Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VictorieVerslag. Abou Moussa over Haagse ISISrellen

Scrollen maar. In deze twittertimeline vertelt een bijzonder opgetogen Azzedine "Abou Moussa" Choukoud in 63 (!) tweets de jihadistische versie van de Pro Patria-demo Kalifaatrellen in de Haagse Shariadriehoek. Met een mengeling van trots, agressie, propaganda en beschuldigende vingers naar iedereen behalve zichzelf beschouwt de erkende Jihadronselaar de gebeurtenissen in de Haagse Schilderswijk van gisterenavond. Zijn huisblaadje heeft ook nog een Glorieus Verslagje. Aan de andere kant wachten we nog steeds vol smart op een verklaring van de Gemeente Den Haag en/of burgemeester Van Aartsen over het feit dat 1 complete wijk niet meer onder het Haagse stadsbestuur lijkt te vallen. Maar het is vooralsnog angstvallig stil aan de overkant...

Reaguursels

Inloggen

Elke religie is gedoemd tot onderdrukken.
Dat is de wil van god.

b-rr-rrrr | 12-08-14 | 04:27

Aartsen je bent een mega fuckup, je moest je je ogen uit misselijke kop schamen, mijn illustere voorouders wisten wel raad met jouw soort

Occipitaalcasibus | 11-08-14 | 23:41

gutgutgut,
Nee, niet het Nederlandsche volk! Echter wel iets dat hard nodig is, een tegengeluid en ook wel een gevoel die neem ik aan de meeste mensen van Nederland zullen hebben bij de daden van de isis slagers. Die gasten moeten worden aangepakt, de politiek hoeven we niet op te rekenen dat hen dit probleem goed aan gaat pakken. We moeten als volk een statement maken en zien te breken met die politiek correctheid!

Dutchmen32 | 11-08-14 | 21:34

Hij spreek over nsb vlaggen hebben we foto's

plf | 11-08-14 | 19:10

@medusa324 | 11-08-14 | 17:48

Dus dat werd bedoeld met 'Mosselman' , ik dacht altijd een mosselenboer ofzo ;)

Rest In Privacy | 11-08-14 | 18:09

Bruno Alaska | 11-08-14 | 12:57

Mo IS Vies.

Rest In Privacy | 11-08-14 | 18:07

Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar vroeger was echt alles beter. Toen Sinterklaas nog een onschuldig kinderfeest was en de enige moslim van Nederland een mosselman was die in Scheveningen woonde. Nou ja, daar is het dus blijkbaar fout gegaan....

medusa324 | 11-08-14 | 17:48

quantumcollider | 11-08-14 | 13:40
Ik wil best de rechtsstaat verdedigen, maar ik ga niet meewerken aan het salonfähig maken van een clubje prinsenvlagzwaaiers. Ik denk dat meer mensen er zo over denken anders was het aantal deelnemers groter geweest. ProPatria vertegenwoordigt niet het Nederlandse volk.

gutgutgut | 11-08-14 | 17:47

Ik dacht dat niet de persoonlijke smaak van de Joris-van-dienst het criterium was, maar louter en alleen het wetgevend kader. Ik weet redelijk zeker daar niet tegen te hebben gezondigd. Zal wel een gevalletje stagiair met neiging tot hoogheidswaanzin zijn. Of een Johnny-do-good natuurlijk: net wat we nodig hadden.

Aardbewoner | 11-08-14 | 17:28

@ Joris: krijgen we nou?

Aardbewoner | 11-08-14 | 17:24

Geef de mensen van Pro Patria een steuntje in de rug met hun anti ISIS demonstratie. A.s. 20 september opnieuw de mars voor vrijheid! Zeg nee tegen ISIS in Nederland.

www.facebook.com/ProPatriaNederland?r...

Watmaakthetuit | 11-08-14 | 17:21

Verbaasd over Joris is.....

Einde van de Domheid | 11-08-14 | 17:18

Watching the Wheels | 11-08-14 | 16:55

Ik denk niet van mezelf dat ik de waarheid in pacht heb, maar volgens mij mis jij een gevoel voor urgentie. Ook vertoon je de typische tekenen van zelfhaat, hoe subtiel ook, die ons ten gronde richten. Waarom nu weer focussen op die ene malloot met bivakmuts: is die dan zo representatief? Waarom voor de honderdduizendste keer het proces van Wilders gemaakt? Waarom 'hem pakken' op een zogezegde inconsequentie in z'n denken en zijn volledige programma verder onderbelicht laten: heb je dan nog nooit gehoord dat enkel dwazen nooit van gedacht veranderen? Waarom het verwerpelijke gedrag van crimineel gespuis vergoelijkend afdoen als het neutraal lijkende 'reacties'?
.
Tegels zoals die van jou kwamen hier tien jaar geleden al voorbij. Die emigrerende Nederlanders, dat is al t-i-j-d-e-n een probleem. In het vorige decennium hebben we daarmee zo'n zeven jaar achter elkaar een nieuw record gebroken: tel uit je, eh, verlies. Dat is overigens niet exclusief des Nederlanden hoor: in Frankrijk vertrekt meer dan de helft van de jongeren die een master of iets dergelijks op zak hebben. Wie emigreren er dus? Kapitaalkrachtige en/of hoger opgeleide autochtonen, net die mensen, of je dat nu graag leest of niet, die het 'Rijnlandmodel' altijd op hun schouders hebben gedragen. Als je alles bij elkaar ziet: immigratie én emigratie, verouderende autochtone bevolking, verontrustende nataliteitscijfers van, eh, specifieke allochtonengroepen, droefwekkende nataliteitscijfers van autochtonen,mensensmokkel, gezinshereniging, importbruiden, kapitaalvlucht... dan krijg je een schrikwekkend toekomstbeeld. Dat ga je niet keren met overgecultiveerd nuanceren of polderen. Dat zijn recepten uit het verleden, en de nabije toekomst zal je dat veel ruwer leren dan ik met m'n pennetje daartoe in staat ben.

Aardbewoner | 11-08-14 | 17:10

Ondertussen ergens in Irak:

er komen steeds meer berichten over verkrachtingen binnen, ook van meisjes die pas 12 of 13 jaar oud zijn. Ook kinderen worden gedood en soms ook onthoofd. Meerdere ooggetuigen hebben gemeld dat hoofden van vermoorde kinderen op houten palen zijn gespietst.

De islam loopt honderden jaren achter op de westerse wereld. De kruistochten liggen inmiddels ver achter ons. Verschrikkelijk wat daar gebeurd, wie het voor elkaar krijgt weet ik niet maar laat in Nederland het kwaad de kop ingedrukt worden. Rutte?

Signori | 11-08-14 | 17:05

@Aardbewoner | 11-08-14 | 16:39
Nee onzin, ik vind ISIS verwerpelijk en belachelijk dat Wilders in zijn eigen land zo beveiligd moet worden. Pim Fortuyn, Hans Teeuwen, Theo van Gogh zeiden het juist: 'je moet alles kunnen zeggen, de grens ligt bij dreigen met geweld'. Als links en rechts niet 1 lijn trekken door vlaggen van Hamas en ISIS te verbieden, maken ze m.i. een fout. Je moet alleen onderscheid maken en niet alles over 1 kam scheren. Als je met zo'n Vlaamse leeuwenvlag door een Schilderwijk gaat wandelen met een bivakmuts op is het toch niet gek dat ook dat weer bedreigend kan overkomen en tot reactie leidt? Inhoud ok, geweld of oproepen daartoe moet je gewoon van 2 kanten afwijzen. En de politiek zou wat meer moeten doen om te voorkomen dat mensen aan de onderkant van de samenleving in de knel komen. En even geen buitenlanders erbij (wat Fortuyn al adviseerde), eerst alle problemen oplossen, is ook niet zo'n vreemd idee. Er is alleen nog een probleem, 140.000 Nederlanders emigreren jaarlijks www.elsevier.nl/Economie/nieuws/2013/1... dus als je dat niet compenseert dan heb je krimpt en kun je weer verder bezuinigen.

Watching the Wheels | 11-08-14 | 16:55

Watching the Wheels | 11-08-14 | 16:35

Jij doet me denken aan een uitspraak van Scheffer, in 2000, maar o zo actueel: "Zoals altijd zijn wij beter in het voeren van een vorige oorlog." Het land staat bijna in brand, de vlag van ISIS wappert in de grote steden, maar hier hebben we het zoveelste heilige boontje weer dat nog eens het proces van Wilders zal komen maken, een man die al tijden geen leven meer heeft, om van z'n gezin dan nog maar te zwijgen. Wat ben je dapper! Doei!

Aardbewoner | 11-08-14 | 16:39

@Aardbewoner | 11-08-14 | 16:27
Ik denk eerder dat je Rutte bent, Doe 's normaal en rustig joh :) ? (geintje) Nou ik ga weer aan het werk, doei :) !

Watching the Wheels | 11-08-14 | 16:35

-weggejorist-

meneer der meneren | 11-08-14 | 16:30

Watching the Wheels | 11-08-14 | 16:16

Zie jij mij ergens het programma van Wilders te vuur en te zwaard verdedigen? Ik stel me teweer tegen de aantijging dat ik Wilders zou zijn. Zoek eens een andere kapstok om je geraaskal aan op te hangen. Qatar is de grootste sponsor van terrorisme wereldwijd. Ik heb jou niet nodig om m'n huiswerk te maken. Voorzover de walging me niet doet stoppen, uiteraard.

Aardbewoner | 11-08-14 | 16:27

Watching the Wheels | 11-08-14 | 16:16

Gast! Sta

Aardbewoner | 11-08-14 | 16:24

Einde van de Domheid | 11-08-14 | 16:09

Ik mag je ook quoten zonder je toestemming hoor.
.
Je Geert Wilders-fixatie is zielig.Ook in landen en zelfs werelddelen waar ze geen Geert Wilders kennen, hebben ze miserie met de islam: dat weet zo ongeveer wel iedereen. Ik heb nooit gezegd dat er 'geen goede moslims' zijn of iets van die strekking. Mijn afkeer richt zich tot de islam. De goedwillenden zijn er, maar ze zijn met veel minder dan jij suggereert en ze worden overal, altijd weer, overstemd door de fanatici. Radicaliteit is nu éénmaal inherent aan de islam; je moet daar de boodschapper niet voor met de vinger wijzen.
.
Ik zou voor jou begrip moeten tonen,nadat jij hier honderden mensen hebt gestalkt zonder een zweem van spijt? Dank je de koekoek: ik ben wel goed maar niet gek. Of moet ik deemoed betonen tegenover al die lieve gematigde moslims van je? Ook bedankt: mijn sympathie gaat uit naar autochtonen en goedwillende allochtonen gelijk, die al decennia gebukt gaan onder het leed dat jouw krapuul aanricht. Ik weiger de kop te aaien van het beest dat bijt in de hand die het voedt. Amen.

Aardbewoner | 11-08-14 | 16:23

Links moralisme kan niet bedreven worden zonder een gemeenschappelijke vijand.

Vandaar dat Wilders er in elke discussie met zijn haren word bijgesleept.

Daarvoor was ene P.Fortuijn de linkse kop van jut die uiteindelijk rust vond toen hij een bloemperk boven zich had staan..

The real Flex | 11-08-14 | 16:22

-weggejorist-

The real Flex | 11-08-14 | 16:22

@Aardbewoner | 11-08-14 | 15:56
Wilders stemde in zijn VVD-tijd VOOR invoering van de EURO en VOOR de deelname van Griekenland aan de EU. Islam zuigt, maar dat geldt voor de meeste godsdiensten. Koran staat net als Oude Testament vol geweld, moorden, offeren en meer van die onzin. Paar malloten hebben nu bedacht dat dat goed kunnen gebruiken bij hun agenda om een deel van de wereld olievoorraad onder controle te krijgen en die lui willen niet overal McDonald's. Hoe meer moslims in Den Haag met rare vlaggen wapperen, hoe meer Nederlanders zich in de kou gezet voelen en iets willen doen, hoe meer het verhardt. In Irak geldt hetzelfde, hoe meer McDonald's hoe meer identiteit afgenomen wordt hoe meer van de plaatselijke welvaart/bronnen onder vreemden verdeeld wordt, des te makkelijker is het om moordenaars in naam van Donald Duck of wie dan ook te laten moorden.
.
Uiteindelijk gaat het alleen om geld en macht, olie en gas en verbindingen www.alletop10lijstjes.nl/top-10-landen...
.
En het leuk is dat zowel hier als daar met name het arme deel van de bevolking makkelijk voor het karretje te spannen is om elkaar de hersens in te slaan als het zo uitkomt. Voor de rijken aan beide zijden verandert er niks, ze laten het volk een beetje dollen totdat ze op een bepaald moment ingrijpen als er dubbelen doelen te bereiken zijn.
.
Ter overdenking: Onze WK vriend Qatar steunde ISIS in het begin (tbv. een gaspijplijn www.uitpers.be/index.php/midden-oosten... ), het interesseert ze allemaal geen r**t als hun doelen maar linksom of rechtsom bereikt worden. Het komt wel goed uit dat de bevolking hier rechts gaat denken en links geen r**t doet om problemen op te lossen, continuïteit.

Watching the Wheels | 11-08-14 | 16:16

"Wat blijft staan is dat ik de Islam een authentieke religie vindt""

authentiek

Gelijk aan het origineel

Echt en betrouwbaar

Het origineel was er een slordige 1000 jaar eerder ,en heeft tevens ook hele andere naam ?
Gelijk is het origineel dan ook niet,zelfs de kopie/paste ervan is totaal anders.
Echt is dan een kopie die 1000 jaar later volgt en is dan ook nooit het origineel meer te noemen.
En betrouwbaar is geen enkel godje om de doodeenvoudige reden dat de godjes nooit bestaan hebben en ook nooit gaan bestaan.
(De goden kunnen dan ook niet eens hun eigen heilige spelregeltjes op schrijven dat moet een profeet onder geestveruimende middelen dan doen,,pff))
Dus ook het (heilige?)boek is daarmee een sprookjesboek.
Al is dit sprookjesboek dan meer een oorlogshandelingen boekwerkje geworden.

Vele sprookjes hebben vele goden hier een paar honderd uit de geschiedenis (waarvan de meeste zijn vergeten of vervangen(.)

nl.wikipedia.org/wiki/God_(algemeen)
nl.wikipedia.org/wiki/Godin

The real Flex | 11-08-14 | 16:14

Aardbewoner | 11-08-14 | 15:56
Als je de clericale pedofilie relateert aan de stichter van die religie dan doe je hetzelfde als Geert Wilders. Dan sla je de plank mis, dan heb je een kansloze strategie die de tegenstander sterker maakt.
Maar goed, kennelijk voel je je alleen maar goed als je veroordelend en onverzoenlijk spreekt zonder begrip te tonen. Daarmee lijk je dan weer op hetgeen je zo verafschuwd. Je mag me quoten; De Islam is een fantastische religie, dat klopt, maar het instituut is zo beheerst door duistere krachten dat ik inmiddels denk dat de religie overheerst wordt door haar ziekten.
Voor de laatste keer, sleep niet de goedwillenden mee in je oordeel erover. Behandel goede mensen niet als verholen verdorvenen. Of beter nog, als je kwaad wilt bestrijden, ga dan hard vooruit met iets goeds. #end

Einde van de Domheid | 11-08-14 | 16:09

En weer heeft een ander het gedaan!!

GebuktIsGenomen | 11-08-14 | 16:02

-weggejorist-

Aardbewoner | 11-08-14 | 15:56

Het schilderswijk-kalifaat in Den Haag gaat eigen politie regelen naar oud islamitisch religieus concept.
Paarden worden er dan ook vervangen voor kamelen .
Echter ...
Eerste bewijs: MERS is overdraagbaar van kameel op mens ...
www.nrc.nl › Nieuws › 4 Juni 2014
4 jun. 2014 - Onderzoekers hebben meer bewijs gevonden dat het MERS-virus ... De onderzoekers bestudeerden het ziekteverloop van een kameel in .

Eind goed al goed ?

The real Flex | 11-08-14 | 15:49

@Einde van de Domheid | 11-08-14 | 15:43

De profeet himself was een warlord.... iemand die moordend en verkrachtend door de woestijn trok.... zijn nazaten kopiëren slechts dat gedrag.

Fatwabuster | 11-08-14 | 15:49

'Over' -> 'Overal', 'betuurders' -> 'bestuurders'.

Watching the Wheels | 11-08-14 | 15:46

Aardbewoner | 11-08-14 | 15:34
Klopt, aanvankelijk zag ik het niet, vond het een hopeloos onvoorstelbaar idee. Geleidelijk ben ik het wel serieus gaan nemen, maar de manier waarop Wilders dat doet heb ik altijd katalyserend gevonden. Ik ben een geruim aantal jaren anti-PVV en anti-islamisering. Als je het een beetje had gevolgd zou je zien dat ik behoorlijk scherpe debatten hier heb gehad en heb. Tenslotte is er nog een feit dat iedereen verbaasd; dat een club waarvan Al Qaida walgt nu dagelijks in het nieuws is. Wat blijft staan is dat ik de Islam een authentieke religie vindt, overgenomen door warlords, een -mij dunkt- effectievere strategie dan de religie/profeet beledigen en daarmee iedereen tegen je in het harnas jagen.

Einde van de Domheid | 11-08-14 | 15:43

@hebbuh | 11-08-14 | 14:01
Bouwmaffia, banken en Maserati rijdende woningcooperatiebestuurders zijn inderdaad met hun eigen belangen bezig en diep geïnfiltreerd in de Nederlandse politiek. Hetzelfde geldt voor tuinbouwlobbyisten, vleessector, energiesector etc. Over waar geld van de massa in rond gaat of subsidie te verkrijgen is (zoals in de land- en tuinbouw) zie je 'betuurders' een graantje meepikken. Ze vergeten de problemen op te lossen, zijn vooral bezig met de korte termijn. Even 100.000 Polen binnenhalen om op korte termijn de winsten van bijvoorbeeld tuinbouwbedrijven te laten groeien voor die paar tuinbouwmiljonairs. Als 10% van de afzet wegvalt door EHEC of Rusland of wat dan ook moeten ze weer aan het subsidie-infuus. Op de lange termijn ontstaan sociale problemen (ook weer met die groepen), want het blijft tomaatjes kweken in de vrieskou, maar dat zien ze dan wel weer. Alles is korte termijn politiek, het belang van de bevolking (zeker het laaggeschoolde deel) interesseert niemand, zo hard is het, of er moet iets aan te verdienen zijn (verbouwen tot Vogelaarwijk ofzo).
.
Wat alleen onbegrijpelijk is ... mensen worden er blijkbaar 'rechts' van als links je in de kou laat staan. Dat is win-win voor de daders ;).

Watching the Wheels | 11-08-14 | 15:41

Goed geschreven Van Rossum. Snap niet hoe je het volhoudt om die zooi te lezen, maar goed dat je het doet.

Ergea | 11-08-14 | 15:35

Einde van de Domheid | 11-08-14 | 15:27

Jij hebt altijd met hand en tand de islamisering ontkend. Als je ook maar een beetje eergevoel had zou je de hand eens in eigen boezem kunnen steken. Het feit dat je dat niet doet maar weer eens naar een ander wijst, sterkt me in m'n overtuiging dat jij altijd zeer bewust de waarheid geweld hebt aan willen doen. Ergo: je bent een rat. Nu kan je er Wilders wel met de haren bijsleuren, maar dat heeft er niets mee te maken. Je bent een oertrol, gevallenverstand.

Aardbewoner | 11-08-14 | 15:34

@Blansjaar | 11-08-14 | 15:31
Dat zijn ISIS en Boko Haram eens met de SP.

Lewis Lewinsky | 11-08-14 | 15:33

""Als GW zijn electraat niet uitzoog voor een zeteltje, zich niet consequent isoleerde, maar zijn punt beter politiek neerzette was eea zover niet gekomen.""

www.telegraaf.nl/buitenland/22953648/_...

Als dat oorlogsboek(koran) verboden zou worden kan de imam niet wekelijks daar zijn haatpreek uit houden.

Droeftoeter.

The real Flex | 11-08-14 | 15:33

-weggejorist-

Blansjaar | 11-08-14 | 15:31

Aardbewoner | 11-08-14 | 14:43
Niet bang en niet bang geweest.
Als GW zijn electraat niet uitzoog voor een zeteltje, zich niet consequent isoleerde, maar zijn punt beter politiek neerzette was eea zover niet gekomen.
Daarmee bedoel ik niet wereldwijd, wellicht zou dat gelijk zijn gebleven, maar zou er een bredere tegenbeweging zijn.

Einde van de Domheid | 11-08-14 | 15:27

In het Haagse stadhuis is het altijd stil. De Haagse B&W staan verder van de bevolking dan een gemiddelde minister of staatssecretaris. Kijk alleen al naar figuren als Kool of Baldewesingh en in het wat verdere verleden Noordanus, Norder of Duijvestein. Stuk voor stuk totaalmalloten die volledig hun eigen gang gaan en op hun weg een spoor van ellende achterlatend. Wat dat betreft past een Van Aartsen perfect in het rijtje. En dat is dan weer niet vreemd, want zo heeft Jozias het van zijn vader geleerd.

Mr Dixit | 11-08-14 | 15:17

@Lewis Lewinsky | 11-08-14 | 15:09
Er zijn er wel meer dan die mocro (GS, 2897 enz.)
Wat te denken van die van Aertsen? Is ONS motto niet Je Mantiendrai, Joziafientje?

Petrus Poortwachter | 11-08-14 | 15:13

@Petrus Poortwachter | 11-08-14 | 15:05
Precies. Maar nadenken is sommigen, en dan bedoel ik mocro2897, niet gegeven.

Lewis Lewinsky | 11-08-14 | 15:09

@Lewis Lewinsky | 11-08-14 | 15:04
Daarom heet het ook zo.

Petrus Poortwachter | 11-08-14 | 15:05

@Mocro2897 | 11-08-14 | 14:24
Nederland is ons land. Van de Nederlanders.

Lewis Lewinsky | 11-08-14 | 15:04

Het gaat goed fout als er aan dat soort figuren niets gedaan wordt...

boeha | 11-08-14 | 15:03

Einde van de Domheid | 11-08-14 | 14:41

Nee joh, ik ben Napoleon en jij een vliegtuig. Jij post hier al tijden. Vroegâh was er nooit wat aan de hand. Nu 'ben je bang' dat het te laat is. Ik denk dat jij een rat bent. Zeg dat Gareth Weldon het gezegd heeft.

Aardbewoner | 11-08-14 | 14:43

Guido | 11-08-14 | 14:36
Er zijn arrestaties verricht.
Palestijnen vieren ook dagelijks de overwinning, daar moet je niet teveel waarde aan hechten.

Einde van de Domheid | 11-08-14 | 14:43

verwijt ook jou

Einde van de Domheid | 11-08-14 | 14:42

@josef kuijpers1852 | 11-08-14 | 14:00
wat dacht je van onontplofte bommen ruimen in gaza.. dat zal ze leren.

GekkeDave | 11-08-14 | 14:41

Aardbewoner, ik denk dat jij Geert Wilders bent (altijd gedacht). Denk eigenlijk dat ook wat jij de linkse kerk verwij jou te verwijten is. Namelijk, dat te weinig mensen zich voor islamisering interesseren omdat het vooral samengaat met jouw algehele visie op religie. Religie in politiek en de toon waarop dat gebeurt. Ben bang dat het ook te laat is (net als voor Isis om nog religieus te worden.) om daar nog wat aan te doen.
Maar, een mens kan natuurlijk altijd proberen...

Einde van de Domheid | 11-08-14 | 14:41

@Mocro2897 | 11-08-14 | 14:24

Hey schizofrene.... ze riepen: "Wij zijn Nederland"... en die Marokkanen in dat zuiphuis zijn toch vooral Nederlanders of is het toch anders en voelen zij zich vooral Marokkaan en islamiet... en dat Nederlanderschap is enkel goed voor de uitkering, toeslagen en andere tegemoetkomingen die hier geheel ten onrechte gratis worden uitgedeeld aan de massa's uitvreters in de Schilderswijk.

Fatwabuster | 11-08-14 | 14:40

Voorspelbaar. Dit is nu precies de reden waarom de ME gisteren een charge had moeten uitvoeren op de lichtgetintiërs: elke concessie wordt als overwinning gevierd, en is het bewijs van hun superioriteit over de domme kaaskoppen.

Guido | 11-08-14 | 14:36

Even het schuimbekken van mocro2897 afwachten. Wie brengt 'm op temperatuur?

Aardbewoner | 11-08-14 | 14:36

@quantumcollider | 11-08-14 | 13:09
ik hoop 5000 en 500 mariniers ter ondersteuning. We pakken zelf die smerige berbers wel op en gooien ze eigenhandig de zandbak in. daarna de bulldozers de zandbak vullen met zand, heel veel zand.

GekkeDave | 11-08-14 | 14:35

Gaat niemand hier naar voetbalwedstrijden. Daar heb je standaard ME en vallen en standaard klappen en dus gewonden. Dus zo spannend is dit niet hoor!

Mocro2897 | 11-08-14 | 14:33

Alles welbeschouwd is het simpel. Het politieke establishment is banger van het tuig dan van de burger. Het is dus geen kwestie van niet begrijpen, het is een kwestie van er niet aan willen.

Aardbewoner | 11-08-14 | 14:33

"ik begrijp dat wij als beesten in de media worden afgebeeld maar dat zijn wij niet. Praat met inhoud en gezond verstand".
Zoals je geliefde profeet deed? Veel quasi-intellectuele inhoud, gezond verstand nogal magertjes.

dedeurs | 11-08-14 | 14:31

Het taalgebruik van die Abe Moes, klinkt als het taaltje dat gebruikelijk was in de propagandafilmpjes van de Nationaal Socialistische Beweging in de jaren '30 en '40.

En dan die bloemetjes op zijn avatar...

Peter Emile | 11-08-14 | 14:29

'vredige blokkade van S'wijkers' , ik zal hem eens vredig een stenigen, ik doe het met alle liefde ook nog.

Boobystrap | 11-08-14 | 14:28

Ik vond het wel mooi bij het achtuur journaal. Geen woord over ProPatria, wel melding van nieuwe Isis malheur met als aanleiding daarvoor het verbranden van een koran door koerden

Petrus Poortwachter | 11-08-14 | 14:25

De motie Halsema staat nog steeds fier overeind.
Daarin staat duidelijk geschreven dat het tegengaan van Islamisering in Nederland geen doelstelling van beleid is.
Een overgrote meerderheid van de tweede slaapkamer is daar mee akkoord gegaan.
Nu moeten ze niet gaan piepen nu de consequenties steeds duidelijker worden.
Wie is de eerste hypocriet die aan zijn eerdere mening gaat tornen?
Wie?
Of moet het volk het met geweld afdwingen?

Dostranamus | 11-08-14 | 14:25

Lekker handig zeg. Ze stopten bij een cafe met marokkanen en riepen Nederland is ons land en bla bla. Logisch dat het uit de hand loopt. Maar ja de meeste hier hebben het niet zo met nadenken.

Mocro2897 | 11-08-14 | 14:24

Abou Moussa, wat is er met jouw Godsbeeld gebeurt als jij denkt dat Hij hier blij van wordt?

Einde van de Domheid | 11-08-14 | 14:22

Even los van de juridische kant, de jongeren stonden daar met Isisvlaggen stenen te gooien. Isis hongert kinderen uit en begraaft mensen levend, ze kruisigen en onthoofden mensen. RTL news had een one-liner in de newsliner (ME arresteert een paar stenengooiers) dat was het.

Einde van de Domheid | 11-08-14 | 14:21

hebbuh | 11-08-14 | 13:45
"U bedoelt iedereen in Schubbekutterveen natuurlijk."
Als ze het daar doorzien dan overal ! Is het je bedoeling mij gelijk te geven? Dank.
"Wilt u niet voor mij praten bvd."
Mijn reactie was op "Piet van het Padje" die net als jij van het padje is en zich eerlijk zo noemt.
Je valt daarmee door de mand. Welke nicks gebruik je momenteel op GS ?
Lijkt me een geval voor Joris.

gutgutgut | 11-08-14 | 14:20

Zo leer je nog eens wat:

"Abou" is arabisch voor "anus te huur"
"Moussa" betekent "veel voor weinig"

broek vol goesting | 11-08-14 | 14:17

@Peter Emile | 11-08-14 | 13:47
Dat dureven ze niet en mogen ze niet.
Gewoon alle uitkeringen stopzetten zonder opgaaf van redenen.

Uw Verzekeringsadvis | 11-08-14 | 14:16

Jan Boule | 11-08-14 | 13:36
ISIS is volgens de VN een terroristische organisatie dus aanhangers moeten vervolgd kunnen worden.
Heb jij iets tegen de CEDH, en zo ja, wat?
CEDH Art 9. Vrijheid van denken, geweten en religie.
CEDH Art 11. Vrijheid van vergadering en vereniging.
Daar kun je alleen maar voor zijn.
Die dingen staan ook in de NL wet.

gutgutgut | 11-08-14 | 14:13

quackel | 11-08-14 | 13:26
Maar tussen gelijk hebben en gelijk krijgen zit een wereld van verschil.
Wij,Hollanders,zijn er altijd zelf nog bij mochten die muzelmannetjes hun 'gelijk' willen halen.

swassannuf | 11-08-14 | 14:03

Wel aandacht voor;

MuteSounds: muziekfestival voor doven én (slecht)horenden

MuteSounds is een gratis muziekfestival voor doven, slechthorenden én horenden.

Zo typisch, gek landje

Koning Radboud | 11-08-14 | 14:00

-weggejorist-

josef kuijpers1852 | 11-08-14 | 14:00

@Kaas de Vies | 11-08-14 | 12:50
Jo de Vies?
Bruno Alaska | 11-08-14 | 12:57

Nee,Kaas Abdeloui..

dirkieeee | 11-08-14 | 13:58

Typisch weer, om de haat en geweld van die moslims in Den haag te verklaren gaan we maar weer de Nederlandse demonstranten wegzetten als neo nazi's of nationalistische medemens... hahaahaha De moslims denken er weer mee weg te komen door zichzelf weer als slachtoffer te plaatsen de slachtoffer rol kennen we wel, we krijgen niet ons zin of er gebeurd iets dat mij niet aanstaat en de ander is gelijk een racist! Tja in een land waarin wij, ons autochtonen zogenaamd beter moeten wezen en altijd politiek correct moeten zijn, maken ondertussen de moslimmetjes er genadeloos misbruik van.

Dat die moslims het nazi verhaal erbij halen, tja iets met ontwikkeling.. Maar dat autochtonen hier nog intrappen? Als men niet wil inzien hoe kwaadwillend deze stroming is? Hoe deze stroming tegen ons westen is en onze normen&waarden, democratie en rechten ondermijnd zou ik zeggen neem een enkeltje Irak.En zie wat voor een mooie wereld daar is, de rechten van de mens, de rechten van vrouwen, homo's of westerlingen. Open je ogen en accepteer deze racistische haatdragende moslims nooit! Deze groep mag nooit wat te vertellen krijgen binnen ons land en Europa, de zandbak is waar ze thuis horen!

Dutchmen32 | 11-08-14 | 13:56

ff copie + plak ...
Australië in shock door jihadkind
SYDNEY -

Australië heeft geschokt gereageerd op een maandag gepubliceerde foto van een 7-jarige jongen die lachend poseert met een afgehakt hoofd. De Australische jongen is met zijn twee broertjes en geradicaliseerde vader in het oorlogsgebied in Syrië, waar de man vecht voor ISIS.

binnenkort ook in hier te bewonderen

witchmaster | 11-08-14 | 13:54

Gemeente Den Haag en/of burgemeester Van Aartsen wie zwijgt stemt toe zo iets was het toch ???
Ik weet in ieder geval WEL waar mijn stem heen gaat!!

witchmaster | 11-08-14 | 13:51

@quackel | 11-08-14 | 13:33
Idd! en dan zit zo'n idioot nog te beweren dat het hun wijk is.

deraderendraaien | 11-08-14 | 13:48

Op veel foto's en filmpjes uit die kudtwijk zie ik jonge mannen lopen met baarden en lange soepjurken. Ook als ik voor zaken in 020-Gaza moet zijn, zie ik jonge mannen lopen met baarden en soepjurken.

Je maakt mij niet wijs dat iemand die erbij loopt als een barbaar uit de 13e eeuw, ook maar enige kans maakt op een fatsoenlijke baan.

Oók maakt niemand me wijs dat iemand die erbij wenst te lopen als een voorhistorische woestijnrat, überhaupt geïnteresseerd is in een fatsoenlijke baan in een land met een veel te ruimhartige uitkerings-industrie.

Wat ik me dus afvraag: moeten al die onrendabele, parasitaire soepjurken met een aangekweekte geestelijke afwijking die 'islam' heet, niet eens dringend onder de vergrootglazen van een legertje UWV-controleurs??

Peter Emile | 11-08-14 | 13:47

ProPatria was mijns inziens geen ultra rechtse demonstratie ook al doen sommige media ons dat geloven. Dat zeggen ze immers zelf (als B&H tenminste de spreekbuis is van ultra rechts): bloodhonournederland.com/2014/08/state...

Wat dat betreft denk ik dat ultra rechts op sommige punten zij aan zij met de moslims kunnen mee marcheren. Ze profileren zichzelf immers niet voor niets als Nationaal SOCIALISTEN.

Je hoeft niet ultra rechts te zijn om vol irritatie en afkeer te knarsetanden vanwege deze ontwikkelingen in Nederland. De gewone hardwerkende gemiddelde Nederlander begint er gelukkig meer dan genoeg van te krijgen en dat kan wel eens tot iets goeds leiden: een nationaal breed gedragen beweging van volksverzet.

matrixbluepill | 11-08-14 | 13:46

Op de Joop blijft het ook stil.
Zijn maar weer over Gaza begonnen, niks over 070.

Uw Verzekeringsadvis | 11-08-14 | 13:46

gutgutgut | 11-08-14 | 13:36
U bedoelt iedereen in Schubbekutterveen natuurlijk.
Wilt u niet voor mij praten bvd.

hebbuh | 11-08-14 | 13:45

Wat we nodig hebben is een wetswijziging. Verklaar IS tot een terroristenorganisatie met reli-fascistische denkbeelden en maak lidmaatschap en symphatiseren strafbaar. Dan oppakken, denaturaliseren in het geval van dubbel paspoort en naar behoren straffen. Ja, óók gezinnen. Het heeft inmiddels lang genoeg geduurd dat dit soort beesten zich onder het mom van 'religie' met hun haatideologie kunnen verschuilen onder onze 'vrijheid van godsdienst', iets dat hier juist bestaat om onze inwoners TEGEN dit soort gedrochten als IS te beschermen.

Adversary | 11-08-14 | 13:45

NFC | 11-08-14 | 13:27
.
De echte verantwoordelijken hebben met de islam een dolle hond in de arena gegooid om Onze Saeck multicultureel te kunnen ontwrichten, af te kunnen breken en daarbij zelf buiten schot te blijven. Om te kunnen 'richten' zal helaas eerst met die dolle hond moeten worden afgerekend. Alle 'ismen' hebben inmiddels bewezen nergens een antwoord op te zijn, met onze beschaving was het al een tijdje gedaan. Leuker kunnen we het niet maken.

Bezek | 11-08-14 | 13:44

Lochos | 11-08-14 | 13:11

Goed dat je het plaatst.
Veel allochtonen en links-georienteerde autochtonen weten niet het verschil tussen bijv. Blood&Honour, Vlaams Blok of PVV. Voor hun is het allemaal 'extreem-rechts'.
Ik, als NL-er, begrijp waarom ik gisteren wel een vlag met de vlaamse leeuw zag maar geen blood&honour of daarmee vergelijkbaar.
Eigenlijk is vlaams belang op punten zelfs milder dan de PVV. PVV Wilders stelde bijv. deportatie van draaideur-criminele moslims voor, terwijl Vlaams belang het weer heeft over een terugkeerpolitiek voor notoire onaangepasten. Afijn, zo zijn er nog veel en veel meer verschillen.
Waar het om gaat is dat als het aan ISIS-fanboys ligt die vrijheid die die verschillen mogelijk maken straks verleden tijd zijn. Wat volgt dan? Straks ook genocide in NL?

gaffelbaard | 11-08-14 | 13:43

Die Abou praat wel érg makkelijk over de zogenaamde "Neonazimars"… die kerel moet z'n baard eens uit z'n ogen halen, want het wás helemaal geen neonazimars. Het was een protest tegen de pro-IS en pro-gaza demonstraties, en dat was én meer dan gerechtvaardigd, én hoog nodig ook.
_
Niet dat de overheid hier van leert natuurlijk, maar goed dat de burger eens het heft in eigen hand begint te nemen.
_
Neemt trouwens niet weg dat er vást neonazi's tussen liepen, maar wat wil je dan? ALLE demonstranten van de pro-IS en pro-Gaza demonstraties waren extremisten, hadden regelmatig hun gezicht verborgen e.d. En dan ga je zitten zeuren dat er (een aantal) neonazi's meeliepen in een contra-demonstratie? Wat een zielepiet ben je dan zeg.

kanon0503 | 11-08-14 | 13:43

@ gutgutgut | 11-08-14 | 13:31

En jij kan het weten, want jij ben uiteraard de vertegenwoordiger van het Nederlandse volk...

Wees gerust, niemand zal je dwingen mee te lopen met een volgende demonstratie voor vrijheid en behoud van de rechtstaat.

Dat zijn immers concepten die je liever door anderen laat verdedigen, nietwaar?

quantumcollider | 11-08-14 | 13:40

De Schilderswijk gewoon aan IS toekennen.
Vervolgens wel alle uitkeringen stopzetten.
Er is namelijk geen verdrag met IS.

Ing. eslapen | 11-08-14 | 13:39

Vraag me nog steeds af waarom de politie niet gericht met scherp heeft geschoten op dat moslimtuig.

IJzervreter | 11-08-14 | 13:37

Piet van het Padje | 11-08-14 | 13:31
van het padje, wat een zelfkennis.
Kaalkoppen met een prinsenvlag proberen respectabel te worden door tegen ISIS protesteren. Iedereen doorziet de dubbele agenda.

gutgutgut | 11-08-14 | 13:36

Ja, onherkenbaar gemaskerd met zo'n symbolische woestijnsjaal om je vierkante schapenkop gedrapeerd voel je je onoverwinnelijk als je met je eeltloze poepvingertjes een stukje stoeptegel naar de boze kafir kan gooien.
Je voelt je zo nauw verbonden met koppensnellers, keelafsnijders en massamoordenaars dat er een beetje voorvocht door het grijze badstof van je Zeeman onderbroek heen lekt.
In koor brul je lekker mee met de rest van je hondsdolle en schuimbekkende maten: "Allaaoeakbarrrr", al klinkt dat gek genoeg meer als het geknor van een kudde stalvarkens die uit de trog staan te slobberen.
Maar goed, van de week als je weer naar de soos moet, op gesprek bij die zachte, timide PvdA ambtenaar die je riante sociale dienst uitkering, je huursubsidie en God weet welke douceurtjes nog meer weer voor een jaar veilig stelt, ja, dan praat je opeens weer netjes met twee woorden: "Iaaa! mienhier, iaaa! iesj goed, wannier oitkiering gestort? Mijn acht kiender viel honger en schjlechte klieren". Dan doe je opeens net of je niet eens tot tien kunt tellen maar dat zou best ook nog wel eens zo kunnen zijn.
Tsjonge, er wordt heel wat af geradicaliseerd in dit land.

Conan de Rabarber | 11-08-14 | 13:36

waitingLine 13:12
landelijke wetgeving wordt overruled door Europese wetgeving. Artikelen 9 en 11 van het CEDH ( Convention Européenne des Droits de l'Homme) geven Salafisten en Isisten de mogelijkheid in de publieke ruimte ( Schilderswijk, straks Kanaaleiland enz) om hun ideëen op straat kenbaar te maken. Echter, is er sprake van "menace de l'ordre public", bedreiging van de openbare orde,dan is het aan de burgemeester om al dan niet in te grijpen. De van Aartsens onder ons weten zich dus gedekt als zij vinden dat dit laatste niet aan de orde is.Dat het rechtsgevoel in hoge mate gekrenkt wordt zal hen een zorg zijn. Zelfs Kamerleden ( GL / SP) legitimeren met hun aanwezigheid het neo-SA gedrag zo berucht uit de 30-er jaren.

Jan Boule | 11-08-14 | 13:36

deraderendraaien | 11-08-14 | 13:32
Jammer dat er niets meer over is van de Schilderswijk die Harrie Jekkers zo mooi beschreef in zijn shows.

quackel | 11-08-14 | 13:33

@gutgutgut | 11-08-14 | 13:09
Luister Mafkees! ik ben daar geboren en getogen evenals de rest van de oud-schilderswijkers die er door gemeenste beleid uit getreiterd zijn doo rmiddel van achterstallig onderhoud en bewuste woning toewijzing aan steeds meer islamitisch tering tuig.

deraderendraaien | 11-08-14 | 13:32

Wel mooi, er zijn dus drie partijen, elk mede mogelijk gemaakt door belastinggeld.
De enige partij die echt reden heeft om te demonstreren, is gewoon aan het werk.

John McClane | 11-08-14 | 13:32

Het geld begint op te raken en het geduld van de gemiddelde Nederlander ook. De overheid kan op de lange duur niet doorgaan met het pamperen en paaien van dit moslimgeboefte. Wat er precies gaat gebeuren is gissen, maar dat er op redelijk korte termijn echt iets op til is staat vast.

Vindefin | 11-08-14 | 13:31

quantumcollider | 11-08-14 | 13:09
Zolang er met de prinsenvlag gezwaaid wordt mag je blij zijn als je de 500 haalt.
Jullie hebben een dubbele agenda en vertegenwoordigen niet het Nederlandse volk.
Er zijn meer mensen die een ProPatria demo in hun straat niet kunnen waarderen.

gutgutgut | 11-08-14 | 13:31

Daar is ie weer! De links-Islamitische stuip om ALLES wat ook maar een beetje tegengas geeft fascistisch dan wel nazistisch te noemen. Maar wie hangen er het meest de ideologie van de Nazi's aan? Links en de Islamietjes, natuurlijk. Want wie zijn er ongebreideld antisemitisch? Wie zijn er op uit alles wat niet zichzelf is te verbieden? Wie marcheert er over straat met vlaggenzwaaiende knokploegen? Wie beweert een ideologisch alleenrecht op de wetenschap te hebben? Juist ja, de gebruikelijke verdachten. Het moet deze totalitaire bewegingen onmogelijk gemaakt worden om de rechten van de Westerse mens af te nemen, en haar cultuur te vernietigen. Deze bewegingen zijn openlijk vijandig, en dienen zo behandeld te worden. Onderhandelen lijkt niet meer mogelijk.

Piet van het Padje | 11-08-14 | 13:31

Abou Moussa is lid of op zijn minst sympathisant van een facistische club en dan noemt hij zijn tegenstander nazi's Ongelofelijk dom!

jaap932057795966 | 11-08-14 | 13:30

De Haagse gemeente komt na het reces in actie. Na het reces, de vakantie van de heren mag natuurlijk niet onderbroken worden voor noodgevallen. www.omroepwest.nl/nieuws/11-08-2014/ha...

rara | 11-08-14 | 13:29

-weggejorist-

Wim Venijn | 11-08-14 | 13:28

@Bezek | 11-08-14 | 13:22
Dat was jarenlang weg, maar is weer teruggekomen helaas. Ik had even hoop dat de pijlen gericht zouden worden op de echte verantwoordelijken.
De wegkijkers en de goedpraters.
Maar helaas, de woede lijkt zich te gaan richten op een clubje onderontwikkeldde onnozelen.

NFC | 11-08-14 | 13:27

John McClane | 11-08-14 | 13:25
Je moet eens voor de gein op een doordeweekse dag tijdens kantooruren door de binnenstad van Den Haag lopen. Kijken wat voor types je voornamelijk tegenkomt.

quackel | 11-08-14 | 13:26

Indianaskywalker | 11-08-14 | 13:25
Het jammere is dat je gelijk hebt.

quackel | 11-08-14 | 13:26

quackel | 11-08-14 | 13:17
En het antwoord is: gratis geld.

quackel | 11-08-14 | 13:25

Moeten al die mensen niet gewoon werken?

John McClane | 11-08-14 | 13:25

-weggejorist-

Indianaskywalker | 11-08-14 | 13:25

Komt het duo Opstelten en Teeven nu eindelijk eens met een wet om djihad-gangers hun Nederlandse nationaliteit af te nemen?
(Laatste kans voor de VVD om te tonen aan welke kant ze staan)

Barani517 | 11-08-14 | 13:25

NFC | 11-08-14 | 13:16

Paarlen voor de zwijnen duid je als 'wijsheid' en 'logica'? Wanneer haal jij dat socialistische blok beton voor je hoofd nou eens weg?

Bezek | 11-08-14 | 13:22

Abou gewoon het land uitzetten. Volgens elke logica zou hij hier niet eens willen zijn, dus iedereen tevree.

fram | 11-08-14 | 13:21

Kunnen we niet Gordon er naar toe sturen? Als dat niet helpt zijn we verloren.

ET007 | 11-08-14 | 13:21

-weggejorist en opgerot-

Kalivaatwasser | 11-08-14 | 13:20

Geef Abu eens ongelijk. Hij kan jarenlang onbelemmerd en gesubsidieerd zijn gang gaan. Waarom zou hij nu anders willen of moeten denken? Er is geen weg terug zonder kleerscheuren.

ristretto | 11-08-14 | 13:19

davimore | 11-08-14 | 13:16
Het gaat om de Prinsenvlag (oranje blanje bleu).

quackel | 11-08-14 | 13:19

Een paar kamervragen van Greet, een paar nietszeggende antwoorden van opa Ivo & co, en dat was het dan. Het is triest, heel erg triest.

brutus68 | 11-08-14 | 13:18

Schilderswijk heeft behoefte aan een make-over. Nog even een op googlemaps staat op de plek van de schilderswijk een spijkerbed met zwarte lakens.

ET007 | 11-08-14 | 13:18

Het ergerlijkst van dit alles is nog wel dat al het bestuurlijke rapaille dat verantwoordelijk is voor het ontstaan van de huidige situatie, vanaf het kabinet-den uyl t/m het kabinet trutte en z'n clowns, gewoon vrij rondloopt. Eigenlijk te zot voor woorden, als je erover nadenkt.

Bezek | 11-08-14 | 13:18

Indianaskywalker | 11-08-14 | 13:16
Ik snap dat "kk kaaskoppen" en "kk land" enzo nooit. Als je dat echt vindt, waarom ga je dan in dat kk land tussen die kk kaaskoppen wonen?

quackel | 11-08-14 | 13:17

Glorieuze overwinning voor Abu el Boerendbraadlul my *ss! Zielepoten.

NACademicus | 11-08-14 | 13:17

@sohee | 11-08-14 | 13:14
De wijsheid en logica van je tegel gaat in deze op emoties gebasseerde discussie niet gehoord worden.
Let maar op!

NFC | 11-08-14 | 13:16

"Daarbij werden onder andere NSB-vlaggen gedragen." - Dus Nederlandse vlag == NSB-vlag? Kronkels in de kop, dat zeg ik... Die lui zijn zo schizofreen als de kholere. Is niets meer aan te doen behalve preventieve euthanasie.

davimore | 11-08-14 | 13:16

Het probleem is ook helemaal niet die 100+ gassies van iSiS, nee inderdaad niet leuk maar het echte probleem is dat de islamitische (Marokkaanse) gemeenschap er achter staat.

Zoals een marokkaan op twitter vermelde:
kk kaaskoppen hebben gelijk dat de meeste marokkanen op vakantie zijn naar marokko.

Indianaskywalker | 11-08-14 | 13:16

Nederland is kut met veel peren.

ET007 | 11-08-14 | 13:16

In de Schilderswijk worden moslim-extremisten kennelijk tóch een veilige haven geboden doordat zij welwillend op kunnen gaan tussen de meer gematigde moslims. Linkse praatjes zoals "dat is niet de ware Islam" hebben duidelijk een hoog Eftelinggehalte en dienen niet serieus genomen te worden (wellicht dat de SP-Rotterdam 's wat objectiever zou moeten observeren.
Hoe dan ook: moslims kosten de Nederlandse bevolking een vermogen en brengen helemaal niks op. Reden om toch hub verblijf alhier nog eens kritisch te beschouwen.

josef kuijpers1852 | 11-08-14 | 13:15

He Abe,

Hou nou gewoon je gemak joh.

Hou geloven vooral prive, laat andersdenkenden in hun/haar waarde. Iedereen blij.
De problemen (van alle kanten) beginnen bij het opdringen van meningen. Gewoon leven en laten leven en iedereen is blij.
Wij willen hier toch geen MO toestelen waarbij de een meer gelijk heeft dan de ander?
Zegt het vooral voort aan je maten.

sohee | 11-08-14 | 13:14

Hoe kan het dat vorige week, een illegale demostratie de kop wordt ingedrukt en de VVD DH staat te schreeuwen om de kosten op hen te verhalen. Terwijl er gisteren een gelijkwaardige demo in de Schilderswijk was die door de gemeente en politiek beschermt werd. Vragen vragen vragen.

toetanchamon | 11-08-14 | 13:13

rara | 11-08-14 | 13:12
Dank!

quackel | 11-08-14 | 13:13

Afbreken die wijk en die Isis aanhangers met hun linkse fascisten vrienden over het land verspreiden. Iedereen die openlijk sympathiseert met de ISIS moordenaars en in het bezit zijnde van een tweede paspoort, het Nederlandse innemen en per direct het land uit.

Boy Cot | 11-08-14 | 13:13

"Van Aartsen blijft erbij dat iedereen het recht heeft om te demonstreren, ook mensen met een omstreden mening." Daar hebben de ISIS rifaapjes gretig gebruik van gemaakt, zonder dat er een tegendemonstratie was. Maar nu er andere personen met een omstreden mening iets willen roepen, wordt een hele woonwijk afgesloten. De mening van Pro Patria wordt niet getolereerd door Moslims en daarom wordt er direct geweld gebruikt. Dat is de normale aanpak onder moslims.

WaitingLine | 11-08-14 | 13:12

@quackel | 11-08-14 | 13:10
Facebook, Pro Patria. Heb ik gehoord bij de bakker.

rara | 11-08-14 | 13:12

@Kaas de Vies | 11-08-14 | 12:50
Ik zou beginnen met je snikkel te kortwieken.Geeft niks doe je toch niks meer mee.

miko | 11-08-14 | 13:12

horsteknots | 11-08-14 | 12:50
.
Het statement staat toch echt op deze site.
bloodhonournederland.com/2014/08/state...
.
Voor alle duidelijkheid, ik ben noch voorstander van ISIS noch van B&H.

Lochos | 11-08-14 | 13:11

Enkeltje mars begint steeds aantrekkelijker te worden.

aanalleskomteeneind | 11-08-14 | 13:11

Onze regering en burgemeesters zijn allemaal sukkels. Men verwacht gewoon teveel van ze. Ze lullen maar en ondertussen vullen ze hun zakken of zijn op baantjesjacht. Als er iets geregeld moet worden op hun functiegebied blijken ze allen onbekwaam.
We zijn gewoon genaaid. Broekjes omlaag allemaal en laat ons naaien. Allah is toch al wat ouder en zal nog maar weinig verschil voelen tussen een maagdelijk poesje en blanke anus. Dank je regering en nog veel plezier op jullie vakantie. Maak overigens nog een leuke foto van de benzineprijzen her en der.

ET007 | 11-08-14 | 13:11

Islam is taking over. Onze eigen domme schuld. We hebben jaar in jaar uit gestemd op nutteloze baantjesjagers met communicatietechnieken zo verfijnd dat ze je je eigen stront kunnen laten opvreten als ze willen. En we blijven het doen, want "het wordt volgend jaar weer beter". Niks wordt volgend jaar beter, behalve het salaris van het gajes dat het voor het zeggen heeft. En het zure van dit hele verhaal is dat je als mens met moraal nooit op zo'n positie terecht komt. Eindeloos ouwehoeren werkt blijkbaar niet. Het wordt tijd voor actie, al beginnen we maar met 800.000 man in El Denhagi om enigszins kordate actie te eisen. Zelfs een helder standpunt is op het moment nog teveel gevraagd.

Makro777 | 11-08-14 | 13:10

quantumcollider | 11-08-14 | 13:09
Via welk platform kan ik op de hoogte blijven van dit soort demonstraties?

quackel | 11-08-14 | 13:10

gebrokenvleugel | 11-08-14 | 12:59
"ONZE-wijk"
Niet ongewoon dat ook de jihadisten zo over hun omgeving denken.
In elke wijk wordt zo gedacht.
Ik zelf woon ook in MIJN straat. (Geen jihaat in MIJN straat).
Vaak zie ik in de voortuin van een nieuwkomer zelfs een bordje staan met "Welkom in ONZE wijk", wat gemengde gevoelens oproept.

gutgutgut | 11-08-14 | 13:09

Kan de gemeente niet optreden tegen die oranje WK vlaggetjes die nog steeds in die wijk hangen?
Echt een schande.

NFC | 11-08-14 | 13:09

Ik ben zeer tevreden met het resultaat van de ProPatria demonstratie. Ik ben er trots op dat ik heb deelgenomen.

Het is waar, onze route werd verlegd, jammer maar helaas. Maar ook alleen omdat de politie dat wilde en zij waren onze tegenstander niet.

Maar nu is eindelijk de ME over dat tuig heengegaan en kan Nederland eens goed zien wat voor een figuren daar zitten. De mediaaandacht is immens, veel meer dan ik had durven hopen.

En hier zal het niet mee eindigen. Die haatbaarden kraaien nu victorie en zullen dan spoedig een volgende provocatie laten zien. Kort daarop zullen wij weer terugkomen om de grondbeginselen van de vrijheid en de rechtstaat te verkondigen. Dan met 500 man.

quantumcollider | 11-08-14 | 13:09

Realism Is All | 11-08-14 | 12:58
Niet houdbare redenering.
Het zit zo: zijn minstens 2 soorten nazi's.

gutgutgut | 11-08-14 | 13:08

En ook weer vandaag werk je voor de uitkering van dit gespuis.

gebrokenvleugel | 11-08-14 | 13:07

ox | 11-08-14 | 13:02
Ja, joh. Dat gezeik over Duindorp. Schijnheiligheid ten top, natuurlijk!

quackel | 11-08-14 | 13:07

Maar ze doen ons nog steeds de moeder, allemaal!

eerstneukendanpraten | 11-08-14 | 13:04

Bruno Alaska | 11-08-14 | 12:57
Haha! +1

quackel | 11-08-14 | 13:02

De eens onneembare vesting van keiharde Haagse hoolies die voor niets en niemand bang waren en hun afkomst trots graveerde op hun lichamen is nu domein van de aanhangers met een geloof dat helemaal niks met Nederland(ers) opheeft.

|

Dat gaat wat beloven als deze "ISIS" aanhang op gaat rukken naar Wassenaar. Waarschijnlijk is een "maar buurman wat doet u nou" de hardste terechtwijzing die zij daar te horen gaan krijgen.

|

Voor de NOS was/is het geen item, niet blank genoeg?

nos.nl/artikel/637444-duindorp-is-witt...

Zou Marcouch nu weer kamervragen stellen?!

|

Hou je veilig Nederland...

ox | 11-08-14 | 13:02

Zwakbegaafd neef/nicht productje, met van die vage, ongefocuste oogjes. Een echt berbertje dus..

malin | 11-08-14 | 13:01

Ik neem aan dat er rond dit tijdstip gleufhoeden actief zijn om ophitsers als deze weggooier op te pakken?
.
Oh wacht, dit is Nederland en de regering heeft verkaansie.

Dhr. de Wit | 11-08-14 | 13:00

Den Haag... het nieuwe oude Belfast???

ikdenkwat | 11-08-14 | 13:00

Realism Is All | 11-08-14 | 12:58 Dat is je recht als Zwitsal. Daarna word je gecorrigeerd.

horsteknots | 11-08-14 | 13:00

Ghetto schilderswijk dient zo snel mogelijk uiteen getrokken worden, deze wijk dient vrij toegankelijk zijn voor elke Nederlander die zich aan de normale wetten houdt.
Het gebruik van ONZE-wijk zegt alles.
van Aartsen is volkomen incapabel.

gebrokenvleugel | 11-08-14 | 12:59

-weggejorist-

Realism Is All | 11-08-14 | 12:58

@Kaas de Vies | 11-08-14 | 12:50

Jo de Vies?

Bruno Alaska | 11-08-14 | 12:57

Geweld tegen de politie wordt gewoon goedgepraat... iemand die zo praat over het voorkomen van een arrestatie is moreel helemaal fout. Geeft goed weer dat er een volksbuurt mentaliteit heerst.Wat dat betreft is er nooit iets veranderd.

De Treinende Rechter | 11-08-14 | 12:56

Bestuur van Den Haag zit waarschijnlijk al ondergedoken. Oorlogje voeren valt kennelijk ook al onder de zogenaamde participatiesamenleving.

Arnold9638 | 11-08-14 | 12:56

Dat de poep de ventilator zou raken werd in 1997 door een kale professor uit Rotterdam al voorzien en beschreven. Waarom zou je dan een reactie verwachten, binnen 48 uur nog wel, van bestuurders die decennia geleden al bewezen hebben hun kop in het zand gestoken te kunnen houden, ZONDER te stikken?

Gelukkig blijkt de MH17 ook een heuse stemmentrekker en ligt Pim nog altijd onder de zoden.

stoethaspel | 11-08-14 | 12:55

jozias von aarslog vind z'n eige verkansie heel veel belangrijker, dan stenengooiende moslim-extremisten in 070.
-
Gaat toch weg lullo...

Brandend Zand | 11-08-14 | 12:55

Is Azzedine "Abou Moussa" Choukoud zijn uitkering nou nog steeds niet stop gezet?

Abu al Uitkering | 11-08-14 | 12:54

@Kaas de Vies | 11-08-14 | 12:50
Word je Soenna, Shia of Koala?

rara | 11-08-14 | 12:53

Gelukkig dat die domme kaalkopjes geen zin hadden om te komen, die gasten hebben wel meer gemeen met ISIS. Wel vreemd dat je niet met een Israël-vlag mag zwaaien op een anti-ISIS demonstratie.

Het is natuurlijk redelijk pathetisch dat de Israëlische vlag met Ajax wordt geassocieerd in Rotterdam en Den Haag. Dus nooit een pro-Israël demonstratie daar omdat er anders hoolies boos worden? Dafuq!

Berkemef | 11-08-14 | 12:53

Islamisten moet je oppakken, interneren, uitzetten.

Fred Bastiat | 11-08-14 | 12:53

Wat een bullshit, ik kan ook een printscreen tikken en viral laten gaan onder de vele heethoofden.

horsteknots | 11-08-14 | 12:50

Ik ga me alvast maar preventief bekeren.

Kaas de Vies | 11-08-14 | 12:50

Tuurlijk blijft het stil.Meer nieuws na het vrijdag gebed.
niet eerder.

miko | 11-08-14 | 12:50

Wat mij betreft gaan we vaker op bezoek aldaar, maar laat de pitbulls aub thuis.

Geert Linkers | 11-08-14 | 12:48

Het wachten is op Kamervragen, eerder komt Jozias niet in beweging.

rara | 11-08-14 | 12:48

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken