Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Komt een Pat Condell bij de dokter...

Pat Condell heeft een probleem. Een ziekte, zelfs. Pat Condell lijdt aan islamofobie, een ernstige plaag die Westerse landen momenteel overspoelt. Dus Pat ging naar de dokter. En die raadde hem een baard en een pyjama aan, want haar placebo's waren op. OK geintje, Pat ging helemaal niet naar de dokter. Want islamofobie is helemaal geen bestaande ziekte. Kort gezegd komt het er vooral op neer dat mensen die islamofobie verzonnen hebben, dezelfde mensen zijn die subsidie krijgen om "RACISME!!1!" te krijsen bij iedere voorzichtige suggestie dat de islam *kuch* misschien niet helemaal van deze Westerse plaats & tijd is. En om hun 'argumenten' kracht bij te zetten, schuwen ze er - net als in Nederland - ook in Engeland niet voor om een onvriendelijke blik of belediging te upgraden naar een 'mishandeling'. Right. Eén keer raden wie Pat -nu ook in HD- Condell aanraadt om wél echt een dokter te bezoeken.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Ik kook ook | 11-04-14 | 10:39

Geen Stijl,DDS en ook Elsevier
Geen plus/min reacties meer mogelijk , racismefobie.
De sicherheitsdienst wenst zijn statistieken zelf in te vullen?

Ik kook ook | 11-04-14 | 10:39

@kees1960 | 11-04-14 | 07:31
Doooeeeeei!!

* | 11-04-14 | 09:36

Het ergste van alles vind ik nog onze wegkijkende overheid. Neem bijv. de derde dader van Deurne. Als de rollen waren omgedraaid en een autochtoon was ondergedoken, dan was hij er allang met de haren bijgesleept. Neem bijv. de controles op uitkeringen en kinderbijslag van Marokkanen. Dat hoeven wij autochtonen niet te proberen; controle weigeren. Waar is de overheid toch bang voor?

Maria.1 | 11-04-14 | 08:07

geen kudo's meer? wat doe ik hier dan nog. Kan ik net zo goed naar powned gaan

kees1960 | 11-04-14 | 07:31

Oh en graag kudo's weer terug!

Blaatschaap99 | 11-04-14 | 07:07

Megalul heeft vast gelijk over de indeling islamfascist-islamist-gutmensch-foutmensch-islamcriticus-islamofoob, alleen deelt hij even naar eigen inzicht in waar het midden ligt, gebaseerd op zijn eigen mening. Altijd dat gezeur: als iemand iets zegt: islam is oorlog, dan kun je dat niet ontkrachten door te zeggen: ja christendom veroorzaakt ook veel oorlog. De waarheid ligt niet altijd in het midden. Ik zou mijn vriendin gister zwanger hebben kunnen gemaakt, maar het zou ook goed niet kunnen, ah de waarheid ligt vast in het midden, een beetje zwanger.

Blaatschaap99 | 11-04-14 | 07:06

Islamfobie is de angst dat Mohammedanen boos op je worden als je kritiek op ze hebt.

Je vindt deze mensen vooral in PvdA, GL en SP kringen en zij hebben een constant podium in DWDD en bij P&W waarbij zij criticasters de schuld geven van hun islamfobie

magniethe | 11-04-14 | 07:02

Voordat je het weet is dadelijk ook Adblock verboden.

newray | 11-04-14 | 06:21

En ik vind ook dat onze regering per direct afstand moet doen van de uitspraak van het Europese hof, nu is namelijk elke nederlander een potentiele crimineel.

newray | 11-04-14 | 06:16

Dat download verbod is de totale wegmetons actie, minder EU nu !!

newray | 11-04-14 | 05:57

Je gaat je toch een soort hechten aan die minnetjes.
Supermatthijs | 10-04-14 | 21:24

Wat mij betreft alleen nog maar +jes van iedereen voor jouw linkse getrol, ouwe -kudo masochist. Je doet het erom he pik!?

OT, heeft Pat al beveiliging?

Diepe Vuist | 11-04-14 | 05:51

De Islam is geen ziekte maar de dood in de pot.

Zoals de historie keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op [hik] keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op [burp] keer op keer op keer heeft bewezen.

Fuck de Islam minstens evenveel keren.
Plus 1.

o)+ | 11-04-14 | 05:05

sorry, kreeg steeds internal server error melding

G. Raayer | 11-04-14 | 03:31

-weggejorist-

G. Raayer | 11-04-14 | 03:29

-weggejorist-

G. Raayer | 11-04-14 | 03:28

-weggejorist-

G. Raayer | 11-04-14 | 03:27

Wel of geen gelijk. Ik zie Pat als een sneu eenzaam mannetje dat constant waardeloze pleidooien met dezelfde strekking op youtube plempt. Hij heeft het charisma van een konijn en vrijwel niks zinnigs te melden.

bertgert | 11-04-14 | 03:18

85 is het getal om in xeno of islamofobie te geloven.
Ripley, de grootste xenofoob van deze eeuw die tegen aliens vecht, xenofoob dus derhalve, land op een planeet in deel 3, van een streng beveiligde gevangenis. Daarin alleen tuig, die zich echter tot fundamenteel christendom hadden bekeerd, bewaakt door een garde en zn helpje. Dit staat natuurlijk voor de opgeheven voormalige gevangen genomen Westerse christelijke volkeren die geheel geweldloos bedwongen worden door een zeer kleine eenheid. Onze politici zou je kunnen zeggen. De company, lees, Bilderberg of Brussel willen Ripley alive omdat ze een alien in zich draagt. Als de laatste xenofoob zich bekeert immers, is het gevaar geweken en kan de elite zich veilig wanen en aan het volk tonen. Ripley is natuurlijk Fortuyn of Janmaat of nu Wilders. De islamofobie roepers bewaken ze, maar de gevangenen, wij dus, noemen ze 85. Wat is dat, vraagt Ripley. Hun IQ zeggen de gevangenen, daar is de selectie op gericht... U wordt dom gehouden, maar dat vermoeden had u waarschijnlijk al...

G. Raayer | 11-04-14 | 03:15

Ik ben een religiofoob ,is dat onwenselijk ?

Modi | 11-04-14 | 02:59

-weggejorist-

beni | 11-04-14 | 02:57

-weggejorist-

beni | 11-04-14 | 02:50

eastender | 11-04-14| 00:38
Turkije is idd een goed voorbeeld. Altijd een seculiere staat geweest. Erfgoed van de grondlegger van het moderne turkije na de 1e wereldoorlog. Nu dat de religieuze groeperingen de overhand hebben is het 1e wat op het hakblok komt de seculariteit zelf. Daarbij de democratie, mediavrijheid. En ook persoonlijke vrijheden. Het leger dat altijd weerstand bood word ook aangepakt en langzaam veranderd een staat in een islamitisch bolwerk.
Ditzelfde wensen vele moslims in europa ook om elk land waar ze wonen een islamitische staat te vormen.
Is niet islamofobisch maar gewoon realiteit en waarheid.

ca12nag3 | 11-04-14 | 01:55

@Supermatthijs | 10-04-14 | 21:24
Gefeliciteerd, kon hem net geven.

irriducibili79 | 11-04-14 | 00:41

Kijk alvast maar eens hoe de Turken met hun Alevieten omgaan, met christelijke instituties, met social media in verkiezingstijd, met de waarborgen van vrijheid voor de bevolking cq met het erfgoed van Atatürk, met het omvormen van een seculiere staat naar een moslim staat.

Het duurt 30 jaar om een land te islamiseren als er een mogelijkheid is repressie en enig geweld toe te passen. Er zijn al heel wat landen ten prooi gevallen aan de verwoestende achterlijkheid. Zodra fundamenteel islamitische geloofsposities grip krijgen in het bestuur is de rede verloren en de redelijkheid dood. Kijk maar eens naar de nieuwe trend in moskee-bouw wereldwijd: Vrouwen verliezen de positie die ze van Mohammed kregen; baardmannen 'in charge' preferen Arabische geld.

eastender | 11-04-14 | 00:38

-weggejorist-

Slipsnifter | 11-04-14 | 00:34

Als eerst was het donker, ik zag niets en had het koud. Mijn gedachte bracht mij een vader die zich ontfermde over mij. Toen deden mijn broeders het licht aan. En ik wist dat alles alleen in mijn gedachte had bestaan. Onze gelovige medemensen zitten nog steeds zonder licht. Sommige lopen dan ook 500 jaar achter. Maar ook 2000 jaar en ouder zijn stil blijven staan. Andere weigeren simpelweg om het licht aan te doen omdat de waarheid hun wereld laat instorten. Opa heeft dan ongelijk en ome jan ook en waarom vieren we dan dit of dat.. Lalalablablabla. Een soort point of no return. And then some. Maar eeuchh.. Dus dat licht tja. Ik heb geen angst voor islam of welk ander geloof dan ook. Vrije mensen ontdekken en vinden oplossingen voor technologische en wetenschappelijke vraagstukken. Zonder restrictie vanuit een geloofskronkel. Wij zullen dus superieur blijven.

symbool | 11-04-14 | 00:31

Slipsnifter | 11-04-14 | 00:20
Ik lig krom!!!
Wel richting Mekka natuurlijk.

de honden blaffen... | 11-04-14 | 00:30

Ik hoop dat Ad Melkert onze volgende minister-president wordt, bijzonder symphatiek, wijs en integer mens.
En mevrouw Elatik als staatssecretaris.
Bert v/d Roest op onderwijs!
Het moet eerlijker!

Slipsnifter | 11-04-14 | 00:27

Houden we ons hart vast als Turkije in de EU komt want vanwege de nieuwe stemverhoudingen kan NL het schudden en de rest van Europa ook. En dan duurt het niet meer lang of we krijgen dezelfde gag-orders als nu in de islamitische wereld leven. @La Bailaora danst dan niet lang meer, @Gallemies gaat naar de gallemiezen en @Tweetybird mag nergens meer tegelen.

Na honderden veld en - zeeslagen en vele duizenden aanvallen de afgelopen 1400 jaar heeft de islam hier nog niet gewonnen. Ook het door onze pathetische politici op een blaadje weggeven van de EU aan de Turken zal geen overwinning zijn.

eastender | 11-04-14 | 00:24

En Kane is de beste band ooit!

Slipsnifter | 11-04-14 | 00:23

@de honden blaffen... | 11-04-14
Daar ben ik allang lid van :)
Het was nog een moeilijke keuze evengoed, heb mijn leven lang trouw PvdA gestemd..
Maar ja, wie progressief wil zijn moet pijn lijden.
Stuk relaxter reaguren zo eigenlijk.
Salaam aleikum broeder!

Slipsnifter | 11-04-14 | 00:20

lieve | 10-04-14 | 23:59
en daarbij komt, je kan me lekker toch niet minnen :-)
gedachtespinsel | 11-04-14 | 00:02. -1

tweetybird | 11-04-14 | 00:14

@robinhoed | 10-04-14

Goeie link. Het komt niet in die botte hoofden op dat de islam het zo walgelijk verbruid heeft, dat iedere welwillende Europeaan die van zijn eigen traditie houdt en desondanks islamieten heeft welkom geheten én zijn best heeft gedaan hen huizen, gebedshuizen, scholing, gezondheidszorg, werk, uitkeringen en vriendschap te geven, inmiddels wel een rits aan negatieve ervaringen te berde kan brengen.

eastender | 11-04-14 | 00:13

@lieve | 11-04-14 | 00:09
Pas op ik sta hier onder bescherming....! Euh.... hoop ik.

gedachtespinsel | 11-04-14 | 00:12

@not_amused

@pius niet gelezen en lees lang niet alles op geenstijl.

Ik ga morgen is kijken. Leuke uitdaging maar voor nu welterusten.

Bac | 11-04-14 | 00:12

robinhoed | 10-04-14 | 23:55
+1

de honden blaffen... | 11-04-14 | 00:10

gedachtespinsel | 11-04-14 | 00:02
Vandaar dat ik de "minachting" ook op deze manier kenbaar maak :D

lieve | 11-04-14 | 00:09


Ik had hem al gevonden... zie het verband niet met mijn reaguursel van 23:18.
Bac | 10-04-14 | 23:57
LezOn is en blijft een kunst om te willen achterhalen wat dit comment inhoudt. U bent inmiddels al bekend met de plempsels van @pius?

not_amused | 11-04-14 | 00:04

Pat Condel is 'een soldaat van de frontlinie'. Veel mensen, heel veel mensen denken wat hij zegt. Heel veel mensen ondervinden wat hij zegt.

GeefDeWaarheidNKans | 11-04-14 | 00:03

@lieve | 10-04-14 | 23:59
en daarbij komt, je kan me lekker toch niet minnen :-)

gedachtespinsel | 11-04-14 | 00:02

Slipsnifter | 10-04-14 | 23:47
Ja, dat vind ik eigenlijk ook, maar ja, die minnetjes dat weerhoud je toch.
Gelukkig zijn die nu weg, en als je dan toch gaat stemmen:http://www.nidarotterdam.nl/

de honden blaffen... | 11-04-14 | 00:01

@lieve | 10-04-14 | 23:59
He, zeg ik niets zinnigs??? hmmmm

gedachtespinsel | 11-04-14 | 00:01

gedachtespinsel | 10-04-14 | 23:53
"Gaat weer helemaal nergens over, meer van hetzelfde van deze man. Zijn verhaal lijkt wel een langspeelplaat die blijft hangen. Leuk dat hij zijn standpunten mag spuien" Spiegeltje spiegeltje..

lieve | 10-04-14 | 23:59

@not_amused | 10-04-14 | 23:51

Ik had hem al gevonden... zie het verband niet met mijn reaguursel van 23:18.

Bac | 10-04-14 | 23:57

ik heb tweety- naar blijkt VVD/DCA- NSB-er- plusjes gegeven..
*braakt*
Worstjes | 10-04-14 | 23:36

O ja nou u heeft de club bijna goed,maar dacht zelf vvd partij van corruptie. Pvda partij van de linksche gutmensch en allochtoon. Zielige knuffelasrs en d66 de nsb-ers,met een pechtold die zijn moeder nog verkoopt voor het pluche van de EU elite club. Met al deze clubs heeft juist tweetybird niet zo veel. Dat even voor de correctie worstje.

tweetybird | 10-04-14 | 23:55

Gaat weer helemaal nergens over, meer van hetzelfde van deze man. Zijn verhaal lijkt wel een langspeelplaat die blijft hangen. Leuk dat hij zijn standpunten mag spuien, maar hebben we aan de vaste crew Wilders en Hans Jansen niet genoeg van deze onzin?????

gedachtespinsel | 10-04-14 | 23:53

@Bac | 10-04-14 | 23:41
Doet uw ding met deze comment.

Mooiste land van Noord en midden Europa op Oostenrijk na. Heerlijk robuust eten en vriendelijke beleefde mensen.
En als ze vervelend zijn gebruik je gewoon een godwin.
Ik ken wel 88 redenen verzinnen om er naar toe te gaan.
Met de trein Ben je er zo.
megalul | 10-04-14 | 11:09

not_amused | 10-04-14 | 23:51

Geen minnetjes leuk...
Pat Condel als priester naar Syria, ga het daar ook maar eens uitleggen..

newray | 10-04-14 | 23:49

ik heb tweety- naar blijkt VVD/DCA- NSB-er- plusjes gegeven..
*braakt*
Worstjes | 10-04-14 | 23:36

Mijn dank is groot. Worst niet te hachelen braak. Ja dat kan ik mij indenken bij bedorven worst.

tweetybird | 10-04-14 | 23:48

@Bigi Bana Boy | 10-04-14 | 22:29
Het huidige kabinet is het beste ooit, dat hebben ze zelf goed gezien.
Pius en supermatthijs zijn van onschatbare waarde, de uitkering kunnen best nog eens stuk omhoog, de straffen in dit land zijn veel te hoog en we zijn allemaal racisten.
O ja, en ik wil weer een generaal pardon en Greet moet veroordeeld worden wegens racisme.
Verder wil ik weer een "kwartje van Kok".
De Euro van Samsom moet dat gaan heten.
Nederlands afschaffen stemrecht weg en alle scholen islamitisch.
Om mee te beginnen.

Slipsnifter | 10-04-14 | 23:47

@Ommezwaai | 10-04-14 | 23:45
Zit net even wat reaguurstelstjes door te lezen :D

gedachtespinsel | 10-04-14 | 23:46

Trouwens, ook de "GS Extension" ligt er ook al een tijd uit.
.
Maar inderdaad, waar is mevrouw Spinsel vanavond?

Ommezwaai | 10-04-14 | 23:45

@tattooboer | 10-04-14 | 23:42
Joehoe!

gedachtespinsel | 10-04-14 | 23:45

Zweefmiep is nog steeds haar roes van de wijntjes aan het uitslapen?

tattooboer | 10-04-14 | 23:42

Hehe, ik ga straks even pat kijken.
Eerst mijn gigantische plant/boom wateren. Hij heeft duidelijk dorst met dit weer zo vlak bij het raam.
Interessant dat ik al een tijdje zit te bitchen over die focking kudo's op dumpert en ze nu ineens weg zijn op GS. Moet ik hieruit opmaken dat dumpert voor de koters is en GS en pownews voor volwassenen? Whatever, het zal (ook voor mij) wennen zijn. Je moet weer reacties gaan lezen en beoordelen op hun inhoud. Toch heb ik daar op pownews (zonder kudo's) en GS nooit problemen mee gehad. Maar hier en daar gaat het vaak over strafzaken en misdrijven, niet over tieten, lieve katjes en hondjes. Toch een verschil.

*plant gaat wateren* - En dat moet goed gebeuren hmm, vooral de bladeren hebben water nodig dus de plantenspuit.

de grote Anti | 10-04-14 | 23:42

@not_amused | 10-04-14 | 23:28

Moet eerlijk bekennen dat ik m niet snap... heb ze reactie op Duitsland gelezen... en nu?

Bac | 10-04-14 | 23:41

Saai zonder kudo`s.

Slipsnifter | 10-04-14 | 23:40

tweetybird | 10-04-14 | 23:32
Vwb de kudo gedachte:
Ben inmiddels van mening dat dit concept; plusjes/minnen kunnen plaatsen zonder dat je bent ingelogd geen heilzame werking heeft.
Dat is.

not_amused | 10-04-14 | 23:40

@Bigi Bana Boy | 10-04-14
ROFLOL

Slipsnifter | 10-04-14 | 23:39

Ja, die plus en min kudo's.
Ik vind het wel sneu voor pius, die was altijd zo trots op zijn minkudo's.
En nu zijn ze weg...

de honden blaffen... | 10-04-14 | 23:39

*verraden maar bevrijd, dat we nooit vergeten*

Worstjes | 10-04-14 | 23:38

ik heb tweety- naar blijkt VVD/DCA- NSB-er- plusjes gegeven..
*braakt*

Worstjes | 10-04-14 | 23:36

@de honden blaffen... | 10-04-14 | 23:27

dat is ook zo en dat geld ook voor de moskeeën die ze bouwen, die moeten niet voor niets groot-groter-grootst want het is overwinningsmateriaal. Net zo als een moslim in het bestuur en een moslim als burgemeester: Dat is niet voor het Europese land waar ze worden toegelaten voor die functies maar voor de islam. Daarom hebben moslims nooit genoeg en zullen ze nooit tevreden zijn.

eastender | 10-04-14 | 23:35

Nou de plusjes en minnetjes maakte wel dat je wist wat ze dachten over je mening. Geenstijl is nu een beetje als een honderd in een dozijn site. Je kunt wel iets vinden ,alleen zal je niet echt weten of andere er ook zo over denken. Daarmee kun je net zo goed je reaguursels op andere sites gooien,want echt onderscheidend is het niet meer. Het min en plus systeem hoort gewoon bij een site als geenstijl om uitdrukking te geven van je onvrede. Het hoort erbij als je iets geen stijl vind. Dat is mijn mening ,helaas weet ik niet meer of vele het ermee zijn of niet.

tweetybird | 10-04-14 | 23:32

Hey, de kudo's zijn er weer!

kopkaasknabbelaar | 10-04-14 | 23:30

Goed zo @lekker wijf | 10-04-14 | 22:01, zo is het: ieder normaal mens zou er een afkeer van moeten hebben.

eastender | 10-04-14 | 23:30

@megalul 21:49
En wat is de grote, verheven megalul zelf?

Lewis | 10-04-14 | 23:29

Bac | 10-04-14 | 23:18
Over scherp en zo
"Met de trein ben je er zo" (@megalōl hedenochtend topic Nanninga)

not_amused | 10-04-14 | 23:28

eastender | 10-04-14 | 23:21
Daarnaast is het volgens een vrouwelijke Tunesische minister (lang voor de Arabische "lente") een vlag die de islam plant op gebieden die zij als de hunne beschouwen.
Maar probeer dat maar eens aan het verstand te brengen van mensen die lijden aan Wildersfobie.

de honden blaffen... | 10-04-14 | 23:27

Wat de plusjes en minnetjes betreft: het lijkt wel of iedereen vergeet dat die ook nog maar een paar jaar bestonden.
Ik vond ze ook wel leuk en leerzaam hoor, daar niet van.

Lewis | 10-04-14 | 23:24

@de honden blaffen... | 10-04-14 | 23:00

Dank je want inderdaad, het is een teken van discriminatie dat vrouwen uiteen drijft. Véél te weinig mensen kennen de betekenis van islamitische gedragingen mbt hoofdoeken, baarden, moskeeën en het is hoog tijd dat men hier te lande die naïviteit eens opgeeft.

eastender | 10-04-14 | 23:21

@Sergeant_Peper

"Generatie babyboom is duidelijk uitgefeest, ORDE en TUCHT moet er zijn" las ik ergens... dekt de lading best.

Bac | 10-04-14 | 23:18

Het geeft je te denken dat we nu in een tijd beland zijn die ik ooit achtte achter ons te hebben gelaten. Ik kan er hopeloos van worden. Kritiek werd ons vroeger verteld, was broodnodig en alleen maar goed omdat het er de scherpe kantjes vanaf kreeg. Maar nu is kritiek alleen mogelijk als het in een bepaald straatje valt, dus in andere woorden, het brengt ons nergens.

Sergeant_Peper | 10-04-14 | 23:13

@not_amused

Die heeft een fobie (LOL) voor feiten en is weg ;)

Bac | 10-04-14 | 23:12

Je gaat je toch een soort hechten aan die minnetjes.
Supermatthijs | 10-04-14 | 21:24

Ik kan het mij best voorstellen. Het is net als meteen stoppen met roken,dat werkt ook niet en geeft slapeloze nachten. Je raakt er zo aan gewend dat het bij je hoort.Een supermathijs zonder minimaal 30 minnetjes is geen supermathijs. Je lijkt nu wel een vreemde. Vroeger toen je vroeg wie is supermathijs wisten ze het gelijk. O die minnen magneet. Nu zeggen ze straks,ken ik niet. Terug dat kudo systeem.

tweetybird | 10-04-14 | 23:12

Het ranzig zieke OIC, de conferentie van islamitische landen in de wereld, heeft dikke subsidiepotten om het begrip islamofobie in de westerse wereld erdoor te duwen. Zij hebben zelfs een 'islamopfobia observatory' om zich te bemoeien met de westerse wereld. Net zoals het doorduwen van resolutie 1605 waarin het verboden wordt om over de islam eerlijk te spreken. Overal waar die middeleeuwers komen eisen zij een voorkeursbehandeling en liegen ze een weg door de lokale mores en sores heen. Mensen wordt toch wakker. Wereldwijd zijn ze een pain in the arse, van India tot de VS, van Europa tot de Phillipijnen, in China, in Rusland. De situatie in Turkije verslechtert; de kolonialisering van Europa is een must voor islamieten terwijl ze in het MO geen jood of christen kunnen verdragen.
Het is des mensen om niet achterwaarts te gaan in het leven. Stuur die islam naar waar ze het land reeds afgebroken en verwoest hebben cq waar het nog steeds niet marcheert maar laat ons hier met rust.

eastender | 10-04-14 | 23:12

@zeg maar jansen

Niet dat ik heel veel waarde hecht aan de kudos (beter zo Worstjes?) geeft het wel extra informatie.

Bac | 10-04-14 | 23:10

Btw, waar @megalul?

not_amused | 10-04-14 | 23:08

@zeg maar jansen

Ik had meer verwacht om eerlijk te zijn.

"We besteden allemaal teveel aandacht aan hem."

Bac | 10-04-14 | 23:07

Bac | 10-04-14 | 23:01 Om kudo's te plussen dan wel te minnen hoefde je nooit ingelogd te zijn. En dat hebben we al een paar keer geweten.

Niets van aantrekken dan. Tenzij je Supermatthijs bent en een klein stijfje krijgt van ergens bovenin een ranglijstje staan. Al is het het lijstje van de losers, hij staat bovenaan.

zeg maar jansen | 10-04-14 | 23:04

geen plusjes geen minnetjes.. Welke mening moet ik nu in godsnaam overnemen..

Claude_Vieaul | 10-04-14 | 23:04

zeg maar jansen | 10-04-14 | 23:01
Paardenhoofdstelmuzak in de aanbieding.

not_amused | 10-04-14 | 23:04

Zelfs compleet los van de inhoud heeft Condell gelijk (alhoewel ik het inhoudelijk wel met 'm eens ben).

Welke kritiek dan ook (binnen de grenzen van de wet) wegzetten als een fobie doet onrecht aan de democratie en vrijheid van meningsuiting.

Lijkt me logisch... | 10-04-14 | 23:03

Bac | 10-04-14 | 23:00 De vraag stellen is hem beantwoorden.

zeg maar jansen | 10-04-14 | 23:02

@tweetybird

Kan best zijn dat we door GS beschermd worden in deze... kan ook aan de servert liggen ;)

Bac | 10-04-14 | 23:01

Er staat een Supermatthijs in de gang.

zeg maar jansen | 10-04-14 | 23:01

eastender | 10-04-14 | 22:47
Als er iets discriminatie is, is het wel vrouwen dwingen een onderscheidingsteken te
dragen om hen te onderscheiden van vrouwen met een ander geloof.

de honden blaffen... | 10-04-14 | 23:00

@Supermatthijs

Een inhoudelijke discussie kan je niet aan?

Bac | 10-04-14 | 23:00

Fuck-it met dat kudo-systeem. Of was jij vroeger oprecht trots op dat poëzieplaatje van de kleuterjuf in je schriftje?
zeg maar jansen | 10-04-14 | 22:53

Kort gezegd ja.

tweetybird | 10-04-14 | 22:59

Te veel woorden om een begrip uit te leggen, waarvan de inhoud, zowel letterlijk als figuurlijk, al zo voor zichzelf spreekt.

poeszje | 10-04-14 | 22:58

Of heeft de politiek niet alleen het downloadverbod ingesteld maar ook geenstijl onder druk gezet het kudo systeem te beeindigen,omdat dat pijnlijk duidelijk maakt hoe nederland erover begint te denken. En er wel veel medestanders komen van regering weg,en EU elite club opgerot. En minder minder minder criminele marokanen. En de burgers langzaam aan beginnen te walgen van zielige marokanen met het geroeptoeter discriminatie,en hun pogingen om via hoaxen hun het hoe zielig zijn wij te laten zien.

tweetybird | 10-04-14 | 22:57

Het is te gek voor woorden dat mensen die hun eigen westerse traditie eren, gedwongen worden op te schuiven voor lui die ons eeuwen terug in de tijd willen duwen, in het bijzonder door vrouwen geen plaats toe te kennen cq hun plaats af te nemen. Vrouwen die een hoofddoek dragen kunnen per definitie niet representatief zijn voor personen of bedrijven die mijn vrijheid en gelijkheid eren. Het moet afgelopen zijn dat ik die wandelende beledigingen méér en méér moet accepteren omdat de overheid niet begrijpt waarom moslims dreinen met hoofddoeken en waarom zij, in tegenstelling tot andere religies, niet gewoon zelf de consequentie van hun geloof mogen dragen.

eastender | 10-04-14 | 22:55

zeg maar jansen | 10-04-14 | 22:49

Ha vriend, je bent er weer ?

youtu.be/JdMevAo_Uwc

Supermatthijs | 10-04-14 | 22:53

tweetybird | 10-04-14 | 22:50 Lekker belangrijk, kudo's.


Fuck-it met dat kudo-systeem. Of was jij vroeger oprecht trots op dat poëzieplaatje van de kleuterjuf in je schriftje?

zeg maar jansen | 10-04-14 | 22:53

Tweetybird:
Ik neem dit soort verhalen ook met een schep zout. Maar laten we stellen dat het verhaal waargebeurd is, wat ik nog wel enigszins voor mogelijk houd in dit zwaar polariserende klimaat.

Moslims zijn doodsbang? Ik krijg het beeld van een porseleinen, diep kwetsbare, angstige, bescheiden groep mensen die onterecht geslachtofferd worden.

Kom op.

Trouwens, laatst nog vroeg een groep me (ik was er alleen, was begin schemering) of ze me moesten verkrachten. Je maag zakt in je schoenen. De hele tijd dit soort shit waar ik geconfronteerd mee word, maar 1 moslima die ooit wat overkomt (stel dat het zo is) door een mafkees, dát is wereldnieuws?

Gallemies | 10-04-14 | 22:53

Hebben jullie nou ook een beetje het gevoel dat je hier nu een beetje in het luchtledige aan het zwetsen zijn zonder het kudo reactie systeem. Ik wel. Je weet niet of mensen het wel of niet het ermee eens zijn. Het is een beetje lauw zo. Je merkt enkel aan joris wegjoris nog of het soms te ver gaat. Geenstijl jarig,maar ik vindt hun gebak aan ons toch wat minder inplaats van een plus gebakje.

tweetybird | 10-04-14 | 22:50

Parsons! Of je even je provider wil betalen!

zeg maar jansen | 10-04-14 | 22:49

tweetybird | 10-04-14 | 22:43
Goed plan. Huilie-huilie goedVolk komtnl al dagelijks in de panelen alhier voorbij. Opdat er een tegengeluid iss...

not_amused | 10-04-14 | 22:49

Bac | 10-04-14 | 22:20
Dan kunt u heel lang wachten....

Ommezwaai | 10-04-14 | 22:49

Bigi Bana Boy | 10-04-14 | 22:29 Laat jij je oren hangen naar de kudo-machine? Morgen doet ie het vast wel weer.

zeg maar jansen | 10-04-14 | 22:48

Ze moeten de filmpjes van Pat C. ondertitelen, zodat de @Pechthold en @Samson aanhangers tenminste kunnen volgen en begrijpen wat hij zegt.

jan46 | 10-04-14 | 22:47

Wie in ieder geval aan de medicijnen moeten, zijn de leden van de Belgische Raad van State. Het hoofdoeken verbod zou discriminatie zijn. Men weet daar blijkbaar niet op welke gronden vrouwen een hoofddoek op doen. De moslimvrouwen moet men hoedanook ontmoedigen want het gaat rechtstreeks in tegen de verworvenheden van Westerse vrouwen. Wie hoofddoeken toelaat, laat seksisme waar we al 50 jaar vanaf zijn opnieuw een plak krijgen in deze samenleving; hier beoordeelt men vrouwen niet meer op hun seks/sekse en zijn vrouwen niet verantwoordelijk voor het denken van mannen. Vrouwen in dit land en vrijwel alle andere West Europese landen hebben een eigen traditie: Eén van gelijkheid, vrijheid en broeder- en zusterschap onder mannen en vrouwen.
De overheden laten hun oren hangen naar de EU. Zij blijken, niet voor het eerst, de vijanden van de post moderne samenleving. Tijd voor actie.

eastender | 10-04-14 | 22:47

tweetybird | 10-04-14 | 22:38
Ze zijn zo bang geworden dat zij niet meer gesluierd over straat durven.
NOT.

de honden blaffen... | 10-04-14 | 22:45

ik zou deze man zo graag een nederlands paspoort geven !!'
een genot om naar te luisteren .
zou er een tijd komen dat we dit op Ned 1 , Ned 2 , en Ned 3 kunnen zien .
ongetwijfeld niet want daar hebben ze dan voor een triljoen andere namen en logo's aan gegeven
van ons geld !

bas6460 | 10-04-14 | 22:45

Ja de marokanen uit eindhoven moeten toch weer iets ,en daarvoor nu minder minder minder. Dat wordt nu wel steeds duidelijker toch. Wat ik nu over dit volk denk zet ik maar niet neer want dan komt joris wegjoris langs.

tweetybird | 10-04-14 | 22:43

laten we wel zijn, GS werd onderhand een VVD66 site, toch?...
(een keer geen minnetjes van neo liberale landverraders vanavond, dussss)

Worstjes | 10-04-14 | 22:40

Worstjes | 10-04-14 | 22:35
Jolo is een uniek talent en rechtvaardig mens, die ik noch iemand anders ooit zal kunnen evenaren.

Bigi Bana Boy | 10-04-14 | 22:40

'Eindhovense moslims doodsbang'
Door Djeez @ 10/04/2014 19:45
Moslims uit Eindhoven zijn doodsbang op straat. Gisteren zou een moslima namelijk klappen hebben gekregen in de Brabantse lichtstad.

Rond twee uur gistermiddag werd een vrijwilligster van de moskee Al-Fourqaan lastiggevallen door een tweetal mannen, zo luidt de aanklacht. Dit gebeurde bij de Plus op de Woenselsestraat. Omstanders zouden hebben staan toekijken zonder in te grijpen.

"Ze kreeg klappen en haar bedekkende kleding werd van haar lichaam getrokken", beweert Amar Nejjar, manager van de moskee in kwestie. En sindsdien durven moslims de straat niet meer op.

Ook zou de vrouw een baby bij zich hebben gedragen. De politie is een onderzoek gestart naar aanleiding van de vermeende mishandeling, waarvan geen aangifte is gedaan. De Plus-medewerkers treft in ieder geval geen blaam, want zij zouden niets hebben meegekregen van het voorval.

Najjar staat het huilen nader dan het lachen. "Iemand die vanwege geloofsprincipes wordt mishandeld op klaarlichte dag, dat is niet toelaatbaar."  Hij is bang dat moslims dankzij Wilders' opmerkingen niet meer veilig zijn.

"Dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt", aldus de beste man. "De situatie zoals die nu is, mag niet escaleren. Veel moslims zijn bang."

Yep komt er weer 1 uit eindhoven. H'e heb ik zo'n hoax niet al eens voorbij zien komen. Effe spitten,yep en ineens weet je het. Het holland spoor in den haag. Exact hetzelfde verhaal,wat achteraf niet waar bleek te zijn. Nou hier proberen ze het even over te doen. Marokanen het zijn zielige en walgelijke mensen. Dat blijkt wel.

tweetybird | 10-04-14 | 22:38

@Supermatthijs

Ik had echt meer van je verwacht met de status die je hier in de panelen heb verworven. Je kan hem niet fascinerend vinden zonder hem aandacht te geven. Ik durf duidelijke taal te vragen... bij deze. Dus wees is duidelijk anders ga ik slapen.

Bac | 10-04-14 | 22:37

Bigi Bana Boy | 10-04-14 | 22:29

en nou wat nieuws, je kunt het.

Worstjes | 10-04-14 | 22:35

@Bigi Bana Boy | 10-04-14 | 22:29: LOL!

Rest In Privacy | 10-04-14 | 22:34

@megalul | 10-04-14 | 21:49,

Waarom is Condell volgens jou een islamofoob?
En waarom is Hirsi Ali dat volgens jou niet?
Hoewel ze daar toch vele duizenden keren van beschuldigd is?
Omdat ze nu gevlucht is?

Kun je überhaupt een definitie van "islamofobie" bedenken die niet ook tegen alle critici van het christendom, het hindoeïsme, het (nationaal-) socialisme of het aan de islam verwante satanisme misbruikt kunnen worden?
Nee?

Dandruff | 10-04-14 | 22:34

Bigi Bana Boy | 10-04-14 | 22:29
Uw 1e plus sedert tijden.
😊

not_amused | 10-04-14 | 22:33

Het mooie van deze man is dat gewoon zijn mening durft te verkondigen. Geen politieke correctheid maar een ongezouten mening, helder niet verkrampt of geframed. Of je het er nou niet mee eens bent of wel, alleen dat al vind ik bewonderenswaardig.

carramba | 10-04-14 | 22:31

Bac | 10-04-14 | 22:25

Was geen hoogtepunt van zinsopbouw inderdaad. Probeerde duidelijk te maken dat ik geen Wilders fobie heb maar wel fascinatie voor de man. We besteden allemaal teveel aandacht aan hem.

Supermatthijs | 10-04-14 | 22:30

Hehehe ... geen kudo's meer ? Daar gaan we dan : ik vind de PvdA geweldig, Pat Condell een smerige racist en de multiculturele samenleving een verrijking. Verder wou ik dat ik Francisco van Jole was en ben ik voor de EU.

Bigi Bana Boy | 10-04-14 | 22:29

"Islamofobie" klinkt een beetje als "nazismofobie".
Beide religies vallen vanuit moreel oogpunt gezien niet te verdedigen, en zijn dus afhankelijk van socialistische Newspeak om kritiek op bijvoorbeeld genocide monddood te krijgen.

Sorry hoor, maar de belangrijkste spirituele waarden van de islam (perversie, wreedheid en massamoord) horen gewoon niet thuis in Europa. Niet voor niets zijn de weinigen die zich vrijwillig tot deze religie bekeren doorgaans psychisch gestoord en/of crimineel.

Moslims die vinden dat de perversie, de wreedheid en de moorddadigheid van de bedenker van de islam (de slavenhandelaar Mohammed) het gelijk van de islam bewijzen, moeten maar eens googelen op namen als "Newton", "Darwin" en "Einstein". Allemaal mensen die nooit iemand hebben verkracht, gemarteld of vermoord maar toch in hun korte leven meer mensen hebben overtuigd van hun gelijk dan Mohammed en al zijn trawanten de afgelopen 1400 jaar.
Einstein kreeg vaak gelijk omdat hij meestal gelijk had; zo simpel is het. Zelfs de meest verstokte aanhangers van perversie, wreedheid en massamoord gebruiken Einsteins kennis om aan atoomwapens te komen.

Dandruff | 10-04-14 | 22:29

@Supermatthijs | 10-04-14 | 22:20

Met het risico dat ik voor taal nazi word aangezien... je eerste zin klopt niet en wat wil je met die tweede zin zeggen? Hebben we er wat aan? Leg is uit wat je fascineert...

Bac | 10-04-14 | 22:25

Pat 777

Worstjes | 10-04-14 | 22:24

Pat Condell +666

SicSeb | 10-04-14 | 22:23

@megalul | 10-04-14 | 21:49
islamofobie ('ongezonde' angst) is een contradictio in terminis, omdat bang zijn voor islam geheel gezond is. Het wil namelijk ongelovigen kwaad doen. Dat is een fact.

Kortom, islamofobie bestaat niet, angst voor islam wel.

La Bailaora | 10-04-14 | 22:23

lekker wijf | 10-04-14 | 22:14
Wat de mensuh zoal te zien krijgen is irrelevant tov wat de gemoederen beheerst. Het pleps wil vermaak? Krijgt men vermaak.
Heeft @pius wellicht een minimaal aandachtspunt.

not_amused | 10-04-14 | 22:22

-weggejorist-

Worstjes | 10-04-14 | 22:21

Neus. Missed. Ik vond 'm leuker als dat afspeel-icon net onder zijn neus verscheen als ware het een Hitler-snorretje.

boasatlas | 10-04-14 | 22:21

Supermatthijs | 10-04-14 | 21:24

+1

Oktoberfest | 10-04-14 | 22:21

"De enige kuur voor deze kanker is bestraling, atoom bom op mekka gaat dat doel behalen." Zo had iemand dat omschreven. Moest ik eerst om giegelen maar toen drong er een aansluitend instemmend gevoel door me heen.

tattooboer | 10-04-14 | 22:20

Ik wacht nog even op slimme reacties van Supermatthijs en megalul...

Bac | 10-04-14 | 22:20

Bac | 10-04-14 | 22:15

Vaak denk ik ook: Begin er nou niet steeds over die man. Ben het vaak niet met hem eens en haat hem niet maar heb wel een grote fascinatie voor het fenomeen Wilders.

Supermatthijs | 10-04-14 | 22:20

tot de kudo's terug zijn stop ik met reaguren, doei!

paranoya | 10-04-14 | 22:18

Eiskalt abserviert ....!

Muhammad S al-Beshi | 10-04-14 | 22:17

Op naar de multiculturele heilstaat, de achterlijken winnen terrein. Ik neem nog een borrel.

Van Duyvenbode | 10-04-14 | 22:17

De reaguurderszoekmachine is ook al wegbezuiningd zie ik.
Laten we nog een paar miljard naar Griekenland, Marokka, Toerkai of de "vrijheidsstrijders" in Egypte overmaken.

Slipsnifter | 10-04-14 | 22:17

@Supermatthijs

Fijn dat je niet ontkend dat het gaat om een fobie mbt Wilders.

Bac | 10-04-14 | 22:15

@megalul | 10-04-14
Jajaja, ik weet wel wat je wil..
Betaal die pop zelf maar.

Slipsnifter | 10-04-14 | 22:14

Pat Condell zou dagelijks op de staatstelevisie te zien moeten zijn, ondertiteld en wel, zodat demense in plaats van newspeak weer eens kunnen horen wat ze eigenlijk denken.

lekker wijf | 10-04-14 | 22:14

@Slipsnifter | 10-04-14 | 22:12

Plusje.

megalul | 10-04-14 | 22:13

@megalul | 10-04-14 | 22:02
Heb je je John Quid Male Sex Doll al besteld?
I bet you did.

Slipsnifter | 10-04-14 | 22:12

de honden blaffen... | 10-04-14 | 22:10

Niks mis mee, zei de mijne.

Supermatthijs | 10-04-14 | 22:11

De kudo`s zijn wegbezuinigd?

Slipsnifter | 10-04-14 | 22:11

Nu lopen er in dit land ook nogal wat mensen rond met een Wildersfobie.
Wat zou de dokter daar dan van zeggen?

de honden blaffen... | 10-04-14 | 22:10

lol, VVCDA landverraders kunnen mij niet meer minnen, kudos.
(de enige ware en juiste spelling van Kudo's)

Worstjes | 10-04-14 | 22:10

megalul | 10-04-14 | 22:02
Ultra-megakneus...

Ommezwaai | 10-04-14 | 22:07

megalul | 10-04-14 | 22:02
Lōl jezelf maar vast @pius.
Is-la-mo-foob is in de gutmensch in-ge-bak-ken.

not_amused | 10-04-14 | 22:07

Er zit zeker weer een gat in het hek om Joop.nl

Conan de Rabarber | 10-04-14 | 22:04

megalul | 10-04-14
"De gemiddelde reaguurder heden ten dage= een combinatie van alle bovenstaande kwalificaties in combinatie met een steeds lager wordend IQ."
.
Inderdaad. Sinds u op de panelen verschenen bent, is het snel neerwaarts gegaan.

Ommezwaai | 10-04-14 | 22:04

megalul | 10-04-14 | 22:02
Ik ben klaar met megalul. Geleuter van een zwitsal.

lekker wijf | 10-04-14 | 22:04

voor de taalfoben:

'Een Islamofoob kan men vaak herkennen aan het feit dat hij denkt een islamcriticus te zijn en racisten herken je als ze het woord , benoemen, meer dan twee keer per dag gebruiken en tekeer gaan over het feit dat Hans Janmaat ooit een misbegrepen genie was, die zijn tijd ver voor uit was.

megalul | 10-04-14 | 22:02

@megalul

Vergeet ik je nog uit te leggen wat Xenofoob eigenlijk inhoud. Het is een onverklaarbare angst voor iets wat van buiten komt en je niet zou kennen/begrijpen, aangezien Pat toch echt inhoudelijk heel goed weet waar hij het over heeft is het per definitie geen fobie...

Bac | 10-04-14 | 22:02

megalul | 10-04-14 | 21:49
Wat een megagelul.
Pat Condell heeft zonder meer gelijk en dat rijtje van jou deugt totaal niet.
Islamofobie is bullshit, het is eerder terechte afkeer van de islam. Ieder normaal mens zou een afkeer voor de islam moeten voelen, alleen al gezien het seksisme, de homofobie en het antisemitisme van deze ideologie.

lekker wijf | 10-04-14 | 22:01

Ik kwam hier voor de minnetjes. Was getekend, een plusser.

dipswitch | 10-04-14 | 22:01

megalul | 10-04-14 | 21:49
'
Een Islamofoob kan men vaak herkennen aan het feit dat hij denkt een islamcriticus te zijn en racisten herken je als ze het woord benoemen meer dan twee keer per dag gebruiken en tekeer gaan over het feit dat Hans Janmaat ooit een misgrepen genie die zijn tijd ver voor uit was. '

Weet niet wat je snuift doch je verhaal klopt geenszins.

not_amused | 10-04-14 | 21:58

@megalul

Over lager wordend IQ gesproken... Wanneer gebruikt Le Pen geweld en tegen wie? Racist misschien... Xenofoob misschien... wat ik wel zeker weet is dat jij de idioot bent die je in andere ziet.

Bac | 10-04-14 | 21:58

Little Arithmetics | 10-04-14 | 21:42
Ik tutoyeer niet zo graag.

Ommezwaai | 10-04-14 | 21:51

Niemand schijnt te begrijpen dat het allebei bestaat.

Islam-kritiek en islamofobie.

Kern van het probleem is , de meeste Foutmenschen vinden alle islamofobie islamkritiek en de meeste Goedmenschen vinden alle islamkritiek islamofobie.

Feit is dat de waarheid in het midden ligt en dat de omkering in dit geval in de juiste richting wijst. Als iemand zichzelf een criticus vind is hij vaak een foob.

Maar het is lang niet altijd zo simpel.

Voorbeeldje: Ayaan Hirsi Ali is een islamcriticus en Pat Condell is een islamofoob. En dat terwijl Condell ooit als criticus is begonnen, zo dun is het lijntje.
En ook ondanks het feit dat ze op delen hetzelfde beweren.

Complex allemaal.

Maar de context, de vorm, de intentie, de mate van zelfreflectie, en het hoe en waarom bepalen het verschil.

Dus om het wat makkelijker te maken een staatje als houvast:

Ayaan Hirsi Ali= islam criticus
Pat Condell = islamofoob
Hans jansen = te dom om het een noch het ander te zijn.
Geert Wilders= racist en xenofoob
Marine le pen =fasciste
Job Cohen= wegkijker
De gemiddelde reaguurder heden ten dage= een combinatie van alle bovenstaande kwalificaties in combinatie met een steeds lager wordend IQ.

Gratis tip:

Een Islamofoob kan men vaak herkennen aan het feit dat hij denkt een islamcriticus te zijn en racisten herken je als ze het woord benoemen meer dan twee keer per dag gebruiken en tekeer gaan over het feit dat Hans Janmaat ooit een misgrepen genie die zijn tijd ver voor uit was.

Nogmaals, een sterke ontkenning van beschuldigingen is altijd verdacht, ergo, een junk zal nooit toegeven een junk te zijn, een alcoholist dito.

Enfin, ik hoop dat het helpend is.

Voor meer info kijk op www.foobofcriticuswhoiswho.com.

Succes ermee.

megalul | 10-04-14 | 21:49

Ommezwaai | 10-04-14 | 21:26

Nou, dat schiet op. Zeg maar je.

Little Arithmetics | 10-04-14 | 21:42

Als ik menig Joper mag geloven is de enige reden dat Marokkanen een 'etnisch monopolie' hebben verworven op criminaliteit.. jaja u raad het al:
In antwoord op Asscher: 'Ouders moeten hun jongeren in het gareel houden'
Sylvia Stuurman, do 10 april 2014 10:18 "Waar het hier om gaat is het statistische *verschil* in criminaliteitscijfers tussen jongens van Marokkaanse afkomst en anderen. De sleutel tot dat verschil zit niet in opvoeding, maar in discriminatie."
En dat mens is dan ‎Universitair docent at Open universiteit Nederland.
Hef dit land maar op. Niks meer aan te doen.
www.joop.nl/politiek/detail/artikel/26352_ass...

Abject | 10-04-14 | 21:39

Islam is vrede.

HoogToontje | 10-04-14 | 21:36

Islamofobie is gewoon een soort van allergische reactie die je krijgt als je veel in aanraking komt met mensen die lijden aan manisch islamisme.

VanBukkem | 10-04-14 | 21:36

@Supermatthijs | 10-04-14 | 21:24

Voor straf een plusje. Omdat je het lekker vind!

ZKH EénOog | 10-04-14 | 21:30

Lieve mensen van GeenStijl, doe eens heel snel die plusjes en minnetjes terug... ik heb een onderbuik die ook graag reageert

Gampel | 10-04-14 | 21:30

Deze man is al jaren een held die in simpele bewoordingen precies de vinger op de zere plek weet te leggen.
Kudo's voor Pat.

Stenkel | 10-04-14 | 21:29

Ik ben trouwens blij dat hij er is, en mensen zoals hij. We hebben ze hard nodig. Er is geen speld tussen zijn betogen te krijgen, en toch krijgen halalscholieren extra voordelen (om maar wat te noemen).

Gallemies | 10-04-14 | 21:29

Etniciteit is geen ras.
Criminaliteit is geen ras.
Seksualiteit is geen ras.
Ideologie is geen ras.
Religie is geen ras.
HAATRELIDEOLOGIE IS AL HELEMAAL GEEN RAS!

Onze westerse wetten, wetgevers en rechterlijke macht, die dat wel vinden, zijn nodig aan een kuurtje toe. Liefst iets met Drion...

ZKH EénOog | 10-04-14 | 21:29

Pat Condell is een fundamentalist, niet zo gevaarlijk als een ploflim maar evenwel een fundamentalist.

Zo, dit had een minkudotopper kunnen zijn...
Little Arithmetics | 10-04-14 | 21:24
Misschien. Ik heb wel de indruk dat hij de laatste tijd (whatever that may be) bitterder is geworden, harder.

Gallemies | 10-04-14 | 21:27

Little Arithmetics | 10-04-14 | 21:24
-1 voor u.
Die heeft u alvast te pakken.

Ommezwaai | 10-04-14 | 21:26

Pat Condell is een fundamentalist, niet zo gevaarlijk als een ploflim maar evenwel een fundamentalist.

Zo, dit had een minkudotopper kunnen zijn...

Little Arithmetics | 10-04-14 | 21:24

Je gaat je toch een soort hechten aan die minnetjes.

Supermatthijs | 10-04-14 | 21:24

Kudo's voor Pat, oh wacht...

irriducibili79 | 10-04-14 | 21:24

Het is zoals het is, echt, het zit allemaal in je hoofd, ook gij Pat. Mijn hemel en krijgen we overmorgen Hans Jansen er nog een keer dunnetjes overheen?

gedachtespinsel | 10-04-14 | 21:24

Amen...

Gampel | 10-04-14 | 21:23

Ik ben ook islamofoob en dat al jaren...

eerstneukendanpraten | 10-04-14 | 21:23

Servert weer kaduk?

miko | 10-04-14 | 21:23

Islamfobie kan anders wel eens de kuur zijn voor een hoop geïnfecteerde mensen met koranknuffelitis.

miko | 10-04-14 | 21:22

Beetje Duitse ondertiteling zou wel prettig zijn...

VanBukkem | 10-04-14 | 21:21

Opportunisme komt voor over de gehele vloeistofoppervlakte van het retort der menselijkheid.

Simon de Danser | 10-04-14 | 21:21

Mensen die geen vraagtekens zetten bij de islam (of welke religie dan ook) hebben zelf een dokter nodig. Religie is uitgevonden door een klein groepje mensen, om de rest onder controle te houden met angst. Vrije denkers zijn de grootste vijand van deze figuren.

OpperGek | 10-04-14 | 21:21

Pat heeft geen islamfobie.
Pat is een realist en zegt gewoon zinnige dingen.
Iets wat in dit land inmiddels verboten is en lijdt tot een halve volksoproer als bepaalde personen dit zouden prediken...

Ommezwaai | 10-04-14 | 21:21

Ik wilde je een +je geven Bac, maar helaas...

Blote Bertus 2000 | 10-04-14 | 21:20

Een condell. Dat klinkt een beetje als een voorbehoedssnack.

Balzakius | 10-04-14 | 21:20

Zonder kudo's is het hier net powned.

Bac | 10-04-14 | 21:16

komt een Mark voor de dokter..

Worstjes | 10-04-14 | 21:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken