Wolla. KK Powlitie vangt weer boef met LokBus
Voor de nachtploeg en overige je verwacht het niet-roeperts. We nemen u mee naar Gouda. Wereldberoemd kk kaasstadje sinds ene meneer Geert Wilders er het leger naartoe wilde sturen om tuigh te bestrijden. Beter sturen we de geprepareerde PowLitie Bestelbus tjokvol PlayStations & XBoxen. Achterkleppie open, draaien met die verborgen camera en afwachten maar. Hee... Wie hebben we daar? Dinges. Hoe heet-ie nou? Henkie Meer of Mo Minder? Misschien dat Spekman & Samsom het weten. Prettige nacht verder (en morgen gezond weer op).
Reaguursels
Inloggen@Der Schnitzeljäger | 25-03-14 | 07:36 |
Krijg je als zo'n vrouw met het fysiek van een zak aardappelen ook maar politieagent op straat moet kunnen zijn..
En de PVDA & Theo Maassen keken weg en zagen dat het goed was.
Oooo jeetje, een echte zware jongen:(
Goeie actie, ook eens opzetten voor Minister Kamp, die voor zijn windmolenfetisj via onze energierekening ons besteelt.
@Stefferke | 24-03-14 | 23:23
Nou zeg. Een beetje respect voor deze fascinerende groep dieren. Een hyena doet het beter in onze maatschappij dan een jeverwachthetnietje.
"Je bent een neger"
Quinsy kom er maar in.
Dit is werkelijk geniaal. Het is net alsof je een koeienvla drapeert over een grasveld en dan wacht op de vliegen. Ikke toch niet dom zijn jongen! Ikke wille helpe jou man. Inderdaad, zwarte mamba in die bus. Kijken welke tint donker het gaat winnen. De politie doet toch geen reet en volgens mij is het legaal om een zwarte mamba in een bus te houden, als je hem maar af en toe voert, want anders komt de Partij voor de Dieren in actie. Ja, had dat tuig maar niet op privé-gebied moeten komen. Eigen schuld, dikke ... lading gif in zijn halsslagader. En weer minder! Hahahahahah.
Ja hoor, en uit welke cultuur komt meneer? Met wat voor een gebroken accentje spreekt meneer, desondanks een "Nederlander" te zijn? Juist ja, de minder-cultuur.
Maar daar kritiek op hebben, dat is racisme. Maar wat blijkt? Meneer duikt meteen op de huidskleur van de Powlitie-negert. Gaat heel Nijmegen ook aangifte doen tegen dit racistisch sujet? Vast niet...
-weggejorist-
Nu de graaiende en stelende bankiers en (euro)parlementariërs nog even vangen. Maar dat doen ze alleen zelf.
Zo te horen studeren ze net zoals in de vorige opname allemaal oncologie. Het is wat, die studenten van tegenwoordig.
Slim ook die gast.
Ik had die camera echt wel gezien.
Ja hoor, en dat net toevallig even niet......
Ik ben geen rasist, maar van dit soort typetjes zou ik het toch echt bijna gaan worden.
Het is een respectloze hufter.
En die politie die hem laat wegrennen is te triest voor woorden.
Minder, minder hoor ik en toch is er niemand die tellen kan. Ik snap het wel hoor, die kniereflex en woede, maar denk nou toch eens na. Ik ga dan maar even tellen: 1. Powdinges die het werk doet wat de politie zou moeten doen. 2. Een politie die staat te labbekakken en de dief laat ontsnappen. 3. Een carrièrecrimineel duidelijk, die gewoon rondloopt op straat en niet vast zit.
Je kunt het wel afwentelen op Mo en deels is dat terecht, maar een draaideurcimineel bestaat alleen maar omdat er een draaideur is en die heet politie en justitie. Tientallen jaren VVD aan het bewind heeft alleen maar meer blauw op de mat en in de struiken opgeleverd. En de PVV? Toen die eindelijk de kans kregen om te regeren maakten ze meteen werk van de dierenpolitie.
Minder, minder, minder dom gezeik en meer eisen van jullie bestuurders. Anders blijf je in de weer met POWlitie busjes. Justitie laat ze sneller gaan dan POW ze vangen kan.
Graag minder,minder en minder.
Stop running boy! pang, extra anus in zijn achterwerk!
@ Mocroenzo
Vietnamenzen en Chinezen maken nagenoeg geen gebruik van bijstand. Vrijwel alle 1e en 2e generatie werken als ondernemers.
Hun kinderkens gaan netjes naar de nederlandse school en beheersen naast hun eigen taal de onze.
In criminele cijfers staan ze met grote voorsprong onder de Nederlanders.
De Molukkers. Zijn net zo Nederlands als de nederlanders qua cijfers alleen iets meer criminaliteit maar niet dramatisch.
Ook is de nederlandse overheid in mijn opinie deze afstammelingen van KNIL militairen wat verschuldigd, na de val van nederlands indie konden deze mensen nooit meer terug.
Dus ongeacht of jij als mocro imigrant hier een mening over hebt is niet relevant. In ieder geval is nederland de latere migranten niks verschuldigd. Marokko heeft nooit deel uitgemaakt van ons land.
Indonesie, suriname en de antillen wel.
In het algemeen vind ik dat deze mensen wel hetzelfde behandeld mogen worden als ieder ander maar het blijven voor mijn gevoel nederlanders.
Wat mij opvalt in dat filmpje, ze houden hem niet zo heel goed vast ( als ze dat wel doen krijgen ze denk ik een aanklacht wegens politiebrutaliteit ), en ze laten hem lopen omdat ze weten waar hij woont.
En hij weet natuurlijk ook dat ze dat weten, maar neemt niet de moeite om ergens anders heen te gaan.
En waarom zou hij, teveel moeite, de straf is toch maar een paar uur harken.
Dat is minder vermoeiend dan dozen inpakken om te verhuizen.
Dat is Nederland 2014......
Mocroenzo | 25-03-14 | 09:08
Wanneer maak jij de basisschool af?
Conclusie:
Tuig steelt maar mocro tuig vaker ?
Netje is ook niet van de kwaliteit die we gewend zijn?
Politie houdt criminelen tussen duim en wijsvinger vast?
Al met al een teleurstellende, doch bevestigende reportage.
En waarom loopt dit soort tuig nog vrij rond, als de politie hem niet eens achterna gaat omdat ze hem tich wel weten te vinden
Wat een prutsers die politie. Ze laten m gewoon lopen.
*zucht*
@gedachtespinsel | 24-03-14 | 23:09
"Wij van de CD zijn voorstanders van het terugsturen middels de drie V's: Het Vliegtuig, Het Vlot en de Viets".
@Mocroenzo | 25-03-14 | 09:43
Net zo als jou schizofreen gezever van 8:57 en 9:08.
Kennelijk kwam eerst je instinct naar boven om vervolgens op een andere toon exact de zelfde onzin uit te kramen. En ja dat deed je al voor je eerste braaksel weggejorist werd.
Ja deze agenten zijn uit het juiste hout gesneden om in deze oorlogszone te werken. Die hebben de boel onder controlle, en dwingen natuurlijk respect af.....
@ malin 09:16
Maar aan welke kant dan, gevend of ontvangend?
Mocroenzo | 25-03-14 | 09:43 |
Reflectie heet dat, iets wat u ook niet zou misstaan.
-weggejorist-
-weggejorist-
Nivelleermarionet | 25-03-14 | 09:37 |
Opsporing Verzocht?
Ik herken zijn uitspraak en taalgebruik. Waar heb ik dat taaltje minder gehoord?
Wilder dan Geert | 25-03-14 | 09:34 |
Maar daar zit hem de crux ook bedenk ik me net; mijn ouders bemoeiden zich met mijn opvoeding en brachten me zelf naar de politie als ze het vermoeden hadden dar ik iets had geflikt...
Een paar kruimeldieven oppakken en dat brengen als hoofdnieuws is ook een kunst. Next!
TheLuggs | 25-03-14 | 09:32 |
Eensch... Diefstal faciliteren is net zo fout. Ben je er bij, hoor je er bij zei mijn moeder altijd.
Racistisch uitschot. En nog crimineel ook.
De vermeende geneugten van de multikul draaien uit op een demografisch drama van ongekende omvang.
@Bert Koning | 25-03-14 | 09:26
In welk geval het alleen maar goed is dat ze meegeplukt worden. Maar of ze nou trots zijn of slechts de andere kant op kijken maakt me niet zoveel uit hoor. Ik ben denk ik net wat minder cynisch dan jij. Maar ook door de andere kant op te kijken maak je jezelf medeplichtig. Als je gestolen waar in huis hebt, danwel goederen die betaald zijn uit crimineel geld ben je voor mij gewoon medeplichtig.
Bejaarden met een spandoek oppakken wordt daarentegen heel voortvarend opgepakt, moet je eens kijken wat ze doen als zo'n omaatje zich uit de voeten had proberen te maken. Politie ga nu eens boeven vangen! Van flitsen wordt je lui en vet!
@TheLuggs | 25-03-14 | 09:16
In de islam is alles wat je kan stelen van een ongelovige oorlogsbuit. Dus zal zijn vader trots op hem zijn. En dat is het probleem.
@TheTroll | 25-03-14 | 07:12
Iedereen weet dat die gast niet deugd, en dat die telefoon voor illegale doeleinden zijn. Maar weten en kunnen bewijzen zijn twee verschillende dingen. In een rechtsstaat moet je afgaan op bewijzen, en daar maken dit soort types handig misbruik van.
Vooropgesteld dat de huidige aanpak niet werkt, zullen we dingen moeten veranderen. Alleen zie ik niet de oplossing in het afnemen van vrijheden, immers pak je daar ook welwillende mee. Als we eens zouden beginnen met het niet langer goedpraten van misdrijven. Op het moment dat een culturele achtergrond een excuus wordt voor misdrijven zeg je tegen eerlijke mensen met dezelfde achtergrond dat het sukkels zijn. Maar minstens zo belangrijk is plukken. Pluk de criminelen, pak ze alles af. En als daar ouders ook het slachtoffer va worden, doordat de spullen van zoonlief bij hun in huis staan, is dat pech. Want ook die ouders weten goed waar die het geld vandaan haalt voor al die dure spullen. Want iemand die zijn hele leven op een fabriek staat voor een karig loontje beseft heel goed wat werken opbrengt. En als ze ineens met veel geld thuiskomen, is het hoog tijd om je af te vragen waar dat geld vandaan komt.
LOL @ mocroenzo
In aanvulling op mijn 07.06 - nog een kenmerk van het rifaapje - ze zijn extreem anaal gefixeerd.
Mocroenzo | 25-03-14 | 09:11 |
Nou nou nou... Met dat soort praatjes lok je me echt niet uit de tent. Het zegt veel over jou en maakt mijn punt zonder dar ik er zelf iets voor hoef te doen.
-weggejorist-
Het fillumpje geeft meteen maar weer aan dat burgers nog beter in staat zijn boefies vast te houden dan de professionele politie... Prima korps, Ivo!
-weggejorist-
-weggejorist-
Mocroenzo | 25-03-14 | 08:57 |
Maar wel een asielzoeker waarvan de gemiddelde Nederlander zegt meer meer meer... Eentje die wel wordt geaccepteerd omdat ie zijn best er voor doet en zichzelf niet als zielige asielzoeker ziet.
Samson en Pechtold zullen niet naar deze uitzending hebben gekeken.Linksmenschen kijken immers naar P&W.
En mochten ze het wel gezien hebben dan zullen ze dat altijd blijven ontkennen.
@Vizan | 25-03-14 | 08:49
vizan. Ik bespeur een rifaapje achter dit account en ja vriend. Ook jij word opgepakt als je een boefje bent. poef*
-weggejorist-
@Vizan | 25-03-14 | 08:49
Werkelijk, criminelen die een moord plegen, wat is dat lachen...
@Gips | 25-03-14 | 01:11
In mijn optiek ben jij juist de racist. Je wilt kennelijk stellen dat deze Marokkanen niet de geestelijke vermogens hebben om onderscheid te maken wat mag en niet mag. De figuren die in die bus gevangen worden zijn gewoon dieven. Ze zagen een kans om wat te jatten en probeerden dat ook. Door de schuld te leggen bij de gelegenheid ga je voorbij aan de keuze die ze hadden, en de keuze die talloze Marokkanen iedere dag maken door niet te jatten. Want in jouw optiek is eerlijk je geld verdienen geen keuze maar slechts een gebrek aan gelegenheid.
Vizan | 25-03-14 | 08:49 |
Doe es normaal joh... Wat is dat nou voor kansloze praat?
-weggejorist en opgerot-
Dit land.
Zo zonde.
@LangeMocro | 24-03-14 | 23:27
Helaas, PowNed mag het programma Powlitie noemen, maar het blijven gewoon burgers. Burgers mogen een crimineel die ze op heterdaad betrappen vasthouden om zo spoedig mogelijk over te dragen aan de politie. Dat is dan ook wat ze doen. Ze kunnen helaas niets doen om te voorkomen dat de man zijn spullen doorgeeft. Ook het gebruik van geweld is niet toegestaan. Uiteraard mogen ze zich wel verdedigen, dus als de man hun zou aanvallen mogen ze terugslaan. Maar als hij probeert te vluchten mogen ze daar geen geweld tegenoverzetten.
Kunnen ze wel zeiken over uitlokking, maar ik was er gewoon voorbij gelopen zonder ook maar één moment te denken hey dat is mijn Shit. Ik heb zelfs eens een nieuwe fiets gevonden, niet op slot bij de halte. Dan zet ik hem op slot en doe de sleutel onder het zadel. En ik wil geen schouderklopjes, slechts dat iedereen dit zou doen...
Het is net een aap in een kooitje. Hoeba Hoeba.
Flink wat minder graag Geert. Het is al erg genoeg om stukjes inteelt hier los te laten lopen. Zie het maar als een dagopvang van psychisch gestoorden en alcholisten in je kinderrijke wijk. Dat wil je ook niet in je buurt hebben. Ebru vertaalde het keurig. Willen we wel naast een marokkaan wonen? Uhh nee Ebru, ik alvast niet en wil ze ook niet in mijn land.
Geert wordt inmiddels dagenlang afgezeken om zijn uitspraak over Marokkanen.
De MSM zijn echter wel vergeten hoe zij er zelf over schreven:
Elsevier 3 juli 2013 - Gewelddadige start 2013 met opvallend veel liquidaties
NOS 2 juli 2013 - Zorgen over Marokkaans geweld
NRC 17 februari 2014 - Zwijg niet over criminele Marokkaanse jongeren
Eenvandaag 29 januari 2014 - Toename vuurwapens jonge criminelen - het merendeel is van Marokkaanse afkomst
Misdaadjournalist 7 maart 2011 - De nieuwe Holleeder is een Marokkaan
RTVNH 3 juli 2013 - Marokkaanse organisaties spreken over crimineel geweld
Het Parool 5 januari 2013 - Jonge Marokkanen blijven oprukken als grootste groep nieuwe criminelen
De Telegraaf 23 december 2013 - Schrikbarende stijging aantal Amsterdamse moorden
De Volkskrant 7 december 2012 - Marokkaanse machos accepteren geen autoriteit van vreemden
NRC 25 mei 2009 - Er zijn niet slechts een paar criminele Marokkanen
AD 5 januari 2013 - Marokkanen vormen nieuwe generatie topcriminelen
Zolang het in meer dan de helft van de gevallen weer een Marokkaan is die het niet kan laten andermans spul te roven, moeten ze bij mij niet aan komen over racisme. Het is gewoon een feitelijke constatering. DOE er wat aan ipv te zeggen dat je over een kam geschoren wordt. Blijft GVD wat vaker met je rotpoten van andermans spul af. Misschien dat je dan als groep gerespecteerd wordt.
@Sjors_Carlin | 24-03-14 | 23:12
Viel me ook al op. Dat nichterige loopje. Opvallend detail!
Wat zijn die agenten toch een enorme snurkers. met die twee win je de oorlog niet.
Die beide politieagenten zijn echte atleten, dat straalt er echt vanaf...
Wat een veel beter idee zou zijn, NL paspoort afpakken en dan even afzetten in Marokko.
@Fopspeen
Verbijsterende cijfers. En dan nog met droge ogen beweren dat we geen Marokkanenprobleem hebben.
Marcouch wil dit gedrag natuurlijk ook besproken hebben op scholen.
.. ik neem aan dat er direct na de NSS een actieteam van de politie op racistische boevenval-exploitanten gezet wordt. Dit is wel zo vreeselyck 2e Wereldoorlog en treinen-naar-het-oosten, dat beschaafde mannen er van over hun trui moeten kotsen.
In de cel met de Powlitie.
Het filmpje laat wél zien hoe je dit 'probleem' moet aanpakken. Twee grote kerels die het sujet vastberaden vastpakken en het kereltje is tam. Zelfs zijn 'vriendje' heeft geen behoeft e.e.a. te laten escaleren.
Maar zodra je hem aan de 'sterke arm der wet' overdraagt is ie pleite... Triest. Erg triest.
Baby Rasta | 25-03-14 | 02:07 |
Ik geloof nooit dat u een Marokkaan bent want in uw hele commentaar zit maar één taalfout ;-)
Je verwacht het niet he, een Marokkaan...
-3 telefoons: elke no-no weet binnen 3 minuten wie de eigenaar is
-100+ maal aangehouden: kostbaar om dat allemaal uit te zoeken en te vervolgen
-2 paspoorten: dat kan heel snel worden opgelost
Ketting en bal aan voet, levenslang. Stinkjong. Helaas liep hij, na de vermanende woorden van de rechter, weer snel vrij rond. Junkies Henk en Anja waren opgetogen.
Paspoort afpakken en terugsturen. Klaar. Scheelt veel misdaad én geld.
ze moesten die 3 telefoons in beslag nemen
sowieso was het een dealertje met een heel klantsen bestand
Dit soort gastjes moet je gewoon zo discreet mogelijk permanent uit de samenleving verwijderen..
Gouda is een PvdA bolwerk, dus dit soort dingen kan je verwachten. Bijna 1 op de 10 Gouwenaars komt uit Marokko. Volgens de Goudse Marokkanen monitor werden ze in 2012 323% meer verdacht van criminaliteit dan elke andere bevolkingsgroep (lees: geregistreerd voor een crimineel delict bij politie). Bron: www.gouda.nl/ris/Raadsinformatie/Archi...
Als dit mannetje zelf racistisch is het hij er vast begrijp voor dat we hem een Rif-baviaan noemen. "Ik wilde je alleen maar helpen" Dat heeft hij inderdaad gedaan... aan een prachtig mooi reality clipje.
@js83
ja natuurlijk is dit uitlokking! Maar wat lokken ze er precies mee? een low life crimineel.. Maakt uitlokking de misdaad minder kwalijk??
Zoiets als een vrouw in een kort rokje die vervolgens verkracht wordt.. ook uitlokking??
Toen Geert zijn inmiddels befaamde "minder, minder" eruptie hield, begonnen advocaten, op het matje geroepen door de media, nerveus in hun wetboeken te bladeren. Discriminatie ? eh .. ja .."wegzetten" van een hele bevolkingsgroep .. bla bla .. eh "haatzaaien".. etc.. en al spoedig rolde half Nederland van verontwaardiging overelkaar heen.
Het is inmiddels vrijwel algemeen bekend, hoewel de overheid en de media hun best doen het verborgen te houden, dat zowel in de criminaliteit, overlast geven (kleine criminaliteit) als in de uitkeringssfeer Marokkanen zwaar oververtegenwoordigd zijn vgl. met autochtonen. We spreken dan niet over 100% meer maar een veelvoud daarvan.
Gesteld nu dat in de buurt waar, om een voorbeeld te noemen, correctmens Witteman woont (bekend van de correcte babbelshow) meer woonwagenbewoners of hangjongeren o.i.d. komen wonen waarvan een onevenredig groot gedeelte de rust van onze correctmens komen verstoren.Vooropgesteld dat niet zo alle hangjongeren en alle woonwagenbewoners overlast geven.
Zou het Witteman kwalijk zijn te nemen dat hij,desgevraagd,( uiteraard uit het zicht van de camera's en op fluistertoon) zal zeggen: het mogen er van mij best wat minder.. minder zijn? Is hij dan aan het discrimineren?? Een ieder weet dat hij daarmee niet zal bedoelen dat alle jongeren en alle woonwagenkampers (kleine)criminelen zijn.
Ik denk dat zijn voorspelbare reactie slechts een van begrijpelijk gezond verstand zou zijn en diezelfde mensen die "minder, minder.. " hebben geroepen zijn daarom geenszins racisten en zullen in het dagelijks leven geen enkel probleem hebben met de grotendeels geintegreerde Chinezen, Vietnamezen, Molukkers etc etc etc.
De politici hangen nu echter en masse de vermoordde onschuld uit in de Marokkanen kwestie en pechtold beleeft his finest hour.. Diezelfde politici die 35 jaar lang de mond vol hadden over integratie maar het de verdomden hun taak als bewaker van orde en gezag fatsoenlijk uit te laten voeren maar zich voornamelijk hebben bezig gehouden met pappen en nathouden en mooipraat(Zie bv de lapzwansen van burgemeesters in Gouda en Utrecht)en in feite de ergernis bij "de gewone man" hebben gezaaid. Aangezien de ouders van de meeste Marokkaanse gezinnen geen stuur over hun ontspoorde kroost hebben is het niet onbegrijpelijk dat men minder Marokkaanse gezinnen in de buurt wil. Het oude Nederlandse spreekwoord : de goeden moeten dan met de kwaden delen. Niet ideaal maar begrijpelijk.
Het makkelijkst is echter "discriminatie" verwijt weer es van stal te halen en, hoewel Wilders reactie niet handig was, is de wegloop reactie van een aantal PVV politici dan ook een door massa-hysterie ingegeven paniek-reactie.
't Is uitlokking, die arme jongen kon er niks aan doen.
Jammer dat ze de kans niet namen om een schot te lossen.
De politie laat hem zo lopen?? Zijn spullen kan eerst veiligstellen en afgeven aan een andere boef?? Ha ha ha deze aanpak werkt dus niet. En werkt al tientallen jaren niet. Opstelten kijkt u mee???
@Lewis Lewinsky | 24-03-14 | 23:12
Dat is ook de reden dat ze altijd klaarstaan met de rascismekaart een klassiek staaltje onbewuste zelfreflectie.
Onvoorstelbaar dat die politie nog niet eens in staat is zo'n gast in de boeien te slaan ....
Hallo meneer wilders. Heeft u dat filmpje al gezien, van de minder-minder-minder jatsteeldief die een pakketje probeert te klauwen uit een bestelbus?
En, wat zou u hier aan doen? Met alleen minder roepen gebeurt er tenslotte niets.
Nu loopt deze marrokaan na een verhoor van 3 uur en mogelijk een boete vanwege het verzet tijdens arrestatie weer vrij het politiebureau uit. Op naar de volgende activiteit, misschien moet ie nog een scooter vinden voor zijn broertjes verjaardag, of wat drugs verkopen.
BTW. Als we zoveel tappen, waarom tappen ze zijn 3 mobieltje dan niet? Dan hebben ze waarschijnlijk half crimineel Gouda in 1x op de tap, en weten ze bijvoorbeeld precies waar de portemonnee van dat overvallen omaatje is, of die gestolen VW Golf.
@VerenigingVanDieven. Ik dacht dat ik dit filmpje al gezien had, dus niet bekeken. Ook gisteren stond er een filmpje op waarin 2 personen in het busje in de val liepen. Een van hen zei: ik wilde het alleen maar bekijken. Slechte smoesjes wel.
Graag in een volgende uitzending: een combinatie van Powlitie en Benidorm Bastards om bejaardenberovers te pakken
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2014/0...
3 telefoons? Meneer is normaal gesproken loverboy van beroep??
Waarom sluiten we dit soort tuigh niet gewoon op in Nederland? Of is dat weer te onmenselijk voor onze "gasten" ?
Het rifaapje.
In dit kooitje ziet u het rifaapje. Niet voederen svp. Het rifaapje behoort tot de roofdieren. Ze gaan alleen of met één ander mannelijk exemplaar eropuit om buit te vergaren. De jonge mannetjes kunnen zeer giftig zijn. Als ze anderen aanvallen, doen ze dat alleen in groepen en als ze zeker weten dat ze in de meerderheid zijn.
Hun kenmerken zijn kortharige, smalle schedels met krulletjes; haperende, beperkte spraak; lage emotionele controle. Ze kennen een sterke territoriumdrift, zijn zeer luidruchtig, ze verdragen geen andere soorten in hun nabije omgeving en paren alleen binnen eigen kring. Ze zijn extreem bezitterig naar hun teefjes. Niets door het gaas steken svp, ze kunnen agressief reageren. Bijten doen ze zelden, vanwege hun slechte gebitten.
Gouda, Mocro's, je verwacht het niet he.
"Moet ik bang zijn? Jij bent een neger!"
PUUR racisme
Kijk Amin, dit is zo'n soortgenoot waar jouw klasgenoten op doelden. Zorg dat je niet zo wordt en doe gewoon mee in de maatschappij dan zal nooit iemand 'minder' tegen je roepen.
Kunnen ze dit soort filmpjes niet op school t.v. laten zien i.c.m. de toespraak van ome Greet, dan begrijpen die kinderen het misschien.
Waarom niet die klep dichtgooien en even een weekje in de bossen parkeren? Het mag misschien niet, maar boeie, dan voelt Achmed het tenminste. Nu zit ie alleen maar wat op het politieburo te relaxen.
-weggejorist-
Dus dit bedoelt Marcouch als hij zegt dat we het op de scholen moeten gaan bespreken???
Die smerige Rabbae moet zich kapotschamen voor z'n eigen volk, maar hier hoor je hem niet over. Die heeft het te druk met het verdelen van subsidie en aangifte doen tegen iemand die het probleem wel voor het voetlicht brengt.
Geert heeft het gewoon prima gebracht, nu nog even aandacht voor waarom hij het heeft gezegd en niet hoe hij het heeft gezegd.
30.000 Marokkanen minder in Nederland en we wonen hier allemaal in het Paradijs.
Rent weg...
Weten waar hij woont...
Loop alweer vrij rond...
.
DAT ... is 100% NL!
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@ca12nag3 | 25-03-14 | 03:32
Oh, is ook geen inkoppertje, maar zelfs als de gemiddelde PVV'er verstaat wat hij zegt dan nog heb je rekening te houden met andere groepen. En ik kan echt wel ongeveer bedenken wat hij bedoelt, maar weet iedereen dat? Nee, anders riepen ze geen 'minder minder minder', en zou het zomaar kunnen zijn dat er een wat minder bedeelde een rel gaat schoppen binnen zijn wijk, want Wilders heeft het gezegd. En wie is er dan verantwoordelijk? Niet de autochtoon die een allochtoon in elkaar mept maar degene die hem, al dan niet bedoeld, heeft verteld dat die groep kut is en weg moet. Van een politicus mag je nuance verwachten.
@ca12nag3 | 25-03-14 | 03:32
Oh, is ook geen inkoppertje, maar zelfs als de gemiddelde PVV'er verstaat wat hij zegt dan nog heb je rekening te houden met andere groepen. En ik kan echt wel ongeveer bedenken wat hij bedoelt, maar weet iedereen dat? Nee, anders riepen ze geen 'minder minder minder', en zou het zomaar kunnen zijn dat er een wat minder bedeelde een rel gaat schoppen binnen zijn wijk, want Wilders heeft het gezegd. En wie is er dan verantwoordelijk? Niet de autochtoon die een allochtoon in elkaar mept maar degene die hem, al dan niet bedoeld, heeft verteld dat die groep kut is en weg moet. Van een politicus mag je nuance verwachten.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
3 telefoons:
-1 privé
-1 voor de inkoop(coke)
-1 voor de verkoop
@megalul | 25-03-14 | 02:54
vakkenvuller, je kon me wegdragen!!!
@ca12nag3 | 25-03-14 | 03:15
Wat publieke omroep doet vind ik aan hen, maar wat Opstelten gedaan heeft als baas van OM kan echt niet! Hij mag nooit de schijn van partijdigheid hebben op basis van een uitspraak. En daar heeft Wilders echt een punt. Maarrrrrr, mag naïef klinken, maar de rechter oordeelt en legt de uitspraken langs de meetlat van de Weg. En zoals ik de wet zie, dan zeg ik opruiing en derhalve daarvoor aangeklaagd worden.
@megalul | 25-03-14 | 03:07
Ze vallen in elk geval soms op, of moet ik zeggen sommigen vallen er over. In beide gevallen vind het wel prima :-)
@gedachtespinsel | 25-03-14 | 03:04
Je hebt gelijk, dat is wat Wilders doet.maar juist de publieke omroep en de minister die zich oordelend uitlieten hebben niet die functie. Die zouden alleen feiten moeten vaststellen.
Zoiets als "wilders heeft dit gezegd en het OM doet er onderzoek naar" klaar. In ieder geval voor de minister. De NOS kan zich ook meer op afstand houden zoals ze anders ook doet. Ze hebben anders ook geen probleem met pedos die anoniem in woonwijken worden geplaatst gaan ze toch ook geen verwijten slingeren naar de burgemeester. Blijven de media netjes op de zijlijn staan. Maar met wilders nee. T is belachelijk. Zou t bijna een fobie noemen.
@necrosis | 25-03-14 | 03:01
Ja, baas!
@gedachtespinsel | 25-03-14 | 03:03
Zo is dat- je spinsels zijn ook niet verkeerd.
@ca12nag3 | 25-03-14 | 03:01
Ja, maar doet Wilders niet hetzelfde? Veroordeel geven over hele groep? Zou het niet moeten zijn dat elk mens beoordeelt moet worden naar zijn daden en niet als groep?
@megalul | 25-03-14 | 03:00
Na de 'wedstrijd' mag best even gecomplimenteerd worden over zijn/haar woordkunstenarij in mijn optiek. Iedereen heeft wel beetje iets van 'zouden ze het leuk vinden' lijkt me. Of je nu - of + scoort.
www.hln.be/hln/nl/1301/Premier-League/...
Dit is voor morgen.
Cultuur verrijkers globaliseren zich.
@gedachtespinsel | 25-03-14 | 02:57
Controleer je tegels dan even voordat je op 'post' drukt.
@gedachtespinsel | 25-03-14 | 02:53
Snap je niet wat ik bedoelde? De media heeft wilders al veroordeeld. Zelfs verdachten van serieuze misdaden zijn nog steeds verdachten. Maar de media had z'n oordeel al geveld over de uitspraken van Wilders.
Ik hoef geen lesje recht van een gedachtespinsel...
@gedachtespinsel | 25-03-14 | 02:56
Ha. Oprechte woorden op dit uur. Dat is wel een bedankje waard.
@ca12nag3 | 25-03-14 | 02:56
En beetje humor doet het ook goed! Zo af en toe even iemand aftroeven, het lijkt net de gewone wereld ahaha
@gedachtespinsel | 25-03-14 | 02:56
genoeg van je tegeltjes gelezen... pffff, laat...
@megalul | 25-03-14 | 02:54
Oh nee! Zekers niet, heb genoeg van je tegeltjes, en vaak met plezier zitten lezen :D Had af en toe zo van 'shit die heeft ie even goed verzonnen' :-)
@Baby Rasta | 25-03-14 | 02:42 |
Een ongewone mening creert vaak niet veel +/- activiteit. Meestal word een niet zo intresante mening genegeerd. Een feitloos of zelfs tegen de feiten ingaand commentaar krijgt veel -.
T is dus logisch zoals het is. En dan nog mischien krijg je wel 100- maar 50+ sta je alsnog -50 wil niet zeggen dat je commentaar waardeloos is. Hoewel als je continue - scoort pis je waarschijnlijk tegen de wind in... Smaakt vast niet goed.
@Jan Dribbel | 25-03-14 | 02:50
Een woord verkeerd in de formulering en het trolololololo, trol!
@gedachtespinsel | 25-03-14 | 02:43
Je probeert me uit de tent te lokken. Maar ik ben geen domme kaas.
@ca12nag3 | 25-03-14 | 02:46
Niemand kan veroordeeld worden totdat een rechtbank daarover een uitspraak doet. De rest is meningsvorming of persoonlijk oordeel. Het OM klaagt aan de rechter toetst aan de wet, simpeler kan het niet.
Baby Rasta | 25-03-14 | 02:34
Ik ben ook af en toe een trol, nog niet zo genoemd, maar zo voel ik mij wel.
Schrijf je: de PVV heeft geen bestaansrecht zonder "vijanden", want oplossingen biedt deze partij niet, dan ontvang je blindelings minnen.
Trol=LOL.
@necrosis | 25-03-14 | 02:44
De balans tussen denkend en hersendood rechts. Hou jij die een beetje in de smiezen?
Anders moet ik straks nog lok-hersens in de draad gooien.
@necrosis | 25-03-14 | 02:44
De balans tussen denkend en hersendood rechts. Hou jij die een beetje in de smiezen?
Anders moet ik straks nog lok-hersens in de draad gooien.
@swift1.6 | 25-03-14 | 02:35
Nou je t er toch over pedos hebt in de media is de pedo nog een verdachte. Wilders was al veroordeeld in de media voor de aangiften waren voorgedrukt
Dat is nog sneller dan de spaanse inquisitie.
@Baby Rasta | 25-03-14 | 02:42
Geeft doorgaans niet meer weer dan gevoelswaarde, meeste plempsels zijn gebaseerd op wat anderen zeggen zonder een eigen doorwrochte analyse over een situatie.
@megalul | 25-03-14 | 02:41
Hoezo moet ik aansturen, en welke reaguurputatie heb je het over?
@megalul | 25-03-14 | 02:40
Dat als afwijkende mening hebt je intelligent zou zijn, wat het wel zou kunnen zeggen is eigenwijsheid, eigen mening of eigenzinnigheid. Of gewoon een troll zijn.
gedachtespinsel | 25-03-14 | 02:37 | + 0 -
En die plusjes dan? Het feit dat men elkaar plusjes geeft evenmin een teken van belachelijkheid.
@necrosis | 25-03-14 | 02:39
Jij moet de boel hier wat beter aansturen. De reaguurputatie staat op het spel.
@gedachtespinsel | 25-03-14 | 02:37
Hoezo ook. Wat slaat er nog meer nergens op dan.
@gedachtespinsel | 25-03-14 | 02:37
Daar weet megalul alles van....
*gne*
Arie.P.dePoot | 25-03-14 | 02:06
Ik denk dat je je bericht aan mijn schrijft;-)
No. hard feelings, jij hebt net als ik het geluk gehad met zulke ouders. Ik heb ook altijd hard gewerkt en nooit wat te klagen gehad maar dat wil niet zeggen dat iedereen de zelfde wormen en maden heeft meegekregen. Niemand wordt als een rat geboren. Het is maar net wat je meekrijgt en onder welke omstandigheden. Probeer dat er na 15 jaar nog maar eens uit te slaan. Wordt kansloos kan ik je vertellen.
Ik heb liever dat ze met een uitkering en een kratje bier thuiszitten en iedereen met rust laten dan dat ik me er druk over moet gaan maken. Tuig is er altijd geweest of ze nou paars of groen zijn, de wereldbevolking is nogal hard gegroeid en nu zijn het er meer geworden. Ze willen allemaal eten en centjes dus gaan mensen vanuit plekken waar het slecht is naar plekken waar het beter is en daarom zijn er mensen uit het buitenland hierheen gekomen, ook niks nieuws. Gebeurt al 100.000 jaar. Live with it.
Ik ben bijna 40 en heb nog nooit last van ze gehad, sterker nog is kom het gajes van de maatschappij eigenlijk nooit tegen en ik woon hartje Den Haag. Maar als ik ze wil tegenkomen en ze een vrachtwagen leeg wil laten stelen weet ik ze precies te vinden. Dat wil nog niet zeggen dat het goed is om dat te doen.
Ik maak me drukker om de heren in de grote kantoren die elkaar miljoenen toeschuiven van andermans geld alsof ze iedere dag in de kroeg zitten te pokeren met hun vrienden en vinden dat ze op kantoor een design wc van een paar duizend euro nodig hebben.
@megalul | 25-03-14 | 02:32
Ik verkies het boven 'lichtgetinten die losgaan OP lichtintelligenten'.
@swift1.6 | 25-03-14 | 02:29
Soort van enorme muizenval met ipv stukje kaas electronica dozen. Zal wel niet door de 2e kamer komen.
Maar zou wel werken. Haha
@megalul | 25-03-14 | 02:35
Hmmmm, moet ik wel mega intelligent zijn met zoveel min kudos. Slaat ook nergens op.
@Baby Rasta | 25-03-14 | 02:34
Hier ben je een trol als je niet met de gemiddelde mening meegaat. Ik zou dat eerder een teken van gezond verstand noemen maar enfin.
Ieder zijn mening.
LeBlanc | 25-03-14 | 02:21 | + 0 -
filmpje afgekeken? waarom achter hem aanrennen? je weet waar hij woont en het is niet dat ie op het moment iets gedaan had wat echt gevaarlijk is. Jatten mag niet en wil het ook niet goedpraten, maar het is toch wat anders dan bijv. een pedo die weer los loopt.
Bedankt! Ik doe een vredesaanrijking en u noemt een troll. Bedankt voor de bevestiging.
The Big Boss 2013 | 25-03-14 | 02:23 | + 0 -
omdat ze anders hun soortgenoten niet konden vangen om als slaaf door te verkopen.
maar effe zonder gekheid, wat mag je nou wel en niet? Vanaf welk punt kan de cultuurverrijker je aanklagen voor vrijheidsberoving, onnodig geweld (tegen hem dan, want zelf doen ze nooooooooooit iets) etc?
Lekker therapeutisch. Lichtintelligenten die losgaan over lichtgetinten.
Alles heeft zijn functie.
ik begrijp dat er een programma gemaakt moet worden, maar moet dat ten koste van alles gaan? Je hebt een pikkeboef in een busje zonder achterramen. Waarom niet laadklep dicht en roadtrip richting een willekeurige zandbak? Kan natuurlijk niet uitgezonden worden, maar toch.
@Baby Rasta | 25-03-14 | 02:07
PVV wil helemaal geen excuses, die wil dat met name Marokkanen eens goed naar zichzelf kijken voordat ze in de slachtofferkramp schieten.
Moet ik je even helpen herinneren aan een incidentje in 020?
Marokkaan draait door, steekt 2 agenten neer op politiebureau en wordt doodgeschoten.
Dagenlang steken Marokkanen auto's in brand vanwege deze 'racistische executie' en Job Cohen gaat theedrinken om de boel bij elkaar te houden.
Wie is hier het slachtoffer?
Waarom rennen afrikanen zo hard?
Wat een slome agenten.. stelletje donut vreters..
Krijgen ze de dader op een presenteerblaadje aangereikt, laten ze hem gaan. Blijft toch eng denk ik, boeven aanpakken..
@Baby Rasta | 25-03-14 | 02:07
Wie wat waar?
1) niemand wil een verontschuldiging. Niemand hoeft door t stof te kruipen. T is simpel. Hou je aan de nederlandse wetten en fatsoensnormen of ga gelieve ergens anders wonen.
2)deze jongen, bedoel je die rovende ratten? Die zijn geen slachtoffers stelen is overal verboden, zullen we ze naar jullie geliefde mekka sturen? Komt ie zonder handjes terug na in een willekeurige truck met goederen geprongen te zijn om iets mee te nemen. Saudis hebben nogal een hands on mentaliteit 'letterlijk'
3) wilders houd niemand voor de gek. En de media ook niet, beide hebben een duidelijk standpunt ingenomen. Waarbij wilders kiest voor een no mercy aanpak. En de media overduidelijk net doet alsof het probleem een ilusie is "maar dat zegt niet dat het overgrote deel van de bevolking zich juist niet voor de gek laat houden"
@Gips | 25-03-14 | 02:10
Je vergeet nog een kleinigheidje:
Als zo'n gastje gepakt wordt en een paar weken moet 'zitten', werkt dat statusverhogend binnen de groep.
Baby Rasta | 25-03-14 | 02:07 | + -4 -
ach ach ach,weer die slachtoffer rol he,altijd maar weer,probeer het is bij een uitzendbureau,misschien heb je zo een baan,het zal je goed doen.
@ca12nag3 | 25-03-14 | 02:04
Linkse media zijn zelf dieven en zakkenvullers, over de politiek zal ik het maar niet hebben....
Ares | 25-03-14 | 01:23
Dat zeg ik niet maar met deze truc kun je uiteindelijk iedereen pakken. Of het nou om diefstal van PlayStation gaat, het aloude briefje van 50 met een visdraadje eraan of een andere streek. De basis hiervan is het zelfde als iedere prank. Je zoekt de juiste locatie / persoon en je weet dat het altijd raak is. Dat is goedkoop en dat doe je niet als je volwassen bent en fatsoen in lijer hebt! Zet dat ding in Scheveningen neer en je vangt iedere week een paar roomblanke dokwerkertjes.
Daar gaat het me om. Ik praat het stelen niet goed maar ik verwijt het opzettelijk op een nauwkeurig uitgezochte locatie deze truc uithalen. Als jij met je portemonnaie half uit je zak door een ouwe lullen wijk loopt zal er iemand naar je toekomen om je erop te wijzen, doe je dit op een zomerse dag in het centrum van Amsterdam weet je dat je gerold wordt. Uitlokking is nog verboden ook, dus dit is gewoon zinloos, die gasten hebben bij voorbaat al het perfecte alibi. Iedereen heeft een prijs, bij deze ventjes is dat een PlayStation. Moet je dan trots zijn dat je laat zien dat die mensen er zijn? Er lopen er ook rond die voor voor 50 euro een ander door de kop schieten, moeten we dat ook even in beeld brengen om te laten zien dat ze bestaan? Waar zijn we mee bezig dan?
@Baby Rasta | 25-03-14 | 02:07
Blablabla trol, ga slapen joh. je bent over je tht datum.
Altijd maar weer die zelfde mensen he haha,Geert heeft maar weer gelijk.
Gezien dit incident voel ik mij als Marokkaan verplicht om mijn excuses te maken. De PVV-aanhang wil dat alle Marokkanen zich uitspreken en sorry zeggen. Bij deze dan sorry.
Deze jongen is slachtoffer en u is allemaal schuldig daaraan. Ik hoop dat jullie dat beseffen. Ga je schamen. Jullie moeten jullie geweten eens opzoeken. Wilders en de hele medias houden jullie voor de gek.
-weggejorist-
@necrosis | 25-03-14 | 01:56
Ik lees en hoor t anders continue linkse media en politiek staat er bol mee.
@Graaf van Egmont | 25-03-14 | 01:20
Inderdaad. Dat is de enige binnen die partij die onvermoeibaar voor haar ideaal strijd en zich weinig inlaat met de geperverteerde leuzen-galore van haar partij.
Praktisch, principieel en onvermoeibaar zet zij zich in voor het verbeteren van de de zorg. Het enige merkwaardige is haar kritiekloze houding naar Geert, want zij is nu juist een politica die op eigen houtje zou kunnen functioneren.
Waren er meer zoals haar geweest bij de PVV dan was het misschien nog wat geworden daar.
Ik heb met haar te doen.
-weggejorist-
@Gips | 25-03-14 | 01:46
En daarom is het uitlokking?
De schuld van de mensen die wél iets van hun leven hebben gemaakt?
De dief als slachtoffer van de consumptiemaatschappij?
Ik lees zelden zulk dom geblaat!
-weggejorist-
-weggejorist-
En ja hoor, alweer een mocro met spraakgebrek. Stigmatiseren doe je zelf.
@Gips | 25-03-14 | 01:11
Typisch weer zo een reactie, uitlokking. Uitlokking is in mijn optiek alleen voor kleine kindjes van toepassing die geen weldoordacht besluit kunnen maken. En dan ook alleen door op ze in te praten.
Ik kan me als kind nog herinneren dat we bv fikkie gingen steken als kinderen. Ik wist dat t niet goed was maar door elkaar op te hitsen deden we het toch. Ik heb t hier over 8 jaar oud.
Pubers horen beslissingen zelf te kunnen nemen. En in ieder geval geleerd te hebben. Iedereen heeft in z'n kinderjaren wel is wat uitgevreten maar deze jochies hebben duidelijk niks meegekregen. In ieder geval geen huisarest of pak slaag zowieso niet van mammie want die heeft niks te vertellen.
necrosis | 25-03-14 | 01:14 |
Dat is het wel, toen wij klein waren en de touwtjes uit de deur hingen bouwden we hutten en haalde we onze speelkleding voor in het bos bij de dump. Nu wordt er door de grote bedrijven een beeld geschetst waar je aan moet voldoen om bij de groep te horen. Iphonetje met een abonnementje speciaal voor jou, dure schoentjes en kleding etc. Dat was er niet toen ik klein was, wij hadden The A-Team, Zeg eens Aaaa, een coca cola reclame en TopPop en dat was het. Als je een Porsche of andere dure auto zag rijden was het bijzonder (we telde ze als we op vakantie gingen, echt waar), nu staan ze in vrijwel iedere straat als je door het centrum loopt. Iedereen wil meedoen want rijk en succesvol is het nieuwe cool maar alleen een klein percentage wordt het en kan al die onzin betalen. Dus wat gebeurd er, onschuldige meisjes van 15 gaan uit onzekerheid dure spijkerbroeken en parfum pikken omdat papa het niet kan betalen en ze anders bang zijn dat ze op school worden uitgelachen.
Tuurlijk loopt er een hoop gajes rond maar het wordt de jeugd van tegenwoordig niet makkelijk gemaakt, ze kijken neer op banen als docent, ambtenaar, aannemer etc. Ga dan maar eens dat succes zoeken als je niet verder dan het VMBO komt omdat je simpelweg niet de hersens hebt om het VWO en een universitaire te doen.
Daar ligt naar mijn idee de kern van het probleem, zelfs de wijkagent in een politieserie woont tegenwoordig in een kast van een huis. Als je dat vanaf je geboorte met de paplepel ingegoten krijgt wordt je beeld met de werkelijkheid vanzelf vertekend en is het voor een grote groep voordat ze er erg in hebben al te laat voordat ze überhaupt aan het werk moeten. En als je ouders dan ook nog eens niet al te slim zijn ben je gewoon fucked. Helaas zitten er inmiddels hele wijken vol met deze mensen, zijn dat allemaal assholes dan? Beetje makkelijk allemaal.
Hendrick-Johannes-Roderick van Wippensteyn-tot-Saatfonteyn, kom als de donder eens uit die vrachtwagen! Rekel!
Echt ongelofelijk hoe ze er elke keer weer intrappen.
@ca12nag3 | 25-03-14 | 01:26
Over Obama gesproken, heeft hij België de oorlog al verklaard?
cdn.breitbart.com/mediaserver/Breitbar...
Was een 'satirisch' artikel in De Morgen:
www.telegraaf.nl/buitenland/22423173/_...
Je stottert een beetje, maar vind je dat vervelend?
@necrosis | 25-03-14 | 01:14
Kan ik me ook nog herinneren. Nu je het zegt. Nou heeft mn moeder zo'n kluisdeur panzerglas en tralies.
Beter beveiligd dan de auto van Obama.
-weggejorist-
Gips | 25-03-14 | 01:11
Inderdaad, arme boefjes. Laten we ze knuffelen en medelijden met ze hebben, dat werkt.
Jan Dribbel | 25-03-14 | 01:14
Je hebt gelijk. Hij staat in de schijnwerpers, lost niks op en zwelgt onderhand in het feit dat ie al 10 jaar beveiligd moet worden.
De enige echt zielige PVV-er vind ik Fleur Agema. Die zet zich al jaren in voor een betere zorg. Maar ik geloof niet dat zij veel steun aan Wilders heeft.
@LangeMocro | 25-03-14 | 00:51
En terecht dat als je erges voor op heterdaad bent gepakt en dan een grote bek hebt een paar tikken krijgt. In sommige landen zoals de VS duwen ze een loop tegen de achterkant van je kop. Denk dat het beeld van oom agent idd een illusie is maar nog steeds ogen de agenten hier een beetje laks en dat is niet goed.
Voor de rest mag een beetje geweld best, klap voor je kop voel je maar ga je niet dood van. Alhoewel sommige bevolkingsgroepen gauwer last hebben van een gebroken ego.
Graaf van Egmont | 25-03-14 | 00:46 |
Het komt Wilders wel goed uit dat er (te) weinig aan gedaan wordt.
De groep Wilders heeft vijanden nodig.
Oplossingen bieden ze niet, maar dat weten al lang.
@Atlantis-95 | 25-03-14 | 01:07
Dat is geen uitlokking!
Vroeger (toen ik nog een kleine necro was) hingen er touwtjes uit de brievenbussen, en was de achterdeur nooit op slot.
Toen waren er trouwens ook bar weinig Marokkanen....
Mooie doos voor het grijpen zetten met een sticker 'pas op, breekbaar, IPADS... en er dan een ontbindende varkenskop instoppen... en een GPS tracker, en een minicamera.... priceless:-)
@Graaf van Egmont, niet echt problemen mee als ie wat ergs geflikt heeft of een grote bek had.
@Bharata, ik ben heel erg geliefd en overigens alleen. Ik ben geliefd bij mijn Turkse buren en Suri collega's. Ze zullen Mocro's niet haten omdat ze mij kennen. En omdat ze verstand hebben natuurlijk, maar ik verwacht niet dat je daar iets van weet.
Ik weet niet wat ik er nou van moet vinden. Een auto vol met dure spullen open en bloot achterlaten en hopen dat er een armoedzaaier of een groepje pubers die elkaar loopt op te fokken langskomt die er niet vanaf kan blijven. Vervolgens een hekwerk laten vallen en trots zijn dat je wat gevangen hebt. Het is en blijft diefstal maar dit is gewoon de kat op het spek binden en wel heel goedkoop. Als ik opzettelijk duidelijk in het zicht een doorzichtige koffer met een miljoen op de stoep of in een cabrio achterlaat en ergens koffie ga drinken ga ik er ook niet vanuit dat die er 5 minuten later nog staat. Het is precies hetzelfde. Dit is gewoon triest. Mensen die met dit soort uitlokking hun brood over de rug van een ander proberen te verdienen en vervolgens met een vingertje gaan wijzen zouden van mij een boete van een ruggetje of twintig mogen krijgen.
"Geen overtuigend optreden.
Noch van de reporter die zich voor rotte vis laat uitmaken, noch van de beveiligers die belastend materiaal onder hun neus laten verdwijnen, en helemaal niet van de politie waar de onwil afstraalt, en die op kinderlijke wijze een verdachte laat lopen, die 'een bekende' is."
@Roadblock | 25-03-14 | 01:03
.
En wat kan/mag onze reporter meer dan het per filmcamera vastleggen? Ik denk dat onze reporter en beveiligingsmensen zich toch wat defensief opstellen omdat het anders anders kan worden uitgelegd bij een rechtszaak. Nog afgezien op moment het gigantisch escaleert. Ik snap wat je bedoeld, maar dit iets te gemakkelijk.
een echte zware jongen.. laat me niet lachen.
een echte zware jongen steelt geen dvdtje of zoiets.
dat hebben die niet nodig....
dit is een ordinaire straatrat cq husler, cq buurt dealertje, een soldaatje voor de grootere jongens die op zijn beurt weer voor de echte zware jongen rent.
mja even goed stelen mag niet lekker puh dus..
enne uitlokken mag ook nie..
@XYZ | 25-03-14 | 00:26
Dus een bijstandsuitkerening maakt hen crimineel? Vreemd vraag me af wat ze in marokko had gekregen? Niks. En die hand was er in een aantal islamitische landen idd af gegaan.
Wat is je punt? Of liever gezegd van die gast?
Mijn conclusie is dat we veel te zacht zijn voor dit tuig dat gewoon misbruik maakt van ons systeem. Onze waarden en normen niet heeft.
Het is onze eigen schuld dat we het zo ver hebben laten komen. En nu iemand als wilders zegt genoeg is genoeg springt iedereen in de verdediging. Zielige 1 ouder marokaantjes en linkse knuffel vriendjes die alleen maar idealistisch zijn en de realiteit ontkennen.
Wilders heeft mischien niet het antwoord maar het is gewoon zielig nee walgelijk hoe de journalistiek en de rest van de politieke elite reageert en stront in de ogen heeft. De feiten spreken voor zich.
Ze hadden al jaren geleden kunnen ingrijpen. Maatregels nemen en preventief optreden. Nu zijn grote delen van t land veranderd in getto. Mede dankzij onze politiek, die niets liever doet dan marokanen knuffelen.
Ik word zo moe van die politie. Die reactie 'We kennen hem'. Zucht. Leuk voor de TV, wordt hij een paar dagen later opgepakt... staat hij dan over een uur weer buiten?
.
Ok dan, iets langer deze keer voor de vorm omdat Powned er op zit en men de PVV aanhang niet mag voeren?
.
En ja, het is misschien uitlokking, maar eindelijk wel iemand die een staandehouding en aangifte doet.
Zware jongen? valt wel mee; hooguit 70kg ofzo. Die pak je met 1 arm op, slinger je over je rug en lever je af op het politiebureau.
Geen overtuigend optreden.
Noch van de reporter die zich voor rotte vis laat uitmaken, noch van de beveiligers die belastend materiaal onder hun neus laten verdwijnen, en helemaal niet van de politie waar de onwil afstraalt, en die op kinderlijke wijze een verdachte laat lopen, die 'een bekende' is.
@LangeMocro | 25-03-14 | 00:51 |
Jullie zijn bij niemand geliefd hoor. Heel veel Surinamers, Turken, Molukkers etc. hebben PVV gestemd, puur uit Marokkanenhaat.
LangeMocro | 25-03-14 | 00:51
Ik weet dat het in Nederland inderdaad ook gebeurt. In een stille hoek van de parkeergarage, in de auto of op het bureau op weg naar de cel. Ik heb dat altijd verwerpelijk gevonden.
Sommige reacties zijn echt lachen. Heel racistisch.. maar humor. Kudtkaaskoppen. Heb moeten schateren om de opmerking over schieten op de wegrennende Fin. Maar goed, terug in de slachtofferrol. Racisme kan niet, hè.
@Sjors, in Marokko krijg je snel een paar rake klappen. Als je een grote mond opzet vraag je er om. In Amerika zijn ze ook hard hoor. Denk dat het in Engeland zelfs best hard is. Ken wel iemand die bij de NL politie zit, die vertelde dat ze ook nog weleens tikken geven hoor. Zeker als ie een grote bek had. Doen ze dan in de auto of onderweg.
Albert Weinstein | 25-03-14 | 00:40
Wilders gaat er ook niks tegen doen. Die schreeuwt alleen maar one-liners. Misschien dat er eens gemeentelijke partijen moeten worden opgericht die zich "De lokale We Pikken het niet meer" partij gaat noemen.
Met als enige doel mensen aan werk te helpen en rust in de chaos te scheppen. Veel zetels scoren en een burgemeester die via de landelijke gevestigde partijen binnen komt en niet mee wil werken, gewoon wegsturen.
XYZ | 25-03-14 | 00:26 | + 0 -
Dit zijn geen criminelen die slecht te eten hebben, of geen kleren kunnen kopen. Dit zijn jongvolwassenen die bij mama en papa wonen en liever een Playstation of scooter pikken ipv er voor werken. Ik werk in het onderwijs. Ik kan je haarfijn vertellen dat racisme bij Marokkanen nogal prevalent is. Uiteraard op hypocriete basis. En heel sneaky. Als ze zelf het doelwit zijn gaan ze huilen, zoals bijvoorbeeld als wat Hollanders "minder minder" zeggen op het voetbalveld. Huilen geblazen. Racisme roepen.
Misschien hebben we zelf ook een taak, Wilders gaat de problemen ook niet oplossen, eendracht maakt macht.
@BenBinnen | 25-03-14 | 00:34
Die hards rule....
Twee keer een uitzending , 100 % daders is een Marokkaantje. Da's toch niet minder, minder,minder verontwaardigde burgemeesters ? Neemt u dit ook mooi even mee in decollectieve aangifte's ?
-weggejorist-
Etnisch monopolie op crimineel gedrag, dat is onderhand wel duidelijk. Morgenavond zien we de overige cultuurverrijkers weer in actie die men toevallig ook in beeld heeft weten te brengen of waar men een signalement van heeft. Bedenk wel dat dit slechts het topje van de ijsberg is gezien de oplossingspercentages.
-weggejorist-
Ik ben verbaasd hoe snel die gasten toeslaan. Hebben ze echt niks beters te doen dan loeren naar dingen die ze kunnen stelen?
Dit soort mongolen zijn de reden dat je je fiets niet even 1 minuut kan achterlaten zonder op slot te doen. Of dat je je laptop en tablet moet meenemen, terwijl je maar voor 2 minuutjes uit je auto moet.
@gedachtespinsel | 25-03-14 | 00:32
Drie is het minimum.
@harbi | 25-03-14 | 00:21
Beetje reaguurder doet 2 draadjes tegelijkertijd.
@XYZ | 25-03-14 | 00:26
Armoede KAN bijdragen criminaliteit, maar is beslist geen voorwaarde voor deze jongeren. Zou dat wel zo zijn, dan zouden de jaren vijftig in Nederland (de magere jaren) worden herinnerd als een chaos. Dat is beslist niet zo.
@tweetybird | 25-03-14 | 00:24
Ik geloof niet zo in genetische aanleg en de bijbehorende denkbeelden. Dat roept beelden bij me op die ik niet wil verdedigen.
Zonder enige twijfel durf ik te stellen dat ieder jong kind van allochtone afkomst wat in een gemiddeld nederlands gezin opgroeit zich ook zal gedragen conform gemiddelde nederlandse kinderen. Het is meer nurture dan nature.
Ga slapen, lekker dromen over bootjes die vertrekken richting het zuiden...
Waarom boeven vangen en de politie bellen als je ze ook gewoon kunt opruimen? I.p.v. een netje laten vallen gewoon klep dicht, wegrijden en 'm ergens laten afzinken in de Rotterdamse haven. De wolhandkrabben weten er wel raad mee. Oh nee, dat mag natuurlijk niet. Zo'n kloodzak verdient een tweede kans en een derde en een vierde en een vijfde en een zesde etc. Zucht. Wanneer komt er hier iemand op het idee van "three strikes out"?
Vandaag was een Nederlandse crimineel bij DWDD. Hij zei: Mijn vader is overleden, Mijn moeder heeft 5 kinderen, We leven van de uitkering. We hadden geen baan. Dit zijn de facturen die criminelen creëren. Arme gezinnen overal terwereld produceren criminelen.
Geloof is juist tegen de criminaliteit, want Sjaria zegt dat je de hand van een dief moet afhakken.
@Ebert de R | 25-03-14 | 00:22
Voor de doorgewinterde GS-er en guurrechtse vlagzwaaiende doorsnee-nederlander zou dit inderdaad geen nieuws moeten zijn. Helaas hebben we mensen in ons midden die tegen beter weten in hun redderscomplex in stand houden.
U kijkt naar zendtijd voor politieke partijen #pvv
Mooi. Enkeltje Rif. Dit soort "medelanders", daar hebben we in 0031 geen behoefte aan.
Dat net kan wel erg gemakkelijk gewoon omhoog. Daarom extra LOL om die domme mocro's in 020 die dat niet konden bedenken.
Ook LOL om onze hermandad. Wat een nietsnutten.
Jan Dribbel | 25-03-14 | 00:16
Het zit in de opvoeding, cultuur en religie. Heeft niks met genen te maken.
Zijn boeken over volgeschreven. Al decennia voordat de eersten hier naartoe kwamen.
BenBinnen | 25-03-14 | 00:18 | + 2 -
Jawel hoor,het is namelijk een combinatie van.
Geenstijl/Powned,
Ik denk dat jullie dat net van de lokbus even van wat zwaarder materiaal moeten maken.
gedachtespinsel | 24-03-14 | 23:09
U vergat overigens zwemmend of fietsend...
Het is namelijk zo dat de triathlon ooit is bedacht door een Marokkaan.
Die ging te voet naar het zwembad en kwam met een fiets terug.....
"Barbaar" stamt niets voor niets af van Berber. Zelfs de Romeinen wisten al dat dit volk uiterst onbetrouwbaar is. En wat hebben wij gedaan? Ze hier heen gehaald, en masse. Gekkenwerk. Heel je land naar de klote.
Ach ja, Gouda.. Ik woonde er vlak naast de moskee. ideale plek, want daar hielden ze zich rustig. Maar de terreur die die schoften over de rest van de stad uitoefenen is werkelijk te gek voor woorden. Gouda is een soort proeftuin, waar je kan zien wat er gebeurd als er teveel makakken wonen. Totaal verpest, en geen hond die er wat aan doet. Wilders had in 2008 al gelijk het lerger er op te sturen. Staat van beleg afkondigen, avondklok, en iedereen die zich nog schuldig maakt aan misdrijven, zoals dit moslim varkentje in bovenstaand filmpje, meteen uit de maatschappij verwijderen.. voorgoed! De politie laat hem lopen, want die zijn al moedeloos en weten dat ze geen mandaat hebben om echt de misdaad te kunnen bestrijden. Het is maar een droeve toestand.
Nu kan correct Nederland zich wel druk maken over racisme onder de Nederlanders, maar de rassendiscriminatie onder de Marokkaanse jeugd is werkelijk stuitend. Het gemak waarmee deze jongen de beveiliger afdoet van 'je bent maar een neger' legt dat pijnlijk bloot.
Zie ook: www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/ar...
* realiseert zich dat dat al lang en breed bekend was en verhuist naar het Jansen naar de PVV-draadje *
Schandalige actie van Powned.
Als ze die kansenknul niet hadden uitgelokt had hij nu een topjob in het bedrijfsleven gehad.
Nu is zijn toekomst vergooid, puur en alleen wegens het extreem rechtse Powned.
Om te kotsen!
@Jan Dribbel | 25-03-14 | 00:16
Het zit in de opvoeding, cultuur en religie. Heeft niks met genen te maken.
Zijn boeken over volgeschreven. Al decennia voordat de eersten hier naartoe kwamen.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om te stoppen met het discrimineren van het Amazigh volk. U mag alles zeggen over de criminelen, maar niet over het Amazigh volk.
XYZ | 25-03-14 | 00:06 | + -4 -
Mischien kunt u dit in marokko ook zeggen. Ik denk alleen wel dat ze u daar hard uitlachen.
Oke na deze twee keer marokkanenjacht met de vangnetwagen,hebben ze nu zeker al redelijk aan elkaar doorgegeven dat je geen open vrachtwagens meer in moet duiken om te stelen.
Nu nog even wat Opa's en Oma's van een gedegen verdediging voorzien,en ze zullen voelen dat roven en molesteren slecht is voor hun gezondheid en hun verblijf in de maatschappij zoals wij hem willen.
Met minder criminele zoals de meesten Nederlanders willen.
Minder is dus precies het juiste woord!
Een zware jongen? Die laat zich wat moeilijker oppakken. Deze gast is gewoon een kk steeldief die vast nog wel eens op de koffie wil komen.
Ze kunnen er niets aan doen.
Het zit in de genen. Het wordt doorgegeven van generatie op generatie.
Ik zie net dat Hans Jansen zich namens de PVV verkiesbaar heeft gesteld voor het Europees parlement. Mijn stem heb je!
Hebben die docenten ten minste weer wat materiaal om te gebruiken tijdens hun verplichte les over het bestaansrecht van Marokkanen in Nederland.
Je bent een neger? Ja lamlul jij ook je komt van het Afrikaanse continent.
@XYZ | 25-03-14 | 00:06
Zal m'n een zorg zijn waar dat gespuis vandaan komt,gewoon terug naar die heimat,waar dat ook is in Marokko!
-weggejorist-
@Sneeschuiver | 25-03-14 | 00:01
Omdat we een onbetrouwbaar en regelmatig falend justitieel systeem hebben (Lucia de B., Schiedammer parkmoord, enz.).
LangeMocro | 24-03-14 | 23:27
Dat heb ik veel vaker door Marokkaanse Nederlanders horen zeggen.... dat wij (volk), de politie en de politiek véél te soft optreden tegen dit gajes. Heb weleens verhalen gehoord over hoe de politie in Marokko optreedt... da's heel andere koek!
Waarom schieten ze die wegrennende Fin niet in zijn poot?
@sohee | 24-03-14 | 23:56
Als je Marokkanen uit Rabat of Casablanca over Berbers hoort, dan kun je meteen alle gesubsidieerde nederlandse anti-discriminatieclubjes bij elkaar roepen (hoi Mo Rabbae!), want ze zijn ook in eigen land niet echt geliefd.
Koning Hassan heeft destijds met groot plezier afscheid genomen van een deel van de in zijn land woonachtige Berbers. Die was ze liever kwijt dan rijk.
Maro'kk'aan
"Dink je tottik dom ben? Ik hep gglijk die cammerra hier bofe mij gesjien. Je gggat mij niet fetelle tottik iets vou jatte ofsjo!"
OMFG! Maar goed dat Wilders een cordon sanitaire krijgt. Nu zal het Marokkanenprobleem snel verdwijnen!
Even voor de duidelijkheid:
- je gaat spullen van iemand anders stelen
- als je betrapt wordt probeer je te vluchten
- als je aangehouden wordt zet je een grote bek op
- als de politie je heeft aangehouden heb je nog steeds een grote bek
- als oom agent even níet oplet ga je ervandoor
Kan iemand mij uitleggen waarom we de doodstraf niet toepassen in Nederland?
Het toe laten van een vreemde als je iemand staande houd, nooit accepteren nu 3 tell weg met info van dealers en punt 2, die ontsnapping langs die vrouwelijke agente is te stom voor woorden want voetje er voor of een duw geven is zeker te veel gevraagd? Mannelijke agent had hem trouwens ook wel beter mogen vastpakken. Oh ja, toen mijn moeder (toen 68 jaar) met haar hondje geen medewerking gaf aan de hondenwacht over een belachelijke in zijn ogen overtreding stonden er ineens 2 politie auto om haar heen en kon geen kant op. Makkelijk toch oudere vrouwtjes pakken.
LOL, 'moet ik bang zijn? Jij bent neger' Zo te zien was die neger een kop groter en had ie wel raad geweten met dit Riffijntje.
@ benbinnen
Thanks , wist ik niet dat Berbers ook in eigen land met de nek worden aangekeken.
Roma is ook gajes
Ik bedoel het niet slecht. Alleen stel je pakt een gek met een pistool bij zich. Het is leuk om hier naar te kijken, maar je weet nooit wie je treft.
Toch fascinerend hoe gemakkelijk de minority weg kan rennen bij zijn aanhouding en dat de politie hem stomweg na zit te staren. Ook al was het een bekende, dit lijkt mij niet de bedoeling.
Het was nog leuker geweest als ze ingespoten werden met smurfenspray.
@ js83 | 24-03-14 | 23:31
als je t zo bekijkt is voor een marokkaan alles wat ie ziet en zo mee genomen kan worden zeker uitlokking! LUL
-weggejorist-
Stompzinnigen-galore dit.
Eerst een presentator die een irrelevant lulverhaal ophangt over Gouda en sympathieke mensen tegen de gevangen boef.
Dan een Boef die een smoes verzint waar mijn hond nog niet in zou trappen.
Vervolgens een presentator en twee beveiligers die erbij staan als er een transactie van verdovende middelen plaatsvind en dit gewoon laten gebeuren en uiteindelijk een presentator en twee beveiligers die niet in staat zijn deze 'zware' jongen in bedwang te houden.
Resumé: incompetentie tot kunst verheven.
Wilders +1
Moet ik bang voor jou zijn, je bent een neger? Als een blanke dat zegt heeft ie Quincy, Halina en Thijs en alle andere politieke correcte linkschmensen op z'n nek.
Heb je op het Museumplein staan te schreeuwen: WIJ ZIJN ALLEMAAL MAROKKANEN, krijg je dit.
Veur de schreeuwers, aars dichtknijpen, kop naar beneden en ongemerkt wegschuifelen.
@ Killroy49 | 24-03-14 | 23:46 | + 0 -
Als in: Als de dader niet licht getint was kan u hieronder een beschrijving geven.
@sohee | 24-03-14 | 23:49
Wij spreken hier over Marokkanen, maar strikt genomen zijn het Berbers. Volk wat in eigen land ook met de nek aangekeken wordt. Berbers zijn de Roma van Noord-Afrika.
die typische lamme houding van de geüniformeerde koffiebrigade.
Wordt niks met die gasten. Je moet meedoen in de maatschappij. Wie wil zo'n gozer nou als werknemer? Spreken niet eens normaal Nederlands.
Kansloos.
Marokkanen zijn prima maar dit soort gasten moet je verzuipen
De PVV gaat weer groot worden op 22 Mei, met dit soort filmpjes.
Zouden ze voor dit gajes nu ook al voorbewerkte aangifteformulieren hebben liggen?
Volgende keer ook graag pek en veren gebruiken in dat busje als ze iemand te pakken hebben.
En ik vind dat het wel wat ludieker, zeg maar bananasplit achtiger mag.
Van zodra ie een doos probeert weg te grissen, pek (evt varkensbloed?) en veren over uitgieten en laten wegrennen.
"We kennen hem". Ik neem aan niet van het voetballen, waarom zit zo'n gast niet gewoon in de bak?
Arjan | 24-03-14 | 23:21 |
Omdat de PVV (nog) niet de grootste partij is.
Is het geen optie om dit off camera te doen en een soort van (verf) bom in die dozen te doen, thuis maken ze die krengen open en lopen dan prima aan de schandpaal. Als er wat scherpe troep bij zit wordt het vanzelf een tattoo.
Weg met ons loknederland !
Dit programma lijkt me wel geschikt voor Frans Bauer!Hoor hem al zeggen: Oh mocrojochie, wat doe je nu?Zeg het tegen Wilders hoor!
@Stefferke | 24-03-14 | 23:36
Aha. Kijk. Zo zit het dus.
Even mijn eigen reactie retweten van hiernaast want het kan niet genoeg gezegd worden !
Minder ,veeeel minder , steeds maar weer... minder.
Negert aub alleen laten met schoft in steegje.
"Jij bent een neger" in your ass.
Even kijken. Een lichtgetinte kansenparel, hekel aan negers, alleen het t-shirt met "wij zijn allemaal Marokkanen" en een selfie met Nederlands paspoort ontbreekt nog. Hoe kunnen we dit toch duiden? Oh wacht, de Vara-methode: we praten er niet over, we doen onze ogen dicht, vingers in de oren, dan bestaat het probleem niet.
En de tweedeling is de schuld van Wilders!
@BenBinnen | 24-03-14 | 23:33
Hoe "uitlokking"? Niemand vraagt hem om iets te stelen toch?
Vgl lokfiets en lokhomo. Niks mis mee.
Ja, hallo meneer, ik wilde even op uw spullen passen.
De rechter veroordeelt de aanklager tot de proceskosten en een symbolische vergoeding wegens reputatieschade.
Spandoek voor de goedmens demonstratie zaterdag a.s.: We zijn allemaal dieven! Kunnen politici eindelijk ook eens met een onbezwaard gevoel meelopen. Win win.
Nou megalul, je zou versteld staan hoeveel ouders het liever uitbesteden aan de maatschappij, de school, enz enz.
En laat dat nou net geen goed idee zijn in deze pampertijden waar iedereen zich vrij mag ontplooien en doen wat ie wil.
Want dat krijg je dan te horen: het is de schuld van de maatschappij. Ze hebben niks, vinden geen werk, worden gedieskriemieneerd, zien al die Henkjes en Ingridjes met een aifoon en hun hebben niks.
@LangeMocro | 24-03-14 | 23:27
Ja LangeMocro, dit is wel Nederland hè, bij ingrijpen je eerst moeten afvragen hoeveel maanden cel of boete het je eventueel zelf gaat kosten.
*je moet die marokkanen ook alles uitleggen*
js83 | 24-03-14 | 23:31
Was dit niet de verkeerde dan?
Alles aan deze fin is verkeerd.
@Timboland | 24-03-14 | 23:33
"Wat moet je? Heb jai problem?"
Uiterst vriendelijk volk ja.
@whitechocelateface
Meer! En dan goed geaard. Instant charcoal.
@js83 | 24-03-14 | 23:31
Volgens nederlandse jurisprudentie wel inderdaad. In de VS is dit een gebruikelijke tactiek.
Neemt niet weg dat dit heerschap er weer eens gekleurd (oei) op staat.
"Ik wou alleen maar helpen". Dat "helpen" zit namelijk in het bloed van die vriendelijke medemens uit het Rifgebergte.
Bij de volgende superbelangrijke VN-vergadering zal er ook vast wel weer een linkse journalist vragen stellen over dit onrecht in onze verdorven, smerig racistische Nederlandse maatschappij. Want het ligt toch weer aan ons. *not*
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1406465
-weggejorist-
Snel klep dicht doen, na een hoop glasscherven in de laadruimte te hebben verstopt en vervolgens tijdje over hobbelige weg raggen!
Hoe fout de opmerkingen van Wilders ook zijn, de Marokkanen zwelgen weer in de zelfmedelijden en voelen zich prima in de gediscrimineerde rol. Dat hun eigen ontspoorde jeugd de sfeer in steden zoals Gouda volledig verpest en de boel daar onveilig maakt wordt voor het gemak maar even vergeten, daar zal het wel niet aan liggen.
Het is of Jochem van Gelder een kind met een taart in een kamer achterlaat met de nadrukkelijke instructies om er van af te blijven. Dan weet je van te voren ook wat er gaat gebeuren. Alleen is het kind voor een Marokkaan verruild en is er geen taart maar een vrachtwagen.
Dat hoge keelgeluid dat die gasten maken. Man man man. Die arrogantie. Die matties op die scooter. Sjee. Ook graag minder scooters. Veel minder.
Gewoon lekker weg laten rennen ook. We kijken volgende week wel of we tijd hebben om langs te gaan. Wat hij de aankomende dagen gaat uitvreten vraag je? Tsja, kraakje plegen, z'n telefoons wissen/slopen, weten wij veel. Ongelofelijk.
Volgende keer 10 kilovolt op dat net aub.
Minder.
Te makkelijk.
"Een zware jongen"... en wat steelt ie? Een lege doos.
(hahaha rofl lol)
Eerlijk gezegd vond ik dit niet hard genoeg. Hij had op de grond moeten worden gewerkt aangezien hij al probeerde te vluchten en een nieuwe vluchtpoging niet onwaarschijnlijk was. En dat hij gelegenheid krijgt om (vermoedelijk) drugs door te geven is al helemaal raar. Bij een hele grote bek mag je ook best reageren. Op de grond leggen of in ieder geval vermanen. Ik weet ook wel dat je soms beter niet kunt reageren om dingen niet onnodig erger te maken, maar hij deed wel heel stoer.
Oh en het is weer duidelijk dat het hier gaat om een smurf die graag dingen smurft. Just saying.
@Stefferke | 24-03-14 | 23:23
Scherpe conclusie. Een gebrek aan opvoeding ligt vooral aan de ouders.
Dat zijn nog eens uitspraken.
Slappe actie. Direct de klep dichtdoen en gaan rijden. Ergens een grens over ofzo.
@Maria.1 | 24-03-14 | 23:17
Volgens mij zei ie: "Ik wou alleen maar helpen".
Zwak optreden van de politie trouwens...
Meer, meer, meer.
Steelmarokkanen achter de tralies.
Of het land uit, nog beter.
Wie regelt dat even?
Daar woon je dan, in Gouda. In je 2-onder-1-kapper met een hypotheek van 2 ton. Fucking ghetto naast de deur,met allemaal prachtvolk. Dat dan weer wel.
Van dit soort criminele (en racistische !!) marokkanen wil ik er ook veel minder.
Alleen jammer dat Wilders heel iets anders uitkraamde.
-weggejorist-
En ook hierom.... Geert Wilders PVV
-weggejorist-
In de zendtijd voor politieke partijen: de Partij voor de Vrijheid...
Een beetje advocaat krijgt hem wel vrij op uitlokking. Als ze geen vrachtwagen met mooie spulletjes voor zijn neus hadden gezet zou ie ook nooit geprobeerd hebben wat te stelen. Dat fatsoenlijke mensen van andermans spullen afblijven is verder niet relevant voor de rechtspraak.
En die slome agenten laten hem gewoon gaan. Alles om maar niet echt iets te hoeven doen. Dat vind ik het meest walgelijke van dit verhaal.
Filmpje zal het wel niet bij de linkschmenschen doen.
Verbaasd mij niks, mijn pa besteld nog eens wat bij bol.com en in 5 jaar tijd zijn 10 zendingen niet aangekomen. Allemaal van dat comsi comsa gajus! Dat mag zeker wel wat minder!
Een beetje voorzichtig gebracht dit topic.
De schrik zit er toch wel goed in.
"We kennen hem". Ik neem aan niet van het voetballen, waarom zit zo'n gast niet gewoon in de bak?
Misschien kunnen ze heel Gouda stelen. Dat zou pas kaassie wezen.
Van sleeper Marcouch moeten we het toch meer hebben over het bestaansrecht van Marokkaans-Nederlandse mensen in Nederland? Dat bestaansrecht hebben dit soort mensen niet.
Ze maken hun stereotype ook elke keer weer waar.
Lekker kordaat optreden ook van de lokale hermandad. 'Oh, we kennen 'm'.
Vind het wel lollig. Kunnen er misschien ook een paar zwarte mamba's in dat busje?
Hoef je alleen maar de lijkenwagen te bellen.
Ja, vind ik LOL. Mag ik? Scheelt ook nog eens een hoop geld (NL-modus aan).
Ik moest hier wel verschrikkelijk om lachen. "Ik wilde het even bekijken"....
waarom knallen ze hem niet neer als hij wegrent?
racistische criminele roofdief!
Hiervan graag: minder, minder, minder!
De naam begint met Kudt en eindigt met Karromaan!
Ze ruiken het, Als vliegen op een stront.
Dit kan je elke dag van het jaar in een middelgrote stad doen. Resultaat zal overal hetzelfde zijn!
Af en toe een blanke tokkie of een negert in het net maar het overgrote deel zal uit finse bontkraagjes bestaan.
Maar hey... daar mag je niks van zeggen!
Niet alleen een roofmarokkaan, maar nog een racist ook.
Haha,dat nichterige wegrennen ook. Het lijkt wel een loopse hinde!
Zendtijd voor de Marokkaanse gemeenschap loopt de spuigaten uit! Graag wat minder!
Powned goes Aldi-berto Stegeman.
De grootste boeven zijn nu in Den Haag, zelfs het hek staat er al omheen. Nu alleen nog een slot voor uitgaand verkeer!
Thanks Pritt, even genieten van licht getinte medelanders die in de val des doods, opgezet door Powned, vangen. Goed bezig, hoeven ze niet op vliegtuig/boot/lopend terug.
"Moet ik bang zijn voor jou? Je bent een neger."
Ging hier laatst niet een topic over?
Maar gelukkig zijn alle linkse wegkijkers Marokkanen.
Minder.... toch gewoon minder.
Aan de screenshot te zin, is ie gelijk klaar voor de reis.
Ik dacht al. Waar blijft onze dagelijke portie multiculturele zegeningen?
Gouda.... zelfde dader als de vorige keer gok ik.... en waarom ook niet...!
Minder!
REAGEER OOK