Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Turks kamerlid telefoneert talkshowgast

Tring! TV-fragment du Week. Schrijver Uzkun Ukjul aka Eus uit Düvüntür (Nederland) vertelt (vanaf 0:30s) bij PenW dat hij vlak voor hij (bij een eerder "media-optreden" in diezelfde talkshow) iets mocht zeggen over de (neergeslagen) opstand op het Taksim-plein in Istanbul een telefoontje kreeg van "een Turks kamerlid" met de mededeling "of het nou wel verstandig was dat hij iets over Taksim ging zeggen." Vreemde telefoongesprekjes indeed. Wie dat dan was wilde Ukjul gisteravond niet zeggen. Wat weer tot gevolg heeft dat demense gaan speculeren. Prima. Dan doen we dat toch? Wie-o-wie? Waarom? En hoe ver reiken de tentakels van total freak Erdogan? Dit is de lijst Kamerleden. Afstrepen maarrr.

Reaguursels

Inloggen

Toch zijn P&W slechte journalisten/presentatoren/ gesprekbegeleiders. De echt belangrijke vragen worden 'net' niet gesteld en ik hou dus ook op met kijken naar die freakshow.... Vraag nu eens door en stap maar eens op die tenen van je gasten, toe maar...

Purno The Great | 10-11-13 | 16:54

Ongelofelijk hoe die landverrader snel op een ander onderwerp overschakelt. Dit is dus niet wat de ratten willen uitzenden. Dit mag het Nederlandse volk niet horen.

Olieboer | 09-11-13 | 21:02

-weggejorist-

Darkwater | 09-11-13 | 20:51

-weggejorist-

Darkwater | 09-11-13 | 20:51

Keklik Yücel, PvdA kamerlid uit Deventer...

Darkwater | 09-11-13 | 20:51

Die knul weet dat het verkeerd is, maar beschermt de Turk die dit flikt toch, want noemt zijn naam niet.
Hij eet dus van twee walletjes.
Net als de Turk die hem belde.

Causa Sui | 09-11-13 | 20:18

Duidelijk: Oom Geert.

Oxydator | 09-11-13 | 20:08

Zeg kleutertje Pritt, ik dacht dat jij de oude rot in het vak was hierzo?

Vraag 1: Denk je dat er nooit een Nederlands Kamerlid gebeld heeft naar een gast in een Nederlands praatprogramma?

Punt 2: Als het antwoord op vraag 1 'Ja' is, dan is het misschien een alternatief om de posts met het woordje 'staatsomroep' erin nog eens na te lezen: www.geenstijl.nl/fastsearch?query=staa...

Dan is bellen niet eens meer nodig.

Wakker worden of minder hypocriet jongens!

Herman957 | 09-11-13 | 18:58

Ik heb wel respect voor deze twee jongemannen. Ze krijgen heel wat over zich heen. Die ene legde de vinger precies op de zere plek; de overheid geeft de gemeenschappen de gelegenheid zich te seculieren door subsidies te blijven verstrekken.

Maria.1 | 09-11-13 | 18:50

@Necrosis
Je bent een zielig mannetje. Ga eens naar buiten.

Mark Smith | 09-11-13 | 18:04

Dit soort programma's als PNW kijk ik dus niet. En als ik eerlijk ben moet ik gewoon zeggen: ik kijk helemaal geen Nederlandse programma's meer. En nee, ik heb geen schotel.
Maar het NL nieuws is niet om aan te zien. Schei toch uit.
Wordt vaak ook nog gepresenteerd door vals kijkende wijven.
Ik betrek mijn nieuws van het internet, tv staat al jaren uit.
TV zuigt zowiezo, maar Nederlandse TV is niet om te harden.
Alsof je op een bed van gloeiende kolen wordt gezet.

Van Duyvenbode | 09-11-13 | 17:34

Zoiets is typisch een PvdA gebruik.

Mark Krachtwijk | 09-11-13 | 17:32

-weggejorist-

stuivertje | 09-11-13 | 17:19

De Neofascisten ( sociaal democraten)voeren geen oorlog tegen Duitsland, niet tegen de VS, niet tegen Rusland, niet tegen China, niet tegen landen want die kennen ze niet, niet tegen volkeren want die kennen ze niet, maar tegen de EIGEN BEVOLKING. En iedereen die ze kunnen importeren om hen te helpen is hun vriend...

G. Raayer | 09-11-13 | 17:16

Ik heb het steeds gezegd: dubbel paspoort = dubbele loyaliteit en dat kàn niet!

Maria.1 | 09-11-13 | 16:43

@janneman1977 | 09-11-13 | 16:18
Volgens mij is er ook een Turks CDA kamerlid.

Old_Spice | 09-11-13 | 16:39

@benjemal

Veel plezier met uit je nek te lullen. Erdogan eist niks, ook zijn wij geen onderdanen. Nooit bemoeienis uit Turkije gehad.

@Fatwabuster
Dat is idd zo. Voor mezelf was ik tot Bush gezeik,, 11 sept false flag, nazi geert , kuddegedrag van tokkievolk een nederlander. Al zou ik naar de kerk gaan , pork eten en klompen dragen, blijf een buitenlander. Dus jah, fuck de ik voel me nederlander. Door al dat gejank over moslims hebben jullie ook de relaxe aangepaste gematigde moslim weg geduwd.

hamster2701 | 09-11-13 | 16:38

Witteman voelde de bui al hangen. Snel: Kun je iets voorlezen uit je boek ? Trouwens ook raar, die man las geen pagina voor, maar een op maat gemaakt papiertje (plakken en nieten), alsof het een pagina uit zijn boek was. Met grotere letters, dat wel.

Kamervraag | 09-11-13 | 16:31

@andjing | 09-11-13 | 16:19 |
Dat is goed nieuws, P&W is typisch oude journalistiek geworden.
Soms vraag ik me wel eens af of Witteman niet enigszins autistisch is, zo houd hij vast aan die vara idealen.
Ik bedoel dit niet denigrerend naar mensen met een vorm van autisme voor de duidelijkheid.

Onderbuik | 09-11-13 | 16:29

Deze mefrojjj woont bij hem in de buurt:

Keklik Yücel
Vrijheid, gelijkwaardigheid en kansen voor iedereen.

croque monsieur | 09-11-13 | 16:27

@Graaf van Egmont | 09-11-13 | 16:16
Toen ik nog naar P&W keek was het steeds Witteman die op cruciale momenten de discussie onderbrak, ik heb niet het idee dat hij dit om de sfeer deed. Het is volgens mij puur zijn pvda multiculti achtergrond.
Ik vind het erg jammer, hij beperkt zichzelf erg op manier.

Onderbuik | 09-11-13 | 16:23

@Onderbuik | 09-11-13 | 16:11 |

Gelukkig gaan de ogen van vele mensen open en boycotten zij P&W ,de kijkcijfers van P&W zijn namelijk gehalveerd de laatste weken .( Gelukkig ! )

andjing | 09-11-13 | 16:19

volgens mij zijn er vier kamerleden van Turkse komaf (geboorteland)en allemaal pvda Keklik Yücel, Selçuk Öztürk, Tunahan Kuzu, Günal-Gezer, S.

janneman1977 | 09-11-13 | 16:18

Onderbuik | 09-11-13 | 16:11 |
Ik geloof niet dat Witteman een spreekbuis is voor de extreme islam. Je hebt wel gelijk dat hij als journalist dusdanig slecht is, dat hij zich zo niet zou mogen noemen. Hij is meer geinteresseerd in de sfeer aan tafel dan de waarheid. Tenzij het er om gaat om de PVV te bashen.

Graaf van Egmont | 09-11-13 | 16:16

@solidstate | 09-11-13 | 15:59
Maar is eigenlijk Milli Görüş niet gevaarlijker?
www.milligorus.nl/nl/home
En je hebt nog Grijze Wolven.

Maar de Ottomaanse bevriende natie heeft zeer actieve "buitenlandse betrekkingen". We moesten ze maar snel toelaten tot de EU.

pinda | 09-11-13 | 16:14

P&W bied een platform aan allerlei moslim idioten, maar ze vervolgens verbaal stevig van repliek dienen is er niet bij.
Vooral de PvdA-er Paul Witteman trapt onmiddelijk op de rem als iemand de moslim gast confronteert met eenvoudigweg de feiten.
In wezen is P&W een directe spreekbuis van de (extreme) islam, en brengt het schade toe aan de leefbaarheid in onze maatschappij.
En dat bovendien allemaal betaald door de naïeve Nederlandse belastingbetaler, stop toch eens met die NPO onzin aub, of ga achter een rode decoder.

Onderbuik | 09-11-13 | 16:11

Hier wederom het gelijk van Wilders !!

Het is en blijft namelijk onmogelijk twee landen te dienen en een PvdA wil dit maar niet inzien !!

andjing | 09-11-13 | 16:09

@Fatwabuster | 09-11-13 | 15:57
Op mijn werk zijn er een aantal Marokkanen die tegen de regels in, tijdens de pauze Marokkaans of Arabisch praten.
Integratie schijnt nog steeds een vies woord te zijn....
Maar wel van mij verwachten dat ik begrip opbreng voor een aparte gebedsruimte die ze gebruiken buiten de reguliere pauzes.

necrosis | 09-11-13 | 16:07

Tja nogmaals het met mensen met een buitenlandse achtergrond niet in de Nederlandse politiek horen. Te grote kans dat ze dubbele agenda's hebben.

DerUnterMensch | 09-11-13 | 16:06

Deze Turkse en Marokkaanse fascisten zitten dus gewoon in een democratisch parlement in Nederland! Partijen die vertegenwoordigers van Islamofascistische regimes toelaten tot de Nederlandse Volksvertegenwoordiging werken actief en volledig bewust mee aan de kolonisatie van Nederland.

Ales | 09-11-13 | 16:05

We zijn zogezegd gewoon een provincie van turkije.
solidstate | 09-11-13 | 15:41 |

´We´ zijn, vind ik, vergeef me de wat filosofische toon, inmiddels een provincie van vanalles en nog wat, naast allerlei imperia (EU). Provincie van Gekte, Overbevolking (witte mensjes idemdito), Uitverkoop(economisch/idealistisch(KPN, weed, euthanasie), Tijd(in Spanje&Greece moest siesta terug volgens EU-normen), Misdaad en Straf(hallo Nijmeegse scooterboys), en, tot slot, ik krijg het mn strot bijna niet uit: N*rmen & W**rden (welkom, Pedopartij).

¨Doe normaal!¨ ¨Doe zelf normaal!¨ Ik ga bier pakken.

íbice ibérico | 09-11-13 | 16:03

Daar gaat je bloed van koken.
Dubbele paspoorthouders per definitie weren uit bestuurlijke functies, maar bovenal als ze een Turks paspoort hebben. Het zijn vertegenwoordigers van en voor Nederland, dat lijkt me vrij helder.

Desmoulins | 09-11-13 | 16:03

Streep de hele lijst maar af. De opdracht voor het telefoontje kwam van opperturk wouter b. onze eigen groot muftie en weg-met-ons grijze wolf.

amin | 09-11-13 | 16:01

@ pinda | 09-11-13 | 15:53

Helemaal van de pot gerukt is dat heel veel van die door Gülen opzette organisaties ook in nederland soms enorme subsidies krijgen van hun bevriende PvdA politici die dan weer tijdens verkiezingen profiteren van de inzet van deze organisaties.

Wij financieren dus eigenlijk onze eigen ondergang. Ik weet niet hoe vaak ik dat nog moet zeggen.

solidstate | 09-11-13 | 15:59

@necrosis | 09-11-13 | 15:52

Dubbel paspoort is eigenlijk het probleem niet... het probleem is dat vele bezitters hiervan en dan met name de Turkse en Marokkaanse Nederlanders.... is dat zij zich hoofdzakelijk turk of Marokkaan voelen en vooral geen Nederlander!

Fatwabuster | 09-11-13 | 15:57

@mothersfinest | 09-11-13 | 15:51
Dit leeft erg onder veel Turken ja, en ze hebben enorme invloed in West-Europese zaken waar ze niets te zoeken hebben maar niet onder iedere individuele Turk. Dat blijft paranoide. Ken jij geen enkele Turk?

pinda | 09-11-13 | 15:57

mothersfinest | 09-11-13 | 15:51 | + 0 -
Ja, precies. Helaas hebben wij, afgezien van polonaise, zwarte piet en gekookte aardappels, helaas geen cultuur meer om trots uit te dragen.

Allemaal ingeruild voor AH, Mediamarkt, Skyradio en Piratebay. Eeuwig zonde :(

*nu echt out *

Bakito | 09-11-13 | 15:54

@Bakito | 09-11-13 | 15:52
Hetzelfde toegewenst!

Ongeblustekalk | 09-11-13 | 15:53

@solidstate | 09-11-13 | 15:48
Oh joh, het is allemaal zo vreselijk modern en vooral vredelievend en sociaal!
www.gulenmovement.com/

pinda | 09-11-13 | 15:53

@solidstate | 09-11-13 | 15:41
Je vergeet nog dat dienstplicht in het Turkse leger beschouwd kan worden als dienstplicht in een vreemde mogendheid en dus landverraad!
Dubbelpaspoortigheid mag van mij per direct worden afgeschaft......

necrosis | 09-11-13 | 15:52

@Bakito | 09-11-13 | 15:46
Haha, nee 16 maanden, ik was zo dom om officier te worden.

Ongeblustekalk | 09-11-13 | 15:52

Zal natuurlijk wel weer een pvda kamerlid zijn... 99 procent kans daar op.

reade romke | 09-11-13 | 15:52

@ Bakito | 09-11-13 | 15:48

De enige tunnelversie zien we bij jou als om islam goedpraten gaat.

Ik stel me open op en luister daadwerkelijk naar wat moslims zeggen. Als ze zeggen dat hun profeet ze opdraagt de wereld aan de psychopatische islam te onderwerpen dan neem ik ze serieus. Dat zou jij ook eens moeten doen met je suf geblowde hersenschors.

solidstate | 09-11-13 | 15:52

Zo dat was de maatschappijles weer voor vandaag. De leerachterstand bij sommige reaguurders is schrikbarend hoog. We gaan ermee aan de slag komende tijd.

Fijn weekend @all. <3

Bakito | 09-11-13 | 15:52

pinda | 09-11-13 | 15:00
-
Zoek even op:
Pan-Turkisme.
Ottomaanse Rijk.
Grijze Wolven.
Dit leeft erg onder Turken.
En aangezien we er genoeg in West Europa hebben rondlopen.
Zoals ik al zei.
Voor iedere Turk staat Turkije voorop, en dan islam, nog voor zijn gastland.
(Waren de Nederlanders maar zo!)

mothersfinest | 09-11-13 | 15:51

@ miko | 09-11-13 | 15:36
Geen idee. Daar zal ik dan eerst over na moeten denken. En daar heb ik voor nu geen enkele behoefte aan.

Pa Cartwright | 09-11-13 | 15:51

necrosis | 09-11-13 | 15:48 | + 1 -
Bespaar me je gebrek aan humor, druk gewoon op [!] zoals anders.

Bakito | 09-11-13 | 15:50

pinda | 09-11-13 | 15:45 | + 1 -
Ik probeer de dogma's en tunnelvisie van onnozele hals Solidstate te doorbreken. Zie het als psycho-therapie, niet als een serieuze discussie. Bij voorbaat dank

Bakito | 09-11-13 | 15:48

@ pinda | 09-11-13 | 15:38

Of de blije versie zoals die irritante lachebekje giechel muts die als tafeldame bij DWDD weleens aanschuift. Dat zou er een kunnen zijn, zou me niets verbazen.

solidstate | 09-11-13 | 15:48

@Bakito | 09-11-13 | 15:39
Wat heeft Almere of Venlo hiermee te maken?
Ik deel je mening niet, maar je amusementswaarde was leuk, het wordt echter steeds minder......

necrosis | 09-11-13 | 15:48

@Bakito | 09-11-13 | 15:37

Je begrijpt er niet veel van hé.... je tegels worden bijna aandoenlijk. In veel gevallen druipt de stompzinnigheid er van af... je gaat me toch niet vertellen dat je dat met opzet doet?

Fatwabuster | 09-11-13 | 15:47

Ongeblustekalk | 09-11-13 | 15:42 | + 1 -
Ghe, het vermogen om onafhankelijke, morele afwegingen te maken wordt in het kanonnenvlees-instituut inderdaad gezien als een reden voor ongeschiktheid.

Maar goed, ik begrijp dat jij 14 maanden hebt mogen biljarten op kosten van de samenleving?

Bakito | 09-11-13 | 15:46

@Bakito | 09-11-13 | 15:37
Waarom vergelijk jij steeds van die rare dingen met elkaar?
Net al salafisme met PVV....... waarmee je slachtpartijen vergelijkt met de PVV.
Nu weer Gulen met Agema.... dus een extreme Turkse islambeweging die macht in diverse buitenlanden nastreeft en erger, op een heimelijke manier al heeft, met een NL-kamerlid.

pinda | 09-11-13 | 15:45

@Bakito | 09-11-13 | 15:24
Doet het nog steeds pijn, die s5?

Ongeblustekalk | 09-11-13 | 15:42

"Selçuk Öztürk
Slogan van SO: De tijd van schreeuwen is voorbij. Het is tijd om problemen op te lossen."
Hij wil problemen oplossen, misschien wel die van Erdogan?

Hanz Ziezo | 09-11-13 | 15:41

@ necrosis | 09-11-13 | 15:33

Precies maar sterker nog de turkse dienstplicht zou zelfs een uitsluiting voor een nederlands paspoort moeten betekenen. Defacto hebben we het hier dus over een turkse bezettingsmacht of de turkse soldaten hier nou zijn geboren of niet.

Erdogan had eens in Duitsland gezegd dat turken niet moeten integreren maar turks moeten blijven en dat op moeten leggen aan hun gastheer.

De aanwezigheid van miljoenen turken in Europa is wat de turken betreft gewoon een voorzetting van het ottomaanse islamitisch rijk.

We zijn zogezegd gewoon een provincie van turkije.

solidstate | 09-11-13 | 15:41

Öztürk, Yücel, Kuzu of Günal-Gezer. Op zeker enigste 4 overgeblevenen:

hatari | 09-11-13 | 15:10 |
Deventer is een zeer goed argument.

huh!? | 09-11-13 | 15:41

@said_fred | 09-11-13 | 15:38
Meer dan de gemiddelde reaguurder.

miko | 09-11-13 | 15:41

necrosis | 09-11-13 | 15:36 | + 0 -
Als de V.S. een paar clusterbommen op Almere of Venlo zouden gooien, zal dat weinig anders zijn. Lees eens een boek, zou ik zeggen.

Bakito | 09-11-13 | 15:39

@ miko | 09-11-13 | 15:35
Sinds wanneer heeft een Trol humor ?

said_fred | 09-11-13 | 15:38

@solidstate | 09-11-13 | 15:34
Je hebt ze zelfs in sexy versie.

pinda | 09-11-13 | 15:38

Volgens mij zijn er maar 2 van turkse afkomst in die lijst Selçuk Öztürk en Tunahan Kuzu.

Ik zet me geld dan in op Selçuk Öztürk.

Obelixxxx | 09-11-13 | 15:37

Turkije wil behaardedrolzijdank niet in de EU. Ik ook niet. Zowel mezelf als Turkije, that is.

íbice ibérico | 09-11-13 | 15:37

solidstate | 09-11-13 | 15:34 | + 0 -
Ja, zoals de PVV Fleur Agema naar voren heeft geschoven i.p.v. iemand met een witte puntmuts

Bakito | 09-11-13 | 15:37

Mooi linkje. greet zit zowat het langst in de Kamer maar heeft niets bereikt.

Skunk57 | 09-11-13 | 15:36

Het is mij een raadsel waarom mensen altijd bij die linkse droogkloten hun verhaal willen doen.
Het lijk wel of Geert hierin ook de enige normale Nederlander is.

Boy Cot | 09-11-13 | 15:36

@Bakito | 09-11-13 | 15:33
Verschil is, dat PVV'ers geen mensen onthoofden op straat......
En begin niet over brievenbus pissen, die hoax is reeds bekend!

necrosis | 09-11-13 | 15:36

@Pa Cartwright | 09-11-13 | 15:28
Laat me raden wie er op de shortlist staan.

miko | 09-11-13 | 15:36

@solidstate | 09-11-13 | 15:04
Breivik heeft geen humor , net als Greet.
Bakito wel.

miko | 09-11-13 | 15:35

Je ziet het overal op TV/media Hippe Gülen huppelkudTjes in mantel pakjes die de islam stealth uitdragen ipv de gebruikelijke zweterige haatbaarden en besnorde kopdoeken.

Goed opletten...

solidstate | 09-11-13 | 15:34

P.s. ´andere minderheden´ moet natuurlijk zijn ´andere volkeren´. Stop de tijd.

íbice ibérico | 09-11-13 | 15:34

@solidstate | 09-11-13 | 15:10
pius had nog wel eens een lollige opmerking, MS heb ik daar nog nooit op kunnen betrappen.
Overigens vraag ik me af waarom de NL regering nog steeds niet optreedt tegen de verplichte dienstplicht in Turkije.
Het maakt niet uit of je in Nederland bent geboren, als je ouders Turks zijn, of Turkse 'roots' hebben, krijg je automagisch een Turks paspoort, ook al vraag je daar niet om.
En elke man met een Turks paspoort, waar dan ook ter wereld, heeft de plicht om te dienen in het Turkse leger, danwel dit af te kopen voor duizenden Euri's.
In Nederland ben je realtief veilig, maar eenmaal in Turkije kun je gewoon opgepakt worden als je niet doet wat Erdogan wil.
Alleen al vanwege bovenstaand epistel lijkt het me niet verstandig om Turkije te laten toetreden tot de EU.

necrosis | 09-11-13 | 15:33

solidstate | 09-11-13 | 15:29 | + 0 -
Nee hoor, ik vind het salafisme net zo verwerpelijk als de nationalistische haat van de PVV.

Bakito | 09-11-13 | 15:33

@mothersfinest | 09-11-13 | 14:37
Ik zou die spijker onderhand maar eens uit de muur halen. Daar zit immers een Turkse camera in.
hebben ze je weer los gelaten Edwin?

miko | 09-11-13 | 15:32

Ik gok maar op een Toerk met een dikke kop die vooral onverstaanbaar, erg gebrekkig Nederlands uitkraamt.
(denk; gebrabbel van peuter en intellectueel zich tevens bevindend op dergelijk ´niveau´)
Uiteraard lid van de Partei van de Afgunst.
Maar dat spreekt voor zich, niewaar.
Uw adresje voor cliëntelisme, nepotisme en andere vooral erg ´sociale´ ´ismen.
Maar dat begreep u natuurlijk al.
Iedereen is gelijk maar sommigen zijn veel gelijker.

said_fred | 09-11-13 | 15:32

@eagleye | 09-11-13 | 14:26
Zwarten een nationaliteit? Die komen dan uit
Groot-Zwartistan? Zwartonië? Zwartjesland?
Roetrijk?

miko | 09-11-13 | 15:31

Heb wel wat beters te doen op zaterdagmiddag dan een waslijst met schier onbekende trema´s op de ´u´ door te nemen.

Hoe dan ook. Voor wie meer wil weten over waarom deze snorren (m/v), vergeleken met random andere minderheden er niet een handje, maar een kolenschop van hebben hun nationalisme uit te venten, heb ik een leestip: ´Grijze Wolven´ van Stella Braams en Mehmet Ülger.

Het onderzoeksduo moest kort daarop met kogelwerende vesten naar de bakker. Altijd fijn toch, extremisten.

íbice ibérico | 09-11-13 | 15:29

@ Bakito | 09-11-13 | 15:24

Over geweld gesproken

Islam=jihad

Jij bent de islamofiel=geweldsverheerlijker hier

solidstate | 09-11-13 | 15:29

@ solidstate | 09-11-13 | 15:17
Staat me bij dat de man ook enige moeite met de islam had.
Als ik aan de vaste islamvrezers hier in de panelen denk, kom ik in beginsel niet bij Bakito of Mark Smith terecht.

Pa Cartwright | 09-11-13 | 15:28

@Absoluut niet waar | 09-11-13 | 14:19
Dan moet je niet naar Amerika emigreren.
Gewoon een paspoort voor iedereen in de wereld.

miko | 09-11-13 | 15:27

Het zal ozTURK wel zijn Zijn naam zegt het al.

Maar zonder gekheid google maar eens op Gülen organisatie.

Deze turkse islam organisatie heeft zijn tentakels in zeer veel bestuurlijke maatschappelijke lagen van Nederland, europa en de wereld zitten.

Nannaiga heeft daar ooit op GS een uitstekend stuk over geschreven. Tijd de pers en GS deze organisatie volledig aan het daglicht bloot stelt. Het zla me niet verbazen dat ze hier aandeel in hebben.

solidstate | 09-11-13 | 15:26

solidstate | 09-11-13 | 15:10 | + 0 -
Whahaha, je blijft fantaseren over excessief geweld. Meld je toch aan bij de landmacht joh, zijn ze dol op daar, rabiate mannetjes die hunkeren naar strenge leiding.

Bakito | 09-11-13 | 15:24

@Mark Smith | 09-11-13 | 14:09
Wij niet, de turken.

miko | 09-11-13 | 15:24

@fuckje | 09-11-13 | 14:07
Ik las Günüg Gëzëver,

miko | 09-11-13 | 15:23

Oeps, ik keek te snel, er zijn meer Turken op de lijst.
Maar ik gok toch op Ozturk, vanwege kort in de kamer en Economie..

pinda | 09-11-13 | 15:17

@ Pa Cartwright | 09-11-13 | 15:11
Breivik had een socialitische politiek correcte opvoeding gekregen Zijn moeder was o.a een feniniste van het ergste soort vandaar dat hij zijn frustraties op die 70 socialisitsche jugend heeft bot gevierd. Moslims waren niet zijn doelwit dus hij heeft gewoon afgerekend met zijn jeugd frustraties.

Bakito is volgens eigen zeggen gefrustreerd katholiek dus ik vrees dat hij ook eens op een shooting spree in een of andere katholieke kerk gaat

solidstate | 09-11-13 | 15:17

@pinda | 09-11-13 | 15:09
ow, die was voor Fatwabuster...

pinda | 09-11-13 | 15:12

@ solidstate | 09-11-13 | 15:04
Opmerkelijke vergelijking. Hoe kwam je daar zo op?

Pa Cartwright | 09-11-13 | 15:11

@pinda | 09-11-13 | 15:07
maar de analyse op motief is top.

pinda | 09-11-13 | 15:10

@ Bakito | 09-11-13 | 15:07

Ik doe alleen dingen vergelijken op de dezelfde wijze als jij en je vriend pius, oeps... mark smith, doen

solidstate | 09-11-13 | 15:10

Keklik Yücel (PvdA). Woont ook nog in Deventer.

hatari | 09-11-13 | 15:10

@harstef | 09-11-13 | 14:51


@Fatwabuster | 09-11-13 | 15:05
Sorry, mijn fout, maar het verbaast me zo dat velen zich nog afvragen wie het is.

pinda | 09-11-13 | 15:09

@Bakito | 09-11-13 | 15:06

Eensch! dat is het grote verschil tussen USSR vroeger en Rusland nu... of het nu een 'rood' gevaar is of iets van een andere kleur doet even niet ter zake, het komt uit dezelfde richting. Poetin is een gevaarlijke klant... daar zijn we toch over eens neem ik aan.

Fatwabuster | 09-11-13 | 15:09

hoe makkelijk er ook overheen gepraat wordt door P&W: goh vertel nu eens iets over je ouders.... Dit waar verontwaardiging en kritisch vragen over dit kamerlid op zijn plaats geweest waren

jan_lid | 09-11-13 | 15:08

Selçuk Öztürk of Tunahan Kuzu gok ik. Selçuk Öztürk lijkt mij nog een iets grotere plaat voor het hoofd te hebben. Bovendien heeft Selçuk Öztürk zich uitgesproken voor Erdogan en tegen de betogers.

Hans Hillen | 09-11-13 | 15:08

solidstate | 09-11-13 | 15:04 | + -2 -
Volgens mij waren we de fase van schelden ontgroeid, of vergis ik me?

Bakito | 09-11-13 | 15:07

@Graaf van Egmont | 09-11-13 | 15:05
Nou, zooo knap is het nou ook weer niet als er maar eentje op de lijst staat

pinda | 09-11-13 | 15:07

Fatwabuster | 09-11-13 | 15:03 | + 0 -
Ik zou een land waar olie-miljardairs een grote vinger in de pap hebben niet als "rood" bestempelen. Maar goed, laten we ons vooral blind staren op politieke en religieuze leiders en vergeten dat geld de grootste drijfveer is achter machtswellust.

Bakito | 09-11-13 | 15:06

@pinda | 09-11-13 | 15:04

klopt... ik had het dan ook over Balkenende IV en we leven nu onder Rutte II.... kwestie van goed lezen kameraad

Fatwabuster | 09-11-13 | 15:05

pinda | 09-11-13 | 14:58
Ja, echt, mijn baas was een lul, maar hij zat er nooit ver naast.

Graaf van Egmont | 09-11-13 | 15:05

Mark smith en bakito zijn gefrustreerde katholieken en/of socialisten. Het zijn net breivikjes van de lage landen

solidstate | 09-11-13 | 15:04

@Fatwabuster | 09-11-13 | 14:56
Albayrak is geen kamerlid meer. Het kan alleen maar Ozturk zijn.

pinda | 09-11-13 | 15:04

@Bakito | 09-11-13 | 15:00

De USSR van toen heet nu gewoon Rusland, een schijn democratie die onder Poetin nog meer macht heeft dan destijds de USSR had.
.
Poetin wordt nu gezien als machtigste man op aarde.
.
Het rode gevaar is actueler dan ooit maar in een andere nog gevaarlijker vorm.

Fatwabuster | 09-11-13 | 15:03

@Baby Rasta | 09-11-13 | 14:19
Is geen kamerlid meer.

pinda | 09-11-13 | 15:03

@mothersfinest | 09-11-13 | 14:37
Beetje paranoia? Dat islam wereldheerschappij nastreeft geloof ik nog maar Turkije en iedere Turk is een beetje rijp voor opname.

pinda | 09-11-13 | 15:00

rara | 09-11-13 | 14:48 | + 0 -
Geheel volgens het grote geopolitieke plan. Op die manier wordt de bevolking van het westen netjes in het gareel gehouden door angst voor een "ergere" staatsvorm in te peperen.

Je moet toch wat na het uiteenvallen van de USSR en verdwijnen van het rode gevaar.

Bakito | 09-11-13 | 15:00

@Graaf van Egmont | 09-11-13 | 14:41
Nou, hoofdverdacht is dus Ozturk
nl.wikipedia.org/wiki/Sel%C3%A7uk_%C3%...
Die door PVV'er Cor Bosman werd uitgescholden voor uitgekotst stuk Turks halalvlees.

pinda | 09-11-13 | 14:58

Aantreden Balkenende IV... eerste debat met Albayrak, aangevraagd door de PVV, onderwerp:

Bewindsvrouw met een dubbel paspoort, is dit wel wenselijk

De afschuw, verontwaardiging etc van policor Nederland kende geen grenzen, hoe konden die xenofoben dit nu maken, wat een grofheid.

2013... Turks kamerlid in Nederlands parlement belt turkse nederlander om hem af te houden iets te zeggen rond de demonstraties en politie ingrijpen op Taksimplein.

Het debat destijds is nog actueler dus.... en waar is de verontwaardiging, afschuw etc nu?
.
doodse stilte uiteraard.... !!

Fatwabuster | 09-11-13 | 14:56

Heel erg dit. Echt topgasten die 2, dat vooropgesteld. Maar hoe erg is het, dat deze twee boegbeelden van integratie, want dat zijn het toch, zich ook geintimideerd voelen door vreemde telefoontjes van hun 'achterban'. Emancipatie wordt zo tegengewerkt. Zij durven te spreken, maar degenen die iets minder op de integratieladder staan... Een belangrijke reden om PVV te stemmen, het helpt hen te emanciperen en het helpt laffe TK-leden ook de waarheid te spreken (Wilders haalt de kastanjes wel eerst even uit het vuur).

Faragefan | 09-11-13 | 14:56

Ik zou geen naam kunnen noemen, maar wat wel zo is is dat er onder veel PvdA-ers en CDA-ers van Turkse afkomst Islamisten zitten, die denken via deze partijen de macht van de islam te kunnen uitbreiden... In Turkije stemmen Islamisten overigens niet links, maar rechts...

Optimus_Prime | 09-11-13 | 14:56

Een bevriende natie die afluistert is een probleem, de infiltratie door islamitische mollen weer niet? Verwarrend allemaal.

funkyd | 09-11-13 | 14:55

Het is in elk geval een PvdA'er. Waarmee we meteen de wortel van het kwaad te pakken hebben.

Professor Superhirn | 09-11-13 | 14:53

@Graaf van Egmont | 09-11-13 | 14:29
Het is 1 van de redenen die ik over het hoofd gezien heb ja.
Naast bedreiging, carriere en chantage is buitenlandse loyaliteit natuurlijk ook een risico.

pinda | 09-11-13 | 14:53

We kunnen concluderen dat de AIVD zijn focus niet goed heeft?

Bad Ass Justice | 09-11-13 | 14:52

Ja zeg, ik hoopte op een keurig linkje naar een lijstje met NLs-Turkse kamerleden, krijg ik alle kamerlden te zien....

harstef | 09-11-13 | 14:51

We geven veel af op Pauw en Witteman, maar ik ben wel blij dat ze deze jongens op TV gooien. Dit is hoe de immigrant in Nederland hoort te zijn, hoe graag velen dat ook niet willen horen. Vooral de dingen die over Mano werden gezegd door raddraaiende mocro's waren stuitend.

En natuurlijk totale stilte bij iedereen die er wat van zou moeten zeggen.

Piet van het Padje | 09-11-13 | 14:49

Ik denk dat de NSA het wel weet.
Gewoon die effe mailen Pritt.

plaszak | 09-11-13 | 14:48

@Bakito | 09-11-13 | 14:45
Turkije is een land dat onder invloed dreigt te komen van de extremistische islamitische strijders. En Erdogan staat aan hun kant.

rara | 09-11-13 | 14:48

me,myself and IK | 09-11-13 | 14:41
Ik kan nog wel leven met een dubbel paspoort. Maar het gevaar is zeer groot aanwezig dat je de target wordt van een inlichtingendienst. In dit geval de Turkse. Maar dat geldt ook voor de Marokkanen. En dan moet je stevig in je schoenen staan. En aan die stevigheid twijfel ik nog al eens.

Graaf van Egmont | 09-11-13 | 14:45

De vijfde colonne...

Russ Meyer | 09-11-13 | 14:45

rara | 09-11-13 | 14:42 | + 0 -
Dit gaat wel erg diep dit ;)

Heb een afspraak met joris om niet al te veel zijwegen in te slaan. Dus terug naar het onderwerp: Turkije is een soeverein land en dat moeten we respecteren.

Bakito | 09-11-13 | 14:45

@Bakito | 09-11-13 | 14:40
Je wil zeggen dat de dictators de hand hebben gebeten van degene die hen voedde?

rara | 09-11-13 | 14:42

@me eigen: kabinet=parlement

Ornoisliefde | 09-11-13 | 14:41

Maar als je vindt dat dit iets met dubbelle paspoorten te maken heeft ben je een racist.
Is toch overduidelijk dat het kamerlid alleen loyaal is aan Tukije en specifiek de partij van Erdogan.
Een dubbel paspoort in de politiek is automatisch landverraad, want je kunt niet loyaal zijn aan twee landen tegelijkertijd. Dat is wat dit praktijkvoorbeeld bewijst.

me,myself and IK | 09-11-13 | 14:41

pinda | 09-11-13 | 14:39
Nee, GS had beter even slechts de namen van Turkse parlementsleden gegeven ipv alle 150. Er staan genoeg buitenlanders op maar dat zijn Marocs. Niet dat het veel verschil maakt, want die werken voor de koning. Hun koning dan hè?

Graaf van Egmont | 09-11-13 | 14:41

rara | 09-11-13 | 14:38 | + 0 -
Ghe, je kent je klassiekers kennelijk niet:

http://www.youtube.com/watch?v=8CSSFdaVr5U

Bakito | 09-11-13 | 14:40

@rara | 09-11-13 | 14:15

De vrouw van Erdogan ?

Boniwee | 09-11-13 | 14:40

Hoeveel Nederlanders zetelen er in het Turkse kabinet? Iemand?

Ornoisliefde | 09-11-13 | 14:39

@Graaf van Egmont | 09-11-13 | 14:22
Ik zie ook zo gauw geen andere Turkse naam?

pinda | 09-11-13 | 14:39

dat ons land verrot is!

Henk P | 09-11-13 | 14:38

@Bakito | 09-11-13 | 14:36
Punkers hebben jarenlang back-up gekregen van de westerse platenmaatschappijen, wat is je punt?

rara | 09-11-13 | 14:38

Elk Turks kamerlid, elk Turks gemeenteraadslid, elk Turks Provinciaal bestuurslid, elke Turk in Nederland staat in dienst van Turkije.
Hun doel is een totale Turkse overheersing, of tenminste een infuus voor Turkije te zijn.

mothersfinest | 09-11-13 | 14:37

En dan die ouwe Witteman gelijk eroverheen praten en vragen of hij iets wil voorlezen ipv door te vragen naar dit toch wel zeer interessante punt. Wat een slechte linkse TV. Stel je voor dat de naam naar boven komt (waarschijnlijk PVDA) dan is Witteman bang voor zijn baantje

goed bekeken | 09-11-13 | 14:36

rara | 09-11-13 | 14:35 | + 0 -
Nou, die hebben toch jarenlang back-up gekregen van de westerse olie- en wapenindustrie.

Bakito | 09-11-13 | 14:36

@Bakito | 09-11-13 | 14:31
Dictators vormen ook een kwetsbare subcultuur. Vraag maar aan Saddam Hoessein en Khadafy.

rara | 09-11-13 | 14:35

Even de NSA bellen, om te kijken wie Eus gebeld heeft rond die tijd. Weten ze vast wel.

Graaf van Egmont | 09-11-13 | 14:34

Goh, dat verwacht je toch niet..... En natuurlijk ook in het türks, zon telefoongesprek.

zeebonk62 | 09-11-13 | 14:33

rara | 09-11-13 | 14:29 | + 0 -
We hebben het over dictators, niet over een kwetsbare subcultuur.

Bakito | 09-11-13 | 14:31

@Campinggast | 09-11-13 | 14:20
Idioot.

rara | 09-11-13 | 14:30

Het voordeel is dat de
PVDA wordt weggevaagd bij de komende verkiezingen en daarmee ook de allochtone volksvertegenwoordigers voor Turkije.
Helaas staat de D66 weer hoog in peilingen en die zullen helaas de balans wel weer de verkeerde kant op laten doorslaan.

Spokoynoy Nochi | 09-11-13 | 14:30

@Bakito | 09-11-13 | 14:18
Krakers & punkers doen dat ook.

rara | 09-11-13 | 14:29

ZKH EénOog | 09-11-13 | 14:27 | + 0 -
Omdat het niet met chocoladeletters in de Telegraaf komt, betekent niet dat het niet plaatsvindt.

Enfin, Israël/mossad kun je onzichtbare operaties wel toevertrouwen.

Bakito | 09-11-13 | 14:29

Is dit eigenlijk niet hetzelfde probleem wat Hans Jansen in zijn stukje hiervoor aan de kaak stelde?
Hoeveel parlementariërs kunnen zich niet vrij uitdrukken, of in dit geval nog een graadje erger: blijken voor een buitenlandse mogendheid te werken?

Graaf van Egmont | 09-11-13 | 14:29

Dubbele paspoorten, dubbele loyaliteiten. Zo simpel werkt het. Nuanceren op dit onderwerp is wensdenken.

Parel van het Zuiden | 09-11-13 | 14:28

Een Turks kamerlid is een kamerlid uit Turkije.
Het gaat hier toch om een NL-kamerlid van Turkse afkomst (en paspoort)?

pinda | 09-11-13 | 14:28

@Bakito | 09-11-13 | 14:22

Juist de ontraceerbare niet. Daar wil de donor niet bekend zijn, en kan dus geen invloed uitoefenen.
De traceerbare donaties, daar moet je voor uitkijken. De wil om deze donoren te pleasen om grotere bijdragen los te krijgen is bijzonder aantrekkelijk.

ZKH EénOog | 09-11-13 | 14:27

(c)ZWITSUL | 09-11-13 | 14:24 | + 0 -
Wat is een "villa op zee" ?

Bakito | 09-11-13 | 14:26

Ik woon tussen 130 nationaliteiten. De Turken zijn de enigen die willen overheersen en de boel tiranniseren, corrumperen, door de pvda in de gemmenteraad komen, vriendjespolitiek bedrijven enz. Marrokanen kan je nog mee lachen, zwarten ook, maar Turken... stijf en strevers voor macht! De wijk....? Het is volop in het nieuws geweest, de deelgemeente (Turkse pvda-ers) is ontslagen.... Feijenoord Rotterdam (70.000 inwoners).

eagleye | 09-11-13 | 14:26

Ivm met vorig topic:
De enige op die 2e kamerlijst waarvan de woonplaats niet vermeld wordt is Wilders.

pinda | 09-11-13 | 14:25

Parsons | 09-11-13 | 14:20 | + 0 -
Valt ontraceerbare financiering van Nederlandse kamerleden daar ook onder?
Bakito | 09-11-13 | 14:22 | + 0 -

bedoel jij kamerleden met Turkse roots die ineens blijken te beschikken over villa's aan zee (op naam van familieleden) ?

(c)ZWITSUL | 09-11-13 | 14:24

Parsons | 09-11-13 | 14:20 | + 0 -
Valt ontraceerbare financiering van Nederlandse kamerleden daar ook onder?

Bakito | 09-11-13 | 14:22

Ik ga voor Oztürk. Is van de PvdA, komt uit Roermond!, zit er nog maar net en is dus onervaren. Heeft bovendien Europese Zaken en Economische en handelsbetrekkingen in zijn portefeuille. Zoals mijn baas vroeger al zei, God Graaf, want ben je toch een goede rechercheur.

Graaf van Egmont | 09-11-13 | 14:22

Je kunt de Turk wel uit Turkije halen, maar Turkije niet uit de Turk.

Eric Blair | 09-11-13 | 14:21

-weggejorist-

Campinggast | 09-11-13 | 14:20

Een vreemde mogendheid die rechtstreeks invloed uitoefent op leden van ons parlement.

Mkay.

Parsons | 09-11-13 | 14:20

rara | 09-11-13 | 14:15 | + 1

Nebahat Albayrak?

Baby Rasta | 09-11-13 | 14:19

Arrested Development | 09-11-13 | 14:15
Helemaal eens. Het is onderhand wel een uitgekauwde discussie, maar het moet toch niet meer dan logisch zijn dat volksvertegenwoordigers slechts 1 paspoort en dus 1 loyaliteit hebben; de Nederlandse.

Voor burgers vind ik het nog een iets ander verhaal, omdat je als burger prima verschillende loyaliteiten kunt hebben. Wanneer ik naar Amerika zou emigreren zou ik ook niet graag mijn Nederlandse nationaliteit op willen geven.

Absoluut niet waar | 09-11-13 | 14:19

Ome geert weer gelijk. Gelijk dubbele paspoorten bij de overheid en zeker niet in het parlement. AIVD er achteraan en deze landverrader - die Nederlandse Turken intimideert - uitzetten!

Zal trouwens de laatste landverrader niet zijn in het parlement. he Pechthold?

hurenisvoorpaupers | 09-11-13 | 14:19

rara | 09-11-13 | 14:15 | + 1 -
Ja dat weet ik.

Opmerkelijk dat dat soort leiders iets raars met hun haardracht doen.

Bakito | 09-11-13 | 14:18

@Mark Smith | 09-11-13 | 14:07
Tequila!

FTFY

rara | 09-11-13 | 14:16

" Een Turks Kamerlid". Juist. Nou, daar gaat dan inderdaad wel iets mis. Lijkt me tijd worden dat dat dubbele paspoorten gedoe eens definitief aangepakt wordt. En verder word ik nu geacht op basis van wat vreemde namen te bedenken welk ander paspoort van toepassing is?

Arrested Development | 09-11-13 | 14:15

@Bakito | 09-11-13 | 14:13
Weet je wie ook een snor had?

rara | 09-11-13 | 14:15

@Bakito | 09-11-13 | 14:13

Heb jij ook al een mening aap.... zeker iets met PVV... #feit

Fatwabuster | 09-11-13 | 14:14

Mark Smith | 09-11-13 | 14:09 | + 0 -
Weet hij veel, hij ziet een snor of neger en denkt meteen aan 9/11.

Bakito | 09-11-13 | 14:13

@Mark Smith | 09-11-13 | 14:09

Een turk die iets duidt wat in Turkije gebeurd vind jij hetzelfde als die adoptiekwestie..... en Turkije heeft niets met Islam te maken.... tuurlijk joh.... *proest*

Fatwabuster | 09-11-13 | 14:13

Alle mensen wereldwijd met een Turks paspoort zijn Erdogans onderdanen voor het leven. Zij vallen onder zijn macht. Erdogan is een moslim en eist van al zijn onderdanen dat zij streng in de leer zijn.

Herinneren we nog het Turkse jongetje dat is ondergebracht bij een lesbisch pleeggezin? Herinneren we nog het politieke schandaal waarbij een Rotterdams gemeenteraadslid is ontslagen omdat de Turkse en dus islamitische gemeenschap hier net zo handelt als Erdogan in Turkije. Dat wil zeggen intimidatie, machtsmisbruik en censuur. Alles mag uit naam van de islam zolang het doel is het islamiseren van Nederland en de wereld.

Daarom zouden er nooit mensen met een dubbele nationaliteit uit islamitische landen in de politiek mogen. Zij zijn niet loyaal aan Nederland maar aan de islam en hun islamitische leiders.

benjemal | 09-11-13 | 14:13

Gadverdamme, hij zou wel die naam moeten noemen, want dit is gewoon mafiagedrag.

Causa Sui | 09-11-13 | 14:12

Leuk zo'n lijst Pritt. Het zou wel handiger zijn als ze erachter zetten wie naast Nederlander ook Turk is. Zo is het wel lastig afstrepen.

Baby Rasta | 09-11-13 | 14:12

Greet heeft geen woonplaats... dat is raar...

zodeknetters | 09-11-13 | 14:12

Fatwabuster | 09-11-13 | 14:07 | + 0 -
Dit heeft niets met de Islam te maken, meer met staatsveiligheid en het bemoeien met interne aangelegenheden in soevereine staten. Weet je nog hoe boos wij waren tijdens die adoptiekwestie met die lesbo's en dat turkse kind?

Mark Smith | 09-11-13 | 14:09

Grijze Wolven zijn toch de Turkse variant op de PVV? #dtv

Bakito | 09-11-13 | 14:09

De verzekerings-Turk. Zonder twijfel.

DaughtersofLot | 09-11-13 | 14:08

Ingewikkeld kapsel.

Pa Cartwright | 09-11-13 | 14:08

Hoezo dubbele agenda en dubbel moraal.... naam graag en afserveren deze vazal en spion van Erdogan!!

Fatwabuster | 09-11-13 | 14:08

Als ik de checklist zie zou ik gokken op een PvdA-er qua kansberekening

Yabadabedoe | 09-11-13 | 14:08

En we trekken het ons aan en dús beïnvloed het ons.
Wij -ieders mening moet gelden- Hollanders zijn niet goed in negeren.

hfakker | 09-11-13 | 14:07

Taqqiya!

Mark Smith | 09-11-13 | 14:07

Zie mijn laatste reactie in vorig topic.... dat bedoel ik dus Mark Smith!!!
Zelfs van uit ons eigen parlement godverdomme!!!

Fatwabuster | 09-11-13 | 14:07

Günäl- Gëzër, PvdÄ.

fuckje | 09-11-13 | 14:07

Grijze Wolven zitten overal, ik begrijp dat Ukjul bang werd.

rara | 09-11-13 | 14:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken