Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Burka: nu ineens wel een bijzonder kledingstuk

burkamettatoeages.jpgNiks mis met een burka. Heeft totaal niks met vrouwenonderdrukking te maken. Dragen vrouwen uit eigen keuze. Nauwelijks een religieus repressief stuk textiel te noemen. Niks anders dan een kledingstuk als alle anderen, waarin waardige vrouwen enorm waardig lopen te zijn. Prima reden dus om er een prachtige reclame van te maken waarin de kracht van vrouw zijn letterlijk ontbloot wordt. Onder elke burka zit een authentieke vrouw met een eigen identiteit. Aldus Diesel. Prachtige boodschap. MAAR HO DAT KAN ZO MAAR NIET! Alleen de betrokkenheidsmensen van Fenomenaal Moraal mogen iets vinden van de Burka. Laat staan er iets mee doen. Aldus Ophef United. Oh, die duivelse kapitalisten gaan er met de burka vandoor. Nee, dan is de burka ineens wel een sensitief stuk beladenheid in tentvorm waarmee de naaiboer plotsklaps zomaar een hele bevolkingsgroep kwetst. De burka zelf kwetst niet, aldus Correcte Ethiekbepalers, dus het westen dient het kledingstuk te accepteren anders DISCRIMINISME! Vervolgens wordt de burka op typische westerse wijze in een mashup gegooid om een cultureel statement te maken, waarbij oosterse kledingstijl prachtig mixt met westers individualisme, IS HET WEER NIET GOED! Niet de gewenste culturele integratie, want er kwamen geen stichtingen, subsidies, integrale praatgroepen en progressieve commissies bij kijken. Dus gaat de moslimgemeenschap, en daarbij behorende groupies, weer eens lekker verongelijkt gekwetst zitten doen. Boehoe, kwetsbaar religieus symbool, afblij-hij-hij-ven met je co-ho-ho-mmerciële handen. Aldus mensen die nog nooit zijn gevallen over de Boeddhabeeldjes bij de Xenos of shirts met een kruisprint bij de H&M. Nope, de burka moet weer een NIET AANKOMEN: RELIGIEUS SUPERSENSITIEF labeltje in de kraag krijgen, wat betreft uitzonderingspositie. En dit soort huilblokkades zijn precies de reden dat culturele integratie tussen het westen en het wat meer fundamentalistische moslimssegment spaak loopt. Het is verdomme maar een stuk textiel dat als symbool ingezet wordt om de eigenheid van vrouwen te tonen en tegelijkertijd wat spijkerbroeken te verkopen. Het is niet alsof Diesel twee volle passagiersvliegtuigen twee gigantische kantoorpanden binnenvliegt omdat de kantoorpanden symbool staan voor de waarden en normen van de islam. Om maar wat te noemen. Als het westen de burka moet accepteren, moeten de burkafans accepteren dat het westen daar haar eigen draai aan geeft. Met je kwetsgevoelens.

Reaguursels

Inloggen

@myself verkeerde topic oen!

[G]eenstijl | 12-09-13 | 11:20

Ik stel voor dat wat overblijft per maand dat ze dat gewoon naar me storten en alles vooraf ingehouden wordt. zijn we eindelijk van het gezeik af hoe we deze maand weer alles rond breien.

[G]eenstijl | 12-09-13 | 11:19

Die reclamejongens (en meisjes) toch. Hebben ze toch weer iets gevonden dat de aandacht trekt voor de merknaam van hun klant.

kloopindeslootjijook | 11-09-13 | 22:29

Ik bespeur een paar Nanninga-invloeden in de stijl van Quid.

Zyprexa20mg | 11-09-13 | 19:43

Gregorius zijn moet.
Kutnamen altijd.

dedeurs | 11-09-13 | 19:15

Retro Fitna Look. Ik mag aannemen dat Diesel wat auteursrecht naar Geert schuift?
Wanneer gaat Jeff Koons iets doen met de artistieke moslima erotiek van Gregorious Nekschot?

dedeurs | 11-09-13 | 19:14

Best handig hoor, die wandelende tentenkampen, vooral in vluchteling-gebieden. Ook uitstekend geschikt als kleine mobiele darkrooms trouwens. Zeer discreet en genoeg ruimte voor twee bezoekers tegelijk.

RegseHippie | 11-09-13 | 17:53

Ja geen probleem burka's, mogen wij allemaal ook met bivakmutsen rondlopen. #RAMJEDAN

Legionis | 11-09-13 | 17:50

Burka's zijn prima, mits ze eronder maar geen ondergoed dragen

Remigiusde1e | 11-09-13 | 17:42

Hulde voor Diesel. Religieus statement inpikken. Lekker westers omzetten in een seksding. Heerlijk.
*grijnzen doet*

paridae | 11-09-13 | 17:24

Het zal wel. Als ik Diesel-kleding koop op de markt in moslimlanden loopt Diesel net zo goed te janken.

ironman | 11-09-13 | 17:20

een boerka is hetzelfde als een swastika-vlag. een symbool van fascistisch totalitair denken dat vrouwen onderdrukt. daar is niets heiligs aan, daar is alles walgelijk aan. boerka's moeten verbrand worden.

minimá-armezusvan.. | 11-09-13 | 16:40

Het lot van die mosselwijven in boerkaas kan me geen éne reet schelen. Vermits zulks geen plaats heeft in de richtlijnen van de sociaal aanvaardbare manieren van interageren in de publieke ruimte, die mij zijn aangeleerd, wil IK niet in het openbaar met een dergelijk totaal onherkenbaar persoon geconfronteerd worden.

Tricephalus | 11-09-13 | 16:29

grote haas | 11-09-13 | 15:28 | + 0 -

Haha, ja, inderdaad, het lijken wel GS reaguurdertjes die moslims. Moet je eens laten blijken dat je het oneens bent met iets dat A. Nanninga heeft geproduceerd; Gaat je kudometertje harder naar beneden dan de AEX na het instorten van Bear Stearns.

7anPau1 | 11-09-13 | 16:21

@ijscreem | 11-09-13 | 14:35
Al sleep je Anne Frank er aan de haren bij, ook dat interesseert het grootste deel van de NL'rs geen drol. Dat er toevallig nou wat groepen zijn die heel hard kunnen schreeuwen, mwah.



Dit hele gemekker van een paar verbolgen moslims; over een paar dagen ook al weer vergeten en voorbij gewaaid. Lekker fucking boeiend!

TeeJee | 11-09-13 | 16:13

Is er iemand hier die zich ook maar iets positiefs over moslims kan herinneren?
Een klein artikeltje met positief nieuws, dat moet toch mogelijk zijn? Ze zijn hier al 50 jaar, er moet toch ergens iets positiefs te melden zijn geweest?
50 jaar ellende hebben ze ons gebracht.

ZKH | 11-09-13 | 16:02

@Suz | 11-09-13 | 15:35 | + 0
"Wordt er zo moe van, verlang naar de jaren 60/70 toen Nederland zo gemoedelijk was. Zucht.."
Rellen, terroristische aanslagen, koude oorlog... ja, die tijd was fantastisch.

alcor | 11-09-13 | 15:45

Altijd makkelijk als je lelijk bent of iets te verbergen hebt.

En..... er zijn wat kerels die er op vallen net zoals er kerels zijn die vallen op debielen of zwakzinnige.

L.M. | 11-09-13 | 15:37

@Bakito | 11-09-13 | 12:12 |
Ik heb een schijthekel aan anti-homo wetten, én die k*tburka.
Nou jij weer...

Ahasveros | 11-09-13 | 15:37

Wordt er zo moe van, verlang naar de jaren 60/70 toen Nederland zo gemoedelijk was. Zucht..

Suz | 11-09-13 | 15:35

Zielig zooitje

ohcarol | 11-09-13 | 15:30

Al die troep is alleen verzonnen voor geen zand in je haar en die hete pleuriszon in de woestijn. Alles eromheen is gewoon verzonnen. Waarom hebben die mensen dat zelf nou niet door.

Ansjo | 11-09-13 | 15:30

"Met je kwetsgevoelens" ... HAHAHA!!!

grote haas | 11-09-13 | 15:28

moe wordt je ervan

hubiex dk | 11-09-13 | 15:21

Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik wordt toch wel erg opgewonden van dit modeartikel.

Toch maar eentje kopen voor mevrouw Bamboo.

Bamboojay | 11-09-13 | 14:48

ijscreem | 11-09-13 | 14:35 |
Ik vind het een beetje raar om Anne Frank erbij te slepen. Beetje krom, zo van "wat ligt er hier nou gevoelig".

Schoorsteenveger | 11-09-13 | 14:48

@ijscreem | 11-09-13 | 14:35
Haha vrije wil? Er bestaat geen vrije wil wanneer je vanaf je geboorte gehersenspoeld/geïndoctrineerd wordt. Donder toch op met je "vrije wil". En je kunt je ook afvragen waarom het gemiddelde IQ enorm laag is in vooral islamitische landen. #doordenkertje

First Contact | 11-09-13 | 14:41

Of het nu een burka is of een andere uitdrukking van religie,die flauwekul doe je maar thuis.
Religie is iets wat je thuis bedrijft en hoort niet in de openbaarheid.
Alle bijzondere scholen en ook instellingen e.d. die geld krijgen van de belastingbetaler moeten worden gesloten of afgeschaft.
Wil je iets met religie dan betaal jij dat maar zelf en niet de belastingbetaler.
Dit zou heel veel problemen oplossen !!!

pejoar | 11-09-13 | 14:37

Datzegiktoch | 11-09-13 | 13:08
Wat in jouw ogen een symbool is van haat en onderdrukking is voor een ander een symbool van loyaliteit aan een god waar ze heilige in geloven. Geloof het of niet maar merendeel van de vrouwen draagt een hoofddoek uit vrije wil.

Als Anne Frank op een zelfde manier voor puur commerciële doeleinde zou worden gebruikt door bijvoorbeeld de H&M dan breekt ook de hel los dus waarom zou ik die vergelijking niet mogen maken? Oh ja, omdat alle moslims per definitie dom en achterlijk zijn.

ijscreem | 11-09-13 | 14:35

@ Pa Cartwright 14:22

Kan hij wel hebben hoor. En hij weet van wie de boodschap afkomstig is nietwaar?

eerstneukendanpraten | 11-09-13 | 14:28

@ eerstneukendanpraten | 11-09-13 | 14:10
Ja, zonder meer. Echterrrr, vanavond, als de schemering inzet, en de erfhond zich aan zijn pantoffels vlijt, monteert hij zich nog een Prince...

... gooit nog een blokje in het knapperend haardvuur, en zit in stilte te wenen.

Is nie leuk he?!

Pa Cartwright | 11-09-13 | 14:22

Hoe zit het trouwens met het werkeloosheidspercentage onder deze Burka draagsters. En hoe zit het met de controle wbt sollicitatieplicht onder deze "speciale" doelgroep?

First Contact | 11-09-13 | 14:19

@ Pa Cartwright 13:37

Een beetje fucken mag toch ook wel eens een keer? Ongefundeerd en nodeloos kwetsend, weet u nog wel? Kusje!

eerstneukendanpraten | 11-09-13 | 14:10

Voor het eerst dat ik naar zo'n foto kijk en denk: lekker wijf dat daar onder zit.
En die tattoo is gewoon erg geil

Mr Bad Guy | 11-09-13 | 14:05

als burka's mogen en niet aanstootgevend zijn, dan mag naakt lopen ook voortaan oke. en ander oprotten met die burka's.

Kater | 11-09-13 | 13:56

Eigenlijk moet je kudo's aan de stukjestyper kunnen geven. Ik wil wedden dat Johnny Quid hier hoog mee zou scoren. En terecht.

unspiek | 11-09-13 | 13:54

@ eerstneukendanpraten | 11-09-13 | 13:26
Ach zanik toch niet zo wijf.

Pa Cartwright | 11-09-13 | 13:37

-weggejorist-

Brakko Bama | 11-09-13 | 13:36

@Rock101 | 11-09-13 | 13:26
Ah, kunnen we binnenkort ook een bestorming verwachten van een (nog te bepalen) ambassade? Of het vermoorden van diverse Nederlandse cabaretiers?

First Contact | 11-09-13 | 13:36

@billenbijter | 11-09-13 | 13:19
Ook wanneer je in de politiek uitkomt voor je mening. Met liefde betaal ik mee aan de beveiliging van Geert, en met grote ergernis betaal ik mee aan alle profiteurs en opvreters die niet willen aanpassen maar willen opdringen met dank aan het "linkse Nederlandse klimaat". Zie het resutlaat, GL 4 zetels, PvdA historisch laag, en ja,ja, er komt een nieuwe islamitische partij, hoop van harte dat het knuffelen en nivelleren het beoogde effect heeft gehad. *mwhoehaha*

First Contact | 11-09-13 | 13:28

@ Mark Smith 13:00

Hij is waarschijnlijk je enige fan...

eerstneukendanpraten | 11-09-13 | 13:26

Je mag hier zeker alleen als gelovige rondrijen ?!
De EO is enger dan de gemiddelde moslim(a) !

Rock101 | 11-09-13 | 13:26

@The real McCoy
Ik snap dat best. Heb je wel eens een Arabische vrouw van boven de 30 gezien? Daar zou ik ook een vuilniszak overheen gooien...

Rest In Privacy | 11-09-13 | 13:25

Als ik ga tanken met de motor moet ik mijn helm afdoen als ik ga betalen, maar als een boerkagedrocht gevraagd wordt haar kopvod af te doen dan ben je een racist...

billenbijter | 11-09-13 | 13:19

De moslimvrouwen zijn zo enorm vies behaard (snor/baard) dat een boerka noodzakelijk is, begrijp dat nou eens

billenbijter | 11-09-13 | 13:15

Het is triest dat moslimmannen zo bekrompen en kleinzielig zijn dat ze niet willen dat andere mannen hun vrouw zien. Hieruit blijkt hoe onzeker de moslimman is en ook hoe ongeciviliceerd. Kennelijk kunnen deze beesten zich niet beheersen als ze een blote schouder zien of onbedekt haar. Enge mannen die moslims. Hoort nuet thuis in een ontwilkelde samenleving als de onze.

The real McCoy | 11-09-13 | 13:12

ijscreem | 11-09-13 | 13:01 | + 0 -
Verontwaardiging over Anne Frank staat volgens jou gelijk aan de verontwaardiging over een haatbaardendoekje dat het symbool van haat en onderdrukking is? Gevoeligheid over de oorlog komt met soms ook de strot uit maar ga jij es heel snel mond spoelen zalfje!

Datzegiktoch | 11-09-13 | 13:08

Kunnen ze die burka niet helemaal dichtmaken?
Ik wil zoiezo liever helemaal geen moslims zien.

KannieWaarZijn | 11-09-13 | 13:08

@miko | 11-09-13 | 13:02
Die linkse is inderdaad een lelijk wijf.

Che_cuevara | 11-09-13 | 13:07

Ik zie op die Diesel pica dat ze een spijkerhekkie mist voor de ogen.. en dat mag natuurlijk niet he!

Welles! Nietes! | 11-09-13 | 13:06

Eigenlijk wel een eerlijk idee, de boerka in Nederland gewoon als seksspeeltje gaan zien.

Moslimmannen zien vrouwen zonder boerka als hoer.
Nederlandse mannen zien vrouwen met boerka als hoer.

Wel zo eerlijk.

Koninging Beatricks | 11-09-13 | 13:06

Bakito | 11-09-13 | 12:40 | + 0

Oh dus daar heb je die nare ziekte opgelopen? Inmiddels aardig van je kloten naar je brein gestegen vriend.

Stripe Square | 11-09-13 | 13:05

De beste manier om de burka te bestrijden is door de ridiculiteit van die tent te laten zien.

Rico Tampeloerus | 11-09-13 | 13:05

Nu gaat iemand positief met een haatbaarden doekje om en is het ook weer niet goed. De term Booslim is ook niet voor niets. Ze kijken vooral naar wat ze haten. En dat is eigenlijk alles behalve hun pedofiele profeet en zijn allah.

Datzegiktoch | 11-09-13 | 13:04

Diesel scoort hiermee gratis aandacht onder het motto 'Het maakt niet uit hoe ze over je lullen, áls ze maar over je lullen.'

Zure Sigaar | 11-09-13 | 13:03

@Che_cuevara | 11-09-13 | 12:22
Die burka is toch al sex? iedereen weet dat er onder een burka een super lekker wijf zit dat gewoon niet zonder over straat kan omdat anders horde mannen haar bespringen gelijk een tramp-o-line?
Die arabieren laten alleen lelijke wijven geen nikaab of burka aandoen.
www3.pictures.zimbio.com/gi/Suadi+Prin...

miko | 11-09-13 | 13:02

who. the. fuck. cares. Boze moslims, oud nieuws. Als Anne Frank op wat voor manier dan ook wordt bespot staat ook half Nederland op z'n achterste poten.

ijscreem | 11-09-13 | 13:01

eerstneukendanpraten | 11-09-13 | 12:44
Geen idee. Waarom zou mij dat interesseren?

Mark Smith | 11-09-13 | 13:00

@Pa Cartwright | 11-09-13 | 12:52

Je moet ergens goed in zijn als je de hele dag de tijd hebt...

ZKH EénOog | 11-09-13 | 12:58

@Bakito | 11-09-13 | 12:46
protestanten ook verwerpelijk.

miko | 11-09-13 | 12:57

Overigens ook onzin dat er islamitische gevoelens gekwetst zouden kunnen worden. Als de islam ook maar iets met gevoelens te maken had gehad, zou er niet uitgerekend vooral in islamitische culturen op pre-historisch barbaarse wijze zoveel mensen afgeslacht worden.

ZKH EénOog | 11-09-13 | 12:55

Hoe vaak moet het nu nog gezegd: ACHTERLIJKE CULTUUR.

Alexander de Kleine | 11-09-13 | 12:55

Weldra lekker lachen om de bellers, zin an;
www.stand.nl/

Pa Cartwright | 11-09-13 | 12:55

Dit is echt hilarisch!
"On the most basic level, the ad appropriates the burqa and puts it on a white woman in a socio-political context rife with Islamophobia and attacks on the Muslim world…"
Vooroordelen, vooringenomenheden, scheve waarneming, angst en fobie, in deze zin zit werkelijk alles... denk je. Want dan komt er nog achteraan:
"But context is everything, and in the context of a white woman in a Diesel ad created by Americans, the meaning and symbolism twists inside out and is deeply disrespectful."
Inderdaad, context is alles, en in deze context is er geen sprake van een burka.
Wat ik overigens behoorlijk dubbel vind is het feit dat hier wel erg de nadruk gelegd wordt op het feit dat het een blanke vrouw betreft. Kunnen blanke vrouwen geen moslim zijn dan? Zijn blanke vrouwen op de een of andere manier bij voorbaat verdacht?
De grap is hier uiteraard dat mevrouw Parekh in haar eigen voet schiet. Want steeds als vanuit westers perspectief de burka of de hijaab geduid wordt, als gepoogd wordt om een en ander in de juiste context te plaatsen, dan wordt de context verschoven, veranderd of verdraaid. Burka en hijaab kunnen vanuit honderd perspectieven worden geduid, zijn multi-interpretabel en worden daarom ook stelselmatig als wapen ingezet om te jennen, te treiteren, een punt te maken en uit te dagen. Nou, mevrouw Parekh, van hetzelfde laken een pak, zou ik zeggen. Deze ad is eveneens multi-interpretabel. Hoe vervelend nou. Treiteren we gewoon een beetje terug zonder dat je er iets aan kunt doen.

Schoorsteenveger | 11-09-13 | 12:55

Dus je uitspeken tegen (symbolen en symptomen van) vrouwenonderdrukking is discriminatie. Fijn weten we dat ook weer. Moslims en gutmensen laten weer eens zien hoe krom, krampachtig en spastisch ze zijn.

The real McCoy | 11-09-13 | 12:52

Dat getreuzel. Ik kan er niet meer tegen.

Pa Cartwright | 11-09-13 | 12:52

@ Koninging Beatricks | 11-09-13 | 12:40
Wel, dat zal mij werkelijk nog harder jeuken dan haar zwetende bilspleet onder dat wandkleed.

Het enige dat ik steevast storend vind, is dat getreuzel. Dat eeuwige getreuzel.
Nu heb ik een ietwat ongedurige inborst en veelal – om doorgaans onduidelijke redenen – het gevoel dat ik gierende haast heb, maar bij Elohim wat kunnen die mensen treuzelen. Overal. En altijd.

Pa Cartwright | 11-09-13 | 12:52

@Bakito | 11-09-13 | 12:46

Onzin. Ik vind jouw rechten net zo belangrijk als de mijne, zonder daar een enkele moslim voor te hoeven bashen.

ZKH EénOog | 11-09-13 | 12:51

dat hele stukkie van Quid is langer dan alle tweets bij elkaar tegen deze campagne.
'betrokkenheidsmensen van Fenomenaal Moraal'?
'Ophef United'?
'Correcte Ethiekbepalers'?
'stichtingen, subsidies, integrale praatgroepen en progressieve commissies'?
'moslimgemeenschap, en daarbij behorende groupies'?
'Aldus mensen die nog nooit zijn gevallen over de Boeddhabeeldjes bij de Xenos of shirts met een kruisprint bij de H&M"?

3 (totaal onbekende) man/vrouw en een paardenhoofd twitteren iets over een advertentie en GS doet alsof de halve wereld in brand staat. Heeft Quid zo'n levendige fantasie, heeft GS zo hard controverses nodig dat ze hem desnoods verzinnen, of had hier gewoon 'stijlloze promotie' onder moeten staan?

7anPau1 | 11-09-13 | 12:50

paarse broek slaat plank mis met advertentie kleding merk... je verwacht het niet...

paranoya | 11-09-13 | 12:50

Vandaag mijn bivakmuts voor zien van leuke sterretje.s plus een leuk kleurtje .
Met opgestroopte mouwen en tatoo.s (wel nep) overhemd de bovenste 4 knoopje.s los de rabobank in gestapt .
Draait men op eens door daar en gingen plat op de grond.
Volgende keer gewoon een burka .

witchmaster | 11-09-13 | 12:49

Wat is die trol toch een waardeloos figuur, t joch zit alles te liegen en te bedriegen, want hij weet wel beter. Leer toch eens dat Bakito nooit zijn mening geeft, maar alleen uitspraken doet.
Genoeg sukkels die er weer intrappen, op hem reageren en verontwaardigd weer de zoveelste min uitdelen.
Sukkels ja, want wat zouden ze moeten typen zonder zo n aangever?

Terpen-tijn | 11-09-13 | 12:49

ben even uit de lucht ivm halve kreeft die hier als lunch wordt neergezet. heb daar beslist even twee handen voor nodig!!

denoorman | 11-09-13 | 12:48

-weggejorist-

Bakito | 11-09-13 | 12:47

@ dugo | 11-09-13 | 12:40 |
Beetje met je tijd meegaan, maatje.
Het is niet zo moeilijk, je denkt aan iets leuks en je roept hard "expecto patronum".

Oh ja.
Naderhand een groot stuk chocola.

Kapitein Sjaak Mus | 11-09-13 | 12:47

Je kunt ook echt bijna niets meer doen zonder de woede van de booslim gemeenschap over je af te roepen.

Slome Duikelaar | 11-09-13 | 12:47

@Mark Smith | 11-09-13 | 12:37
Ga jij eerstneukendanpraten's acties dan ook vurig verdedigen en kapotnuanceren? En iedere vorm van kritiek op haar acties wegdoen als rassenhaat en fascisme?

dlseth_ | 11-09-13 | 12:46

ZKH EénOog | 11-09-13 | 12:42 | + 0 -
Whatever, jij en de jouwen vinden rechten van homo's, vrouwen en christenen louter belangrijk als daarmee in een adem ook moslim kunnen worden gebasht.

In andere gevallen blijken jullie net zo bekrompen en preuts als een dominee uit de jaren 50.

Bakito | 11-09-13 | 12:46

@ Terpen-tijn | 11-09-13 | 12:42
Nu kan ik jouw Diesel devotie ook beter duiden.

Pa Cartwright | 11-09-13 | 12:44

@ Mark Smith 12:27

Geen idee.. Maar waar is er met je grote vriend Ashley gebeurd btw?

eerstneukendanpraten | 11-09-13 | 12:44

@Burkito
Zuinig zijn met je uitkering mannetje (1?). 10 Euro is veel geld. Wellicht heb je ook recht op hoer-subsidie?

denoorman | 11-09-13 | 12:44

In zo'n boerka zit gewoon een vrouw in die verkocht is, dus is het eigenlijk een hoerka.

bonje | 11-09-13 | 12:44

@ Gallemies | 11-09-13 | 12:32
Wellicht kom jij beroepshalve sporadisch met niqaabdraagsters in contact, maar ik krijg nooit de indruk zij nou spontaan even een praatje met mij willen maken.
Pa Cartwright | 11-09-13 | 12:38 | + 0 -
Ik zie ze over straat spoken. Ja, als ze een indruk willen maken van eender welke wens moeten ze ofwel roepen om boven dat grootverbruik aan textiel voor hun mond te compenseren of breeduit met armen en benen zwaaien want subtielere lichaamstaal merk je natuurlijk niet onder die rouwlakens.
Ik hoef ook zeker niet met ze te praten, maar ik weet wel dat de oplikkers bij deze mensen graag propageren dat het hartstikke leuke verstandige vrouwen zijn die niet op hun uiterlijk beoordeeld willen worden. Ja vast! Ik weet niet eens of dat nou een mevrouw daaronder zit of een gedresseerd varken.

Gallemies | 11-09-13 | 12:43

@Bakito | 11-09-13 | 12:12

Jezus, ben je bang dat jij en Bubba niet meer naar Rusland op vakantie kunnen of zo?

ZKH EénOog | 11-09-13 | 12:42

@Mark Smith | 11-09-13 | 12:37
.
Obama? Assad?

Mammeloe | 11-09-13 | 12:42

Pa Cartwright 12:38
Jij bent niet tolerant genoeg>> die vrouw zit gewoon te wachten op een vriendelijk praatje, daarna zal je zien dat ze ontdooit en word je hartelijk uitgenodigd om een hapje couscous te komen eten.

Terpen-tijn | 11-09-13 | 12:42

Blijf me toch altijd onwillekeurig het apenzuur schrikken als ik er een op straat tegenkom..

dugo | 11-09-13 | 12:40

@Pa Cartwright | 11-09-13 | 12:38

Jij bent dan waarschijnlijk ook een minderwaardige kuffar.

Koninging Beatricks | 11-09-13 | 12:40

denoorman | 11-09-13 | 12:34 | + 1 -

denoorman is een anagram van "Rode Manon" Elke avond werkzaam op de tippelzone aan de Europalaan te Utrecht. Prijzen vanaf 10 euro.

Bakito | 11-09-13 | 12:40

Nee, niet afdoen die burka! Heb meelij! Hou aan!
i.imgur.com/rjH2K.gif

Conan de Rabarber | 11-09-13 | 12:39

@ Gallemies | 11-09-13 | 12:32
Wellicht kom jij beroepshalve sporadisch met niqaabdraagsters in contact, maar ik krijg nooit de indruk zij nou spontaan even een praatje met mij willen maken.

Pa Cartwright | 11-09-13 | 12:38

Fuck 'm. Allemaal, zonder uitzondering. Zeker vandaag.

Het is 9/11.

Parsons | 11-09-13 | 12:38

eerstneukendanpraten | 11-09-13 | 12:15 |
Weet je wie ook graag dingen waar ze het niet mee eens zijn opblazen/in de fik steken?

Mark Smith | 11-09-13 | 12:37

Zo n burka is de ultieme wraak, mag lijden dat elke hoer het gaat dragen.

Terpen-tijn | 11-09-13 | 12:34

@Burkito
Een homo mannenversie is vast mooi voor een bakito (is namelijk voor het vrouwtje in de relatie). We noemen Bakito vanaf heden dan ook Burkito.

denoorman | 11-09-13 | 12:34

Mooie reacties weer van moslims die vinden dat de bedenker geen rekening houdt met de gevoelige kant van moslims. Dus: we willen het niet omdat we moslims zijn die gauw boos worden als je iets doet wat wij niet goedkeuren.

appeltjesgroeneweide | 11-09-13 | 12:33

Ik weiger trouwens pertinent met zo'n mevrouw in spokenpak te spreken. Ik zie geen boerka's maar wel geregeld niqaabs waarbij je van die oogjes vanachter een lap ziet gluren en loeren. Het is een onoverkomelijk probleem, het gezicht niet kunnen zien, voor onze cultuur is dat ronduit eng. (Voor velen) Ik accepteer die dingen in zoverre dat ze van me mogen blijven leven maar dan eis ik het recht dat ik twee gaten in een laken knip voor m'n ogen en dan een spook imiterend over straat mag lopen zonder opgepakt te worden of eventueel in een gesticht gegooid. Het zou namelijk niet minder gek zijn dan deze überkuisheidsmensen.

Gallemies | 11-09-13 | 12:32

'Holadi-jé, oh wat enig zo'n gemaskerd bal, feestelijk enzo...' zij de onnozele goedlinksige vrouw.
'Wacht maar totdat de maskers afgaan, tegen het einde wanneer het te laat is, dan zullen we zien dat het hier helemaal geen feestje betreft' zei ik tegen haar en wendde me met afschuw van haar af.

Simon de Danser | 11-09-13 | 12:32

Intussen zijn er ook wel heel veel hele lange tenen.

Het is bijna onmogelijk geworden om daar niet op te trappen.

Koninging Beatricks | 11-09-13 | 12:31

Goed stuk Q. Heb laatst nog in Londonistan per ongeluk een brief in zo'n gleuf gestopt btw.

Mammeloe | 11-09-13 | 12:31

Che cuevara 12:22
Met het kledingstuk is niks mis mee>> leuk voor in de slaapkamer.
Maakt de (sex)collectie compleet, weer wat anders dan zo n afgezaagd maskertje.

Terpen-tijn | 11-09-13 | 12:28

@ Cuyahoga | 11-09-13 | 12:25
En zal je altijd zien dat een onverlaat er met jouw brandend kruis vandoor gaat.

Pa Cartwright | 11-09-13 | 12:27

Laten we AUB snel een voorbeeld nemen aan Frankrijk en dan wel voor alle openbare gelegenheden. Geloven doe je je maar in je hersenpan of in privéverband. Voor de extremisten/radicalen/orthodoxen blijven er genoeg landen over waar de betreffende religie's in alle vrijheid kunnen worden uitgeoefend (incl. opdringen van gedachtegoed, het huwen van minderjarigen, het onderdrukken en vernederen van vrouwen en waar je alle problemen kunt wegschuiven onder het mom van 'het is de wil van god'.

First Contact | 11-09-13 | 12:26

Die trut op de foto heeft tatoeages. De esthetiek van het woonwagenkamp, maar ook hartstikke haram. Tegen zulke stomheid ageren is een onbegonnen werk. Net zoiets als uitleggen waarom er geen roze vliegende konijnen bestaan.

Gallemies | 11-09-13 | 12:25

Zo ga ik graag boodschappen doen in een wit laken met puntmuts.
Heb al zo vaak bij de gemeente gevraagd om bij het winkelcentrum een voorziening te maken waar ik mijn brandend kruis zolang kan neerzetten, maar krijg steeds nul op rekest.

Cuyahoga | 11-09-13 | 12:25

-weggejorist-

huh, ian? | 11-09-13 | 12:23

@Terpen-tijn | 11-09-13 | 12:20
En dan heb je ook nog van die exhibitionisten die met zo'n neukkleed aan buiten lopen.

De hoeren!

dlseth_ | 11-09-13 | 12:23

Bakito l 11-09-13 l 12:12
Appels met peren vergelijken? Overigens is m.i. Vrijwel niemand in dit land, links of rechts het met Poetin eens op dit gebied. Behalve jouw fundamentalistische moslim vriendjes dan.

Polletje Piekhaar | 11-09-13 | 12:23

Bakito | 11-09-13 | 12:12 |

Ik voorzie de terugkeer van het beschermende Middeleeuwse Harnas in onze straten, trots gedragen door de Nederlandsche homoman die zich noch door Boerkadragers, noch door de Putins van deze wereld, noch door jou een oor of iets anders aan wil laten naaien.

Peyronie | 11-09-13 | 12:22

Durex heeft het jaaaaren geleden al commercieeel gemaakt....

Seastorm | 11-09-13 | 12:22

@Terpen-tijn | 11-09-13 | 12:20
Er zit ook een positieve kant aan.
Als ze nu de burka met sex gaan associëren gaan ze die misschien wel verbieden.

Che_cuevara | 11-09-13 | 12:22

En hier wordt de discussie leuk.

Schoorsteenveger | 11-09-13 | 12:21

Diesel is toevallig wel mijn merk, beetje duur, maar altijd apart.
Kan me ook voorstellen dat het voor een echte moslim niet leuk is als hun favoriete aardappelzak gedegradeerd wordt tot een ordinair sexspeeltje.

Terpen-tijn | 11-09-13 | 12:20

Die witte jurken met rode kruisjes en puntmutsen met kijkgaatjes wordt ook een dikke hit aankomende lente !

RegseHippie | 11-09-13 | 12:19

@Bakito | 11-09-13 | 12:12
Ik heb nu echter wel zin in een potje zwetende-ruige-mannen-seks in een boerka. Zonder boerka om mijn taas, datdanweerniet.

Buck dich, herr Bakito!

dlseth_ | 11-09-13 | 12:17

Burkapitalisme.

rara | 11-09-13 | 12:17

Ach, er is weer eens een squadron beroepsslachtoffers gekwetst.

Gekwetste mensen moeten gewoon op weerbaarheidstraining. Het is namelijk hun probleem, niet het onze.

Russells Teapot | 11-09-13 | 12:16

Van mij mag dat ding samen met de Koran op een vuurkorf geflikkerd worden, beetje spiritus erbij en de fik erin!

eerstneukendanpraten | 11-09-13 | 12:15

Geef JQ 100% gelijk.

Ik vind het eigenlijk al dramatisch dat het zo ver heeft moeten komen dat Diesel in speelt op de 'huidige maatschappij'...

LangeTijdGeleden | 11-09-13 | 12:14

De boerka wordt geprostitueerd door de religekkies.

Het is dus eigenlijk een hoerka.

vraagstaart | 11-09-13 | 12:14

Geyl hoor zo n burka als sexpakje.

Terpen-tijn | 11-09-13 | 12:14

Kunne we moslims niet *uitzonderen*
Lijkt mij een mooie positie voor moslims.

Che_cuevara | 11-09-13 | 12:13

De boerka is vergelijkbaar met de Russische anti-homowetgeving: het dient ter voorkoming van onnatuurlijke en/of ongewenste seksuele handelingen.

Waar moslims worden verguisd hierom, wordt Poetin op handen gedragen door de moraalridders hier.

Zum kotzen, deze schijnheiligheid!

Bakito | 11-09-13 | 12:12

wanneer zijn de miss Burka verkiezingen?? En hoe laat begint overigens het stenigen?? Vrijdag na het middaggebed om het weekend goed in te luiden?? een soort alternatieve vrimibo. Doet Famke nog mee??

denoorman | 11-09-13 | 12:12

Prima reclame. Al dat gejank over zo`n advertentie komt alleen maar voort uit hypocrisie.

Absoluut niet waar | 11-09-13 | 12:11

Achja laat ze lekker met zon ding oplopen, op voorwaarde dat ze dan wel lekker verkassen naar land van herkomst.

[G]eenstijl | 11-09-13 | 12:10

Iedereen moet lekker dragen wat hij wil, behalve in openbare functies. Blijft over dat een burka een afzichtelijk kledingstuk is, spijkerstof of niet.

Mark Smith | 11-09-13 | 12:09

Ik vind het een goede reclame en daar moeten jullie het mee doen.

ojédiaré | 11-09-13 | 12:09

Burkas don't kill people. Muslims do.

Godsammekraken | 11-09-13 | 12:09

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken