Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Van Aartsen: 'Sterf, gepeupel, ik heb verkansie'

wegmetvanaartsen100.jpg Het is OORLOG in het Haagse kalifaat, en Nederland eist ingrijpen. Na het internet, dat haar bezorgdheid over de situatie al weken luidkeels laat blijken, volgden vanmorgen De Telegraaf, Volkskrant en minister Opstelten. De Nederlandse Vereniging voor Journalisten is eveneens bezorgd en eist maatregelen om de veiligheid van de pers in oorlogsgebied eigen volkswijken te garanderen. Ook Vrij Nederland heeft haar verzetsethos weer hervonden en roept om de bevrijding van Nederland. De voltallige Veiligheidsraad was de afgelopen twee dagen zelfs al in Den Haag om de situatie ter plekke te beoordelen. Want de kernwaarden van onze rechtsstaat wankelen op hun broze fundamenten omdat Nederlandse politici en (veelal linkse) wegkijkers lafheid vermommen als tolerantie. Zelfs Timmerfrans schijnt al plannen te maken om Westerse bondgenoten Engeland en de Verenigde Staten te bezoeken, om aldaar uit te leggen met wat voor mensenrechtende schendende praktijken en gevaarlijke situaties voor de vrije pers het ooit zo beschaafde Nederland te kampen heeft. Daarop zal hij in een emotioneel betoog zijn excuses aanbieden voor het feit dat Nederland van progressief Gidsland aan het veranderen is in een bakermat van religieuze haat en achteruitgang. Hij zal besluiten met de woorden "Wat waren we toch een goed land!" Maar voordat Timmerfrans kan vertrekken, moet hij eerst de Haagse afdeling van zijn eigen PvdA even tot de orde roepen. Die beweren namelijk dat de Pro Patria-mars 'een provocatie' was en dat die arme relmoslims geen andere keus hadden dan stenen gooien en journalisten aanvallen. VVD-lafbek Jozias van Aartsen (wiens voornaam nota bene 'Yahweh is redding' betekent) laat het allemaal achteloos van zich afglijden. Vanaf zijn gîte in Frankrijk wappert hij een enorme middelvinger naar zijn stad, zijn burgers en de Nederlandse gronrechten: "Burgemeester Jozias van Aartsen van Den Haag is niet van plan zijn vakantie in Frankrijk af breken." C'est ça. Oorlogsfilm: De Schilderswijksalafisten hebben hun victorievideo af. Kijk 'm snel, voor ie offline is, want het tuig heeft beelden gestolen van RTL Nieuws dus Koen de Regt is not amused.

Reaguursels

Inloggen

Ideetje voor Jozias: de hele meute ISIS gangers in de Sharia Driehoek bijeen brengen (met vlaggen), en dan onder begeleiding transporteren naar hun vrienden van het ISIS kalifaat. Wel hun nederlands paspoort afnemen. Wat dat volk willen we uiteraard nooit meer in Nederland (of welk land dan ook) terugzien. Alle Hakkenbar, Jozias, Alle Hakkenbar! Toedeledoekie!

ljcoster | 13-08-14 | 21:30

Ideetje voor Jozias: de hele meute ISIS gangers in de Sharia Driehoek bijeen brengen (met vlaggen), en dan onder begeleiding transporteren naar hun vrienden van het ISIS kalifaat. Wel hun nederlands paspoort afnemen. Wat dat volk willen we uiteraard nooit meer in Nederland (of welk land dan ook) terugzien. Alle Hakkenbar, Jozias, Alle Hakkenbar! Toedeledoekie!

ljcoster | 13-08-14 | 21:30

mensen zijn dieren, voor dieren is het niet goed als ze in een verkeerde omgeving worden geplaatst, het bovenstaande filmpje bewijst wederom dat dit ook voor de mens geldt

VanDeOudeTak | 13-08-14 | 16:06

De burgemeesters van de 3 grote steden:
Amsterdam: Eberhard van der Laan: Pvda, Daadkracht, Geen ISIS-demonstratie.
Rotterdam: Ahmed Aboutaleb: PvdA, Daadracht, Geen ISIS-demonstratie.
Den Haag: Jozias van Aartsen: VVD, Slapjanusgedrag (met zijn Aars op het strand), ISIS-rellen.
Gewoon 3 feiten, geen conclusie.
O ja, ga rustig verder met "weg met de PvdA".
Overigens: Een flinke plus voor Richard de Mos. Ik vond hem als kamerlid een "Jacobse en van Es"-type. Maar ook ik leer en twijfel. That's debating, that's democracy. I love you all, GS'ers.
(de vorige bijdrage kan weg)

TB2318 | 13-08-14 | 08:57

De burgemeesters van de 3 grote steden:

Amsterdam: Eberhard van der Laan: Pvda, Daadkracht, Geen ISIS-demonstratie.

Rotterdam: Ahmed Aboutaleb: PvdA, Daadracht, Geen ISIS-demonstratie.

Den Haag: Jozias van Aartsen: PvdA, Slapjanusgedrag (met zijn Aars op het strand), ISIS-rellen.

Gewoon 3 feiten, geen conclusie.
O ja, ga rustig verder met "weg met de PvdA".

Overigens: Een flinke plus voor Richard de Mos. Ik vond hem als kamerlid een "Jacobse en van Es"-type. Maar ook ik leer en twijfel. That's debating, that's democracy. I love you all, GS'ers.

TB2318 | 13-08-14 | 08:56

De slag van Schilderswijk. Een betere titel zou zijn: De slag om de Schilderswijk of de slag in de Schilderswijk. Eigenlijk een slag om de arm, want de ME stond er tussen en dus is er weinig geslagen.
Maar ehh, dat intermezzo met mister Hitler begreep ik niet helemaal. Wordt nu bedoeld dat de anti-ISIS-demonstranten neonazi's zijn of was het intermezzo meer in de trant van een slogan van een vorige ISIS-demonstratie: Joden moet je doden, en dat Hitler ook met 6 miljoen? Nou ja, niet helemaal duidelijk. Maar wel een paar nieuwe beelden, maar een beetje vaag. Misschien kan de officiele eigenaar van de beelden het beeld wat scherper maken, maar misschien wil Free Asser de stillen een beetje onherkenbaar maken voor de volgende keer, zodat ze dan hun werk weer kunnen doen.

IndoFortuyn | 13-08-14 | 01:33

#StopYezidiGenocide , alle eikels die hier voor zijn krijgen de kogel van links ? ik weet waar jou huis woont !!

Jetstream | 13-08-14 | 00:40

Waarom waren clusterbommen ook alweer verboden?

sparxx | 12-08-14 | 22:36

en tja: nederlandse deom's zijn provocerend en is-demo's zijn vrijheid van meningsuiting. En ze verschuilen zich wederom achter wetten, die ze verwerpen. Objection, your honnor!

koetje4040 | 12-08-14 | 21:46

De gematigde moslim kan 20 aug. beter meedemonstreren. Ik heb gezien, wat hùn toekomst is bij IS. Staat er n jochie van 3 met hùn hoofd te hanussen!

koetje4040 | 12-08-14 | 21:44

happysolo | 12-08-14 | 16:58

Juist ze poepen de broek vol voor ze.

Real Dutch Meat | 12-08-14 | 20:15

De slappe houding van de politie tegenover Marokkaans straattuig en het ontkennen van de problematiek komt voort uit schaamte voor het ontbreken van eigen gezag en angst voor escalaties zoals in Frankrijk.

happysolo | 12-08-14 | 16:58

Brekend:
Jozias komt toch eerder terug!
Bron: radiojournaal.

K1100 | 12-08-14 | 16:32

steel eens een goede telefoon, zodat we ook kunnen meekijken..

amoniton | 12-08-14 | 16:26

Ik zag iemand voorbij komen waar wij onze hoop op kunnen vestigen. Oh shit die is al 70 jaar dood....

lulleficatie | 12-08-14 | 16:24

@Thomas4057 | 12-08-14 | 15:28

THOR, "groot is hij, zo waardeer ik hem" werd beschreven als eerlijk en dapper, hen die bij hem geborgenheid en bescherming van het gezin en van het huiselijk leven vonden. Thor's hamer Mjöllnir staat symbool voor bescherming voor het huis en de familie.

Koning Radboud | 12-08-14 | 16:24

Gelukkig leven we in een land waar dit soort dingen niet gebeuren.

De Anaalprofeet | 12-08-14 | 15:55

Tot hoever kunnen onze vriendelijke moslims(lees isis/taliban/extremisten) gaan? word het niet eens tijd om hier wat aan te doen Den Haag? Uitzetten dat volk, ga maar mooi wonen in jullie toegeëigende kalifaat.

bcdm | 12-08-14 | 15:48

Nou ja, dit wordt dus oorlog. Prima. Ik ga de knuppels en schilden alvast schilderen. Niets maar dan ook niets komt aan mijn vrijheid. Ze komen maar. Ik sta klaar.

De Koreaanse Slet | 12-08-14 | 15:39

davimore | 12-08-14 | 14:00

Ik heb Pechtold helemaal niets horen zeggen de afgelopen twee maanden.
Dit is namelijk niet het straatje waarin Pechtold zich durft te begeven.

Dit gata om echte problemen, en echte problemen kunnen niet door een schooljongen getackled worden.

Fratello | 12-08-14 | 15:32

Vada a bordo, CAZO!

NACademicus | 12-08-14 | 15:29

@Bezek
Leg dan eens uit wat precies het verschil is tussen de islam en de handelswijzen van IS(IS). De mannen van IS volgen de letter van de koran en het voorbeeld van hun profeet op de voet. Elke christen, afvallige, ongelovige of anders denkende slachten ze af zoals de profeet hen dat in de koran oproept om te doen onder luidkeels geroep dat allahoe akbar.
.
Je wilde beweren dat IS(IS) niet in overeenstemming handelt met de koran? Ik zou zeggen: leg dat die boys van IS(IS) dan maar eens haarfijn uit, te beginnen in de Schilderswijk. Succes!
Bezek | 12-08-14 | 13:18

Gek genoeg volgen ze helemaal niet het leven en de gedachten van hun profeet Mohammed. Ik heb stukken uit de Koran gelezen en ook het boekje 'Islam, a short histoy', van Karen Armstrong. Ik raad je aan dit ook te lezen, want het is best interessant en je begrijpt gelijk wat meer van de Islam. Maar wat ik wilde zeggen is dat Mohammed heel erg op keek naar Christenen en Joden!! Hij zei dat de Islam geen eigen godsdienst was, omdat het dezelfde god aanbidt als de joden en christenen. Het enige was dat hij nu ook boodschappen van god had gekregen om het Arabische volk in te lichten. Een andere godsdienst was het volgens hem niet, daarom zien moslims ook Jezus en Mozes als belangrijke profeten, het enige verschil is dat zij óók Mohammed als belangrijke (de belangrijkste) profeet zien en joden en christenen niet. Ten eerst druist de Jodenhaat en het uitmoorden van christenen dus extreem in tegen het gedachtegoed van Mohammed. Hij zou gek worden, omdat hij christenen en Joden als broeders zag die in dezelfde god geloofden en dezelfde voorvader hadden (Abraham).
Mohammed wilde met het introduceren van de islam vrede creëren in het midden-oosten, omdat er daarvóór verschillende stammen leefden die allemaal met elkaar in oorlog waren. Hij hoopte dat als de arabieren eindelijk ook in god zouden geloven zoals de christenen en Joden deze stammen vredig zouden samenleven, en dit gebeurde ook. Ten tweede gaat het conflict tussen Sjiieten en Soennieten dus ook extreem tegen de ideeën van Mohammed in. Moslims moesten nou juist vredig samenleven in een zogenaamde 'Ummah'(gemeenschap) waar iedereen gelijk en gelijkwaardig is (geen grote inkomensverschillen, geen conflicten en geen machtsrelaties omdat volgens Mohammed ieder mens gelijk is onder god), dat is volgens Mohammed het belangrijkste doel van de Islam. Dit kon volgens hem bereikt worden door overgaven aan god (islam betekent letterlijk overgave, maar komt ook van het woord 'Salaam' wat vrede betekent). Dat ISIS massaal oorlog voert tegen andere moslims (sjiieten zijn hun grootste vijand) is letterlijk het verschrikkelijkste scenario wat Mohammed ooit had kunnen bedenken!
Ten derde is het nog zo dat je volgens Mohammed NOOIT iemand mocht proberen te bekeren. Als iemand gelovig wil worden moet het uit zichzelf komen, omdat het anders niet oprecht is dus hij wilde de islam aan niemand opdringen. ISIS eist dat die mensen op die berg zich bekeren tot de islam en anders worden afgemaakt. Besef even hoe extreem dat indruist tegen de gedachten van Mohammed.

Als ik dit aan hun zou proberen uit te leggen zouden ze me natuurlijk voor gek verklaren en zeggen dat ík het helemaal niet begreep, maar ik zou zeggen lees dat boekje van Karen Armstrong of de Koran (maar dat is wat lastiger) en oordeel zelf. Kennis is macht zal ik maar zeggen en een beetje objectieve kennis over dit onderwerp komt in deze tijd best van pas. Het is in ieder geval beter dan conclusies trekken zonder zelf iets te hebben opgezocht!

Thomas4057 | 12-08-14 | 15:28

@ Slag van Schilderswijk filmpje
0:06 "JAAAAAH"
- Eh, neeeeeh
* volume mute *

You-On-A-Gin | 12-08-14 | 15:26

@Wonderful-Life

Wat lul je nou allemaal jongen. Doe is niet zo bang, je klinkt net als een jehova-getuige..
Hoe heeft 'links' precies de islam geïmporteerd? Wat een mafkees ben jij.

Echt wat een zieligerds op deze site. Allemaal trieste figuren die achter hun computertje aan het huilen zijn over hoe Nederland vernietigd gaat worden. Jullie zijn echt wereldvreemd.. Ga is naar buiten en geniet van je leven, we gaan allemaal dood, maar geloof mij ik durf op al me bezit te zweren dat er géén burgeroorlog gaat uitbreken in Nederland. Doe is niet zo zielig.

Thomas4057 | 12-08-14 | 15:26

Kreeg spontane braakneigingen van het stukje op joop want wij zijn allemaal XENOFOOB!!
wat een stelletje ongelofelijke wegkijkidioten..
Levensgevaarlijke jihadstrijders vergelijken met een paar boze hippies/arbeiders.
De schrijver van het artikel heeft geen onthoofde volwassenen en kinderen gezien. verkrachte meisjes/vrouwen doodgehongerde mensen?
Tip voor de redactie van Joop.nl:
tik eens isis/is in op liveleak en kijk naar de mature content filmpjes/foto's en let even op wat voor vlag de "is-fanboys" gebruiken....

Dutch Peanut | 12-08-14 | 15:22

En Van Aartsen vindt dit niet belangrijk genoeg om zijn vakantie af te breken?
Ziet ie daar onder een steen?

lanexx | 12-08-14 | 15:21

*Op de valreep*

Neem die onzin maar met je mee,met je dar al harb
ik heb daar geen ene moer mee te maken, dat soort interpretaties worden opgevoerd door isis gekkies.
Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 15:03
.
Sorry, dat is niet mijn onzin, dat is JOUW mohammedaanse onzin. nl.wikipedia.org/wiki/Dar_al-islam_en_...
.
Als je jouw religie onzin vindt kun je die achterlijke kutzooi van die pedoproleet van je altijd nog afzweren... en ex-moslim worden! Krijg je wel die moordlustige idioten van isis achter je aan (want op afval staat de doodstraf), maar hé, Vrijheid mag een prijskaartje hebben... vind je ook niet?

Bezek | 12-08-14 | 15:13

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 15:03

Aan ieder die deze pagina als een soort van IRC chatbox ziet; Als ik gepolariseerd wil worden dan flikker ik de NOS wel aan met politiek gelul24.
Eerlijk gezegd maakt het me helemaal geen mallemoer uit hoe zielig men is in Palestina, Israël noch fucking Noord-Korea.
Ik ben geen racist, maar ik wordt het zo langzamerhand wel. Vooral doorgaan met het verkrachten van de samenleving zou ik zeggen.

Replaceable | 12-08-14 | 15:03

Die soera geld voor in tijden van oorlog, tsja als je me niet gelooft dan houd het op.
Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:42
.
Ja, precies ja. En jij leeft hier in het Vrije Westen toch in dar al-harb? Het huis van de oorlog dat nog niet onder de sharia is gebracht?
.
Ergo, het is hier voor jullie 'oorlog'. Het is hier voor jullie zelfs je heilige plicht om de jihad te voeren, net zolang tot het bezette gebied onder de sharia is gebracht... halve waarheden verkondiger.
.
Heb je wat tegen joden trouwens, met zo'n rare aanname dat hier merendeels joden actief zouden zijn? (Fyi, ik stam uit een heel oud Frysk geslacht waarvan de stamboom is terug te voeren tot in de 13 eeuw.)
.
*out*

Bezek | 12-08-14 | 14:59

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:56

@Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:42
Joden? ROFLMAO. Hebbie enquete gedaan onder reaguurders ofzo? Of herken je ons aan onze neus?

Benieuwd met wat voor onzin je zo weer komt.

Smuts | 12-08-14 | 14:48

-weggejorist en opgerot-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:42

Hé... en is dat nou niet precies wat IS voor ogen heeft in Syrië en Irak? Maar het heeft niets met de ware islam van doe hoor... ech nie.

Bezek | 12-08-14 | 14:39

Wat een non-discussie. Laten we wel wezen praktisch ALLE heilige geschriften bevatten fouten of tegenstrijdigheden. Deze fouten of tegenstrijdigheden maken ruimte voor interpretatie.
.
Het is al bizar dat mensen LETTERLIJK opvolgen zoals de versie van hun geschrift dat voorschrijft. Wat mij betreft zijn die al niet serieus te nemen. Echter zijn er zoveel mensen die een bepaalde versie wel heel serieus nemen. En dat kunnen we en mogen we niet negeren.

Ik_simpeleziel | 12-08-14 | 14:39

Ik druk me eigenlijk nog verkeerd uit: Soera 9:5 is een loepzuivere OPROEP tot GENOCIDE op niet-mohammedanen.

Bezek | 12-08-14 | 14:37

Al 120 aanmeldingen om daar de boel even leeg te kammen, maar persoonlijk begin ik de lol ervan te zien om het gewoon af te wachten.
Als de overheid hier niets aan doet, doet de bevolking het vanzelf.
Laat maar gaan, maar bewapen jezelf maar alvast, dit gaat Nederland kennende ongetwijfeld uit de hand lopen of de doofpot in.

Care | 12-08-14 | 14:36

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:26
.
Kom jij eerst maar eens met je damage control v.w.b. die OPROEP tot doodslag in dat geschifte heilige boekje van je:
.
Soera 9:5''En wanneer de gewijde maanden voorbij zijn, DOODT dan de veelgodenaanbidders (joden en christenen) waar jullie hen ook aantreffen en grijpt hen, en omsingelt hen en loert op hen vanuit elke hinderlaag.''
.
Ik wacht op je leugens.

Bezek | 12-08-14 | 14:33

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:29

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:27

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:26

@ Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:14

91% van de Loverboys is van allochtone afkomst. 45% Daarvan is Marrokaan.

Loverboys ronselen bij voorkeur meisjes van 17 jaar, aangezien ze dan 18 jaar (dus meerderjarig) zijn en achter de ramen kunnen gaan zitten. Toch worden ook meisjes zo jong als 12 jaar geronseld en worden ze aangeboden aan een kleine klantenkring (vaak kennissen en familie van de dader) ivm geheimhouding.

Bron:Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid
Utrecht, 2012

quantumcollider | 12-08-14 | 14:24

@Livevanuitmarokko | 12-08-14
Ten aanzien van pedofilie onder Marokkanen:
Ik denk niet dat er een wezenlijk verschil is - buiten de culturele - tussen mensen waar ook ter wereld en pedofilie is geen cultuuruiting. Zou het misschien kunnen (gokje hoor) dat er in de islamitische cultuur zo'n taboe rust op seksualiteit en familie eer, dat dit soort zaken bijna niet aan het licht komen? Dat, als het wel uitkomt, dit zoveel mogelijk stil wordt gehouden? Beetje zoals bij de gereformeerden.

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 14:23

@Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:14
*Drie jaar cel voor incest*.
*De Marokkaanse man, die al veertig jaar in ons land woont, hoorde via de tolk drie jaar cel tegen zich uitspreken*.
www.politics.be/nieuws/3378/

Lewis Lewinsky | 12-08-14 | 14:22

@Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:04
Heb in het algemeen vrij weinig met opgedrongen gedachtegoed. Punt is dat de islam niet samengaat met andere culturen en overtuigingen. Het christendom en het jodendom sluit veel beter aan op westerse normen en waarden. Neem bijvoorbeeld het punt 'belediging'. Deze beledigingen werken vanuit de optiek van een moslim vaak eenzijdig. En wederom is je reactie ook voorspelbaar, het gaat nooit om positieve punten vanuit de islam maar altijd een soort van slachtofferrol of een verwijzing naar joden,christenen en/of kapitalisme. Verder heb ik nog nooit agressie/geweld gemerkt vanuit het christendom over punten zoals koopzondag. En in landen met overwegend christenen krijg ik ook niet de indruk dat men dagelijks bezig is met moorden in naam van een profeet.

First Contact | 12-08-14 | 14:21

-weggejorist-

Bezek | 12-08-14 | 14:20

@@Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:14
*Moslim Pedofiel (47) probeert te trouwen met kindje van 8 jaar oud*.
www.youtube.com/watch?v=7QC74ABHhZs

Lewis Lewinsky | 12-08-14 | 14:17

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:17

Zal ik het doen of niet doen, toch maar doen, ben het zat om elke keer maar die opruiende islam mythische propaanranja voor bij zien te komen en zeker als er groep pr cr-isis behangers openlijk hun gedachten goed hier provianderen .

Mijn verslagje is kort van mijn belevenis van de afgelopen zon- dag gevolgd via Twitter.

Trots was ik dat er een groep Haagies en medestanders op was gestaan om het standpunt van een roedel dubbele paspoort-glupo's met kali-felalatiolistiche propagazia aan de kaak te slaan.
De rood wit blauw blauw dragers hebben gelukkig geen geoorloofd geweld gepraktizeerd, net yes in de rij gelopen, geen keien gepleurd en zijn fatwah-zoenlijk. gebleven, weliswaar morrelend maar wel met respect voor onze eiguh orde-diëtisten op een aantal populistische chole *na onwenselijk vaandel gedrag.

"geen respect voor vrije mening uiting, geen respect voor de autochtone buur, geen respect voor de ordehandhavers, geen respect voor menselijke waardigheid, geen respect voor jounalisten behalve hun eigen pers, het gaat alleen nog maar om verdedigen van dé eer, ventileren van onderhuidse gevoelens en de beoefening van minachting en verdelging van onze samenleving"

De actie van van middagwas D-day was goe bedoel en komfront- erend, van vreetzaam tot God los met uitzondering van die gesluierde kapo sjon-de-fielen die A.A. scanderen om nog een stukje hoger dan God te komen.

Is de Schilderswijk verloren? Eg nie, die gasten moet je slim uit hun karavaan lokken,, vrijheid van meningsuiting slim inzetten,,,..
ik zou zeggen een charme offensief, dus vrijheid van mening zelf een beetje vrijwillig beperken, waardoor je hun barbaarse gedachtengoed en opruiende taal nog verder uitvergroot of zijn we allemaal dombo's die denken hoe meer we hun provoceren dat we dan krijgen wat we willen dat dit tuig oprot.

Mijn bovenstaande verslag van zondag is zonder meer beledigend voor een grote groep nl ers.maar ik zal in de toekomst mijn toon matigen naar fatsoenlijk maar ik kan niet meer lijdzaam toekijken hoe een stelletje tuig ons Nederland provoceert gevoed door allergieën pardon ideologieën gepredikt in het Midden-oosten. Even goed lezen met tuig bedoel ik die figuren die jihad prediken in ons landje en niet de gematigde islam laat ik daar even duidelijk in zijn.

Even goed lezen met tuig bedoel ik die figuren die jihad prediken in ons landje en niet de gematigde islam laat ik daar even duidelijk in zijn.

Even goed lezen met tuig bedoel ik die figuren die jihad prediken in ons landje en niet de gematigde islam laat ik daar even duidelijk in zijn.

Even goed lezen met tuig bedoel ik die figuren die jihad prediken in ons landje en niet de gematigde islam laat ik daar even duidelijk in zijn.

Even goed lezen met tuig bedoel ik die figuren die jihad prediken in ons landje en niet de gematigde islam laat ik daar even duidelijk in zijn.

Even goed lezen met tuig bedoel ik die figuren die jihad prediken in ons landje en niet de gematigde islam laat ik daar even duidelijk in zijn.

Vreet_zaam | 12-08-14 | 14:15

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:14

Schijnbaar is de Nederlandse war on terror in de praktijk toch niet zo'n enorm succes.
In heel Europa breekt de pleuris uit tijdens demonstraties, en vervolgens zet van Aartsen slechts een handje vol politie agenten in. (kijkt die beste man dan geen nieuws?)
Als jullie zo graag op een antieke wijze ver weg van de bevolking willen regeren, moet je ook niet met z'n alle op Facebook en Twitter toneel spelen dat je zogenaamd democratisch bent.

Replaceable | 12-08-14 | 14:13

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:11

@Lewis Lewinsky 14:07
Dank. Als Joris zijn werk doet dan is dat zo weg. Ik ga het uiteraard niet op de spits drijven, zou zonde zijn van mijn antieke nick.

Dhr. de Wit | 12-08-14 | 14:10

@Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:04
*De rechtbank in Rotterdam heeft maandag een 70-jarige man veroordeeld tot zes jaar cel voor het misbruiken van drie van zijn kleindochters*.

*De rechtbank achtte seksueel misbruik door de in Rotterdam wonende Marokkaanse man bewezen*.
www.rijnmond.nl/nieuws/09-08-2004/zes-...

Lewis Lewinsky | 12-08-14 | 14:09

@Dhr. de Wit | 12-08-14 | 14:04
Ik wilde je alleen maar een probleem besparen ;)

Lewis Lewinsky | 12-08-14 | 14:07

Mijn excuses aan allen, maar ik zie dat ik een foutje heb gemaakt. De volgende demonstratie van Pro Patria is gepland op 20 SEPTEMBER.

Zie de link in mijn vorige post voor de details.

quantumcollider | 12-08-14 | 14:06

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:04

@Lewis Lewinskt 13:58
Nee, is niet stoer, GS is geen telefoonboek, etc weet ik.
Maar MIJN burgemeester is zo ontzettend laf. Zie het als burgelijke ongehoorzaamheid. Even lekker de BB van Jozias pingen.

Dhr. de Wit | 12-08-14 | 14:04

-weggejorist-

Bezek | 12-08-14 | 14:01

Mega Mindie 2 | 12-08-14 | 12:39
--
Wat een ongeloveloos dom gelul allemaal. Blijven we nu hier over zeiken We wilden een muticulturele samenleving.
--
Fijn dat je namens iedereen wil spreken, maar mag ik mijn eigen mening hebben en uitspreken? En die staat verre van deze multi-culti-show...
.
.
Al tien jaar groeperen zich die minderheden. Huizen verpauperen of wijken veranderen en ontnederlandsen. Wetgeving bv over slachten van dieren worden met de voeten getreden. Maar alles mocht, alles was voor de multiculturele samenleving.
Wilders schreeuwde daarover, maar moest zijn bek houden. Hoor meneer Pechtold of Rutte maar!
--
Ook hier weer: van mij hoeft ie z'n mond niet te houden, 't is juist goed dat hij zo af en toe eens de vinger in die gapende wond propt. Dat jij Rutte en Pechthold voor je laat spreken is jouw keuze...
.
.
Dus, dan moet je nu je bek houden en accepteren dat we geen christelijke samenleving meer zijn maar een islamitische samenleving.
Daar heeft Nederland al 20 jaar geleden voor gekozen. Al 20 jaar zitten slapen. En nu is het zo ver.
Dom volk!
--
Ik accepteer niks, en hou al helemaal voor niemand mijn 'bek'. Ik had, heb en zal altijd mijn eigen mening hebben en deze uitspreken. Niemand die mij tegen zal houden. En dat jij iedereen voor dom uitmaakt moet je zelf weten, dat is jouw mening en je hebt het recht om die mening kenbaar te maken. Dat je jezelf daarmee echter wel gigantisch voor schut zet is wel voor eigen risico...

davimore | 12-08-14 | 14:00

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 14:00

@Dhr. de Wit | 12-08-14 | 13:56
Lees de huisregels.

Lewis Lewinsky | 12-08-14 | 13:58

@Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:45
Geloven (in de islam) doe je maar in de zandbak. Probleem is dat veel mensen uit het (verderfelijke) westen de afgelopen jaren teveel negatieve ervaringen hebben gehad met islam en haar volgers. En zeg nou zelf, hoeveel positiefs valt erover te melden? *wacht geduldig*

First Contact | 12-08-14 | 13:57

quantumcollider | 12-08-14 | 13:48

Goed verhaal. Normaal gesproken neem ik geen deel aan menigtes groter dan drie, maar misschien is een uitzondering geen slecht idee. De 20-ste ben ik er alleen niet, zit vanaf overmorgen weer 6 weken in de woestijn.

Magdatkandat | 12-08-14 | 13:57

@Lewis Lewinsky 13:53
Dit is personeel van de burger, dus daarvan zijn adressen niet privé.

Dhr. de Wit | 12-08-14 | 13:56

Ik zie een mooi beeld voor me een schilderswijk zonder moslims, stel je voor dat je over 2 weken door een lege buurt zonder buitenlanders loopt.

Wat een droom !

Da Capone | 12-08-14 | 13:56

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:55

@Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:48
Kijk, hier ben ik het dus helemaal mee eens. Gewoon een haalbaar doel, niet in strijd met internationale verdragen etc.. Aanpakken dus!
Zodra we weten waar Jozias zich verscholen heeft, kunnen we dit aan hem voorleggen. Opstelten heet al gezegd dat dit allemaal 'onaanvaardbaar' is, dus het IS-tuis kan zijn borst nat maken.

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 13:54

@Dhr. de Wit | 12-08-14 | 13:52
Lees even de huisregels.

Lewis Lewinsky | 12-08-14 | 13:53

-weggejorist-

Dhr. de Wit | 12-08-14 | 13:52

Livevanuitmarokko | 12-08-14 |
Nee vast niet, iedere moslim gelooft in de profeet Mo.

newray | 12-08-14 | 13:52

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:52

quantumcollider | 12-08-14 | 13:48
Hulde! 20 aug. gaan we ervoor!

milky bar | 12-08-14 | 13:51

quantumcollider | 12-08-14 | 13:48

Mooi verhaal !

Indianaskywalker | 12-08-14 | 13:50

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:48

Mensen, je kan boos worden, en je frustratie spuien, maar daar heeft uiteindelijk niemand wat aan.

Je kan je ook organiseren. Er zit kracht in aantallen. Laat je zien. Loop mee met de volgende demonstratie! De volgende is gepland voor 20 augustus.

www.facebook.com/events/1459260184360...

Wij waren met amper 200 man, en de schokgolven die onze mars hebben veroorzaakt zijn nog steeds niet gaan liggen. Kun je nagaan wat 500 man kunnen bewerkstelligen.

En trap niet in het verhaal dat de mars een verzameling van rechts-extremisten en hooligans was. Daar waren en een aantal van bij, ja. En ik was niet blij om de prinsenvlag te zien. Dus ik hield mijn vlag van Nederland extra hoog, zodat iedereen kon zien hoe belangrijk ik vrijheid en de rechtstaat vond.

Ik ben trots dat ik erbij was, want ik zag en sprak mensen van zoveel verschillende afkomsten. Ik sprak een goed opgeleide middenklasse vrouw waarvan de dochter regelmatig bedreigd wordt omdat haar achternaam joods klinkt. Er liepen christenlijke Syriers mee waarvan de ouders de bergen in gevlucht zijn om te ontsnappen aan ISIS. Een kras oud dametje liep mee waarvan de vader in de 2e wereldoorlog had gevochten en die had geholpen Nederland opnieuw op te bouwen, en zij wilde haar vaders nalatenschap helpen behouden. Twee meisjes van amper 17 lieten duidelijk weten dat zij NOOIT zouden accepteren gedwongen een hoofddoek te moeten dragen of als hoer uitgemaakt te worden. Er hoewel ze elkaar nadrukkelijk negeerden, liepen joden naast kaalkopjes, want dat ene moment was vrijheid voor allen belangrijker.

En ik daag iedereen uit om mij voor een domme tokkie uit te maken. Vertel mij je opleiding, en ik garandeer je dat ik je overtroef.

Maar dat is niet relevant, want Nederland is voor iedereen met goede wil. Links en rechts; Christen, moslim en atheist; arm en rijk; Dom en slim. Elke persoon, elke groep die de rechtstaat en de vrijheid en rechten van anderen respecteert kan in Nederland zijn plaats vinden.

Maar die vrijheid is geen gegeven. Geen onneembaar fort dat onaantastbaar is. Het moet onderhouden en beschermd worden. En niet door helden, want die zijn er niet. Gewone mensen moeten het doen. Mensen die ook liever iets anders doen. Ik had die zondag ook iets leukers kunnen doen. Mijn 200 mededemonstranten ook, maar wat hadden we dan bereikt?

Ga bij jezelf ten rade. Wat kan JIJ doen? Drie decennia hebben we al gewacht voordat de politiek de problemen gaat aanpakken. Als we op onze krent gaan zitten, kunnen we nog eens dertig jaar wachten.

Nooit in de geschiedenis is vrijheid behaald of verdedigt met een enkele grote actie of overwinning. Het wordt behaald met een reeks kleine overwinningen. De weg lijkt eindeloos en het eerste resultaat wellicht deprimerend klein, maar het zijn de eerste stappen op weg naar de overwinning.

De mars van 10 augustus heeft de noodzaak duidelijk gemaakt. De ISIS fanboys kraaien victorie, maar de overwinning was aan ons, want onze mars heeft hen gedwongen zichzelf van hun slechtste kant te laten zien en heeft Nederland met de neus op de feiten gedrukt.

Ik heb een jihad ronselaar (Maiwand de Thuisblijver!) in de ogen gekeken. En ik moest lachen. Was DIT nou de grote dreiging voor Nederland? Dat kleine mannetje, met zijn flodderpetje en onkruidbaardje? Ik heb de vijand van de vrijheid gezien, gewogen, en te licht bevonden.

Begrijp me niet verkeerd, ze zijn wel degelijk een dreiging, zoals een enkele kankercel dat is. Maar zij zijn niet zo sterk als ze zelf denken, en wij zijn niet zo zwak als we zelf vrezen, maar we moeten wel onze kracht gaan ontdekken. En die in de strijd gaan gooien. Want een strijd is het.

Ontdek je kracht en kies je slagveld. Dat bedoel ik natuurlijk metaforisch, want een stijd hoeft niet met geweld beslecht te worden. Een strijd woed in de 'hearts and mind' van mensen lang voordat geweld daadwerkelijk toegepast wordt. Een juist woord op het juiste moment kan al het verschil maken. Het kan al beginnen met een simpele 'Nee! Niet verder!' Ik heb gekozen om mee te lopen in een demonstratie, en ik heb me laten horen.

En geloof me dat ik sceptisch was. Ik had nog nooit met een demonstratie meegelopen omdat ik grote twijfels had bij het resultaat. Maar de resultaten van deze mars hebben me overdonderd. Wie weet wat jij kan bewerkstelligen, als je het gewoon doet.

quantumcollider | 12-08-14 | 13:48

Ik heb een marokkaanse jonge man in mijn hockeyteam A1 gehad waar iedereen mee kon opschieten, een soort brugmarrokaan, zijn achterban heeft zijn familie dusdanig bedrijgt dat hij met tranen in zijn ogen afscheid heeft moeten nemen.

newray | 12-08-14 | 13:46

Je kunt zeggen wat je wilt over de rechts-extremisten, maar je kunt op deze beelden goed zien dat de leidende figuren de boel in toom proberen te houden. Ik vind dat een heel goed signaal van deze groep. Niet verlagen tot het niveau van de booslims, en de agressie niet vanuit deze groep laten komen. De booslims kozen hier de aanval, en ik hoop dat propatria het vol kan houden dat zij echt staan voor de verdediging van de waarden van ons land. Dus verpest het niet met de agressieve praktijken van extreem-rechts, laat zien dat jullie oprecht bezorgd zijn en laat je niet teveel provoceren, dan gaan mensen misschien nog eens luisteren ook.

Maline Genie | 12-08-14 | 13:45

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:45

Kneusjes. Staan met z'n allen een beetje stoer te doen. Steken wat vuurwerk af en denken dat ze hebben meegevochten in de jihad. Allah kan trots op ze zijn.

Ik zit toevallig net Under the dome te kijken en ik zie mogelijkheden voor zo'n grote kaasstolp.

Waldkorn | 12-08-14 | 13:43

@Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:37
Misschien ben ik een alu'hoedjesgekkie, maar ik zie hier de potentie van een burgeroorlog (op termijn). Ik hoop dat ik het mis heb.

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 13:42

Of kom eens een pilsje drinken, is direct je hele familie kapot.

newray | 12-08-14 | 13:42

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:41

Dus samengevat, fuck isis maar haal de islam er niet bij.
Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:27
Zweer jij die alles vernietegende soeraas uit de koran eens af dan, krijg je direct zo'n haatbaard aan de deur van je zus.

newray | 12-08-14 | 13:40

Wat een verrader... onvoorstelbaar, hij zou aan zijn haren moeten worden teruggehaald. Maar blijf maar lekker waar je zit, Jozias, we zoeken wel een andere burgemeester. Een met lef en hart voor z'n stad en (de echte) bewoners en niet zo'n slappe snob-regent.

milky bar | 12-08-14 | 13:40

@Mastermattie | 12-08-14 | 12:32

"….. Het wordt tijd dat politici salaris krijgen naar prestatie. Niet meer een godsvermogen om de betaler vervolgens in de bek te spugen."

- - -

Inderdaad. En dat men daarnaast stevig afgerekend wordt op aantoonbare laksheid, corruptie, zelfverrijking en leugens. Straffen dus voor politici die 's landsbelang niet zo nauw nemen en de Hollandse burger opzettelijk laten afglijden in misère, zoals thans overduidelijk het geval is.

Cosmic Traveller | 12-08-14 | 13:38

Burgemeester, er worden knokploegen georganiseerd door Arnoud van Doorn, lid van uw gemeenteraad. Kunt u aangeven of dat misschien een reden is om uw vakantie af te breken?

Dhr. de Wit | 12-08-14 | 13:38

@Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:23
Dat is nu juist het sluimerende gevaar van de islam. Dat die 20.000 bewoners niets van zich laten horen.
.
Wie zwijgt stemt toe was het toch?

en.toen.schiep.ik. | 12-08-14 | 13:38

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:37

Net als de jappen tijdens de WWii in America , interneren, we staan deze verlochening van de Nederlandse waarden niet toe.

newray | 12-08-14 | 12:14

Verdiep je eerst eens in deze materie! Bewuste internering was een zwarte bladzijde in de geschiedenis van de VS.

sastro | 12-08-14 | 13:37

@atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 13:28
.
Ik voel me niet aangesproken bij de woorden "Dom volk" wat ik al eerder zei. Het zit wat mij betreft in de interpretatie. Of anders gezegd de definitie :)
.
Wat nogal ironisch is. Frits, Pim en Geert worden/werden vaker weggezet als xenofobe types. Feit is dat momenteel een enorme rally gaande is aan de andere kant. Alles wat niet volgens de letter leeft is afvallig en dus ongewenst.

Ik_simpeleziel | 12-08-14 | 13:36

@Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:27
Blijft wel overeind staan dat het filmpje de boodschap afgeeft dat men bewonderaar van de politicus is die in het Duits ondermeer zegt dat 'het Rijk millenia zal bestaan en dat deze toekomst in zijn geheel ons ten deel valt'. Bovendien wordt niet ondertiteld dus moet men aannemen dat het bedoelde publiek de boodschap in het Duits goed verstaat. Men kan toch niet menen dat de makers zo weinig scholing hebben gehad dat ze niet eens simpel Duits kunnen verstaan!

Rest In Privacy | 12-08-14 | 13:35

En voor alle duidelijkheid iSiS heeft nog niks gedaan wat de proleet mohammed ook niet gedaan heeft.
iSiS heeft nog niks on-islamitisch gedaan.
iSiS is islam.

Indianaskywalker | 12-08-14 | 13:35

""Als het werkelijk met de islam te maken had ""

Roepen ze geen minuten lang allah ackbar .

Over de islamitische strijd-jihadvlaggen heb ik het dan nog maar ff niet..

Zoals Hans Jansen al zegt : De islam is geen geloof maar een fascistische allesoverheersende en bepalende doctrine ... en dat is waar je naar kijkt in de 1000den moordlustige you-tube's waar kinderen zelfs met hun hoofd op een paal gespietst worden en het lichaampje eronder in een open prullebak word gesodemieterd.. maar dat is altijd nog vredelievender dan levend begraven worden,toch ?

The real Flex | 12-08-14 | 13:34

Dus samengevat, fuck isis maar haal de islam er niet bij.
Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:27
.
want... dan gaan we rellen en geweld gebruiken.
*PROEST*

Bezek | 12-08-14 | 13:34

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:33

Kijk redactie, dít zijn nou goede artikelen.

Niet van die ditjes en datjes meuk.

Hup Hoxha en Van Rossem en Van Leeuwen. Meer, meer, meer graag van jullie.

Don Bomgordello | 12-08-14 | 13:32

Een keer dan is wel genoeg.

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 13:32

@Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:23
Laat jullie dan wat vaker horen dan! Ik krijg kennelijk een erg eenzijdig beeld van moslims tegenwoordig, ondanks dat ik veelzijdig ben in de media die ik lees/ kijk.

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 13:32

@Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:30
Want dan? Dan ga je zeker mij onthoofden?
*islam is terreur*

Lewis Lewinsky | 12-08-14 | 13:31

Trust me ik ben een marokkaan
Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:23
.
Hahahaha... ja. Dat is precies de reden waarom ik je nooit zal vertrouwen. Stakker.

Bezek | 12-08-14 | 13:31

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:30

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:27
Fuck islam en fuck you.

Indianaskywalker | 12-08-14 | 13:29

@Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:27
Stap toch uit de islam.
*islam = terreur*

Lewis Lewinsky | 12-08-14 | 13:29

@Ik_simpeleziel | 12-08-14 | 13:22
@Ommezwaai | 12-08-14 | 13:22
Dat de Bolk toentertijd wegging voelde voor mij als verraad, een gevoel dat ik nog veel vaker zou krijgen bij politici en op meerdere terreinen.
Ik heb voor veel dingen niet gekozen, was het er niet mee eens, en toch gebeurt het. Om vervolgens nu (wel vaker) te horen te krijgen dat ik dom volk ben of dat ik ook niet beter verdien, omdat ik niet op ene Geert stem. Ik blijf het een wonderlijke redenatie vinden.

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 13:28

Lewis Lewinsky | 12-08-14 | 13:21
.
Arnoud van Doorn, de nieuwe Anton Mussert, druk bezig met het opzetten van de IS-weerbaarheidsafdelingen. Anton Mussert werd op de Waalsdorpervlakte geëxecuteerd... de rest vult u zelf maar in.

Bezek | 12-08-14 | 13:28

Arnoud van Doorn ‏@ArnoudvDoorn 48 min
RT Als er broeders van buiten DH willen bijspringen als dat nodig is dan zijn die van harte welkom. Graag aanmelden via onze FB pag of DM.

Indianaskywalker | 12-08-14 | 13:28

Zorg dat ze te moe zijn om te rellen.
Maak er slaven van.

Infidelio | 12-08-14 | 13:27

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:27

Wilders heeft gelijk. Minder, minder, minder.

watergeus | 12-08-14 | 13:27

@Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:23
Aha. Isis is gewoon de weg kwijt. Boko Haram is gewoon de weg kwijt. Al Shabaab is gewoon de weg kwijt.

Flikker toch op man. Dat is gewoon islam.
*stap eruit en word ex-moslim*

Lewis Lewinsky | 12-08-14 | 13:26

-weggejorist-

The real Flex | 12-08-14 | 13:26

Laffe onreine blafhonden verstoppen zich achter gezichtsbescherming,wegrennend voor 5 ME'ers om dan 40 meter verderop met bakstenen te gaan gooien.(helden,pff)
Lafaards waar allah vast gelukkig mee is
De gemaskerde kneusjes op hun nike schoentjes en spijkerbroekie's lijken totaal niet op hun moorddadige broeders van Isis in het ozo vredige M.O.

allah met zijn smartphone's en middeleeuwse hersenlozen doen mij na het zien van de clip enkel schaterlachen,zonder ME walst de 'harde' kern van Den Haag dwars door dit schijterige gezichtsbedekkende middeleeuwse groepje moslims heen,kwestie van tijd denk ik dan zo maar....

The real Flex | 12-08-14 | 13:26

Luister eens voor de gein (dagelijks) naar Radio 1.
Hardnekkig in de ontkenningsfase en sterker nog: bezig met de SP Rotterdam om propaganda te maken voor die zielige Islamieten die worden gediscrimineerd.
Eén of ander figuur die een petitie is gestart om niet zo negatief te praten over dat Kalifaat. Dat dwaze blonde konijn gisteren bij K&B beweerde dat I.S. uit 4000 mensen bestaat. In Den Haag liepen er al 500 sympathiesanten rond. Dus 12,5 % Waar blijft dat tegengeluid uit de Moslimwereld hier in NL dat zij zich distantieren en mee willen lopen in een demonstratie TEGEN I.S.

Kamervraag | 12-08-14 | 13:25

Doe een Duinrel(l) dag!

Reppertje | 12-08-14 | 13:25

Zo te zien van dat ISIS filmpje dat de burgeroorlog in dit land veel sneller gaat uitbreken dan we eerder hadden verwacht, ik had verwacht dat de echte ellende pas rond het jaar 2100 gaat beginnen, maar die moslimterroristen hebben blijkbaar haast.

En onze politici liggen nog steeds te slapen. Man man man, het westen is verloren joh. Alle linkse vrouwtjes zullen dus binnenkort met een boerka moeten lopen, gnhehe, maar ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen, links heeft de kankerislam geïmporteerd, dus als straks links de eerste islamitische klappen moet incasseren, moet ik voor ze huilen?! Of is dat hun verdiende lot omdat ze decennia lang superdom en naïef waren?!

Ik vind wel jammer voor Nederland, links en de overige landverraders hebben ons land naar de klote geholpen.

Wonderful-Life | 12-08-14 | 13:24

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:23

Dat tuig houdt zich niet aan de Nederlandse normen en waarden. Hebben schijt aan de Nederlandse wetten en de algemene beschaving. Prima. Laten we het officieel maken dan. Vogelvrij verklaren dat tuig, en ik organiseer wel een paar safari's naar de Schilderswijk. Ik hoorde dat de Spaanse ex-koning Juan Carlos al interesse heeft.

Wim Venijn | 12-08-14 | 13:23

Het valt me op dat de makers van dit filmpje een stukje uit een redevoering van hun kennelijke held niet ondertitelen. Ik mag dus aannemen dat het publiek van de makers redelijk Arabisch en Duits kent. Verder leerzaam filmpje.

Rest In Privacy | 12-08-14 | 13:22

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 13:18
Hier idem dito met een *...
In die tijd was Bolkestein inderdaad een van de weinige die dit op de kaart zette.
Maar toen hij richting Brussel vertrok, begon ie te raaskallen over "pleefiguur" e.d.

Ommezwaai | 12-08-14 | 13:22

@atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 13:18
.
Dom volk betreft (zoals ik die reactie interpreteer) de groep die nu jankt maar in die tijd Bolkestein en alle anderen die kritisch durfde te zijn weg hebben gehoond.

Ik_simpeleziel | 12-08-14 | 13:22

@Sneeschuiver | 12-08-14 | 13:13

Waar ik bang voor ben is dat bij de komende demonstratie op 20-09 er een Syrië-ganger tussen loopt die een AK47 leeg schiet op de andere kant. Kan een Nederlandse jihadist zijn maar natuurlijk ook eentje uit België of Frankrijk. Je rijdt dankzij de zegeningen van Europa immers zonder problemen met een kofferbank vol AK47's over de grens.
.
Daarna kan het twee kanten op. Of een grote opstand of juist helemaal geen opstand meer omdat niemand de straat meer op durft. Ik vrees het laatste en hebben ze definitief gewonnen.

en.toen.schiep.ik. | 12-08-14 | 13:22

@Indianaskywalker | 12-08-14 | 13:12
Ja inderdaad.
Arnoud van Doorn: *Al meer dan 70 aanmeldingen om Schilderswijk te beschermen tegen extreemrechts tuig. Als de politie het niet doet doen we het zelf*.
twitter.com/ArnoudvDoorn/status/49914...

Lewis Lewinsky | 12-08-14 | 13:21

Het filmpje laat ook prima zien hoe laf en treurig de montage is.

-Beelden van de "helden" die in opstand kwamen allemaal vaag gemaakt. (Bang dat je herkend wordt jongen?)
-Introduceer een Godwin, daarmee maak je altijd een goed punt.
-Geluid van de protestmars expres hoge pitch gemaakt zodat het lijkt alsof een stel kinderen leuzen roepen.

Je ziet dus dat die stakkerlakken van de ware religie de waarheid niet aankunnen, en daarom er zelf maar een creatieve draai aan geven.

Het wordt echt tijd dat er een duidelijk punt richting deze idioten wordt gemaakt.

Turk in Jurk | 12-08-14 | 13:20

@Ik_simpeleziel | 12-08-14 | 13:09
Sterker nog; ik heb toen op Bolkestein gestemd, omdat hij als enige het probleem op de kaart zette. We weten inmiddels waar dit toe geleid heeft.
Om dan vervolgens te worden uitgescholden voor 'dom volk'. Tja.

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 13:18

Ja.. kijk de vuile hond.. Arnoud van Doorn @ArnoudvDoorn · 26 min
Al meer dan 70 aanmeldingen om Schilderswijk te beschermen tegen extreemrechts tuig. Als de politie het niet doet doen we het zelf. Het wordt tijd dat wij ons Nederlanders eens gaan beschermen tegen de Islamitische zondvloed die ons land dreigt te verzwelgen. Wat een geloof om op te kotsen, inclusief Allah en Mohammed. Graflijers waarschijnlijk draaien ALlah en Mo zich om in hun graf als ze de moorden zien die in hun naam worden begaan. Massaal uitzetten, Nederlands staatsburgerschap ontnemen en nooit meer terug komen drop ze maar ergens op een berg daar houden ze van. Met of zonder doorgesneden keel.

zwarte riek | 12-08-14 | 13:18

Zorgwekkend dat een anti-isis demo een anti-Islam demo wordt genoemd. Dat betekent eigenlijk dat de makers isis gelijkschakelen aan Islam.
Einde van de Domheid | 12-08-14 | 13:08
.
Leg dan eens uit wat precies het verschil is tussen de islam en de handelswijzen van IS(IS). De mannen van IS volgen de letter van de koran en het voorbeeld van hun profeet op de voet. Elke christen, afvallige, ongelovige of anders denkende slachten ze af zoals de profeet hen dat in de koran oproept om te doen onder luidkeels geroep dat allahoe akbar.
.
Je wilde beweren dat IS(IS) niet in overeenstemming handelt met de koran? Ik zou zeggen: leg dat die boys van IS(IS) dan maar eens haarfijn uit, te beginnen in de Schilderswijk. Succes!

Bezek | 12-08-14 | 13:18

Jozias van Aartsen, geboren in 1947, dus is de pensioengerechtigde leeftijd al wel gepasseerd. Kan deze man niet gewoon permanent op vakantie blijven? Heeft i.v.m. pensioen dan ook geen wachtgeld nodig.

Toon Alloch | 12-08-14 | 13:16

Van Aartsen is eigenlijk best wel een lul. Je zult maar in de wijk wonen.

ET007 | 12-08-14 | 13:14

Een hoop geblaf en laffe capuchonnetjes.
Stelletje honden.

Mr. Happy | 12-08-14 | 13:13

Binnen nu en twee maanden grootschalige rellen, ergens in Nederland. Let op mijn woorden.

Sneeschuiver | 12-08-14 | 13:13

BREKEND! Arnoud vDoorn organiseert islamitische knokploeg in #Schilderswijk

Indianaskywalker | 12-08-14 | 13:12

Zou ook op vakantie blijven. Zulk dom volk daar kan je beter je niet druk om maken.

Hendrick9075 | 12-08-14 | 13:11

@atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 12:58 en @Ommezwaai | 12-08-14 | 12:57
.
Toch is die redenatie niet geheel dom. Er wordt bovendien niet gesteld dat je vóór Wilders moet zijn. Hij wordt hier als voorbeeld aangehaald. Frits Bolkestein stond bekend om zijn 'omstreden' uitspraken. Ook hij wees op de schaduwkanten van een multiculturele samenleving. In 1997 schreef hij al over het topic wat vandaag de dag weer hoogtij viert.
.
Verdiepen in de materie is geen kunst. Erg simpel eigenlijk.

Ik_simpeleziel | 12-08-14 | 13:09

Het probleem is hier dat een prelaat als Van Aartsen voor zijn positie alleen afhankelijk is van zijn politieke vriendjes. In tegenstelling tot burgervaders in beschaafde democratieën, die een kiezersmandaat moeten verdedigen.
Hier in Nederland reserveren we voor falende partijtijgers altijd een zitje in de baantjescarrousel, met een landingsplaats in de semi-overheid: risicoloos, maar zwaar overbetaald. Als dat je slechtst denkbare toekomstscenario is, waarom zou je dan nog luisteren naar de stem des volks?

Gootbalkoning | 12-08-14 | 13:09

@dirkieeee | 12-08-14 | 12:59
Geen paniek. Er is tijd genoeg om eerst je lagere school af te maken.

Infidelio | 12-08-14 | 13:09

Pro-ISIS muziek op de achtergrond, Bebaarde marokkaantjes zonder enige vorm van hersenactiviteit?

Waarom komen deze jongens mij neit eens opzoeken. Laat ik ze zien hoe Irakezen met dit soort ratten omgaan.

iraqio | 12-08-14 | 13:08

Zorgwekkend dat een anti-isis demo een anti-Islam demo wordt genoemd. Dat betekent eigenlijk dat de makers isis gelijkschakelen aan Islam.

Einde van de Domheid | 12-08-14 | 13:08

Het enige correcte is het jaartal; 1435.

Boobystrap | 12-08-14 | 13:07

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 13:06

-weggejorist-

Snorry! | 12-08-14 | 13:02

Even realistisch. Zolang een burgemeester niet al het moslimtuig permanent zijn stad uit mag rossen kan hij net zo goed het hele jaar op vakantie gaan.

Infidelio | 12-08-14 | 13:02

Heeft iemand het woord 'IS(IS)isering' al eens gebruikt? Neen? Bij dezen dan (#FIRST!): Stop de IS(IS)isering van Nederland! NU!!!

Aristotalloss | 12-08-14 | 13:02

Ik heb echt het vermoeden dat het heel binnenkort,finaal uit de hand gaat lopen!

Het gaat beginnen.... sorry,het IS begonnen in Den haag maar,soon heel Nederland.

Jammer Nederland,je zal nooit meer hetzelfde zijn!

Mensen,koop extra sloten,houd je vrouw en kinderen binnen!Toekomst voorspeld niet veel goeds..

dirkieeee | 12-08-14 | 12:59

@Ik_simpeleziel | 12-08-14
Neen, dat het een domme manier van redeneren is. Als je niet op Wilders stemt, dan ben je voor het kalifaat.

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 12:58

De meeste van die islamietjes zijn Moccro's. En nota bene Berbers. In Marokko wordt die groep gezien als dom, kansloos en analfabeet. Tweederangs burgers dus met hun eigen Rif taaltje. Fatsoenlijk Arabisch spreken kunnen ze niet.
Zelfs op de Egyptische tv worden ze in de maling genomen als simpele bijgelovige figuren.
En dan gaan ze hier in Nederland een beetje stoer lopen doen. En 's avonds weer netjes op tijd thuis voor de couscous, bereid door hun analfabete dikke moeder met snor die de keuken nooit uit mag.
En denken deze ISIS-aanhangers nu echt dat ze met rust gelaten worden als ISIS zou oprukken naar het Rifgebergte? De hoofden van die bijgelovige berberaapjes zullen op lange staken het landschap sieren.

leo de pejo | 12-08-14 | 12:57

Ik_simpeleziel | 12-08-14 | 12:55
Ah! Ook u doet uw nick eer aan.
.
Deze reaguurder maakt Nederlanders uit voor dom volk....
Daar voel ik mij absoluut niet door aangesproken.
Dus vind ik het reaguursel dom.
Snappie?

Ommezwaai | 12-08-14 | 12:57

Ommezwaai | 12-08-14 | 12:44
.
"Gezien uw comment is het toch wel prettig dat u eerst ook de hand in eigen boezem steekt..."
.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat deze reaguurder per definitie dezelfde mening is toegedaan als "de grote groep" die gekozen heeft voor een multiculturele samenleving? En dus moet zwijgen?

Ik_simpeleziel | 12-08-14 | 12:55

Blij dat ik niet in Den Haag woon.

Drukvandaag | 12-08-14 | 12:55

Die sukkel. Misschien snapt hij wel dat hij de langste tijd burgemeester is geweest. Hij zit aan een of ander strand waar hij z'n hoofd in het zand steekt.
Hij wil het moment dat hij het allemaal onder ogen moet zien zo lang mogelijk uitstellen.

Ergea | 12-08-14 | 12:54

Het is de hopen dat het in de Schilderswijk totaal fout gaat en die Sharia apen en IS fanboy's eens flink te keer gaan. Nederland moet eens wakker geschud worden, o nee wacht ff Nederland begint wakker te worden alleen de politiek nog niet, die knuffelt ze liever nog even. Nergens van niet ene allochtoon zijn tegengeluiden te horen dus dat zegt ook genoegt, wie zwijgt stemt toe dus afmaken die Nederlanders met hun verwerpelijke democratie. Tijd om eens de uitkeringen te stoppen in de Schilderswijk eens kijken of ze als ze normaal bij een baas werken zonder jurk en baard nog tijd over hebben voor hun IS clupje. Domme achterlijke Islamiten die achter een leider met een Rolex aanlopen die zelfs nog het zo door hun gehate Joodse roots heeft. 10 % blanken in de Schilderswijk wordt eens even wakker mensen... en zo fokken ze door net zolang tot de Nederlander uit het straatbeeld is verdwenen, zo pakken ze langzaam onze cultuur af en dringen die van hun aan ons op. Zo gaat het maar door, in Den Haag, in Rotterdam, in Amsterdam en Utrecht overal waar ze de kans hebben gekregen om hun ''eigen ding'' te doen, Gebedshuizen, Hammams het kan allemaal hoor in Nederland en je mag je kopvod nog ophouden ook geen probleem. Nederlanders zouden eens massaal moeten beginnen om er niets meer te kopen, al is die Islamitische slager goedkoper, mijden die lui en koop bij je eigen volk, net zoals ze dat al jaren bij ons doen dmv eigen winkelwijken uit de grond te stampen, Noorderboulevard in Rotterdam van de Dierenselaan in Den Haag het is allemaal van hun, je hebt er niets meer te zoeken als blanke.

zwarte riek | 12-08-14 | 12:54

Wat een verrassing dat de makers van dit amateuristische filmpje tijd konden vrijmaken naast hun drukke baan...

Abu al Uitkering | 12-08-14 | 12:54

-weggejorist-

Livevanuitmarokko | 12-08-14 | 12:53

Volgens mij is het hartstikke gezellig op youtube daar...

Aatje | 12-08-14 | 12:53

Dat het in Nederland verschrikkelijk uit de hand gaat lopen is een feit. Dat weet onze regering ook wel. Ingrijpen zullen ze nooit doen. Het volk moet uiteindelijk de schuld krijgen. De reactie van de bestuurders is allang bekend: Hoe heeft het zover kunnen komen? Was er dan zoveel onvrede onder het volk? Dat gaan ze met uitgestreken smoelwerk verkondigen. Let maar op. Excuseer mijn lompheid.

ikweetdatjeditleest | 12-08-14 | 12:53

Kan GS tv die aarslog niet op zijn vakantie adres bezoeken?
Dat moet toch snel te vinden zijn met alle reaguurders...

de SENSEI | 12-08-14 | 12:51

Exspalm | 12-08-14 | 12:47
Dan moet u toch eerst beginnen met beter lezen...
Dit komt niet uit de koker van van Rossem maar uit die van de PVDA.
Komt ie.. (en nu wel even goed lezen!)
.

Eerst de Haagse afdeling van zijn eigen PvdA even tot de orde roepen. Die beweren namelijk dat de Pro Patria-mars 'een provocatie' was en dat die arme relmoslims geen andere keus hadden dan stenen gooien en journalisten aanvallen.

Ommezwaai | 12-08-14 | 12:51

Het filmpje is fantastisch want;
-wie nu nog durft te ontkennen dat de islam , in zijn geheel en met al haar facetten, een gevaarlijk gezwel voor de westerse samenleving is , is blind, doof of beide.
-er wordt duidelijk zichtbaar gemaakt dat de elke moslims zich wenst vast te houden aan de oorlogsleuzen die de koran verkondigt. Want bang voor boze allah, of zoiets. Leeftijd onbelangrijk overigens.
-het blijkt dat deze onlusten georganiseerd zijn. Ook bij jong en oud. Moet op een centraal punt gebeuren. Moskee vermoedelijk.

Ik wil niet langer toekijken hoe dit escaleert. Ik wil handelen, want ik wens mijn kinderen een toekomst zonder islam toe.

Fratello | 12-08-14 | 12:48

@mega Mindie 2
Het Nederlandse volk heeft er niet voor gekozen maar het is opgedrongen. Hans JanMaat god hebben zijn ziel, liet de eerste kritische geluiden horen maar nee, je mocht er niets van zeggen.

Bluto Blutarsky | 12-08-14 | 12:47

Beter lezen, Van Rossem, de demo was geen provocatie, maar geweld is niet OK, zelfs al word je geprovoceerd.

Zwak punt.

xspalm | 12-08-14 | 12:47

Tjonge wat een hetze! Wat steekt hier achter TMG?

Jean Kloot | 12-08-14 | 12:45

Mega Mindie 2 | 12-08-14 | 12:39
"Dom volk!".
Gezien uw comment is het toch wel prettig dat u eerst ook de hand in eigen boezem steekt...

Ommezwaai | 12-08-14 | 12:44

Ik hoop dat de moslims nog veel extremer worden. Dat is blijkbaar de enige methode om onze slappen "volksvertegenwoordigers" ervan te overtuigen hoe groot dit probleem werkelijk is.
Die moslims zullen in ieder geval niet ophouden totdat werkelijk de meest gematigde geitenwollen sok zelfs beseft dat die lui niet sporen en niet thuis horen in een modern land met vrijheden die ze zo graag willen afbreken.
Kansloos kutvolk.

WatZalIkErvanZeggen | 12-08-14 | 12:43

De burgerij van Den Haag moet vanaf nu steeds met plukjes tegelijk in elke raadsvergadering het hoofd van Van Aartsen opeisen. Want deze slapjanus gaat niet uit zich zelf weg. Als het eerste plukje van de tribune verwijderd wordt en de vergadering wordt voortgezet begint het volgende plukje. Enzovoort.

Rest In Privacy | 12-08-14 | 12:40

recht in eigen hand, herintroductie van de Spaanse Inquisitie versie 2.0

EARP | 12-08-14 | 12:39

Wat een ongeloveloos dom gelul allemaal. Blijven we nu hier over zeiken We wilden een muticulturele samenleving. Al tien jaar groeperen zich die minderheden. Huizen verpauperen of wijken veranderen en ontnederlandsen. Wetgeving bv over slachten van dieren worden met de voeten getreden. Maar alles mocht, alles was voor de multiculturele samenleving.
Wilders schreeuwde daarover, maar moest zijn bek houden. Hoor meneer Pechtold of Rutte maar!
Dus, dan moet je nu je bek houden en accepteren dat we geen christelijke samenleving meer zijn maar een islamitische samenleving.
Daar heeft Nederland al 20 jaar geleden voor gekozen. Al 20 jaar zitten slapen. En nu is het zo ver.
Dom volk!

Mega Mindie 2 | 12-08-14 | 12:39

www.youtube.com/watch?v=xJ_g-sIQUIw
Owen Schumacher, van alle typetjes die je ooit gedaan hebt is dit wel één van de absurdste.
Dat stemmetje, hoe kom je erop?
Ridicuul, echt ridicuul.

Cuyahoga | 12-08-14 | 12:39

Ik zou zeggen Koning grijp in, oh wacht even ook al op vakantie.

gebrokenvleugel | 12-08-14 | 12:38

Deeze ras vvd-er zit te zuipen in zuid Frankrijk, geef hem eens ongelijk. Al dat gezeik hier. Vieze stink stad of een rosetje in St. Tropez.

Keeper | 12-08-14 | 12:38

Wat iedereen die als "extreem-rechts" bestempelt wordt al wist, komt nu langzaam naar buiten: Links Nederland en de ISIL zijn twee handen op één buik. Het patroon voltrekt zich al jaren zo. Links kiest altijd partij voor de meest anti-Westerse club die er bestaat, want links haat het Westen. Dat komt nou eenmaal voort uit het Marxisme, en vooral de Russische achtergrond in die stroming. Moskou heeft decennialang de socialistische partijen in dit land aangestuurd, en diezelfde "company culture" is nog steeds aanwezig, lang na de val van de muur. Het was dan ook waanzin dat onze vroegere leiders dit zomaar toelieten: Een vijfde colonne die werd aangestuurd door op dat moment onze grootste vijand!

De kop ligt er misschien af, maar het monster leeft door. En nu weer blijkt die zogenaamde "menselijkheid" die links predikt een leugen. Zomaar kant kiezen voor een groep die genocide aan het plegen is. Marcherende bruinhemden in onze straten. Allemaal gestoeld op "Moslims zijn zielig". Maar de feiten zijn simpel: De linkse partijen ondersteunen een genocidale, anti-Westerse groep. Dat kan niet legaal zijn in een beschaafd land. Derhalve dienen deze politici vervolgd te worden. Zonder twijfel zullen hun knokploegen dan de straat op trekken, dus dat is een goede kans die ook meteen het gevang in te slingeren. En dan kan Nederland eindelijk weer eens een fatsoenlijk land worden.

Piet van het Padje | 12-08-14 | 12:38

Hij heeft geen zin meer in zijn baan en is een wachtgeld regeling aan het uitlokken.

heer_rationeel | 12-08-14 | 12:37

Lucifer | 12-08-14 | 12:33
Voor de allochtone Nederlander heeft men in dit land altijd wel een potje beschikbaar.
Zo niet, dan halen ze dit wel even bij ons Nederlanders op.

Ommezwaai | 12-08-14 | 12:36

Ongelofelijk, wat is dit land in een aantal jaren veranderd. Aan de andere kant moet ik toegeven dat dit alles nagenoeg eigenlijk alleen via de media tot mij komt en ik er in mijn stadje onder Amsterdam nog weinig van merk. Toch denk ik niet dat ik wegga. Heb eigenlijk iets van: laat het maar gebeuren. Dit soort oerkrachten in de mens zijn er altijd geweest en spelen door de geschiedenis constant op, alleen de plek en het moment is anders. Je zou kunnen denken aan een verbod op religie in de openbare ruimte, maar of dat de oorzaak wegneemt vraag ik me af.

Djengo123 | 12-08-14 | 12:35

@Mastermattie 12:24
Leuk programma was dat, Breekijzer. En leerzaam. Negen van de tien keer had meneer de wethouder zich gewoon onder het bureau verstopt. Dat u even weet waar u op gestemp heeft.
Pieter had zo'n Jozias ook al lang onder zijn 'vakantieadres' vandaan gesleurd.

VanBukkem | 12-08-14 | 12:35

Nederland is verloren!

Vaarwel, fijn, vrij land!

JIP! | 12-08-14 | 12:34

quackel | 12-08-14 | 12:32
bijvoegen* Damn!

quackel | 12-08-14 | 12:33

Wacht maar tot ze er in die wijken achterkomen dat al het gratis geld op is en er door wanbeleid, uitverkoop, de transferEUnie en het onophoudelijk vergroten van schulden er simpelweg niet genoeg geld meer is om die lui af te kopen in ruil voor relatieve rust.

Lucifer | 12-08-14 | 12:33

Van Rossem doet een goede Job. Er gebeurt hier iets wat knaagt aan onze vrijheid. Natuurlijk zijn er wel eens eerder demonstraties uit de hand gelopen maar dan waren het over het algemeen de betogers die zich baldadig gingen gedragen. Ook dat moet je niet tolereren maar wat er in Den Haag gebeurt is veel problematischer. Een niet autochtone, niet democratie respecterende groep verhinderd een legale, dus aangevraagde demonstratie. Zij verhinderen dus dat andersdenkenden dan zij hun mening kunnen uiten. Ook verhinderen zij dat de demonstratie-mars de route volgt welke zij hebben aangevraagd en worden derhalve via een andere route, welke niet op de planning stond, omgeleid. Daarmee ondermijnen zij het gezag van de bestuurders in de stad Den Haag want zij hebben geen zeggenschap over de openbare weg in de stad. Dit is totale minachting van het openbaar bestuur en daarmee de (Haagse en Nederlandse) samenleving. Dat de pers wordt aangevallen is een directe aanval op de persvrijheid, zij willen voorkomen dat er verslag gedaan wordt van een gebeurtenis en daarmee val je de democratie direct aan. Persvrijheid is de voornaamste grond onder een democratie.
Dat de bestuurders helemaal niets doen en het eerst rustig willen overdenken is zeer dubieus. Er zijn hier grondwettelijke overtredingen gemaakt en daar moet je snoeihard tegen optreden. Doch niet in Den Haag want er is een Burgemeester die van VVD huize is en een loco Burgemeester die van D66 huize is. De ALDE combinatie in de hofstad. Een rommeltje.

Toetsiemonster | 12-08-14 | 12:33

Hopelijk heeft van Aartsen goede Wifi-dekking op z'n vakantie adres in Frankrijk. Kan hij lekker vakantie vieren door de hele dag op z'n iPad te volgen hoe half Nederland nu met hem bezig is. Daar zal hij vast wel lekker van uitrusten...

Zelfs daadkrachtig crisis management dat nu nodig voor het redden van zijn eigen carriere is deze man niet toevertrouwd. Nu zeurt dit alleen nog maar de rest van de week verder door en wordt zijn positie steeds onhoudbaarder.

Outsider-Inside | 12-08-14 | 12:32

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 12:31
Dan zal ik voortaan speciaal voor jou een smiley invoegen.

quackel | 12-08-14 | 12:32

Het wordt tijd dat politici salaris krijgen naar prestatie. Niet meer een godsvermogen om de betaler vervolgens in de bek te spugen.

Mastermattie | 12-08-14 | 12:32

@quackel | 12-08-14 | 12:29
En ik ben online soms net zo handig in sociaal verkeer als Sheldon... (smiley)

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 12:31

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 12:28
Oh, je begrijpt me verkeerd, maar dat komt meer omdat ik geen smileys gebruik.

quackel | 12-08-14 | 12:29

Zelfs Chamberlain draait zich om in zijn graf.

Rest In Privacy | 12-08-14 | 12:29

"Natuurlijk pakt een burgemeester niet persoonlijk mensen op. " - atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 12:22

@quackel | 12-08-14 | 12:26
Wat precies is niet duidelijk aan deze zin?

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 12:28

Maak=maar

Ommezwaai | 12-08-14 | 12:28

Is het domheid, is het lafheid of is het hopen dat het vanzelf weer overwaait. Wat in ieder geval duidelijk is dat van Aartsen ongeschikt is voor zijn dikbetaalde baan.

Hans B. | 12-08-14 | 12:28

Laat hem dan maak lekker in Frankrijk blijven voor de rest van zijn miezerige leven.

Ommezwaai | 12-08-14 | 12:27

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 12:22
Zie je hem al lopen met z'n knuppeltje en z'n fluitje?

quackel | 12-08-14 | 12:26

Ik zou er ook niet voor terug van vakantie komen. Alsof zijn fysieke aanwezigheid in Nederland wat verandert aan de situatie. Als hij volgende week terug is is het vroeg genoeg voor actie.

thefonz | 12-08-14 | 12:25

Van Aartsen staat niet alleen in zijn lafheid. Het overgrote deel van de gemeenteraad alsmede de wethouders hebben bewezen geen volksvertegenwoordigers te zijn en ongeschikt te zijn voor een bestuurlijke functie.

hxl | 12-08-14 | 12:25

Van Aartsen hoopt dat het vanzelf weggaat als hij het gewoon negeert en dan kan hij over naar de orde van de dag. De man is een begenadigd lintenknipper maar een probleemoplossend vermogen heeft hij niet. Alles onder zijn verantwoordelijkheid in D-H wordt met de mantel der liefde bedekt of afgekocht. Hij kan niet uit de voeten met alles wat niet tot zijn eigen elitaire schouwburgkringetje hoort.
www.youtube.com/watch?v=qv9vCQYy48I
Hij wilde die man daadwerkelijk helpen met een cannabisrokersclub om maar van hem af te zijn, als die Sjonnie niet ziek zou zijn geworden had hij het nog gedaan ook.

Lucifer | 12-08-14 | 12:25

Deze man ziet burgemeester zijn duidelijk als een 9-6 baantje.
Prima, als hij zo'n baantje wil kan hij wat anders gaan doen maar als burgemeester heeft hij afgedaan.

Moi | 12-08-14 | 12:24

VanBukkem | 12-08-14 | 12:13
Storms foet dat niet meer maar misschien is het een idee om Stegeman even te sturen?
Kan van Aartsen zich meteen bij SBS inschrijven voor Utopia.

Mastermattie | 12-08-14 | 12:24

Hadden we dan anders verwacht? Of Van Aartsen nu in Frankrijk of in Den Haag zit, beide keren geeft hij nooit thuis.

Angelica | 12-08-14 | 12:22

Salaris van Van Aartsen stopzetten en vermogen bevriezen. Kijk eens hoe snel hij z'n spullen pakt en terug is.

LangeTijdGeleden | 12-08-14 | 12:22

@Capt. Iglo | 12-08-14 | 12:17
Weet jij wel wat een statement is? Een statement is bv. om na een moord op een bekende cineast/ islamcriticus, theehuizen en moskeeën bezoeken. Een hard onder de riem steken. Laten zien dat je er bent, dat je een probleem serieus neemt.
Natuurlijk pakt een burgemeester niet persoonlijk mensen op.

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 12:22

Ach via J. van Aartsen burgemeester Den Haag kun je ook vanuit het buitenland stemmen, dus kun je ook wel vanuit Frankrijk besturen. Hij zal er wel een huisje hebben net als veel andere bestuurders.
ma-deuxieme-vie.com/frankrijk/1364/156...

ecologiste | 12-08-14 | 12:21

Die Martijn Balster moet eens een paar weekjes de hond uit gaan laten in zijn positieve krachten wijk.
Met vooral die stomme grijns op zijn slappe lullekop.
Weer zo'n bureaupoliticus met een totaal gebrek aan realiteitszin.

jarretelli | 12-08-14 | 12:20

Van Aartsen mag van het Moslims4Nederlandistaanse Bevrijdingsfront Den Haag niet meer in simpelweg omdat hij een ongelovige Protestantse hond is, dus blijft hij maar zitten waar hij nu zit. Het kan ook zijn dat Jozias zich dermate door Schilderwijkse sultans in zijn aars heeft laten bonken dat hij plat ligt en de eerstkomende weken niet vervoerd kan worden.

dedeurs | 12-08-14 | 12:20

Wat zijn we toch een goed land, vooral voor de besturende klasse.

gebrokenvleugel | 12-08-14 | 12:19

Capt. Iglo | 12-08-14 | 12:17
De burgemeester staat aan het hoofd van de lokale politie en is daar dus verantwoordelijk voor.

quackel | 12-08-14 | 12:19

Fascisme wordt niet getollereerd in Nederland , nie wieder,

newray | 12-08-14 | 12:18

@ quackel | 12-08-14 | 12:08

Hij is verantwoordelijk voor orde en veiligheid maar hij is niet de uitvoerder. Neem aan dat hij ook voor handhaving van de wet is maar als niemand dat doet is hij ook snel klaar...

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 12:10

Wat zou die moeten doen dan? Moet ie zelfstandig die gasten gaan oppakken? Waar waren jullie dan met jullie grote mond om "jullie normen en waarden" te verdedigen? Hij had zelfs als die er was niks kunnen doen. Ik ben het helemaal met iedereen eens dat dit schandalige is en een hardere aanpak vereist maar lopen miepen of hij er nu wel of niet was gaat echt nergens over. En nogmaals hij heeft toch gewoon een vervanger

Capt. Iglo | 12-08-14 | 12:17

Hoe lang heeft Jodocus van Aartsen wel niet vakantie? Blijkbaar langer dan de gemiddelde loonslaaf blijkbaar....

brutus68 | 12-08-14 | 12:15

Hoe lang heeft Jodocus van Aartsen wel niet vakantie? Blijkbaar langer dan de gemiddelde loonslaaf blijkbaar....

brutus68 | 12-08-14 | 12:15

Hij wil de feiten op een rij? Volgens mij heeft hij zelf ze niet allemaal op een rij. Een huis staat in brand. Maar meneer wil eerst de feiten op een rij.
Wat een enorme lamlendige lafbek op vakantie.

Wim Venijn | 12-08-14 | 12:14

Vakantie... yeah right. Die ligt dus gewoon onder zijn bureau.
Deur op slot. En straks via de achterdeur er stiekem tussen uit knijpen. Leer mij politici kennen.
Vroeger had je zo'n tv-programma, Breekijzer heette dat...

VanBukkem | 12-08-14 | 12:14

Net als de jappen tijdens de WWii in America , interneren, we staan deze verlochening van de Nederlandse waarden niet toe.

newray | 12-08-14 | 12:14

Beste mensen, laat je toch niets wijs maken.
Ik liep zelf mee, de sfeer in de groep was prima. Koerden, bejaarden en hoogopgeleide 30-ers en een verdwaalde Belg met een Vlaamse vlag. Begeleid door honderd man ME in de voorhoede, waar wij 300 meter achterliepen. Alle zijstraten waren ook op 300 meter afstand afgesloten door ME bussen. (Bang voor een Apeldoorn-incidentje?) Het enige wat duidelijk is geworden, is dat de politie de moeite heeft genomen om het een vrije mars te laten lijken door vrij gebied. Dat is helaas niet gelukt. Ik hoop dat Martijn trots-op-zijn-ene-Bal van de PVDA zelf aanwezig is op de 20-ste. En voor Van Leeuwen de stenen terugkopt.

euromast | 12-08-14 | 12:14

Vakantie... yeah right. Die ligt dus gewoon onder zijn bureau.
Deur op slot. En straks via de achterdeur er stiekem tussen uit knijpen. Leer mij politici kennen.
Vroeger had je zo'n tv-programma, Breekijzer heette dat...

VanBukkem | 12-08-14 | 12:13

Beste mensen, laat je toch niets wijs maken.
Ik liep zelf mee, de sfeer in de groep was prima. Koerden, bejaarden en hoogopgeleide 30-ers en een verdwaalde Belg met een Vlaamse vlag. Begeleid door honderd man ME in de voorhoede, waar wij 300 meter achterliepen. Alle zijstraten waren ook op 300 meter afstand afgesloten door ME bussen. (Bang voor een Apeldoorn-incidentje?) Het enige wat duidelijk is geworden, is dat de politie de moeite heeft genomen om het een vrije mars te laten lijken door vrij gebied. Dat is helaas niet gelukt. Ik hoop dat Martijn trots-op-zijn-ene-Bal van de PVDA zelf aanwezig is op de 20-ste. En voor Van Leeuwen de stenen terugkopt.

euromast | 12-08-14 | 12:13

Vakantie... yeah right. Die ligt dus gewoon onder zijn bureau.
Deur op slot. En straks via de achterdeur er stiekem tussen uit knijpen. Leer mij politici kennen.
Vroeger had je zo'n tv-programma, Breekijzer heette dat...

VanBukkem | 12-08-14 | 12:13

Van Aartsen weet dat hij het probleem niet aan kan. Het is een incapabele laffe zakkenvuller.
Liever op vakantie en dan wachtgeld, dan voor heel nederland falen en dan op wachtgeld.
Weg met Van Aartsen! En stik in je wachtgeld.

ET007 | 12-08-14 | 12:12

Moesten veel meer mensen doen zeggen sterf ik neem vakantie ,ga lekker enkele maanden of x-keer aantal weken, bekijk wat je nodig hebt om je bestaan te financieren en doe lang leve de lol, werk niet langer voor de afpakkers.

gebrokenvleugel | 12-08-14 | 12:11

Die gast durft het niet eens te veroordelen, net als de rest van de politici.

Ik zie nog eerder actie bij de burgers ontstaan.

Dutch-devil | 12-08-14 | 12:11

@Capt. Iglo | 12-08-14 | 12:06
Ja inderdaad, wat maakt het uit. Waarom zou je als burgemeester van de stad van vrede en (internationaal)recht een statement maken. Constateren dat niet alle moslims 'zo' zijn moet voldoende zijn toch?

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 12:10

Die van Aartsen zit nu ergens langs de peripherique in een hotelletje in de banlieu, kijkt uit het raam, ziet alleen maar brandende auto's en denkt: Wat hebben we het toch goed in NL, 'k zou blij zijn als ik weer terug was.

Magdatkandat | 12-08-14 | 12:10

davimore | 12-08-14 | 12:07
Precies wat ik bedoelde met mijn post: quackel | 12-08-14 | 12:04

quackel | 12-08-14 | 12:10

Leve de VVD

lompe smurf | 12-08-14 | 12:10

en als er een wijk in scheveningen enigszins bezorgd is over de toestroonm van vreemde,dan staat direkt de hele vaderlandse politieke correcte media op de achterste benen en worden nederlanders als alleen maar rascist neergezet.
het rascisme zit bij en in de allochtoon.ze haten alles wat niet uit de eigen contreien komt

S.Hole | 12-08-14 | 12:09

Capt. Iglo | 12-08-14 | 12:06
"... dus wat kan hij er aan doen dat de politie zijn werk niet doet?"
Weet jij wel wat burgemeester zijn inhoudt?

quackel | 12-08-14 | 12:08

Blog PVDA:
-begin quote-
De incidenten doen het imago van de buurt geen goed en zijn funest voor de positieve krachten en ontwikkelingen in de wijk.-
-einde quote-
.
Uh... duh... huh? Pardon?

davimore | 12-08-14 | 12:07

In Den Haag kunnen ze het begrip overheid beter omzetten in overbodigheid.
Allemaal volksvertegenwoordigers welke heel veel graaien, zuipen, feesten en vakantie vieren op kosten van het volk.
Maar als het volk vertegenwoordigd dient te worden lekker een middelvinger opsteken.
Laten we die eikels lekker stijlloos wegjorrissen en oprotten: Den Haag, ongezien de tyfus!

Mastermattie | 12-08-14 | 12:07

Mesmer | 12-08-14 | 12:05
Er gaan binnenkort nogal wat boeren buiten bedrijf, dus als je nog even wacht, kun je er vast een voor 'n leuke prijs op de kop tikken.

quackel | 12-08-14 | 12:06

Wat een gezeik weer om niks. Wat maakt het uit of hij thuis is of in Frankrijk?! Wat kan hij meer bereiken of doen als hij hier is in plaats van daar? Er bestaat tegenwoordig zoiets als internet en voor de iets minder moderne mens een telefoon, alles wat hij zou moeten of kunnen doen kan hij ook prima vanuit Frankrijk. Bovendien, wat moet hij doen dan?! Iemand in elkaar slaan, zijn eigendommen vernielen, racisme etc. is al bij wet verboden dus wat kan hij er aan doen dat de politie zijn werk niet doet? Verder heeft hij toch een vervanger (locoburgemeester) dus wat is precies het probleem?

Capt. Iglo | 12-08-14 | 12:06

Misschien eerst wachten tot weer een volgend moslim-signaal? Bijvoorbeeld een oproep binnen eigen gelederen om voor de dag des oordeels alvast massaal prive-adressen van islam-tegenstanders te verzamelen en door te geven aan een centraal verzamelpunt?
Bijvoorbeeld ook om de identiteit en het adres van GS-reaguurders proberen te achterhalen en door te geven aan dat verzamelpunt? Opdat ze tijdig "preventief" kunnen ingrijpen (in elkaar slaan, ophangen, levend begraven), voordat de tegenstand serieus begint te worden.

Ook een dergelijke oproep zou geen indruk op de Pechtoldachtigen maken. "Onaanvaardbaar" zullen de Flopstelten's weer roepen en opnieuw overgaan tot de orde van de wegkijkdag.

Ridde Rogter | 12-08-14 | 12:05

Stemmen aan het zoeken pvda??

dreadnought | 12-08-14 | 12:05

Had dat vat afgewerkte olie eigenlijk naar de stort willen brengen,maar ff geen zin, dan maar op het vuur. Sorry.

newray | 12-08-14 | 12:05

Van Aartsen behoort tot de generatie politici die met de middelvinger omhoog geboren is. Deze generatie zit al een jaar of 30 op het pluche dus klaarblijkelijk is dat the way to go.

jemagookniksmeer | 12-08-14 | 12:05

Laat het maar ploffen. Ik ben een boerderij kopen met een slotgracht er omheen.

Mesmer | 12-08-14 | 12:05

DonDonaldDuck | 12-08-14 | 12:03
Toegegeven: ik moest wel een beetje gniffelen om die laatste zin.

quackel | 12-08-14 | 12:04

geen problemen mee dat hij daar blijft.
hij zal van daaruit ook al z'n abtenaren wel de nodige opdrachten kunnen geven en als er een speech gegeven moet worden doet ie dat wat mij betreft over skype in newsuur.
daarbij:
laat het inderdaad maar goed ui de hand lopen, komt de ware aard van t beesie naar boven daar in de schilderswijk.
laten we hopen dat dit ook voor de rooien eens eindelijk de broodnodige wake-up-call zal zijn.

DonDonaldDuck | 12-08-14 | 12:03

Burgemeester Jozias van Angst, durft niet meer terug te keren naar `s Gravenhage. Liever blijft hij hangen in de veiligere Franse banlieue`s.

Vroeger moest een burgemeester wonen in zijn gemeente.

Vroeger moest een burgemeester verantwoording afleggen aan de gemeenteraad.

Vroeger was Nederland nog een democratie. Nu is de straat niet in handen van de staat.

Feynman | 12-08-14 | 12:02

@mrXL | 12-08-14 | 11:51
Ach ja, who gives a shit. Het loopt wel los toch?

Dwaas.

pbs.twimg.com/media/Btd-rsPCcAAtRNv.j...

De politie laat toe dat het symbool van een stel massamoordenaars (mohammedanen) op hun auto wordt gespijkerd.

Ze schieten duizenden mannen door het achterhoofd en begraven de vrouwen en kinderen LEVEND in hetzelfde graf.

Maar ach, who gives a flying fuck... Robin Williams heeft zelfmoord gepleegd man, *dat* is pas nieuws.

Parsons | 12-08-14 | 12:02

Die Isis vlag op het bevrijdingsmonument in Rotterdam, dat vond ik dan weer een provocatie.

Bruno Alaska | 12-08-14 | 12:01

"Pas daarna zal hij MOGELIJK reageren, grondig en niet overhaast".
Nou, ik ben heel erg benieuwd naar die mogelijke reactie.

quackel | 12-08-14 | 12:01

-weggejorist-

newray | 12-08-14 | 12:01

Ik mis nog de opmerking dat Timmerfrans emotie in zijn verklarende bezoeken wil leggen.
Van Aartsen, blijf maar lekker in Frankrijk, zonder wachtgeld (dat dan wel weer).

Brulboei_61SB | 12-08-14 | 12:01

De steun aan ISIS is onder PvdA-bestuurders minstens even groot als onder hun stemvee, Van Aarsten kan beter van partij switchen.

smdyasc | 12-08-14 | 12:00

jozias doet het zelfde als zijn vader deed in ww 2

montyclift | 12-08-14 | 12:00

"Als er wat isis, hoor ik het wel."

Jan Zand | 12-08-14 | 12:00

De steun aan ISIS is onder PvdA-bestuurders minstens even groot als onder hun stemvee, Van Aarsten kan beter van partij switchen.

smdyasc | 12-08-14 | 12:00

zolang bij die gasten hun IQ kleiner is dan hun schoenmaat moet je je ook niet te snel druk maken...
mrXL | 12-08-14 | 11:51

Dat is dus precies één van de oorzaken van ellende. Dat domme mensen zich voor het karretje laten spannen van iemand die ietsiepietsie slimmer is, bijvoorbeeld een imam. En als dat een opruiende imam is, krijg je problemen. Vergeet niet dat juist de meest simpele mensen gevoelig zijn voor groepsdruk. Het is dus wel om je druk om te maken. Het broeit. Voorlopig blijft het bij broeien en beperkte uitbarstingen maar ooit zal het echt losbarsten.

DoorDraaiDeur | 12-08-14 | 12:00

Maar heeft de vermomde jongen die aan Van Leeuwen vroeg of hij zijn besneden piemeltje wilde likken al een leuke jongen gevonden die het aandurfde zijn ongewassen moslimworstje op te schonen? Zo niet, dan zou daar snel een subsidieregeling voor moeten worden opengesteld...

eerstneukendanpraten | 12-08-14 | 12:00

Tja.. je bent zogenaamd belangrijk maar kan dus gewoon wegblijven. Dan ben je dus onbelangrijk en kan je vervangen worden.
DAG mannetje met je Silly Walk.

Dirk III | 12-08-14 | 11:59

Volgens de moslims, verdoofd slachten is haram, nederlanders zijb haram en moeten doodt.Zodat Mo kan heerschen.

newray | 12-08-14 | 11:59

Het moet toch vrij eenvoudig zijn om in zijn vakantieplaats wat rellen te organiseren zodat ie zich wat meer thuisvoelt?

* | 12-08-14 | 11:57

Sorry voor de dubbele post......

mom van avezaath | 12-08-14 | 11:56

mrXL | 12-08-14 | 11:51
Jaja, IQ lager dan hun schoenmaat zegt u. Heeft u alle achterliggende berichten veroorzaakt door deze lieden? En wanneer zouden we ons wel druk moeten gaan maken, denkt u? Als hier ook hoofden op spiesen verschijnen, zoiets?

mom van avezaath | 12-08-14 | 11:56

mrXL | 12-08-14 | 11:51
Jaja, IQ lager dan hun schoenmaat zegt u. Heeft u alle achterliggende berichten veroorzaakt door deze lieden? En wanneer zouden we ons wel druk moeten gaan maken, denkt u? Als hier ook hoofden op spiesen verschijnen, zoiets?

mom van avezaath | 12-08-14 | 11:56

Positie van die gast met die bezemsteel in zijn reet lijkt me redelijk onhoudbaar, dat ik ooit respect voor hem had moet ik mezelf maar aanrekenen. Wat een fluim.

Bokito ergo sum | 12-08-14 | 11:55

En over die kapotte camera's: dien maar een klacht in, waarmee vervolgens niets gebeurt... Weet eigenlijk zelf niet wat ik ervan moet denken... Denk dat cognitieve dissonantie zeker een rol speelt in dit soort gevallen. Als we immers van mening zijn dat de Schilderswijk overgenomen is door ISIS, dan is er een probleem, maar vinden we dat niet, dan is er geen probleem... Het is dus makkelijker om dat laatste te vinden en te staven, want dan zijn er geen problemen!

mrXL | 12-08-14 | 11:54

Je stad staat in de hens, en wat doe je? Je gaat gewoon door met vakantie vieren en laat een ander met de rotzooi zitten. Wat een ongelofelijke prutser.

John Dough | 12-08-14 | 11:54

Als minister was het ook al geen succes. Onvoostelbaar dat politieke blunderaars niet gewoon op straat gezet worden. In het bedrijfsleven had hij echt geen topfunctie meer gekregen.

Vogelbeest | 12-08-14 | 11:53

Ik zou graag met Rob Hoogland eens een biertje drinken.

quackel | 12-08-14 | 11:53

Hij had al sinds zondag in een situationroom moeten zitten. Plan van aanpak maken. Bellen met hoge piefen. Manschappen tellen.
Maar nee. Hij niet. Want hij is een LAFAARD. Een PLUCHE TREKPOP.
Aftreden! Nu!

Dhr. de Wit | 12-08-14 | 11:53

Tsja, ach, wat er nou eigenlijk gebeurd? Zijn er doden gevallen? Guttegut de zoveelste demonstratie die niet helemaal volgens plan verloopt, ach...

't is ook maar waar je je druk over maakt. Niet dat ik pro moslim ben hoor, maar zolang bij die gasten hun IQ kleiner is dan hun schoenmaat moet je je ook niet te snel druk maken...

mrXL | 12-08-14 | 11:51

Vakantie hebben is ook een recht, Jozias staat fier overeind dat recht te beschermen vanaf zijn vakantieadres.

XaleX_2 | 12-08-14 | 11:51

Noem het lef òf laf.....

Ik_simpeleziel | 12-08-14 | 11:51

Hij kan altijd nog een bedrijfje beginnen in crisis management in spanje ofzo.

Bluto Blutarsky | 12-08-14 | 11:51

Samengevat is dus een camerateam van Geenstijl met stenen bekogeld, een camera van ZoomIn gesloopt en een camerateam van de Telegraaf gemolesteerd. Allemaal op 1 middag. Op 1 demonstratie.

Drie keer is scheepsrecht.

Feynman | 12-08-14 | 11:50

Gaza in Nederland? Beroerd perspectief, maar wel het gevolg van onze wegkijkende, ontkennende 'over'heid.
Wat een onvoorstelbaar slappe hap.
Gek he, dat we denken dat een groot aantal van onze bestuurders antisemiet zijn....

L.E. Raar | 12-08-14 | 11:49

Internal server error. Joris!

crisiswhatcrisis | 12-08-14 | 11:49

-weggejorist-

crisiswhatcrisis | 12-08-14 | 11:49

Tsja, we laten verantwoordelijkheden toch niet zomaar in de weg staan van vakantie, hè!

Parel van het Zuiden | 12-08-14 | 11:49

Het is allemaal de schuld van GeenStijl en de Telegraaf, lees ik op de PC media.
Zielige booslims werden "uitgelokt".
De "reputatie" van de Schilderswijk is onnodig aangetast.
Yeah, right.
Weg met Van Aartsen!

crisiswhatcrisis | 12-08-14 | 11:48

Prima, vooral wegblijven. Laat het maar eens flink uit de hand lopen. Ik heb er zin an.

Parsons | 12-08-14 | 11:47

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl