Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Zucht. Maastricht helpt drugsdealers aan handel

hetgoedelevenspulWaar de neuque is de gemeente Maastricht mee bezig? Joh, Onno Hoes, haal je pielemuis eens uit de reet van die reuzenpanda en restaureer je drugsbeleid als de sodemieter, want waar je nu mee bezig bent verkloot heel de stad. De veilige, schone en legale coffeeshops moeten gedwongen een racistisch deurbeleid hanteren en mogen geen wiet verkopen aan buitenlanders. Na het verjagen van toeristen op bevrijdingsdag, de inval in Mississippi aan de Maas afgelopen maandagavond en roste de drugspopo gisteravond coffeeshop Kosbor binnen. Tot grote vreugde van de illegale straatdealers, die dat zelf in mei 2012 al voorspelden dat zij dikke stapels biljetten gingen maken als de wietpas werd ingevoerd. Die criminelen staan bij elke politieinval in een coffeeshop highfivend en boksend op straat. Worden ze door de gemeente en de politie even mooi geholpen met hun illegale drugshandel. Zelfs de lokale PvdA snapt het beter dan Onno Floes. "Sinds de Maastrichtse coffeeshops weer wiet aan buitenlanders verkopen, is de openbare orde en veiligheid geen moment in het geding geweest. [...] Zondag begonnen de shops weer aan buitenlanders te verkopen. Volgens veel burgers is het sindsdien veiliger in de stad en hebben drugsrunners minder klanten." Aldus de PvdA. Jesus fucking Maria, Onno, als zelfs de PvdA snapt dat je met dit beleid alleen maar hun achterban drugsdealers in de kaart speelt, waarom doe je er dan niks aan? Onno Hoes sloopt Maastricht en creëert met de invallen in coffeeshops een illegaal drugsparadijs met alle overlast van dien. Allemaal mini-Escobarretjes daar dankzij de coffeeshophaat van Onno Hoes. Joehoe, Onno, doe eens een Aleidje en rot op. Tijd voor een burgemeester die niet de illegale drugshandel sponsort.

Reaguursels

Inloggen

Overlast wat overlast in de kroeg krijg j vechtpartijen door overmatig alcohol in d shop is t easy going

Cinneke1234 | 09-05-13 | 21:41

Zachtaardige kuthomo het is toch niet normaal weedmocros financieren

Cinneke1234 | 09-05-13 | 21:38

Gewoon legaliseren die hap

Cinneke1234 | 09-05-13 | 21:34

Onno hoes moet niet zoveel strontruimen met kwalbert verlinde

Cinneke1234 | 09-05-13 | 21:32

Als burgemeester de Drugsrunners in de kaart spelen, ben je dan een kluns of een kluns. Met pek en veren het land uit ,dit soort opvreters barsten we van. Hoes je bent totaal ongeschikt, schei er mee uit, en zoek iets van een Melkertbaan, die lui hebben ook zo'n blinde visie.

fleurtje | 09-05-13 | 06:31

Onno denkt natuurlijk dat het beter is om die criminele straatjeugd een vast inkomen te gunnen ipv te laten leven van de criminaliteit.

treser.info | 08-05-13 | 21:39

@La Vie En Rose | 08-05-13 | 19:16

Eénsch...

Ouwe Zwitsal... | 08-05-13 | 20:29

Alles wat niet mag is interessant.Ook de dubbele agenda van hoes.Hij wordt er niet jonger op zo te zien en wil dat haagse baantje wat hem voor zijn #onkreukbaarheid#wellicht belooft is.Anders heeft hij echt een plank voor de kop.Jammer dat er geen nagel in zit.

ruuf | 08-05-13 | 20:21

@domme_opmerkingen | 08-05-13 | 18:41
Idd domme opmerkingen. Ook van de partij waar ik op stem.
Handel in harddrugs aanpakken. Softdrugs legaliseren.

Doe je dat niet dan krijg je toestanden als nu in Maastricht met die wietpas.

La Vie En Rose | 08-05-13 | 19:16

Tijd voor de harde aanpak, gewoon alles verbieden, hard drugs, soft drugs, coffeeshops.
Tijd dat men eens naar de PVV luistert:
www.pvv.nl/index.php?option=com_conten...

domme_opmerkingen | 08-05-13 | 18:41

@VanBukkem | 08-05-13 | 17:12
Je kunt beter boven een koffieshop wonen dan boven een kroeg!!!

VanBukkem | 08-05-13 | 17:12

@Antiprogressief | 08-05-13 | 10:37
Ik vind dat als je drugs wil gebruiken je dat gewoon moet kunnen. Zolang je geen overlast veroorzaakt. Bovendien wordt de meeste drugsoverlast veroorzaakt door het gegeven dat drugs illegaal is.

VanBukkem | 08-05-13 | 17:12

hoppa gezelig een uur geleden hebben ze onze stamshop gesloten :( de buitenlanders worden al opgewacht door de dealers waar gaat dit na toe en brutaal dat ze zijn komen je gewoon na gereden of je wat wil kopen triest onno maakt gewoon de stad kapot

Timbolocoz | 08-05-13 | 16:16

Racistisch? Ik neem aan dat je discriminerend bedoelt...

Maserati | 08-05-13 | 14:55

gider | 08-05-13 | 14:04 | + -1 -
Wat geen overlast? Idioot.

Charles de Batz | 08-05-13 | 14:44

eerstens!! een koffieshop is ook een drugsdealer!!!

alleen heeft hij een licentie to deal!!

ten 2de allemaal onzin der is niet veel mee overlast, das allemaal politieke onzin, het is hier gewoon een belangen gevecht meer niet.

ten 3de en belangrijkste!! als de politiek zegt dat ze niet aan buitenlanders mogen verkopen hebben ze zich er aan te houden, het moet niet gekker worden in nederland, dat GEDOOGDE drugsdealers hun gedoogheid zelf bepalen!!!!!! sluiten die overtreders en nooit meer open!!! zodra ze de gedoogwet overtreden!!!

gider | 08-05-13 | 14:04

-weggejorist-

ben bever | 08-05-13 | 13:50

-weggejorist-

ben bever | 08-05-13 | 13:47

Het is hier echt niet meer normaal in Maastricht, echt overal lopen de licht getinte dealertjes met hun heup tasjes in groepjes van 2-4. Te gniffelen en 'ruig' te doen als je ze aankijkt beginnen ze te dreigen. Iedereen benaderen ze, knepen een vrouw in haar kont (50m van het politiekantoor op het station) die rende snel weg en hun lachen.
Bij het station, langs de maas, voor het gemeentehuis, op de markt, op het vrijthof. Zelfs hier in de wijk 5km van het centrum lopen ze nu te dealen naar belgen.

Druifneus | 08-05-13 | 13:40

-weggejorist-

ben bever | 08-05-13 | 13:22

De runners hebben de stad in handen en niet de politie dat is het afgelopen jaar gebleken.We hebben het gevoel dat ze samen werken want na een PV gaan ze lekker verder met de handel en helpen samen de koffie shops om zeep en staan klappend voor de deur bij een inval.Wat een samen werking zeg.Niets betalen alles in eigen zak steken wordt beloont.Hoes moet met pek en veren de stad UIT .Je kunt het niet man dat ziet een blinde nog.Je bent de enige in NL ondertussen pinokkio.

ruuf | 08-05-13 | 12:58

-weggejorist-

ben bever | 08-05-13 | 12:55

Zolang Hoes het schoothondje van Opstelten is kan hij niet meer ZELF denken en als het misgaat krijgt hij dan ook alle stront over zich heen voor zover dat niet al gebeurd.De burgemeesters in het noorden kunnen WEL met de problematiek omgaan dan doe je toch ergens iets fout zou ik zo zeggen.Maastr .komt alleen maar negatief in het nieuws met deze nooit gewilde burgerman.De gemeenteraad staat ondertussen bekent als jaknikkers zonder eigen mening en zullen bij de volgende verkiezingen klop krijgen.

ruuf | 08-05-13 | 12:50

Dat komt omdat het (drugs)beleid van de verschillende politieke partijen ingegeven wordt níet door de gedachte 'wat is goed voor dit land' maar door de gedachte 'wat willen mijn potentiële kiezers graag horen. Het drugsbeleid van heden ten dage is dan ook slecht voor mijn gezondheid en slecht voor mijn portemonnee. Maar precies wat bijvoorbeeld de CDA-achterban wil horen. (Dit beleid is ingezet toen het CDA nog meeregeerde!) Maar.... de CDA achterban blowt zelf niet, dus willen ze het voor de rest ook verbieden. En voor online poker geldt hetzelfde.

VanBukkem | 08-05-13 | 12:48

@Antiprogressief | 08-05-13 | 10:37
Hahaha.
Het lijkt mij dat u veel thee drinkt, getrokken van de plant doenormalius.

Die is giftig, weet u dat?

Kun je beter zo af en toe een blowtje roken.

La Vie En Rose | 08-05-13 | 12:27

@AshleyJ"Ash"Williams | 08-05-13 | 10:14
Klopt.
Verder is Appie een realist, in meerdere opzichten. Heeft met zijn poten in de klei gestaan. Onno Verlinden niet.
Overigens was Appie al tegen het invoeren van de wietpas vóór die in Maastricht werd ingevoerd.

Zag de bui al hangen.
Net zoals iedereen met werkende hersens.

La Vie En Rose | 08-05-13 | 12:21

Bericht voor meneer Hoes: een anus is geen poes !!!

verboden stoelgang | 08-05-13 | 12:06

"Maastricht, dat gun je jezelf."
-- Onno Hoes.

Larry Cook | 08-05-13 | 12:04

het drugsbeleid is net zo achterlijk als het geloof.
dit is voor normale mensen met meer dan 2 hersencellen toch niet meer te begrijpen?
Het is toch niet zo moeilijk?
Of je spreekt met zijn allen af dat softdrugs is toegestaan en dan mag iedereen blowen, kopen, verbouwen, importeren en exporteren alsof het melkpoeder betreft, OF we zeggen : dit vinden we slecht voor onze jeugd en we verbieden het, maar dan ook echt verbieden en alle shop sluiten, handelaren voor 10 jaar opsluiten etc. Maar dat softe beleid van wel toestaan maar de voorraad moet op magische wijze bijgevuld worden en buitenlanders mogen het niet, dat is zo soft als de ruggegraat van een verlinkste Rutte.

According2Mark | 08-05-13 | 11:59

Wat gebeurt er verder in Maastricht.

Opera Zuid krijgt een garantstelling van 30.000 euro toebedeeld door het Nationaal Theater Fonds waarvan Albert Verlinde bestuursvoorzitter is.

Het Maastrichtse operagezelschap krijgt de garantie voor haar productie Carmen.
Het Nationaal Theater Fonds werd op 2 december 2012 gelanceerd door Verlinde, levenspartner van burgemeester Onno Hoes van Maastricht, om het culturele aanbod in de regio te behouden en te versterken. Het bestuur heeft ervoor gekozen om de gezelschappen Opera Zuid en Gezelschap Maas (uit Rotterdam, red.) in aanmerking te laten komen voor de garantstelling. Verlinde. “Hierdoor kunnen deze gezelschappen door het hele land reizen en in de verschillende regio’s hun voorstelling laten zien.”

Vriendjespolitiek en nichtenpolitiek. Dit land verdient niet beter.

Bill Cosby | 08-05-13 | 11:57

@Frank Grasmaaier | 08-05-13 | 10:03
Zoals gisteren door een van die coffeeshophouders pijnlijk verwoord: "Ze hebben wel mankracht genoeg om met 60 man een inval te doen, maar nul komma niets om iets aan de overlast van de drugsrunners te doen".

Ook wel weer logisch: zo'n coffeeshophouder is een brave middenstander van wie je als politie-compagnie weinig te vrezen hebt. Bij zo'n bibberend burgermannetje binnenvallen is best lachen. Maar een drugsrunner is een gevaarlijke crimineel en doet misschien iets terug, daar blijf je als politiemacht liever een eind uit de buurt.

simpelman | 08-05-13 | 11:20

@Bakito | 08-05-13 | 11:10
Dit is geen datingsite.

Dömper | 08-05-13 | 11:14

@Tommygunner | 08-05-13 | 11:07
Homo!

Bakito | 08-05-13 | 11:10

@Bakito | 08-05-13 | 10:32
Ik betaal liever meer belasting met de wetenschap dat dergelijke figuren lang vast zitten, dan hoe het nu gaat. Alles moet maar kunnen.

Tommygunner | 08-05-13 | 11:07

Jongens, vertrouw die Josemans niet! Die liegt ook waar je bij staat!

Charles de Batz | 08-05-13 | 10:59

@tattooboer | 08-05-13 | 10:38
"Ik doe genoeg, lees het vorige topic maar door."
Wat jij gedaan hebt tegen de topwinsten van verzekeraars kan ik daaronder www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/05/... nergens terugvinden.

Dömper | 08-05-13 | 10:56

-weggejorist-

Antiprogressief | 08-05-13 | 10:52

@Antiprogressief | 08-05-13 | 10:37
Niet zoveel zuipen. Is niet goed voor de hersentjes.

Dömper | 08-05-13 | 10:49

@Antiprogressief | 08-05-13 | 10:37
Dus daarom legaliseren steeds meer staten marihuana, omdat het restrictieve beleid van de afgelopen jaren zo goed werkte. Het hoogste percentage gevangenen per hoofd van de bevolking was het gevolg.
Het kan anders www.z24.nl/bijzaken/artikel_344343.z24...

BroodenSpelen | 08-05-13 | 10:49

necrosis | 08-05-13 | 10:43 Droom maar van Paay.

zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:44

@zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:42
*Na drie heftige nachtdiensten, mandje opzoeken gaat*

necrosis | 08-05-13 | 10:43

@tattooboer | 08-05-13 | 10:37

Wat zijn nu weer drugs meiden? Al die moderne msntaal tegenwoordig.

decadent degeneraat | 08-05-13 | 10:43

Middenstand Maastricht wordt zwaar gedupeerd omdat enkele gepensioneerde wijn en bier drinker iets tegen blowers hebben.

Ditwelgoed | 08-05-13 | 10:42

necrosis | 08-05-13 | 10:40 Tja, Volendam of Urk. Daar noem je nou net twee inteeltplaatsen op.

zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:42

tattooboer | 08-05-13 | 10:38 Negen mocro's met messen?

Bedoel je dat soort grootspraak?

zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:40

@zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:36
Ik zou haar graag willen doen.
Haar tieten zijn nep, ze is gelift, maar ze ziet er nog altijd beter uit dan het gemiddelde mokkeltje uit Volendam of Urk.....

necrosis | 08-05-13 | 10:40

@Antiprogressief | 08-05-13 | 10:37
Haha, jij bent normaal?

Bakito | 08-05-13 | 10:40

Kan je als burger niet gewoon zo'n incapabele relnicht het stadhuis uitflikkeren ?

CortezTheKiller | 08-05-13 | 10:39

Antiprogressief | 08-05-13 | 10:37 Zouden ze de kweek en de verkoop reguleren en legaliseren ben je er ook.

En dan netjes iedereen ook belasting laten betalen.

zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:39

@Antiprogressief | 08-05-13 | 10:37
mooi!
Simpel weg mooi~!
110% mee eens.

tattooboer | 08-05-13 | 10:39

@zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:37
Ik doe genoeg, lees het vorige topic maar door.

tattooboer | 08-05-13 | 10:38

-weggejorist-

Antiprogressief | 08-05-13 | 10:37

@decadent degeneraat | 08-05-13 | 10:33
Omdat er met drugs meiden bedwelmd en verkracht worden.
Dat moet al genoeg reden zijn dat we dat niet willen, vind je niet?

tattooboer | 08-05-13 | 10:37

tattooboer | 08-05-13 | 10:35 Lekker hè?

Anoniem roeptoeteren dat anderen iets moeten gaan doen.

zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:37

necrosis | 08-05-13 | 10:35 Jij bent met mij de enige in Nederland die Paay nog niet gedaan heeft.

zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:36

Ga nou gewoon die straten op goede burgers en voer die burgerarrestaties uit!
Waarom hebben jullie geen ballen?
Film die dealers en hun klanten en pleur het op internet, wees nou eens geen mietjes en pak die controle terug.

tattooboer | 08-05-13 | 10:35

Patatter | 08-05-13 | 10:32 Vorige week binnen. 87 op een 80 weg buiten de bebouwde kom.

62 Euro. En per omgaande betalen want anders verhogen ze de boete ook nog.

zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:35

@zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:30
Maar niet als ze eruit ziet als Christine Lagarde....

necrosis | 08-05-13 | 10:35

Waarom legaliseren we alle drugs niet eens? Is leuk voor de schatkist en die begint aardig leeg te raken.

Ik weet natuurlijk wel waarom niet, anders worden we door de NAVO en de Europese Unie in onze kont geneukt. Aan de andere kant doen ze dat nu ook op dagelijkse basis. Ik kan me niet voorstellen dat een paar keer per dag extra meer pijn gaat doen, misschien wordt het dan wel leuk. Wie weet.

decadent degeneraat | 08-05-13 | 10:33

Al een 83 gereden waar je 80 mag? Vette problemen.Je kunt veel beter drugs gaan verkopen, illegaal bezig zijn, crimineel of drugrunner. Want dat mag wel.

Patatter | 08-05-13 | 10:32

@Tommygunner | 08-05-13 | 10:01
Dat kost handenvol geld, belastinggeld. Per saldo veel meer dan een kapot autoruitje of gestolen fiets.

Mijn benadering is uiterst neoliberaal

Bakito | 08-05-13 | 10:32

Wat een f*ing pauperland is Nederland toch geworden. Legalisatie van dopehandel zien als het ultieme democratische goed. Waarom dan niet meteen een brutale narcostaat zoals Mexico worden ? O nee dan mag de overheid weer opdraven om de side effects te komen bestrijden gefinancierd door de belastingbetaler.

TunaTown | 08-05-13 | 10:31

necrosis | 08-05-13 | 10:28 Hou eens op. Als A een oudere vrouw is zou jij 'r doen. En graag.

zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:30

@de Bree | 08-05-13 | 09:58
Mooi als die principes niet stroken aan bindende uitspraken van een rechter. Dat het hier een bananenmonarchie is al duidelijk. Maar zo voor de hand liggend...

Vanilla | 08-05-13 | 10:29

Ik kan maar een reden bedenken waarom Hoes meegaat in de maatregelen vanuit DenHaag: hij wil in een volgend kabinet graag een ministerspost. Daar komt hij niet voor in aanmerking als hij minder de duiven van Opstelten schiet.
Mijns inziens is dit ook een zuivere vorm van corruptie. Je eigen belang prevaleren boven common sens.
De meest verhelderende blik vind je, geen verrassing, onder de reaguurders.

leef!! | 08-05-13 | 10:29

@Nietvoordekat | 08-05-13 | 10:22
Dat heb ik dus niet gezegd, ik zei: wie A zegt, moet A doen......

necrosis | 08-05-13 | 10:28

onno Hoes is de schutspatroon van de straatdealers. Die bidden elke dag voor hem tot Allah.

BroodenSpelen | 08-05-13 | 10:26

Onno + Kwalbert.. nu snap je waarom

(c)ZWITSUL | 08-05-13 | 10:26

@de Bree | 08-05-13 | 10:10
Dat ging tijd worden.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-05-13 | 10:26

@necrosis
Ik zie dat net iets anders. Wie A zegt, heeft nog geen B gezegd.

Nietvoordekat | 08-05-13 | 10:22

Hoes strijkt gewoon 10% op van de Maastrichtse Escobar. Zo gaat dat in die kringen.

watergeus | 08-05-13 | 10:20

Coffeeshops worden gerund door ondernemers. Daar houden ze in NL niet zo van want eigen broek ophouden en zo.

Drugsrunners zijn criminelen. En daar zijn ze in NL dol op want klantjes voor de baantjescarrousel.

Maar wel PVVDA blijven stemmen hoor ...

James Lastig | 08-05-13 | 10:19

Coffeeshops worden gerund door ondernemers. Daar houden ze in NL niet zo van want eigen broek ophouden en zo.

Drugsrunners zijn criminelen. En daar zijn ze in NL dol op want klantjes voor de baantjescarrousel.

Maar wel PVVDA blijven stemmen hoor ...

James Lastig | 08-05-13 | 10:19

Het is sowieso triest de laatste tijd als je via Maastricht Nederland inrijdt met een auto met buitenlands kenteken. Vrijwel altijd heb je een agressieve persoon in een Golf o.i.d. naast je rijden die rare gebaren maakt. Rot toch op met je kuthoofd en laat me gewoon rustig rijden. Dat was voorheen echt niet zo erg.

zweibier | 08-05-13 | 10:19

@Absoluut niet waar | 08-05-13 | 10:09
Ik zie het anders aangezien al teveel mensen zowel A als B hebben gezegd.
Als je A zegt, moet je A doen!

necrosis | 08-05-13 | 10:17

Het interesseert Hoes geen ene ZAK hoe het in een stad als Maastricht gaat. De enige reden waarrom hij burgemeester is, is dat het zo leuk verteld aan zijde van partner Verlinde. "Oh kijk, dit is mijn man. Hij is burgemeester van een eeeeenige stad. Moeten we een keer naar toe gaan. Hihihi. Eeeenig."
Het wordt eens tijd voor een burgemeester met wat testosteron in zijn lijf.

Charles de Batz | 08-05-13 | 10:16

Toch blijft het een raar iets - loop een willekeurige coffeeshop in Rotterdam binnen en niks van een wietpas of iets dergelijks. Derhalve geen enkele landelijke uniformiteit of zogenaamde gefaseerde implementatie - Aboutaleb weet tenslotte wat er gaat gebeuren omdat Maastricht daar een uitstekend voorbeeld van is.

AshleyJ"Ash"Williams | 08-05-13 | 10:14

Onno Hoes gaat binnenkort de hoofdrol spelen in de nieuwe musical van holmaat Albert...... Past beter!

Kobus Kloothamer | 08-05-13 | 10:13

@Absoluut niet waar | 08-05-13 | 10:09
Ghe ghe1 oké dan.

Begin eerst eens met onze grenzen weer dicht te gooien met douane/ bewaking.
En legaliseer dan de softdrugs voor ingezetenen van Nederland,waarbij ID getoond moet worden in de koffieshops.
Dat is toch niet zo moeilijk?

Welles! Nietes! | 08-05-13 | 10:13

Een koffieshop binnen vallen durven ze wel. Maar bij drugsrunnende finnen op scooters en in donkere Golfjes / Audis kijkt men de andere kant op. Pak dat tuig nou godverdomme eens aan stelletje slappe zakken!

Eduardo- | 08-05-13 | 10:11

Onno Hoes is zeker nog nooit in Spangen (Rotterdam) geweest waar buurtbewoners dreigden om stoeptegels door de voorruiten van auto's met Franse kentekenplaten te gooien!
De vraag naar drugs blijft bestaan, verbod of niet.
Dan kan je toch beter zorgen dat 'de lichte varianten' gewoon verkrijgbaar zijn op bepaalde locaties, zodat omwonenden geen last hebben van concurrerende drugsdealers.
Maar dat is mijn mening.....

necrosis | 08-05-13 | 10:11

OT: en ja hoor, Rishi-agent wordt vervolgd voor doodslag.

de Bree | 08-05-13 | 10:10

Frank Grasmaaier | 08-05-13 | 10:03 Met gereguleerde handel in coffeeshops heb je aan 60 agenten genoeg.

Wil je de straathandel aan pakken dan heb je er 600 nodig.

De burgemeester van Maastricht, mevrouw Verlinde, is dom en economisch onverantwoord bezig.

Maar wellicht heeft ze daar een reden voor. Haar Mocro schandknaapje heeft zo wel een bron van inkomsten.

zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:10

@Welles! Nietes! | 08-05-13 | 10:08
WTF is dit nou weer? Joris!!

Welles! Nietes! | 08-05-13 | 10:10

Welles! Nietes! | 08-05-13 | 10:08
Komop, wie A zegt moet ook B zeggen.

Absoluut niet waar | 08-05-13 | 10:09

-weggejorist-

Welles! Nietes! | 08-05-13 | 10:08

-weggejorist-

Welles! Nietes! | 08-05-13 | 10:08

Die illegale straatdealers lachen werkend, eerlijk en belastingbetalend Nederland recht in hun gezicht uit.
Met dank aan Onno Hoes.
Zum kotzen, als pacifist kan ik daar niet te lang naar kijken, want ik krijg daar hele rare gedachten bij, die hier zeker weggejorist zouden worden als ik ze op zou tikken.

Opzouten met die walgelijke belediging van een bestuurder, en stop met het beledigen van normale mensen, voordat de stront echt de ventilator raakt.

Cuyahoga | 08-05-13 | 10:08

-weggejorist-

ben bever | 08-05-13 | 10:07

Misschien blijft er bij Onno Hoes wat aan de strijkstok hangen van de illegale drugshandel?

Woods | 08-05-13 | 10:07

de Bree | 08-05-13 | 09:58 Het principe dat buitenlanders IN de coffeeshops niet welkom zijn is een fout principe. BUITEN de coffeeshops zijn ze wel welkom en wordt ze bij de aanschaf van allerhande geestverruimende middelen geen strobreed in de weg gelegd.

Dat brengt de handel op straat en met de handel ook allerhande ongewenste neveneffecten als ripdeals en berovingen.

Met verkoop in de coffeeshops kun je de handel reguleren door middel van openingstijden en houd je de zaken op plekken waarvan je weet waar ze zitten. Straat is overal en daarmee veel moeilijker aan te pakken.

zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:06

Zoals gisteren door een van die coffeeshophouders pijnlijk verwoord: "Ze hebben wel mankracht genoeg om met 60 man een inval te doen, maar nul komma niets om iets aan de overlast van de drugsrunners te doen".

Frank Grasmaaier | 08-05-13 | 10:03

Waar blijven die beelden van feestende drugdealers nou, want volgens mij is dat een grote hoax.

de Bree | 08-05-13 | 10:02

@de Bree | 08-05-13 | 09:58

Wat heb je aan principes als er alleen maar ellende van komt?

Fatwabuster | 08-05-13 | 10:01

Logisch redeneren is nog nooit zo ver weg geweest in Nederland;
- Overheid helpt drugsdealers aan handel
- Overheid helpt draaideurcriminelen aan huis en baan
- Overheid pakt `illegale` downloaders en `hardrijders` aan, niet de echte criminelen
- Overheid laat een commissie bestaande uit gelovigen onderzoek doen naar misbruik in de kerk
- Overheid investeert volop in nieuwe kantoorpanden terwijl er reeds een overschot is
- Overheid blijft geld in een bodemloze put gooien (EU en overeind houden van banken) om vervolgens in een piramydespel verstrikt te blijven

Om te janken dit land eigenlijk..

Absoluut niet waar | 08-05-13 | 10:01

GoedenMorgenDezeMorg | 08-05-13 | 10:00 Als Bulgaren staan te juichen ook.

zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:01

@Bakito | 08-05-13 | 09:57
Onzin. PvdA-benadering.
Als je iemand levenslang vastzet dan kunnen ze ook geen delicten plegen. Gewoon UIT de samenleving zetten. Niet iedereen hoeft altijd meer mee te doen.

Tommygunner | 08-05-13 | 10:01

Tommygunner | 08-05-13 | 09:58 En dat terwijl de straatdealertjes allemaal staan ingeschreven bij het CWI als 'zanger, lichte muziek'.

zeg maar jansen | 08-05-13 | 10:01

Ik overweeg een carrière in de handel van verdovende middelen. Met zo'n overheid is dat echt goud.

Nietvoordekat | 08-05-13 | 10:01

Als drugsdealers staan te juichen doe je het verkeerd. Simpel.

GoedenMorgenDezeMorg | 08-05-13 | 10:00

Onno hoes is de Aleid Wolfsen? ben benieuwd hoeveel topics Onno nodig heeft..

Mr_Poenanie_NL | 08-05-13 | 09:58

Er bestaat ook nog zoiets als principes.
En sommige mensen en burgemeesters houden daar aan vast. Raar hè!?

de Bree | 08-05-13 | 09:58

Het lijkt erop dat Maastricht die straatdealers aan het "werk" willen houden. Beetje een PvdA-benadering van een VVD-regent. Je verwacht het niet tegenwoordig.
Als die dealers dit niet doen dan breken ze waarschijnlijk in voor hun geld, uh ons geld...

Tommygunner | 08-05-13 | 09:58

Wanneer komt Gerd Leers terug....?

Fatwabuster | 08-05-13 | 09:57

Verbieden en straffen helpt niet, geldt ook voor andere terreinen.

Roep ik al jaren.

Bakito | 08-05-13 | 09:57

Sommige mensen houden nu eenmaal niet van feiten.
Het is alleen jammer dat er daarvan zoveel in de politiek zitten.

James Lastig | 08-05-13 | 09:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken