Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Babyherpes in New York vanwege pijprabbi's

datishelegaargeenbaby.jpgBaby's pijpen, mag dat? Nee, NEE, NEEEE! Horen we u denken. Fout. Het mag wel. Als je het maar een religieuze handeling noemt. Honger maakt rauwe bonen zoet, religie praat babypijpen goed. Hoe dan? In New York zijn er weer twee gevallen van herpes bij pasgeboren baby's geconstateerd. Dat komt omdat pijprabbi's volgens het ritueel metzitzah b'peh na het onverdoofd afsnijden van de voorhuid het bloed oraal moeten wegzuigen, want anders telt het niet volgens Jahweh. Een soort uitpakparty voor babypiemels, noemden we het eerder. Mooi man, religie. Zijn het niet de ISIS-varkens die alles ongezien de kop afhakken, dan zijn het wel homohatende gristenen of babypijpende joden. Religie, let's make things worse. Achterlijk bijgeloof van een stel schizofrene waanzinnigen. Beetje baby's pijpen met je koortslip, vlak nadat je ze gemutileerd hebt zonder verdoving, omdat je denkt dat je verzonnen opperwezen daar tiefusgeil van wordt. Dit soort waanideeën, daarmee zou de wereld ook best zonder kunnen. Babyherpes leidt overigens tot halfies op latere leeftijd, heeft een Israëlische studie aangetoond. Zie je wel dat je van pijpen dom wordt. Mocht u willen zien hoe zo'n metzitzah b'pijp-ritueel er uitziet, dat staat gewoon op YouTube. Geluid uit, want de baby krijst nogal.

Reaguursels

Inloggen

@Professor Superhirn | 05-08-14 | 11:57
Weggejorist. Wat ontzettend flauw weer van de redaxie.
Maar gelukkig heb ik de extensions, en kan ik hem wel 'lezen'.
Bedankt Prof.

VanBukkem | 06-08-14 | 18:00

Ik heb gen facebook, maar anders zou ik een pagina maken.: Ban de indoctrinatie van de religie!"

popye | 05-08-14 | 19:25

Wat is het hier stil.. moet je voorstellen dat het door imams werd gedaan.. lol

Cidiood | 05-08-14 | 18:56

Dit is toch niet te geloven!
Religie, man man man, wat geestelijke armoede.

Rimpeldoos | 05-08-14 | 17:39

" Hoed u voor diegene, die menen te weten wat god wil! "

popye | 05-08-14 | 17:17

Pierke Smulders, en omdat het Jodendom een eindje ouder is dan de Islam is het gebruik domweg afkomstig van de Joodse doctrine.
En wij maar met zijn allen de Islam bashen omdat ze dat soort flauwekul praktiseren...., en vervolgens vrijwel kritiekloos achter de Joden aanscharrelen.
Sterker nog, toen het om het halal slachten ging werden Moslims daarom verguisd, maar Joden werd het vergeven.
Terwijl ze allebei, evenals het gristendom overigens, gewoon woestijngodsdiensten zijn die dat in oorsprong hebben bedacht als hygiënische maatregel.
Je weet wel, als het erg warm is en je hebt nog geen diepvries, moet je voorkomen dat je vlees voortijdig bederft.

Wat dat overigens te maken heeft met het wegsnijden van een stuk huid van een jongetjesbaby is me nog steeds niet duidelijk.

Wie het weet mag het zeggen.

mallekater | 05-08-14 | 13:03

En wij hebben commentaar op het feit dat RK geestelijken zich vergrijpen aan jongetjes?
Goeie genade, voor een Rebbe is dat een bijna dagelijkse handeling en dat vindt men schitterend!!

mallekater | 05-08-14 | 12:44

-weggejorist-

Professor Superhirn | 05-08-14 | 11:57

Correctie: moet bestraft op dezelfde wijze als baby afzuiger Mikkels.
En ritueel slachten moet als niet-koosjer=haram worden bestraft, vooral minaret hoge geldboetes, die doen ze pas echt zeer: in de portmonnee, iets opzij van de pik. En stuur vooral afgezwaaide ultra grefo Volkert gevaarlijke Dierenwelzijngek van der Graaf er maar op af. Doet ie nog wat goeds met zijn Heilige Dieren wetskennis.

ad pellant | 05-08-14 | 11:45

Bij allah, dit is stuitend, dank voor het opspeuren en posten. Hoe gestoord kun je zijn als je denkt Gods schepping effetjes te vervolmaken. Dat zoiets door een Hogere Macht is geboden. Dat een weerloos wezentje zonder voorhuid haram zou zijn: vuil. Dat het hygiënischer zou zin. Te krankzinnig voor woorden. Ik sat er geen JaJaJaJaweh van te knikken, maar NeejNeejNeej. Moet acuut verboden worden, op dezelfde baby zuiger Mikkels. Toch nog 's uitzoeken of Joodse meisjes inderdaad niet OOK door een of ander onder-secte worden met een mes worden bewerkt in de genitaliën. Wat hen als pubers wordt aangedaan - zonder te mogen janken !!! - grenst aan witheet van woede makend. Tot slot: blijf onderscheid maken, m.a.w. discrimineer zorgvuldig, met passie, naar hartelust en .... richt je gifpijlen op religies die het verdienen. Felle alles-op-één-hoop AntiReligie is daar een van, denk aan de afgrijselijke communistische 1984 hellhole terreur samenlevingen. En het nazisme dat daar het antwoord op was. Hoe het huidige gevaar heet weten we sinds het jaar 700 na Christus (= de Gezalfde). Niemand die oren en ogen heeft kan zeggen Es nicht zu Haben Gewusst.

ad pellant | 05-08-14 | 11:32

@roepnaam1 | 05-08-14 | 00:19
O ok, dus niks beters voor te verzinnen.
.
Pierke Smulders | 05-08-14 | 09:39
Ja, net als Sinterklaas, stierenvechten, de paardenneuk, duivenpers, marmottenfik, schapendruk, het kuikenzuigen, poepveulenslingeren ...
http://www.dumpert.nl/mediabase/199251/6658db42/jiskefet_heemschut_en_stolpdagen.html . Je laatste zin geloof ik niet.

Watching the Wheels | 05-08-14 | 10:39

Bij kleine jongetjes een stuk van de lul afsnijden. Er is gewoon ooit iemand geweest in die achterlijke culturen die daar mee begonnen is. Zieke idiote "tradities". Bestond het nu nog niet dan zou je er TBS voor krijgen, en terecht!

Van de voorhuiden worden trouwens circustenten gemaakt, alwaar Mozes en Mohammed een strandbal op hun neus laten balanceren.

Pierke Smulders | 05-08-14 | 09:39

zoals hitchens ooit sprak: zet het woord "reverend" voor je naam en alle smerigheid die je kan bedenken is toegestaan.

minimá-armezusvan.. | 05-08-14 | 09:01

Joden en Duitse helmen het blijft een slechte combinatie.

professorbaardaap | 05-08-14 | 08:19

Het is niet te geloven wat religies bedenken om hetzij een mens of dier ernstig te mishandelen, overwegend uit machtsvertoon. Zieke (geest)elijken.

Outback | 05-08-14 | 08:00

Ja dat is oud nieuws verdiep je maar iets verder in dat zelfde geloof dan zie je nog veel vreemder dingen veel geloven zijn extreem maar die van de joden vindt ik wel heel extreem tja is dat wel koosjer?

klote187 | 05-08-14 | 07:23

In Genesis 17 geeft God aan Abraham het bevel dat alle mannen in zijn huis besneden moeten worden als teken van het verbond met God.
Dus op een "kwade" dag bedacht hij dat zomaar ??

RobbieSteA | 05-08-14 | 07:20

Ja dat is oud nieuws verdiep je maar iets verder in dat zelfde geloof dan zie je nog veel vreemder dingen veel geloven zijn extreem maar die van de joden vindt ik wel heel extreem tja is dat wel koosjer?

klote187 | 05-08-14 | 07:19

Slikken ze die afgesneden voorhuid dan ook door? Ik heb veel porno gezien, maar dit is toch echt iets nieuws. Maar toch heb ik liever gewoon het 'scat'-genre, dat kan vast ook heel goed met baby's.

De Anaalprofeet | 05-08-14 | 05:06

Dit was trouwens de foutmelding, misschien hebben jullie er iets aan: The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

roepnaam1 | 05-08-14 | 03:47

-weggejorist-

roepnaam1 | 05-08-14 | 03:46

-weggejorist-

roepnaam1 | 05-08-14 | 03:43

-weggejorist-

roepnaam1 | 05-08-14 | 03:42

Wauw dat geenstijl dit durft te posten. Respect.

Cidiood | 05-08-14 | 02:56

Oja, en ik denk dat het vrij overbodig is te vermelden dat het zuigen aan de piemel van een baby nogal walgelijk is. Nu ga ik wat mensen neerschieten ergens in een spel. Of misschien toch schaken hmm.. www.flyordie.com/chess/ Je kunt gewoon als guest online tegen andere spelers spelen. Ik hoor het wel als een guest in een room zit anders (ze hebben nummertjes)

de grote Anti | 05-08-14 | 02:04

@de grote Anti | 04-08-14 | 23:50
Mezelf dus, dat neem ik terug wat ik zei. Na lang nadenken kwam ik tot de conclusie dat joden soms erg gehaaid kunnen zijn op jonge leeftijd, snel geld verdienen en elke avond een blond meisje in bed (of zelfs liever rood). Dan worden ze oud en rustig.. zaakjes op orde, iedereen blij. Maaaarrr dan heb je ook nog de authentieke verlegen joodse jongen. Ja die moet je met rust laten natuurlijk.

de grote Anti | 05-08-14 | 01:23

@roepnaam1
Bedankt, is ook mijn mening..

MoetDatNou? | 05-08-14 | 00:46

@Moetdatnou?
Als je veel informatie hebt is het logisch dat je deze ordent door te generaliseren en te categoriseren. Desalniettemin wordt ook de islam op duizenden verschillende manieren beleefd met belangrijke verschillen in interpretatie van de koran en verschillen in cultuur. En niet iedereen binnen een stroming denkt hetzelfde, zoals ook niet elke VVD'er hetzelfde vindt en denkt.
Een deel van de islam bestaat momenteel inderdaad uit stammen die het met elkaar aan de stok hebben. We kennen de soennieten en de sji'ieten, maar er zijn nog veel meer 'ieten'. Maar zo hebben we ook heel veel geweld gekend tussen katholieken en protestanten. En trouwens ook binnen het protestantisme (afgescheidenen, dolerenden etc.).
Maar er zijn er ook genoeg die niet de behoefte hebben om anderen dood te maken. Maar ik snap wel dat die gedachte geen troost biedt als je net bijv. Mosul hebt moeten verlaten onder dwang.

roepnaam1 | 05-08-14 | 00:41

Hè Quid, jij weet ook dondersgoed hoe dit in elkaar zit! Maar nog een korte tijd jongen, dan gebeurd het daar niet meer en dat weet jij ook!

mom van avezaath | 05-08-14 | 00:35

@roepnaam1
Volgens velen hier zijn alle Moslims wel hetzelfde. Gelukkig is dat bij de joodse mensen anders..

MoetDatNou? | 05-08-14 | 00:30

@Watching the Wheels | 04-08-14 | 21:56
Bedankt voor je reactie. Tsja, in tegenstelling tot dit bloedzuigen is de rituele slacht wel vrij algemeen geaccepteerd in het jodendom. Denk overigens niet dat de bio-industrie over het geheel gezien ook maar iets 'menselijker' of diervriendelijker is dan de kosjere slacht.
Wat betreft de VN-scholen. Zoals je weet heeft de VN al van drie scholen toegegeven dat er raketten van Hamas in zijn opgeslagen. In een andere VN-school zijn Israëlische militairen opgeblazen door een booby-trap. Ook ambulances van de 'VN' worden ingezet.
Als jij een gebouw gebruikt voor militaire doeleinden, je verstopt er raketten en schiet ze daarvandaan, dan kan je zo'n gebouw het predikaat 'school' met goed fatsoen niet gebruiken. Denk jij daar anders over?

Als je gaat googelen zal je zien dat het de 'haredi' gemeenschappen zijn die dit ritueel gebruiken. Zij hebben niets met Israël te maken, ze erkennen de staat soms niet eens en worden door de 'gewone orthodoxie' vaak als een soort sekte gezien.
Er is in de praktijk niet 'één jodendom', net zoals er niet één christendom of één islam is. Terwijl ik dit schrijf realiseer ik me dat er in de afgelopen 60 jaar 10 miljoen moslims door andere moslims zijn vermoord omdat ze dat niet met me eens zijn...

roepnaam1 | 05-08-14 | 00:19

heb tattoo gekregen op me lid vroeger

stond lvdg dacht ik.... tot me eerste erectie

bleek er lid van de grauwkopsalamandersprongspecialistenvereniging

te staan tsja

tsja het gebeurt | 05-08-14 | 00:03

Daarom, veel joden mogen net zo hard opflikkeren naar de zandbak als moslims en ander raar volk. Sorry, ik zie er geen nut in om ze hier te hebben.

de grote Anti | 04-08-14 | 23:50

Hele fijne mensen, altijd al gezegd. Vriendelijk, flexibel, open minded... en ook noir in de slachtoffer rol. Stijlvol hoor! En ze betalen altijd 15% meer bij me, want ze willen er altijd 10% af lullen.

QuelleFromage | 04-08-14 | 23:36

Je KAN dit ook als een hoge vorm van altruïsme zien..

MoetDatNou? | 04-08-14 | 22:43

man man man

Mr. Vengeance | 04-08-14 | 22:38

Watching the Wheels | 04-08-14 | 22:22
Yup ritueel slachten verbieden in Nederland! En streng handhaven! Jaja. Stop die diertjes maar in transport over de snelweg samengepakt naar polen, aldaar ritueel slachten en daarna de laten terugsturen als kant en klare pakketjes voor de joodse en islamitische slager. Maar Nederlanders zijn goed in wegkijken. Toch niet meer ons probleem toch?
Dus die diertjes worden alsnog ritueel geslacht en zijn dan alsnog kosher/halal. Maar hebben wel hoe lang in de vrachtwagen naar polskiland zitten bakken?... U vraagt wij leveren denken zij.

ca12nag3 | 04-08-14 | 22:36

Graag al die achterlijke religies per direct afschaffen.

Schietmijmaarlek | 04-08-14 | 22:34

Het hygiënisch voordeel kan ook behaald worden door gebruik van zeep, water en een schone droogdoek. Daar hoeven geen baby's met roestige messen voor gekerfd te worden.
Besnijdenis is niet acceptabel.
Onverdoofd slachten ook niet.

gutgutgut | 04-08-14 | 22:33

Fijnstoffer | 04-08-14 | 20:07
Komt vast omdat je er andere gedachten bij hebt, net als overigens de schrijver van het stuk, en de Powned people.
Dit is inderdaad een ritueel onder joden. Normaal hoort een mohel ook verantwoord om te gaan met zijn werk, maar deze hebben duidelijk niet nagegaan of ze iets mankeren dat een kind iets aan kan doen. En komt meer voor.
Overigens zijn er andere gemeenschappen in de wereld die van dit traditioneel gebruik afzien.
De heisa waar ik me wel aan stoor is "pijpende" rabbi's. Alsof als je je kinderen bv bekijkt of ze wel schoon zijn nadat ze zich voor het eerst wassen niet om het wassen is maar om andere redenen "pervers gluren". Er zijn tal van gebruiken die er zijn om andere redenen dan de seksueel getinte kronkels in de koppen van het volk hier.

ca12nag3 | 04-08-14 | 22:30

@Watching the Wheels | 04-08-14 | 22:22
Yep. Daarom zei ik ook half :(

Smuts | 04-08-14 | 22:27

Globalisen -> Globaliseren

Watching the Wheels | 04-08-14 | 22:23

@Smuts | 04-08-14 | 22:03
Ook ritueel slachten gaat gewoon door in Nederland. ('Gewoon' slachten heeft overigens ook achterlijke vormen aangenomen, elke dag ongeveer 4 miljoen dieren in NL. Rabo raakt van 1% krimp in de afgelopen 10 jaar na alle schandalen en toename van alternatieven compleet in de stress. Ondernemers moeten investeren in nieuwe verpakkingslijnen vindt de bank, zodat ze vlees naar de andere kant van de wereld kunnen gaan slepen en wij het goedkope Argentijnse en Amerikaanse vlees kunnen blijven importeren, op kerosine wordt toch geen belasting geheven. Globalisen is een feestje.)

Watching the Wheels | 04-08-14 | 22:22

Babypijpende joden!!!
Je verzint het niet!
Kutreligie!

Gerrit gordijnstok | 04-08-14 | 22:09

@droogtrommel | 04-08-14 | 20:13
Wij kunnen in NL wel (half) het onverdoofd openrijten van geitenkelen verbieden, maar het zonder toestemming aantasten van de lichamelijke integriteit van een kind (grondrecht anyone) is blijkbaar inderdaad een brug te ver.

Triest. Tenenkrommend triest.

Smuts | 04-08-14 | 22:03

@kLuTz001 | 04-08-14 | 19:56
+1 bedankt. Het geeft precies het probleem aan.

Smuts | 04-08-14 | 22:01

Dus oraal contact met een babypiemol mag als het in religieuze context is? Ik ben bang dat er weldra een nieuwe religie opstaat met de naam Martijn erin, sick!

Bugsy Malone | 04-08-14 | 21:58

@roepnaam1 | 04-08-14 | 21:35
Ik heb het niet bekeken (net pizza op), maar het is dus waar als je zegt dat 'het weinig voorkomt'. Dit, dat ritueel slachten en het bombarderen van VN-scholen iets beters voor verzinnen en op mijn steun kun je rekenen. Ik snap hier werkelijk niks van. 'Ja, we doen het al een paar duizend jaar zo.' Waarom dan wél telefoon en internet gebruiken en geavanceerde wapensystemen?

Watching the Wheels | 04-08-14 | 21:56

Religie is en blijft een zeer besmettelijke geestesziekte!

Veni Bibi Vomui | 04-08-14 | 21:55

En die Rabbijn heeft zijn herpes weer opgelopen door aan volwassen piemels te zuigen.

Patatter | 04-08-14 | 21:54

@Wim Venijn

Thanks. Wel eens van gehoord, maar nog niet echt bekeken. Ik zit nu The God Delusion the kijken.

segfault | 04-08-14 | 21:40

Voorhuidjes worden in Nederland ná toestemming van de eigenaar gebruikt in Beverwijk in het brandwondencentrum. Geinig toch.

Rest In Privacy | 04-08-14 | 21:36

-weggejorist-

AgentKrol | 04-08-14 | 21:36

Just to be clear. Vrijwel alle weldenkende joden, van ongelovig tot orthodox, keuren dit af. Dit ritueel vindt dan ook slechts op een paar plekken in de wereld plaats. Nog steeds te veel, maar het is dus geen normaal joods gebruik en is ook niet te herleiden tot de Torah of zo.

roepnaam1 | 04-08-14 | 21:35

En wederom ben ik blij dat ik niet meedoe aan die middeleeuwse (eigenlijk veeeel langer geleden, maar goed) idioterie die religie heet.

Ik geloof in mezelf. Religie is een zwakte.

segfault | 04-08-14 | 21:32

Dan mag deze ook niet ontbreken.
Dawkins die niet gelooft in god, met de beroemde vraag "What if you are wrong.."
www.youtube.com/watch?v=6mmskXXetcg

Wim Venijn | 04-08-14 | 21:21

Sytze van der Z. en Robert M. hebben zich zojuist opgegeven voor eindtentamen Rabbi!!

DeSjaak1000 | 04-08-14 | 21:15

Besnijding van een wilsonbekwame baby is sowieso een schending van de mensenrechten. Nog los van het feit dat het op zo'n onsmakelijke manier gebeurt.

Maar ja, religie. Daar mag je geen kritiek op hebben, want dat is respectloos.

Het blijft apart, hoe een handeling die normaal gesproken door iedereen als verwerpelijk en zelfs strafbaar zou worden gezien, acceptabel is als er wordt verwezen naar een onzichtbare meneer op een wolk voor wiens bestaan geen flinter bewijs bestaat. Zou dat niet juist een verzwarende omstandigheid moeten zijn, in plaats van een verzachtende?

Wanneer zijn die middeleeuwen nu eindelijk eens een keer afgelopen?

Russells Teapot | 04-08-14 | 21:11

crocelodocus | 04-08-14 | 21:04
Als je zo elke andersdenkende weg jaagt, krijgen we natuurlijk nooit een multiculti samenleving.

Graaf van Egmont | 04-08-14 | 21:08

-weggejorist-

Flapuidt | 04-08-14 | 21:06

Heel raar idee van een gelovige dat de schepping verbeterd kan worden.

Standaard moet worden: Besnijden, anders dan om medische redenen, wordt bestraft met een gevangenisstraf van tenminste 10 jaar. Elke herhaling levert 10 jaar extra op.

En als je het er niet mee eens bent: ga je maar naar Israël.

Ook religieus slechten moet trouwens verboden worden. Wederom, niet mee eens: wegwezen en nooit meer terugkomen.

crocelodocus | 04-08-14 | 21:04

@ viridis | 04-08-14 | 20:54

nee, stel dat de ouders het gewoon mooi vinden. Gelijk zigeunermeisjes die als baby oorbellen krijgen.

De Treinende Rechter | 04-08-14 | 21:03

Maar we moeten ze nu eenmaal zielig vinden en alles van accepteren. Waarom was dat eigenlijk?

Guurt | 04-08-14 | 21:02

kLuTz001 | 04-08-14 | 19:56

Beautiful ... just plain top tnx

Centauri3 | 04-08-14 | 20:59

@Ronman2k | 04-08-14 | 20:00
Had niet het idee dat het aan wassen lag, maar meer de combi van het klimaat en je dikke wollen pak vervolgens niet regelmatig naar de stomerij brengen..

dugo | 04-08-14 | 20:56

Ik kan me voorstellen dat 6000 jaar geleden in de woestijn een besnijdenis bij de geboorte medische voordelen kon hebben, en dat (hoe walgelijk ook), gezien de slechte hygiëne van de ingreep het uitzuigen van de wond de kans op complicaties kon verminderen.
Dan kan ik me ook nog wel voorstellen dat iemand op het idee kwam om die procedure op te schrijven zodat toekomstige generaties de volgens hem 'beste' besnijdenis konden uitvoeren.
Maar dat (mensen van) een volk na al die jaren, terwijl de wereld om hen heen zo sterk is veranderd, nog steeds menen zulke teksten letterlijk te moeten nemen, daar kan ik met m'n pet niet bij.

-Seb | 04-08-14 | 20:55

De treinende rechter|04-08-14|20:47
Dat mag. Als je er maar iets op laat zetten in de trant van "ik heb god lief" . Bij zo'n klein pikkie is het misschien beter om er eerst alleen "god" op te laten tatoeeren. Kan ie er later altijd nog "godverdomme" van maken

viridis | 04-08-14 | 20:54

Alle religies zijn bedoeld om alle geneugten van het mens zijn weg te nemen. Leven is en zal lijden zijn. Plezier aan sex is uit den boze. En als we een god kunnen verzinnen die dit allemaal aan ons geopenbaard heeft dan zullen we het uitvoeren ook.

Graaf van Egmont | 04-08-14 | 20:53

dlseth_ | 04-08-14 | 20:34
Nee hoor. Je bent pas een smeerlap als je het bij 14- doet.

Graaf van Egmont | 04-08-14 | 20:49

ik maak altijd de volgende vergelijking bij dit soort van uitwassen van religie. Stel je nou eens voor, dat niet gelovige ouders, op dezelfde leeftijd bij hun baby een tatouage zou laten zetten. Ergens op het lid.

De Treinende Rechter | 04-08-14 | 20:47

Meesteres Belgie | 04-08-14 | 20:41
Vertel...
Dan ga ik er eens even lekker voor zitten.

Ommezwaai | 04-08-14 | 20:47

Ik ben nu de bijbel aan het lezen. ff kijken of er nog een leuk passage in staat waarmee ik mijn geile christen buurvrouw er van kan overtuigen dat ze me moet pijpen en alles moet doorslikken. Iets me "gij zul uw naaste liefhebben" ofzo

viridis | 04-08-14 | 20:46

Goed stuk heb je geschreven Johnny. En gedver, die godsdiensthalfies.

Ergea | 04-08-14 | 20:45

@Mark van Leeuwen | 04-08-14 | 20:11
Een zeer correcte constatering. Je kunt het ook omdraaien, God wil dat mensen genieten van seks. Dus inclusief voorhuid en clitoris. Religies die daar anders over denken kan ik bij gebrek aan een beter woord niet anders classificeren als satanisch. Verbieden dus bij wet, genitale verminking!

VerenigingVanDieven | 04-08-14 | 20:42

Gewoon verbieden die meuk. Geen discussie, gewoon de kinderen beschermen.

subsidistan | 04-08-14 | 20:42

Je kan van die Noord-Koranen zeggen wat je wilt, last van religie hebben ze niet. Nog even en ik word een aanhanger.

_Fly66_ | 04-08-14 | 20:42

ik krijg dagelijks zeer perverse mensen over de vloer, als je dit bericht leest wordt je toch een beetje misselijk, onder de mantel der religie.

zeer triest dat de uitvoerder zelf niet tot een kritische houding komt, of gewetens bezwaren heeft of krijgt

Meesteres Belgie | 04-08-14 | 20:41

Klote geloof maakt meer kapot dan lief!

Fuhoha | 04-08-14 | 20:41

Gatver .... waarom klik ik toch weer op het JijBuis filmpje ..... raar volk al die relies ...

FapMaster | 04-08-14 | 20:39

Procter & Gamble komt binnenkort met een kuisheidsgordel voor de allerkleinsten.

Mastermattie | 04-08-14 | 20:34

Sterk stukje Q, einde aan her relitardisme!

Sumato | 04-08-14 | 20:34

En als ik zijn dat mijn god wilt dat ik geile wijven van 18+ vol in hun kont piemel, dan ben ik een smeerlap?

dlseth_ | 04-08-14 | 20:34

Als je voor jezelf het absurde idee van een god kan goed praten dan kan dit er ook nog wel bij.
Religie is voor dwazen en hypocrieten.

Antitheïst | 04-08-14 | 20:31

n je kinderen snijden...
droogtrommel | 04-08-14 | 20:13

scuzi ... die ouders LATEN in hun kinderen snijden.
Sadomassochisme ten top

religie is sadomassochisme
*Geweerhaaktedijbeenklem nog ff een tandje opschroeven doeT*

Centauri3 | 04-08-14 | 20:31

religie creeert voor normale mensen de gelegenheid en een excuus om zich immoreel, ziek en walgelijk te gedragen.
www.youtube.com/watch?v=L4yS08N0xeU

--sql error-- | 04-08-14 | 20:30

Je baby verminken omwille van jouw religie.
Kompleet geschift, bah bah bah.

30-06 | 04-08-14 | 20:28

De babyfilm hoef ik niet te zien.
Die pica daarentegen wil ik wel eens zien bewegen...

Ommezwaai | 04-08-14 | 20:25

Geluid uit, want de baby krijst nogal.
Johnny Quid | 04-08-14 | 19:33 |

Eerste orgasme. En dat nog voor zijn eerste verjaardag. Voorwaar, een gezegend kind.

Djong | 04-08-14 | 20:20

Schokkend zo'n ouwe bloedzuiger aan je piepie,wat is dat toch met geloof en rituelen. God aanbidden is nooit genoeg voor dat soort figuren, er moet altijd weer een raar toneelstukje opgevoerd worden om de Schepper te behagen. Ziek gewoon!

professorbaardaap | 04-08-14 | 20:19

Herpes Simplex. Geen familie.

LibertasSimplex | 04-08-14 | 20:16

Ouders die hun onschuldige k i n d e r e n laten verminken om andere dan medisch noodzakelijke redenen zijn het ouderschap niet waard. Net zo hard bij verminking van jongens, als bij meisjes. Als die ouders hun liefde voor hun kind voor zouden laten gaan op de druk vanuit de religieuze gemeenschap (want daar komt het uit voort) dan zouden ze de kinderen zelf laten kiezen of ze besnijdenis willen ondergaan op volwassen leeftijd. Ik zeg; strafbaar stellen, ongeacht het geslacht van de besnedene. Echt... als ik ergens kwaad om kan worden is dit het. Stelletje hypocriete mafkezen,......... in je kinderen snijden...

droogtrommel | 04-08-14 | 20:13

Bah vies. En viesbah. Orthodoxe alles moet maar eens verdwijnen van de wereld. Joden, moslims, christenen en de rest. Het blijft ranzig en primitief.

De Koreaanse Slet | 04-08-14 | 20:11

Als je zonder voorhuid geboren had moeten worden, had welke god dan ook daar wel voor gezorgd. Lijkt mij.

Mark van Leeuwen | 04-08-14 | 20:11

Nederland religie-vrij!

Meer van Dit | 04-08-14 | 20:10

Religie is ranzig. In al zijn vormen.

StijlvolRechts | 04-08-14 | 20:08

Alleen al het verzinnen of goedpraten van zoiets, maakt iemand den kogel waardig.

Fijnstoffer | 04-08-14 | 20:07

@kLuTz001 | 04-08-14 | 19:56
Dan lul je niet meer!
Prachtig, dank je wel.

Ars Vivendi | 04-08-14 | 20:04

Walgelijke rituelen, gadverdamme. Orthodoxe joden stinken trouwens ook allemaal naar zweet, alsof ze zich maar 1 keer per jaar mogen wassen. Heb het zelf geconstateerd in Jeruzalem tijdje terug.

Ronman2k | 04-08-14 | 20:00

Gelukkig staan er ook video's van Hitchens op het web.
Eloquent de religekkies op hun plaats zetten kon hij als geen ander.

Wat mis ik die man.

kLuTz001 | 04-08-14 | 19:58

Ik krijg de woorden 'baby' en 'pijpen' niet in één zin geperst.
Tenzij het over een hele zieke of perverse handeling gaat....

Wijze uit het Oosten | 04-08-14 | 19:57

Hitchens Schools Rabbi on Issue of Genital Mutilation

https://www.youtube.com/watch?v=U93ZiR692l4

kLuTz001 | 04-08-14 | 19:56

Als je het filmpje omgekeerd afspeelt is het een Joodse bloedblazer.

NFC | 04-08-14 | 19:55

Dafuq???

Ontzettende Jan | 04-08-14 | 19:54

@Tascam | 04-08-14 | 19:52
Ik hoorde dat hij Joods is geworden.

Wim Venijn | 04-08-14 | 19:52

Is Robert M al om zijn mening gevraagd hierover?

Tascam | 04-08-14 | 19:52

Godverdegodverdomme!!!

A) Dat die video's gewoon op YouTube mogen.
B) Dat volwassen mannen zoiets bij een baby kunnen doen.
C) Dat mensen met dezelfde religie dit weten!
D) En toch bij die zieke club blijven!

Karig Hutje | 04-08-14 | 19:51

Ik hoef het filmpje niet te zien, geloof het zo ook wel.
Vreselijk.

Ars Vivendi | 04-08-14 | 19:50

Der Schnitzeljäger | 04-08-14 | 19:43
Religie kent eigenlijk geen grenzen. Als iets door God, Allah, Siva, Mohammed of Mormon is opgedragen, moet het uitgevoerd worden. Niks is te dol, onder het mom van god zal het wel het beste weten.

Graaf van Egmont | 04-08-14 | 19:49

Dit topic heb ik gister al genoeg besproken op Powned. Ik verwijs u graag door.

Reconquistador | 04-08-14 | 19:49

Gatverdamme!

Baron bierviltje | 04-08-14 | 19:48

Goh, op die manier komen er straks nog verhalen de wereld in dat Joden kleine baby's opeten terwijl het slechts een klein stukje voorhuid is wat er genuttigd wordt.

Conan de Rabarber | 04-08-14 | 19:46

Religie zelf is als een herpesinfectie. Je komt er niet vanaf en het kan zich alleen maar verspreiden.

Brits Folkestein | 04-08-14 | 19:45

"pijprabbi's volgens het ritueel metzitzah b'peh na het onverdoofd afsnijden van de voorhuid het bloed oraal moeten wegzuigen"

Ik vraag me zo af waar de grens ligt bij allerlei goedgekeurde mafkezerij uit de naam van het geloof.

Der Schnitzeljäger | 04-08-14 | 19:43

In de katholieke kerk pijpen ze tot een jaar of zestien .

r00nus | 04-08-14 | 19:43

Zijn die voorhuidjes nog bruikbaar als transplantatiemateriaal na afloop van zoiets?

TmC | 04-08-14 | 19:39

Dat is trouwens geen baby, wat die mevrouw van het fotootje in haar mond heeft.

VanBukkem | 04-08-14 | 19:39

Ja, dat moet want dat staat zo geschreven in een boek.

De Stas | 04-08-14 | 19:39

Hoera, we mogen eindelijk Joden bashen!

Graaf van Egmont | 04-08-14 | 19:38

maar dit heeft niets met het jodendom te maken hoor ! *kots*

giovanni erkelens | 04-08-14 | 19:37

gisteren al op pownews....

brienenoord | 04-08-14 | 19:37

Ik klik op die foto linksboven, maar er gebeurt niks.

VanBukkem | 04-08-14 | 19:36

vreemd dat dit nu pas bekend word in nederland, ben ook benieuwd naar de reacties hier.

giovanni erkelens | 04-08-14 | 19:34

Religie heeft ook overal een excuus voor.

Wim Venijn | 04-08-14 | 19:34

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken