Wetenschappelijk bewijs: Moslims = PvdA
Nog een opsteker voor de PvdA. Vanmorgen werd al aangetoond dat de Publieke Omroep de huisspreekbuis van de sociaaldemocraten is, nu is ook nog eens wetenschappelijk aangetoond dat Didi, Spekmans en Spilhorst niet hoeven te vrezen voor stemmenverlies onder hun allochtone achterban. VU-professor André Krouwel ("bedenker van het Kieskompas en intrapper van open deuren" - zelfcitaat) heeft onderzocht dat hoewel moslims het op sommige kleinigheidjes niet eens zijn met het eerlijke verhaal van de PvdA, zij wel trouw op deze partij zullen blijven stemmen. Want: "Omdat de Partij van de Arbeid ze echt politieke invloed geeft, daarmee kopen ze eigenlijk de loyaliteit van die groep." (*kuch* - red.) Net als met de NPO-statistieken: het is geen nieuws, maar nu wel wetenschappelijk onderbouwd.
Reaguursels
Inloggen72 seconden wereldvreemdheid. Zo rolt de PVDA. In 72 seconden heel veel praten maar niets zeggen waar een fatsoenlijk land iets aan heeft. Het bekende liedje dus.
Laat ik eens een keer kort zijn over de PvdA : het is een landverraders partij, de nieuwe NSB blijkt al lang te bestaan.
De PvdA bestaat uit twee grote groepen stemmers die samen de partij overeind houdt. In de steden de allochtonen en nog wat wereldvreemden. Op het platteland de ouderwetse rooie rakker die vindt dat de verschillend in de maatschappij niet te groot moeten zijn en de sterkste schouders de meeste lasten moeten dragen. De multiculturele problematiek staat (nog) vrij ver van hen af. Twee totaal verschillende werelden met verschillende belangen die samen deze partij in stand houden. Ik blijf hier op het platteland aan de oude PvdAers vertellen wat ze hiermee veroorzaken en ik heb er al een paar kunnen overtuigen. Het is ondanks alle signalen voor veel mensen simpelweg onwetendheid.
PvdA = Moslims
Over 10 jaar:
- Gedwongen inburgeringscursus voor blanke autochtonen
- Verplicht stellen van het bestuderen, uit het hoofd leren en praktiseren van de Koran
- invoeren van de sharia
- verplicht stellen van hoofddoekjes en/of boerka's voor de blanke autochtone vrouw
- homofilie wordt strafbaar gesteld
- ongelovigen krijgen een half jaar tijd om zich te bekeren tot de islam
- joden moeten naar een interneringskamp
Wat Krouwel hier bedoeld is dat de Arabieren Partei a.k.a Pvdarab net als de SP in feite door Hamas en Dwazen66 in feite door de Grijze Wolven, onderop, de kop is blank voor het achtelijke stemvee, DOOR allochtonen VOOR allochtonen bestuurd wordt. DAAROM zie je dat de pvdarab NOOIT ook maar iets voor de eigen burger, een vreemd woord want Samsoms en Speklap en Dijsselblümpchen enzo, verstaan daar arabieren of homo's onder, al 40 jaar gedaan heeft. En ook NOOIT zal doen, liever plegen ze harakiri
Het wachten is dat de voertaal Arabisch wordt en we blij mogen zijn met Nederlandse ondertiteling.
De Regeering | 16-01-14 | 14:26 | + 44
Mooi verhaal natuurlijk,maar die ondertiteling mag dan weer niet zelf gemaakt zijn,want dan heb je fucktimkuik,weer op je pad. Dus zul je arabisch moeten leren. Iets wat de pvda aanhang en pvda plucheheren dan wel weer graag ziet. Een inburgeringscurss arabisch voor de echte nederlandse burger om in eigen land te mogen blijven wonen onder sharia wetgeving. De weg van de pvda knuffelaars voor en van allochtonen en illegalen voor pluche. Met aan de leiding een maffe milleu terrorist,en hulpjes als spek(nek)man. En natuurlijk niet te vergeten daklozen leeg graaiers als bertjes, en kornuiten. De partij weg met ons.
Ik vraag me af of het westerse stemvee van de PvdA wel beseft dat ze een moslimmachtsvehikel aan het sponsoren zijn.
Noord Afrika en het grootste deel van de islamitische wereld zijn de langste tijd door de Turken gekoloniseerd geweest, dus door mede-islamieten en verder is er nog nooit iets opbouwends uit welk islamitische samenleving ook gekomen, alle vooruitgang is afkomstig uit het Joods-christelijke westen.
Ik vraag je nogmaals, al de islam zo geweldig is, waarom zit jij hier en ik niet daar ?
Professor aan de VU(lva) de meest slechte universiteit van Nederland. André Crouwel is lid van de PVDA.
Het stemvee van de PVDA heeft tenminste nog een beetje invloed op de koers van de partij. Dat kun je van het stemvee van de PVV niet zeggen. Die lopen als een kudde schapen achter de De Grote Blonde Leider aan.
raskol | 16-01-14 | 16:20
Kom met een voorbeeld waarin de moslim via politieke wegen niet-moslims wettelijk iets opleggen.
Het staat mij vrij om niet deel te nemen aan het democratisch proces. Zolang ik mij aan de wet houd, dien ik als volwaardig burger geaccepteerd te worden. Het stoort mij dat mensen zoals jij eisen dat moslims zich dienen te assimileren of anders dienen te vertrekken. Die vrijheid die jij zo hoog hebben is alleen maar van toepassing wanneer het jou uitkomt?
@Wloddek | 16-01-14
Je dient wel naar de geschiedenis te kijken. Noord-Afrika is lang gekoloniseerd geweest. Daarvoor kende het islamitische rijk honderden jaren van bloei, wetenschap en rijkdom. Het Westen leefden toen in donkere tijden. Ik zie daarom geen verband tussen de islam en armoede. Dat de meeste islamitische armoede kennen is eerder te wijten aan dictatuur dan aan de islam. Echter is dit onderwerp niet in enkele zinnen uiteen te zetten. Helaas.
Nog niemand die het de Partij Van De Allochtonen noemde ?
@mocroGS | 16-01-14 | 15:54
Je zegt 'niet in oorlog', maar er is wat mij betreft wel degelijk een strijd als moslims een aantal grondbeginselen van de Nederlandse samenleving (o.a. democratie, vrijheid van meningsuiting) niet onderschrijven en islamitische regels dwingend willen opleggen aan niet-moslims (bijvoorbeeld, verbod op alcohol).
De islam is als geen andere religie onverenigbaar met het principe van 'scheiding tussen kerk en staat', aangezien de islam simpelweg voorschrijft hoe een samenleving ingericht moet worden (met wet- en regelgeving die ook voor niet-moslims geldt). Ik meen het als ik zeg dat, als jij je vanwege je geloof niet kunt verenigen met principes als 'democratie', dat je dan niets te zoeken hebt in Nederland en zou moeten vertrekken naar een moslimland naar keuze.
Maria.1 | 16-01-14 | 16:00
Leven en laten leven is mijn credo. Er is geen reden om elkaar naar het leven te staan. Zolang we iedereen in hun waarde laten zijn we al een heel eind op weg om goed samen te leven.
De 'betutteling', oftewel stengere regels zoals het optrekken van leeftijdsgrenzen gebeurt altijd onder PvdA-bewind en niet zoals vaak gedacht onder gristenheerschappij. Maar betutteling is een verkeerd woord, want het is de geleidelijke invoering van de sharia.
mocroGS ik vraag mij toch af. Als je alle islamitische samenlevingen bekijkt, van Mauretanie links doorlopend over Noord-Afrika, dan de moslimlanden in Azië richting Bangladesh dan zijn het zonder 1 uitzondering de armste en meest verschrikkelijke samenlevingen die je kunt bedenken. Is het toeval dat het net allemaal moslims zijn ? De paar moslimlanden die dan welvarend zijn hebben dat te danken aan de toevallige aanwezigheid van aardolie waar ze zelf ook niks mee aankunnen behalve het te verkopen aan de blanke christelijke meneer.
Wij hoeven niet bang te zijn voor de islam maar waarom schuilen tientallen miljoenen islamieten dan in het westen en niet tientallen miljoenen christenen daaroo ? Waarom zit jij hier en ik niet daar ? Zelfs Israël zit opgescheept met zo'n 100.000 molims uit Eritrea en Soedan die al zogenaamde vluchtelingen dringend bij de zo gehate joden willen schuilen voor de islam in hun eigen landen.
@mocroGS | 16-01-14 | 15:54
U vergeet voor het gemak de grootschalige vervolging en uitmoorden van christenen is islamitische landen?
Verder wat @Muxje zegt.
MocroGS. Ik vind het wel prettig om zo onze visies uit te kunnen wisselen. Maar als vrouw ben ik toch niet zo voor een islamitische samenleving.
@mocroGS 15:38: Niet-moslims hebben alle reden om afkerig te zijn van de invloed van islam op de politiek: in alle landen waar islam de politiek domineert zie je het mis gaan. Ga in Egypte eens met christenen praten; die zijn dolblij met het ingrijpen van het leger, ook al hebben ze liever een functionerende democratie waarin ze het leger niet nodig hebben om hun rechten te waarborgen. Die waarborgen kunnen voortvloeien uit een sterke traditie van seculier bestuur (zoals in Frankrijk) of een algemeen geaccepteerd idee van individue basisrechten zoals vrijheid van religie. Die zaken leven nauwelijks in landen waar onze moslims vandaan komen, en gezien de beroerde kwaliteit van de inburgering en het onderwijs vraag ik me af in hoeverre die waarden op moslims hier zijn overgebracht.
@Maria.1 | 16-01-14
Graag gedaan.
Persoonlijke noot: Wij zij niet in oorlog met autochtonen of niet-moslims wat sommige mensen propaganderen. Ik ken genoeg mensen die Marokko bezoeken en met eigen ogen zien dat er geen angst hoeft te zijn voor een islamitische samenleving.
PvdA = Clientelisme = Omkoping = Stemmen = Macht = PvdA... en het houdt maar niet op.
@MocroGS. Dank voor je antwoorden!
@Maria.1 | 16-01-14 | 15:36
De meeste moslims in Nederland zijn hier geboren en hebben hun familie hier zitten. Hoe je het ook wend of keert emigratie is moeilijk als je je familie moet achterlaten. Toch zie ik veel moslims vertrekken naar Turkije of andere moslimlanden. Dit komt steeds vaker voor. Het is inderdaad beter om je geloof te praktiseren in een land waar geen weerstand is tegen de islam. Dat ben ik met je eens.
Daarnaast hoeven we niks voor zoete koek te slikken van de PVV; we zien het allemaal gebeuren.
Je kan het vervelend vinden maar het is eigenlijk heel slim van de PvdA. Zo heb je een vaste basis bij het electoraat. PVV zou iets soortgelijks kunnen doen bij een groot deel van de autochtonen bevolking als ze nu ook eens serieuze plannen zouden maken naast het haten van de islam.
@MocroGS. Daarom ben ik het ook niet met de SGP eens en zal er nooit op stemmen. Toch heb ik als vrije, Nederlandse vrouw toch meer angst voor invloeden van de islam als die van de SGP. Voor de islam moeten we steeds meer inleveren, van de SGP merk je in de samenleving nauwelijks iets.
De enige oplossing is heel erg snel het politieke systeem omvormen naar amerikaans model .
@MocroGS. Kun je je er een voorstelling bij maken waarom Nederlanders geen islamitische invloeden in Nederland willen?
Ik kan me daar een voorstelling bij maken omdat ik ervaren heb hoe sommige Nederlanders alles wat de PVV verkondigt als zoete koek slikken.
Echter is de angst voor de islam onterecht. Wij bedrijven geen politiek i.t.t. het christendom waar met de bijbel als inspiratiebron een partijprogramma wordt samengesteld. Als u echt consistent zou zijn dan moet u de SGP aanspreken die openlijk vrouwen discrimineert en deel uitmaakt van het democratisch proces. Alleen dit verkoopt niet en de PVV richt liever zijn pijlen op de islam want het christendom heeft nog teveel aanhang. Beetje hypocriet, vind je niet?
@Maria.1 | 16-01-14 | 15:36: dat vraag je je niet echt af. Ze kunnen hier lekker steun trekken en de democratie gebruiken om tegen de democratie te stemmen. We hebben er geen antwoord op want we zijn slap dus weg met ons.
Wetenschappelijk of niet is algemeen bekend dat ze onder de allochtonen hun stemvee halen. Walgelijke lui.... ze zijn geen Nederlanders in hun hart en ziel en toch stemmen ... ja voor gratis geld. Didi je bent en blijft een l*l eersteklas met heel jullie achterban. Daar gaat Nederland dus helemaal naar de klote van..... opzouten met de hele linkse hap.
@MocroGS. Waarom willen sommige moslims liever hier in Nederland leven, waar veel tegen hun geloof indruist, als in een moslimland? Niet gemeen bedoelt, maar ik vraag me dat al heel lang af.
@mocroGS | 16-01-14 | 15:02
Maar als de mossels een theocratische dictatuur invoeren is het dan wel weer prima ok?
Wel knap hoe die mijnheer Krouwel behendig het woord 'cliëntelisme' weet te ontwijken.
De PvdA is de NSB. Iedere stem op die partij is een stem voor landverraad.
@MocroGS. Kun je je er een voorstelling bij maken waarom Nederlanders geen islamitische invloeden in Nederland willen?
@MocroGS. Ik waardeer het dat je zo open bent. Tegelijkertijd zet het me aan het denken. Als men in Egypte stemde om de islamitische waarden er door te krijgen, zou dit dan niet ook de reden zijn om hier te stemmen?!
Maria.1 | 16-01-14 | 15:10 | + 0 -
Dat is geen reden om te stemmen. Uiteindelijk moet je concessies doen die tegen je geloof ingaan. Zo heeft de PvdA gepleit om ritueel slachten te verbieden. Alleen daarom is het voor moslims al verboden om te stemmen.
@Avalon | 16-01-14 | 15:03
De eenheid binnen de islam zal terugkeren als de Mahdi terugkeert...
@Matchstick man | 16-01-14 | 15:04
Ja, het mag misschien eentonig worden hier maar van de gevestigde linkse media met voorop de NPO hoef je geen PvdA-kritische informatie te verwachten dus moet het maar hier.
www.welingelichtekringen.nl/politiek/v...
tja en toch had die weer gelijk
Moslims = PvdA = Poep = Shit
@Maria.1 | 16-01-14 | 14:49
Eens. Loyaliteit aan Nederland is discutabel met meer dan één paspoort.
Goede campagne hier, ga zo door!
PvdA = Ambtenaren.
Het gevaar van de antisociaal komt van rechts, dus niet zo vreemd dat de mens van alle landen die hier wonen kiezen voor menselijkheid.
@MocroGS. Ik waardeer het dat je zo open bent. Tegelijkertijd zet het me aan het denken. Als men in Egypte stemde om de islamitische waarden er door te krijgen, zou dit dan niet ook de reden zijn om hier te stemmen?!
Is dat nou rode inteelt of is dit nou rode incest ?
Ja, dat klopt ja dat de publieke Omroep de huispsreekbuis is van de PvdA. Want gistermiddag om circa 16:00 zat ik teletekst te lezen dat die Judith Merkies vanwege graaien uit de EU-fractie was gekieperd, wil ik het nog even aan mijn vrouw laten lezen en blader weer terug, en toen was het bericht weg. Dus zelfs bij teletekst dekken ze die grote PvdA-graaiers.
Mijn buren stemmen nog steed Pu vdA. Die leven nog ergens in 1983. Ban de bom enzo. Totaal wereldvreemd. Maar kids wel naar witte school.
Jatten van wie werkt "herverdelingsvraagstukken" noemen, is net zoiets als de gevangenis "vrijheidsmanagement" noemen.
Ben benieuwd waar het volgende topic over gaat, misschien een leuk idee om het een keer over de PvdA te hebben???
Na het uitsterven van de arbeidersklasse heeft de graaiende linksmensch nu een nieuwe groep zieligerds omarmd, de Berbers en ander Allah-gespuis dat ons land onveilig, onprettig en onleefbaar maakt. Met Drees heeft dit allemaal niets te maken, die zat nog in het verzet. Het gevaar komt nog steeds va links, of beter, van de laffe landverraders die de erfenis van Ter Braak, Erik Hazelfoeff Roelzema en Theo Dobbe in handen leggen van een barbaars woestijnvolk.
@rara | 16-01-14 | 14:40: ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik denk het niet: er komt een dag dat ze elkaar wél zullen vinden.
@Jaap de aap6322 | 16-01-14 | 14:47 | + -2 -
Je draait de zaken volledig om. Een politieke partij bestaat omdat ze vanuit een bepaald ideologisch uitgangspunt een samenleving vorm wil geven. Het ideologische uitgangspunt van de PvdA was van oudsher de sociaal-democratie, wat o.a. betekent:
- grote mate van herverdeling van het verdiende nationaal inkomen
- een sterke overheid / publieke sector die veel taken voor z'n rekening neemt
- verheffing van de arbeider door scholing en collectiviseren via o.a. CAO's en vakbonden
- strijden tegen de rol van kerk / religie in de samenleving
Als kiezer kun je het in meer of mindere mate eens zijn met deze uitgangspunten en op basis daarvan besluiten om op de PvdA te stemmen of niet. Natuurlijk moet een partij luisteren naar de achterban, maar het kan nooit de bedoeling zijn dat grondbeginselen en uitgangspunten overboord worden gezet omdat een groot deel van de achterban dat graag wenst. Dan moet je je echt afvragen waarom je in vredesnaam die achterban ooit hebt gekregen.
Zo ook de islamitische achterban van de PvdA: die staat op veel terreinen loodrecht tegenover de partijbeginselen. Niet alleen op het gebied van de strijd tegen de rol van religie in de samenleving, maar ook op het gebied van collectivisering en herverdeling van inkomen. De PvdA heeft deze groep kiezers willens en wetens binnengehengeld en stapt nu van z'n grondbeginselen af om hen te vriend te houden. Erger verraad aan je eigen principes bestaat niet in de Nederlandse politieke geschiedenis.
@mocroGS | 16-01-14 | 14:44
Je hebt gelijk, maar exact daarom vroeg ik me af waarom jouw moslimbroeders in Egypte zo graag mee willen kunnen doen aan verkiezingen.
Kun jij dat uitleggen?
Parsons | 16-01-14 | 14:49 |
Op dat moment was het enige manier om de dictatuur te verdrijven en moslims een stem te geven gebaseerd op islamitische waarden en normen. Echter heeft er een militaire coup plaatsgevonden waar het Westen geen afkeuring over het uitgesproken. Het is altijd roepen om eerlijke verkiezingen maar als Erdogan of de moslims broeders winnen moeten er nieuwe verkiezingen komen.
Vanochtend wetenschappelijk bewijs dat het belastinggeld van de NPO vooral gebruikt wordt om het PvdA-evangelie te prediken, nu wetenschappelijke onderbouwing dat de stemmenkoperij van de PvdA (óók met belastinggeld) zijn vruchten afwerpt.
Oh, en tussendoor nog even een PvdA-er die illegalen extra wil verwennen, om zo de loyaliteit van het toekomstige electoraat veilig te stellen.
Deze partij importeert kansarme immigranten die veel kinderen krijgen om zetels te winnen (demografische oorlogvoering), en gebruikt haar monopoliepositie in de media om dat te bedekken met de mantel der liefde. Maar op een dag zullen de immigranten in de meerderheid zijn, en kunnen zij beginnen met het omvormen van dit land conform hun primitieve, intolerante opvattingen.
En dan zullen onze kinderen ons vragen waarom we deze criminele organisatie niet hebben verboden toen het nog niet te laat was.
Zo, BAM!!!
Die mocroGS zal wel met zijn gare BMW op pad zijn om drugs te dealen.
Ik hoop het ooit nog mee te maken dat er een cordon sanitaire om de Partij van de Allochtonen wordt gelegd.
Een hekwerk mag ook.
Op MBO's met veel allochtone jongeren maken ze elkaar al wijs door op de PvdA te moeten blijven stemmen. Ook studeren er enorm veel Turkse jongeren voor baantjes in de politiek met stages bij lokale gemeentehuizen en kakken Marokkaanse jongeren maar wat aan. Maar zo lang ze op het MBO blijven studeren, blijven ze de volledige Stufi vergoeding krijgen, maakt niet uit hoe vaak ze zakken.
Je werkt eventjes op een MBO in Amsterdam... En leert gelijk heel veel van je 'medemensen'.
Parsons | 16-01-14 | 14:49
Ik denk om dezelfde reden dat de pvv meedoet aan de EU verkiezingen.
Van demense die een uitkering/salaris krijgen van de staat zou de stem bij verkiezingen maar voor een halve stem moeten gelden!
kunnen we de policor term "allochtoon" eens loslaten en gewoon weer "buitenlander" en/of "vreemdeling" gebruiken ? Na 60 jaar hier zijn het toch gewoon buitenlanders gebleven.
Gastarbeiders kun je het overigens niet noemen met de meerderheid die werkloos van de bedeling leeft.
@Jaap de aap6322 | 16-01-14 | 14:47
Voor scheiding van kerk en staat...
Bent u clown van beroep?
Parsons | 16-01-14 | 14:49 | + 0 -
Ik ben zo vrij te antwoorden: Zodat (als ze winnen) ze Sharia kunnen invoeren? Het is niet ondenkbaar dat dit ook het lot van NL gaat worden.. Infiltreren in het democratisch proces om zo diezelfde democratie om zeep te kunnen helpen. Goh, waar hebben we dat al eens eerder gezien?!
@mocroGS | 16-01-14 | 14:44
Je bedoelt dat een Moslim niet begrijpt wat democratie inhoudt, of een fatsoenlijke rechtsstaat opbouwen.
Vertel eens, wat is er positief aan Moslims, ik kan niets bedenken.
Moslims weten beter dan wie ook, dat bestuurders van islamitische organisaties vooral en uitsluitend zichzelf; hun eigen familie; of hun eigen stam bevoordelen.
Lang niet iedere moslim behoort tot de familie of stam van de persoon, waarin suffe Nederlanders denken een aanspreekpunt gevonden te hebben voor "de islam". 1 "Centraal aanspreekpunt", zeg maar, waar alle subsidie gestort kan worden zodat daar 1 grote gelukkige multiKul uit zal groeien, met dankbaarheid aan Nederland.
Nee, moslims weten dat de PvdA het beste loket is waar alles dat niets bijdraagt aan de Nederlandse samenleving daarvoor een beloning zal krijgen. Voor de belofte van een stem op de PvdA, waarvoor ze overigens ook nog een extra beloning ontvangen. En een taxi krijgen, als het regent. De taxi van hun neef, bijvoorbeeld - en zo is het oosterse cliëntelisme weer rond in de polder. Met een dikke vinger naar Nederland.
Op kosten van de benadeelde samenleving. Daarom: PvdA NEEN; PVV JA.
Niet vanwege de "oplossingen", de PvdA heeft zoveel hindermacht in de grote steden; de ambtenarij; het onderwijs; en de ambtenarij, dat "oplossingen" vrijwel gegarandeerd getorpedeerd zullen worden.
Wel gewoon uit welgemeend protest tegen deze maffia.
Geloofspartijen gewoon verbieden, bespaart een hoop gedoe. (En ja daar valt de PVDA dus ook onder zoals u in het filmpje mooi kut zien.)
@Parsons | 16-01-14 | 14:49
Om de subsidiestromen te rechtvaardigen en Obama en de EU even gerust te stellen, want 'democratisch' verkozen.
Het is geweldig dat het Egyptische volk inmiddels heeft gekozen voor een toekomst zonder deze 'veredelde mantelzorgers', om Bertus H. maar eens te parafraseren.
@Jaap de aap6322 | 16-01-14 | 14:47
"Het is misselijkmakend dat men hier denkt dat moslims geen vertegenwoordiging verdienen."
moehaha...
Ga eens bij de grote steden de lijst van subsidie-aanvragen opvragen. Er gaat een wereld voor je open om te zien hoeveel stichtingen/organisaties er zijn die moslims vertegenwoordigen.
@Maria.1 | 16-01-14 | 14:46
Gelukkig zijn er zat moslims te vinden die wel stemmen, dus toont mocrogs indirect mijn gelijk aan: interne verdeeldheid over het begrip 'moslim'zal elke islamitische partij slopen.
@ leesh01 | 16-01-14 | 14:27 |
Nieuwe islamitische partij Nida...
www.powned.tv/nieuws/politiek/2014/01/...
.
Laten we hopen dat de Nida wat zetels binnenhaalt, dan versplintert die islam/PvdA-symbiose misschien een beetje en kunnen we de officiële vertegenwoordigers van de nieuwbakken partij eens in een open debat ter verantwoording roepen voor de rijke bijdrage aan de samenleving door hun achterban.
@Desmoulins | 16-01-14 | 14:41
IederE
@mocroGS | 16-01-14 | 14:44
Je hebt gelijk, maar exact daarom vroeg ik me af waarom jouw moslimbroeders in Egypte zo graag mee willen kunnen doen aan verkiezingen.
Kun jij dat uitleggen?
Ik ben voor stemrecht alleen voor mensen met 1 paspoort; het Nederlandse.
@mocroGS | 16-01-14 | 14:44
Gelul.
Voor graties geld gaan veel moslims door de knieën, of hoe verklaar je anders waarom steeds meer moslims deze kant opkomen?
@Robertski. Dat zullen dan wel geen "waren" zijn.
Hoe kan een Moslim nou iemand met de naam Spekman vertrouwen?
Het kan ook zo zijn dat de PvdA gewoon beter is in public relations, actief de media opzoekt en daarom vaker op tv is.
Het is ook totaal niet vreemd dat de PvdA probeert moslims voor zich te winnen. Dit is wat een politieke partij hoort te doen. Onze vorm van democratie werkt alleen wanneer de partijen een achterban winnen en die vertegenwoordigen in het parlement.
Het is misselijkmakend dat men hier denkt dat moslims geen vertegenwoordiging verdienen. We leven niet in een apartheid staat waar bepaalde bevolkingsgroepen zich niet mogen mengen in het politiek debat.
Ik persoonlijk ben trots op onze moslim Nederlanders dat in plaats van een moslim partij op te richten zoals de christenen dat hebben gedaan ze stemmen op een partij die niet geloofsgericht is. Na al dat haten op de moslims stemmen ze op een linkse *proest* partij die voor de scheiding van kerk en staat is. Als dat geen applaus waar is dan weet ik het ook niet meer.
@mocroGS | 16-01-14 | 14:44
Beetje dom blaten wat ze bij de NPO verkondigen kunnen we wel aan u overlaten.
Waarom erkent een mohammedaan een democratisch stelsel niet?
U geeft dus eigenlijk aan dat mohammedanen zoals u streven naar een ander model, een model dat ze wel erkennen?
Vergeleken bij de PVDA was de NSB een goed willende Nederlandse politieke partij.
Iedereen die PVDA stemt is een verrader.
Klaar
@rara. Het antwoord van mocroGS 14;44 is toch gekomen. Ik was er al bang voor, maar wilde het nog even zeker weten. Ik geloof hem wel, immers erkent Enaid onze rechtsstaat ook niet en staat daarom niet op in de rechtbank.
"daarmee kopen ze de loyaliteit van die groepen." van uw geld dat is.
Een partij die haar achterban politieke invloed geeft, daar is niet zo veel mis mee. En de PvdA is (meer dan andere linkse partijen) vooral een club geworden van mensen die vooral komen halen, in plaats van iets bij komen dragen. In dat licht snap ik de voorkeur van bepaalde bevolkingsgroepen wel.
De rol van de PvdA is wat bedenkelijker. Moslims zijn het misschien niet altijd eens met de PvdA, maar andersom zou dat nog veel sterker het geval moeten zijn. Zou moeten zijn, ja, want je hoort ze er nooit over. Of de onderwerpen worden zorgvuldig herschreven om die groepen niet voor het hoofd te stoten. Vrouwenrechten bijvoorbeeld gaat vooral over het aantal dames in de boardroom, terwijl er op straat en in sommige huishoudens nog een wereld te winnen is.
@mocroGS | 16-01-14 | 14:36
nee, een moslim hanteert liever een zwaard, steen, bom of AK-47 om zijn statement duidelijk te maken in plaats van een potlood om zijn statement duidelijk te maken.
"De islamitische kiezer is het vaak helemaal niet eens met de Partij vd Arbeid. Wel op het herverdelingsvraagstuk en de economie."
Dat roepen de racistische, xenofobe, facistische, onverdraagzame onfatsoenlijke domme onderbuiktokkies in dit land al jaren. Fijn dat deze linksmeneer nu ook tot die conclusie komt.
Moslims = PvdA = Poep = Shit
Dit is dan ook de reden dat de PvdA kan doen wat ze willen.
Allochtoon Nederland (niet alleen moslims) stemt toch wel op ze. En dan heb je nog een deel van de blanke onderklasse. En dan heb je nog hoog opgeleide naïevelingen, zoals het DWDD publiek.
Ik vind de titel niet helemaal fair. De PvdA is er immers ook voor illegalen en die zijn heus niet allemaal Moslim. Een bijzonder pluriforme achterban dus.
@MocroGS. Een moslim stemt niet? Waarom niet?
Maria.1 | 16-01-14 | 14:41 | + 0 -
Hij bedoeld vast: Een moslim stem niet ALLEEN.
Je ziet ze dan ook vaker met meerdere tegelijk in het stemhokje staan ..
Wetenschappelijk bewijs: NPO = moslims. QED.
Tja, stemvee moet je dan ook goed voeden, want anders blijven ze lekker thuis/in de wei/in de woestijn...
@mocroGS | 16-01-14 | 14:36
Eentje die niet aan 'taqiyya' doet bedoelt u?
Onze democratie biedt juist zoveel kansen voor mohammedanen die heimelijk opteren voor een sharia heilstaat.
Een moslim erkent de democratie niet en zal dus nooit stemmen. Jullie daarentegen mogen je hoop vestigen op Geert Wilders en de PVV, de partij die het nog niet eens in een gedoogconstructie af kon maken.
Eagle_Eye | 16-01-14 | 14:33
Had ik uw laatste zin gelezen, was ik niet eens op u ingegaan. Gezien uw taalgebruik lijkt u me een rasechte tokkie. En daar heb ik nou een hekel aan.
Al eerder gemeld, direct censuskiesrecht invoeren.
Dat is eerlijker, degene die betaalt, bepaalt. Niet andersom zoals nu het geval is.
Bovendien is het op voorhand al compleet belachelijk dat asielzoekers die de Nederlandse taal niet eens machtig zijn, niets anders doen dan subsidiepotten leeg trekken stemrecht hebben in Nederland.
@Maria.1 | 16-01-14 | 14:41
Hij beweert slechts dat een moslim niet stemt. Ik denk dat hij zichzelf bedoelt.
Eagle_Eye | 16-01-14 | 14:33
De pvda staat net zo ver van socialisme af als de aarde van mars. Wat die partij bedrijft is opportunisme en cliëntelisme.
De enige twee socialistische partijen in het huidige stelsel zijn de pvv en de sp.
Logisch. Ieder Marokkaanse of Turkse familie heeft wel een broer, zus, oom, tante,(achter)neef of (achter)nicht
-schemergebied binnen die contreien maar dat terzijde, die de honneurs waarneemt voor de gemeenschap binnen de PvdA. Het blijft dé partij van en voor de mohammedanen en andere groepen die de slachtofferrol prefereren.
@MocroGS. Een moslim stemt niet? Waarom niet?
@ Godsammekraken | 16-01-14 | 14:32 | + 3 -
Exact, sluit mij er helemaal bij aan.
En het mooie is, ze hebben het helemaal aan zichzelf te danken dat ze straks afgeserveerd worden in de verkiezingen.
Nu de VVD nog.
was toch al lang bekent. partij van de arabieren[en stemvee]
@Avalon | 16-01-14 | 14:30
Een moslimpartij is kansloos omdat ze kapot zullen gaan aan de interne verdeeldheid tussen Sunni en Shia, en de verdeeldheid over elementaire zaken als de ware betekenis van het woord 'jihad'.
@mocroGS | 16-01-14 | 14:36
Heb jij dat onderzocht? Dat lijkt me sterk.
Met al die wetenschappelijke onderbouwing komt een rechtzaak tegen de PvdA een grote stap dichterbij.
De aanklacht: het veroorzaken van 100+ miljard euro schade aan de staat der Nederlanden door economisch wanbeleid, en het faciliteren van activiteiten door groeperingen met antidemocratische en ongrondwettelijke tendensen met verregaande polarisatie en schade tot gevolg.
@de Voorzittert | 16-01-14 | 14:28 |
Het volk jammer genoeg nog niet.
GS, haal die pauper van het scherm, hij irriteert me mateloos, of is dat de bedoeling?
"Omdat de Partij van de Arbeid ze echt politieke invloed geeft, daarmee kopen ze eigenlijk de loyaliteit van die groep."
En politieke invloed mag wat kosten, allemaal mogelijk gemaakt door de hardwerkende Nederlander die financieel uitgezogen wordt.
Moslims=PvdA=parasieten en het enige medicijn dat er helaas voorhanden is, is de PVV.
Ik scheer alles voor het gemak maar even over één kam.
Een moslim stemt niet. Met andere woorden fop onderzoek.
leesh01 | 16-01-14 | 14:27
.
mohammedaanse p.p komen en gaan vergelijkbaar de winnaar/es van een talentenjacht... veelal door corruptie incompetentie en machtswellust.
.
nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Mosl...
Democratisch de democratie om zeep helpen gaat het helemaal worden in 2014. Is het niet door de EU dan wel door de pvda. We hebben een politiek probleem.
Zou Diederik nu dan huilen van geluk?
De PvdA wordt zelfs als voorkeur partij ingefluisterd tijdens inburgeringscursussen en door familieleden. Het is namelijk de partij die het socialisme in stand houdt en daarmee de iets-voor-niets mentaliteit (uitkeringen, subsidies, toeslagen). Ik kreeg zelfs een keer te horen van een allochtone dame dat ik een racist was, omdat ik VVD had gestemd (overigens jaren geleden, de VVD kan van mij tegenwoordig de hartkanker krijgen, allemaal).
@Avalon | 16-01-14 | 14:30
En dan te bedenken dat het al zo`n 30 jaar geleden is dat we voor het laatst een enigzins fatsoenlijk kabinet hadden.
Dwz; een kabinet dat het land afbreken niet op de eerste plaats had staan.
De PvdA heeft decennialang stemvee geimporteerd met taxpoet. Dit verraad aan de eigen bevolking is gebeurd in de veronderstelling dat die toch nooit wat anders zouden gaan stemmen. Nu heeft zelfs de simpelste ziel die nauwelijks in staat is over de hoogte van zijn uitkering heen te kijken in de gaten hoe het zit. Ik hoop uit het diepst van mijn ziel op een ongenadige afstraffing.
@rara | 16-01-14 | 14:25
En hoe zou dat toch komen :P
In Loppersum (regio 9912) woonden op 1 januari 2010 280 mensen, waarvan 0 niet-westerse allochtonen (0%).
Toch een wonder dat Samson naar Groningen kwam.
Of we nu willen of niet: vandaag of morgen is het zover en komt er een grote islamitische partij in Nederland. Op zich al afschuwelijk, maar door de verdere versnippering zal het nóg lastiger worden een fatsoenlijk kabinet te vormen.
Politicologie is een wetenschap?
Proest!
Dit is me al een jaar of 20 heel erg duidelijk heur.
Dat er nog brave arbeiders op die partij stemmen verbaast me nog het meest.
Maar ja, we zijn hier in nederland nou eenmaal niet van die lichten..
Verander die A dan ook maar in een M. Hoeven we ook niet meer om de hete brei heen te draaien en verontwaardigd te zijn dat ze de oorspronkelijke achterban hebben verraden. Scheelt ook een hoop topics op GS.
Dan is het gewoon duidelijk.
En Moslims die in Groningen wonen?
Ik ben PvdA-moe.
We hebben toch helemaal geen wetenschappers in Nederland? Al helemaal niet in Amsterdam? Toch?
Moslims hebben nu eenmaal geen eigen partij als het CDA, Christen Unie or SGP.
Maar bij GS is dit natuurlijk reden genoeg om te mekkeren.
Politici houden niet zo van wetenschappelijk onderzoek, die doen liever gewoon waar ze zelf zin in hebben.
Het wachten is dat de voertaal Arabisch wordt en we blij mogen zijn met Nederlandse ondertiteling.
Open deur van het jaar 2014. En het is nog maar 16 januari.
Sociaaldemocratie is op papier mooi spul, de werkelijkheid is als altijd weerbarstig.
Nagel op de doodskist, dit...
Moslims stemmen niet op moslims. Alsof ze elkaar niet vertrouwen, zou je denken.
Alsof we het nodig hadden.
REAGEER OOK