Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PvdA Den Haag sluit mensen uit

pvdaposterDH.jpgZe zeggen het zelf. Kijk maar. Ook de PvdA Rotterdam sluit trouwens mensen uit. Vooral diegenen die geen Turks spreken. Kijk, PvdA lokalo's. Mo Mohandis (PvdA Landelijk) doet even voor hoe het moet. Samen verder. De zwakste scooters dragen de sterkste broeders. Of zoiets. (Oh, en oom agent. Geef die Marokkaan even een boete. Hij rijdt op de stoep.)

Reaguursels

Inloggen

De PvdA sluit gelukkig geen pedo's, verkrachters, vrouwenonderdrukkers, draaideurcriminelen en dat soort volk uit. Die knuffelen ze zelfs en subsidieren ze!

Moonwarrior | 26-01-14 | 10:30

De PVDA gaat gewoon door met suggereren dat de PVV het steeds over moslims heeft. De PVV heeft het over het politiek ideologische stuk van de islam, dit heeft de rechter ook bevestigd. Desondanks gaat de PVDA door met populistische laster.

De meerderheid van de heilige geschriften van de islam gaan over politiek, dus het is de moeite waard daar naar te kijken. De politieke tak van de islam wil een groot islamitisch rijk stichten waarin Joden en andere geloven uitgeroeid moeten worden. Hé, dat hebben we eerder meegemaakt in Nederland. Het gebruik van geweld en leugens is hierbij toegestaan staat in de heilige geschriften van de islam.

De PVDA staat kritiekloos tegen deze kwalijke politieke ideeën van de islam, de PVV heeft hier wel kritiek op.

Maar in plaats van dat de PVDA de discussie aan gaat met de PVV of de politieke islam nu wel of niet goed is voor een land als Nederland verzint de PVDA een leugen: de PVV wil moslims uitsluiten. Vervolgens gebruikt de PVDA deze leugen om de PVV te bashen en om de PVDA aanhangers die het eens zijn met de fascistoïde ideeën van de politieke islam niet tegen het zere been te stoten.

Ik heb me altijd afgevraagd hoe het antisemitisme voor WOII zo heeft kunnen groeien. Rabin Baldewsingh laat zien hoe een socialistische partij als de PVDA zich omvormt tot partij met trekken van die andere socialistische partij, de NSDAP.

MijnSmurf | 25-01-14 | 19:22

Prima statement lijkt me van deze lijsttrekker. Xenofobie is het laatste dat Den Haag nodig heeft. Voor het eerst in jaren ga ik weer PvdA stemmen.

MrWorf | 25-01-14 | 16:36

-weggejorist-

Wayde | 25-01-14 | 15:02

-weggejorist-

Wayde | 25-01-14 | 15:02

Alle hindoestaanse surinamers met een grijs pak aan zijn racisten. Die zonder meestal ook.
Nederlanders in mijn wijk gaan met alle kleuren van de regenboog om. De autochtone NLers dus.
Bij de hindoestaanse surinamers zie je alleen het eigen kleurtje over de vloer komen. Zegt mij genoeg.
In ieder geval zijn ze wel consequent.
Ook aan niet-NLers hebben ze een hekel.
ALLES dat niet hindoestaans surinaams is wordt UITGESLOTEN en gediscrimineerd. Reken dus ook als geitenkaas-griek / spaghettivreter / bosneger / pinda / steppe-afrikaan / buru / eiland-antilliaan / vodka-rus dus niet al te veel op steun van deze groep mensen.

gaffelbaard | 25-01-14 | 15:00

@BBmetR | 25-01-14 | 10:12
De meeste mensen die in dit land een Indiase achternaam hebben komen uit Suriname ;)

Pierre Tombal | 25-01-14 | 12:27

Laten we even van de premisse uitgaan, dat het waar is wat ze zeggen en er partijen zijn, die mensen uitsluiten (welke groep dan ook). Laten we er tevens van uitgaan, dat de personen in die partijen ook mensen zijn, evenals de degenen, die erop stemmen. Ik denk, dat ik wegkom met de definitie, dat als je niet wilt samenwerken, je diegenen uitsluit. Dus als de PvdA stelt, dat ze niet wil samenwerken met mensen, die uitsluiten zij die groep uitsluit. Dus we moeten concluderen dat OF de PvdA dat soort mensen niet als mensen beschouwt OF niet met zichzelf moet samenwerken. Maar de PvdA heeft een handje van 1984-achtige redeneringen.

Tux1337 | 25-01-14 | 12:25

Kan mij niet voorstellen dat er in Nederland nog mensen te vinden zijn die op de draaipunten ehh standpunten van PvdA zitten te wachten? Volkomen achterhaalde, zielloze partij geworden,
dus moet ( PVV ) maar niet aan beginnen .

De Haagse PvdA-lijsttrekker Rabin Baldewsingh houdt de mogelijkheid open om na de gemeenteraadsverkiezingen een coalitie te vormen met de PVV van Geert Wilders. Hij acht de kans klein vanwege de grote verschillen tussen de partijen, maar sluit een samenwerking op voorhand niet uit. Deze week start de PvdA in Den Haag de verkiezingscampagne.

( www.omroepwest.nl/nieuws/23-01-2014/pv... )

andjing | 25-01-14 | 10:26

Baldewsing is dus weer een typische Oud-Hollandse naam.
Wat zijn wij blij. Of komt hij uit India waar de meeste mensen (de onaanraakbare) worden uitgesloten.
Dan is het uitsluiten hem dus met de heilige koeienmelk ingegoten.

BBmetR | 25-01-14 | 10:12

De PVDA Den Haag zijn een stel megalomane idioten met Norder voorop.
Helemaal niemand zit te wachten op zijn idiote plannen voor de verbouw van Scheveningen haven, en toch wordt het er door gedrukt.
Net als het nieuwe cultuur paleis.
Dankzij PVdA en CDA.
Iemand zou eens goed de geldstromen daar moeten onderzoeken.

Maya de Blij | 25-01-14 | 08:12

-weggejorist-

ikbenwakker | 25-01-14 | 07:29

-weggejorist-

ikbenwakker | 25-01-14 | 07:24

Wat een giga domheid om te stellen dat moslims zich thuis voelen bij de PvdA! Deze Partij van de Afbraak heeft jarenlang moslims als stemvee gebruikt en allerlei incapabele debiele Marokkanen en Turken op de lijst geplempd om vervolgens NA de verkiezingen juist moslims de rug te keren.

Een aantal feiten op een rij:

-PvdA was VOOR het voorstel om ritueel slachten af te schaffen. Het was aan de joodse lobby te danken dat het uiteindelijk in de Eerste Kamer werd tegengehouden,

-PvdA voert betaald parkeren in waar met name allochtonen wonen. De zogenaamde concentratiewijken. Zodra ze het proberen in een witte wijk, komt de ene lobby na de andere om het tegen te houden en vaak met succes.

-PvdA past oldtimerregeling dusdanig aan, zodat de oude Mercedessen 190 diesel eruit vliegen. Wie rijden deze auto's voornamelijk?? Juist, ja...

-PvdA werkt al jaren de stichting van een islamitische middelbare school in Amsterdam tegen bij monde van Hilhorst en Asscher.

-PvdA minister Asscher wil af van het verdrag met Marokko en Turkije dat voorziet in sociale zekerheden.

-PvdA sluit bibliotheken in de Haagse Schilderswijk en laat er koffiehuizen en Shisha lounges voor terugkomen om zo de jeugd kapot te maken aldaar.

Enz. enz. enz.

Dus dat achterlijke beeld dat PvdA een allochtonen knuffelclub zou zijn is zwaar achterhaald door de PvdA zelf.

Alleen domme analfabete allochtonen die niet beter weten stemmen op deze salonsocialisten, maar de bewuste allochtonen allang niet meer en TERECHT!

De PvdA is de gezamenlijke vijand, ironisch genoeg!

maimoun | 25-01-14 | 03:12

Dus ze zullen nooit samenwerken met een moslimpartij. Want Moslims sluiten vrouwen uit. Of zijn dat geen mensen?

Rest In Privacy | 25-01-14 | 00:07

Als jij mensen 'uitsluit' (naar onze mening) sluiten wij jou uit. Sterke boodschap, totaal niet kinderachtig. Je zou ook kunnen vertellen waar je zelf voor staat ipv campagne voeren dmv pvv bashen. Totaal onzinnig ook, alsof die partij zelf zin heeft om met de pvda samen te werken. Of bedoelt ie dat ze alles waar de pvv mee komt bij voorbaat al afschieten? Dat zou nog stompzinniger zijn.

noerg | 25-01-14 | 00:03

Uuhh, als hij mensen uitsluit die mensen uitsluiten sluit hij zelf toch ook mensen uit?

Rest In Privacy | 24-01-14 | 23:43

..."zal nooit samenwerken met een partij die mensen uitsluit."

Daar zit iets tegenstrijdigs in, voelt u wel?

kloopindeslootjijook | 24-01-14 | 23:30

De PvdA sluit zichzelf uit van de realiteit. Hoe eerder, hoe beter.

Dead Silence | 24-01-14 | 22:36

Contadictio in terminis, in optima-forma

leaupveaugel | 24-01-14 | 22:11

@Smarties,
Was het maar zo makkelijk, maar er werd er niet gedreigd met geweld maar i.p. daarvan het wel of niet opheffen van beslagen op een voorm. binnevaartschip wegens verbeurde dwangsommen.
In ruil voor intrekken van een raadsadres...
het ging om ruim 50k
dan wordt het moeilijk om de rug recht te houden.
en dan tel ik daar nog niet de verder waardeloos geworden investeringen bij
Kom je al gauw op 3x zoveel uit..
Helaas bestond powned/nieuws toen nog niet want die waren er zeker op vol vermogen opgedoken.

Ik moet natuurlijk geen baardmans met rood jackje en roos tegen komen dat wordt namelijk een fysiek geweldje, dat dan weer wel....

Oskaar Blafzuur | 24-01-14 | 22:02

wat ik me nog afvraag is of Rabin wel de juiste achtergrond heeft om een islamitische achterban te overtuigen... Rabin klingt zo joods, niet dan ?
Meschien begrijpen we zijn uitspraak helemaal verkeerd en wil hij aantonen dat hij door een groot deel van zijn allochtone achterban uitgesloten word en hij dus niet met deze uitsluiters wil samenwerken...

thorrie | 24-01-14 | 21:42

PvdA heeft typen in gelederen die de Nederlandse cultuur uitsluiten...

Ahasveros | 24-01-14 | 21:21

uitsluiten is zijn/hun bread&butter ....

lidlbier | 24-01-14 | 21:17

Oskaar Blafzuur | 24-01-14 | 20:37
Lesje realiteitszin. Moet je maar niet laten zien dat cultuur ook op eigen poten kan staan, zonder subsidie. Je komt aan hun brood!
Ik had overigens mee gegaan in het verhaal om me te laten chanteren, me zeer angstig voordoen. Afspreken en alles filmen. Het pak slaag, na de juiste scenes op film, wat zou volgen zou weliswaar niet op 'mijn' film staan. Dubbel pakken. In jouw geval het zuur in zijn muil blaffen.

Smarties | 24-01-14 | 21:10

Ik zou de pvda ook uitsluiten als ik in de pvda zat. Rabin BaldIstSchicht heeft groot gelijk!!!

thorrie | 24-01-14 | 21:03

Pvda;
Parasitaire vlooien der Aarde

fleischer | 24-01-14 | 20:55

Want de Islamitische gemeenschap in Nederland, die sluit niemand buiten. Geen vrouwen, homo's, transgenders, ongelovigen, Joden, Christenen, Hindu's, iedereen is welkom in de moskee, of op de thee!

Wat is die Islamitische gemeenschap toch mooi. Je kan zomaar over straat zonder "hoer" genoemd te worden, groepjes jongeren zijn altijd vriendelijk als ze met een dozijn over straat lopen. Wat zelden gebeurt, want ze gaan allemaal netjes naar school. Top ook dat de Moslims nagenoeg niet voorkomen in de misdaadstatistieken en bijna nooit een uitkering aanvragen.

Manmanman, wat een achterlijke partij is de PvdA toch. Hoe leuk zou het wel niet zijn om na de verkiezingen de PvdA compleet kalt te stellen? Oh, jullie willen dit? Kan niet, want verwerpelijk om deze drogreden. En ze dan horen huilen alsof dat niet exact is wat ze zelf doen.

Piet van het Padje | 24-01-14 | 20:48

Ik ben misselijk van een magnum. Moet kotsen bah. En de PVDA is en blijft ruk. Partij voor zwakzinnige naieve figuren.

shenkie7 | 24-01-14 | 20:47

Hij heeft gelijk. Ik sluit mensen uit, nu zie ik het. Mensen die zo ontzettend lelijk zijn als, een Freek de Jonge, een Jeltje van Nieuwenhoven, en zo weg lopen met hun eigen ego. Waarom zijn het altijd dit soort mensen die het superieure gevoel, zichtbaar gekweekt na de angstige jaren op het schoolplein, die zich aangetrokken voelen tot de pvda? Het zijn losers. Losers omdat ze die angstige jaren op het schoolplein nooit hebben kunnen loslaten. Daarom sluit ik ze uit. En deze papzak met een onderkin van een olifant, die zo reusachtig is, dat het kweken daarvan al op de kleuterschool begon, sluit ik ook uit. Als deze man keelkanker krijgt, wat ik hoop van niet overigens, staan dokter smit-tak en dokter mammoet als tweede en derde dokter aan de operatietafel. De kursk operatie was een huzarenstukje maar zal vertroebelen bij deze operatie.

Ik kom hiermee een stuk dichter tot mijzelf, een openbaring! Ik sluit mensen uit die uit hun lelijkheid en middelmatigheid een rancune hebben gekweekt, en waarmee ze middels de pvda overige mensen, op het 'grote mensen schoolplein' willen vernederen. Daarom sluit ik ze uit.
Ik besluit dan ook nu stante pede dat zo'n roosjes aanbieder zijn eigen roos gaat opeten, mocht ik hem aangeboden krijgen. Even laten zien dat het 'grote mensen plein' best ook eng kan zijn. Realiteitszin bijwerken zeg maar. Kan ik daar subsidie voor aanvragen?

Smarties | 24-01-14 | 20:41

voor wat extra duidelijkheid mijnerzijds...
2005.... Amsterdam
Ik dacht, ik ga eens tegen de draad in en ga zonder subsidie iets cultureels op poten zetten ....
dat heb ik geweten...

Oskaar Blafzuur | 24-01-14 | 20:37

Zulke PvdA retoriek (helaas ook van andere partijen) zorgt voor een tweedeling in de maatschappij.

Giskard Reventlov | 24-01-14 | 20:35

@ prokapitaal
Probeer het eens zelf....

Oskaar Blafzuur | 24-01-14 | 20:33

Geen woord van gelogen dacht ik zo.
Elkaar de tent uitvechten is zo ongeveer sport bij de PvdA en ze sluiten mensen uit, dus dan hoeven ze ook niet met elkaar samen te werken.
 
Klopt als een bus Pritt, kunnen we niks van zeggen ;)

pietvanvliet | 24-01-14 | 20:28

Ergens heb ik ook wel problemen met mensen die mensen uitsluiten vanwege dat die mensen uitsluiten vanwege dat die mensen uitsluiten vanwege dat die mensen uitsluiten vanwege dat die mensen uitsluiten vanwege dat die mensen uitsluiten vanwege dat die mensen uitsluiten vanwege dat die mensen uitsluiten vanwege dat die mensen uitsluiten vanwege dat die mensen uitsluiten vanwege dat die mensen uitsluiten vanwege dat die mensen uitsluiten...
.
Alleen, als ik nu om deze reden de PvdA uitsluit ben ik dus vervolgens aan de beurt om uitgesloten te worden. Bah, wat een dilemma.

Pierre Tombal | 24-01-14 | 20:26

rara | 24-01-14 | 18:40 | + 94 -
Bedankt voor de uitleg. Ik snapte hem al niet.

Voor de duidelijkheid, bovenstaande is cynisch bedoeld.

Mark Smith | 24-01-14 | 20:06

Ik ben anders dankzij een pvda malloot uiterst vakkundig buitengesloten,

En daarna ook nog gechanteerd door een collega van hem.

das het eerlijke verhaal.....

Oskaar Blafzuur | 24-01-14 | 20:02

De PvdA haat blanke Nederlanders met een gewone baan en opleiding. Ook de gewone ondernemer krijgt de mes in de rug van deze partij. De PvdA heeft eerst de gewone Nederlander sociaal, economisch en cultureel verraden en vervolgens gaan ze de ontstane troep nog weer eens verkwanselen aan Europa. Van de VVD verwacht je dit misschien (die heeft de gewone kleine ondernemer ook al lang verraden) maar van de PvdA met zijn idealen van de jaren 70tig is niets overgebeleven. Alleen de baantjesjagerij en steel/graaimentaliteit is in alle intensiteit toegenomen.

ad melkert | 24-01-14 | 19:57

Wat lijkt het me toch heerlijk om alles wat jezelf fout doet in de schoenen van 'racisten' te schuiven. Ik zou ondertussen wereldheerser zijn.

Your interpretation | 24-01-14 | 19:44

Ben benieuwd wat deze rabin allemaal uitspookt in zijn vrije tijd wanneer het driedelig pak in de kast hangt.
Ik vertrouw deze mannen nooit. Lijkt mij zo iemand die dankbaar gebruik maakt van de verloedering dat door mensen veroorzaakt wordt die 'niet uitgesloten mogen worden'.

de grote Anti | 24-01-14 | 19:39

bello | 24-01-14 | 19:31 | + 0 -

Je bekeren tot de Islam en dan gaan alle deuren voor je open .

Eurotokkie | 24-01-14 | 19:36

Pvda is een criminele organisatie, gespecialiseerd in samenspanning tegen de autochtone Nederlander.
Een partij verder van landverraders, leugenaars, oplichters, dieven, zakkenvullers, machtsmisbruikers, etc.
Met leugens en bedrog, stemmen kopen en andere vuile tactieken blijft deze partij maar voortwoekeren.
Kan iemand een proces aanspannen tegen deze criminelen?
Ik wil mijn land terug.

Prokapitaal | 24-01-14 | 19:34

Nou die Baldewsinghsingh ziet er keurig uit hoor en de correctheid ten top, wat een godsgruwelijke naïeveling!

lanexxx | 24-01-14 | 19:33

Niemand geloofd de PVDA nog .

Eurotokkie | 24-01-14 | 19:33

De PvdA moet zijn muil houden over uitsluiten. Weet je wie de PvdA uitsluit? De autochtone Nederlander. Probeer maar eens een ' sociale' huurwoning te vinden in Rdam bv. Niet te doen. Maar voor de familie El-habouci is er wel een woning beschkbaar. De autochtoon ligt bij de PvdA standard onderop de stapel. Ze geven een dikke middelvinger naar de inboorlingen hier en geven alle resources graties voor niets weg aan het allochtone stemvee. There, I said it.

bello | 24-01-14 | 19:31

@appeltjesgroeneweide | 24-01-14 | 19:01
zijn toch heel wat rechtgeaarde Nederlanders die daar anders over dachten....
gedachtespinsel | 24-01-14 | 19:09 | + 0 -
----
Beste gedachtenspinsel,
Je moet volgens onze prachtige christelijk (joods) traditie mensen hun jeugdzonden vergeven. Wat in het hier en nu gebeurt is gebaseerd acht ik als actief onwetend willend zijn en geloven in sprookjes. Of je moet geboren zijn als een mongooltje.
Postum scriptum: natuurlijk chargeer ik een beetje om mijn punt duidelijk te maken. Namelijk dat de PvdA voortaan onder fout-links fout valt. Hik.

appeltjesgroeneweide | 24-01-14 | 19:30

PvdA'ers: als ze in de spiegel kijken barst deze van het verrotte karma, de leugens, valse beloften, ondemocratie en het eindeloze graai- en draaiwerk.

Oktoberfest | 24-01-14 | 19:29

"Een stem op de PvdA is een stem op het religieus Fascisme!!"
... zo, dat moest ik even kwijt.

--sql error-- | 24-01-14 | 19:28

Ons politiek systeem is kapot. We moeten op agenda punten gaan stemmen of een betere variant daar op.
Keer op keer zie ik mijn voorkeur stem verkwanseld worden aan de misdaad die hedendaagse politiek is.
Dat moet ophouden net als die windmolens! Een hervorming is nodig in ons politiek systeem en ons energie systeem! Beiden zijn aan vervanging toe.

Meneer-reetkever | 24-01-14 | 19:25

meneer der meneren | 24-01-14 | 19:24
Rabin de Ballen-swinger....

Ommezwaai | 24-01-14 | 19:25

Euhhhh... even recaputileren... de PvdA sluit partijen uit die uitsluiten dus de PvdA sluit zich zelf uit omdat zij de PVV uitsluiten. Goeie zaak lijkt mij. Ik adviseer de PvdA daar universeel beleid van te maken.

badlegerig | 24-01-14 | 19:25

Waarom zit die vent niet in een rolstoel met zoveel verschil in beenlengte. Hij staat helemaal scheef.

Rabin? Was de roti lekker?

meneer der meneren | 24-01-14 | 19:24

@ André van Delft 19:15

En in sommige landen krijg je zelfs fijn de doodstraf als je dat kutboek niet met voldoende respect behandeld zou hebben. Alleen al daarom zou dat boek hier net zo'n permaban moeten krijgen als dat boek van die ene Oostenrijker met zijn bloksnor...

eerstneukendanpraten | 24-01-14 | 19:23

Terpen-tijn | 24-01-14 | 19:20
De gehele PVDA is een grote afgang....

Ommezwaai | 24-01-14 | 19:23

Nee, dan de PVDA.....

Die heeft al bij voorbaat alles uitgesloten wat een beetje kritisch is over Europa of over de bewierookte multicul samenleving....

knerf | 24-01-14 | 19:22

Pvv gaat toch nooit regeren, daar heeft Wilders helemaal geen trek in. (bang voor een afgang denk ik)

Terpen-tijn | 24-01-14 | 19:20

Overigens, de getinte medemens, kan zich waarschijnlijk niet identificeren met de roomblanke mensch op de poster.

meneer Q | 24-01-14 | 19:18

@eerstneukendanpraten | 24-01-14 | 19:11
Als je je bedenkt dat Mohammedanen die hun profeet en zijn haatboek strikt volgen, *ons* land onleefbaar maken, is dit gewoon een schandalige verradersstreek van Van Aartsen.
Ik *kots* er van.

André van Delft. | 24-01-14 | 19:15

Niemand moet samenwerken met een partij die jarenlang bewezen heeft als doel Nederland kapot te maken. PvdA, maakt alles kapot wat waard is.

smdyasc | 24-01-14 | 19:15

Eens kijken hoe hij er over denkt op het moment dat net die ene stem nodig heeft, komt er weer poldermodeloverlegpraatje....

gedachtespinsel | 24-01-14 | 19:14

@Terpen-tijn | 24-01-14 | 19:12
och, niet veel anders dan ongenuanceerde one-liners, het blijft politiek

gedachtespinsel | 24-01-14 | 19:13

@helaas nederlander | 24-01-14 | 19:10
misschien tijd voor verandering van paspoort?

gedachtespinsel | 24-01-14 | 19:12

Politiek correcte prietpraatjes, net zo belangrijk als de reclame.

Terpen-tijn | 24-01-14 | 19:12

Deze partij is dus anti-democratisch... uitsluiten van mensen.
In het verleden zijn CentrumDemocraten voor de rechter gedaagd vanwege 'n dergelijk standpunt, zou met deze pvda ook moeten.

meneer Q | 24-01-14 | 19:11

@ André van Delft 18:58

Maar die dingen branden als een onbehandelde soa, dat dan weer wel!

eerstneukendanpraten | 24-01-14 | 19:11

@rara | 24-01-14 | 18:40
beetje vreemde paradox ja, hij sluit uit omdat anderen uitsluiten...

gedachtespinsel | 24-01-14 | 19:10

Und wilst du nicht mein Bruder sein, so schlach ich dir die Schedel ein.... ( geloof duits speekwoord, erg toepasselijk hier ).

helaas nederlander | 24-01-14 | 19:10

@appeltjesgroeneweide | 24-01-14 | 19:01
zijn toch heel wat rechtgeaarde Nederlanders die daar anders over dachten....

gedachtespinsel | 24-01-14 | 19:09

-weggejorist-

TerrorTukker | 24-01-14 | 19:08

Geen handjes willen schudden met vrouwen is GEEN uitsluiten.
Gelukkig is er nu een kerk voor atheisten opgericht, dat is een geloof zonder god.
Nou nog even een sprookjesboek in elkaar flansen.

Terpen-tijn | 24-01-14 | 19:08

@rara | 24-01-14 | 18:40
Komt bij dat hij 'samenwerkt' met een groot deel van zijn achterban, moslims die de islam omarmen, en die sluit weer mensen uit. Homo's, vrouwen, ongelovigen, kortom, alles wat niet moslim is...

Kortom, hij raaskalt inderdaad.

La Bailaora | 24-01-14 | 19:08

Ornoisliefde | 24-01-14 | 19:05 | + 1 -
Met een koran op de verkiezingsposter, want stemvee.

Klaus Herzog | 24-01-14 | 19:07

De slogan voor dit jaar: "De PvdA: Ván de immigranten, vóór de immigranten".

Ornoisliefde | 24-01-14 | 19:05

@Ommezwaai
Dat komt er ook nog eens bij. Maar ook los van die allochtonenknuffelerij is het een schijtpartij.

VanBukkem | 24-01-14 | 19:03

-weggejorist-

ik_wacht_niet | 24-01-14 | 19:03

Stuitende uitsluiters weigeren samenwerking met uitsluipende sluit uiters.

Ashtrey | 24-01-14 | 19:03

Partij van de allochtonen weet wel waar ze zetels mee moeten winnen.

fcdenhaaag | 24-01-14 | 19:02

@ Ashtrey 18:57


Oef, heb zeker de rest van de avond nodig om dit te duiden. Biertje?


eerstneukendanpraten | 24-01-14 | 19:02

Is het niet de pvdhè ? Blijf me verbazen over deze partij. Elke dag weer .

dogbitedog | 24-01-14 | 19:02

Ik voel mijn uitsluitspier verkrampen.

Normpje | 24-01-14 | 19:01

Rotterdam-Zuid is binnen tien jaar een Turkse enclave en het deel boven de Maas een Marokkaanse. Met daartussen hier en daar Antilliaanse, Somalische en Oost-Europese wijkstaatjes. De laatste autochtone Rotterdammers krijgen vriendelijk doch beslist de Maasvlakte aangeboden. De PvdA zorgt voor karton, golfplaat en een voedselbankje. En het hek met de wachttorens.

dedeurs | 24-01-14 | 19:01

Geen enkele rechtgeaarde Nederlander heeft reden nor recht om op de Partij van de Allochtonen te stemmen.
Doe je dat wel, dan mag je je kapot schamen. PvdA is tegenwoordig fout-links.

appeltjesgroeneweide | 24-01-14 | 19:01

"wij werken nooit samen met een partij die mensen uitsluiten" - hoe je het ook wend of keert, dit is wel humor. LOL! Net zoals Koot & Bie's "Nederlandse Volkspartij tegen Enge Buren", wiens oprichter en enig lid zich niet kon voorstellen dat iemand hém een enge buur zou vinden.

www.youtube.com/watch?v=qsQumdu6JdY

Pats!

Remy Martin Louis 13 | 24-01-14 | 18:59

VanBukkem | 24-01-14 | 18:56
Een stem op de PVDA is weer meer vrijheid voor een Marokkaanse kansenparel. Die kansenparel tikt jou vervolgens in elkaar als dank voor onze gastvrijheid.

Ommezwaai | 24-01-14 | 18:58

* Kopje T omhoog blaast *

Ashtrey | 24-01-14 | 18:58

Klopt!
De mensen die uitsluiten zijn zelf pvda fan.

Terpen-tijn | 24-01-14 | 18:58

Oh wat een nieuws, een volgevreten PVDA'er die breed lachend zegt dat hij nooit met iemand zoals ik zal samenwerken. .iemand die een vaste baan heeft, belastingen op tijd en braaf betaald strafblad vrij en zelfs AIVD goedgekeurd. 20 jaar het rijbewijs met maar 1 parkeerboete, vrijwilliger in Den Haag is. En die graag ziet dat tuig ( welke kleur dan ook) keihard aangepakt zou worden Zo iemand, is niet goed genoeg voor de PVDA.
Ik zou me beledigd moeten voelen, maar het is eigenlijk een compliment!

irma zonderboezem | 24-01-14 | 18:58

de PvdA kapot zien gaan.. stukje voor stukje.. op de pleinen, in de straten, in de volksbuurten, onder de mensen die ONS land hebben opgebouwd.. de dorpen en gemeenten, Den Haag en Brussel... ga is deaud PvdA !
* pinkt traantje weg

(c)ZWITSUL | 24-01-14 | 18:58

Socialisme sluit per definitie anderen uit. Vraag maar aan Stalin, Fidel Castro, Kim Yung Un, Mao en al het andere socialistische tuig.

Rest In Privacy | 24-01-14 | 18:57

PvdA werk uitsluitend met uitsluitende uitsluiters?

Ashtrey | 24-01-14 | 18:57

Waarom laten we politici niet wekelijks wat roepen in een soort moppentop programma. Alle onzin in een keer verzameld en wij hebben wat te lachen.

Bert van Ernie | 24-01-14 | 18:56

Ik zal nooit op een PvdA stemmen die mijn geld steelt om stemmen te kopen om maar zoveel mogelijk partijvriendjes aan lucratieve baantjes te helpen.

VanBukkem | 24-01-14 | 18:56

Overigens verbaas ik mij dat er überhaupt nog mensen zijn die op deze club stemmen.
De gemiddelde motorbende heeft nog minder op de kerfstok.

Ommezwaai | 24-01-14 | 18:55

It's nice to be important, but it's more important to be nice. ~ Scooter

Ghe.

Ashtrey | 24-01-14 | 18:55

De PvdA... nemen jullie die partij nog serieus?

Statler en Waldorf | 24-01-14 | 18:54

Geloofwaardig ook, uit de mond van een PvdA'er. De uitspraak doet me meteen denken aan dit filmpje van Lucky TV:

www.youtube.com/watch?v=9sMx77X0A2Y

Hoe dan ook, de PvdA verkoopt zijn eigen moeder nog in ruil voor het pluche...

Rémy Martin ® | 24-01-14 | 18:54

@HarmBeertema for president !

Onze man in Mockba | 24-01-14 | 18:54

De PVDA sluit al sinds jaar en dag mensen uit. Vooral autochtone Nederlanders.
Behalve als er weer verkiezingen komen of er (extra) belastingen mogen worden betaald.
Want om geld uit te geven voor de socialist aan de zieligerts, moet het wel eerst keihard geroofd worden...

Ommezwaai | 24-01-14 | 18:52

Volgens mij heeft elke PvdA'er wel een 'mijn' PvdA, maar waarom is die nou niet consistent door de hele partij heen? Hmmmm, misschien doet PVV het nog niet zo slecht, daar hebben ze tenminste 1 stem naar buiten, euh... Hoe zei Geert het ook al weer???

gedachtespinsel | 24-01-14 | 18:52

De partij van de arabieren doet niet anders dan mensen uitsluiten. De enige groep die nog meer mensen uitsluiten (vrouwen, homo's, gelovigen, ongelovigen) zijn de moslims. Dus het gekochte stemvee van deze schadelijke politieke club.

Onderbuik | 24-01-14 | 18:51

De PvdA sluit zijn voormalige achterban uit. "Tokkies" noemen zij die - of erger. Democratisch stemmen op een partij die de PvdA niet aanstaat maakt ze kwaad en overlopen van Godwins (vaak het enige argument).

Intussen doet de PvdA er alles aan om zoveel mogelijk kansloze "kansenmensen" aan hun electoraat te binden door ze om te kopen met een beloning vanuit de staatsruif. Door deze mensen afhankelijk te houden van cadeautjes, uitkeringen, subsidies, toelagen, baantjes, enzovoort. Ook allemaal betaald door hun voormalige achterban, die zij minachten.

Het is een nietsontziende boevenclub die alles doet voor hun eigen positie in Brussel.

Jan Passant mk2 | 24-01-14 | 18:51

hahahahaha : We sluiten mensen uit die mensen uitsluiten. Dus ook jezelf.

wolffman | 24-01-14 | 18:51

Ik sluit een stem op die partij van non-valeurs, baantjesjagers, dhimmies en fraudeurs ook volledig uit.

Russ Meyer | 24-01-14 | 18:50

Ik heb nou niet echt het vermoeden dat de PR jongens hier hun helderste stagiaire op gezet hebben.
Of het is het afdelingshoofd zelf gfweest die met deze slogan is gekomen voor de PvdA propaganda.
"Jongens, we moeten de PVV subtiel in de min zetten met iets dat zij wel doen en wij niet, of ook, of misschien, wat het beste uitkomt"
Daarom is het beste advies in de verkoop ook wel geen kwaad te spreken over de concurrent, laat het hem zelf doen.

Dezenaamhier | 24-01-14 | 18:50

krijgt Baldewar steun van baantjesjager en CDA communist Doekle of lees ik dat verkeerd?

Worstjes | 24-01-14 | 18:50

Boodschap vrij vertaald:

"Zijn jullie ons zat? Stem PVV"

NiceGuysFinishLast | 24-01-14 | 18:48

Zijn PvdA sluit partijen uit die mensen uitsluiten. Maar een partij bestaat uit mensen dus ze sluiten zichzelf uit. Dat wil ik nog wel eens zien.

DerUnterMensch | 24-01-14 | 18:46

De PvdA sluit de gewone burger uit, het gekochte stemvee is het enige dat telt.

smdyasc | 24-01-14 | 18:46

In dit statement geeft PvDA zelf aan dat ze mensen uitsluiten door niet met ze samen te werken. Hoe nu verder, vraag ik me af? Opheffen dan maar?

PureYak | 24-01-14 | 18:46

En de reacties op de PvdA site zijn gesloten.... hoe voorspelbaar.

G Bruikersnaam | 24-01-14 | 18:45

'Niet uitsluiten' is het nieuwe 'verbinden'!

Einde van de Domheid | 24-01-14 | 18:44

Dus de PvdA sluit mensen uit die mensen uitsluiten, dus sluiten ze zichzelf ook uit. Zijn ze inderdaad hard mee bezig op het moment ja.

G Bruikersnaam | 24-01-14 | 18:44

Ze hebben werkelijk geen idee wat ze zelf allemaal roepen...

Petrus Poortwachter | 24-01-14 | 18:44

Hmmm... Uitsluiten. PvdA werkt uitsluitend met mensen die geen enkel benul hebben van de Nederlandse cultuur, rechtsstaat en democratie...
Wel van graaien, dat dan weer wel.

RedBill | 24-01-14 | 18:43

-weggejorist-

Windvogel123 | 24-01-14 | 18:43

-weggejorist-

Windvogel123 | 24-01-14 | 18:43

Ga zo door GS. Ontmasker die dievenbende.

Windvogel123 | 24-01-14 | 18:42

Met die uitspraak maakt hij duidelijk dat zijn partij de de PVV uitsluit. Maar hij zegt ook dat zijn partij niet wil samenwerken met een partij die anderen uitsluit. De PvdA wil volgens hem dus niet samenwerken met de PvdA.

Kortom: hij raaskalt.

rara | 24-01-14 | 18:40

Nee, geef hem in godesnaam geen boete! Die wordt toch betaald van belastinggeld en is dus vestzak broekzak.

Zoals *alles* bij de PvdA.

Parsons | 24-01-14 | 18:39

Zeg maar gewoon, de moslimdemocraten. Want daar begint het op te lijken.

Klaus Herzog | 24-01-14 | 18:37

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl