Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vice bij ISIS. Uw dagelijkse dosis barbaarse horden

Voor het slapen gaan nog even een laatste wandelingetje door de onleefbare woestijn die we hebben leren kennen als het islamitische gedachtengoed van ISIS. Tientallen jongeren uit de Schilderswijk (waar volgens Nieuwsuur overigens helemaal niets aan de hand is) trekken met de moordende kalifaathorden mee door Syrië en Noord-Irak. Bloeddorstig, barbaars en met hun heilige boek in de hand, op zoek naar volkeren om uit te moorden. Zoals de Yezidi, het Koerdische volk dat bijna niet meer bestaat. Maar gelukkig: Nederland levert niet alleen hun beulen, we gaan ook dekentjes droppen. Of nou ja, láten droppen, want wij hebben er de militaire kracht niet meer voor. Maar we dóen tenminste iets. Wat zijn we toch een ongelofelijk goed land. Toch, Fransie Al-Alaaf? Kijkt u hierboven nog 1 keer mee naar Vice doet ISIS - deel 5 (slot). En voor straks: slaap lekker.
USA! USA!: Obama heeft boots on the ground op de Yezidi-berg. Laat die dekentjes maar zitten, Frans. Barack fixt het wel ff voor je, samen met de Britten. Of wist NL dat al en zijn die toegezegde dekentjes zondag niet eens meer nodig?

Reaguursels

Inloggen

Vindt*

Graftak | 15-08-14 | 05:14

@belgaar | 14-08-14 | 18:13
Dat jochie is dus zijn stiefzoon! Wat vind de echte (biologische) vader daarvan?

Graftak | 15-08-14 | 05:13

De Belg (Abdullah al-Belgian) en zijn zoontje uit het tweede deel zijn trouwens geïdentificeerd.

De jongen is herkend door een lerares van de Franstalige basisschool Joseph Delclef en ook de man is formeel geïdentificeerd. Het gaat om een Fransman die sinds 2009 in Sint-Joost-ten-Node woont. Volgens Het Laatste Nieuws zou hij niet alleen met zijn stiefzoon maar ook met zijn echtgenote en twee stiefdochters vertrokken zijn.

belgaar | 14-08-14 | 18:13

Onbegrijpelijk dat de westerse wereld met zijn superieure wapensystemen zo'n ISIS leger op sandalen en vodden aan i.p.v uniformen niet binnen één week totaal kan uitroeien?

Het kan wel, maar de wil is er niet.

Mijnheer Harmsen | 14-08-14 | 16:09

JI-HAAT | 14-08-14 | 12:17
Degene die beweerd dat Amerika Irak is binnengevallen voor olie zegt toch ook niet dat dat de intentie van alle Amerikaanse soldaten is! Waarschijnlijk van geen enkele soldaat. Maar het gaat om de manipulatie van bovenaf!

Mocro2897 | 14-08-14 | 14:41

Sykes Picot daarmee is inderdaad wel de doos van pandora ontmaagd

Nekbaard | 14-08-14 | 14:30

Meisjes en wijvon zijn helemaal uit het straatbeeld verdwenen... Het lijkt wel of er alleen maar mannen wonen....

Graftak | 14-08-14 | 14:21

Ik_simpeleziel | 14-08-14 | 11:26
Het blijven mensen met piemols die van mannelijkheid-verlengende speeltjes houden. Dat dan weer wel.
En in een jurk....

Graftak | 14-08-14 | 14:18

Dat je je geloof (welk dan ook) wilt uitvoeren, soit. Ik kan je verder moeilijk serieus nemen, maar vrijheid blijheid. Waar deze middeleeuwse gekte vandaan komt is me een volslagen raadsel, en al helemaal dat zeer veel mensen het ook een top-idee vinden. En dat van mensen die er anders over denken de kop eraf moet? Ik kan het werkelijk niet begrijpen. Als ik dood moet van hen, moeten zij van mij dood. Ik ben een vredelievend mens, maar als je mot wilt, kun je mot krijgen. Dan maar oorlog.

Djengo123 | 14-08-14 | 12:46

Mooi altijd dat ontkennen, ISIS is geen Islam…… Zo ken ik er nog een paar, al die christenenhufters in Oeganda die homo's vermoorden zijn dan zeker ineens geen christenen, ja ja…...

JI-HAAT | 14-08-14 | 12:17

-weggejorist-

Masterbe | 14-08-14 | 12:11

Kom je bij ISIS en vragen ze je naar je gevechtservaringen.
As je dan kan zeggen dat je vakkenvuller bij Appie was dan ben je wel wat hoor.

Willem van Rood | 14-08-14 | 11:49

Deze mensen hebben de diepe overtuiging dat ze ongelovigen en afvalligen moeten doden van Allah. Angstig, maar qua concept nog te bevatten.

Echter, het de venijnige sadisme, de vernedering en marteling vóór de executie, de totale ontmenselijking van hun slachtoffers voordat ze overgaan tot hun moord. Dat is de diepe duistere slechtheid. Het Kwaad, de duivel, noem het zoals je wilt. Dat wat een mens een mens maakt ontbreekt in deze personen. Dit moet zonder terughoudendheid bestreden worden, zonder aandacht voor 'mensenrechten'. Die zijn namelijk voorbehouden aan mensen.

chosenignorance | 14-08-14 | 11:38

Wat ik nog steeds niet begrijp.....
.
Als je als ISIS zo'n afkeer hebt tegen de verwerpelijke en verderfelijke moderne wereld. Waarom hebben ze dan moderne wapens, moderne klokjes om hun polsen rijden ze in moderne voertuigen en gebruiken ze moderne middelen om hun 'boodschap' over te brengen.
.
Ben dan een echte baas en leef je heilige geschrift dan ook helemaal na. Lekker sober in je niet ontwikkelde zandbak zonder enige hoop op een normale toekomst.

Ik_simpeleziel | 14-08-14 | 11:26

-weggejorist-

waziddegij | 14-08-14 | 11:13

Graftak | 14-08-14 | 04:58
Dat ze jou minachten en willen prikken, je dochter verkrachten, je vrouw recht in de bek kwatten en nooit een nuttige bijdrage leveren aan onze westerse maatschappij komt niet door ISIS. ISIS is niet de oorzaak van hun laag IQ en psychopathie maar (ook) een resultaat ervan.

Infidelio | 14-08-14 | 09:43

Overduidelijk allemaal joden.

Angelica | 14-08-14 | 08:25

ik zag er een paar dansen op een bus. Is dat niet haram ?

vandegekke | 14-08-14 | 08:02

De politiek heeft het nog niet helemaal door maar IS rammelt al aan de poort van Nederland en zaagt aan de pijlers van onze democratie.

MisterIk | 14-08-14 | 07:43

Het lijkt wel een Hitler parade zoals ze met die paarden binnen komen rijden. *Godwin modus on/off*

professorbaardaap | 14-08-14 | 07:37

We zien het gemiddelde niveau van de moslimnaffer in volle glorie. Als daar geen waarschuwing vanuit gaat weet ik het ook niet meer.

McMarx | 14-08-14 | 07:35

Infidelio | 14-08-14 | 04:35
Het probleem is dat die zwijgende meerderheid Isis niet afwijst!!! Behalve de sjiieten dan, want die worden door Isis doodvermoord.

Graftak | 14-08-14 | 04:58

@INH.30CL | 14-08-14 | 04:08
Wat we willen? een maatschappij die in ieder geval bronstijd mythes achterlaten.

miko | 14-08-14 | 04:35

ISIS en andere terroristische groeperingen vormen maar een klein deel van het islamprobleem in de wereld en in Nederland. Wij hebben in het dagelijks leven vooral last van de zwijgende meerderheid. Vergeet dat niet.

Infidelio | 14-08-14 | 04:35

@newray | 14-08-14 | 04:07
Er was een tijd dat ik die hoop ook koesterde.Maar het geloof in moslimvrouwen is al lang verloren. En daar draagt die veiligheidsmuts aan bij.

miko | 14-08-14 | 04:20

@miko | 14-08-14 | 04:06
Een religie kan en mag nooit politiek zijn in mijn beleving. Je eerste zin zal ik je vergeven aangezien je ook van mening bent dat NL *never political support* heeft gegeven aan ideologieën?!! KNOW YOUR HISTORY MAN0Woman?)!

INH.30CL | 14-08-14 | 04:15

Hebben jullie wel door dat het oorlog is?
Ondertussen uitverkoop is in de koopgoot?

Mr.weemoed | 14-08-14 | 04:14

@miko | 14-08-14 | 04:01
Niet *als* beste miko, de situatie is er inmiddels.... en al veel langer maar begint zich nu echt te ontvouwen. Kijken wat we willen? Wat bedoel je daar mee? Wat we kunnen is wel bewezen door onze voorouders toch/ ? We kunnen heel veel, maar durven niets meer en dat is de realiteit helaas.

INH.30CL | 14-08-14 | 04:08

miko | 14-08-14 | 04:03
Als alle moslimaas nou eens uit protest tegen ISIS hun hoofddoek afdoen. lijkt me goed gebaar en Nederland staat achter jullie.
newray | 13-08-14 | 23:59
1 voor 12.

newray | 14-08-14 | 04:07

@INH.30CL | 14-08-14 | 03:37
Er hoeft nog niks rechtgezet te worden alleen maar gehouden.
Als land hebben we nooit extreem politieke ideologieën staatssteun geven. Waarom doen we dat wel met politieke religies?

miko | 14-08-14 | 04:06

@INH.30CL | 14-08-14 | 03:14
Ik heb een flauw vermoeden dat veel yezidi vaders hetzelfde hebben gezegd. Niet dat ik je hart wantrouw maar als de situatie daar is moeten we kijken wat we willen,maar vooral wat we kunnen..

@newray | 14-08-14 | 03:45
Mits je de strijd op tijd begint.

miko | 14-08-14 | 04:03

@INH.30CL | 14-08-14 | 03:14
Ik heb een flauw vermoeden dat veel yezidi vaders hetzelfde hebben gezegd. Niet dat ik je hart wantrouw maar als de situatie daar is moeten we kijken wat we willen,maar vooral wat we kunnen..

miko | 14-08-14 | 04:01

@newray | 14-08-14 | 03:45
wel, we kunnen winnen met letters typen op een blog? Ik kan je aanraden het boek over Johannes eens te lezen, dit was een verzetsstrijder pur sang die gevaarlijke acties ondernam vanuit zichzelf zonder opruiende teksten vanuit propagerende media, dat was er namelijk niet in die tijd... althans zoals wij het nu kennen. Een druppel kan de emmer doen overlopen en hoe groot is die druppel dan?

INH.30CL | 14-08-14 | 03:53

Mijn grootouders waren ook verzetsmensen , maar op dit moment hebben wij het nog voor te zeggen, en betere wapens, nooit meer is mij geleerd.

newray | 14-08-14 | 03:48

K1100 | 14-08-14 | 03:03
Ik denk dat als als de Nederlandse maatschappij er eindelijk eens achterkomt hoe de vork in de steel zit omtrent de islam in Nederland (als de samenleving eindelijk eens collectief de struisvogelkop uit het zand trekt), dat het dan eigenlijk al te laat is. Men kan en zal waarschijnlijk ook wel succesvol zijn. Zo zijn Nederlanders dan weet wel. Maar niet zonder knokken en ren burgeroorlog.... Nu kan het nog makkelijk dmv beleid en gezond verstand.... Maar ben bang dat de gutmenschen er pas achter komen als ze aan den lijve ondervinden wat sharia/islam inhoudt...

Graftak | 14-08-14 | 03:45

newray | 14-08-14 | 03:33
Gek-VERKLAAR...
INH.30CL | 14-08-14 | 03:39
Dit winnen we niet met kleine verzetsdaden.

newray | 14-08-14 | 03:45

@newray | 14-08-14 | 03:33
Kom.op.nu.snel.met.antwoord. Hoe kan ik je anders serieus nemen=

INH.30CL | 14-08-14 | 03:45

@newray | 14-08-14 | 03:33
Gek-VERKLAAR...

INH.30CL | 14-08-14 | 03:39

Johannes Post!!!!!!! Wie durft daar nog een voorbeeld aan te nemen tegenwoordig=youtu.be...
INH.30CL | 14-08-14 | 03:22
Gek.

newray | 14-08-14 | 03:33

@INH.30CL | 14-08-14 | 03:14
Ik zeg dat het nooit zal worden toegestaan. Niet dat het niet zal gebeuren. Ik ben het met je eens. Als ze bij mij voor de deur staan heb ik een verassing voor ze. 72 druiven zal hun deel zijn.
Mijn muis is naar de kloten, nieuwe batterijen helpen niet meer.
-out-

K1100 | 14-08-14 | 03:23

Johannes Post!!!!!!! Wie durft daar nog een voorbeeld aan te nemen tegenwoordig=http://youtu.be/la2OlDy22Dg

INH.30CL | 14-08-14 | 03:22

Dat ISIS is toch een soort nieuw vreemdelingen legioen. Mafkezen criminele en doorsnee geflipte avonturiers die hun moment of fame willen halen.
Met het verschil dat de werkgever Frankrijk was en nu de Ummah.

miko | 14-08-14 | 03:21

@K1100 | 14-08-14 | 03:03
Moet jij eens opletten als die haatbaarden aan mijn gezin, familie of vrienden komen! Dat moment zal het einde der NL rechtstaat zijn aangezien deze mij voor die tijd (lees:deze tijd) ook al niet kon of wilde beschermen. Ik ben onlangs nog in de Nieuwe kerk in delft geweest om wat cultuur te proeven vanwege de boeken die ik veel las. Man, meer dan de helft uit die graftombes daar zou zich omkeren om hoe het Nederlandsch volk is geworden. Ik schaam me dood, met name voor familie die het leven gegeven heeft in het verzet tijdens WW2 en de miljoenen anderen die zinloos gestorven zijn. Ja, ik ben een Hollander die de barricades op gaat wanneer nodig.

INH.30CL | 14-08-14 | 03:14

LOL, de kalief van IS aka Bin Laden Jr tegen zijn krijgers: 'Jongens, ik zie jullie in New York.'
En het werkt best wel! Overtuig jezelf ervan dat je Allah's opvolgende in rang bent en dat jij en je leger door bergen kunnen lopen, oceanen overzwemmen en het laatste stukje door de lucht zonder zelfs maar een vliegend tapijt nodig te hebben, en New York is van jou. Een dag later staan dan in Washington tussen de brokstukken van het Lincoln beeld zes staken met daarop de hoofden van Obama, zijn vrouw, zijn dochters, Beyonce en John Kerry. Allah akbar kaassie!

dedeurs | 14-08-14 | 03:12

Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 02:46
Dat is nu wensdenken. Ik ben het er mee eens, dat wel.
Maar het gebeurd niet.
Omdat de regenten bang zijn voor de hak-haatbaarden verschuilen ze zich achter Europese regels, zelfs niet bestaande regels, wie chect deze regels?
Frankrijk wil nog wel eens een haat-imam uitzetten.
Dan mag hij bij een Libanese rechtbank zijn uitzetting betwisten.
In Nederland mogen deze staatsgevaarlijke dwazen tot 2030 procederen om hun uitzetting te voorkomen.
Met dank aan Donner (CDA) de wegbereider van de sharia in Nederland.

Jan Dribbel | 14-08-14 | 03:05

@INH.30CL | 14-08-14 | 02:58
Eigenrichting zal nooit worden toegestaan, nooit! Niet in dit land. De moslimgemeenschap moet koste wat kost beschermd worden. Stel je voor dat er rellen uitbreken en de Nederlandse bevolking door krijgt wat er aan de hand is. Dat moeten we niet willen met z'n allen. Toch?

K1100 | 14-08-14 | 03:03

@Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 02:57
In ieder geval lid worden van een schietvereniging en hier en dar wat verdiepen in Krav Maga zal je een eindje de goede kant opduwen, heb ik van horen zeggen.

INH.30CL | 14-08-14 | 03:01

@Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 02:57
Ik help het je hopen.
Slaap lekker.

K1100 | 14-08-14 | 02:59

@necrosis | 14-08-14 | 02:52
Dat gebeurt alleen wanneer de diensten onder Geert vallen! Helaas leven wij inmiddels in een land dat politiek gezien *a wilderness of dispair* genoemd mag worden. Daaruit vloeit vanzelf eigenrichting vanuit de burgermaatschappij, vrij logisch toch allemaal?

INH.30CL | 14-08-14 | 02:58

@Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 02:53
Stuur het hele kabinet maar naar huis, ik wil nieuwe verkiezingen.
NU!
*en Hennis is géén Milf*

necrosis | 14-08-14 | 02:57

@K1100 | 14-08-14 | 02:54
Ik snap wat je bedoelt maar het moet slimmer kunnen.

We vinden de oplossing vannacht nog even niet, maar dat komt wel.

Truste Kelf en necrosis.
*gaat zichzelf in slaap huilen*

Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 02:57

@Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 02:49
Ik heb een oplossing maar die is niet geschikt voor publicatie.
Laat ik het erop houden dat elke Nederlander het recht krijgt zich te bewapenen. Als dan de pleuris uitbreekt zien we wel hoe het afloopt. En gezien de numerieke meerderheid zullen de booslims grandioos het onderspit delven.

K1100 | 14-08-14 | 02:54

@necrosis | 14-08-14 | 02:52
Nog erger. Aivd valt onder Plassterk en DefensieMilf. Die hebben een folie à deux. Zijn totaal gestoord.

Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 02:53

@Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 02:46
Ik neem aan dat AIVD onder Ivo en Fred valt?
Dan gaan denaturaliseren en uitzetten nooit gebeuren.

necrosis | 14-08-14 | 02:52

@Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 02:46
Amen (ik ben niet gelovig), dus dan maar "het zij zo".

K1100 | 14-08-14 | 02:49

@K1100 | 14-08-14 | 02:46
Ik dacht dat Kelf je voornaam was, Kelf Honderd.

Maar wat je zegt is volkomen fout. We zijn verantwoordelijk voor Nederland, niet voor Irak. We hebben hier terroristen van Isis, Taliban, al Qaeda en Boko Haram in ons land.

Die moeten eruit. A.s.a.p. Hoe?

Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 02:49

@necrosis | 14-08-14 | 02:39
Goed gezegd.

Maar die vrienden van Isis, in de Schilderswijk en in de rest van Nederland, die moeten het land uit.

Politiek moet AIVD en politie daar opdracht toe geven. Opsporen, denaturaliseren en uitzetten.

Dat is de enige logische weg. Maar dat gaat niet gebeuren want de politiek doet niets, op PVV na.

Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 02:46

@Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 02:40
Kelf, dat is uit de oudheid.
Als Isis in "eigen land" wordt uitgeschakeld zal de aanhang hier in NL snel eieren voor hun geld kiezen.

K1100 | 14-08-14 | 02:46

@necrosis | 14-08-14 | 02:34
Lekker nummer, maar waar zij die beelden van?

K1100 | 14-08-14 | 02:41

@K1100 | 14-08-14 | 02:17
Kan best zijn dat je gelijk hebt, Kelf.

En bedenk nu eens, als je wil, een even slim plannetje om de vrienden van ISIS die hier zijn het land uit te bonjouren.

Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 02:40

@Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 02:34
Dat komt omdat er een hele sterke lobby is van linkse 'weg met ons' elite die hun kop in hun reedT hebben zitten.
Arnoud el Doorn wil een knokploeg om de schilderswijk te vrijwaren van racisten.
Ik vraag me af wanneer die knokploeg dan eens gaat optreden tegen mensen die anti-joodse leuzen scanderen.
Of valt DAT ineens onder vrijheid van meningsuiting.
*het niet meer snapt*

necrosis | 14-08-14 | 02:39

Punt blijft dat er vrienden van Isis in Nederland zijn en dat er niets ondernomen wordt om die het land uit te knikkeren.

Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 02:34

@K1100 | 14-08-14 | 02:23
Iedereen verwacht pleurisherrie als ik een muzakje plemp, daarom klikken een hoop mensen niet meer op die linkjes.
Maar omdat je het zo vriendelijk vraagt:
www.youtube.com/watch?v=mmHQ08wxo_Y
*soort van beetje ontopic*

necrosis | 14-08-14 | 02:34

necrosis
Kon het niet laten,
https://www.youtube.com/watch?v=e_cwWP5Qf1k

newray | 14-08-14 | 02:31

@necrosis | 14-08-14 | 02:17
ja.

miko | 14-08-14 | 02:25

@necrosis | 14-08-14 | 02:17
Ja, en nu? Bij dat soort erg korte filmpjes kun je dat soort dingen verwachten.
Van jou verwacht ik lekkere pleurisherrie.

K1100 | 14-08-14 | 02:23

@necrosis | 14-08-14 | 01:56
Geheime voorraad?
Lijkt me logisch woont dus in de sharia driehoek?
Hehehehe

miko | 14-08-14 | 02:19

Wijlen Robin Williams verft hier de politieke correctheid in de hoek en laat haar ware aard zien. "Aah, we've just crossed the P.C. line: it was just OK to beat the shit out of him but don't do the ethnic joke. Ssssssssst!" Briljant.

www.youtube.com/watch?v=YYNyq0cVuhk&am...

o)+ | 14-08-14 | 02:18

@K1100 | 14-08-14 | 02:11
Durf jij met droge ogen te beweren dat je niet schrok?

necrosis | 14-08-14 | 02:17

Isis, lijken mij nogal gecentraliseerd te zitten. Groepjes bi elkaar. Makkelijk te lokaliseren en met een eenvoudig bombardementje uit te schakelen. Ook als er een konvooi op weg is naar een andere stad is uitschakeling goed mogelijk. Ik zeg: doen!

K1100 | 14-08-14 | 02:17

@necrosis | 14-08-14 | 02:06
Ghehe... Truste.

Botte Hork | 14-08-14 | 02:16

@Jan Dribbel | 14-08-14 | 02:13
Barbaarsheid is de mens niet vreemd de verschrikkingen in Mexico,Colombia en verschillende landen in Afrika bevestigen dit.
Maar de ingebakken wreedheid tegen vrouwen en ongelovigen is in het midden-oosten toch wel heeeeel goed verankerd!

miko | 14-08-14 | 02:16

@necrosis | 14-08-14 | 02:06
LOL

Schietmijmaarlek | 14-08-14 | 02:13

miko | 14-08-14 | 02:01
Kan ook, het is het midden-Oosten.
De Maya's deden ook aan mensen-offers.
De generaals (meestal stokoud), deden het ook in WO-1.
Vul de loopgraven met kanonnenvoer en schieten maar.

Jan Dribbel | 14-08-14 | 02:13

@necrosis | 14-08-14 | 02:06
Dat filmpje maakt minder los dan de meest vriendelijke muzakjes die je hier hebt geplemd.
Je bent toch niet aan het deradicaliseren?
*op hoofd krabt*

K1100 | 14-08-14 | 02:11

L.M. | 14-08-14 | 01:40
Als je een mening hebt of er voor uitkomt op Eem bepaald type partij te stemmen noemen ze je meteen een racist, fascist, nazi of extreem-rechts.
Dan ben je dus monddood; niemand neemt hè dan nog serieus, of respecteert je als persoon. Je bent dan ook zo je baan kwijt etc..... Nederland is alleen maar tolerant als je moslim of gutmensch bent....

Graftak | 14-08-14 | 02:11

miko | 14-08-14 | 02:01
Dan hebben die tradities deze barbaarsheden vakkundig in zich opgezogen en gesublimeerd. Zo gaat dat met sterke tradities, die parasiteren op de geschiedenis en bevriezen die.

Schoorsteenveger | 14-08-14 | 02:04

@necrosis | 14-08-14 | 01:58
Ok, flikker hem erin. Maar daarna ga ik pitten. Moet morgen de hele dag korans verbranden, dus druk druk druk.

Botte Hork | 14-08-14 | 02:03

@Jan Dribbel | 14-08-14 | 01:25
Misschien zat die barbaarsheid er al in voor de islamitische en christelijke tradities??

miko | 14-08-14 | 02:01

@Lijkt me logisch... | 14-08-14 | 01:59
Niet cynisch, maar kritisch naar alles blijven kijken.

necrosis | 14-08-14 | 02:01

@necrosis | 14-08-14 | 01:42
En boycotten. Zolang ze niet stellig afstand nemen tegen hun sprookjesboek-broeders, niets meer kopen bij ze. Dus ook niet dat pakkie peuken omdat het toevallig op de hoek van je straat zit. Dan maar omlopen.
Zodra ik merk dat de * hoestbui * 'gematigde' moslim zich wel begint te verzetten tegen ISIS herzie ik mijn beleid. Maar vanaf nu, geen cent meer naar alles wat moslim is.

Botte Hork | 14-08-14 | 02:01

Uitkeringen intrekken wordt gezegd, we zitten hier met wetten in dit land en die gelden ook voor deze mensen ,helaas. Wel de boel een goed controleren wat ze binnenhalen want er wordt gefraudeerd bij het leven in die groep mensen die hier de boel uitmaken, ze mogen geen geld lenen van hun overtuiging maar wel jatten. Wel zou een oplossing zijn om die dubbele nationaliteit af te schaffen , kiezen Nederlands paspoort of ( in dit geval) marokkaans dat wordt moeilijk voor deze gasten ,toch kiezen of delen. Ook omdat Nederland in deze vrij uniek is in bijna geen land op deze bol krijg je 2 paspoorten je wilt een paspoort van het land waar je gaat leven of je houd je eigen paspoort maar dan val je buiten de faciliteiten van het land waar je op dat moment woont. Dus als een marokkaan marokkaan wil blijven heeft hij/zij 1 paspoort de marokkaanse maar mag hier zijn maar komt komt officieel nergens voor in aanmerking wel in marokko, dus kiezen of wegwezen. 1 nationaliteit niet van 2 walletjes vreten.

L.M. | 14-08-14 | 02:01

@Desmoulins | 14-08-14 | 01:46
Er gaat inderdaad schrikbarend veel fout.
Maar als je de cijfertjes ernaast legt gaan er grappig genoeg ook heel veel dingen goed.

Maar blijf vooral cynisch. Zouden meer mensen moeten doen.

Lijkt me logisch... | 14-08-14 | 01:59

@Botte Hork | 14-08-14 | 01:56
Ga nou niet weg, ik heb zojuist een waanzinnig 'wtf' filmpje gevonden.....

necrosis | 14-08-14 | 01:58

Desmoulins | 14-08-14 | 01:46
Drie zaken is wat veel. Eentje dan, één zaak.
Wij zijn en blijven een nuchter volk, bereid om als het echt nodig is grote schoonmaak te houden. Hebben we meer gedaan. We zijn bereid om een hoop flauwekul te slikken, ons te laten ringeloren, maar tot op een bepaald punt. Dan is het plots afgelopen met de flexibiliteit, de ruimte, het begrip.

Schoorsteenveger | 14-08-14 | 01:57

@Lijkt me logisch... | 14-08-14 | 01:49
Eerder crimineel omdat zoon het zelf niet meer mag kopen en zich dus uitleeft op papa's geheime voorraad.
*gnehe*

necrosis | 14-08-14 | 01:56

kan één iemand mij alstublieft 3 zaken opnoemen die goed gaan in dit land?
Desmoulins | 14-08-14 | 01:46
Flitspalen. En zo niet dan toch.

chicago river | 14-08-14 | 01:55

@newray | 14-08-14 | 01:53
Is ook zo.

Lijkt me logisch... | 14-08-14 | 01:53

Lijkt me logisch... | 14-08-14 | 01:49
En Taalnazie uithangen is ook nie leuk , zodadelijk zet ik mijn spellingscorrector wel weer aan,.. Not.

newray | 14-08-14 | 01:53

@newray | 14-08-14 | 01:51
Ow zo. Eens.

Lijkt me logisch... | 14-08-14 | 01:52

Lijkt me logisch... | 14-08-14 | 01:49
Alcohol uitdelen aan kinderen onder de 18 en aannemen wordt al als crimineel ervaren. Dussss

newray | 14-08-14 | 01:51

Ooit was 'dit moment' de komkommertijd, de zomer. Met citroenlimonade, bier, Roland Garros, vakantie evt. plannen, zeiken op de regen als het weer regende, vliegenmepper binnen handbereik, en volgens de krant liep er een poema op de Veluwe. Kind al dan niet geslaagd voor examen, tuin moest gesproeid en de schutting een likje verf. Je zwom wat, de barbie ging dagelijks aan, of er vlees in de super lag was grootste zorg op eind middag. Zoniet, je ging naar de lokale poelier, en de slager had wel wat restjes en anders een visje op de gril. Kruiden erbij, zakje rijst. Stokbrood. Klaar.
Augustus 2014? Kan die poelier en zakjes rijst niet meer loskoppelen van de zakken fanatici. En die zijn onder ons. En dus naast mij.

chicago river | 14-08-14 | 01:51

@newray | 14-08-14 | 01:47
Behalve je beroerde spelling is je zoon crimineel omdat hij geen alcohol mag drinken?

Lijkt me logisch... | 14-08-14 | 01:49

Twee dingen die ik graag verandert zou zien in NL
1: afschaffing Stivoro en beleid (zofat ik na mijn dinee gewoon weer mag roken)
2: Alcoholwet weer terugdraaien(Ik word gek van mn zoontje van 16 die nu crimineel is)

newray | 14-08-14 | 01:47

Pak het bij de kiem aan en stel orde op zaken in Syrië, vanuit de VN.

Lijkt me logisch... | 14-08-14 | 01:46

Beste nachtploeg,

Even geheel terzijde maar kan één iemand mij alstublieft 3 zaken opnoemen die goed gaan in dit land? Dus bijv. onderwijs of de zorg.
Ik word namelijk van negativisme beticht door mijn zeer gerespecteerde medestudenten, vrienden omdat ik werkelijk waar niets kan opnoemen dat ik als positief ervaar of dat goed gaat in dit land.
Bij voorbaat dank.

Desmoulins | 14-08-14 | 01:46

Schietmijmaarlek | 14-08-14 | 01:27
Hitler had alles met het Nationaal Socialisme te maken.
Stalin had alles met het Communisme te maken.
Mao, Pol Pot, Franco, Videla... ga zo maar door. Met het grootste gemak weten wij die boeven en hun beulen te koppelen aan verderfelijke ideologieën.
Maar ISIS, nee, dat is geen Islam.

Schoorsteenveger | 14-08-14 | 01:46

@Botte Hork | 14-08-14 | 01:17
Financieel raken als in: uitkering en toeslagen stop zetten?

necrosis | 14-08-14 | 01:42

@L.M. | 14-08-14 | 01:40
Spijker, kop, raak en mea culpa.

Lijkt me logisch... | 14-08-14 | 01:42

De EU doet maar niets roept iedereen, behalve de EU.
De EU heeft een team van controleurs naar Irak gestuurd om te kijken of de hulpgoederen die aankomen bij de vluchtelingen kampen wel voldoen aan de EU normen.
Een kromme komkommer wordt natuurlijk niet toegelaten, die wordt afgekeurd.
De grote van tomaten wordt gemeten, etiketten gecontroleerd en de kwaliteit van uitgereikt drinkwater
wordt eerst door de Brusselse burokraten getest.

Jan Dribbel | 14-08-14 | 01:41

Tja Nederland........ zijn we zo bang geworden dat we niet meer uit die hoek durven waar we in gedreven zijn door eigen beleid en schuld? Daardoor geen maatregelen kunnen en willen treffen want anders krijgen we de hele linkse hap op ons dak ergo daarbij de Islammigranten die al een lange tijd de boel hier terroriseren en hun eigen volk hier de boel laat uitmaken hoe de Nederlander leven moet ? Het is er in geslopen en NU? Nu zijn we bezig ons land te verraden , de regering wil en kan geen maatregelen nemen die effectief zijn voor dit land het gaat goed fout, zelfs rechters staan al onder druk.

L.M. | 14-08-14 | 01:40

Nee dank je.
Zag van de week een filmpje waar ze een soldaat aan het onthoofden waren met een bot mes en het hoofd er uiteindelijk á la excorsist af gedraaid werd.
Stonden ze allemaal Ali's snackbar te gillen met hun cameraatjes bijna tegen het gezicht van die knul, om maar niks te hoeven missen.
Ik weet nu genoeg.
Ik heb gezien wat ze met onschuldige mensen doen. Met vrouwen, kinderen, bejaarden, soldaten en zelfs 'gematigde' moslims. Alles in naam van hun sprookjesfiguur.
Ze zijn uit op een wereld waar niemand mag overleven, behalve de chronisch geschifte holbewoners.
Die de straten versieren met hoofden en lijken.
Ja, zelfs een Almeerder heeft daar aan meegewerkt.
Niemand kan mij nu nog wijs maken dat het allemaal wel meevalt.
Noem me maar rechts, noem me maar racist, whatever... het kan me niks meer schelen.
Ziek, smerig typhusvolk is het.
Maar gelukkig heeft het niks met de islam te maken, aldus de wegkijkers.

Schietmijmaarlek | 14-08-14 | 01:27

@Van Duyvenbode | 13-08-14 | 23:24
Maar laten als westerse beschaving wel helpen dat proces te versnellen door wat raketten op hun kanis te flikkeren. We moeten onze verantwoordelijkheid nemen tov de mensheid.

Botte Hork | 14-08-14 | 01:26

INH.30CL | 14-08-14 | 01:04
Als dat verlangd wordt, Jup.

newray | 14-08-14 | 01:26

miko | 14-08-14 | 01:08
Als je eeuwen, als minderheid, leeft tussen de moslims, dan neem je vanzelf wel een aantal gebruiken over.
Het is wel typisch dat de meeste barbaarse gewoontes uit het Midden Oosten komen.
In dit land gaat het veel sneller, de meeste (hogere) scholen hebben al een gebedsruimte richting mekka.
Als het aan regenten ligt als van Aartsen en Donner mag er straks in de Schilderswijk gestenigd worden.
Een oom van Donner, het zwarte schaap in de Donner-dynastie, gevraagd in 1997 om zijn mening over de de moslim cultuur.
Daar kan ik kort over zijn, vertelde hij: dat is paren en baren.

Jan Dribbel | 14-08-14 | 01:25

@Fatwabuster | 14-08-14 | 01:11

Zo te horen is deel 2 van mijn 'oplossing' niet echt een bijster slimme...

According to miko 01.08

Fatwabuster | 14-08-14 | 01:18

@lilluke halve hoan | 14-08-14 | 01:09
Tip nodig? Zie mijn post op: Botte Hork | 14-08-14 | 00:29

Maar hopelijk doe je dat al. Raak ze financieel.

Botte Hork | 14-08-14 | 01:17

Fatwabuster | 14-08-14 | 01:11
Mooi plan maar gaat nooit werken dankzij onze bovengestelden. Blijft mijn plan B van TheOne48 | 14-08-14 | 01:08 overeind staan. Ook niet leuk, maar kan niet anders.

TheOne48 | 14-08-14 | 01:16

necrosis | 14-08-14 | 01:03
Als Allah's martelaars er mee instemmen mag jij voor mijn part al die schoonmoeders wel hebben hoor, geen probleem ;)

Graftak | 14-08-14 | 01:15

@lilluke halve hoan | 14-08-14 | 01:09

Ik herken je probleem... is hier niet anders maar je kan jezelf toch moeilijk verloochenen... so deal with it... ;-0

Fatwabuster | 14-08-14 | 01:13

@oxigan | 14-08-14 | 00:03
Wat zou jij zeggen als je de voormalige grens moet overschrijden en er staat een koppensneller voor je?
Heb je gezien hoe die gasten in die laadbak mee stonden te schreeuwen? Nog een beetje hoop dat ze het misschien zouden overleven.

miko | 14-08-14 | 01:12

@TheOne48 | 14-08-14 | 01:05

Ik ben voor actieve repatriëring.
Ze schijten op het Westen, nemen niet deel aan onze samenleving maar parasiteren enkel en voelen zich blijkbaar wel thuis bij hun geloofsgenoten in land van herkomst.

Ik ruil al dat grafvolk, ruim een miljoen, met liefde in voor Assyrische christenen en die andere vervolgde groep op die berg.....

Fatwabuster | 14-08-14 | 01:11

Mensen , kan iemand me helpen?
Ik begin te radicaliseren... Ik wil dus geen flikker meer te maken hebben met geen enkele Moslim....
Ik vertrouw dr niet 1 meer......
En dat was dus oprecht anders voorheen...

lilluke halve hoan | 14-08-14 | 01:09

Ik weet wel een oplossing, maar als ik dat hier typt krijg ik weer een ban van 2 jaar.

TheOne48 | 14-08-14 | 01:08

@Van Duyvenbode | 13-08-14 | 23:24
Was dat maar waar.

@Magdatkandat | 13-08-14 | 23:39
'Wij nemen de Christenen en de Yezziddi's wel over'
Voor uw informatie, die gristenen en Yezidis in die regio zijn net zo gestoord.
www.dailymotion.com/video/x1wjpg_stone...
veel plezier met kijken.
Niet dat deze mensen onthoofding verdienen(behalve die stenengooiende idioten)
maar we gaan dus niks uitwisselen.
Mafkees.

miko | 14-08-14 | 01:08

Fatwabuster | 14-08-14 | 01:01
Maar wat is dan een goed plan?

TheOne48 | 14-08-14 | 01:05

@newray | 14-08-14 | 01:00
Thanks, heb ik nodig na een dagje geprotesteerd te hebben in Irak voor vrijheid van geloof en wat dekens te hebben uitgedeeld. Morgen ga ik naar Gaza, ga je mee?

INH.30CL | 14-08-14 | 01:04

Fatwabuster | 14-08-14 | 01:01
Zit wat in wat je zegt, ok sorry slecht idee. was wishfull thinking denk ik.

TheOne48 | 14-08-14 | 01:04

@Graftak | 14-08-14 | 01:01
Als ze maar van de schoonmoeders afblijven, die zijn voor mij!

necrosis | 14-08-14 | 01:03

+s ... o nu 1 bij Google :)

Watching the Wheels | 14-08-14 | 01:03

IS heeft tot nu toe alleen maar macht in landen die (nog) door niet-Soennieten worden geregeerd en waar relatief veel chaos heerst. Ben toch benieuwd hoe ze worden ontvangen in de landen waar overwegend Soennieten wonen. Aangezien nota bene het Soennitische Al Qaida hun handen hebben afgetrokken van de kalifaters vanwege hun extremistische praktijken.

Sgazz | 14-08-14 | 01:02

@necrosis | 14-08-14 | 01:01

Mag ook... :-)

Fatwabuster | 14-08-14 | 01:02

@necrosis | 14-08-14 | 00:56
Ja die ken ik ook idd, had ik ff niet aan gedacht.... maar het ging ff over het idee in dit geval!

INH.30CL | 14-08-14 | 01:01

ISchilderwijk levert bij Google geen results op, vreemd zou toch een mooi T-shirt zijn voor sommige van die lieden.

Watching the Wheels | 14-08-14 | 01:01

@TheOne48 | 14-08-14 | 00:54

Het gros heeft het IQ van een garnaal en ook nog eens zo schizofreen als de pest.... lijkt me geen goed plan om dergelijke gekken een wapen te geven..... opvoeden lukt niet, bij voorbaat kansloos

Fatwabuster | 14-08-14 | 01:01

@Fatwabuster | 14-08-14 | 00:59
Een Ak-47?
Ze kunnen van mij een schep, een emmertje en een trap onder hun reedT krijgen!

necrosis | 14-08-14 | 01:01

Fatwabuster | 14-08-14 | 00:59
Van mij mogen ze allemaal martelaar worden en van die 70 maagden gaan genieten hoor....

Graftak | 14-08-14 | 01:01

@INH.30CL | 14-08-14 | 00:53
Proost.

newray | 14-08-14 | 01:00

@necrosis | 14-08-14 | 00:53

Je kan ze toch ook een enkeltje Kalifaat geven, inclusief een AK47.... kunnen ze zich fijn uitleven in de woestijn.

Liever daar dan hier!

Fatwabuster | 14-08-14 | 00:59

@INH.30CL | 14-08-14 | 00:53
Wijlen Peter Steele schreef ooit eens een puik nummer over zijn land, klinkt stukken beter dan jouw linkje.

necrosis | 14-08-14 | 00:56

Graftak | 14-08-14 | 00:51
Landjepikken*

Graftak | 14-08-14 | 00:56

@Haloef | 13-08-14 | 23:15
iedereen die een ISIS mannetje aangeeft een gratis rit met een geit geven en degene die er tien aangeeft tweeënzeventig geiten beloven.
probleem opgelost.

miko | 14-08-14 | 00:55

Chow | 14-08-14 | 00:49
Lichting 1975, vrijgesteld door broederdienst/politiedienst.

Fatwabuster | 14-08-14 | 00:51
Opleiding kan je afstemmen op discipline en vaderlandsliefde. Opvoeden zeg maar.

TheOne48 | 14-08-14 | 00:54

@Fatwabuster | 14-08-14 | 00:51
Alles beter dan dat ze in de politiek terechtkomen, bewijzen te over!

necrosis | 14-08-14 | 00:53

TheOne48 | 14-08-14 | 00:46
Ik vraag me af of dat wel zo een goed idee is, er zijn er nogal veel...

de honden blaffen... | 14-08-14 | 00:51

@Realism Is All | 13-08-14 | 22:58
Zoiets als een hondefokker die zijn kennel met doorgedraaide honden loslaat en dan na vijf half dood gebeten kinderen die beesten afmaakt?
bedenkt wel dat USA deze mensen steunde tegen Assad samen met hun golfvriendjes (de staten niet het balspelletje)

miko | 14-08-14 | 00:51

JoranVanderdood | 14-08-14 | 00:45
Nee, niet omdat ze pro Israël zijn maar omdat ze anders worden afgeslacht door ISIS.... En ook om het landjepik ren beetje in te dammen. De Koerden zijn van zichzelf al sterk een hebben en duidelijk grondgebied dat altijd redelijk stabiel en veilig is geweest, zelfs in de Irak oorlog, dit willen ze zo houden..

Graftak | 14-08-14 | 00:51

@TheOne48 | 14-08-14 | 00:46
Goed plan, hebben we nog een beetje brute drill-sergeants?

necrosis | 14-08-14 | 00:51

@TheOne48 | 14-08-14 | 00:46

Ja, goed plan.... dat tuig hier een opleiding geven en dan later merken dat ze het geleerde tegen ons in praktijk brengen.... Effe beter nadenken kerel!

Fatwabuster | 14-08-14 | 00:51

TheOne48 | 14-08-14 | 00:46

Ga jij voorop dan? Laat dan wel even weten of het bevalt..

Chow | 14-08-14 | 00:49

-weggejorist-

DeRuyter112 | 14-08-14 | 00:49

*keihard naar Allah bidden gaat in de VU*

PopperFlopper | 14-08-14 | 00:48

Als van Rossem zo nodig Nederlandse boots on the ground wil ipv dekens droppen zou ik het wel op prijs stellen dat hij dan eerst zelf even gaat kijken ter plekke. Dan horen wij wel hier of het een beetje te doen is.

Chow | 14-08-14 | 00:48

Dienstplicht herinvoeren, lijkt me goed voor onze nieuwe medelanders.

TheOne48 | 14-08-14 | 00:46

@Botte Hork | 14-08-14 | 00:40
Dat vind mijn werkgever niet goed....

necrosis | 14-08-14 | 00:45

USA wil alleen de Koerden helpen want die zijn pro-Israel. En wellicht kunnen ze er een militaire aanwezigheid vlakbij de Iraanse grens uitslepen. ISIS moordt al maandenlang Shijieten en Christenen uit en Obama geeft geen ene fuck. Maar nu ze een of andere vage sekte waar bijna niemand ooit van gehoord heeft uitmoorden moeten we opeens geschokt reageren en is het tijd voor interventie.

JoranVanderdood | 14-08-14 | 00:45

@Tergender | 14-08-14 | 00:41
Een soort 'Planet of the Apes' maar dan erger.

Botte Hork | 14-08-14 | 00:43

@necrosis | 14-08-14 | 00:40
Nee hoor, just kidding. Volkomen gelijk. Prima vacature mogelijkheden. Te over zelfs!

Botte Hork | 14-08-14 | 00:41

Al die zandvlooien de zee in drijven. Het wordt ons of zij, en ik stem voor ons. Niet ingrijpen betekent een wereld die brandend ten onder gaat aan 'allahu akbar' schreeuwende barbaren.

Tergender | 14-08-14 | 00:41

@necrosis | 14-08-14 | 00:40
Dus je gaat?

Botte Hork | 14-08-14 | 00:40

@Botte Hork | 14-08-14 | 00:37
We hadden toch gebrek aan 'vacatures' voor mensen met een taakstraf?

necrosis | 14-08-14 | 00:40

@Parel van het Zuiden | 14-08-14 | 00:36
Hebben we daar de manschappen wel voor?!

Botte Hork | 14-08-14 | 00:37

Maar even serieus. Laten we een paar militairen sturen om de FA18's van de Amerikaanse marine te poetsen. Doen we ook iets...

Parel van het Zuiden | 14-08-14 | 00:36

Ik wil mijn land terug!

necrosis | 14-08-14 | 00:36

Dat was dus van @magdatkandat.. duhh.

de grote Anti | 14-08-14 | 00:34

SOrry, moest het even herhalen want dat is precies wat ik ervan denk..

'Geef die gastjes hun kalifaat en laat iedereen die zich hier niet happy voelt daarheen vertrekken. Laat die lui ons geld stoppen waar hun mond is. Wij nemen de Christenen en de Yezziddi's wel over.

Over 3 maanden valt er niks meer te knokken of te verkrachten en dan is de sjeu er af. Peace makes poor reading, you know.
Veel van die jochies zijn gewoon seksueel tekortgekomen testosteronbommetjes op zoek naar een front. 't Mot ergens heen, die energie.

Dus dan word je op een goeie morgen wakker in je zandiglo en dan kijk je naar buiten en dan zie alleen maar beige. Zo ver het oog kan kijken. Geen heuveltje, geen boom, niks. Valt tegen hoor, ik weet er alles van. En dan mot je opeens wat doen met de rest van je leven. Onthoofden kan niet meer, want iedereen behalve je vriendjes is al onthoofd en van verkrachten gaat de lol snel af, want een beetje vent gunt de wederpartij ook wat plezier. Dus wat dan. je kromzwaard blijkt niet compatible met de imbusschroefjes van die zionistische airco, van die waterdammen snap je geen reet omdat dat iets was voor kkkazen en die brandende oliebronnen kan je niet blussen omdat iemand de blussers in het vreugdevuur heeft gegooid.
Zit je dan. Ik zeg: laat ze. Recht op zelfbeschikking and all'
@Magdatkandat | 13-08-14 | 23:39

En dus het allerbelangrijkste is dat wij onze ellendelingen dan naar dat prachtige kalifaat sturen. Het zal ze berouwen, en dat weten ze. Ze blijven liever hier moord en brand schreeuwen, en dreigen, parasiteren. Pis OFF!

de grote Anti | 14-08-14 | 00:33

Nog maar een keer...

'Can the rest of us have our planet back ' by The Now Show, Marcus Brigstocke...

www.youtube.com/watch?v=dUXrt9gaAJM

kloopindeslootjijook | 14-08-14 | 00:33

@La Bailaora | 14-08-14 | 00:17
Duck. Ja.

Als het terroriseert als de islam, als het moordt als de islam, als het met het zwaart bekeert als de islam, dan is het waarschijnlijk islam.

Kan niet missen.

Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 00:32

@lilluke halve hoan | 14-08-14 | 00:31
Én amerikaans.....

lilluke halve hoan | 14-08-14 | 00:32

@Haloef | 13-08-14 | 23:48
Nog steeds komen er 7.62ers uit en die zijn nog steeds dodelijk dus : wat is je punt bijgoochem?

lilluke halve hoan | 14-08-14 | 00:31

@de honden blaffen... | 14-08-14 | 00:16
Heerlijk dat je dat zegt. Rena N. vond het g e z e l l i g e r in de mohammedaanse landen dan hier. Wel, het is er nu moordgezellig, Rena de Pena. Ga er maar vlug heen. En blijf gerust heel lang.

Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 00:29

Ik boycot vanaf nu ook maar de islamitische sigarenboer, de islamitische snackbar en de islamitische avondwinkel. Gewoon omdat ze zich niet duidelijk distancieren van ISIS. Ik loop wel blok verder, ben ik gelijk even uit mijn ghetto.
Misschien lullig, het zijn best aardige gasten. Maar het signaal moet worden afgegeven. Laat ze hun ware aard maar eens tonen.

Botte Hork | 14-08-14 | 00:29

Alle afleveringen gekeken. Ongelofelijk. Als vredelievend mens zeg ik uit de grond van mijn hart: sticht die Islamitische Staat en maak hem mooi rond. Past er perfect een atoombom op, klaar. Dit lijkt me oprecht zonder ironie in alle redelijkheid de enige denkbare oplossing.

Djengo123 | 14-08-14 | 00:28

@deraderendraaien | 13-08-14 | 22:50

Pas als het veilig is (lees: alle minderheden zijn opgeruimd en ISIS tot stof is gebombardeerd) kan Timmerfrans met zijn deskundigen onderzoek doen (rond 2020) of er een genocide heeft plaatsgevonden... tot die tijd zijn volgens Timmerfrans alle speculaties voorbarig.

Slaap lekker verder Timmerfrans!

Fatwabuster | 14-08-14 | 00:28

Dat ISIS heeft wel een zeer sterk sectarische sfeer, met name dat werven van jonge mensen die lekker zwart wit denken, op zoek zijn identiteit en in hun religieuze wave zitten.

kloopindeslootjijook | 14-08-14 | 00:27

Zoloft | 14-08-14 | 00:24

De USA heeft de Islam niet uitgevonden hoor en dat is het probleem, niet het verwijderen van een brute dictator in Irak en proberen er een democratie te stichten.

Indianaskywalker | 14-08-14 | 00:27

Kudt. Heb me al 3 weken niet geschoren maar het wil niet echt groeien. Nog een half jaartje schat ik. Dat moet toch lukken. Verder een niqaab gekocht en een koran dus laat maar komen, ik ben er klaar voor. Het komt er toch wel van.

viridis | 14-08-14 | 00:26

@Van Duyvenbode | 13-08-14 | 23:24
Ik hoop,ik bid (wat ik niet gauw doe) dat je gelijk krijgt heer van Duyvenbode....
Zo niet... Zullen we zelf van de aardbodem moeten vagen!

lilluke halve hoan | 14-08-14 | 00:25

@ Realism Is All | 13-08-14 | 22:58

Wat ik netjes vindt van de USA in deze is dat ze hun eigen rotzooi opruimen.

Zoloft | 14-08-14 | 00:24

Wat past bij jou: Al-Qaida, IS, of toch maar Boko Haram?
.
Vroeger was het zo eenvoudig. Wie zich wilde aansluiten bij een moslimfundamentalistisch terreurnetwerk, ontkwam niet aan Al-Qaida. Tegenwoordig is er gelukkig meer keuze. We vergelijken de drie belangrijkste aanbieders van terrorisme: Al-Qaida, IS en Boko Haram.
http://www.speld.nl/2014/08/13/wat-past-bij-jou-al-qaida-is-of-toch-maar-boko-haram/

Jan Leul | 14-08-14 | 00:22

ISIS is het bewijs dat het broer/zus/neef/nicht/geit/vader/dochter neuken tot krankzinnigheid lijdt. Bestaat er geen steralisatie bom these day's?

Neeee?!? Ok, napalm erover dan maar.

Botte Hork | 14-08-14 | 00:20

@Realism Is All | 13-08-14 | 22:58
Ik ros niet vlug op het plusje bij een zwitsal maar : bij deze!

lilluke halve hoan | 14-08-14 | 00:19

@Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 00:09
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a ...

La Bailaora | 14-08-14 | 00:17

@Ahasveros | 13-08-14 | 22:57
Én alle special forces die er maar te vinden zijn in de vrije (nog wel) westerse wereld graag!
Ik zeg :"Ongedierte als dit dient met wortel en tak te worden uitgeroeid!"
Kan radicaal klinken maar eigenlijk staan ze al aan de poort te rammelen alhier......
*bij gebrek aan vuurwapen , mes slijpen gaat*

lilluke halve hoan | 14-08-14 | 00:17

Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 00:09
Rena lijkt het toch niet meer zo gezellig te vinden in Egypte, sinds ze daar veroordeeld is door het wettelijk gezag.
Maar zelfs in het het brein van dergelijke verwarde geesten begint een zweem van twijfel te ontstaan.

de honden blaffen... | 14-08-14 | 00:16

Former Australian army chief: “Australia is involved in the early stages of a war which is likely to last for the rest of the century”
www.jihadwatch.org/2014/08/former-aust...

Benedict Broere | 14-08-14 | 00:11

@Centauri3 | 13-08-14 | 22:50
Correctie: t is 06.16 en dat is een rood wit ZWARTE vlag.....
Man ,man ,man heb je niet door dat het hier over behoorlijk belangrijker zaken gaat?

lilluke halve hoan | 14-08-14 | 00:10

oxigan | 14-08-14 | 00:03

Kill it, Kill it with fire...

Indianaskywalker | 14-08-14 | 00:10

Rena Netjes, bij KvdB, vindt dat islam niets met ISIS te maken heeft.

Huh? Rena? Ze noemen zich islamitisch, ze verspreiden het geloof en ze bidden tot Allah. Dus zijn het mohammedanen, dom mens.

Rena Netjes is trouwens in 2009 uitstekend beschreven door GS. Zie:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/06/...

Lewis Lewinsky | 14-08-14 | 00:09

@ van Rossum
Hier een plaatje voor morgen, El van Doorn deelt de koran uit tijdens de vergadering van de gemeente Den Haag.
En zie de moslimvader Von Aarten met blijdschap het boek in ontvangst nemen. https://twitter.com/monterebotte/status/492369131057209344/photo/1

toetanchamon | 14-08-14 | 00:04

Ik weet wel iets maar wil Joris liever niet wakker maken dus houd het wel voor me.

oxigan | 14-08-14 | 00:04

Frapant dat iedereen hier zo leuk doet over dat 'Murica nu gaat ingrijpen en ze een kopje kleiner maakt. Als ik deze docu/verslaggeving zo zie zijn er veel te veel mensen die dit steunen (namelijk; liever één Islamitische Staat dan allerlei aparte landen etc), al dan niet met geweld/angst. Ik zie zo niet in hoe dit te stoppen valt.

oxigan | 14-08-14 | 00:03

"Schilderswijk is nu officieel moslimbezit"

joostniemoller.nl/

Snowy2000 | 14-08-14 | 00:00

Ben nu al benieuwd wat mijn VMBO leerlngen (bij ons heet dat studenten :D, ik noem ze deelnemers aan een activiteit), zullen zeggen, plan is om bij iedere roep van sympathie naar ISIS toe ze t lokaal uit te trappen. Het linkse onderwijsmanagement zal wel zeggen dat het kwajongens streken zijn. Ben inmiddels wat gewend van deze pareltjes.

Disemvowel | 14-08-14 | 00:00

Waar blijft deel 2 van deze fantastische B-film trouwens?
i.ytimg.com/vi/mjoa3QazVy8/maxresdefa...

Hoe meer anti-moslim satire hoe beter. Je kan die halfies niet hard genoeg belachelijk maken.

Botte Hork | 14-08-14 | 00:00

Als alle moslimaas nou eens uit protest tegen ISIS hun hoofddoek afdoen. lijkt me goed gebaar en Nederland staat achter jullie.

newray | 13-08-14 | 23:59

Ik weiger ook maar één film over en van die IS-Idioten te bekijken. Ik wéét/ken de inhoud al zonder ze te zien. Ik weiger mijn gemoedsrust verder te laten vergallen door die Gekken.
Bij deze roep ik alle Schilderswijk IS-fanboys op NL te verlaten want waarom kies je ervoor in het door jou gehate Westen te wonen, een hel voor jullie, als je lekker in je zandbak kan wonen met je 70 maagdelijke schapen?
Trek daar je jurk aan. Laat je vieze vlasbaardje staan en roep tegen je schapen/kamelen daar dat je virtuele god de enige echt is. Laat de rest van de mensheid ondertussen verder gaan met de evolutie en interstellair reizen uitvinden, lichaamsdelen en organen klonen en wel een leuk, liefdevol en mooi leven hebben.

Dirk III | 13-08-14 | 23:55

Ik vraag me al een tijdje af of Timmerfrans en Arnoud van Doorn BFFs zijn..,

Graftak | 13-08-14 | 23:53

IS is niet goed voor deze wereld. hoofddoeken en kleppen af.

newray | 13-08-14 | 23:52

Ja, ISIS is duidelijk een Zionistische samenzwering. Ik ben er nu helemaal van overtuigd...(Je moet toch echt varkenspoep in je ogen hebben om dat te geloven, nietwaar?).
Enne, Nieuwsuur, inderdaad, men probeert in de media de verhitting van de huidige situatie van alle kanten af te zwakken. Welnu, kijk in alle moslimlanden hoe het er aan toegaat. Dan is de conclusie nogal gemakkelijk getrokken. Geen verdere islamitisering, geen millimeter.

matrixbluepill | 13-08-14 | 23:49

@FinFucker | 23:41
M16's zijn nogal oud, dit is de M4.
Wat kleine details verschillen..

Haloef | 13-08-14 | 23:48

@pluk-87 | 13-08-14 | 23:44
Omdat Timmerfrans een waardeloze incompetente halfie is. Needless to say, geheel in lijn met 99% van de overige muppets die zie onze * hoestbui * regering vormen.

Slechtste kabinet vóór WOIII.

Botte Hork | 13-08-14 | 23:47

funkyd | 13-08-14 | 23:41
Die honderdduizenden doden in Syrië, in Irak etc zijn alleen maar irritant rn onbelangrijk voor linkse gutmenschen.... Ze zijn veel te druk met #freegaza

Graftak | 13-08-14 | 23:47

Oke, er is dus momenteel een genocide bezig van PVDA stemmers op bevolkingsgroepen in Irak en wij sturen dekens?

Die laten we trouwens sturen want Nederland heeft niet eens de mogelijkheden om ze ook daadwerkelijk daar te krijgen.

Indianaskywalker | 13-08-14 | 23:47

@funkyd | 13-08-14 | 23:41
De leiders van de VS zijn niet meer de leiders van de VS van toen. Zo is ook de leiding van Duitsland niet meer dezelfde. En dat laatste is maar gelukkig.

La Bailaora | 13-08-14 | 23:47

Waarom stelt Timmerfrans nu dekens beschikbaar en niet weken terug? Dit zijn geen zaken die lang moeten wachten, die moeten DIRECT.

pluk-87 | 13-08-14 | 23:44

Frapante is dat die lieden met M16's lopen welke geleverd zijn door het Amerikaanse leger in de hoop dat ISIS de regering van Syrië omver zou gooien. Nu mogen diezelfde Amerikanen dit uit de hand gelopen zooitje oplossen. Catch 22!

FinFucker | 13-08-14 | 23:41

Dat kudt Linksche volk stuurt liever lijkzakken, lekker makkelijk! Al twee oorlogen zijn we door UK en US gered, niet door Fransen en Duitsers waar we mee in de EU zitten. Maar dat is de duivel volgens PvdA en de moslims.

funkyd | 13-08-14 | 23:41

@DANNY3960 | 13-08-14 | 23:33

U bedoeld waarschijnlijk de lont in het Fruitvat neem ik aan ?

andjing | 13-08-14 | 23:41

Inmiddels is mij wel duidelijk dat we aan de vooravond van grote historische momenten staan. De wereldkaart gaat opnieuw getekend worden. Dat gaat in de regel niet zachtzinnig.
.
Het Kalifaat is alvast begonnen. Hoogstwaarschijnlijk gaan ze gewoon verder naar Jordanië, wellicht zelfs Saoudi-Arabië. Durf ik Iran te noemen? Lekker voor ISIS, andere sekte EN andere ethniciteit. Slachten maar.
.
Het Westen, Rusland zullen binnenkort ook instappen. Ukraine, Midden Oosten, vooral de lonkende Noordpool. Vergist u niet. Oorlog en terreur zit het noordelijk halfrond in het bloed. Het is maar een paar generaties geleden. Als het echt moet. Vernisje eraf en los.
.
Naast dat ik veel verwacht van de Aziaten. Ik doel maar, die zijn er ook niet vies van. Elke wereldoorlog fit aan de streep. De Jappen en Chinezen beheersen het slachten op schaal vrij aardig en draaien hun hand ook niet om voor een gruweldaadje her en der.
.
Afrika, ja het prachtige Afrika. Nou, die maakte er altijd al een zooitje van en dat wordt alleen maar erger. Islam speelt ook daar overigens een flinke rol in.

Het wordt weer even reuzegezellig op Moeder Aarde. Misschien gooit zij er ook nog wat meer dan ebola tegenaan.
.
Fijn.

Parel van het Zuiden | 13-08-14 | 23:41

-weggejorist-

Graftak | 13-08-14 | 23:40

andjing | 13-08-14 | 23:28
Om ze als seksslaven te houden zeker (want: ongelovige varkens).

Graftak | 13-08-14 | 23:40

@Bill Cosby | 13-08-14 | 23:28
Dat is dan vrij dom, want die halen hele rare spelletjes uit. Ook al hebben ze ISIS waarschijnlijk niet direct gesteund, ze hebben wel de rebellen gesteund, waar de ISIS zo sterk door kon worden in Syrie. En groepen die nu onderdeel van ISIS vormen hebben ze wel zeker gesteund:
www.washingtonpost.com/world/national-...

Volgens mij hebben ze nogal een geheime agenda en die lijkt als volgt te zijn: Rusland isoleren. Rusland's vriendjes in het Midden Oosten zijn toevallig sjiieten, oa. Assad en Iran. En dat zijn nou weer de tegenstanders van ISIS. Niets is wat het lijkt. Als je de lijn even doortrekt naar Oekraine kan het niet anders dan dat dat er achter zit.

La Bailaora | 13-08-14 | 23:40

Overigens ben ik het wel van mening dat die (post-)koloniale grenzen inderdaad voor veel ellende zorgen. En niet alleen in het MO trouwens.

Geef die gastjes hun kalifaat en laat iedereen die zich hier niet happy voelt daarheen vertrekken. Laat die lui ons geld stoppen waar hun mond is. Wij nemen de Christenen en de Yezziddi's wel over.

Over 3 maanden valt er niks meer te knokken of te verkrachten en dan is de sjeu er af. Peace makes poor reading, you know.
Veel van die jochies zijn gewoon seksueel tekortgekomen testosteronbommetjes op zoek naar een front. 't Mot ergens heen, die energie.

Dus dan word je op een goeie morgen wakker in je zandiglo en dan kijk je naar buiten en dan zie alleen maar beige. Zo ver het oog kan kijken. Geen heuveltje, geen boom, niks. Valt tegen hoor, ik weet er alles van. En dan mot je opeens wat doen met de rest van je leven. Onthoofden kan niet meer, want iedereen behalve je vriendjes is al onthoofd en van verkrachten gaat de lol snel af, want een beetje vent gunt de wederpartij ook wat plezier. Dus wat dan. je kromzwaard blijkt niet compatible met de imbusschroefjes van die zionistische airco, van die waterdammen snap je geen reet omdat dat iets was voor kkkazen en die brandende oliebronnen kan je niet blussen omdat iemand de blussers in het vreugdevuur heeft gegooid.
Zit je dan.

Ik zeg: laat ze. Recht op zelfbeschikking and all.

Magdatkandat | 13-08-14 | 23:39

De lont wordt steeds korter. Noord_Afrikaanse landen wrijven zich in de handen qua groenten en fruit export..... alsook Zuid-Amerika.

DANNY3960 | 13-08-14 | 23:33

De enige die ik nog echt vertrouw zijn de yanks. Zij nemen wel actie en regelen het verder. NL is een jank natie eerste klas. Dat hele MH17 verhaal, hoe zit het daarmee? Over 2 maanden zijn we het zo goed als vergeten. Net als rellen in de schilderswijk, ach eerst volgende tegenreactie gaan we verbieden, opdat iedereen het straks weer vergeten is...

Bill Cosby | 13-08-14 | 23:28

Heb besloten om vandaag niks aan te klikken. Mooi stukje hoor, maar sla even over.
What has been seen cannot be unseen, zegmaar.
.
Trouwens, kunnen we misschien een dagje geen moslimnieuws krijgen? Gewoon, lekkere tieten topics, websites trollen, grappige clownsfilms. Dat soort dingen. Één dag maar? Alsjeblieft?

Dhr. de Wit | 13-08-14 | 23:25

De islam is bezig zichzelf te vernietigen. Dat zal waarschijnlijk uitlopen op een grote, regionale oorlog in het M.O., met alle belangrijke spelers (Saoedie Arabië, Turkije, Iran, Egypte). De kunst is niet meegezogen te worden in deze colossale zelfmoord actie van de islam. De islam gaat zichzelf letterlijk opblazen. Danger ahead.

Van Duyvenbode | 13-08-14 | 23:24

Ik schaam me als Nederlander voor onze politieke machthebbers dat we wegkijken bij Jodenhaat, moslim fundamentalisme ontkennen en toedekken met de mantel der liefde, genocide van christenen minder erg vinden dan een oorlog waarin terroristen kinderen gebruiken als schilden.

Fopspeen | 13-08-14 | 23:22

wim de goede | 13-08-14 | 23:12
Kwaliteitsmedia is een ruim begrip.... Kwaliteit misschien als je op de PvdA of GL stemt.... Bagger als je je gezonde verstand en grijze massa gebruikt ;)

Graftak | 13-08-14 | 23:17

Pffff.. afslachten die hap.

iraqio | 13-08-14 | 23:16

Nu de USA in de regio is zullen de isis lafaards zich snel onder de burgerbevolking verschuilen.
Wat het moeilijker maakt om de puist helemaal leeg te knijpen.

Haloef | 13-08-14 | 23:15

-weggejorist-

Graftak | 13-08-14 | 23:14

Jan Passant mk2 | 13-08-14 | 22:30
75% is Sunni
25% is Sjia.... Daarom zijn die tegen Isis (Isis hakt hun hoofden af en ze zeggen alhamdullilah als een sjia dood is).

Graftak | 13-08-14 | 23:14

Verdomd.. ik las barbaarse honden ik vond het al zielig om een Islamiet met een hond te vergelijken.

pinkelotje | 13-08-14 | 23:14

In de aftiteling:
Story producer - Tim Clancy
Zou het familie zien?

Squarc | 13-08-14 | 23:13

Wat doen we ookalweer in Mali met onze special forces?

Ommie de HaatMoker | 13-08-14 | 23:13

GS loopt voor op de rest van de media met bericht over boots on the ground.
Niets bij de zgn kwaliteitsmedia hierover

wim de goede | 13-08-14 | 23:12

En waar blijven andere landen uit die regio die ook van dit gorriemorrie af zouden moeten willen?

Maar nee, grote bek tegen het Westen, maar meehelpen....

Eminence Grise | 13-08-14 | 23:11

ISIS en hun aanhangers zijn tegemoetkomende mensen. Waar ze ook komen, ze dragen een soort zwarte lap met een cirkel en een prima contrast. Inkoppertjes, om het zo maar eens te zeggen. Het is bijna te automatiseren.

Zoetwaterpanharing | 13-08-14 | 23:09

Omnomnom.... toldyouso.

Parsons | 13-08-14 | 23:08

SyntaxError | 13-08-14 | 23:06
Die heeft een hondenleven....

Ommezwaai | 13-08-14 | 23:08

Het kan toch niet anders of isis brengt die hele islam zodanig in diskrediet, dat ontkennen of wijzen met de vinger naar anderen niet langer meer werkt. Isis deelt rake klappen uit aan de islam, hele rake klappen. Iedere dag weer nieuwe beelden van barbaren uit lang vervlogen tijden, poserend met afgehakte hoofden en wapperend met de koran in hun handen. En dat gaat maar door, dag in dag uit, jaar in, jaar uit. De islam heeft het heel, heel moeilijk. Dat hele M.O één grote teringzooi, waar barbarij de regel is. In naam van allah. Nou, dag islam, je dagen zijn geteld.

Van Duyvenbode | 13-08-14 | 23:07

@Ommezwaai | 13-08-14 | 23:03
Onze hond bijvoorbeeld.

SyntaxError | 13-08-14 | 23:06

Al die raffinaderijen die ze hebben overgenomen platbombarderen. En eigenlijk de wapenleveranciers verplichten om alles in onderdelen te leveren. Laat ze zelf maar de wapens samenstellen, en kogels + kruit bij elkaar stampen. Al die grensovergangen mijnen op donderen. Maar ja, IS kennende (griezelig genoeg) zullen ze dan wel wat 'onzuiveren' verplichten daaroverheen te wandelen.
.
.
Was het nou wel zo'n goed idee om de Koerden van wapens te voorzien? Zullen we over een paar jaar zien als ze in Turkije gaan rotzooien.

Ageless | 13-08-14 | 23:05

Timmerfrans met z'n dikke nek! Hij liekt hielen totdat een betere positie vrijkomt.
Barack O. handelt uit schuldgevoel, want hij was toch de godvergeten eikel die voortijdig uit Irak weg wilde!

T2000 | 13-08-14 | 23:04

SyntaxError | 13-08-14 | 23:02
Nou? Vertel!

Ommezwaai | 13-08-14 | 23:03

Moge alle ISIS deelnemers (en sympathisanten) hetzelfde lot ondergaan als hun slacht offers. En vooral de mensen in het Westen die met hun globale hebzucht en machtsspel indirect en off the record misschien wel direct de wapens gelevert hebben aan de geesteszieke barbaren.

XaleX_2 | 13-08-14 | 23:02

Great! de toekomst van Europa ligt in de VS

Europa is laf en zwak

wim de goede | 13-08-14 | 23:02

@Realism Is All | 13-08-14 | 22:58
Weet je wie ook wel eens iets heel erg fouts deed, maar ook wel heel veel goeds?

SyntaxError | 13-08-14 | 23:02

@SyntaxError | 13-08-14 | 22:57
Nee onze infantiele regering doet het goed met de PlayMobil missies. Manmanman..
De VS is een baken van licht in de duisternis. Mijn zegen hebben ze.

Ps, nog topics, demonstraties of anderzins tegengekomen van *kuch* gematigde moslims die hun afschuw over het menselijk vuilnis a.k.a. ISIS gaat?

*aandelen Lockheed Martin kopen gaat*

Botte Hork | 13-08-14 | 23:02

de eliete van the Elite - MARSOC
slaap lekker mon president. Morgen weer een fleurige dag.

Centauri3 | 13-08-14 | 23:01

@Jan Passant mk2 | 13-08-14 | 22:30
Daar komt nog bij dat het sjiitische deel van de Nederlandse moslims ISIS niet steunen natuurlijk. Kan je nagaan hoe groot de steun is onder de soennietische Nederlandse moslims...

La Bailaora | 13-08-14 | 23:01

Om een oud Hollands spreekwoord te gebruiken: als de Jezidi's van de berg zijn, dropt men de dekens. Oftewel: jullie zijn traaggh, overheid.

Martin Aceton | 13-08-14 | 23:00

Timmermans: Schaam je! Wacht maar tot er bij jou voor de deur ISIS monsters staan te hijgen met hun kapmes en niemand staat klaar om je te helpen. Ja, je krijgt een deken waarin je je kop kunt oprollen. Fijne jongen ben je.

PowPow | 13-08-14 | 23:00

"Against the cross that's fading away."

Duidelijker kan het niet lijkt mij.

deraderendraaien | 13-08-14 | 23:00

Timmerswans is vast en zeker weer een VN speech aan he voorbereiden waarin hij huilie huilie gaat doen over de vele Jezidi's die zijn omgekomen.
Maar dan nog weigert deze enorme snikkel het een genocide te noemen.
.
Trouwens, dit is een buitenlandse aangelegenheid. Waar hangt Franzie uit? Of doet ie een "Joziasje"?

Ommezwaai | 13-08-14 | 22:59

MARSOC

Centauri3 | 13-08-14 | 22:59

@SamKoeman | 13-08-14 | 22:57

Eerst investeren in defensie, dan pas inzetten. Andersom is gokken met levens.

Parel van het Zuiden | 13-08-14 | 22:59

Fixen zoals in match fixing toch?

SyntaxError | 13-08-14 | 22:59

De USA Franssie, DAT is nu eens een goed land.

Alle vuile stinkhonden die dat ontkennen snappen er geen bal van. Natuurlijk doen ze wel eens iets (heel erg) fouts, maar ook zoveel meer goeds dan alle andere landen bij elkaar.

Heel de Westerse wereld heeft USA nodig, zelf bakt Europa er geen flikker van door al die ziekelijk doorgeslagen ambtenarij en bureaucratisch gelul.

Realism Is All | 13-08-14 | 22:58

One-Two-Three-Four!
United-States-Marine Corps!

Ahasveros | 13-08-14 | 22:57

De VS heeft al special forces ingezet om de Yezidi's te redden. Waarom heeft de Nederlandse regering niet ingegrepen verdomme? Op het moment dat genocide dreigt, bel je toch onmiddellijk naar de Irakezen en Koerden met de vraag om toegang tot het luchtruim? Als het aan mij lag zouden er eergisteren al Nederlandse militairen op die berg staan.

SamKoeman | 13-08-14 | 22:57

Obama fixt het wel ff ja .. net als de VS altijd doet.
Daar zijn ze goed in .. toch?

SyntaxError | 13-08-14 | 22:57

@PowPow | 13-08-14 | 22:53

Frankrijk en GB zijn ook al actief betrokken. Luchtbrug, wapenleveranties, goederen.

Parel van het Zuiden | 13-08-14 | 22:57

@God |Bestaat Niet | 13-08-14 | 22:37
De moslim heeft een goede vriend aan de EO als ik het mag geloven.
“Geen enkele moslim mag ooit oorlog voeren met christenen. Wie dit wel doet, zal vervloekt worden. Ik zal de christenen met mijn hele ziel beschermen.” Mohammed bezegelde de brief met zijn handafdruk."
http://www.eo.nl/beam/geloven/item/open-brief-profeet-mohammed-ik-bescherm-de-christenen-met-mijn-ziel/

toetanchamon | 13-08-14 | 22:56

@Van Rossem | 13-08-14 | 22:23
Moet 'heilige boek' niet zijn: 'sprookjes boek' of 'handleiding pedofilie en genocide'?
Verder top artikel weer, zoal altijd.

Botte Hork | 13-08-14 | 22:55

ter aanvulling: zij zijn het laatste bastion tegen die barbarij

Ozon | 13-08-14 | 22:55

En laat niemand u wijsmaken dat dit niet "de echte Islam kan zijn", zoals die mongool Haifi via Twitter zei. Er is namelijk niemand die bepaalt of weet wat de echte Islam is. De interpretatie die ISIS hanteert is helaas net zo geldig als die van gematigde moslims.

Cedantarma | 13-08-14 | 22:55

Laten we Israël steunen met alles wat we hebben. Zij liggen op de grens tussen de beschaving en gruwelijke barbarij.

Ozon | 13-08-14 | 22:54

Ik begrijp nu waarom we een EU hebben. Die EU molens draaien zo traag als dikke stront dus daar komt werkelijk niets maar dan ook HELEMAAL NIETS UIT! En de lokale overheden lopen aan het handje van de EU en die nemen dus ook geen initiatief. En zo komen de politici overal gemakkelijk van af en mag Amerika het weer opknappen. Erg hoor.

PowPow | 13-08-14 | 22:53

06:18 ... ik haat de associatie met den hollanda driekleur

Centauri3 | 13-08-14 | 22:50

Is Timmerfransje er al uit of het nu wel of geen genocide is?

deraderendraaien | 13-08-14 | 22:50

Een grote Zionisten orgie net war of the worlds ze wachten op een teken en helpen het hele Kalifaat naar de filistijnen morgen gratis t-shirts bij de supermarkt '' Ik ben Zionist'' het is toch te hopen dat die Zionisten eens in actie komen en die Moslims voorgoed naar de klote helpen. No Mercy!

pinkelotje | 13-08-14 | 22:50

America fuck yeah! Uitroeien die middeleeuwers. En kom alsjeblieft hier ook ff langs.
Onze debiele regering laat ons harder in de steek dan eehhh.. nou ja zeg maar onze debiele regering. Nuke 'em!

Botte Hork | 13-08-14 | 22:49

Plukkiehaar | 13-08-14 | 22:47
Zijn de geitenaandelen uitverkocht soms?

Ommezwaai | 13-08-14 | 22:49

Kameelaandeel kopen gaat.

Plukkiehaar | 13-08-14 | 22:47

isis en hun aanhang zijn wars van vooruitgangsdenken, wetenschap, rede en menselijkheid en zijn op die manier vijanden van een menswaardige en vreedzame toekomst. Ze zijn uit op de totale destructie van de mens en alles wat hij voortbrengt (zonder de imaginaire hulp van een ingebeelde godheid) ... en zouden bijgevolg mijns inziens vernietigd moeten worden.

Ozon | 13-08-14 | 22:47

Laat die USA boots maar flink trappen!

deraderendraaien | 13-08-14 | 22:46

-weggejorist-

Real Dutch Meat | 13-08-14 | 22:45

Assad had het al langer door,ook bv een Putin,valse hond wat het is,heeft door,evenals de joden uit Israel dat je dolle honden moet afmaken,zonder genade.

Real Dutch Meat | 13-08-14 | 22:44

Zelfs Al Qaeda beschouwt IS als te moordlustig, te radicaal en te weinig idealistisch.

gz | 13-08-14 | 22:44

Interessant artikel wat ik hier las "Evidence Mounting That Turkey Is Behind ISIS Recruitment to Establish an Islamic Caliphate" shoebat.com/2014/08/13/evidence-mounti...

Jezusismijnheer | 13-08-14 | 22:40

Ongelooflijk, drie jaar geleden sprak het westen en met name Europa zijn steun uit aan dit schorremorrie tegen Assad, en kijk wat er van gekomen is. Zouden de lieden die dat deden zich nu nog wel eens afvragen of het wel wijs was om dat te doen destijds? Hoe stom kun je zijn...

Springbank | 13-08-14 | 22:39

Intussen wordt op het Haagse gemeentehuis de beamer in paraatheid gebracht.
Want naar alle waarschijnlijkheid kom Jozias de Judas morgen terug van zijn verkansie en dit wil hij niet missen!

Ommezwaai | 13-08-14 | 22:39

trap er niet in, demense, zionisten, allemaal!

(Behind)Doors | 13-08-14 | 22:38

Smerige zionisten, dit zijn geen moslims, dit heeft er niks, wat islam is religie van de vrede, lol lol lol

God |Bestaat Niet | 13-08-14 | 22:37

Als dit gedoe met deze lieden doorgaat dan kunnen we beter de Dodenherdenking afschaffen. Afschaffen omdat het schaamteloos is de gevallenen tegen de Nationaal Socialisten te herdenken als je een gelijksoortig systeem en gedachtengoed financiert en rechtkletst.

Sjeng de helle | 13-08-14 | 22:37

Tis helaas niet alleen ISIS !

Raketten op Israël afgevuurd tijdens bestand

Enkele uren voor het aflopen van een 3-daags bestand in de Gazastrook zijn er vanuit Gaza enkele raketten op Israël afgevuurd. Dat heeft de Israëlische politie laten weten. De raketten hebben geen slachtoffers gemaakt of schade veroorzaakt. Een woordvoerder van de militante Palestijnse beweging Hamas ontkende dat er vanuit de Gazastrook raketten zijn afgeschoten.
www.telegraaf.nl/feed/22962905/__Raket...

andjing | 13-08-14 | 22:36

Waarom vechten die barbaren niet met een kromzwaard zoals de profeet dat deed?

Ronman2k | 13-08-14 | 22:36

Ik moet zeggen, met een paar Mojitos op lijkt het best een goede film. Ergens tussen Spartacus en Lawrence of Arabia. Niet echt Academy Award stuff, but hey, keep trying.

DANNY3960 | 13-08-14 | 22:35

Tsja, je hoeft je kinderen geen spookverhalen te vertellen wanneer je in een wereld woont met Islam. 10 minuutjes nieuwskijkbuis is voldoende.

Parel van het Zuiden | 13-08-14 | 22:30

Oh ja, het ISIS dat volgens de "gematigde moslims", de 27% van de "Nederlandse" moslims die ISIS niet steunen, helemaal niks met de islam te maken hebben. Maar die lui kunnen dan ook een kromzwaard in hun nek verwachten. Net als de joden en de rest van ons.

De andere 73% van de "Nederlandse" moslims steunt ISIS onvoorwaardelijk. Wat begrijpeliojk is, een zuiver stel moslims als ISIS, dat precies doet wat hun profeet ze heeft opgedragen is er niet te vinden.

ISIS - islam; en islam = ISIS.

Jan Passant mk2 | 13-08-14 | 22:30

Moge alle Isis leden en hun supporters wakker worden en in de loop van Seal Team Six staren, of het silhouet van een A10 Warthog aan de horizon zien.

moonshiner3519 | 13-08-14 | 22:28

Binnenkort Live, en zonder hinderlijke commercials tussendoor

cucaracha | 13-08-14 | 22:27

Is dit net zo echt als Discovery en National geogaphic .. of is het echter ??
*Propaganda moe

SyntaxError | 13-08-14 | 22:27

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken