
Die zaadvragende ogen bij vrouwen? Ja, dat zijn dus eigenlijk geldvragende ogen. Vrouwen zijn nou eenmaal
suckers voor geld. En niemand kan zo goed zaad omzetten in euro's als vrouwen. Gisteren bleek dat een vrouw gewoon een willekeurige man kan
aanwijzen als biologische vader van haar kind, waarna de gemeente hem dwingt om alimentatie te betalen. Maar het wordt nog erger. Hoogleraar familierecht André Nuytinck waarschuwt dat
zaaddonoren straks ook de betaalsjaak zijn. Jawel, u levert vrijwillig een kwakje mannenblubber af omdat u zo begaan bent met lot van vrouwen die geen kind kunnen krijgen. Maar voor u het weet ejaculeert uw brievenbus elke maand tientallen acceptgiro's voor alle kids die ze met uw YoloYoghurt hebben geproduceerd. Duidelijk verhaal weer. De vrouw heeft de man bij de ballen. Letterlijk. Waar u het residu ziet van vijf fantastische minuten, zien vrouwen vloeibaar witgoud. Uw seksstaak is in de ogen van vrouwen niks meer dan een ordinaire geldfontein. Geen witte DNA-raketjes, maar microscopisch kleine friemelende Staatslootjes. En uw gemeente bevestigt haar daarin. Elke man is één gebroken condoom, één HeleenMeesiaanse
crazy bitch, één goede fapdaad bij de spermabank verwijderd van totale armoede. Van erotische edelstaf naar naar psychotische bedelstaf. En het erge is dus, u hoeft niet eens per se daadwerkelijk echt de biologische vader te zijn. Kortom, je bent een rund als je met je balkwark stunt. En waar we rund zeiden bedoelen we
cash cow.
Reaguursels
InloggenIk ga slecht slapen van het gifje.
mannen zijn geldschieters en zaadschieters
www.mgtowforums.com/
Ik zei het voordien al. Toch is het eenvoudig voor de mannen : naar de dokter, knipknip, een weekje ongemak en je schiet met losse patronen. Vooral niet meedelen aan de dames.
En daarom: RUKKEN!
checkmate123 | 11-08-13 | 00:09 | + 0 -
Ik begrijp je punt. Persoonlijk vind ik je echt extreem onverantwoordelijk bezig als je aan zaaddonatie doet. Echter, hier duidelijk sprake van contractbreuk. Spermadonoren zijn precies dat: donoren van sperma. Om in een later stadium de speelregels te veranderen vanuit bezuinigingsoverwegingen is simpelweg vuil spel.
Mannen die in deze tijd in Nederland:
1. Trouwen
2. Vrouwen bezwangeren
Zijn:
1. Sukkels
2. Debielen
3. Zwakbegaafd
4. Opgevoed door een alleenstaande moeder en vaak dus mannen zonder ruggengraat.
5. Een combinatie van bovengenoemde.
Logisch toch? Elke belasting, ook die in de vorm van een bezuiniging, zal betaald moeten worden. De overheid zelf is niet productief en verdiend dus geen geld. Uiteindelijk zal dus dat deel van de bevolking moeten betalen dat - werkelijk - productief is. En dat zijn overwegend de mannen. Als vrouwen al willen werken doen ze dat vaak in een parttime baan bij de...(precies je raadt het al) OVERHEID. Een hoeraatje voor het feminisme (wie nu nog beweert dat vrouwen onafhankelijk zijn spuug ik gelijk in zijn bek).
Natuurlijk is het een bezuinigingsmaatregel en een goede ook. Rondneuken is een potentieel dure hobby, die de samenleving flink op kosten jaagt. Volstrekt logisch, dat de man daaraan mee moet betalen.
En natuurlijk niet alleen op basis van een wijsvinger van de vrouw maar dat gebeurt ook niet.
Gewoon jezelf verweren door een bloedtest is voldoende. De man weigert vaak verweer vanwege allerlei bullshit argumentatie maar tussen de regels door is ie duidelijk de vader. Je wordt alleen maar aangesproken als er duidelijk een link ligt tussen de moeder en de man. Het voorbeeld van de escort dame is er gewoon 1 waarbij de man in kwestie een daadwerkelijke aantoonbare relatie had met de moeder.
Mannen, die hun verantwoordelijkheid niet nemen -1
Vrouwen,die zonder medeweten van de man moeite doen om zwanger te raken en mannen daarna aanspreken op hun verantwoordelijkheid -1
Dont stick your dick in crazy en never underestimate the woman.
en -1 al die gasten, die de veroorzakers zijn van die gebroken gezinnen, die de overheid vol geld kost. hit them in the wallet where it hurts.
Pure vrouwendiscriminatie dit, als je vrouwen voorstelt als het zwakkere geslacht, komt die profetie vanzelf uit. Net als met de 'kwetsbare' allochtonen. De echt kwetsbaren houden hun waffel wel, die kunnen geen vuist maken, daar hebben ze de energie niet voor. Die mogen in een verpleeghuis een dag lang in hun eigen stront zakken. Simpel: als je geen kracht hebt om een grote bek te geven zal niemand je horen. Iets met weg en weerstand... Filmpje om argumenten kracht bij te zetten op gatesofvienna.net/2013/08/kneecapping-...
wat een gefrustreerde mannen hiero.. allemaal gescheiden neem ik aan. terecht want als je zo over vrouwen denkt valt er zowiezo niet met je te leven. dumpen dames!!
Als mannen niet zulke onverbeterlijke sexmaniakken waren en hun zaakje gewoon in hun broek zouden houden, had je geen problemen!
Rechter was een vrouw neem ik aan?
volgens mij is dit gewoon wetgeving van die dikke jankende (toen ze weg moest) staatssecretaris van sociale zaken Elske ter Veld.
Ik herinner me nog haar verdediging: de man moet betalen als de vrouw alleen met kind achter blijft in de bijstand. zelfs na 12 jaar (ging toen ook nog om partneralimentatie)!!!
Ze pleitte doodleuk weer voor de invoering van de schuldvraag. Want het kwam gewoon niet in haar op dat een vrouw een relatie zou beeindigen, het waren namelijk altijd de smerige rondneukende mannen!
Als je zaaddoneren gaat aanpakken, mag je je nog weleens achter de oren krabben. Ik heb overigens het idee, dat dit beleid eigenlijk op allochtone minderheden is gericht. Het is wachten op de discriminasie gillende meute, als de statistieken uitkomen.
Ik heb in het verleden ook zaad gedoneerd. Gewoon omdat het me aardig leek en ik geen hekel heb aan kinderen. Net zoals ik bloed geef. Ik heb ook geen hekel aan dood bloedende mensen.
Dat wordt nog fijn. Ik kan namelijk niet naar het buitenland vluchten zoals sommige andere mannen, want ik heb kinderen. Dus de gemeente kan me op ludieke wijze uitmelken, elke keer een beetje meer en me dan meteen hulp bieden om te budgetteren, als ik in de schuldsanering kom. Zo word ik een leuke marionette, die op alle mogelijke wijzen mag bukken voor zijn poppenspeler.
Jammer genoeg, heb ik mijn geld nodig voor mijn eigen kinderen, maar dat zal de ambtenaar wel weer een worst zijn.
Een leugenachtige man dus ,het zal eens niet, ze denken met hun leuter, handelen met hun leuter en ontkennen de daaruit onstane kleuter.
www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2013/...
In een totaal verwijfd en verkleuterde samenleving ligt dit totaal in de lijn der verwachtingen.
Waarom mag je het woord "corrupt" alleen gebruiken als het om het rechtsssysteem in het buitenland gaat? Een rechtssysteem in het buitenland waar de vrouw aanwijst wie de vader is, er niets bewezen hoeft worden on de man moet dokken is natuurlijk gewoon corrupt. Waarom mag je dat in Nederland dan niet van het Nederlandse systeem zeggen? Pas als de bijstandssletten bankdirecteuren, ministers etc. gaan aanwijzen als vader, dan zal het (in Nederland niet corrupte) systeem wel veranderd worden.
De ellende is allemaal begonnen met de schuldloze scheiding. In het kader van de linkse slachtofferritus ideologie had de man het sowieso gedaan en tegenwoordig wordt de scheiding meestal door de vrouw geïnitieerd, wel wetende dat ze m.b.v. de rechtbank die ellendeling van een vent in een fijne geldautomaat kan omtoveren waar je niet mee hoeft te slapen en waarna je de kinderen voor jezelf kunt houden. Na wat gemanipuleer wordt de vent veelal totaal uit het leven van vrouw en wat erger is, uit het leven van de kinderen gebonjourd. Tegenwoordig ben je knetter gek als je nog trouwt. En de moslims, die lachen zich een deuk, want hun huwelijken blijven wel intact, niet in de laatste plaats door wat gezonde huiselijke terreur, en zo wordt keurig de blanke mens uitgerangeerd. De enige rol die de blanke man nog heeft is de rest van leven te werken, waarbij zijn inkomen stevig wordt afgeroomd door de voormalige geëmancipeerde vrouwlief en de breed grijnzende allochtone steuntrekkers. Er zijn wel om minder redenen revoluties uitgebroken.
Dat was in een radiodiscussie over of donoren anoniem mochten blijven of niet, ik had dus een reden voor anonimiteit, maar "ik zag spoken"...
Dit (spermadonor zal moeten dokken) zei ik 20 jr geleden en gisteren om 14:24 ook al
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/08/...
Wederhoor in de Elsevier: www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2013/...
@ Ondode_ridder | 10-08-13 | 13:43
Het heterohuwelijk is dan ook niet opengesteld voor homo's. Nuytinck heeft alle gelijk aan zijn zijde.
Kom nou Quid, doe nou niet net alsof je niet weet waar het probleem zit. Wat denk je wat we zouden zien in een uitsplitsing van kinderen waarvan de vader (en moeder), belastingbetalers opschepen met onderhoudskosten van hun kroost? Een uitsplitsing van, laat ik policor houden, naar culturele achtergrond bijvoorbeeld.
Je bent hier weer als een volleerd handlanger van het politiek establishment en de gutmenschensekte gewoon het echte probleem aan het verhullen.
Schiet het trouwens een beetje op met je speurtocht naar door hun vader in de steek gelaten kinderen in de biblebelt?
privaatrechtelijk ben je alleen de vader als je geneukt hebt met de moeder van het kind. Dus spermadonoren via een spermabank blijven buiten schot. De hoogleraar zei alleen dat het mogelijk was dat als je je zaad als spermadonor hebt gegeven buiten de officiele wegen om (je wilt je lesbische vrienden helpen en maakt een verplicht nummertje...) dan is het mogelijk dat je verantwoordelijk gesteld wordt. (Probeer maar eens te bewijzen dat je alleen maar de verwekker van het kind was en niet de vader van het ongelukje...)
Bedenk goed wat je met je zaad doet!
Bruno Alaska | 10-08-13 | 12:25
Ze bedoelen zaaddonoren buiten de spermabank om (vrienden of zo), heren die via een spermabank zaad doneren en het kind niet erkennen, hoeven geen alimentatie te betalen.
Wie had dat gedacht:
van erotische edelstaf naar naar psychotische bedelstaf.
@Ondode_ridder | 10-08-13 | 13:43 | + 0 -
Maar jurudischtechnisch gezien bestaat er ook geen homohuwelijk.
geniaal J.Q.
mannen ik word een beetje moe van al dat piemelgejank over vrouwen!
Het is te hopen dat de crisis versneld doorzet en we zo snel mogelijk het niveau van Roemenie en Bulgarije bereiken, nu met dit ook weer alles slaat door.
Ik vind het al vreemd hier betalen in andere EU landen nog een keer betalen voor gebruik van de weg, gelijkertijd rijden anderen hier zonder lasten en gratis gebruik van de weg hier rond,met gratis benzinevergoeding door gratis toeslag subsidie mogelijk gemaakt door Weekers en VVD totaal crazy.
Nu gaan we volkomen willekeurig de al geleegde zak nog verder leegkloppen, rechters keken ernaar lachten en zeiden dat het goed was.
Dit land moet stuk, kan niet anders bedenken.
@Kaas de Vies | 10-08-13 | 12:03 | + 2 -
Als je nog beter naar hem had geluisterd wilde hij toch echt het huwelijk voor de hetero's houden en het geregistreerd partnerschap voor de homo's/lesbiennes.
Daarnaast vertelde hij in zijn colleges (!) hoe actief hij was met brieven aan TK en EK versturen om het homohuwelijk tegen te houden.
Dus hoe relevant is deze man met zijn mening eigenlijk nog?
Wat is de rode draad in het verhaal: Bezuinigen. En daarmee bedoelen ze "anderen laten dokken voor geldverkwisting van de overheid".
Jaren geleden hebben we het hele "baas in eigen buik" gebeuren doorgehamerd, want we leven in een samenleving van gelijken etc. etc. Ben ik dan ook helemaal voor. Daar staat tegenover dat we ook echt als gelijken worden behandeld. Alimentatie is sowieso een achterhaald begrip, en gestoeld op mannen die een bepaalde maten van verantwoording hebben afgelegd, en daar op traditionele wijze niet meer aan kunnen of willen voldoen. Dat is dus volstrekt niet van toepassing op zaaddonoren. Daar gaat het om vrouwen die willens en wetens de keuze hebben gemaakt om zo een kind te krijgen.
Als we dit soort dingen gaan doen, best. Maar daarmee geeft de politiek ook het signaal af terug te willen naar de goede oude tijd waarin een vrouw van de trap werd geduwd als het kind niet helemaal gewenst was. Maar dat zal ze wel niks kunnen schelen, want het gaat natuurlijk weer om de pegels.
Kan GS niet even een willekeurige bijstandsmoeder van de straat trekken en die laten vertellen dat Mark Rutte de biologische vader van haar kind(eren) is? Kijken hoe dat afloopt...
Van een kale kip kun je niets plukken
(De vorige tegel sloeg op de inleiding. Zaaddonoren zijn zowiezo veilig).
YoloYoghurt, balkwark... +1 Quid :))
Gewoon voor laten komen en een vaderschapstest eisen. Dat had de man uit het vorige topic ook moeten doen, maar hij koos de principiële weg.
Dat voelt vaak goed, maar is vaak ook dom.
Wat een stemmingmakerij! De gemeenten gaan achter de VERWEKKERS van kinderen van bijstandsmoeders aan om ze te laten meebetalen aan de opvoeding van hun eigen kind. En daar is niet mis mee, waarom zou de gemeenschap moeten betalen voor het levensonderhoud van die kinderen??
Donoren van spermabanken zijn geen verwekkers (ze hebben immers hun leuter er niet ingehangen), maar slechts biologisch de vader. In dat geval is er geen sprake van een onderhoudsplicht naar het kind.....
@ Bruno Alaska 12:42
Het was vannacht vast extra gezellig in de darkroom.
Dit is toch wel een typisch topic voor @Spermatthijs. Dan zie je hem niet natuurlijk.
Als je als man nou ook een abortus kan eisen, zou het nog enigszins ergens op slaan, maar dit is dus dikke onzin. Je zou ook verwachten dat je dan als man ook je kinderen mag zien, als je er ook voor betaalt, maar dat hoort niet bij de deal, klaarblijkelijk....
@Kaas de Vies | 10-08-13 | 12:35
Het Parool zegt dat ze de aanstellingsbrieven met de arbeidsvoorwaarden in handen hebben. De moslamieten mogen protesteren wat ze willen, als die brieven openbaar worden staan ze mooi voor leugenaar.
Mag ik dan ook alle kinderbijslag voor de misschien wel 100 kinderen die ik wellicht gemaakt heb innen? Met terugwerkende kracht dan graag..
@hotnot | 10-08-13 | 11:19
en waarom dacht je dat hier in NL onze allochtone vrouwtjes aan de lopende band kinderen produceren? Juistem.
@rara | 10-08-13 | 12:32
En wie is er snel bij?
www.pvv.nl/index.php/component/content...
www.amazon.com/gp/product/1594036756/r...
.
Men on Strike: Why Men Are Boycotting Marriage, Fatherhood, and the American Dream - and Why It Matters
@rara | 10-08-13 | 12:32 | + 0 -
De authentieke Islamiet ontkent en wijst naar anderen en de Hollander die zwijgt. Nou dan zegt mijn onderbuik dat het waar is.
@Ing. eslapen | 10-08-13 | 12:32
Dit kan kloppen.
Als ik geld stort op de bank schijnt dat ook niet helemaal meer van mij te zijn.
@rara | 10-08-13 | 12:32
Als ze met zaad betalen is het on-topic.
Zullen we het hier over hebben? Is wel boeiend: www.telegraaf.nl/binnenland/21800526/_...
Stelling:
Indien men zaad doneert, dan is de spermabank eigenaar van dat zaad. Men zou dus deze banken moeten aanschrijven.
Indien het betreffende zaad eigendom van de donor blijft, dan betreft het een huurovereenkomst met de betreffende spermabank.
* Fluitend oproept tot een alternatieve bankrun *
Zaadstuk!
Het wachten is op een spermabankrun.
Ik vraag altijd eerst om even een disclaimer te tekenen. Bij het kruisje.
@Reinaert | 10-08-13 | 12:22
Elke vrouw is een hoer. Je weet toch...
@martijn7902 | 10-08-13 | 12:17
Je hebt het topic en de linkjes niet gelezen dus.. of niet begrepen, dat kan ook.
Zaaddonoren die ook nog roken zijn helemaal de Sjaak dit jaar.
@Ing. eslapen | 10-08-13 | 12:17
- met terug....
Maar als deze dienstverlening nu beboet wordt, is het dan mogelijk om onkostenvergoeding te krijgen voor deze dientsverlening.
Liefst per maand dat mevrouw geniet van haar kind.
@neemjemoederindemali | 10-08-13 | 12:02
Ik ken er niet één.
Of ze weten hun beroep wel héél goed verborgen te houden.
Succes ermee! Ik ben lekker gesteriliseerd!
Zolang je het kind niet erkend is er niets aan de hand.
Ik vraag mij af of het mogelijk is om gedoneerd zaad met terug te vorderen is....
In Epe worden alle grootvaders verplicht hun kleinkinderen te onderhouden. Goede zaak.
Iemand zit die waanzinnige plannetjes voor veel geld uit te broeden en daarna wordt het weer afgeblazen, geen schijn van kans.
daarom dus
knoop erin
Iemand zit die waanzinnige plannetjes voor veel geld uit te broeden en daarna wordt het weer afgeblazen, geen schijn van kans.
@McNail | 10-08-13 | 11:53
Ik vond het ook al heel stil in Volendam.
Dat word dan niet meer neuqen voor Ed Houben, de superdonor uit Limbo met minimaal 100 kids. Godkriegelmachtigju. Wat zal die man een alimentatie moeten betalen.....
@Kaas de Vies | 10-08-13 | 11:10
Ik zal je een handje helpen -1
Laatsts een documentaire gezien over een Amerikaanse zaadbank: allemaal kinderen van een zwerver. Dat gaan we hier dan ook krijgen: Ben je zaaddonorkind? Onder wlke brug woont je vader...
Er zijn momenten geweest dat ik wel eens spijt had van mijn 'knipje'. Deze onzin geeft mij de rust en het vertrouwen toendertijd de juiste beslissing te hebben genomen.
Sterkte allemaal. (Ghe, ghe)
YOFO gaat het helemaal worden.
of anders:
Memento Euro
Weer een bank die omvalt.
Want je gelooft toch niet dat er iemand zijn kwakkie daar nog wilt deponeren.
Ook> eerst zien dan geloven, zijn we echt zo gek? In feite kan iedere sjaak de lul zijn..
@ Kaas de Vies | 10-08-13 | 12:01
Als je contracten naar Saoedie-Arabisch recht zijn is er niks aan het handje.
@kaas
Ook.
Maar ook 'bebloed maandverband'
@Ondode_ridder | 10-08-13 | 11:46 | + 0 -
Volgens mij zei hij niet dat hij tegen het "homohuwelijk" is, maar dat het "homohuwelijk" niet bestaat. Het is een soort geregistreerd partnerschap +.
Serieus, ik word zo moe van mensen die wel 9's voor tentamens halen maar daarna niet weten waar het om gaat.
@Reinaert | 10-08-13 | 11:58
Ik ken er genoeg die zo anoniem als de pest zijn.
vrouwen zijn niet geinteresseerd in mannen... uitsluitend in hun vaste relatie met je... privé onderzoek onder 3794 ex-vriendinnen
@Nacho_Vidal | 10-08-13 | 11:59 | + 0 -
De beste blijft nog wel "kabbelend kontwater".
@HoogToontje | 10-08-13 | 11:58 | + 0 -
Ga je mij nu vertellen dat die slavencontracten die ik heb afgesloten niet rechtsgeldig zijn. Verdorie.
Goed stuk Johnny, alleen jammer dat dit 3 jaar geleden ook al in het nieuws was. Wit je iets anders als komkommer?
Dat zeg ik... www.mannennieuws.nl/?p=11239
@kontkneder
Haha je nick!
Zaaddonorschap, nog zo'n waardeloos revenu van de hippietijd. Biologisch vaderschap zonder verantwoordelijkheid. Pleur je kwakkie dan lekker in het doucheputje...
@ Ondode_ridder | 10-08-13 | 11:46
Je hebt zitten slapen zeker tijdens die colleges? Contracten gaan niet boven de wet.
Dhr Nuytinck heeft overigens volkomen gelijk dat het homohuwelijk een onzinnig emotiegedreven gebeuren is.
@neemjemoederindemali | 10-08-13 | 11:51
Is dat zo? Da's me dan ontgaan ;-)
Lijkt me overigens niet zo moeilijk om te bewijzen dat een dame van plezier ook daadwerkelijk een dame van plezier is tenzij ze haar beroep erg anoniem uitoefent en dat laatste is anno tegenwoordig steeds moeilijker (mede mogelijk gemaakt door de belastingdienst uiteraard).
@eerstneukendanpraten | 10-08-13 | 11:31 | + 0 -
Ik denk dat hij weer depressief in zijn bed ligt omdat ik hem gister weer de oren heb gewassen.
Ondode_ridder | 10-08-13 | 11:46 | + 0 -
onder een van die linkjes zit een artikel uit de spits daar wordt beweerd dat zo'n vijftig spermadonoren moeten lappen
Ik geloof er geen zak van, dat dit er ooit van gaat komen.
Tis maar goed dat die Kafka al bijna honderd jaar dood is.
Als hij nu had geleefd had iedereen het een saaie lul gevonden die boeken schreef over iets dat iedereen allang wist...
Een beetje incestdorp zit met de ballen tegen elkaar deze berichten te volgen .
En dan te bedenken dat vrouwen hun anticonceptie gewoon middels een aanvullende ziektekosten verzekering kunnen afdekken...
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat er ook maar één rechter is die zal accepteren dat de gemeente zomaar kan doen alsof jij de vader van een kind bent dat omdat de moeder dat beweert.
Daar zal de gemeente, op haar kosten, toch om een vaderschap test moeten komen.
Nuytinck waarschuwt alleen maar voor de mogelijkheid dat zaaddonoren volgens de letter van de wet wel eens in dezelfde categorie kunnen vallen als diegenen waar de gemeenten nu op jagen. Een opmerking van dezelfde strekking als die van Hirsch Ballin dat als 2/3 van de bevolking Sharia wil, dat die er dan ook komt. Juridisch klopt het, maar de praktijk is toch anders. Ik heb nog van geen enkele gemeente gehoord dat ze zaaddonoren daadwerkelijk willen aanslaan, behalve dat Maastricht in dat beroerd geschreven stukje in de Metro genoemd werd. Volgens mij een vergissing.
Ik probeerde trouwens wat meer te vinden over het beleid in Maastricht, en kwam op ene Ed Houben die blijkbaar 82 kinderen met zijn donatie verwekt heeft. Als de gemeente straks echt achter de donoren aan gaat dan is hij flink de lul.
@Reinaert | 10-08-13 | 11:46
Er is al zo'n zaak geweest en de biologische vader mag dus gewoon betalen. Zie jij maar eens te bewijzen dat je haar hebt betaald voor haar diensten.
Volgende stap: verplichte sperma donatie.
Les gehad van deze hoogleraar privaat-/familierecht André Nuytinck. Meestal praat hij geen onzin. Nu wel. Ziekenhuizen/klinieken en dergelijke gebruiken contracten die dit allemaal reguleren zowel voor donoren als wensouders. Donoren kunnen ook niet zomaar bezoekrecht afdwingen.
Deze Nuytinck vertelt in zijn colleges recht nog steeds vol enthousiasme dat hij zo tegen het homohuwelijk was. (kuch, maar ja hij geeft ook les aan de KUN he...)
Fossiel uit een ander tijdperk dus en dit verhaal is broodje aap.
@neemjemoederindemali | 10-08-13 | 11:38
Da's een compleet ander verhaal natuurlijk waar ik zo één, twee, drie geen zinnig antwoord op zou weten te geven. Technisch gezien is het natuurlijk diefstal maar dat is waarschijnlijk te makkelijk. Ik vraag me oprecht af hoe de bewijslast daar zou liggen: DNA liegt wederom niet dus dat vaderschap is wel te bewijzen, aan de andere kant: een hoer neukt professioneel en je gaat daar als klant niet naar toe om de dame in kwestie ook te bezwangeren, ziedaar het beroemde 'bedrijfsongeval'. Ben je als klant vervolgens aansprakelijk?
Ik vraag het me af.
hotnot | 10-08-13 | 11:19 |
Kontkneder | 10-08-13 | 11:34 |
Laat maar mijn toekomstvisie is al realiteit.
En de realiteit is nog zieker dan ik had kunnen bedenken. Chapeau mensheid. Chapeau.
@Parel van het Zuiden | 10-08-13 | 11:45 | + 0 -
Dit gebeurt toch al jaren. Soft law is explosief gestegen hier valt niet tegen aan te procederen en zonder constitioneel hof meestal vechten tegen de bierkaai.
@ neemjemoederindemali 11:38
Ander geval: in het boerendorp waar ik vroeger woonde was een meid die als ze door een jongen naar huis werd gebracht ook door hem op de hooizolder genomen wilde worden. En geen condoom want ze was zogenaamd aan de pil. Na een aantal verschillende jongens te hebben geprobeerd werd ze eindelijk zwanger want de pil slikte ze al een half jaar niet meer. En nee, ik heb haar niet gedaan, zo desperaat was ik nu ook weer niet. Een kameraad van me was minder fortuinlijk...
Hoe halen gemeenten het trouwens überhaupt in hun hoofd dat zij mandaat hebben om zich in deze kwesties te mengen? Een lokale overheid die het wetboek even gaat herschrijven. Moet niet veel gekker worden.
Koessens | 10-08-13 | 11:09 | + 18
Qua neuken dus.
De enige oplossing voor de zaadbank om te overleven is , men neme , 10 kwakjes , 1 kom , 1 mixer , en maken een zaad omelet.
En alles in dienst van de gemeente, want die is het die de man bij de hem al dan niet toebehorende ballen grijpt, draait en uitknijpt vanwege de kas.
De gemeente kan wel stellen dat een willekeurig aangewezen man alimentatie moet betalen maar een willekeurige rechter gaat hier uiteraard gehakt van maken.
@Reinaert | 10-08-13 | 11:34
In het geval je sperma doneert bij de spermabank heb je gelijk maar wat als je een hoer neukt met een condoom en zij vervolgens stiekem je zaad gebruikt om een paar vriendinnen te bezwangeren?
@eerstneukendanpraten | 10-08-13 | 11:31 | + 0 -
Ik weet het wel zeker. En daar gelden hele andere bewijsregels.
Een beetje slimme (ok, contradictio in terminis) kelderbox zwangere wijst nu natuurlijk een willekeurige man als dader aan, in bezit van een dikke Mercedes, Alfa of beter. Nog even en mannen als Quid gaan betalen voor de kleine Shaquita's en de PvdA werkt mee, want nivelleren is een feest.
Gelijk al bij de eerste comment een premature ejaculatie.
Mocht blijken dat je niet de vader bent. Mag je het wicht dan ook heel hard in de kudt trappen?
@Nacho_Vidal | 10-08-13 | 11:30
Klopt, die mevrouw Vraagstaart is idd een beest.
Krijg nog tranen in de ogen als ik aan die paaldansact van haar denk op dat biljart.
Toekomstvisie. Vrouwen dienen mannen een drankje toe. Terwijl man onbewust is leechen ze even wat sperma. (Of voorvocht, dat geeft het wat meer een loterijidee en wat meer spanning.) Inbrengen die handel en zwanger worden. DNA testje aanvragen. Man aanklagen en uiteraard moet meneer penis betalen. Verhuizen naar Roemenië. Daarna het kind dumpen en doorgaan naar de volgende.
@neemjemoederindemali | 10-08-13 | 11:25
Wie sperma donaneert weet natuurlijk verdoemd goed dat 'ie op enig moment wel eens - volstrekt anoniem overigens - vader zou kunnen worden. Da's nou net het principe van zo'n spermabank tenslotte.
Maarrrrr.....: sperma donaneer je op grond van hogere overwegingen, als een daad van (paarsgehelmde) ridderlijkheid, niet om achteraf aansprakelijk gesteld te worden voor allerhande onverkwikkelijke zaken. Daarom deugt dit soort beleid niet.
Geef mijn kwakkie maar aan Fikkie!
Helaas is het feminisme, verworden (of altijd al geweest, zo oud ben ik ook weer niet) tot weer een ander clubje mensen dat de polletiek misbruikt om voordeeltjes van andermans geld los te peuteren.
Dat moeten we aanpakken!
Baas in eigen balzak!
http://www.avoiceformen.com/
Aangezien ik zelf geen kinderen wil, had ik ooit nog als nobel streven een kwak te doneren.(aangezien mijn genetisch materiaal toch wel boven- gemiddeld is) Na het lezen van dit artikel denk ik echt van laat maar :). Uiteindelijk doneer ik dan ook maar helemaal niets.
Geen bloed/organen: Omdat homo's dat niet mogen in dit land. (veel andere landen wel 0.o)
Spermabank: Vanwege alleenstaande vrouwen die een affectief verwaarloosd kind te wereld brengen, aangezien geen tijd. En nu ook vanwege alimentatie kosten.
Tot slot vind ik het heel raar, dat je er in Nederland niks voor terug krijgt. Waarom is het niet zo dat wie doneert, ook voorrang heeft wanneer hij/zij zelf organen nodig heeft? Waarom krijg je niet een kleine vergoeding voor je zaad donatie? Af en toe een raar land dit, zeker omdat het in veel andere landen wel gewoon goed geregeld is.
Flappen lappen na filantropisch flappen dus. Bekijk het.
@ Kaas 11:27
Lijkt me privaatrecht. Maar waar is MS trouwens gebleven?
Er werd ergens geopperd dat dit vooral de Jasons, Marvins, etc uit de Bijlmer zou gaan treffen, maar niets is minder waar, want leer ons de PvdA kennen.
Van een kale kip valt niet te plukken, dus hosselnegers, met geld in het zwarte circuit betalen niets. De blanke welvarende man daarentegen...
Overigens is dit precies hoe Bureau Jeugdzorg te werk gaat bij jeugdkwesties, er hoeft niets te worden bewezen, alles gaat op grond van de verklaringen van (ondeskundige) professionals (van een jaartje of 19 oud en dito ervaring met kinderen).
Toch vreemd, als de staat met kinderen in aanraking komt is er ineens totaal geen bewijslast van de eisers jegens de gedaagden/vaders/vermeende vaders/ouders. Wil je daarentegen je onschuld aantonen, dan moet je met wel heel dik bewijs komen en dan nog is het maar de vraag of je gehoord wordt.
Dit is Kafka in de polder, prototypisch voor de politiek correcte maffia.
@Kaas de Vies | 10-08-13 | 11:25
Ooit hadden donoren geen rechten en plichten. Tot het moment waarop een donor omgangsrecht eiste en kreeg, vanaf dat moment zijn de gebruikelijke ouderrechten en -plichten een rol gaan spelen.
Potjevol!!
Dat denken ze nu ook bij de gemeente.
Potjevol!
@ Kaas de Vies | 10-08-13 | 11:10
Zijn minkudo's dan belastingaftrekbaar?
neemjemoederindemali | 10-08-13 | 11:27 |
Haha. Mooi.
Jezus. Wat een beest was dat.
Ach, een stad als Maastricht heeft aan 1 spermadonor ruim voldoende; de stadsbevruchter, die komt dan als ambtenaar in dienst bij de gemeente, achter zijn eigen raampje en kan gewoon door blijven plengen zonder financiële gevolgen.
@Kikkerzz | 10-08-13 | 11:06
Tja, leegzuigen is eigenlijk geen optie.
@Kaas de Vies | 10-08-13 | 11:27
Ook dat lijkt me een juridisch relevante vraag. De gemeente stelt en die zal moeten bewijzen lijkt me. De 1e vraag is dus of je wordt behandeld als verdachte en je de rechten krijgt van een verdachte.
Arme Quid moet ergens een vrouwentrauma hebben opgelopen. Wie was het Quid ? Je moeder ? een lerares ? Je eerste vriendinnetje ?
@Nacho_Vidal | 10-08-13 | 11:23
Dat vroegen wij ons dus ook af, we konden ons niet voorstellen dat je in staat was om de dorpssnollen te bezwangeren in je kennelijke staat.
@neemjemoederindemali | 10-08-13 | 11:25 | + 0 -
Gaat het om het strafrecht of om het privaatrecht?
@eerstneukendanpraten
Ik heb géén idee!
@îîî ReBeL îîî | 10-08-13 | 11:24
Ja, gered door de "spaarders" Hoe meer zaad, hoe hoger de bijdrage.
@Reinaert | 10-08-13 | 11:19
De 1e relevante juridische vraag lijkt mij of je wordt behandeld als 'verdacht'. In dat geval hoef je niet mee te werken aan je eigen veroordeling en zou je kunnen je weigeren DNA af te staan. Helaas zijn we al zover doorgeschoten dat je als verdachte dus VERPLICHT moet meewerken aan je eigen veroordeling.
Maar dit is slechts de 1e juridische vraag, de volgende is bvb of je je bewust was dat je vader kon worden als je bvb een hoer neukt met een condoom en zij je sperma gebruikt om zichzelf en d'r vriendinnen te bezwangeren.
Maar goed, de dame die gebruik maakt van een (anonieme) zaaddonor wil het volgende.
Zaad + Bevruchting= Een kind
Geen vader, althans niet de donor.
Hoe kan het dan zo zijn dat de aansprakelijkheid de donor toekomt? De vrouw heeft volledig met opzet gehandeld en wist de risico's. Hoe kan het dat de juridische draak van de risicoaansprakelijkheid hier haar klauwen weer naar uit moet steken.
@Che_cuevara | 10-08-13 | 11:03
Deze bank zal ook worden gered door onze regering.
Alleen of je er blij mee moet zijn dat er nakomelingen van de huidige regeringslullen komen ??? ik betwijfel het....
Che_cuevara | 10-08-13 | 11:22 | + 0 -
Ik heb een privé spermacontainer alwaar ik mijn zaad zo nu en dan in deponeer.
'Jawel, u levert vrijwillig een kwakje mannenblubber af omdat u zo begaan bent met lot van vrouwen die geen kind kunnen krijgen.'
wat moeten vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen hiermee dan?
Dit land heeft een zaad probleem.
@neemjemoederindemaling
Vraag Bakito maar waarom.
Kwam door mijn aftershave.
Maar waarom was ik mijn broek uberhaupt vergeten?
What the fuck.
Mijn opa zei altijd;
Iedere vrouw zit op een goudmijntje.
Hij had gelijk.
@Omkoal | 10-08-13 | 11:16
Ik zou zeggen, kijk eens in de spiegel.
@ Nacho Vidal 11:12
Weet je wie er wel eentje had om U tegen te zeggen?
@Nacho_Vidal | 10-08-13 | 11:15
Dat zal, als mannen kunnen ruiken dat het jouw broek is. Brrrrrr
Quid, wat je nu hebt bedacht is volstrekt ondenkbaar, onhaalbaar en tegen elke logica in. Waarschijnlijk zal het dus volgend jaar ingevoerd worden.
@Nacho_Vidal | 10-08-13 | 11:16
Had je maar niet moeten bukken.
@hetHaagseComplot | 10-08-13 | 11:09
GA EENSCH DEAUD. #spamhoer
Het kan allemaal nog erger. In zuid Afrika laten meisjes zich moedwillig bezwangeren, want dan krijgen ze een uitkering van de gemeente. AllPay, of iets dergelijks. Als de pa bekend is, moet die betalen, ook daar gaat de gemeente erachteraan. Een nieuwe trend de laatste jaren is, dat die vrouwen als ze zwanger zijn, moedwillig het ongeboren kind beschadigen. Want als je een gehandicapt kind ter wereld brengt, krijg je meer geld. Dat is pas pervers. Die kinderen worden meestal bij ouders of oma gedumpt, zodat de jonge moeder haar bandeloze leventje kan voortzetten. Het zal de lezer duidelijk zijn, dat ik het niet over blanke mensen heb.
@neemjemoederindemali | 10-08-13 | 11:13
Juridisch is dit natuurlijk appeltje-eitje als je uitsluitend naar het 'technisch bewijs' kijkt: DNA liegt niet, zo'n spermadonor is inderdaad vader, dat bewijs is snel genoeg geleverd maar dat is niet de essentie van de zaak en dáár komt Kafka om de hoek kijken. Zit je dus met een ethisch probleem in een juridisch jasje. En Vrouwe Justitia in dit land kennende ben je als donor dan gewoon de Sjaak.
Ethiek? Moeten we niet willen. Toch?
@Parel van het Zuiden | 10-08-13 | 11:11
Dat lijkt me niet, zwanger worden van sperma die niet bestaat lijkt me vrij onmogelijk. Die oplichtingspraktijken zijn alleen voorbehouden aan centrale banken en geldscheppende banken, pardon, systeembanken.
@King of the Oneliner | 10-08-13 | 11:16
Je zit echt vast in een ongelukkig huwelijk, hè?
@parsons
Afgelopen weekend had je er anders geen moeite mee.
De overheid weet van imbeciliteit niet meer waar ze het geld voor hun wanbeleid vandaan moeten halen, dat ze zelfs het geld uit je balzak komen kloppen.
Maar goed: hier is met een meerderheid op gestemd, dus geniet er maar van.
En weet je wat: deze 'leiders' zijn de volgende keer zo uit de gratie, dat de meeste vervangen worden door andere kandidaten, en dan stemt weer een meerderheid op die zelfde partijen, want misschien dat ze het nu wel anders zullen doen. Yeah, Right!
Wat ik me overigens afvraag is wat voor types nou zaad doneren. Aan wat voor mensen moet ik dan denken?
-vrouwen worden ouder (waarschijnlijk was het doel van de natuur hiervoor dat oudere vrouwen een bron van kennis en hulp zijn bij de opvoeding van de (klein)kinderen)
-vrouwen kunnen geld vragen voor sex (net alsof het moeite kost)
-vrouwen regelen tegenwoordig het huishouden met het drukken op de knop van de wasmachine, de vaatwasser, even bestellen bij albert.nl, de stofzuiger en de droogtrommel.
-daaarna kunnen ze de hele dag facebooken en whatsappen en gaan winkelen
-kinderen opvoeden is teghenwoordig ook de taak van de vader, dus die kan ook pampers wisselen en flesjes geven, want borstvoeding is natuurlijk teveel gevraagd
-de bevalling is , zelf gezien, helemaal niet de immense hel van pijn die vrouwen ervan maken, maar is binnen 2 uurtjes gepiept en niet erger dan naar de tandarts gaan voor mannen
-vrouwen krijgen tot aan hun dood de vruchten van het pensioen van de man, die al lang madeliefjes aan het duwen is
-
-mannen mogen niks meer (man zijn, oftewel klappen uitdelen en de baas zijn), maar wel betalen, betalen en betalen.
Vandaar dat een kudt op een spaarvarkentje lijkt...
@Kaas de Vies | 10-08-13 | 11:10
Het lijkt mij niet onredelijk om 250,- kuddobelasting in rekening te brengen per +kuddo, zolang je minkuddo's maar af kunt trekken.
Blijkt die aap toch de meest slimste van ons allemaal te zijn.
@neemjemoederindemaling
Ik heb gewoon een heel lekker luchtje.
Zaad doneren is voor losers. Terecht dat dat eens wordt aangepakt.
Wow, dat betekent het faillissement van een heleboel shoarmatenten.
Zaad vooraf invriezen, daarna knipje erdoor heen. Wil je een kind: dan naar het ziekenhuis voor inseminatie. Dat lijkt mij de enige manier dat vrouwen je niet bij de ballen kunnen krijgen omdat je onvruchtbaar bent.
@Reinaert | 10-08-13 | 11:10
Zelfs @zwartekip is het strijden al moe begreep ik gisteren op den twitters.
Wat mij betreft zie ik een hele vracht juridische vraagstukken maar we zijn al zover in dit land dat zelfs advocaten er geen heil meer in zien.
nl.wikipedia.org/wiki/Vasectomie
@Che_cuevara | 10-08-13 | 11:07 |
Lol
Klein nadeeltje is dat je daarvan twee keer op een zondag op een hard houten bankje op pepermunt moet sabbelen en je kinderen krom worden van de mazelen.
@kaas de vries
'Oneindig groot' haha.
Nou zo erg is het ook weer niet.
Maar ik mag niet klagen.
't Is ook wel een beetje de schuld van zaaddonoren die opeens omgangsrecht gingen eisen. Bij rechten horen plichten, nietwaar?
@jvy_007 | 10-08-13 | 11:10 | + 0 -
Trouwens, waarom kan ik als man niet stellen dat de vader van mijn kind Mark Rutte is?
En waarom kan ik geen zakenvrouw van het jaar worden?
Seksisme.
Doet zo'n zaadbank trouwens ook aan fractional-reserve banking?
*Gelukkig geen rekening heeft*
@Kaas de Vies | 10-08-13 | 11:09
Zolang Nacho zijn broek maar aanhoudt is er vrij weinig aan de hand. Wist je trouwens dat bepaalde mensen kunnen ruiken dat het zijn broek is?
Diep triest inderdaad. Elke man is nu in wezen vogelvrij verklaard. Elke ongehuwde vrouw die een willekeurige man nu financieel wil naaien kan dat naar hartelust doen, en de kwijlerige ambtenaar met hongerige oogjes zal haar naar alle macht helpen de betreffende sjaak volledig leeg te trekken. Ik ben benieuwd of ambtenaren tegenwoordig ook beloond worden met een bonus voor alle geld wat ze weten te 'besparen'.
@neemjemoederindemali | 10-08-13 | 11:08 | + 0 -
Elke nacht word ik weer badend in het zweet wakker. Stel je voor dat Samsom en Rutte kudo belasting gaan heffen.
Kunnen wij van vrouwen ook een schadevergoeding verwachten mocht het wicht zwanger raken omdat ze de pil een keer vergeten is te slikken?
Als vrouw in Amsterdam zou ik Ivo Opstelten, Mark Rutte, Job Cohen, Willem Alexnader en nog een paar van die hotemetoten noemen als de mogelijke vader van het kind. Ja beste sociale dienst met deze mannen heb ik de gangbang van mijn leven gehad, helaas weet ik niet wie raak geschoten heeft. Wedden dat er geen onderzoek gedaan gaat worden.
Zie hier de resultaten van het feminisme, de vrouw geniet van alle rechten zonder zich zorgen te hoeven maken over plichten.
Feminisme werkt maar één kant uit, ten voordele van de vrouw, en ten nadele van de man.
Gelijke rechten? Waarom krijgt de man die dan ook niet bij de beslissing over een abortus?
Waarom wel meer vrouwen in de top maar niet in de beroepen met zware lichamelijk inspanning?
Waarom een vrouw wel maandenlang vrij na een bevalling op kosten van de baas en samenleving en een man niet?
En zo kan je nog wel even doorgaan met de grote ongelijkheid die feminisme is.
Het is gewoon een vrouwen complot! Vrouw met kind gaat naar vrouw bij gemeente, deze neemt een vrouwlijke advocaat en hoopt een vrouwlijke rechter te krijgen, als er 1 man aan te pas komt, gaat het "feestje" niet door. Mag niet hopen voor al die vrouwen die graag een sperma donor willen dat dit tot een uitspraak leid overigens, dan gaat geen vent meer spermadonor worden uiteraard. Egoïstische gleuf!
Absolute waanzin en volstrekt ondenkbaar, maar kennelijk kan - en mág - het in de Kafkaëske dierentuin die Nederland heet. Als weldenkend mens zou je verwachten dat een dergelijk plan direct door de juridische gehaktmolen gehaald zou worden maar in dit land weet je dat natuurlijk maar nooit, zie ook het vorige topic.
@Nacho_Vidal | 10-08-13 | 11:08 | + 0 -
Nee jij krijgt niet betaalt voor je zaad, door je zaad loop je een financieel risico.
Je hebt dus een oneindig groot risico in je broek!
-weggejorist en opgerot-
In Nederland verbaast me inmiddels niets meer. Een land waar de rechten voor wetsgetrouwe mensen steeds verder afkalven, maar waar onoirbaar gedrag steeds meer wordt beloond. Nederland is terug het land aan het worden dat men eind jaren veertig en vijftig massaal ontvluchtte. Een onvrij, beknepen en knechtend land.
Pvda is vrede.
@Kaas de Vies | 10-08-13 | 11:03
Gelukkig wel, voor je het weet slaan ze je over 10 jaar aan voor elke raak geschoten tegel.
Op zich is alles betalen als blanke man niet zo'n probleem, als we dan ook weer teruggaan naar alles bepalen als blanke man....
Dus in feite ben ik miljonair?
@das_Freudenmädchen | 10-08-13 | 11:06
Die is er al, SGP
Maandag ff mijn saldo leegtrekken bij de spermabank
Tijd voor een mannenpartij.
Goed dat ik het weet, ik ga niet meer naar de spermabank!
Ik zie weer een bank die op omvallen staat.
@neemjemoederindemali | 10-08-13 | 11:02 | + 0 -
Ook je comments blijken telkens weer losse flodders.
Ik ben al jaren steriel qua bankrekening.
Samenvatting van de Nederlandse samenleving.
De blanke gezagsgetrouwe man moet altijd en alles betalen.
REAGEER OOK