
Nu op de Erasmus Uni. No 1 keer een lijsttrekkersdebat. Nog 1 keer met zijn allen op dat podium. Nou ja. Met zijn allen. Behalve alle lijsttrekkers van alle lokale partijen dan. Louter de grote bobo's en de bekende logo's op het toneel. Maar dan weer zonder de PVV. En ook niet met de VVD, want laffe Halbe was
te schijterig om over de zorg te praten. Verder zal A roepen dat je niet op B moet stemmen want dan krijg je C er gratis bij. Terwijl A zelf met tegenpool D samenwerkt. En in koor zullen ze scanderen dat E een te rechts danwel te links gevaar voor Nederland is, ook al doet E maar in 2 gemeenten mee. Want een ander afzeiken is veiliger dan verstrikt raken in je eigen ronselpraatjes. Het is dus 1 groot fopdebat, voor 1 groot fopspektakel. We weten niet eens of dit wel echt het laatste lijsttrekkersdebat is, zoals de titel boven dit topic suggereert. Ze zullen nog wel opduiken bij Niewsuur, RTL Humberto, Koffietijd, 3FM, 100%NL en in Ter Land, Ter Zee en in de Lucht, voor de gelegenheid omgedoopt in Te Landelijk, Ter Zeveren en in de Luchtverkoop. Zie je. We doen al niet eens meer ons best om er 1 leuk grapje bij te verzinnen. Want we zijn het onderhand
spuugzat. Enfin. Voor de zwevende kiezer dan maar. Nog 1 keer live op
NOG1KEER1DEBAT.
Reaguursels
Inloggen-weggejorist-
Het probleem in enkele regels bondig samen gevat:
@Van Duyvenbode | 17-03-14 | 18:48 |
"De partijen hebben na decennia van inteelt, vriendjespolitiek en cliëntelisme het contact met het gewone volk verloren. Voeg daar nog eens aan toe de ongezonde inteelt van politiek, media, grote bedrijven en bankenwereld en je hebt een zieke kleptocratie. Roert het gewone volk zich, dan heet het populisme, onderbuik of andere denigrerende kwalificaties.
Het was ook onvermijdelijk. De voormalige volkspartijen moesten wel tot elitaire vriendenclubs verworden. Jammer".
Ik heb geen enkel vertrouwen in mijn eigen partij, de PvdA. Ik heb ook geen vertrouwen in andere partijen. Niemand neemt de beslissingen die genomen dienen te worden om onze welvaart en onze welvaartsstaat te redden. Omdat politiek een strijdje om de kiezer is. En daarom stem ik op dezelfde partij waar ik 4 jaar geleden ook op stemde. Omdat zij het niet verder verkloten dan wie dan ook.
GS = stemfraude.Het ljkt de MSM PvdA wel
ik stem op de NCPN hier in Heiloo. Weliswaar communisten maar dat zijn VVD=PvdA=CDA=D66=GL=CU=SGP ook, met hun onwankelbare geloof in de almacht & alwetendheid van deze socialistische dwangstaat en hun doorlopende inspanningen om hier een tweede Noord-Korea te vestigen.
Het enige verschil tussen de communisten van de NCPN en de anderen is dat de NCPN geen macht heeft en niet door die anderen tot de macht zal worden toegelaten en daardoor onschadelijk is.
He Joris. Ik kan mezelf plussen! Geil.
luto333 | 17-03-14 | 20:18
Inzet is behoud van de Nederlandse cultuur. Maar dan moet Wilders vervolgens niet meer zeiken op de islam? De islam is dus volgens u geen bedreiging voor de Nederlandse cultuur?
Serieus?
Die Samson was de grote verliezer. Ik irriteer me als hij telkens alle PVDA wethouders in ons land gaat opnoemen. Binnenkort hoeft hij er minder uit zijn hoofd te leren, want er blijven weinig PVDA wethouders meer over.
Gemeenteraadverkiezingen-----> boeien
De Europese zijn veel belangrijker. Inzet is de behoudt van de Nederlandse cultuur. Als Wilders anti-Europa blijft, maar hij stopt met het zeiken op die Islam- shit dan heeft hij mijn stem. Anders wacht ik op de Nederlandse Nigel Farage.
Heerlijk deze verkiezingen. Al mijn vooroordelen over de PVDA worden in een paar weken tijd bevestigd.
Kan ik mijn paranoia-pillen dus met een gerust hart laten staan.
De debatten volg ik niet; wel de politiek door de jaren heen. Ben er al uit; zit niet op die mooie verkiezingspraatjes te wachten.
Weer een smerige PVDAer
PVDA vice-fractievoorzitter geschorst
www.dvhn.nl/nieuws/drenthe/article1102...
Inderdaad -en vooral- dat linkse gelul ben ik spuugzat.
Net op RTL4: PvdA-gemeenteraadsleden uit Haarlemmermeer betalen hun landelijke contributie voor de partij uit belastinggeld dat voor algemene fractieuitgaven is bedoeld. Knettergek!
Verspil je tijd niet daaraan. Kijk liever naar een van de mooiste stukjes Nederlandse politieke TV ooit:
www.youtube.com/watch?v=ZhyisM32Q94
(Het valt wel op dat het vanaf een uur of zeven ineens een stuk rustiger wordt hier in de panelen. Ik wil verder niks suggereren ofzo hoor...)
@eerstneukendanpraten | 17-03-14 | 19:10
Met zulke gespreksonderwerpen begrijp ik uw voorkeur voor post-coïtale communicatie....
En dan komt een grote klootzak ons vertellen dat we solidair moeten zijn met de Oekraïne en best 11 miljard op kunnen hoesten om ze uit de problemen te helpen. Het wordt hoog tijd voor de guillotine op,het Binnenhof. Er zullen echt koppen moeten rollen. Misschien moeten we die jihadisten die terug komen uit Syrië maar eens los laten in Den Haag....
DE VVD is samen met de PVV al aan het vergaderen over de verdeling van de ministers posten in het volgende kabinet.
@Van Duyvenbode | 17-03-14 | 18:58
(Waar zo'n NASA gewoon een peperdure studie voor nodig heeft, dat voel ik gewoon aan mijn water.
De populatie mensen groeit exponentieel. Een klein kind snapt dat dat niet goed kan gaan, en dat vroeg of laat de wal het schip gaat keren. En dat gaat au doen.)
Fatwabuster | 17-03-14 | 18:50
Precies, zo denk ik er ook over. Sammie wist zich echt geen raad. Zijn kop explodeerde bijna .
Kereltje blijft een eikel , maar dat deed hij goed .
Jammer dat ik dat moet zeggen , komt bijna niet uit mijn strot.
Feynman | 17-03-14 | 19:11 | + 0 -
'Die vlieger gaat niet meer op, had nooit op mogen gaan en gaat nu nog steeds niet op.'
En wat gaan we dus nu anders doen?
Geen r.. t.
Dus wie kan er weer dokken straks en z'n tandarts en schoolreisje niet meer betalen?
De werkende Jan L.l. die z'n pensioen al kwijt is.
They! Don't! Care! About! You!
www.youtube.com/watch?v=Yi6XV8yBFoU
U reageert op een tegel met 66 woorden. Een verdere samenvatting acht ik onwenselijk. Uw samenvatting dat alleen het kabinet fout zit is te kort door de bocht. Ook DNB, AFM, EU, Eerste en Tweede kamer, Hoge raad, Raad van State en alle ministeries leveren een wanprestatie.
Je zou er bijna een petitie om beginnen: bij lokale verkiezingen mogen de landelijke bobo's er zich vooral niet mee bemoeien!
Van Duyvenbode | 17-03-14 | 19:04 | + 0 -
Bouw is niet ingestort vanwege de vastgoedzeepbel. Niemand wil echter bouwen tegen de prijzen van voor de zeepbel. Daar gaat het pas mis. Er is vraag genoeg, alleen niemand wil leveren tegen normale prijzen. De kostprijs van een woning is ongeveer de helft van de marktwaarde. Die herbouwwaarde staat trouwens netjes op je opstalverzekering als het goed is.
De rest gaat op aan grondprijzen, gemeentes en projectontwikkelaars. Gemeentes durven geen verliezen op grondprijzen te nemen omdat ze dan direct zelf failliet zijn. Projectontwikkelaars zijn binnen en gaan niet voor een paar procent rendement een project starten. Gemeentes betalen de nieuwe wegen niet vanuit de belastingen, maar verwachten die te kunnen door belasten aan de nieuwbouw wijk.
Die vlieger gaat niet meer op, had nooit op mogen gaan en gaat nu nog steeds niet op.
Feynman | 17-03-14 | 19:07 | + 0 -
De wethouder waar mijn bedgenote rechtstreeks onder ressorteert zegt altijd wijselijk: mijn beleidshorizon beperkt zich tot de volgende gemeenteraadsverkiezingen.
Peggold zegt dat er 3 x zoveel sociale huurwoningen zijn dan elders ter wereld. En toch roepen ze allemaal dat er meer sociale huurwoningen bij moeten komen. Betekent dit dat we gewoon met 'n allen te weinig verdienen in NL? Hoe doen ze dat dan in andere landen? In Parijs en Londen zijn de woningen 3 x zo duur. Hebben ze daar soms ook hypotheekaftrek? Daar wonen ze toch ook niet in een stacaravan.
Rutte: "Doordat de VVD in het kabinet zit, en doordat het bedrijfsleven het hoofd boven water heeft kunnen houden, trekt de economie aan."
Die 2e snap ik, maar die 1e? VVD dat is toch gewoon weer doorgaan op de oude voet, bezuinigen en mensen opjagen te consumeren (koop die auto!)? En over 5 jaar weer vastlopen en wij zeker weer betalen met z'n allen? Zorg nou eerst maar eens dat die financiele sector in dienst staat van de Nederlanders en niet andersom. Dan maar wat minder vrije markt praatjes en wat meer regels in de financiele sector. We werken ons niet driemaal een slag in de rondte om een nieuwe luchtbel te laten opblazen voor hun de grote mercedes.
Jacobse en van Es - Bezuinigen
www.youtube.com/watch?v=SA3GmB9Bxfc&am...
Feynman | 17-03-14 | 18:56
Dus kort samengevat hebben we een kabinet wat er geen reedt van kan.
CU, CDA, D66 en PvdA. Veel liegen en draaien en roepen dat ze voor een economisch herstel zijn maar ze zijn allemaal schuldig aan de ellende van de laatste tijd. En zo gauw Brussel weer met de geldpot rammelt zijn ze Nederland direct weer vergeten met maken ze ons geld gewoon weer over.
Van Duyvenbode | 17-03-14 | 18:58 | + 0 -
Leuk onderzoek. Laat inderdaad goed zien wat er misgaat. De grote oliebedrijven hebben gemiddeld genomen hun uitgaven voor extra productie verdubbeld. Omdat olie nu eenmaal steeds moeilijker te vinden en te winnen is.
De aandeelhouders gingen muiten. Zij zien liever een risico van geen productie, dan het risico van te veel geïnvesteerd vermogen. Bij iedere desinvestering in een project zie je de koers opleven. Leuk voor het bedrijf, want alleen het risicoloze deel van de investeringen blijven over en het dividend stijgt.
Iets minder voor de samenleving als het gas niet uit de pijp komt of je de auto niet kunt aftanken. Terwijl grote oliebedrijven stevig bezig zijn ons te verleiden naar een energietransitie naar de toekomst kiest de aandeelhouder en politiek ervoor om te doen alsof de olie straks onder het binnenhof gevonden zal worden.
Dat kortzichtige bedrijfsmatige denken, vaak met een horizon van enkele maanden zit inderdaad in de wortel van onze Westerse maatschappij. Het zorgt ervoor dat bij de simpelste problemen het licht hier al half uitging. Laat staan bij serieuze economische bewegingen, oorlogen of andere rampen.
Ach, die kortharige kernkop kan alleen maar zeuren dat Rutte Greet niet aanpakt.
In plaats zich te bemoeien met zijn eigen sores.
.
Of is het ronselen van stemmen tegenwoordig ook al toegestaan?
Feynman | 17-03-14 | 18:59
Maar de bouw is ingestort als gevolg van de vastgoedzeepbel, en dat is toch een grote sector van de economie.
Gaan we weer... Debat is afgelopen, daarna applausje. Er wordt overgeschakeld naar de vara.
Nu DWDD met de woorden:
´´Goedenavond, vanavond te gast Gerdi Verbeeeeet...... blablabla..... tv kan weer uit.
Hoever off topic kan je eigenlijk gaan om in een debat over gemeenteraadsverkiezingen te voeren met landelijke lijsttrekkers die vervolgens de wereldeconomie de schuld gaan geven van je eigen falen. Dan ben je VIJF niveau`s van politieke samenwerking verwijderd van het niveau waar verkiezingen over worden gehouden. Stelletje falers.
Mammeloe | 17-03-14 | 18:34 | + 0 -
Maar alles beter dan een partijvoorzitter die zijn stinkende trui nog maar eens onderkotst omdat hij het niet eens is met degene die op dit moment landelijk gezien het dubbele van het electoraat van de PvdA aan zich heeft gebonden...
Van Duyvenbode | 17-03-14 | 18:54 | + 0 -
Nee, zie Groot Britannië of Noorwegen waar de vastgoedzeepbel nog sneller ging en betere en veel betere economische groei liet zien.
Nee, een stijgende prijs levert bij de koper een dalend vrij besteedbaar inkomen, maar levert bij de verkoper een stijgend besteedbaar inkomen. Samen heffen die elkaar redelijk op.
De stilvallende markt heeft wel een remmend effect op verhuizingen en verbouwingen. Dus die economie zie je wel inkakken, maar die economie is nooit 3% BBP geweest.
Feynman | 17-03-14 | 18:56
Toch staat de wereldeconomie zware tijden te wachten, en dat is nog voorzichtig uitgedrukt. Zie deze studie eens van de NASA nota bene, toch geen geitenwollen sokken club:
www.independent.co.uk/news/science/nas...
Alle partijen roepen rare dingen om aandacht te krijgen. Het is 1 groot mediashowgedoe geworden en media doen er omwille van de reclameopbrengsten aan mee. Je zou willen dat het wat saaier werd. Met die gemeentedinges komt de politiek wel dichtbij namelijk, maar hoe krijg je wat je wil? Wie kent nou de locale politici en wat ze doen? (wat ze ZEGGEN dat geloven we wel, wat ze DOEN is belangrijker).
De Nederlandse economische groei is alleen vergelijkbaar met Frankrijk, Italië, Griekenland, Spanje, Frans Guyana, Portugal, Hongarije en Afghanistan. De rest van de wereld doet het beter. Er zijn maar negen landen zonder economische groei en Nederland is de ENIGE die zonder al te grote problemen de crisis ingegaan is en doorgekomen is.
Dat het hier zo slecht gaat heeft dus geen enkele relatie met de wereldeconomie.
Die Samson staat bijna te janken... Schit-te-rend!
Huizenprijzen zijn geëxplodeerd. Die markt komt pas weer echt in beweging als de prijs weer door iedereen betaald kan worden.
Feynman | 17-03-14 | 18:50
Klopt. Maar zou dat ook niet de geringe economische groei verklaren in Nederland vergeleken met de rest van de wereld?
@Van Duyvenbode | 17-03-14 | 18:52
Dat kan ik alleen maar bevestigen.
VanBukkem | 17-03-14 | 18:51
U bent een wijs man.
Kijktip: Nu op Nederland 2: Lingo.
kan iemand die Samsom uit zijn lijden verlossen ?
Ik heb een teringhekel aan Peggold maar hoe hij Samsom in de hoek zet is toch wel erg leuk om te zien.....
Samsom lult als een kip zonder kop en weet nu al dat het slecht slapen wordt als de uitslagen bekend worden op 19 maart
haha, vleespet is boos aan het worden, heerlijk !
Gemeenten brengen het aantal sociale huurwoningen al terug om te voorkomen dat ze te veel bijstand moeten ophoesten. Geen bouwvergunningen, geen grond en wel slopen. Gemeenten moeten zelf de bijstand aftikken, en aan iemand zonder inkomen in een kartonnen doos hoef je niets te betalen.
Mensen die blijven hangen in een sociale huurwoning, doen dat omdat ze niet twee of drie ton durven te beleggen in de vastgoedbubbel. Dat is buitengewoon verstandig. Veel verstandiger ook dan de gemiddelde bankier op de beurs.
Particuliere verhuur kan in Nederland alles vragen. Simpelweg omdat de vraag nog steeds groter is dan het aanbod. Dit betekend niet gelijk dat iedereen dat kan betalen. Het is ook vreemd dat het voor een particuliere verhuurder niet loont een pand te kopen omdat vervolgens te verhuren. Wat je kwijt bent aan de bank is soms twee keer wat je aan huur mag vragen.
Huizenprijzen zijn geëxplodeerd. Die markt komt pas weer echt in beweging als de prijs weer door iedereen betaald kan worden.
Gooi dat verkiezingscampagnegedoe met georganiseerde debatten en televisieformats en gladjakkerpolitici die uit het hoofd geleerde riedeltjes opdreunen svp weg. Dan dwing je kiezers om te kijken naar wat partijen hebben gedáán, in plaats van naar wat ze beloven.
Na de kabinetscrash voorjaar 2012 was er even sprake van snelle verkiezingen. Die zijn toen – ik meen op verzoek van Samsom – uitgesteld tot na de zomer. Daardoor konden mannetjesmakers en spindokters weer maandenlang de kiezers een rad voor ogen te draaien met hun campagnebedrog en kijk wat voor ellende dat heeft opgeleverd.
De partijen hebben na decennia van inteelt, vriendjespolitiek en cliëntelisme het contact met het gewone volk verloren. Voeg daar nog eens aan toe de ongezonde inteelt van politiek, media, grote bedrijven en bankenwereld en je hebt een zieke kleptocratie. Roert het gewone volk zich, dan heet het populisme, onderbuik of andere denigrerende kwalificaties.
Het was ook onvermijdelijk. De voormalige volkspartijen moesten wel tot elitaire vriendenclubs verworden. Jammer.
@Copyrechts | 17-03-14 | 18:26
Onze landelijke overheid heeft al aangetoond dat ze niet met geld en/of belangrijke issues om kan gaan. Piet 'de werkloze buurman' kan het bijkans niet veel slechter doen dan dat stelletje landverraders dat nu de scepter zwaait in Den Haag.
Ik stel me voor dat ik, parttime, mag meebeslissen over de miljoenen aan uitkeringen. Daar zal het niet slechter van worden. Ik denk dat ik met een gigantisch begrotingsoverschot blijf zitten.
Samson: "zware tijden" Gelul. Het zijn helemaal geen zware tijden. qz.com/74932/imf-sorry-everyone-the-gl... Internationaal is er gemiddeld 3,5% groei. Nederland stagneert, omdat PvdA en VVD er een totalitair zooitje van gemaakt hebben.
Ik heb al heel wat verkiezingsdebatten gezien en gehoord, en het is steeds hetzelfde de afgelopen 40 jaar... veel babla en nog eens blabla zodat ze zelf ook niet meer snappen wat ze zeggen... en ik zei de gek kijk ook nog... zucht... ga prakkie eten,veel beter.
Het is zo simpel je hoeft straks niet te denken dat de lokale afdelingsbesturen tegen het landelijke bestuur ingaan, als er in jouw gemeente tekorten ontstaan, je gaat gewoon bukken en dokken.
Meest foute stem is lokaal op regerende partijen te stemmen.
-weggejorist-
@Mammeloe | 17-03-14 | 18:34
Lucht op hé? Fairly odd parents is erger.
"moet je op je loonstrookje terug zien", daarvoor is vereist dat je een loonstrookje hebt, hier stijgt de werkeloosheid de pan uit, terwijl internationaal de economie allang aantrekt.
Werk behoud in de regio? Laat me niet lachen #Aldel.
! Stem lokaal in het stemlokaal !
! F*ck de gevestigde partijen !
@Feynman | 17-03-14 | 18:16
Er zijn al veel Nederlanders die stemmen met hun voeten.
En wekelijks met hun auto over de grens.
@Pic. Bleef Sponge Bob maar in dat graf. God, wat haat ik dat getekende eikeltje met zijn kutstem. Zo.
Hehehe twitter.com/ewoudbutter/status/445612...
Geert heeft dit niet nodig.
Tenenkrommend... Die fotootjes ook! Kon het niet meer aan. Zap
Waarom hebben die mannen een spreekgestoelte nodig als er geen 1 papier bij zich heeft?
Leugenaars van het kabinet aan het woord Samsom vind 50.000 ontslagen in de zorg bangmakerij en pechthold vind dat ouderen de regie over hun leven moeten houden stiekem denk hij dan waarschijnlijk aan de pil van drion.
De landelijke partijen maken zich niet voor niets zoveel zorgen en zijn zoveel mogelijk zich landelijk aan het presenteren. De pvdarabieren is zelfs al 2 maanden van te voren begonnen, met het uitsmijtertje van Jetta als slotakkoord!
De gemeenteraadsverkiezingen zijn te zien als een Referendum voor dit "kabinet" en hun pro EUSSR koers
PVV'ers MOETEN dus naar de stembus om hun referendumstem uit te brengen
STEMP TEGEN dit kabinet, STEMP LOKAAL
Hij weet het beter maar ik geloof je voor geen meter.
Maatwerk in de ouderenzorg betekend dat iedere oudere in haar eigen huis van vereenzamen. Niet naar buiten kunnen omdat er geen aangepast vervoer is. Niet naar buiten kunnen omdat de criminelen daar vrij spel hebben.
De zorg is al lokaal. Al decennia. Je kunt moeilijk via Skype iemands luier verschonen. Wat nieuw is, is dat we nu in iedere gemeente los het mes er in te zetten. Gezellige bejaardentehuizen met verzorgend personeel worden vervangen door eenzame huurwoningen en rondfietsende zusters.
Goedkope bejaardentehuizen vervangen door sociale huurwoningen en gigantische kosten voor rondreizend personeel. Terwijl er nu al een woningentekort is. Ouderen zonder andere ouderen de dag doorkomen en personeel dat altijd alles alleen moet oplossen en nooit meer even elkaar kan helpen met een tilletje.
In bejaardentehuizen worden nu alle makkelijkere gevallen naar huis gestuurd. Dit betekend dat alle moeilijke gevallen blijven. Die hebben verhoudingsgewijs veel meer aandacht nodig. Maar dat extra personeel komt er helemaal niet.
Net Samson en Roemer erover gehoord. Geen oplossing. Alleen een beetje tegen elkaar schreeuwen. Feitelijk klopt er geen reet van. Zonder geld kan niemand goede zorg leveren. Een gemeente heeft geen goddelijke gaves om het beter te doen.
Gewoon lokaal raadsleden ronselen. Op de man/vrouw af vragen wat zij precies gaan doen. En dan een leuke publieke straf bedenken als zij zich er niet aan houden.
Onder het motto: afspraak maakt schuld.
Als we dat consequent doen, houdt het politieke gehannes misschien een keertje op.
Eén grote grijze plaat. Vreselijk.
En ik maar denken dat het de gemeenteraadsverkiezingen zijn.
noG 1 keer. nieUwsuur.
Verder natuurlijk een relevant topic over een irrelevante zaak. Het maakt niet uit wie er gemeentelijk aan de macht komt, het zijn allemaal bijbaantjes. Gerustellend daarbij is vooral dat Piet "de werkloze buurman" met zijn parttime politieke hobby straks mag beslissen over een toenemend aantal miljoenen doordat moeilijke issues en taken over de schutting bij gemeentes worden gegooid. Een aantal parttime raadsleden die gaan beslissen over de miljoenen aan uitkeringen, een efficient overheidsapparaat is het wel.
"Ja u zegt wel dat u de zorg belangrijk vind maar dat is helemaal niet zo!"
"Ohhhhhh, echt wel hoor."
-
Wat een zwakzinnige TV dit zeg. Gênant.
Geen PVV/VVD dus het enige verschil met de dagelijkse linkse propaganda van de NPO is dat de vaste tafelgasten van 'De Wereld Draait Door' vandaag staan inplaats van zitten.
De oplossing begint met "de grenzen dicht". Nou zolang dat niet gebeurd, stemt deze jongen alleen landelijk PVV.
Een landelijk debat over lokale politiek?
En in de praktijk vooral NIET naar de geluiden uit het land luisteren en over alles liegen en draaien.
Regentenarrogantie. Woensdag bijltjesdag!
@Feynman | 17-03-14 | 18:19
Slaat nergens op. Lokaal is lokaal. Laat ze maar lokaal debatten organiseren zodat mensen geïnformeerd een keuzen kunnen maken. Mijn mening. Stem lokaal op iets of iemand die in ieder geval laten zien dat ze het echt doen voor de gemeenschap. Die zijn er namelijk wel, je moet ze alleen vinden.
Ik heb echt geen debat nodig om de besturende leugenaars van nu toch weer te gaan geloven, stem lokaal want het gaat om lokaal.
Tenenkrommend begin weer...
Heeft geen enkele zin om naar te kijken. Ze zitten mekaar een beetje vliegen af te vangen en beloven je van alles. Maar 20 maart mag u gewoon weer bukken.
De huidige generatie politici is bijna zonder uitzondering als nooit tevoren schuldig aan de uitholling van de politiek. Een gezonde democratie verdient zo veel beter.
En dan hebben we niet eens over de bijzonder kwalijke rol van de NPO als spreekbuis van de PvdA.
Wederom de verkeerde mensen uitgenodigd. Geen 1 staat woensdag op een kieslijst.
In Amsterdam heb je nog de luxe om op de Piratenpartij te stemmen zodat je nog kans maakt de volgende verkiezingen nog een vorm van privacy te hebben en nog een kans maakt enigszins geïnformeerd een keuze te kunnen maken met behulp van een controleerbaar veilig potlood.
Waarom dat een rood potlood moet zijn is mij duister. Een zwart potlood geeft een treffender beeld van deze exercitie.
@miko | 17-03-14 | 18:11
Pas maar op,morgen verkiezingsuitslag op je reet....
Neutraal hoor de NOS....
Met ondertiteling voor de achterban van de PVDAllah?
Wanneer zijn er eigenlijk weer eens gemeenteraadsverkiezingen? Is al weer een poos geleden toch?
Mijn moeder zei altijd:
Veel beloven, weinig geven.... doet een gek in vreugde leven!
Driemaal raden wie hier door de heren fractie voorzitters voor gek worden versleten
Vroeger verwachtte de mens alle heil van zijn onzichtbare vriendje. Na de dood van god hebben we die hoop ingeruild voor het in handen van de staat leggen van ons lot.
Hopelijk is de tijd gekomen om ook dat achter ons te laten.
*last begint te krijgen van rommelende onderbuik*
We zijn het spuugzat????
Maar waarom stemmen er dan nog zoveel mensen?
gefeliciteerd, je krijgt wat je kiest!
*reedt afveegt met oproepkaart*
Keuze reeds gemaakt: Leefbaar Rotterdam :)
Lullepot 2.0
NOS journaal zonet: Vvd mist, maar dan niks vertellen over de pvv. NOS=links! Duidelijker kan niet!
REAGEER OOK