Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GEERT WILDERS ACCEPTEERT ZETEL IN BRUSSEL

Kijk aan. Geert Wilders toch naar Brussel, aldus Hein Bruinhemd (sorry, makkelijk grapje) van EenVandaag. Of tenminste: hij accepteert zijn benoeming in het Europees Parlement. En dan komt er ruzie, want Greet wil niet weg uit Den Haag, Greet wil allebei de stoeltjes zelf vullen. En dat mag dus niet volgens de Europese regels. Maar ruzie is publiciteit, en publiciteit werkt altijd in het voordeel van Wilders. Dan kan de PVV-leider roepen dat iedereen hem probeert te dwarsbomen, tot in Brussel aan toe. Want dat hij écht een dubbelmandaat wil, dat gelooft volgens Raoul du Prédiker van de Azijnbode helemaal niemand. Wij ook niet, trouwens. Dat-ie ruzie wil om de publiciteit, dat geloven we dan weer wel. En ruzie is wat je krijgt, als het klopt wat EenVandaag beweert. Dankzij deze constructie kan GeenStijl wel columnist Hans Jansen behouden, hetgeen goed nieuws is voor zijn vele fans. Update: Wilders bevestigt zijn schaakzet, en Marine Le Pen heeft toch een Europese groep weten te vormen met PVV en FPÖ. Tegengestemd: Geert Wilders van de Groep Wilders stemde in november 2005 nog tégen het dubbelmandaat dat hij nu zelf ambieert. (via)

Reaguursels

Inloggen

Voor niks op Hans Jansen gestemd dus. Was gelijk de eerste en de laatste keer PVV. Fuck Geert.

knutsel | 11-06-14 | 09:14

Wilders: net zo onbetrouwbaar als de andere politici.

Wat we nodig hebben is een stevige generaal , een staatsgreep, onmiddellijk verlaten van de eu, invoering van de doodstraf voor landverraad en belediging van Nederland; en dan alle politici en de regering in een (show)proces veroordelen.

En daarna zien we wel weer verder.

Koos Knak | 11-06-14 | 07:55

Hoe dan ook Geert in Brussel is minder Geert in den haag en dat is een win win situatie.
In Brussel met die vrienden heb je geen vijanden nodig en iedere dag dat hij in Brussel zit verliest hij controle over de groene dampen die uit zijn klapvee opstijgen.
Dat wordt alleen maar leuker en spannender, ik verheug me erop!
Dus Knoops zet 'm op!

Frankasd | 11-06-14 | 00:46

@gutgutgut | 10-06-14 | 21:59
Ik probeer helemaal niet de holocaust te relativeren, lullullul.

Maar Wilders met Hitler vergelijken is stompzinnig. Of dacht jij van niet?

Lewis Lewinsky | 11-06-14 | 00:36

Dementeren bejaarden hebben af en toe nog goede dagen. Van Greet kan dat niet gezegd worden.

Andersom dag | 10-06-14 | 22:51

Ik lach me rot om al die Greet-fans die nog steeds geloven in de goede bedoelingen van die vent. Werkelijk hilarisch. Wel goed dat ze nog geen 20% van de stemmen hebben trouwens. Heel democratisch dat iedereen mag stemmen maar geef die fanboys en girls hun zin en de democratie in Nederland is meteen ter ziele.

Vieze ouwe lul van een aandachtshoer, die Wilders. Volgens mij begint hij nog in zichzelf als de Verlosser te geloven ook.

Overigens is die zal gewoon doodsbang dat andere PVV-ers in de EU het niet met hem eens zullen zijn en zich dan afscheiden van de PVV. Hij wil natuurlijk als de geit op de haverkist zitten. De man vertrouwt zijn eigen mensen niet eens.

TM | 10-06-14 | 22:19

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 17:12
"Dat gelul over Hitler is stompzinnig."
Jij probeert de holocaust te relativeren met verwijzing naar de RKK.
Dat is meer iets voor stormfront.nl.

gutgutgut | 10-06-14 | 21:59

En aandacht.

gutgutgut | 10-06-14 | 21:56

Het gaat deze aandachtshoer om geld en pluche.

gutgutgut | 10-06-14 | 21:56

Kijk aan: zo wordt de PVV tóch nog een gevestigde partij.
-
Na negen jaar je standpunt wijzigen is klein bier vergeleken met bliksem-standpuntwijzingen van sommige andere,oudere partijen die daar slechts negen maanden en soms zelfs (minder dan) negen dagen over deden...
-
(zullen wij het nog eens gezellig over het rekeningrijden hebben?)

bisbisbis | 10-06-14 | 21:54

En uiteraard oorverdovende stilte om het feit dat Dijsselbloem al een aardige tijd doodleuk twee regéringsposities vervult.

Renkum0317 | 10-06-14 | 21:47

vanhetvarken

Joris bestaat niet. Behalve aan sleutelhangers. Go on. Of lees die Welt onder POLITIK en dan AUSLAND .eetze vanhetvarken varken , kop is ook lekker.

Ik kook ook | 10-06-14 | 20:55

politici en draaien ? goh ...

iter | 10-06-14 | 20:31

OK, duidelijk, joris, het business model is gewijzigd, signing off.

vanhetvarken | 10-06-14 | 20:17

Ziet iemand wat ik nu getypt heb ?

vanhetvarken | 10-06-14 | 20:14

@SjoerdnSjaukje | 10-06-14 | 20:05

Type dat nog een keer.....

vanhetvarken | 10-06-14 | 20:10

Dit is groot nieuws?

SjoerdnSjaukje | 10-06-14 | 20:05

@Ik kook ook | 10-06-14 | 19:59
Wilt u mij even helpen aub, door te reageren op dit bericht, om mijn paranoïde idee weg te nemen, dat whatever ik type weggefilterd word.

vanhetvarken | 10-06-14 | 20:05

Nederland is voor 75 % zijn soevereiniteit al kwijt en de rest gaat het komende EU seizoen eraan.
Wilders moet zijn energie In Brussel inzetten en met andere kritische partijen zien door te breken.
NU in die Welt al het bericht dat Marine vader Le Pen verboden heeft op partij website zich te uiten.

Ik kook ook | 10-06-14 | 19:59

@Nieuws-Lezer | 10-06-14 | 19:47

Yep.

Waarom mogen Geert en Farage hun overtuiging niet laten horen daar waar het 'kiesvolk' dat wil.....

Waarom mag Farage niet door heel europa verkozen worden ?

Hypothetische vragen hoor.....

vanhetvarken | 10-06-14 | 19:54

@vasie | 10-06-14 | 19:23
Wellicht is een optie te wachten met stemmen totdat Jezus zich verkiesbaar stelt........

vanhetvarken | 10-06-14 | 19:48

Dat word nog eens spannend samen met Farage daar in Brussel. Ik zie het om eerlijk te zeggen wel zitten, zeker als ik eraan denkt dat Geert hun goed pissed kan maken!

Nieuws-Lezer | 10-06-14 | 19:47

@vasie | 10-06-14 | 19:23
Noem een politicus die steeds slechter betaalt wil worden en daar ook echt voor kiest.

vanhetvarken | 10-06-14 | 19:43

@propper1000 | 10-06-14 | 18:48
jij niet zo.

vanhetvarken | 10-06-14 | 19:40

@vasie | 10-06-14 | 19:23
Wie ?

Als Wilders 'dat baantje' niet neemt, geniet iemand anders van dat geld.....

vanhetvarken | 10-06-14 | 19:38

@Moonwarrior | 10-06-14 | 19:10

Heb begrepen, dat er in het Euro parlement nou niet echt zinnige zaken gebeuren, dat baantje kunnen u en ik er ook makkelijk bij doen.

Voordeel is ook, dat iemand die een echte baan heeft, nietde tijd heeft om steeds op en neer te 'fietsen' voor 'louter aanwezigheids aanmelding' bonus.

vanhetvarken | 10-06-14 | 19:17

Eh hallo Geert. Je bent vooral nodig in Nederland. Dus gewoon hier blijven.

Moonwarrior | 10-06-14 | 19:10

@De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 18:24
Wie had u dan in gedachten, die alles opgeeft van prive veiligheid tot dagelijkse bespotting ? Wie ?, wie ?.

vanhetvarken | 10-06-14 | 19:09

We spreken hier natuurlijk over een politicus die enorm veel tijd heeft vanwege zijn 'niet buiten mogen spelen', daarmee vervallen bezwaren tegen een dubbelfunctie, vanwege een 36 urige werkweek behoorlijk.

Probleem wordt natuurlijk wel, als Wouter Bos naast zijn gezin nog iets zinnigs wil doen (NOT).

Politiek gaat om een visie uit dragen, niet om dossier kennis alleen, 10-20% van de NL bevolking wil graag uitgedragen zien, dat er 'wat problemen zijn met het multi parallele culti fenomeen'

vanhetvarken | 10-06-14 | 19:00

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 18:24
Slettebak ziet het scherp!

propper1000 | 10-06-14 | 18:48

Als greet geen beveiliging meer krijgt legt men deze aards landverrader zijn bewegingsvrijheid en grote waffel lam.
Skunk57 | 10-06-14 | 18:12
Dus eerder Pim, daarna Theo en nu volgens je logica greet.
En daarna ummah of zoiets dergelijks?

bij gelegenheid | 10-06-14 | 18:33

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 18:12

Ja zeker. Maar niet Geert Wilders. Die clown heeft het al verkloot en overigens heeft hij absoluut niet de capaciteiten. Die 'clash of cultures' komt er wel, maar niet onder aanvoering van Wilders. De man is passé.

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 18:24

First Contact | 10-06-14 | 18:04
Ongezien een trojaans paard binnenlaten in de ministeries gaat niet lukken. Weet ik dan weer. (Want bolwerken van PvdA, CDA en VVD en owee, gij andersdenkende-gij, mijn/onze vijand, gij zult het bezuren dat ge niet binnen ons gutmensch-straatje denkt en handelt)
m.a.w.: best lastig voor rijksambtenaren om een ander geluid te kunnen inbrengen.
Hoe hier nu verandering in te willen aanbrengen? Mijns inziens dient een NPO het belang van het Nederlandse volk voorrang te geven.

bij gelegenheid | 10-06-14 | 18:22

@Skunk57 | 10-06-14 | 18:12
Als Wilders geen beveiliging meer krijgt, wordt hij vermoord. Door moslims of door linksfascisten.

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 18:14

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 18:08
Nee intrigant. Als greet geen beveiliging meer krijgt legt men deze aards landverrader zijn bewegingsvrijheid en grote waffel lam.

Skunk57 | 10-06-14 | 18:12

@De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 18:02
We zullen zien. Nederland verandert razendsnel. Het aantal buitenlanders neemt enorm toe. Op een gegeven moment komt er een reactie. Kan niet anders. En dan is het logisch dat Wilders MP wordt. Want hij is de enige die tegen de ongelimiteerde immigratie is.

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 18:12

@Skunk57 | 10-06-14 | 18:05
Je schreef: *Ik neem aan dat de EU nu voor zijn bewaking gaat betalen, zijn ze snel zat en zo lost zich alles uiteindelijk vanzelf op*.

Je zegt dus dat de EU zal stoppen met de beveiliging van Wilders. En dan *lost het zich vanzelf op*. Wat bedoel je daarmee, lafbek?

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 18:08

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 17:24

Doe even lezen en ga dan weer verder stoken.

Skunk57 | 10-06-14 | 18:05

Een paar jaar verder en nog staat de PVV in de kopgroep van de hedendaagse Nederlandse politiek. Geert is een prima strateeg. Wil je iets kapot? Dan kun je het beste van binnenuit beginnen. /parasiet modus on

First Contact | 10-06-14 | 18:04

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 17:54

Nope. Absoluut niet. Geen schijn van kans. Ik zou me rot lachen hoor maar het gaat nimmer gebeuren. Wil Wilders zelf ook niet dan moet hij verantwoording nemen. Besturen. Dat is toch een ander kaliber dan huilen van de zijlijn.

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 18:02

""Zijn boodschap komt nauwelijks aan in Nederland.
Nequebard | 10-06-14 | 17:45 ""

Gek,in Europees verband behoort de PVV tot de grootste partijen (4 zetels) daar waar PVDA en VVD er slechts 3 bezitten.
Op landelijk niveau doet deze partij het eveneens prima en behoort tot de grootste,ondanks dat je zelfs geroyeerd word als je erop stemt (FNV)..
Hoe de FNV het stemgedrag weet is vele malen gevaarlijker dan de stemmer die PVV stemt.

Zijn boodschap zien we elke zondagavond in Opsporing verzocht en lezen we dagelijks in de media als er weer een juwelier in stukken getrokken word.

The real Flex | 10-06-14 | 18:01

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 17:44

Vakkenvuller zijn deed ik inderdaad toen ik zestien was. Inmiddels toch iets opgeklommen dus helaas voor je. Daarbij ben ik tegen het dubbelmandaat voor alle politici. Je moet niet kiezen voor de PVV of D66 in de EP verkiezingen maar voor een Europese partij die jou vertegenwoordigd dus een Europese coaltie van socialisten, christenen, groenen, liberalen, of conservatieven en anti-Eu partijen.

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 18:00

@bij gelegenheid | 10-06-14 | 17:57
Pim.

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 17:58

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 17:54
Weet je nog wie vanuit een taxi schermde met: " ik word de nieuwe MP"...

bij gelegenheid | 10-06-14 | 17:57

@Nequebard | 10-06-14 | 17:45
Dank voor je uitgebreide antwoord.

Wilders moet provoceren, omdat de Nederlanders wakker moeten worden. Ze laten over zich lopen.

Wilders wordt de volgende MP.

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 17:54

Wilders is gewoon een rechtse zakken vuller, en dat betekent dat als je in de 2e kamer het werk niks voorsteld.

gerrit5042 | 10-06-14 | 17:52

""The real Flex | 10-06-14 | 17:20
Ah Wilders zegt dus dingen die hij anders bedoelt? Goede politicus. Of verdraai jij nu zijn woorden zodat hij zou zeggen wat jij wilt?
JackHair | 10-06-14 | 17:36 ""

Haha,als Wilders het LIVE in debat op TV heeft over radicale moslims dan kan je erop wachten dat enkele uren later bij Netwerk(nos) het woordje radicaal plots verdwenen is....en JA zo word je racist gemaakt op de slinkse NOS.
Ik verdraai niets ik constateer enkel !!

Rutte niet gezien in het JEUGDjournaal om de kindjes te vertellen dat ze niet bang moeten zijn dat HUN het land niet uitgezet worden....pure volksverlakkerij van het smerigste soort.

The real Flex | 10-06-14 | 17:52

@Nequebard | 10-06-14 | 17:45
Niks nieuws, dat gebeurde 15 jaar geleden al met Pim Fortuyn. Dezelfde smeerlappen gebruiken nu zijn boodschap voor pro-EU propaganda. En inmiddels rinkelen de alarmbellen over het aantal illegalen wat ons land binnenkomt.

First Contact | 10-06-14 | 17:51

JackHair | 10-06-14 | 17:39

LOL per maand :-) maar scherp!

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 17:51

yonthe | 10-06-14 | 17:45
Doelen bijstellen... Iets met 300k kiezers en verkiezingen EP.
En dit alles voor een leefbaar klimaat. Dat wel enzeau...

bij gelegenheid | 10-06-14 | 17:49

@Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 17:05
Zijn houding in het algemeen. Zijn weigering mee te doen aan de meeste debatten voor verkiezingen, en als hij al meedoet dan weet hij alleen met oneliners te komen (terwijl het een bijzonder intelligente man is die achter gesloten deuren kan praten als Brugman).

Maar ook zijn houding bij dat incident was een ramp. Hoewel ik het helemaal met hem eens was, wist ik ook dat het grootste deel van de Nederlanders weliswaar tegen meer immigratie uit islamitische landen was, maar dat deze uitspraak volgens diezelfde meerderheid te ver zou gaan. Wilders schoot zichzelf ook daar flink in de voet.

Wilders heeft een rebelse houding in het publieke debat. Hij wil eigenlijk alleen maar provoceren, maar Nederlanders willen helemaal geen politici die alleen maar provoceren. Zijn boodschap komt nauwelijks aan in Nederland. Dat, en niet onze vermeende steun voor immigratie en de Europese Unie, zorgt ervoor dat hij verkiezing na verkiezing verliest in de oppositie terwijl we het minst populaire kabinet sinds Colijn hebben.

Nequebard | 10-06-14 | 17:45

@De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 17:36
Hij hoeft alleen maar het volk te vertegenwoordigen. Dat kan best in twee parlementen. Volksvertegenwoordiger, dat is iets anders dan jouw beroep van vakkenvuller.

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 17:44

En zo stemde ik 15 jaar geleden PvdA (zal het nooit meer doen) jong,naïef en met andere belangen. Geert zit hopelijk met hetzelfde doel als zijn programma in de EU. Minder EU of liever helemaal uit de EU, dus wat is het probleem? Geert heeft toch geen privéleven dus dit baantje kan hij er prima bijdoen. Tenslotte dat ambtenarenapparaat heeft ons de afgelopen jaren alleen maar schulden gebracht...

First Contact | 10-06-14 | 17:44

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 17:36
Bedoeluh u nu dat er geen euro meer te besteden is om wat gekwalificeerd personeel te vinden en tevens; te betalen?
Kent u GW nog niet. Van horen zeggen heeft-ie koffers vol $dollars Nederland kunnen binnensmokkelen.

bij gelegenheid | 10-06-14 | 17:44

Wilders waait met alle winden, dat blijkt wel weer. Ooit tegen het dubbelmandaat gestemd, nu wil-ie zelf dat dubbelmandaat. Typisch gevalletje van meer, meer, meer...

Reykjavik | 10-06-14 | 17:43

@De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 17:28
Wat ik raar vind is dat er hoewel er op papier geen sprake is van een dubbelfunctie voor onze MvF, dat wel geldt voor ieder ander die een dubbele politieke functie ambieert.
Het zijn gewoon verschillende banen waarvoor verschillende petten gedragen dienen te worden.

Jackanders | 10-06-14 | 17:42

Ik doe zelf al 180-200 uur per week. Lijkt me al teveel.
De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 17:36

Best knap in een week van 168 uur.

JackHair | 10-06-14 | 17:39

propper1000 | 10-06-14 | 17:33

Ja wie niet. Maar kwaliteit hoef je dus niet te verwachten. Gewoon plucheplakken en graaien. Ja. Daar stemde mensen niet voor.

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 17:38

bij gelegenheid | 10-06-14 | 17:29

Tijd klungel. Of kan jij twee fulltime baantjes doen. 320 uur per week. Nee dank u. Ik doe zelf al 180-200 uur per week. Lijkt me al teveel.

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 17:36

The real Flex | 10-06-14 | 17:20

Ah Wilders zegt dus dingen die hij anders bedoelt? Goede politicus. Of verdraai jij nu zijn woorden zodat hij zou zeggen wat jij wilt?

JackHair | 10-06-14 | 17:36

17:08

"".Ik wil helemaal geen meer Marokkanen,maar absoluut zeker geen minder Marokkanen. ""

Zuchtt...wat wil je nou ?
Gaan we alleen in A'dam ff uit van de 43.000 Marokkanen dan doet fukiefukiedaad dat toch echt verZESvoudigen in slechts 20 jaar tijd.
Oftewel -we- krijgen er meer,meer en nog meer en dat is een feit.

The real Flex | 10-06-14 | 17:36

Ik zou het ook doen als ik geert was: lekker dubbel zakken vullen!

propper1000 | 10-06-14 | 17:33

Onze Geert heeft helemaal niet zijn handen vol aan de NL fractie van zijn pvv. Europa kan hij er dus makkelijk bij hebben

propper1000 | 10-06-14 | 17:32

Het doel heiligt de middelen. Toch?...............

propper1000 | 10-06-14 | 17:31

Hoezo opportunist? 2005 is wel erg lang geleden

propper1000 | 10-06-14 | 17:31

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 17:13
'Afgezien van het feit dat..'
Euhh, wat let GW om beide functies wél naar behoren te kunnen uitoefenen? Kan:
A/ gaan over extra beveilingsmaatregelen t.a.v. persoon. (En daarmee behorende kosten)
B/ behelsen dat men (de proEU elite)geen EUkritiek duldt.

bij gelegenheid | 10-06-14 | 17:29

Jackanders | 10-06-14 | 17:17

Kamerlid zijn, als je het goed wil doen althans, is meer dan een fulltime job. Je moet je stukken kennen e.d. een beetje blablabla is niet genoeg om impact te maken. Dat kan op GeenStijl misschien maar in de kamer word je geslacht als je je stukken niet kent. Alleen daardoor al is het onmogelijk om deze twee functies te combineren. Wil Wilders naar het EP prima, maar het is gewoon kiezersbedrog om beide te willen. Er zijn nog steeds mensen die in hem geloven.

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 17:28

"onnozele suggestieve beweringen"
En dan de nick die daar onder staat.
Mijn dag is weer goed.

Jackanders | 10-06-14 | 17:28

@Skunk57 | 10-06-14 | 17:23
Geef eens antwoord op de vraag.

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 17:24

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 16:33

Wat wil je met zulke onnozele suggestieve beweringen bereiken?? Is het je bedoeling anders denkende op een goedkope manier monddood te maken of trol je maar wat?

Skunk57 | 10-06-14 | 17:23

Aha,,,ruzie dat is wat Wilders nastreeft enkel en alleen om in de media te verschijnen ???
Is het dan nooit opgevallen dat de uitlatingen na wat (s)links gesleutel aan die zelfde uitlating (voorvoegsels expres weglaten zoals radicale voor (moslims of minder minder zo versleutelen dat het moet lijken alsof hier de Marokkanen weg moeten i.p.v er minder toe te laten (daar waar het daadwerkelijk omgaat
tja...wie maakt er dan ruzie op een slinkse achterbakse manier ?? Gelukkig na 10 jaar slinkse toneelspelletjes heeft de lezer(kiezer) dit in de gaten ,het werkt dus niet meer.

Wat wel werkt is dat net zoals CDA met Forza Italy samengaat in de EU enkel en alleen om meer zeggenschap en meer centjes te 'vangen'
Wat dacht je van de broedercombinatie VVD en D66 ??
Maarja als de PVV hetzelfde nastreeft zijn de rapen gaar.. sic zou Pim Fortuin dan zeggen ..

The real Flex | 10-06-14 | 17:20

@De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 17:13
Wie bepaalt dat dat onmogelijk is dan?
Brussel?

Jackanders | 10-06-14 | 17:17

Ondertussen weer in Den Haag stemt de PVV tegen de motie om raadsleden die zelden of nooit aanwezig zijn te korten op hun vergoeding. #WTF

Optelsommetje | 10-06-14 | 17:17

Baantjesjager!

Willem de Hijger | 10-06-14 | 17:17

Jackanders | 10-06-14 | 17:01

Het is warm. Aluhoedje niet op? Je loopt te zaniken over appels en peren.

Je kan het niet eens zijn met de Euro. Dat is je goed recht. Maar dat heeft niets te maken met de oplichting van Wilders. Hij belooft zijn stemmers iets in den Haag en gaat vervolgens flirten met Brussel. Afgezien van het feit dat hij onmogelijk de beide functies kan uitvoeren is het kiezersbedrog.

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 17:13

@Dolphi | 10-06-14 | 17:08
Jij wil evenveel Marokkanen, dus. Dat gaat niet lukken, want er komen er voortdurend bij.

En analyseer de holocaust eens, sukkel. Hint: tweeduizend jaar jodenbashing door de Katholieke Kerk gingen eraan vooraf. Want *de joden hebben christus vermoord*, aldus de kapelaans.

Dat gelul over Hitler is stompzinnig.

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 17:12

louperdeloup | 10-06-14 | 17:05

Als je in een utopie leeft zal het zo kunnen gaan. Er is alleen 1 heel groot probleem in de echte wereld. De eerste eerlijke politicus moet nog geboren worden.

JackHair | 10-06-14 | 17:11

CoffeePatch | 10-06-14 | 16:53

*zucht*

Het éne is een fulltime job, het andere, hoewel een zware klus, niet. Prima als Geert in het EP gaat zitten. Mensen hebben daarvoor gestemd maar het lijkt mij nogal evident dat hij beiden niet kan combineren. Ik kan ook niet tweemaal verkoopmanager zijn voor twee bedrijven. Het is gewoon teveel werk. Wel kan ik in een raad van commissarissen plaats nemen.

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 17:08

Lewis Lewinski,16.34 u .Ik wil helemaal geen meer Marokkanen,maar absoluut zeker geen minder Marokkanen. Die Wilders herinnert me te veel aan Hitler die qua Joden ook alleen maar minder,minder, minder riep en... de daad bij het woord voegde."Dat regelen we dan" werd in 1942 werkelijkheid.

Dolphi | 10-06-14 | 17:08

Dat zouden er meer moeten doen. Het EU parlement heeft de belangrijkste taken van onze regering overgenomen. In feite zitten in de 2e en 1ekamer niet meer dan veredelde provinciale-statenleden. Hebben ze zelf goed gevonden. Maar nu is het zaak dat de 2e kamerleden, waarvan de kiezer denkt dat ze nog veel invloed hebben, proberen die invloed terug te halen door ook zitting te nemen in het EU parlement. Zo dicht mogelijk bij het vuur en zo open mogelijk. De kiezers krijgen dan inzicht hoe onze politici werkelijk stemmen, waarvoor en waarop. Het liegen en bedriegen naar de kiezer wordt zichtbaar.

louperdeloup | 10-06-14 | 17:05

@Nequebard | 10-06-14 | 16:56
Waar doel je op, als je zegt dat Wilders zich steeds gekker gaat gedragen? Op minder, minder?

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 17:05

Greet is een plucheplakker en ziet nu de mogelijkheid om dubbel te graaien. Geen andere verklaring houdt steek.

De Treinende Rechter | 10-06-14 | 17:05

@De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 16:34
Alleen al het feit dat er niks over te vinden is, doet bij mij op zijn minst de alarmbellen rinkelen.
Ordinaire omkoperij is alles waar Brussel op drijft.
Schandalige salariëring en arbeidsvoorwaarden is alles waar dat chocoladesigaretjesverbiedende volk op draait.
Vroeg of laat gaat dat 'bek houden, wij weten het beter gedrag' zich wreken.
Zeg nu zelf, een paar Belgen die bewezen niet in staat zijn gebleken het eigen landje bij elkaar te brengen, laat staan te houden, die willen nu een heel continent hetzelfde liedje laten zingen.
Een slechte Belgenmop is het, die hele EU.

Jackanders | 10-06-14 | 17:01

Een hele berg keien rolt ondersteboven bij de naam alleen al.
Paniek onder de trage padden met hun dunne gifspuitjes in het weide landschap.Meh.

Ik kook ook | 10-06-14 | 16:59

@Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 16:18
De reacties tegen hem gaan te ver, maar hij gaat zelf ook te ver. Hij kiest er namelijk bewust voor om zo schokkend mogelijk te zijn in alles wat hij doet, en dat ondermijnt zijn geloofwaardigheid op zo'n manier dat steeds minder mensen op hem willen stemmen.

Ik stem ook niet meer op de kandidaat Wilders, alleen maar op partijgenoten waarvan ik denk dat ze tegen hem in zouden durven gaan. Laatst bijvoorbeeld Marcel de Graaff. Wilders heeft voor mij enorm afgedaan door zich steeds gekker te gedragen, en ik ben daar niet de enige in. Helaas zijn de meeste anderen die vinden dat Wilders er teveel een show van maakt ook geneigd om op hele andere partijen te stemmen, waarmee ze de status quo telkens ondersteunen.

We hebben gewoon een anti-establishment rechts-conservatief alternatief nodig, iemand die min of meer dezelfde standpunten heeft over de Europese Unie en immigratie maar die zich niet laat verleiden tot allerlei gekke stunts. Een Farage.

Nequebard | 10-06-14 | 16:56

Dubbele loyaliteit die man, ik zeg... paspoort afnemen en voorgoed naar Brussel.

kicktherabbit | 10-06-14 | 16:51

@Thoth | 10-06-14 | 16:36
Ook ik neb op de heer Jansen gestemd en dat ondanks dat ik de heer Jansen te aardig vond voor Brussel.
Maar achteraf is de heer Wilders toch misschien beter bestand tegen Brussel.

BBmetR | 10-06-14 | 16:50

-weggejorist en opgerot-

lilmonkey | 10-06-14 | 16:46

Nu komt de ware aard van Wilders naar boven. In Het EU parlement kan hij totaal niets voor elkaar krijgen. De anti-EU partijen zijn in de minderheid. Ze kunnen wel tegen stemmen, maar wat bereiken ze er mee? Inderdaad niets. Wilders is gewoon een gore leugenaar, zoals de rest in Den Haag/EU, hij zit er voor 1 ding: eigenbelang.

JackHair | 10-06-14 | 16:45

CoffeePatch | 10-06-14 | 16:39

Nee, dat heeft hij dus niet. Hij heeft een speciale functie die inderdaad onderdeel uitmaakt van zijn dagtaken. Lees nu eens. Hoe dan ook voorzitter zijn van de eurogroep is geen fulltime functie en daar deel van uitmaken hoort gewoon bij zijn functie. Daar komt nog bij dat het best een eer voor ons landje is.

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 16:45

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 16:36
O, geen stemrecht. Dan is het een andere functie dus heeft Dijsselbloem en dubbelfunctie.

CoffeePatch | 10-06-14 | 16:39

Bij deze stel ik me kandidaat om zijn functie in de tweede kamer over te nemen.

Botte Hork | 10-06-14 | 16:39

Goed zo, pruik! Maar daar dan ook, hebben we hier minder last van je.

Draaikolk | 10-06-14 | 16:38

Geert doet gewoon alles voor het moederland. Tenslotte is zijn vriend Putin ook klein begonnen.

vast goed | 10-06-14 | 16:38

Zijn hoofddoel is internationaal opgaan. Op zich is dat slim daar veel meer landen die politieke kleur naar zich hebben toegetrokken met de laatste EU verkiezingen. Ook bv Denemarken met zijn Dansk Folkeparti ging van 15% naar 26%.
Misschien een vervanger regelen in den Haag.

duitse herder | 10-06-14 | 16:38

Wilders was tegen dat dubbelmandaat. Dat kan. Het is inmiddels zo'n 10 jaar terug. Nu is hij door verloop van de tijd wat doortastener geworden. Dus wat mij betreft, ga. Maar wat mij betreft had het beter Hans Jansen in het EP gekozen kunnen worden. Op hem had ik namelijk gestemd...

Thoth | 10-06-14 | 16:36

CoffeePatch | 10-06-14 | 16:23

Omdat de president geen stemrecht heeft. nl.m.wikipedia.org/wiki/Eurogroep

Lees eens wat voordat je wat roept.

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 16:36

@Dolphi | 10-06-14 | 16:35
Ik begrijp dat jij meer Marokkanen wil. Duidelijk.

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 16:36

Ik concludeer dus dat Wilders schijt heeft aan Europese regels.(al jaren).Dat neemt dus niet weg dat die regels EERST op de helling moeten als hij 2 functie's tegelijk wil vervullen.Leuk te ontdekken wie van de 2 machten hem het eerst de bons geeft,de 2e kamer of het EU-parlement. Oftewel : Wie kent zichzelf in deze de meeste macht toe. Maar ach het is maar een schaakspelletje hoor en wie schaakmat komt te staan van dit trio,interesseert het publiek absoluut niet.Wat betreft Wilders: Schouders ophalen en doorlopen,al sinds die Marokkanen-uitspraak van hem. Eerst moet die daarvoor door het stof,voor ik (en de meerderheid met mij) hem ooit nog serieus neemt.

Dolphi | 10-06-14 | 16:35

Jackanders | 10-06-14 | 16:18

Oh is dat zo. Ik heb daar nog nimmer iets over kunnen vinden jij wel?

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 16:34

@Skunk57 | 10-06-14 | 16:32
Zit jij Wilders nu dood te wensen?

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 16:33

de motie-Van Bommel/Verhagen over het wegnemen van belemmeringen voor een dubbelmandaat (30303, nr. 8);

In stemming komt de motie-Van Bommel/Verhagen (30303, nr. 8).

De voorzitter:

Ik constateer dat de aanwezige leden van de fracties van D66, GroenLinks en de Groep Wilders tegen deze motie hebben gestemd en die van de overige fracties ervoor, zodat zij is aangenomen.

Het stemmen tegen het wegnemen van belemmeringen betekend toch niet dat je tegen het dubbelmandaat bent?

Bvotje | 10-06-14 | 16:33

Ik neem aan dat de EU nu voor zijn bewaking gaat betalen, zijn ze snel zat en zo lost zich alles uiteindelijk vanzelf op.

Ik wens hem veel succes, die vluchtende blonde verrader.

Skunk57 | 10-06-14 | 16:32

Tjongejonge, de complottrollen vliegen weer laag vandaag.

Kapitein Sjaak Mus | 10-06-14 | 16:30

@ Korsna
Als je je aluhoedje op hebt kan je niks gebeuren. Dus je weet wat je te doen staat.

baba4oog | 10-06-14 | 16:26

Zolang de procedure niet is beëindigd kan Wilders beide zetels innemen. Het komende halfjaar zit hij dus op twee zetels. Of langer.

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 16:26

De beste manier om mensen weg te jagen. Ongevraagde bagger opstarten. Doeiiiiiiiiii

niks mis mee | 10-06-14 | 16:26

Als hij had gezegd dat hij naar Brussel zou vertrekken dan had hij nog veel meer voorkeurstemmen gehad van iedereen die hem zat is.

Simon_GS | 10-06-14 | 16:26

Heeft Marine lePen al afstand genomen van haar vader?

Einde van de Domheid | 10-06-14 | 16:25

De Kiesraad geeft te kennen dat Wilders voorlopig beide zetels kan innemen, zowel die in Nederland als die in Brussel.
www.bnr.nl/?service=player&type=ar...

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 16:25

@ Wenna | 10-06-14 | 16:05
Van binnenuit bestrijden werkt het beste, echt. b.v. stemmen over verhoging van je salaris moet je aan sceptici overlaten: gaat het niet door.

TheseDays00 | 10-06-14 | 16:24

een dubbelmandaat ... mmm dat is toch zoiets als 2 nationaliteiten .... wie was daar nou alweer tegen??

gentle_giant_58 | 10-06-14 | 16:23

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 16:12
Geen dubbelfunctie? Maar waarom neemt de staatssecretaris van Financiën dan de plek van Dijsselbloem in als vertegenwoordiger van Nederland bij de bijeenkomsten van de eurogroep.

CoffeePatch | 10-06-14 | 16:23

Prima, als Geert in Brussel zit loopt de Haagse tak in de soep zonder leiding en vice versa. En gefeliciteerd met de samenwerking met die neo nazi partijen in Europa, dan weten de Joodse geldschieters in iedere geval eerlijk waar ze aan toe zijn.

WaarDeWindWaait | 10-06-14 | 16:21

Pfffff, de geblondeerde relnicht Wilders met zijn bruine vriendjes. Wat een stelletje clowns!

Alhoewel ik het met veel van de kritiekpunten die Wilders naar voren brengt eens ben, zou ik dus nooit op Wilders of de PVV stemmen omdat hun 'oplossingen' simpelweg niet liberaal/libertarisch genoeg zijn.

Xirdalan | 10-06-14 | 16:21

Het is niet te geloven dat Geert de een na de ander verkeerd inschat en toch electoraal blijft groeien.
Geert als je geen slap washandje bent met draaivaan-neigingen dan zeg je NU de samenwerking met FN op TOTDAT papa eruit is gezet!!!
Anders weet je niet eens meer wat een glijdende schaal is.

Einde van de Domheid | 10-06-14 | 16:21

@De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 16:14
Zelfs bij het benoemen schiet hij de laatste tijd tekort. Hij maakt het erg moeilijk voor de meeste Nederlanders, die toch nog een beetje vastzitten in het dogma van het normatief multiculturalisme en de Europese integratie, om zich los te weken van die ideeën en zelf na te gaan denken. Hij heeft wel een steeds trouwere aanhang, maar het is ook een steeds kleinere aanhang.

Misschien moet ik hem gewoon een nette brief schrijven waarin ik hem dit uitleg. Hij speelt niet alleen met zijn eigen toekomst, maar ook met de toekomst van Nederland. Hij jaagt potentiële kiezers naar de progressieve middenpartijen, en die partijen verkopen Nederland aan de hoogste bieder.

Nequebard | 10-06-14 | 16:21

Ik snap Geert wel. Die wil liever vaker bij zijn vriendjes van FN, FPO zijn. Het is je gegund Wilders.

mocroGS | 10-06-14 | 16:20

@De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 16:12
Geen dubbelfunctie, behalve op de loonstrook.
Mooi man, dat EU-feestje.

Jackanders | 10-06-14 | 16:18

@Nequebard | 10-06-14 | 16:06
Politieke processen tegen Wilders: dat gaat te ver.
Exhibitionistisch in kolonne aangifte tegen hem doen: dat gaat te ver.
Wilders met de dood bedreigen: dat gaat te ver.

Doe je prioriteiten eens op orde krijgen, dude.

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 16:18

We moeten gewoon alles, maar dan ook alles in de strijd werpen om ruzie te maken met de E.U., zelfs als dat de heer Wilders is. Dus: hup Geert.

matrixbluepill | 10-06-14 | 16:16

@Botte Hork | 10-06-14 | 15:54
Waarmee ik niet de pvv of Geert wil afzeiken. (Geert, het beste man, flink ranten daar in Nazi-Brussel)
Maar zijn partij heeft het gewoon verloren. Zeker door het gebrek aan opkomst van de luie achterban. #feit

Tijd voor een ietwat genuanceerdere partij á la UKIP.
Tijd voor een Nederlandse versie van Nigel Farage.

Botte Hork | 10-06-14 | 16:15

Geert wist het van tevoren, hij doet het alleen om te rellen en lijkt daarmee meer op het probleem dat hij wil bestrijden dan ook maar enigszins helpt. Richt je op de inhoud of kap ermee. Op deze manier help je niks en niemand behalve steeds kortstondige illusies waarin men de frustratie van de dag in kwijt kan. En zo verder gaan en zal het je ook nooit lukken om iets gedaan te krijgen.
.
De pessimist zou bijna denken dat Geert het alleen maar nog doet om geld en macht.

ik doe ook mee | 10-06-14 | 16:15

Nequebard | 10-06-14 | 16:06

Precies. Het schiet niet op met Wilders. Waar ik het best met hem eens ben op sommige punten weet altijd heel slim enkel te benoemen en maakt hij uitvoeren onmogelijk.

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 16:14

En Hans Jansen de nieuwe fractie leider van de PVV in de tweede kamer.
Make my day.

the Jackdawn | 10-06-14 | 16:13

-weggejorist-

Korsna | 10-06-14 | 16:12

Jackanders | 10-06-14 | 16:08

Dijsselbloem. Die is voorzitter van de eurogroep. Oftewel de plek waar alle ministers van financien in de eurozone in plaats moeten nemen. Geen dubbelfunctie. Onderdeel van zijn functie.

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 16:12

Het EU-parlement is toch een luizenbaan? Moet niet zo moeilijk zijn dat te combineren.

Rest In Privacy | 10-06-14 | 16:11

-weggejorist-

Korsna | 10-06-14 | 16:09

Hoeveel stoeltjes heeft die 'geweldige' pipo van financiën ook alweer?
Gelden daar andere regels voor?

Jackanders | 10-06-14 | 16:08

Jammer, ik had erg graag Hans Jansen in het EP gezien.

DerUnterMensch | 10-06-14 | 16:07

Het definitive bewijs is geleverd: Brussel is een baantjesmarkt waar je zonder wat te doen veel geld toegeschoven krijgt. Ik blijf jaloers op de mensen die het voor elkaar krijgen.

TheseDays00 | 10-06-14 | 16:07

Zonder Geert in Nederland kan de PVV wel opdoeken.

De enige winnaar bij dit bericht is de islam.
Nederland glijd nóg verder af. Verder en verder en verder.

Botte Hork | 10-06-14 | 16:06

Wilders gaat veel te ver. Hij heeft inhoudelijk gelijk, maar over de inhoud hoor je hem nauwelijks. En als je hem hoort, dan hoor je vooral infantiel geschreeuw. Wilders doet niet alleen zichzelf tekort door zich moedwillig als een clown te gedragen, maar heel Nederland. Want de problemen die hij opmerkt en de oplossingen die hij aandraagt, worden nu in de media gelijkgesteld met de man. En als men niet op hem wil stemmen om zijn gedrag, dan kan men verder alleen stemmen op partijen die óf apathisch óf voor nog meer immigratie en de Europese Unie zijn.

Een paar jaar geleden vond ik hem een mogelijke redder van Nederland, maar nu heeft hij zich zo dicht bij het randje gezet dat ik eigenlijk hoop dat hij binnenkort vervangen wordt door iemand die wel stabiel en rustig kan debatteren.

Nequebard | 10-06-14 | 16:06

Lekker hypocriet eerst van Europa af willen en dan een zetel in nemen in de dictatuur.Uitkotsen dat volk met dubbele bodems.

Wenna | 10-06-14 | 16:05

Alleen al heerlijk zielige gemekker van al die kneusjes hierboven is de actie van Wilders dubbel en dwars waard. Go for it en zet de boel maar lekker op z'n kop!

milky bar | 10-06-14 | 16:05

Geert Wilders op twitter: *Vandaag dient prof mr Knoops een verzoek tot nietigverklaring verbod op dubbelmandaat in bij het Hof van Justitie EU. Versnelde procedure*.
twitter.com/geertwilderspvv/status/47...

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 16:05

Al die anti-Wilders roeperts kunnen verdacht goed in de geest van Geert kijken.
.
" Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten? "

Parel van het Zuiden | 10-06-14 | 16:04

Maar goed dat Geert er is. Waar moesten "onze" media anders nog tegen ageren of diepgravende onderzoeksjournalistiek tegen plegen!
Tegen "onze" voortreffelijke regering in Den Haag? Het bijna perfecte EUropa? Of de andere hoera-dingetjes die den multiKul ons iedere dag weer brengt?

Jan Passant mk2 | 10-06-14 | 16:04

Ik begrijp heel goed dat Wilders niet nog een keer een politiek proces wil meemaken.

Het Europese Parlement beschermt hem hiertegen.

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 16:03

Dit stukje is de exponent een nationale hobby: de psychiater van Wilders spelen:

--> Wilders doet [.. insert..] alleen maar om [.. eigen diagnose invullen..].
--> Wilders wil [.. insert..] omdat hij [.. zelf diagnose stellen..].
Vandaag op GeenStijl:
--> Wilders wil [een dubbelmandaat] alleen maar om [ruzie/de publiciteit/te kunnen roepen dat iedereen hem dwarsboom].
Gaap. Snurk. Ronk. Zzzz.

KoninginWildemina | 10-06-14 | 15:59

Geert 'ik wil twee keer betaald krijgen' Wilders.

Dack Janiels | 10-06-14 | 15:58

Het eindeloze gezeur, de exhibitionistische aangiftes en de politieke processen tegen Geert Wilders in Nederland drijven hem naar het Europese Parlement.

*Hup Geert*

Lewis Lewinsky | 10-06-14 | 15:58

-weggejorist-

Korsna | 10-06-14 | 15:57

Sterph autoplay sterph!

Botte Hork | 10-06-14 | 15:56

De enige die daar beter van wordt is Geert

Ronman2k | 10-06-14 | 15:56

Het raakt mij diep dat ik hier elke keer weer getrakteerd wordt op SBS tokkienieuws op de autoplay.

Harry Turtle | 10-06-14 | 15:56

Tsja, Geert heeft in 2002 zelf ingestemd met de wijziging van de Kieswet en in 2005 was hij tegen een motie die het dubbelmandaat weer mogelijk zou maken. En nu lopen klagen dat het niet mag van "Europa". Aandachtshoer...

bvdbos | 10-06-14 | 15:55

Laten we het anders eens over Barroso's gratis vakanties hebben op de luxe Middellandse Zee jachten van Griekse rederij tyconen.

Conan de Rabarber | 10-06-14 | 15:55

-weggejorist en opgerot-

Korsna | 10-06-14 | 15:54

De blonde fürher wil het zinkende schip verlaten en nog ff cashen voordat hij voorgoed verdwijnt met een gevulde bankrekening en een facelift naar Argentinië.

Op zich logisch.

Botte Hork | 10-06-14 | 15:54

@barabats: wat loop je nou te raaskallen over een veroordeling, dit stukje gaat over Europa?

Dhr. de Wit | 10-06-14 | 15:53

Wat is dat voor gekut dat iedere keer als ik geenstijl aanklik er zo'n kutfilmpje automatisch gaat opstarten ??

wielmoer | 10-06-14 | 15:53

Er zijn heel veel dingen die niet mogen van Brussel. Daarvan komen er ook nog steeds meer, iedere dag weer, valt te verwachten. Dat is een van de vele redenen dat Wilders zoveel stemmen krijgt.

Ondanks dat de beschaafde mensen achter hun fatsoenskloof vanuit hun hogere opleiding en verstandiger denkramen daar zo "foei" over roepen. Met holle luide stemmen. Of misschien juist wel precies daarom.

Jan Passant mk2 | 10-06-14 | 15:51

@Uw Verzekeringsadvis 15:45: daar heeft ie geen reden toe. Vrijspraak betekent weer een mooie overwinning op het systeem; een veroordeling maakt hem weer tot de underdog, iemand die ondanks alle tegenwerking dapper door blijft strijden tegen de multikul. De straf zal een boete of voorwaardelijke straf zijn; zijn democratische rechten inperken of zelfs de partij verbieden, dat durft niemand nog te eisen. Hoe dan ook, hij wordt er alleen maar beter van

Muxje | 10-06-14 | 15:51

"Dit raakt mij diep.."

zuurkool | 10-06-14 | 15:50

Geert Wilders van de PVV die ruziemaakt vanwege een dubbelfunctie die hij graag in Brussel wil vervullen. Het moet niet veel gekker worden.

kicktherabbit | 10-06-14 | 15:50

Toch goed om te zien dat Geert ook nog volledig zelfstandig een relletje weet te veroorzaken in plaats van ze op een zilveren schaal aangeleverd te krijgen door het zoveelste Mocro "incident".

Parel van het Zuiden | 10-06-14 | 15:50

wat een prutser.... hij probeert dus op deze manier vervolging te dwarsbomen (minderminder)... triest... wees gewoon een vent en sta achter de uitspraken die je doet!
.
Maarja we wisten natuurlijk al lang dat Geert een misselijkmakend manipulatief mannetje is, die nu probeert aan de rechtsgang te ontkomen... maar dat gaat niet lukken!!
.
Het wordt tijd voor een echte veroordeling (celstraf) van deze prutser!

bArAbAts | 10-06-14 | 15:50

En dat is nou net Greet ten voeten uit, energie in een kansloze missie steken. Hij weet gewoon donders goed dat hij geen poot aan de grond krijgt. En gaf hij niet ooit zijn zetel in de Haagse gemeenteraad op omdat hij dit niet met de 2k kon combineren?

Pavlova | 10-06-14 | 15:49

*zucht*

Het kost een hoop en dan heb je ook niets. Maar vertel wat gaat Geert dan eventueel doen daar in het Europees Parlement. Beetje schreeuwen voor de bühne. Flink wat centen toucheren. En verder?

De Koreaanse Slet | 10-06-14 | 15:49

Ton Elias vult ook met gemak twee zetels, waarom zou Geert dat niet kunnen.

Conan de Rabarber | 10-06-14 | 15:47

Mooi hopelijk kotsen ze hem daar ook gauw uit

stipjes | 10-06-14 | 15:47

... en volgende maand wordt bekend dat hij Denhaag verlaat.
(en al die pvv-schaapjes zijn er met open ogen in getrapt.)

--sql error-- | 10-06-14 | 15:47

Zet die autoplay eens uit van dat SBS filmpje.

logisch | 10-06-14 | 15:46

Daar naast bestaat er ook nog de theorie dat G. bang is voor de rechtszaak i.z. het Minder Minder, als EP lid schijn je vrijstelling te krijgen voor rechtsvervolging.

Uw Verzekeringsadvis | 10-06-14 | 15:45

Jammer dat 'ie er niet zoveel mee bereikt, want het wordt toch geblokkeerd door de heersende macht.

Ars Vivendi | 10-06-14 | 15:44

-weggejorist-

lijstnegen | 10-06-14 | 15:44

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com