
Nee fucking maar. Er is sprake van Turks
cliëntelisme en belangenverstrengeling in de Rotterdamse deelgemeente Feijenoord. Je verwach..argh dat is dus al jaren bekend. Leuk hoor, dat er een BING-rapportje uit is waarin dat bevestigd wordt. Maar we kunnen niet eens meer spreken van een beerput, eerder van karren vol gier die al jarenlang openlijk uitgesproeid worden terwijl iedereen maar een beetje dom staat te kijken en denkt van, hm, stinkt best wel. Hier, in 2010
BINGde Carel Brendel het hele verhaal al. Zaken die over een paar jaar ook niet blijken te kloppen na onderzoek door een duur bureau: de
Moslimomroep (
deel 2). De
Arnhemse Turkenpartij. De 'gelegaliseerde'
Moskee-internaten. Het
klokkenluidersslopen door PvdA wethouder Karakus. Het Contactorgaan Moslims en Overheid (
CMO). Wij herhalen: het CMO heeft politieke invloed zonder mandaat van kiezers, praat mee over subsidies en is/was van onder andere de door Koeweit aangestuurde
Moslimbroeder-infiltrant Elforkani, de Ibn Ghaldoun-muppet Ayhan Tonca en Kursat Bal van de eerder genoemde Arnhemse Turkenpartij.
En dat is slechts een greep uit de misstanden en infiltratie-constructies die op dit moment bekend zijn. Feijenoord is alleen maar het vlaggenschip van een Armada aan islamiserende subsidiepiraten. Een handjevol bloggers en de Partij van de
Vele Vragen die zich hier druk om maken worden genegeerd en uitgelachen door politiek en media, diezelfde media die wel ruim baan bieden aan de keihard liegende PvdA010-fractievoorzitter Marco Heijmen die acteert '
geschrokken' te zijn. Hoe debiel ben je zelf en hoe debiel denk je dat de kiezers zijn als je 'geschrokken' als reactie durft te geven? Waarom voeren de regenten op het pluche een oorlog tegen de borrelpratende, onderbuikige, racistxenofobe burger die geen andere oplossing meer ziet dan het geschuimbek van Greet en laten ze mensen met belangen in andere landen en religies
Pinautomaat Nederland leegtrekken? Zo groot is het allochtone electoraat nou ook weer niet hoor. En bovendien, wie denkt dat allochtone PvdA-ers er voor de PvdA zitten heeft peop in zijn ogen. Die zetels zijn ze kwijt aan politieke charlatans met hun eigen agenda. Wij zijn niet 'geschrokken' van één rapportje naar één misstand. Wij zijn het zat.
Reaguursels
InloggenPolitici stellen, ondanks dat dit gedrag lange tijd geduld werd bij de deelgemeente, geschokt en geschrokken te zijn. Pas na een rapport van BING wordt (?) actie ondernomen. Mooi stel figuranten in deze farce.
Waarom reageren mensen altijd geschrokken op dingen die ze al jaren weten, dingen die publiek geheim zijn?
-weggejorist-
-weggejorist-
Uiteindelijk keert de wal het schip en gaan mensen dingen ondernemen. Het duurt alleen zo lang.
Islam = is opkomen voor je naasten. Dat hebben wij Nederlanders nooit gekend.
.38 special | 29-06-13 | 19:41 | + -132
islam= afmaken van je naaste. Vooral mensen met een andere levensovertuiging dan de hunne. Je had het bijna goed.
Ik ben helemaal niet verbaasd. Overigens is dit al zo lang gaande en niet alleen in Rotterdam. De PVDA doet altijd zo verbaasd terwijl ze drommels goed weten wat er speelt.
De Rotterdamse PvdA bestuurders wisten dit al lang.
Er iets aan doen,kost de PvdA stemmen.
Dus gewoon de andere kant opkijken.
--Nanninga is je stagebegeleidster?--
Ik was in Haren | 29-06-13 | 20:34
Nanninga moet haar schrijfwerk nog een beetje leren strak trekken. Maar ze heeft iets van Pamela Hemelrijk, ze trapt ondamesachtig in ballen en draait armpjes uit. Ze is lekker giftig, dat zie ik graag in columns.
--Heeft Nanninga beveiliging?--
Jarre Tell | 30-06-13 | 05:55
Moslims nemen vrouwen zo lang mogelijk niet serieus, maar ik denkt dat Nan nog wel een fatwaatje te wachten staat. Hoewel, het onderwerp GeenStijl lijkt bij de Allaahnse kinstruikjes een nog groter taboe dan de chronische druipers van de profeet mohammed.
Ach weer PvdA, ofwel plukken van de arbeiders(werkenden) en weggeven aan niet werkenden. Zorgen dat werken niet meer loont en je allemaal hetzelfde hebt. Dat noemen ze dan nivelleren. Zelfs in China zijn ze er achter gekomen dat dit niet werkt. Eigenlijk iedereen, behalve de PvdA en nog een splinterpartij.
Komende verkiezingen laatste kans...
.38 heeft gelijk! Die islamieten komen voor elkaar op, wij nederlanders zijn een laf volkje...
Ieder voor zich, en stemt veelal toch wel links. En anders wordt een partij als de vvd op dit soort punten ook nog wel links zoals nu!
Glas, plas... En 50 jaar verder, welkom in het volledig door moslims overgenomen randstad!
@Petrus Poortwachter | 30-06-13 | 09:13
U krijgt van mij een plusje voor het plaatje; dat is een lelijkerd! Maar verder trekt u natuurlijk een manke vergelijking. Het is hetzelfde als mensen laten kiezen tussen u en mij, dat win ik ook, maar dat wil niet zeggen dat ik mooi ben, alleen maar dat ik minder lelijk ben.
@newray | 29-06-13 | 21:04
Weet u waarom ik zo graag hier mag reageren? Omdat hier geen paupers zitten, alleen maar 'hoogopgeleide' (hihihi) 'kenniswerkers' (hihihi x2). En daar verkeer ik liever tussen dan tussen paupers; die schelden namelijk alleen maar en hebben zelf niet eens door waar ze zelf staan op de evolutieladder.
Vooruit, je moet kiezen: Doutzen of:
www.google.nl/imgres?client=firefox-a&...
@BellaBella | 30-06-13 | 08:45
' Haar hele ontwerp is volledig niet in balans.'
Daar hebt u helemaal gelijk. Die balans kan echter heel eenvoudig hersteld worden door het toevoegen van een opgezwollen mannelijk lid. Daar zijn heeeeeel veel vrijwilligers voor...
'Vooral de mensen die zich 'schuldig hebben gemaakt' aan ongewenst gedrag moeten bij zichzelf te rade gaan...'
Met als doel?
Volgens mij gaat alles volgens vooropgezet plan, toch?
DellaDella,kam je snor omlaag,dan zie je wat beter.
"BING beschrijft de bestuurscultuur als hard en ruw. In die cultuur hebben een paar personen incidenteel de grenzen overschreden en ik stel ook vast dat in deze harde cultuur personen gekwetst en geraakt zijn.....
Ik lees terreur.
Ik vergat trouwens mevrouw Nanninga wederom een compliment te geven. Ik had u al eerder verteld dat u zich bij mij gepromoveerd hebt tot mijn favoriete auteur alhier.
@rara | 29-06-13 | 19:55
Doutzen, als u mij toestaat, is zo ongeveer het meest overhypedte, lelijke gedrocht dat ik ooit gezien heb. Dat is toch geen klassieke schoonheid? Haar hele ontwerp is volledig niet in balans.
@Jopie2009 | 30-06-13 | 08:18
Noted.
@BellaBella | 29-06-13 | 19:48
Zijn er wel eens mensen geweest die meer minnetjes kregen als ik nu heb, of heb ik een record? Hoe dan ook, we hebben aldus duidelijk een reaguurdersprobleem.
En ik kan me daarom voorstellen dat potentiële leiders, zoiets hebben van: "voor deze kwezels (=nederlandse bevolking) ga ik mijn leven niet in de waagschaal stellen".
Daarom heeft stemmen op Wilders/PVV ook totaal geen zin: je legitimeert het establishment ("kijk, 80% van de bevolking heeft gestemd") en veranderen doet er toch helemaal niks. Want ook zou Wilders wat kunnen veranderen, dan zou hij toch overal buiten gehouden worden.
Enige optie die er momenteel is, is om niet meer te gaan stemmen..
Mensen, PVV en/of Geert worden gedoogd door het establishment. Wilders is een nuttige gek die als afleider kan en mag functioneren. Als er een figuur opstaat die wel een bedreiging vormt voor het establishment dan wordt die zonder probleem abgeknallt. Zie Fortuyn.
Nooit geweten dat Jos van Rey een Turk was.
Weet je waar ik een beetje mee zit.. De politiek doet tegenwoordig zo weinig in hun 4 jaar dat ik maar gewoon op de PVV ga stemmen en er vanuit ga dat ze over 4 jaar pas enkele kleine, niet meer dan normale, toezichtjes en controles op dit soort groepen hebben doorgevoerd.
Hee GS,
Heeft Nanninga beveiliging? Ja toch, hoop ik. Deze dame zal ongetwijfeld in het vijandenboekje der haatbaarden staan.
@.38 special | 29-06-13 | 19:41
Islam = uitmoorden van andersdenkenden. Dat hebben we van de mohammedanen geleerd.
Het vervelende is: het is niet aan te pakken. Want als je er iets van zegt, dan is het racisme. Zie ook reactie Ayhan Tonca van Ibn Ghaldoun. Turken zijn echt reuze handig. Gemeen, egoïstisch, agressief, dom en verrot, maar wel handig.
-weggejorist-
rien6139 | 29-06-13 | 20:46
Alleen maar groot gelijk hebben is niet genoeg. Hij moet als een pitbull tekeer gaan in die corrupte Haagse kennel. Stukken uit PvdA en CDA en VVD reten bijten. Ballen afhappen. Hij is alleen maar met zijn haar en zijn gestoptheid met mentholsigaretten bezig.
Mohammed Rasoel, De ondergang van Nederland - Land der naïeve dwazen, 1990
NEGENTIEN-NEGENTIG!
Salut! Evocatus
-weggejorist-
@eerstneukendanpraten | 29-06-13 | 23:40
De presentatrice is Samira el K.
*Samira komt uit een gezin van acht meiden en een jongen*.
ramadanjournaal.ntr.nl/info/presentato...
Negen kinderen! Hoezo vooroordelen.
@eerstneukendanpraten | 29-06-13 | 23:40
Onderwerpen te over. *Hoe een bekende Nederlander een dag meevast en zich onthoud van eten, drinken, roken en seks*. *Topkoks als Ron Blauw, Pierre Wind en Lonny wagen zich aan de bereiding van een iftar-maaltijd voor vastende moslims*. *Ook delen Bekende Moslims hun Ramadanwens voor dit jaar*. *De vastendag inkorten van 18 naar 14 uur*.
ramadanjournaal.ntr.nl/category/home/
Blijft raar: *maaltijd voor vastende moslims*.
Hoe bijt de snoekbaars de laatste tijd btw?
@ Lewis Lewinsky 23:26
Maar wat gaan ze dan behandelen? Hoe overleef ik een hongerklop? Waar wonen de geyle geytjes? Hoe kan ik in een half uur 20 boterhammen met pindakaas naar binnen werken? Vragen, vragen...
+1@eerstneukendanpraten | 29-06-13 | 22:59
Op zaterdag 13 juli begint dat verdoemde Ramadan Journaal.
De feestmaand zelf begint voor sommigen op 8 juli en voor anderen op 9 juli.
Vanaf 8 juli eet ik overdag zoveel mogelijk boterhammen met ham, op straat en in de bus.
Wanneer begint het nieuwe topprogramma van de Publieke Omroep eigenlijk: het Rammedanjournaal? Volgend jaar nog een nieuwe format: jouw steniging, mijn steniging. En verder: hoe besnijd ik mijn dochter in 10 minuten. En niet te vergeten: binnen 24 uur een uitkering voor 100 niet bestaande familieleden...
Even schrikken ja, maar ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het (al 10 jaar!)was...
Weet iemand trouwens wat er gebeurt is met die dappere ambtenaar die de informatie begin dit jaar naar NRC lekte? De o zo sociale gemeente Rotterdam wou de man na zn klokgelui ontslaan wegens "plichtsverzuim" want hij had gewoon zn bek moeten houden over de moskee-internaten en het clientelisme op Zuid. Sinds half mei is het me toch opvallend stil in het stadhuis...
.38 special | 29-06-13 | 19:41 |
Oke. Maar hoe zit dat dan in Syrie? Die zijn toch ook allemaal van de islam?
de honden blaffen... | 29-06-13 | 22:51
Hier de link: www.pvdarotterdam.nl/actueel/nieuws/ni...
Reactie PvdA Rotterdam: www.pvdarotterdam.nl...
Het moge nu toch wel duidelijk zijn dat de mensen die zo'n 30 geleden zeiden, "ze gaan hier de boel overnemen" het gewoon bij het recht eind hadden.
Alle racist fascist etc. roepers ten spijt.
Het belazeren neemt een grote vlucht tot ongenedes hoogtes. De daders wanen zich in hun recht en worden hoogmoedig. Zie R'damse politici van buitenlandse afkomst, Ibn Gal-nog-wat-school, PvdA-mannetjes.Zou de val nou ook nog volgen ??
er gebeurd gewoon niks,over enkele jaren lees je het zelfde verhaal.
een andere regering zou de bezem er door halen.
maar men heeft voor deze gekozen,niet zeuren gewoon betalen
rara | 29-06-13 | 19:58 | + 7 -
Prachtig stukje uit Trouw, rara.
Dank.
Er schijnt trouwens een reaguurder te zijn die de grootscheepse fraude op Ibn Ghaldoun had voorspeld. Want als er een vermoeden is dat een moslimorganisatie zou frauderen dan is de waarheid per definitie meestal 10 keer zo erg.
Ach, in de dertiger jaren van de vorige eeuw waren er ook veel NEDERLANDERS die openlijk verkondigden 'dat die Hitler toch wel een paar goede punten had'.
Dat werden later NSB-ers, die hoopten op roem en voorspoed wanneer AH heerser zou zijn over Europa.
Vervang NLers door linxen en Hitler door islam en je hebt het draaiboek voor de komende jaren/decennia.
Zolang de huidige eu zwak en visieloos is, eigenbelang laat prevaleren en belastingbetalers haat, zal ze een steeds grotere kans lopen ten prooi vallen aan 1 van de 2 uitersten: islamofascisme of anarchie/rebellie.
Dat blijkbaar van alles en nog wat gedoogd wordt cq. ijverig wordt weggekeken kan alleen maar betekenen dat onze bestuurders angst voor- of belangen met- bepaalde bevolkingsgroepen hebben.
Maar daar waar geen visie is, zal ook nooit sturing plaatsvinden.
@paost712 | 29-06-13 | 22:06
Jij bent te somber. Politiek is een kwestie van willen.
Verdragen met Europa of andere landen kunnen in no time worden opgeschort, als de Tweede Kamer het wil.
citaat: "het CMO heeft politieke invloed zonder mandaat van kiezers"
Het erge is dat dat niks bijzonders is in Nederland: sluit maar aan bij nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_niet-g...
Waarom denken jullie dat de politiek zo reddeloos verloren is?
Zie bijvoorbeeld www.vogelbescherming.nl/actueel/nieuws...
Wie is daar de baas? Officieel de provincie, zie je niks van in dat bericht.
@uwesbeki | 29-06-13 | 22:26
Dat heb je mis. Geert Wilders zal de volgende minister-president zijn en dat weten Rutte en Samsom ook.
Wilders is nu al salonfähig in de Tweede Kamer. Het Wildersbashen is daar al afgelopen, zoals ook bleek uit het verwijderen van de voorzitter de Eerste Kamer die dacht daar nog even mee te kunnen doorgaan.
De rest van het land zal volgen.
@ .38 special
Ben jij nu goktrommel of de broer van Bakito?
Had dit eigenlijk gisteravond al verwacht, Geenstijl!
Tja, zo werkt democratie. Er zijn nog zat figuren die PvdA-stemmen omdat dat binnen hun hoogopgeleide, goed (twee)verdienende, politiek correcte vriendenclubje gebruikelijk is. Als linksstemmer heb je bovendien een verheven moraal volgens de PvdA (WC-eend-alert). Wie wil dat nou niet? Diep in hun hart hebben ze natuurlijk ook een pesthekel aan die multiculti-maatschappij, maar dat toegeven is sociale zelfmoord.
Helaas zal Geert Wilders nooit salonfähig worden. Het politieke en mediamachtsblok tegen hem is te groot.
Halal gecertificeerd misbruik door KUCH!!!! politici.
tja, al dat gedoe over wat ik ben en voel, ben ik Turk, Nederlander, ben ik gristelijke of islamitische Nederlander of voel ik me toch meer een Europese jood,... uiteindelijk ben je gewoon mens, jezelf en verder trekt men een scala aan gelul aan wat cultuur wordt genoemd, dat omvat ook religie, maar juist religieuzen onderscheiden zich door het als een soort extra sausje te zien.
An sich hebben de meest mensen totaal geen probleem om hun eigen cultuur te verlaten en ergens anders binnen te trekken, met als doel; de boel naderhand toch ff wat aan te passen aan hun oorspronkelijke cultuur, multicultureel noemen we dat dan.
Zou niks mis mee zijn, ware het dat zo'n toevoeging aan de cultuur helemaal geen garantie is voor enige vooruitgang, in geval van de islam is het wel een garantie voor achteruitgang.
Geen verstandig mens kan de islam of welke godsdienst dan ook zien als een vooruitgang voor Europa, aangezien we al eeuwen geleden de verlichting hebben gehad, niemand zit te wachten op een tweede duisternis.
Nou ja .. niemand.. wel degenen die komen uit gebieden waar ze nog nooit van de Verlichting gehoord hebben, mensen die in sprookjesfiguren geloven, mensen die niet kunnen lezen maar wel alles weten, mensen die bereid zijn als martelaar te sterven opdat ze dan beter af zijn dan levend, mensen die het leven van hun vrouw(en) en kinderen zien als een gebruiks- en/of wegwerpproduct , mensen die overtuigd zijn van het bestaan van een godje wat ze maagden aanbiedt na de dood, en zo'n mooi Paradijs,dat je niet eens nogmaals zou willen leven zelfs als kreeg je de hele wereld met alles erop en eraan aangeboden, maar enkel terug zou willen om voor de tweede keer martelaar te worden!!!
Dat soort volk dus, daar moeten we dan ineens mee samenleven en halalvlees op een bqq delen, omdat we allemaal mensen zijn.. maar sommige mensen kunnen beter geBBQ-ed worden, dan geven ze in ieder geval nog even licht.
@machete74 | 29-06-13 | 21:52
Wen er maar aan, Nederland bestaat niet meer.
We zijn een derdewereldland met aan de top een kleine groep graaiers die in gouden bedden slapen. En op laag niveau een en al corruptie. En de bevolking heeft weinig werk, wordt steeds armer.
schrikbarend als je op de pagina van de pvda kijkt , de gemiddelde carriere curve begint met , havo , hogeschool van sociale , maatschappelijke wetenschappen ( meestal niet afgemaakt ) gemeente raadslid klasinaveen , .... wethouder rotterdam.
Weinigen van hu hebben ooit de handen uit de mouwen gestoken en productief werk verricht , Nu snap ik het zei weten niet hoe het voelt om hard te werken en je je belasting keurig afdragen ........ Natuurlijk zijn ze dan pro sociaal ...... weg met pvda
Dit land is definitief kapot. Ook met een 100% PVV 2e kamer is er geen redden meer aan.
De politiek in De Haag heeft zichzelf overbodig gemaakt want de wetgeving komt uit Brussel en de uitvoering daarvan (op lokaal niveau) is in handen van de gemeenten.
Het enige wat nog verandering van de huidige toestand zou kunnen brengen is een burgeroorlog maar of dat wenselijk is valt te betwijfelen.
@azoturie | 29-06-13 | 19:37 |
Waarom zijn wij toch zo naïef? Is dat Hollanders aangeboren?
.
______________
.
Omdat de Nederlander ubergut wil zijn en niet mag geloven dat er ook slechte mensen zijn.
Nederlanders , vooral (grefo-) christelijke Nederlanders zijn, gedreven door schuld, altijd op zoek naar mensen die ze het stempel slachtoffer kunnen geven, zodat ze zich vervolgens over die 'slachtoffers' kunnen ontfermen, om op deze manier voor zichzelf te bewijzen dat ze oooo zo goed/menslievend zijn.
Ze willen hun ziekelijke empathische neigingen kunnen botvieren en hebben daarvoor ook een 'dader' nodig, de boosdoener,... wij dus.
Hoe gemakkelijk is het dan om alles goed te vinden en door de vingers te zien wat die 'slachtoffers' doen, ook al gaat dat ten koste van zichzelf en de eigen mensen.
@La Bailaora | 29-06-13 | 21:52
Bakito is geen libertariër of anarchist.
Hij is een bankier...
@Bakito | 29-06-13 | 22:00
: )
Klote anarchist.
@Uw Verzekeringsadvis | 29-06-13 | 21:57
Nee, geen addertje onder het gras, ook geen politie die jou komt redden als je bril wordt gejat.
@La Bailaora | 29-06-13 | 21:52
Libertariër klinkt mij te gay. Is anarchist ook goed?
@Bakito | 29-06-13 | 21:47
De chaos theorie en dan vervolgens zelf als overheid terug komen.
@Bakito | 29-06-13 | 21:47
Dan ben je een libertariër.
Ik zie dat de autochtonen genaaid worden door hun eigen volk en buitenlands volk en er wordt niks gedaan, niks ondernomen, Rutte die door Brussel (als een hoer door haar pooier) wordt geleid, het Nederlandse volk dat alleen maar zeurt achter gesloten muren, media die haar bek niet durft open te trekken omdat ze bang zijn om subsidie te missen en ik als allochtone Nederlander door zijn 'mede' allochtonen wordt bestempeld als verrader omdat ik wel de 'kaaskop' mentaliteit heb.
Ik vind het heel jammer om te zien hoe de waarden en normen van dit klein kikkerlandje door het slijk wordt gehaald en dat de Nederlandse cultuur op verraderlijke wijze weg wordt gewerkt... schande dat wij dit laten gebeuren. Ik zeg wij, omdat ik mezelf ook als Nederlander zie... ik voel het, ik beleef het en ik koester het!
Ik ben NIET voor geweld, geen racist en ik vind dat iedereen het recht heeft om in dit mooie Holland te wonen, maar gedraag je er g*dv*rd*mm*e ook naar en pas je aan!!!
@Ornoisliefde | 29-06-13 | 20:46
ik kom veel in een arbeiderswijk/ken , en geloof me de maat is bij velen vol .
Het lijkt wel op een wichfulll denken maar er is niemand die met geert de kamer in wil dus zal hij velen velen stemmen moeten krijgen .
want het is wel zo dat de grootste partij wel de formatie begint , en hier is mijn hoop op gevestigd en ik hoop velen van geenstijl.nl
Dit heet dan een 'showcase' van multiculturele politiek te zijn.
Wie er nog fiducie in heeft mag z'n hand opsteken, ik ben het optimisme kwijt.
@Uw Verzekeringsadvis | 29-06-13 | 21:42
Volslagen onzin. Ik ben voor volledige afschaffing van het systeem/overheid/e.d.
Freddie Stobart | 29-06-13 | 21:41 |
Carnisselande wordt als het beloofde land gezien. Helaas verdienen de criminelen minstens zoveel als de hardwerkende Rotterdammer en is die wijk inmiddels ook overspoeld met gajes.
@Bakito | 29-06-13 | 21:34
Ja, dat heb je maar mooi voor elkaar.
Terwijl ik jouw consistentie in het spuien van aperte nonsens prima kan waarderen, zaken omdraaien blijkt een vak te zijn dat jij als geen ander beheerst.
Chapeau daarvoor, maar verder ben je gewoon een communist met denkbeelden uit 1917.
Ik was in Haren | 29-06-13 | 21:38
Ik vrees dat je gelijk hebt. Barendrecht als levensdoel. Angstig.
Zou @bakito niet misschien dat kleine mannetje zijn van powned? Ergens denk ik dat bakito 'connecties' heeft.
Freddie Stobart | 29-06-13 | 21:32 |
Vandaag de dag leren ze hun kinderen: als je maar hard je best doet en later keihard werkt, kun je misschien ooit Rotterdam verlaten.
Ach, ik vind @bakito best grappig.
Hij zegt bijna altijd wat niemand wil horen.
Dat is talent..
Die kutmocro van een Mohammed Rabbae mogen ze van mij....-Joris de rest zelf wel weg-
Geert is de Verlosser, stem PVV mensen!
@Uw Verzekeringsadvis | 29-06-13 | 21:29
Je hebt het zwaar met mij hè, haha, en dat voor zo'n onafhankelijke vrijdenker.... Waar wringt de schoen?
Ik ben daar geboren, en vele generaties voor mij. Mijn opa was vaandeldrager voor de communistische beweging in de havens in de jaren 30. Eerlijk delen, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik hoor het hem nog zeggen.
Hij zou zich omdraaien in zijn urn als hij zou zien wat er van Zuid geworden is. Zo hebben ze het nooit bedoeld.
In die tijd werd de arbeider inderdaad uitgebuit. Nu is het de gehele autochtone bevolking.
Walgelijk.
Sorry opa, ik ben vertrokken. De stad is gevallen.
Niet zo heel raar, als je er bij stil staat dat een door en door corrupte Karakus al,jarenlang de ruimte krijgt om zijn eigen plannen en vriendjes op weg te helpen.
PVDA in Rotterdam is verrot, helemaal verrot, en is dat al een aantal jaren. Goede mensen die er iets van zeggen worden weggestuurd door het partijbestuur.
Walgelijke types.
We are so doomed....
@Jim Lovell | 29-06-13 | 21:06
Foutje, Bakito is geen Boer is een Communist, denkt nog in grootheden a la 1917.
@el che | 29-06-13 | 20:56
Haat is de drijfveer van elke politicus maar dan verpakt in een beschaafd jasje.
@Bakito | 29-06-13 | 21:17
Ow kut. Sorry voor het gezeik.
Het is dat ik geen paap ben, maar anders had ik brandnetels in mijn schoenen gedaan.
Ik schaam me dood.
Wachtend op het antwoord van de verantwoordelijke: 'Ik herken me er daar niet in'. En het is weer weg uit de media.
@Jim Lovell | 29-06-13 | 21:06
Nee, die +r en klootzak stonden los van elkaar. Lez0n!
Dit land is het zat, c'est ca!
www.youtube.com/watch?v=5O0GW39ApWE
Smerig tuig die coup, daar zouden ze wat tegen moeten doen.
@.38 special | 29-06-13 | 19:41
Opkomen voor mijn naasten?
Het significante deel van mijn 'naasten' wilt mij, in het beste geval, financieel dood maken. De gemiddelde GL'er zou mij vanwege mijn mening het liefst wegPolPotten. Voor dat tuig ga ik mijzelf niet in de vuurlinie gooien.
@Strohond | 29-06-13 | 21:07
Ah .. ik heb gewoon "hond grote oren" gegoogled op plaatjes :)
Laat me raden... De regering is geschrokken ? En had dit noooooit verwacht ? Leer eens luisteren naar het VOLK. En haal die oogkleppen af. Oh ja, fijne BBQ. Hoop dat de worstjes halal zijn.
Turkenpartij = schurkenpartij?
SyntaxError | 29-06-13 | 20:57
Die eerste hond stond op tekstblog. Digitaal aagje als ik ben kwam ik uit bij Sabel.
@Bakito | 29-06-13 | 20:58
Wat was die klootzak+r die je naar boven gooide gisteren? Sloeg dat op mij? Denk goed na, anders doe ik het voor je. Boer.
Bella je bent een hoer. !
Alle Turken terug naar Turkije en Nederlandse paspoort inleveren of blijven en Turkse paspoort inleveren op voorwaarde van integratiecontract en examen Nederlandse taal.
helemaal mee eens nanninga, kusje.
@Chiant | 29-06-13 | 20:52
Hoe bedoel je?
@Strohond | 29-06-13 | 20:45
Ken Sabel niet .. jij had het over coup met grote oren :P
img849.imageshack.us/img849/5533/jz24....
Ik heb gemengde gevoelens over wilders en de pvv , haat en afgunst tegenover je medemens is geen goede politieke drijfveer , dat eindigt meestal in bloed vergieten waar er alleen maar verliezers zijn . Zijn strijd tegen over de excessen van onze bestuurders , tegen de burocratie , tegen de europese unie , tegen het slecht administreren van publieke fondsen tegen het voortrekken van etnische minderheden spreekt mij erg aan .
@Bakito | 29-06-13 | 20:46
Als u dan (zoals gebruikelijk) trolt, wilt u dan wel enig niveau in acht nemen en ontopic blijven drogredeneren in plaats van dit soort makkelijke kreten te slaken?
@BellaBella | 29-06-13 | 19:48
Ben jij de zus van Supermathijs of zo.
*bakito terug in kooi stopt*
Alles gaat kapot in mijn stad. En dan wordt er straks nog even een stadion van 400 miljoen gebouwd (wat ongetwijfeld zal uitlopen tot zeker een miljard). Overigens vreemd dat het nieuwe stadion in Thialf meer aandacht voor krijgt dan zo'n grootschalig project waar alleen maar risico's aan verbonden zijn.
Slechtste wijken en de slechtste scholen van Nederland, en vooral een falend stadsbestuur. Valt niet meer te redden mijn stad. En met mijn stad bedoel ik de stad waar de autochtonen langzaam maar zeker worden verdreven.
@BellaBella | 29-06-13 | 19:48
En ze hebben ruimte beonoeg, dus spulletjes inpakken, huisje kopen c.q. huren (het is er spotgoedkoop! De mensen zijn er nog echt gastvrij!) en tabee! Tot ziens!
-weggejorist-
Waarom nu weer dat "geschuimbek van Wilders"? De man heeft toch alleen maar groot gelijk? En dat steeds weer?! Of zegt Nanninga dit omdat ze als de dood is uitgemaakt te worden voor sympatie voor Wilders.
Daar sluit ik me bij aan: "We zijn het zat!" Stop het misbruik van onze voorzieningen door moslims nu!
Theo van Gogh, Prof. Pim Fortuyn en Geert Wilders waren/ zijn niet xenofobisch ze benoem(d)en de feiten.
witchmaster | 29-06-13 | 20:43 |
Wishfull thinking ben ik bang. Dat dacht ik vlak voor de vorige verkiezingen ook. 'Wij' zijn kennelijk een masochistisch volk, dat met veel plezier op de pijnplank ligt voordat we definitief geslacht worden. Triest, maar waar.
Zo rolt de PvdA. Meestal is er een partijbestuur, met als boegbeeld de voorzitter, dat de koers en de idealen van de partij bewaakt. Bij de PvdA hebben ze Hans Spekman, die als dank voor zijn schimmige manipulaties als wethouder levenslang een gratis seizoenkaart van FC Utrecht heeft gekregen.
En zeg nou zelf, iemand die zo openlijk schijt heeft aan alle normen die aan integriteit verbonden zijn kan onmogelijk anderen de maat nemen. De PvdA rot van binnen uit, hoe harder je knijpt des te meer onwelriekend pus komt er tevoorschijn.
@deboerenlul | 29-06-13 | 19:42
Greet is veel te links, de oplossing zal van een partij moeten komen die echt die gasten aan gaat pakken.
Gaat niet gebeuren, t is gewoon einde oefening.
Tenzij er doorgepakt gaat worden op het moment dat de moslim figuren echt op het punt gekomen zijn de boel over te nemen in NL.
Nog een paar jaar dan weten we het of we in de moskee moeten gaan liggen met z n allen of dat we ze er uit jagen.
Klink een beetje lullig en naïef maar ik denk dat naïviteit op een gegeven moment ophoudt.
SyntaxError | 29-06-13 | 20:36
Ben jij van Sabel of heeft die hond met de grote oren daar helemaal niets mee te maken?
Gaat zo door , houd die blinddoek maar op .
PVV met 2 vingers in de neus gewoon op naar de 75+1 zetel en ze hoeven er niet eens iets er voor te doen.
Nederland pikt dit niet langer , en als niemand het doet stem op de PVV is ook niet alles maar ze gaan er wel voor.
potverdomme het moet hier toch niet gekker worden
@La Bailaora goed plan ! Ik ben groot voorstander van het afschaffen van het hele intigratie traject , het is discriminerend , het kost ons geld , en help het clientalisme alleen maar in de hand .
Ben voorstander van het minimaliseren van de burocratie om eigen zaak te beginnen, , dan kunnen die turken , markokanen en chinezen etc ... Gewoon een zaakje beginnen pita bar , groente boer , supermarkt , wasserete , zijn productief , verhoogt hun eigen waarde en dragen bij aan de economie ...
SyntaxError | 29-06-13 | 20:36
Zóóó! Jouw Ollie heeft grote oren.
@Desmoulins | 29-06-13 | 20:30
Mij heeft het niet zoveel opgeleverd, eigen schuld enzo..
BellaBella | 29-06-13 | 19:48 |
Dat vinden ze vooral zelf ja. En het is hun goed recht om dat te denken. Maar als ik door de Oranjeboomstraat loop of om me heen kijk op het Afrikaanderplein, zie ik weinig nobels. Tenzij 'nobel' een Oudnederlands synoniem is voor 'tering'...
@SyntaxError | 29-06-13 | 20:33
En dan allemaal met een Pim Fortuyn masker komen. Gewoon, om te trollen.
Hoe kun je nu fantasiegerelateerde clubs gaan subsidiëren, terwijl er op de wetenschap bezuinigd wordt, probeer maar eens geld voor een project los te krijgen wat gebaseerd is op de axioma's van de wetenschap; lukt je niet.
Maar als je op de knieën gaat voor de grote onzichtbare Hand die het hele heelal via astrologische nauwkeurigheid bestuurt en zelfs al een kant en klaar Paradijs in t hiernamaals klaar heeft staan.. dan wordt er wel betaald.
Waarom betalen wij hier op aarde, als de reisbestemming voor gelovigen al vaststaat als onvermijdbaar en ultiem fantastisch!?
Men zou de atheïsten wel tijdens dit bestaan ook eens flink mogen subsidiëren, die hebben na het leven al genoeg ellende in t vooruitzicht...
Echt waar, vraag maar aan de reli's.
Dus Turk of niet, elke subsidie die toegekend wordt aan sprookjesvertellers is pure onzin, dat mogen we niet in stand houden via onze belasting, dat zou verboden moeten worden.
Het is gewoon misdadig om stichtingen, scholen, omroepen en wat dan ook te stichten om hele generaties op te voeden met het idee dat wetenschap en al wat je op die manier beziet gewoon niets van waarde is, en dat het ware en schone pas na de dood komt.
@Strohond | 29-06-13 | 20:35
Zoiets ?
www.tekstblog.nl/wp-content/uploads/20...
De coup met de grote oren.
Overigens heeft (linkse) journalist Stella Braam in haar boek Grijze Wolven al in 1997 gewaarschuwd voor infiltratie in de PvdA. Het is al meer dan 15 jaar bekend.
Chiant | 29-06-13 | 20:30 |
Nanninga is je stagebegeleidster?
@omanders | 29-06-13 | 20:30
4 juli Binnenhof BBQ 12.00 ?
Angst, angst en nog eens angst.
@Chiant | 29-06-13 | 20:30
Slijmbal :D
Lewis Lewinsky | 29-06-13 | 20:24
De PvdA is nog steeds in de gemeenteraad van de Maasstad en met grote bek ook nog door de grootste verkiezingsfraude uit de Nederlandse geschiedenis enkele jaren terug. Je hoort er niemand meer over. Figuren als Karakus dienen wat mij betreft direct uitgezet te worden.
@Jim Lovell | 29-06-13 | 20:21
Ja, dat is de mentaliteit.
Heeft veel voorspoed gebracht, toch.
Ik hoor dat in alle reageerburelen: Wij zijn het zat! Maar dat hoor ik al jaren en jaren. Dus over tien jaar zullen we het wel nog zatter zijn, schat ik in.
@Nanninga
Ik ben verliefd op uw stukjes en schrijfstijl in het bijzonder.
Daar waar een dode boom claimt een slijpsteen voor de geest te zijn, zijn uw stukjes keiharde porno voor de geest. Maar dan porno met een verhaal en inhoud.
Hulde!
Ollie had toch al een coup gepleegd bij Feyenoord.
-weggejorist-
Misschien wordt het tijd dat de Rotterdammers het jaarlijkse Opzoomeren iets ruimer gaan nemen.
Ik mis de advertentie van apple nog, maar kan ook zijn dat mijn addblock egt werkt.
@Ik was in Haren | 29-06-13 | 20:16
Dat is waar. Maar er is nog een flink aantal Nederlanders in Rotterdam en die zouden nooit meer op de pvda moeten stemmen.
*Nooit Meer PvdA*
-weggejorist-
Gelukkig heeft Aboutaleb het te druk met het verder verjetsetten van de Kop van Zuid en is de regering zomerrecessief bezig vakantiekoffers te pakken.
@el che | 29-06-13 | 20:17
We zouden moeten beginnen met een wet die het de overheid verbiedt welke vorm van 'subsidie' te geven dan ook. De overheid hoort zich aan een aantal kerntaken te houden, maar niet dit waterhoofd.
@Desmoulins | 29-06-13 | 19:50
Wat dacht je van "niet zo aanstellen en doorbijten".
Kaken op elkaar en niet zo janken.
Het verschil tussen bestuurders van allochtone afkomst en bestuurders van autochtone afkomst is dat die bestuurders van allochtone afkomst minder goed doorhebben hoe ver ze kunnen gaan met hun belangenverstrengeling en nepotismepraktijken dan bestuurders van autochtone afkomst. Denk ik. En een verklaring daarvoor zou kunnen zijn dat belangenverstrengeling en nepotisme in landen als Turkije nou eenmaal meer en openlijker tot de gangbare praktijk behoren dan hier in het calvinistische Nederland, waar we dat soort praktijken liever in het geniep doen.
Ik geef de schuld niet aan de Turken , noch aan de Marokanen . Sterker nog ik geef ze groot gelijk ik zou precies hetzelfde doen .
Het is de schuld van die idioten die zich lands bestuurders noemen en ruim strooien met subsidies en fondsen , verdient door de burgers in Nederland. Deze idioten hebben maar een belang zo lang mogelijk in het zadel proberen te blijven zitten goed salaris vangen elkaar goede baantjes en contracten toe spelen en met een beetje mazzel eindig je carriere bij een wonings coorporatie met een gouden hand druk van een paar miljoen .
Ik zou ook een lange neus steken naar die geefgrage bestuurders en de nederlandse bevolking want o wat zijn we dom .. zo dom dat het zefls geen respect verdient van de onze turkse broeders en marokanen .
"It was written in their Koran, that all nations which had not acknowledged the Prophet were sinners, whom it was the right and duty of the faithful to plunder and enslave" - Ambassadeur (van Tripoli) Sidi Haji Abdrahaman aan Thomas Jefferson, in 1785(!)
en.wikipedia.org/wiki/First_Barbary_Wa...
We hadden het kunnen weten, dus...
Lewis Lewinsky | 29-06-13 | 20:15 |
Het probleem is dat Rotterdam, relatief gezien, helemaal niet meer zoveel Rotterdammers heeft.
@Afgeschminkte Bassie | 29-06-13 | 20:12
Ik hoop dat het binnenkort totaal afgelopen is met die kudt-PvdA in Rotterdam. Rotterdammers zijn toch niet gek?
@Avant | 29-06-13 | 20:10
De corrupten dekken de corrupten, zoiets?
@Lewis Lewinsky | 29-06-13 | 19:48
Als je dit leest zou je verwachten dat de alarmbellen wel gaan rinkelen, maar nee hoor. Die hebben straks gewoon weer 20 zetels....
Ok .. jongens en meisjes in Den Haag .. eerlijk zeggen .. wie herkent zich hier een beetje in;
De Pathologisch Leugenaar:
plazilla.com/wat-is-een-pathologisch-l...
Politiek Den Haag staat erbij, kijkt er naar en zal ook nu weer helemaal niets doen. Door mensen uit ziekelijk corrupte en criminele landen hier heen te halen wordt ons land ook steeds zieker en crimineler.
Rotterdam Zuid en Feijenoord werden in de jaren 70 al de hoofdstad van Turkije genoemd.
PvdA zegt u? Goh, dat had ik niet zien aankomen!
@Ing. eslapen | 29-06-13 | 19:59
Omdat de PvdA al 30 jaar niet meer met politiek bezig is maar met grootgraaierij ?
30 jaar geleden kreeg ik van islamieten te horen dat ik mijn bek moest houden.
Dat ze Nederland over zouden nemen.
30 jaar geleden kreeg ik van de Nederlandse overheid te horen dat ik mijn bek moest houden.
Dat ik een rechts-extremist zou zijn.
Hoezo kan de PvdA nu geschokt zijn over deze overname...
@BellaBella | 29-06-13 | 19:48
En nobel? www.trouw.nl/tr/nl/4716/Christendom/ar...
@Watapatja | 29-06-13 | 19:54
Inderdaad, maar wel minder dichtbevolkt.
Daar kun je wegkijken ook daadwerkelijk in de praktijk brengen.
@BellaBella | 29-06-13 | 19:48
Mooier dan Doutzen?
Desmoulins | 29-06-13 | 19:50 |
Het gekke is dat velen emigreren naar de Scandinavische landen, daar is het net zo erg.
@BellaBella | 29-06-13 | 19:48
Kom is een keertje langs bella, dan laat ik je wel mijn wijk en stad zien.. Je mond valt open van zoveel schoonheid. En dan heb ik het niet over turkse vrouwen of spanjolen.
@.38 special | 29-06-13 | 19:41
Als alle nederlanders echt zonder compromis elkaar zouden helpen in nood zouden de moslims een groot probleem hebben, hmm..(de criminele en irritante bedoel ik dan natuurlijk)
Maar wij als beschaafd volk hebben gekozen voor een tussenpersoon, zoals de politie of andere hulpdiensten.
Helaas werkt het niet altijd maar met een beetje geluk worden daders gepakt zonder dat jij en/of je familie gevaar loopt.
@Watapatja | 29-06-13 | 19:41
Ik geef ze geen ongelijk, je moet uiteindelijk toch handelen in het belang van je gezin.
De autochtone Nederlanders worden indirect het land uitgejaagd. Net zoals ik me serieus af vraag wat ik van plan ben na het afronden van m'n studie.
Deze zo lang mogelijk rekken terwijl ik zorg dat voldoende werk lijkt mij onderhand het meest verstandige scenario.
Enfin, autochtonen Nederlanders zijn al jaren kind van de rekening, en waarom loyaal blijven aan een land dat werkelijk geen donder om de mensen geeft die zij dienen te vertegenwoordigen.
@.38 special | 29-06-13 | 19:41
Bullshit: als wij niet zo (al dan nietopgedrongen) tolerant waren geweest, had er geen islamiet in dit land gewoond.
Nederland is de afgelopen eeuw voor meer naasten opgekomen dan goed voor haar was.
Wat een leugenaar, die Marco Heijmen.
"Ze zegt dat Turkse partijgenoten haar bedreigden op het moment dat er over subsidies moest worden beslist. Ze heeft dit gemeld bij het partijbestuur, maar het werd goedgepraat of genegeerd, zegt ze".
nos.nl/artikel/492544-burgemeester-sta...
Inschikkelijkheid en begrip heten de deugden die de dekmantels zijn voor de lafheid van hen die hun territorium niet durven te verdedigen tegen de invasie van 'anders-willenden'.
De grote Turken zijn een nobel volk. En ze hebben ook veel mooiere vrouwen dan de nederlanders.
Je. gelooft. het. niet. Wakkere burgers als Henk en Ingrid weten dit allemaal al lang. Autochtonen worden gediscrimineerd door laffe politiek. Het mag niet gezegd worden. Men wil het niet weten. De waarheid is te hard en doet te veel pijn. Dus bestaat het niet.
.38 special | 29-06-13 | 19:41 |
Islam = Al de naasten, die het niet met je eens zijn, uit de weg ruimen.
@LulTochNiet | 29-06-13 | 19:45
Tuurlijk, dan komen ze er allemaal zonder straf vanaf ..
"... hoe debiel denk je dat de kiezers zijn als je 'geschrokken' als reactie durft te geven?..."
Nog maar een keer? Ok dan:
107 zetels, 71,3% van de opgekomen kiesgerechtigden hebben volmondig op pro-Europese partijen gestemd, om vervolgens te klagen dat Brussel zich overal mee bemoeit.
Hoeveel meer bewijs voor debiliteit wil je hebben?
De PvdA is geschokt.... en ik heb een lul van 40 cm.
deboerenlul | 29-06-13 | 19:42 |
Je wilt ons land toch niet weer uitleveren aan een Limbabwaan. We zijn de puinhopen van de voorgangers nog aan het opruimen.
Tijd voor een grote schoonmaak in Feyenoord:
www.vandoornhoreca.nl/media/catalog/pr...
Islam = is opkomen voor je naasten. Dat hebben wij Nederlanders nooit gekend.
.38 special | 29-06-13 | 19:41 |
Totdat de politie ze moet hebben, dan schuiven ze elkaar de schuld in de schoenen.
Marco Hymen... Is dat er één van de 72?
De angst en schijnheiligheid regeert bij de PvdA. Een relatief kleine minderheid die eigenlijk een totale partij weet te gijzelen uit angst voor. En chanteert.
Ik ben het met je eens Nanninga. 'burger die geen andere oplossing meer ziet dan het geschuimbek van Greet'. Ook hier kan ik me in vinden. Hoe meer van dit soort artikelen ik lees hoe meer sympathie ik voor Greet krijg. Jammer dat de gevestigde orde het probleem niet erkent of pas erkent op het moment dat ze geen invloed meer hebben (zie in Engeland bijv. Blair). En jammer dat er geen andere oplossing is dan Greet. Maar goed, nood breekt wet. Ik stel voor tijdens de volgende verkiezingen allemaal op Greet stemmen. Kijken wat hij ervan bakt. En als hij er niks van bakt weten we dat ook weer. Nu bakken Rutte en co. er niks van dus 5 jaren meer in de shit kan er dan ook nog wel bij.
-weggejorist-
Desmoulins | 29-06-13 | 19:38 |
Gezien de bezoekersaantallen bij de emigratiebeurs en de overwegend autochtone opkomst zijn er een hoop mensen met 1 paspoort die ook niet meer loyaal zijn.
Een ezel stoot zich zelden aan de zelfde steen , maar onze politiek .
En zit het opperhoofd nog in Brussel ons land aan het verkopen ?
CMO moeten we een keer mee stoppen. Dat is ook een subsidie vretende kolos.
Het is slechts een kwestie van tijd voordat de islamitische wetgeving van kracht wordt in Nieuw-Ankara.
Het is één groot etterend gezwel.
Dubbele paspoorthouders weren uit bestuurlijke functies.
En het argument dat zij deze niet op kunnen geven doet niet ter zake. De loyaliteit ligt aantoonbaar niet bij ons land dus is er een consequentie voor het hebben van een dubbele nationaliteit. Misschien zou dit louter en alleen moeten gelden voor landen die aantoonbaar invloed blijven uitoefenen op onderdanen zoals Turkije en Marokko dat doen. Overigens zou men ook kunnen beginnen met de overheid volledig af te sluiten voor mensen die hier niet geboren zijn. Alleen plaatselijke bestuursfuncties zouden mogelijk moeten zijn.
En niemand doet er wat aan.. We zijn verworden tot angstige en laffe kijkers die al lang de handdoek in de ring hebben gegooid. Of toch niet ???
Teeven hweft toch ooit de Pluk-ze-regeling bedacht, zou hij dit daarmee bedoeld hebben.
In Amsterdam zat vroeger een Ford-fabriek.. En toen kwam daar een Turkse meneer de leiding nemen op Personeelszaken.. en in korte tijd ging die fabriek naar de klote(n).
En water is nat.
@azoturie | 29-06-13 | 19:37
Wie is wij? Houdt mij er buiten, wil je?
Waarom zijn wij toch zo naïef? Is dat Hollanders aangeboren?
De Turken hebben hun criminele werkwijze al aardig afgestemd op de autochtone. Goed geïntegreerd dus.
"... Er is sprake van Turks cliëntelisme en belangenverstrengeling in de Rotterdamse deelgemeente Feijenoord...."
Iets met goede leermeesters...
Ach, zolang ze maar niet bij Sparta gaan voetballen, vind ik het allemaal best.
REAGEER OOK