Onze Minister van Informatie Timmahfrahns Al-Alaaf kan wel net doen of er niks aan de hand is qua ranzige Jihadistische moordzucht in het M-O, iedere nuchtere burger met een internetaansluiting weet wel beter: de Levant e.o. is de hel op aarde, en niemand doet er wat aan. Momenteel is ISIS de Yazidi (Koerden) in Noord-Irak aan het slachten. Voor een klein scheutje awareness met extragratis optie tot leunstoelactivisme, plaatsen we daarom de volgende oproepje. Want vroeger had je War Bonds, maar nu heb je iDeal en PayPal. Doneer, en doe mee aan een oorlog tegen doodenge moslimfundi's! #SavetheYazidis "Geachte redactie der stijllozen. Zoals u allen misschien zult weten is er - as we speak - een genocide gaande in het Midden-Oosten.
200.000 mensen zijn hun huizen uitgejaagd. Velen van hen zijn de bergen ingevlucht, zonder eten, drinken, of medicijnen. Ze zijn aan hun lot overgelaten. Nee, ik heb het niet over die marketingoorlog in Israël waar Hamas raketten in VN-scholen verstopt en vervolgens Israel beschuldigt van... (u bent vast wel op de hoogte van die vicieuze cirkel). Dit gaat om de ISIS-aanvallen van de afgelopen dagen op het stadje Shingal (Arabisch: Sinjar) dichtbij Mosul, waartegen de Koerdische
Peshmerga-strijdkrachten nog aan het vechten zijn. De strijd is pijnlijk en kan lang duren. In sommige gevallen heeft het al te lang geduurd. Velen (vooral ouderen en baby's) zijn al doodgegaan van de honger en dorst wegens het ontbreken van simpele basisbehoeften waar ieder mens recht op heeft!
Hier kunt u nog eens fijn lezen hoe het ongeveer gaat. En
daar kunt u zien hoe de Peshmerga de gevangen ISIS-strijders behandelen: een stuk humaner. Wat ik van u vraag is om het verspreiden van
DEZE LINK naar Heyva Sor (Heyva Sor = Rode Maan), en uw lezers te vragen iets te doneren. De site doet het ook in Deutsch, en ze hebben een gironummer vanuit Nederland. Mocht u niet willen doneren, zou
deze petitie tekenen ook fijn zijn! Met vriendelijke groet, Koosjere Moslim."
Yazidi Member of Iraqi Parliament "Fiyan Dakheel" (of the Kurdistan Alliance) collapses in tears after calling upon Humanity to rescue the Yazidis from Genocide.
Reaguursels
InloggenEn wat nog erger is dat wij worden gezien als de vijand en de verraders volgens sommige, niet wetende dat wij duizenden Turkmenen, Arabieren, Aziaten en soms westerse mensen hier beschermen met hart en ziel. Er zijn op het internet ook meerdere betrouwbare artikelen over dat Erdogan ook echt de grenzen open houd en zelfs ziekenhuizen heeft voor dit stelletje onmenselijke wezens.
Wij Kurden beschermen op dit moment de moslims, yezidis, christenen en alle volken die bij ons verblijven. Isis moord iedereen uit op een afschuwelijke manier, ze onthoofden de mannen en kinderen en van de vrouwen maken ze hoeren. Ze voetballen nota bena met de hoofden van mensen, het is misselijkmakend en te ziek voor woorden. Helaas worden we vanuit alle kanten aangevallen en duurt het ook niet lang meer voordat Kurdistan eens en voor altijd afgelopen zal zijn, na decennia's verraden, onderdrukt en gemeden te worden. De moslims janken wanneer het aankomt op de Palestijnen maar vergeten dat wij ook mensen zijn, dat dit echt gebeurt. Het is te gek voor woorden dat er mensen zijn die daadwerkelijk de daden van Isis goed proberen te praten.
@ Wonderful-Life | 07-08-14 | 16:49
Dat is daar al sinds mensenheugenis aan de gang. Ze vechten samen tegen een gemeenschappelijke vijand als het ze uit komt, maar daarna gaan ze net zo vrolijk elkaars hersens in slaan. En dat allemaal in naam van ....
@Zaagmanss | 07-08-14 | 15:25
Ik ben geen Koerd, maar ik beschouw eerder de huidige Turkije van terrorist Erdogan als een vijand dan die Koerden. En het zou me niet verbazen dat die smerige islamitische Erdogan stiekem die ISIS aan het steunen is, nu vechten ze tegen de Koerden, en dat vinden de Turken natuurlijk mooi.
Alles bij elkaar, het is een smerige gore islamitische terroristen bende. Ik zou Turkije weg flikkeren als lid van de NATO. Israël hoort bij de NATO. Weg met die achterlijke islamitische Turkije.
Azitromycine | 07-08-14 | 13:20
Als u een beetje zoekt naar mijn eerdere reaguursels omtrent Islam-zaken, dan zult u zien hoe veel daarvan klopt.
In aanvulling: de meest waarschijnlijk bron voor de hoax is Teheran. De sji'itische republiek heeft er alle belang bij om dat soennitische Kalifaat weg te zetten als een joods complot, zowel binnenlands als bij de rest van islamitische wereld. Wat Teheran niet wil is dat ze dadelijk samen met Israël tegen ISIS moeten vechten, dus fabriceren ze een zionistisch complot. En sukkels als Kaan78 gaan er met boter en suiker in. (Niet zo gek, vlak na de ramadan en een maand hersenverweking. Dat is: als er nog wat te verweken valt).
Fuck, Ik krijg hier toch wel een brok van in mijn keel.
Bomb die ISIS-mothafuckers tot op de laatste man het hiernamaals in, zo spoedig mogelijk!
@Kaan78 | 07-08-14 | 03:12
Dat is geen "westerse", maar een Afrikaanse. En het is geen nieuwsbron, geen persagentschap, geen redactie. Het is een blogger. Een beroerde blogger bovendien. Geen bronvermeldingen. Een scan op wikileaks vertelt je al dat het bullshit is. Je praat peop. Hele dikke peop.
Kaan78 | 07-08-14 | 03:19
Ah. Veterans Today. Het aluhoedje en antisemitische KKK internetblaadje dat net doet alsof het een geloofwaardige Amerikaanse patriotten magazine voor veteranen is. En alweer eentje die niet aan bronvermeldingen doet. (Oh, de bron die het wél noemt, Ajyal.com is een arabische internet provider!) Goed man!
Een zoektochtje leert dat niemand die dit bericht deelt er een daadwerkelijke bron bij heeft. Als dat al voorkomt verwijzen naar elkaar en vele sites gebruiken de exact zelfde bewoordingen (gewoon copy-paste dus), maar geen enkel gesproken of geschreven bericht van Edward Snowden zelf. Ook geen enkele Franstalige bron, terwijl beweerd wordt dat het van de Franse inlichtingendienst komt. Geen link, geen foto van een Frans document. Niets, nada niente.
Wikileaks heeft genoeg over Abu Bakr Al Baghdadi, maar in geen enkel document is er sprake van Mossad of S(h)imon Elliott. Die naam komt ook alleen maar voor op antisemitische blogs, pro-palestijnse propaganda blogs, bewezen disinformatie en conspiracy sites (Zelfs David Icke heeft het overgenomen). Geen enkele geloofwaardige bron.
Eindoordeel: Hoax, leugen, gefabriceerde antisemitische propaganda.
zaagmanss | 07-08-14 | 15:25
onze? u bent misschien een rechtse turk dat u over "onze"
praat?
mijn vijanden zijn ze in in ieder geval niet.
Koerden helpen? Die zijn 'onze' vijanden, netals dat ISIS dat is. Wat je ziet in het Midden-Oosten is dat moslims elkaar afslachten. Is het niet tussen Sjiieten en Soennieten, dan is het wel tussen verschillende volkeren/stammen en andere moslimstromingen.
Koerden staan overigens bekend als verraders. Niet voor niets wilde Iran dat volk weghebben. Idem voor Irak en idem voor Turkije.
Ja, goed, Geenstijl kan nu wel fulmineren tegen ISIS en dus tegen Islam, maar de gematigde Moslimorganisaties die tegen de slachting in het geweer komen worden typisch voor deze Fascistische site over het hoofd gezien. Zo noem ik bv... uuuh... wacht... nou ja, een secondje...
Koosjere Moslim, ik begin een min-crush op je te krijgen. Jammer van je moslim-part though!
De Koerden zijn het iig wel waard:
middleeasteye.net/news/kurds-unite-ous...
Zou Israel toch eens volgens de principes van ISIS vechten... binnen 3 dagen is het stil in Gaza. DOODstil... Verzin zelf maar, aan welke zijde de barbaren staan.
Ik snap dat het eigen-volk-eerst-principe, en heb er ook respect voor. Iedere cent die gedoneerd wordt gaat naar de hulpeloze Yezidi die overigens nog steeds in de hete 40+ graden zon in de bergen zijn.
Zelf heb ik ook ooms en neven die Peshmerga zijn bijna dag en nacht aan het vechten zijn tegen deze bloeddorstige kratbier-roepers. U heeft de afgelopen twee posts op Geenstijl wel gezien, waarin mensen zonder pardon worden neergeknald. Mijn oproep is ook gedaan wegens de mediastilte rondom deze tragedie. Als ik zo zap op tv hoor ik alleen maar gezeik over Gaza. De Koerden verdienen veel meer aandacht en vooral hulp (zowel financieel als militair) van het Westen. Het is ronduit belachelijk dat men zich zo druk maakt om die Palestijnen, terwijl Hamas het zelf op zich roept. Raketten worden in dichtbevolkt gebied verstopt, en vanaf daar ook afgevuurd. Natuurlijk heeft Israel dan alle recht om deze gevaren op deze manier onschadelijk te maken. Zo zijn er nog tig voorbeelden, uiteraard.
De Koerden daarentegen hebben nooit om deze ellende gevraagd. Altijd worden we lastig gevallen door die islamfanaten. Is het geen Anfal door Saddam, dan is het wel vervolging/onderdrukking door Turken, Syriers, en Iranezen. Of zoals nu al die hippies in sandalen en onderbroeken die ons in hun onzinnige oorlog trekken. Ondertussen blijft Amerika trouw aan een verenigd Irak, terwijl deze praktisch niet meer bestaat.
Enfin, dank voor al uw steun. Laten we hopen dat al die Syrie-gangers snel hun dood vinden!
ISIS is een moeilijke vijand immers ze hebben de hefboom voor macht gevonden : Wreedheid door angst inboezemen bij de vrouwen en daardoor respect.Het aloude recept van de profeet uit de 7e eeuw.En nog eens wat : Hoe staat het met het ISIS doodgooien d.m.v. de SU 25.Gebruiken ze nu al napalm,fosfor en clustermunitie ? Of is oorlog voeren nog niet zo stompzinnig als de meerderheid wel weet.
Ik zie een groot voordeel aan het ruimhartig steunen van de Koerden: misschien zetten ze wel door en richten ze gelijk een Koerdische staat op. Die neemt dan uiteraard ook een groot deel van Turkije in. En Turkije fucken is altijd +++, dus geef gul!
@QBert | 06-08-14 | 22:54
Dibi zou willen dat hij... etc.
@_pandora_
sinds wanneer zijn de koerden daar extremisten? het is een eervol en respectvol volk wat hun eigen verdedigt tegen jihadisten.
en het zou inderdaad een goed idee zijn om wapens te sturen naar assad maar het westen staat aan de kant van de jihadisten.
Kom er maar in Groenlinks met veroordelen.. ow wacht.. Het is Israel niet dus de tiefus!
Meebetalen aan oorlog? Nee dank u.
Het westen, zoals die laffe leugenaar Timmerfrans, denkt wellicht zoiets van, "ja maar het probleem ontkennen dan is er geen probleem". Dat is Walgelijk.
En mensen die denken, "ja maar ze zoeken het lekker uit daar", dan zeg ik, jullie zijn idioten, want ISIS stopt niet van zelf daar, als ze daar iedereen hebben afgeslacht, dan gaan ze in het westen beginnen, ze hebben al heel veel sympathisanten hier, en vele ISIS terroristen die daar mensen aan het afslachten zijn, komen ook uit het westen #Bornhere. Want het westen heeft ze decennia lang geknuffeld en de vrijheid gegeven om hun islamitische gif overal te spuiten, het westen is hun broeinest geworden. En nu plukt de wereld de vruchten van de naïviteit van het westen maar dan vooral de waanzin van de linkse landverraders die de fascistische islam hebben geknuffeld.
Dus wachten en niets doen, is vragen om problemen, dan zijn ze veel sterker geworden, ze hebben nu al vele oliebronnen, dus dat betekent veel geld, en dat geld gaan ze niet in bloemetjes investeren, ik maak me grote zorgen dat ze met dat geld zelfs massavernietigingswapens gaan kopen, dus dan zijn we allemaal de klos.
Conclusie. De ontwikkelingen daar zijn levensgevaarlijk, voor de hele wereld. Wakker worden.
Het mooie van deze oorlog is dat alle extremisten nu bij elkaar zitten en elkaar uitroeien.
Ik begrijp nu helemaal waarom Rusland bepaalde regimes ondersteund. Haal het regime weg en de pleuris breekt uit. Kunnen we geen wapens sturen naar Assad ipv naar de rebellen en ISIS?
De Koerden kunnen het wel schudden. Geen NOS beelden van onschuldige Koerdenkindertjes. Geen "progressief & weldenkend mensch", komt solidariteit demonstreren met Koerden op dat beschaafde Museumplein.
"Onze" nieuwe fascisten al zeker niet, die willen de Koerden ook dood. Net als (uiteraard) alle joden en nog wat groeperingen die de Boze Profeet op zijn boodschappenlijstje heeft staan. Voor het Laatste Oordeel.
Duss beste Koerden, de andere kant van de Fatsoenskloof wenscht jullie een welgemeend succes met je leven gewenscht.
Ook namens Erdogan, een bevriend staatshoofd.
@ Sjeng de helle | 07-08-14 | 08:53
De reden voor evt aanval, volgens mnr kolonel whatever: wanneer rusland verder de oekraïne intrekt, loopt europa een risico. Welk risico? Geen idee.werd niet over gesproken. Mnr kolonel whatever was wel behoorlijk duidelijk: wanneer rusland verder gaat zit nederland in oorlog!
biologische oorlogsvoering, het ultieme wapen tegen ISIS, om die volstrekt van de pot gerukte mafkezen uit te roeien moet je elk mogelijk middel durven in te zetten
Luci.fer | 07-08-14 | 08:30
Dat zou wel eens best kunnen.
Alleen ik denk dat de NATO zich dan aan de duivel gebiecht heeft.
De Ukraïne is uitstekend gebied voor tank bewegingen en laat ons die nu net van de hand hebben gedaan.
Putin zal in elk geval iets moeten doen wil hij in eigen land geloofwaardig overkomen, voor NL Politici is geloofwaardigheid geen probleem. De Russische grondstoffen en gas cq olievoorraden zijn als suiker voor de wesp voor de hebzuchtigen.
niet alleen de peshmerga strijden tegen de isis parasieten maar ook de ypg en de hpg (de gewapende tak van de pkk) en ik geloof dat ze bezig zijn een offensief te gaan voeren om mosul te bevrijden.
dit gaan de jihadisten dus afleggen.
9 augustus is er trouwens een koerdische demonstratie in den haag tegen isis.
Ik wil wel een .50 sponseren voor de Koerden.
Nou, drie eurootjes gedoneerd.
Ben het helemaal eens met de isolationistische comments, maar persoonlijk kan ik als libertariër dit vrijwillig particuliere initiatief wel waarderen.
De Westerse 'War on Terror' is lekker succesvol met zo'n losgeslagen groep terroristen in het MO.
De VS (en het hele Westen) bereikt telkens precies het tegenovergestelde van wat ze zeggen te beogen.
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat al dat moslim gedoe, een afleiding is voor het probleem wat eraan komt.
Gisteren bij nieuwsuur werd gewoon zonder doekjes erom te winden gezegt: indien rusland verder de oekraïne intrekt, gaat navo (wij dus ook) in de tegenaanval! Zitten we straks gewoon in een oorlog.
Heel triest. Maar voordat je denkt dat de Yezidi alleen maar zielige mensen zijn, hier een filmpje uit 2007. De steniging van een meisje van ongeveer 17 jaar.
www.dailymotion.com/video/x1wjpg_stone...
Na zaterdag komt zondag.
Erdogan's Turkije heeft een eigen agenda en is helaas lid van de NAVO. Net zoals Putin krankzinnige seperatisten gebruikt om zijn New Slavic Empire op te bouwen, doet Erdogan dat met de krankzinnigen van ISIS om zijn New Ottoman Emipre op te bouwen. Genocide aan de grens met Turkije kan lekker door gaan en Nederland beschermd dat met patriot raketten .... Zjezuss
Timmermansis toch ook weer een echte PvdA'er. Stoer doen tegen Israel, maar het Islamitisch electoraat mag niet vergeten worden.
Mogguh,
als dit zo blijft doorgaan wordt Kurdistan het volgenede Armenië zonder inbreng van de Turken.
Kunnen we wel weer een monument oprichten om het geweten te sussen, althans als IS geen representanten heeft in onze Staten-Generaal want dan zal daar weer "Oprecht" verzet tegen komen.
Toch blijf ik er bij dat al die onderlinge moslim oorlogen alleen zijn bedacht om veel sneller de overwinning te behalen op het verderfelijke westen dat van alle kanten wordt overspoeld door de zg vluchtelingen dit gaat veel sneller dan wachten tot ze door fokken de meerderheid krijgen ,die paar duizend doden worden gewoon opgeofferd voor het hogere doel net als ze kinderen in Gaza opofferen.
Nee. Gewoon nee...
-weggejorist-
Yada yada yada, religion sucks.
Fuck em!
Let them kill each other and we will just nuke who remains!
En Diederik Samson zag dat het goed was..
@Jan Dribbel | 07-08-14 | 03:55
Weer een reden om van dat volk geen massa vluchtelingen op te nemen.
@LibertasSimplex | 07-08-14 | 04:56
Nou nou,dat wil je niet doen. Die arme konijnen.
Maar dat is een kwestie van smaak.
miko | 07-08-14 | 04:22
Goed nummer dat. Punks not Dead vind ik een nog betere elpee dan Troops of Tomorrow, stampvol nummers die net als Disorder de neiging wekken om kakkers dood te slaan met een vol konijnenhok.
Hier een interessant artikel, onder andere over de vraag of een van Irak onafhankelijk Koerdistan in wat nu Irak is, nou eigenlijk wel is wat de Koerden willen.
Lijkt er op dat alleen als Isis verdwijnt en de Koerdische macht niet, nadat Isis Irak geheel heeft verslagen, niet dus, de Koerden het beste af zijn als onafhankelijke staat.
Het artikel zegt het beter. time.com/3083172/iraq-kurdistan-indepe...
Nu even een toepasselijk nummertje voor het midden oosten?
www.youtube.com/watch?v=ZOBUXOrw0Jw
@K1100 | 07-08-14 | 04:01
Spookuur,het blijft een vast gegeven. De djins van GS zeg maar.
@Kn:eukwatrond | 07-08-14 | 03:52
Ik maak me drukker om zwarte piet, wat jij?!
@K1100 | 07-08-14 | 03:32
Ja soms moet je schreeuwen om gehoord te worden ,want ik ben bang dat we te laat zijn .
En met dat wapen wat jij bedoelt gaan we het niet reden ,
Ik gok op dit en dan massaal www.lidyarms.be
En nu neem ik afstand van het topic wegens slapen.
Trusten @all.
-out-
@miko | 07-08-14 | 03:56
Ik houd liever wat afstand;)
@Fort Reunion | 07-08-14 | 03:52
Als de Koerden een eigen staat krijgen wordt dat binnen de kortste keren een Israël 2.0.
Maar ik gun ze van harte een eigen land.
@Kn:eukwatrond | 07-08-14 | 03:25
Je hoeft niet de schreeuwen!
@K1100 | 07-08-14 | 03:32
een axe ook!
www.baptist.nl/uploads/images/producte...
@K1100 | 07-08-14 | 03:34
Nee the ghost of christmas past
miko | 07-08-14 | 03:47
Als je maar lang genoeg (eeuwen) tussen de moslims woont neem je ook de plaatselijke gebruiken over.
Hopelijk krijgen de Koerden een eigen staat. De arabieren zijn niet te vertrouwen.
INH.30CL | 07-08-14 | 03:29
Misschien kan je deze meneer nog, die heeft dit 60 jaar
geleden gezegd en zie wat voor gelijk hij heeft gekregen.
gehttp://ci47.blogspot.nl/2012/03/churchill-over-de-islam-de-sterkste.html
@miko | 07-08-14 | 03:47
Maar wel een sekte waar buitenstanders geen last van hebben. Itt. moslims.
@Jan Dribbel | 07-08-14 | 03:18
Yezidis zijn geen moslims. Het is een beetje een mengelmoes en ze zijn ook in Irak , Jordanië en Syrië zeeeer conservatief en op zichzelf gericht.
Een voordeel is dat ze niet missionair zijn zoals Allah's volgelingen en christenen. Dus geweld vooral tegen uittreders richten. Een ware sekte dus.
INH.30CL | 07-08-14 | 03:29
Je organiseren tegen deze fanatieke geloofs malloten en dan bedoel ik dit in een militaire zin we zullen ons moeten bewapenen en politiek organiseren met gelijk gestemde en denkende mensen, WANT GELOOF ME DIT IS pas het begin wat ons te wachten staat de komende jaren .En waar het derde rijk van oom Adolf bij verbleekt.
Hmm achterlijk voorval idd. Maar geen bekeringsdrang dus kan t mij dan wat schelen wat ze elkaar aandoen.
Het idee dat zo'n haatbaard ooit als een slapende kankercel naast je heeft gezeten in de trein beangstigt me toch nog steeds. Als we ons daar nou eens echt op richten...
Hoop dat de Koerden ze daar iig een kopje kleiner kunnen maken. En onafhankelijkheid Koerdistan: ja hoor mijn zegen heb je.
Wordt de server ook aangevallen door isis?
Hmm achterlijk voorval idd. Maar geen bekeringsdrang dus kan t mij dan wat schelen wat ze elkaar aandoen.
Het idee dat zo'n haatbaard ooit als een slapende kankercel naast je heeft gezeten in de trein beangstigt me toch nog steeds. Als we ons daar nou eens echt op richten...
Hoop dat de Koerden ze daar iig een kopje kleiner kunnen maken. En onafhankelijkheid Koerdistan: ja hoor mijn zegen heb je.
@Kn:eukwatrond | 07-08-14 | 03:25
Beetje overdreven, dat hoeft maar één keer te gebeuren en dan gaat het los.
Mocht het mij overkomen dan gaat het isis figuur met een pijltje door zijn hoofd vastgenageld worden aan de voordeur van mijn overburen. (kruisboog is toegestaan in NL)
-weggejorist-
@Kn:eukwatrond | 07-08-14 | 03:25
wat ik al zei... ik hoor je, maar nu en verder?
-weggejorist-
@INH.30CL | 07-08-14 | 03:15
De gemiddeld Nederlander, huisje, boompje, beestje heeft te veel te verliezen. Hypotheek, baan, gezin en dat is ook wel te begrijpen. Maar mochten ooit de supermarkten leeg blijven dan zal de pleuris toch echt wel uitbreken.
Wij hebben makkelijk praten vanaf hier.
justiceANDhumanity | 07-08-14 | 03:10
Jij wil dat we 'moeilijk' gaan praten dan, hier?
Jij zoekt willens en wetens een conflict op dat je niet aangaat.
En zowel, pak aub het eerste de beste vliegtuig en flikker op naar land van keuze om je morele verhevenheid eens flink uit de kalashnikov te schieten. Of anders leeg te zuigen uit een bakkie thee.
Ooit eens afgevraagd hoe de bevolking van N-Korea ervoor staat?
En waarom de moral heads nog nooit een poot daar op vaste grond hebben gezet.
@justiceANDhumanity | 07-08-14 | 03:10
Het is meestens een kwestie van ideologische islam, dat dan wel weer helaas. Geen enkel weldenkend mens zal de ogen sluiten voor stervende kinderen die ingezet worden door politieke beweegredenen, maar dan heb ik het over weldenkende.
Parsons | 07-08-14 | 02:05
wakkere_nederlander | 07-08-14 | 01:56
gladstoned66 | 07-08-14 | 00:16
Ik heb nog een (nick)naam hoog te houden hier op Geenstijl. Ik praat nooit bullshit. Je kan er van uitgaan dat kranten je bedriegen. Ik zal dat nooit bewust doen.
Abu Bakr al-Baghdadi, so-called Caliph, the head of ISIL (Islamic State in Iraq and the Levant is, according to sources reputed to originate from Edward Snowden, an actor named Elliot Shimon, a Mossad trained operative.
Simon Elliot (Elliot Shimon) aka Al-Baghdadi was born of two Jewish parents and is a Mossad agent.
www.veteranstoday.com/2014/08/04/frenc...
miko | 07-08-14 | 02:51
Het is bekend dat moslims in West-Europa nog conservatiever zijn dan in hun thuislanden.
Duitsland en integratie van moslim minderheden, dat is in de Duitse politiek een taboe.
Dus woekert de achterlijkheid verder en verder.
justiceANDhumanity | 07-08-14 | 03:10
Allemaal free speak. Alles wat je roept druist in tegen mijn oordeel. Je misbruikt het woord "we", je misbruikt het werkwoord "moeten" en je misbruikt met name het rechtsgevoel van mensen die er net even iets anders over denken dan jij.
@K1100 | 07-08-14 | 03:09
Ik vraag me überhaupt af of Nederlanders de straat op gaan, daar zijn ze in het algemeen te laf voor helaas. Wat maxima ooit zei; de Nederlander bestaat niet en ik moet dat aanvullen met:*meer*.
Westerse bronnen zijn wat milder: somdailynews.com/snowden-confirms-that...
@Kn:eukwatrond | 07-08-14 | 03:08
Ja, ik hoor wat je zegt... En verder struisvogel?
Met dank aan Edward Snowden. Wat een goed volk die joden. www.internethaber.com/isid-lideri-icin...
Dit is geen kwestie van wie moeten we helpen. Dit is geen kwestie van een geloof kiezen. Het gaat hier om humaan en rechtvaardig denken. Hoe kan je je ogen sluiten voor stervende kinderen? Hoe zou jij het vinden als het jouw familie was die in zo'n situatie zat. Wij hebben makkelijk praten vanaf hier. Mensen in het Midden-Oosten en elders ter wereld verkeren nog steeds in de angst waarin Nederland zich bevond tijdens de Wereldoorlogen. Waren jullie niet dankbaar dat er werd ingegrepen? Waren jullie niet blij met de bevrijding jullie land? Je hoeft geen moslim,yezidi, christelijk of wat dan ook te zijn om in te zien hoe wreed de mensheid kan zijn. Kappen met het roepen van onnozele dingen
Dit is geen kwestie van etniciteit, geloof, afkomst of wat dan ook. It's about HUMANITY AND JUSTICE!!! WAKKER WORDEN MENSEN.
@INH.30CL | 07-08-14 | 03:00
Een idee heb ik wel, maar je zal moeten wachten tot de poep in de getto's van de grote steden de ventilator raakt. Voor die tijd maatregelen nemen zal je niet in dank worden afgenomen door de Nederlandse overheid.
En denk maar niet dat de Nederlanders dan massaal de straat opgaan. Kijk naar de rellen in de banlieus in Parijs. Géén volksopstand vanuit de Franse gemeenschap.
En daar zijn ze al een stuk verder dan hier.
Werk op dit moment met een paar Egyptenaren, een christelijke Syrier, een Kameroenees(?) een zooitje Algerijnen en wat lieden uit Senegal en Mali.
Ook zit er latino geluid bij uit Colombia, Boliva en Mexico.
Men rookt en drinkt dat het een lieve lust is, en niet zelden zitten er wat poten tussen. Waarom denk je ze uberhaupt hier zijn. Simpel. Shitlanden met shitgeloof of shitcorruptie. Israeliers heb ik nog nooit aan het bureau gezien.
Wie de beelden bekijkt over Boko Haram Nigeria) ziet dat de NOTA BENE commandant van de staatstroepen in een of ander vies wit t-shirtje, met een maf hoedje op het hoofd, zn zegje doet voor de camera. De legerleider! En deze lui moeten een professioneel opgezette terror organisatie in bezit van tanks en mortier opdoeken ?
Nu wordt diezelfde Nigeriaanse staatsmacht op het matje geroepen wegens misdaden tegen de bevolking.
Vechten tegen de bierkaai. Dweilen met kraan open. Water naar de zee dragen.
INH.30CL | 07-08-14 | 02:57
Dat is wat ik zeg ALLE RELIGIE IS MOORD EN DOOD SLAG, maar jij schijnt dit niet te snappen en keuvelt gewoon verder.
@miko | 07-08-14 | 02:51
Mensen? Zelfs mijn hond zou stoppen op gegeven moment. Deze die dit durven doen mogen van mij levend verbrand worden, zie je.... langzamerhand bekruipen mij ook weer de oergevoelens, hoe zou dat toch komen?
@Jan Dribbel | 07-08-14 | 02:38
Wat je anders moet/? Dat mag ik hier namens de AIVD en de huisregels niet zeggen, maar je zou een idee kunnen hebben toch?
@Kn:eukwatrond | 07-08-14 | 02:33
Je bent ook een struisvogel? Haal je kop eens uit het zand man. kijk,luister en ervaar vooral wat er om je heen gebeurt.
@INH.30CL | 07-08-14 | 02:24
Het waren dezelfde mensen die nu om hulp vragen. de yezidi staan vooral in Duitsland bekend als een zeer gesloten clan met staalharde familie kaders. Buiten de pot/clan pissen betekent meestal deportatie of anders de dood.
@TiTi_no_ghost_237 | 07-08-14 | 02:17
De barbaren in het filmpje zijn de slachtoffers van nu.
Niet dat ik ze gun dat ze door die ISIS idioten over de kling gejaagd worden maar ik zou me niet te snel liëren aan een of andere clan in het midden oosten.
Verbonden worden daar makkelijker verraden dan een mannequin van kleren wisselt.
Of mongolen.. arabieren bedoel ik natuurlijk.
@Jan Dribbel | 07-08-14 | 02:38
Laten we het er maar op houden dat het merendeel van de Nederlanders zich niet bezig houdt, interesseert of op de hoogte is van buitenlandse ontwikkelingen.
Onwetendheid is blijkbaar de norm in NL. Het gaat hier nog te goed.
Ik ben nog niet over deze beelden heen:
@Lewis Lewinsky | 06-08-14 | 23:07
Ach deze cultus neemt het leukste uit elke woestijn godsdienst daar in de buurt.
Kennen jullie deze nog nog nog nog,...?
www.liveleak.com...
miko | 06-08-14 | 23:10
Buiten dat staat mij iets bij van heroïnehandel en financiering van Koerdisch verzet. Niet precies.
Verder gun ik de Koerden vooral een eigen gebied en een staat, en hoop ik oprecht dat ze dit winnen van die mongolen.
www.xity.de/nachrichten/kurdischer_ver...
www.ruhrnachrichten.de/nachrichten/wei...
INH.30CL | 07-08-14 | 02:17
Wat moet je anders als je aan de zijlijn alleen mag toekijken.
Met politici, die wegkijken.
Met politici die goedpraten.
Met ook in dit land een deel van de bevolking die het verschil niet weet tussen een kerk en een moskee.
VoorBeeld: een afgestudeerde aan de TU-Delft vertelde kort geleden met enige trots dat hij een huis gekocht had naast, eu, eu, nou ja naast de kerk van de moslims.
En van het kalifaat had hij nog nooit gehoord.
Maar wel voortdurend op zijn smartphone kijken.
Sorry, ik kijk 'dit soort beelden' niet. Ik vind het zo erg dat ik hier stil van wordt. Nog iets, ik word bang. West-Europa heeft geen leger meer om deze waanzinnige hordes aan te vattenm tegen te houden. Al_Quaida, Hezbolla, Hamas, Iran... Begin van de week Hamas, midden van de week ISIS. Allemaal met vertegenwoordigers in Nederland. Het begint me voor te komen alsof Janmaat indertijd te mild was. Jezus, man, how komen we van die lui af?
p.s. Iets van die oproep doet me denken aan de Nigeriaanse zwendel, maar dat ik die associatie maak zal wel aan mij liggen.
Ik zou niet zo 1-2-3- nu massaal gaan doneren.
Lees maar:
'Obwohl die Spendendosen regelmäßig hilfsbedürftige Kinder mit der Aufschrift Hilfe für Kinder in Not HSK e.V. zeigen, wird zudem ein Großteil der Geldspenden nicht für die Kindernothilfe, sondern für andere Zwecke verwendet.'
www.add.rlp.de/icc/ADD/sub/7ed/broker....
.
Dus als je doneert, heb je een aan zekerheid grenzende kans dat je geld niet daar terecht komt waar het voor bestemd is.
INH.30CL | 07-08-14 | 02:25
Zo als,.. verklaar je nader.
@Kn:eukwatrond | 07-08-14 | 02:20
Je hebt op korte termijn wel iets anders aan je hoofd dan zwarte piet!
@TiTi_no_ghost_237 | 07-08-14 | 02:17
Wat een verschrikkelijke beelden!! Ik neem aan dat dit Joden waren die een christelijk meisje op beestachtige vermoorden, moslims zouden dit nooit doen.
-weggejorist-
TiTi_no_ghost_237 | 07-08-14 | 02:17
Edit: Met zonder met...
Kennen jullie deze nog nog nog nog,...?
www.liveleak.com/view?i=7f6_1358387639...
miko | 06-08-14 | 23:10
Doneren?? Kijk dat filmpje en besef je dat bewapenen en controleren van het spul dat al binnen is, de enige juiste mogelijkheid is.
Er is waarschijnlijk iets genetisch niet in orde met zandnegers en i.c.m. met "de religie van de vrede" of zoals in het filmpje; een cocktail van het beste dat godsdienst te bieden heeft, zorgt dit voor een meer dan marginaal percentage dat NOOIT zal matchen met onze manier van leven en denken.
Hoe eerder we dat allemaal begrijpen hoe meer kans we maken het te beheersen.
Ik vraag me serieus en een beetje angstig af wanneer *het gepraat* over moslims over is. Er reaguren hier op GS veel grootsmoelen maar niet vanuit de tegels zal een en ander exploderen besef dat goed!
@vivaldi | 07-08-14 | 02:05
En een wijf.
Want anders moeten ze ongelovige hoeren verkrachten.
En dat moeten we niet willen.
Het probleem is dat die ISIS klootzakken , als ze terugkomen in Nederland, hier vrolijk met hun smerige activiteiten door kunnen gaan.De overheid legt ze geen strobreed in de weg, maar geeft ze zelfs woningen, een uitkering, medische zorg en psychologische hulp.
Dat moet maar eens afgelopen zijn.
@Kaan78 | 07-08-14 | 00:12
Smile: www.powned.tv/nieuws/buitenland/2014/0...
@zimmeradel
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results." (internet zegt:) - Einstein.
Arjan | 07-08-14 | 01:51
Maar uh in het verleden behaalde resultaten zijn toch geen garantie voor toekomstige resultaten?
* slapen gaat voor beter resltaat*
@Kaan78 | 07-08-14 | 00:12
Bewijs!?
@--sql error-- | 07-08-14 | 00:36
Ehm, niet waar, de mossels hebben heel veel gedaan voor Europa. Zo is er geen enkel Europees land mee waar ze niet hebben gemoord en haat en verderf hebben gezaaid.
Timmermans weet er van.
Met de grondwet in de linker hand.
@weebl
Fouten uit het verleden (Afghanistan, Irak, Bosnie) wijzen uit dat we ons helemaal nérgens mee moeten bemoeien want het gaat élke keer mis. Aan het lijstje van chicago river wil ik nog toevoegen dat we ons ook niet met de Krim moeten bemoeien. (of als ware EU-imperialisten zoals Van Baalen de victorie kraaien. Wat een idioot is dat)
Van Zwitserland worden nooit vliegtuigen neergeschoten, geen enkele moslim komt op het idee om in Bern een aanslag te plegen. Wat mij betreft doet Nederland voortaan precies wat Zwitserland doet als het om buitenlandse betrekkingen gaat want die formule schijnt uitstekend te werken.
1337haxxor | 07-08-14 | 01:43
Een overdosis afgaanse opium zou een betere oplossing zijn.
Het is toch zonde van Gnalrop zn tijd om te moeten optreden voor zulk volk.
Afgezien van het feit dat ik absoluut niet langer in Koerdistan op vakantie zou gaan is dit een helder stuk over wat het verschil is tussen de Koerden en de rest van het midden oosten.
-
www.hughhewitt.com/vanity-fairs-christ...
Gevangen ISIS 'soldaten', zou je eigenlijk gewoon een heroïsche dosis LSD moeten voeren.
Eens kijken of ze nog steeds zo standvastig zijn als Gnalrop de magische miereneter een zoet gekleurde biefstuk aansteekt met een fietsbel.
weebl | 07-08-14 | 01:18
Het getuigt juist van goed inzicht, je niet willen bemoeien met de: Peshmerga. Yezdin. Soennieten. Sjiieten. Kurden en noem maar op.
Sleutelwoord hier is 'Isolationisme'. Voor degenen die niet weten wat dat precies inhoudt, raad ik je aan de plempjes van Bigi Bana Boy te lezen. Die raakt hem precies zoals ik het graag zie.
Jan Dribbel | 07-08-14 | 01:01
Jantje is nog niet wakker genoeg om gladstonedje's comment begrijpend te lezen ?
Is het grof om te zeggen dat het hele gedoe daar in het Midden-Oosten me geen ene zak meer interesseert? De bevolking daar slaat elkaar al jaren lang om de haverklap de hersens in... Jood, Moslim, Christen of Yazidi (never heard of...), het maakt geen zak uit. Zo lang ze bij elkaar in de buurt in een woestijn wonen is het gezeik... Het is altijd een aantal jaar rustig waarna er weer een paar heerschappen daar een overschot aan testosteron ofzo hebben en de vlam weer in de pan slaat. Je kan er tegenwoordig bijna de klok op gelijk zetten... En hoe meer aandacht er vanuit het westen aan gegeven wordt hoe meer olie er op het vuur gegooid wordt. Gewoon lekker negeren en gaar laten koken in hun eigen sop. Wij kunnen er toch niks goeds doen, dus laat het ze maar lekker zelf uitzoeken. Kunnen wij weer over op de orde van de dag en ons bezig houden met onze eigen zaken. Volgens mij zijn die er namelijk meer dan genoeg.
Natuurlijk moeten ze stoppen met eerwraak en stenigen enzo, maar ze dan maar laten uitmoorden door isis is wel heel drastisch, vinden jullie niet?
Bji peshmerge. ;)
de euro middenweg | 07-08-14 | 00:49
Is een opvatting.
Maar veel elementen van latere religies, en dan name het aangeboren individuele besef van goed en kwaad zijn reeds aanwezig.
Dus je kunt ook als voorlijk beschouwen.
Gladstoned66 noemt zichzelf ook nog eens Dirkje.
Graaf van Egmont | 07-08-14 | 00:52
Oei, alweer spijt.
gladstoned66 | 07-08-14 | 00:51
Getver, wat ben je streng voor me.
Graaf van Egmont | 07-08-14 | 00:49
Zorg voor voldoende gaten , kunnen de wormen naar buiten komen om te kotsen.
gladstoned66 | 07-08-14 | 00:45
Je bedoelt houten jas als in "ga eens deaud"?
de honden blaffen... | 07-08-14 | 00:30
Dat het Yezdanisme Zoroastrische elementen bevat maakt die sekte niet minder achterlijk. Juist meer.
@gladstone
Tja daar heb je gelijk in. Helaas :(
Zijn jullie helemaal gek geworden. Zeg ik al jaren tegen de ASN bank dat ze mijn spaargeld niet in de wapenindustrie mogen beleggen, gaan jullie me vragen of ik de Koerden wil steunen in hun strijd. Ik draag alle volken op deez aarde een warm hart toe, maar als ze de wapens oppakken kijk ik weg.
Dirk III | 07-08-14 | 00:39
IS is meer dan Koerdistan. Die gaan niet stoppen. Vooruit kijken. Libanon is nu al de klos.
Graaf van Egmont | 07-08-14 | 00:41
trek eens een houten jas aan. Linkse rakker.
@de honden blaffen... | 07-08-14 | 00:30
Eng clubje hoor.
Uittreden staat daar ook zowat gelijk aan de dood.
Niet dat ze het verdienen om door die engnekken van ISIS vermoord te worden. Dat zijn wel de topidioten daar.
Zouden er nu al wat meer mensen in hun hart het geloof hebben afgezworen daar?
Het is veilig daar, nietwaar Timmermans?
www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenlan...
En van het Iraakse leger moeten de verdrukten het ook niet hebben. 300 gevangenen van ISIS hebben bommen op hun kop gekregen.
gladstoned66 | 07-08-14 | 00:27
Maak maar stoned99 van je nick. Heb je zitten masturberen tijdens geografieles?
Camera's weg, grenzen dicht..... Probleem weg!
Maar ik wil helemaal niet betrokken worden, doneren of me teveel bezighouden met wat er in die verdoemde zandbak allemaal gebeurt. Het blijft daar een grote rotzooi zolang het bestuur van de samenleving op het moslimse geleauf is gestoeld. Ze lossen het onderling zelf maar op.
We hebben het hier over Koerdistan. Als jij dan over Koeweit begint dan slaat dat als een tang op een varken.
De meesten die hebben opgelet bij de Gulf War I weten natuurlijk nog heel goed hoe dat met Kuweit zat en waar het ligt.
Euhhh, Zimmerfranz is bezig de christenen af te slachten, dat is zijn gezworen eed aan zn fascistische Parzei. Isis, zijn stemvee, doet de Koerden, dat heet de ene hand die de andere wast
@Koosjere Moslim,
Hoe kun je nog moslim zijn als je weet dat dit gaande is?! Hoe naief ben je dan?
Jullie hebben dit zelf veroorzaakt. Vraag maar aan de landen in het Midden-oosten om hulp (of kennen ze daar het begrip 'hulp' niet? goh, hoe zou dat komen?). Jullie hebben tenslotte ook nooit iets gedaan voor europa, dus waarom zouden we jullie nu weer uit de shit halen.
Dirk III | 07-08-14 | 00:31
Is niet zo ver weg van Irak. Valt ook onder het gebied wat IS wil veroveren. Dirkje moet nog wakker worden.
Kunnen we geen tanks die kant op sturen ?
@Gladstone Ben je de weg een beetje kwijt? Interne 404 in je brein?
Koeweit???
de euro middenweg | 07-08-14 | 00:20
Zo achterlijk is die sekte niet: nl.wikipedia.org/wiki/Zarathustra
Heftig filmpje, maar ik ben bang dat het glas,plas,was wordt.
STOP met doneren, hand op de knip, de Putin tax komt er aan! www.omroepwest.nl/nieuws/06-08-2014/lt...
De vraag is natuurlijk. Gaan we Koeweit weer helpen, nadat ze zo dankbaar zijn geweest, voor de bevrijding door het westen. Ik zeg , laat ze nu maar naar de klote lopen. Isis Koeweit its all yours.
@gladstoned66 | 07-08-14 | 00:22
Mohammedanen zijn erg vatbaar voor complottheorieën, zeker als de Mossad mag figureren. The Protocols of the Elders of Zion is niet voor niets een van de best verkochte boekjes van het Midden Oosten.
www.ibtimes.co.in/isis-leader-jew-cons...
Als wij helpen dan wordt allah geprezen en was de hulp van de ongelovige honden de wil van allah en als ze afgeslacht worden ook. Conclusie onze hulp is compleet overbodig.
nog eentje:
Women fighters in kurdistan 2013 (documentary)
www.youtube.com/watch?v=PK_XEz-uZYY
@De Euro middenbelg
Ga zo door, redeneer net zo lang door tot ze voor het huis van je buurman staan die je ook maar een lul vindt.
Beetje kortzichtig wel.
Straks zegt die gekke Kaan ook nog dat de leider van Gamas een Jood is. Dat zeiden ze namelijk ook van de broederschap in Egypte. Toch vreemd dat er altijd een Jood bij die moordenaars wil horen, dat geloof je toch zelf niet.
Fuck die Yazidi's. Die achterlijke sekte is geen haar beter dan al die andere volken uit het midden oosten. Zodra je trouwt met een andere geloof word je gestenigd. www.youtube.com/watch?v=iilFIdFdTS0
@DiekoThaKurd
Broeder, het leven is wreed in die reliregio.
Te triest voor woorden.
Geloof me .. ik ben ervaringsdeskundig.
De geur zit nog in mijn neus. En de dromen blijven maar komen.
Kaan78 | 07-08-14 | 00:12
Je wil weer een loer draaien. Ik geloof er niks van dat de leider een Jood is. 73% van de moslims is voor isis. Dat zouden ze niet zijn als de leider een Jood is. Als leugenaar zijn een sport was, waren jij en je broeders wereld kampioen.
@ Kaan
Waarom staat 'moslim' tussen aanhalingstekens? En 'joods' hoeft er natuurlijk niet tussen, want dat komt je goed uit.
@ristretto | 06-08-14 | 23:39
Daar zit zeker wat in. Maar onze belangen in het buitenland dan? Vrije doorgang voor het handelsverkeer bijvoorbeeld?
DiekoThaKurd | 07-08-14 | 00:02
Dat van netanyahudi vind ik trouwens mooi maar ook geen 'reclame' .
Ik moet hem eigenlijk net zo min als hamas en isis.
@zimmeradel
Nogmaals bedankt!
Daarnaast over de Palestijnse kwestie. De Palestijnen hielden van Saddam. En dit deed Saddam met de Koerden.
www.youtube.com/watch?v=syQshRutdSw
Na dit filmpje weet u misschien de mening van vele Koerden over Palestijnen.
Laten we een geldbedrag op de hoofd van de leider van ISID zetten. Hij is joods en staat aan de hoofd van een "moslim" leger. Daar wil ik zelfs aan meebetalen.
Ik doe niet meer me, eigen volk eerst.... Zoek het maar uit daar
Ik ben in 2011 in Iraaks Koerdistan geweest (Erbil) voor werkaangelegenheden, Je gelooft niet wat je ziet, overal flats en kantoren in aanbouw, overal bedrijvigheid. Ik moet bekennen dat ik nooit in de rest van Irak ben geweest maar de verhalen dat de Koerden in Irak de rest van het land voorbijgestreefd zijn geloof ik blind. Wel had ik het idee dat veel van de leiddinggevenden remigranten uit Duitsland waren, heb in ieder geval meer Duits gepraat dan Engels. Geen Peshmerga gezien maar ik hoop dat ze standhouden en wat van dat ISIS-volk naar de Hel sturen.
fuck you me man. Ter duiding:
Kurds in 3 Hour Gun Battle with ISIS, Kirkuk
www.youtube.com/watch?v=u2J8-dC64dg
DiekoThaKurd | 07-08-14 | 00:02
Nee, Dieko... niet in de verdediging schieten joh.
T was werkelijk een lol momentje voor me... waarvoor dank... in nieuws waarvan je toch moet janken.
Respect.. en vrede voor u.
U heeft al zat voor uw kiezen gehad.
Ik ken de geschiedenis van dichtbij.
DiekoThaKurd | 06-08-14 | 23:50
Ik hoop dat er een koerdistan komt , waar men in vrede kan leven. en dat ik er op een dag op vakantie kan komen, en we samen een biertje kunnen drinken.
@Lewis Lewinsky | 06-08-14 | 23:59
Er hoeven er maar een paar te gaan flippen en het hek is van de dam.
Lingo star heeft ze gesteund, zoals Omkoal zegt respect voor de Koerden.
Alle moslims die huilen over Gaza zijn gek in hun hoofd.
Ze kiezen dit conflict omdat het t door hun gehate Israël betreft. Met oogkleppen op de ene na de andere demonstratie.
Over die IS-IDIOTEN hoor je NIEMAND!! Moslims distantieer jullie van deze haatzaaiers! Laat zien dat je het er niet mee eens bent. Roep die paar waanzinnigen tot de orde als het je buurman is of je ze in de moskee ziet. Nu blijft het akelig stil en lijkt het erop alsof jullie achter deze geloofs-waanzinnigen staan.
Zie dan dat deze IS-IDIOTEN meer moslims in een week doden dan Israel in de afgelopen 10 jaar.
@Dirk III
Ik waardeer uw woorden. Als het moet ga ik terug, en vecht ik tegen deze haatbaarden. Zodra ze in de buurt komen waar de familie van mijn ouders wonen, zal ik een besluit nemen. Dat wordt een mooie liveblog voor Geenstijl.
Koerdistan, zo'n beetje het enige humane stukje Islamistan. Eeuwig respect voor de Koerden.
@zimmeradel
Ik wil daarmee benadrukken dat het geloof bij ons niet op nummer 1 staat, maar de cultuur. Zo vieren alle Koerden(moslims, christenen, joden, yazidi) Koerdisch nieuwjaar.
Netanyahu support ook Koerdistan
www.jewishpress.com/news/breaking-news...
ISIS doet niets anders dan de profeet navolgen, die het allemaal had van een engel van zijn god. *proest*
Na de zaterdag komt zondag (onze tijd, aanstaande).
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/08/...
Voor de Koerden is het al woensdag gehaktdag.
En het zal Timmerfrans den 'socialistischen' reedt roesten, want er zijn geen miljoen PvdA-stemmende Koerden in 0031.
Fuk, ik zie nu het filmpje pas. Hartverscheurend.
Kurds are bad ass motherfuckers against ISIS. #IKBENVOOR
@Lewis Lewinsky | 06-08-14 | 23:56
Nog steeds dus!
*ook blij is*
Het gaat snel mensen!
En de focus maar op Israel leggen inderdaad, terwijl de misstanden elders in de wereld veel en veel groter zijn.
@toetanchamon | 06-08-14 | 23:53
Het zou mij niet verbazen als deze politiemissie in 070-irak binnenkort wordt afgeblazen wegens *gevaarlijk*.
@Dieko
Net het gedoe met Tukije een beetje voorbij en Saddam in een kist krijgen jullie de IS-IDIOTEN over jullie heen.
Ik wens jullie veel succes in het gevecht met deze randdebielen!
Aangezien jullie een slim volk zijn en jullie weg in de bergen kennen zullen jullie ook deze strijd winnen!
mompelt iets over oorlogen uit het oude testament.
De Koerden zijn altijd verliezers geweest. Vervolgd, bedreigd met genocide, onderhevig aan pogingen hen en hun cultuur uit te roeien. In het Irak van Saddam Hoessein verraden door de VS en daarna gruwelijk te grazen genomen. In het gewelddadige en hopeloos verdeelde Irak post-Saddam hebben ze tegen alle kansen, tegen de wil van de VS, een rustige en welvarende regio weten te stichten. Zelfs met Turkije, dat tot voor kort officieel uitroeiing van de Koerden nastreefde, zijn levendige economische betrekkingen ontstaan. Het mooie, sterke en sympathieke Koerdische volk verdient beter dan door de barbaren van ISIS alsnog uitgeroeid te worden.
Wat een filmpje. Kippenvel.
Ik pleit opnieuw voor een GSTV actie. Van Leeuwen, doe eens wat t-shirtjes printen met daarop de tekst 'wij zijn allemaal NUN'. Deel die uit aan de politici en boe-roepers die begaan zijn met de o-zo gekwelde Marokkaanse gemeenschap in NL en de Palestijnen. Dat wordt goede televisie en je maakt je volgers erg blij.
Deze kwestie verdient meer aandacht.
@deraderendraaien | 06-08-14 | 23:54
Yes. Wij zijn het eens!
*blij is*
DiekoThaKurd | 06-08-14 | 23:50
Haha alcohol is bij ons niet verboden. Belangrijk detail om de goedheid van uw volk/land te bewijzen.
LOL.
@Dezenaamhier | 06-08-14 | 22:55
Lijkt me een goed plan, om een leuke ebola-quarantaine daar op te bouwen. Niks zo'n goede verdediging als van die isolatiepakken.
Overigens zou een geslachtsziekte ook wel een goed idee zijn voor die verkrachtende bende.
www.youtube.com/watch?v=FtIm5EanQCQ
Zo, ik denk dat ik Fallout 3 maar weer eens aanslinger.
Koerden zijn fantastisch. Aardig, slim, hardwerkend en een keiharde hekel aan extremisme. Steunen die gasten! Lijntje met zo'n goed land met gastvrije mensen is helemaal niets mis mee.
Als de VSEU Saddam niet hadden gewipt, had ISIS geen poot aan de grond gekregen.
@Lewis Lewinsky | 06-08-14 | 23:48
Vind ik ook.. we moeten tenslotte ergens beginnen,en dan komt de islam als eerste in aanmerking voor de darwin award wat mij betreft.
De minderheden zijn veilig zegt Timmermans.
Dan lees je dit en ziet de foto's.
www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenlan...
En het moslimvolk in dit land vindt het prachtig.
O/T
Invallen in Den Haag door de politie, oa de Schilderswijk
twitter.com/search?f=realtime&q=S...
De westerse inlichtingendiensten zijn er in geslaagd ISIS als terreur organisatie in het zadel te helpen. ISIS is uitermate effectief in het aanwakkeren van een strijd tussen Sjiieten en Soennieten. Verder zijn er plannen aangekondigd de koran te herschrijven, en wordt er haat en onverdraagzaamheid gepredikt jegens andersdenkenden. Een oproep aan moslims om ISIS als organisatie te verwerpen en een collectieve vuist te maken ter bescherming van je medemens.
Bedelen voor een oorlog. Ben benieuwd hoe groot de strijkstok is.
6-8-2014 ga ik nooit meer vergeten. Ik moet het nog even verwerken. Ik had nooit verwacht dat Geenstijl een artikel over de Koerden zou plaatsen. Wij Koerden respecteren elk geloof in ons land en leven in harmonie samen. We zijn geen Arabieren noch Turken.
Hier ziet u Koerdische vrouwen in Syrie tegen ISIS vechten. www.youtube.com/watch?v=SlGRWjtyp0w
En hier ziet u hoe ontwikkeld de Koerdische regio in Irak is. www.youtube.com/watch?v=UmW1AX9QzmM
Mensen uit Iran komen massaal in Iraaks-Koerdistan op vakantie. Alcohol is bij ons niet verboden.
Tenslotte een Nederlandstalige filmpje over de handelsmogelijkheden met Iraaks-Koerdistan www.youtube.com/watch?v=YHvN6uB8U_w
@ristretto | 06-08-14 | 23:39
Laten we het over justin Piemel hebben dan.
We komen hier om te zeiken dus verstoor dat niet.
Zolang ik de NOS heb gezien heb ik gehoord over Gaza. Arafat bleek na zijn dood een miljard miljoen op rekeningen in Europa te hebben staan enz enz.
Israël doet ook dingen die niet door de beugel kunnen en heb je dus altijd bij twee vechtende partijen twee schuldigen. Hamas vs het Israëlische leger.
Bij ISIS is dat niet zo. Daar is de strijdende partij ISIS tegen.... burgers. Eigenlijk "iedereen" die hun kalifaat in de weg staat.
Echter omdat het gewoon een soort routine is voor de NOS om over het Gaza onderwerp te "verslaan" heeft t nu ook de overhand op het nieuws.
In het geval van ISIS is dit nieuw voor de NOS.. nog geen gesneden koek en gevoelig blijkbaar omdat er hier zoveel pro-isis gekkies rondlopen.
@deraderendraaien | 06-08-14 | 23:43
Eerst maar eens de islam verbieden. Niet omdat het een religie is, maar omdat het een terreurclub is.
Anti links/rechts | 06-08-14 | 23:39
Als de USA ze helpt moet het wel goed zijn toch..
Die 'helpen' de Palestijnen ook, en el Qaida en..
Ik hoor net bij Knevel dat ze Ebola ook helpen..
@du Roi Soleil | 06-08-14 | 22:53
Jezidi's zijn geen moslims, slaapkop.
No jews, no news.
@BenBinnen | 06-08-14 | 23:21
Hij krijgt dan ook terecht de wind van voren bij de postreaguurders.
iraqio | 06-08-14 | 23:38
ISIS doet slechts wat de profeet oimh hen leert.
Anti links/rechts | 06-08-14 | 23:35
Dit is niet de eerste keer dat de VS hulp aanbied maar telkens hebben ze de Koerden als een baksteen laten vallen , nu hebben ze de Koerden weer nodig om de troep die het Westen heeft gemaakt op te ruimen.
Zal atijd pro-israel zijn zolang Hamas bestaat. Maar wel het seculiere 2/3 van Israel. Het religieuze Israel, onder andere bekend van het pijpen van baby's na besnijdenis en baby-herpes als gevolg, mag wat mij betreft door de stront zakken. Net als Nederlandse Refo's, Katholieken en jehove-gespuis overigens...
@Lewis Lewinsky | 06-08-14 | 23:37
Prima plan Lewis!
Maar om het geheel fair en vredig te maken en te houden, lijkt het mij nog beter om alle religie waanzin uit te bannen,zodat de mensheid eens een keer gaat geloven in zichzelf!... dus zoals het waarschijnlijk beter zou kunnen zijn.
Kijk, Timmerfrans, dat is huilen, huichelaar.
Hoppa! Fuck de Turken en steun de Koerden!
Wanneer gaan de schellen eens van de ogen? Waarom beperken we ons niet een tot het goed uitvoeren van onze eigen zaken in ons eigen land? En dan doel ik op de Australische stijl. De oorlog in de Oekraïe, in de Gaza strook en in Irak kunnen er niet strijden noch winnen. Ik kan er samen met velen van jullie een mening over hebben maar kan er niets aan doen. Stel gewoon eens orde op zaken in Nederland. Misschien worden we dan weer eens ergens gidsland in.
Alhoewel, Frans Zimmermans heeft de traan en de snik weer teruggebracht in de internationale politiek. De dutch tears.
Hier de bron nog naar het artikel dat de Amerikanen meehelpen nu:
rudaw.net/english/kurdistan/040820146
Sinds enkele dagen zijn de Koerden flinke stukken terrein aan het heroveren op ISIS. De Koerden staan al aan de rand van Mosul inmiddels
Wil je echt iets tegen ISIS doen, sluit je aan bij het iraakse leger...
@deraderendraaien | 06-08-14 | 23:34
Jep. Maar het moorden gaat door, zie Isis, Al Shabaab, Boko Haram en al die andere cluppies.
Verbied islam!
Moslims dienen ex-moslims te worden.
Voor de echte volgers van het conflict, raad ik de volgende site aan. Deze nieuwssite van de Koerden heeft alle informatie die je in de westerse media niet krijgt..
rudaw.net/english
Wisten jullie bijvoorbeeld dat (en daar ben ik heel blij om) VS (redelijk low-profile) afgelopen weken de Koerden heeft bewapend (ze hadden tot voor kort enkel AK-47's) en zelfs afgelopen week het Koerdische 'leger' ondersteund met air support tegen ISIS? Heb ik nergens gelezen dat de VS meevecht tegen ISIS!
@Lewis Lewinsky | 06-08-14 | 23:21
Waar het dus op neer komt is dat elke moslims zich een betere god voelt dan de god die ze aanbidden,omdat ze in de veronderstelling zijn dat zij de ander wel tot vromer gedrag en dieper geloof kunnen dwingen,en weigering te bestraffen met de dood.
Dat is een behoorlijk portie arrogantie tegenover de godt die zelf aanbid hoor.
vanvandaag | 06-08-14 | 23:16
Het probleem is dat het Westen de verkeerde mensen heeft gesteund.
Alle ogen zijn nu gericht op Hamas en Israël maar wat zich nu in Irak afspeelt wil niemand weten omdat het te gruwelijk voor woorden is .
Over Hitch gesproken (zijn naam viel al in de draad), ik herlees regelmatig stukken van hem en vorige week deze, die ik jullie niet wil onthouden: www.slate.com/articles/news_and_politi...
Alsof er in 7 jaar geen fuck is gebeurd. En dat is er eigenlijk ook niet. Wat me vorige week vooral opviel (omdat ik toen zocht op Hamas/Palestijnen - waar Hitch ook regelmatig over schreef) was deze zinsnede tussen haakjes - een zijsprongetje.
"A very striking recent report quoted spokesmen from Hamas becoming extremely worried by the growth of al-Qaida in Palestinian refugee camps, where every economic and cultural initiative is now being interdicted by absolutist fundamentalism. It would be amusing to see these glib spokesmen for Muslim fanaticism being outflanked and menaced from the right, if it were not so terrifying."
(Fast forward naar 2014 en verder: Vervang al-Qaida door ISIS...)
@BenBinnen | 06-08-14 | 23:21
Huilstuk is bekend.
Wederom: Veel te veel media aandacht.
Tijdens het lezen vroeg ik me ook af waarom ik dat eigenlijk deed.
@miko | 06-08-14 | 23:18
Aha de paus! nog zo'n heerlijk gelovige stroming waar de mensheid mee gezegend is,en waarvan het er bij mij niet in kan dat zo'n dwaas nooit de ballen heeft getoond om de dictators die hij bezocht,of op audiëntie liet komen in de bek te spugen uit naam van zijn godt.
Ik zeg maar zo , het is de wil van Allah.
Een tientje voor compemsatie van Godsammekraken om zn onbetaalde week verlof, ... oké
Patatboer helpen om zn kraam te restaureren.,.. mmmmm.. oké dan maar.
Chantal gratis door europa laten rijden... mmmm ik twijfel
Doneer om koerden tegen isis te laten vechten,... no fucking way... als isis toch wint moet ik weer betalen voor opvang van koerdische vluchtelingen.
Als isis hier raar gaat lopen doen zal ik t land verdedigen... tot hun dood erop volgt.
En daar moet nederland het mee doen.
@Temazepam60milligram | 06-08-14 | 23:17
Ze bekeren anders wel hun kinderen.
@Temazepam60milligram | 06-08-14 | 23:17
Het enige is dat veel Joden het werkelijk worst of shoarma zal zijn als hun kind buiten de clan trouwt. Dat komt bij de yazidi bijna niet voor. Het is een van de meest gesloten gemeenschappen. Zelfs de Amish zijn een bende losbollen vergeleken met deze idioten
@Lewis Lewinsky | 06-08-14 | 23:13
Grote schoften
@QBert | 06-08-14 | 22:54
Dibi heeft een lang huilstuk over zijn radicalisering geschreven waarin de Gazanen de ultieme slachtoffers zijn. Dibi is een toonstuk van, inderdaad, een excuusallochtoon die op het schild wordt gehesen, maar eigenlijk alleen door gebrek aan gewicht boven komt drijven.
politiek.thepostonline.nl/column/mijn-...
@deraderendraaien | 06-08-14 | 23:14
Op afvalligheid staat binnen de islam de doodstraf. En afvalligheid wordt daarbij ruim opgevat, waardoor ook minder vrome moslims, of andersgelovige vrome moslims, deze straf krijgen.
Deze gewoonte maakt de hele islamclub tot een terroristische club. Verklaart ook waarom er zoveel gemoord wordt.
Bijvoorbeeld, in Algerije, dat is een buurland van Marokko met 30 miljoen inwoners, zijn 20 jaar geleden 1 miljoen moslims vermoord door andere moslims die vonden dat ze niet op de juiste manier moslim waren.
Nee, dat kwam niet in de krant.
Staat GS vandaag voor 'Girale Spoed'?
@deraderendraaien | 06-08-14 | 23:14
Vraag het eens aan de Paus.
Die heeft er ook nog wel documentatie over liggen.
Dat is inherent aan mono godsdiensten. Ze erkennen er maar een.
@Lewis Lewinsky
Voordeel is wel dat je geen Yazidi kan worden, je kunt alleen zo geboren worden. Geen bekeringsdrang dus, net als het jodendom geen bekeringsdrang kent.
@Betadine | 06-08-14 | 23:10
Dit is net zo een doodscultus. In Duitsland zitten ze aardig in hun maag met deze groep die werkelijk nog conservatiever is dan de gemiddelde turk of Marokkaan.
deze groep heeft ook een hoog aantal eer gerelateerde moorden in Duitsland op hun geweten.
Steniging? Moet kunnen volgens deze groep mensen.
www.ekurd.net/mismas/articles/misc2010...
Er is de Koerden veel beloofd, maar niks ,maar dan
ook niks is waargemaakt.. b.v. :
De oprichter van het moderne Turkije, Mustafa Kemal Atatürk, had de Koerden een onafhankelijk Koerdistan beloofd als de Koerden Atatürk meehielpen met het verjagen van de machthebbers in het Ottomaanse rijk.[5] De machthebbers waren vooral in de regio Koerdistan van het Ottomaanse Rijk[bron?]. Het lukte de Koerden om de machthebbers te verjagen, maar Atatürk heeft zonder met de Koerden te onderhandelen de Vrede van Sèvres vervangen door de Vrede van Lausanne.[6]
Het voordeel van isis is dat het steeds moeilijker is vol te houden (voor moslims en policore wegkijkers) dat de islam een religie van de vrede is.
kloopindeslootjijook | 06-08-14 | 23:07
Nee, ik tril zelf.
Ik zal wel te nuchter zijn om gelovige kronkels te kunnen volgen,maar kan iemand mij de zinnigheid uitleggen waarom de ene moslim de andere afslacht uit naam van de sprookjesfiguur die ze samen aanbidden.
Voor alles en iedereen heeft deze regering (taks)poen over..
Behalve voor rechtvaardige doelen zoals deze.
.
Hopelijk stompen de Koerden die vlasbaarden het land uit.
@BenBinnen | 06-08-14 | 23:11
Hier is nog het fragment dat erbij hoort: www.youtube.com/watch?v=YuZ9FEveGmw
@miko | 06-08-14 | 23:10
Een doodgestenigd meisje. Geen moslims, wel schoften.
En dan hebben de Koerden tenminste nog een paar gewapende groepen in hun gelederen, al zullen ze het daarmee niet redden. Wat hadden we ook alweer "geleerd" van Rwanda? Ik schaam me echt voor het wegkijkende westen, Timmermans voorop.
Die Koerden zijn wel cool. Ze doen tenminste iets.
niet goed, waren de Yazidis met meer volk zou het net zo gaan, alleen in de andere richtig en zou GS geld vragen voor IS.
@SamKoeman | 06-08-14 | 23:07
Dat wist ik niet. Wat ik wel weet is dat Christopher Hitchens sowieso al een held is. Zijn steun voor een onafhankelijk Koerdistan is een weer extra credit.
@Lewis Lewinsky | 06-08-14 | 23:07
Ach deze cultus neemt het leukste uit elke woestijn godsdienst daar in de buurt.
Kennen jullie deze nog nog nog nog,...?
www.liveleak.com/view?i=7f6_1358387639...
Komt op mij toch iets overtuigender over dan die jankpalestijnen.
Ooit riepen we "dit nooit weer" nu laten we het gebeuren omdat we bang zijn om een vuist te maken tegen ISIS omdat er mogelijk sympathisanten moeilijk gaan doen. Laat die sympathisanten moeilijk doen, vervolg ze, verban ze, veroordeel ze, verneder ze. Interesseert me niet wat er mee gebeurt, als wij als rechtstaat maar laten zien dat dergelijk gedrag ongewenst is en niet ongestraft blijft.
Ze zijn nu te druk bezig met de Oekraïne en de Palestijnen, daar komt nu de reactieve boycot van Rusland erbovenop, godogod wat heeft Rutte en Timmerfrans het nu moeilijk!
@BenBinnen | 06-08-14 | 23:02
Christopher Hitchens pleitte geregeld voor een onafhankelijk Koerdistan. Hij droeg ook geregeld een speld met de Koerdische vlag.
Mar wat is de rol van Erdogans Turkije hierin?
Jezidi's zijn geen moslims. Hebben hun eigen godsdienst.
nl.wikipedia.org/wiki/Jezidi's
brienenoord | 06-08-14 | 22:59
"Is het net of je de wereld ligt te neuken."
Hebben ze daar aardbevingen?
De Koerden zijn het grootste volk ter wereld zonder staat (ca. 35 miljoen). Niemand lijkt zich hard te maken voor een koerdische staat, want geen joden aan de andere kant van de lijn.
Hmm jah, als ik die moslims in hun dure cabrio's, die heel toevallig tegen sluitingstijd rondhangen bij supermarkten (blanke kassameisjes, nog wel) weer zie, zal ik ze vragen wat zij hier allemaal van vinden en vragen om een donatie. Heb het echt gehad met een bepaald soort volk.
-weggejorist-
Kunnen we niet wat koerden sturen?
Mooi, deze aandacht, ik zag die opnames eerder dankzij een tweet van Joshua Livestro. Heel indrukwekkend die vrouw. Rillingen. Omdat het echt is.
Op RTL nieuws vanavond www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/bes...
Kunnen ze ISIS niet eens kennis laten maken met ebola?
Schijnt goed te werken in een contactcultuur.
Zodra de ISIS een Jood in de gelederen heeft zullen de Koerden alle aandacht krijgen die ze wensen.
Partij van de Afslachtingen
@BenBinnen | 06-08-14 | 22:49
Ghe. Dibi?
Wat kan die dan helemaal doen?
Dibi was de excuusallochtoon van GroenLinks.
Zelfs Dibi begrijpt tot op de dag van vandaag niet waarom hij zo serieus genomen wordt.
Yazidi? Goed voor een hoop eermoorden in Duitsland waar deze enge sekte zit.
De vijand van mijn vijand is dus niet mijn vriend.
En ik snap het niet,een paar weken geleden waren de peshmisserables nog zo goed opgewassen tegen ISIS?
Zolang de moslims met elkaar bezig zijn laten ze ons met rust. Ik lig er niet wakker van.
Ze zijn stil omdat het lafbekken zijn.
Kom op zeg. Daar hebben we geen tijd voor. Al onze aandacht gaat uit de moslims die het zo moeilijk hebben. De christenen komen later aan bod.
Timmerfrans? Dibi? Rutte? Van Baalen? Van Bommel? Waarom zijn jullie zo stil?
REAGEER OOK