Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Partij van de Afghanistanmissie ZWIJGT

Als Kamerlid was Frans Timmermans namens de PvdA zeer fel tégen militaire missies naar Afghanistan. Maar in zijn huidige functie als Zijne Excellentie van Buitenlandse Zaken wil hij plots ruim baan voor een nieuwe NAVO-missie naar de reddeloze Afghaanse zandbak waar achtereenvolgens de Russen, de Taliban, de Amerikanen en wederom de Taliban alle vormen van vrijheid en levensvreugde onmogelijk & uitzichtloos hebben gemaakt. Timmerfrans heeft namelijk uitzicht op Een Internationale Erebaan, maar die krijgt hij natuurlijk alleen in ruil voor politieke goodwill. En die koop je door mee te doen aan militaire missies naar landen die toch al niet meer te redden zijn. Over de dreiging voor Nederland van terugkerende ISIS-jihadisten durft de MinBuZa geen standpunt in te nemen, maar voor het inzetten van militaire mensenlevens als wisselgeld voor een beter baantje in internationale kringen draait Fransie zijn hand dus niet om. De principes van de Arbeiderspartij zijn weer eens behoorlijk in conflict met de virulente pluchegeilheid van de Polderopportunisten van de Afghanistanmissies, willen we maar zeggen. Logisch dat Kamerleden als Martijn 'Nooit Meer Uruzgan' van Dam en Angelien 'JSF' Eijsink snel wegdraaiden bij de roze plopkap toen onze immer strijdbare VanLeeuwen wilde informeren naar het hoe & waarom van deze opzichtige draai. Want dit is niet uit te leggen. En de Minister van Buitenlandse Handjeklap of woordvoerder Michiel Servaes waren in geen opiumvelden of zandwegen te bekennen. Lafaards. Gelukkig wilden de andere partijen zich best even duidelijk uitspreken over deze "hypocriete draai" (dixit Crematoriumvriend Pechtold) van de Poldertaliban van de Achterkamertjes. (DumpertHDLink)

Reaguursels

Inloggen

PVDA = Partij van de Aftands

restman | 25-06-14 | 15:46

Spielmacher 03.27:
Ik vind Pechtold , bezien in zijn Brusselse houding, toch meer op Nsb er lijken.

wallenberg | 25-06-14 | 09:55

Hier blijkt weer uit: Politici gaan over lijken en niet in figuurlijke zin. Alles voor pluche, waar het maar is. Narcisme en arrogantie zijn de kenmerken van de meeste politici.

wallenberg | 25-06-14 | 09:47

D66 zou moeten zeggen: nu laten wij het kabinet vallen. Maar ja, D66 komt dit natuurlijk weer goed uit. Wurgpartij.

ET007 | 25-06-14 | 09:39

De PVDA is echt een smerige partij. Stinkt van alle kanten.

ET007 | 25-06-14 | 09:37

En hypocriete Pechold houd de firma list en bedrog in stand .
Het belooft weer eens een theatraal spektakelstuk te worden .

Modi | 25-06-14 | 08:50

Militairen moeten ruimte hebben om te oefenen c.q. dingen kapot schieten, raketjes testen, vliegtuigen verslijten etc.

McMarx | 25-06-14 | 08:14

zodra obama in de buurt is laat timmerfrans zijn broek zakken.

EARP | 25-06-14 | 08:02

voor

Maria.1 | 25-06-14 | 07:30

@winged 1:34. Helemaal mee eens met 1 aanvulling. Er is nog iets belangrijk: goed zichzelf zorgen.

Maria.1 | 25-06-14 | 07:20

-weggejorist-

Spielmacher | 25-06-14 | 03:27

@Snowy2000 | 24-06-14 | 23:59
Die Klijnsma is een verschrikkelijk mens. Die maakt in een paar jaar alles naar de kloten.
De buffers van de pensioenfondsen gaan omhoog. Momenteel kunnen de pensioenfondsen al niet aan de gestelde eisen voldoen. Hoe haal je het dan in je botte kop, om de buffer op te hogen. Het gevolg is nog meer korten op de huidige pensioenen en in de toekomst krijg je helemaal geen zak meer.
.
Dan de mantelzorgboete………. Je gaat op je oude dag inwonen bij 1 van je kinderen, die je dan verzorgen (ik moet er niet aan denken maar goed). Dat je dan wordt gekort op de AOW is niet meer dan normaal vindt het kabinet.
.
Last but nog least de moestuin van Jetta. Nu is het allemaal weer niet zo bedoelt. Het mens is finaal de weg kwijt. Jetta is een prima voorbeeld van het gehele kabinet. Wereldvreemde mensen, die niet meer weten wat er in de samenleving speelt. Er is voor deze regering maar 1 ding belangrijk. Nederland zo snel mogelijk in de uitverkoop richting Brussel.

winged | 25-06-14 | 01:34

Volgens mij spreekt de Partij van de Almachtige niet tot Deze Wereld. Tenzij iemand een linkje heeft. Dan heb ik niets gezegd, natuurlijk.

Mastodont Zombie | 25-06-14 | 00:30

Het zou de bedoeling zijn om ongeveer 1200 manschappen te sturen voor deze missie in Afghanistan. In het kader van een " goedmakertje " voor Obama omdat de support voor de USA dik twee jaar geleden pas na lang intern overleg tot stand kwam, stuurt Nederland er nu 1000 per week. We hoeven ze op Schiphol alleen maar een kalasjnikov om te hangen en op de juiste vlucht naar Afghanistan te zetten, problemen meteen opgelost.

plywood | 25-06-14 | 00:15

En al weer Grenzeloze verspilling van ons belastinggeld. De Partij van de Afbraak blijft onverschrokken doorgaan met belastinggeld verkwanselen. En vooral de oudere Nederlanders, dreigen straks te betalen voor hun linkse dwaze dromen.

www.telegraaf.nl/binnenland/22779470/_...

Snowy2000 | 24-06-14 | 23:59

JA! Vingers! Wie is er niet verbaasd?
 
*Vinger opsteken doet.

pietvanvliet | 24-06-14 | 23:28

Laatst weer n Docu over Pim Fortuyn gekeken,en die besloot plotsklaps,een dag voor hij vermoord werd,om TOCH maar wel voor de JSF te kiezen....
Ontopic.. zolang deze Kabinetten het gore lef hebben om van Bejaarden Pensioenen te blijven stelen, om dit soort KANSLOZE missie's te sponsoren,zullen ze nooit mijn stem krijgen.
Om maar iets simpels te noemen,ons land speelt oorlogje en politieagent in het buitenland,maar is niet instaat om zijn eigen Spoorwegennet te beveiligen tegen simpele ongelukken.
En Spoorwegen heb je echt wel nodig als je land in staat van oorlog is....

Torquemada | 24-06-14 | 23:10

@Van Duyvenbode | 24-06-14 | 22:41
Overigens moet je die Samson-optie ook niet overschatten. Israël had Saddam Hoessein veel eerder op de knieën kunnen krijgen dan de Amerikanen. Ze hebben ook wonderbaarlijk beheerst op de Scud-aanvallen. (waar ze trouwens ook weer geld van de USA voor kregen, net als Syrië) Die Amerikaanse steun kan ook verlammend werken omdat ze vanwege die afspraken militair niet kunnen uitvoeren wat ze zouden kunnen/willen. Maar ik ben wel benieuwd wat Israël doet when the shit hits the fan....

PrinsesStoepje | 24-06-14 | 23:08

@Van Duyvenbode | 24-06-14 | 22:41
Ik zeg je alvast dat ik inzake Israël niet geheel objectief ben. Maar het klopt dat Israël al 66 jaar in zijn bestaan wordt bedreigd. (heb je een uurtje?) Maar de enige rol van Israël in dit "conflict" (janboel) is dat Jeruzalem het ultieme doelwit is van jihadisten. En ze krijgen weliswaar geld van Amerika, maar dat krijgen Arabische landen ook. (Dat vergeet men wel eens) Israël heeft nu zoveel slagkracht dat er al jaren geen alliantie van arabische landen te porren is voor een oorlog, al zouden ze het nog zo graag willen. Misschien is dat wel de frustratie van de fanatieke moslims nu, die hierover teleurgesteld zijn in hun (voormalige) leiders en zelf de AK47 oppakken. Maar nu gaat het vooralsnog tussen sjiieten en soennieten. Wat ook weer wonderlijk is want samen met Iran staan ze een stuk sterker. Maar goed de erfenis van Mohammed is nu even belangrijker. Het zijn boeiende tijden!

PrinsesStoepje | 24-06-14 | 22:59

@McHassan | 24-06-14 | 21:51
Wat een idioten! Maar gelukkig is het goed afgelopen en hebben ze hun pak slaag alvast gehad.

PrinsesStoepje | 24-06-14 | 22:43

@Sliptong | 24-06-14 |
Dacht even dat je me moslim noemde... :-). Snel nog maar een slok Glenmorangie.
Afijn. Het is net een virus. Je moet wel alles in een keer aanpakken anders wordt het resistent.
Even zonder gekheid. Die psychos zullen eerder nucleair toeslaan dan wij. Gewoon een kwestie van tijd. Hopelijk blijft er na nog iets over. Een aanval op New York betekent in ieder geval wel dat er in het Midden Oosten dan alleen nog maar echte kakkerlakken en schorpioenen leven. De yanken laten dan niets heel. 'Gelukkig' zijn deze psychos niet in staat om de hele wereld te nuken.

Lafayette | 24-06-14 | 22:41

PrinsesStoepje | 24-06-14 | 22:35

Het is een wespennest. Maar of olie het enige is wat ons daar vasthoudt. Waarschijnlijk is het ook Israël, dat, wanneer het in zijn bestaan wordt bedreigd, overgaat op de Samson-optie.
Dat houdt in dat niet alleen het M-O wordt platgegooid, maar ook steden in Europa. Zodoende zijn wij dus gedwongen Israël te verdedigen wanneer puntje bij paaltje komt.

Van Duyvenbode | 24-06-14 | 22:41

@Lafayette | 24-06-14 | 22:04
Daar verdwijnt het probleem niet van. Tenminste niet voor lang.

Sliptong | 24-06-14 | 22:37

@Van Duyvenbode | 24-06-14 | 22:26
The War on Terror heeft vooral de Big Corporates megalomane winsten opgeleverd. Wat mij betreft zijn de VS minstens zo ziek als de terroristen die zij zeggen te bestrijden. Maar ja, als je moet kiezen...

Sliptong | 24-06-14 | 22:36

@Van Duyvenbode | 24-06-14 | 22:26
Tja ik moet nu heel voorzichtig zijn maar ze hadden misschien beter een inschatting kunnen maken van hoe de islamitische wereld in elkaar zit. Maar ja die is nu ook ontploft. Het is dat we de olie nodig hebben, anders zouden we daar beter heel ver vandaan blijven.

PrinsesStoepje | 24-06-14 | 22:35

@Van Duyvenbode | 24-06-14 | 21:44
Daarom zetten terroristen liever in op een vuile bom. Makkelijker en besmet een heel gebied als New York voor decennia. Past in een koffertje moet je weten.

Sliptong | 24-06-14 | 22:35

@Lafayette | 24-06-14 | 21:30
Na Mekka en Medina zijn er nog talloze doelwitten. Dat je moslim bent is al erg zat qua evolutie maar als je haat zaait en bloed oogst kun je van mij een pesticide in de vorm van een tactical nuke krijgen. Verderfelijk volk. Ftoe!

Sliptong | 24-06-14 | 22:33

@fleurtje | 24-06-14 | 20:44
En de wapenlobby kocht er fonkelnieuwe tanden van.

Sliptong | 24-06-14 | 22:29

PrinsesStoepje | 24-06-14 | 22:05

Ja dat is zo, ik weet het ook niet uiteindelijk.
Trouwens, een "war on terror" is toch idioot. Terreur is een oorlogshandeling, een tactiek zoals je wilt. Dus de 'war on terror' is een oorlog tegen oorlog. Dat is logische kortsluiting, een categorie-fout.

Van Duyvenbode | 24-06-14 | 22:26

@Bluebook | 24-06-14 | 20:24
Dus we kunnen de treinen weer laten rijden?

Sliptong | 24-06-14 | 22:22

@Parel van het Zuiden | 24-06-14 | 20:23
Het frappante is dat juist defensie in haar eigen vlees durft te snijden. Militairen nemen dat als een baas. Even los van al die raamambtenaren bij defensie maar die zijn vriendelijke doch indringend verzocht op te teffen. Kunnen ze ook die militairen. Nu de overige departementen nog. Was het maar alvast 1-1-2016... www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/04/...

Sliptong | 24-06-14 | 22:21

@eerstneukendanpraten | 24-06-14 | 20:20
Wel met een eenrichtingspoort voor, laten we zeggen, ongewenste mensen.

Sliptong | 24-06-14 | 22:18

@Van Duyvenbode | 24-06-14 | 21:44
Mijn eerste gedachte is ook niet een atoombom op NY. Maar mister President en Dick Cheney https://www.youtube.com/watch?v=qW6dWbbaylo zijn nou ook niet bepaald de juiste mensen op de juiste plek. Ik heb de wijsheid ook niet in pacht, maar niet alles is bangmakerij. Er gebeuren nu toch ook dingen die we een paar jaar geleden niet zagen aankomen?

PrinsesStoepje | 24-06-14 | 22:05

@Uw Verzekeringsadvis | 24-06-14 | 21:29
En vele malen goedkoper. Het is immers crisis (wou ik zowat circus opschrijven...). Nou ja, anyweetjes. Volgens mij hadden we deze optie nog onvoldoende onderzocht.

Sliptong | 24-06-14 | 22:04

We gaan allemaal dood. Te beginnen in Neederland. Tampony's hergroepeer... vooruit!

bolkebeer | 24-06-14 | 22:04

@Sliptong | 24-06-14
Ik snap je helemaal. Meestal doe ik me dan te goed aan een Glenmorangie 18 year old. Dat helpt prima. Cheers!

Lafayette | 24-06-14 | 22:04

@--sql error-- | 24-06-14 | 21:26
Ja, euhm, dan toch maar weer grenzen met prikkeldraad, wachtposten, drones en honden. En al het binnenlandse spul oppakken en uitzetten. Niet per trein, want oei oei oei, maar netjes met Ryan air (staanplaatsen) terug naar het zo geliefde moederland zónder toeslagen en uitkeringen want de verdragen met die landen zijn met de eerste lichting per artiesteningang geretourneerd. En de hartelijke groeten!

Sliptong | 24-06-14 | 22:02

4 random mensen voor de camera krijgen die geen zin hebben in een missie naar Afghanistan en dan stellen dat 'Als het volk geen missie naar Afghanistan wil, dan zal de politiek daar vast naar luisteren'. Het betere demagogische werk. Daar kunnen ze bij de NOS nog een puntje aan zuigen.

a1a2a3 | 24-06-14 | 22:01

@eerstneukendanpraten | 24-06-14 | 21:40
Ik ook niet meer kerel. En ik kan tegenwoordig dingen wat makkelijker naast me neerleggen maar de totale uitverkoop van ons Nederland, de zakkenvullers, de knipmessen die ons laten laten islamiseren en totaliseren door de EU, de landverraders, de haters. Naïeve, vingerwapperende, selfie makende, orange babies steunende, lulkoekslikkende landverlakkers! *kitten vermoorden gaat*

Sliptong | 24-06-14 | 21:57

@Guy Veropzoudten | 24-06-14
3. Pakistan. Obama's drones kunnen er nu elke dag moorden.
4. Het is op de zuid grens van de Russische invloedsfeer, dus past het in de strategie van de USA.
5. Wapens testen en de wapenlobby (honderden miljarden).
6. Iran, niet echt een vriendje van de Taliban, maar ook niet van de Yanken. Dat geeft de Yanken weer opties om Iran te fucken (zeker als ze weer weg gaan).
7. Politieke redenen in de US en Europa. Soldaten zijn expendable. Politici krijgen het pluche.

Lafayette | 24-06-14 | 21:54

-weggejorist-

McHassan | 24-06-14 | 21:51

lulkoekhapper | 24-06-14 | 21:48

LOL! Die kende ik nog niet.

eerstneukendanpraten | 24-06-14 | 21:50

Waarom benoemt geen enkele politicus of journalist de twee belangrijkste redenen van de bezetting van Afghanistan? Wat een enorme hypocrisie. Politie trainen... my ass.
Waar het om gaat in Afghanistan:

1. Opiumhandel c.q. heroïneproductie. De controleurs van deze wereldhandel (lees: de NAVO, de CIA en trawanten) wilden hun controle over de handel herstellen en overnemen van de Taliban, omdat het een cruciale financieringsbron is.

2. Een strategisch belangrijke pijpleiding moest worden aangelegd. De broer van JP Balkenende mocht met zijn bedrijf Tenaris - als dank voor de Nederlandse medewerking - meewerken aan dat project.

Vroeger had je in Nederland nog onderzoeksjournalisten die dit soort zaken uitdiepten en er verslag van deden. Tegenwoordig zijn die er niet meer.

Guy Veropzoudten | 24-06-14 | 21:44

Op een bewolkte avond als deze stel ik me voor hoe de wereld eruit zou zien als terroristen erin slagen een nuke tot ontploffing te brengen in New York. Man, man. Dat die stad van de aardbodem zou zijn verdwenen, zou nog een gering effect zijn in vergelijking met de wereldwijde gevolgen. De economie wereldwijd zou instorten als de Twin Towers. Maar wees gerust: een atoombom detoneren is high-tech precisiewerk waartoe terroristen niet in staat worden geacht. Dus toch weer een spookbeeld opgeroepen om ons te manipuleren. Obama in een toespraak op de Security Summit refereerde eraan: a nuke goes off in downtown Manhattan. Dick Cheney zinspeelde erop in een interview deze week. Ik houd het op bangmakerij.

Van Duyvenbode | 24-06-14 | 21:44

@miko | 24-06-14 | 21:08
En door wie zijn die opgeleid en bewapend...? Juist!
Bij het aan de kant zetten van de dictators van Lybië en Irak (ja daar stonden wij met onze stomme kop ook achter, wisten wij veel) hebben ze de islamitische stammenstrijd en de jihadisten (die door die dictators onder controle werden gehouden) ruim baan gegeven. En deze blijken dus nog gevaarlijker. De vraag is: Hebben ze dat verkeerd ingeschat of was dat altijd al hun agenda? Vragen, vragen....

PrinsesStoepje | 24-06-14 | 21:42

Sliptong | 24-06-14 | 21:18

Alleen wil de gemiddelde Nederlandse kiezer daar nog steeds niet aan. Staat de PvdA op instorten dan stapt men massaal over op de partij van miezerig mannetje die het liefst Nederland wil opheffen. En het beste kabinet van na de oorlog dat nog steun heeft van pak hem beet 25 procent van alle kiezers en dat de rit tegen wil en dank wil uitzitten want bang voor verkiezingen. Ik snap het allemaal niet meer...

eerstneukendanpraten | 24-06-14 | 21:40

Staat GroenLinks al te kwispelen om de missie te steunen?

necrosis | 24-06-14 | 21:38

@miko | 24-06-14 | 20:57
Ja ze ziet er goed uit maar ze weet ook verdomd goed waar ze het over heeft. FoxNews word dan ook graag belachelijk gemaakt door links Amerika. Want ze "doen zo eng"...

PrinsesStoepje | 24-06-14 | 21:34

Ik noem het: paniekvoetbal!

lienke | 24-06-14 | 21:30

@Sliptong | 24-06-14 |
Overigens moet je er dan ook Indonesie bij doen (behalve Bali) want dat is het volgende land waar de psychopaten helemaal los gaan. Ze leveren nu al een van de grootste contingenten buitenlandse psychos aan ISIS.

Lafayette | 24-06-14 | 21:30

En Suarez is een vampier.

Van Duyvenbode | 24-06-14 | 21:30

Een mens leert van zijn fouten, een politicus leeft ervan lol

Mastodont Zombie | 24-06-14 | 21:30

@Sliptong | 24-06-14 | 21:25
Ook een aardige variant.

Uw Verzekeringsadvis | 24-06-14 | 21:29

@Sliptong | 24-06-14 |
De enige die nukes durven te gebruiken zijn juist die psychopaten. Die denken echt dat wij dan in de hel en zij in de hemel komen. Maakt voor dat tuig niet uit. De gedachte alleen al. Misschien is zo'n preemptive strike zo gek nog niet....

Lafayette | 24-06-14 | 21:28

Sliptong | 24-06-14 | 21:25
helaas komen ze dan razendsnel naar europa.

--sql error-- | 24-06-14 | 21:26

@ Lafayette vanuit ideologisch punt gezien + qua ideal beeld - geen mening .. Liever maken we de Armen nummer 1 baas.

Baron bierviltje | 24-06-14 | 21:25

@Uw Verzekeringsadvis | 24-06-14 | 20:19
Een welgemikte tactical nuke op Mekka en Medina om te beginnen lijkt me een prima startpunt. Stopt het schorem (ISIS, AL Qaida, Hezbollah, Taliban) niet, dan volgen er meer tactical nukes. Het enige wat dit soort schorem begrijpt is totale vernietiging en uitroeiing. Niks meer, wel minder minder minder. Dan kunnen we nog praten over de restjes opruimen.

Sliptong | 24-06-14 | 21:25

De enige partij in de hele islamitische haatregio's die onze steun verdient zijn de Koerden. Die krijgen enkel onze sympathie en worden nu belaagd door partijen die wij en onze vriendjes echt gesteund hebben.
Elke missie in Afghanistan helpt uiteindelijk de Taliban sterker worden, dit door de overlopers die wij getraind hebben, de wapens die er bij horen en de continue voeding van argumenten voor de vijand omdat wij er gewoon zijn... Als klap op de vuurpijl durft Karzai Nederland te schofferen als zijn diplomaten zich ons land misdragen...

Lafayette | 24-06-14 | 21:22

Franz Timmerswanzz breek mij de bek niet open.

Baron bierviltje | 24-06-14 | 21:21

@Eurotokkie | 24-06-14 | 21:13
Precies. Daarom moet je er gewoon weg blijven en mannetjes als maiwand zo snel mogelijk retour.
isis, ook niet zo moeilijk. Voortdurend drones boven dat gebied en iedereen met zo een vlag richting Valhalla bombarderen.

miko | 24-06-14 | 21:19

@Ommezwaai | 24-06-14 | 20:18
Misschien hebben ze extra subsidie nodig dan?

Sliptong | 24-06-14 | 21:19

@eerstneukendanpraten | 24-06-14 | 20:19
Ik. Want "tsjonge jonge" of "nou dat is me toch ook wat" of "grutjes" werkte prima vroeger maar heden ten dage is een ferme en krachtige NEIN NEIN NEIN het enige wat nog over lijkt te komen.

Sliptong | 24-06-14 | 21:18

De schaamte zover voorbij dat zij reeds uit het zicht verdwenen is. Jonge mensenlevens rücksichtlos opofferen voor je eigen aanzien en baantjes. ALS, ALS er toch eens een godje zou zijn wat zou PraalFranz dan ongenadig hard de hel in geknetterd worden.

Rest In Privacy | 24-06-14 | 21:18

miko | 24-06-14 | 21:08

Inderdaad ja. Het militair-industriële complex heeft een afzetmarkt nodig en creëert hiervoor conflicten middels omkoping van de politiek. Klinkt gek, maar wat is in deze wereld nog gek.

Van Duyvenbode | 24-06-14 | 21:13

Mensen die daar zijn getraind ,zijn voor het grootste deel overgelopen naar de taliban.

Eurotokkie | 24-06-14 | 21:13

@Jim Lovell | 24-06-14 | 21:00
Ze gaan er geen een opruimen ze gaan er weer een aantal opleiden.
In Afghanistan de best opgeleide taliban strijders zijn oud politie agenten en militairen.

miko | 24-06-14 | 21:08

Baardmannetje heeft het door , die gasten leven in een andere tijd.

Eurotokkie | 24-06-14 | 21:06

Knusse baantjes voor PvdA'ers bij de VN wegen veel zwaarder dan zinloze doden.

smdyasc | 24-06-14 | 21:06

Knusse baantjes voor PvdA'ers bij de VN wegen veel zwaarder dan zinloze doden.

smdyasc | 24-06-14 | 21:06

Als je te weten kunt komen hoe die jihadisten te werk gaan en er wat kan opruimen, is het zeker niet zinloos. Maar je kan erop wachten, als die missie begint beginnen de pvda topreaguurderTs weer de zeiken over de zinloosheid ervan terwijl ze naar buiten kijkend de hoofddoekdragende dames langs zien paraderen in hun getto wijk en een topic verder klagen over de vrouwen, joden en homo onderdrukkende gevolgen van de Islam in hun woonomgeving.
Hypocriete gaylords, kom er maar in!

Jim Lovell | 24-06-14 | 21:00

@PrinsesStoepje | 24-06-14 | 20:51
Toch is ze ook wel lekker,... grr.
Laat haar even in command!

miko | 24-06-14 | 20:57

@Mastermattie | 24-06-14 | 20:35
Iedereen die gestemd heeft.

miko | 24-06-14 | 20:54

Nog maar een keer:
https://www.youtube.com/watch?v=7nm8aW7WOsc

PrinsesStoepje | 24-06-14 | 20:51

... enne Roemer, blijf eens van die drank af... zuipschuit!
Nederlanddraaitdoor | 24-06-14 | 20:45

Ik vonnum wel duidelijk. Roemer zegt gewoon dat de vorige missie zinloos was en nieuwe dus niet zinvol is.

FrankVeer | 24-06-14 | 20:50

vanRossem snapt nog niet dat je als minister een beleid moet verdedigen (in dit geval van de NAVO), dat hij als kamerlid (of als persoon) iets anders vindt doet er niet zoveel toe. Hij heeft die functie, dus hij moet het beleid uitleggen. Er 'iets van vinden', of er 'een mening' over hebben doet er niet toe, staat niet in z'n functie-omschrijving (iig niet als het om NAVO-missies gaat).

--sql error-- | 24-06-14 | 20:47

... enne Roemer, blijf eens van die drank af... zuipschuit!

Nederlanddraaitdoor | 24-06-14 | 20:45

Rusland beet zijn tanden er op stuk, nu komt Holland.

fleurtje | 24-06-14 | 20:44

Nieuwe missie naar Afghanistan is inderdaad echt iets waar het tot op het bot kaalgeschraapte ministerie van defensie op zit te wachten.... NOT!
Maar ja, de politici klooien maar wat aan betreffende dit departement. Maar dan die meningen op straat.... driekwart weet Afghanistan niet eens op de kaart aan te wijzen of weet waar het conflict ooit om begonnen is! Echt publiek om hier een mening over te vragen dus! Nederland wordt steeds dommer...

Nederlanddraaitdoor | 24-06-14 | 20:40

@miko | 24-06-14 | 20:34
Nee... iedereen welke PvdA, VVD of D66 heeft gestemd.

Mastermattie | 24-06-14 | 20:35

Stuur Suarez er op af. Die bijt ze allemaal de strot af.
Let op, heel Nederland tegen maar de politiek vind weer 'draagvlak'
Als dit door gaat heeft iedereen die gestemd heeft hier schuld aan.

miko | 24-06-14 | 20:34

De screenshot van z'n appel beschrijft de situatie nog het beste: "Geen service"...

Mastermattie | 24-06-14 | 20:30

Russen zijn communisten en al helemaal geen mensen! De DDR bestaat niet! Homo's moeten genezen worden. Het huwelijk geldt tot de dood. Draaikonten bestaan niet in de politiek. En nog veel meer.
Alsof ik niet flexibel ben!

nederburger | 24-06-14 | 20:29

Parel van het Zuiden | 24-06-14 | 20:23

Maar gelukkig komen er iedere week een dikke 500 kansenparels uit Eritrea binnen om ons land uit het moeras te trekken. En 80% mag blijven en als het aan Eurocommissaris Malmstrom ligt dan halen we de Noordafrikanen de volgende keer gewoon met een grote veerboot op omdat het zo gevaarlijk is op een bootje van de mensensmokkelaars. Wil de laatste productief werkende Nederlander het licht uitdoen a.u.b.?

eerstneukendanpraten | 24-06-14 | 20:28

Laten we die opiumbazen eens wat raketten geven, dan kunnen ze mooi die Russen uit de lucht knallen. Oh, wacht...

neemjemoederindemali | 24-06-14 | 20:24

Daar hebben ze in Den haag toch al geen reedt meer over te vertellen.Precies een meerderheid voor.Van tevoren al geregeld.Net als zoveel zaken waar ze er voor spek en bonen zitten te ouwehoeren.

van stampij | 24-06-14 | 20:24

"Als je de wereld wil veranderen/verbeteren moet je iets zoeken wat dicht bij huis ligt" Amen

Bluebook | 24-06-14 | 20:24

Het lijkt me gezien de oorlogszucht van de PVVDA verstandig om het defensiebudget stevig te verhogen. Overigens sowieso verstandig gezien de toenemende geopolitieke spanningen. Dit kabinet is schizofreen. Hoe kun je telkens op militaire missie willen als je tegelijktijd hard op het militaire apparaat bezuinigt?
.
Oh, wacht. Dit Kabinet denkt ook dat je met verhogen van belastingdruk een economie vlotgetrokken krijgt. Gevestigde politiek; verre van verstandig, maar wel "fatsoenlijk".

Parel van het Zuiden | 24-06-14 | 20:23

Dat land is alleen nog maar te helpen door er een hoge muur omheen te zetten.

eerstneukendanpraten | 24-06-14 | 20:20

Kort door de bocht van Rossem.
ISIS en aanverwante homo s schijten in hun broek als ze echte militairen tegenkomen, Mali binnen een paar weken had het vreemdelingenlegioen ISIS er uit.
Dus prima om preventief A. in te gaan.
Beter zou zijn dat de westerse troepen met z n allen starten in Noord Afrika en het hele zooitje ISIS en andere allah gekkies stelselmatig opruimen tot aan Zuid Afrika aan toe.
Gaat niet gebeuren uiteraard, pappen en nathouden, doei Europa.

Uw Verzekeringsadvis | 24-06-14 | 20:19

Nog steeds niets geleerd die politici..
Een normaal mens leert van zijn of haar fouten.
Deze oetlullen dus niet.
.
Zwakbegaafden heten zulke mensen in de volksmond en daar worden we dus door geregeerd.

Ommezwaai | 24-06-14 | 20:18

Nein! Nein! Nein!

dutchdj | 24-06-14 | 20:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken