Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Vreedzame pro-Israel demo op de Dam

Palestina - Israël (of Israël - Palestina, voor we daar weer gezeik over krijgen) is hét ultieme conflict waarop iedereen die er eigenlijk niks mee te maken heeft zich kan laten gelden. De blanke Westerling kan er zijn of haar berouw over de Europese Jodenvervolging aan afvegen door heel hard 'IK BEN EEN VRIEND VAN ISRAEL!' te roepen, in de hoop dat die zwarte wolk boven de eigen geschiedenis dan eindelijk eens vervliegt. Mensen van Oosterse afkomst kunnen op hun beurt luidkeels kant kiezen voor de Palestijnen in hun verbale steniging van de zionistische indringer in het Midden-Oosten, en daarmee hun loyaliteit bewijzen aan de Arabische of moslimische cultuur boven die van het vrije en democratische Westen - al dan niet met behulp van hakenkruisvlaggen, jihadkreten en overige openlijke belijdenis aan hun God en zijn Profeet, zoals gescheiden m/v-demo's. Het kliekje dat van beide zijden overblijft, blijft onderwijl 'ja maar kindermoordenaars aan beide kanten' en 'haat is niet op te lossen met meer haat' roepen als de stuurlui-aan-wal van de SS Ratio & Rede die ze proclameren te zijn. En onderling kunnen alle kampen hun zelfgefröbelde rantraketten naar elkaar slingeren op de sociale media. Of IRL, zoals vanavond op De Dam. In navolging van de Hamasfanboys in Den Haag afgelopen weekend, organiseerde het CIDI heden een bescheiden oproertje op de Dam in Amsterdam. GSTV besloot er heen te gaan, want op de NOS kun je nou eenmaal niet rekenen voor onpartijdige en volledige verslaggeving, zo leerden we zondag. Maar: ditmaal geen haatsymbolen (op die ene ISIS-vlag na dan). Op wat mini-opstootjes met Palivlagdragers en Hitlergroeten na (4 arrestaties), en met de Fritsen Barend & Bolkestein als sprekers werd het een vreedzame demo op de Dam.
Ondertussen, in Gaza: Gaza Grond- en Tunneloorlog LIVESTREAM BIJ RT.COM. Meer Dampica's/video na de lees verder.
israeldemo2.JPG "Ja meneer, ik weet dat er geen tegendemonstratie mocht zijn. Maar daarom ben ik alleen gekomen, zonder mijn vrienden." Hij wordt niet doorgelaten. israeldemo3.JPGOp de Dam: veel Joodse jongeren met primitieve GoPro's op hun voorhoofd. israeldemo6.JPG Dikke BMW's voor de hoogwaardigheids-sprekers, vlak naast het podium. Aan de zijkant tegen het paleis ook enkele CD-kentekens. damordetroepen534.jpgCIDI had eigen ordetroepen geregeld: onopvallende jongens met haviksogen, oortjes en kleine rode herkenningsspeldjes. israeldemo4.JPGDeze filmende moslim deed niets verkeerd, maar liep wel enigszins provocerend de aanwezige (joodse) ordetroepen te filmen. Toen iemand naar zijn camera greep, ontstond er een korte discussie, waarbij de ordetroepen de man insluiten. Politie loste het soepel op door de filmer uit de situatie weg te voeren. Zie video's hieronder.
Meer foto's o.a. bij Maarten Brante.

Reaguursels

Inloggen

Alle joden en moslims in de Arena zetten en ze wapens geven, gelovige gekkies.

legionaire | 20-07-14 | 11:49

-weggejorist-

royroyer | 18-07-14 | 21:20

-weggejorist-

royroyer | 18-07-14 | 20:39

-weggejorist-

royroyer | 18-07-14 | 20:38

Ik zie joden die een dagje Apenheul doen, maar dan in Amsterdamistan

Mokum Kosher | 18-07-14 | 18:46

Israël moet stevig ingrijpen om het islamistische gevaar te bedwelmen.

steve1 | 18-07-14 | 18:27

Feiten mensen feiten:

www.historischnieuwsblad.nl/nl/artikel...

1:
Benny Morris – nu hoogleraar geschiedenis aan de Ben Goerion Universiteit:
Het begon allemaal na de holocaust. In 1948 begon Israel met een massamoorden, vernietigingen en verkrachtingen. Bevestigt door Israëlische staatsarchieven.

2:
'Plan D was een carte blanche om de Arabieren te verdrijven'
'Daarna begon het drama,' vertelt Pappe. 'De Joodse troepen begonnen ongewapende burgers stelselmatig te vermoorden. De milities plunderden het dorp. Er werden die dag ongeveer 245 mannen, vrouwen en kinderen - onder wie 30 baby's - gedood. De rest werd door de straten van Jeruzalem geleid en het Arabische gedeelte van de stad in gedreven.'

En ik maar denken waarom zijn die baard Arabieren zo opgefokt. Dit speelt al sinds vlak na de wereldoorlog. Wat als een leger van een ander land dit ons zou flikken?

geenstijlo | 18-07-14 | 17:47

ik wordt hier toch zo kwaad om he.
altijd de zelfde mensen die dan weer de boel verstoren en provoceren en dat moet de politie weer optreden en worden dan weer behandeld als vuil.

vraag me af wanneer nou eens goed de vlam in de pan slaat en de rest van nederland is een keer zegt,
Stop genoeg is genoeg en nou oprotten.

spifi | 18-07-14 | 17:05

@endofdays

Alleen 'rustig' in jouw Westerse media.

Anoniemtje | 18-07-14 | 16:21

@Maria.1 | 18-07-14 | 14:39
En toch moet het gebeuren. Bovendien is er dan vrede, en kunnen beide partijen zich richten op bloei van hun landen. En geld steken in opbouw en ontwikkeling ipv oorlog.
.
Wij weten niet, wat er is gebeurd daar. Met hun supermoderne, high-tec, machinerie, kan Israel niet eens mikken? Of was het een soort vingeroefening, achter een scherm. Net als in een videogame?
Julian Assange, heeft ons dat laten zien.
.
Daar heb je 'ZE' weer. Christenen denken ook, dat er een luilekkerland op hun wacht na de dood. In de hemel dan. Nou, ik hoef niet zo nodig naar de hemel.
Want in de hemel is geen bier.

h65485665 | 18-07-14 | 16:20

@Antitheus | 18-07-14 | 16:06. Nee, je bent niet de enige!

Maria.1 | 18-07-14 | 16:08

ben ik de enige die een zekere gelijkenis tussen Israel en Nederland ziet? alsof je in een kristallen bol kijkt!

Antitheus | 18-07-14 | 16:06

@midarboy | 18-07-14 | 13:49
Je blijft het proberen, dus blijf ik zwaaien....
*zwaait*

necrosis | 18-07-14 | 15:26

@h65485665 | 18-07-14 | 14:24. Als Israël de Westelijke Jordaanoever opgeeft kan zij zich niet meer voldoende beschermen. Dat is de reden dat zij dat niet wil.
Over die kinderen; nogmaals: ik zou mijn kinderen niet naar het strand laten gaan. Maar ik denk nou eenmaal in het leven op aarde. Zij denken dat er een leven na de dood is. Dat zie je ook aan het feit dat nabestaanden van omgekomen Syriegangers niet gecondoleerd worden, zoals bij ons gebruikelijk is, maar gefeliciteerd met het martelaarschap. En DAT mijn beste, noem ik ziek in het hoofd!

Maria.1 | 18-07-14 | 14:39

@midarboy | 18-07-14 | 13:39
Dat gescheld van jouw duid op een riffijnsaapse afkomst. In jouw geval dus geen vooroordeel.

Rest In Privacy | 18-07-14 | 14:34

@Maria.1 | 18-07-14 | 11:06
Dan weet dan jij ook, dat bijna alle doktoren, onpartijdig mensen zullen helpen. Kijk in NL, illegalen etc, worden geholpen. Dat schept dan wel weer andere problemen. Daar letten de doktoren niet op. Zij willen slechts Helpen!
.
Het conflict kan alleen worden opgelost als BEIDE kampen het met elkaar eens zijn.
Er moet veel opgelost worden zoals bv:
Voor duurzame vrede, zal Israël de Westelijke Jordaanoever moeten opgeven.
Palestina wil uiteraard niet onder controle van Israël staan.
Palestina moet de Israëlische staat erkennen, wat weer impliceert, dat miljoenen Palestijnse vluchtelingen en hun nakomelingen zich niet in Israël kunnen hervestigen.
Palestina moet alle 'vernietig de Joden artikelen' (Hamas) schrappen.
.
Voor duurzame vrede wil Israel natuurlijk al die, 'vernietig de Joden artikelen', eruit hebben.
Er moet een akkoord komen, dat de veiligheid garandeert van Israël als staat voor het Joodse volk.
Israël wil een Joodse staat zijn, niet een staat van de Arabische Liga.
Misschien dat er dan vrede komt.
.
Israël is in deze, de sterkste partij, en beschikt over waanzinnig veel vuurkracht. Nog steeds gesteund door USA. Door economische en andere maatregelen, die ik meerdere malen heb opgesomd, kan Israël, Palestina onder de duim houden. Israël zou dit nog decenia lang kunnen volhouden.
.
Het is daar geen Scheveningen. Jij denkt toch niet, dat de kinderen door Hamas het strand zijn opjaagd, om als kanonnenvoer schild of wat dan, ook te dienen?
Precies wat ook mocroGS zegt, Natuurlijk hebben de ouders, hun kinderen gewaarschuwd!
Doe niet zo infantiel! Dat jij suggereert, dat de ouders hun kinderen naar buiten hebben gestuurd, om gedood te worden. Geeft wel te denken, over jouw persoonlijkheid. Het lijkt bij jou wel, of het negativisme, bij alles de boventoon voert. Warrig en ziek daar in jouw bol.
Dar krijg je, als je het doemdenk-gen hebt. Het komt nooit weer goed.

h65485665 | 18-07-14 | 14:24

-weggejorist-

gra | 18-07-14 | 14:19

Het probleem Palestina is de Hamas en hun aanverwante terroristische moordende duivelsgebroed. Zodra ze opgelost worden zal het keert de vrede in het Midden-Oosten terug

restman | 18-07-14 | 14:15

Waarom hebben ze dat moslimknechtje niet het mobieltje afgenomen ?

restman | 18-07-14 | 14:12

midarboy | 18-07-14 | 13:39
Zoals Boko Haram 2053 doden in het afgelopen jaar op hun geweten heeft? En de 200.000 doden in Syrie? De vele doden in Irak? Ben je daar ook zo boos over of meet je nu met twee maten omdat het nu over Israel gaat?

polt | 18-07-14 | 13:59

@ Midarboy Goed gezegd,, ik geef je ook gelijk en zovele met mij

restman | 18-07-14 | 13:54

-weggejorist-

midarboy | 18-07-14 | 13:49

-weggejorist-

midarboy | 18-07-14 | 13:48

-weggejorist-

midarboy | 18-07-14 | 13:39

Kennen ze in Moslimland geen scheerapparaten ?

restman | 18-07-14 | 13:35

Bah! Wat smerig deze vieze zwarte baarden

restman | 18-07-14 | 13:34

Antisemieten zijn extreme fascisten. Hoeveel bloed kleeft er niet aan hun handen

restman | 18-07-14 | 13:33

@mocroGS | 18-07-14 | 12:08. Tuurlijk geef je dan toe aan de wens van je kinderen om te gaan spelen, terwijl de kans aanwezig is dat dit hun dood gaat worden. Geloof je het zelf?
Ziek ben jij zelf als je durft te beweren dat ik de schuld bij de kinderen leg!

Maria.1 | 18-07-14 | 12:50

-weggejorist-

oliemannetje | 18-07-14 | 12:46

klassiek nummer van Arabieren, dat gesjouw met zelf veroorzaakte kinderlijkjes. Deed de hezbolla ook in de laatste oorlog en de hamas in de twee laatste oorlogen.
Werkt duidelijk niet meer want het is net te vaak gebruikt.

wlodek | 18-07-14 | 12:29

-weggejorist-

oliemannetje | 18-07-14 | 12:14

@h65485665 | 18-07-14 | 09:58. Vraag aan jou. Zou jij je kinderen daar met een bal het strand opgestuurd hebben? Ik niet in elk geval!
Maria.1 | 18-07-14 | 11:09

_

Hoe ziek kan je zijn, de schuld bij de kinderen te leggen of bij de ouders.
Het is kindeigen om dingen te doen die ze eigenlijk niet moeten doen. Daarvoor zijn het kinderen.
Bovendien hebben de ouders hun kinderen wel degelijk gewaarschuwd: "The boys had apparently been told by their fisherman parents not to go outside amid the recurrent Israeli aerial attacks. But the urge to stretch their legs in the sunshine was too strong."

mocroGS | 18-07-14 | 12:08

@dries62 | 18-07-14 | 10:05
Heb jij dat filmpje bekeken? Schaar jij je liever aan de zijde van die bebaarde haatorgels met hun haatvlaggen, de haat in hun ogen, en de intimidatie in hun gebaren?
De islamitische gemeenschap in Europa heeft alles in huis om de volgende genocide mogelijk te maken: een flinke hoeveelheid gewelddadige opruiers, haatpredikers en geharde criminelen, en vele miljoenen aan willoze volgelingen van de profeet die als het er op aan komt liever kiezen voor de islam dan voor de rechtsstaat. Dat laatste is niet omdat moslims per se slecht zijn, maar omdat de rechtsstaat in haar huidige vorm minder bescherming biedt tegen islamitisch geweld en onderdrukking, dan simpelweg buigen voor de islam.

Ga jij maar lekker quasi-nobel je zorgen uiten om wat er drieduizend kilometer van huis gebeurt. Ik hoop voor jou dat het je zal lukken om als een lafaard te blijven wegkijken als de joden bij jou in de straat uit hun huizen worden gesleurd en afgetuigd. Want dat is het scenario waar we in heel Europa keihard op af koersen.

Professor Superhirn | 18-07-14 | 11:23

@h65485665 | 18-07-14 | 09:58. Vraag aan jou. Zou jij je kinderen daar met een bal het strand opgestuurd hebben? Ik niet in elk geval!

Maria.1 | 18-07-14 | 11:09

@ dries62 | 18-07-14 | 10:05
En wat zijn dat dan, 'echte joden'?
Volgens mij ben je gewoon joods wanneer je moeder joods is... maar dat is blijkbaar geen echte jood?

Luci.fer | 18-07-14 | 11:07

@h65485665 | 18-07-14 | 09:58. Ik denk dat als Hamas weg is het probleem is opgelost en zowel de Palestijnse burgers als de Israëlische burgers het beter krijgen. Het ziekenhuis is een voorbeeld hoe het zou moeten. De reden dat ik die linken geplaatst heb is dat veel mensen dit niet weten. En ja, ik denk dat ze ook de eed van Hippocrates afgelegd hebben.

Maria.1 | 18-07-14 | 11:06

Leer het nou eens een keer. Nog even en de Moslims zijn de meerderheid, en die willen overheersen. Het wordt tijd om ons allen tot Islam te bekeren willen we er niet massaal aangaan. Het is de Moskee die het straatbeeld bepaald in de grotere steden, en niet meer de kerken. De Noorderboulevard in Rotterdam is in zijn geheel overgenomen door Moslims, Dierenselaan in Den Haag precies hetzelfde en zo zijn er nog meer van die prachtwijken,Zuidplein in Rotterdam wordt overheerst door Moslims. Moslims hier Moslims daar, Moslims overal. Nederland is een doorgeslagen Moslimland geworden.

pinkelotje | 18-07-14 | 11:05

Het zijn de zionisten die de Palestijnen onder drukken en stapsgewijs hun land afpakken, dit zijn dezelfde lieden die hier top functies hebben bij de overheid en de banken. De rotchields en kasjorten alle zijn ze zionist. De Palestijnen hebben na 89 jaar nog 10% van hun land over de rest is ingepikt door de zionisten, zelfs de echte joden haten de zionisten maar dat mag u niet weten en zien, want dat veranderd het beeld dat u er van heeft.

dries62 | 18-07-14 | 10:05

@Maria.1 | 18-07-14 | 00:45
@mocrogs | 17-07-14 | 15:23. DE PALESTIJNEN HADDEN AL LANG HUN EIGEN STAAT KUNNEN HEBBEN. MAAR ZE NAMEN GEEN GENOEGEN MET DE TWEE STATEN OPLOSSING. ze willen heel israël. hamas erkent israël niet en wil het van de kaart vegen. waarom steken ze hun energie niet in de opbouw van het land i.p.v. in haat?! - maria.1 | 17-07-14 | 15:32
.
elsevier 140508
vandaag hadden ook de palestijnen gefeliciteerd kunnen worden met het zestigjarige bestaan van hun staat. want de verenigde naties boden in 1947 niet alleen de joden een eigen staat, maar ook de palestijnen. maar DE ARABISCHE LANDEN WEIGERDEN DE PALESTIJNEN EEN EIGEN STAAT. en hun oorlog tegen het jonge israël leidde vervolgens tot een vlucht van palestijnen uit het oorlogsgebied.
.
In de Elsevier-link, die jij mij zend lees ik dat de Arabische landen dit weigerden.
Arabische landen toen: Egypte, Irak, Jemen, Jordanië, Libanon, Saoedi-Arabië en Syrië.
Zij waren tegen de oprichting van een Joodse staat op het grondgebied van wat werd beschouwd als Palestina.
Zo te lezen, hadden Palestijnen niet veel te zeggen, maar Egypte, Irak, Jemen etc. bepaalden de weigering van de 2 staten oplossing?
.
De Hadassah ziekenhuizen in Israël behandelen iedereen, wat hun geloof, afkomst of politieke overtuiging ook is. Israëli's en Palestijnen werken hier op een vreedzame manier samen. Young Hadassah bestaat uit mensen tussen de 18 en 35 jaar die geld inzamelen om de ziekenhuizen financiële steun te bieden.
.
Weinig keuze voor Palestijnen. Waar moeten zij anders heen? Een luchtbrug naar Arabische landen?
Net als, Rode Kruis, Rode Halve Maan, Rode Leeuw, Zon en Rode Kristal, zijn er gelukkig organisaties, die onpartijdig, beide kampen helpen.
De Hadassah ziekenhuizen doen dit ook. Vandaar ook mijn vraag aan jou.
Leggen Israelische en Palestijnse dokters, ook de eed van Hippocrates af?
.
Meerdere malen aan jou bericht.
De propaganda (beide kampen), draait op volle toeren.
Op internet is altijd wel een artikel te vinden, dat goed van pas komt.
Zie bv nu , de Oekraïense en Russische propaganda.
Jijzelf doet er ook aan mee, jij plaatst pro-Israel links.

h65485665 | 18-07-14 | 09:58

Nou , Pownews is ook selectief in knip & plakwerk just like de NOS.
Ik zie alleen maar vreselijk aggresieve en kwaaie boze onredelijke moslimmannen . Zijn de gematige en vreedzame/aangepaste moslims eruit geknipt ? Voor de rest zie ik alleen maar mensen die rustig en weloverwogen hun plek tijdens de demonstratie verwoorden op een keurige manier.
Ook weer opvallend is de terughoudendheid van de Nederlandse politie die wederom aan het koorddansen is. En dat omgeven van een walmende weinig belovende houding van de bekende softe spruitjeslucht.

ja,diedus! | 18-07-14 | 09:54

Das weer een lekker doortastend en duidelijk optreden van de politie ...... l pfffffff. Of waren het vuilnismannen met die gele hesjes ?

msgambler | 18-07-14 | 09:53

number668 | 17-07-14 | 23:36
Op dat gezeik in Israël en de Palestijnen na was het was het er anders een flink stuk rustig voordat de USA massavernietigingswapens ging zoeken in Irak en ze Bin laden in Afghanistan gingen zoeken die vanuit zijn grot met een laptop de Twin Towers aanslag regisseerde.
En Gaddafi ineens weg moest van de USA en dat ze de zogenaamde rebellen ging bewapenen om Assad weg te werken. En ze onrust hebben lopen stoken in Egypte waardoor Mubarak is weggewerkt(de zogenaamde spontane Arabische lente)een vuurtje gestookt door de USA. Hetzelfde geintje dat ze al eerder hebben uitgehaald in het toen mooie moderne Iran omdat de Shah geen marionet wilde zijn van het westen.
De USA en ook GB met zijn blackwater huurlingen, CIA en andere clubjes zijn die hele regio bewust aan het destabiliseren.
En met de USA bedoel ik niet het volk maar die smeerpijpen die hun eigen volk misbruiken om andere regimes omver te werpen en landen over te nemen.

endofdays | 18-07-14 | 09:47

Ik word altijd ontroerd als ik zie hoe de edelmoedige Israelis keer op keer hun uiterste best doen om burgerslachtoffers te voorkomen en zich inhouden als ze terugslaan na weer een regen van raketten.

malang | 18-07-14 | 09:37

Ik heb moslim vrienden die ik koester. Ik heb joodse vrienden die ik koester.. Ik weet dat er zowel slechte moslims als slechte joden zijn.. Ik ben geen van beide maar ook onder mijn soort zitten slechte mensen..
Zowel de joden als de moslims hebben een punt. Maar is het al die doden, dat verderf en die oorlog waard?

Sjoerd5000 | 18-07-14 | 09:27

@disney star | 18-07-14
-
Met excuses voor de late reactie: I stand corrected. Ik vrees dat de goede oude Jack (Daniels) mijn brein ietwat beïnvloedde ten tijde van het typen - ik was recentelijk in de plaats Shadidah (Karj, Saudia), vandaar waarschijnlijk de verwarring.

bisbisbis | 18-07-14 | 09:23

Jan Passant mk2 | 18-07-14 | 08:36
De Palestijnse vlag zie ik regelmatig bij de eenling die protesteert bij de AH.

polt | 18-07-14 | 09:08

Het is inderdaad heel erg moeilijk verdraagzaam te blijven ja! Misschien moest ik ook maar weer eens gaan bidden voor kracht, want ik heb het er zo knap moeilijk mee...

Claudia M. | 18-07-14 | 09:04

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 08:19
We kennen die moslims niet anders dan woest en krijsend. Ik word al moe als ik ernaar kijk.

malin | 18-07-14 | 08:39

Ik heb schoon genoeg van buitenlanders die hun oorlogen en RotGod meebrengen om er hier op hinderlijke manier aandacht en respect voor te vragen. Ondertussen zelf hun vieze (licht)getinte konten afvegend met Nederland en Zwarte Piet.

In het kader van al dat allochtone lawaai & agressie is de pro-Israël demonstratie het minst onsympathiek.

Doe maar eens de opkomende-fascisme test en
loop door de hoofdstad van Nederland met
a. Een Palestijnse/ISIS vlag; of
b. Een Israëlische vlag.

Een kind weet welke vlag direct een agressieve aanval met geweld van de fascisten zal uitlokken. De andere vlag krijgt wat hooguit afkeurende blikken - en terecht.

Jan Passant mk2 | 18-07-14 | 08:36

@bisbisbis | 18-07-14 | 00:33
Ja daar ben ik het in principe mee eens. Ware het niet dat er van deze jongens wel degelijk provocatie/haat/bedreiging uitging. Wat zou er gebeurd zijn met iemand die afgelopen zaterdag met een Israëlische vlag had lopen zwaaien? Die was zeker gewond geraakt.

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 08:19

Ik was er gewoon...

dikkemin | 18-07-14 | 08:14

@polt | 18-07-14 | 08:02
Goeie tip, alleen jammer dat @caresomuch al is weggejorist, waarschijnlijk vanwege zijn "moslims uitroeien" optie. "Alle Joden uitroeien" zou ook weggejorist zijn maar staat wel in de koran en het handvest van Hamas. Dus laten we die ook maar wegjorissen.

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 08:13

bisbisbis | 18-07-14 | 00:33
Nee, het is de vlag van Hamas. De Saudische heeft nog een zwaard eronder.

polt | 18-07-14 | 08:10

-weggejorist-

polt | 18-07-14 | 08:02

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 07:00
Engelstalig: elderofziyon.blogspot.com
Een blogger, ja, maar 1 die dieper en breder duikt in verhalen/situaties dan menig journalist.

polt | 18-07-14 | 08:02

-weggejorist-

jozef6846 | 18-07-14 | 08:01

@caresomuch | 18-07-14 | 06:15
Als je het uitroeien van moslims als optie hebt wordt je nooit een goede boeddhist, dus laat dat nou maar vallen. Als je je verdiept in de islam ontdek je dat daar geen compromis te behalen valt: Alle Joden moeten dood en het Kalifaat moet de wereld veroveren. En dat MocroGS daarin gelooft kun je hem niet kwalijk nemen, hij is nou eenmaal islamiet. Verdiep je eens in het M-O conflict en kies de juiste bronnen. (dus NIET Haaretz, the Guardian en VK maar Carel Brendel, Dagelijkse Standaard, LikoedNL of als je echt geen leuk nieuws wilt EJBron.

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 07:00

@INH.30CL | 18-07-14 | 06:13
Toch hoop ik dat juist die Gutmenschen als eerste de bittere vruchten hiervan mogen plukken. Dat de NL-intifada maar op de grachtengordel mag uitbreken. Dat moslims zo denken is ze geïndoctrineerd door hun religie. Dat Gutmenschen zo denken is hen ingegeven door een satanische mix van intellectuele superioriteit, racisme en vooral een enorm stijve moraalpaal.

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 06:46

Je ziet niet alleen de agressie van die anti-Israël in de video demonstranten maar ook de Jodenhaat van die demonstranten.
.
Als Hamas stopt met het afschieten van raketten dan was dit niet gebeurt. Maar Hamas heeft 6000 raketten afgeschoten op Israël (op burgerdoelen!) en dan vinden ze het vreemd dat Israël zijn eigen burgers probeert te beschermen en die raketten aanvallen proberen te stopen.
.
Ook gebruikt Hamas haar eigen burgers als menselijk schild en verstop haar militaire infra structuur tussen burgers. Als Hamas zich niet tussen burgers zouden verschuilen, zouden er geen of veel minder Palestijnse burgers omkomen door deze moedwillige tactiek.

Jackj | 18-07-14 | 06:22

@ikbenwakker | 18-07-14 | 06:06
Ik ben ook (weer) wakker! Soennieten moorden duizenden Syriërs en Irakezen af: Moslimgemeenschap blijft stil. Israël beantwoord Hamas-raketten: Moslimgemeenschap vol op het orgel. ISIS onthoofd vrouwen en kinderen: meh. Israël schiet per ongeluk op kinderen : WTF
Let wel: dezelfde heethoofden die nu ISIS zo stoer vinden, vonden ooit Khadaffi, Saddam en Assad ook master want ze waren tegen Israël. Moeten ze wel blijven opletten want volgens arabische media is Hamas binnenkort ook niet meer zo hip.

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 06:17

-weggejorist-

caresomuch | 18-07-14 | 06:15

@PrinsesStoepje | 18-07-14 | 06:08
En toch zal jij en ik en wij er een keer aan moeten. De geschiedenis blijft zich herhalen en wie denkt dat we in a safe zone verblijven in 2014 zijn alleen de gutmenschen.

INH.30CL | 18-07-14 | 06:13

@INH.30CL | 18-07-14 | 05:49
ISIS is er al en ik moet goed uitkijken met mijn davidsterretje om mijn nek, dat heb ik wel gemerkt. Maar wat je misschien bedoelt is dat hier pro-Israël reaguren wel wat anders is dan de confrontatie opzoeken. Ja dat is inderdaad best eng. Ik weet waar ze toe in staat zijn en ben ook maar 1.58.

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 06:08

wat een nare medelanders zijn het toch.
nooit ergens positief voor inzetten maar als het over hun hamas gaat worden ze wakker

ikbenwakker | 18-07-14 | 06:06

@PrinsesStoepje | 18-07-14 | 05:00
En dan komt ISIS en stond je er ook bij en keek je er ook naar.... toch?

INH.30CL | 18-07-14 | 05:49

@KoninginWildemina | 18-07-14 | 04:24
Ik stond erbij en het was zeer onaangenaam. Het contrast tussen die beschaafde demonstranten en dat stelletje opgefokte jongetjes die alleen maar haat uitstraalden en allahu-akbar riepen. Ben je blij dat je niet in ISIS-gebied woont, komt ISIS gewoon naar je toe deze zomer.

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 05:00

tattooboer | 18-07-14 | 02:57

Nog nieuws?

Carsi | 18-07-14 | 04:04

Neem een voorbeeld aan MocroGS. Jij laat slechts zien dat je niet in staat bent tot enig normaal dicussiëren, kouwwet!

disney star | 18-07-14 | 04:50

Mensen, die groene vlag was een HAMAS-vlag!
Ongelofelijk dat die agent die terroristenvlag, na wat gesteggel, uiteindelijk toch toelaat.

KoninginWildemina | 18-07-14 | 04:24

Leuk , schenkt zichzelf nog een glaasje in.IDF

newray | 18-07-14 | 04:06

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 04:04

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 04:02

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 04:01

@Carsi | 18-07-14 | 03:57
Hehe, niet meer wakker worden hoor!

INH.30CL | 18-07-14 | 03:59

Carsi | 18-07-14 | 03:57
raar , ga eens weg

newray | 18-07-14 | 03:59

Maarja, ik ga even een perenijsje uit de vriezer halen en verder met mijn film. Het wordt doorbijten met al dat kamelen-gedoe, maar ben nu al verliefd op haar klassiek britse accent.

de grote Anti | 18-07-14 | 03:58

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 03:57

de grote Anti | 18-07-14 | 03:51
Glaasje

Glaasje?

/

newray | 18-07-14 | 03:57

@Carsi | 18-07-14 | 03:30
He stumper, je engels zuigt, je bent geobsedeerd met porno (laten wij stellen dat er 200.000 westerse pornofilmpjes zijn, hoeveel westerlingen zijn er denk je?) , denkt dat iedereen en alles joods is met een grote neus, en je moet altijd moeders en vaders in je onzin betrekken. Ja, jij moet wel een echte moslim zijn dan. Ik ben absoluut geen fan van joden, maar ook zeker niet van mensen als jij.

de grote Anti | 18-07-14 | 03:51

@newray | 18-07-14 | 03:36
Nee, de gutmensch, vooralsnog!.

INH.30CL | 18-07-14 | 03:39

Nou ik drink een zalige witte wijn uit 83 en vraag me af wat er met onze natie is gebeurd.heeft quinsie gewonnen?

newray | 18-07-14 | 03:36

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 03:35

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 03:30

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 03:30

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 03:25

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 03:23

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 03:23

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 03:23

oeps dubbele post. Sorry guys.

geenstijlo | 18-07-14 | 03:22

Ja, wij zullen nooit hetzelfde zijn als zandbakbewoners.
Voor de mensen die nachtdienst/vakantie/whatever hebben, of nog wat tijd te vullen hebben anderzijds..

OT/
Filmpje voor wie wil 'Tracks' 2013/2014
www.alluc.to/movies/watch-tracks-2013-... (bij mij werkt vidbull altijd goed)

Ik zit er eigenlijk pas 45 min in, dus enige dat ik kan zeggen is dat dit voor mij en anderen een diepere betekenis heeft. Dat zag/hoorde ik al de eerste minuten van deze aussie boekverfilming. Voor mij geen superhelden en lolbroeken meer graag (nouja soms) maar hier kan ik van genieten. Ook door de ogen van een jongevrouw, weer eens wat anders dan al die joodse en moslim wijsneuzen.. luister maar eens goed naar de teksten wijsneuzen, vergeet je boekjes. En kijk naar de gebaren.

de grote Anti | 18-07-14 | 03:22

Op de valreep.
Israelische soldaten schminken zich als zwarte pieten.
Gario, de beroeps klager, haalt de VN erbij:
www.hln.be/hln/nl/1281/Israel-Palestin...
Hup, ga je gang, Gario, dubbele racist.

Jan Dribbel | 18-07-14 | 03:22

-weggejorist-

geenstijlo | 18-07-14 | 03:21

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 03:21

Lesje geschiedenis meine dames und heren. Ken uw feiten.

www.historischnieuwsblad.nl/nl/artikel...

Een aantal Quotes:

1:
In 1982 deed een jonge Israëlische journalist en historicus, Benny Morris – nu hoogleraar geschiedenis aan de Ben Goerion Universiteit – onderzoek naar de Palmach, de gevechtseenheid van de Haganah. Morris kreeg toegang tot geheime Palmach-documenten, en deze vormden de sleutel tot een heel ander verhaal.

Morris ontdekte dat Israël in 1948 een serie gruwelijkheden – massamoorden, vernietigingen en verkrachtingen – tegen de Palestijnse Arabieren had begaan. Hem werd de toegang tot de archieven ontzegd, maar datzelfde jaar werden geheime documenten uit de Israëlische staatsarchieven vrijgegeven en bijna tien jaar later militaire archieven, die zijn bevindingen bevestigden.

2:
'Plan D was een carte blanche om de Arabieren te verdrijven'
'Daarna begon het drama,' vertelt Pappe. 'De Joodse troepen begonnen ongewapende burgers stelselmatig te vermoorden. De milities plunderden het dorp. Er werden die dag ongeveer 245 mannen, vrouwen en kinderen - onder wie 30 baby's - gedood. De rest werd door de straten van Jeruzalem geleid en het Arabische gedeelte van de stad in gedreven.'

Met andere woorden: Joodse slachtoffer van de Holocaust eindigt in 1945. Doden van Arabieren start kort daarna en de teller loopt nog steeds. Vandaar dat die Arabieren zo opgefokt zijn.

geenstijlo | 18-07-14 | 03:21

-weggejorist en opgerot-

Carsi | 18-07-14 | 03:20

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 03:18

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 03:17

Hahahaha lololol ik betaal geen belasting alles word voor mij betaald.... Wiens land is dit nou?

wijsneus | 18-07-14 | 03:14

-weggejorist-

wijsneus | 18-07-14 | 03:09

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 03:05

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 03:01

@wijsneus| 18-07-14 | 02:59
Mijn vraag beantwoorden was weer net teveel moeite voor je, zie ik. En zoek eens op wat *volkerenmoord* betekent.
*NL islamvrij*

Lewis Lewinsky | 18-07-14 | 03:01

Bijstandsnol ga eens van me lul af. En gewoon weer verder met je "leven"

wijsneus | 18-07-14 | 03:00

Dat is het hele punt Lewis. De Arabieren en joden hebben daar heel lang in vrede gewoond. Ik gun ze beide vrede en geluk. Maar de "oorlog" die nu speelt is een volkerenmoord. Ik verafschuw hilter met z'n gaskamers net zo erg als ik de zionisten verafschuw met hun gasaanvallen. Het zal me een worst wezen waar wie in gelooft dit gaat niet om geloof dit is onrecht

wijsneus | 18-07-14 | 02:59

Bij een van de militaire hoofdkantoren van hamas nabij Doegiet word er nog hevig gevochten, nummer dode terroristen nog niet bekend. Mashal, de praatbuis van Hamas zegt dat hamas voluit vecht en wint... Mooie praatjes. Hamas heeft in het zuiden van Aza met een anti-tank wapen op een graafmachine geschoten, klein beetje schade, geen gewonden. terrorist uitgeschakeld.

tattooboer | 18-07-14 | 02:57

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 02:56

@Lewis Lewinsky | 18-07-14 | 02:54
Dat moet je nooit aan een wijsneus vragen!

INH.30CL | 18-07-14 | 02:56

@wijsneus | 18-07-14 | 02:51
Wat vind jij zo fijn aan de islam?

Lewis Lewinsky | 18-07-14 | 02:54

-weggejorist-

INH.30CL | 18-07-14 | 02:53

Israel propoganda machine is working over time. #FreePalestine #FreeGaza #GazaUnderAttack #GazaUnderFire

wijsneus | 18-07-14 | 02:51

In Beit Lahiya hebben hamasterroristen 3 bommen tot ontploffing gebracht, hierbij raakten IDF soldaten gewond, de terroristen zijn geheel uitgeschakeld. Vanaf de zee schiet INF op toesnellende Hamasterroristen, geen precieze nummers bekend. Er is al niet veel tegenstand meer van Hamas, die hebben eieren voor hun geld gekozen in de meeste gebieden waar IDF nu huiszoekingen uitvoert.

tattooboer | 18-07-14 | 02:48

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 02:44

@Carsi | 18-07-14 | 02:32
doei doei, en je weet heh, agsen minek rahoe!

tattooboer | 18-07-14 | 02:40

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 02:40

Nee ik eet geen varken. Maar hoe ongelukkig ben jij lelijke trol pleeg gewoon zelfmoord. 5f in de hoop op nieuwe reacties lololol. Ik geef normaal geen Aandacht aan bijstandshoeren maar vooruit. Ga je nu maar snel in slaap vingeren lelijke trol. Ps. neem nog een bekertje van je hoofdpijn wijn

wijsneus | 18-07-14 | 02:37

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 02:36

nadat er meerdere ambulances van de rode halve maan op kwamen draven met daar in Hamas strijders mogen er geen ambulances meer dicht bij de acties van IDF, IDF zorgt nu zelf samen met politie voor patiënten vervoer. Er zijn veel gewonden bij een vuurgevecht naast een mosquee gevallen, ook IDF soldaten, aantallen nog onbekend. Uit het zuiden van Aza schiet Hamas nu naar het noorden van Aza en ook richting Israël. Nog eens 5000 soldaten zijn aangekomen (reservisten)

tattooboer | 18-07-14 | 02:35

@Carsi | 18-07-14 | 02:32
*zwaait*

necrosis | 18-07-14 | 02:34

@Carsi | 18-07-14 | 02:23
Heb je het nou tegen mij, of niet?

necrosis | 18-07-14 | 02:33

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 02:32

@Carsi | 18-07-14 | 02:29
Ga is weg trol.

INH.30CL | 18-07-14 | 02:30

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 02:29

Jezus wat een propoganda -_- De zionisten piemel zit er bij jullie zo diep in. Beetje eentonig nu

wijsneus | 18-07-14 | 02:27

@Carsi | 18-07-14 | 02:23
Maar ben je nou een mohammedaan of niet?

Lewis Lewinsky | 18-07-14 | 02:27

@tattooboer | 18-07-14 | 02:24
Zeer veel dank voor je verslagen.

Lewis Lewinsky | 18-07-14 | 02:26

In kamers van het Wuaffah hospitaal zijn raketten aangetroffen. Patiënten worden op de gang en buiten behandeld. Dodental nu al 431. In Rafiach probeerde een bomgordeldragende terrorist de grens over te komen, hij is door een scherpschutter gestopt.

tattooboer | 18-07-14 | 02:24

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 02:23

Bij Gush Katif zijn 2 diepe kelders met bunkerbusters aan gort geschoten. Nog niet duidelijk welke Hamas kopstukken het loodje hebben gelegd.

tattooboer | 18-07-14 | 02:20

Israël doet wat het moet doen. Mijn support iig!

INH.30CL | 18-07-14 | 02:18

@Maria.1 | 18-07-14 | 02:09
Op het uit de islam stappen staat de doodstraf. Ergo: islam is terreur. Q.e.d.

Lewis Lewinsky | 18-07-14 | 02:18

@dutchdj | 18-07-14 | 02:13. Dat is heel interessant; deel je oplossing voor dit conflict met ons!

Maria.1 | 18-07-14 | 02:16

11 tunnels, 34 lanceerpunten en meer dan 350 hamas terroristen zijn van af het begin van deze actie vernietigd. Gaat snel.

tattooboer | 18-07-14 | 02:13

Al die pro vlaggetjes demo's, wanneer is er eens een simpele pro vrede demo? O wacht, dat is niet interessant natuurlijk....

dutchdj | 18-07-14 | 02:13

Het verschil in niveau tussen beide kampen wordt op deze manier wel weer pijnlijk duidelijk.

Sir Hackalot | 18-07-14 | 02:13

@Lewis Lewinsky | 18-07-14 | 02:06. Nee islam is de godsdienst van de vrede, zeer tolerant t.o.v. andersgelovigen, zeer tolerant t.o.v. homo's en helemaal niet neerbuigend t.o.v. vrouwen.

Maria.1 | 18-07-14 | 02:09

@Carsi | 18-07-14 | 02:02
Niet iedere inwoner van Israël is joods....
En leer schrijven, je taalgebruik doet pijn aan mijn ogen.

necrosis | 18-07-14 | 02:07

IDF heeft een gevangenis in Gan Yunis met de grond gelijk gemaakt, van slachtoffers is nog geen sprake. Hamas heeft er voor gezorgd dat 80% van de elektriciteit in Aza is afgesloten zo dat IDF niet goed kan zien. Dan maar licht kogels. Egypte vind het grondoffensief geen goed plan.

tattooboer | 18-07-14 | 02:07

@Carsi | 18-07-14 | 02:02. En waar is die Israëlier door gedood: een Praxis raketje? Of was het een vuurpijltje of een steen?

Maria.1 | 18-07-14 | 02:06

@Carsi | 18-07-14 | 02:05
Mohammedaan ben je?
*islam = terreur*

Lewis Lewinsky | 18-07-14 | 02:06

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 02:05

-weggejorist-

Carsi | 18-07-14 | 02:02

Kunnen we Nederland niet gewoon terug geven aan de blanke, desnoods christelijke Nederlander? Als je wat te zeiken of te demonstreren hebt doe dat dan maar lekker op de plek waar het over gaat. Ik hoef niet betrokken te worden bij allerlei conflicten die me geen reet interesseren. Als je het bv niet eens bent met de dat gedoe in Israël ga dan lekker daar je ongenoegen uiten en niet op de Dam. Opgelost wordt het niet, zeker niet hier.

Meneer Rozenwater | 18-07-14 | 01:58

RT cam laat slechts lichtraketten zien om de boel bij te lichten. Het gaat het IDF om de tunnels dus ze zullen er wel in gaan en de zaak opblazen onder de grond. Dan missen we hier het spectacel van bovengrondse explosies.

Graaf van Egmont | 18-07-14 | 01:57

@SyntaxError | 18-07-14 | 01:49
Er worden boobytraps en mijnen geruimd met micro-waves, proceedings.spiedigitallibrary.org/pro...
APC's en MARK 4 tanks rollen al halverwege het strand binnen, tot zo ver nog niet veel weerstand.

tattooboer | 18-07-14 | 01:57

-weggejorist-

Spielmacher | 18-07-14 | 01:56

Mr Dixit | 18-07-14 | 01:45
Dit soort petjes ken ik nog uit mijn tijd op Schiphol in de jaren 70 bij El Al vluchten. Arrogant tuig was het die zich nergens wat van aantrok. Deze mannen zullen wel van de Jewish Defence League zijn, aangestuurd door de lokale Mossad.

Graaf van Egmont | 18-07-14 | 01:54

Noodverlichting gevolgd door bommen .. leek het

SyntaxError | 18-07-14 | 01:49

@Le Roi | 17-07-14 | 23:25
hear! @..@ HEAR! @..@ hear!!!

wakkere_nederlander | 18-07-14 | 01:48

Dezelfde heren met petjes liepen afgelopen zaterdag ook tussen het gepeupel in Den Haag, zoals ik toen al schreef. Die petjes zijn overigens minder interessant dan hun heup- schoudertasjes.

Mr Dixit | 18-07-14 | 01:45

Wat een verschil in klasse zie je hier toch weer.
De rustige demonstratie van de pro Israël groepering vs het onbeschofte moslim tuig.
Waar dat moslim tuig ook komt is er rottigheid, of dit nu is in Israël, Syrië of zelfs in Nederland. In plaats van met stenen gooien kunnen die palestijnen beter stenen stapelen tot een huis. En ipv geld uit te geven aan raketten kunnen ze beter zelf eens een keertje zorgen voor elektra etc. Ze zijn voor alles afhankelijk van Israël omdat ze alleen maar kunnen slopen en niet opbouwen.
.
Verder is het wel opvallend dat de Moslimbroeders uit omliggende landen de Palestijnen niet helpen. Zou best kunnen want er zijn Moslimlanden die schathemeltjerijk zijn. Maar zelfs de omringende moslimbroeders zien er geen heil in om dit gajes te helpen.

kutjebefandijvie | 18-07-14 | 01:45

@SyntaxError | 18-07-14 | 01:42
Dat is noodverlichting... lichtkogels.

tattooboer | 18-07-14 | 01:44

Shit gaat aan in aza nu. De jeeps en tanks uit zeelim zijn net gearriveerd en de helft van de reservisten gaat nu naar binnen.

tattooboer | 18-07-14 | 01:43

@Alcoholic | 18-07-14 | 01:41. De tegen-demo was al geweest in Den Haag.

Maria.1 | 18-07-14 | 01:42

Geen tegen-demo toegestaan? Zelfgemaakte spandoeken zouden ingenomen worden (zo stond in het persbericht op Pownews). Ermee eens zijn en juichen of doorlopen...

Alcoholic | 18-07-14 | 01:41

@SyntaxError | 18-07-14 | 01:38
INF, Israëli Naval Force.

tattooboer | 18-07-14 | 01:40

@tattooboer | 18-07-14 | 01:35
IMF als in International Monetary Fund ?

SyntaxError | 18-07-14 | 01:38

@Gigi4930 | 18-07-14 | 01:21
Je loopt enorm achter. Er zijn honderden films waar je kan zien dat de pallestijnen raketten uit huizen scholen ziekenhuizen en zulks afschieten. Mag je dat niet zien? Die kinderen waren niet vredig aan het spelen. Honderd meter naast hun werd er een deel van een pier aan de haven al twintig minuten bestookt en die kinderen, als die al door IMF zijn geraakt, hadden daar niks te zoeken. Echt, zeg eens, wat voor ouders ben je als je je kind naast bombarderingen laat spelen? www.youtube.com/watch?v=zmXXUOs27lI
www.youtube.com/watch?v=d85zIeHwFDY

tattooboer | 18-07-14 | 01:35

Obstiopaat | 18-07-14 | 01:28

Sorry, zal erop letten!

disney star | 18-07-14 | 01:33

@mocroGS | 18-07-14 | 00:59. En juist omdat ik ook tegen onrecht ben, ben ik juist pro Israël.

Maria.1 | 18-07-14 | 01:31

@mocroGS Je bent niet goed gozer. Blaas jezelf op in je eigen land aub.

OmdayZ | 18-07-14 | 01:29

disney star | 18-07-14 | 01:00
disney star | 18-07-14 | 01:10

Misschien voortaan toch maar de tijd van de post waarop je reageert vermelden?
Geenstijl is geen chatbox!
*het is maar een ideetje*

Obstiopaat | 18-07-14 | 01:28

Dit filmpje maakt weer erg duidelijk voor welke kant ik moet zijn. Moet ik zijn voor de beschaafde Joden, of de agressieve, niet voor rede vatbare Moslims.. Ach, eigenlijk boeit het me allemaal weinig.

computernerd | 18-07-14 | 01:27

@disney star | 18-07-14 | 01:20. Hetzelfde geldt voor Turken.

Maria.1 | 18-07-14 | 01:22

--sql error-- | 18-07-14 | 01:02
U heeft gelijk. Ik had het ook over de zwartjassen met de zwarte hoeden.
Het zijn door de israelische staat ondersteunde Thora studenten. Eeuwige studenten, dat wel, die zich als vlooien voortplanten, net als de bewoners in de buurlanden.
Religieuze haat, overbevolking, inteelt en een laag IQ, schaarste, dat zijn de ingredienten voor nog meer problemen in Noord-Afrika en het Midden Oosten.

Jan Dribbel | 18-07-14 | 01:22

Ten eerste ik zie daar nog geen 250 Pro-Israeliers staan, er staan namelijk ook toeschouwers en pro Palestijnen. De demonstratie is helaas voor bepaalde media vredig verlopen en er is geen sprake van rellen. Frits Barend is in shock over wat er met de Rabbijn is gebeurd, maar kan niet gechoqueerd raken door de beelden van de massa moorden in Gaza. Weten jullie wat het verschil is tussen het nieuws uit gaza en het nieuws uit Israel? De 4 kinderen bv die op het strand vredig aan het spelen waren en werden vermoord nadat zij probeerden te ontsnappen staat op tape. Maar dat er wapens onder de ziekenhuizen, moskeeen, huizen... etc liggen valt niet te bewijzen. Wat betreft deze demonstratie, ik zeg maar 1 ding: De meeste stemmen GELDEN!

Gigi4930 | 18-07-14 | 01:21

Wat ik wel bij veel Marokkanen zie, en ik hoop dat MocroGS dat wil toegeven, is dat 'Jood' voor Marokkanen een scheldwoord is en zij vanuit hun opvoeding meekrijgen dat Joden slecht zijn. El jahoudia of el jahoud is een scheldwoord. Of 'als ik niet de waarheid spreek ben ik een jood en geen moslim' zijn dingen die ik regelmatig hoor en dát maakt dit voor veel Nederlanders moeilijk. Zij hebben het idee dat moslims zich niet druk maken om de Palestijnen omdat het mensen zijn die in vreselijke omstandigheden moeten leven, maar omdat zij vechten tegen de Joden.

disney star | 18-07-14 | 01:20

Lompe Loel | 18-07-14 | 01:09
Met geen van beide partijen heb ik veel, maar het agressieve gedrag van een deel van de moslim bevolking in Nederland begint mij inderdaad erg te irriteren.

Obstiopaat | 18-07-14 | 01:19

@jojo1956 | 18-07-14 | 01:09. Het verschil is inderdaad weer duidelijk.

Maria.1 | 18-07-14 | 01:15

de grote Anti | 18-07-14 | 01:06
Joo, mee eens.

newray | 18-07-14 | 01:15

@bisbisbis

Het heet de shahada.

Ik vind het beangstigend dat iedereen denkt dat een van beide partijen helemaal goed is en de andere partij helemaal fout. Dit is al meer dan 70 jaar aan de gang en er is zoveel ellende gebeurd, dat je mijns inziens helemaal geen partij meer zou moeten trekken en doen of jij alleen weet hoe het zit. Het is een menselijk drama. Geen enkel kind zou dit mee moeten maken en als we hier in Nederland nog niet in staat zijn over te gaan op het aandragen van constructieve oplossingen, hoe kun je dan verwachten dat zij het daar wel doen. In oorlogen doen partijen vieze dingen. Alle partijen. In oorlogen worden de onschuldige mensen het slachtoffer, aan beide kanten.

disney star | 18-07-14 | 01:10

newray | 18-07-14 | 00:56
En nu eens een ander liedje uitzoeken.
Maar goed, wat heeft het IND allemaal klaarstaan.
Genie-troepen en engeneers die daar eindelijk de ondergrondse opslagruimtes en tunnels gaan opblazen.
De Gaza strook lijkt ondergronds op een ex-steenkool groeve, waar nog nooit één steenkool is opgegraven.

Jan Dribbel | 18-07-14 | 01:09

Na het zien van deze repo - waarin dat moslimtuig weer probeert te provoceren - weet ik het zeker: HUP ISRAEL!!! LANG LEVE ISRAEL!!!

jojo1956 | 18-07-14 | 01:09

Zie hier het meest typische verschil tussen Joden en islamieten. Joden vrijwel allemaal nette slimme mensen en dan dat schreeuwerige gajes ertussen dat meestal geen enkele vorm van opleiding heeft gehad en een duidelijk gebrek aan een gezond IQ heeft.

Lompe Loel | 18-07-14 | 01:09

Jah, ik word er een beetje strontziek van allemaal. Natuurlijk mag iedereen (geweldloos) zijn/haar mening geven, maar ben ik de enige focking westerling die het gevoel heeft dat zowel de joden als de moslims ONZE (germaans/saksisch/keltisch/whatever) blanken aan hun zijde willen hebben? Dat zij daarom constant bekvechten met elkaar, maar wel heel goed de politie zien staan. En weten dat er sluipschutters zullen zijn. En weten dat wij meer boeken lezen. Technischer en inventiever zijn. Grote broer usa en duitsland hebben.

Ze willen beiden onze vriend zijn, en weten zich daarom wonderbaarlijk genoeg soms ook in te houden tegen blanke mensen.. Dus de situatie is dat wij eigenlijk twee kleuters hebben vechten voor 'onze' aandacht. Wat de neuq moet je daar nou mee..

de grote Anti | 18-07-14 | 01:06

Parel van het Zuiden | 18-07-14 | 01:01. Mee eens.

Maria.1 | 18-07-14 | 01:06

Jan Dribbel | 18-07-14 | 00:46
ik ken een paar orthodoxe joden, zijn erg prettige mensen (beetje simpel, maar lieve mensen), en ze hebben net zoveel moeite met de ultra-orthdoxen. Maar ze mogen er niks van zeggen.
Inmiddels zijn er grote conflicten in Israel tussen deze ultra-orthodexen en de rest, vooral omdat de groep snel groeit en macht opeist, maar niets bijdraagt aan het land.
Deze 10% van de Israelische bevolking vertoond opvallend veel overeenkomsten qua gedrag met hun Semitische verwanten aan de andere kant van de Israelische muur (qua onverdraagzaamheid, agressie en intolerantie). Sektarisch gedrag, en helaas heeft hun brainwashing invloed op de hele groep.
Maar toch, Israel krijgt 100% mijn steun.

--sql error-- | 18-07-14 | 01:02

@Maria.1 | 18-07-14 | 00:49

Maar wat voor de ene religie extremistisch is, is in een andere religie gematigd. De verhoudingen verschillen per tijdsperiode. Zo is in Nederland het gedachtengoed van een extreme Christen goed vergelijkbaar met een "gematigde" moslim. Voor een seculier zijn allemaal al snel knettergek. Niet gek dat e.e.a. wringt in Nederland. Zo kom je dus aan getallen als dat 75% van de Marokkanen de opmars van ISIS toejuicht. Wij zien een moordende bende, zij zien de ware vertegenwoordigers van hun Islam. Tsja, zie ik Islam toch echt als een urgenter probleem dan het Christendom op dit moment.

Parel van het Zuiden | 18-07-14 | 01:01

@Tattooboer
Hoe afschuwelijk het filmpje ook is, het is een filmpje uit Syrië en het geeft geen pas wreedheden uit andere landen in te zetten om je gelijk te behalen

disney star | 18-07-14 | 01:00

Maria.1 | 18-07-14 | 00:53
Die paar jaar die wij hier op aarde leven moet het niet al te moeilijk zijn om normaal met elkaar samen te leven.
Echter zal ik altijd strijden tegen onrecht. Zolang Israël de bezetter is zal ik mij hier tegen verzetten.

mocroGS | 18-07-14 | 00:59

@mocroGS | 18-07-14 | 00:38. Geen een volk is verheven boven het andere. We zullen er samen iets moois van moeten maken hier op aarde. Of er na de dood nog iets is weet niemand zeker, daarom noemt men het ook geloof.

Maria.1 | 18-07-14 | 00:53

Na het zien van dit filmpje zeg ik: Alle Moslims Europa uit, te beginnen in Nederland. Moslims hebben als uiteindelijk doel: vernietiging van Joden, uitroeien van Christenen en natuurlijk Israëlvernietigen. Allah en zijn vrienden zaaien dood en verderf over de gehele wereld, en praten recht wat krom is. Liegen en manipuleren tegen ongelovigen vindt Allah uiteraard geen probleem, hij is waarschijnlijk de grootste vriend van de Duivel.

Hendrikmaurits | 18-07-14 | 00:51

Jan Dribbel: het zijn soms ook net mohammedanen hè.

nhxd | 18-07-14 | 00:51

@Jan Dribbel | 18-07-14 | 00:46. Ik denk dat je hier een kern raakt; het extremisme is de boosdoener. Dat geldt voor alle extremisten van elke religie.

Maria.1 | 18-07-14 | 00:49

gaat lekker daar. not

newray | 18-07-14 | 00:47

--sql error-- | 18-07-14 | 00:39
Die zwart gejaste ulta-othordoxe joden zin ook een walgelijk zooitje.
Er wonen veel van deze figuren in Antwerpen.
Melden die zich bij het arbeidsbureau in Antwerpen dan krijgen ze het stempel: volkomen ongeschikt voor de arbeidsmarkt.
Vanwege eigen onderwijs. Ze kennen hun heilige boek uit het hoofd, spreken geen Vlaams, en weten het verschil niet tussen een hamer en een spijker.
Dus maar weer een uitkering.

Jan Dribbel | 18-07-14 | 00:46

@--sql error-- | 18-07-14 | 00:16. Ja, aangezien mij verweten werd nooit bronnen te geven. MocroGS schijnt zo veel van het conflict te "weten" dat ik hem gevraagd heb waarom hij nooit het positieve nieuws uit Israël plaatst; bijvoorbeeld dat Palestijnen in Israëlische ziekenhuizen worden geholpen.

Maria.1 | 18-07-14 | 00:45

@mocroGS | 18-07-14 | 00:38
Het Joodse volk is uitverkoren maar zeker niet verheven boven de rest van de mensheid. Zoals je ziet wordt ze weinig bespaard. Islamieten geloven dat de Joden verdoemd zijn en dat zij daar een handje bij mogen helpen. Maar ga nu eens in op dat Hamas handvest. Of denk je dat Hamas die raketten afschiet om hun bezette broeders in de Westbank te steunen?

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 00:43

ITEACHYOU | 17-07-14 | 23:30
Als hamas geen raketten afvuurt, jongeren geen stenen werpen/slingeren geen bussen opblazen,tunnels maken voor smokkel en aanvallen. Heeft Israël geen aanleiding om aan te vallen.

ca12nag3 | 18-07-14 | 00:41

Isreal moet toch een keer goed optreden. De laatste tijd zijn er vanuit Gaza 1300 raketten op Israel afgevuurd. Israel is het nu zat.

aajjee | 18-07-14 | 00:40

Jan Dribbel | 18-07-14 | 00:33
je zou het ook kunnen wijten aan laag iq, eeuwenlange inteelt en geen opvoeding (metname dat laatste, dat schijnt het hardnekkigst te zijn). Netzoiets als je ziet bij de roma in Roemenie. En israel moet gewoon eens ophouden met hun sektarische waanzin; niks geen 'heilig land' of 'uitverkoren volk': het zijn gewoon gekkies in een zandbak. proof me wrong.
Het probleem wordt veel te ingewikkeld voorgesteld, terwijl het eigenlijk simpel is.

--sql error-- | 18-07-14 | 00:39

Nee zo zou ik mezelf niet willen noemen. Maar ik ben er wel in grootgebracht en nooit echt ongelovig geworden. Want?
PrinsesStoepje | 18-07-14 | 00:32

-

Omdat ik christenen ken die heilig geloven dat het Joodse volk, het uitverkoren volk zijn en dus zij verheven zijn boven de rest van de mensheid.

mocroGS | 18-07-14 | 00:38

Je hebt gelijk, over de iraanse bron. Echter is de uitspraak van haar gewoon op haar facebook pagina te vinden. Bovendien heb ik een neutrale bron voor je: http://www.ibtimes.co.uk/gaza-crisis-turkey-pm-erdogan-compares-israeli-politician-ayelet-shaked-adolf-hitler-1456748

-
Ook Lieberman vriend van Wilders heeft extreme opvattingen over de Palestijnen:
Van Dam zal nog wel refereren aan tal van omstreden uitspraken van Lieberman over de Palestijnen.
''Hij wil bijna alle Palestijnen die in Israël wonen, daar verwijderen, Palestijnse gevangenen in de Rode Zee verdrinken en Israëlische parlementariërs die met Hamas hebben gesproken, laten executeren'', aldus Van Dam.

mocroGS | 18-07-14 | 00:36

Dat voorlaatste filmpje met dat haatbaardje omringt door politie en demonstranten met Israëlische vlaggen; dat roept gewoon om een voice-over..."Ja maar menier, ik hou juist van Israël, ik hou van Joden, ik heel graag met ze naar bed, ze knuffelen..."

Nederlanddraaitdoor | 18-07-14 | 00:36

Dom van de IDF om over te gaan tot een grondaanval, tenzij er sprake is van "in & out". Zo worden ze kwetsbaar. Grondgevechten zijn veel moeilijker te beheersen en zullen leiden tot meer ongewenste slachtoffers aan eigen zijde en onder burgers. Hamas zal zijn best doen om te zorgen dat beide tellers flink gaan oplopen. Ondertussen klust ISIS daar niet heel ver vandaan rustig verder. Moet Al Sisi opletten dat de Israel-hatende Egyptische bevolking hem niet te pro-Israel vindt door de Palestijnen niet te helpen.mAlle kansen voor verdere escalatie.
.
Gelukkig zijn er op dit moment geen andere flashpoints in de nabijheid van Europa. Je zou haast nog eens gaan denken dat de uitgebroken wereldvrede van politiek correct Nederland helemaal niet bestaat....

Parel van het Zuiden | 18-07-14 | 00:35

@bisbisbis | 18-07-14 | 00:33
Dat van die vlag dat mocht nu even niet. Wegens een demonstratie van de andere kant.
*aan een dooie profeet heb je geen reedt*

Lewis Lewinsky | 18-07-14 | 00:34

Welke ene 'ISIS vlag'?
-
Die groene vlag was gewoon de nationale vlag van Saoedi-Arabië, die de goede man -letterlijk- en uurtje daarvoor nog even snel gekocht had bij vlaggenhandel Andries de Jong aan de Munt...
-
En daar staat gewoon de 'shadida' op, de tekst waarin wordt uitgesproken dat er geen god is dan Allah en dat Mohammed zijn boodschapper is.
-
Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar zolang er op de Dam nog mensen vlaggen met Davidssterren mogen tonen (en op ramshoorns mogen blazen en keppeltjes op hun hoofd mogen hebben), moet dat ook kunnen.

bisbisbis | 18-07-14 | 00:33

Aan de acties van Israël op CNN te zien, waren de explosieven vandaag voor de halve prijs bij de bommenjood.

LibertasSimplex | 18-07-14 | 00:33

Waarom het nooit iets wordt met de Palestijnen.
www.volkskrant.nl/vk/nl/2808/Israelisc...
Dat gaat trouwens ook wel op voor de mocro's in dit land.
De alles overheersende slachtoffer rol.

Jan Dribbel | 18-07-14 | 00:33

@mocroGS | 18-07-14 | 00:24
Nee zo zou ik mezelf niet willen noemen. Maar ik ben er wel in grootgebracht en nooit echt ongelovig geworden. Want?

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 00:32

Iemand die zijn treiterig gedrag beargumenteerd met 'ik haat joden' dient standrechtelijk geëxecuteerd te worden.

Walgelijk

TheJesseJ | 18-07-14 | 00:31

Dat ene moslimventje dat opeens achter die groene vlag drager stond, die had ff een enge haatblik in z'n ogen... brrrr

Nederlanddraaitdoor | 18-07-14 | 00:31

Lijkt me zo fijn om alles af te kunnen schuiven op een boek. Maar ja, ik ben een realist.

symbool | 18-07-14 | 00:31

Je bedoelt die palestijnse staat die de palestijnen niet willen en al 4keer hebben afgewezen?!?

mentaliteit is alles | 18-07-14 | 00:28

@mocroGS | 18-07-14 | 00:18
Aan palestijnse zijde zitten alleen maar extremisten. En we hebben het hier nog steeds over Gaza. Niet dat Abbas een vrediger oplossing voorstaat. En verwijzen naar de Iraanse tv, really?

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 00:27

Nou, @HamasGS, eh @MocroGS kan weer los hoor... Zionisten zus, genocide zo. Gelukkig wist ie de dood van 154 Nederlanders beter te relativeren. En zo is de cirkel weer rond....

Parel van het Zuiden | 18-07-14 | 00:26

Hamas, dat de eigen burgers blijft inzetten als propagandavlees, ik hoop dat dat leugenachtige, terroristische Hamas voor eens en voor altijd wordt uitgeroeid.

LibertasSimplex | 18-07-14 | 00:24

Hebben we elkaar mooi misgelopen! Maar ja had ik maar een oranje hoedje of zo op moeten doen. PS ik was NIET degene met die groene vlag....
PrinsesStoepje | 18-07-14 | 00:20

_

Vraagje. Ben jij een praktiserende christen?

mocroGS | 18-07-14 | 00:24

Wat zou er gebeurd zijn als er op de palestijnendemonstratie iemand met een Israëlische vlag had staan zwaaien...
kriebeltjes | 17-07-14 | 23:49
Dat is ook gebeurd, deze man werd direct verwijderd door de politie en deze mogen gewoon blijven staan en krijgen nog een podium. Agressief volk, dat is het.

mom van avezaath | 18-07-14 | 00:21

@Maria.1 | 18-07-14 | 00:08
Hebben we elkaar mooi misgelopen! Maar ja had ik maar een oranje hoedje of zo op moeten doen. PS ik was NIET degene met die groene vlag....

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 00:20

oh pfft ik kan dat eerste filmpje niet eens afkijken. Iedereen heeft z'n recht op meningsuiting natuurlijk, daar ben ik een groot fan van zelfs. Zo'n vlaggetje is nog minder dan een kartonnen bordje imho. Laat ze lekker of stuur de hele kliek terug aub. Niet zo stompzinnig en met dubbele moraliteit doen aub.

sufkut | 18-07-14 | 00:20

Over die palestijnse staat valt niet te onderhandelen met partijen die Israël in geen enkele vorm erkennen.
PrinsesStoepje | 18-07-14 | 00:12

_

De vredesonderhandelingen waren met Abbas, dat heb ik al talloze malen gepost.
Aan beide kanten zitten extremisten. Ook aan Israelische zijde, FYI
http://www.presstv.ir/detail/2014/07/16/371556/israel-must-kill-all-palestinian-mothers/

mocroGS | 18-07-14 | 00:18

Kan Israël hier nu niet voor eens en voor altijd een eind aan maken. De westerse wereld wordt strontziek van al die moslim agressie.Wat mij betreft mag er nu een allesvernietiger op dat Hamas tuig. Kunnen we gelijk zien hoeveel echte vrienden ze hebben in het midden Oosten.

deraderendraaien | 18-07-14 | 00:18

@ITEACHYOU | 17-07-14 | 23:30
Ja heel erg inderdaad. Vooral als je net daarvoor gezellig met zijn allen de oorlog hebt verklaard aan Israël.
www.youtube.com/watch?v=y2m_gy-rD_s

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 00:17

Maria.1 | 18-07-14 | 00:12
ga je nou allen maar links posten zonder context of aanvulling? is niet nodig.

--sql error-- | 18-07-14 | 00:16

@Martinspire | 17-07-14 | 23:51
Je volgt niet de juiste interpretatie. Het is niet God die zich fout uitdrukt of voorstelt, maar jij die het verkeerd begrijp. En degene die de juiste variant van het geloof in de god van Abraham aanhangt is degene die het almachtige gelijk met zich mee heeft.</p>

<p><br>
En dat geloof zit dus best slim in elkaar. Omdat niemand ooit terugkomt uit de dood kan niemand de rest ooit vertellen dat de beloften niet waar zijn. Als degene die dat heeft verzonnen vandaag had geleefd, dan had hij mensen als Bill Gates qua rijkdom laten verbleken.

Pierre Tombal | 18-07-14 | 00:15

ITEACHYOU | 18-07-14 | 00:00

Vandaar dat er nu een enorme muur staat in Israël. Schijnt goed te helpen.

Hank Chinaski | 18-07-14 | 00:15

@mocroGS | 18-07-14 | 00:05
Over die palestijnse staat valt niet te onderhandelen met partijen die Israël in geen enkele vorm erkennen.

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 00:12

Dat die haat tussen Palestina en Israel wordt uitgevochten in die woestijn is al erg genoeg, zeker als daarbij doden vallen dan is dat triest.

Nog droeviger is het dat in mijn land dit soort dingen ook ontstaan en blijkbaar aan de orde van de dag zijn.

Ik krijg hoe langer hoe meer afkeer tegen mijn eigen land, ik schaam mij diep heel diep.

Kotsmisselijk ben ik er van.

Marvin_NL | 18-07-14 | 00:11

@mocroGS | 17-07-14 | 23:28
Zou MocroGS wel eens van de Westelijke Sahara gehoord hebben? Over onrecht en wetteloosheid gesproken.

Guido | 18-07-14 | 00:11

@tattooboer | 18-07-14 | 00:06
Ik denk zelfs dat er mensen in Syrië en Irak zijn die liever 10000 van deze jongens voor hun deur zagen...

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 00:09

#teamIDF .. en fuck jullie met je groene vlaggghhetjes en baardjes

(c)ZWITSUL | 18-07-14 | 00:08

Welk doel dienen die Hamas-raketten anders dan het zoveel mogelijk (burger-) slachtoffers maken. Is dat een oplossing?
PrinsesStoepje | 18-07-14 | 00:00

_

Je weet heel goed wat de oplossing is en dat is een staat voor het Palestijnse volk.
Ik heb nog leesvoer voor je (wetenschappelijk niveau), aangezien jij de Al-Nakba ontkent.
http://www.historischnieuwsblad.nl/nl/artikel/7008/het-ontstaan-van-de-staat-israel.html

mocroGS | 18-07-14 | 00:05

Zeer triest. Anno 2014 nog zoveel primitievelingen in Nederland. Begin steeds minder begrip te hebben voor 'religieuzen'.

Rest In Privacy | 18-07-14 | 00:04


kriebeltjes | 17-07-14 | 23:56
Ik snap het, maar weet ook dat het niets oplost. Sterker nog, het gaat averechts werken. Let op hoeveel extra aanslagen er zullen volgen. Zelfmoord terroristen genoeg nu. Vandaar mijn aversie tegen dit soort ingrijpen.

ITEACHYOU | 18-07-14 | 00:00

@mocroGS | 17-07-14 | 23:28
Had je nog even gekeken naar het Hamas-handvest? Daarin staat o.a. dat ze Israël in geen enkele vorm zullen erkennen en dat pogingen het conflict op te lossen een doodzonde zijn. Israël wordt graag neergezet als "kindermoordenaars". Maar het vermoorden van Joodse kinderen wordt toegejuicht en beloond.
Welk doel dienen die Hamas-raketten anders dan het zoveel mogelijk (burger-) slachtoffers maken. Is dat een oplossing?

PrinsesStoepje | 18-07-14 | 00:00

Er is maar één soort dat alles haat dat "anders" is en dat graag wil vernietigen en dat zijn moslims. Lukt dat niet en krijgen ze het keihard in hun Islamitische smoel dan gaan ze zich in de slachtofferrol wenden. En natuurlijk anderen de schuld geven.

rien6139 | 17-07-14 | 23:59

@kriebeltjes
Maar ze moorden daarbij ook hun eigen volk uit.
Er is zoveel geld in handen van de hamas, maar ze laten de gazanen in afschuwelijke situaties belanden. Echt onmenselijk die organisatie

Luci.fer | 17-07-14 | 23:59

@vulploegleier | 17-07-14 | 23:53
Ze doen het precies zo. Dit is hun mentaliteit. Overal. En diegenen die deze beesten ook maar een beetje sympathie doet toe komen is ook een beest!

tattooboer | 17-07-14 | 23:59

@Luci.fer | 17-07-14 | 23:55
Omdat ze van het juiste geloof zijn en omdat ze joden vermoorden. Vermoed ik.

kriebeltjes | 17-07-14 | 23:57

@ITEACHYOU | 17-07-14 | 23:52
Je snap best dat Israël zich wil verdedigen, maar als ze het doen keur je het af... Euhm...

kriebeltjes | 17-07-14 | 23:56

@ mocroGS
zelfs de palestijnen zijn niet blij met de hamas. Dat weet jij vast wel.
geen enkel land in het midden oosten wil iets met ze te maken hebben, zelfs egypte houd de grens dicht.
Word het niet eens tijd voor een 'anti hamas' demonstratie?
Waarom ga je jou moslim broeders en zusters niet bevrijden van de ware onderdrukker,hamas?

In de west bank heb je minder problemen. Maar daar is fatah aan de leiding, ook geen schatjes, maar wel wat meer begaan met eigen bevolking.

Waarom laten de moslims,die zo begaan zijn met elkaar, alles maar toe wat de hamas doet?

Luci.fer | 17-07-14 | 23:55

@Martinspire | 17-07-14 | 23:51,
Wie is God? Die vraag alleen al kan een levenswerk op zich zijn.

AntiSoof | 17-07-14 | 23:54

@number668 | 17-07-14 | 23:36
Waarmee alweer is aangetoond dat dit "conflict" niet over land gaat maar over islam versus Joden. Die vlaggendrager verlulde zich ook met "ik ben anti-joods, eh anti-Israël". Het was geen prettige ervaring om tussen allahu-akbar schreeuwers te staan. En voor mensen die al 16 uur niet gegeten en gedronken hadden waren ze verbazend energiek...

PrinsesStoepje | 17-07-14 | 23:53

@mocroGS | 17-07-14 | 23:38
www.liveleak.com...
Kijk goed naar je vriendjes, jij bent nu net zo kwaadaardig als hun! Jij bent ziek!
tattooboer | 17-07-14 | 23:40

Dit is in Syrië maar Hamas gebruikt jonge onschuldige kinderen inderdaad als levend schild.

vulploegleier | 17-07-14 | 23:53

@de Voorzittert | 17-07-14 | 23:41
Het laatste stuk van dit nieuws heeft zich anders ook pas begin van de avond ontwikkeld hoor?

En moet het ene nieuws het andere verdringen?

Martinspire | 17-07-14 | 23:52


Martinspire | 17-07-14 | 23:46
Ik snap best dat Israël zich wil verdedigen, maar hoe lang blijft dit conflict doorgaan als we niet als wereld zeggen " en nu is het genoeg" en met een structurele oplossing komen ? Of doe het dan goed en gooi alles plat. Probleem opgelost . Dit is dweilen met de kraan open.

ITEACHYOU | 17-07-14 | 23:52

Kunnen we die Hitler-groet en ISIS-vlag-lui niet beter gewoon uitlachen dan oppakken? Oppakken/verbieden is echt een teken van Nederlandse zwakte en angst. Jammer...

hobbit | 17-07-14 | 23:52

@number668 | 17-07-14 | 23:36
Technisch gezien is God ook Allah, het is slechts een vertaling van Nederlands naar Arabisch (als ik me niet vergis). Dus om te stellen dat er maar 1 God is, strijkt niet met het Christendom of het Jodendom. Die hebben dat ook. Probleem is echter dat ze uitgaan van een ander moment in de geschiedenis om te bepalen welke leer ze aanhouden. En juist vanwege die onduidelijkheid ben ik langzamerhand Atheïst geworden: hoe kun je in een God geloven als hij zich al meerdere keren op een andere manier heeft voorgesteld met andere regels om je aan te houden?

Martinspire | 17-07-14 | 23:51

*Iteachyou
Nee. Alles is/ wordt vervormd in deze clash. 1 grote tragedie.

Ben Adam | 17-07-14 | 23:50

Wat zou er gebeurd zijn als er op de palestijnendemonstratie iemand met een Israëlische vlag had staan zwaaien...

kriebeltjes | 17-07-14 | 23:49

Als men nou eens zou gaan stoppen zich te identificeren met deze of gene gedachte-idee, dat zou al helpen, denk ik. En dan meteen geld als ruilmiddel invoeren, geen speculatie-middel, want das laf en laag.

AntiSoof | 17-07-14 | 23:48

@ITEACHYOU | 17-07-14 | 23:33
Stel het andersom: kun je het dan nog wel als ziekenhuis kwalificeren?

Martinspire | 17-07-14 | 23:46

Typerend hoe de aanhangers van de religie van de vrede altijd maar weer agressief, intimiderend en dreigend optreden. terwijl de pro-Israël demonstranten kalm, beschaafd en rustig blijven. Maar heb niet het lef om er wat van te zeggen want dan is het Rasjiesjme en ben je xenofoob. Optiefstralen met die kutmoslims.
Ik wil er ook graag nog even bij vermelden dat ik de acties van Israel natuurlijk wel afkeur. Evenals de acties van Hamas, die zijn eigen burgers ( het liefst vrouwen en kinderen) als schild gebruiken.

Amazing_Mark | 17-07-14 | 23:46

@AeliusMaximus | 17-07-14 | 23:29
Klopt, nog een reden om die kant te kiezen in dit conflict: het zijn mensen waar wij Nederlanders goed mee overweg kunnen en waar wij (als land) ook wat aan hebben. In tegenstelling tot die zandbakterroristen die nooit wat van het land en hun aantal hadden kunnen maken als Israël er nooit geweest was

Martinspire | 17-07-14 | 23:46

number668 | 17-07-14 | 23:36

+heel veel

SicSeb | 17-07-14 | 23:43

meer meer meer Joden dat zou pas een aanwinst zijn

frisenfruitig | 17-07-14 | 23:41

Ik wordt zo moe
Van dat moslimgedoe

Leon Tosti | 17-07-14 | 23:41

-weggejorist-

de Voorzittert | 17-07-14 | 23:41

110 raketten die door Hamas zijn afgevuurd, zijn op 'eigen' bodem beland en hebben daar door meerdere burger slachtoffers gemaakt dan Israël.

Hamas is een beetje het Noord Korea in het Noord/Zuid korea conflict. Denken dat ze heel wat zijn, met veel propaganda, beetje oordelen wat wel/niet de waarheid is en vervolgens inferieure militaire uitrusting hebben die meer burgerslachtoffers maken dan wat Israël doet.

Oh en natuurlijk wel Israël de schuld geven voor die slachtoffers. Nu is het IDF ook niet braaf geweest, maar ze hebben wel hun fouten toegegeven. Ook moet Hamas stoppen met schuilen in Scholen en ziekenhuizen. Ze gebruiken menselijke schilden.

Zo.

LangeTijdGeleden | 17-07-14 | 23:40

www.liveleak.com/view?i=01d_1405624045...
Kijk de waarheid recht in het gezicht en zie de pallestijnen kinderen precies naast een raketlanceer installatie neerzetten. Dan word alla aangeroepen en schieten ze een raket. Want als IDF dan binnen minuten deze installatie afschiet zijn er kinderen dood. Hoe veel moet er nog gebeuren voor mensen inzien hoe duivels en slecht die hamas is? De islam is een kwaadaardig gezwel!

tattooboer | 17-07-14 | 23:39

-weggejorist-

--sql error-- | 17-07-14 | 23:38

mocroGS | 17-07-14 | 23:28
En met mocroGS als het geweten van Hamas...
Ommezwaai | 17-07-14 | 23:33

_

Nee hoor. Gewoon iemand die opkomt voor rechtvaardigheid. Uitgesproken door o.a. de VN in talloze resoluties tegen Israël.

mocroGS | 17-07-14 | 23:38

Je zou maar Frits Barend zijn. Ik zou me kapot schamen.

Drackhorn | 17-07-14 | 23:37

Kunnen we niet alle Israëliërs naar Nederland halen en alle rifapen naar daar sturen? Lijkt me een win-win situatie met alleen maar winnaars.

Limburg-Zuid | 17-07-14 | 23:37

Moslims zijn in het hele Midden-Oosten elkaar aan t bevechten. Maar het "palestijnen probleem" is echt de schuld van Israël. Jaja...
Maar ook in het filmpje was wel weer duidelijk waar de schoen wringt. Het gaat maar om één ding -jihad- Booslim roept "er is maar 1 god, en dat is allah".

number668 | 17-07-14 | 23:36

@Benadam: ... wat ITEACHYOU zegt.

Ignatius Barracuda | 17-07-14 | 23:35

Hebben die naffertjes echt niet door hoe belachelijk ze zichzelf maken? Petjes, tasjes: helemaal compleet.. whahaahhaaa!!1

Gash | 17-07-14 | 23:35

ITEACHYOU | 17-07-14 | 23:33

Lagen er maar 9 mensen in dat ziekenhuis?

Hank Chinaski | 17-07-14 | 23:34

-weggejorist-

Snackbar van Allah | 17-07-14 | 23:33

-weggejorist-

Lewis | 17-07-14 | 23:33

mocroGS | 17-07-14 | 23:28
En met mocroGS als het geweten van Hamas...

Ommezwaai | 17-07-14 | 23:33


Ben Adam | 17-07-14 | 23:30
Oh, dan is het dus verantwoord om iedereen in dat ziekenhuis dan maar op te blazen?

ITEACHYOU | 17-07-14 | 23:33

-weggejorist-

Limburg-Zuid | 17-07-14 | 23:31

*Ignatius
Onder het ziekenhuis lagen raketten opgeslagen.

Ben Adam | 17-07-14 | 23:30

@BasBr | 17-07-14 | 23:29
Precies!

Hobbykip | 17-07-14 | 23:30

Je zal er maar wonen, gevangen op een strip en dan het leger van Israël op je kop krijgen, honderden, zo niet duizenden doden. Triest.

ITEACHYOU | 17-07-14 | 23:30

Alleen al het verschil in discussiëren..

Hank Chinaski | 17-07-14 | 23:29

Ik constateer, zonder enige verbazing mijnerzijds, dat de pro-Israëlkant welbespraakt en rustig haar mening uitdraagt en dat de 'andere kant' niet verder komt dan kansloos geschreeuw en zwaaien met terreurvlaggetjes.

AeliusMaximus | 17-07-14 | 23:29

Ik heb een broertje dood aan god, christenen, islamisten of joden, maar als land heeft Israel het recht zijn burgers te beschermen. KLAAR (stop maar met posten reaguurders, want BasBr heeft gesproken)

BasBr | 17-07-14 | 23:29

Schaamteloze mensen, die een bezettende agressor, steunen. Met Frits Barend als het geweten van Israel.

mocroGS | 17-07-14 | 23:28

Wat jammer dat moslims in Nederland nou het meest anti semitisch zijn, cultuurverrijking!

Marniximus | 17-07-14 | 23:28

Geen bijeenkomst in Nederland zo gezellig of we hebben wel weer een paar mocro's die rotzooi komen trappen...

Warhoofd | 17-07-14 | 23:28

leuk weer dit. Doe je eens positief over Israel, gaan ze het zelf weer heel erg verpesten!

De Treinende Rechter | 17-07-14 | 23:26

ziek volk.

John Dough | 17-07-14 | 23:26

... en in Gaza schieten ze o.a. een ziekenhuis aan gort.

Ignatius Barracuda | 17-07-14 | 23:25

Laat ik voorop stellen dat ik het vreselijk vind wat daar in de Gazastrook gebeurd. Maar wat bezielt eigenlijk al die figuren die 'het gevecht' naar alle uithoeken van de wereld aan het brengen en uitvechten zijn? Waarom zijn er überhaupt pro (en con) Pakistan/Israel/Gaza demonstraties in Nederland en andere landen die er geen flikker mee te maken hebben??

Le Roi | 17-07-14 | 23:25

Live WW3.
Het hele Midden Oosten in de clinch.
Idioten die een vliegtuig neerhalen.
Geweldig.

GateKeeperNL | 17-07-14 | 23:25

-weggejorist-

Ommezwaai | 17-07-14 | 23:23

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken