een leuk revolutielied maken. Ik dacht iets op de melodie van "ga mee naar buiten allemaal dan zoeken wij de Wielewielewaal". Ik zal een voorzetje geven.... Ga mee naar buiten allemaal// de staat die plukt ons helemaal kaal. Neeeeederland staat in de brand, we schoppen de islaham uit het land. Dudeljo enz enz.

viridis | 29-08-14 | 11:54

dan maar het Proletariaat: das "Mein Und Dein" zurück ünd zufort!

Centauri3 | 29-08-14 | 11:54

*poll

Igor Putkin | 29-08-14 | 11:54

Godsammekraken | 29-08-14 | 11:39
Lol!! Dit is een pol onder reaguurders man.

Igor Putkin | 29-08-14 | 11:54

@PSV Eindhoven #1 | 29-08-14 | 11:47
Ja, islam het land uit ja, dat lijkt me een heel goede oplossing om het land weer bijeen te brengen.

Want islam *verdeelt* het land nou juist. In islam mag je nou eenmaal geen vrienden worden met niet islamieten. Dat is zo voorgeschreven door hun godje. Kortom, islam in je land willen verdeelt een land. Het niet willen doet het omgekeerde.

Dus je begrijpt oorzaak en gevolg niet. Dodelijk, en dat in 2014 nog wel.

La Bailaora | 29-08-14 | 11:52

Ela, je belt me op een slecht moment. Wat? Nee, ja, tuurlijk. Ik bel je later terug. Nee, zeker vandaag nog.

De stem was herkent. Het was Femke Halsema. En het telefoontje dat Femke ontving op een WC ergens in een van de gebouwen op het binnenhof van Den Haag kwam van Ella Vogelaar. Ella Vogelaar? Neen, het waren de reaguurders die niet alleen haar nummer spoofte, maar ook haar stem. Geenstijl had door de jaren heen voor genoeg audio materiaal gezorgd dat zo iets triviaal was voor die reaguurders die al wisten wat een bmvol-filter nu werkelijk was voor Geenstijl er een verhaal rondom verzon. Toen met die actie met die superjoden.

Niak | 29-08-14 | 11:52

@TuuT | 29-08-14 | 11:46
Wil best kolonel zijn hoor na de staatsgreep.
«Kolonel de Wit van 's-Gravenhage»
Klinkt best goed.
Zet mij maar op het ministerie van ICT. Dat hebben we namelijk hard nodig!

Dhr. de Wit | 29-08-14 | 11:50

@God Zelf | 29-08-14 | 11:46
Lees jij eens een keer XaleX_2 | 29-08-14 | 11:42. Je wil meer ellende zo te lezen.

La Bailaora | 29-08-14 | 11:50

Alhoewel ik lang echt hoop heb gehad dat we een wat realistischer bestuur zouden kunnen krijgen, (eerst met Pim en daarna de PVV) zie ik het zo langzamerhand best wel somber in. Wat mij betreft zijn PVV’ers helden hoor, zoveel ellende als zij constant over zich heen krijgen, dat moet echt verschrikkelijk zijn. Maar De PVV weet niet de juiste toon te treffen. Je moet gewoon altijd netjes blijven zeker als je een afwijkend geluid laat horen, zorg ervoor dat ze je daar niet op kunnen pakken. Nederlanders houden niet van mensen die schelden en onbeschoft zijn. Het is ook helemaal niet nodig, er zijn argumenten genoeg en ook is vaak genoeg gebleken dat Wilders achteraf gezien gelijk had. Als je zelf altijd netjes blijft dan wordt ook veel sneller duidelijk wie nu eigenlijk de echte onbeschaafden zijn in Nederland.

yacoda | 29-08-14 | 11:49

Ing. eslapen | 29-08-14 | 11:21
Hmmm niks voor mij dat anarchistische gedoe, ik zie iedere dag weer op tv en internet wat voor ellende dat met zich meebrengt. Daar heb ik het veel te goed voor. Voor mij weer fijn steady VVD ipv dat socialistische linkse geneuzel met de PVV en een zogenaamde staatsgreep hier. Denk dat 99% van de wereld maar al te graag met een Nederlander zou willen ruilen.

kicktherabbit | 29-08-14 | 11:48

(img)http://urubin.com/wp-content/uploads/2013/07/REVOLUTIE-JA.jpg(/img)

peterTax | 29-08-14 | 11:48

La Bailaora | 29-08-14 | 11:36
De PVV verdeelt ons land niet? Anti-Islam stickers? Islam het land uit? Minder, minder Marokkanen? Je sluit je ogen.

Waarom focus je je slechts op immigratiebeleid? Dat dit te soft is ben ik volledig met je eens. Met name vanuit de EU (als ze dan toch aan de macht zijn) moet hier meer aan gedaan worden. Oost-Europa bijvoorbeeld profiteert met name van de EU en vangt nauwelijks asielzoekers op, dat mogen Engeland, Nederland, Duitsland, Frankrijk, Belgie en de Scandinavische landen met name doen.
Echter bestaat politiek toch wel iets meer dan uit immigratiebeleid, waar jij je nu slechts op focust. Je hoort mij het immigratiebeleid ook zeker niet verdeidigen. Echter hoor ik vanuit de PVV-aanhang vooral een hoop geklaag zonder enige oplossing aan te dragen. Hoe moet het volgens jou verder dan? Qua immigratiebeleid maar ook qua de politiek in zijn geheel?

PSV Eindhoven #1 | 29-08-14 | 11:47

3 minuten later klonk er een ringtone. De melodie van de vogeltjesdans. Shit, klonk het. Maar er werd toch opgenomen. (twee maal zelfs)
Halo? Het was voor iedereen in de stream nu duidelijk dat er een vrouw zich aan het ontdrukken was. Dit was duidelijk een vrouwestem. Maar wie?

Niak | 29-08-14 | 11:47

Ruim 35% pvv en ik maar denken dat GS voor samenlevings- bewuste Nederlanders was.

Skunk57 | 29-08-14 | 11:47

@drivebyposter | 29-08-14 | 11:41
Dat weten we pas door ze 1 keer in het midden van de macht te zetten. Eerder niet. Dus kies ze 1 keer, dan gaan we het zien...

La Bailaora | 29-08-14 | 11:46

Dhr. de Wit | 29-08-14 | 11:45
Niet toevallig Kolonel de Wit???

TuuT | 29-08-14 | 11:46

Hoewel ik niet geheel onsympathiek tegen de PVV aan kijk, moet ik er niet aan denken dat zij daadwerkelijk gaan regeren. Wat NL nodig heeft is een zakenkabinet. Het land besturen alsof het een bedrijf is. Alle politici weg, geen idealisten die gratis geld jatten en dat stoppen in zaken die zij op dat moment belangrijk vinden. Subsidies afschaffen, alle organisaties en personen voor zichzelf laten zorgen en de staat als enige taak geven te waarborgen dat iedereen vrij en veilig kan leven zonder anderen lastig te vallen. Ik geef het toe, dat is ook een ideaal maar veeeeeeeeeel goedkoper.

God Zelf | 29-08-14 | 11:46

wel degelijk goed beleid t.a.v. moslim-extremisme
@PSV Eindhoven #1 | 29-08-14 | 11:41
Welnee man, ze doen alleen aan pappen en nathouden.

Je begrijpt helemaal niets van de urgentie van het probleem. Zelfs niet na het afhakken van een Engelsman op straat en de berichten dat Nederlandse Jihadis hoge posities innemen bij ISIS noem jij het 'in de houden' van ISIS demonstraties goed beleid.

Ik noem dat: je hebt geen flauw benul van wat er op je afkomt, helemaal niets. You ain't seen nothing yet.

La Bailaora | 29-08-14 | 11:45

Dus 32% is bereid om Geert eventueel op de alternatieve manier in vak K te krijgen? nice!

deraderendraaien | 29-08-14 | 11:45

Een staatsgreep klinkt goed.
Eerst vrijheid van geloof uit de grondwet en dubbel paspoort afschaffen.
Dat vereist ook dat we uit de EU stappen, dus win-win-win.
We voeren de Hollandsche Florijn weer in en schaffen zoveel mogelijk gebruik van olie af.
Powned wordt de staatsomroep en Geenstijl de Nationale Nieuwsdienst.
De politie en het leger worden uitgebreid en doen weer grenscontroles.
Wie hier wil komen wonen moet een contract tekenen en beloven een goede Nederlander te zijn.
Iedereen met een uitkering doet verplicht en gepast werk, genoeg te doen bijvoorbeeld in de kassen en anders pak je maar een bezem.
Belasting wordt een simpel systeem met vaste tarieven en zorg wordt weer geregeld met een overheidsverzekering.

Zomaar wat punten...

Dhr. de Wit | 29-08-14 | 11:45

Donderdag 23 jullie 2015. De grote dag van de eerste actie was aangebroken. De P2P lifestream was aan het broadcasten. Alleen mensen die een bitcoin betaling naar het moederadres gedaan hadden konden aanloggen met de publieke sleutels van de bitcoin adressen waar de betaling van dan kwam. Hier was over nagedacht en zo'n 30 BTC werd opgehaald in deze ronde. Ondertussen vloekte er 600 man dat ze het niet allemaal meer life konden volgen. Op 4chan probeerde sommige het er wel over te hebben maar die werden massaal genegeerd en dan verdween het in de ruis van de rest van informatie. Niet alleen de machthebbers waren op de hoogte van alle fijne propaganda techniekjes. Het collectief van het internet was snel aan het leren.

30 minuten te gaan. De microfoon werd op afstand aangezet en het geluid afgespeeld op de P2P life stream.

41 minuten later was het zo ver, er was duidelijk te horen dat iemand de deur opende, de bril omhoog zette en een diepe zucht van verlichting sloeg. Maar wie?

Niak | 29-08-14 | 11:44

Overigens is het betrouwbaarheidsgehalte van GeenPeil van ongeveer hetzelfde niveau als de peilingen van een welbekende viervoeter, dat is dan wel weer geruststellend.

DirckII | 29-08-14 | 11:43

Dictatuur lijkt me niet de gewenste uitkomst. De politiek zou gevormd moeten worden met mensen die zich hebben bewezen in de 'echte' wereld, i.e. het bedrijfsleven.
PSV Eindhoven #1 | 29-08-14 | 11:26
De laatste categorie die we kunnen gebruiken zijn poppetjes uit het zakenleven, dan krijg je nog meer EU, nog meer VVD visies, nog meer gegraai, nog meer piramidespel, nog meer achterkamertjes handjeklap, nog minder vrijheid en democratie. We zitten al tegen een corporatistisch systeem aan te hikken, we moeten juist af van een systeem dat alleen ogen heeft voor het grote geldspel en de macht dat uit het piramidespel voortvloeit. Heel de wereld gaat naar de tyfus dankzij dat middeleeuwse spel van hebzucht en materialisme.

XaleX_2 | 29-08-14 | 11:42

Hier gaat het ook een stuk beter sinds de laatste staatsgreep. Niets mag meer :) maar wel een stuk duurder met corruptie.

EU refugee | 29-08-14 | 11:41

@Parel van het Zuiden

PVV is gevestigde politiek, er achteraan lopen is inderdaad vrij stom.

drivebyposter | 29-08-14 | 11:41

peterdh | 29-08-14 | 11:25
Onzin dat het door de huidige regering niet wordt aangepakt. Van der Laan in Amsterdam bijvoorbeeld voert wel degelijk goed beleid t.a.v. moslim-extremisme, met name bij de Palestina-demonstraties zit hij er fel op. Van Aartsen faalt dan wel weer gigantisch. Verder wordt er in heel NL nadrukkelijk afstand genomen van IS, ook door gematigde moslims (moeilijk te geloven als je PVV stemt).

Ik ben ook niet een voorstander van de huidige politiek. Ook daar gaat veel mis, o.a. het lijstje wat jij opsomt. Echter moeten we niet zo naïef zijn en denken dat in een globale economische crisis ons kikkerlandje hier wel even buiten beschouwing kan worden gelaten. Nederland doet het relatief gezien in Europa gewoon prima.

EU-beleid t.a.v. vrij verkeer van personeel is wat mij betreft ook te soft. Aan de andere kant, er lopen in Nederland nu zo'n miljoen werklozen rond, terwijl de kassen in het Westland nog steeds volop Polen binnenhalen, omdat Nederlanders het werk niet willen doen. Onze arbeidsmentaliteit gaat met rasse schreden achteruit.

Nogmaals, ik ben zeker niet tevreden met de huidige politiek. Ben alleen van mening dat de PVV dit land nog meer naar de klote helpt, indien ze daadwerkelijk ministers mogen gaan leveren. Wilders en zijn domme sticker hadden ons al bijna een goede handelspartner gekost. Wat voegde die actie toe? Helemaal niets. Zolang je goede banden onderhoud met aan Arabisch land, je je niet bemoeit met elkaars religie en opvattingen (dat zij vrouwen als minderwaardig behandelen is volgens mij niet het probleem van Wilders en Nederland), waarom zou je dat dan verpesten door je mening over de religie van dat land te verspreiden?

Bovendien vroeg ik aan jou wat de PVV nou werkelijk bijdraagt, wat voor oplossingen zij aandragen, etc. Hier heb je nog geen antwoord op gegeven. Je stelt alleen de vraag opnieuw aan mij.

PSV Eindhoven #1 | 29-08-14 | 11:41

@Parel van het Zuiden | 29-08-14 | 11:33
Het probleem van een staatsgreep is wel dat duistere lieden dan vaak slim inspelen op de ontwikkelingen en de macht grijpen, zodat je van de regen in de drup geraakt. Zie wat er op Maidan is gebeurd. Maidan deze maand:
www.youtube.com/watch?v=OjrnajfULG4

La Bailaora | 29-08-14 | 11:40

En dan krijgen we de zaken nog alleen maar mooier voorgeschoteld door de mainstream media.... Wat als de mensen écht weten wat er gaande is in de wereld?!

Links of rechts kabinet is allemaal wassenneus, uiteindelijk willen ze allemaal hetzelfde; macht! Een regering zou VOOR het volk moeten werken maar zolang ik me herinner werken zij TEGEN het volk met als doel zoveel mogelijk beperkingen opleggen en geld af te nemen.

De macht moet naar een kleine elite en dat wordt middels overheden bewerkstelligd... nwo is dichterbij dan we denken.

Voor de rest, slaap zacht!

rowe | 29-08-14 | 11:40

*zucht* ja ..

Centauri3 | 29-08-14 | 11:39

@Igor Putkin | 29-08-14 | 11:01
Ongeveer 4x zo serieus als iedereen die nu nog VVD stemt.

Godsammekraken | 29-08-14 | 11:39

TuuT|29-08-14|11:35
En bedankt weer. Je was net iets sneller.

viridis | 29-08-14 | 11:38

Historisch gezien leiden staatsgrepen bijna nooit tot verbetering. *the more you know

blabam | 29-08-14 | 11:37

@PSV Eindhoven #1 | 29-08-14 | 11:26
De PVV verdeelt het land juist niet, dat doen de andere partijen met hun massa-immigratie politiek die hier vreemden binnen laten die ons niet moeten, alleen ons geld.

Ik begrijp niet hoe iemand dat beleid nog kan verdedigen, of je moet natuurlijk onderdeel uitmaken van het grootkapitaal:
www.bbc.co.uk/news/uk-politics-1851939...

La Bailaora | 29-08-14 | 11:36

En toetsenbord ridders? Nee, ze waren meer dan dat. Allemaal hadden ze wel ergens een rolletje gespeeld in de voorbereiding. Dit was geen spelletje meer. Ze gingen het land wakker schudden. Iedereen laten zien dat het menees was. Een soort digitale variant van het boek van Erasmus. Lof der zotheid 2.0 codenaam "De Theevolutie"

Niak | 29-08-14 | 11:36

Ja, logische conclusie. Met deze cijfers in de hand kan ik ook zeggen dat 67.5% van de lezers hier instabiliteit en burgeroorlog prefereert boven rust. 67.5% van de lezers hier is te stom om zijn kont te vinden met een kaart.

drivebyposter | 29-08-14 | 11:35

@De Koreaanse Slet | 29-08-14 | 11:28
sommige reaguurders zijn te dom om te poepen, anderen zijn onredelijk woeste mensen, en sommigen zijn intelligente succesvolle mensen. Maar representatief voor de Nederlandse maatschappij zijn wij/jullie niet

Dus wel! Jouw omschrijving van de gemiddelde reaguurder komt perfect overeen met de gemiddelde Nederlander

TuuT | 29-08-14 | 11:35

Ga nog even snel een nieuwe stofzuiger kopen voordat dat niet meer mag. Nog iemand een lamp over?

dedwarsligger | 29-08-14 | 11:35

Als een speer het postkantoor en het televisistation in handen zien te krijgen.
Staatsgreep, simpeler kunnen we het niet maken.

lustkapper | 29-08-14 | 11:34

Een zittend kabinet heeft nog nooit een voldoende gehad. Ook Paars I & II lieten zogenaamde 'brandende puinhopen' achter, maar men vergeet voor het gemak dat de Nederlandse economie groeide met gemiddeld 4% per jaar. Allemaal populistisch gelul wat voor droeftoeters en PVV-stemmers als muziek in de oren klinkt om een hun eigen mislukte leven te maskeren.

Stop met zeiken en ga gewoon is aan de slag (lees: werk/studie) en zorg dat je niet afhankelijk bent van De Staat.

Gestrekt been | 29-08-14 | 11:34

Dat geldt trouwens ook als vertrouwen op kolonels je vluchtmiddel is...

Coolchwip_ | 29-08-14 | 11:34

Maar wat voor een staatsgreep hebben we het over?
.
Een vervangend regime dat op dezelfde wijze doorgaat met antidemocratisch en onrechtstatelijk regeren zoals nu. (NEE)
.
Of
.
Een staatsgreep die tijdelijk de boel overneemt om de grondwet en democratische rechtstaat in ere te herstellen en dus daarna de macht weer teruggeeft aan het volk. (JA)
.
We gaan het volgens mij beleven. De gevestigde politiek heeft haar legitimiteit en geloofwaardigheid al lang geleden verloren.

Parel van het Zuiden | 29-08-14 | 11:33

11 dagen moest er gewacht worden. 11 lange angstige dagen. 900 man en dan nog bijna alle Nederlandse 4channers. Hou zouden die hier ooit hun mond over kunnen houden? Nu ja mond, meer vingers. Maar dag 6 passeerde en er was geen scoop geen ophef en het vertrouwen werd groter en groter. Dag 10, 12 uur te gaan werd het weer druk in de live chat. Phase 2 van het plan kwam er nu aan. Maar eerst was een schoonmaak nodig. Dat was van de voren aangekondigd. Er was nu gemiddeld 1200 man aanwezig in de live chat en dat was te veel. Voor toegang tot het P2P live chat en video kanaal van phase 2 was een bitcoin betaling een vereiste. Niet veel geld, maar het werkte goed om de veteranen wat te scheiden van de noobs en zei die nog te jong waren om met geld bezig te zijn.

Er bleven zo'n 300 toetsenbordridders over. Uiteraard werd er eerst iedereen op het hart gedrukt dat geheimhouding essentieel was en als men het optimale uit deze rare vorm van entertainment wou halen dan was het ook in je eigen voordeel om STFU.

Niak | 29-08-14 | 11:33

Als vertrouwen op Wilders je vluchtmiddel is, ben je onderdeel van het probleem.

Coolchwip_ | 29-08-14 | 11:33

Mooi gesproken Parel van het Zuiden.

Ben het met je eens.

swagmachine | 29-08-14 | 11:32

Staatsgrepen vinden meestal pas plaats als een groot deel van de mensen de thypus krijgt van de geeuwhonger. Hoewel, als ik zie hoeveel de staat van je geld afroomt in
dit land dan vindt er hier iedere maand een greep door de staat plaats. B.t.w hoeveel personen,gezinnen, zouden er nu al de geeuwhonger hebben??... Ik zeg slechter, slechter, slechter. Vooral geen kleine probleempjes oplossen nu please. Iets met heelmeesters en stinkende wonden.

viridis | 29-08-14 | 11:30

Ben trouwens benieuwd of diegene die voor de staatsgreep hebben gekozen ook worden gelogd door een inlichtingendienst o.i.d.
.
In tijden waarin inlichtingendiensten zoveel mogelijk informatie over iedereen verzamelen, tot en met wie wanneer welk artikel heeft gelezen, om daar profielen mee op te stellen en uiteindelijk ook toekomstige patronen te kunnen voorspellen, lijkt mij dat niet eens zo ver gezocht.

GroteZaagdildo | 29-08-14 | 11:30

Senorans | 29-08-14 | 11:18
Bla bla bla
Een bouwvakker draait maar een paar uurtjes hersenloos werk per dag en kan dan 's avonds op de bank hangen. Een politicus is heel wat meer uurtjes met z'n werk bezig.

henkde_j | 29-08-14 | 11:29

Wie krijgen we als staatshoofd na zo'n coup? Dick Berlijn? Of toch Van Uhm?

T.Stark | 29-08-14 | 11:29

@hangtiet met knoop | 29-08-14 | 11:25 Binnen de gevestigde partijen kom je niet ver als je standpunt is dat je de overheid rigoreus gaat verkleinen. Dan kom je aan hun businessmodel zeg maar. En in de MSM wordt je vervolgens weggezet als een halfie, want kom niet aan hun subisidies.

witwas | 29-08-14 | 11:28

Parel van het Zuiden | 29-08-14 | 11:19
Ik ben ook zeker niet een voorstander van de gevestigde partijen. Ik ben voorstander van een grootschalige politieke hervorming. Leest u mijn post van 11:26 aub.

PSV Eindhoven #1 | 29-08-14 | 11:28

Nederland? 32% van reaguurders bedoel je. En jongens en meisjes laten we eerlijk zijn sommige reaguurders zijn te dom om te poepen, anderen zijn onredelijk woeste mensen, en sommigen zijn intelligente succesvolle mensen. Maar representatief voor de Nederlandse maatschappij zijn wij/jullie niet.

De Koreaanse Slet | 29-08-14 | 11:28

Ah kijk, de eerste How To Staatsgreep informatie komt al voorbij. Ik smeer alvast de bammetjes. Iedereen eens met smeerworst en jonge kaas? Wie kan er even pakjes Wicky halen?

Mr Dixit | 29-08-14 | 11:27

Dat zovelen hier een dictatuur wensen verbaast me niets gezien de vele Putin fans. Afval(lig), meer is het niet.

AbleArcher13 | 29-08-14 | 11:26

Igor Putkin | 29-08-14 | 11:15
Dictatuur lijkt me niet de gewenste uitkomst. De politiek zou gevormd moeten worden met mensen die zich hebben bewezen in de 'echte' wereld, i.e. het bedrijfsleven. De huidige politiek bestaat inderdaad slechts uit plucheklevers die nog nooit met beide benen op de grond hebben gestaan. Daar ligt m.i. het probleem. Hoe kun je bijvoorbeeld Minister van Financiën zijn (en dus de verantwoordelijkheid over honderden miljarden euro's hebt) terwijl je nooit echte financiële verantwoordelijkheid hebt gekend? Bovendien was Dijsselbloem voor zijn tijd als minister met name bezig met onderwijs en onderwijshervormingen. Nu leg ik even de lens op Dijsselbloem, maar dit geldt voor veel politici.

Ik zie ook niet wat de PVV hier aan zou kunnen verbeteren. Een land verdeeld maken, daar zijn ze wel goed in.

PSV Eindhoven #1 | 29-08-14 | 11:26

De quadcopter bleef hangen voor een deur. Op de livestream was zeer duidelijk de tag op de deur te lezen. - Toilet -

Onverwachts, dat zeker. Maar toch was er teveel spanning zodat niemand in de live chat reageerde op die paar WTF's. Blijkbaar waren er toch volgers die niet helemaal op de hoogte waren van het plan.

De operators hadden een paar minuten nodig voor ze het haakje rond de deurklink hadden gekregen en langzaam de deur opende.

Het tweede deel was lastiger. Zo'n deksel boven op het waterreservoir kan verdomd zwaar zijn. In ieder geval te zwaar voor een kleine quadcopter. Gelukkig bleek de informatie correct te zijn. Een zucht van verlichting ging door de live chat. Het deksel was van plasiek en werd zonder problemen omhoog geheven en daarna neergezet op de toiletpot.

Plons, en het pakketje werd gedropped.

Het deksel werd weer op zijn plaats geheven en de quadcopter vloog langzaam en zachtjes langs de zelfde weg weer naar buiten. Alleen een rood puntje bleef over. Dat langzaam kleiner werd. De neger, die zich net richting het rode puntje had gedraaid, werd eventje wakker en moppelde; de kerstman met rudolf daar heb ik geen problemen mee .. maar zwarte piet moet doet. En hij viel weer in slaap.

Deel 1 van Operatie : "De potop door de potin" was nu succesvol verlopen. De reaguurders maande elkaar aan vooral niet te uitzinnig te zijn. Er is nog een lange weg te gaan. En een voor een logde ze uit.

Niak | 29-08-14 | 11:26

Nahed Selim (NRC) schreef het volgende al in 2009.
"Terwijl Maurits Berger vaststelt dat er geen shariarechtbanken in Nederland bestaan, stel ik van mijn kant vast dat er in Nederland wel degelijk shariarechtspraak plaatsvindt. "
"Hetzelfde geldt voor huwelijken met minderjarige meisjes. Die worden meestal niet, maar soms ook wel geregistreerd en toch bestaan die volgens het CBS niet. "
http://vorige.nrc.nl/opinie/article2294850.ece/De_sharia_wordt_in_Nederland_al_volop_toegepast

toetanchamon | 29-08-14 | 11:25

@peterdh | 29-08-14 | 11:17

Dus jij denkt dat na een staatsgreep plotseling jouw shitlist verdwijnt en de mensen die dan regeren wel capabel zijn?

Waarom hebben deze mensen dan nu nog niet van zich laten horen?

hangtiet met knoop | 29-08-14 | 11:25

@PSV Eindhoven #1 | 29-08-14 | 11:10

Geef eens een lijstje van oplossingen die de huidige regering heeft doorgevoerd dan?

Ik hoor ze zo nu en dan dingen roepen over het aanpakken van islam-terrorisme (direct overgenomen van de PVV die 3 maanden daarvoor ervoor nog werd weggezet als nazi-partij)... Voor de rest zie ik daar ook geen oplossingen... Wel heel veel dingen waarvan iedere oetlul al wist dat het fout zou gaan bv:

Er komen maar 5000 tot 10000 polen. Teller staat op 100.000 zoals voorspeld.
Accijnsverhogingen leiden tot meer inkomsten. Bedrijven failliet, inkomsten omlaag.
Jeugdzorg en andere zorg moet door gemeenten gedaan worden. Iedereen weet dat dit fout gaat.
IS niets aan de hand mensen. Rapporten over aan de hand zijnde genocide door wetenschappers over de hele wereld getekend.
Rellen bij opstanden en cartoons tegen censuur. Reactie censuur en grondwettelijk recht op demonstratie verbieden.
... etc

Ik heb ff geen zin meer om door te tikken, want dat gaat nog ff duren dan... Nu jou lijstje van werkende oplossingen graag...

peterdh | 29-08-14 | 11:25

Bigi Bana Boy | 29-08-14 | 11:12

Voor daar was ie ook goed genoeg.
Hier hebben we toch echter wat meer een doorzetter en (zelf) aanpakker nodig.

TuuT | 29-08-14 | 11:23

@kicktherabbit | 29-08-14 | 11:19

Brussel
Kiev
Mosul
.
Om te beginnen dan, hè.

Parel van het Zuiden | 29-08-14 | 11:22

Een staatsgreep... waar kan ik daar een tutorial over vinden?

kicktherabbit | 29-08-14 | 11:19

Het Nederlandse politieke systeem is aan het einde van zijn Latijn, de legitimiteit van "Den Haag" daalt momenteel nog sneller dan een loden zeppelin.

Benieuwd wanneer de zaak gaat imploderen.

Outsider-Inside | 29-08-14 | 11:19

@PSV Eindhoven #1 | 29-08-14 | 11:10

Er zijn veel mensen die het alsvolgt zien...
Stemmen op gevestigde politieke partijen (PvdA, VVD, CDA, D66,..) betekent meer van hetzelfde destructieve beleid dat we al dertig jaar zien. Laat ik de corruptie en baantjescarroussel even buiten beschouwing. Hier op blijven stemmen zet dus sowieso geen zoden aan de dijk.
.
Dan gaat men zoeken naar een alternatief. De PVV is daar een van. Om de eenvoudige reden dat zij geen deel uitmaken van de gevestigde politiek waarvan we al weten dat het niet goed komt. Natuurlijk blijft het vermoeden dat de PVV zal falen. Echter, van de gevestigde politieke partijen WETEN we dat het mis zal gaan, van de PVV/SP/PvdD VERMOEDEN we dat slechts.
.
Rest mij de wedervraag. Waarom denkt u dat er iets zal veranderen wanneer u hetzelfde blijft stemmen, op partijen die zich hetzelfde zullen gedragen, en hetzelfde beleid blijven nastreven?
.
Kijk, we kunnen de PVV-stemmer dom vinden, maar is jezelf telkens stoten aan dezelfde steen, zijnde gevestigde politiek, niet oneindig veel dommer?

Parel van het Zuiden | 29-08-14 | 11:19

Ik snap niet hoe die zetelplakkers aan 2 maanden vakantie komen.
Het zwaarste beroep dat er is is bouwvakker, en die mensen hebben maar 3 weken vakantie.
Hoe durf je als stropdassen gek jezelf 2 maanden, of acht weken vakantie toe te bedienen?
Ook hun salaris is toen door een commissie van hun eigen leden onder de loep genomen, nou ik kan je de uitslag dan wel vertellen.
Juist, het ging omhoog, onder de leiding van toenmalig Kamerlid, Dijkstal.
Het zijn toch een stelletje schoften daar, en zei gaan vertellen waar wij recht op hebben.

Rest In Privacy | 29-08-14 | 11:18

@PSV Eindhoven #1 | 29-08-14 | 11:10 Al zou de PVV helemaal niets doen dan is dat al een enorme verbetering in vergelijking met de laatste kabinetten die ons steeds meer laten betalen terwijl we er minder voor terugkrijgen.

witwas | 29-08-14 | 11:18

@hangtiet met knoop | 29-08-14 | 11:05

Die marginale nietszeggende voorbeeldjes die je hier semi-sarcastisch probeerd neer te zetten zijn in ieder geval beter dan het afbraak-, lastenverhogend-, werkeloosheids-bevorderend-, studieschuld-omhoogduwende-, huizenmarkt-stilleggende-, eu-kosten-verhogende-, autonomie-weggevende-, privacy-wegscheppende-, strafrecht-arme-, censuur-bevorderende-beleid dat er tot nu toe word gevoerd hangtiet...

peterdh | 29-08-14 | 11:17

Dat moet wel een Solid-State Color Night Vision systeem zijn. Phffew, niet goedkoop. Iemand anders merkte op; ja Nederlandse Bitcoin millionairs die mee doen met de theevolutie, het heeft zo zijn voordelen.

De theevolutie. Dat was de code naam. Nee, het was niet gelekt naar de pers. Zelfs de redactie van Geenstijl wist van niks. Maar de reaguurders, de reaguurders. Zij waren op het hoogte en wat een wonder dat het niet uitlekte. Reaguurders konden blijkaar toch heel serieus zijn.

Niak | 29-08-14 | 11:16

Pas maar op. Geen vervolging vanwege een spotprent maar wel vanwege een mogelijke oproep tot een staatsgevaarlijke actie. Het OM heeft namelijk teveel vrije tijd met die 2% oplossingsdichtheid en zijn zeker na afgelopen week rancuneus.
blinde kip | 29-08-14 | 11:14

oeps, heb je gelijk in, ' hahaha.. was maar cynisme hoor !'

(c)ZWITSUL | 29-08-14 | 11:16

Echt representatief, de meeste mensen hier zijn vrij of erg rechts, is als bij de WSPA vragen of ze dieren lief vinden

Bokito ergo sum | 29-08-14 | 11:16

Ik ken nog een partij die wel in is voor een Hollandse Lente. Momenteel ook vrij populair in andere lente-gebieden, maar het zittende regime alhier heeft daar niet zoveel mee. Dan zullen we nog ietsje linkser moeten stemmen om dat een kans te kunnen geven.

flowert | 29-08-14 | 11:16

@Mr Dixit | 29-08-14 | 11:05
Dat is inderdaad nogal schokkend te benoemen.

Boris die Sauertopf | 29-08-14 | 11:16

PSV Eindhoven #1 | 29-08-14 | 11:10
Niets, maar daar gaat het de reaguurder ook niet om. Wat Geert zegt bekt zo goed en klinkt zo logisch. Hoef je verder niet over na te denken.
Ze vergeten vaak wel dat Wilders de langstzittende plucheklever is en dus medeschuldig aan de huidige malaise.

Een dictatuur zou trouwens een zegen zijn voor dit land. Met als adviesorgeaan een comissie van 7 wijze mannen (m/v) die elk op hun eigen gebied onomstreden en bewezen hun sporen hebben verdiend.

Igor Putkin | 29-08-14 | 11:15

Een staatsgreep door de PVV = meerderheid

Hobbykip | 29-08-14 | 11:14

Pas maar op. Geen vervolging vanwege een spotprent maar wel vanwege een mogelijke oproep tot een staatsgevaarlijke actie. Het OM heeft namelijk teveel vrije tijd met die 2% oplossingsdichtheid en zijn zeker na afgelopen week rancuneus.

blinde kip | 29-08-14 | 11:14

@Lichtstadfan | 29-08-14 | 11:09
Zou het? In de schilderswijk doet 10% niet mee, dat zijn 3300 mensen in 1 wijk in 1 stad. Heeft u het nieuws gevolgd de laatste jaren, hoe het er daar aan toe gaat?

toetanchamon | 29-08-14 | 11:14

Och, in Spanje hoor je vaak mensen spontaan tegen je zeggen dat er een revolutie nodig is. Dus ik denk dat deze cijfers wel kloppen, en dan wel Europa wijd. Het is eigenlijk best verbazingwekkend dat het er nog niet van is gekomen.

La Bailaora | 29-08-14 | 11:14

-weggejorist en opgerot-

ChopKid | 29-08-14 | 11:14

Toch nog 937 mensen met verstand +1

Boris die Sauertopf | 29-08-14 | 11:13

waar is de RAF als je ze weer nodig hebt.. graaiers en landverraders, traditie slopers en dhimmi's genoeg.

(c)ZWITSUL | 29-08-14 | 11:13

Ha tijd voor een goed verhaal. Dat is wat Nederland nodig heeft.

12 Juli 2015, 3 AM ookwel zero-three-zero-zero. Het binnenhof in Den Haagt ligt er verlaten bij. Er ligt wel ergens onder een smal steegje een protest-neger maar die woont daar al 3 maanden, iedereen negeert hem en zijn bordje is al niet meer leesbaar. Iets met zwarte piet en hitler. Hoog in de lucht, net onder de wolkengrens is een rood puntje te zien. Een paar minuten later ook een zacht gezoem. Het is een quadcopter. Nee geen drone. Een quadcopter. Ook wel een vierwiekvliegtuig genoemd. En over tuig gesproken. Het werd bestuurd door tuig. Tuig van het hoogste niveau. Maar af en toe zijn die mensen nodig. Zeker in het Nederland van 2015. De quadcopter maakte een traag rondje rond het torrentje en vloog opeens een open raam binnen. Een meevaller voor de twee operators, ze hadden dit niet verwacht. Bijna 900 mensen keken live mee via een illegale P2P stream. Het beeld was haarscherp. Iemand typte nog een comment:

Niak | 29-08-14 | 11:13

Maar liefst 50% van de Nederlanders blijkt dommer dan gemiddeld, en als je ziet hoe dom de gemiddelde Nederlander is dan verbaast die uitslag me totaal niet.

--sql error-- | 29-08-14 | 11:12

TuuT | 29-08-14 | 11:06
Mij lijkt juist dat Karremans heeft laten gebeuren war menigeen (ik schat 81,34%) hier 's nachts van wakker wordt met een natte plek in hun pijamabroek. Dus van dat kalifaat weet ik zo net nog niet.

Bigi Bana Boy | 29-08-14 | 11:12

Pvv is incompetent ja, maar wanneer komt die staatsgreep nau?

Abu Koop Dan | 29-08-14 | 11:11

Hehe hier moeten ze in de rest van de wereld natuurlijk heel hard om lachen. En terecht.

kicktherabbit | 29-08-14 | 11:11

Onuitvoerbaar. Teveel fijnstof in Den Haag voor onze militairen.

Wim Venijn | 29-08-14 | 11:11

Revolutie, dus bestorming van het Binnenhof en de kettingen over de Nieuwe Waterwehg en het Noordzeekanaal!!

Brulboei_61SB | 29-08-14 | 11:11

@Igor Putkin | 29-08-14 | 11:01
Aan die 35,4% kun je zien hoe serieus die 32,1% genomen moet worden..
----

Juist! Inderdaad bloedserieus! Want als 35 procent voor de PVV bij gebrek aan een betere partij (want PVV is niks volgens jou, dus 35 procent vind de rest *nog* slechter) dan moeten we die 32 procent *BLOEDSERIEUS* nemen!

Want als we als ze als fallback niet eens meer op de PVV willen stemmen omdat ze de rest *zo zat* zijn, moet er toch een belletje gaan rinkelen...

Goed opgemerkt Igor!

peterdh | 29-08-14 | 11:11

Een staatsgreep is al een tijdje onderweg, hoor. Niet lang meer en u kunt zich als burger volledig voegen naar de grillen en bestuurlijke willekeur van de EU. Waar u vervolgens geen enkele invloed op heeft, en waar u onder geen beding een rechtsgang tegen kunt ondernemen.

Parel van het Zuiden | 29-08-14 | 11:10

Prins Bernhard plande ook de nodige staatsgrepen tussen het schieten van pandaberen en olifanten door. Hij kwam alleen iets verder door kopstukken in het leger te peilen.

blinde kip | 29-08-14 | 11:10

"Hoe moet het dan met Nederland als 32% vindt dat het Regime van Rutte/Asscher omver moet worden geworpen..."

Nou wat dacht je van het omver werpen van het gehele politieke systeem, de 'representatieve' fopdemocratie van de gevestigde politiek die sinds mensenheugenis de touwtjes in handen hebben en het volk zo slapend houden dat het volk niet eens meer beseft dat ze geen werkelijke keuzes meer hebben en ze niets meer hebben in te brengen in dit land.

XaleX_2 | 29-08-14 | 11:10

Dat Geenstijl steeds meer volgers kent die Pro-PVV zijn dat was me uit de reaguursels al wel duidelijk geworden.

Maar even serieus, het gefaal van de huidige regering terzijde, hoe denken jullie dat de PVV ooit positief kan gaan bijdragen aan Nederland? Hebben zij ooit ergens een oplossing voor aangedragen behalve lopen roeptoeteren? Kijk verder eens naar de lijst met kamerleden van de PVV, wat wil je daar ooit mee bereiken?

PSV Eindhoven #1 | 29-08-14 | 11:10

Verder is het natuurlijk algemene kennis dat 81,34% van statistieken niet juist zijn.

Bigi Bana Boy | 29-08-14 | 11:09

Zolang Nederland gratis geld blijft rondstrooien vind je alleen medestanders voor een staatsgreep onder de mensen die het geld ophoesten. En dat is zo'n 30 % Te weinig dus.

Lichtstadfan | 29-08-14 | 11:09

Staatsgreep... Staatsgreep... Staatsgreep
*kijkt om*
*ziet niemand meelopen, laat het dus maar rusten*

Verwilder(s)t Niet | 29-08-14 | 11:09

@ Chow | 29-08-14 | 11:03
Ben blij dat we het er overeens zijn dat de marginale achterban van joop.nl, 50 palestijnen fans en 20 racisten, die zwarte piet om zeep willen helpen genegeerd en uitgelachen kunnen worden. 11.485 stemmers zijn volgens mij alleen al bijna voldoende voor een kamerzetel als er strategisch (en met wat ronselen) wordt gestemd.

TheseDays00 | 29-08-14 | 11:08

Een kolonelsregime ! Now we're talking. Wel raar dat jullie dan altijd zo'n problemen met Bouta hadden, die toch ook lekker doorpakte destijds.

Bigi Bana Boy | 29-08-14 | 11:08

Die 32.1% zit op z'n dikke reedt een beetje te reaguren op GeenStijl. Die Haagse idioten weten dat die lui toch niet uit hun luie stoel/bureaustoel/zitzak/poef komen, dus het zal ze jeuken.

*pakt nog eens koffie en gaat verder aan de arbeid*

Willem VanDer Decken | 29-08-14 | 11:06

@ Mr Dixit
en waarschijnlijk nog 25% van de 32,1% staatsgreeppartijaanhangers als het puntje bij het paaltje komt

Den Meester | 29-08-14 | 11:06

pool=poll

hangtiet met knoop | 29-08-14 | 11:06

Maar dan geen staatsgreep van het type Karremans, want in zo'n geval zijn we morgen al een Kalifaat!

TuuT | 29-08-14 | 11:06

En dan wordt bitcoin het alternatief voor de Euro, Zoewarte Piet wordt MinPres, haatbaarden worden ineens wel lieeev en op de snelweg mag je 190 rijden.

En dat allemaal omdat een stel puistige pubers op een grappig pool-item klikt.

hangtiet met knoop | 29-08-14 | 11:05

Overigens vind ik het échte nieuws dat 6% van de reaguurders D66 stemt.

Mr Dixit | 29-08-14 | 11:05

Wat er dan gebeurt ?? Gewoon niets, zoals altijd.

Zolang de meerderheid van de bevolking afhankelijk is van de overheid voor zijn inkomen zal er helemaal niets veranderen.

En de minderheid die werkt in de privé-sector en dus alle belastingen genereert zal steeds meer moeten gaan betalen totdat het niet meer op te brengen is en zij dus ook aan de belastingontvangende kant gaan zitten.

Stapje voor stapje en beetje voor beetje totdat het ultieme doel is bereikt, nl. de socialistische heilstaat Nee-DDR-Land .. of het kalifaat Hollandistan, zo u wilt.

James Lastig | 29-08-14 | 11:04

Viva la revolucion!

Fred Bastiat | 29-08-14 | 11:04

Als de deurbel zometeen gaat op de GS redactie zou ik even niet open doen.

Mr Dixit | 29-08-14 | 11:04

Lol, deze peiling zegt genoeg over de GS achterban. En veel minder over 32% van de NL bevolking.

Chow | 29-08-14 | 11:03

PVV + Staatsgreeppartij = grondwetswijzigingen!

Godsammekraken | 29-08-14 | 11:03

Aan die 35,4% kun je zien hoe serieus die 32,1% genomen moet worden..

Igor Putkin | 29-08-14 | 11:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken