Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PvdA lanceert EU campagnesite over Geert Wilders

Goeie timing. De PvdA lazert in de nieuwe peilings naar tien zetels en nog maar 7% van Nederland zou op de sociaaldemocraten stemmen. En op hetzelfde moment lanceert de Afdeling Gelikte Demagogie van de PvdA een campagnewebsite voor #EU2014, waarop alle Vrienden van Wilders in Europa zijn verzameld en hun onfrisse quotes achterlijke xenofobie wordt uitgelicht. Vet handig! Nou weet iedereen meteen met wat voor nare lui Greet zich inlaat. Daar worden we namelijk nog niet vaak genoeg op gewezen. Handig ook voor de PvdA zelf. Want zo heeft niemand het over de vijf huizen in vier landen van Europese fractievoorzitter Thijs Berman. Of het contant betaalde huis van Didi. Of over hoe de PvdA Eurofractie vechtend over straat rolde en pas tegen de kansel van de rechter tot stilstand kwam. Over hoe het hilarische voorstel van de opportunistische lijsttrekker Paul Tang voor een 'Europese werkloosheidsnorm' nogal pijnlijk wordt weggehoond door mensen mét realiteitszin. Jup. De Woest Verongelijkte Vrienden van Wilders in Europa zijn een geschenk en een zegen voor de PvdA. Want waarom zou je zelf een Eerlijk Verhaal bij elkaar liegen, als je ook een ouderwetse 'jamaarhullie!' kan doen? Succes gegarandeerd! Als iemand zich nu geroepen voelt om een vriendenvanspekman.eu te maken, het wordpress-thema is hierrr af te halen.
GroenLinks: Achgos. Tuinkabouter van Ojik heeft last van dezelfde Calimeroreflex als de PvdA.
PVV: De Gevreesde Leider van de Europese Fascisten slaat KEIHARD terug. Met een grapje.
Update: Daar is de conceptversie al: DeVriendenvandePvdA.

Reaguursels

Inloggen

Shareholder II | 12-05-14 | 00:06
U vertoont "blind geloof".
En we hebben al zoveel reli's.

gutgutgut | 13-05-14 | 00:44

G. Raayer | 11-05-14 | 20:50
"de linkse verovering van Nederland heet "rechtsstaat" "
De rechtsstaat voor gesteld als linkse politieke correctheid.
De bedenker hiervan leidt aan politieke paranoia of delft regelmatig het onderspit in strafzaken.
Ga in therapie.

gutgutgut | 13-05-14 | 00:36

G. Raayer | 12-05-14 | 01:08
"kampregels door dezelfde soort fascisten opgesteld. Er is GEEN vrijheid."
Ligt het misschien toch ook aan je thuissituatie?
"Waarom denkt u dat de PVV Partij Voor de Vrijheid betekent? "
Partij van de Verlosser van de Boze, uiteraard.

gutgutgut | 13-05-14 | 00:21

De PvdA site is veel te tam. Er ontbreekt nogal wat belastende informatie over het Wilders Armee Fraktion.

gutgutgut | 12-05-14 | 20:09

Beste lezers, we moeten de PVDA de grond in prijzen. Nog minder, minder zetels. Prijs die Melkert hemelhoog, vertel dat het zo,'n geweldig man is geweest tijdens Fortuyn! Dat Samsom zo,'n subliem politicus is, dus eigenlijk niet kan falen! Zodat we De Partij van de allochtonen eindelijk met 1 of 0 zetels kunnen begroeten op 22 mei. De hemel zij geprezen en hij kan van mij dan ook nog gebruik maken van die 72 maagden. Hij is per slot weer vrijgezel. PVDA in de EU MINDER, MINDER, MINDER, stemPVVVVVVVV,

streber | 12-05-14 | 18:59

Wat een zielig stukkie mens is die Spekman zeg. Kom eens met argumenten.

joubert | 12-05-14 | 16:49

Wat zijn het toch .. ZIELIGE KLEUTERTJES.. die PVDA.
Dat ze nog zoveel praatjes durven te hebben, ze hebben bijna géén zetel meer over... Ná 22 Mei al helemaal géén meer.

Ik stem op de PVV... doe ik trouwens altijd !!

ANGEL70 | 12-05-14 | 13:34

Hoe dan ook.. Meer Wilders.
Minder PvdA. Minder EU. Zeker nu.

GeefDeWaarheidNKans | 12-05-14 | 11:47

Voor Spekboezeroen gaat de kiezer nog meer nivelleren! Minder . . . Minder . . . Minder zetels voor de PVDA! Op naar de 0 zetels!

Tis nie waar! | 12-05-14 | 09:29

LibertasSimplex | 11-05-14 | 20:52

u 'begrijpt' het niet en uw kreet verraad uw trolzijn wat u probeert te ontkennen om bij naivere lezertjes naar binnen te kunnen komen met uw leugens. Vrijheden in een rechtsstaat, alles tussen aanhalingstekens, is voor de autochtone burger niks anders dan de kampregels door dezelfde soort fascisten opgesteld. Er is GEEN vrijheid. Waarom denkt u dat de PVV Partij Voor de Vrijheid betekent? Hè, nu heb ik het al verklapt

G. Raayer | 12-05-14 | 01:08

Demoniseer er maar op los, Von Spekman. Mijn stem is voor de PVV.

Shareholder II | 12-05-14 | 00:06

Greet heeft ruzie met zijn brein, (Bosma) #hetbrokkeltsteedsverderaf

Frankasd | 11-05-14 | 22:59

Maar Harry Potter begint.
LibertasSimplex | 11-05-14 | 20:30

Ja sprookjes zijn duidelijk uw niveau!

Prins Pils | 11-05-14 | 21:30

LibertasSimplex | 11-05-14 | 20:51

Dat klopt niet!
U bent juist degene die hier zonder enige onderbouwing dingen loopt te roeptoeteren en als ik dan om onderbouwing vraag zielig gaat roepen: Uitleggen doe ik het niet. Geen zin in."
Maar uw laatste zin om 20:52 klopt wel!
Onze Geert (VZMH) heeft inderdaad altijd gelijk!
Gaat u dan toch nog verstandig worden?

Prins Pils | 11-05-14 | 21:27

G. Raayer | 11-05-14 | 20:50
Zo is het! Weg met onze fundamentele vrijheden want Geert hep gelijk!1!

LibertasSimplex | 11-05-14 | 20:52

Archy Bunker | 11-05-14 | 20:42
Ik ook niet. Ik deed Prins Pils na en jou, door leeg, obligaat om onderbouwing te roepen en dan "dom" te zeggen.

LibertasSimplex | 11-05-14 | 20:51

LibertasSimplex | 11-05-14

de linkse verovering van Nederland heet "rechtsstaat", de vervanging van de voormalige natiestaat dus net als in de rest van Europa, dus hoe minder Wilders om de "rechtsstaat" geeft hoe beter dat is. Het kan het vuur in....

G. Raayer | 11-05-14 | 20:50

Vind het zelf,geen probleem!!

Archy Bunker | 11-05-14 | 20:42

@ Archy. Dan kies je toch een andere nick? Ik vind dat niet echt een onderbouwing. Beetje dom he.

LibertasSimplex | 11-05-14 | 20:36

-weggejorist-

Archy Bunker | 11-05-14 | 20:33

Libertas:20:26 Ja leuk he,Archy met een y,kon niet de ,nick, gebruiken met een i.e omdat die blijkbaar nog steeds ingelogd is.Heb i.e al heel lang niet meer gezien,dus dan maar zo.Kijk zo ,simpel, is het.

Archy Bunker | 11-05-14 | 20:32

Maar Harry Potter begint.

LibertasSimplex | 11-05-14 | 20:30

Lol. Archy met een y.

LibertasSimplex | 11-05-14 | 20:26

Inderdaad,een mooi partijtje tennis hier.De een stelt een vraag,en de ander weigert te antwoorden.Volgens mij zit ie er toch mee,of hij weet het gewoon niet.Een beetje rondschoppen that is,zo moeilijk kan het toch niet zijn??

Archy Bunker | 11-05-14 | 20:16

lanexx | 11-05-14 | 20:02
Hm, ben niet geraakt door deze poster. Ik vind zo'n quasi-schoolbanklink niet tof in deze context, omdat ik vermoed dat het niet grappig is bedoeld.

Ik ben wel geïrriteerd. Uit de panelen hier komt nooit eens een inhoudelijk onderuithalen van pro-Wilders propaganda die je hier leest, of van de bloedgemene dingen die ik over Wilders zeg.

Het lijkt hier altijd de kracht van de meerderheid, van trollen en adepten te zijn die overheerst. En daar stoor ik me aan.

Verder vermaak ik me prima.

LibertasSimplex | 11-05-14 | 20:15

LibertasSimplex | 11-05-14 | 19:37
Even inbrekend, u lijkt geïrriteerd te worden door Prins Pils, raakt hij een snaar?

lanexx | 11-05-14 | 20:02

Gelet op de grote opwinding hier lijkt het erop dat Spekman een voltreffer scoorde: de PVV krijgt een koekje van eigen deeg. Dat is heel verfrissend.

Sorel | 11-05-14 | 20:01

Gelet op de grote opwinding hier lijkt het erop dat Spekman een voltreffer scoorde: de PVV krijgt een koekje van eigen deeg. Dat is heel verfrissend.

Sorel | 11-05-14 | 20:01

De PVV verraadt Nederland tenminste niet voor een paar stemmen aan de islam.

Moi | 11-05-14 | 19:58

Prins Pils | 11-05-14 | 19:31
Oeh dreigend hoor. Een verwijzing naar persoonlijk worden.

Waarom doe je dat?

LibertasSimplex | 11-05-14 | 19:37

Hoe is het eigenlijk met de vele Joodse vrienden van Geert? Hebben ze er nog een beetje zin in met z'n allen?

Of zouden deze goedbedoelende mensen hem inmiddels doorhebben? Dat als de ene etnische groep..., dat dan later misschien ook weleens de andere?

Gelukkig voor Wilders zijn er in de Europese Unie genoeg grote lobbygroepen actief, dus voor die Joden tien andere, zou de grote blonde leider weleens kunnen denken. Speculeer ik.

LibertasSimplex | 11-05-14 | 19:35

-weggejorist-

Prins Pils | 11-05-14 | 19:31

Prins Pils | 11-05-14 | 19:19
Ik doel niet op de dooie, irrelevante Den Uyl. Je raakt kant noch wal. Het lijkt wel of je je stokpaardjes afleest van een blaadje man.

LibertasSimplex | 11-05-14 | 19:27

Uitleggen doe ik het niet. Geen zin in.
LibertasSimplex | 11-05-14 | 19:18

U bent dus duidelijk te simpel!
No hard feelings:)

Prins Pils | 11-05-14 | 19:24

vaak partijen ooit opgericht door SS-ers die helaas de oorlog hadden overleefd
LibertasSimplex | 11-05-14 | 19:09

U doelt op nazi-lover Den Uyl en zijn PvdA (zie 18:46)?

Prins Pils | 11-05-14 | 19:19

Prins Pils | 11-05-14 | 19:16
Da's geen vraag die je stelt. Mijn onderbouwing is er. Uitleggen doe ik het niet. Geen zin in.
Je zult wel geen trol zijn inderdaad. Je bent gewoon zo afgericht. No hard feelings.

LibertasSimplex | 11-05-14 | 19:18

En dit alles lezende is Gamlakuk het nog steeds hartgrondig eens met de komische helderziende Wim Kan die in 1958 voorspelde dat er een groot staatsman zou overlijden in 1959.

Zijn conclusie: Dus in Nederland hoeven we ons geen zorgen te maken....

En dat is al 55 jaar zo!!!

gamlakuk | 11-05-14 | 19:17


LibertasSimplex | 11-05-14 | 19:00

Goed lezen!
Ik noem u nergens simpel, maar vraag u om onderbouwing te geven aan uw duidelijke anti-Wilders retoriek alhier. Dus nogmaals, kunt u onderbouwen waarom u van mening bent dat Wilders geen respect heeft voor de rechtstaat en het Nederlanderschap? En daarbij nogmaals de VRAAG, of bent u daar te simpel voor?
En waarom scheld u mij uit voor trol? U lijkt wel een trol!

Prins Pils | 11-05-14 | 19:16

Spekman... tja. De naam hoort echt bij dat lijf van 'm.
Verder weet ik niets maar dan ook niets van deze gast laat staan zijn partij. Dat wil ik dan ook zo maar laten.

van gummigalgen | 11-05-14 | 19:14

Wilders heeft, door zich met opzet onmogelijk te maken bij alle andere partijen én een groot deel van de Nederlandse bevolking, het signaal gegeven aan zijn buitenlandse vrienden, vaak partijen ooit opgericht door SS-ers die helaas de oorlog hadden overleefd, dat hij voor Europa gaat.

In de Europese Unie ligt zijn kans. Wilders houdt van de Europese Unie.

LibertasSimplex | 11-05-14 | 19:09

Prins Pils | 11-05-14 | 18:54
Als nou iets duidelijk is gekomen uit de minder minder-toespraak van Wilders, is wat ik daar zei.
Geen respect voor de rechtsstaat, geen respect voor Nederlanderschap.

Verder word ik hier na iedere plemp die wat te pijnlijk is voor de wildersvolgende meute hier, simpel of dom genoemd door de een of andere trol.
In dit geval door jou, Prins Pils die niks te melden heeft.

LibertasSimplex | 11-05-14 | 19:00

De man heeft geen respect voor de rechtsstaat, niet voor Nederlanderschap
LibertasSimplex | 11-05-14 | 18:40

Oké, nu uw lulverhaaltje graag nog een keer, maar dit maal met echte onderbouwing!
Of bent u daar te simpel voor?

Prins Pils | 11-05-14 | 18:54


Waarom hebben huiltrui Spekman en zijn foute PvdA-campagnesite het wel over papa Le Pen en nergens over hun eigen vroegere foute roerganger Joop den Uyl en diens bewondering voor mede-socialist Hitler?

Want oud-PvdA-premier Joop den Uyl had in de jaren '30 grote sympathie voor Hitler en het Duitse nationaal-socialisme. Zo schreef Den Uyl in 1935 dat Hitler een inspiratiebron voor hem was en dat zich rond de Führer een herboren, zelfbewust volk had geschaard dat zich niet alleen door materiële waarden liet leiden. En net zoals nationaal -socialist Anton Mussert van de NSB was ook Den Uyl groot voorstander van de vorming van een “Dietsland”. Hij zag daarbij de vereniging van Vlaanderen en Nederland met een autoritair regime en zonder het parlementaire stelsel. Verder schreef nazivriend Den Uyl over zijn geliefde Dietsland: “Wij willen het groot, groot in alles waarin een klein volk groot kan zijn. Idealisten moeten we worden, mensen die goed en bloed voor hun volksgemeenschap, hun vaderland over hebben. Dietsland groot of dood!” Tevens schreef Den Uyl in 1938 en 1939 pro-Duitse stukjes in het studentenblad Libertas ex Veritate, terwijl hij in de zomer van dat jaar ging een korte periode ging studeren aan het Institut für Handel und Weltwirtschaft van de universiteit in de Duitse havenstad Kiel. Dit deed hij ondanks dat op dat moment de Kristallnacht al had plaatsgevonden en de rassenwetten en jodenonderdrukking reeds van kracht waren. Doch Den Uyl gaf te kennen dat hij het nieuwe Duitsland positief en genuanceerd wilde beoordelen.
In nazi-Duitsland werd hij eveneens enthousiast over de Hitler-Jugend, bij wie hij een “verlangen naar pure humaniteit” bespeurde. Volgens getuigen heeft Den Uyl in Duitsland eveneens bijeenkomsten van de NSDAP bijgewoond en keerde hij eind augustus 1939 terug naar Nederland met een hakenkruis in zijn Duitse getuigschrift gestempeld. Pas na de Duitse inval in Nederland in mei 1940 keerde Joop den Uyl zijn geliefde nationaal-socialisme de rug toe.

Nee, de PvdA ziet duidelijk de balk in hun eigen knalorde oog niet en wijzen liever naar de splinter van een ander!

Prins Pils | 11-05-14 | 18:46

Mensen, Wilders gaat niks klaarmaken. Hij wint wat zetels waar hij ze belangrijk vindt, in het door hem begeerde Europarlement, en dat was het.
Hij is niet geïnteresseerd in Nederland of in jullie. Dat blijkt uit zijn uitspraken rond de gemeenteraadsverkiezingen jl.

De man heeft geen respect voor de rechtsstaat, niet voor Nederlanderschap en zelfs niet voor zijn eigen fractieleden.

Die komt nergens.

LibertasSimplex | 11-05-14 | 18:40

Opvallend, dat het noemen van de kameraden van Wilders door diens volgzame adepten wordt gezien als gooien met modder. Wilders wentelt zich er in.

LibertasSimplex | 11-05-14 | 18:24

Neeuhhh, Specklapf's grootste vrind is Mongole Bertje van der Roest die van daklozen steelt. Symbolischer voor die hele neofascistische criminele staatsterroristen bestaat niet...

G. Raayer | 11-05-14 | 18:23

"Partij van de Antichrist" doet goede zaken met die website; het is bijna afgelopen met Spektrui en Vleeschpet!

Dakloze zonder krant | 11-05-14 | 17:53

De PvdArmoe zakkenvullers van de EU fractie zijn het noemen niet waard.

van_de_pot_gerukt | 11-05-14 | 17:50

dadoorunrun | 11-05-14 | 16:18
Je zou je ook af kunnen vragen waarom alle PVDA stemmers aan het overheidsinfuus hangen en nog nooit van de term betaalde arbeid hebben gehoord!
Of al helemaal niet weten wat het in het Nederlands betekend!

polderplebs | 11-05-14 | 17:46

-weggejorist-

NoFliesDaantje | 11-05-14 | 17:44

Het geeft wel aan hoe triest het gesteld is met de politiek in het algemeen en de PvdA in het bijzonder. Of zou het een actie zijn om de allochtone kiezer terug te krijgen. Mmjaaa denk het wel. En die Spekman....? Enge man! Hij is uit op een Staat die alles voor het zeggen heeft, alles incasseert en dan naar zijn barmhartigheid terug geeft.
Survival of the weakest......

Thorolf | 11-05-14 | 17:36

Intussen geeft die zelfde sociale PvdA onze ouderen, zieken en werklozen een messteek in de rug.

Thorolf | 11-05-14 | 17:31

@Graf Von Gurkenzug | 11-05-14 | 14:07
Wie wil daar even een website van maken?

BarneyBoner | 11-05-14 | 17:25

@Steenrijk | 11-05-14 | 14:43
Van liberalisme zou ik dat nog niet willen zeggen...

BarneyBoner | 11-05-14 | 17:24

@Kaan78 | 11-05-14 | 15:22
Wanneer Volkert naast je woont kreun je wel anders...

BarneyBoner | 11-05-14 | 17:22

Gefeliciteerd Spekman, dit levert de PVV weer extra stemmen op - waaronder waarschijnlijk de mijne.

Goldfinger | 11-05-14 | 17:13

@Archy Bunker | 11-05-14 | 16:28
Dat Geert toch maar even zijn beveiliging de nodige instructie geeft.We weten hoe het met Pim afgelopen is,en de paniek is dezelfde als destijds.Alleen nu Volkert intussen ook losgelaten is,kun je maar beter meer op je hoede zijn.Ze trekken nu alles uit de kast,om de afgrond te mijden.
__________
.
Niet alleen Pim.
Moorden met een verborgen agenda.
Je ziet het bijvoorbeeld ook bij de moord op Franz Ferdinand in Sarajevo en Kennedy maar ook die op John Lennon, .. zij hadden ideeën en invloed die als bedreigend werden gezien door de gevestigde machthebbers.

donjon | 11-05-14 | 16:57

Harrie van den Bosch, PvdA wethouder uit Utrecht had/heeft sympathie voor de Baader Meinhof moordenaarsbende, PvdA prominenten Ien van den Heuvel en Jan Nagel (inderdaad nu prominent bij het onfrisse 50+) bewonderden de Berlijnse muur waar honderden mensen vermoord zijn en waren regelmatig eregast van het misdadige DDR regime, PvdA minister Frans Timmermans heeft vrienden die uit zijn op de vernietiging van de staat Israel.
Ik prefereer dan toch de PVV vrienden...

Kruisvaarder2014 | 11-05-14 | 16:56

@dadoorunrun | 11-05-14 | 16:18
Boeie... Weet je hoeveel idioten er op D66 stemmen omdat ze denken dat het IQ dan op hun afstraalt? Iedere stem die zorgt voor minder PvdA/CDA/VVD/GroenLinks/D66 is een welkome stem, of die nou van een bruine, gele of blanke is of een sigaren rokende vrouw met legging, kaplaarzen en baard.

Pierre Tombal | 11-05-14 | 16:50

Wat een wanhoop, ze willen nu met de laatste stuiptrekkingen toch nog scoren om de PVV de grond in te trappen. Al hun munitie is verschoten, de afgang van deze socialistische partij moet gevierd worden!

lanexx | 11-05-14 | 16:47

-weggejorist-

donjon | 11-05-14 | 16:47

-weggejorist-

donjon | 11-05-14 | 16:45

Kritiek op de bergbeklimmer (Geert)komt altijd vanuit het dal (Spekbuik). In dit geval nog niet eens vanuit het dal maar vanuit de mesthoop.

Holland Olee | 11-05-14 | 16:37

Dat Geert toch maar even zijn beveiliging de nodige instructie geeft.We weten hoe het met Pim afgelopen is,en de paniek is dezelfde als destijds.Alleen nu Volkert intussen ook losgelaten is,kun je maar beter meer op je hoede zijn.Ze trekken nu alles uit de kast,om de afgrond te mijden.

Archy Bunker | 11-05-14 | 16:28

Als we allemaal in de Duyvendak modus gaan, gaat de PVV een prachtige zegen behalen.

eastender | 11-05-14 | 16:18

Ik vraag de pvv-stemmers eens na te denken waarom de vaste aanhangers van Pim Fortuyn en Wilders, bijna altijd halvegaren zijn. Vrouwtjes met leggings en tatoeages van Jan Smit of beroepswerkelozen met shag en bierbuik wier leven helemaal in het teken van de 'Goddelijke Kale' staan. Ze lezen nooit een krant maar kijken wel het journaal van SBS6. Ze weten niets van zijn politieke denkbeelden. Ja ze weten wel ets heel diffuus over strenger voor allochtonen en liefst minder daarvan.(in hun idioom; 'allortonen' of 'buitenlanders'. Dat is de aap in hun mouw die er nooit echt uitkomt maar die ze toch koesteren; "Minder allortonen".

dadoorunrun | 11-05-14 | 16:18

First Contact. Op deze planeet draait alles om Geld. Als jij dat niet weet, dan heb jij iets gemist.
Inmiddels is de beveiliging van Wilders een handelsmerk/show geworden. Het wordt elke keer graag aangehaald en benadrukt. En natuurlijk zijn recht om alles te mogen zeggen. Wij hebben niet het idee, dat er groepen in rotten van 5, klaar staan om Wilders op te blazen. Als men het nodig vindt om Wilders te liquideren, dan gaat dat gebeuren, daar helpt geen beveiliging tegen. Blijkbaar is hij niet belangrijk genoeg. Laten wij hopen, dat ook Geert Wilders van zijn AOW kan genieten.

h65485665 | 11-05-14 | 16:08

Zelfs bij de Joop vinden ze dit een zwaktebod van Spekman :http://www.joop.nl/14/?tx_ttnews%5Btt_news%5D=26830&cHash=251bde3d482d6e8ecd2cf7a273398e68

Uw Verzekeringsadvis | 11-05-14 | 15:57

Waar is die lijst van graaiende socialisten? Maak ik ook even een website...

BarneyBoner | 11-05-14 | 15:52

@andjing 13.01u Bij Fortuijn is het de PvdA en co inderdaad gelukt. Met dat verschil dat als er nu inderdaad ook zoiets met Wilders (of een andere PVV-er) gebeurt, ze waarschijnlijk beter heel snel kunnen emigreren. Ik zie ze nog zitten daar vooraan in de kerk bij de kist met daarin de vermoorde Fortuijn.

rien6139 | 11-05-14 | 15:45

@the namster; Dank voor de link. Dit is namelijk wél het eerlijke verhaal. De Europese droom begon met de EGKS om de Duitsers na de vernedering na WO2 bij de fatsoenlijke landen te betrekken en ze vooruitzicht te bieden op een mogelijke wederopbouw zonder de kans om weer een enorm militair apparaat op te bouwen. Met enige goede wil kan je dus zeggen dat de Europese samenwerking aanvankelijk inderdaad gericht was om de vrede te bevorderen. Bij het verdrag van Rome gingen de zes oprichtingslanden samenwerken in de EEG. Allemaal goed voor vrede en welvaart. Maar daarna heeft de kongsi van banken en multinationals de samenwerking gekaapt. De banken zaten natuurlijk aan het stuur bij de invoering van de Euro. Wim Kok onze special interest man ter plaatse heeft die belangen geweldig behartigd. Dat verklaart ook wel het e.e.a. omtrent zijn loopbaan nadien. Even voor de goede orde voor de Greek bashers; Van alle miljarden die naar Griekenland zijn gegaan is geen gewone Griek beter geworden. Dat geld is allemaal gegaan naar schulden aan marktspeculanten en zakenbanken. Griekenland is zo arm als een derdewereldland, de donateurlanden zijn een stuk armer. Alleen een groep miljardairs heeft nu nog meer miljarden. De Koch brothers zijn bij uitstek de miljardairs die hun toch al astronomische vermogen hebben zien toenemen. Zij zorgen met hun smerige lobbypolitiek en rechtse denktanks ook voor de neoliberale propaganda en hebben lui als Van Baalen en Verhofstadt in hun diepe zak. Ja, dat de bankensector moet worden hervormd, is juist. Niet met een grote gemeenschappelijke noodpot waaruit de banken vrijelijk kunnen putten als het weer eens misloopt maar door op nationaal niveau hoge eisen te stellen aan kapitaalbuffers en riskant gedrag. Maar zeker zo belangrijk is het aanpakken van de Schurkenstaten als het VK, Malta, Luxemburg, Nederland, De Bahama's, Zwitserland, Curacao, Monaco etc. Er moeten daarom volkenrechtelijke verdragen komen waarbij tax havens en landen die banken die zwart- of crimineel geld aannemen en verbergen binnen hun rechtsgebied gestraft worden met zware sancties. De meest recente schattingen van de som zwart geld dat op zulke plekken wordt verborgen is zo'n 23 duizend x miljard dollar. Ook het geld van Poetin, Gadaffi, Janoekovitsj, Mick Jagger en Bono staat geparkeerd bij zulke trustkantoren.

www.welingelichtekringen.nl/economie/3...

dadoorunrun | 11-05-14 | 15:41

Volgens mij is Pechtold met dat moddergooien begonnen en daar heeft hij succes mee. Nu gaan ze ineens allemaal die richting op. Politiek moet zijn elkaar met argumenten bestrijden en niet elkaar beschuldigen. Ik vind het hele politiek landschap op het moment een complete poppenkast zonder enige vorm van intellect.

Toetsiemonster | 11-05-14 | 15:39

James Mitchener heeft het probleem met de uitwassen van het socialisme (waarvan communisme uiteindelijk ook gewoon een vorm van is) mooi verwoord in zijn boek: the bridge at Andau.
Hij interviewt in 1956 de vele mensen die via die brug Hongarije ontvluchten.
zijn samenvatting van de antwoorden: Wij zijn de mateloze hypocrisie van het regime zat; de politici zitten er alleen ten eigen bate, maar beweren alles in het werk te stellen voor verbetering van het lot van de gewone man. Dit terwijl we: minder hebben van alle essentiële zaken dan ooit, we werken onder slechtere omstandigheden dan ooit tevoren en de sociale omstandigheden slechter zijn dan ooit.
U weet wat er in 1956 in Hongarije is gebeurd.

s.o.i.a. | 11-05-14 | 15:38

Veel Vaak | 11-05-14 | 13:59
Nee, niet dat ik weet want ik ken je denkbeelden en gedachtengoed niet. Niet meteen in de slachtofferrol kruipen, PVV'ers zijn niet zielig.

kicktherabbit | 11-05-14 | 15:36

Kaan78 | 11-05-14 | 15:22
Verschil van mening moet kunnen, maar tussen PvdA en GroenLinks zit qua mensen niet zo veel verschil. Beiden moddergooiers. Nee, dank u.

Zou ik moeten kiezen, doe dan mij maar die PVV-er.

gaffelbaard | 11-05-14 | 15:36

Lees ik net iets in het AD over de islamitische slavenhandelaren van Boko Haram daar in Nigera.
Heeft PvdA daar al iets over geschreven?
Nee, tuurlijk niet.
In plaats van op te staan tegen slavernij, houden ze zich liever bezig met modder gooien naar hun politieke opponenten.
Bah, wat een mentaliteit!

gaffelbaard | 11-05-14 | 15:32

Oude doctrine van Den Uijl uit de jaren 70 : alles maar dan ook alles is geoorloofd om andere partijen zwart te maken.
Denk dat Spekman dit als een boemerang terugkrijgt in z n ongeschoren achterbakse smoelwerk, schoffie.

Uw Verzekeringsadvis | 11-05-14 | 15:29

Ik heb toch liever een Groenlinkser als buurman dan een PVV er.

Kaan78 | 11-05-14 | 15:22

Meningsverschillen 'uitvechten' door de ander zwart te maken..
Zulke mensen zijn dus NIET MIJN VRIENDEN!

gaffelbaard | 11-05-14 | 15:14

Voor iedereen die het heeft gemist: Kaas de Vies schreef het op 11 mei 2014!!!! Niemand kan nu nog zeggen: ik wist het niet, ik zag het niet aankomen!!

''Begrijp het niet. Een Wilders moet toch vrij makkelijk met argumenten zijn aan te pakken?
Grote probleem is niet een Wilders, grote probleem is dat de Nederlandse politiek dood is. Noem 1 groot staatsman van afgelopen 10 jaar. Noem er 1! Denk dat we nog wel verder terug kunnen.

En dat ligt echt niet aan "hedenblindheid", dat we dat alleen achteraf kunnen bepalen.

Het opportunisme viert welig hoogtij in de politiek en bestuurlijk hoogtij.

Stel jezelf de vragen.
Voel ik mij in de 2de kamer werkelijk goed vertegenwoordig.
Heb ik het idee dat ik de politiek kan sturen?

Nee. Kan totaal niet. De overheid is helemaal heerlijk bezig geweest met IT, niet om bijvoorbeeld Nederland democratischer te maken, nee IT wordt alleen ingezet om de burger te controleren, te beknotten en binnenkort maatschappelijk uit te zetten.

Over 10 jaar bestaat er geen cash geld meer, heeft elke auto een chip, OV chipkaart, zelfs als je gaat lopen word je gevolgd door je telefoon of anders door CCTV.

En dan met 1 knopje.

Ben je uitgeschakeld en is er niet 1 kogel gelost.

Je denkt misschien dat ik weer overdrijf maar "the writing is on the wall", maar iedereen staart apatisch naar hun tablet en of smartphone en zien de lelijkheid maar toch waarheid van de vrijheidsgraffiti niet meer.

De media
Dood
De academie
Dood
De politiek
Dood
Het enige wat ons nog rest is de rechterlijke macht, en je ziet het al die gaat ook op de proef gesteld worden omdat aangiftes doen nu onder politiek activisme valt.

De politie houdt dit dit niet meer tegen
De OvJ's ook niet
Politiek juicht het toe
Media roept op het te doen
En de academie verzint een ondersteunend rapportje
Kaas de Vies | 11-05-14 | 11:19 ''

DeSjaak1000 | 11-05-14 | 15:07

Ik zat die site van spekman net te bekijken, kon op 1 of misschien 2 opmerkingen na niets schokkends vinden.
Maar ik ben natuurlijk een roomblanke jonge Nederlandse man die alles goed voor elkaar heeft, dus ik heb het stempel "racist" toch al op m'n voorhoofd staan.

Rimpeldoos | 11-05-14 | 14:48

Duo samsom spekmans piepklein kuikentje Calimero
Zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk.
Sociaal democratie en liberalisme de nieuwe facisten.

Steenrijk | 11-05-14 | 14:43

donjon | 11-05-14 | 14:24
hahahaha, hij is echt supersterk!!

Toetsiemonster | 11-05-14 | 14:35


Veel Vaak | 11-05-14 | 13:59
Don Quichot , ken je dat verhaal?

ITEACHYOU | 11-05-14 | 14:20

Wie is hier nu de hater? Samenwerken met die partijen, hahaha, lachwekkend

ITEACHYOU | 11-05-14 | 14:19

Tja pvda, :-( NOT.

ff een vraag welke wordpress-themais dat van Wordpress??
Want ik zou graag deze wordpress-thema willen downloaden...

teletubbies | 11-05-14 | 14:18

en vergeet de bewondering vanuit links hier voor het communisme, ik herinner mij PvdA-voorzitster Ien van den Heuvel nog die haar adoratie liet blijken voor de Berlijnse muur in de jaren 70, die zou het socialisme beschermen en zo en dan hadden we die mongool van D66 Dick Tommel in in "de vrienden va de DDR" zat en dat waren nog maar de "fatsoenlijke" topjes van de ijsberg omdat zowat de hele linkse meute met de communisten sympathiseerde.

wlodek | 11-05-14 | 14:12

Het zal allemaal niet helpen.

van_de_pot_gerukt | 11-05-14 | 14:12

Ach als je 75 rooitjes per jaar netto overhoudt en je vrouw ook is zo'n huisje snel gespaard. Hoezo zou hij zich daarvoor moeten verantwoorden? Omdat ie in de kamer zit? Wat een onzin. Mijn vriend is Didi niet maar wat hij met z'n geld doet heb ik niks mee te maken.

Gips | 11-05-14 | 14:09

Is er ook een lijstje met PvdA graaierts compleet met getallen enzo? bijv:
- Wim Kok, exhibitionistisch zelfverrijker 5 commissariaten a 80K per jaar = 4 ton per jaar
- Freek de Jonge, zelfbenoemd links geweten, persoonlijk vermogen >10 miljoen
- Woutertje "Plop!" Bos verdiende 5 ton per jaar voor 4 dgn/week. Huidig inkomen?
- Youpie de Poepie, linkse roeptoeter met raspstem, goed voor 12 miljoen
- Marcel van Dam ...
- Brammetje Peper ...
- Paul Vroegnaarbedmans Witteman ...
etcetc...

kunnen we berekenen wat de gemiddelde pvda-socialist zo bijeen graait?

Graf Von Gurkenzug | 11-05-14 | 14:07

necrosis | 11-05-14 | 12:25

minder, minder, minder is er daar 1 van.
Net als kopvoddentax. Voorbeelden aanhalen heeft eigenlijk niet zoveel zin. De rede viert hier geen hoogtij, in tegenstelling tot de onderbuik.

Skunk57 | 11-05-14 | 14:04

Ik vind dit altijd zo sneu. Ongepast ook, gezien het eigen verleden van de PvdA. Was Den Uyl immers niet een bewonderaar van Hitler? Het geheugen van de gemiddelde PvdA'er is nogal selectief, maar dat was uiteraard al langer bekend.

Billendoekje | 11-05-14 | 14:01

@kicktherabbit | 11-05-14 | 13:53
Geef dat konijn even een schop. Ik stem PVV ben ik nu extreem rechts ?

Veel Vaak | 11-05-14 | 13:59

Een site met als onderwerp 'De vrienden van de PvdA'zou pas écht een horror-story opleveren.
Als je activiteiten van de 'gestaalde kaders' van het internationale socialisme sinds 1917 eens op een rijtje zou zetten, rijzen je de haren ten berge. Geen wonder dat het volk in de straten van Oost-Europa zo'n 25 jaar geleden een einde maakte aan de mensonterende dwangpraktijken van de socialistische heilstaten van achter het IJzeren Gordijn. Om over de Goelag onder Stalin, de massamoorden en de cultuurbarbarij onder Mao Zedong, en de genocide onder Pol Pot (ooit de lievelingen van lui als Van Bommel en Paul Rosenmöller) maar te zwijgen.

En met de restanten van dat in waanzin gestolde staatssocialisme worden we nog tot op de dag van vandaag geconfronteerd en er vooral ook door lastiggevallen: zie Noord-Korea. En Cuba.

Peter Emile | 11-05-14 | 13:59

Kijk alle PVV'ers opeens de politiek correcte gutmensch uithangen als hun leider en zijn gevolg worden aangevallen, met feiten zelfs. Wat hypocriet.

kicktherabbit | 11-05-14 | 13:53

De PvdA denkt ook: de beste verdediging is den aanval. Het vertelt ook dat ze binnen de PvdA dus het idee hebben dat onder vuur liggen en dat ze zich daarom moeten verdedigen met een aanval...
-
Alvast lang leve het toekomstig kabinet Wilders 1

appeltjesgroeneweide | 11-05-14 | 13:43

@De mijne is groter | 11-05-14 | 13:10
Foto ???

the namster | 11-05-14 | 13:41

Het is te droevig voor woorden... En het ergste: dit zien de bij de PVDA zelf niet in.

Doc Damage | 11-05-14 | 13:40

Ik heb sterk het gevoel dat linkse mensen, de politieke denkbeelden van Wilders verwerpelijk vinden, maar PvdA-ers tot in hun laatste DNA-molecuul haten. Haten omdat pvda-politici bijna zonder uitzondering balletje-balletje-oplichters zijn. Speerpunten en belangen van de eigen achterban worden gratis ingeleverd zolang dat hun zetel bestendigt. Neo-liberale politiek als het 'eerlijke verhaal' verkopen doet zowel echte liberalen (GL) als echte sociaaldemocraten (SP) kokhalzen. Pvda-ers schrapen de emolumentenpan tot de laatste rijstkorrel leeg en als de buurman even niet kijkt is de kippenpoot die er zojuist nog lag ook verdwenen. Als je goed oplet zie je b.v. Bij Jet Bussemaker en Didi Samson een ongemakkelijke, haast constipatieuze grimas op hun gezicht als ze het 'eerlijke verhaal' vertellen. Mijn eerlijke verhaal is dat die paar honderd kinderen die buiten het kinderpartij zullen vallen voor Didi even belangrijk zijn als de inkomensafhankelijke zorgpremie.

dadoorunrun | 11-05-14 | 13:39

Bij devriendenvanwilders zie ik alleen die rotkop van Jean Marie Le Pen met zijn gewauwel over de holocaust als iemand die je niet als vriend wil hebben.
Nou.... daar is Geert heel duidelijk over.
Hij werkt samen met de dochter van Le Pen en die heeft afstand genomen van de uitspraken van haar vader.
Maar kijk ik bij devriendenvandepvda.... mijn god wat een dievenbende.
Leuke afleidingsmanoeuvre PvdAfgang, maar het maakt op mij totaal geen indruk.

Schietmijmaarlek | 11-05-14 | 13:36

Ik ben dat gedemoniseer van de PvdA spuugzat aan het worden. Als je het niet met hun eens bent gaan ze je bashen. Dat flikten ze met Pim Fortuyn, en nu met Geert. Ze leren het nooit. Want ze demoniseren dan ook nog een heleboel kiezers! Het zijn enkel maar een stelletje graaiers, kijk maar naar die vergadertruken van de Amsterdamse deelraden, en die nu voor de PvdA in het EU-parlement zitten. Die gaan zelfs procederen tegen hun eigen Hans Spekman. Op zoiets ga je toch niet stemmen?

HebpermabanvanPvdA | 11-05-14 | 13:32

Wacht even, de mensen die met een harde pik achter Pol Pot, Mao en Lenin aanliepen gaan nu vingerwijzen omdat een Eu-lijstverbindings-iets-alliantie-bondgenoot in de Schubbekutteveen van Denemarken iets nietn leuks heeft gezegd over mossels?

De vrienden van Bram van Oijk: img.timeinc.net/time/daily/2007/0707/3...

dlseth_ | 11-05-14 | 13:32

@Dack Janiels | 11-05-14 | 13:12
Als ik ruim 3 ton cash op tafel leg, krijg ik van overheidswege een camera in mijn reedT omdat er 'iets' niet klopt.
Maar die kale clown komt er gewoon mee weg?

necrosis | 11-05-14 | 13:26

@Mike Oxlong | 11-05-14 | 13:19
Op welke partij je ook stemt, na de verkiezingen gaat er niets veranderen, zeker niet Als je op de EU-fielen stemt. Waarom dan niet op een linkse of rechtse partij stemmen die tegengas geeft?

i-Wonder | 11-05-14 | 13:22

Ik ben geen Geert-groupie, maar dit is een bijzonder zwakke poging tot tegengas. Degenen die het met Geert eens zijn vinden het bijna aanprijzingen (racisme, xenofobie, haatzaaierij), degenen die Wilders niet zo zien zitten wisten dit allemaal al wel....

Donkersloot | 11-05-14 | 13:20

Nou nou, toch best wel een leuke geste naar demense™ toe. Wilders schurkt toch wel tegen het hufter hoekje qua ideologie. Nu snap ik wel dat de aanhangers van Geert niet met dit uitschot willen worden vergeleken maar if it quacks like a duck..
Maar desalniettemin vermoed ik dat deze consequentieloze verkiezingen voor het bange xenofobe deel wel gunstig gaan uitpakken. Er hoeft immers geen echte coalitie gevormd te worden dus Wilders mag weer vol op het orgel. Vind het alleen jammer voor de passievolle Geert adepten. Ook na deze verkiezingen gaat er niets veranderen dus misschien is het een ideetje om iets om handen te hebben waarbij jullie de onvermijdelijke frustraties een beetje kwijt kunt.

Mike Oxlong | 11-05-14 | 13:19

Kan het godverdomme niet eens gewoon over politiek gaan in plaats van elkaar alleen maar af te zeiken en in de hoek te zetten?
Steek de handen eens uit de mouwen!

Zure Sigaar | 11-05-14 | 13:19

In de conceptversie van 'Vrienden van de PVDA' ontbreken in elk geval nog Wim Cornelis (voormalig burgemeester van Gouda), Bram Peper, wethouder 'Chinese' Kool van Den Haag, wethouder Peter Tielemans van Helmond, voormalig PVDA-coryfee Marcel van Dam, Eveline Herfkens en Wouter Bos zou ik er ook toe rekenen. Met een beetje speurwerk zal die lijst heel gemakkelijk uit te breiden zijn naar een mannetje of honderd.

FrankVeer | 11-05-14 | 13:17

@De mijne is groter | 11-05-14 | 13:10
Die van mij is slechts 10 centimeter, de meeste vrouwen vinden dat echter te dik....

necrosis | 11-05-14 | 13:17

Zullen we dan ook een site maken met de uitspraken van haat imams hier in Nederland

Rest In Privacy | 11-05-14 | 13:16

necrosis | 11-05-14 | 12:52

Hij heeft laats een nieuw huis gekocht. 335.000 cash afgetikt.

Dack Janiels | 11-05-14 | 13:12

@lidlbier | 11-05-14 | 13:08
Wat denk je van minder deelraden in Amsterdam die onder een andere naam nog steeds hun zakken vullen?
*voelt zuurgraad ver onder het nulpunt dalen*

necrosis | 11-05-14 | 13:12

Geweldig nookie | 11-05-14 | 12:51. Dat had het artikel moeten wezen..

XaaD666 | 11-05-14 | 13:12

Smeercampagnes over en weer. Het lijkt de fucking USA wel hier.

Kopje Suiker | 11-05-14 | 13:11

-weggejorist-

De mijne is groter | 11-05-14 | 13:10

Tja als je van Rompuy vergelijkt met de haagse clowns.....
Misschien Minder Den Haag....

lidlbier | 11-05-14 | 13:08

Vandaag zou er toch een anti-eu film uitkomen? ik kan nergens wat vinden maar 11 mei zou de dag zijn. iemand een link??

76435 | 11-05-14 | 13:06

Ik mis Herfkens en Melkert nog bij de vrinden van de pvda. Ook zo'n stel griezels zonder grenzen.

peenindiees | 11-05-14 | 13:06

Hans Spekman & Bert van der Roest, mooi koppel zou het zijn. Even lijp, achterbaks en onbetrouwbaar, wat 100 % staat voor die hele PvdA, met voorop natuurlijk de kale lijpe loetje Samson.

Areja | 11-05-14 | 13:05

@necrosis
Point taken!

nookie | 11-05-14 | 13:04

Haha Wilders heb humor!
Buitenhof: van Rompuy heeft een punt.

lidlbier | 11-05-14 | 13:03

Ja zo duidelijk PvdA !! Als je niet kan winnen met woorden dan ga je maar verkapt oproepen tot aanslagen zoals zij al eerder hebben gedaan bij Pim F .

andjing | 11-05-14 | 13:01

Spekman, wollen truien en sandalig schoeisel. Misschien deugt hij wel een beetje. Zijn partijgenoot Dido Dodo is de grootste gemene deler. Weet zelf waarschijnlijk niet eens dat hij van de PvdA is. Kontlikker van Rutje en zijn bende knoeiers !

ohcarol | 11-05-14 | 13:01

Spekman, wollen truien en sandalig schoeisel. Misschien deugt hij wel een beetje. Zijn partijgenoot Dido Dodo is de grootste gemene deler. Weet zelf waarschijnlijk niet eens dat hij van de PvdA is. Kontlikker van Rutje en zijn bende knoeiers !

ohcarol | 11-05-14 | 13:01

@yonthe | 11-05-14 | 12:51
PvdA verdient ook geen stem, wegens volstrekt incompetente lieden op de loonlijst.
In de tijd die jij nodig hebt om één competente PvdA'er te benoemen, heb ik er al een stuk of 50 benoemd die ik zo over de grens zou trappen, liefst richting China.
Nou jij weer....

necrosis | 11-05-14 | 12:59

Het is werkelijk zo ongelooflijk amateuristisch hoe de PvdA de media gebruikt. Wie hebben ze daar in godsnaam voor in dienst?
Het moet wel iemand van de PVV zijn die is geinfiltreerd in de PvdA om ze zich zo snel mogelijk hun eigen graf te laten graven en ik moet zeggen: Dat doet ie vaardig!

LonelyWanker | 11-05-14 | 12:58

Partijtje van de 'Arbeid'...

duitse herder | 11-05-14 | 12:57

@ rara | 11-05-14 | 12:42
Hij is leuk. 1-1. Nou Spektrui weer.

Ivoren Toren | 11-05-14 | 12:57

i-Wonder | 11-05-14 | 12:50
De heren wensen de mogelijkheid om op een buitenlandse kandidaat te stemmen.
Nigel Farage zal het daar vast wel mee eens zijn.

Abject | 11-05-14 | 12:56

Kunnen jullie wel allemaal een beetje "popi-jopi" gaan doen en Spekman proberen belachelijk te maken maar hij krijgt toch enorm bijval voor zijn project ... twitter.com/search?f=realtime&q=h...

|

Verhouding komt overeen met het percentage kiezers dat nog PVDA zou stemmen... #PROEST

ox | 11-05-14 | 12:55

Goed dat je nu eindelijk de partijen op hun EU-vriendjes kan afrekenen. Gaat het ook nog op Europese verkiezingen lijken.
Weet jij wat je er bij krijgt als je PvdA stemt?
Doe gewoon: piratenpartij.nl/de-grootste-partij-v...

frank87 | 11-05-14 | 12:55

@h65485665 | 11-05-14 | 12:50
Wat heb je aan geld kneus? als je niet van je vrijheid kan genieten. Met dank aan...

First Contact | 11-05-14 | 12:55

@nookie | 11-05-14 | 12:51
Serieuze tip: dergelijke lijstjes voortaan achter een linkje.
Nu gaan je serieuze bedoelingen verloren door reacties als : tl;dr, en dat moeten we niet willen!

necrosis | 11-05-14 | 12:54

Wat voor effect verwachten ze van deze website, dachten ze nou echt dat er zwevende koers zijn die twijfelen tussen dePVV en PvdA? #knettergek

Harry Turtle | 11-05-14 | 12:53

Vreemd, er staat een foto van een rechter bij, deze man moet A politiek zijn.
Vreemd, Peter pleewinkel staat erbij, bij mijn weten hoort hij VVD te zijn of is hij HELEMAAL de weg kwijt.
Triest!!!!!!!!

TheNox | 11-05-14 | 12:52

Maar hoeveel heeft de ex-vrouw van Didi van hem geplukt?
Van een kale kip kan je niet plukken maar die kale kop is toch goed voor een paar ton per jaar aan alimentatie....

necrosis | 11-05-14 | 12:52

Prima initiatief. Racisme is dom, gevaarlijk en verdient geen stem. Of je het nou eens bent met de pvda of niet...

yonthe | 11-05-14 | 12:51

Hahaha... wat een zielige , en wanhopige poging van dit steeds kleiner wordende groepje zakkenvullers om de aandacht van de eigen onkunde af te leiden
PVDA heeeft al jaaaaaaaaren geen fatsoenlijk eigen plan op tafel kunnen krijgen, en moet daarom ook steeds meer terug vallen op het dan maar wild om zich heen slaan naar anderen.
Wat een ongelofelijk teken van zwakte en opperste paniek.
We maken hier de stuiptrekkingen mee van n partij die weet dat hun tijd voorbij is.
En dat is dan weer het goede nieuws!
Minder minder minder PVDA!

polderplebs | 11-05-14 | 12:51

-weggejorist-

nookie | 11-05-14 | 12:51

Wat kan miljonair Geert Wilders het nou schelen! Zolang er genoeg mensen zijn, die op hem stemmen , blijft hij wel in de 2e Kamer. Er reken maar, dat er genoeg vazallen zijn! Desnoods zit hij daar in zijn eentje. Niet om te regeren natuurlijk. Hij moet alleen zorgen, dat hij herkozen blijft. Want je weet, wat er gebeurd, als hij zijn zetel kwijt raakt. . . . . Dat wordt dan, eh, wachtgeld, en zo...

h65485665 | 11-05-14 | 12:50

Offtopic, wat een ellendige discussie in Buitenhof tussen Rompuy en een juich-aapje.

i-Wonder | 11-05-14 | 12:50

-weggejorist-

--sql error-- | 11-05-14 | 12:50

Als je zelf niks te melden hebt kan je altijd je tegenstanders zwart maken.

Harry Turtle | 11-05-14 | 12:46

Ik moest gewoon KOTSEN!

eerstneukendanpraten | 11-05-14 | 12:45

florens:12:30: Nog beter zou zijn als er teller meeloopt op de website.Dan kan iedereen controleren wat er gestemd wordt.Maar dat risico zullen ze wel niet willen nemen.

Archy Bunker | 11-05-14 | 12:44

@Ommezwaai | 11-05-14 | 12:35
PvdA'ers zoals Spektrui wonen in 'gated communities' en sturen hun kinderen naar een 'witte school'.
Als je daar wat van zegt ben je een 'Wilders adept'.
Het zal die PvdA'ers aan hun reedT roesten en daarom stem ik niet op die salonsocialisten!

necrosis | 11-05-14 | 12:44

Ze missen nog alle europarlementariërs van de PvdA, herfkens en chinees kool uit den haag.

BitchSuperSoaker | 11-05-14 | 12:42

Nog een tip voor Ron Doherty; Zet Pol Pot, Adolf Hitler, Mao Zedong en Jozef Stalin ook nog meer even in het rijtje... Allemaal socialisten van het zuiverste soort.

Ommezwaai | 11-05-14 | 12:42

“Net zoals in Nederland zouden er in Antwerpen minder Marokkanen moeten zijn, en in Gent minder Roma."
Aldus de Winter.
Ik zie niet in wat hier nou zo fout aan is.
Niemand wil er meer, neem ik aan?
En zo ja, dan prakken we ze toch in jullie huis?

Ommezwaai | 11-05-14 | 12:35

Je mag best wat over Wilders en zijn vrienden zeggen. Maar als je van de PvdA bent ben je moreel verplicht om eerst de PvdA zelf aan te pakken en af te breken. De sociaaldemocraten met hun maakbaarheidsideaal hebben Europa totaal ondermijnd en van alle kanten kwetsbaar gemaakt voor de realiteit. In economisch, in sociaal en in defensief opzicht. De sociaaldemocratie heeft de afgelopen zestig jaar geregeerd, niet Geert Wilders en zijn trawanten. Alle problemen en onvrede over de huidige situatie in de EU is te herleiden tot het wanbeleid van de sociaaldemocratie, en niet die opruiende uitspraken van Wilders van een paar maanden geleden.

Professor Superhirn | 11-05-14 | 12:35

the namster | 11-05-14
Nederland "mag" 500 lieden per jaar uit willekeurige landen importeren, zonder enige noemenswaardige procedure.
Uiteraard voorzien van gratis geld en onderdak.
Men vergeet alleen dat we over een jaar of tien een vertienvoudiging van 500 personen per jaar hebben door gezinshereniging en gezinsuitbreiding.
Onder deze regeling vallen overigens deze voetbalnegerTs.
.
Afrika is groot genoeg om zijn eigen vluchtelingen te herbergen.
Gewoon klinkklare dat men hier een veilige haven zoekt, het zijn gewoon economische vluchtelingen, niet meer niet minder.

Ommezwaai | 11-05-14 | 12:30

ha, buitenhof heeft eindelijk het concept van de leg chair geintroduceerd.

cumshaft | 11-05-14 | 12:30

Vergeet Martin Schulz niet bij de vrienden van de PVDA!

rode peper | 11-05-14 | 12:30

de vrienden van Wilders
Florens van der Kooi 12:18
Aan: [email protected], [email protected], [email protected]

Geachte heer Spekman,
bedankt voor uw webstek www.devriendenvanwilders.eu Het geeft mij een mooi overzicht gegeven van partijen waar ik me voor een groot deel mee kan verenigen, veel van de uitspraken die ik er tegen kom zijn me uit het hart gegrepen...
Ik wilde onderaan de webstek stemmen en akkoord gaan als sympathisant van al deze partijen. Echter wat schetst mijn verbazing?? Er kan helemaal niet gestemd worden als vriend van deze partijen. Men kan slechts tegen stemmen en verklaren dat dit NIET mijn vrienden zijn. Dit had ik niet verwacht van een democratische partij als de PvdA. Ik ben ontgoocheld. Dit lijkt ernstig op de verkiezingen op de Krim waar men Voor of Voor toetreding tot Rusland kon stemmen...
Het doet me denken aan de verkiezingen in de voormalige USSR.... Waar men kon stemmen op welgeteld één partij..
Kortom, als u echt denkt democratisch te zijn en ballen heeft, verwacht ik een extra knop op uw webstek waar men kan kiezen dat dit juist WÉL 'mijn vrienden' zijn.

Met vriendelijke groet,

Florens van der Kooi

Florens | 11-05-14 | 12:30

WaarDeWindWaait | 11-05-14 | 12:26
Gelukkig dat de pvda-stemmers, zeker de allochtone, absoluut niets van antisemitisme moeten hebben en pro-homo´s zijn.

spanarchist | 11-05-14 | 12:29

@ WaarDeWindWaait | 11-05-14 | 12:26

Als rechtgeaard PVV-stemmer weet ik best wat de holocaust is.

Je hoeft mij niet eens te vertellen dat de holocaust de Tulpenmanie was en antisemitisme hadden we vroeger op het brood.

kwark001 | 11-05-14 | 12:29

Nu op nederland 1, mooi gesprek tussen van rompuy en grunberg

aappp | 11-05-14 | 12:28

''Wenen mag geen Istanbul worden''
Deze quote word dus als xenofoob gezien? haha zegt genoeg!

prov1nciaal | 11-05-14 | 12:28

Tja PvdA soms heb je tuig nodig om EU tuig te bestrijden ,dus mijn stem blijft bij PVV

andjing | 11-05-14 | 12:28

@toetanchamon | 11-05-14 | 12:22
Mijn laatste biertje was al een half uur geleden en ik heb last van een droge lever.
*niet pappen, wel nathouden, grinhik*

necrosis | 11-05-14 | 12:28

Mr Dixit | 11-05-14 |
Typische linkse geschiedsvervalsing is dat. De VOC heeft de Westerse beschaving over de wereld verspreidt, en inheemse volkeren werden door Nederlanders niet meer uitgebuit dan door hun eigen heersers.

Piet van het Padje | 11-05-14 | 12:27

Het begint steeds trekjes te krijgen van een mediaoffensief.Nu weer op ,binnenhof, (Chucky) van Rompuy,en Arnon Grunberg.Erger kun je het niet hebben. Het geeft de wanhoop aan,en de machteloosheid,omdat de meerderheid van de Europeanen zich tegen dit Europa keert.Maar zolang een meerderheid ook denkt het eeuwige leven te hebben,en dus decennia lang hun kostbare tijd van hun leven besteed aan een onmogelijk concept.Je kunt mensen niet hun leven ontnemen,door hun eigendommen af te nemen,en anderen in armoede te storten,omwille van een onmgelijk ideaal.Met valse argumenten,hun toekomst ontnemen.We zijn eindelijk wakker geworden.

Archy Bunker | 11-05-14 | 12:27

fleurtje | 11-05-14 | 12:18
Interpunctie, syntaxis, vervoegingen. Doe anders eerst even wakker worden en dan pas een stukje typen.

Mr Dixit | 11-05-14 | 12:27

Gamlakuk is nog steeds van mening dan dat er geen betere PVDA leidslieden te vinden zijn dan Didi Holvat en Hans Spektrui om dit verachtelijke zootje naar de nul zetels te helpen !!!

Didi en Hans, ga zo door en liefst nog effffe meer!

Zegt

gamlakuk | 11-05-14 | 12:27

Tussen socialistische partijen onderling is het altijd haat en nijd, dus dit is niets bijzonders. Daarbij weet de ene helft van de PVV stemmers niet eens wat de Holocaust is, en de andere helft zien de antisemitistische en anti homo uitspraken van zijn EU partners gewoon als iets positiefs.

WaarDeWindWaait | 11-05-14 | 12:26

Even voor de duidelijkheid: in het Europese parlement werkt het zo dat je (veel) meer geld en voorzieningen krijgt als je samen met partijen uit andere landen samen een Europese fractie vormt. Zo probeert de EU met regels internationale samenwerking af te dwingen. Dat is de motivatie van Geert Wilders om met andere partijen in Europa samen te werken. Met inhoud heeft dat niets te maken.

Ivoren Toren | 11-05-14 | 12:25

Ik heb het niet zo op greet omdat het een haat zaaiende egoïstisch racist is. Zijn denkbeelden over de EU zijn ook verwerpelijk maar dat komt op een ander moment wel boven tafel.
Skunk57 | 11-05-14 | 12:19

Heb je daar bewijs van?
Of sta je op de loonlijst van PvdA en roep je maar wat?

necrosis | 11-05-14 | 12:25

Mr Dixit | 11-05-14 | 12:20
Dat zou ik niet zo durven te beweren.
.
Ook Nederland heeft een groot offer gebracht in deze oorlog.
Denk alleen maar eens aan het bombardement op Rotterdam, de slag om de Grebbeberg, de dwangarbeid door Nederlanders in Duitsland en voor de Duitsers en het deporteren van Joodse Nederlanders enzovoort..

Ommezwaai | 11-05-14 | 12:25

Geweldig, op die website staan allemaal nieuwe vrienden van mij!

Blote Bertus 2000 | 11-05-14 | 12:24

Maar uhh..

Dit zijn toch de vriendjes van Geert met wie hij het gedachtegoed gebundeld heeft komende verkiezingen.

Een stem op de PVV is een stem op dit soort engerds. Klaar. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet.

Dus ik snap die verontwaardiging niet. Of zijn jullie gewoon een beetje ziende blind? Of ontkenners?

mr. coffee | 11-05-14 | 12:24

@tolate | 11-05-14 | 11:44 | | Reageer+ | +100
"....300 kinderen hier al jaren wonend lopen de kans uitgezet
te worden. Maar een heel voetbal elftal uit Afrika
weer toelaten...."
.
Scherp !!!

the namster | 11-05-14 | 12:23

Hoera! De PvdA draait DOORRRRRRRRR!!!!!!!!!

klull maran | 11-05-14 | 12:22

@necrosis | 11-05-14 | 12:10
Nu alweer aan het bier?

toetanchamon | 11-05-14 | 12:22

Wat rara | 11-05-14 | 11:15 zegt.
 
Want als ik dit soort belachelijke Amerikaanse toestanden zie, zou ik bijna denken dat die rozenkruisers Kai Leers hebben ingehuurd.
 
Dat zou ik overigens toejuichen, want alles dat die gast aanraakt verandert in dampende koeienstront.

pietvanvliet | 11-05-14 | 12:22

@Welles! Nietes! | 11-05-14 | 12:07
Ik heb een foto van hun onderin de pot gelegd, zij hebben nu hun eigen berg ;)

toetanchamon | 11-05-14 | 12:21

fleurtje | 11-05-14 | 12:18
Komt ie: "Links lullen, rechts zakkenvullen."
Zo is en zo blijft het.

Ommezwaai | 11-05-14 | 12:20

Ommezwaai | 11-05-14 | 11:58
Ja hee, GL gebruikt de uitdrukking "van oudsher", dus daarom grijp ik terug op de geschiedenis. Want als ik maximaal 100 jaar terug kijk komt 0031 er ook niet héél erg goed van af. Al jaren vóór de capitulatie deed de nsb het extreem goed in ons land, wat nou niet bepaald getuigt van "verstandig, barmhartig en tolerant". Ik denk dat de linkse gutmensch een wat verwrongen beeld van de geschiedenis heeft. Nederland als land was alles behalve een slachtoffer in WOII. Dat proberen we onszelf wel wijs te maken, maar het grootste deel van de bevolking heeft haar ogen stijf dichtgeknepen, de vingers in de oren gestopt en lalalalalalalala gedaan.

Mr Dixit | 11-05-14 | 12:20

Veel Vaak | 11-05-14 | 11:27

Hoe kom je daar bij??
Ik heb het niet zo op greet omdat het een haat zaaiende egoïstisch racist is. Zijn denkbeelden over de EU zijn ook verwerpelijk maar dat komt op een ander moment wel boven tafel.

Skunk57 | 11-05-14 | 12:19

@irma zonderboezem | 11-05-14 | 12:16
Wat is er met je stem?
*nieuwsgierig is*

necrosis | 11-05-14 | 12:19

Als je uit je broekzak een stapel geld hebt zitten ,om een huis van meer dan 3 ton in een keer contant af te rekenen, ben je toch wel de grootste salonsocialist die er bestaat, en de mensen bij de voedselbank maar stemmen op die parasieten, die alle ellende die er nu spelen willen afschuiven op Wilders, terwijl die helemaal niet aan de macht is op dit moment.Spekman en zijn kliek in Hilversum zouden zich kapot moeten schamen en eens met de echte waarheid naar buiten moeten komen.

fleurtje | 11-05-14 | 12:18

Het failliet van de Nederlandse politiek, en de PvdA in het bijzonder, in beeld.... Geen campagne voeren voor je eigen partij en je eigen standpunten maar tegen een ander. Treurig.

Capt. Iglo | 11-05-14 | 12:18

@turbo00000000 | 11-05-14 | 12:13
Hé, zwitsal, als je een linkje tegelt, zorg dan dat het werkt!

necrosis | 11-05-14 | 12:17

Van Rompuy op buitenhof : wij zijn allen "Europeeërs". De cultureel-marxistische sekte heeft weer een nieuw speeltje om de identiteit van de Europeaan uit te vlakken.
We staan er bij en kijken er naar.

Abject | 11-05-14 | 12:17

geert heeft wel humor, dat mort ook wel in dit om te huilen land!
+1 voor Geert ( en dan heb ik het nog niet eens over mijn stem)

irma zonderboezem | 11-05-14 | 12:16

Waarom kan je niet tegen de eu stemmen?
Kijk, dan ga ik wel stemmen.
Nu is elke stem zinloos, zal mij en iedereen een worst zijn wie er in de eu zit.
Elke mongool is er 1 teveel.

Terpen-tijn | 11-05-14 | 12:15

Toch heeft het iets wrang-grappigs dat juist het links-extremisme in het naoorlogse Europa de meeste slachtoffers en schade heeft gemaakt en schijnbaar, meer dan rechts-extremisten, bereid is om geweld en zelf moord te gebruiken als pressiemiddel. Als afleidingsmanoeuvre wordt altijd de beschuldigende vinger gebruikt, "kijk die rechts-extremisten eens!". Daarbij vergetend dat nationaal-socialisten (zo ook de pvv) gewoon een andere smaak links zijn en niets met liberaal-rechts te maken hebben. Het zal wel moeilijk zijn voor ze, zo'n schizofreen leven.

Mr Dixit | 11-05-14 | 12:15

www.windwaterturbines.com
Maak je daar hard voor iplv Geert afzeiken dan wordt Nederland echt mooi en schoon.

turbo00000000 | 11-05-14 | 12:13

Best Hansje ja met je kleine zwansje
Ook ons Timmerzwansje is een vriend van Hansje.
Ome Geert doet wat hij moet doen en dat is de boel schoonvegen van alle toegestane shit van de afgelopen 40 jaar Partij van de armoe.

turbo00000000 | 11-05-14 | 12:11

Beter zouden die zelfverrijkers belichten wat ze zelf goed doen. Maar dat ligt wat moeilijk met lege handen.

natte krant | 11-05-14 | 12:10

@Welles! Nietes! | 11-05-14 | 12:07
Ik mis ze helemaal niet!
Ik heb jou gemist...
*biertje opentrekt*

necrosis | 11-05-14 | 12:10

@spanarchist | 11-05-14 | 11:49
Pedofielen stond al in je lijstje zie ik nu.

Oeleflaffel | 11-05-14 | 12:10

spanarchist | 11-05-14 | 11:49
En dan heeft GroenLinks nog jarenlang achter pedofiel Daniel Cohn Bendit als Europees lijsttrekker aangelopen ook.
www.theguardian.com/world/2013/may/14/...

Bovendien staat er al weer een foute quote op de site van GroenLinks; "Verder vergeleek Le Pen in 2010 biddende moslims met nazi-bezetters uit de Tweede Wereldoorlog."
De link op de site van GroenLinks zelf doet het niet maar ik weet zeker dat Marine Le Pen het over "OP STRAAT biddende moslims" had. Maar dat maakt voor haar zaak ook niet uit want ook voor zo'n uitspraak heft het Europees Parlement haar immuniteit op zodat ze voor de rechter kan verschijnen.
www.elsevier.nl/Buitenland/nieuws/2011...

Oeleflaffel | 11-05-14 | 12:09

Die hele bende kan me gestolen worden, ga maar lekker bekvechten zonder mij, ga ook niet stemmen, de pestpleuris met dat gezeik.

Terpen-tijn | 11-05-14 | 12:09

@toetanchamon | 11-05-14 | 12:01
Ik mis de zusjes Albayrak.

Welles! Nietes! | 11-05-14 | 12:07

Mooie woorden.
Ondertussen krijgen wij op ons klote van die Duitsers wegens inhumaan asielbeleid.
Het moet niet gekker worden.

Terpen-tijn | 11-05-14 | 12:07

Ik twijfelde tussen artikel 50 en PVV. Maar het wordt nu sowieso PVV, omdat dit een grotere middelvinger richting de PVDA/VVD/D66 is,

Dack Janiels | 11-05-14 | 12:06

Daar heb je de landverraders van de pvda weer.
Heel veel stennis richting anderen maken, dat leid af van eigen falen. Is al een oud truukje hoor speklap.
Hoeveel stemmen gaan jullie straks op 22 mei verliezen?

Brandend Zand | 11-05-14 | 12:06

En van Evelien Herfkens tot Bertje van der Roest en alles wat daar tussen zat, dat zal me een flinke website worden.
Trouwens, wat heeft die anti-PVV website mogen kosten want daar zal wel een of andere goede vriend van de partij een hele aardige cent aan verdiend hebben met een winstmarge van 99,9%.

Conan de Rabarber | 11-05-14 | 12:04

@tolate | 11-05-14 | 11:44
Wat moeten wij met kinderen die asielzoekers bij elkaar neuken zonder verblijfsvergunning?
Ik zou asielzoekers terugsturen naar land van herkomst om ze daar te laten wachten op de uitslag van het onderzoek.
Dat hele 'kinderpardon' is gewoon ordinaire chantage.
Natuurlijk hoor je kinderen niet buiten te zetten, maar op deze manier trek je elke Mauro op aarde aan.
En met 17 miljoen is het al druk genoeg in dit kleine kutlandje!

necrosis | 11-05-14 | 12:02

Brrrr.. Die vrienden van de PvdA, die zijn pas echt eng.. Ik zal vannacht niet kunnen slapen of in een nachtmerrie belanden.. Brrr

denoorman | 11-05-14 | 12:02

De PvdA: een fundamentalistische moslim-partij met een autochtoon-gezicht om dat te maskeren. Niemand trapt er meer in. Op naar de nul zetels.
#kippestront

Wurgje de huisboa | 11-05-14 | 12:02

De laatste update werkt bij mij als een klysma, bedankt.

toetanchamon | 11-05-14 | 12:01

De massa immigratie is veel gevaarlijker dan het kleine groepje ultra rechtsen. Dat de PvdA overal ultra rechts ziet is hun probleem. Die partij vind je al ultra rechts als je tegen massa immigratie bent.

de Hever | 11-05-14 | 12:01

@Optelsommetje 11:34: Juist. Wat ik nog veel enger vind dan de vriendjes van Wilders is het feit dat er onder onze gevestigde partijen en politici nauwelijks kritische geluiden over Europa te horen zijn. Ze vinden het allemaal prachtig, en delen de onder de bevolking breed gedragen zorgen over het volkomen doorgeschoten en oncontroleerbare Europa blijkbaar niet.

Het grappige is dat veel zogenaamde eurofoben een veel genuanceerder standpunt hebben dan "nu uit de EU"; ze willen wel samenwerking waar dat zin heeft, maar waar de Europese meerwaarde te betwijfelen valt willen ze zaken in de lidstaten houden; daarnaast is er een roep voor meer democratie. Maar de discussie over Europa wordt angstvallig bij het midden weggehouden. Dat zagen we bij het referendum al: "het licht gaat uit als...", en nu weer: het gaat over extremisme, of over de goede zaken die Europa ons gebracht heeft: vrede, samenwerking en welvaart. Dat is het gekke: juist onze anders zo genuanceerde gutmenschen zijn het die de discussie op de spits drijven en tot een karikatuur maken.

Dat is raar, maar ik vermoed twee mogelijke redenen, *aluhoedje op*. 1) Politici weten dat het hervormen en terugbrengen van Europa een gepasseerd station is, en geen politieke realiteit... tenzij je inderdaad uit Europa stapt. Je kan dus maar beter meedoen dan op de rails gaan liggen.
Of 2) Europa zou ook hervormd kunnen worden... als er een brede, populaire backlash tegen Europa zou ontstaan. Niet tegen Europa zelf, maar wel tegen de staatsrechtelijke inrichting ervan, en tegen de breedte van haar mandaat. Dat maakt Europa wel een stuk minder leuk voor die politici zelf, bovendien zien ze terecht dat zo'n beweging wel eens destabiliserend zou kunnen werken. Dus druk je alle goede argumenten tegen Europa in het extreme kamp, dat is namelijk gemakkelijk te bestrijden, en zal wellicht ook nooit een echt brede beweging worden. Hoewel... het is al eens eerder gebeurt.

Muxje | 11-05-14 | 12:00

Het mooiste is dat ze niet eens in de gaten hebben dat ze tegen de wind in staan te pissen.

Conan de Rabarber | 11-05-14 | 11:59

Mr Dixit | 11-05-14 | 11:54
Dat is verre geschiedenis. Die linkse idioten proberen het weer in volle glorie te herintroduceren. Bij de eigen allochtone bevolking, wel te verstaan.

Ommezwaai | 11-05-14 | 11:58

de historica Anet Bleich heeft het verleden van PVDA kopstuk dhr. J.den Uyl ( 1919-1987) grondig onderzocht. Hieruit blijkt dat dhr.den Uyl verregaande sympathiëen koesterde voor Hitlers Duitsland.In 1939 studeerde hij twee maanden in Kiel. Praag was toen al bezet , Oostenrijk maakte al deel uit van het Reich en de Neurenbergse rassenwetten waren reeds van kracht.Op zijn collegekaart en getuigschrift prijkt het hakenkruis.In zijn publicaties in het studentenblad van 1939 waren zijn artikelen onomwonden pro-Duits.Pas toen de Duitsers in mei '40 Nederland overrompelden omdat het Nederlandse leger niet was opgewassen tegen de Wehrmacht, ging hij op de socialistische toer. De socialistische beweging "Het gebroken geweer" in de 30-er jaren, zorgde ervoor dat , evenals nu, het leger tot op het bot werd buitgekleed.Het past de PVDA enige terughoudendheid te betrachten aangaande politieke tegenstanders.

Jan Boule | 11-05-14 | 11:58

@Optelsommetje | 11-05-14 | 11:40
Ik zou me door Marine le Pen laten doen!

necrosis | 11-05-14 | 11:57

Heeft Spektrui alle PvdA graaiers en hun trawanten binnen het Nederlands bestuur al geïnventariseerd om een "dit zijn de vrienden van de PvdA" in elkaar te laten knutselen met een bak subsidie?

Welles! Nietes! | 11-05-14 | 11:56

@Optelsommetje | 11-05-14 | 11:50

Die komt er niet. Iedere Nederlander weet sedert 6 Mei 2002 diep van binnen wel dat wanneer je met teveel succes oppositie voert tegen de gevestigde politiek, je wel eens fataal bloedend op een parkeerplaats kan eindigen. De terreur heeft zijn democratie vernietigende werk reeds gedaan.

Parel van het Zuiden | 11-05-14 | 11:55

Toetsiemonster | 11-05-14 | 11:52
No way, in tegenstelling tot Geert heeft Farage wèl principes. En heeft zich heel duidelijk enkrachtig afgekeert van de PVV.

Optelsommetje | 11-05-14 | 11:55

Quote van de GL-site: "een van oudsher verstandig, barmhartig en tolerant land als Nederland". Ja, als je de slavernij, kolonialisme, uitpersing van inheemse volkeren, gewetenloze voc-mentaliteit en dat soort dingen niet meetelt.

Mr Dixit | 11-05-14 | 11:54

Ja, als je zelf niets te bieden hebt dat ook maar enigszins de moeite waard is, ga je je afzetten tegen anderen.
Maar was er laatst niet een demonstratie tegen de vreeschelijke uitspraken van Wilders waar islamofascisten en antisemieten aan deelnamen? Plus een aantal kopstukken van welke partij ook weer?

MAD1950 | 11-05-14 | 11:53

Nigel Farage gaat zich echt wel aan sluiten bij de PVV alliantie. Anders is het enige wat hij kan doen aan de zijlijn blijven schreeuwen maar er niets mee opschieten. We zien wel na de verkiezingen hoe de hazen gaan lopen. Ik zou me voor de verkiezingen ook onafhankelijk op stellen zoals hij nu doet.

Toetsiemonster | 11-05-14 | 11:52

De vrienden die de PvdA in het zadel aan het helpen is: islamisten met baarden, een bebloed mes in de ene hand en afgesneden hoofd in de andere hand.

Fijnstoffer | 11-05-14 | 11:52

Net zoals met autoreclame waar je geen vergelijkingen met andere merken mag doen zou het fijn zijn als ze dat met politiek geleuter ook doen. De PvdA rozen zit vol met ongedierte, corruptie en steeldieven... los dat eerst eens op voordat je nog een vinger naar iemand anders wijst.

Andersom dag | 11-05-14 | 11:52

Ach, Spekmaniak, de PVV heeft tenminste nog vrienden. Volgens M het Hondje zijn jullie er weer een heel stel kwijt.

Petrus Poortwachter | 11-05-14 | 11:52

Wilders heeft meer vrienden dan de PvdA.

subsidistan | 11-05-14 | 11:51

Mischien had een website, "waarom je wel op de PVDA/D66 moet stemmen" minder effect dan een minkukelige site, "waarom je niet op PVV moet..."

Zouden ze bij de PVDA doorhebben hoe slecht ze er voor staan?

ox | 11-05-14 | 11:50

Parel van het Zuiden | 11-05-14 | 11:47
Mee eens, waarmee eigenlijk meteen duidelijk is dat Geert hier nooit meer dan 15-20% van de stemmen gaat / kan halen. Waar blijft de nieuwe Nederlandse Farage/Fortuyn? Scherp van tong, intelligent, aimabel, humor en levenservaring. Allemaal eigenschappen die Geert in hoge mate ontbeert...

Optelsommetje | 11-05-14 | 11:50

Optelsommetje | 11-05-14 | 11:40
"Daarnaast vindt Farage de PVV inconsistent: “Je kunt niet beweren dat je opkomt voor de vrijheid van meningsuiting […] en daarna zeggen dat je de Koran wil verbieden.
.
Kijk, Nigel Farage snapt het wel..."
---
Als je de Koran verbiedt, dan ontneem je Satan, als auteur van de Satansverzen het vrije woord. Je ontneemt geen enkel nu levend persoon het vrije woord, Mohammed rot al 14 eeuwen in het graf.

Angel_eyes | 11-05-14 | 11:49

GL:"Zeg me wie je vrienden zijn..."
Dit kan zich nog wel eens tegen GL keren.
De korte geschiedenis van deze partij heeft een bonte verzameling van oplichters, zakkenvullers, pedofielen, "kankerpatiënten", boekverbieders en inbrekers opgebracht. Overmoedig om andere partijen dan om hun vrienden te bekritiseren.

spanarchist | 11-05-14 | 11:49

@Joris, link gaat kapot...

Mastermattie | 11-05-14 | 11:49

Naar de ander wijzen doe je alleen maar uit armoe, omdat je zelf geen verhaal hebt. Natuurlijk is de PVV eng maar de PvdA is misschien nog wel enger. Het enige verschil tussen de twee is dat er van de PvdA niets overblijft.

NACademicus | 11-05-14 | 11:49

-weggejorist-

Mastermattie | 11-05-14 | 11:49

Pro-islam PvdA neemt Wilders de maat

Auteur en journalist Joost Niemöller, oud politiek redacteur bij HP/De Tijd, wijst bijvoorbeeld op de schrijnende hypocrisie van de PvdA, die nu aankondigt voortaan automatisch tegen ieder voorstel van Wilders te stemmen, maar het zelf wel had over ‘1 Oost Europeaan per vierkante meter’. Niemöller:

‘Hoeveel boter heb je dan op je hoofd? Is ‘minder’ Polen, ‘minder’ Bulgaren, ‘minder’ Roemenen, ‘minder’ ‘racistisch’ dan ‘minder’ Marokkanen? Een PvdA, die verkiezingspamfletten in het Turks en Marokkaans laat maken, door u en mij betaald; die stemmen ronselt in Moskeeën, die ‘internaten’ gebruikt als broedplaatsen van islamitische indoctrinatie. Uitgerekend die partij moet Wilders de maat nemen?’ (2)

Nieuwe verkiezingen? En dan... gebeurt er weer niets

De journalist, schrijver van ‘Het Immigratietaboe’ (2012), vreest dat de coalitiepartijen de PVV-crisis zullen aangrijpen om nieuwe verkiezingen uit te schrijven, en tijdens de campagne zullen proberen PVV-stemmers terug te winnen met beloften om meer aandacht te geven aan de problemen rond de massa-immigratie en de grotendeels mislukte integratie, zoals de overlast van Marokkaanse jongeren. Wat er na de verkiezingen met deze beloften gebeurt? ‘Ach, het antwoord daarop is bekend. We zien al veertig jaar wat er gebeurt. Niets.’ (3)

Het gevolg is dat ‘de andere partijen als gevolg hiervan nog meer naar elkaar zullen toegroeien dan ze nu al doen. De problemen met niet westerse allochtonen zullen nog minder besproken worden, laat staan aangepakt. De EU zal nog meer te zeggen krijgen. Nederland zal nog meer verdwijnen’.

Van Wilders komt u af, van de problemen niet

Niemöllers waarschuwing aan het adres van Den Haag: ‘Zeker, u kunt vast wel van Wilders afkomen. Maar u komt niet van de problemen af.... De ongerichte woede en de frustratie zal nog meer toenemen. Geweld in de straat. Gegil. Geschreeuw. Verontwaardiging. Chaos... Dames en heren politici, u kunt het krijgen zoals u het hebben wilt. U kunt ook eindelijk eens realistisch worden, grenscontroles gaan herinvoeren, democratie in werking laten treden, jawel, ook met referenda, de multiculturaliteit geen kans geven...’ (4)

Westerse democratie verandert in dictatuur

De Duitse auteur Udo Ulfkotte betrekt de verkettering van Wilders in ook de Duitse media bij de bredere maatschappelijke ontwikkelingen in Europa. ‘De snel minder aanloop krijgende eenheidsmedia onthouden u bepaalde informatie... ze kijken allemaal de andere kant op.’ Als voorbeeld noemt hij het krampachtige politiek correcte streven naar de socialistische gelijkstelling van alles en iedereen, wat er in Duitsland zelfs al toe leidt dat scholieren op sommige scholen zoveel mogelijk dezelfde cijfers krijgen.

Ulfkotte noemt het een ‘typisch voorbeeld van de verwatering van het waardensysteem van onze maatschappij.’ Dat deze gelijkstelling door de hoogste politieke regionen wordt bevorderd, is in zijn ogen ‘de hoofdoorzaak dat onze democratie in een democratuur (democratische dictatuur) verandert.’

Zo eist bijvoorbeeld de Duitse president Gauck dat de bevolking nog meer immigratie accepteert. ‘Waar dat heen leidt, is na de verkiezingsuitslag in Nederland duidelijk, maar wij willen het niet weten.... En als het dan uit elkaar spat, weet geen politicus waarom dat zo is. De illusie van de democratie was nu eenmaal te perfect.’

xandernieuws.punt.nl/content/2014/03/H...

Snowy2000 | 11-05-14 | 11:48

@Optelsommetje | 11-05-14 | 11:40

Ik denk dat menig PVV -stemmer dat ook vindt. Echter in Nederland kun je je anti-EU stem bij weinig andere politieke partijen kwijt. Aangezien de EU het enige onderwerp is dat er toe doet, moet je dus kiezen uit verschillende kwaden. Artikel 50 is er pas sinds kort en gezien de matige media aandacht is het zeer de vraag of het zin heeft om hier op te stemmen. Het is in ieder geval iets, zullen we maar zeggen.
.
Nigel Farage snapt het inderdaad, maar ik mag niet op hem stemmen...

Parel van het Zuiden | 11-05-14 | 11:47

Dit zijn niet mijn vrienden, vriend!

Martin Aceton | 11-05-14 | 11:47

Iemand Volkert al gespot?

Flink Ployd | 11-05-14 | 11:46

wat de meeste mensen niet zien is dat al die propaganda van het regime (= VVD+PvdA+D66+CDA+GL+CU+SGP) helemaal niet bedoeld is voor de gewone burgers maar alleen voor de leden van het regime, om ze gerust te stellen dat hun universum nog veilig is. Het regime heeft namelijk zijn eigen werkelijkheid gevormd waarin het populair, succesvol en geweldig is en waar die werkelijkheid volledig kneedbaar is in iedere gewenste vorm. Ze weten helemaal niet van het bestaan van onze dimensie af. Het enige wat ze van onze dimensie merken is uw portemonnee waarin zij naar believen in graaien.

Je moet het zo zien: ze zien, horen en spreken alleen gelijkgestemde journalisten, politici en medegelovigen en lezen en horen alleen elkaars publicaties en toespraken. Voor deze figuren bestaat onze dimensie enkel uit portemonnees die overal om hun heen zweven en die ze naar believen uit de lucht kunnen plukken en de inhoud legen.

Die portemonnees zijn net als de 72 maagden die islamitische martelaars in het moslimparadijs krijgen ingekwartierd en die na ieder gebruik zomaar weer maagd worden.

Uw portemonnee vult zich namelijk op dezelfde magische iedere keer na geleegd te zijn door het regime.

wlodek | 11-05-14 | 11:46

"Zeg mij wie uw vrienden zijn, ik zeg u wie u bent..." Bram van Ojik, GroenLinks.
---
Zoals de Egyptische Moslimbroederschap zeker?

Angel_eyes | 11-05-14 | 11:45

Dat doe je als je zelf geen argumenten hebt, dan je zeggen hoe slecht je tegenstander is.

Dack Janiels | 11-05-14 | 11:45

tolate | 11-05-14 | 11:44
Het is too late om nog iets van uw leven te maken, nietwaar :)

Optelsommetje | 11-05-14 | 11:45

Arnold9638 | 11-05-14 | 11:36
Gewoon een fb pagina beginnen genaamd 'vrienden van de PvdA'

copywriter | 11-05-14 | 11:44

Ik stem op de PVV omdat ik enorm boos ben
op dat zooitje PVDA en VVD en D66 niet omdat de
PVV zo'n fijne partij is.
1 miljoen werklozen en 700000 mensen van buiten
Nederland aan het werk onder de cao afspraken.
300 kinderen hier al jaren wonend lopen de kans uitgezet
te worden. Maar een heel voetbal elftal uit Afrika
weer toelaten.
Zo gaat het maar door, de tegenstellingen worden
steeds ergelijker.
Mijn advies stem uit boosheid op PVV.

tolate | 11-05-14 | 11:44

Ik prefereer alle vrienden van GW boven die van de PvdA. Liever iemand die eerlijk is over waar hij voor staat, ook al is dat niet geheel mijn ding, dan iemand die je keihard voorliegt.

BekiekUtMoar | 11-05-14 | 11:44

Nu we het toch over rechts-extremisme hebben.... Hoe zit dat met de Ukrainse vrienden van Hans van Baalen en Guy Verhofstadt?
.
Kun je als PvdA werkelijk samenwerken in een Kabinet met een partij die zich met zulke mensen inlaat?

Parel van het Zuiden | 11-05-14 | 11:41

De leider van de eurosceptische partij UKIP, Nigel Farage, wil niet samenwerken met de PVV van Geert Wilders. Zolang er een alliantie is tussen de PVV en het Franse Front National van Marine le Pen sluit hij een verbond uit.
.
Farage hekelt het antisemitisme dat nog steeds leeft binnen het Front National. Om die reden wil hij niets met die partij of haar bondgenoten te maken hebben.
Daarnaast vindt Farage de PVV inconsistent: “Je kunt niet beweren dat je opkomt voor de vrijheid van meningsuiting […] en daarna zeggen dat je de Koran wil verbieden.
.
Kijk, Nigel Farage snapt het wel...

Optelsommetje | 11-05-14 | 11:40

De PvdA weer gedaald in de peilingen terwijl ze nog steeds op volle kracht stemvee importeren.
Dan ben je toch wel erg slecht bezig..

Slipsnifter | 11-05-14 | 11:39

Die afkeer van homo´s is inderdaad niet goed te praten.
Alleen merkwaardig dat dezelfde homohaat onder de favoriete achterban van de pvda altijd met de mantel der liefde bedekt wordt. Misschien zou de pvda zich daar eens tegen moeten verzetten voordat ze andere partijen om deze reden bekritiseren.

spanarchist | 11-05-14 | 11:38

Even een dubbelpost, maarrrrrrr: Op die GroenLinks site klagen ze bij elke partij dat ze zo anti-homo zijn. En terecht, want het is belachelijk om mensen weg te zetten vanwege wie ze neuken. Maar waar is al deze kritiek als het op de import aankomt? Dit is dus de dubbele maat waar ik ziek van wordt. Juist het probleem met links is dat ze alle linkse verworvenheden uit het raam flikkeren omwille van de Islam, maar daarbij willen ze wel alle linkse verplichtingen houden. Maar alleen voor autochtonen. En zo glij je dus af naar een barre, communistische staat waar je niks te willen hebt.

Piet van het Padje | 11-05-14 | 11:37

De Partij van de Afbraak krijgt eindelijk wat ze toekomt. Dus ga nu niet zitten huilen linkse rakkers, dat doen al die ouderen in de bejaardenhuizen namelijk al jaren. Mede door jullie beleid hebben wij hier voedselbanken gekregen in het ooit zo rijke Nederland. En moeten de ouderen straks naar de Gemeentelijke armenzorg, net zoals honderd jaar geleden.

Snowy2000 | 11-05-14 | 11:37

Het bizarre is dan weer dat ik echt helemaal niks als fout beschouw in de aangehaalde uitspraken die Spekman zijn eigen trui laten bevuilen. Zelfs de Holocaust uitspraak niet, want er is in de wereldgeschiedenis inderdaad op veel grotere schaal genocide bedreven, niet in de laatste plaats door degenen die Spekman als zijn vrienden ziet. En dat zijn dan nog niet eens de engste vrienden die hij heeft.

Pierre Tombal | 11-05-14 | 11:36

Misschien tijd om een site te lanceren waarop de criminelen BINNEN de PVDA geportretteerd worden.

Arnold9638 | 11-05-14 | 11:36

Dit mag dus niet van GroenLinks:
Dewinter: “Roma staat voor de R van rovers, de O van overlastjunkies, de M van messentrekkers en de A van agressievelingen. Die realiteit wil u blijkbaar niet onder ogen zien.”

Plaats aub een grote groep Roma in de wijken waar de GL-ers wonen, kijken hoe ze na een paar maanden reageren.

spanarchist | 11-05-14 | 11:36

Te zielig. Die PvdA top is echt niet zo slim volgens mij. Zo kan ik ook wel websites maken. De vrienden van Timmermans ( hallo cuba ). Vrienden van Samsom ( hallo shultz ).

Aantastelijk | 11-05-14 | 11:36

Ha ha ha, argumenten om op de PvdA te stemmen hebben ze blijkbaar niet meer. Hun kandidaat Jongerius verschijnt weinig in de media. Logisch ook. Ze is al volgevreten voordat ze naar Brussel afreist..

denoorman | 11-05-14 | 11:36

Toetsiemonster | 11-05-14 | 11:32
Gaat u nu werkelijk moeite doen om een kansloos figuur als Le Pen te verdedigen ? Moehahaha...

Optelsommetje | 11-05-14 | 11:35

En dat dan door aanhangers van leer die de meeste doden in de geschiedenis op zijn naam heeft. Het moet eerlijker, socialisten nul zetels. Als Samson 5 uitgeprocedeerde asielzoekers in zij n huis opneemt en die blonde Truus van hem door ze laat doorsmeren, wil misschien weer naar zijn argumenten luisteren

Zatkniss | 11-05-14 | 11:34

@Optelsommetje | 11-05-14 | 11:34
Juist, daarom snap ik dus ook niet waarom de Nederlandse politiek telkens vervalt in deze waanzin.

Kaas de Vies | 11-05-14 | 11:34

Jungs van de GS, dat jullie altijd maar zo doorgaan. Heerlijk want: het houdt dus nooit op!

potverdrie | 11-05-14 | 11:34

Een partij die alle kenmerken in huis heeft om als criminele organisatie gekenschetst te worden, gaat naar anderen wijzen? Je moet maar lef hebben.

Arnold9638 | 11-05-14 | 11:34

Geert zou beter een voorbeeld kunnen nemen aan Nigel Farage. Veel meer inhoud, veel meer intellect. Farage heeft overigens nadrukkelijk aangegeven nooit met een extremistische partij zoals de PVV te willen samenwerken. Waardoor geert zich moet wenden tot kansloze partijen zoals het Front National.

Optelsommetje | 11-05-14 | 11:34

roze_bril | 11-05-14 | 11:30
Ik weet het, ben ervaringsdeskundige..
Die linkse zwakbegaafden deinzen er niet voor terug om je vrouw en kinderen ook nog op de korrel te nemen.
Voorbeelden genoeg: RAF, RARA, Dierenfront etc.

Ommezwaai | 11-05-14 | 11:33

De laatste stuiptrekking van de PVDA haha,hoppa mijn stem gaat naar de PVV.

ron78 | 11-05-14 | 11:33

Optelsommetje | 11-05-14 | 11:24
Jean-Marie le Pen heeft niet de holocaust ontkent hij heeft gezegd "de holocaust zal later een voetnoot in de geschiedenis zijn". Het wordt alleen door links en D66 geframed alsof hij op deze manier de holocaust zou ontkennen. Hij is overigens geen liefhebber van het Joodse volk. Zal met de palestijnse kwestie hebben te maken. Hij heeft Nederland wel geholpen bij de watersnood ramp in 1953. Hij had op eigen initiatief een Frans team geformeerd en heeft met dit team humanitaire hulp geboden bij deze Nederlandse ramp.

Toetsiemonster | 11-05-14 | 11:32

Zo'n Jaap Stronks moet wel zijn ingehuurd door de PVV. Inmiddels heeft de geschiedenis aangetoond wat het effect van dit soort acties is. En toegegeven, het is een geniale zet om de PVDA van binnen uit te hollen. Mocht het onverhoopt echt een serieuze actie zijn, dan kun je feitelijk twee dingen het beste doen. Uitlachen en nawijzen. Een partij die bezig is met wijzen zonder de vinger naar zichzelf te keren is een lachwekkende partij (hoi kinderpardon!)... En Spekman zelf? Geef die man een lolly en een plakkertje.

Hector_Popfeauteau | 11-05-14 | 11:32

is er ook ergens een lijstje te vinden met de vrienden van de pvda?

ganzo | 11-05-14 | 11:32

Les 1 bij mijn verkooptraining was: Geef nooit af op je concurrent, maar ga uit van de kwaliteit van je eigen product. Door je mededingers af te katten neem je het risico in je eigen mes te lopen, daar heb ik legio voorbeelden van gezien. Maar ja, wanneer je geen vertrouwen hebt in wat je te bieden hebt......

Polletje Piekhaar | 11-05-14 | 11:31

Om de vrienden van Spekman te zien hoef je alleen maar een geschiedenisboek open te slaan en te zoeken op massamoordenaars.

Piet van het Padje | 11-05-14 | 11:31

de pvda en hans plebsman,geen visie geen controle geen zelfbeheersing geen fatsoen,typisch nederlands dus

deneus32 | 11-05-14 | 11:31

Waarom zeggen ze dit nu pas? Ik stond bijna op het punt om op Geert te gaan stemmen. Gelukkig weet ik nu beter. Net op tijd.

VanBukkem | 11-05-14 | 11:31

Is dit nou de laatste stuiptrekking van het uitsterven van een clubje met prehistorisch gedachtegoed?

Crak-ho | 11-05-14 | 11:30

@Ommezwaai | 11-05-14 | 11:18

Zo zag ik laatst nog weer een krant hebben over onderzoeksgroep Kafka. Tsja als je dit soort extreem links anarchistische clubjes die met geweld (zie wiki) hun mening willen doordrammen zien als onderzoeksgroepen. Dan hebben we nog een lange weg te gaan.

roze_bril | 11-05-14 | 11:30

Dick Luyenlomp | 11-05-14 | 11:26
Eensch. En daarom zal ik ook nooit SP stemmen. Met dezelfde redenatie overigens ook nooit op Geert.

Optelsommetje | 11-05-14 | 11:29

Winston1 | 11-05-14 | 11:24
Dat zou u eens aan Jacques Tichelaar moeten vragen. Deze vleesgeworden windvaan heeft optimaal gebruik gemaakt van de baantjescarrousel voor mislukte PvdA'ers.

Ommezwaai | 11-05-14 | 11:29

Zie nu dan maar alvast wat een socialistische meerderheid in Europa zal brengen.. of onderdrukking of uitsluiting en schoffering. De PvdA rooien gaan nog net niet over om een deportatie wet voor andersdenkende aan te vragen in Brussel,maar wacht maar tot dat circus daar echt is opgetuigd.Walgelijk dit!

Welles! Nietes! | 11-05-14 | 11:29

“In politics, stupidity is not a handicap.”

Flink Ployd | 11-05-14 | 11:29

De beste vriend van Spekman is Bert van der Roest... heeft Spekman al aangifte tegen hem gedaan?

Kaas de Vies | 11-05-14 | 11:29

Mensen stemmen niet zo zeer op de PVV omdat het het beste alternatief is maar omdat het het enige alternatief is ten opzichte van al die andere, compleet inwisselbare partijen.
Zolang de pvda dat niet begrijpt zullen ze nooit een succesvolle tegencampagne ontwikkelen.

spanarchist | 11-05-14 | 11:28

Nu nog even een website maken over de vrienden van Spekman. Van jatters tot oplichters/mooipraters/vreemdgangers en gemeenschpasgeld wegsmijters , van daklozenkranter besteler tot spookraadsleden en de asiel-wet aan de laarslappende burgemeesters waarvan sommige ook niet vies zijn van een borreltje op z'n tijd en dan met name achter het stuur.De partij zal leeglopen op de kosten om serverruimte te huren.Spekkie , Spekkie wat ben je toch een dorpsgekkie.

ja,diedus! | 11-05-14 | 11:28

@Winston1 | 11-05-14 | 11:24

Natuurlijk mag de PvdA haatcampagnes organiseren. Daar mogen doden bij vallen. Is ook al gebeurd. Sterker nog, de PvdA heeft er via Den Haag zelfs een uit belastingen betaald instrument, de VARA, voor geregeld. En reken er maar op, hoe verder de PvdA in de electorale problemen komt, hoe zwaarder dit instrument zal worden ingezet.

Parel van het Zuiden | 11-05-14 | 11:28

Wat weer een desperate actie van de PVDA dit. Na het mislukte aangifte circus proberen ze nu dit. Heeft de PVDA zelf misschien ook nog een standpunt over de EU behalve het aanpakken van de royalty inkomsten van the stones en U2?

Overigens wel opvallend dat sinds GS met die stemmentellers actie is begonnen de PVDA steeds sneller weg zakt in de peilingen. Het lijkt wel of de peilers ineens een "telcorrectie" inbouwen. Of het is gewoon een desperate poging om de potentiele PVDA stemmers te laten schrikken zodat ze alsnog uit vrees voor verlies van uitkering en/of subsidie massaal PVDA gaan stemmen.

Outsider-Inside | 11-05-14 | 11:28

@Skunk57 | 11-05-14 | 11:25
Skunk is ook een beetje eurofiel ?

Veel Vaak | 11-05-14 | 11:27

Optelsommetje | 11-05-14 | 11:24
Zo zijn er ook partijen die het bewind van Pol Pot hebben ontkend en geprezen.
Die zijn ook gewoon salonfähig. En nog succesvol ook.
Sterker nog; die werken in europa gewoon samen met de pvda.

Dick Luyenlomp | 11-05-14 | 11:26

Onderaan de site: "Deze site is een initiatief van de PvdA. Wij zullen ons in Europa inzetten voor verdraagzaamheid en vrijheid." I lol'd

blabam | 11-05-14 | 11:26

Die club moet je niet meer serieus nemen, beter kan Geenstijl beginnen met het afbreken van d666, want dat wordt de nieuwe corrupte nepotistische partij van Nederland.
Dit is trouwens wel gratis reclame voor de pvv, Nederland heeft de PvdA uitgekotst, en het vijand van mijn vijand is mijn vriend idee zou nog eens veel stemmen kunnen opleveren.

Banco Suivi | 11-05-14 | 11:26

Ah de PvdA gaat weer eens uit van eigen kracht.
Hoe wanhopig moet je zijn.
Een twee drie, daar komt dat mes Diederik, nog een kleine 2 weken.

bakoenin | 11-05-14 | 11:26

En stel dat iemand er intuint, dan nog gaat hij geen PvdA stemmen, maar een andere anti-Europa partij.

huh, ian? | 11-05-14 | 11:26

Zielige actie zeg, in plaats van zelf met goede standpunten komen gaan ze anderen demoniseren.

Traanplaat | 11-05-14 | 11:26

Ze vallen hiermee overigens niet Wilders aan want die kunnen ze helemaal niet bestrijden. Ze zetten ons de stemmers in de rechts-extremistische hoek. Mocht ik ze op straat tegen komen ga ik ze dat toch even kwalijk nemen. Even navragen of ik rechts-extremistisch ben als ik op de PVV stem met de kennis van vandaag over de koers en samenwerking. Ik hoop maar voor de arme vrijwilligers dat ze afstand nemen van spekkie zijn mening en tweet wat dat betreft anders kunnen ze de politie alvast bellen.

Veel Vaak | 11-05-14 | 11:26

Prima initiatief. Laat iedereen maar weten wat een hondsvot greet is.

(Joris: hondsvot zelfst.naamw. [pejoratief] een scheldwoord voor een slordig persoon of schurk)

Skunk57 | 11-05-14 | 11:25

Ja en? Als je niet op Wilders wilt stemmen, ben je niet per se aangewezen op de partij van de daklozenberovers – de partij die niet wist hoe snel ze op de warme stoel van Geert moesten springen toen er een plekje vrijkwam bij Rutte aan tafel.

simpelman | 11-05-14 | 11:25

Ja en? Als je niet op Wilders wilt stemmen, ben je niet per se aangewezen op de partij van de daklozenberovers – de partij die niet wist hoe snel ze op de warme stoel van Geert moesten springen toen er een plekje vrijkwam bij Rutte aan tafel.

simpelman | 11-05-14 | 11:25

Het is onvoorstelbaar dom. Strategie voor beginners regel 1: Als je wilt winnen, nooit je tegenstander afkraken. regel 2. Wie geschoren wordt moet stil blijven zitten.

quichot | 11-05-14 | 11:25

Sociaal gebaar van de PVDA om een site voor Wilders te maken.

Toetsiemonster | 11-05-14 | 11:25

Owww, dus de PVDA mag wel haatcampagnes organiseren.

Eerst is het verwijt dat Wilders niets van buitenlanders moet hebben. Nu werkt ie samen met buitenlanders, en nu is het weer niet goed.

Btw, PVDA, hoe zit het met de democratische referendum uitslag tegen de EU grondwet ???

Winston1 | 11-05-14 | 11:24

Toch probeer ik te begrijpen waarom Geert opeens zo aan het flirten is met extreem rechtse figuren zoals Le Pen. Ik snap zijn beweegredenen niet. Jean-Marie le Pen staat toch op de EU kieslijst, en heeft de holocaust ontkent.

Optelsommetje | 11-05-14 | 11:24

[ ik rem niet PvdA'ers en FNV'ers ]

(c)ZWITSUL | 11-05-14 | 11:23

PvdA is een partij van kansloze daderknuffelaars. Onder het beleid van ''het kan niet op in Nederland'' is een al jarenlang durende stroom van criminele kansenparels hier de grens over gekomen. Logisch want iemand moet natuurlijk die rode roosjes uit de Westlandse kassen plukken voor ze.

pinkelotje | 11-05-14 | 11:22

Wie opent er een website "Vrienden van de PvdA" met daarin de Heerlijheden van het PvdA-lidmaatschap en bijbehorende Old Boys' Network"?
Of... kunnen wij dit onfatsoen (want dat is moddergooien) beter maar overlaten aan de viezeriken?
Want.. waar heeft Geert gezegd dat hij het met alle standpunten van de andere rechtse partijen volstrekt eens is?

L.E. Raar | 11-05-14 | 11:22

Nou, als dat alles is. Heb wel gekkere dingen gezien bij de PVDA

VincentTheSaint | 11-05-14 | 11:22

Shame on him. Wat een tweet zeg hoe haal je het in je hoofd om iemand die reeds bedreigt wordt nog in de hoek te zetten als zijnde rechts-extremistisch. Heel fijntjes gedaan nat gympie met je vieze trui. Vieze linkse stinklul.

Veel Vaak | 11-05-14 | 11:22

Wat gun ik Hans Spekman toch een goeie spiegel. En dan heb ik het niet over zijn uiterlijk!

Läderlappen | 11-05-14 | 11:22

Minder spek, man

ja, en nou? | 11-05-14 | 11:21

Zonder Wilders hadden de gevestigde partijen helemaal niets meer te melden. Hun handen zijn leeg, naar de burger toe. De gevestigde partijen hebben niets anders te bieden dan lastenverzwaringen en belastingverhoging en meer banen naar het buitenland; meer marokkanen; meer werkeloosheid; meer verpaupering; minder zorg; minder veiligheid.

Stem op ons, daar krijg je niks voor terug - maar dat is zoveel beter dan onze angst voor Wilders.

Jan Passant mk2 | 11-05-14 | 11:21

De PvdA overtreft zichzelf hier. Zoveel eigen ellende op te lossen maar je toch op het morele paard hijssen en het over een ander hebben. Wat een afgang of zou er iemand intrappen?

i-Wonder | 11-05-14 | 11:21

Spekman. Slechtste toneelspeler ooit. Slechter dan Pechtold. Stond te dansen op het graf van de middeninkomens. Haat alles boven bijstandsniveau. Cryptomaoist. Personificatie van failliet normenkader.

LanzVonLiebenfels | 11-05-14 | 11:20

Spektrui zal gekeken hebben naar het succes van D66 en Kereltje P.

"Dat wil ik ook wel!" kraaide hij uit. En zijn campagne was geboren.

Kansloos.

Dick Luyenlomp | 11-05-14 | 11:20

Ik vind dit PvdA -initiatief ordinaire broodroof. Pakken ze zomaar het kroonjuweel van Alexander's D66 af. Daar lag toch eerder het partijpolitieke monopolie op afzetten tegen Wilders. Nu hebben ze alleen "meer EU" over als punt.. l

Parel van het Zuiden | 11-05-14 | 11:20

Begrijp het niet. Een Wilders moet toch vrij makkelijk met argumenten zijn aan te pakken?
Grote probleem is niet een Wilders, grote probleem is dat de Nederlandse politiek dood is. Noem 1 groot staatsman van afgelopen 10 jaar. Noem er 1! Denk dat we nog wel verder terug kunnen.

En dat ligt echt niet aan "hedenblindheid", dat we dat alleen achteraf kunnen bepalen.

Het opportunisme viert welig hoogtij in de politiek en bestuurlijk hoogtij.

Stel jezelf de vragen.
Voel ik mij in de 2de kamer werkelijk goed vertegenwoordig.
Heb ik het idee dat ik de politiek kan sturen?

Nee. Kan totaal niet. De overheid is helemaal heerlijk bezig geweest met IT, niet om bijvoorbeeld Nederland democratischer te maken, nee IT wordt alleen ingezet om de burger te controleren, te beknotten en binnenkort maatschappelijk uit te zetten.

Over 10 jaar bestaat er geen cash geld meer, heeft elke auto een chip, OV chipkaart, zelfs als je gaat lopen word je gevolgd door je telefoon of anders door CCTV.

En dan met 1 knopje.

Ben je uitgeschakeld en is er niet 1 kogel gelost.

Je denkt misschien dat ik weer overdrijf maar "the writing is on the wall", maar iedereen staart apatisch naar hun tablet en of smartphone en zien de lelijkheid maar toch waarheid van de vrijheidsgraffiti niet meer.

De media
Dood
De academie
Dood
De politiek
Dood
Het enige wat ons nog rest is de rechterlijke macht, en je ziet het al die gaat ook op de proef gesteld worden omdat aangiftes doen nu onder politiek activisme valt.

De politie houdt dit dit niet meer tegen
De OvJ's ook niet
Politiek juicht het toe
Media roept op het te doen
En de academie verzint een ondersteunend rapportje

Kaas de Vies | 11-05-14 | 11:19

@hoevenpe
Juist doordat de PVV in de EU met ietwat extremistische partijen in zee gaat. Dan maar een zeteltje minder.

DeineMutti | 11-05-14 | 11:19

Het is een afschuwelijk vuile zet, maar ergens ook wel een voorspelbare zet. Het gaat bij progressief-links altijd over de persoon, niet over het standpunt. Progressief-links is het domein van de intriganten.

Bovendien is elke zet die afleidt van de slechte standpunten en de waardeloze argumenten van de Partij van de Arbeid welkom. De Partij van de Arbeid is immers één van de partijen die met beloftes van een 'socialer Europa' in de verre toekomst gelokt is om het huidige Europa van de financiële instellingen en de professionele activisten toch te beschermen.

Nequebard | 11-05-14 | 11:18

Ik zou eerder opstaan tegen linksextremisme..
Voorbeelden te over hoe o.a. de PVDA Nederland naar de afgrond geholpen heeft.

Ommezwaai | 11-05-14 | 11:18

Kon in het verleden een baan krijgen. Moest wel eerst lid van de PvdA worden.

NO WAY!!

kwark001 | 11-05-14 | 11:18

Als we geen pro eu stemmen, dan gaat het licht uit, komt er burgeroorlog en algehele malaise (bij de mensen die er profijt van hebben dat de eu zo groot mogelijk is).

Dezenaamhier | 11-05-14 | 11:18

There is no such thing as bad publicity.

Ome Gijs | 11-05-14 | 11:17

Gelukkig gaat het hartstikke goed met dit kabinet en was de PvdA de grote winnaar bij de gemeenteraadsverkiezingen.
En als alles op rolletjes loopt, houd je tijd over voor dit soort gebbetjes.

Cuyahoga | 11-05-14 | 11:17

De vrienden van de PvdA:http://www.youtube.com/watch?v=lv0AjDCx5V0

de honden blaffen... | 11-05-14 | 11:17

De Personificatie van de Afleiders.

Mammeloe | 11-05-14 | 11:16

Altijd handig zo'n Wilders. Dan hoef je je niet te verantwoorden voor corruptie, nepotisme, clientelisme, en incompetentie binnen de eigen gelederen. In het geval van de PvdA scheelt dat zeeën van tijd.

Parel van het Zuiden | 11-05-14 | 11:16

Waarom heeft de PVV trouwens geen lijstverbinding met Artikel 50? Dat lijkt me zo een zeteltje extra opleveren...

hoevenpe | 11-05-14 | 11:15

Nog een reden om PVV te stemmen. Om die griezelige socialisten te sarren.

très cool | 11-05-14 | 11:15

Mooie en duidelijke site,ik twijfelde nog op wie te stemmen maar nu wordt het op zeker de PVV.Bedankt Hans

Jan Leul | 11-05-14 | 11:15

Als je alleen maar modder kan gooien dan heb je gewoon geen argumenten.

PvdA, de Spuit Elf van de politiek.

rara | 11-05-14 | 11:15

Een goed product heeft het niet nodig om op de slechte kwaliteiten van anderen te wijzen om te verkopen. Nuff said.

smartexpat | 11-05-14 | 11:14

Hahahahahahahahaha. Die Sneue Spekman toch. Achterhoedegevechten in het zicht van de dood.

Koonkluk Huis | 11-05-14 | 11:14

Wilders lacht zich suf: hij hoeft zelf niet eens campagne meer te voeren, dat doet Spektrui al voor hem...

hoevenpe | 11-05-14 | 11:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken