Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kamervragen over Koppensneller Khalid uit Almere

khalidk534kl.jpgKhalid K. uit Almere (NOS, sept 2012) weer in het nieuws! De uit Irak gevluchte vluchteling die thans in Syrië ISIS bijstaat in de jihad staat er weer mooi op. Eerder kwam-ie al voorbij met het poseren met 1 afgehakt (disclaimer: goor) hoofd. Nu heeft Khalid een Full House bij elkaar; 3 strijders van Jahbat Al-Nusra, en twee van het Islamic Front. Bovenstaande goorfoto is bijgesneden. Wilt u de grote gore versie dan volstaat opklikken. Mocht u nu meteen roepen "he bah GeenStijl moet dat nou"? Welnu, wij vinden een PvdA-er aan het campagnevoeren in een verzorgingshuis vele malen erger dan show-off Khalid met z'n trofee-kokosnootjes. Mocht u trouwens roepen dit heeft niets met islam te maken; Khalid K. houdt 1 vinger omhoog en de diepere symboliek van dat vingertje vindt u hierrrr. PVV-kamerlid Joram van Klaveren heeft inmiddels 5 kamervragen over Koppensneller Khalid gesteld aan MinJus Ivo Opstelten. We vinden de antwoorden van die ouwe brombeer nu al geestig.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

sjoost | 19-03-14 | 17:36

Wat zal Allah trots op deze volgeling zijn....

DerHanzel | 17-03-14 | 12:18

Als het aan de PvdA ligt,dan wordt hij ook uitgenodigd voor de veteranendag.

Bataaf | 17-03-14 | 11:12

Wat een kut vragen van de pvv alleen nr4 is een beetje logisch de overige vragen zijn gewoon dom en ondoordacht

Ben_online NL | 17-03-14 | 10:53

Toch zonde van zo'n jongen dat hij het diploma van de slagersvakschool niet heeft gehaald.

Wizziwigg | 17-03-14 | 08:49

Kan iemand bij de PvdA. hem uitleggen dat je zo geen stemmen ronselt.

Anijsblokje | 17-03-14 | 07:46

De barbaren zijn onder ons.

Wat mij betreft is de tijd gekomen om aan die aanwezigheid een einde te maken.

Met deze barbaar voorop.
Ze hoeven niet eens dood van mij;
Gewoon, weg.
Weg.
Opgetieft.
Opgesodemieterd.
Weggejorist.
Heel. Ver. Weg.
Dumpen, dat ongedierte.
Voorgoed.

En daarna alle poorten dicht. Ook voorgoed.

Peter Emile | 17-03-14 | 03:33

Ik vond islamieten altijd al van die losbollen.

Peter Emile | 17-03-14 | 03:19

Als overheid begin je met gratis geld om niet te werken. Daarna zijn er te weinig werkenden en komen er buitenlanders om te werken. Vervolgens mogen de buitenlanders ook stemmen en hoeven ze niet meer te werken. Familiehereniging, eventueel met neven en nichten mag ook, gratis geld om niet te werken en na een paar jaar ook stemmen.
En aan het einde van de rit totale gekken die geld krijgen om niet te werken en tijd genoeg hebben om ergens in de wereld hoofden af te hakken.
Nederlandse overheid gefeliciteerd, geen normaal mens had dit kunnen bedenken.

Portemonnee van de A | 16-03-14 | 23:38

Ok. Ik moet niet klikken op foto's van islamisten met een mes in handen... Had even mijn hoofd er niet bij..

RonSon69 | 16-03-14 | 23:12

Als je in andere landen je aan wat kinderen vergrijpt wordt je hier opgepakt en berecht en dit "laagste van het laagste" kutvolk komt er weer mee weg en gaan de weer Nederlanders verklaren waarom hij dit gedaan zou kunnen hebben. Waarom horen we NOOIT een afkeuring van de moslims zelf!

GebuktIsGenomen | 16-03-14 | 22:22

Zolang dat tuig elkaar afmaakt in syrie.... als hij in werkelijk terugkomt naar nl verdient die per direct een kogel.

luukeeeeeert | 16-03-14 | 22:13

En dan maar hopen dat iedereen met gezond verstand eindelijk eens gaat STEMMEN.
En dan wel op de juiste partij.

oplichter | 16-03-14 | 22:11

Ik ken niemand die hier een probleem mee heeft.

Pislinq | 16-03-14 | 21:46

-weggejorist-

Bamzaaiert | 16-03-14 | 21:22

het bloederige mes suggereert dat hij ze er
zelf heeft afgesneden, maar er zit geen
spatje bloed op zijn zijden pakje.ik durf
te wedden dat er nog meer foto's zijn met
dezelfde hoofden met steeds een andere baardmans erachter met hetzelfde mes in de hand.

Rijole | 16-03-14 | 21:17

Denk dat een hoop reaguurders dit linkje trouwens niet hebben aangeklikt:
.
"De Nederlandse verblijfsvergunning van Khaled K. is ingetrokken en hem is een EU-inreisverbod opgelegd."
.
Prima actie van onze overheid. Ik heb vaak kritiek op ze - en uiteraard meer dan terecht -, maar dit is gewoon een logische actie die naar meer smaakt. Veel meer...

Graaisnaaiert | 16-03-14 | 20:55

Dat vingertje be like: "Let op, ik doe het nog een keer voor."

Mgr. Denwop | 16-03-14 | 20:52

Ieslam ies vrede.
De Islam is wezensvreemd aan de Westerse samenlevering om kardinaal Simonis maar weer eens te citeren.

Ook daarom gaat de PvdA woensdag enorm op zijn donder krijgen. In hoofdzaak heeft die partij het paard van Troje binnengehaald.

LJBrinkhorst | 16-03-14 | 20:40

Islam is kennelijk erg in trek bij psychopatische seriemoordenaars. Ik zou me langzaamaan toch doodschamen als ik moslim was. Man, man, wat een walgelijke ideologie is het toch.

lekker wijf | 16-03-14 | 20:17

sparrow | 16-03-14 | 18:50 | + -2 -
Dit heeft niet met de Islam te maken? Volgens mij is dit een pervers uitvloeisel van een perversie godsdienst.

ZZP-er | 16-03-14 | 19:45

Youri de Hakkelaar | 16-03-14 | 15:27 |
Ze staan natuurlijk allemaal in de rij om zo op de foto te gaan, deze "retards" sturen deze foto's dan rond om het aan de thuisfront te laten zien hoe ze de vijand te pakken hebben!

lanexxx | 16-03-14 | 19:42

Kut ik heb wel geklikt ... Is gewoon een psycho die denkt een land gevonden te hebben waar hij zijn perverse ideeën ongestraft uit kan voeren .. Heeft geen zak met islam te maken , buiten dat het als kutexcuus gebruikt wordt .ik ben alleen bang dat dit onder zijn geloofsmakkertjes wel statusverhogend is .. De manier waarop hij gefotografeerd wordt vind ik nogal showering over zijn eigen (Zwaargeschifte ) persoon

sparrow | 16-03-14 | 18:50

Gatverdamme. Is de rest van die gasten vermalen in de kebab?

malin | 16-03-14 | 18:24

Is de serie The Walking Dead een grote metafoor voor wat ons aan het overkomen is met deze mafketels?

Pffffffff | 16-03-14 | 18:20

Dit zijn de mensen die ik liever kwijt ben maar waar PVDAers of D66-ers voor vechten om binnen te houden. Dan ben ik maar een nazi...

Rest In Privacy | 16-03-14 | 18:09

Wacht even...
Irak = Oorlog = k*t

Dat je daar weg wil is duidelijk -> vluchten

Nederland zegt: ah wat zielug, kom maar binnen met je knecht. Kahlid krijgt uitkering, want zo netjes zijn we hier in het seculiere Westen.

Kahlid zegt:
Centen = goet
Westen = seculier = k*t
en gaat VRIJWILLIG naar een OORLOG in fokking Syrië?!

Linkse Gutmenschen: kunnen jullie dit aan deze blanke rassistiese man uitleggen??

klimgek | 16-03-14 | 17:54

primitieve slagers zonder geweten

frisenfruitig | 16-03-14 | 17:53

Liever islamfoob dan naief.

gladstoned66 | 16-03-14 | 17:45

Islam maakt alles lam!!

drielenaar | 16-03-14 | 17:41

Godverdomme, en dan te bedenken dat ze moeilijker doen over blanke Zuid-Afrikanen die hier op vakantie willen, dan om zo'n mafketel die meerdere malen als moordenaar op de foto staat.

Piet van het Padje | 16-03-14 | 17:17

D'r zit geen spatje bloed op zijn grijze jurk, dus hij zal het wel niet gedaan hebben.

poeszje | 16-03-14 | 17:15

Is dit nou wat ze bedoelen met hoofdelijk aansprakelijk?

VanBukkem | 16-03-14 | 17:02

Natuurlijk mag hij weer naar Nederland komen,natuurlijk wordt hij door de sociale dienst opgevangen,krijgt weer een ingericht huis en een uitkering.
Het 2e kamer schorem zal zich in alle bochten wringen met verhalen dat deze man niet te vervolgen is, want natuurlijk is onze wetgeving daar niet
op ingericht. Minister Opstelten zal weer met een ontkennende lulverhaal komen en er goed naar kijken,de oetlul.

baanaru | 16-03-14 | 16:51

-weggejorist-

KaYak | 16-03-14 | 16:37

Kan de Mossad niet bij die gasten op de koffie gaan? Wij kunnen het zelf niet aan.

pluk-87 | 16-03-14 | 16:30

-weggejorist-

Mauritz30 | 16-03-14 | 16:30

Laten we hopen dat Khalid eerdaags ook onthoofd wordt, maar dan wel met een riotgun!

Hassan_Jassan | 16-03-14 | 16:28

@HoogToontje | 16-03-14 | 16:22
Ook wel bekend als zwakbegaafdheid.

Slipsnifter | 16-03-14 | 16:25

@lienke | 16-03-14 | 16:19
Iesj westersj!!

Slipsnifter | 16-03-14 | 16:24

@ subsidistan | 16-03-14 | 16:18

Links is een hersenziekte, dat kan niet anders.

HoogToontje | 16-03-14 | 16:22

@Uhh | 16-03-14 | 16:04
Als het blonde vrouwen waren geweest had meneer khalid inderdaad een heel groot probleem ja, maar toch heb ik meneer khalid liever niet achter mij in de rij staan in de supermarkt mocht hij terugkeren. Vreemd hmm?

de grote Anti | 16-03-14 | 16:20

Met een goede kettingzaag zou deze klus toch veel efficienter uitgevoerd kunnen worden? Is hij die vergeten mee te nemen?

lienke | 16-03-14 | 16:19

Van Joop gisteren...

"'Doorbreek de stilte rond Syrië' is een talkshow waarin prominente Syriërs en Nederlanders worden geïnterviewd over hun inzet voor Syrië, afgewisseld met muziek en filmfragmenten. Centraal staat de vraag hoe wij ons vanuit Nederland in kunnen zetten voor een vrij en democratisch Syrië."

www.joop.nl/wereld/detail/artikel/2596...

Wat zijn de mensen toch heerlijk naief. Lekker een avondje klessebessen over Syrie (met muziek!). Daarna gaan ze rechts bekritiseren. Want eng.

subsidistan | 16-03-14 | 16:18

De heer Wilders heeft gelijk.

Zodra deze figuur voet zet op Nederlandse bodem, of waar dan ook in de vrije wereld, vastzetten en berechten voor het Internationaal Strafhof. Deze veroordeelt personen die verdacht worden van genocide, misdaden tegen de menselijkheid en oorlogsmisdaden zoals deze zijn erkend in diverse internationale verdragen. Maximaal straffen betekent levenslang, wat ook betekent dat dit schepsel nooit meer voet op welke bodem zal zetten. Voor een jihadist is gevangenisstraf erger dan in de strijd het leven laten, maar dat hoef ik hopelijk niet uit te leggen.

En Annemarie kan beter gaan koken. Schoeversgeit.

Mebert | 16-03-14 | 16:13

-weggejorist en opgerot-

der Schweinigel | 16-03-14 | 16:12

Sebastian Vettel is dus ook moslim? :D

klapmongeaul | 16-03-14 | 16:09

Wanneer gaan we de islam verbieden?! Want ik ben er helemaal klaar mee. De islam is de ergste shit die de mensheid ooit heeft gekend.

Wonderful-Life | 16-03-14 | 16:06

Ach ja, de een gaat voor een all-inclusive vakantie in Turkije.. Lekker luieren aan het zwembad en weer lekker opladen in de zon.

Khalid kiest voor een actieve vakantie. Niks luieren, maar lekker fysiek bezig zijn.. Heerlijk toch??

En straks loopt hij weer lekker ontspannen door het Almere, een ijsje te eten of gezellig een praatje maken met de buurman...

LeBlanc | 16-03-14 | 16:05

Waarom is iedereen zo boos in de GeenStijl panelen? Het zijn toch alleen maar bebaarde mannen als hijzelf die afgemaakt zijn. Dat is toch wat hier voorgesteld wordt om te doen met alle moslims?

Uhh | 16-03-14 | 16:04

Khalid K. lijkt me een PvdA stemmer.

Mortimerr | 16-03-14 | 16:03

.. ik moet een beetje over mijn trui kotsen van hypocriete mensen die doen alsof er iets mis is met Khalid K. uit Almere. Deze jongen doet normale islamitische dingen om zijn geloof en zijn profeet te steunen. Gewoon, precies zoals de profeet dat zelf wilde.

Dat is dan wel weer een goede reden om meer terughoudend te zijn tegenover zalvende praatjesmakers die de islam als "de religie van de vrede" neerzetten, maar dat is maar mijn mening. Ik ben dan ook geen lid van de (inter)Nationaal Socialistische Beweging. Een club die altijd heel enthousiast was (en is) over strenge buitenlanders, die hier binnentrekken om de cultuur wat op te leuken.

Jan Passant mk2 | 16-03-14 | 15:58

Islam is vrede.

HoogToontje | 16-03-14 | 15:55

hezbollah en syrische regeringstroepen hebben vanochtend een belangrijke strategische stad (yabroud) heroverd op deze achterlijke salafi jihadisten. je kunt van hezbollah en president assad zeggen wat je wilt, maar voorlopig zijn zij de enigen op aarde die deze baardaapen proberen te vernietigen. dus mijn steun hebben ze.

izan99 | 16-03-14 | 15:53

Stuur hem maar rechtstreeks naar gitmo. Daar zitten ook genoeg van dat soort lievertjes. Of wacht, dat is volgens velen mens-onterend geloof ik. Al dat waterboarden en forcefeeden. Moet niet mogen.

de grote Anti | 16-03-14 | 15:50

Jihadisten, daar zou men wat tegen moeten doen! Of mag dat niet van de pvda?

Ongeblustekalk | 16-03-14 | 15:48

Deze moslims moet we bij terugkomst als helden verwelkomen, begeleiding bieden en vooral geld geven.

Anders is de kans groot dat ze radicaliseren.
(pvda-modus off)

basweetutwel | 16-03-14 | 15:47

Ik vraag me af in hoeverre het strafbaar is om met een hoofd op de foto te gaan. Dat die gozer gestoord is, is duidelijk maar of je dan een juridische zaak hebt weet ik niet.

Uncle Melon | 16-03-14 | 15:45

Weet je, ik schrik niet zo van bovenstaande foto.
Want Ik ken mensen in de Politiek die met een lachend gezicht mensen hun baan en bestaan afnemen. Waar heb je dan nog een hoofd voor nodig?

Snowy2000 | 16-03-14 | 15:44

Aha, die godsdienst docent die vroeger met z'n opheven vingertje en het schuim op z'n lippen hel & verdoemebis stond te preken was dus eigenlijk een dubbelspion. Weer wat verklaard.

Haringkoning | 16-03-14 | 15:42

@Botte Hork | 16-03-14 | 13:36
Iedereen dood is de enige manier om eeuwige vrede te halen toch?

frank87 | 16-03-14 | 15:41

Is allemaal de schuld van Wilders, of is dat al gezegd?

alwayslearning | 16-03-14 | 15:39

Misschien is het meest enge wel dat ik geen krimp meer geef bij het zien van deze beelden, geen walging, niks!

Hobbykip | 16-03-14 | 15:39

Tegen dit soort lieden kun je alleen maar een oplossing voorstellen die niet voorgesteld mag worden.

Exilium | 16-03-14 | 15:37

@Jackanders | 16-03-14 | 15:31

Daarom ben ik tegen open wifi-verbindingen in GGZ-klinieken.

brutus68 | 16-03-14 | 15:36

Als antwoord gaat Ivo met 10 hoofden op de foto.

Detlev Tarnowitz | 16-03-14 | 15:34

funkyd | 16-03-14 | 15:28
Hitler snap ik wel. Die was immers het grote voorbeeld van Joop den Uyl en een socialist pur sang.

Ommezwaai | 16-03-14 | 15:32

Toch vind ik het steeds weer fascinerend om te lezen, een paar reaguurders die nòg achterlijker zijn dan alle moslims bij elkaar.
Zo blijkt maar weer dat de meest gevaarlijke pipo's niet zitten waar ze thuishoren, in een TBS kliniek met hele hoge hekken er omheen.

Jackanders | 16-03-14 | 15:31

Beste mensen, als je echt om je land geef, stem dan niet op partijen die bekend staan om hun afbraak en geld weggeef beleid. En vergis je ook niet in die kleine flut partijtjes, zij hebben het thans mogelijk gemaakt dat de afbraak door VVD & PvdA gewoon door kan blijven gaan. En op z'n manier, heeft hardwerken geen enkele zin meer, in dit voor sommige beloofde gratis geld land.

Snowy2000 | 16-03-14 | 15:31

Deze realiteit zul je op Joop.nl nooit aantreffen. Daar hebben ze inmiddels 48 items met "PVV", "Hitler" en "Wilders".

funkyd | 16-03-14 | 15:28

Dat dit zwijn zijn jurkje zo mooi schoon houdt.

Youri de Hakkelaar | 16-03-14 | 15:27

@markm. De vergelijking; foei!

Maria.1 | 16-03-14 | 15:27

Een vraag op webpage National review. De vraag om naar grenzen, NATO, te kijken vanaf 1980 tot nu. Was reden om de vraag te deleten. Vragen over dit soort religie malloten, McCain ondersteund, en wijsheid geeft de oude Maya gelijk.

biltong | 16-03-14 | 15:26

@R_TKS | 16-03-14 | 15:04 |

Nee hoor. Het probleem met u is dat u niet argumenteert of werkelijk discussieert, maar vooral discussieopponenten meningen / woorden in de mond legt, niet leest wat zij werkelijk schrijven, en vooral druk bent met "fascisme/racisme/discriminatie roepen. Dat is niet sterk, dat is niet intelligent, dat is vooral heel erg zelfingenomen en dom. Sta u overigens vrij, maar het staat mij ook vrij daar wat van te zeggen.
.
PS inzake uw fascisme geblèr. Pak eens een paar boeken op en LEER fascisme echt inhoudt. Pak de Koran eens op en LEES wat deze leer uitdraagt. Stelt uzelf daarna nog eens de vraag waar de fasces gedragen wordt.

Parel van het Zuiden | 16-03-14 | 15:25

markm | 16-03-14 | 15:22
Bent u al zo op leeftijd dan?

Ommezwaai | 16-03-14 | 15:25

markm, tfoe!

Kent u Johnny Quid?

Hotel New York | 16-03-14 | 15:23

-weggejorist en opgerot-

markm | 16-03-14 | 15:22

Overigens vraag ik mij af op grond van welke trauma's deze meneer ooit de vluchtelingenstatus heeft verkregen. Was het regime van Saddam Hoessein te humaan naar zijn zin? Dreigde de Baathpartij met onderwijs? Mocht zijn zusje van de autoriteiten buiten op de schommel?
En hoeveel van dit soort grapjurken hebben we nog meer onder ons?

Kamervragen bitte. Niet dat die helpen hoor, maar het geeft je in ieder geval het gevoel dat ze er bovenop zitten.
Haha.

Magdatkandat | 16-03-14 | 15:20

Annemarie is een eng monster. Op WNL zegt zij heel gevaarlijke dingen. Als de PVV de grootste word hoop ik dat ze haar het bloed onder de nagels vandaan halen.

Hotel New York | 16-03-14 | 15:20

Parsons | 16-03-14 | 15:16
Ja, zo'n zwetser als @R_TKS kom je maar hoogstzelden tegen..
En waarachtig! We hebben er weer een.

Ommezwaai | 16-03-14 | 15:19

@Parel van het Zuiden (15:01),

R_tks weet helemaal niks, zo lijkt het.
Ik denk dat r_tks daarover liegt.

Als hij namelijk echt zo onwetend zou zijn als hij zich voordeed dan zou hij eerst geprobeerd hebben om inhoudelijk op onze argumenten in te gaan; vervolgens zijn geschrokken van de feiten en tijdens het zoeken naar tegenargumenten zou hij beseft hebben dat hij aldoor onzin uitkraamde.
Vervolgens zou hij òf bijdraaien, òf wegblijven.

Door nergens op in te gaan maar slechts met nietszeggende kretologie de discussie te verzieken geeft r_tks ongewild aan dat hij zijn ongelijk erkent.

Dandruff | 16-03-14 | 15:19

Parsons | 16-03-14 | 15:16 | + 0 -
Denk dat de meeste imbecielen uitstekend in staat zijn zichzelf volslagen te kakken te zetten, qed.

Itzamná | 16-03-14 | 15:19

Ik heb al veel krankzinnige redenering hier in de panelen gelezen, maar die @R_TKS doet wel heel erg zijn best om zijn achterlijkheid ten toon te spreiden.

Parsons | 16-03-14 | 15:18

Iedereen die tegen geweld is is eigenlijk blij met geweld, want als er geen geweld is kun je er ook niet tegen zijn.

Man man man man man.

Parsons | 16-03-14 | 15:16

-weggejorist-

Itzamná | 16-03-14 | 15:15

@Ommezwaai | 16-03-14 | 15:10
Ja dat moet haast wel, want als je die redenering volgt... is een leraar blij met onvoldoendes, een dokter blij met ziektes, een politie-agent blij met moorden, etc.

Koekoek.

Oh en ik al IT'er moet blij zijn met storingen natuurlijk... muhwahaha.

Parsons | 16-03-14 | 15:14

Glas Koning | 16-03-14 | 15:10 | + 0 -
In de NL-grond lijkt me verder prima.

Itzamná | 16-03-14 | 15:12

Hopelijk komt dit mannetje snel een koppensneller van de andere kant tegen!
Ik hoop iig dat dit persoon nooit meer voet zet op Nederlandse grond!!!

Glas Koning | 16-03-14 | 15:10

Parsons | 16-03-14 | 15:08
Die conclusie had ik reeds in eerder stadium al getrokken.
Ik schenk er verder maar niet teveel aandacht aan, wellicht is hij of zij wel de dagelijkse dosis vergeten in te nemen.

Ommezwaai | 16-03-14 | 15:10

@R_TKS | 16-03-14 | 15:03,

Ik heb jouw en vooral mijn tegels maar even herlezen, en alles klopt.
- Jij liegt over Wilders woorden,
- jij speculeert over Wilders gedachten,
- jij vergelijkt Wilders met een koppensneller.

Ik heb dus gelijk, en jij ziet dat gelukkig ook.
Jij weet dat je liegt, daarom durf je er niet op in te gaan.

Dandruff | 16-03-14 | 15:09

@R_TKS | 16-03-14 | 14:45
Dus eenieder die waarschuwt tegen de islam is eigenlijk blij met het geweld?

Jij bent heel erg ziek.

In je hoofd.

Parsons | 16-03-14 | 15:08

Waar ik wel benieuwd naar ben, is hoelang het woord 'deportatie' bij de goegemeente zo beladen blijft.

Vijf jaar? Of zijn er hier faksisten die 5 minuten wel genoeg vinden?
Dat denk ik namelijk wel, en niet een paar.

Itzamná | 16-03-14 | 15:07

R_TKS | 16-03-14 | 15:05
U bent klaarblijkelijk niet gehinderd door enige kennis van zaken. In dit geval zou ik het zeker niet opvatten als een compliment.
Maar ach, in het land der blinden....

Ommezwaai | 16-03-14 | 15:07

En niemand maakt zich druk om de symbolische gebaren die wij in het beschaafde westen maken.

Skunk57 | 16-03-14 | 15:07

@R_TKS. Dandruff heeft het goed verwoord. Precies dat bedoelde ik!

Maria.1 | 16-03-14 | 15:06

@witchmaster | 16-03-14 | 15:01
Kom op zeg, je wil toch zeker niet dat onze moslimvrienden boos worden?
Straks gooien ze de olieprijs weer omhoog, de horror..

Slipsnifter | 16-03-14 | 15:05

-weggejorist-

R_TKS | 16-03-14 | 15:05

-weggejorist-

R_TKS | 16-03-14 | 15:04

witchmaster | 16-03-14 | 15:01
De wet geldt alleen voor blanke, autochtone hardwerkende Nederlanders.....

Ommezwaai | 16-03-14 | 15:03

@De Anaalprofeet | 16-03-14 | 15:02
Puik man, allemaal optyfen.
Alleen Chriet Titulaer mag blijven.

Slipsnifter | 16-03-14 | 15:03

-weggejorist-

R_TKS | 16-03-14 | 15:03

Kunnen we ze niet allemaal het land uitgooien? Ik bedoel, ook degenen die op baardmans lijken.

De Anaalprofeet | 16-03-14 | 15:02

@Dandruff | 16-03-14 | 14:58 |

@R_TKS weet alles. Vind ie zelf en dus waar....

Parel van het Zuiden | 16-03-14 | 15:01

De wet is hier toch heel duidelijk over !!
Hij die in vreemde krijgsmacht dient ect ect kan en MAG het Nederlandse staatsburgerschap kan worden en MAG worden ontnomen .... waarom dus zo moeilijk doen .
Bij de grens gewoon er overheen terug schoppen en graag hard

witchmaster | 16-03-14 | 15:01

Wie had het ook alweer over 'Untermenschen'?

Juist ja.

Itzamná | 16-03-14 | 15:01

R_TKS | 16-03-14 | 14:53
En u dacht dat deze baardaap de toegang tot Nederland ontzegt zal gaan worden?
U bent nog naïever dan ik al vermoedde.

Ommezwaai | 16-03-14 | 15:01

Maria.1 | 16-03-14 | 14:57 | + 0 -
Daar ben ik het wel mee eens, hoewel ik ook graag zie dat hij veroordeeld gaat worden.

R_TKS | 16-03-14 | 15:00

Wat een kansloze Kamervragen.
Alsof we ook maar iets wijzer worden van antwoorden op dergelijke vragen.
Zonde van de tijd en het geld!!!

markm | 16-03-14 | 15:00

De vraag is slechts... Wie heeft de meeste kortsluiting in het hoofd? De vanaf de geboorte met haat volgestopte Islamadept of de in Westerse vrijheid opgegroeide Islamapologeet?
.
Ik zeg die laatste. Ook in dit paneel wordt weer pijnlijk duidelijk dat die altijd een reden geven om te ontkennen dat de expliciete haat in de Koran, de wijze waarop dit er dagelijks ingeramd wordt in Moskee en thuissituatie, en het gedrag van vele Moslims toch echt niets te maken hebben met dit soort wreedheden.
.
Laten we de situatie in door Moslims gedomineerde landen maar even buiten de discussie.

Parel van het Zuiden | 16-03-14 | 15:00

Volgens mij heeft de PvdA ook het klimaat in nederland aangepast aan hun stemknuffels, nog een week en we liggen op het strand als het zo doorgaat.

Slipsnifter | 16-03-14 | 15:00

Niks nieuws. Huurlingen deden hetzelfde in Bosnië.

suffie63 | 16-03-14 | 14:59

@R_TKS | 16-03-14 | 14:30,

Je liegt, Wilders heeft nooit tot racisme of fascisme opgeroepen.
Wilders heeft wel heel vaak gezegd dat hij tegen islamitische censuur, islamitische on-rechtsspraak, islamitisch terrorisme, islamitisch geweld en islamitische genocides is. Veel linkse partijen vinden dat dat te ver gaan en roepen daarom dat Hitler óók tegen censuur, onrecht, terrorisme, geweld en genocide was. In werkelijkheid was Hitler echter een socialist, dus buitengewoon dictatoriaal en gewelddadig.

Overigens, ook zonder dit soort beelden heeft Wilders vele miljarden argumenten meer dan zijn linkse antidemocratische tegenstanders. De islam predikt immers niet alleen dit soort wreedheden, maar ook censuur, dictatuur, terrorisme, genocide en een "sharia" waarin onrecht, ongelijkheid en perversie bijna net zo belangrijk zijn als wreedheid en (massa-) moord.

@R_TKS | 16-03-14 | 14:36,

Je zegt dat Maria1 hetzelfde doet als jij; namelijk andermans woorden verdraaien.
Ik zie dat genuanceerder. Doen alsof Wilders blij is met deze gruwelijkheden (jouw woorden) ligt erg dichtbij Wilders de schuld geven van deze gruwelijkheden (Maria1's woorden).

Wilders bekritiseert de islam onder andere vanwege de vele miljoenen misstanden in de islam. Doen alsof hij dat alleen maar doet om stemmen te winnen is suggestief (je weet niks van hem, dus ook niet wat hij denkt) en bovendien irrelevant.
Want waar het om gaat is dat Khalid graag hoofden afsnijdt.
En Khalid deed dit voor de islam, niet voor Wilders.
En zonder de vele miljoenen moslims als Khalid zou Wilders bijna 0,4 % van zijn vrijwel altijd terechte kamervragen kunnen schrappen.

Dandruff | 16-03-14 | 14:58

@Doy Ronders | 16-03-14 | 14:51
Hallo Doy, hoe is het met de puishakkenbusiness?

Slipsnifter | 16-03-14 | 14:58

Ergens in NL schijnt een tribunaal te zitten die misdaden tegen de menselijkhied vervolgt, maar ja volgens de Gutmensch zals dit wel geen misdaad tegen de menselijkheid zijn, per slot krijgt het slachtoffer 72 maagden.

Ik hoor Ivo al praten. Geen idiologie, incidenten, slechts enkele extremisten, opvangen bij terugkomst en re integreren in de samenleving (hoezo RE-integreren?)

Zolang de socialisten in NL de dienst uitmaken (VVD, PvdA, GL, D66, CU, CDA, dierenpoes) zal hier niets aan veranderen, zelfs niet als we allemaal gedwongen in een jurk lopen. Volgens Donner is het dan tijd de sharia in te voeren, volgens mij begint dan het tweede stenen tijdperk.

magniethe | 16-03-14 | 14:57

@R_TKS. Hij is geen ware Nederlander, dat is wel duidelijk. Dus beter is als hij Nederland helemaal niet meer binnen komt. Zeker niet met die strafjes die hier uitgedeeld worden.

Maria.1 | 16-03-14 | 14:57

Smeerwortel | 16-03-14 | 14:56 | + 0 -
(gelijke) Munt graag.

R_TKS | 16-03-14 | 14:57

Hij zal wel in de PvdA knuffelWIA zitten, dus hij maakt gewoon gebruik van zijn 26 weken vakantie. Met behoud van financiën. Drieverdieners, dus ze kunnen het zich makkelijk permitteren, dankzij de beunklusserij, de toeslagen en de belastingvrijstelling. (Die laatste zin gok ik maar: zo gaat het hier in het buurtje).

eastender | 16-03-14 | 14:56

Was ik in drukte even vergeten. Kopje thee?

Smeerwortel | 16-03-14 | 14:56

@R.B.Scott | 16-03-14 | 14:55
Weldenkende mensen hebben we helaas niet zo veel in dit land, dat is nou net het probleem..

Slipsnifter | 16-03-14 | 14:56

Zeg het voort,zeg het voort...
Nu weet ieder weldenkend mens in ieder geval op wie ze woensdag níet moeten stemmen.
"Fuck you rooie activist Samsom en je meur-truitje Speklul".

R.B.Scott | 16-03-14 | 14:55

@Tiberius | 16-03-14 | 14:54
Dan was het geen held maar een misdadiger.

Slipsnifter | 16-03-14 | 14:54

Maria.1 | 16-03-14 | 14:52 | + 0 -
Nederland heeft in die contreien weinig tot niets in te brengen. We kunnen er helaas dus maar weinig mee nu. Komt hij terug in Nederland is het een ander verhaal en moet hij keihard worden aangepakt binnen onze wetgeving. Maar dat heb ik al eerder gemeld, toch?

R_TKS | 16-03-14 | 14:54

Probeer je eens voor te stellen hoe de reacties van de MSM zouden zijn, als dit een foto was van een IDF soldaat met 5 afgesneden moslimhoofden voor zijn voeten.

Tiberius | 16-03-14 | 14:54

De man die de stickers 'Ik rem ook voor mohammedanen' op de markt bracht is inmiddels failliet.

Dat lijkt me een goed teken.

Itzamná | 16-03-14 | 14:53

Ommezwaai | 16-03-14 | 14:50 | + 1 -
U weet wel dat deze extremist dan alsnog in Nederland woont? Dus omdat u het met mij oneens bent mag zo'n extremist weer wel in Nederland wonen, ook nog in vrijheid blijkbaar. Wat een willekeur.
Komt uw geloofwaardigheid nou niet echt ten goede.

R_TKS | 16-03-14 | 14:53

Woont Gallied al in zijn mooie nieuwe huis, gekregen van D666?

Slipsnifter | 16-03-14 | 14:52

@R_TKS. Nee, ze mogen het niet, maar doen het wel en daar hoor je onze waarde politici niet over. Discriminatie is alleen voor niet autochtonen weggelegd.

Maria.1 | 16-03-14 | 14:52

Het duurt niet lang meer. Binnenkort zullen deze foto's in Nederland gemaakt worden. Nederland, word wakker!

balustrade | 16-03-14 | 14:51

Cultuurverrijking in optima forma, is het niet prachtig om te zien hoeveel progressie ons cultuurloze landje maakt?

Slipsnifter | 16-03-14 | 14:51

Waarom eigenlijk niet de achternaam voluit? Hij is toch geen verdachte?

Doy Ronders | 16-03-14 | 14:51

-weggejorist-

R_TKS | 16-03-14 | 14:51

Kom op mensen. Doorlopen. Is maar een incidentje. Nou ja, misschien vijf dan, maar toch, Maak het nu niet erger dan het is. Kop in het zand dan is er niks aan de hand.
Oh ja, vreemde cultuur. Kunnen we wat van leren.

Smeerwortel | 16-03-14 | 14:51

R_TKS | 16-03-14 | 14:49
Geen dank, dat doe ik met graagte.

Ommezwaai | 16-03-14 | 14:50

@R_TKS. Leg het maar even uit dan in dit verband. Je probeert nu een beetje af te wijken van het onderwerp. Of wordt het te lastig?

Maria.1 | 16-03-14 | 14:49

-weggejorist-

R_TKS | 16-03-14 | 14:49

Maria.1 | 16-03-14 | 14:47 | + 0 -
Nee Maria dat mogen zij ook niet.

R_TKS | 16-03-14 | 14:48

R_TKS | 16-03-14 | 14:46
En dat deze haatbaard Khalid maar ooit uw buurman moge worden....

Ommezwaai | 16-03-14 | 14:48

Grappig genoeg zit het in de aard van de mensen om verraders als eerste aan een hoogwerker te laten bungelen.

'Onze' PvdA-ers staat nog een leuke toekomst te wachten.
Ook daar zou ik geen traan om laten, er op z'n hoogst een cartoon van maken.

Itzamná | 16-03-14 | 14:48

Wat dat vingertje betreft, Volgens Pritt is Messi dus dubbel moslim. https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1.0-9/1897741_10152422292004305_505875098_n.jpg

Baby Rasta | 16-03-14 | 14:47

Hij steekt de koppen bij elkaar!

Elendur | 16-03-14 | 14:47

@R_TKS. Moslims mogen roepen dat Joden en homo's dood moeten, dat vrouwen en ongelovigen minderwaardig zijn etc. En als je het daar niet mee eens bent, dan ben je een racist/fascist. Beetje omgekeerde wereld niet?!

Maria.1 | 16-03-14 | 14:47

Maria.1 | 16-03-14 | 14:43 | + 1 -
Oh, je begrijpt niet wat correlatie en causaal verband is. Kun je gewoon opzoeken hoor.

R_TKS | 16-03-14 | 14:46

-weggejorist-

R_TKS | 16-03-14 | 14:45

als ik nu over de islam al die haatpaleizen en die inteeltproducten op Nederlands grondgebied ga zeggen wat ik vind wordt joris heul verdrietig. zo verdrietig dat ik nooooit meer mag reaguren. daarom houd ik deze keer mijn mond.

kaplaarzenverkoper | 16-03-14 | 14:44

En met dit soort randdebielen woon je dan in één land..
Dit toont wel aan welke figuren er hier allemaal binnengeslopen zijn.
.
Ik vrees dat de PVV de enige partij is die zich hier zorgen om maakt. De rest loopt al rozen uitdelend door de straten alsof er helemaal niets aan de hand is.

Ommezwaai | 16-03-14 | 14:44

Zou er nou niet één krant in Nederland zijn die deze foto op de voorpagina wil zetten. Het zou heel veel duidelijkheid brengen onder de burgers die nu van niks weten, en voor alle blinde politici die ook van niks weten!

lanexxx | 16-03-14 | 14:44

@ du Roi Soleil | 16-03-14 | 14:31 |
Alle kans dat zijn uitkering gewoon doorloopt, dan heeft ie een appeltje voor de dorst als hij weer in Almere neerstrijkt. Dit soort lui wordt immers toch nooit gecontroleerd door de sociale dienst; daar wordt zonder enige tegenprestatie maandelijks geld aan overgemaakt.

Het zou me niet verbazen als hij vanuit Syrië nog even een stuk of zes niet-bestaande kids heeft opgevoerd voor kinderbijslag. Bij terugkomst naar NL laat hij zich mogelijk vergezellen van een stuk of drie nieuwe echtgenotes, die uiteraard ook allemaal een verblijfsvergunning en uitkering krijgen.

goedverstaander | 16-03-14 | 14:43

@R_TKS. Tuurlijk! en zijn opgeheven vingertje betekent natuurlijk niets anders als "let op!

Maria.1 | 16-03-14 | 14:43

@R_TKS | 16-03-14 | 14:39
Volgens jou is Wilders blij met dit geweld.

Geloof je dat echt?

Parsons | 16-03-14 | 14:41

Ik vraag me wel eens af of ik nou de enige ben die gewend geraakt is aan dit soort beelden. Het doet me in feite niks.

Denk dat die koppensneller zijn 'religie' weinig goeds doet. Er komt nog wel een tijd dat Europa de islamfascisten het continent uitdondert of gewoon vermoordt.
Ik zou er geen traan om laten, wie wel?

Itzamná | 16-03-14 | 14:41

Een kaliber 22 afgeschoten achter het linkeroor voor dit onmens op het moment dat hij Nederland betreed is mijn inziens de meest doeltreffende oplossing.

Real Dutch Meat | 16-03-14 | 14:40

Maar Marcel van Dam heeft de oplossing, lees en huiver:

"Natuurlijk moet er bij die terugkomende jongens gelet worden op rare ideeën en snode plannen. Dat is echter secundair en iets wat in stilte moet gebeuren. De eerste zorg moet uitgaan naar hun geestelijke problemen. Anders dan VN-soldaten is er geen gestructureerde hiërarchische omgeving waarin ze terugkomen. Ze melden zich niet bij thuiskomst en laten zich niet zomaar naar een psycholoog of maatschappelijk werker sturen. Er moeten netwerken worden opgezet met de families, buurtwerkers en waarschijnlijk moskeeën. Niet de veiligheidssector moet het initiatief nemen maar het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Dit ministerie moet plannen maken hoe die Syrië-gangers straks worden opgevangen en dat is zeker geen eenvoudige klus. Bovenal is die terugkeer een gezondheids- en welzijnsvraagstuk, waarbij inzet nodig is van professionals die recent zijn afgedankt als zweverige linkse theedrinkers. Dat past natuurlijk niet in de tijdgeest van “keihard aanpakken”, “repressie is een feestje” en “laat duizend drones spieden”. Criminalisering is echter voor vrijwel geen enkel vraagstuk een oplossing en voor deze jongens al helemaal niet. Het is een treurig voorbeeld van een politiek populaire interpretatie, terwijl bestuurlijk iets heel anders vereist is.
Marcel van Dam."
Knettergek!

de honden blaffen... | 16-03-14 | 14:40

Parsons | 16-03-14 | 14:37 | + 1 -
Ik bevestig niets, leer eerst maar eens lezen.

R_TKS | 16-03-14 | 14:39

Maria.1 | 16-03-14 | 14:37 | + 0 -
Correlatie, geen causaal verband

R_TKS | 16-03-14 | 14:38

@R_TKS | 16-03-14 | 14:30
Sterker nog, zoals ik eerder al zei is niet deze zielige knuffelmoslim verantwoordelijk voor het afhakken van hoofden, maar Wilders.

Dank voor het bevestigen van mijn stelling.

Parsons | 16-03-14 | 14:37

@R_TKS. Als die moslims niks uitvreten, de goede daargelaten uiteraard, dan heeft de PVV niks voor het karretje te spannen. Oorzaak en gevolg.

Maria.1 | 16-03-14 | 14:37

Toch is deze moslim beter als die tientallen moslims in Nederlands parlement en gemeentenraden.
Waarom? Omdat deze moslim tenminste de ware aard van de islam laat zien en niet stiekem onderduikt tegen hoog salaris om op bijltjesdag tevoorschijn te komen.

du Roi Soleil | 16-03-14 | 14:36

De mensen die hem hebben "opgevoed "meteen ons land uit knikkeren.

Lief meiske | 16-03-14 | 14:36

Maria.1 | 16-03-14 | 14:34 | + 0 -
Natuurlijk niet, leuk hè woorden verdraaien.
Hij spant het alleen voor zijn karretje.

R_TKS | 16-03-14 | 14:36

Er is maar een islam en die is barbaars tot het bot.

smdyasc | 16-03-14 | 14:36

@R_TKS. Aha, het is dus weer de schuld van Wilders. Ben je erg hard op je hoofd gevallen?

Maria.1 | 16-03-14 | 14:34

Kijk er vooral niet gek van op als over een tijdje blijkt dat die afgehakte koppen hier allemaal huis, uitkering en ALLE denkbare toeslagen krijgen.
Vooral in pvdarabieren-gemeentes.

pennestront | 16-03-14 | 14:34

Uit Almere? Een goede reden om daar op de PVV te stemmen. Kan er een poster van worden gemaakt, of is dat onkies en racistisch?

Mantisomantis | 16-03-14 | 14:33

Maar, hoe is het nu met zijn huis en uitkeringen en toeslagen geregeld? Mag toch hopen dat zijn huisraad verbeurt is, zijn huurwoning verhuurt aan nieuwe bewoners en alle belastingstromen zijn kant op gestopt zijn?
Of hebben nu alle belastingbetalers ook bloed aan hun handen vanwege deze fundi?

Verbelgd | 16-03-14 | 14:33

Maar voor bloemkolen oogsten voelde hij zich te goed?

Einde van de Domheid | 16-03-14 | 14:31

Fijn om te weten dat als zo'n gast terugkomt, zijn uitkering alweer klaarstaat. Evenals voorrang op een huurwoning. Een jong Nederlands gezin kan wel even wachten, maar zo iemand heeft voorrang. Kan hij 3 vrouwen uit vluchtelingenkampen laten overkomen en beginnen met fokken.
Autogenocide.

du Roi Soleil | 16-03-14 | 14:31

Het feit dat er dit soort wrede gekken bestaan geeft voor mij al aan dat er nooit en god kan zijn. Al helemaal geen die men allah noemt.

der Schweinigel | 16-03-14 | 14:30

-weggejorist en opgerot-

R_TKS | 16-03-14 | 14:30

Gast komt terug bij de jeugdsoos in Almere en wordt daar opgevangen door de buurtwerker.

"En, hoewassut?"
"Intens, man."
"Wil je het delen?"
"Sgoed."
"Ik luister."
"Ja man, de hele dag met die hoofden zeulen. Die dingen zijn zwaar man, echt heavy shit. En iedereen z'n mobieltje leeg, niemand stroom, niemand met beltegoed. Loop je daar een beetje rond, echt klote, zeker op die kksandalen. Op het laatst ben ik naar de balie van de VVV in Aleppo gegaan. Kon ik gvd een nummertje trekken".
"En?".
"Niks 'En?'. Na een uur was ik nog niet aan de beurt. Ik kijken, liggen d'r alleen maar wat rompen en kinderarmpjes. Maar dat hadden wij niet gedaan, dat waren die gasten van de Al-Gehaktbrigade. Maar die hadden niks gezegd, die kkkaffers. Zoiets geef je toch door? Maar goed, probeer maar eens een fotograaf te vinden, niemand heeft meer handjes. Dus. Afzien man.. blij da'k weer terug ben, Joop."
"Fijn dat je er weer bent, Khaal. Je kan altijd binnenlopen, mijn deur is open, dat weet je, he".
"Sjoukran. Is de voetbaltafel vrij? Ik heb zin. En gooi die muziek effe aan. Mocht ook niet van ons "
"Mi casa es tu casa, je weet."

Magdatkandat | 16-03-14 | 14:30

Beantwoording vragen van de leden Van Klaveren en Wilders (PVV) door de minister van Veiligheid en Justitie over een jihadist uit Almere die poseert met 5 afgehakte hoofden.

1.)
Bent u bekend met het onderstaande Twitterbericht(*)?
Antwoord: -Ja.
2.)
In hoeverre deelt u de walging van de PVV dat de betreffende islamitische terrorist - die voorheen in Almere verbleef - poseert met 5 afgehakte hoofden nadat hij eerder al zo ziek bleek om op de foto te gaan met een enkel afgehakt hoofd?
Antwoord: -Het heeft er alle schijn van dat Khalid tot deze foto's is gedwongen en er niets mee heeft te maken. Khalid is een lieve jongen en de islam is een vreedzame religie.
3.)
Erkent u inmiddels het gevaar van de islam als gewelddadige ideologie? Zo neen, hoe duidt u de islam dan?
Antwoord: -Nee, zie antwoord op vraag 2.
4.)
Op welke wijze gaat u zorgen dat de Irakese jihadist nooit meer voet op Nederlandse bodem zet en mocht het wel gebeuren, dat deze islamitische terrorist wordt vastgezet, maximaal gestraft en ten slotte ons land wordt uitgeknikkerd?
Antwoord: -Het is volledig onbewezen dat Khalid iets strafbaars heeft gedaan. Als hij terugkomt uit Syrië wordt hij door mensen van de moskee in Almere begeleid en ik zal daar subsidie voor beschikbaar stellen. Alles zal dan goed komen.
5.)
Wanneer en op welke wijze worden vanuit Nederland vertrokken islamitische terroristen nu eindelijk aangepakt?
Antwoord: -Die arme jongens (en meisjes) zijn naar Syrië gegaan om de vluchtelingen van het conflict aldaar bij te staan en te helpen. We gaan Artsen zonder Grenzen na een missie toch ook niet weigeren bij terugkomst, of onze militairen die zo moedig in Afghanistan hebben gediend?

goedverstaander | 16-03-14 | 14:26

Kun je jezelf voorstellen als moslims hier de baas zouden zijn, zo'n griezel even bij jou thuis langskomt om jou en je gezin "te overtuigen" toch ook maar moslim te worden...

Nederlanddraaitdoor | 16-03-14 | 14:26

Tijd voor een kruistocht?.... zullen vast nog wel nazaten zijn van Vlad Tepish die genetisch minder moeite hebben met het maken van mooie wegdecoratie tussen Europa en Jeruzalem.

Dhr. W. Anhoop | 16-03-14 | 14:26

En een andere inconvenient truth over mohammed is dat de man door al de moslims als iets buitenaards wordt verheerlijkt. Zie het draadje over Pat Condell deze ochtend waar weer blijkt dat als je het waagt Mohammed af te beelden, dat je dan met de dood bedreigd wordt. Dus Moslims zien mohammed als iets, heel, heel speciaals. En nog, nog, weten gasten te ontkennen dat bedreigingen na het afbeelden van mo en het afhakken van hoofden, dat wat mo bij bosjes deed iets met elkaar te maken heeft. Zoiets is hetzelfde als mensen die ontkennen dat Johan Cruyff iets te maken heeft met Ajax of van Hanegem met Feyenoord en dat ze allebei niet voetbalden.

La Bailaora | 16-03-14 | 14:26

@R_TKS | 16-03-14 | 14:16,

Dus jij vind de mensen die waarschuwen voor het nazisme van Hitler net zo verachtelijk als het nazisme van Hitler zelf?

Dat klinkt heel Politiek Correct, en dus ook heel dom en hypocriet. Want als je het veroordelen van misdaden net zo erg vind als de misdaden zelf wordt het voorkomen van misdaden onmogelijk. Er kan immers ook nooit voor worden gewaarschuwd.

Dandruff | 16-03-14 | 14:26

En bij dit alles ook nog je kop roosvrij houden - ik geef het je te doen.

Itzamná | 16-03-14 | 14:26

Ik denk dat het fake is. Ze kunnen tegenwoordig in de filmindustrie hoofden namaken die levensecht lijken.

ikweetdatjeditleest | 16-03-14 | 14:25

@Vreezeau | 16-03-14 | 13:40
Het heeft *alles*, maar dan ook *alles* met islam te maken.

Parsons | 16-03-14 | 14:25

@Uw Verzekeringsadvis | 16-03-14 | 14:14
Koppig is ze in ieder geval wel. Zie dossier 'Illegale put'.

Bezorgdenverjaagster | 16-03-14 | 14:25

Job Cohen ziet een dergelijke foto en krijgt gelijk zin in een kop thee.

Ares | 16-03-14 | 14:25

@R_TKS | 16-03-14 | 14:16
Khalid K. uit Almere is geen idioot, respectloze ongelovige! Khalid K. uit Almere is een normale islamitische jongen die ten strijde trekt voor zijn geloof, handelend in de geest van de Profeet Mohammed (nsfw).
De Boze Profeet hakte zelf ook hoofden af en maakte er stapeltjes van, waarover niet te kijken viel. Zonder ladder. Duss waar hebben wij het over met ons PvdA hoofd.

Jan Passant mk2 | 16-03-14 | 14:25

Misschien heeft Hans 'ik ben Hamiet niet' Spekman nog een vieze trui voor deze kansenparel...

eerstneukendanpraten | 16-03-14 | 14:25

Tot kwart over vier. Tis nu tijd voor de IJsselderby.

The_Challenger | 16-03-14 | 14:25

@R_TKS 14:10
Kwalijker is dat geen van de andere partijen hier aandacht aan besteedt en nog kwalijker is dat er nooit wat aan gedaan wordt. En het allerkwalijkst is dat je vanuit moslimhoek nooit een afkeurend geluid voor dit soort walgelijke barbaarsheden hoort.

Der Schnitzeljäger | 16-03-14 | 14:24

@Conan de Rabarber | 16-03-14 | 13:33
Zo iemand noem je een vrome moslim.

McPhart | 16-03-14 | 14:23

Opstelten:
"Ik euh bennuh niet bekend met deze Tweet... Ikuh kanuh hier verder geen uitspraken over doen... Wijuh gaanuh dit onderzoeken en wij zulluh dan passenduh maatregelen treffen."

Eduardo- | 16-03-14 | 14:23

R_TKS | 16-03-14 | 14:16

Polen gebruiken in je partijpropaganda en dan huillie huillie doen als het over Marokkanen gaat is pas verachtelijk.
Weet je wat ook ziekelijk en misselijkmakend is? Stemmen ronselen in een Moskee

The_Challenger | 16-03-14 | 14:23

Als GS nou eens een mailtje naar Assad stuurt en adviseert een verzoek om uitlevering van dit gedrocht bij de NL staat in te dienen. Wegens betrokkenheid bij een 5-voudige gruwelmoord. Op zijn minst resulteert dat in schade voor die partijen die tegen zijn uitlevering zijn.

Tiberius | 16-03-14 | 14:22

Voor alle politiek correcte dombo's die maar vol blijven houden dat het niets met de Islam te maken heeft.

http://koenraadelst.voiceofdharma.com/articles/dutch/islamvoorongel1.html

De grootste massaslachtingen aller tijden hebben toch uit naam van de Islam plaatsgevonden.

stormtijd | 16-03-14 | 14:22

Wel vakmanschap. 5 hoofden afsnijden en geen vlekje op je pyama. In Volendam kan je ook van dit soort foto,s laten maken in de plaatselijke souvenirshop. OK, ff anders maar toch.
De Fotograaf vraagt hoeveel foto,s hij wil, vandaar het vingertje.

viridis | 16-03-14 | 14:22

@Sjaak uit Dordt | 16-03-14 | 14:19
Hoe moet deze knul op zij vrinden v/d Pvda stemmen vanuit Syrie.
De Pvda kennende zullen ze wel stembureaus in Syrie geregeld hebben om hun verre vrinden ook te laten stemmen.

Uw Verzekeringsadvis | 16-03-14 | 14:22

@ Dandruff | 16-03-14 | 13:55

Zoals ik al zei dus: "Het wordt tijd dat de moslims dit gedrag zelf gaan onderscheiden van hun geloof, wil men dat de moslims in de wereld ooit nog serieus genomen worden.
Tot dat moment ben ik wel klaar met die haatbaarden in soepjurken die zich geheel ten onrechte moslims en jihadisten noemen. Het zijn gewoon verknipte terroristen."

Wij delen dus dezelfde mening.

Vreezeau | 16-03-14 | 14:22

@ Dandruff | 16-03-14 | 13:55

Zoals ik al zei dus: "Het wordt tijd dat de moslims dit gedrag zelf gaan onderscheiden van hun geloof, wil men dat de moslims in de wereld ooit nog serieus genomen worden.
Tot dat moment ben ik wel klaar met die haatbaarden in soepjurken die zich geheel ten onrechte moslims en jihadisten noemen. Het zijn gewoon verknipte terroristen."

Wij delen dus dezelfde mening.

Vreezeau | 16-03-14 | 14:22

Hoe komt het toch dat die mieten zo op elkaar lijken, zelfs de namen zijn het zelfde.
Ze hadden zijn kwakkie op de brandende fakkel moeten gooien dan had het het met een sisser afgelopen!

KannieWaarZijn | 16-03-14 | 14:21

En maar blijven ontkennen dat het iets met islam te maken heeft...

Dat Mohammed precies hetzelfde deed en het grote voorbeeld was, och geheel toeval, aldus de goedmens. Erg goed vind ik die houding niet, sterker nog ik vind de goedmens een foutmens. Want laten we wel wezen, door dat wegkijken gaan er nog veel meer hoofden zonder romp komen.

La Bailaora | 16-03-14 | 14:20

number668 | 16-03-14 | 14:19 | + 0 -

Kan gewoon per machtiging hoor. Geen problemo.

Supermatthijs | 16-03-14 | 14:20

Uit Haagsche(NOSS/PVVDA'666) bronnen vernomen zei Ivo Opminaretten:

Deze man is inmiddels in het bezit van een Nederlands paspoort dus zolang hij zich hier gedraagt is er niks aan de hand.

Daarbij vecht hij tegen een regime dat wij in "het vrije westen" niet ondersteunen wegens schijterigheid.

Derhalve gaan wij van de PVVDA'666 hem bij koning Willem Al-exander voordragen voor de Willemsorde. Opdat wij nooit vergeten.

The_Challenger | 16-03-14 | 14:19

@R_TKS | 16-03-14 | 14:16
Die idioot (en idioten als hem) zijn nou net het kernpunt van de PVV.

Petrus Poortwachter | 16-03-14 | 14:19

@R_TKS. Het verzwijgen van dit soort daden door de NPO vind ik nog veel verachtelijker. Dit soort wil je niet in je samenleving hebben en daar moet voor gewaarschuwd worden.

Maria.1 | 16-03-14 | 14:19

Zou die nog optijd terug zijn om pvda te stemmen?

number668 | 16-03-14 | 14:19

Toch knap dat die klootzak geen spatter bloed op zijn kleren heeft, en voor de rest, dat hij nooit meer één poot in Nederland meer neer zet.
En de PvdA zag dat het goed was.

Sjaak uit Dordt | 16-03-14 | 14:19

Meneer loopt duidelijk stemmen te ronselen. Dat deed ie opgejut door de stemmen in zijn hoofd, en dan ga je dus stembanden doorsnijden

Tsjernodebiel | 16-03-14 | 14:18

Misschien zouden ze zich in tweede kamer moeten afvragen hoe überhaupt de asiel verzoek in de eerste instantie is goedgekeurd.

byebyeholland | 16-03-14 | 14:18

Die ouwe Opstelten heeft geen idee waar het allemaal over gaat, die vindt het wel best.

De Anaalprofeet | 16-03-14 | 14:17

Maria.1 | 16-03-14 | 14:13 | + 1 -
Ik wil het best even uitleggen hoor.
Die idioot die mensen onthoofd is verachtelijk.
Die idioot gebruiken voor je partij propaganda is minstens zo verachtelijk.

R_TKS | 16-03-14 | 14:16

@ Uw Verzekeringsadvis | 16-03-14 | 14:14 | + 0 -
Nee. Dood wel.

BeunDeHaas | 16-03-14 | 14:16

Die vragen zullen voor de verkiezingen niet beantwoord worden. En de beantwoording zal zeer summier zijn. Vervolgens vallen alle linkse partijen over het woord knikkeren. Want een allochtoon het land uit knikkeren of flikkeren kan natuurlijk niet.
Nee wij vangen deze extremisten op, geven 'm thee en een levenslange uitkering. Af en toe mag hij vrij in de stad bewegen en een moord plegen. Vanwege zijn slechte ervaringen in Libie worden ook die goedgepraat door onze magistraten.

langsdekant | 16-03-14 | 14:16

@ kommabijmebinnen | 16-03-14 | 14:11 | + 0 -
En Khaled gaat zich daar als goede burger, en goed mens, direct aan houden en zich schamen voor zijn daden. Daarna zal hij zichzelf aangeven bij Assad en zijn straf accepteren zeker?

BeunDeHaas | 16-03-14 | 14:14

@Bezorgdenverjaagster | 16-03-14 | 13:26
Tot dat Annemarie haar eigen kop er tussen ligt, kijken of ze dan nog zo flink is.

Uw Verzekeringsadvis | 16-03-14 | 14:14

@Hobbit,

Zoals alle talentloze populisten gooi je nu terroristen op één hoop met niet-terroristen.

Maar kun je één voorbeeld geven van een "rechtse geesteszieke" die waar dan ook ter wereld poseerde met 1 of meer afgesneden hoofden?
Nee?
Zie je het verschil met de dagelijkse reeks foto's en filmpjes van afgesneden hoofden door trotse moslims?

Dat moslims daarnaast ook nog elke dag filmen hoe ze mensen verminken, doodschieten, martelen, verbranden of opblazen maakt het alleen maar erger.
Ik zie geen enkel verband met de volgens jou "rechtse geesteszieken" die deze islamitische tradities liever niet in Nederland importeren.

Hoe jammer dat ook is voor de linkse partijen, die voor het continueren van hun ideologie van wanbeleid, fraude, nepotisme, censuur en dictatuur afhankelijk zijn geworden van de islamitische stem.

Dandruff | 16-03-14 | 14:14

@R_TKS. Nee, ik weet ook niet wat erger is: mensen onthoofden of daar vragen over stellen. Verder alles goed daar bovenin?

Maria.1 | 16-03-14 | 14:13

Waar heb hij ze gevangen?
Wat wegen ze?
Welk aas heeft hij gebruikt?
En welk lokaas?
Mooie vangst overigens, hoe maar hoe beter.

God |Bestaat Niet | 16-03-14 | 14:12

In Almere is vast wel een wijk waar de meerderheid geen PVV stemt. Daar is ie natuurlijk van harte welkom.
Zoniet, dan is er vast wel een PVDA burgermeester die m in zn gemeente wil hebben. Zie die pedo in Leiden ( natuurlijk geen buurman van viezerik Samson, of meisje Melanie, of Pechtold, maar in de lagere inkomens buurten. )

Winston1 | 16-03-14 | 14:12

Met zo'n klein mesje moet hij wel even bezig zijn geweest, kan er niet iemand een fatwa op tomaten zetten, beetje doorwerken, het kan blijkbaar wel.

Bokito ergo sum | 16-03-14 | 14:12

@ Einde van de Domheid | 16-03-14 | 14:09 | + 0 -
Het schijnt dat je bij genoeg punten een upgrade van je 72 maagden kunt kiezen. Dan krijg je jongere maagden, om dichter bij Profeet Mohammed (VZMH) te komen.

BeunDeHaas | 16-03-14 | 14:11

van Klaveren is best mild, hij wil niet eens levenslang voor deze djin-infested idiot.

Einde van de Domheid | 16-03-14 | 14:11

Waarom moet de PVV vragen stellen?
Vinden andere partijen hoofden afhakken acceptabel?

bas ooms53686289 | 16-03-14 | 14:11

Direct uitleveren aan Assad, al die terugkeren. Dan gaan ze wel elders verder parasiteren.

Petrus Poortwachter | 16-03-14 | 14:11

De Nederlandse verblijfsvergunning van Khaled K. is ingetrokken en hem is een EU-inreisverbod opgelegd.

kommabijmebinnen | 16-03-14 | 14:11

Wat een tendentieuze en suggestieve vraagstellingen weer. Totaal niet geïnteresseerd in de antwoorden anders dan deze in lijn met het PVV gedachtegoed liggen.
Dat zo'n man (Wilders) zich niet schaamt intussen, parasiterend op extremisten preken voor eigen parochie.
Ik weet echt en in alle eerlijkheid niet wat kwalijker is.

R_TKS | 16-03-14 | 14:10

Kijk, die doet tenminste iets aan het antisemitisme.

Bugsy Malone | 16-03-14 | 14:10

Zou een goede gevangenisbewaker kunnen worden in Nederland... een hoop werk.

duitse herder | 16-03-14 | 14:10

Wat voor divine reward verwacht deze man als hij een 'street' afgehakte hoofden heeft?

Einde van de Domheid | 16-03-14 | 14:09

Khalid K. komt terug naar ons land en wordt dan leider van een leuke padvindersclub met teleurgestelde jongeren.
Die gaat hij vervolgens helpen met wat koranlessen in besloten kring, gesubsidieerd door de plaatselijke PvdA.

michello | 16-03-14 | 14:09

"Op welke wijze gaat u zorgen dat de Irakese jihadist nooit meer voet op Nederlandse bodem zet en mocht het wel gebeuren, dat deze islamitische terrorist wordt vastgezet, maximaal gestraft en ten slotte ons land wordt uitgeknikkerd?"

Uitgeknikkerd? Jezus, ik ben het ermee eens dat deze mafwaggel nooit meer voet in Nederland moet zetten, hoewel dat linksom- danwel rechtsom toch gaat gebeuren, maar Wilders toch, waarom nu weer "uitgeknikkerd"? Overigens dient die gast gewoon bij terugkeer in Nederland niet eens gestraft te worden volgens onze principes. Laat dat nou aan het land over waar de slachtingen plaats hebben gevonden. Eens kijken hoe leuk hij de Islam dan nog vindt.

BeunDeHaas | 16-03-14 | 14:08

Ik dacht na het opklikken trouwens eerst dat het ging om een verkiezingsposter van de PvdA.

Als je daar nog even over nadenkt, dan IS het inderdaad een verkiezingsposter van de PvdA.

Itzamná | 16-03-14 | 14:07

Dit zou de eerste moeten zijn die nooit meer een voet op Nederlandse bodem zou mogen zetten!

Welles! Nietes! | 16-03-14 | 14:07

Zodra hij hier de grens overkomt graag meteen weer uitzetten en als dat niet lukt levenslange TBS met dwangverpleging. Dit soort malloten kunnen we missen als kiespijn.

Der Schnitzeljäger | 16-03-14 | 14:06

Verplaats je nou toch eens in die arme jongen... Hij is moeten vluchten vanuit Irak ofwel vanwege problemen met het regime ofwel vanwege de oorlogen aldaar. In de ogen van de gütmensch ben je dan sowieso slachtoffer for Life. In hun eigen ogen zijn ze sowieso volledig genaaid want Irak was zoveel beter dan Nederland, het lag aan Amerika, de soennieten noem maar op, heel Irak is slachtoffer.
Het komt bij beide partijen absoluut niet op jezelf als geluksvogel of winnaar te zien omdat je asiel hebt gekregen in Nederland. Nee het zijn en blijven slachtoffers....
En dan zit je hier in Nederland... Hier zegt je baard en snor helemaal niks, vrouwen zijn NIET onderdanig, een invloedrijke oom heb je hier niet en hoewel kansen voor iedereen gelijk zijn zul je in onze doorontwikkelde maatschappij keihard moeten werken om iets te bereiken.... Pffffffff wat een ellende! Dus daar zit je dan in je subsidie-flat, met je substantiele bijstandsuitkering en met je Mannelijke Arabische trots... Geen Harem, geen aanzien... Slachtoffer!!!!! Kom op jongens we moeten die jongen gewoon begrijpen en een kans geven... Alles in het leven van die arme gast is de schuld van anderen... Logisch dat er wat koppen rollen!

TiTi_no_ghost_237 | 16-03-14 | 14:06

Welke hacker kan deze vakantiefoto groot op de homepage van Joop.nl zetten ?

070 | 16-03-14 | 14:06

Keurslager Islam edition.

doskabouter | 16-03-14 | 14:06

De reactie van Opstelten zal wel weer een inkoppertje zijn.

brutus68 | 16-03-14 | 14:05

Hebben we al een reactie en beelden van zijn familie in Almere ?

nemeton | 16-03-14 | 14:04

De upside van het opklikken is dat je de beste reden ziet om met onmiddellijke ingang al het bijzonder onderwijs te verbieden en te vervangen door normaal, seculier onderwijs.

Kijk, zo hep het ook nog een positieve kant.

Itzamná | 16-03-14 | 14:04

@hobbit
Er is hier niets geestesziek aan gewoon een stellige overtuiging.

plf | 16-03-14 | 14:03

Hoe noem je zo'n idioot eigenlijk: massamoordenaar of seriemoordenaar, psychopaat misschien?
Conan de Rabarber | 16-03-14 | 13:33 | + 36 -

Een moslim.

HardGaan | 16-03-14 | 14:02

islam/moslims. het walgelijkste wat ooit deze planeet heeft voortgebracht.

braadlap | 16-03-14 | 14:02

"Wiljan Vloet test kopsterke verdedigers voor nieuwe club"

oze | 16-03-14 | 14:01

Hij is nogal schoon na al dat snijwerk. Denk dat hij en zijn fijne makkers een voor een mogen poseren. Evengoed zieke geesten.

Hersenloost | 16-03-14 | 14:00

@ Meeroever | 16-03-14 | 13:48 | + 0 -
En u denkt dat dit soort gasten niet linksom of rechtsom toch in de EU terugkeren?

BeunDeHaas | 16-03-14 | 13:59

Stel hem hoofdelijk aansprakelijk

Delaware | 16-03-14 | 13:58

Ik vind goor

ikdenkwat | 16-03-14 | 13:57

Ik zeg: doorgaan Khalid K. en vriendjes! Maak elkaar maar af. 3 strijders van Jahbat Al-Nusra en twee van het Islamic Front maakt 5 totaalidioten minder.

Dr. Plofkop | 16-03-14 | 13:57

Met een beetje geluk waren die vijf hoofden van andere Syrië-gangers uit deze contreien.

SODEP | 16-03-14 | 13:57

@hobbit | 16-03-14 | 13:48 |
Uhr.... islamisten staat nou eenmaal niet bekend voor het doodknuffelen van hun tegenstanders. Mohammed himself zou ook aardig van hoofden van rompen hebben mogen scheidden.

Hobbykip | 16-03-14 | 13:56

Ik voorzie geen problemen bij terugkomst sterker nog ik zou deze man inzetten tegen het Marokkanen probleem.

dam-dame | 16-03-14 | 13:55

@Vreezeau (13:40),

Als dit gedrag niks met de islam te maken heeft, waarom is er dan geen enkele invloedrijke islamitische geestelijke die dit gedrag principieel afwijst, of zelfs verbiedt?
Of ken jij er anders één?
Nee?

Natuurlijk niet.
De islam is bedacht door een man die vele duizenden mannen liet onthoofden, zodat hij daarna hun vrouwen en kinderen als sexspeeltjes kon gebruiken en/of verkopen. Deze figuur, de zelfbenoemde profeet Mohammed (wreedheid zij met hem) is volgens de islamitische theologie de "perfecte mens".

Geen wonder dat er ontelbare moslims als die Khalid K rondlopen die hun best doen om op die "perfecte mens" te lijken. Hoe kan dat beter dan door te poseren met afgehakte hoofden?
Het internet staat vol met foto's en filmpjes van moslims die trots hun wreedheden tonen.

Dandruff | 16-03-14 | 13:55

@Professor Superhirn | 16-03-14 | 13:36
'om dit varken versneld naar zijn 72 maagden te helpen'
Dat soort dingen moet je niet zeggen.
Als je dat zegt zijn onze politici instaat om dit soort strijders 72 minderjarige maagden te sturen.
Ik weet bijna zeker dat ze mensen die Assad geld willen sturen voor z'n strijd voor de Syrische multi culti samenleving zullen vervolgen.
Door het softe beleid t.a.v. dit tuig zal het een kwestie van tijd zijn voordat ze hier hun strijd voortzetten.

Kees8374 | 16-03-14 | 13:54

En wie zijn dadelijk weer de lul; ja de gewone goed geïntegreerde hardwerkende koppensnellers.

Bertus Brulbroek | 16-03-14 | 13:53

@Hobbit. Wil je nu zeggen dat hij het ook gedaan had als hij een ander of geen geloof had gehad?! Dat geloof je toch ws. zelf niet?

Maria.1 | 16-03-14 | 13:53

Gevalletje TBS met dwangverpleging deze knakker.

Bennie Verbaasd | 16-03-14 | 13:52

Keurig getimed bericht,zo'n 72 uur voor de verkiezingen.
Nu blijft er helemaal niets meer over van de PvdA die heult met dit soort overbodige scumbags.

R.B.Scott | 16-03-14 | 13:52

@Stilicho | 16-03-14 | 13:50

Sterker nog... de Islam moedigt dit aan en spreekt het goed... de enige ware religie van de vrede... KOTS!

Fatwabuster | 16-03-14 | 13:52

@Meeroever | 16-03-14 | 13:47
In het verleden konden wij zulke types een baantje in de plantsoenendienst op Borneo geven. Over naar u.

Bezorgdenverjaagster | 16-03-14 | 13:51

Zit er trouwens prima bij voor een kopschot met zijn bebaarde rotsmoel.
Serieus, ik ben pacifist maar als we ooit nog op NL-grondgebied echt in oorlog met de politieke Islam zijn moet het gebroken geweertje maar even wachten want man, o man, wat heb ik een kolerehekel aan dit soort pisvlekken.

Graaisnaaiert | 16-03-14 | 13:51

@Henk P | 16-03-14 | 13:47

Verlagen tot die middeleeuwers lijkt me een heel slecht plan.... laten nog even veinzen dat we een stukje beschaafder zijn dan die totaal idioten uit de zandbak.

Fatwabuster | 16-03-14 | 13:51

@hobbit | 16-03-14 | 13:48
De islam maakt mensen geestesziek, mijn waarde.

Stilicho | 16-03-14 | 13:50

Ik neem aan dat meneer bij terugkomst in Nederland, na misschien een formeel gesprekje met een rechter-commissaris, kan rekenen op de nodige professionele zorg. Betaald van mijn zorgpremie. Want zo gek zijn we hier wel.

VanBukkem | 16-03-14 | 13:50

Lijkt me vrij logisch dat deze meneer dus niet meer het land in komt, of het moet in een levenslang gevangenistenue zijn.

Maar goed de Nederlandse politiek zal mij wel weer verbazen.

zeertegendradig | 16-03-14 | 13:49

@BeunDeHaas | 16-03-14 | 13:45 | + 0 -

Hoezo terug naar Nederland? Zijn verblijfsvergunning is hem ontnomen lees ik, en hij heeft een inreisverbod voor de hele Europese Unie.

Meeroever | 16-03-14 | 13:48

-weggejorist-

hobbit | 16-03-14 | 13:48

Hahaha, al die jankerts op twitter die lopen te piepen dat die foto beter in een linkje geplaatst had kunnen worden. Nou, ik zeg, op elke fucking voorpagina van elke krant, en dan dagelijks dit soort zieke foto's, zodat iedereen goed ziek word vd pislam, en een nog grotere afkeer gaat krijgen, en zou ik het liefst zien dat de hoeren van hallal weer eens in een praatprogramma werden uitgenodigd en ze dan eens met dit soort beelden confronteren. Eens kijken hoe ze hun eigen daar dan weer onderuit proberen te lullen!

von sokkenstopfen | 16-03-14 | 13:47

ik zeg publiekelijk op een plein in Almera zijn hoofd er afhakken, maar pas nadat we zonder verdoving één voor één zijn ledematen der af hebben geknipt met een botte schaar.

Owjah het bovenstaande live uitzenden en streamen in elk oosters "gebeds"huis.

en als dat te ver gaat kunnen we hem bij zijn aankomst in nederland laten nemen door een varken.. kijken wat hij daar van vindt.

Henk P | 16-03-14 | 13:47

In het verleden kon je dan een radicaal communistische of nationalistische beweging steunen, die wisten wel raad met religieuze extremisten.

Nu weet ik niet of die groepen in Syrië aanwezig zijn, of gevormd kunnen worden. Misschien is het een idee, hoewel zulke groepen ook verkeerd zijn, zijn ze nog altijd minder gevaarlijk voor de rest van de wereld.

Meeroever | 16-03-14 | 13:47

Kijk, als we willen rijden moeten we allemaal lessen + een rijbewijs halen, wat periodiek verlengd wordt mits... en bij misbruik wordt dat rijbewijs ingetrokken.
Kunnen we zoiets ook niet voor religieuzen invoeren?

Graaisnaaiert | 16-03-14 | 13:46

Zo te zien heeft hij genoeg talent om te gaan werken in een varkensslachterij.
.
Heeft iemand er al aan gedacht zijn uitkering te stoppen?

Rest In Privacy | 16-03-14 | 13:46

Benieuwd of Spekman van deze beelden ook moet kotsen, en bij de vara komt dit al helemaal niet in het nieuws.

fleurtje | 16-03-14 | 13:46

Wie staat er eigenlijk aan het hoofd van die organisatie?

VanBukkem | 16-03-14 | 13:46

En deze mafkees, die al een schroefje los had zitten in zijn bovenkamer, gaat straks gewoon per vliegtuig terug naar Nederland. Hij heeft dan meerdere schroeven loszitten, en hij vindt het vast heerlijk dat hij "alleen scherp in de gaten wordt gehouden". Niet vanaf Schiphol direct naar de gevangenis, paspoort innemen, ongewenst verklaren en terug naar de zandbak sturen tot hij een kogel kopt en zijn eigen hoofd verliest.

BeunDeHaas | 16-03-14 | 13:45

Barbaar. Berber? Barbapapa!

Plukkiehaar | 16-03-14 | 13:45

.. ik heb minder problemen met Khalid K. uit Almere, dan met de laffe wegkijkers die zo agressief Godwins & tegenbeschuldigingen schreeuwen, omdat Khalid K. uit Almere die ene uitzondering zou zijn op den gouden regel van
"islam ies vrede".

Khalid K. uit Almere doet gewoon wat de Boze Profeet hem heeft opgedragen. Niets meer. Niets minder.

Jan Passant mk2 | 16-03-14 | 13:45

Rutte heeft hier een passende oplossing voor: banen, banen, banen!

Worstjes | 16-03-14 | 13:44

Als hij terugkomt vliegt hij niet de bak in zoals andere moordenaars maar krijgt hij begeleiding, die wij uiteraard betalen.

Zaniker | 16-03-14 | 13:42

Khalid is wat koppig, maar voor de rest een hele lieve knaap hoor!

Ashtrey | 16-03-14 | 13:42

Deze personen hebben toch allemaal een dubbel paspoort. Gewoon het Nederlandse paspoort afnemen en verklaren tot ongewenst persoon.

Osdorpertje | 16-03-14 | 13:42

-weggejorist-

lijstnegen | 16-03-14 | 13:42

Portret van een soldaat van de Ware Religie. Duidelijker kon hij niet zijn.

ljcoster | 16-03-14 | 13:41

Gezellige vent.

carramba | 16-03-14 | 13:40

Opstelten altijd Bla Bla Bla

metdedag | 16-03-14 | 13:40

Dit soort mensen zijn totaal verknipt en zijn elke binding met de realiteit verloren.
Dit heeft niets meer met enige religie te maken, het is het geloof dat men in het eigen verknipte brein heeft gecreëerd en waarvan men nog steeds meent dit als "islam" te moeten betitelen.

Het wordt tijd dat de moslims dit gedrag zelf gaan onderscheiden van hun geloof, wil men dat de moslims in de wereld ooit nog serieus genomen worden.
Tot dat moment ben ik wel klaar met die haatbaarden in soepjurken die zich geheel ten onrechte moslims en jihadisten noemen. Het zijn gewoon verknipte terroristen.

Vreezeau | 16-03-14 | 13:40

De enige Kamervraag die gesteld hoeft te worden is: Hoe weren we dit soort barbaren uit onze samenleving. En het antwoord is: NL paspoort afnemen en terug schoppen naar land van tweede paspoort. Klaar!

Maria.1 | 16-03-14 | 13:39

@JosVerbeek 13:37: Dat gaat volgens de PvdA niet zomaar. Bij terugkomst moet zo iemand wel begeleid worden, en daar horen huis, baan en een vriendin gewoon bij. Dus die regelt de hulpverlener wel voor je.

Muxje | 16-03-14 | 13:39

Levend in de Rendac put gooien zodat hij stikt van de ammoniak lucht die van de varkenskadavers afkomt die daar liggen te vergaan.

Tointje | 16-03-14 | 13:39

Hulde weer voor de kamervragen, kijken hoe Opstelten deze feiten ontkent.

smdyasc | 16-03-14 | 13:39

ik hoor altijd Kamervragen maar wat gebeurt er naar Kamervragen niks nou ja dat ze weer Kamervragen hebben . ze kunnen meteen nl paspoort afnemen zulke gasten zijn een gevaar voor nederland

niks_nut | 16-03-14 | 13:39

Gewoon selectief wegkijken, theedrinken en knuffelen maarrrrr!

michello | 16-03-14 | 13:39

Moslims maken alles kapot.
Overal.
Altijd.

swassannuf | 16-03-14 | 13:38

Ies koeltoer

De Geus | 16-03-14 | 13:38

Ik ga niet klikken, ben natuurlijk niet gek.
Overigens krijg ik toch liever een PvdA-roos in mijn hand gedrukt dan dat ik word gekoppensneld.

Lewis | 16-03-14 | 13:38

Een extreem gewelddadig misdadiger. Berechten en opsluiten dus. Heeft niets met PVV of PVDA van doen.

R_TKS | 16-03-14 | 13:37

Slechte photoshop

stronthoop | 16-03-14 | 13:37

Ivo mag van Herr Schulz niet benoemen dat dit gore stuk islamitisch nageboorte,en alle volgers van die ideologische slachters een weeffout is in de menselijke ontwikkeling die overwonnen moet worden.En daar is maar één manier voor wat mij betreft.

Welles! Nietes! | 16-03-14 | 13:37

Iemand die zichzelf ertoe heeft kunnen zetten andere mensen op uiterst wrede wijze van het leven te beroven gaat eenmaal terug in 0031 gewoon weer rustig op zaterdag met zijn AH-bonuskaart in de rij bij de kassa staan. Volgens de PvdA-gutmenschen althans.

Er is een effectieve en goedkope oplossing om dit soort monsters niet meer zo heel erg te laten bestaan.

JosVerbeek | 16-03-14 | 13:37

Dit is hoofdzakelijk te wijten aan de islam.

Ongeblustekalk | 16-03-14 | 13:37

Uh....Almere zei u? uh ....uh tsja ...uh uh . nou ja,... uh... uh zoals ik al uh uh eerder zei ...uh ....

Lief meiske | 16-03-14 | 13:36

Als Nederland in staat is om in het buitenland pedokritische journalisten naar de andere wereld te helpen, dan moet het toch ook mogelijk zijn om dit varken versneld naar zijn 72 maagden te helpen.

Professor Superhirn | 16-03-14 | 13:36

De religie van de vrede noemen ze dat zelf.

Botte Hork | 16-03-14 | 13:36

Ies coeltoer! Toch Opstelten?

Gaan jullie ook de antwoorden posten? Heb wel weer zin om te lachen.

Hotel New York | 16-03-14 | 13:35

Hij zal dadelijk naast je komen wonen als hij terug komt uit Syrie alwaar hij zijn slagersvakdiploma heeft behaald zo te zien.

antoniospagetti | 16-03-14 | 13:35

daar moet de kop van af en wel heel langzaam.

gerben48 | 16-03-14 | 13:35

Het strijdtoneel zal zich naar Almere verplaatsen, familieleden van die 'kokosnoten' gaan zich wreken op familieleden van die Almeerse haatbaard, kan je op wachten.

(c)ZWITSUL | 16-03-14 | 13:35

Kamervragen? Naar de eeuwige jachtvelden schieten dit soort totaal idioten!!

Tevens het teruggekomen jihadtuig het land uittrappen.... de tijd van kamervragen is wel voorbij, actie! Nu!

Fatwabuster | 16-03-14 | 13:35

Ik ga mooi niet klikken op die foto.

Ronman2k | 16-03-14 | 13:34

Ook dit is tegenwoordig de PvdA...

Onderbuik | 16-03-14 | 13:34

"houdt 1 vinger omhoog en de diepere symboliek van dat vingertje vindt u....."

GVD! Hoe moeten kinderen in de klas nu om aandacht vragen??

Hobbykip | 16-03-14 | 13:34

Wat veel PVDA'ers in het nieuws de laatste tijd zeg. Waar stond Khalid ergens?

Klaus Herzog | 16-03-14 | 13:33

Goed bezig, hij doet tenminste wat aan t finnen probleem

Padre Grassi | 16-03-14 | 13:33

Hoe noem je zo'n idioot eigenlijk: massamoordenaar of seriemoordenaar, psychopaat misschien?

Conan de Rabarber | 16-03-14 | 13:33

Spaar ze allemaal!

Hobbykip | 16-03-14 | 13:30

Is het nou zo moeilijk om die gast te vervolgen voor moord als hij weer naar huis wil sluipen?

Conan de Rabarber | 16-03-14 | 13:29

Jorritsma in WNL op zondagmorgen: "moskeebezoek maakt er wel weer een lieve jongen van."

BroodenSpelen | 16-03-14 | 13:29

Ehm, die knul komt uit Almere... en in Almere is de PVV een grote partij... *dus* hij is er toe aangezet door Wilders.

Parsons | 16-03-14 | 13:28

Dat soort volk wordt hier dus liefdevol opgevangen en in de watten gelegd.
Hup Geert, doe er wat aan!

Hendrikaatje | 16-03-14 | 13:27

Annemarie zei net op de televisie dat die jongen meer naar de moskee zou moeten gaan. Dat zou hem goed doen.

Bezorgdenverjaagster | 16-03-14 | 13:26

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken