
Dingetje om trendic topper te maken op de twitters: de hashtag
#rand_kassameisjes_aan, maar dan in het Arabierisch. Moet van Abdullah Mohammad Al Dawood, een Saudiër die het een schande alsook gotspe vindt dat vrouwen
samenwerken met mannen werken buiten komen bestaan. Ies haram, dus flink seksueel misbruiken alstublieft dankuwel dan leren die wijven wel dat ze beter binnen kunnen blijven, idealiter in de keuken. De in feministisch opzicht ietwat achtergebleven mijnheer heeft 97K followers. Dus als ook maar 1% van die achterban in plaats van TROLOLO, OMG, block & report spam denkt van, hee, goed plan dan zullen er de komende tijd dus 970 caissieres worden besprongen door haatbaarden. Zegeltjes en airmiles bij? Overigens is dit dezelfde seksueel gemankeerde randdebiel die pleitte voor
de babyburka, kennelijk vindt hij babietjes anders veels te geil en spannend. Dit is een extremistische uitwas in een zanderig rotland hier ver, ver vandaan? Gematigde moslims denken er heel anders over? Ja joh, tuurlijk, maar helaas kunnen al die gematigde moslims kennelijk niet voorkomen dat
dit soort dingen gebeuren, of
dit. Komt misschien ook omdat ze helemaal niet protesteren, wij horen ze niet in ieder geval. Doe eens enorm distantiëren dan, gematigde moslims. Suggesties voor de hashtag: #lach_haatbaarden_uit #21ste_eeuw_rules #laat_kassameisjes_met_rust
Reaguursels
InloggenGeef die Hash maar hier, mag je de Tag zelf houden !
En dan bedoel ik de gematigden die niet gesoepsiedieeerd worden.
Als die gematigden niet reageren moeten ze binnenkort maar goed oppassen bij de grote schoonmaak.
Zou zo maar kunnen dat ze mee-weggeveegd worden.
Karakter wint het ALTIJD van lafhartigheid.
je weet toch: gematigde moslims reageren niet. Het zal Allah zijn die oordeelt en veroordeelt. het is niet aan hen te reageren.
Zow, mn portie reli gekkigheid voor vandaag ook weer gehad.
Nu maar een fles wijn open dan, want morgen vrij!
Oh ja, nog een hashtag:
#julliezijnvandeportgerukteeikelsdiesnelmoetenophoudenofandersopzouten
er moet een verband bestaan tussen een achterlijke geloofscultuur en het ventileren van achterlijke uitspraken
TheseDays00 | 30-05-13 | 14:55
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Leiders van wat voor groepering dan ook zouden bij voorkeur afstand moeten doen van extreem gedrag. Maar meestal gaat het dan ook om een daadwerkelijke gebeurtenis. Dit stukje gaat over de verontwaardiging dat moslimleiders wereldwijd niet meteen hebben gereageerd op een kansloze tweet. Als leiders elke haat-tweet zouden moeten gaan veroordelen, dan komen ze helemaal nergens meer aan toe.
Kortom:
- openlijk afstand nemen van extremisme -> Ja
- dit opinistuk van a.nanninga -> Neen
Zo, Stormageddon, jij hebt er duidelijk verstand van.
Er is maar 1 manier waarop "gematigde" moslims afstand kunnen nemen en dat is de Islam de rug toekeren. Hetzij door bekering tot een ander geloof of gewoon alle geloof afzweren. Maar ja, daar staat bij de maansekte de doodstraf op. Nu zal niet elk familielid onmiddellijk overgaan tot executie van de impliciete fatwa, maar sociale uitsluiting betekent het wel. De ideologie zorgt er wel voor dat er geen kikkers uit de kruiwagen springen.
kunnen ze die gast niet een spuitje geven?
of een drone erop. wil ik wel extra belasting voor betalen.
Ik zeg toch ook niet dat gematigde Nederlanders niet kunnen verkomen dat Pedo's zich kunnen verenigen, politiek kunnen bedrijven, als ze maar invloedrijk zijn in NL de hand boven hun hoofd wordt gehouden, kinderverkrachtingen in de doofpot komen. Daarom lieve onwetenden van omgangsvormen voor de gemarginaliseerden van de samenleving raad ik Geenstijl af om zulke bewoordingen te gebruiken. Dient geen enkel doel anders dan zwakzinnigen/PVVers te voeden met meer haat en onderhoud van hun "informatie" m.b.t. Islamfobie. Gezegend zijn diegene die boven de bekrompenheid van de eigen tijdse opvattingen kunnen staan. Allah zij dank ben ik moslim en heb wat minder last van dit soort slechte gedachten.
@ Golez Trol | 30-05-13 | 14:01 | + -2
Nee, dat maak jij ervan. Geef mij eens een voorbeeld van een afkeuring van een moslimleider. Ik vind juist dat de leiders dit direct moeten veroordelen. Paus voor de kerk, Rutte voor de slavenarbeid (not, niet voor 10 generaties terug), etc.
@joris "ox | 30-05-13 | 11:17"
En wat in die plemp kon jouw goedkeuringstoets deze keer niet doorstaan?!
Niets om je over op te winden, ies koeltoer...
Je kan er uren over zwammen en zeveren maar als je een kut hebt ben je geen (volwaardig) mens voor moslims. Zo simpel is het.
De term "gematigde moslim" bestaat opeens sinds een jaar of tien, en bedachte entiteit door linksige "maakbare wereld mensen". 'Er moeten toch ook gematigde moslims zijn' waren zij denkende. Binnen de islam bestaat geen gematigdheid, alleen de totale overgave. Bij gematigde overgave zou Allah je niet in zijn paradijs ontvangen.
Er is maar 1 oplossing en die komt niet van mij maar van een moslim schrijver in 2007:(ja er zijn verstandige moslims, net als verstandige politici - oh nee die zijn er niet)
Khudayr Taher: Europe and America Should Deport All Muslims Including Myself
bsimmons.wordpress.com/2007/07/11/khud...
Stukje vertaald:
Waarom deporteren deze landen niet gewoon alle moslims uit Europa en Noord-Amerika, ongeacht hun afkomst en/of gedrag, zodat ze terug rust kunnen vinden van de terreurdreiging en ze hun burgers daadwerkelijk kunnen beschermen? ( )
Ofschoon ikzelf een Arabische moslim ben, doe ik bij deze een oproep aan alle landen van Europa en Noord-Amerika om alle moslims op hun grondgebied te deporteren, mezelf incluis, niettegenstaande mijn diepgewortelde liefde voor en mijn innige trouw aan de Verenigde Staten, mijn tweede vaderland.
Verder:
-Iedereen maar 1 nationaliteit meer
-Wil je nederlandse dan moet je buitenlandse opgeven zoniet dan geen nederlands
-Geen uiterlijke tekenen van geloof in het openbaar of godsdienstles op openbare scholen (komt eraan!) en
splitsing art. 6 en 23 van Grondwet, dus iedereen hetzelfde onderwijs (openbaar) voor hun religieus onderwijs betalen ze zelf maar.
@TheseDays00 | 30-05-13 | 13:07
Daarmee suggereer je dat moslims het acceptabel vinden, goedkeuren of ontkennen. Onzin natuurlijk.
@as-saboer | 30-05-13 | 12:23
Heeft geen klote met het digitale tijdperk te maken, maar met de overvloed aan rotzooi die deze groep vertegenwoordigd, de statistieken bewijzen het.
En het word met de week erger en niet te stoppen, tenzij....(vul maar in)
Annabel, you go..!
Annabel, you go..!
@as-saboer | 30-05-13 | 12:40 | + -6 -
U schrijft:
'In de hedendaagse maatschappij staat vooral de positie van laag opgeleide mensen onder druk, lees PVV stemmers, het is dan ook logisch dat vooral zij op zoek gaan naar zondebokken voor hun problemen. Aan logische verklaringen hebben zij dan ook geen boodschap.'
De zondebokken waar u aan refereert lijkt te gaan over de groep die zichzelf stigmatiseert en de rol van slachtoffer tot in de perfectie beheerst. Anderen zijn altijd schuldig aan de ellendige situatie waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn en zelf staande houden door vooral niet mee te doen, school niet af te ronden en voor zeer veel ellende en overlast te zorgen ( zie cijfers, wetenschappelijk onderzoek en stroom aan negatieve berichten in de media).
Tja... extreme moslims en gematigde (al of niet gedwongen) eisen steeds meer van de welvaart en ideologie op, europeanen hebben hier geen afweer tegen kunnen leveren. De softe strijd is gestreden, de laatste restjes identiteit zullen steeds sneller worden opgeeist.
@as-saboer | 30-05-13 | 12:40
Racist!
En kassameisjes hebben niet standaard een emmer koud water onder de kassa staan, maar een (bevroren) varkenslapje naast de kassa is wellicht aan te bevelen.
Met wat oefening heb je dan een langeafstandslap, als je de hijgende jurk met uitstekend kruis op je af ziet komen om zijn 'religieuze plicht' te vervullen.
Dat zal AH niet leuk vinden. Want in islamitische supermarkten zie je vrijwel geen werkende vrouwen, zeker niet achter de kassa.
@ Golez Trol | 30-05-13 | 12:54 | + 0 -
Publiekelijk afstand nemen van iets moet je in mijn ogen als je iets te vertellen hebt binnen de groep. De paus voor de katholieken, enzo. Afstand nemen van extremisten moet iedereen binnen een groep. Het moet bespreekbaar worden gemaakt, besproken worden, mensen erop aanspreken en extremisten uitstoten als nodig. Doe je dat niet blijft het ontkennen en wegkijken.
.
Moet binnen een groep gewoon niet acceptabel zijn dit soort malloten ruimte te geven om dergelijke uitspraken te doen. Geldt net zo goed voor kerken, scouting, politieke partijen, e.d. Uitstoten als het niet gaat anders wordt je vereniging of geloof erdoor vernaggeld.
@Ikbeneenzelfbouwer | 30-05-13 | 11:39
Bange moslims.
1% van 97K is geen 970.
ubiquity | 30-05-13 | 10:48
97000/100=970
*facepalm*
Tsja, de islam blijft natuurlijk een achterlijke cultuur! En, ja, dat mag U quoten.
TheseDays00 | 30-05-13 | 11:29
Het 'Afstand nemen' gaat in deze discussie natuurlijk over het publieke karakter ervan. Ik ga er van uit dat vrijwel iedereen voor zichzelf afstand neemt van extremisme (anders zou het ook geen extremisme zijn, maar gewoon gebruikelijk). Dat betekent alleen niet dat iedereen die toevallig hetzelfde geloof heeft dan ook maar een publiekelijke verklaring van afstand moet afleggen.
Je kunt ook stellen dat die moslim-extremisten en katholieke kinderverkrachters zonder uitzondering mannen zijn. Misschien moeten alle mannen van de wereld dan nu maar publiekelijk afstand nemen van dat gedrag.
Publiekelijk afstand nemen is handig/nuttig als het vermoeden bestaat dat je er wat mee te maken hebt. Wie denkt dat alle moslims extremist zijn, of die neiging hebben, is of een PVV-stemmer, of een ander soort retard. Ik zou me als gematigd moslim ook niet echt geroepen voelen om daar gehoor aan te geven.
Sommigen gaan wel te ver hier hoor, voor het gemak maar even alles op 1 hoop gooien etc. Beetje jammer, vooral omdat ik wel zogeheten 'gematigde' moslims ken (die uiteraard walgen van die extremisten en gestoorde daden). Nee, ik steek niet me kop in het zand en ontken dus niet dat er wel problemen zijn. Beetje je gezonde verstand gebruiken, maak een praatje met ze in de trein, bus, buurtsuper of waar dan ook. Trek wel je steekvest aan hoor, leeeevensgevaarlijk!!!!!
@Nick da Prick | 30-05-13 | 12:34
In de hedendaagse maatschappij staat vooral de positie van laag opgeleide mensen onder druk, lees PVV stemmers, het is dan ook logisch dat vooral zij op zoek gaan naar zondebokken voor hun problemen. Aan logische verklaringen hebben zij dan ook geen boodschap.
@ CornholioNL | 30-05-13 | 11:39
Landen waar de islam niet is zijn er helaas niet meer, met mogelijke uitzondering van Myanmar over een paar jaar.
Smarties | 30-05-13 | 12:16
Als je staat achter wat je zegt dan zijn wij het toch eens?
Je zegt "De bevolking in veel Arabische landen probeert onder dit juk uit te komen"
Dus aha, het is een machtsprobleem en geen moslimprobleem. De meeste moslims willen gewoon goed leven en hebben een schijthekel aan geloofsterroristen.
Die goedwillende meerderheid wordt nu niet bepaald geholpen door heel hard te roepen dat alle moslims achterlijk zijn.
@CornholioNL | 30-05-13 | 11:39
Welkom in het digitale tijdperk.
Zowat iedere moslim staat impliciet achter de invoering van de sharia.
Kunnen de vrouwelijke Tweede Kamerleden van de linkse kerk niet even een bezoekje brengen aan deze excentrieke moslimmeneer.
Hopelijk zien deze naïeve politiek correcte multiculti's en wegkijkers dan ook de schaduwzijde van de 'cultuurverrijking".
Gematigde moslims verwijten dat er islamfascisten zijn is net zo dom als weldenkende Nederlanders verwijten dat er een PVV bestaat. Ieder volk/land/geloof heeft zijn afvoerputje.
@Ikbeneenzelfbouwer | 30-05-13 | 11:39
Overleden moslims?
Nick da Prick | 30-05-13 | 11:10 |
Wat ben jij een vreselijke klootzak. De bevolking in veel Arabische probeert onder dit juk uit te komen. 30 to 40 jaar geleden waren ze veel moderner dan nu. Toen zat jij nog bij je vader in zijn verrekijker. Elke keer het gesprek verleggen omdat jij Wilders als het kwaad ziet doet die mensen daar geen goed. Wil je moslims helpen dan moet je met gestrekt been dit soort veroordelen en niet komen met zo'n ja, maar... Jij faciliteert dit soort low-life imbecielen. Dat je je daar goed van bewust bent.
Sorry hoor, maar als bijv. een Nederlander iemand verkracht, ga ik me daar niet explicit van distantiëren tegenover 't buitenland. Ik ga er toch wel van uit, dat andere mensen denken dat ik daar niks mee te maken heb. Het lijkt me dus ook logisch dat je eigk niks hoort van 'gematigde moslims', die gaan er tenslotte ook gewoon van uit dat ze met die relligekkies niks te maken hebben.
Ik ben mezelf immers ook niet heel de dag aan het distantiëren van andere Nederlanders, brabanders, metalfans, koffiedrinkers, bierdrinkers, reaguurders, gitaristen, studenten, gamers etc. die iets totaal malloots roepen.
Stuur Herman even langs.
An die ARBEIT | 30-05-13 | 11:08 |
Ik vind dat geen te zak maken heeft met hypocriet zijn. Jouw redenatie volgende (godwin-alert!), waren de geallieerden even erg als de nazi's. Ze gebruikten immers dezelfde wapens en tactieken..
Nou begrijp ik dat limburg erg onder de ban is van op de wang geslagen worden dan de andere toekeren. Maar er wordt al 30 jaar door extremisten op de wang geslagen. Het houd toch een keer op. Het oervervelende jongetje in de klas zal toch eens ongenadig moeten boeten.
waarom is dit geval nog niet afgeslacht ?
@sko | 30-05-13 | 11:49
Dan kopen ze gewoon nieuwe (zonder snor) en zitten wij hier met ik weet niet hoeveel snorren met een uitkering...
(niet op z'n chinees-nederlands uitspreken svp)
off topic,... rare mijnheer op radio 1 die pleit voor verbod op islamofobie.
James Lastig | 30-05-13 | 11:00 |
Tenzij hij statisticus is...
Maar dit heeft niets met islam te maken hoor.
www.youtube.com/watch?v=Js18SuYxa98&am...
Als we alle vrouwen nou eens uit Saudi Arabie halen en ergens anders onderbrengen is dat land binnen 2 generaties leeg.. is het probleem met die haatbaarden en verkrachtingen ook opgelost.
#Flikkerhaatbaardenhetlanduit
Ik word hier zo moe van. (en pis link)
10 jaar geleden las je af en toe een berichtje over een gekke Arabier met vreemde opvattingen, je las eens iets over een Mocro die stout geweest was...
Anno 2013 is het elke 5 min. raak, je kan maar beter geen nieuws meer kijken en/of luisteren. (in mijn geval zeer slecht voor mijn bloeddruk)
Ik ben er dan ook van overtuigd dat wij Europeanen allang de strijd verloren hebben tegen de Islam, zij planten zich als ratten voort, zuigen onze economie compleet leeg en onze volksvertegenwoordigers doen er vrolijk aan mee, als ik de middelen had dan zou ik echt vanmiddag nog emigreren naar een land waar de Islam zo min mogelijk aanwezig was.
In mijn optiek is er maar 1 oplossing, helaas kan ik die hier niet neer plempen, dan stuurt Joris mij een tijdje op vakantie maar u kunt zelf wel raden wat ik bedoel...
@Ikbeneenzelfbouwer | 30-05-13 | 10:40
'gematigde moslims' bestaan helemaal niet. Die uitdrukking is een verzinsel. Er bestaan alleen maar 'moslims'
copywriter | 30-05-13 | 10:55 | + 3 -
Hoe noem je dan die moslims die zich niet laten horen?
Ik vind die baby-burka's helemaal geen slecht idee. Als je er wat verder over nadenkt...
Kaas de Vies | 30-05-13 | 10:32
Dat was toch degene die een seksuele voorkeur had voor minderjarige mannelijke exponenten van die achterlijke cultuur?
Onze linkschmensen vinden dit oké
Babyburka?
Heb je zijn mail? Dan zal ik hem eens een madrassa geven!
Whats new. De uitwassen van deze denkwijze sijpelen allang door bij iets minder radicale muflims hier, daar hoef geen Saudische mongol voor te volgen. Het gebrek aan respect van een retard-moslim voor vrouwen en daarmee gepaard gaande ellende staat dagelijks in een nederlandse of europese krant. Dat komt voort uit hun religie en cultuur. De populariteit van de ieslammers ligt daarmee bijna op niveautje mof in '46. Ga zo door en het worden echte moflims.
@ Golez Trol | 30-05-13 | 11:25 | + 0 -
Ok, dus gematigde katholiek hoeft ook geen afstand te nemen van pedofilie binnen de kerk. Hmm interessant gezichtpunt.
.
Mag wel?? Moet, slappeling
Het houdt niet op..... niet vanzelf.
ronselen hoe doe je dat eigenlijk?
Oesp: iets -> niets
Het is wellicht niet aan de gematigde moslims om tegen de extremisten te protesteren, net zoals gematigde christenen, spaghettimonsterfollowers of beliebers iets hoeven te ondernemen tegen extremisten die hun geloof misbruiken. Mag wel, hoeft niet.
Het is aan de maatschappij, inclusief moslims, om extremistisch gebabbel te negeren en extremistisch gedoe te bestraffen.
@Nick da Prick | 30-05-13 | 11:10
Ik zie het verband even niet, wat heeft Wilders en Breivik hier mee te maken?
@ox | 30-05-13 | 11:17
racist
(ps: sarcasme)
#BitchSlapEenHaatbaardMetRauweBacon
boterkaaseneieren | 30-05-13 | 10:55
"Missing link"????? Dat suggereert dat wij afstammen van die lagere levensvorm. Nou is evolutie een krachtig mechanisme maar dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Is meer een doodlopende tak geëvolueerd uit de made.
Overige atoom bommen op laten vallen. In de woestijn leeft ervtoch niks
-weggejorist-
@Nick da Prick | 30-05-13 | 11:03
en hoe zit het nou als de overgrote meerderheid gewoon zwaar klote is?
zeker weer onze schuld, wij geven ze geen kans? hou toch op (s)linkse idioot
@dlseth_ | 30-05-13 | 11:04 |
Haha, ja joh, elke dag ergens een moslim vandaan toveren om lekker sentimenten van onnozelen aan te wakkeren en kijkcijfers te scoren, dat getuigt pas van een frisse kijk op de samenleving.
Allah Heyn hoofddoekjes? Zou dat helpen?
Tip: laat deze Arabische discussie van 2 weken geleden vertalen via Google Chrome: twitter.com/alshaikhmhmd/status/33505...
Het is een fittie over het medicinale gebruik van kamelenurine, zoals voorgeschreven door de profeet. Journalist Mohammed Al-Sheikh (65000 volgers) vind het gevaarlijke onzin; hij kende mensen die stierven door deze kennelijk nog gangbare praktijk.
Voor ons lijkt het grappig, maar dit is een zeer serieuze zaak. De religieuze politie valt Mohammed Al-Sheikh aan op zijn afvalligheid. Dat is zeer bedreigend voor hem.
Voordat we de Saoudiërs hard uitlachen: hier hebben we ook allerlei onbewezen claims dat ten grondslag ligt aan het overheidsbeleid: de enorme opwarming van de aarde door CO2 uit fossiele grondstoffen, en de weldaden van de euro.
Ik moet sneller lezen, de ene moslim waanzin na de andere, was nog even blijven hangen bij de 15 jarige parels die een vader een pistool op zijn hoofd zette in zijn eigen huis. Maar goed verrijking hoor! Zoooo islam moe...
Nog 1 generatie en we zijn geen seculier land meer
#ikhebjeboodschappendubbelgescandklootzak
Fatwabuster | 30-05-13 | 11:06
Deal! En dan organiseer jij een optocht van alle Wildersstemmers tegen Breivik ok?
Oh BTW: Allah stinkt !
@Nick da Prick | 30-05-13 | 11:05
Mooie spiegel die je daar ophoudt. Men ziet niet in dat men zich met dergelijke uitingen gelijk stelt aan het tuig waar men op reageert.
Mensen zijn hypocriete beesten.
Ziek dat we onze planeet moeten delen met dit soort verzameling humanoide cellen.
@Nick da Prick | 30-05-13 | 11:03
Ga jij eens gauw de 'gematigde' moslim mobiliseren voor een keihard NEE tegen dit soort sukkels!
.
Succes!
de beer van de meer | 30-05-13 | 10:48
Als u een moslim was geweest was uw reactie een middeleeuwse barbaarse bedreiging geweest.
Maar gelukkig bent u een westerse verlichte geest. Prachtig verwoord.
@Adalgar | 30-05-13 | 11:00
"Mafketels" roepen niet op tot misbruik en verkrachting.
Kwaadwillende religieuzen en zwakzinnige sympathisanten die alles recht trachten te lullen zoals u zijn het kwaad van de samenleving anno 2013.
Hij baseert zich op een verhaal van een man uit de 7e eeuw (!) die zijn eigen (!) vrouw in elkaar sloeg en ook niet wilde dat ze naar de moskee (!) ging.
.
Hij loopt niet eens paar honderd jaar achter. Wat doet zo iemand trouwens op twitter?
Westerlingen zijn net kikkers in koud water waar een vuurtje onder brand...
Beetje blaten en stoer doen op internet en we voelen ons het mannetje. Terwijl we door die intoleranten vierkant uitgelachen worden.
zeefert | 30-05-13 | 10:36
Noem mij linkse mensen die dit een toffe gozer vinden. Wat een gelul. Linkse mensen hebben wellicht wel bezwaar tegen de stelling dat een tweet van een zandidiooot bewijst dat alle moslims kut zijn. Dat wel ja.
Die gasten zijn knettergek.
Kassa meisjes zijn lievvvvvvvvvv...... aldus Al Dawood na 12 jaar Guantanamo.
Spaart u ook zegeltjes?
twitter.com/ALdawood1
Block en report for spamm dus.
#hangbaard
HetMannetje! | 30-05-13 | 10:33
Klik eens op link en lees retweets
C1001-nachten. Zoiets?
#opeendagwordenjulliegeschoren
Gewoon hopen dat je in dezelfde rij staat.
1% van 97K is geen 970.
ubiquity | 30-05-13 | 10:48
Met zulke rekenskills hoef jij in elk geval niet op een baantje achter de kassa te rekenen,
Ja right, en gematigde christenen gaan de straat op zeker als een gristengekkie vermoorde kinderen uit de dood wil opwekken.
Tegen mafketels protesteer je niet, die laat je links liggen.
Of je gebruikt ze voor je eigen haatagenda, dat kan ook natuurlijk, Nanninga.
Internetverbindingen met dat soort gestoorde landen blokkeren, televisiezenders en schotelantennes eveneens. Die Arabische landen (waaronder ook Turkije) willen hier hun achterlijke en met onze cultuur onveren idiologie en macht laten gelden. Moeten we bestrijden.
Zeer ernstig gestoord volk. Wanneer gaan de ogen echt open in Den Haag?
Als ik een kassameisje was zou ik mooi geen boodschappen meer verkopen aan haatbaarden. #zalzeleren
Badderbeest! | 30-05-13 | 10:45 | + 0 -
Komen die überhaupt aan de kassa?
afschieten en oplossen in een bad met zoutzuur die missing link
@Ikbeneenzelfbouwer | 30-05-13 | 10:40
'gematigde moslims' bestaan helemaal niet.
Die uitdrukking is een verzinsel.
Er bestaan alleen maar 'moslims'
De meeste van de kassa's worden bevolkt door gekopvodde allah houra's.
'Gematigde moslim' klinkt zo D66, zo abcesserig.
Zal ik dan maar weer ....
En de PvdA zag dat het goed was ....
Vooral onze kassameisjes aanranden beste islamgestoorden en dan moet je opletten wat er met jullie gaat gebeuren.
1% van 97K is geen 970.
in hun bek tufen en die baard afscheren.
vervolgens tussen de bronstige varkens gooien die debielen.
kogel niet waard
Problemen hier, problemen daar, islam is present dit jaar.
Wanneer gaat de boel nou goddomme eindelijk eens knappen? Die verrekte moslims zijn gewoon wandelende voorrangsborden! En de PvdA & Co. zag dat het nog slechter kan. Bah echt, word hier zo moedeloos van.
Als ik een kassameisje was zou ik mooi geen boodschappen meer verkopen aan haatbaarden. #zalzeleren
Abdullah Mohammad Al Dawood, een Saudiër, heeft helemaal geen enkele band met de islam. De islam is juist een verlichtende religie die tolerantie en respect voor anderen hoog in het vaandel draagt. Waar deze meneer zijn denkbeelden vandaan kan halen is volstrekt onduidelijk.
/willekeurig Europees staatshoofd.
Brrrrr.
bolkebeer | 30-05-13 | 10:36
.
Weet je wanneer die dag komt?
Kijk om je heen... de Islam is het probleem... #islammoe
@bolkebeer | 30-05-13 | 10:36 | + -1 -
Ze zetten zichzelf zo vaak in het nieuws, negatief, dus natuurlijk gaat iedereen er over bloggen/nieuws repo's maken, etc.
OT:
En -sommige- gematigde moslims keuren het wel af, maar doen er inderdaad niets aan om dat het voor hun ook alleen maar voordelig uit komt.
Feitelijk gezien bestaan er dus geen gematigde moslims.
Ik zie altijd hele doeltreffende oplossingen voor me in de combinatie van moslims en lopende banden..
Abfuhren bitte!
-weggejorist-
Fatwabuster | 30-05-13 | 10:32 | + 4 wel een waterdichte muur aub , en langzaam vullen.
Dat is het punt waar ik steeds mee zit in mijn oordeel. Je hoort en ziet de gematigden niet protesteren tegen deze dingen.
Zolang de gematigden zich inderdaad niet openbaar en luidkeels distantiëren van dit soort idioterie, houd ik alle moslim mede verantwoordelijk voor al het geweld wat uit naam van hun God word gepleegd en ga ik ervan uit dat ze daar volledig achterstaan. Ik ben er wel een beetje heel erg klaar mee.
Hebben wij misschien een kassameisjesprobleem?
Mijn dochter van 15 en al haar vriendinnen worden al dagelijks verbaal aangerand door sissende bontkraagjes omdat ze geen hoofddoek dragen. Dus de tweet van die arabier is overbodig in Nederland.
@bolkebeer | 30-05-13 | 10:36
Ja! Iedere dag herhalen, herhalen en herhalen... net zolang tot dat ze wakker worden in Den Haag!
@A. Nanninga | 30-05-13 | 10:29 |
Een dag zonder nieuws over moslims. Is dat teveel gevraagd?
Ik vraag me wel eens af of onze dames en heren politici dit ook lezen en serieus tot zich nemen. Volgens mij niet namelijk. Hoe valt het anders te verklaren dat deze 'cultuur' hier in ons beschaafd landje nog steeds wordt getolereerd en beloond voor haar aanwezigheid?
We zijn het zelf schuld!!! Stop benzine te vreten!
Dat linkschen nog steeds zo weglopen met dit soort mensen is mij nog steeds een raadsel!
#AbdullahMohammadAlDawoodEatsPigMeat
Moet je eens op letten hoe vaak baby's bezongen worden in liefdesliedjes, ook niet bepaald gezond. Alle muzikanten zijn pedo!
Terwijl Nederlandse kassameisjes de gelukkigste ter wereld volgens de New York Times:
www.nytimes.com/2007/06/06/arts/06iht-...
Dat is inderdaad eigenlijk het meest tenenkrommende; moslims veroordelen op geen enkele wijze de acties van de zogenaamde "extremisten". Dus in mijn ogen doen ze op die manier niks anders dan die acties simpelweg goedkeuren, ze keuren het in ieder geval niet af.
Als ik op die manier kan afrekenen ben ik voor..
De gedachtenkronkels van dit soort lui zit vol met geweld, repressie en intimidatie.
Altijd van die bizarre "oplossingen" voor niet bestaande problemen? Deze mensen zijn echt geestesziek, wie zei dat laatst nou toch joh... iets met achtelijke cultuur, ik kan het even niet vastPimmen wie dat toch zei.
Onzedige vrouwen moet je verkrachten. Makes sense. En iedereen die zegt dat de islam geen vrede is gaan we doodvermoorden.
Muur om de zandbak heen.... internet afsluiten en voor de rest doodzwijgen, we kijken over 20 jaar wel wat er van geworden is.... achterlijke woestijnidioten!
#stinktonderdiejurk
#leavekassameisjesalone
#Brandbaard
#stopjebaardineenblender
-weggejorist-
REAGEER OOK