Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Den Bosch schorst Mehmet (die niet bij hen werkt)

mehmetendenbosch.jpgNou jullie zin? Stelletje fatsoen- en respectbrullers. Is Den Bosch weer in de war. Gisteren ging Mehmet los op de lijken van #MH17. Ophef dook op op het internet. De gemeente Den Bosch ontkende dat Mehmet werkzaam was bij hun, en nu blijkt dat ze hem geschorst hebben. Hoe dan? Hij werkte toch niet bij jullie? Gemeentelijke overheid en internet, dat gaat dus niet lekker samen. Gelijk ook stoere taal op de website van 's-Hertogenbosch. "Gemeente ’s-Hertogenbosch heeft aangifte gedaan van smaad en laster bij de politie en betrokken medewerker is hangende het onderzoek met onmiddellijke ingang geschorst. Afhankelijk van de uitkomst van het onderzoek volgen nadere passende maatregelen tegen de betrokken medewerker." #ongepast, Den Bosch. De man die zich op internet voordoet als Mehmet werkt bij WeenerXL. Een sociale werkplaats. Dus of hij is een halfie en weet niet beter, of hij heeft zijn leven in dienst gesteld van het dagelijks nuttig bezig houden van halfies. In beide gevallen lijkt ons een schorsing en eventueel ontslag niet op zijn plaats, Den Bosch. Halfie of halfie-begeleider zegt in de hoedanigheid van anonieme trol iets doms op het internet. Boeiend. Zeg even foei en niet meer doen en dan next. Je hoeft hem niet gelijk te ontslaan. Wat een overdreven reactie weer, van Den Bosch. Doe eens normaal, joh. Nu voelt de online moraalpolitie zich alleen maar gesterkt en dat is erger dan iemand die iets doms dan wel schandaligs zegt op internet. Laat die knul lekker zijn baan houden.

Reaguursels

Inloggen

Deze Mehmet heeft bedacht dat het beter past om je baan kwijt te maken en een uitkering aan te vragen, zodat de dhimmy's voor hem gaan werken.

HdK | 30-07-14 | 15:07

-weggejorist-

ADVIZEUR | 30-07-14 | 10:45

-weggejorist-

ADVIZEUR | 30-07-14 | 10:42

En dan te bedenken dat we die vliegtuigen leeg hebben laten terug vliegen.

Suurd58 | 30-07-14 | 10:13

Weener XL, echt waar? Maar echt waar?
Omg :D

Lalala Geld! | 30-07-14 | 09:43

"Werkzaam bij 'hun'" Serieus?

NBR | 30-07-14 | 09:33

Quid is de laatste dagen een beetje de weg kwijt....

chique ouwe nicht | 30-07-14 | 09:02

Waarom Den Bosch tegenstrijdige berichten geeft zou kunnen komen door het volgende: ALLE gemeenten in NL hebben zgn spook-ambtenaren. Dit zijn mensen die WEL op de loonlijst staan maar GEEN baan (meer) hebben bij de gemeente.
Dit zijn veelal voormalige ambtenaren die zijn weggestuurd. Werden deze vroeger afgekocht maar dan moest die afkoopsom verantwoord in het jaarverslag. Om dit te vermijden worden deze ambtenaren niet meer ontslagen maar mogen met behoud van salaris, emolumenten thuisblijven. Ze hebben dus geen functie, geen inlogcodes voor het computersysteem etc.. Daarom zou Den Bosch eerst gemeld kunnen hebben dat hij er niet werkzaam is omdat hij geen functie en inlogcodes heeft. Hij staat wel op de loonlijst. Dus afhankelijk welke bestand je raadpleegt komt hij als werknemer naar boven of niet.
Hoeveel van deze spookambtenaren zijn er vraagt u? Uit bronnen van de 1e hand kan ik u melden dat ongeveer 15% van de ambtenaren die op de loonlijst staan, thuis zitten. In enkele deelgemeenten in Amsterdam ligt dit percentage zelfs op 25%.....

DeSjaak1000 | 30-07-14 | 08:21

De man zag gewoon een kans om een uitkering te scoren.

Rest In Privacy | 30-07-14 | 07:14

Laat die man. Hij weet niet beter. Gevoed door beter wetende opvreters.

CaiPiranha | 30-07-14 | 06:40

Waarom heet ie eigenlijk Mehmet en niet gewoon Achmed of Rachid, zoals alle andere Maroks? Dit is verwarrend, is het wel een echte?

De Anaalprofeet | 30-07-14 | 02:18

Eerst een topic maken om de bom te leggen en dan vervolgens zeggen dat hij zijn baan moet houden. Verwarrend.

doskabouter | 30-07-14 | 01:13

Degene in de Gemeente Den Bosch die ontkent heeft dat hij voor de gemeente werkt heeft dus ook gelogen. Graag namen en rugnummers zodat deze ambtenaar met pek en veren de stad Den Bosch uit kan worden gesmeten.

kutjebefandijvie | 30-07-14 | 01:08

Nee Quid, het is niet omdat iemand niet al te snugger is dat ie niet de consequenties van zijn fouten moet ervaren. Geen positieve discriminatie op dat vlak. Straks voelt ie zich nog een slachtoffer, voor je het weet.

Zyprexa20mg | 30-07-14 | 00:53

Haha! Ik vind het al genoeg straf dat je bij een bedrijf moet werken dat WeenerXL heet!! Hoe leg je dat uit als je in het Engelstalige buitenland bent!! Ik werk bij dikkeLul B.V.

Lefgozer | 30-07-14 | 00:33

@geomario | 29-07-14 | 20:24
Je bent me lekker aan het minnen? Doe je best. Voor dit jaar nog 101,060 te gaan.

Godsammekraken | 30-07-14 | 00:20

Wim Venijn | 29-07-14 | 23:13
1000 maal eens.

ShameLess | 29-07-14 | 23:38

Die knul zijn baan houden? Ik als belastingbetaler zeg nee. Op-rotten. Naar Mehmetistan t liefst. Met je grote muil. Wel stoer doen op je door Nederland betaalde apparatuur en dito internetverbinding? Ogetyft. Datzelfde geld overigens voor elke uitkeringlijer met een jihad- of nazivlag. Zolang wij je betalen, kunnen we je t ook afnemen. En vind je t niet leuk hier? Dan tyft je toch naar Gaza toe? Ga je lekker mee "strijden" met je andere jankende woestijnbroeders. Ben zo enorm klaar met dit soort gasten. Altijd is er iets waar ze tegen aan pissen als t op ons land aankomt, niets is goed genoeg maar iets positiefs bijdragen ho maar. Om t hardst zeiken en profiteren als geen ander. Nee, geef mij dan maar Joden, Chinezen, of desnoods Polen. Die werken tenminste. Zonder ons belachelijk te maken en de hele dag te zeiken. Met je schijt Palestina.

ShameLess | 29-07-14 | 23:34

@Parel van het Zuiden | 29-07-14 | 21:29
Mocht die bewering en dat beeld zijn ontstaan door mijn plempsel, dan heb ik me niet duidelijk uitgedrukt, en zal ik dit even rechtzetten.

Beschaafd zijn is absoluut niet hetzelfde als niets doen.

Integendeel. De beschaving moet je verdedigen met de middelen die daartoe geëigend zijn.
In de WOII (Godwin!), ging dat gepaard met geweld en oorlog.

Maar het kan dus ook zijn met protesten tegen groeperingen die zijn voor de ondermijning van die beschaving.
Toestaan van die normen en waarden en moraal die botsen met de onze, daarvan zal die niet verdedigt wordt, het onderspit delven.
Niets doen is acceptatie van die andere normen en waarden en moraal en zal op den duur worden overgenomen en gangbaar zijn.

Integratie is het verenigen van opvattingen, normen en waarden en moraal met een een andere beschaving.

Zijn die normen en waarden en moraal totaal verschillend en niet verenigbaar daarvan zal de groep de andere normen en waarden en moraal moeten accepteren.

Als acceptatie niet mogelijk is dan moet die groep opbokken want ze ondermijnen de beschaving.

En ik zal aan uw zijde staan om dit te verdedigen.

Wim Venijn | 29-07-14 | 23:13

Heb u gekeken op werner xl?
300 ambtenaren op 1200 cliënten
1 op 4
Absurd!

TheNox | 29-07-14 | 23:05

Ik vind Weener XL echt een hele leuke naam voor een sociale werkplaats.

Koffie is lekker | 29-07-14 | 23:03

Eerst moord en brand schreeuwen dat er niks gebeurd en dan als de gemeente Den Bosch wel hard ingrijpt "nau nau dat kan ook wel wat minder, wat is de gemeente Den Bosch toch gemeen" roepen. Lekker flauw.
a1a2a3 | 29-07-14 | 22:28

dat is dus ook partij kiezen voor zwarte ISIS vlaggen in de nabije toekomst.. van Aarsen de nieuwe GS held !

(c)ZWITSUL | 29-07-14 | 22:49

Het kan zijn dat deze kennelijk getraceerde vuile poepschrijver een niet-moslim Brabo is - en dat dàt de reden is dat de gemeente zo lekker doorpakt. We zullen het zien. Misschien ook dat als het het een doorgedraaide Brabo is, het waarom hij sjgijt heeft gekregen aan de Megmets van zijn stad: te vaak ingebroken, overvallen, fiets kwijt, achter het net gevist bij huurwoning, bij diplomering en in het onderwijs. Etc

ad pellant | 29-07-14 | 22:42

Hier moest ik dan wel weer om lachen. Geenstijl trolt hier Den Bosch (mogelijk onbewust) stiekem wel een beetje. Eerst moord en brand schreeuwen dat er niks gebeurd en dan als de gemeente Den Bosch wel hard ingrijpt "nau nau dat kan ook wel wat minder, wat is de gemeente Den Bosch toch gemeen" roepen. Lekker flauw.

a1a2a3 | 29-07-14 | 22:28

@NFC | 29-07-14 | 21:24. Ik denk niet dat we daar ooit achter komen helaas. Maar wie leven hier in het "verderfelijke" Westen en zijn te beroerd om te vertrekken omdat ze het hier toch eigenlijk heel goed hebben?

Maria.1 | 29-07-14 | 22:11

Ontslag houdt geen stand voor de rechter.
Op internet mag ie gewoon zeggen wat ie wil.
Daarnaast is ie (kennelijk) ambtenaar en geniet dus ontslagbescherming.

Piet_Snot | 29-07-14 | 21:58

Zomaar een berichtje, als het aan de Turkse vice- premier ligt mogen vrouwen niet meer in het openbaar lachen: www.knack.be/nieuws/wereld/turkse-vice...
Om te lachten toch... hahahaha

gasboer | 29-07-14 | 21:57

@nightwish | 29-07-14 | 21:40

De SP heeft nog geen regeringsverantwoordelijkheid gedragen en dus dicht ik die een stuk minder verantwoordelijkheid toe. Op zich passen ze dus best in het rijtje qua mentaliteit maar "ze" hebben het nog niet echt gedaan...
.
Ik ga overigens nog liever dood dan dat ik SP stem. Ik kan Maoisten niet luchten of zien. Grootste massamoordenaar van de overige eeuw, liet Hitler er als een mietje uitzien. Bah.

Parel van het Zuiden | 29-07-14 | 21:55

Laat die knul lekker zijn baan houden. Goed gezegd Quid. Als we iedereen met rare meningen gaan ontslaan, kunnen we iedereen wel ontslaan.

lingo star | 29-07-14 | 21:54

Parel van het Zuiden | 29-07-14 | 21:29
Al je reacties uit mijn hart gegrepen, alleen bij de laatste mis ik toch de SP.

nightwish | 29-07-14 | 21:40

@Wim Venijn | 29-07-14 | 20:59

Ach, iedereen heeft wel eens zo'n neiging op z'n tijd wanneer sympathisanten van de ISIS moordmachine straffeloos mogen opereren in je land en je de verzekering hebt van jouw volksvertegenwoordigers dat ze niets zullen doen, het alleen maar erger gaat worden. Jozias van Aartsen is in dezen geen eenling. De gehele VVD, PvdA, CDA, CU, GL, en niet te vergeten D66 is hetzelfde laken en pak. Appeasement at any cost.
.
Overigens lijkt u te beweren dat beschaafd zijn niets doen betekent. Je afzijdig houden in dit soort situaties is niet beschaafd, het is de beschaving riskeren, te grabbel gooien. Een beschaving heeft uiterste grenzen en die moet je bikkelhard handhaven, er desnoods voor vechten. Beschavingen die over zich heen laten lopen zijn geen lang leven beschoren in deze wereld.
.
Maar maakt u zich niet druk. Ik zal niet tot geweld overgaan totdat mij geweld wordt aangedaan. Mijn credo " Never start a fight, always finish it! "

Parel van het Zuiden | 29-07-14 | 21:29

@ Happy Atheist | 29-07-14 | 21:19
Stroom opgewekt door de meest vervuilende koolstoffen uit het universum kan nooit groenestroom zijn.
Wel goedkoop maar persoonlijk betaal ik liever wat meer zodat we deze vervuiling uit onze atmosfeer kunnen weren.

zimmeradel | 29-07-14 | 21:29

-weggejorist en opgerot-

McPhart | 29-07-14 | 21:25

Groot gelijk. Mehmet mag best bij de sociale werkplek blijven werken.
Maar die hoeft niet perse in Nederland te zijn.

QBert | 29-07-14 | 21:24

@Maria.1 | 29-07-14 | 21:17
Maar wie drukte er toch op het knopje...

NFC | 29-07-14 | 21:24

Dat Weener XL klopt wel, wat een enorme løl...
(Penis Gigantica)

Wijze uit het Oosten | 29-07-14 | 21:20

Ik zeg samen met z'n vriendjes vastketenen aan het grote rad wat de generator aandrijft en gewoon 30 dagen rondjes lopen om stroom op te wekken. Is dat groene stroom trouwens?

Happy Atheist | 29-07-14 | 21:19

Ik ontsla hem op staande voet.
Van het nederlanderschap.
Oprotten Mehmet, je hoort hier niet thuis.
In het bord schijten waar je van eet is haram.
Als je niet halal wilt leven hoor je niet in Nederland thuis...oow wacht ..

zimmeradel | 29-07-14 | 21:17

@Quid
Ik had het niet meer gehoopt, laat staan verwacht, maar de dag is daar dat u een topic heeft geschreven waar ik het volledig mee eens ben. Volledig, zonder voorbehoud.
.
De wonderen zijn de wereld klaarblijkelijk nog niet uit. Ik had mij inmiddels stellig voorgenomen om niet meer op uw stukjes te reaguren. In de hoop dat goed voorbeeld zou volgen en u daarna vanzelf een permaban van de Televaag zou krijgen. Omdat ik u een irritante, drogredenerende vervelio&herhalio-trol vind.
.
Maar met dit stukje heeft u een klein beetje vertrouwen teruggewonnen. Koester dat. En houd in acht dat vertrouwen komt te voet, maar gaat te paard!

Chiant | 29-07-14 | 21:17

@NFC | 29-07-14 | 21:05. Dan mag jij met hem mee ;)

Maria.1 | 29-07-14 | 21:17

@Graaf van Egmont | 29-07-14 | 21:03
Die opruiende teksten gisteren van Beeeh beehh Appie waren een oproep tot geweld. Die vent mogen ze wat mij betreft vastgebonden op een BUK raket naar Marokko schieten. Dat je mag zeggen dat de dood van 280 Hollanders je niets doet, het waren er trouwens 195, moet echt kunnen. Dat doet mij namelijk ook vrij weinig.

NFC | 29-07-14 | 21:10

Mehmet haat gewoon Nederlanders. Hij voelt zich er blijkbaar geen. Hij leeft hier, maar hij vindt het vreselijk.

Mehmet is een zielige, wrokkige, geestelijk onvolgroeide. De maatschappij die hem onderhoud is zijn vijand... dat moet vreselijk voor hem zijn. Ik gun hem een enkele reis naar een land van zijn keuze... waarop hij gelukkig wordt. Mehmet en Nederland, Nederland en Mehmet... het gaat gewoon niet lukken en dan moet je uit elkaar gaan.

Statler en Waldorf | 29-07-14 | 21:08

@ca12nag3 | 29-07-14 | 20:53
Volgens mij is de uitspraak niet discriminerend. Hooguit beledigend en kwetsend. Dat moet echt kunnen in mijn ogen. Als hij hunnie had doodgewenst toen zij nog springlevend waren was het een ander verhaal natuurlijk.

NFC | 29-07-14 | 21:05

Owja, voor eventuele misinterpretatie van me vorige plempsel.
Opbokken uit dit land als je niet wilt aanpassen aan de beschaving en Nederland en nog zandbak ideeën erop nahoudt.
Ik vind dat heel beschaafd, en een mooie oplossing voor het probleem dat zij creëren.

Wim Venijn | 29-07-14 | 21:05

WeenerXL... Serieus....

Mesmer | 29-07-14 | 21:04

Als netto belastingbetaler blijf ik me verwonderen over de definitie van "werk" in dit hartstikke goede land.

de Voorzittert | 29-07-14 | 21:03

Nou dacht ik toch gisteren bij het topic dat het algemeen gevoelen van GS over deze man toch even anders lag. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Graaf van Egmont | 29-07-14 | 21:03

Mhééhmet.

Of ben ik nu de enige die dit dacht?

Mammeloe | 29-07-14 | 21:03

-weggejorist-

elkipo | 29-07-14 | 21:02

@Mastermattie | 29-07-14 | 20:59. Dat zou kunnen natuurlijk....

Maria.1 | 29-07-14 | 21:02

Wat heeft het beroep dat deze man beoefent te maken met de straf die hij zou moeten krijgen?

okplanb | 29-07-14 | 21:02

Tsja, het ontslaan van iemand met een verstandelijke beperking lijkt me niet zo zinvol. Beter dat zo'n iemand een zinvolle dagbesteding heeft, dan hij loopt te lanterfanten op internet. Oh, wacht.....

brutus68 | 29-07-14 | 21:02

Ondankbare kudtturk. NL paspoort kapot knippen en retour Turkije. Hij lijkt me een goeie om te gaan controleren of vrouwen op straat niet lachen.

Pikkestrijder | 29-07-14 | 21:00

QuiD's citaat van de Gemeente Den Bosch behoeft aanvulling - de uitermate klare taal die er op volgt:

"Betrokkene schaadt de goede naam van de gemeente ’s-Hertogenbosch door zich ten onrechte voor te doen als ambtenaar en het gemeenlijk logo te misbruiken. Er zijn nu sterke aanwijzingen dat de naam Mehmet Esmer een valse naam is van een persoon die werkzaam is als WSW-er bij Weener XL van de gemeente ’s-Hertogenbosch. Gemeente ’s-Hertogenbosch heeft aangifte gedaan van smaad en laster bij de politie en betrokken medewerker is hangende het onderzoek met onmiddellijke ingang geschorst. Afhankelijk van de uitkomst van het onderzoek volgen nadere passende maatregelen tegen de betrokken medewerker"

Hee Haagse Jozias van de gristen/VVD - waar blijf je? Rotterdamse onzichtbare knuffelmocro, PvdA burgemeesteressen??

ad pellant | 29-07-14 | 21:00

Temazepam60milligram | 29-07-14 | 20:49
Ja hoor. Maar stiekem nog wel boos op de maatschappij.

Ddarez | 29-07-14 | 21:00

Er wordt nu gesuggereerd dat het iemand anders is geweest welke het bericht onder een valse naam heeft geplaatst.
Waar of toch een bijzonder slechte smoet. Het spinnen is begonnen.
http://www.hartvannederland.nl/top-nieuws/2014/den-bosch-schorst-medewerker-om-mh17-opmerking/ .

Mastermattie | 29-07-14 | 20:59

@Parel van het Zuiden | 29-07-14 | 20:43
Sjah. Dat is het begin van het einde van de beschaving.
Verlagen tot hun niveau, en met dezelfde middelen terugslaan.

Daarom heb ik groot respect voor de Israëliërs voor hun terughoudendheid. Ze hadden de Gaza al tien keer kunnen plat bombarderen.
We neigen naar hun niveau. Maar we doen het niet.
We hebben mededogen, fatsoen en moraal.
Hoe erg ze ook zijn, en het bloed onder onze nagels vandaan halen, we blijven beschaafd.

Wim Venijn | 29-07-14 | 20:59

Met pek en veren afvoeren die kerel.

Beaulefermier | 29-07-14 | 20:57

Geschorst.... Betekent dat dat je salaris wel gewoon doorbetaald wordt? Want in dat geval wil ik ook wel geschorst worden. Dan ga ik ook iets roepen dat echt niet door de beugel kan.

VanBukkem | 29-07-14 | 20:57

Johnny, ga jij deze man maar lekker ondersteunen. Maar een Nederlandhater op de payroll van de BV Nederland? Nou, nee dank je. Dag Mehmet, ondankbare kutturk.

Fred Bastiat | 29-07-14 | 20:56

NFC | 29-07-14 | 20:42
Als de beste man een leidinggevende functie bij een sociale werkplaats heeft kan zijn werkgever de man wel degelijk op non actief/ uit zijn functie zetten. Aan de hand van discriminerende uitlatingen die die beste man voor zich moet houden.
Hij moet immers ieder mens gelijkwaardig behandelen en mocht er dus een jood in zijn werkplaatsie komen word dat dus niet gewaarborgd bij deze man.

ca12nag3 | 29-07-14 | 20:53

Nee hoor hij was geen helper, maar een halfie

Als je zulk commentaar op de social media gooit, spoor je niet.

In geval stond hij ver van de arbeidsmarkt af, had ik ergens gelezen. Dus een halfie. Lekker als je zo'n kwiebus op de werkvloer hebt lopen.

aajjee | 29-07-14 | 20:50

@ad pellant | 29-07-14 | 20:46. Mee eens. We zijn het station "knuffelen en goedpraten" gepasseerd. Dit soort uitspraken van die Mehmet zijn schofferend naar de Nederlander toe en nog erger, naar de nabestaanden van de slachtoffers van de ramp toe. Wat mij betreft paspoort afnemen en land uitgooien. Hij heeft toch niks met Nederland.

Maria.1 | 29-07-14 | 20:50

Eh, WeenerXL.... ben ik nou pervers als ik daar iets heel anders bij bedenk?

DeVrijDenker | 29-07-14 | 20:49

@Ddarez
Ach gut, ben je er al overheen?

Temazepam60milligram | 29-07-14 | 20:49

Mehmet (net zo'n kutnaam als 'Reccep' btw) wauwelt gewoon na wat ie van zn grote stoere broers hoort. WEL gewoon afstraffen dus aub. Er blijft al genoeg islamitische smerigheid onbestraft.

Rest In Privacy | 29-07-14 | 20:48

-weggejorist-

Floor the Best | 29-07-14 | 20:47

@ OerAppie "Maar... Hoe kun je in vredesnaam er achter komen of een moslim verstandelijk beperkt is, of dat-ie gewoon zich gedraagt zoals normaal is in zijn koeltoer???" En zo is het exact.
Daarnaast schrijft ie naar ik me herinner vaudloos - dus dat dan weer wel - dan is ie ook goed genoeg voor een gepaste oplazer. Ik heb dan ook het idee dat de Bosschenaren gespaste maatregelen nemen. En dat kun je NIET zeggen van de Hagenezen bestuur, Amstedam, Almelo, Rotterdam, etc etc - die houden als maar hun kaken stijf. Stijf van de angst voor persoonlijk geweld, fysiek, hun gezin, hun huis, ruiten, autobanden. Zo werk terreur, zo werk de sharia aanhang.

ad pellant | 29-07-14 | 20:46

Echt zo'n paniekreactie van een vrouw 'ehhhh, die werkt hier nie !!!' Dikke Fail ja

Faragefan | 29-07-14 | 20:46

@toetanchamon | 29-07-14 | 20:38. Dat heb ik ook gezien. Wederom verbijsterend!

Maria.1 | 29-07-14 | 20:45

@Wim Venijn | 29-07-14 | 20:32

De afgelopen dagen neig ik er inmiddels naar om iedere IDF voltreffer te vieren met een vaantje voorzien van een Davidsster in de boom voor mijn oester. Two can play that game. Zoiets.
.
Ik ben het echt spuugzat. Laat hef eerste stuk ISIS uitschot er maar eens iets van komen zeggen of aan doen. Laat ik het erop houden dat die voorlopig niet meer op z'n bidkleedje zal zitten.
.
Hoe zeg je "when does the hurting stop.." in het Arabisch? Wellicht binnenkort te horen in het Zuiden...

Parel van het Zuiden | 29-07-14 | 20:43

De haat onder de moslims tegenover niet-moslims wordt steeds openlijker zichtbaar. Blijkbaar zijn hun aantallen groot genoeg geworden om hun gevoelens jegens Nederlanders uit te spreken zonder remmingen.

De volgende stap? Openlijk geweld?

Statler en Waldorf | 29-07-14 | 20:42

Mensen trap er nu niet in. Het is gewoon een offer om straks de vrijheid van meningsuiting van anderen aan banden te kunnen leggen. Hij heeft niets strafbaars gezegd en niet opgeroepen tot geweld. Dat mag in Nederland en hoe laf sommige uitspraken ook zijn, laten we dat koesteren.

NFC | 29-07-14 | 20:42

Godverdomme Weener Groep (Weener XL)brengen ook post rond.
Had een pakketje uit Engeland besteld, duurde maar wat lang, een keer doe ik de voordeur open 's avonds, 3 huizen verder roept een meneer HEY BUURMAN IK HEB EEN PAKJE VOOR JE. Weener Groep bezorger had het pakje en het pappiertje dat het pakket is daar was afgegevendaar achter gelaten.
Godverdomme, dat zijn toch fouten die niet gemaakt mogen worden.

Ddarez | 29-07-14 | 20:41

@Mastermattie | 29-07-14 | 20:32
Allright :-)

Godsammekraken | 29-07-14 | 20:41

De signalen worden steeds duidelijker: Nederland stevent rechtstreeks af op grote onlusten. En die worden niet veroorzaakt door autochtonen Nederlanders, al zal dat in de pers en de politiek ongetwijfeld anders neergezet worden.
Ach, zie Israel en Hamas...

L.E. Raar | 29-07-14 | 20:39

@geomario | 29-07-14 | 20:32
Ouch! De "neejijdan!"-defense! Trap ik er alweer in...

Godsammekraken | 29-07-14 | 20:39

Mehmet is een mens met een beperking (WSW), wellicht een beetje inteelt. Kan daarom geen ambtenaar zijn!

sastro | 29-07-14 | 20:39

Nee, niks baan behouden: ontslaan die klojo. Kan 'ie wegrotten in z'n krot in de Hollandse kashba waar hij waarschijnlijk woont.
.
De overheid is trouwens de reden dat er überhaupt nog Mocro's zijn met werk, want in het gewone bedrijfsleven kom je ze zelden tegen en dat heeft echt niet met diskriminazi te maken, want andere minderheden zijn vaak goed vertegenwoordigd.

Brou Is Back | 29-07-14 | 20:38

Leuk een sociale werkplaats medewerker afzeiken, maar ik zit al ff te wachten over een topic over de burgemeester van Bloemendaal. Was toch ff niet mis waar 1vandaag gisteren mee kwam. http://www.telegraaf.nl/binnenland/22909676/__Extra_raad_Bloemendaal__.html

toetanchamon | 29-07-14 | 20:38

Ze hadden hem een lintje moeten geven. De enige ambtenaar die zijn Twitter niet op zwart had gezet en dus blijkbaar de enige ambtenaar die zelfstandig kan nadenken.

NFC | 29-07-14 | 20:37

Mehmet is trouwens wel een rascist van het niveau Quinsy Gario. Nederlandse eredivisie...

Parel van het Zuiden | 29-07-14 | 20:36

@Gexto | 29-07-14 | 20:27
Met die Whiner Group ging het ook niet echt toppie toppie, maar de directeur Meneer Whine-a-lot had goede connecties en werd overgenomen ?

vanhetvarken | 29-07-14 | 20:35

Quid? Wegkijken? Laat maar gaan?
Duidelijk signaal afgeven bij overschrijden van fatsoensnormen.
Bij 9/11 stonden ze ook al te juichen.

Weg-met-ons.... letterlijk dit keer.

Ik heb overigens nog nooit een Nederlander zien staan juichen bij rampen of oorlogen.

Wim Venijn | 29-07-14 | 20:32

Schorsen is niet per se ontslaan...

frank87 | 29-07-14 | 20:32

@Godsammekraken | 29-07-14 | 20:27
Doe dat, je klonk namelijk zelf alsof je er werkte.

geomario | 29-07-14 | 20:32

@Godsammekraken | 29-07-14 | 20:27
Mijn tegel ook ;). Strekking: een sociale werkplaats heeft de zaken vaak beter op orde dan de gemeente.

Mastermattie | 29-07-14 | 20:32

Johnny Quid. "Laat die knul lekker zijn baan houden." Hij geeft met zijn tweet aan dat hij lak heeft aan de Nederlanders. Niks baan houden! De hand bijten die je voedt; bah!

Maria.1 | 29-07-14 | 20:31

Moet toegeven, gezien mijn plemp van de vorige topic hierover, dat ik er flink naast zat dan. Mijn excuus voor de verwarring en die plemps kunnen dus bij deze worden genegeerd.

lulkoekhapper | 29-07-14 | 20:31

Werkzaam was bij hun?

NFC | 29-07-14 | 20:29

Oioioi, WeenerXL, wie heeft die naam bedacht, incompetentie ten top, daar bij die gemeente.

Suggesties: WhinerXL, WienerXL, WenerXL.

Komt allemaal neer op piemel en/of janker. TimmermansXL was beter geweest als naamgeving.

vanhetvarken | 29-07-14 | 20:29

Je zou maar Mehmet heten, werken (of geplaatst zijn) bij "worstje-extra-groot", over het algemeen varkensvlees trouwens, en ff een heel grote vuile bek hebben over een ramp die je gastheren is overkomen. Ik hoop dat Mehmetje (weer zo'n succesverhaal van multiculti-Nederland) z'n vulgaire bakkes ook niet weet te houden als hij een stel grote, potige rechtsgeaarden tegenkomt, die toevallig allemaal een stuk hout of honkbalknuppel bij zich hebben. Dan zou ik namelijk wel weer respect hebben voor zijn lef.... het huftertje!

Nederlanddraaitdoor | 29-07-14 | 20:29

Misschien bedoelde ze dat hij niet werkt.

van stampij | 29-07-14 | 20:29

@OerAppie | 29-07-14 | 20:26
Het onderscheid ken ik beter dan me lief is.

Godsammekraken | 29-07-14 | 20:28

Neem me de spellingsvauten even niet kwadelijk, typen op een tablet is niet mijn ding.

Gexto | 29-07-14 | 20:27

@Mastermattie | 29-07-14 | 20:19


@geomario | 29-07-14 | 20:24

Ik zal in het evrvolg mijn reaguurselen voorzien van een duidelijke **Let op: sarcasme** sticker.

Godsammekraken | 29-07-14 | 20:27

Een stukkie duiding: Weener XL (Voorheen Weener groep) is in Den bosch en omstreken wel bekend als de sociale werkplaats, een "zelfstandig" bedrijf wat wordt gefinancierd door de gemeente. De Gemeente huurt op hun beurt deze mensen van Weener XL in, voor allerlei functies (op het gemeente huis, facilitaire dienstverlening), groenvoorziening Etc.

Overigens is hij geschorst als werknemer in dienst van de gemeente (als ingehuurd zijnde)

Gexto | 29-07-14 | 20:27

@Godsammekraken | 29-07-14 | 20:25 Potato potatoe ;-)

OerAppie | 29-07-14 | 20:26

@Godsammekraken | 29-07-14 | 20:18
Een sociale werkplaats is een apart bedrijf. Ze werken wel samen met de gemeente en het UWV, maar hun werknemers zijn dus geen ambtenaren.
geomario | 29-07-14 | 20:24
Het zijn dwangarbeiders

SickSense | 29-07-14 | 20:26

@geomario | 29-07-14 | 20:24
Punt is alleen dat WeenerXL ondertussen zo'n groot bedrijf is geworden, dat je moeilijk meer kunt spreken van sociale werkplaats. Maar wel raar dat men er hier vanuit ging dat het iemand was van gemeentelijk bestuur.

Martinspire | 29-07-14 | 20:26

@geomario | 29-07-14 | 20:24
Jij werkt er zelf ook maak ik hieruit op?

Godsammekraken | 29-07-14 | 20:26

De enige gepaste maatregel is ontslag. Punt. Schorsen hangende het onderzoek kan ik billijke, maar daarna is het opbokken.

Bigi Bana Boy | 29-07-14 | 20:25

@OerAppie | 29-07-14 | 20:24
Mehmet is een turk.

Godsammekraken | 29-07-14 | 20:25

@Godsammekraken | 29-07-14 | 20:18
Een sociale werkplaats is een apart bedrijf. Ze werken wel samen met de gemeente en het UWV, maar hun werknemers zijn dus geen ambtenaren.

geomario | 29-07-14 | 20:24

Maar... Hoe kun je in vredesnaam er achter komen of een Marokkaan verstandelijk beperkt is, of dat-ie gewoon zich gedraagt zoals normaal is in zijn koeltoer???

OerAppie | 29-07-14 | 20:24

De voorlichter kende hem niet persoonlijk en kon zich ook niet voorstellen dat een dergelijk dom persoon bij de gemeente in welke hoedanigheid zou werken.

De Treinende Rechter | 29-07-14 | 20:23

Oh, dus als men bij een sociale werkplaats werkt, dan is men halfie en mag men rare dingen doen? Leuk voor je als je daar werkt vanwege een lichamelijk gebrek. Quid is raar.

goktrommelisttot | 29-07-14 | 20:23

Wel een toepasselijk naam 'Weener'
Weener:
A person who is cowardly and does not push themselves to get further, who is a little nerdy.Also a group of weeners is called a Weener Brigade. Someone who does not want to join a local football team due to being scared of 'big men' being there is a weener #urban dictionary

SickSense | 29-07-14 | 20:23

Maar oproepen tot het doden van Joden, verwerpen van onze maatschappij, en openlijk sympathiseren met de Islamitische moordmachine ISIS.... Dat overschrijdt geen grenzen.

Parel van het Zuiden | 29-07-14 | 20:22

Weener XL = grote lul ??

Der Schnitzeljäger | 29-07-14 | 20:22

@Godsammekraken | 29-07-14 | 20:18
Het verschil is dat ze bij een sociale werkplaats meer controle hebben en beter weten wat ze doen dan bij de gemeente.

Mastermattie | 29-07-14 | 20:19

Deze persoon werkte niet bij de gemeente maar bij een sociale werkplaats. Kan iemand mij het verschil uitleggen? Zo is dit artikel niet te volgen.

Godsammekraken | 29-07-14 | 20:18

Nee, nee, nee, GS, ze hebben het nieuws omgekeerd gebracht....
Hij is eerst geschorst en nu werkt hij er niet (meer).
Of het is een subtiele hint dat deze meneer nooit gewerkt heeft, dat kan ook natuurlijk.

Mastermattie | 29-07-14 | 20:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken