Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE. SHOA-DOWN BIJ ISRAELISCHE AMBASSADE 070

Of ze ver zullen komen, is maar zeer de vraag. Maar woedende Israëlhaters, al dan niet met antisemitische onderbuikgevoelens, zijn van zins om op het uur van de noen een shoa-down te houden bij de Israëlische ambassade aan het Buitenhof in Den Haag. Ze zijn namelijk boos dat de zionisten alle Hamastunnels (die het islamitische terroristentuig gebruikte om de vrije staat Israël aan te vallen) heeft vernietigd. Dus roepen ze - heel eufemistisch - op tot 'burgerlijke ongehoorzaamheid': "We gaan de wet breken. We gaan de ambassade of weg blokkeren en gaan daar niet vrijwillig weg totdat onze eisen worden ingewilligd. Wij zullen ons niet verzetten tegen de politie, maar laten ons indien nodig bewust arresteren." Welnu. Dat arresteren zal wel lukken. Jozias van Aartsen zit nog altijd ondergedoken in een hangmat op een zonnig onderduikadres, maar hij heeft zijn blauwe stoottroepen (ditmaal wél) verordonneerd om de ambassade hermetisch af te grendelen. ME, platte petten, stillen, paarden uit de mobiele manege, dranghekken, videobusjes en misschien nog een Mossad-sniper her en der: alles is klaar voor de illegale demo die misschien op het laatste moment niet eens doorgaat vanwege de demotiverende politieovermacht ter plaatse. Eveneens ter plaatse: Frank 'Oh joepie het wordt rellen!' Verhoef en Telegraaf-toppertje Alexander Bakker. Hun livetweets na de breek. Laad het traangas en beman de waterkanonnen! Om 12 uur is het OORLOG.
UPDATE 13u20: Nou. Na een poepsaaie protestactie waarbij niemand de eerste steen durfde werpen en de ISR ambassade niet benaderd kon worden door het tuigh, is men maar op de tramrails gaan zitten. Alwaar de politie nu tot aanhouding overgaat omdat de openbare weg geblokkeerd wordt. Hebben ze toch nog hun zin: opgepakt worden.

Reaguursels

Inloggen

Net nu het wat beter gaat met Post.nl, gaan die verdomde postbodes in hun geel zwarte trainingspakkies staken zo te zien! Het moet toch niet gekker worden. Beetje genietend van het mooie weer betaald rond lummelen bij een ambassade waar geen kip aanwezig is vanwege een nationale Joodse feestdag. Kom op jongens en meisjes doe eens snel post bezorgen i.p.v. zo'n stijlloze vertoning. Of is het gewoon de zoveelste mega fail van ene super arrogante J(udas??) van A. te Den Haag?

h.a.k. blok | 06-08-14 | 04:22

donkieshot | 05-08-14 | 14:54
Let op het woord "meeste" in mijn reactie (tweede van links). Het is dat soort nuance dat ik mis in de berichtgeving, en niet enkel in die van GS trouwens.

belgaar | 05-08-14 | 22:50

Op de trambaan zitten? Dat tuig saboteert dus ook het dagelijkse reilen en zeilen van de maatschappij omdat ze hun zin niet krijgen? Oprotten uit dit land!

De Pilsvogel | 05-08-14 | 17:11

Hoe dan ook, dit zijn jihadisten, sadistische killers. Omsingelen, oprollen en oprotten.

ikmaar | 05-08-14 | 17:10

Ach interNationaal Socialisten het blijft het zelfde fascistische tuigh.

alwayslearning | 05-08-14 | 17:05

@wimschopper | 05-08-14 | 16:07
Goed filmpje, maar ... 1 ding wordt bewust of onbewust vergeten in het filmpje ... Jerusalem.

Watching the Wheels | 05-08-14 | 16:56

wimschopper | 05-08-14 | 16:07
Die link heeft GS een week of twee hier ook gelanceerd. Maar het kan geen kwaad om hem nog eens te tonen. De tegenstanders zullen overigens beginnen te argumenteren met de nederzettingspolitiek van Israël. Daar zegt die video niks over.

milky bar | 05-08-14 | 16:32

Dat gezeur met die Palestijnen leidt ons gevaarlijk veel af van wat veel meer in de spotlight zou moeten staan, nl. de terreur van Boko Haram en IS/ISIS. Ik hoop dat ze in Gaza weer snappen hoe de verhoudingen precies liggen en dat ze zich voorlopig weer een paar jaar koest houden. Meer dan dat verwacht ik sowieso niet van dat volk, want net als een oververmoeide peuter zal het drammen en janken vanzelf wel weer een keer losbarsten.

milky bar | 05-08-14 | 16:30

Wonderful-Life | 05-08-14 | 12:27

Het einde van China?

harstef | 05-08-14 | 16:09

mooi dan kan er geen gas ontsnappen

boterkaaseneieren | 05-08-14 | 15:41

Ik zie dat je de meeste reaguurders tav dit onderwerp niet veel verkeerds meer kunt wijsmaken. Gelukkig heeft niet iedereen "peup in de ogen".
@swassannuf bedankt voor je uitgebreide info.
@gebrokenvleugel: deze uitspraak van Arafat (van oorsprong een Egyptenaar als ik me goede herinner) kende ik nog niet, goed om te onthouden. Lijkt een beetje op de uitspraak van Golda Meir (ja, ja Israelhaters, dat was een vrouwelijke premier met ballen in Israel), die eens - lang lang geleden - al opmerkt:

“We can forgive the Arabs for killing our children. We cannot forgive them for forcing us to kill their children. We will only have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us.”

matrixbluepill | 05-08-14 | 15:40

Het wordt tijd, dat de mensen in dit land die wel over een geweten beschikken wat meer tegengeluid gaan laten horen tegen de antisemitische alliantie van extreem links en de islam.

De nazi's marcheren weer door de straten. En opnieuw grijpen we niet in, omdat zij nu eenmaal vrijheid van meningsuiting hebben, al erkennen ze zelf dergelijke mensenrechten niet.

Russells Teapot | 05-08-14 | 15:36

De overheid kan toch niemand lang vasthouden, dus erg lang zullen die demonstranten daar geen last van hebben.

ZwengelMeister | 05-08-14 | 15:00

@Belgaar, alle wapens komen op die manier binnen, even je huiswerk doen. Wellicht bevriend met die ongeïnformeerde welke het had over Scuds welke Israël zou afvuren?
Laat me raden, als iemand jou probeert om te leggen doe je niets? Weet je hoe ze kinderen leren tellen in Gaza? Het is een klote conflict en een winnaar komt er niet. Maar zolang Hamas roept ' dood aan de staat Israël' en niemand staat op in de Arabische wereld heeft Israël mijn stem. De agressor hoeft niet de grootste te zijn. Er is fundamenteel iets mis in de Arabische wereld.

donkieshot | 05-08-14 | 14:54

Breaking, Israel was dusdanig onder de indruk dat de strijd tegen hamas wordt afgebroken

Kwatz | 05-08-14 | 14:50

-weggejorist-

Infidel4life | 05-08-14 | 14:47

Dat moslims zijn zoals ze zijn is door hun jarenlange indoctrinatie en hersenspoeling vanaf de geboorte nog enigszins te begrijpen. Dat Nederlanders worden of denken te worden zoals moslims zijn is weerzinwekkende landverraad in zijn ergste vorm.

Boy Cot | 05-08-14 | 14:37

Denk niet te lang en niet teveel over dit Palestina probleem, Jasser Arafat de "kindervrind" sprak dat het belangrijkste "wapen" van de Palestijn de Baarmoeder is, laat dit nu zoals we zien de grootste inzet zijn geweest.

gebrokenvleugel | 05-08-14 | 14:24

Een aantal landen zijn tenminste nog zo slim geweest immigranten een 'participatiecontract' te laten ondertekenen. Nederland niet. In Nederland is het normaal te bezuinigen op de ouderenzorg (groep).

First Contact | 05-08-14 | 14:24

Wow..... het Openbaar Onge.. eh.. Vervoer belemmeren. DAT zal de Israëlische regering leren!! Wat een politiek statement!
Maar wacht, hoe moeten al die "maatschappelijk betrokken" demonstranten (anti werk (of, ok vakantie/ snipperdag) en hoogstwaarschijnlijk anti-auto) dan weer naar huis / de volgende demonstratie??

serieuzer:
De demonstranten hebben dit keer iig WEL de juiste plek uitgezocht: de Israëlische ambassade.
Mijns inziens zou Israël moeten inzien dat zij Palestijnen iets moeten geven om voor te leven: boomgaarden, werk, een economie, een toekomst. Blokkades en bombardementen geven Palestijnen nu enkel iets om voor te sterven.
DE grote hitsers, aan beide kanten, blijven helaas de #$$#$& religieuze fundamentalisten: hamas en de pijpenkrullen (pun intended, gezien hun manier van besnijden).
Israëliërs zouden zich moeten schamen dat zij geen regering van nationale eenheid kunnen smeden die de Shas-partij kan buitensluiten. De pijpenkrullen provoceren "ongelovigen" en Palestijnen met hun vervloekte nederzettingen, maar hoeven NIET in dienst. Schandalig dat zij niet de gevolgen hoeven dragen van hun provocaties, en ongelovigen mogen sterven voor hun fanatisme.

Eenzelfde verhaal geldt voor de Palestijnen die geen afscheid kunnen nemen van hun terroristische hamas-regering, die (anders-)denkenden misbruikt als menselijk schild en over hun lijken propaganda pleegt.

klimgek | 05-08-14 | 14:16

@aajjee | 05-08-14 | 13:59

Van de 1,8 miljoen Palestijnen in Gaza staan er 1,5 miljoen bij de VN geregistreerd als vluchteling. Ze worden door een speciale hulporganisatie van de VN voorzien van voedsel, kleding, onderwijs, alles. Dit is de enige vluchtelingorganisatie van de VN die zich enkel met één etnische groep bezighoudt. De brutale en bloedige scheidingsoorlog tussen India en Pakistan heeft veel meer vluchtelingen veroorzaakt, veel meer doden, veel meer armoede en waanzin, maar alleen de Palestijnen kregen hun eigen hulpdienst, inclusief hun kinderen en kleinkinderen en achterkleinkinderen. Generatie na generatie de vluchtelingenstatus, met de hulp die daar bij hoort. Een hele industrie van lokale en westerse NGO’s (non-governmental organizations), bureaucraten, dienstverleners. En de Gazanen hebben dank zij die omstandigheden de grootste bevolkingsexplosie uit de geschiedenis tot stand gebracht. Je hoeft niet voor je kinderen te zorgen, dat doet de VN.

andjing | 05-08-14 | 14:07

Nou toedeledokie dan maar.

Dragstar84 | 05-08-14 | 14:02

De tunnels die Hamas heeft gebouwd de afgelopen jaren was een investering van 80 miljoen dollar. Dat geld hadden ze beter kunnen besteden aan onderwijs en voor het volk. Het idiote is dat Israel die lui van water, electriciteit etc voorziet, ook het beton om huizen te bouwen. Ach en laat dat beton nou toch gebruikt worden voor die tunnels.

Nee, dat laten ze doen door de UN. Die mag tot aan lengte van dagen vanuit het speciale vluchtelingenpotje wat voor de deze groep pallis is gereserveerd betalen. Die groep wordt maar groter en groter. Het zijn net knijnen. Zo komt er geen eind aan. Jammer Hamas is niet gebroken.

aajjee | 05-08-14 | 13:59

Lees ook eens de werkelijk problemen, die er nu spelen en dat is niet de obsessieve berichtgeving over Gaza! Dat weten we inmiddels hoe dat zit. Het gevaar is nu bij Tunesië beland, het leger is daar in staat van paraatheid gebracht en Isis verovert gebied na gebied!

mom van avezaath | 05-08-14 | 13:58

politiek.thepostonline.nl/column/de-we...
Gisteren onderstaand comment op bovenstaand artikel gelezen.
Gonzo ziet het haarscherp.
.
04-08-2014 - 14:55 UUR
GONZO:
Wat Pieter Omtzigt beschrijft is geen toeval of ongeluk, maar domweg het onvermijdelijke lot van alle niet-islamitische minderheden in een islamitische maatschappij. De geschiedenis van de islam is er grotendeels een van etnische zuiveringen (niet-moslims worden op zijn best gedoogd, maar dienen uiteindelijk toch moslim te worden of anders op te krassen) en van ‘culturele genocide’ op alles wat hoort tot het niet-islamitische historische en culturele erfgoed (overblijfselen van culturen en gemeenschappen, die soms wel duizenden jaren ouder zijn dan de islamitische cultuur, moeten worden vernietigd, of mogen compleet worden verwaarloosd – Egypte vormt hierop een uitzondering als het gaat om de door dat land als zijn nationale verleden gekoesterde Egyptische oudheden).

In de eerste eeuwen van de islam, toen de islamitische heersers nog een minderheid vormden temidden van een massa van niet-moslims, en de superieure kennis en vaardigheden van die niet-moslims onmisbaar waren voor het bestuur en de expansie van het islamitische rijk, was er nog ruimte voor een bepaalde pluriformiteit. Zodra moslims echter in de meerderheid raakten, was het steeds meer gedaan met de vrijheid van de niet-moslims. Als er nog niet-islamitische minderheden bestaan in een moslimland, komt dat uitsluitend door een regime dat de macht van de islam heeft weten in te perken (zie bijvoorbeeld dit stuk van Philip Jenkins:http://www.nrc.nl/handelsblad/van/2011/september/03/straks-is-het-midden-oosten-christenvrij-12033285)

Het is wat dat betreft een herhaling van de carrière van de profeet Mohammed zelf, die met zijn eerste metgezellen als kleine en vervolgde minderheid in Mekka noodgedwongen nog een relatief tolerante, vredelievende en spirituele islam predikte, maar daaraan abrupt een einde maakte toen de Mekkanen hem en zijn geloof bleven afwijzen, en hij naar Medina verhuisde, waar hij een grote schare volgelingen verwierf die de meerderheid vormde. De missie was vanaf toen helder en compromisloos: de hele wereld veroveren en onderwerpen aan het Enige en Ware Geloof en zijn laatste Profeet. De hele islam als godsdienst en cultuur, en als politiek en juridisch systeem, is sindsdien doordrenkt met deze houding.

De islam als godsdienst en moslims als gelovigen kunnen niet fatsoenlijk omgaan met niet-islamitische gemeenschappen in hun midden. ‘Tolerantie’ bestaat alleen zolang de moslims daar zelf van kunnen profiteren, dus zolang er wat bij de niet-moslims te halen valt. Zodra dat niet meer het geval is, verandert de agenda van ‘tolereren’ naar gedwongen bekeren, of anders verdrijven of vernietigen. Echter ook de zogenaamde ‘tolerantie’ eist voortdurend dat de niet-moslims de superioriteit van de islam erkennen en dat ze zich door de moslims laten vernederen en verachten (dit hoorde altijd tot de kern van de ‘dhimmi-status’).

Als moslims zelf een minderheid vormen binnen een niet-islamitische cultuur die op tal van gebieden superieur is, en zij binnen die cultuur ook niet de heersers zijn, zullen ze tegenover die cultuur steeds een slachtofferhouding aannemen. Ze zullen voortdurend beweren dat die niet islamitische cultuur haar superioriteit te danken heeft aan de onderdrukking en uitbuiting van de moslims, ze zullen kritiek op de islam, maar in feite vooral de weigering van de niet-moslims om aan alle religieuze en culturele eisen van de moslims tegemoet te komen (en daarmee impliciet de superioriteit van de islam te erkennen), uitleggen als ‘islamofobie’, ‘moslimbashen’, ‘intolerantie’, ‘discriminatie’ en ‘racisme’.

De heerschappij van de islam en moslims betekent de vernietiging van onze eigen geschiedenis en van het cultureel erfgoed van de niet-islamitische wereld. Zie bijvoorbeeld ook hoe moslims altijd proberen om alle kennis en vaardigheden van de door hen ooit militair onderworpen niet-islamitische volken volledig te islamiseren, door die voor te stellen als Arabische prestaties en als bewijzen van de vroegere superioriteit van de islamitische cultuur (uiteraard totdat het verderfelijke westerse kolonialisme daaraan een einde maakte), en hoe ze er ook nog in slagen om deze obscene geschiedvervalsing door heel wat westerlingen als zoete koek te laten slikken. ‘Islamofobie’? We kunnen niet ‘islamofoob’ genoeg zijn, puur uit zelfrespect en zelfbehoud.

swassannuf | 05-08-14 | 13:54

neen is geen rancune: iemand met voorvaderen die 'Guus of gewoon 'Jan had wordt wel gewoon aan den kant geschoven en verketterT ... tsk tsk tsk
*twee vingers in den neus steekT*

Centauri3 | 05-08-14 | 13:52

gebrokenvleugel | 05-08-14 | 13:42
Gewoon verhalen op die demonstranten.

ca12nag3 | 05-08-14 | 13:48

"Israel heeft oorlogsmisdaden gepleegd" Over de aanleiding willem de Pallies het niet hebben,Zij krijgen de ,vredesprijs, uitgereikt.

Archy Bunker | 05-08-14 | 13:45

Op de trambaan gaan zitten omdat een buitenlandse mogendheid niet doet wat je zegt. Weer erg logisch.

Fred Bastiat | 05-08-14 | 13:43

Demonstratie afgelopen, nu het kostenplaatje opmaken en tonen.

gebrokenvleugel | 05-08-14 | 13:42

Hobbykip | 05-08-14 | 13:38

ghehe he

Centauri3 | 05-08-14 | 13:42

Veelpleger Badr Hari opgepakt in Marokko wegens te hard rijden en doorrijden bij aanhouding, steeds weer je laat ze los geeft ze kans maar het KAN niet.

gebrokenvleugel | 05-08-14 | 13:39

@Buitenspeler
Misschien moet u uw nick eer aan gaan doen. Vergeet vooral uw roze bril niet.

Er is wel degelijk sprake van een heilige oorlog tussen moslims en andersdenkenden. Gematigde moslims bestaan puntje bij paaltje niet.

Tuinfluiter | 05-08-14 | 13:38

O jee, er zijn weer Palestijnenknuffelaars / Israelhaters actief onder de reaguurders. Maar we kunnen de zaak tav de Pally's ook omdraaien hoor, dan brengen we de geschiedenis als volgt:
Vervolg Joden in allerlei Europese landen en roei ze vervolgens voor de helft uit.
Een gedeelte van "die andere helft Joden" ziet geen heil meer in Europa en besluit te vluchten naar Israel (waar inmiddels al een stroom op gang was gekomen onder invloed van het Zionisme door aangekocht grond). Dus.... wegwezen, uit Europa. (Zou ik nu ook doen trouwens, het wordt hier steeds minder pluis). Tja, toen waren de rapen gaar. Oorspronkelijke bewoners pikten dit niet dus oplossing gevraagd aan de VN: "Dan maar lekker delen dat stukje land". (Het was trouwens een stukje land dat al eeuwen geen grote aandacht kreeg onder de Arabieren, de Joden hebben het bewerkt en vruchtbaar gemaakt). Als de Palestijnen (lees: Arabieren) dit nou gewoon hadden geaccepteerd was er nooit iets aan de hand geweest, gewoon ieder de helft, maar ja, we weten hoe het inmiddels is verlopen. En toen leefden ze nog lang en gelukkig en heetten Arabieren in de oorspronkelijk Ottomaanse provincie Palestina (Turkije was toen ook een bezetter) "Palestijnen" en hebben ineens 'hun eigen land verloren' aan een bezetter. Driekwart van de "Palestijnen" is gevlucht naar omliggende landen. De rest zit "gevangen" zo wordt gezegd, op een stukje grond. Niemand van hun Arabisch-islamitische broeders wil deze "vluchtelingen" opnemen. Waarom niet? Omdat dit een prachtig middel is om het gehate Israël onder druk te blijven zetten. Als Hamas nou geen raketten- en mortiergranaten bleef schieten zou Israël ze gewoon met rust laten in hun "autonome staat". (O ja, "land- voor-vrede" was het toch?)
Uiteraard ligt het probleem in werkelijkheid nog wat gecompliceerder en is er van beide partijen wat te zeggen, maar dat neemt niet weg dat Israel in een ontzettend moeilijke situatie verkeert. Los het maar eens op.... maar niet met bommen. www.jodendom-online.nl/articles.php?vi...

matrixbluepill | 05-08-14 | 13:37

@zuiderduin | 05-08-14 | 13:32

Een kans op een mooie celfie....

Parel van het Zuiden | 05-08-14 | 13:36

Busjes rijden nu naar de duinen alwaar de demonstranten gefusilleerd zullen worden....

Ohw nee..... dit is geen GAZA.

Hobbykip | 05-08-14 | 13:35

Ik zie een hoop SOA's. Weinig SHOA...

Parel van het Zuiden | 05-08-14 | 13:34

Als zou nou begrepen wat er echt speelt zouden ze tegen Hamas protesteren. Die misbruiken de Palestijnen om Israël te vernietigen.

doskabouter | 05-08-14 | 13:33

Niks (kunnen) doen, beetje zitten en werkende mensen de weg versperren (tramrails) en nou worden afgevoerd. Wat heb je daar nou mee bereikt? Prutsers.

zuiderduin | 05-08-14 | 13:32

Mijnheer de premier,

De gezamenlijke verklaring met de joodse organisaties die het kabinet gisteren opstelde over het toenemende antisemitisme in Nederland is een flutverklaring. Er is een olifant in de kamer, maar u weigert hem te zien.

Zulk slap gedrag is een premier onwaardig.

U bent bang voor de islam en weigert daarom te zeggen wat iedereen weet: hoe groter de islam in Nederland wordt, hoe groter het antisemitisme.

"We zijn er met elkaar voor verantwoordelijk dat conflicten die zich elders in de wereld afspelen niet leiden tot oplopende spanningen en conflicten tussen bevolkingsgroepen in onze Nederlandse samenleving," zegt u.
Wat een onzin!

We zijn niet met elkaar verantwoordelijk; ú bent verantwoordelijk!
Dat de "conflicten die zich elders in de wereld afspelen" leiden tot oplopende spanningen in Nederland is het gevolg van het feit dat ú onze grenzen niet sluit voor mensen uit islamitische landen, waardoor ú toelaat dat de haat voor joden, christenen, atheïsten en niet-moslims in het algemeen die de islamitische wereld kenmerkt, zich nu ook over Nederland verspreidt.

Doe er wat aan, mijnheer de premier: Sluit de grenzen! Pak de islam aan! Sluit Jodenhaters en Isis-aanhangers op en zet ze uit. Doe uw plicht en dring het antisemitisme in Nederland terug door de islam terug te dringen.

Hoogachtend,
Geert Wilders

(c)ZWITSUL | 05-08-14 | 13:30

In vredestijd bouwt Hamas tunnels en raketten. En die raketten schieten ze af, vanachter kinderen, scholen, moskeëen en wat dies meer. Zodra Hamas vanuit de woestijn Israel bestookt en Israel antwoordt door Gazascholen te bombarderen, mag je demonstreren. Tot dan mag je Hamasvrijheidsstrijders hun deel van de humanitaire ramp niet ontzeggen. En waarom doen ze het zo? Opperdoes heeft gebeld, dat er geen maagdjes meer zijn voor de martelaren...

koetje4040 | 05-08-14 | 13:30

Moet dit tuig niet gewoon werken? Oh wacht.... Of Noord Afrikaans, of ultra links. Dus per definitie een uitkering.

Overigens goed nieuws dat USA 225 Mio aan #TeamIDF geeft voor een raket schild.

heer_rationeel | 05-08-14 | 13:29

Demonstranten eindelijk opgepakt, nu doorpakken en aan het einde van de dag de extra kosten Politie inzet verhalen op alle namen.

gebrokenvleugel | 05-08-14 | 13:28

waarschijnlijk toch iets te warm om te protesten. #dombo's
hmmm ... wel weer graties ranja van de popo

Centauri3 | 05-08-14 | 13:28

Politie pakt spijbelaars op??

Hobbykip | 05-08-14 | 13:27

Links laat weer zien hoe ze ontzettend hypocriet zijn, er wordt de zoveelste genocide door ISIS gepleegd, vooral tegen de arme christenen, dan wordt links heel stil, waar is links dan?! Maar zodra Israël door moslimterroristen wordt aangevallen en verdedigd zich tegen de islamitische terreur, dan heeft links een grote bek.

Ik begin te twijfelen over die linkse NSB'ers, ik krijg meer het gevoel dat ze stiekem door islamitische oliedollars worden betaald, dus niks linkse idealen, het zijn gewoon stelletje vuile landverraders.

Wonderful-Life | 05-08-14 | 13:27

We gaan een statement maken tegen Israël! We gaan op de tramrails liggen en de openbare weg blokkeren want ons eerste statement konden we niet maken bij de ambassade.
God god god..."Demonstreren voor Dummies" is verplicht leesvoer voor ze.

BeunDeHaas | 05-08-14 | 13:25

Hebben die gasten niks beters te doen, bijvoorbeeld WERKEN? Dat je demonstreert heb ik alle respect voor maar waarom jezelf laten oppakken? Punt is toch al gemaakt?

Uyl1984 | 05-08-14 | 13:24

Zie zelf 80% links roomblank zelf-desctructief volk rondlopen. Arabieren hoeven zelfs al zelf niet meer protesteren, doen we ook al voor ze.

Rest In Privacy | 05-08-14 | 13:21

@Tuinfluiter
Ach Jordanie is een redelijk land, en Egypte heeft zonder twijfel een grotere hekel aan Hamas dan aan Israël. Jammer dat Erdogan Turkije terug de tijd aan het duwen is want dat was ook een betrouwbare seculiere bondgenoot. En de koerden verdienen (iig mijn morele) steun in hun strijd tegen ISIS.
Dat hele frame van het zijn de Joden tegen de Moslims rond Israel is onzinnig zwart/wit-denken. En het is ook een reden dat de Marokkanen in Amsterdam West zich één voelen met de mensen in Gaza. Hamas is een verschrikkelijke organisatie waar zelfs de Palestijnen op de westelijke Jordaanoever niks mee te maken willen hebben. Terecht dat Israel daar tegen optreed, alleen zou het allemaal wel wat subtieler en effectiever kunnen.

buitenspeler | 05-08-14 | 13:21

Iedereen die nu nog gelooft dat die tunnels voor humanitaire doeleinden worden gebruikt heeft stront in zowel de ogen als oren.
Vrijwel alle humanitaire hulp aldaar komt van de israeliers en daar hebben ze in gaza en op de westbank geen enkel bezwaar tegen, beetje hetzelfde idee als hier in nederland en overal waar de islam is neergestreken, bijten in de hand doe je voed en schijten waar je moet vreten.

uncle john | 05-08-14 | 13:19

Ja, klinkt ruw van me, en keihard, maar dat is Nederland anno 2014.
Koos3514 | 05-08-14 | 12:45
Misschien ruw en keihard, maar wel helder en 'to the point'. Nederlanders zijn bij uitstek NIMBY-ers die struisvogelpolitiek hoog in het vaandel hebben dragen. Gedogen en politieke correctheid zijn verheven tot is volkskunst #1, en wie dat niet beheerst wordt beschimpt en verguisd. Door de grote gemene deler, althans. En komt iets te dichtbij dan gaat men klagen. Voor actie ondernemen is men te verfijnd, te beschaafd, te whatever. De nieuwe NL leus zou moeten luiden Luctor et Submergo. Want we gaan allemaal verzuipen.

Litsehimmel | 05-08-14 | 13:18

Opvallend veel autochtone links gekkies weer, waar zijn ze als tienduizenden christenen worden verdreven of geslacht door Isis. Altijd weer die selectieve verontwaardiging.

Overigens heb ik soms ook bedenkingen bij de militaire acties van israel, maar ja het is ook wel lastig wonen tussen allemaal achterlijke landen.

Ronman2k | 05-08-14 | 13:17

Ik zie alleen maar hipsters op de grond zitten. Zijn er geen Arabisch sprekende mensen aanwezig? Of was de Facebook post in het Nederlands opgesteld?

BLR | 05-08-14 | 13:16

Moeten deze mensen niet is gaan werken.

leegglas | 05-08-14 | 13:16

Laat ze die oorlog in het Midden Oosten uitvechten. Hoe eerder Hamas gedecimeerd wordt hoe beter.

vivaldi | 05-08-14 | 13:15

Nou ben benieuwd of ze zich echt niet gaan verzetten tegen arrestatie. Ik heb er een hard hoofd in.

Hobbykip | 05-08-14 | 13:14

Van de 1,8 miljoen Palestijnen in Gaza staan er 1,5 miljoen bij de VN geregistreerd als vluchteling. Ze worden door een speciale hulporganisatie van de VN voorzien van voedsel, kleding, onderwijs, alles. Dit is de enige vluchtelingorganisatie van de VN die zich enkel met één etnische groep bezighoudt. De brutale en bloedige scheidingsoorlog tussen India en Pakistan heeft veel meer vluchtelingen veroorzaakt, veel meer doden, veel meer armoede en waanzin, maar alleen de Palestijnen kregen hun eigen hulpdienst, inclusief hun kinderen en kleinkinderen en achterkleinkinderen. Generatie na generatie de vluchtelingenstatus, met de hulp die daar bij hoort. Een hele industrie van lokale en westerse NGO’s (non-governmental organizations), bureaucraten, dienstverleners. En de Gazanen hebben dank zij die omstandigheden de grootste bevolkingsexplosie uit de geschiedenis tot stand gebracht. Je hoeft niet voor je kinderen te zorgen, dat doet de VN.

De zogenaamde ‘genocide’ en de massale ‘kindermoorden’ waarvan Israël ook door de haatbaarden in Nederland beschuldigd wordt, vormen kennelijk Israëls slechtst uitgevoerde project. Ze kunnen Gazaanse raketten uit de lucht schieten met hightech apparaten, maar een Midden-Oosterse genocide zit er niet in: de Gazaanse bevolking heeft zich sinds de Israëlische bezetting van 1967 verzesvoudigd. Vreemde genocide bedrijven die Joden.

www.telegraaf.nl/binnenland/22864442/_...

andjing | 05-08-14 | 13:11

@milky bar
Inderdaad staat ons nationale saldo ook flink in de min. Ik doelde echter op de kosten-batenanalyse m.b.t. de moslimimmigranten voor onze economie en samenleving.

rechtshellend | 05-08-14 | 13:09

Toen de NSB dit deed, hadden ze in ieder geval nog kekke uniformpjes. De NKVD trouwens ook.

Piet van het Padje | 05-08-14 | 13:09

De meeste tunnels werden gebruikt om levensmiddelen en bouwmateriaal in het concentratiekamp Gaza te smokkelen. Eenzijdige berichtgeving, iedereen doet het, ook Van Rossem.
belgaar | 05-08-14 | 12:30
In Gaza groeien de raketten en mortiergranaten aan de bomen en groenten en fruit moet worden binnengesmokkeld door tunnels. Ook de personenauto's , de vrachtwagens en bussen, de bouwmaterialen, komt allemaal door de tunnels. Zelfs door de tunnels die in Israël uitkomen. Maar Belgaar blijf rustig doordromen alhoewel het telkens weer uitdraait op een nachtmerrie.
louperdeloup | 05-08-14 | 12:50
Mooi verwoord. Het embargo geldt natuurlijk helemaal niet voor etensmiddelen en normale gebruiksgoederen. Vandaar ook dat de bevolking in Gaza sinds 1970 bijna vervijfvoudigd is. Van 340.000 naar 1.6 miljoen. één van de sterkste stijgingen wereldwijd. Terwijl in Irak het aantal christenen in tien jaar van 1.6 miljoen naar 200.000 is gezakt. Het éne noemen ze genocide, het andere wordt compleet genegeerd. No jews no news.

Ron_Paul | 05-08-14 | 13:08

Ik mis ze nog dagelijks, maar wat ben ik blij dat mijn ouders dit allemaal niet meer mee hoeven te maken. Wat een gotspe.

Claudia M. | 05-08-14 | 13:07

Lies. Damned lies and hippies.

frickY | 05-08-14 | 13:07

En wanneer komt nu 'ns de Opstand der Fatsoenlijke en Rechtschapen Nederlanders tegen de toenemende versharia-isering van ons eens zo fraaie Nederland? Dat wil zeggen niet aangevoerd dan wel gedomineerd door brievenbuspissers, mentaal niet helemaal sporende Almeerse gemeenteraadsleden en/of ADO-supporters?

rechtshellend | 05-08-14 | 13:07

@ITEACHYOU
En jij zit ook een beetje comments te tikken op Geenstijl, pot -> ketel

Rest In Privacy | 05-08-14 | 13:06

Ik zie vooral internationale socialisten op de weg liggen daar. Petje, rood t-shirt, korte broek, blauwe adidasjes (btje kapitalistisch): Max van Lingen

oxytoxic | 05-08-14 | 13:05

rechtshellend | 05-08-14 | 13:02
Zo in de min dat jouw koning dacht, laat ik nog gauw ff een beaut keaupen van het volkse geld.

milky bar | 05-08-14 | 13:05

De islam is de as van het kwaad. Wereldwijd. Als je kijkt naar de situatie in Israël, verdedigt Israël niet alleen haar eigen staat, maar ook de veiligheid in de westerse wereld. Daar mogen we Israël dankbaar voor zijn en steun geven.

Tuinfluiter | 05-08-14 | 13:03

Die moslims gaan onze maatschappij alleen maar meer geld kosten. Eerst alle kinderbijslagfraude, WAO vangen na max. tien jaar werken, bijna gratis huisvesting, etc etc nu ook nog alle beveiliging voor joodse cq Israëlische instellingen. En het saldo stond al flink in de min.

rechtshellend | 05-08-14 | 13:02

@Conan de Rabarber | 05-08-14 | 13:00
Hmmm...... Zou wel hun vaak hondsdolle gedrag verklaren ....

Hobbykip | 05-08-14 | 13:02

LangeTijdGeleden | 05-08-14 | 12:17
Dit kan zo op een tegeltje. Ik snap die mensen ook niet en eigenlijk wil ik ze gewoon weg.

Fred Bastiat | 05-08-14 | 13:01

De Rabiës vlag?

Conan de Rabarber | 05-08-14 | 13:00

Dank je wel pa en ma voor het binnenlaten van deze mensen! We genieten er elke dag nog van.

Fred Bastiat | 05-08-14 | 12:59

@ITEACHYOU | 05-08-14 | 12:54
Je weet zelf ook best dat dit probleem weinig met mensenrechten te maken heeft. Het is vooral een probleem van religieuze aard en vooral de weigering tot vrede. Maar goed gaan we nu over naar Syrië,Libië,Marokko,delen van Afrika en andere islamitische brandhaarden? Vooral de eenzijdige blik naar het Israel/Pala probleem roept vragen op.

First Contact | 05-08-14 | 12:59

Meer media-insecten dan demonstranten.

nieuwe-haring | 05-08-14 | 12:59

@ Brulboei_61SB | 05-08-14 | 12:55
Ze horen wel graafgeluiden maar denken dat het mollen zijn.
Maar volgens de nieuwe Flora- en faunawet in Nederland is de mol vanaf maart 2005 niet langer een beschermd dier.
Ook geen probleem lijkt me.

said_fred | 05-08-14 | 12:59

GVD, zag net de eerste palestijnse vlag in de straat...

AgentKrol | 05-08-14 | 12:57

Goed dat je het in de gaten houdt Van Rossem, hoop dat er nu eens niet te zachtzinnig met dit spul wordt omgegaan.

Ergea | 05-08-14 | 12:56

@Feynman
Het huidige politieapparaat is al jaren een verlengstuk van de belastingdienst onder valse voorwendselen.
Als je ze nodig hebt, voor bijvoorbeeld het aangeven van een diefstal, dan geven ze niet thuis.
In uw en mijn veiligheid zijn ze niet geïnteresseerd, dit heb ik aan den lijve (letterlijk) mogen ondervinden.
Mijn en dijn is al helemaal geen prioriteit meer...
De politie was je beste vriend en die pet past ons niet meer, inflatie en crisis, ook hier.
*ben al jaren geleden vertrokken uit Nederland en al jaren geen spijt*

30-06 | 05-08-14 | 12:56

Iemand al tunnels onder het Buitenhof waargenomen?

Brulboei_61SB | 05-08-14 | 12:55

First Contact | 05-08-14 | 12:53
zoiets ja. de hele wereld kijkt ernaar en doet niks. al minstens 40 jaar lang.

ITEACHYOU | 05-08-14 | 12:54

Waar halen die mensen hun tijd vandaan,moeten die niet werken of solliciteren?

baanaru | 05-08-14 | 12:54

Ben ook van mening dat het beter was geweest als Israel de klus geklaard had ,en de rug van hamas definitief had gebroken , volgens mij kunnen de Palestijnen en Israel best in vrede naast elkaar wonen ,maar nu stoppen betekend dat zij er over twee jaar weer tegen aan moeten ,en zeker als de PvdA vandaag weer een grote zak geld toezegt voor nieuwe raketten aan de Palestijnse minister van Buitenlandse welke vandaag Denhaag bezoekt voor een zak PvdA geld >http://www.omroepwest.nl/nieuws/05-08-2014/palestijnse-minister-naar-den-haag-voor-gesprek-over-gaza-conflict

andjing | 05-08-14 | 12:54

En ondertussen in de Azijnbode ▼
"Amnesty: gruweldaden Nigeria tegen Boko Haram"
www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/ar...

Amnesty doet uitgebreid rapport over schendingen op basis van beelden waar mannen in uniform andere mannen zonder uniform executeren.

Amnesty heeft nog geen berichten over de wandaden van een Boko Haram of berichten waar de inmiddels honderden schoolmeisjes zijn gebleven wiens christelijke school in aangevallen en platgebrand.
De lokale bevolking kan wat hun betreft waarschijnlijk lekker doodvallen. Letterlijk en figuurlijk dus.
Als dit een poging tot fondsenwerving moet worden is het een erg zieke.
Iets als massamoordenaars die claimen dat mensen van de lokale bevolking vijandelijk tegen over ze staan. Om maar een voorbeeld te noemen.

said_fred | 05-08-14 | 12:53

@ITEACHYOU | 05-08-14 | 12:49
Haha, bedoel je de oorlog/vernietiging verklaren, vervolgens in zes dagen tijd compleet gepwnd worden en dan vervolgens vrede inclusief terugtrekking bezette gebieden weigeren? Zoiets?

First Contact | 05-08-14 | 12:53

@kicktherabbit | 05-08-14 | 12:01
Klopt. Het demonstreren mag, maar dat zal bij dit evenement denk ik niet bij demonstreren blijven

Martinspire | 05-08-14 | 12:52

Gaat lekker hier. Wat is er trouwens gebeurd met de dagelijkse anti-Rusland agitprop? Krijg afkickverschijnselen, of zullen ze door hebben dat het volk het plan doorziet en durven ze niet door te pakken?

Afgeschminkte Bassie | 05-08-14 | 12:51

@kicktherabbit | 05-08-14 | 11:53
Voor de reacties. Misschien een reaguur-record?

Martinspire | 05-08-14 | 12:51

eastender | 05-08-14 | 12:48
Haha, u verwacht dat alles waar de volkomen inwisselbare reaguurder eastender het niet mee eens is wordt weggejorist?

7,62x39 | 05-08-14 | 12:51

De meeste tunnels werden gebruikt om levensmiddelen en bouwmateriaal in het concentratiekamp Gaza te smokkelen. Eenzijdige berichtgeving, iedereen doet het, ook Van Rossem.
belgaar | 05-08-14 | 12:30
In Gaza groeien de raketten en mortiergranaten aan de bomen en groenten en fruit moet worden binnengesmokkeld door tunnels. Ook de personenauto's , de vrachtwagens en bussen, de bouwmaterialen, komt allemaal door de tunnels. Zelfs door de tunnels die in Israël uitkomen. Maar Belgaar blijf rustig doordromen alhoewel het telkens weer uitdraait op een nachtmerrie.

louperdeloup | 05-08-14 | 12:50

Jimmydepimmy | 05-08-14 | 12:47

Ik denk precies een jaar geleden. Kijk naar de laatste aanpassingsdatum.

Tuinfluiter | 05-08-14 | 12:49

Nog maar een keer dan.

Omsingel een groep mensen. Zet er een hek omheen. Weiger elke vorm van soevereiniteit. Sluit af en toe het water en de electriciteit af. Geef ze geen kans op een toekomst. Verbaas je erover als deze groep zich gaat roeren. Bombardeer ze kapot. Eis van de wereld dat je je mag verdedigen. Hoppa. Gebruik je eigen volk. Accepteer Israel niet als een soevereine staat. Indoctrineer mensen. Geef Israël de schuld van alle ellende. Schiet vuurwerk af richting Israël. Bedreig ze met de dood, vermoord mensen op gruwelijke wijze. Wijs met je vinger naar Israël en geef hen de schuld van jouw ontzettende kutleven. Blaas jezelf op in een volle bus. Hoppa. Ach ja, we gaan er nooit uitkomen zolang de wereld toekijkt en aan blijft modderen met betrekking tot dit probleem.

ITEACHYOU | 05-08-14 | 12:49

@Joris heeft zeker nog lunchpauze, @mallekater | 05-08-14 | 12:40

eastender | 05-08-14 | 12:48

Naja denk wel dat er personeel is voor noodgevallen maar niet voor dagelijkse zaken.

ca12nag3 | 05-08-14 | 12:48

Jimmydepimmy | 05-08-14 | 12:44
LOL. Ik dacht dat het om fietsen ging.

7,62x39 | 05-08-14 | 12:48

Tuinfluiter | 05-08-14 | 12:45
Het is toch erg.... In de eerste zin: "... om een religieuze boodschap te laten horen."
Welke rode webmaster heeft dit nou weer recent zitten aan te passen?

Jimmydepimmy | 05-08-14 | 12:47

Dat is echt slim gedaan. Heb je MB of IS vlag noteren en die staan de rest van de leven als verdachte gemarkeerd.

GeargeSears | 05-08-14 | 12:47

Tisha b'av 4/5 augustus. Dus dicht vandaag wat een moeslim sukkels.

ca12nag3 | 05-08-14 | 12:46

Feynman | 05-08-14 | 12:43
De politie is het instrument waarmee de staat de burgers onderdrukt. Altijd en overal. Het wrange is dat het eenvoudige volksjongens zijn die zich lenen om hun eigen mensen te onderdrukken.

7,62x39 | 05-08-14 | 12:46

Waarom moet ik elke dag werken en kan ik niet eens demonstreren? Ik zou graag een demo tegen de mekka's willen beginnen, maar ja, geen tijd. Mijn vraag, waarom hebben zij wel alle tijd en kunnen zij dus op kosten van mij demonstreren... verbijsterend

Bill Cosby | 05-08-14 | 12:46

Weet wel dat dit alles een godsvermogen aan belastinggeld kost, vroeger of later gaan ook de veroorzakers dit in hun Uitkering/en merken.

gebrokenvleugel | 05-08-14 | 12:45

@Hobbykip | 05-08-14 | 12:36 Rabia was een mystica en vrijgekomen slavin. Ze hield van haar vrijheid, verbond zich alleen aan god en niet aan de islam of aan een man, was dus niet islamitisch en is zelfs nooit getrouwd. Ze wordt in sufisme vereerd als heilige.
Schreeuwers hier zouden haar naam niet mogen misbruiken maar integriteit en islam dat past niet echt.

eastender | 05-08-14 | 12:45

-weggejorist-

Infidel4life | 05-08-14 | 12:45

Jongens, dit geouwehoer loopt gigantisch uit de klauw, wat ik je brom. Ik krijg hier echt een sense of ill foreboding van. Wat is er aan de hand in dit land? (Teruggekeerd emigrant, en zodra ik kan ga ik weer gauw weg) Demonstraties, geschreeuw, boze Islamieten, boze Nederlanders, bange Joden, politici die op TV zeggen 'Of ik Marokkanen ken? Mevrouw, ik neuk ze!' Moreel en etisch relativisme: 'een veertig-jarige man met een bierbuik die zwetend op een kind ligt te stoten om aan zijn gerief te komen is nu bespreekbaar'. Ja, klinkt ruw van me, en keihard, maar dat is Nederland anno 2014.

Koos3514 | 05-08-14 | 12:45

7,62x39 | 05-08-14 | 12:44
Met auto's valt slecht te gooien, hoor...

Jimmydepimmy | 05-08-14 | 12:44

Jimmydepimmy | 05-08-14 | 12:40
Verstandige voorzorgen. Het Buitenhof is een vrij onvoordelige plaats voor de ME om burgers te mishandelen. Veel losse spullen die gegooid kunnen worden en veel potentiële plaatsen waar ME'ers ingesloten kunnen worden.

7,62x39 | 05-08-14 | 12:44

In de prachtwijken van Den Haag mag je met Jihadvlaggen, hakenkruisen en dergelijke lopen, nabij de Haagse kaasstolp zijn T shirts en Palestijnse vlaggen al verboden. In achterstandsbuurten alleen de-escaleren en delen van Nederland weggeven, hartje politiek centrum klaar voor een veldslag.

Het is duidelijk, de politie is er niet voor U, ze zijn er voor de politici.

Feynman | 05-08-14 | 12:43

Mannen met stokken....... ze zouden verboden moeten worden!

Hobbykip | 05-08-14 | 12:41

Die feestboek, hoe wereldvreemd en naief ben je als je dat verhaaltje serieus gelooft!

Ommie de HaatMoker | 05-08-14 | 12:41

Ze hebben ook altijd wat te zeiken, het is ook nooit goed.
Tunnels die uitkomen bij de buren in de tuin, altijd -1.
*koffie zetten doet en nog maar eens een broodje eet*

30-06 | 05-08-14 | 12:41

Ik denk eerder dat ze razend zijn, terecht overigens, dat Israel voor de zoveelste keer wegkomt met massamoord, nadat ze al 77jaar grootscheepse roofpartijen op het Palestijns gebied hebben gepleegd.
Dat de wereld Israel nog steeds verdedigt tegen mensen die protesteren omdat hun land, hun huizen, hun economie, en hun vrijheden zijn gestolen en afgeknepen.
Ik zou daar ook tegen protesteren als ik familie had die zo was behandeld.

mallekater | 05-08-14 | 12:40

Ik zag de politie zojuist zelfs paar 'vreemd' geparkeerde oude barrels weghalen. Blijkbaar is er meer dreiging dan ze ons nu vertellen.

Jimmydepimmy | 05-08-14 | 12:40

Haha, de IDF heeft even voor 90 miljoen dollar aan (gesubsidieerde?!) tunnels opgeblazen. Ja, voor f**** 90 miljoen dollar hebben de pali's jaren onder de grond zitten te ploeteren om joodmensen te pesten. Had er je land mee opgebouwd, stelletje gewelddadige kneusneuzen. Go IDF!!

milky bar | 05-08-14 | 12:40

@belgaar | 05-08-14 | 12:30
Sterker nog: ik denk dat ze die tunnels gebouwd hebben om de israelische soldaten aan de grensposten af en toe een zelf gebakken koekje te geven. Die arme jongens staan daar ook maar te koekeloeren in hun wachthokje.

Het zijn eigenlijk best toffe gasten die Hamasochistjes.

drekzooi | 05-08-14 | 12:38

marlinn | 05-08-14 | 12:04
Ik beweer ook niet dat ze het bij het juiste eind hebben, ik vraag me alleen af waar dat verzinsel in het artikel vandaan komt en waarom dat verzinsel erin staat.

kicktherabbit | 05-08-14 | 12:37

LOL @
Jeroen Wollaars ✔ @wol
Ik tel nu zeven demonstranten. Ga weer wat anders doen. Aju.

7,62x39 | 05-08-14 | 12:37

Hier een quote uit Irak wat verplicht leesvoer zou moeten zijn voor iedere Nederlander:
Für den 35-Jährigen ist die Vertreibung der Christen aus Mossul das Resultat einer gezielten Verschwörung. "Viele Einwohner, von denen wir dachten, man könnte ihnen vertrauen, kooperierten mit dem IS und verrieten ihre Nachbarn", erklärt al-Kaldeny. "Darunter sind auch muslimische Geistliche, die mit den Islamisten kollaborierten und von den Moscheen aus die Christen aufriefen, die Stadt zu verlassen, oder sie würden getötet."
http://www.welt.de/politik/ausland/article130881301/Christliche-Brigade-bringt-sich-in-Stellung-gegen-IS.html

Ron_Paul | 05-08-14 | 12:36

A New Muslim Brotherhood Symbol: R4BIA

“This is the ‘Rabia sign.’ ‘Rabia’ means four or fourth in the Arabic language. The name of this square comes from Rabia al-Adawiya, a blessed lady among the pious servants of Allah. She received the name Rabia because she was the fourth child in the family. We use the sign to cherish her legacy.” “The second reason why this sign bears significance is the fact that Mohamed Morsi was the fourth President of Egypt after Gamal Abdel Nasser, Anwar Sadat and Hosni Mubarak. We make the sign to remind people of his presidency.” “In addition, those who gather in Tahrir Square to support the military coup prefer the V sign made with the two fingers. We cannot be the same as those people. We use and spread the Rabia sign in order to distinguish ourselves from them.”
www.frontpagemag.com/2013/dawn-perlmut...

Hobbykip | 05-08-14 | 12:36

Hopelijk dringen ze de ambassade binnen waar ze uit lijfsbehoud door de israeli's worden afgeknald.

sinar2 | 05-08-14 | 12:35

@Hobbykip | 05-08-14 | 12:16
O je was er zelf ook ingetrapt, nee toch :) ? https://twitter.com/Nourdin_/status/496463879640457218/photo/1

Watching the Wheels | 05-08-14 | 12:33

@belgaar
Maar als ze bouwmaterialen via tunnels naar binnen moeten smokkelen, eh, moeten ze dan niet extra bouwmaterialen naar binnen smokkelen om die tunnels te kunnen bouwen?

buitenspeler | 05-08-14 | 12:33

Vanaf nu zullen (extremistische)moslims de grenzen blijven opzoeken en hun standpunten door middel van intimidatie en geweld kracht bijzetten. Net zolang dat onze regering een knieval zal maken voor dit ranzige volk gesteund door de ongewassen weg met ons types van de linkse kerk.

StijlvolRechts | 05-08-14 | 12:31

-weggejorist-

Infidel4life | 05-08-14 | 12:30

De meeste tunnels werden gebruikt om levensmiddelen en bouwmateriaal in het concentratiekamp Gaza te smokkelen. Eenzijdige berichtgeving, iedereen doet het, ook Van Rossem.

belgaar | 05-08-14 | 12:30

Oorlog?
O vandaar dat Willem Alexander z'n nieuwe Engelandvaarder heeft laten bezorgen.

Willem van Rood | 05-08-14 | 12:26

@Eppo | 05-08-14 | 11:49
Hardvochtige Toeareg vader die zijn kinderen bestraft. Hoe verwerpelijk ook, heeft totaal niks te maken met het actuele conflict.

Conan de Rabarber | 05-08-14 | 12:24

De Drent | 05-08-14 | 12:03
Natuurlijk zijn ze defensief. Aanval is de beste verdediging. En zo hebben wij hier ook een defensief ministerie. Newspeak dus.

KarelMarks | 05-08-14 | 12:23

Ze lijden allemaal aan een tunnelvisie.

professorbaardaap | 05-08-14 | 12:23

Wat een gezeik met dat Israël en die Palestijnen. Gaat maar door al decennia lang, is ook al de 80ste keer dat de ambassade wordt beveiligd als er weer eens een conflict is daar, gebeurt nooit wat. Ze moeten eens ophouden met zielig doen (beide partijen) en is nuttigs gaan ondernemen...

Capt. Iglo | 05-08-14 | 12:22

Kunnen ze niet beter aanmelden bij Hamas als vrijwilliger voor het opnieuw graven van tunnels, beetje roepen in Nederland heeft nog nooit iets opgeleverd.

gebrokenvleugel | 05-08-14 | 12:22

@ Kamervraag 12:15

Dan is ze vast niet meer van de vrouwen. Jan Rot was vroeger ook van flikkerenstijn en nu heeft hij een gezin met een vrouw en 4 (!) kinderen. Het kan dus wel degelijk...

eerstneukendanpraten | 05-08-14 | 12:21

Israël is een bevriende staat, die, schandelijk genoeg, geen steun krijgt van de Nederlandse overheid. Ploumen stuurt ons geld naar het rode kruis dat meewerkt aan het bombarderen van Israël vanaf de parking van het ziekenhuis in Gaza. Rutte kijkt en liegt de andere kant op, iets met antisemitisme pikken we niet...
Deze demo, op een rouwdag nota bene, levert weer plaatjes op van de parasieten in de NL samenleving: In geval van de nieuwkomers: Ze zijn hier vrijwillig gekomen, ze mogen vrijwillig weer gaan.
Rutte kan aan zijn Australische ambtsgenoot Howard een voorbeeld nemen. Daarmee steunt hij de autochtone joodse, christelijke en humanistische bevolking alsmede de medelanders die hier gewoon rustig en vreedzaam willen leven.

eastender | 05-08-14 | 12:21

Kunnen al dat soort anti- of pro-demonstranten t.b.v. buitenlandse aangelegenheden niet naar 'daaro' gaan?!

JIP! | 05-08-14 | 12:19

@De Drent | 05-08-14 | 12:03
De VK heeft wel vaker een Tunnelvisie.

Uw Verzekeringsadvis | 05-08-14 | 12:18

Op de schaal van 0 tot Moslim: hoe erg ben je als je een land ontvlucht vanwege de gigantische rampen die de Islam daar toebrengt, om graties geld te ontvangen in een vredelievend en beschaafd land, om vervolgens hier, zonder baan, Islam door strotten te duwen, propaganda te spuwen, alle volken die hier rustig naast elkaar wonen dood te wensen en op tijden te gaan protesteren wanneer het normale volk gewoon werkt?

LangeTijdGeleden | 05-08-14 | 12:17

Toch een moeilijke keuze voor de linkse autochtone meelopers. Welk t-shirt moeten ze bij de demonstratie aandoen? "Ik ben Marokkaan" of "Zwarte Piet is racisme".
Het "alle joden moeten dood" t-shirt valt sowieso af, dat kunnen ze alleen bij de besloten GroenLinks-vergadering dragen.

spanarchist | 05-08-14 | 12:16

marlinn | 05-08-14 | 12:04

Dank. De zaak die zij aanhangen heeft niets legaals in zich en is gericht op totale vernietiging van Israël en haar bevolking.

Tuinfluiter | 05-08-14 | 12:16

@Eppo | 05-08-14 | 11:49
Idd, eens kijken hoe consequent ze zijn.

Uw Verzekeringsadvis | 05-08-14 | 12:16

Moeten al die mensen niet werken ofzo??

Nosky | 05-08-14 | 12:16

Oh is niet van @PieterOmtzigt laat maar

Hobbykip | 05-08-14 | 12:16

Gisterenavond bij K&B naar Mathile Santing gekeken. Deze mevrouw gaat al vele jaren met haar vriend (?????) op vakantie naar Israel. Santing gaf een prima beeld over de situatie. Begreep ook niet waarom de politiek-correcte media (Vara, NOS, Avro) zo'n eenzijdig beeld geven. Haar relaas was indrukwekkend en objectief !

Kamervraag | 05-08-14 | 12:15

Doe maar moslims, ga maar lekker rellen en laten zien dat jullie sympathie hebben voor terroristen. Zo kan heel Nederland zien wat voor volk we hier hebben binnen gehaald.

Jandoedel38 | 05-08-14 | 12:14

Ga je dwaze religieuze conflict lekker in het Midden-Oosten uitvechten. En blijf daar! (Allebei)

Antitheïst | 05-08-14 | 12:14

Goed voor de economie. Als we deze weken weinig werken, is er volgend jaar economische groei. O wacht, die ME en manege zorgen natuurlijk direct al voor groei.

Watching the Wheels | 05-08-14 | 12:13

Niemand op het plein??

Ze zouden toch niet.......... Ohw nooo's tunnels!! Aaaargh!

Hobbykip | 05-08-14 | 12:12

Kutmoslims!

Jandoedel38 | 05-08-14 | 12:11

duitse herder | 05-08-14 | 12:06
Dan maar aangifte tegen het UWV wegens het moedwillig faciliteren van haatcampagnes. Autkiering Boetenlandiërs stoppen moeten.

Nivelleermarionet | 05-08-14 | 12:10

Zijn er hier wel genoeg palestijnse kindjes die ze als schild kunnen gebruiken als de politie op ze in moet meppen omdat ze zich niet kunnen gedragen? En mogen behalve de moslims zelf de linkse untermenschen ook van deze kindjes gebruikmaken?

drekzooi | 05-08-14 | 12:10

Toch vervelend voor de wergevers van die demonstranten dat ze hun personeel al weer een paar uur vrij moeten geven.

spanarchist | 05-08-14 | 12:10

Langzaam en onopvallend in de richting van de ambassade lopen en als je er vlakbij bent, de Isis-vlag onder je t-shirt vandaan halen en met z'n allen brullen: "Hamas, Hamas, alle joden aan het gas." En wat voel je je dan weer lekker vanavond!

MAD1950 | 05-08-14 | 12:09

Wie de democratie in de 4 e generatie nog niet begrijpt is tot in de cellen een moslim.de generaties hebben met open mond en schaamte naar ons handelen gestaard. Aangemoedigd door hun Imams om vooral nog meer de Koran te citeren elke dag.

Hun klacht dat de NOS eenzijdig bericht,nb te veel pro Israël, is het bewijs dat ze kreten en uiterlijke gedragsvormen nadoen maar niets begrijpen.
Ze gaan of over de rooie of houden het bij imponeren met vlaggen en zich ter aarde werpen, toneel.
Het achterlijke wegkijken van al onze van Aartsens blijven politieke blunders die een ontwrichte samenleving opleverde en levert. Al omhelzen Hamas en Israël elkaar om 12 u30.

Ik kook ook | 05-08-14 | 12:09

Dat ze maar helemaal lens geslagen mogen worden.

bft | 05-08-14 | 12:08

Zitten een paar leuke terrassen om van te kijken hoe deze gemankeerden hun Israelhaat/Westenhaat uitkotsen over hun eigen schoenen.

Oktoberfest | 05-08-14 | 12:08

Demonstranten zijn UWV genieters...

duitse herder | 05-08-14 | 12:06

@kicktherabbit | 05-08-14
Interpretatie. Ze zeggen dat het gaat om het aantal (burger)-slachtoffers, maar dat is relatief laag voor een gewapend conflict (over zelfde periode 3x meer slachtoffers zijn in Syrie en dan hebben we het niet eens over Irak). Ook noemen ze het genocide en dat is het niet. Het bombarderen van Hamburg is zelfs geen genocide / ethische zuivering, terwijl dat specifiek tegen burgers was en bovendien veel hogere aantal slachtoffers kende. Feit: De hoofdreden voor het protest is dat er veel joden wonen in Israel.

marlinn | 05-08-14 | 12:04

Heel simpel dit. Iedereen die die Hamas vlag laat zien (zgn Shahada), lange wapenstok in de nek en afvoeren! En goed hard slaan! Hamas wordt door de EU gezien als terreurbeweging, dus komt die anti-terreur wetgeving eindelijk van pas!

mrXL | 05-08-14 | 12:04

@Eppo | 05-08-14 | 11:49

een paar kliks verder laat zien dat de foto uit 2013 komt en niet veel meer dan iemand (vader?) die kinderen een lesje wilt leren.
Meer dan opvoedkundige kritiek kan je er niet van maken.

thp | 05-08-14 | 12:03

Dit is tenminste de kritiek richten op het juiste instituut. Beter dan elke jood afrekenen op wat er in Gaza gebeurd.

bram750 | 05-08-14 | 12:02

Tuinfluiter | 05-08-14 | 11:57
Dit is geen illegale demonstratie.

kicktherabbit | 05-08-14 | 12:01

Haha... laat nou net de ambassade dicht zijn vandaag vanwege Tisha be'Av... sukkels! :)

AaItje | 05-08-14 | 12:00

eerstneukendanpraten | 05-08-14 | 11:53
Dit hele bericht, dat bij deze foto hoort, kunt u lezen op brabosh.com.

mom van avezaath | 05-08-14 | 11:59

Nu is het wachten tot bij de rellen iemand (geen ME dus) om het leven komt. Dan hebben ze genoeg redenen om ook hier Engelse en Franse toestanden te creëren. Vroeg of laat konden ook wij aan de beurt zijn. Man, man waar zijn we aan begonnen.

doskabouter | 05-08-14 | 11:59

Onze regering heeft net 10 miljoen gegeven voor het graven van nieuwe, dus niet zeuren.

Snippeschieter | 05-08-14 | 11:59

Je vraagt je af wanneer ADO hoolies zich een keer nuttig voor deze maatschappij gaan maken.

Bigi Bana Boy | 05-08-14 | 11:58

Dat ze hier een snipperdag voor opnemen zeg.
Het gaat hen waarschijnlijk erg aan het hart.

wakkere_nederlander | 05-08-14 | 11:57

Ik ben blij dat we in een land wonen waar een illegale demonstratie direct de kop in wordt gedrukt en er geen Nederlanders en geïntegreerde moslims meedoen meedoen aan deze kans- en zinloze exercitie.

Tuinfluiter | 05-08-14 | 11:57

Dat is niet ver van mijn door hard werken verkregen woning. Gaat dat nu gesloopt worden door uitkeringsuitschot? Laat daar eens heel snel en heel hard de spreekwoordelijke lange lat overheen gaan!
Demonstreren tegen Israel maar wel de slachtingen door IS bejubelen... Tuig is het, godverdomme!

Dhr. de Wit | 05-08-14 | 11:56

De galils worden as we speak doorgeladen. Laat maar komen dat antisemitische vuil.

raskol | 05-08-14 | 11:55

.. eisen? Wat eist dit schorriemorrie eigenlijk?

Het is dat vrijheid van meningsuiting zo'n groot goed is. Des te jammerder dat het is dat deze haatbejegende baardapen een mening hebben die niet veel verder kan zijn van de mijne, voor zover dat ze een coherende zin samen kunnen stellen dan.

Veel verder dan ieck boos ben komen ze nog niet niet

TheJesseJ | 05-08-14 | 11:55

@Conan de Rabarber | 05-08-14 | 11:47
Tenzij ze die ambassade in Israel gebouwd hebben is het gewoon Nederlands grondgebied, waar de Nederlandse wet geld. Onschendbaarheid geld niet voor bezoekers van de ambassade.

TheLuggs | 05-08-14 | 11:54

Dat ze daar vrij voor krijgen van hun werkgevers. Oh, wacht...

brutus68 | 05-08-14 | 11:54

@ Eppo 11:49

Hulde voor de foto! Dit zou eigenlijk de volgende verkiezingen van de World Press Photo moeten winnen maar ik vrees dat dan ieder jurylid permanente bewaking kan gaan aanvragen...

eerstneukendanpraten | 05-08-14 | 11:53

"Ze zijn namelijk boos dat de zionisten alle Hamastunnels (die het islamitische terroristentuig gebruikte om de vrije staat Israël aan te vallen) heeft vernietigd."

Dit staat helemaal nergens in hun verklaring. Waarom dit dan toch hier neer tikken?

kicktherabbit | 05-08-14 | 11:53

Als het leidt tot meer druk om de Israelische ambassadeur te ontbieden voor war crimes, des te beter.

Drackhorn | 05-08-14 | 11:52

discriminatoire*

Boer in 020 | 05-08-14 | 11:52

Nou laat wat diplomatieke foutparkeerders de boel blokkeren

aceofspades | 05-08-14 | 11:52

Toevallig dat ze vandaag allemaal vrij zijn!

Northman | 05-08-14 | 11:52

Nou nog álle Chinezen molesteren omdat hun leiders mensenrechten schenden. En álle Marokkanen oppakken omdat Marokko de Westelijke Sahara bezet houdt. En álle Surinamers kwalijk nemen dat Desi Bouterse bestaat. En álle Turken haten omdat Erdogan bestaat. Gebeurt niet, hè. Die puur discriminitoire zwart/wit houding is puur voorbehouden aan Joden. Vanuit moslims dan.

Boer in 020 | 05-08-14 | 11:51

Hey!
Het Israëlisch Palestijnse conflict is GEEN Nederlands conflict!

wakkere_nederlander | 05-08-14 | 11:51

Het is weer eens zo ver! Het grote Huillie Huillie is weer begonnen. Wanneer gaan ze eens de oorlog in Irak van de IS en Syrie veroordelen en de neo slavenarbeid in Qatar en de VAE?!?!

Worden die Linkschmensen en de AraBiertjes nooit eens moe van zichzelf?

DeutschlandUberAlles | 05-08-14 | 11:50

burgerlijke ongehoorzaamheid... Dus ze gedragen zich nu beter dan normaal?

Iftert | 05-08-14 | 11:50

Ik zie kinderkoppies plaveisel. Zijn die keien nou dit keer wel goed vastgelijmd ?

hotnot | 05-08-14 | 11:49

Hmmm.... een illegale demonstratie, dat breekt zo lekker de week!

Hobbykip | 05-08-14 | 11:49

Wat een pracht en praal hebben de gütmenschen toch het land ingehaald met achterlijke niet-ingeburgerde ondankbare religieuze en onaangepaste idioten.

De meerderheid verpest het voor de minderheid die het wél goed doet.

LangeTijdGeleden | 05-08-14 | 11:48

IL ambassade is IL grondgebied. Hoop dat die stinkende Pallie-schooiers genadeloos afgestraft worden bij het betreden van het ambassade terrein.

Conan de Rabarber | 05-08-14 | 11:47

Ik ben erg benieuwd wat deze demonstratie voor resultaat zal gaan hebben op het conflict wat al sinds 1948 loopt. Heel spannend!

Beaulefermier | 05-08-14 | 11:47

De islam moet verboden worden.

Wonderful-Life | 05-08-14 | 11:46

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken