Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Abdul-Jabbar van de Ven wil onze ruggen breken

breakingbacks.jpgDe als rooms-katholiek opgevoede, geboren Nederlander Jilles Lambertus Henricus van de Ven, tegenwoordig beter bekend als haatimam Abdul-Jabbar van de Ven (wiki), is definitief Nederlander-af. Meneer Van de Ven (de doodwenser van Geert Wilders die een klein feestje vierde toen Theo sneuvelde) windt zich ontzettend op over het Nederlandse oorlogje spelen in Mali. Het maakt hem ziek, zelfs, de 'stroom leugens' en 'neo-koloniale propaganda' uit Den Haag. Eerlijk is eerlijk. Wij zien ook geen heil in de symboolpolitieke bemoeienis van de Haagse eigenpijpers met een religieuze islamoorlog in een achterlijk zandbakland waarvan het wel en wee niemand in Nederland een flikker kan schelen. Maar we hopen wel dat Onze Jongen en Meisjes een paar hakbars voor de kokosnoot knallen. Nu we er toch zijn, is iedere dooie Jihadi winst. Nou, dat vindt Abu Barbaar van de Ven dus niet. Kwoot van zijn Offerfeestboek: "Nederlanders doelwit van jihadisten. Het moet niet gekker worden. Als ik naar Los Angeles vlieg en in rode kleren een Crip in elkaar sla, word ik ook het doelwit van de Crips. Maar als ik gewoon in mijn boerderij in Winschoten of Veendam was gebleven, was dat uiteraard nooit gebeurd. Ziek word ik van deze aanhoudende stroom leugens en neo-koloniale propaganda uit Den Haag. Het enige verschil met de middeleeuwen was dat ze toen in ieder geval gewoon zonder enige schaamte openlijk opriepen tot-, en deelnamen aan de kruistochten, terwijl ze dat tegenwoordig doen van achter een democratisch masker. Moge Allah hun ruggen breken." Krek. Die kan kan in het rijtje Theo - Greet - Onze Jongens. Waarvan akte akbar. Daarom in #KvdB ditmaal eens geen Maiwandoïde moslimgekkie, maar Commandant der Strijdkrachten b.d. Peter van Uhm om de Nederlandse Maligangers een hart onder de riem te steken. MALIVE!

Reaguursels

Inloggen

Hij moet een jonko roken.

Fort Reunion | 09-01-14 | 01:45

at een pot verwijt de ketel toch weer van die mohammedaan
SicSeb | 08-01-14 | 17:17
Nee want een moslim gelooft dat iedereen eigenlijk moslim is en de wereld al aan hun toebehoort:
islam101.com/dawah/newBorn.htm

Moonwarrior | 08-01-14 | 19:23

Van der Ven, in Trouw sprak hij zich ooit eens uit dat als hij moest kiezen tussen Nederland en kanker, dat hij kanker koos. Ook vondt hij dat er op Afghanistan indertijd na, geen echte moslimlanden waren. Dus een sharia-die-hard-purist.
Hij komt uit Helmond geloof ik en was een tijd betrokken bij de al Waqf al Islami stichting uit Eindhoven. Dat is een heel gezellige club die geld krijgen uit Saudi-Arabie"
www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen...
Overigens heeft Eindhoven een nogal extremistisch probleem, het Eindhovens Dagblad heeft een hele tijd een aantal dossiers er aan gewijd. Zo werden 2 Marokkaanse jongens die van de moskeet in Woensel kwamen doodgeschoten in India. Ze vielen een grenspatrouille aan van het Indiase leger. Ze werden door de Pakistanen gepakt toen ze de grens over wilden steken met Aghanistan om deel te nemen aan de jihad tegen de VS. Ook werd er op verzoek van de Belgische politie een islamitische terrorist gearresteerd die in Eindhoven verbleef en betrokken was op de aanslag op Masud (leider van de Noordelijke Alliantie in Afghanistan). Misschien een maatje van 2 van de 9/11 kapers (Atta en Al-Shehhi) en hulpje Al Motassadeq die in Duitsland veroordeelt is die dat ook deden bij de Al Fourqaan moskeet, dezelfde moskeet die ook door de AIVD al eerder gelikt werd aan jihadrecruitment. De Hamburgse Al Quds mosque moskeet (die bij meer extremisme betrokken zijn geweest en daarom door de overheid op slot gezet is) heeft goede banden met Eindhovense mosketen.
Van der Ven is een van de stinkende betrokken in dit hele gebeuren en dat hij aub gewoon snel even oprot want dit soort praat had hij 10 jaar geleden ook al!
Ow en voor de Geert Wilders krijgt geld van joden uit de VS huilers, maak je maar eens zorgen om wat Saudisch geld doet in Nederland en bedenk dat het een groot deel van de Marokkaanse mosketen betaald wordt met Saudisch geld...

Moonwarrior | 08-01-14 | 19:18

Ik hou niet van geweld, maar als hackbar van de ven een "ongelukje" zou krijgen, dan vind ik dat niet erg.

Rimpeldoos | 08-01-14 | 18:22

Nee, wij moeten zeker niet naar Mali gaan. Maar kolonisatie? De moslims zijn de grootste kolonisator in de geschiedenis van de mensheid. Wat een pot verwijt de ketel toch weer van die mohammedaan

SicSeb | 08-01-14 | 17:17

Ga naar Mali, Abdul. je moslim vriendjes helpen.

Dan zorgen wij wel dat je daar tegen een loodvergiftiging oploopt.

Bij de baard van de profeet!

Snippeschieter | 08-01-14 | 17:09

Moge god de rug Van de Ven breken...

Thoth | 08-01-14 | 14:14

Van de Ven is gewoon een domme islamitische windvaan met een hoop praatjes, de bak in en de sleutel weggooien!

lanexxx | 08-01-14 | 13:49

Man, man van Rossem. Let eens op je Nederlands... Je beweert dus dat Geert Wilders juichte toen Theo van Gogh vermoord werd.

whetherthouwouldbe | 08-01-14 | 12:52

Wellicht goed om een keer in Nederland een Black Opp uit te voeren, zo een waarbij je zegt waar is Abdul nou weer, gisteren liep ie hier nog....

1,2,tja,tja,tja | 08-01-14 | 11:03

De meeste mensen zullen weinig problemen hebben met de principes die aan de basis liggen van het christendom. Wel hebben velen terecht problemen met de uitleg en levenswijze van zich christen noemende mensen. Bij de islam is dat juist het omgekeerde. De basis principes van de islam zijn voor de meeste mensen onacceptabel. Gelukkig zijn er nog altijd veel, zich islamiet noemende, mensen die niet naar de principes willen en zullen leven. Jammer alleen dat die niet van zich laten horen. Angst?

Zephyr | 08-01-14 | 10:27

Slechte mensen die haatbaarden, alles wat die haatbaarden de keel doorhakt of wat dan ook roepen Allah hakkenbar. Maar doden in de naam van een ander dan ben je echt een huichelaar, als je iemand de strot doorhakt ben je flink als je dan je eigen naam schreeuw, dus een voorbeeld v/d Ven hakkenbar dan weet iedereen dat jou rug een keer moeten rechten. v/d Ven je bent een grote LUL, een overloper...zo ik heb gezegd Gerrit hakkenbarrrr

Gerrit1962 | 08-01-14 | 10:08

Nederland gaat alleen naar Mali vanwege het daar aanwezige Uranium in de bodem en om Francois Hollande een plezier te doen. Door de bezuinigingsdrang van de NL regering wordt er echter met een "Aldi uitrusting" gestreden omdat onze eigen Ten Cate kleding te duur zou zijn. We willen dus wel meedoen , maar het mag geen geld kosten.

Brulboei_61SB | 08-01-14 | 10:06

Kan iemand deze lul offeren, halal graag!

Frank Gruber | 08-01-14 | 08:53

Hoi Abdul, ik als vrouw ben zeer wraakzuchtig, ik heb een goed geheugen en vergiffenis kennen vrouwen niet. Fijne dag.

malin | 08-01-14 | 08:39

De islam is een vijandig koloniserende beweging die, in tegenstelling tot christenen, al eeuwen lang op kruistocht is en dat ook nog eeuwen gaat volhouden.

Nederland heeft niets te zoeken in Mali, dat land was al hondenvoer en nu de honden van de islam dat in handen hebben laten ze het nooit meer los. Het zou beter zijn als de laffe honden in Den Haag toegaven dat de honden van de islam ook al aan ons Nederland beginnen te vreten.

Jan Passant mk2 | 08-01-14 | 08:30

@appeltjesgroeneweide | 07-01-14 | 23:03
Vergeet de Hongaren niet, die eeuwenlang als schild van Europa de klappen hebben opgevangen.

Petrus de Rewa | 08-01-14 | 08:14

Wat mij betreft mogen ze langs de hele zuidelijke Sahara een Berlijnse muur bouwen om dat tuig in hun zandbak te houden. Langs de hele zuidgrens is het al eeuwenlang hommeles met onder het mom van het geloof plunderende moslimbendes. Vroeger was het volstrekt duidelijk dat het gewoon om overvallen en plundering ging, tegenwoordig gebeurt het uit naam van de maangod. Als we het dan toch over 'popaganda' (noem het gewoon leugens) hebben ....

Der Schnitzeljäger | 08-01-14 | 08:04

Die man spreekt mijn gedachten uit. Waarom zijn we godsnaam nog niet met kruistochten bezig? Ale moslims achter de zandbakgrens opgehoepeld. (Ja, die paar uitzonderingen mogen wmb blijven.)

roze_bril | 08-01-14 | 07:53

Wat opvalt is dat hij de vergelijking trekt met de middeleeuwen als het gaat over de 'propaganda uit den haag'. Uiteraard en totaal niet onverwacht trekt hij die vergelijking niet al voor de islam, terwijl juist de islam terug naar de middeleeuwen betekent.
.
Dit soort figuren vind ik nog erger dan geboren moslims. Die laatsten kunnen er niets aan doen, die weten niet beter. Deze kneus wel en had zelf na kunnen en mogen denken. Dat heeft hij niet gedaan en is, net als de rest, met de kudde mee gaan lopen. Nu ik dat zo terug lees, zal het waarschijnlijk geen gemis zijn dat hij nederlander af is.

Pikkestrijder | 08-01-14 | 07:49

Kruistochten? Gaan onze militairen daar heen om te bekeren dan? Het is heel simpel; als de moslims aldaar niet zo gewelddadig zouden zijn tegen de overige burgers, dan zou interventie helemaal niet nodig zijn.

Maria.1 | 08-01-14 | 07:06

Het treurige is dat ik het volledig met hem eens ben. Vanuit een totaal andere invalshoek dan wel, maar toch.

Renkum0317 | 08-01-14 | 06:58

Ik snap nooit precies waarom fundamentalisten altijd zo'n fijn groot podium krijgen met kromme vergelijkingen (het gezwatel over de Crips, hoewel hij Jihad-strijders blijkbaar zelf ook vergelijkt met een gewelddadige criminele organisatie) en meer Grote Woorden (neo-kolonialisme!) dan intelligentie.

Donkersloot | 08-01-14 | 06:50

@ distel | 08-01-14 | 05:20 |
Eensch, dat is duidelijk. Wbt Rotterdam..ik blijf toch bij mijn kleine maar zo mooie Haerlem als mug natuurlijk en niet te vergelijken met geen enkele stad. Maar mijn complimenten nog steeds aan de mainport (wij hebben dan weer Schiphol onder Haerlemmermeer) en natuurlijk moet ik Rotterdam roemen om één van de meest spraakmakende mens: Pim Fortuyn natuurlijk

Houtbar | 08-01-14 | 05:34

Houtbar | 08-01-14 | 03:27

Mijn roods liggen in de verreweg belangrijkste stad van Nederland. Rotterdam dus. Verder ben ik het met je eens.

distel | 08-01-14 | 05:20

Overigens ben ik de lulligste niet hoor. Die strafkampen van Lubbers vond ik toen al een prima voorzet. Dienstplicht was toen al afgeschaft dus plemp dat ineen; onder de 18 misdrijf plegen, geweaun naar Uncle Sam. Boven de 18, ga maar aan wegen en spoorlijnen werken. Doe je best, dan kom je eruit. Komt in de kribbe, blijf maar lekker dat werk doen.

Gaat dat nog niet goed en krijgt het "figuur" geen controle, dan is er een gevangenis en die is alleen..helemaal isoleercel met als enige afleiding speciaal geselecteerde boeken. Alles gelezen? Overhoring. Geslaagd? Punt verdiend, 10 min. Luchten.

Dat is lik op stuk beleid en hoeven er geen militairen op de straathoek te staan.

Houtbar | 08-01-14 | 05:16

Abdul J. Kwak heeft nogal last van iets dat je wel vaker ziet bij blanke bekeerlingen: het gevoel dat-'ie extra hard eraan moet trekken (huh huh) t.o.v. zijn geloofsgenoten die het geluk hadden om geboren zijn in de knusse gezelligheid die islam heet. Dat idee is overigens niet geheel bezijden de realiteit.
Verder is het een nobody. Leuk voor 'm dat hij via deze weg weer eens in het zoeklicht komt. De groupies verdringen elkaar vast weer, onderwijl struikelend over hun pinguïnpakken.

You-On-A-Gin | 08-01-14 | 05:04

@ INH.30CL | 08-01-14 | 04:17 |
Dat had ik al vrij vroeg in de gaten. Vandaar dat ik op vrij jonge leeftijd besloten heb om geen kinderen te nemen. Ook toen wist iedereen eigenlijk wel dat dit aardbolletje te weinig water heeft voor al het leven. Ik heb wel als een malle achter "stiefkinderen" aangerend tot ik dat wel eens mooi vond rond hun 28e.. veel te lang gepamperd. U kent, moeder de vrouw/ etc, etc.

Dus nee, geen kinderen. Aardbolletje moet er maar doorheen. Daarom schokkend, vind ik, dat er in China weer meer kinderen per gezin mogen worden geboren.

Ik weet het, ik ben een communist in de meeste ogen. Maar de mensen die denken dat kinderen en kinderen en alles goed en wel en roze bril...

Kijkk eens echt in die spiechel @ iedereen. En kijk dan nog eens naar jouw/jullie onschuldige kindje. Geboren zonder scrupules...

Bedenk je dan eens of je nu aan jezelf dacht of aan het kind wat ter wereld zou komen.

Maakt niet uit hoor, maar kom niet aan met "boehoe, de wereld is slecht voor mijn kind"

Yep, de wereld is slecht en ja, het wordt alleen maar slechter tenzij jij jou kinderen boven die van andere weet te plaatsen/houden.

Kudt hé, die wereld

Houtbar | 08-01-14 | 04:41

@Houtbar | 08-01-14 | 04:20
Ik sta op, elke dag en tot nu toe in gezondheid. Hoe lang *mag* dat nog duren denk jij? Een mening hebben was *ooit* goed, tegenwoordig heeft die mening geen betekenis meer en zal het uiteindelijk op daden moeten aankomen. Burgeroorlog? Oorlog is on his way, of je 't wil of niet!

Afijn, mocht de ochtendploeg hierover verder willen discussiëren wil ik graag nog een artikel meegeven,
www.islamofobie.nl/index.php/blog/meer...

INH.30CL | 08-01-14 | 04:38

@ INH.30CL | 08-01-14 | 03:57 |
Dat is niet mijn inzicht. Als mens/burger zou ik het liefst bepaalde delinquenten met pek en veren naar de grote markt brengen om gevierendeeld te worden.

Echter, vanuit mijn ooghoek als rechter kan dit nooit gebeuren. Een verslapping van de rechterlijke "macht" zal onherroepelijk tot willekeur leiden.

Dat zien we in Noord Afrika. Willekeur en stammen. Burgeroorlog.

Mijn mening is dat we niet eeuwen terug willen met ak's nu ipv hakbijlen vroeger.

Sta op en doe het beter dan onze politicie nu!

Al dat gelul over zwaar straffen terwijl kinderen met een iPad opgroeien.

Tsssk, met die mooie praatjes. En van een corrigerende tik krijgt een kind geen hersenletsel.

Houtbar | 08-01-14 | 04:20

@Houtbar | 08-01-14 | 04:04
Kerel, ik zeg; geniet er van. Over 50 jaar kunnen jouw kinderen/kleinkinderen dat niet meer. Denk daar maar eens over na.

INH.30CL | 08-01-14 | 04:17

@INH.30CL | 08-01-14 | 03:45 |
Maakt feitelijk toch geen ruk uit verder. Dat ik veel bier dronk is ook alweer 10 jaar terug. Goed en mooi eten met een gepaste wijn is wat ik zoveel mogelijk probeer te doen. Een gedeelte van mijn opleiding tot restaurantkok geeft mij dan ook steeds meer vreugd.

Houtbar | 08-01-14 | 04:04

@geomario | 08-01-14 | 04:00
Joh, hier weten wij het wel hoor! Plemp je tegel maar op Joop, benieuwd of ie er door komt.

INH.30CL | 08-01-14 | 04:03

Een goede vriendin van me komt van oorsprong uit Baluchistan in Pakistan, ze wil graag eens een goed gesprek beginnen met Van de Ven over wat onwetende Moslimgekken zoals hij kunnen veroorzaken. En voor diegene die niet weten waar ik het over heb, typ Pakistan maar eens in bij de reisadviesen van MINBUZA.

geomario | 08-01-14 | 04:00

@Houtbar | 08-01-14 | 03:53
Lik- op stuk beleid kan ook door burgers worden uitgevoerd hoor.
Scheelt een hoop in de kosten als men zich naar USA voorbeeld mag verdedigen.

INH.30CL | 08-01-14 | 03:57

Weet niet wat jullie allemaal wel niet willen maar ik wil geen leger in mijn stad als bewaking.

Lik- op stuk beleid kan ook door justitie worden uitgevoerd.
Krijgen ze nog respect ook ..

Wel graag investeren in agenten op straat. Eerst vooruitzichten stellen, dan recruteren,dan zeven en dan is die dikke test er wel af en zijn de minkukels allang afgevallen.. pfff

*oven, eten*

Houtbar | 08-01-14 | 03:53

@Houtbar | 08-01-14 | 03:38
Dat het sindsdien, 3Cl minder inhoud heeft maar inmiddels 30 procent meer accijns oplevert. Ik snap het ook niet helemaal.

INH.30CL | 08-01-14 | 03:45

@necrosis | 07-01-14 | 23:41
Abdul Jabbar de lafaard.

INH.30CL | 08-01-14 | 03:42

INH.30CL | 08-01-14 | 03:22 |
Offtopic, jaar of 15 geleden zwoor (mooi woord) ik dat een pijpje bier 33 cl betrof ipv 30 cl. Wat weet jij hiervan?

Houtbar | 08-01-14 | 03:38

@ INH.30CL | 08-01-14 | 03:22 |
Eehm, niks denk ik. Sorry

Mag ik u iets aanbieden?

Houtbar | 08-01-14 | 03:31

@ distel | 08-01-14 | 03:03 |
Verder ben ik het volledig met je eens dat zo een linkse troela gewean het beste flink hard door een negerpaal genomen dient te worden (waarschijnlijk ook waar ze op uit is) om van al die frustraties af te komen.

Waar is U in Haerlem getogen? als ik vragen mag?

Houtbar | 08-01-14 | 03:27

What the fuck is talmastraat houtbar? En wat heeft dat met allu hokbar slagersmes te maken.

INH.30CL | 08-01-14 | 03:22

@distel | 08-01-14 | 03:03 |
Talmastraat, lettelijk geboren en getogen mug.
Ik maak me druk om parasieten in het algemeen. Veel gezien, veel is verneukt .

Houtbar | 08-01-14 | 03:11

Pardon!

Verder lijkt die Van der Ven mij geen gevaar...
Schandpalen is voldoende.

Houtbar | 08-01-14 | 03:05

Houtbar | 08-01-14 | 02:51

He, Houtbar, in welke straat ben jij opgegroeid? En waarom maak je je druk om zo'n zelfingenomen kutwijf? Die moet gewoon wat vaker genomen worden door een Senegalese zeeman die uit koers is geraakt en per ongeluk in Holland aanmeert, toch?

distel | 08-01-14 | 03:03

Weet U? Het soort van moeder als boven gelinkt, wordt uw kind bedorven.!

En hiermede de maatschappij..

Ik ben op straat opgegroeid, internet was er niet. Een kogel was al heel wat.

Die mevrouw lult maar een eind weg met haar maakbare samenleving.
De Tering in onze maatschappij zijn dit soort verwende idioten

Verdomme!

Houtbar | 08-01-14 | 02:51

jaleuk | 08-01-14 | 02:24

Dat hebben we al geprobeerd, maar linksmensen zijn daar tegen en nette gristenen ook. Kansloos dus. En Brussel gaat dat nooit doorkrijgen en is tegen die tijd een provinciestad

distel | 08-01-14 | 02:48

Vuilnisman, mag deze geietenneuker er nog bij?

Spielmacher | 08-01-14 | 02:46

Ach, iedereen mist zijn moeder wel eens, daar hebben we best begrip voor.

Maar met deze moeder wordt het wel heel moeilijk om een kerel te worden;

nl.wikipedia.org/wiki/Karin_de_Groot

Ja, dat is die beschermde mensensoort..

Houtbar | 08-01-14 | 02:39

Neo kolonisatie is de enige manier om Afrika tot een welvarend en op de (hele) lange termijn self-supporting continent te maken. Het duurt alleen nog een aantal decennia tot de policor bende in Brussel dat doorheeft.

jaleuk | 08-01-14 | 02:24

Ommezwaai | 08-01-14 | 01:09

Vermoedelijk heb ik iets gemist. Ik krijg een rolberoerte bij het lezen of horen van de naam Knevel. Kennelijk gaat het hier om iets anders. Sorry daarvoor.

distel | 08-01-14 | 02:08

Ommezwaai | 08-01-14 | 01:09

Sorry, maar ik moet aan de pillen bij de naam Knevel. Gordon of Joling, kom er maar in.

distel | 08-01-14 | 01:34

Ommezwaai | 08-01-14 | 00:18

Goh, dat argument heb ik wel eens eerder gehoord. Oh ja, dat was op de kleuterschool.

Djengo123 | 08-01-14 | 01:33

distel | 08-01-14 | 01:04
Zoals die juwelier bij Evil Knevel zei, leger inzitten in eigen land.
Hebben we meer aan dan in een of ander kudtland de dievenmoord steken.

Ommezwaai | 08-01-14 | 01:09

Ommezwaai | 08-01-14 | 00:54

Volledig mee eens. Ze zijn gespecialiseerd in het verdelgen. In plaats van proberen vrede te stichten, vind ik dat we ze moeten voeden om er een schepje bovenop te doen. Kunnen onze Hollandse soldaten lekker thuis bij hun moeder of vriendinnetje zitten en zo moeilijk moet het toch niet zijn om ze nog wat tegen elkaar op te zetten. Ik ben geen specialist, maar dit moet een eitje zijn.

distel | 08-01-14 | 01:04

Schoorsteenveger | 08-01-14 | 00:49
En spannen een paar honderd Malinese negerTs een rechtszaak aan tegen de Nederlandse Staat.
Die we uiteindelijk wel weer verliezen.

Ommezwaai | 08-01-14 | 00:57

Abdul wilde zich graag nuttig maken in Syrië.
Maar nu de Syrische bevolking zich afkeert van het islamitisch ongedierte van isis en ander al-qaida afval, heeft hij zich bedacht, want hij is nog te jong voor de beloofde 72 maagden.
Te jong=te laf.
De godsdienstwaanzinnigen uit dit land zullen ook wel snel terugkeren nu ze niet meer ongestraft Syrische burgers kunnen afmaken.
Wat een misselijk makend volk, die zgn jihadisten.

Jan Dribbel | 08-01-14 | 00:54

tattooboer | 08-01-14 | 00:49 | + 1 -
Donders! Nice!!!!

ikdenkwat | 08-01-14 | 00:54

distel | 08-01-14 | 00:45
Binnen de haatbaarden, zijn er vele stromingen die afkomstig zijn van de lezers van de oh zo grote fabeltjeskrant.
Isma'ilisme (Zevener sjiieten), Jafari (sjiisme) (Twaalver sjiieten), Zaidieten (Vijver sjiieten), Alawieten, Alevieten en Druzen.
Bijna allemaal kunnen ze elkaars bloed wel zuipen.
Inderdaad, niet mee bemoeien. Zijn wespennesten waar zelfs de beste verdelgers zich niet eens aan wagen.

Ommezwaai | 08-01-14 | 00:54

@gutgutgut | 08-01-14 | 00:13
Pim (je weet wel de grootste Nederlander aller tijden) zou nu tegen u gezegd kunnen hebben, als links hem niet gefusilleerd zou hebben: *Mens ga eens koken*. Ook dat was overdrachtelijk bedoeld.

De moordenaar van hem komt volgende maand vrij.

reageerbuis | 08-01-14 | 00:53

Welles! Nietes! | 08-01-14 | 00:48 | + 0
Tatjana die 20 jaar geleden in haar stringetje voorovergebukt de wasmand leeghaalt!

ikdenkwat | 08-01-14 | 00:52

HaatAth3ist | 08-01-14 | 00:44 |
Over een tijdje snappen we ook weer een stuk beter wat we in Mali eigenlijk hadden moeten doen.

Schoorsteenveger | 08-01-14 | 00:49

Maak me maar weer wakker als de kruistocht onverhoopt vannacht al gaat beginnen,ik ga nu pitten truste en...(out!)

Welles! Nietes! | 08-01-14 | 00:48

Botte Hork | 08-01-14 | 00:46 | + 0 -
Dikke tetten!

ikdenkwat | 08-01-14 | 00:47

@gutgutgut | 08-01-14 | 00:42
Nee, bij feiten.

* nu echt pitten gaat *

- out -

Botte Hork | 08-01-14 | 00:46

Ja hoor, echt een religie van de vrede, de islam!

ranzige aap | 08-01-14 | 00:45

gutgutgut | 08-01-14 | 00:31

Zeg gutgutgut, je hebt gelijk dat de moslims een voorliefde hebben om elkaar af te slachten. Houden zo! Echter, als het zo uitkomt, kijken ze niet zo krap. Dat komt ook omdat ze eigenlijk niet weten wat een moslim nu daadwerkelijk inhoudt. En dat is logisch, want het houdt ook niets in. Maar zegt er een haatbaard, die toevallig de leiding heeft wat Amerikanen, Joden of Europeanen dood te schieten, gewoon omdat het kan, doen ze het ook. Maar het is verder geen achterlijke cultuur natuurlijk. Respect!

distel | 08-01-14 | 00:45

Het enige podium dat een reli-geschifte totaalmalloot als VD Ven überhaupt zou mogen krijgen is er één met een valluik en een schavot. Weg met zo'n gast....

Rémy Martin ® | 08-01-14 | 00:45

@gutgutgut | 08-01-14 | 00:42
Waar zie je mij schelden en policoren?
Hmm?

tattooboer | 08-01-14 | 00:44

@gutgutgut | 08-01-14 | 00:35
Tot nu toe zie ik jou veel zeggen en aan de andere kant ook weer niet. Wat zeg je nu eigenlijk?

INH.30CL | 08-01-14 | 00:44

gutgutgut | 08-01-14 | 00:41
Nog even uw Wikilink (nl.wikipedia.org/wiki/Mening.) vorm geven en we kunnen weer verder.

Ommezwaai | 08-01-14 | 00:44

@Botte Hork | 08-01-14 | 00:40
Fapse mijn waarde en tot de volgende ronde.

tattooboer | 08-01-14 | 00:44

Schoorsteenveger | 08-01-14 | 00:38 |
Ik weet alleen dat in Afghanistan alles zonodig democratisch moest worden. Als ze de Northern Star Alliance lekker de dictator hadden laten uithangen en stopte met alle warlords af te betalen was het beter afgelopen. Maarja, ik heb geen professional ofzo, dit is wat ik over de jaren heb meegekregen uit de docu's die ik heb gezien; behalve dat stuk van dictator, het lijkt me evident dat ze daar niks anders gewend zijn.

HaatAth3ist | 08-01-14 | 00:44

Waarom steeds " onze jongens " ?
Het zijn niet MIJN jongens. En ze hebben dit vak zelf gekozen.

Lief meiske | 08-01-14 | 00:43

Abdel-relilulkoekgek van de Ven. Graag uw paspoort inleveren en emigreren naar een land ver, ver hier vandaan.
Deze knakker is zijn Nederlandschap kwijt. Nu alleen nog op papier.
Wat een lutser.

Oktoberfest | 08-01-14 | 00:42

@Ommezwaai | 08-01-14 | 00:31
En toch zie ik nog liever 10 van die gasten(want die zijn te negeren als je wilt)dan zo'n misbaksel van een v.de Ven.

Welles! Nietes! | 08-01-14 | 00:42

Botte Hork | 08-01-14 | 00:40 |
Vooral als je geen argumenten hebt.
Dan blijft het bij schelden en policor.

gutgutgut | 08-01-14 | 00:42

reageerbuis | 08-01-14 | 00:34 |
Onzin is iets wat geen samenhang vertoont. Zoiets kan niet waar of onwaar zijn.
Het begrip "mening" is gedefiniëerd op nl.wikipedia.org/wiki/Mening.
Een debat is alleen mogelijk als de mening ook onderbouwend wordt met argumenten en feiten. Omdat ik voorstander ben van debat vraag ik om onderbouwing, tenzij de uiting onzin is.

gutgutgut | 08-01-14 | 00:41

Botte Hork | 08-01-14 | 00:40
Rukken, da's een strak plan!
Truste...

Ommezwaai | 08-01-14 | 00:41

@tattooboer | 08-01-14 | 00:33
Negeren is het beste. Ik heb nu wel gezien dat met dit figuur in debat gaan verspilde moeite is. Zijn we morgen nog bezig. Oppervlakkig of troll, wat boeit het ook.

Ik ga rukken en pitten. Succes aan de nachtploeg. Truste.

Botte Hork | 08-01-14 | 00:40

@distel | 08-01-14 | 00:16
Eens....afschaffen! En ja ik heb kind(eren).

INH.30CL | 08-01-14 | 00:40

Terwijl het Westen de andere kant opkeek heeft de islam half Afrika veroverd.

Lewis Lewinsky | 08-01-14 | 00:39

Kuttekuttekut | 08-01-14 | 00:35 | + 0 -
Okey verkeerd begrepen dan... Als jij de vorm van discussieren normaal vindt prima. Nuzelf druk je reaguurders in een hoek met stempel. Discussies beslechten met het zwaard van Allah is gewoon niet gepast.

ikdenkwat | 08-01-14 | 00:39

Ach en eigenlijk misbruikt jabbah de moslims en de islam ook maar om zijn eigen persoonlijke frustraties en nederlanderhaat in hun naam tot uitvoering te brengen, zogenaamd voor een heilig doel. Moslims zousen dit niet moeten pikken, ze zouden hem zn rug moeten breken !

RegseHippie | 08-01-14 | 00:39

gutgutgut | 08-01-14 | 00:35
U bent toch bekend met het motto van GS mag ik hopen?

Tendentieus, ONGEFUNDEERD & nodeloos kwetsend

Ommezwaai | 08-01-14 | 00:38

HaatAth3ist | 08-01-14 | 00:24 |
Is in Afghanistan allemaal geprobeerd. Toen onze jongens en meisjes daarheen weren gestuurd werd ons wijsgemaakt dat het om opbouwende missies ging. Bleek allemaal anders te liggen.
Wat ik niet snap is dat we nu in Mali zouden moeten gaan bewijzen dat we van onze fouten geleerd hebben. Dat is geen optimisme maar naïeve blindheid. Bewijs het eerst maar eens in Afghanistan denk ik dan. Daar hebben we het met z'n allen, met onze grote mond, opgegeven. Nu gaan we het 'eventjes' in Mali regelen? En als het daar ook weer niet lukt? Gaan we daar dan ook weer met de staart tussen de benen weg, op zoek naar een ander slagveld?

Schoorsteenveger | 08-01-14 | 00:38

@gutgutgut | 08-01-14 | 00:35
En wie heeft jou tot debatleider benoemd?

Lewis Lewinsky | 08-01-14 | 00:37

@gutgutgut | 08-01-14 | 00:35
Met smacht wachtend op een debat over het afbreken van de rechten van de vrouw.

tattooboer | 08-01-14 | 00:37

ikdenkwat | 08-01-14 | 00:30 |
Ik zoek geen nuance. Dat zou ook vreemd zijn op geenstijl.nl.
Als ik kletskoek lees meld ik dat aan de verantwoordelijke. Als iemand controleerbare uitspraken doet vraag ik om onderbouwing.
Twee voorwaarden voor een debat. 1) geen kletskoek. 2) hard maken wat je zegt.

gutgutgut | 08-01-14 | 00:35

Ben je nu ook al een trol als je een andere mening hebt?
Is dat de nieuwe policor ?
gutgutgut | 08-01-14 | 00:17

@Botte Hork | 08-01-14 | 00:20 |
Je hebt wel een punt maar ik vind dat de onzin die sommigen hier verspreiden bij de bron moet worden aangepakt. Zodoende.
gutgutgut | 08-01-14 | 00:22

Wat vindt u onzin? En wat verstaat u onder een mening?

Zoals ik uw tegels lees heeft u een mening en is de rest onzin. U bent in mijn optiek een gevalletje joop.nl.

reageerbuis | 08-01-14 | 00:34

@gutgutgut | 08-01-14 | 00:26
Knap dat je ingaat op de nieuwe feiten ( voor jou).
Of ben je werkelijk zo oppervlakkig?

tattooboer | 08-01-14 | 00:33

Zodra meneer van de Ven zich aldaar aansluit bij een groepje strijders wordt hij de boybitch van de leider en zal hij jankend om anushechtingen smeken aan de poort van de Nederlandse compound.

Smaalpapil | 08-01-14 | 00:33

@gutgutgut | 08-01-14 | 00:24
Nee hoor.
Mensen wakker maken met realisme, dat is het werk.
De logica aanspreken, de ratio.
Kinderen openhartig opvoeden op on-religieuze scholen.
Reduceren is geen moord, mag geen brute akte zijn. Die brute wering kan alleen een moordlustige van mij en anderen verwachten. Onze cultuur is verdraagzaam en dat zal de nuance op de scholen zijn.
Het gedrocht in mensen kan aangewakkerd worden desal-niettemin, maar de heersende tendens is vredig van aard.
Iets waar de andere "cultuur" geen pap van heeft gegeten maar weldra mee gelepeld word!

tattooboer | 08-01-14 | 00:32

Welles! Nietes! | 08-01-14 | 00:27
Zou kunnen.
Alhoewel het ook gewoon Bakito zou kunnen zijn.
Sinds zijn ban, zijn we hier wel lekker verschoond van zijn verbale diarree.

Ommezwaai | 08-01-14 | 00:31

distel | 08-01-14 | 00:26 |
Vergeet niet dat de meeste moslims niet afslachten, maar zelf worden afgeslacht. Door moslimextremisten. Irak, Syrië, Pakistan. De slachtoffers zijn meestal zelf ook moslims. Dus ja, die slachting moet stoppen. Daarom sturen wij militairen naar Mali.

gutgutgut | 08-01-14 | 00:31

'Het enige verschil met de middeleeuwen was dat ze toen in ieder geval gewoon zonder enige schaamte openlijk opriepen tot-, en deelnamen aan de kruistochten, terwijl ze dat tegenwoordig doen van achter een democratisch masker.'

Welk masker heeft die snikkel het nou eigenlijk over? Democratie is een afleidingsmanoeuvre voor de werkelijke christelijke zendingsdrift? Hij zit zo in zijn waanidee van de oppergod dat alles dat niet gediend is van zijn heilige oorlog niets anders kan zijn dan een ander geloof in god. Het is complete wartaal

Bruno Alaska | 08-01-14 | 00:31

gutgutgut | 07-01-14 | 23:31 | + -2 -
Ik snap dat je nuance zoekt, dat siert je. In het verleden is van de ven negatief in het nieuws geweest met name iemand de kanker wensen. Nu ruggen breken. Nee enige sympathie voor dit persoon kan ik niet opbrengen zijn discussies eindigen in dood en verderf.

ikdenkwat | 08-01-14 | 00:30

@gutgutgut | 08-01-14 | 00:22
Luister nou even en onthou: Islam = haat, achteruitgang, middeleeuwen, barbaars, pedofiel, onderdrukking, vrouwen en homo steniging /van flatgebouw afpleuren, kindersoldaten, analfabeten, leugens, hypocrisie, laf, bomgordels. primitief, en vooral heel erg onwenselijk.
Snappie?

Botte Hork | 08-01-14 | 00:30

Dat van gewoon op de boerderij blijven en dat er dan niets gebeurt, is domweg niet waar, Van de Ven. Het is een leugen.

*Twee mannen hebben vrijdagmiddag een boerderij in het buitengebied van Aalten overvallen. De bewoner, een 58-jarige man, werd door het tweetal mishandeld en bedreigd met een vuurwapen*.

*Beide daders hebben een getinte huidskleur. Ze spraken goed Nederlands, maar ook een buitenlandse taal*.
Kennissen van je, Van de Ven?
www.omroepgelderland.nl/web/nieuws-1/7...

Lewis Lewinsky | 08-01-14 | 00:29

@Ommezwaai | 08-01-14 | 00:23
Supermattie??zou dat die gast zijn zonder schoenen en dezelfde baard als die nep moslim waarvan ik weiger om die mafkees bij z'n aangenomen naam te noemen?

Welles! Nietes! | 08-01-14 | 00:27

tattooboer | 08-01-14 | 00:19 |
Ook met een hoofdletter blijft het wartaal.

gutgutgut | 08-01-14 | 00:26

gutgutgut | 08-01-14 | 00:21

Vergeet niet dat de meesten zijn gestopt, behalve de moslims.

distel | 08-01-14 | 00:26

gutgutgut | 08-01-14 | 00:21 | + 0 -

Je hebt gelijk, er had moeten staan La Reconquista.

DANNY3960 | 08-01-14 | 00:26

tattooboer | 08-01-14 | 00:22 |
Jij stelde anders voor het aantal moslims in elk land te reduceren tot maximaal 25%. Om dat te bereiken zul je meer moeten doen dan je kleine zusje met een bomgordel de straat opsturen. En dan ben je erger dan zelfs de taliban.

gutgutgut | 08-01-14 | 00:24

Schoorsteenveger | 08-01-14 | 00:21 |
Ik zat meer aan iets zinnigs te denken waardoor je een zelf voorzienende staat zou kunnen opbouwen die niet vertrouwt op ontwikkelingshulp of andere peop. Agrariërs, voor het hele eten en gewassen verbouwen gebeuren. Ingenieurs om wat infrastructuur en degelijke huizing op te zetten; dat soort contreien zeg maar.

HaatAth3ist | 08-01-14 | 00:24

Welles! Nietes! | 08-01-14 | 00:20 |
Ah, dan is dat duidelijk.
Hopelijk samen met Bakito en Supermattie in één hok?
Dat belooft een spektakel te worden!

Ommezwaai | 08-01-14 | 00:23

Botte Hork | 08-01-14 | 00:20 |
Je hebt wel een punt maar ik vind dat de onzin die sommigen hier verspreiden bij de bron moet worden aangepakt. Zodoende.

gutgutgut | 08-01-14 | 00:22

@gutgutgut | 08-01-14 | 00:14
Erger dan 8 jaar oude meisjes met bomgordels de menigte moordend in te sturen zal ons niet lukken, dat zit niet in ons DNA, ons moraal hebben en houden. Vandaar.

tattooboer | 08-01-14 | 00:22

HaatAth3ist | 08-01-14 | 00:17 |
Zinnige opleiding? Tot playmobil-politie?

Schoorsteenveger | 08-01-14 | 00:21

-weggejorist-

rukkieduck | 08-01-14 | 00:21

DANNY3960 | 08-01-14 | 00:18 |
Je vergeet te vermelden dat zij behalve de moslims ook de joden en de protestanten en de atheïsten verdelgden of verjoegen. En de indianen afslachtten.
Zo leuk waren die conquistadores nu ook weer niet.

gutgutgut | 08-01-14 | 00:21

dlseth_ | 08-01-14 | 00:06 |
Zouden ze dan nog steeds elk jaar terug keren om er rondjes omheen te lopen? Dan wordt de kudde namelijk aardig uitgedund.

HaatAth3ist | 08-01-14 | 00:20

@gutgutgut | 08-01-14 | 00:13
Een plus een is twee.

tattooboer | 08-01-14 | 00:20

@gutgutgut | 08-01-14 | 00:17
Mens, ga toch op joop.nl zitten zaniken.

Botte Hork | 08-01-14 | 00:20

@Ommezwaai | 08-01-14 | 00:12
Ik vermoed dat Kaas in Utopia zit tot volgend jaar,want ik zag volgens mij z'n badkuip daar staan.;)
Zo'n badkuip waar die namaak moslim eens een keer zou moeten soppen om z'n gore baard te reinigen van luis.

Welles! Nietes! | 08-01-14 | 00:20

Een volk dat voor tirannen zwicht
Allen, die hier tesamen zijn,
de levenden, de doden,
de handbreed, die ons scheidt, is klein,
wij zijn tesamen ontboden voor het gericht ...

Gedenk de liefste, die hier ligt,
de broeder, vrind of vader,
maar gun Uw ogen wijder zicht,
aanzie het land en alle mens tegader,
hoor dit bericht:

Wij staan tesaam voor het gericht
voor goed of kwaad te kiezen,
een volk dat voor tirannen zwicht,
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

Brandend Zand | 08-01-14 | 00:19

@gutgutgut | 07-01-14 | 23:59
www.verwey-jonker.nl/doc/vitaliteit/D2...
Eerste zin in het voorwoord: Eergerelateerd geweld tegen vouwen neemt toe. U en ik weten waardoor. tenminste, van u weet ik dat niet zeker maar de feiten liegen er niet om!
Het onderwijs word jaar om jaar naar beneden bijgesteld om de minder bedeelden tegemoet te komen, U en ik weten wie die minder bedeelden zijn, ik weet dat, hij weet dat maar van U ben ik niet zo zeker.
De laatste zin behoeft een hoofdletter, dank voor uw opmerkzaamheid.

tattooboer | 08-01-14 | 00:19

Djengo123 | 08-01-14 | 00:16
Van DE Ven begon....

Ommezwaai | 08-01-14 | 00:18

Kruistochten? Ik denk eerder aan de Conquistadores die de haatbaarden Zuid Europa uitschopten.

DANNY3960 | 08-01-14 | 00:18

necrosis | 07-01-14 | 23:50 |
Point taken, echter geloof ik dat de Russen ook in hun beleid faalden. Harde lijn EN een zinnige opleiding aan de volgende generatie geven (anders dan het demonteren van Kalasjnikovs en IED cursussen).

HaatAth3ist | 08-01-14 | 00:17

Botte Hork | 08-01-14 | 00:06 |
Ben je nu ook al een trol als je een andere mening hebt?
Is dat de nieuwe policor ?

gutgutgut | 08-01-14 | 00:17

INH.30CL | 08-01-14 | 00:08

Als interim voor sociale zaken voor diverse gemeenten in Nederland, weet ik ongeveer hoeveel kinderbijslag naar niet en wel bestaande kinderen gaat. Okay, minder dan een jaar of tien geleden, maar tenenkrommend. Een heel simpele vraag, al vaker gesteld. Waarom schaffen wij dat niet af. En wie heeft er twijfel over hoe de meerderheid van de Nederlandse bevolking daar over denkt.

distel | 08-01-14 | 00:16

Ehhh...dus GeenStijl mag wel hopen dat er hakbars voor hun kokosnoot geknald worden, maar van der Ven mag niet hopen dat Allah hun ruggen moge breken? Los van aan wiens kant je staat is dit meten met twee maten.

Djengo123 | 08-01-14 | 00:16

Kunnen we Jabba de Hut niet meenemen naar Mali, als menselijk schild? Als-ie 't niet overleeft heeft De Meest Barmhartige vast nog wel ergens een maagd van 72 voor hem rondslingeren...

Djong | 08-01-14 | 00:15

Robertski | 08-01-14 | 00:03
Alleen dat laatste werd -jammer genoeg- snel in de kiem gesmoord...
Het is en blijft staats-tv.

Ommezwaai | 08-01-14 | 00:15

tattooboer | 08-01-14 | 00:12 |
En erger worden dan wat je wilt bestrijden?
Dat schiet ook niet op.

gutgutgut | 08-01-14 | 00:14

reageerbuis | 08-01-14 | 00:03 |
Ik heb in elk geval op school geen kookles gehad.
"Gehakt" was overdrachtelijk. Mooi woord.
Van een zin kan pas gehakt gemaakt worden als die een een samenhangende gedachte bevat.

gutgutgut | 08-01-14 | 00:13

@gutgutgut | 07-01-14 | 23:51
Vuur met vuur bestrijden.

tattooboer | 08-01-14 | 00:12

Kaas, Bakito en Supermatthijs... Waar zijn ze gebleven?

Ommezwaai | 08-01-14 | 00:12

Leeft dat stuk cultuurverrader dan nog?Dacht dat ie allang een mooie Syrische tuin op z'n buik had. jammer.

Welles! Nietes! | 08-01-14 | 00:09

@Botte Hork | 08-01-14 | 00:06
Hallo ik mis die troll best wel hoor. Deze is iets stommer dat dan wel weer.

reageerbuis | 08-01-14 | 00:08

@wakkere_nederlander | 08-01-14 | 00:00
Doe gelijk de cijfers van waar de meeste kinderbijslag naar toe gaat er even bij. Cijfers en statistieken van de Nederlandse staat afkomstig wantrouw ik bij voorbaat overigens.

INH.30CL | 08-01-14 | 00:08

veT naar boven schopt.

Ommezwaai | 08-01-14 | 00:07

@reageerbuis | 08-01-14 | 00:03
Don't feed the troll!

Botte Hork | 08-01-14 | 00:06

Waarom niet gewoon 5 keer per dag binnen en naar je werk gaan als burger. Iedere keer weer de negatieve publiciteit opzoeken.

Kaan78 | 08-01-14 | 00:06

wakkere_nederlander | 08-01-14 | 00:00 |
Omdat uitkijk.net niet deugt.

gutgutgut | 08-01-14 | 00:06

Waarom een kruistocht als je met een enkele ICBM met een MIRV kop gewoon geheel Medina en Mekka van de kaart kan vegen?

Hebben ze geen kompas meer nodig; gewoon richting die grote paddenstoelwolken bidden.

dlseth_ | 08-01-14 | 00:06

der maupmeister | 07-01-14 | 23:58
Waar kan ik mij inschrijven?
*Maliënkolder en zwaard uit het ver haalt*

Ommezwaai | 08-01-14 | 00:05

Die kruistocht zal er komen, gewoon omdat het niet anders kan. Er is alleen één groot verschil, we hoeven niet naar een of ander Heilig Land te trekken, met achterlating van vrouw en kinderen, we wonen op het slagveld. In onze eigen straten zullen ruggen gebroken worden.

Schoorsteenveger | 08-01-14 | 00:05

@gutgutgut | 07-01-14 | 23:59
De laatste zin moet je nog eens overdoen, want daar is geen gehakt van te maken.
gutgutgut | 07-01-14 | 23:59 |

Wat voor onderwijs heeft u genoten?

Les 1. Van alles kan je gehakt maken. Dat weten ze zelf in de meest achterlijke islamstaten. #sukkel

reageerbuis | 08-01-14 | 00:03

''Wij hebben de waarde en normen uitgevonden. Als we de mensen in Mali laten zien dat we betrokken zijn, dan komt alles wel goed. En daarom zou het fijn zijn als de Nederlanders het leger steunen in deze missie.''

en

''De blanke zijn verhuist naar Almere en daar voor in de plaats zijn veel euh.. buitenlanders komen wonen. Dan wil je wel dingen samen doen maar dan loop je toch tegen problemen aan. Zoals taal bijvoorbeeld..''

Mensen met visie op m'n televisie.

Robertski | 08-01-14 | 00:03

Ja want moslims worden altijd aangevallen je weet tog. Dat is ook steevast het excuus voor moslim-geweld. 9/11 was tegen de US-bases in SA, daarna was alle terreur vanwege Irak en Afghanistan. Waarom Mohammed destijds zo tekeer ging weet geen hond, maar toen werden ongelovigen en joden ook massaal over de kling gejaagd. Er is altijd wel een goede reden om iemands hoofd af te zagen onder orgastisch allahu-akbar geroep.

PrinsesStoepje | 08-01-14 | 00:02

gutgutgut | 07-01-14 | 23:35
Ooit eens een docu van die eikel gezien..
Zat dag en nacht in die sprookjesboeken te neuzen en deed verder geen klote. U dacht dat hij van de wind leeft?

Ommezwaai | 08-01-14 | 00:02

reageerbuis | 07-01-14 | 23:55 |
Dank je voor het compliment.

gutgutgut | 08-01-14 | 00:01

@INH.30CL | 07-01-14 | 23:53
Dank je.
Nee DAT maakt me juist niet bang!
Dat zijn zo ongeveer de prognoses zoals je zou verwachten.
Wat me bang maakt is het gevoel in slaap gesust te worden door valse cijfers/berichtgeving.
Waarom zijn de cijfers op wiki & het CBS zo verschillend van de cijfers van bijvoorbeeld uitkijk.net?
www.uitkijk.net/islam.php?subaction=sh...

wakkere_nederlander | 08-01-14 | 00:00

"moge Allah hun ruggen breken" - Kijk aan, de eerste moslim ter wereld die welhaast ejaculerend zijn geweldfantasie aan het papier toevertrouwd.
Mag ik de islam een dood en dood zieke, enge, moreel verwrongen, leugenachtige, mensonterende, kinderachtige en onderontwikkelde godsdienst óóit noemen? Serieus, van teddybeer-fatwa tot al dat geheul met afgehakte hoofden en lijken. Mijn geduldmeter slaat uit in de min, weg met die ellendige middeleeuwse martelkamasutra!

DaughtersofLot | 08-01-14 | 00:00

tattooboer | 07-01-14 | 23:49 |
Ik weet niet of dat allemaal waar is. Ik ben sceptisch. Kom met gegevens dat vrouwenvervolging toeneemt. Als de ongeletterdheid toeneemt ligt dat aan het onderwijs, niet aan de middeleeuwen die zouden terugkomen.
De laatste zin moet je nog eens overdoen, want daar is geen gehakt van te maken.

gutgutgut | 07-01-14 | 23:59

Een kruistocht is lang niet zo`n slecht idee, overal ter wereld waar het percentage moslims te hoog is - Boven een procent of 25 denk ik- breekt de pleuris uit. Dus die percentages iets omlaag brengen kan een hele mooie oplossing zijn.

der maupmeister | 07-01-14 | 23:58

Citaatje uit de beschaamhaarde mond van deze Al-Jabba:
"Het enige verschil met de middeleeuwen was dat ze toen in ieder geval gewoon zonder enige schaamte openlijk opriepen tot, en deelnamen aan de kruistochten, terwijl ze dat tegenwoordig doen van achter een democratisch masker. Moge Allah hun ruggen breken."

Al-Slabber kan gerust zijn: Waarschijnlijk eerder dan hij & ik durven denken, zal in heel Europa openlijk en zonder enige schaamte de oproep klinken om dit Avondland van het giftige virus van de islam te ontdoen. Alleen, het zal geen 'kruistocht' meer heten, maar anders. Want met z'n allen kritiekloos achter een kruis aanhobbelen, daar zijn we hier in Europa zo langzamerhand overheen gegroeid.

Die oproep zal zonder schaamte worden gedaan. Want waarom zou je je moeten schamen voor het bestrijden van een vorm van fascisme die tien keer erger dan dat van de nazi's?

Waarom zou je je moeten schamen voor het uitbannen van een onbeschaafde, primitieve macho-ideologie die haat en geweld predikt, die zich ongevraagd en brutaal, dag in dag uit opdringt aan beschaafde en goedwillende burgers die geen boodschap hebben aan pathetisch gebral vanuit de woestijnen van het Midden-Oosten?

Waarom zou je je moeten schamen voor een strijd die een einde maakt aan discriminatie van en geweld tegen homo's, vrouwen, joden en ongelovigen? Die een einde maakt aan dwingelandij, verstikkende groepsdruk, obscurantisme en primitief bijgeloof?

Al-Jammer Van de Ven kan gerust zijn: de door hem zo gewenste 'openlijke oproep zonder schaamte' om eindelijk op te staan tegen het gedram, het gezeik, het getraineer, het geïntimideer, de terreur en het schaamteloze gediscrimineer van de totalitaire doctrine die zich 'islam' noemt, zal eerder komen dan hem lief is.
Daarvan ben ik overtuigd.

Nederland is het zat.
Heel Europa is het zat.
Iedereen met een gezond verstand in de beschaafde wereld is het zat.

Dus, meneer Al-Belabber van de Ven, strijk uw muffe soepjurk in de plooi, ontluis nog een keer uw vlasbaard, stap in uw zweterige sandalen, tief op naar de zandbakken van het Midden-Oosten en bouw daar lekker verder aan de zandkastelen van uw middeleeuwse fascisme-variant.

Peter Emile | 07-01-14 | 23:56

Wow, de middeleeuwen, zo'n 1000 jaar geleden.
-
abdul van der ven de nieuwe mussert!
-
RK opgevoed, tsja...say no more.
-
met dank aan de pvda
-
Wat een land is dit geworden.

Brandend Zand | 07-01-14 | 23:56

"Jihadisten" zijn de huidige kruisvaarders (die bijvoorbeeld vanuit Nederland en België naar Syrië gaan) en sommige Afrikanen zijn de nieuwe kolonisten, zie de protesten in Israël nu, Lampedusa, enz. enz. Waar die Van de Ven het over heeft weet ik dus niet.

Giskard Reventlov | 07-01-14 | 23:55

@gutgutgut | 07-01-14 | 23:48
Mooi woord hé... *puberaal*

reageerbuis | 07-01-14 | 23:55

bertje heeft eerst 100 miljoen belastinggeld weggegeven en vervolgens het baantje gekregen. nu mogen we voor een paar miljard deelnemen aan een oorlogje, en krijgen we minimaal 100.000 (is twee zetels) malinezen naar nederland die een beroep kunnen doen op de sociale zekerheid. met dank aan de pvda, de neo-nsb van de 20ste en 21ste eeuw.

minimá-armezusvan.. | 07-01-14 | 23:52

@gutgutgut | 07-01-14 | 23:49
Ik stem niet op Wilders heur... ik stem op Fleur.

reageerbuis | 07-01-14 | 23:51

der maupmeister | 07-01-14 | 23:44 |
Jij ziet massamoord als een optie?
Gevalletje voor de AIVD.

gutgutgut | 07-01-14 | 23:51

@HaatAth3ist | 07-01-14 | 23:45
We hadden nooit naar Afghanistan moeten gaan, in de eerste plaats!
De Russen, die geen last hadden van slappe mandaten, konden er niet eens winnen!

necrosis | 07-01-14 | 23:50

@gutgutgut | 07-01-14 | 23:31
De middeleeuwen hebben alleen maar pauze genomen blijkbaar. Vrouwenvervolging en minderwaardiging neemt weer toe en ongeletterdheid groeit, en de maatstaaf voor de achteruitgang is natuurlijk de intolerantie naar atheïsten toe. vandaar maakt het onderbouwen van Cuyahoga geenszins effectieve redenatie omdat het evident is.

tattooboer | 07-01-14 | 23:49

reageerbuis | 07-01-14 | 23:46 |
Waarom ?

gutgutgut | 07-01-14 | 23:49

Correctie:
Op puberaal nivo.

gutgutgut | 07-01-14 | 23:48

necrosis | 07-01-14 | 23:39 |
"Ken jij iemand die hem een baan aan zou bieden?"
Nee maar dat doet er niet toe. Misschien krijgt hij zijn geld uit Qatar, of van aanhangers.
Of heeft jhij een wasserette voor mannenjurken en baarden.
Punt is, er wordt gezegd dat Nederland hem subsidieert. Dat mag zo zijn, maar ik wil wel bewijs. Anders blijft de discussie hier op puberaal steken.

gutgutgut | 07-01-14 | 23:48

Mensen , Ab heb 't gezeg , Winschoten en Veendam blijft verschoond van de islam , verhuizeuh !

nemeton | 07-01-14 | 23:47

Stem Fleur. Nummer twee van de pvv.

reageerbuis | 07-01-14 | 23:46

Schoorsteenveger | 07-01-14 | 23:39 |
Misschien ben ik hier de naïeve optimist, maar van de fouten die in Afghanistan zijn gemaakt zouden ze moeten leren en elders toepassen. De minder radicalen in het zadel helpen, die volkjes zijn over het algemeen niet heel erg pro-democratie, allemaal leuk en aardig maar dan moeten we ook geen democratie verwachten. Onverminderd hard optreden tegen extremistische elementen en dezelfde koers blijven varen, wat in Afghanistan niet altijd het geval was krijg ik de indruk. En als laatste maar niet onbelangrijkste, de kinderen in dit soort landen effectief opleiden in vaardigheden die ze daadwerkelijk kunnen gebruiken, daar bouw je namelijk toekomst mee (en kunnen ze ook wat minder vaak naar gekke Koran-boekclubjes om sprookjes uit hun hoofd te leren).

HaatAth3ist | 07-01-14 | 23:45

deins = djinns

Einde van de Domheid | 07-01-14 | 23:45

Abdul, ik heb je in het onderwerk Benali/Teeuwen verdedigd.
Je zou het fijn vinden -je roept Hem ertoe op- als Allah de ruggen breekt van onze jongens en meisjes die deins die zeggen in de naam van Islam te handelen maar kinderen in het gezicht schieten, meisjes bomgordels omhangen, scholen langzaam uitmoorden, winkelcentra en hotels ritsig doodmartelen. Jij verwacht dat God degenen die dat doet beschermd? Sterker nog, de ruggen breekt van degenen die hen stoppen? Ik heb me niet een beetje maar heel ernstig in je vergist!

Einde van de Domheid | 07-01-14 | 23:45

Een kruistocht is lang niet zo`n slecht idee, overal ter wereld waar het percentage moslims te hoog is - Boven een procent of 25 denk ik- breekt de pleuris uit. Dus die percentages iets omlaag brengen kan een hele mooie oplossing zijn.

der maupmeister | 07-01-14 | 23:44

@Miss Daad | 07-01-14 | 23:40
Abdul Jabbar de thuisblijver......

necrosis | 07-01-14 | 23:41

goedverstaander | 07-01-14 | 23:29
Marokko zal waarschijnlijk een (te) kleine krijgsmacht hebben. Immers, alle Marokkanen in bontkraag-tenue zitten al hier en in Frankrijk...

Ommezwaai | 07-01-14 | 23:41

Dat hij moge sneuvelen in Syrië of waar dan ook. Of is het zo'n plucheprediker die anderen het vieze werk laat opknappen? Zonde.

Miss Daad | 07-01-14 | 23:40

@goedverstaander | 07-01-14 | 23:15
En weer iemand met zijn '4' apaches.
Zit ik er nu helemaal naast of zijn dat er eigenlijk 29? En ook nog 17 chinooks. Staan natuurlijk niet allemaal in nederland, maar zijn wel operationeel als het goed is. De marine is ook zoiets, mensen (hippies?) hebben het dan over een paar bootjes waar andere landen om lachen. Toevallig minstens vier gigantische schepen waar heel de wereld jaloers op is en dankbaar kopieert, met toestemming.

de grote Anti | 07-01-14 | 23:40

@gutgutgut | 07-01-14 | 23:35
Ken jij iemand die hem een baan aan zou bieden?

necrosis | 07-01-14 | 23:39

HaatAth3ist | 07-01-14 | 23:36 |
Je zegt het. Het is in Afghanistan niet gelukt en gaat daar ook niet lukken.

Schoorsteenveger | 07-01-14 | 23:39

@ wakkere_nederlander | 07-01-14 | 23:33 |
Burgum in Tytsjerkeradiel huisvest op 10.000 inwoners 450 asielzoekers.

goedverstaander | 07-01-14 | 23:37

Schoorsteenveger | 07-01-14 | 23:29 |
Het punt dat we er niks te zoeken hebben ben ik het met je eens, dat we beter op eigen bodem kunnen beginnen met opronden en uitzetten van haatbaarden ben ik ook met je eens. Maar daar niet ingrijpen is geen optie als je het mij vraagt, ze moeten daar flink doorpakken(net zoals ze in Afghanistan hadden moeten doen) en daarna het volk maar verlichten.

HaatAth3ist | 07-01-14 | 23:36

necrosis | 07-01-14 | 23:32 |
De rug van een God breken is kortsluiting teweegbrengen in de hoofden van hen die in hem geloven.

Schoorsteenveger | 07-01-14 | 23:36

Ommezwaai | 07-01-14 | 23:29 |
"Feitelijk subsidiëren we dit addergebroed. "
Leeft van der Ven van een uitkering?
Bewijs graag.
Het is niet omdat iemand verachtelijk is dat hij van een uitkering leeft.

gutgutgut | 07-01-14 | 23:35

@necrosis | 07-01-14 | 23:32 |
Bingo.

goedverstaander | 07-01-14 | 23:33

@kapotte_stofzuiger | 07-01-14 | 23:18
In veel Nederlandse dorpen als Tytsjerksteradiel en Bakel daar is het leven nog goed.
Maar het overgrote deel van de bevolking van Nederland woont in de (grote) steden. En in al deze steden wordt het straatbeeld ernstig bepaald door de aanwezigheid van moslims. In ieder geval voor véél meer dan de 6% die het CBS ons voorspiegelt.
Kijk naar deze cijfers van het CBS in 2004:
www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking...
Je ziet dat het aantal moslims in Nederland in 2004 hard op weg is naar de 1 miljoen.
In 2004 was de islam bij lange na niet zo nadrukkelijk aanwezig in het straatbeeld van Eindhoven, Nijmegen, Utrecht, Arnhem allemaal steden waar ik vaak kom.

Echt er is iets goed mis met de statistieken die we voorgeschoteld krijgen als het om islam gaat.
*aluhoedje AFZET*

wakkere_nederlander | 07-01-14 | 23:33

@Schoorsteenveger | 07-01-14 | 23:29
Hoe kan je iets breken wat niet bestaat?

necrosis | 07-01-14 | 23:32

Jilles lik mijn billes

Donkey Bong | 07-01-14 | 23:31

Cuyahoga | 07-01-14 | 23:07 |
Kun je dat onderbouwen? Ik ken alleen het geval Balthasar Gerard en dat was geen landverrader, maar een vijandelijke agent. Bovendien waren de middeleeuwen in 1584 al voorbij.

gutgutgut | 07-01-14 | 23:31

HaatAth3ist | 07-01-14 | 23:21 |
We hebben daar niks te zoeken, maar niet omdat die halve zool van de Ven dat vindt. Laten we op eigen bodem de rug van Allah breken.

Schoorsteenveger | 07-01-14 | 23:29

Ik vind het oprecht jammer dat Marokko geen lid is van de vredesmacht van de Afrikaanse Unie. Want -ere wie ere toekomt- Marokko heeft extremisten in eigen land meerdere malen snoeihard aangepakt. Marokko is geen lid omdat ze de Westelijke Sahara bezet houdt. Veel leden van de Afrikaanse Unie zijn daarover ontstemd.

Marokko zou anders mooi wat hete kolen uit het Malinese vuur kunnen halen. Lekker dichtbij ook.

goedverstaander | 07-01-14 | 23:29

".. Maar als ik gewoon in mijn boerderij in Winschoten of Veendam was gebleven, was dat uiteraard nooit gebeurd. .."

Right.
Maar hij heeft een punt.
Toch?
Laten we morgen gelijk alle .. eh .. somaliers en chinezen afschieten. Afknallen. Kapot-stuk. Kopje kleiner. enzovoort.

En haatimam Jabbar zal zeggen dat ik gelijk heb.
Want .. Jabbar zal dan zeggen dat als ze op hun vluchtelingenbootje of rijstveld waren gebleven, het natuurlijk nooit gebeurd zou zijn.

Koek koek.

gaffelbaard | 07-01-14 | 23:29

Ongelofelijke vollidiot die man.
Je zou hem haast het land uittrappen.
De man werkt niet, doet dus geen klote en parasiteert op de maatschappij.
Feitelijk subsidiëren we dit addergebroed.

Ommezwaai | 07-01-14 | 23:29

@wakkere_nederlander | 07-01-14 | 23:02
Misschien wat vaker naar de 'Rest van Nederland' toe? Dan zie je genoeg mensen waarvan je zou willen dat ze een djellaba of boerka droegen.

kapotte_stofzuiger | 07-01-14 | 23:06 |

Verklaar je nader, kapotte_stofzuiger. Het is bekend dat je wel vaker wartaal uitslaat, maar wtf mag dit nu weer betekenen?

VaatjeBuskruit | 07-01-14 | 23:28

Stap 1 voor het Nederlands leger in Mali is deze video te ondertitelen, alle TV zenders te bezetten en permanent alle Pat Condell uit te zenden.

www.youtube.com/watch?v=CJoxVkGHzI0

Botte Hork | 07-01-14 | 23:28

Wat hem ontgaat waarschijnlijk is dat met aanslagen het altijd onschuldige burgers zijn. Dus ook het boertje uit veendam die boodschappen deed in londen en de metro nam..... Tja.....

ikdenkwat | 07-01-14 | 23:28

@wakkere_nederlander | 07-01-14 | 23:13
Inderdaad.
Maar daar zijn er meer van, ook zogenaamde landgenoten. Onbetrouwbaar gespuis dat het uitzetten waard is en geen rechten meer heeft. En dan is uitzetten nog humaan, ik denk dat het daar niet van komt.

AbleArcher13 | 07-01-14 | 23:25

Zo'n kruistocht, dat lijkt mij inderdaad wel wat. Lekker de "iconoclast" in de achtertuin van die haatbaarden uithangen. Paar van die haat-tempels sloopkogelen en bhoeddabeelden neerzetten, lachen joh!

Laten we overigens niet uit het oog verliezen dat het de booslims zijn die zelf met de grootste "veroveringstochten" bezig zijn. Getuige alle haatbaarden in ietwat onstabiele afrikaanse landen en hun europese uitreis-matties. Ik ben dan ook voorstander van de Mali missie, maar alleen als we de "vrede" stukjes uit de missie schrappen zodat onze jongens (en vrouwmensen) dat haatbaardende tuig kapot kunnen bombarderen.

HaatAth3ist | 07-01-14 | 23:21

@cornholio
Je weet toch islam is liefde,daarom neuk me de moeder.

Steenrijk | 07-01-14 | 23:21

Wordt dit ook halal?
"Thuis heb ik nog een ansichtkaart
waarop een kerk een kar met paard
een slagerij J. van der Ven. "

Hapax | 07-01-14 | 23:19

Wel grappig dat Jabbar ook nu weer vrolijk de Islam agressie negeert... Dezelfde islam agressie die ook aan de wieg stond van de kruistochten.

TheLuggs | 07-01-14 | 23:19

@ lady blabla
Alleen gematigde mensen belijden hun geloof gematigd. Die heetgebakerde kamelen zouden van de baghwan nog een oorlogstraktaat maken.

malin | 07-01-14 | 23:18

@wakkere_nederlander | 07-01-14 | 23:15
Het straatbeeld wat u noemt, herken ik vooral uit de Randstad (bepaalde wijken in Den Haag, Utrecht bijvoorbeeld), niet uit Tytsjerksteradiel.

kapotte_stofzuiger | 07-01-14 | 23:18

Moge allah hun rug breken. Maar iedereen, ook deze bekeerling, weet dat allah aan handen en voeten gebonden is een niets voor elkaar krijgt.

Daar heeft hij zijn gewelddadige laafjes voor.

Mokum Kosher | 07-01-14 | 23:15

@ ratelaar | 07-01-14 | 23:06 |
Het heeft er alle schijn van dat de vier Apaches het enige serieuze wapentuig is en dat die de hele missie zullen moeten redden. Er wordt in den treure naar verwezen, leesvoer:
zoek.officielebekendmakingen.nl/dossi...

goedverstaander | 07-01-14 | 23:15

@kapotte_stofzuiger | 07-01-14 | 23:06
Ik woon in de 'Rest van Nederland'.
Ik heb boer Rijnaard nog de hand geschud in Bakel.

wakkere_nederlander | 07-01-14 | 23:15

WOW Wat schandalig wat Meneer Van de Ven zegt.
En dit is nog maar een uitspraak van een gematigde moslim....hoewel ik voor 99 procent overtuigd ben dat die niet bestaan.

lady blabla | 07-01-14 | 23:14

-weggejorist-

wakkere_nederlander | 07-01-14 | 23:13

Steenrijk | 07-01-14 | 23:08 |

Pics ? :-p

CornholioNL | 07-01-14 | 23:13

Waren er nog maar Nederlanders die openlijk deelnemen aan de kruistochten.
funkyd | 07-01-14 | 23:09

Die zijn er hoor, uberstormbahnfuhrer hork staat te trappelen!

Botte Hork | 07-01-14 | 23:13

Als onze moslims zich zo verbonden voelen met de jihadisten in Mali, hadden onze strijdkrachten dan niet beter thuis kunnen blijven om zich eerst over hun te ontfermen, in plaats van naar een ver land af te reizen om daar jihadi's te poppen? Welke groep vormt nou de grotere bedreiging voor Nederland, de polderjihadi's of de zandbakjihadi's?

Russells Teapot | 07-01-14 | 23:12

Daar ondernemen we actie en hier laten we ons koloniseren door islam. Er klopt iets niet.

basweetutwel | 07-01-14 | 23:12

Dus hij wordt iig geen leraar op het IBN Ghaldoun. Dat scheelt dan weer wel.

Botte Hork | 07-01-14 | 23:10

Waren er nog maar Nederlanders die openlijk deelnemen aan de kruistochten.

funkyd | 07-01-14 | 23:09

1000 strafregels "Allah is een hondenlul" ! Dat zal hem leren!

pim achtertuin | 07-01-14 | 23:09

Vuile vieze haat baard,neuk mij de moeder

Steenrijk | 07-01-14 | 23:08

'moge allah hun ruggen breken' mwa... Wordt lastig. De sponzen in de regering hebben geen, danwel, extreem flexibel ruggengraat. Maarehh van de Ven... Krijg de tiefus. In je baard

Aantastelijk | 07-01-14 | 23:08

Dus volgens die halve zool zijn Jihadi's net zoiets als Crips, moorddadig tuig van de richel? Valt me toch weer mee, zoveel inzicht.

Schoorsteenveger | 07-01-14 | 23:08

Oh hij bedoeld dat democratie zuigt? Voorspelbaar he?

ikdenkwat | 07-01-14 | 23:08

Er zijn nog wel meer verschillen met de middeleeuwen.
Landsverraders als van de Ven werden toen nog met 4 paarden uit elkaar getrokken op de grote markt.

Cuyahoga | 07-01-14 | 23:07

@gutgutgut | 07-01-14 | 23:04
Ah, we hebben een perman solicitant! Ik zet mijn kudo's GU.

Botte Hork | 07-01-14 | 23:07

gutgutgut | 07-01-14 | 23:04 Zó. Ben je er weer?

zeg maar jansen | 07-01-14 | 23:06

@wakkere_nederlander | 07-01-14 | 23:02
Misschien wat vaker naar de 'Rest van Nederland' toe? Dan zie je genoeg mensen waarvan je zou willen dat ze een djellaba of boerka droegen.

kapotte_stofzuiger | 07-01-14 | 23:06

goedverstaander | 07-01-14 | 23:03 |,
Hoezo slecht bewapend?

ratelaar | 07-01-14 | 23:06

@ zeg maar jansen | 07-01-14 | 23:03
Ik hoop ook niet dat hij op mijn aanbod in gaat.

Glas Koning | 07-01-14 | 23:05

Ik denk dat Abdul geen commentaar heeft als er bepaalde 'nederlanders' met de andere partij meevechten. Syrie alleen wordt ook een beetje eentonig natuurlijk. Abdul, geef het goede voorbeeld en wordt de eerste 'maliganger'! En vergeet die kogel niet te koppen, zonde van die 72 maagden anders.

Your interpretation | 07-01-14 | 23:04

"waarvan het wel en wee niemand in Nederland een flikker kan schelen"

Bekrompen mannetje die van Rossem.

gutgutgut | 07-01-14 | 23:04

Neo kolonialisme? Wat dacht je van neo- Islamisme. Beter dragen we ons steentje bij om radicale sharia- geile jihadi's bezig te houden in een woestijn ver van huis dan dat we ze de kans geven om hier wortel te schieten.
Mali is misschien ver weg maar een paar daagjes op de kameel pal noord en een dagje roeien en ze staan in gibraltar. Dat is dichter bij als mij lief is.

ratelaar | 07-01-14 | 23:04

Er is geen ontkennen aan dat de islamitische Maghreb zich als een kankergezwel over delen van Afrika verspreid. Uiteraard is onze haatvriend het daar niet mee eens; hij juicht dat vanuit zijn ideologie natuurlijk alleen maar toe.

De vraag is of wij daar een groep slecht geklede en waardeloos bewapende soldaten naartoe moeten sturen. Ik persoonlijk vindt dat een zaak van de Afrikaanse vredesmacht, zo mogelijk aangevuld met soldaten van landen uit de Arabische wereld.

goedverstaander | 07-01-14 | 23:03

Maar haat ie ons nu mét of zonder behoud van uitkering?

Botte Hork | 07-01-14 | 23:03

De kruistochten waren niets minder dan bevrijdingsoorlogen als reactie op het moslimgeweld. Was er geen moslimgeweld geweest, waren er ook geen kruistochten geweest. Zo simpel was het.
En als u nog ergens een Pool ziet, bedank hem voor zijn landgenoot van lang geleden die ons bij Wenen bevrijde van een veroveringsoorlog van de Turken: de onvolprezen koning Sobieskie. Doe 'de hamer' dan ook gelijk maar even bedanken.

appeltjesgroeneweide | 07-01-14 | 23:03

Glas Koning | 07-01-14 | 23:01 Als ie maar van mijn ballen afblijft.

zeg maar jansen | 07-01-14 | 23:03

@wakkere_nederlander | 07-01-14 | 22:58
De islam is sterk in opkomst in Nederland.
Je merkt het heel erg aan het straatbeeld in alle steden.
In sommige steden lijkt het wel op meer dan de helft van de mensen op straat afkomstig is uit Noord Afrika.

Dat het aantal moslims in Nederland alleen maar toeneemt lijkt een vanzelfsprekendheid. De meeste Noord Afrikaanse gezinnen hebben veel kinderen en de grenzen staan nog altijd wagenwijd open voor niet Westerse allochtonen. Ook zie je steeds vaker Nederlandse mannen en vrouwen die toetreden tot de islam.

Echter als men op Wikipedia gaat zoeken naar 'Islam in Nederland' blijkt dat het aantal moslims in Nederland helemaal niet toeneemt maar sinds 2004 (!) zelfs is afgenomen.
nl.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Nederla...

Wat ook vreemd is, is dat de statistieken sinds 2007 niet meer zijn bijgehouden.

www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking...

Sorry voor de repost. Het is ter verduidelijking van mijn vorige tegel.
En ik vind dit echt een groot ding.

wakkere_nederlander | 07-01-14 | 23:02

Sterf smerige landverrader... zoek in gods (allahs) naam die maagden op in een ver land met een hele grote zandbak!

Succes loser!

Fatwabuster | 07-01-14 | 23:02

Als we door het naar Mali sturen van troepen meteen van die idioot af zijn is de helft al gewonnen.

zeg maar jansen | 07-01-14 | 23:02

Helaas, maar Abdulblahblahblah heeft wel gelijk. Onze Franse vrinden willen graag kolonistje spelen, laat ze dat lekker zelf oplossen.

kapotte_stofzuiger | 07-01-14 | 23:01

''... Het enige verschil met de middeleeuwen was dat ze toen in ieder geval gewoon zonder enige schaamte openlijk opriepen tot-, en deelnamen aan de kruistochten ...''

Daar gaat ie al de fout, geschiedvervalser, de kruistochten waren een zéér flauwe reactie op de islamitische expansiedrift. En natuurlijk sluit hij het af met een dreigement, zo zijn de mohammedanen.

Desmoulins | 07-01-14 | 23:01

Die Abdul-Jabbar van de Ven mag aan mijn ballen zuigen, ik zal ze dan voor hem een week niet wassen en scheren!
.
Ik haat dit soort haatbaarden!

Glas Koning | 07-01-14 | 23:01

Kruistocht? Ow dank, m'n gulp stond nog open.

Grote stamper | 07-01-14 | 23:01

Nederlander-af, goed zo. Nu nog Nederland-uit.

Boerenhoofd | 07-01-14 | 23:01

Tja, lekker blijven bezuinigen op de GGZ hoor Den Haag, komt helemaal goed op deze manier!!!

CornholioNL | 07-01-14 | 23:01

Onze jongens moeten enkel de Franse belangen veilig stellen. En dat allemaal om Koenders & co aan een mooi baantje te helpen na dit fiasco waar Nederlandse jongens bij gaan omkomen.

omwenteling | 07-01-14 | 22:59

Ik ga ervan uit dat ie naar Saudi-Arabie is afgereisd en zijn NLse paspoort inmiddels heeft afgegeven bij onze ambassade aldaar?

Godsammekraken | 07-01-14 | 22:59

Zou de man ook nog enig relativeringsvermogen hebben en de zaak van meerdere kanten kunnen bekijken. Ik betwijfel het.

Mark Krachtwijk | 07-01-14 | 22:59

Voeg daad bij woord, en ga in rooie kleren naar LA en sla een Crip in elkaar.

Misschien dat ik je dan een beetje volg.

Van Urk | 07-01-14 | 22:58

Lambertus Henricus van de Ven moet van zijn bed gelicht worden en in de lik geflikkerd worden.
Net als de directeur van het CBS trouwens.
www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking...

wakkere_nederlander | 07-01-14 | 22:58

Abdul-Jabbar kan de typhus krijgen.... KEIHARD !
met z'n baard.......

Onze man in Mockba | 07-01-14 | 22:57

Triester dan een 'Abdul'kan het niet worden.. Uitzetten!

eekhoorn14 | 07-01-14 | 22:57

-weggejorist-

Botte Hork | 07-01-14 | 22:57

REAGEER OOK