Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Allah surft mee op Oranjehype: inhaak-dawah

BurkaKoningin.jpgHa, eindelijk iemand op de troon die een beetje de moeite waard is voor de moslims, want man. Na al die wijvon achter mekaar toch fijn dat wij kafirs de orde der dingen zoals Allah ze graag ziet weer een beetje herstellen. Maar het kan beter, vindt Maiwand Al-Afghani. (Moslimfundi, zit op: Allah, het Westen haten en jihad.) Want gefeli, Willem, maar of je even moslim wil worden want het schiet nog niet erg op met de Islamstaat Europa zo. Oranjekoorts salafisten-inhaakfilmpje hierrr. Je kan die Maiwand er goed bij hebben op een kroningsfeestje zeg. Jolig type is het. Met zijn witte republieksdjellaba aan een beetje gaan zitten verkondigen dat WimLex heul geen koning is want dat is Allááh (klemtoon van de spreker, red.) En dreigen met hellevuur. Domper. Nou, Willem, ben je om? Erken je Allááh als koning of ga je het toch gewoon zelf doen de komende dertig jaar? Voor Maiwand een tipje: er zijn landen met een moslimkoning, daar zou je ook kunnen gaan wonen natuurlijk. Of je houdt op met lafjes roepen aan de zijlijn en gaat je met een ander staatshoofd bemoeien. Assad zit er nog steeds namelijk, dus vort! Met YouTube geleuter tegen ons Willem kom je niet in het paradijs.

Reaguursels

Inloggen

fram | 01-05-13 | 11:39:
Zou dat komen omdat hij eigenlijk een homofiel is en zich dus als zodanig wil gedragen zonder dat iemand het merkt ?!

JohnDee | 01-05-13 | 17:30

Weer zo'n gestoorde. Hij vindt youtube leuk. Ik heb het maar niet bekeken want ik kan me voorstellen wat die dwazen oreren. Maar dat komt omdat, toen ze klein waren, een te kleine zandbak hadden. Ze zijn natuurlijk groter gewend. Ze hebben dus een trauma opgelopen en praten waanzin. Nu zeg ik, ga terug naar die grote zandbak in het moslimland, maar die vinden ze te groot en kameel rijden kunnen ze ook niet, alleen scootertjes. Man ga je zelf vermaken in je zandbak en zit ons niet te vervelen met je gezwets.

Rest In Privacy | 01-05-13 | 14:02

Ik volg die Maiwand al een tijdje (net als de AIVD waarschijnlijk), voor de entertainment.
Hij is voor ong de 20e keer van facebook verwijderd, krijgt zelfs met vrijwel alle moslims in Nederland ruzie over alles...

Leukste van alles is nog Maiwand's fittie met andere nederlandse booslims, omdat Maiwand zich als vrouw uitgeeft op fora voor moslima's, fora die natuurlijk alleen voor vrouwen zijn.

fram | 01-05-13 | 11:39

sohee | 01-05-13 | 11:12 :

Nee, dit soort lafaard weet precies hoe hij het systeem moet melken om van allerlei kanten financiële uitkeringen te krijgen.

JohnDee | 01-05-13 | 11:16

Zou zo'n kerel werken oftewel bijdragen aan de maatschappij vraag ik me altijd af?

sohee | 01-05-13 | 11:12

Toen aan Maiwand al-Afghanhufter werd gevraagd : gaat U zelf ook die kant op ?(om te strijden in Syrie) zou z'n ECHTE antwoord moeten zijn : Nee, ik blijf liever leven"

JohnDee | 01-05-13 | 11:05

@Turrukje | 30-04-13
De echte "moslima" mocht niet naar buiten, terwijl hun zwijnen of op strooptocht waren in het buitengebied waar weinig wouten waren of aan het dealen waren. Waarschijnlijk zaten de moslimaaatjes de hele dag garnalen te pellen met de gepelde garnalen naast de wc-pot. De rest van hun varkens verkochten het afval van hun buit, waarna de rest van .nl een week nodig had om aangifte te doen of te verwerken. De sukkels zitten vandaag op de pot na een broodje shoarma. 3 keer een middelvinger in de lucht naar willempie.

Kees8374 | 01-05-13 | 10:59

Laat die mongool maar lullen joh

willem653 | 01-05-13 | 10:42

Klopt Lewis Lewinski 23:42, heel erg goed is het Turrukje zo te zien niet vergaan. Ik heb vergeefs zitten wachten dat hij het nog een keer zou hebben over die meneer Maiwand die zeer duidelijk geen huisje boompje beestje-moslim is.

Friedrich Frayek | 01-05-13 | 04:14

Turrukje | 30-04-13 | 21:21 |
Dit past niet bij het beeld dat zij hier zorgvuldig willen opbouwen: moslims zijn staatsgevaarlijke slechteriken en monsters die uw toekomst van u en uw kinderen bedreigen.
----------------
Dat beeld bouwen we geenszins op dat is ons vetrekpunt, een 'unmittelbar einleuchtende' rationele intuïtie, een axioma.
Van daaruit deduceren we de hypothesen, die gezien de afbeeldingen ervan in de zintuiglijke werkelijkheid minder reden geven om er aan te twijfelen dan aan het meetkundige stelsel van Euclides.

WirMachenMusik | 01-05-13 | 03:16

Reinaert | 30-04-13 | 21:19 |
"Mosliminimaliseren", een term om te onthouden.
Alhoewel minder welluidend denk ik dat voor het cerebraal besluipen van Gutmenschen "islamminimalisatie" geschikter is .

WirMachenMusik | 01-05-13 | 02:58

@tattooboer | 01-05-13 | 01:04
Bedankt voor de discussie tot zo ver. Ik ga er over nadenken.

AntiSoof | 01-05-13 | 01:26

@AntiSoof | 01-05-13 | 00:57
je vrijblijvende houding zou ook de nische kunnen zijn waar de mensen die een ander alleen de hel toewensen gebruik van gaan maken. Ik denk dat je ruim onderschat hoe individueel en met overtuiging deze mensen kiezen wie en wat ze zijn en wat ze van een ander denken.
Dit zijn geen harde schijven waar je even software op zet naar believen.
en nee, we hebben elkaar niet nodig, mensen die uit een boek halen dat ze mensen als mij moeten haten heb ik niet nodig, ze houden verachting richting mij en anderen zoals mij.
Er bestaan geen gemodereerde religieuzen, er bestaan alleen wachtende gekken die wachten op een periode waarin hun waanzin tot onbestrafte uiting mag komen.

Pleiten en goedwillen is geen goede annalgie, het is net zo min geen goed idee een wolf je bloedende arm aan te bieden in de hoop dat het ooit je hond word. Dat is jammer van je tijd.

tattooboer | 01-05-13 | 01:04

@tattooboer | 01-05-13 | 00:45
Ach, die mensen zijn misschien ook het slachtoffer van hogere politiek. We worden misschien gewoon tegen elkaar uitgespeeld. Daarom pleit ik voor samenwerking. Los van geloof of overtuiging. Het gaat om de goede wil. We hebben elkaar nodig.

AntiSoof | 01-05-13 | 00:57

@AntiSoof | 01-05-13 | 00:35
Daar komt verandering in als deze persoon die zichzelf niet kent zegt zeker te weten dat , bvb, 1.3 miljard inwoners van India, of China, naar en zekere hel gaan omdat ze niet in zijn profeet geloven, en dan bedoel ik ook echt 9 miljoen kinderen per jaar! Deze absolute gekken kan en wil ik het niet gunnen zich te veroorloven rond te lopen tussen ons en een stance aan te meten van onwetendheid.
Al neem je dak, eten drinken, positieve aandacht en zelfs familie van ze af, ze zullen achter het feit staan dat alleen zij de juiste weg kennen.
daar kun je geen rekbaarheid aan verlenen eigenlijk.

tattooboer | 01-05-13 | 00:45

@tattooboer | 01-05-13 | 00:13
Tsja. Het enige dat ik daarop kan zeggen is dat een mens dat zichzelf eigenlijk niet werkelijk kent er maar het beste van moet maken en overgeleverd is aan de waan van de dag. Het belangrijkste is dan eten, drinken, een dak boven het hoofd en een beetje positieve aandacht. De rest is eigenlijk niet zo relevant.
Want dat kennen van het zelf is wat lastig en niet voor iedereen weggelegd.

AntiSoof | 01-05-13 | 00:35

@AntiSoof | 30-04-13 | 23:44
Kijk, zolang als een religieuse volger anders word behandelt dan een ongelovige kan dat niet aan het door jou voorgestelde vrijheid van ontdekking voldoen.
Stel je voor, tot niet zo lang geleden was een drugsgebruiker minder strafbaar omdat deze persoon niet goed wist wat hij deed. Vandaag de dag word dat door steeds meer rechters averechts ingeschat en word dat als een onverantwoorde actie uitgesproken en zwaarder bestraft.
in religie zou dit ook zo moeten zijn maar lijkt nog ver weg van enige redenatie en het voorstellen ervan lijkt zelfs onredelijk en vaak zelfs beledigend.
Mijn punt is; een religieuze zou dubbel zo zwaar bestraft moeten worden voor het verbreken van zijn eigen vereerde morele beweegredenen. Dit kan niet door het scheiden van religie en staat maar ik sta ook weer niet achter sharia rechtbanken, toch moet het binnen de wettelijke kaders respons hebben.

tattooboer | 01-05-13 | 00:13

@Turrukje | 30-04-13 | 23:26
Op zeker wel, het is het gewin over de dar al harb, dat op zichzelf een voltooiing is van de dar al islam.
Wie hou jij voor de gek en noem je gek?
Wakker worden kereltje, je bent tussen wijze mensen aan het stuiteren en je onderschat je erosie van je totale submissieve veronderstellingen.

tattooboer | 01-05-13 | 00:04

Turrukje | 30-04-13 | 23:18
Multicultureel is de VS ook en dat gaat daar prima. Als we het hier over multicultureel hebben bedoelen we eigenlijk de Islam en daar pis ik op. Staat voor mij gelijk aan achterlijkheid, oorlog, armoede, onderdrukking en noem alle ellende maar op. Voorbeelden te over, dat heeft Itzamná hierboven al prima uitgelegd. Maar hij heeft dan ook 3 academische graden en ik maar 1. Ik ben oprecht bang voor de oprukkende Islam en dan vooral voor degenen die dat hier facilteren. En denk maar niet dat alle islamcriticasters achterlijke bartjes zijn van het VMBO en dat de Nederlandse bevolking steeds toleranter ten opzichte van de Islam wordt zoals je ook al ergens suggereerde. Eigenlijk denk ik dat de moslims en links die minkukel van een Wilders moeten koesteren als een geschenk uit de hemel. Een vent met charisma en een beter verhaal haalt hier zo 70 zetels met een PVV programma.

Vindefin | 30-04-13 | 23:58

@Itzamná | 30-04-13 | 23:26
Hallo Itzamná, vandaag plus ik je :)

tattooboer | 30-04-13 | 23:54

@Turrukje | 30-04-13 | 23:37
Hahahaha turrukje geloof in de teelevéé.
Wat een armoede.

tattooboer | 30-04-13 | 23:53

@Turrukje | 30-04-13 | 23:24
Ongezien de opleidingen en het niveau ervan kan ik jou verkleinen.
Deal er maar mee.

tattooboer | 30-04-13 | 23:51

@de grote Anti | 30-04-13 | 23:31
Precies!
Hoe zouden ze reageren als we ze een pressiemiddel gaven, bvb, ze moeten hun huid bleken anders kunnen we niet voor de acties instaan die we op getinte mannen uitvoeren.
Hun argumenten voor overtuiging zouden snel nullificeren en ze zouden zien wat hun eigen fascisme tegen vrouwen inhield.
Het een heft het ander op en zo moeten we beginnen te denken om dit het hoofd te bieden.
het is niet leuk maar het zal toch zo gaan ergens in de toekomst.

tattooboer | 30-04-13 | 23:49

Straks, diep in de nacht, gaan we nog iets horen over de 5 zegeningen van de islam.
Of niet, dat kan ook.

Ik gok op 'niet'.

*Mezcal, peuk, out*

Itzamná | 30-04-13 | 23:48

Turrukje | 30-04-13 | 23:37 | + -2
Ik heb geen t.v., zag wat op de livestream. Ik heb overigens niks tegen allochtonen, wel tegen mohammedanen en, zoals je 23:40 schrijft, Antillianen, die hier ook niks komen doen.

Neemt allemaal niet weg dat de islam een totaal verloren en verwerpelijke ideologie is waarvan elk beschaafd mens afstand zou moeten nemen. Het zou je sieren als je dat, zoals meer seculiere Turken, gewoon zou doen. Waarom zou iemand als jij, die ik als redelijk ontwikkeld inschat, zich nog bezig houden met die obscurantistische troep?

Slaap lekker man, we spreken elkaar wel weer.

Itzamná | 30-04-13 | 23:45

Mensen, geen ruzie maken. Dat heeft toch geen enkele zin, behalve dat het voor sommigen misschien vermakelijk is.
De meeste mensen zijn geconditioneerde wezens die absoluut niet weten dat ze eigenlijk geprogrammeerde robotten zijn. Dus of je jezelf nu moslim of christen noemt, dat maakt niet zoveel uit. Je maakt jezelf alleen maar kwetsbaar. Eerlijk. Zoek eerst eens uit wie je zo beïnvloed hebben en waarom? Dat is denk ik belangrijker dan discussiëren of jouw conditionering nu wel of niet beter is dan die van een ander. Tijgers in een kooi die kunstjes doen gaan toch ook niet in discussie wie er nu het beste het kunstje van de baas kan doen?

AntiSoof | 30-04-13 | 23:44

@Turrukje | 30-04-13 | 23:23
Ik roep dat opstraat en waar je maar wilt turrekje, wat wou je er tegen inbrengen dan?
je weet dat het feit is.
daarom; weg met jou!

tattooboer | 30-04-13 | 23:44

@Turrukje | 30-04-13 | 21:21
Je schrijft: *de meeste Nederlandse moslims zijn gewoon huisje-boompje-beestje mensen die hier hun best doen*.
Doet niet ter zake. Het gaat om de gematigde moslims die zo her en der mensen vermoorden, bommen plaatsen of bomgordels dragen. Je weet wel, mensen zoals de gebroeders Tsarnaev, Mohammed Bouyeri en Mohammed Atta. Die bepalen het oordeel over de islam.

Lewis Lewinsky | 30-04-13 | 23:42

Itzamná | 30-04-13 | 23:36 |
Als de wortel de islam is, beste Itzamna, waarom zijn Antillianen crimineler dan Turken?
Waarom zo die behoefte om een overeenkomst te zien met ellende in moslimlanden en het gedrag van een groep jongeren in Nederland.
Verder waardeer ik je vriendelijke gebaar trouwens in je laatste post, maar het is echt verstandig om te slapen nu voor mij.

Turrukje | 30-04-13 | 23:40

Itzamná | 30-04-13 | 23:36 |
Als de wortel de islam is, beste Itzamna, waarom zijn Antillianen crimineler dan Turken?
Waarom zo die behoefte om een overeenkomst te zien met ellende in moslimlanden en het gedrag van een groep jongeren in Nederland.
Verder waardeer ik je vriendelijke gebaar trouwens in je laatste post, maar het is echt verstandig om te slapen nu voor mij.

Turrukje | 30-04-13 | 23:40

@Turrukje | 30-04-13 | 23:14
Ah, een klassieker in het islamisme. Je probeert de islam te duiden door het te koppelen aan een natie. Die vlieger gaat niet zo erg op, makker. Weet zelfs Tariq Ramadan. En die weet doorgaans nog minder dan Willem Alexander.

Parsons | 30-04-13 | 23:37

Itzamná | 30-04-13 | 23:29 |
Ik denk dat je TV-kapot is. Er kwamen heel veel allochtonen in beeld. Ook dames met hoofddoek. Ook in interviews. Verder een Turkse dame die een groot deel van de organisatie op zich heeft genomen.
WimLex gelooft wel degelijk in de multiculturele samenleving. Heeft hij oook gezegd. Ook heeft hij heel vaak gezegd dat hij samen wil binden. Hij noemde het integratiedebat destructief en heeft net als zijn moeder niets met Wilders. En aangezien jij zo over "oprotten" praat alsof het niets is. Als er iemand moet oprotten ben jij het in deze.

Turrukje | 30-04-13 | 23:37

@La Bailaora | 30-04-13 | 21:19
Goed gezegd. Die "uitnodiging" tot bekeren is sinister. Want achter de rug is daar het kromzwaard, voor het geval de uitnodiging afgewezen wordt.
*allah is klein*

Lewis Lewinsky | 30-04-13 | 23:36

Turrukje | 30-04-13 | 23:33 | + 0
Weet je, Turrukje, veel mensen hebben een hekel aan mohammedanen, Marokkanen in het bijzonder, omdat zij nogal oververtegenwoordigd zijn in de verkeerde statistieken.
Meer niet.

't Is te prijzen in je dat je radicalisme en intolerantie bestrijdt. Dat meen ik. De wortel, edoch, van al die onzin is de islam. Hoe moeilijk is dat te begrijpen?

Je laatste zin verdient een kudo, hierbij.
Ik ben ook niet helemaal gek, weet je wel.

Itzamná | 30-04-13 | 23:36

Even off-topic.

We zijn weer lekker bezig.
* Itzamná-monologen*

Itzamná | 30-04-13 | 23:33

Itzamná | 30-04-13 | 23:26 |
Je praat gewoon pure poep eigenlijk. Heeft niets met emotie te maken.
Je zou beter af kunnen keuren hoe jij en je medereaguurders praten over moslims en hoe hier een juichstemming uitbreekt als moslims iets erg overkomt.
Jij mag dan niet zo zijn, je keurt het totaal niet af. Je lijkt er eerder in me te gaan.
Verder weet je natuurlijk niets over mij en wat ik allemaal doe tegen radicalisme en achterlijkheid die helaas ook onder moslims bestaat. Het zou je nog verbazen.
En dan verwachten dat ik normaal met je in discussie ga terwijl je zegt dat ik het onderkotsen niet eens waard ben en dat ik en mijn familie een oprotpremie niet waard zijn. Gek dat mensen niet normaal doen.
Maar nogmaals, je vergist je erg in hoe kritisch ik ben richting intolerantie, ook in mijn "eigen" gelederen.

Turrukje | 30-04-13 | 23:33

@tattooboer | 30-04-13 | 23:20
Ook is de hoofddoek (de djinn weer hmm) een verdomde handig pressiemiddel om westerse vrouwen aan hun kant te krijgen. Allemaal geheel vrijwillig, maar mocht er iets gebeuren als je het lapje niet op je hoofd hebt toevallig, dan kunnen wij daar niets aan doen! Maar je zou het dus wel kunnen overwegen schatje.

Anders mogen we je alleen maar sufneuqen (met toestemming uiteraard).

de grote Anti | 30-04-13 | 23:31

Turrukje | 30-04-13 | 23:18 | + -5
Vandaag was het ook heel multicultureel ja.

Je zag alleen maar autochtonen. Die multicul, daar gelooft ook een WA niet in. Gelijk heeft-ie. Geloven in een samenleving waarin ook moslims een waardevolle bijdrage leven is vrij zot. Die leveren nergens een waardevolle bijdrage.

Waarom zijn ze hier in the first place? Rot toch op man, en neem al die Marokkanen mee. Jij weet niet half hoe zat Nederland is van die 14e eeuwse debielen.

Itzamná | 30-04-13 | 23:29

tattooboer | 30-04-13 | 23:24 | +
Nee hoor, niemand geilt erop. Misschien even de reacties echt lezen voor je full retard/pavlov gaat.

Turrukje | 30-04-13 | 23:26

Turrukje | 30-04-13 | 23:14 |
Het zijn vooral de moslima's die hier in het Westen zo goed gedijen. Door een rare speling van het lot krijgen ze de ruimte en maken ze daar dankbaar gebruik van. Zijn ze succesvol omdat ze moslim zijn? Ja en nee. Ja, omdat de islamitische tradities hen niet kan tegehouden, nee omdat het geloof waarmee ze zijn opgevoed niet bepalend is voor hun succes.

Schoorsteenveger | 30-04-13 | 23:26

Turrukje | 30-04-13 | 23:14 | + 1
Geloven lijkt me iets voor sukkels, waarbij ik me kan beperken tot de grootste sukkels, te weten de mohammedanen.

Eerder zei ik trouwens al dat een moslim niet dommer is dan een ander. Ik vind gelovigen vrij zwakzinnig, wat niet wil zeggen dat ze dom zijn.
Wel lezen hè, Turrukje, en je niet zo laten meeslepen door je emotie.

Ik geloof graag dat er duizenden 'moslimjongeren' aan het studeren zijn. 't Zou daarbij heel goedt zijn als ze nog eens gingen nadenken over hun malle bigotterie. Vind je niet?

Ze zijn moslim omdat hun ouders dat waren of, dat kan ook, maar al te goed weten welke straf er staat op afvalligheid.
Die Turkse dame die zoveel gedaan heeft (naar je vertelt) rond de inhuldiging is gewoon gek, net als iedereen die daar een minuut van z'n tijd heeft ingestoken. De monarchie is net zo obsoleet als het mohammedanisme.

Overigens ben ik vrij succesvol ja, haha.

Wen maar aan m'n achterlijkheid. Zou je begrijpend kunnen lezen, dan zou je wel beseffen dat je niet te maken hebt met een MBO-er. Overigens roest me dat de reet. Mij boeit het niet wat iemand voor opleiding heeft, maar gelul blijft gelul.

Jij durft niet eens de totaal perfide praktijken van het mohammedanisme onder ogen te zien. Dat maakt jou tot een totale lutser en, erger nog, lafaard.
Noem me vijf zegeningen van de islam - kun je niet.

Nog nieuws? We gaan het horen.

Itzamná | 30-04-13 | 23:26

@Supermatthijs | 30-04-13 | 22:03
zeker wel, maar het verschil is, wij NLérs schamen ons nu ervoor, hunnie geilen nog steeds op hun bloei.
Go figure.

tattooboer | 30-04-13 | 23:24

tattooboer | 30-04-13 | 23:22 |
Bedankt voor een wederom zeer intelligente bijdrage. Mag ik vragen wat je hoogst genoten opleiding is?

Turrukje | 30-04-13 | 23:24

@Turrukje | 30-04-13 | 23:18
Hmm, dat klinkt best goed eigenlijk.
Een land zonder regenbogen met pony's erop enzo.

de grote Anti | 30-04-13 | 23:24

tattooboer | 30-04-13 | 23:20 |
Reactie van niveau dit weer, past wel prima hier. Roep je dit ook op straat of ben je zo een Geenstijl-heldje ?

Turrukje | 30-04-13 | 23:23

@Turrukje | 30-04-13 | 23:18
islam is geen cultuur, het is hoogstens een ideologie.
Domme redenatie van jou kant.

tattooboer | 30-04-13 | 23:22

@Turrukje | 30-04-13 | 21:21
opzouten met die hoofddoek. zolang als het er voor staat dat de man die vrouw mag slaan en folteren zolang dat geen zichtbare vlekken achterlaat. Weg met jou, weg met islam!

tattooboer | 30-04-13 | 23:20

Itzamná | 30-04-13 | 23:09 |
Waarom rot jij eigenlijk niet op naar een fascistisch land ofzo?
Serieuze vraag. De toekomst van dit land is multicultureel, dus ik denk dat oprotten het beste voor je is.
Veel voeg je ook niet toe lijkt het. Behalve op het internet roepen dat je drie academische graden hebt gehaald. Weggaan lijkt mij een goede optie, misschien vind je wel een land zonder moslims! Of heb je dan niemand om jouw eigen falen op te projecteren?

Turrukje | 30-04-13 | 23:18

Itzamná | 30-04-13 | 23:01 |
Ik geloof er niks van, drie academische graden. Ik studeer momenteel aan een Nederlandse universiteit en ben zulke achterlijkheid als dat jij hier tentoonspreidt hier nog niet tegengekomen.

Gewoon de zoveelste LTS-zwakstroomert met grootspraak op het internet.
Hoeveel procent van de moslims in Nederland komen trouwens uit Jemen?
Terwijl op Geenstijl moslims het onderkotsen niet eens waard zijn (aldus meneer drie academische graden) zijn in Nederland duizenden moslimjongeren aan het studeren en ondernemen. Zag laatst weer een succesvolle ondernemer op t.v. een held die goed bezig is.
En ook vandaag een Turkse dame op TV die veel heeft meegeholpen aan de organisatie in Amsterdam rond de inhuldiging.
En een strafrecht-docent in Leiden, ook een Turkse dame.
Veel plezier met kotsen in je riool va het internet. Je bent vast heel succesvol!

Turrukje | 30-04-13 | 23:14

Parsons | 30-04-13 | 23:09 | + 0
Vrees dat WA nergens iets van begrijpt, dus ook niet van mossels.

De familie heeft, naar verluidt, vrij veel aandelen Shell. Dat zegt wel genoeg. Lik je ieders reedt.

Itzamná | 30-04-13 | 23:13

@Itzamná | 30-04-13 | 23:01
Het enige positieve dat mohammedanen hebben uitgevonden is slavernij.

En zelfs daar kunnen ze de ironie niet van inzien.

Maar goed, dat begrijpt zelf Willem Alexander niet.

Parsons | 30-04-13 | 23:09

Supermatthijs | 30-04-13 | 23:03 | + 0
De eerste generatie is grotendeels teruggegaan.

Daarna kwam de ruifvretende troep die niet kon geloven dat je hier gewoon geld kreeg als je niks deed.

Waarom denk je dat de 3e en 4e generatie muzelmannen het nog slechter doen dan de 1e en 2e generatie? Geboren ruifvreters. Opgegroeid in een welfare-state.

Hadden we nooit moeten toelaten. Een working permit voor 5 jaar en dan opgedonderd.
Als in CH.

Overigens was het in de 60-er jaren al bekend dat Marokkanen zo goed als niks deden en altijd rugpijn hadden. De Turken waren anders, hadden meer arbeidsethos. Ook nu nog.

Geef ze allemaal 5K als oprotpremie, of 50K. NL heeft niks aan die zooi, dat weet jij ook wel. Of niet, dat kan ook - je hebt waarschijnlijk niet drie academische graden, haha.

Itzamná | 30-04-13 | 23:09

@Supermatthijs
Ik heb het gelezen en er staat niet iets anders, dan wat ik schrijf.
Mijn moeder zou nu 87 zijn geweest en was belijdend R-K . Zij vertelde niets anders dan wat ik schrijf en wat er in dat stukkie staat. In de kerk moest en in sommige kerken moet het nog. Het gebruik van die doeken had buiten de kerk puur praktische redenen. Om het vuil en stof uit je haar te houden en je kapsel in orde te houden.

Heiner | 30-04-13 | 23:07

@Supermatthijs | 30-04-13 | 23:03
Het fabeltje van de gastarbeiders. Iets met baard en lang en hele diepe zucht.

Parsons | 30-04-13 | 23:07

Itzamná | 30-04-13 | 23:01 | + 0 -

Waarom zijn ze hier ? Omdat de mensen met drie academische graden ze hierheen hebben laten komen om het vuile werk te doen.

Supermatthijs | 30-04-13 | 23:03

Parsons | 30-04-13 | 22:55 | + 0
Een beetje muzelman heeft niet meer dan de dorre ernst van een notarisklerk in opleiding.

Humorloze eikelbijters. Tribale rotzooi, de moeite van het onderkotsen eigenlijk niet waard.

Hebben dus ook niks te zoeken in Europa. Waarom zijn ze hier?
Verzorgingsstaat. Verder niks.

Itzamná | 30-04-13 | 23:01

Turrukje | 30-04-13 | 22:46 | + 0
Nee. Heb 3 academische graden, van de universiteit, weet je wel. Op m'n sloffen gedaan, al is dat, en het eerdere, niet relevant.

Steniging komt in het OT inderdaad voor. Een verwerpelijk boek. Steniging komt in het Westen niet meer voor. Al heel lang niet.
In de Arabische wereld (niet in alle landen) wel.

Dat is een verschil, denk je niet? SA, Afghanistan, Jemen, inderdaad achterlijke contreien, maar wel zo mohammedaans als de hel. Ook alleen maar gemotiveerd door dat malle sprookjesgeloof.
En, to top it off, vrijwel altijd om niks.

Wat lul je nou? Ga er wonen.

Itzamná | 30-04-13 | 22:57

@brutus68
Goed mikken moet je leren.

Rijk de Schooier | 30-04-13 | 22:55

@Itzamná | 30-04-13 | 22:43
Nul, het niets, staat dan weer wel symbool voor het mohammedisme.

Dat zou een mens kunnen duiden als ironie.

Het leukste daaraan is nog dat mohammedanen niet weten wat ironie is.

Parsons | 30-04-13 | 22:55

@Supermatthijs | 30-04-13 | 21:50
Misschien als ze naar de kerk gingen. Voor de rest had het dragen van zo'n doek geen enkele godsdienstige reden. Je kapsel raakte niet door de war als je buiten was. En uit gewoonte. Maar niet om religieuze redenen. Dus afgezien van die kerkgang raakt je verhaal kant noch wal.

Heiner | 30-04-13 | 22:54

Ik zag eens een film hmm, 'the wishmaster' (ja ik lees ook genoeg en kijk ook serieuze documentaires).. Maarja die film ging dus over de djinn. Gaat heul ver terug en komt erop neer dat je iets beloofd wordt wat je nooit krijgt. Of meer krijgt dan je op gehoopt had. Het waren slimme arabische rakkers hoor, die zogenaamde djinn, maar verder niet bovennatuurlijk. Dat heeft het westen er van gemaakt volgens mij.

Maar oke, dat ging dus een beetje zo : 'Als u mij uw hoogblonde jongste dochter geeft, krijgt u van mij al het goud dat u kunt dragen. Dat beloof ik hier en nu.
Nou, daar moest de reiziger natuurlijk even over nadenken want het was aardig wat goud in die mand..
Uiteindelijk gaat hij akkoord en schuift de protesterende dochter naar voren.
De arabier knikt tevreden, hakt zijn beide armen eraf met een kromzwaard, wacht tot de man doodgebloed is en vertrekt met de dochter EN zijn goud.

Had de 'djinn' gelogen ? Nee, niet echt.. maar ook niet verteld wat hij wel van plan was.

Jaja kinders, denk daar maar even over na.
*nog wat absint schenkt*



de grote Anti | 30-04-13 | 22:54

Turrukje | 30-04-13 | 22:50

Is stenigen een wetenschap? -leert elke dag weer bij-

brutus68 | 30-04-13 | 22:53

Turrukje | 30-04-13 | 22:46 |
De Bijbel is al tijden een open boek, is onderwerp van kritische studie. Was eveneens een pijnlijk proces, dat openbreken, en diverse clubjes willen dat nog niet waar hebben. De Koran is een gesloten boek, en 'the texts' worden zelfs door de hervormers angstvallig beschermd en verabsoluteerd.

Schoorsteenveger | 30-04-13 | 22:52

brutus68 | 30-04-13 | 22:48 | + 0 -

Die tijdmachine is natuurlijk van prof. Barabas.

Supermatthijs | 30-04-13 | 22:51

brutus68 | 30-04-13 | 22:48 |
Snap jij überhaupt hoe de wetenschap wekt? Of denk jij dat iedereen telkens het wiel opnieuw uitvindt?

Turrukje | 30-04-13 | 22:50

Turrukje | 30-04-13 | 22:46

Je bedoelt dat Arabieren goed zijn in het jatten van ideetjes?

brutus68 | 30-04-13 | 22:48

@Matthijssuperman
Dit gaat je een ban opleveren Thijs!

Rijk de Schooier | 30-04-13 | 22:48

Itzamná | 30-04-13 | 22:43 |
Steniging wordt in de Koran niet beschreven maar in de Bijbel wel heel vaak. Ik wist dat de Arabieren slim waren maar niet dat ze een tijdmachine hadden.
Ben jij toevallig MBO'er net als de meeste reaguurders hier?

Turrukje | 30-04-13 | 22:46

Rijk de Schooier | 30-04-13 | 22:44 | + 0 -

Ik ben voor maar dan zingen we het wel voor Kaas oké ?

Supermatthijs | 30-04-13 | 22:45

Zullen we met z'n allen het Wilhelmus gaan zingen, of leven we dan in het verleden?

Rijk de Schooier | 30-04-13 | 22:44

Hoho, ik ben helemaal niet trots op wat de Arabieren twee duizend jaar geleden hebben gedaan.
Dat is waar sommigen de discussie heen hebben geduwd.
Ik voel mij gewoon Nederlander en ben dat ook, wat jullie in dit riool van bet internet ook mogen roepen.
Mijn punt is dit: moslims in mijn land, Nederland, zijn niet zo gevaarlijk en achterlijk als hier wordt gedacht. Het zijn gewoon mensen met hoop, dromen, liefde, verdriet en een feestje, zoals vandaag.
Ik laat de discussie over Nobelprijzen en dawah en taqiyyah graag aan jullie over. Dat is inmiddels jullie dagtaak. Veel meer zit er bij de meeste ook niet in.
Ik ga morgen weer lekker aan het werk met mijn vriendelijke autochtone collega's. Mogen jullie praten over jullie verder praten over jullie geliefde onderwerp.

Turrukje | 30-04-13 | 22:43

Parsons | 30-04-13 | 22:32 | + 0
Ze claimen het getal nul.

Onzin.
India, en overigens aan de andere kant van de oceaan.
"De Maya’s: Aan de andere kant van de wereld, in Zuid-Amerika, ontwikkelden de Maya’s ook een positioneel getallenstelsel met twintig cijfers, waaronder een nul."

Bikkels waren het, die Maya's, ghe.
Ik heet niet zomaar Itzamná.

Zou bijna zeggen, flikker allemaal maar op met je decimale systeem. Edoch, het maakt niet zo gek veel uit welk systeem je kiest. Binair, octaal, decimaal - het zijn maar machten van.
Wat elke aap weet.
Decimaal lijkt mij het handigst, omdat je tien vingers hebt of zo. Verder maakt het geen reedt uit.

De Arabieren hebben overigens wel degelijk dingen uitgevonden. Steniging voor onnozele overtredingen, decapitatie voor onnozele overtredingen en zo nog wat dingen.
"According to Islamic law apostasy is identified by a list of actions such as conversion to another religion, denying the existence of God, rejecting the prophets, mocking God or the prophets, idol worship, rejecting the sharia, or permitting behavior that is forbidden by the sharia, such as adultery or the eating of forbidden foods or drinking of alcoholic beverages."

Wat een gezeik allemaal, vreselijk.
Gratis ham voor die hap.

Itzamná | 30-04-13 | 22:43

filmpje gekeken.
leeghoofd gezien en gehoord.
met baard en witte jurk. Ik hoopte op een grote 'boem' op het einde.
kreeg dat ook maar helaas niet van het hoofd wat ik steeds zag.
het viel dus tegen.
Idee: video still op GS, om knakker aan volk te tonen.
Volk mag wat mij betreft dan persoonlijk de 'dialoog' met hem aangaan

lang leve koning willem-alexander. de enige koning van Nederland. wat die soepjurken ook blijven roepen.

Woehahahaa | 30-04-13 | 22:39

Itzamná | 30-04-13 | 22:33 | + 0 -

Dat is nou een goede reactie in mijn ogen.

Supermatthijs | 30-04-13 | 22:35

Rijk de Schooier | 30-04-13 | 22:28

Ik zwijg als een grafkelder in Delft over deze kwestie.Die 240 uur werkstraf die het me heeft opgeleverd zit me nog hoog.

brutus68 | 30-04-13 | 22:34

Turrukje | 30-04-13 | 22:20 | + 0
Jammer dat je wegbent.

You're living in the past. Net als alle mohammedanen.
Trots op een paar eeuwen toen er nog een relatieve vrijheid was in het mohammedanisme. Daarna was het afgelopen en dat is het nog steeds.

"Over de stagnatie in de kernlanden van de Islam kan in onze tijd geen twijfel bestaan. De meeste Arabische landen hebben grote sociaal-economische en politieke problemen gemeen. Opeenvolgende versies van het Arabisch rapport van menselijke ontwikkeling wijzen op onvrijheid, de zwakke positie van vrouwen en een kennisachterstand. De religieuze macht in de huidige Arabische wereld is zo groot, dat ze de politieke macht dreigt te verdringen. De meeste regimes zijn autoritair. Vaak worden wel verkiezingen gehouden, maar deze verlopen lang niet altijd eerlijk. Media krijgen regelmatig te maken met censuur. De mensenrechten worden hierdoor aangetast. Economisch gaat het, afgezien van de olieinkomsten, niet zo goed. Er is een groot gebrek aan banen voor de -gemiddeld genomen- zeer jonge bevolking. De kloof tussen rijk en arm is groot. Corruptie en Analfabetisme komen veel voor. Volgens een onderzoek van de Wereldbank in 2008, is het onderwijs in de hele Arabische wereld slechter dan dat in landen met een vergelijkbaar niveau van economische ontwikkeling."

Toedeloei, Turrukje. Slaap lekker. 't Gaat echt fantastisch.

Itzamná | 30-04-13 | 22:33

@Turrukje | 30-04-13 | 22:20
De arabieren hebben algebra uitgevonden?

ROFLOL!

Parsons | 30-04-13 | 22:32

@Wel gek ook dat de islam geen probleem was toen de Arabieren Algebra bedachten. Zou het dan toch te maken met geopolitieke verhoudingen?
Turrukje | 30-04-13 | 22:20

Ah, prachtige prestatie van de arabieren was dat inderdaad, tweeduizend jaar geleden. Recentere wetenschappelijke wapenfeiten zijn er ook niet te vinden in dat deel van de wereld. Zoek maar eens op hoeveel Arabische Nobelprijswinnaars voor de Natuurkunde er zijn, bijvoorbeeld. En wat die algebra betreft: verder dan tot negen tellen is het naderhand niet meer gekomen, zoals Mohammeds bruidje Aisha aan den lijve heeft moge ondervinden. Het zal je dochter maar zijn.
Bid nog even vrolijk verder.

Professor Superhirn | 30-04-13 | 22:30

@brutus68
Vertel eens, wat is dat met Kaas en Sensation White?
Daar is hij toch veel te oud voor?

Rijk de Schooier | 30-04-13 | 22:28

@Turrukje | 30-04-13 | 22:14
Klopt, zo weten de meesten ook niet wat abrogatie betekent.

How convenient.

Parsons | 30-04-13 | 22:28

@Turrukje | 30-04-13 | 22:16
Dat jij misschien een geval apart bent hoeft nog niet te zeggen dat het goed gaat tussen moslims en ongelovige hoeren en varkens. Zoals sommige moslims er nog steeds tegenaan kijken is dat de varkens voor je werken en de hoeren voor het oprapen liggen. Scholen zit er vol mee. Die gebruik je tot je besluit te trouwen met een arabische prinses *kuch* broedmachine.

Ga iemand anders voor de gek houden.

de grote Anti | 30-04-13 | 22:26

toen de Arabieren Algebra bedachten
@Turrukje | 30-04-13 | 22:20
Babyloniers, geen islamieten. Die kunnen alleen maar pronken met andermans veren. Net als vandaag de dag met christenen in Syrie gebeurd, zijn de meesten daarvan allang door islamieten uitgemoord.

La Bailaora | 30-04-13 | 22:23

Rijk de Schooier | 30-04-13 | 22:16

Je moet hem alleen geen kaartjes voor White Sensation aanbieden, dan wil hij nog wel eens van streek raken.

brutus68 | 30-04-13 | 22:23

Turrukje | 30-04-13 | 22:20 | + 0 -

De arabieren bedachten ook het condoom. Alleen hebben anderen later dat schaap weg gelaten.

Supermatthijs | 30-04-13 | 22:22

Turrukje | 30-04-13 | 22:08 |
Vandaag hebben we meer dan honderd keer gehoord ".. zo waarlijk helpe mij God.."
Natuurlijk, die God die helpt niet, net zo min als Allah of Jahweh helpt. Het is een langzaam en pijnliijk proces, maar hier in het westen, het tolerante westen, is het een proces dat onomkeerbaar is. God is al lang dood, maar velen willen het niet accepteren, ook al weten ze beter, en dat doet nog steeds pijn. En dat rouwproces wordt gebruikt, misbruikt door degenen die nog lang geen afscheid willen nemen van hun God, die zelfs hun God naar voren willen schuiven.
Je kunt hier een vurig pleidooi willen voeren ten gunste van de huis-tuin-en-keuken-moslim, maar probleem blijft dat die moslim exact dezellfde God aanbidt als die Salafisten en andere halve zolen die niet anders doen dan de aanval zoeken. En het zijn niet enkel de Salafisten, het zijn ook de hervormers die die huis-tuin-en-keuken-moslims aan zich trachten te binden, figuren als Tariq Ramadan. De Arabische Lente is compleet mislukt, en wat doet meneer? Hij doet de laatste maanden niks anders dan pogen om de Islam te immuniuseren en los te weken van welke cultuur dan ook, precies zoals jij dat doet. Zonder Islam is de Salafist machteloos, zonder diezelfde Islam is de hervormmer óók machteloos. Religie is macht, en wil je die macht breken, dan dient die religie gebroken te worden.

Schoorsteenveger | 30-04-13 | 22:22

Ik moet nu gaan allen, tot een volgende keer!

Turrukje | 30-04-13 | 22:21

Itzamná | 30-04-13 | 22:17 |
Ik heb nog nooit zulke simplistische onzin gelezen. Je hebt geen idee waar je over praat. Maar het is wel het redeltje dat hier vaak wordt afgespeeld dus ik kan begrijpen dat je het gelooft.
Wel gek ook dat de islam geen probleem was toen de Arabieren Algebra bedachten. Zou het dan toch te maken met geopolitieke verhoudingen?

Turrukje | 30-04-13 | 22:20

Maiwand Al-Afghani. Nog lager dan Gerard Joling en Gordon in een bad vol gerookt varkensspek, en minstens net zo'n aandachtshoer.
Maiwand, geniet van de faciliteiten die dit land je biedt, en probeer niet te veel te letten op de AIVD die je schaduwt. En beter nog hou je je orale drek binnensbaards. Nederland is namelijk gezellig genoeg zonder islam.

Professor Superhirn | 30-04-13 | 22:20

Rijk de Schooier | 30-04-13 | 22:16 | + 0 -

Even Apeldoorn bellen. Kaas jennen is hier gewoon een sport en dat weet hij. Dat mag best.

Supermatthijs | 30-04-13 | 22:19

Niks Allah koning pils roep Alaaf

Toontje-lager | 30-04-13 | 22:19

@La Bailaora | 30-04-13 | 22:02
Dat dus. Weet die turk veel.

Parsons | 30-04-13 | 22:19

Turrukje | 30-04-13 | 22:16 | + 0
Super is een beetje een troll hoor. Verkijk je er niet op.

Ik ook. Verkijk je er niet op.

Itzamná | 30-04-13 | 22:18

Itzamná | 30-04-13 | 22:13 |
Ik snap nog steeds niet waarom er geen voorbeeld gegeven mag worden van voor se Renaissance.
Ottomaanse Rijk legaliseert homoseksualiteit in 1854 , Ierland in 1993.
Kan je hoog en laag springen, blijft een feit.

Turrukje | 30-04-13 | 22:18

Ik snap er geen reet van. Allah geeft dus eten, water en zuurstof aan ongelovigen, om ze vervolgens door zijn gelovigen om zeep te laten helpen. Lijkt me bedrijfs-economisch nou niet echt handig. Rare jongens, die moslims.

brutus68 | 30-04-13 | 22:18

Turrukje | 30-04-13 | 22:10 | + 0
Niet de hele wereld, wel de wereld die er toe doet.
Europa, Noord- en Zuid Amerika.

Zelfs grote delen van Azië. Tot voor kort was China marxistisch (geperverteerd Westers). Nu kapitalistisch, net als Rusland.
Heel Westers allemaal.

Er zijn niet zoveel gebieden op aarde waar men verder komt dan juist die gebieden. De hele mohammedaanse wereld levert, behalve olie, in feite niks op. Te danken aan hun alles weerhoudende religie (als je het al een religie zou willen noemen).

Waar wij nu naar kijken zijn de stuiptrekkingen van een ideologie die in de Steentijd al achterhaald zou zijn.

Ben je lekker mee ja.

Itzamná | 30-04-13 | 22:17

@Supermatthijs
Dus ik mag gewoon vanderscheur blijven?
Ik heb koning Geenstijl in een excuusmail plechtig beloofd Kaas niet meer te jennen en een goede band met de reaguurders op te bouwen.
Vandaar natuurlijk ook mijn nieuwe naam.... je weet wel:
Paturein, da's pas fijn.
Goed gedaan jochie!

Rijk de Schooier | 30-04-13 | 22:16

Supermatthijs | 30-04-13 | 22:11 |
Geen probleem dat weet ik gelukkig ook hoor. Mijn meeste vrienden zijn autochtoon Nederlands. Het valt mij ook op hoe steeds verder weg Geenstijl begint te staan van de Nederlandse samenleving.

Turrukje | 30-04-13 | 22:16

Supermatthijs | 30-04-13 | 22:11 |
Gadver. Kleineren van turrukje. Waarom?

calamiteiltje | 30-04-13 | 22:15

Loghuis | 30-04-13 | 22:02 |
Ik ben sowieso niet geïnteresseerd in de theologische discussie of de geschiedenis van de Turken (die overigens vrijwillig zijn bekeerd) het gaat mij over het beeld van Nederlandse moslims die wordt geschetst door de redactie en reaguurders hier.
Het zijn de mensen hier die graag willen praten over al die extremistische termen en religieuze en schriftelijke details.
Zoals ik al zei: veel users hier zijn betere salafisten dan moslims in Nederland, die gewoon een huisje-boompje-beestje leven leiden. De meesten weten niet eens wat Dawah betekent denk ik.

Turrukje | 30-04-13 | 22:14

Turrukje | 30-04-13 | 22:08 | + 0
Ja, het Westen roeleert grote tijd, al eeuwen.

Het mohammedanisme is ten ondergegaan aan domme introspectie. Alle vooruitgang is voorbijgegaan aan de mohammedaanse landen. Niet omdat moslims speciaal dommer zouden zijn dan Westerlingen, maar omdat het mohammedaanse geloof elke vooruitgang in feite uitsluit omdat alles immers al in de koran en andere vodjes staat.

De lijst van mohammedaanse Nobelprijswinnaars is niet zo groot, om het zo maar te zeggen. Het mohammedanisme stimuleert niks, behalve totale overgave aan allah. It shows.

Zonder olie zou totaal niemand ook maar 1 seconde nadenken over die tribale troep. Denk dat jij dat ook wel weet.

Itzamná | 30-04-13 | 22:13

@Turrukje | 30-04-13 | 22:08
Christendom is fundamenteel anders dan islam.

Alleen al het grote voorbeeld Jezus verzus Mohammed:
De eerste was een pacifist (andere wang toekeren), de ander was een warlord, massamoordenaar, pedofiel en leugenaar (verbreken van afspraken)...

En er staan wel verkeerde teksten in het christendom, maar dat is vooral het OT, en dat is een naslagwerk (3e persoon, geen opdrachten).

In de koran daarentegen ben ik zo goed als niets goeds tegengekomen, en staat het vol met teksten die niets te wensen overlaten, zoals het vervloeken van Joden door Allah.

Geen vergelijk dus.

La Bailaora | 30-04-13 | 22:13

Turrukje | 30-04-13 | 22:10 | + 0 -

Ik wil je bij deze mijn excuses aanbieden voor Itzie. Niet alle Nederlanders zijn zo bot en onverdraagzaam hoor.

Supermatthijs | 30-04-13 | 22:11

DrBowned | 30-04-13 | 22:07 | + -1 -

Je hoeft hier niet te komen.

Supermatthijs | 30-04-13 | 22:10

Itzamná | 30-04-13 | 22:02 |
Ja want heel de wereld draait om de Europese Renaissance.

Turrukje | 30-04-13 | 22:10

Willianus Wortelus | 30-04-13 | 21:51 | + 0
Niet helemaal juist, Willie.

Uit volle borst, vandaag:

Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer:
Dat ick doch vroom mach blijven
V dienaer taller stondt,
Die Tyranny verdrijven,
Die my mijn hert doorwondt.

Daar was niks multicul bij. Wel onzin natuurlijk, maar onzin - daar hebben wij geen problemen mee.

Itzamná | 30-04-13 | 22:08

La Bailaora | 30-04-13 | 22:01 |
Makkelijk om mij te beschuldigen van liegen terwijl ik een normale discussie probeer te voeren, maar dat is een bekende tactiek van jou.
Natuurlijk staan er dat soort teksten in de Koran en ook in de Joodse en Christelijke geschriften. Nu kom jij natuurlijk dat de Koran letterlijk geïnterpreteerd moet worden. Maar dat kan sowieso niet met het Arabisch. En het Christenen ook eeuwenlang niet tegengehouden bij het vervolgen van Joden.
Punt is: kijk naar de realiteit. Zijn er enorm veel liberale moslims? Ja. Is er in de geschiedenis een groot islamitisch rijk geweest die zelfs homoseksualiteit heeft toegestaan in de wet en iedereen heeft gelijkgesteld voor de wet? Ja, zie tanzimat.
Waarom zeg jij nog steeds dat dit niet kan zonder de islam de rug toe te keren? Omdat het goed past in je bang mnaak-verhaaltje.
En als het even niet uitkomt je tegenstander voor leugenaar uitmaken:Taqiyya, lekker makkelijk.
En dat succesvolle rijken land veroverden vroeger is niets nieuws. Dat is ver daarna ook nog gebeurd: zie kolonialisme.

Turrukje | 30-04-13 | 22:08

-weggejorist-

DrBowned | 30-04-13 | 22:07

Waarom vandaag ? Morgen weer een dag.

Rammstein | 30-04-13 | 22:06

brutus68 | 30-04-13 | 22:03 |

Heeft WA geen recht op een proeftijd van twee maanden?

calamiteiltje | 30-04-13 | 22:05

De islam is beter dan WimLex. Hij zal niet voor binding zorgen. de Islam wel. Als èèn volk tegen de gemeenschappelijke vijand.

mrSkapig | 30-04-13 | 22:03

Bij de zin "Voor het eerst in 33 jaar is koningin Beatrix afgetreden" wist ik genoeg Yo, baardmans, mocht je dit lezen: ze kan maar 1 keer aftreden!!

brutus68 | 30-04-13 | 22:03

La Bailaora | 30-04-13 | 22:02 | + 0 -

Ja, dat deden wij als gristelijke Nederlanders natuurlijk nooit .

Supermatthijs | 30-04-13 | 22:03

@Turrukje | 30-04-13 | 21:21 |

Jullie worden nieteens als echte moslims gezien joh. In de Islamitische wereld zien ze Turken meer als westerlingen dan als 'moslimbroeders'.

Toch apart dat je een religie verdedigt die jullie met dwang is opgelegd. Je voorouders zouden verkracht en vermoord worden als ze geen moslim werden.

Loghuis | 30-04-13 | 22:02

Turrukje | 30-04-13 | 21:58 | + -1
Kun je doen, maar kom dan niet met een voorbeeld dat ligt voor de Europese Renaissance.

Doet je zaak weinig goed.
Sterker, mensen lachen daarom.
Ik ook.

Zou zeggen, give it another shot.

Itzamná | 30-04-13 | 22:02

@Parsons | 30-04-13 | 21:58
Die 'bloeiperiode' bestond uit het leegroven van veroverde gebieden...

La Bailaora | 30-04-13 | 22:02

Rijk de Schooier | 30-04-13 | 21:58 | + 0 -

Blijf gewoon jezelf ipv mee te huilen met de wolven in het xenofobe enge buitenbos.

Supermatthijs | 30-04-13 | 22:01

Hij heeft een republikeins overhemd aan. Al net zo gek als paard Joanna.

Rest In Privacy | 30-04-13 | 22:01

@Turrukje | 30-04-13 | 21:55
Helemaal geen onzin, want als je niet-moslims accepteert ga je geheel tegen islam in. Het stikt in de koran van de spreuken met als strekking 'neem ongelovigen niet als vriend', enzovoort. Dat weet je zelf ook wel, maar goed, ook leugentjes tegen niet moslims horen erbij.

La Bailaora | 30-04-13 | 22:01

Supermatthijs | 30-04-13 | 21:54 |
Kuisheid staat gelijk aan onderwerping aan een God? Onzin.
En waar zeg ik dat ik slaafse moslima's hun slavensymbool zou willen afnemen? Als vrouwen zichzelf willen kastijden of de kracht niet hebben om zich uit de ketenen van hun verstikkende religie en cultuur te bevrijden, het zij zo. En als vrouwen die hoofddoek willen gebruiken als wapen tegen de kufar, ze gaabn hun gang maar.

Schoorsteenveger | 30-04-13 | 21:59

@Turrukje | 30-04-13 | 21:52
De bloeiperiode van de islam?

Zucht.

Lees eens een boek, of volg eens een college.

www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y

Wel oppassen, Bill Warner komt met feiten.

Parsons | 30-04-13 | 21:58

Ik moet zeggen dat Turrukje wel een erg goed verhaal heeft.
Maar goed, ik ben dan ook wel heel erg nieuw hier, ik moet nog veel leren.

Rijk de Schooier | 30-04-13 | 21:58

Lang leve de koning!

calamiteiltje | 30-04-13 | 21:58

Itzamná | 30-04-13 | 21:55 |
Ik reageer op de stelling dat islamitische intolerantie een pleonasme zou zijn. Lijkt mij vrij normaal om die stelling ter discussie te stellen.

Turrukje | 30-04-13 | 21:58

La Bailaora | 30-04-13 | 21:48 |
Onzin om te zeggen dat dat de enige mogelijkheid is. Dat weet je zelf ook wel, maar het past mooi in je doemdenk-praatje.
Er zijn zoveel liberale tolerante moslims, erg onzinnig om te stellen dat de islam de rug toe keren de enige oplossing zou zijn.

Turrukje | 30-04-13 | 21:55

Turrukje | 30-04-13 | 21:52 | + 0
De grap is natuurlijk dat die bloeitijd een 700-800 jaar achter ons ligt.

Ever since ging het alleen maar downhill met de islam en met hun tolerantie. Dat is nogal een tijd.

Terwijl ik, fuckallah, hier nog zit te posten om je te ondersteunen. Ga nou niet lopen zeiken over de tijd van je bet-over-over-over-over-over-over etc. grootvader.

Win je niks mee.

Itzamná | 30-04-13 | 21:55

@Supermatthijs | 30-04-13 | 21:50
De kopvod in de islam staat niet voor een uiting van kuisheid.

Get your facts straight.

Parsons | 30-04-13 | 21:55

Enkeltje paradijs lijkt mij de beste oplossing.

FredKlep | 30-04-13 | 21:55

Schoorsteenveger | 30-04-13 | 21:52 | + 1 -

Dat maak jij ervan, het is precies hetzelfde. De vrijheid om een doek op je hoofd te dragen. Wil je die afpakken van mensen ?

Supermatthijs | 30-04-13 | 21:54

Goedenavond allen.
Is de oranje koorts al een beetje gezakt hier ?

cobie | 30-04-13 | 21:54

Stormageddon | 30-04-13 | 21:52 | + 0 -

Het koningslied is al een aanslag genoeg.

Eurotokkie | 30-04-13 | 21:53

@La Bailaora | 30-04-13 | 21:45
Nog wel. Tot het te laat is. Als het dat al niet is.

Parsons | 30-04-13 | 21:52

Parsons | 30-04-13 | 21:41 |
Dat is het niet. In 1854 haalde het Ottomaanse Rijk homoseksualiteit uit het strafboek (zoek maar op Tanzimat, ter vergelijking , dit gebeurde in Ierland pas in 1993) en stelde gelijkheid in van alle burgers ongeacht afkomst religie.
(Helaas brak niet lang daarna WOI een uit en kregen nationalisten daarna de overmacht samen met veel ellende in wat later Turkije zou heten: oa Armenen zijn slachtoffer)
Ook was er in de bloeiperiode van de islam in de Arabische en Perzische gebieden veel tolerantie. Veel Joden ontvluchten Europa naar deze gebieden.
Het heeft allemaal te maken met hoe de geschiedenis is gelopen. Er is nu heel veel ellende in moslimlanden, maar dit betekent niet dat islamitische intolerantie een pleonasme is, hoewel dat nu wel zo lijkt.

Turrukje | 30-04-13 | 21:52

Supermatthijs | 30-04-13 | 21:50 |
Een uiting van kuisheid is toch nog wel even iets anders dan een symbool van onderwerping aan De Verhevene.

Schoorsteenveger | 30-04-13 | 21:52

Itzamná | 30-04-13 | 21:50 | + 0 -

Ik heb helemaal geen moeite met Turrekje. Hij heeft gewoon gelijk. Spreek voor jezelf.

Supermatthijs | 30-04-13 | 21:52

Hoe laat is de aanslag? Toch wel ná de wedstrijd Real-Dortmund mag ik hopen?

Stormageddon | 30-04-13 | 21:52

Het viel de NOS commentatoren al op dat er nul aandacht besteed werd aan religie, iets waarin Nederland toch een rijke historie heeft.

Bea heeft het knippen en buigen voor de Islam er blijkbaar goed ingeramd bij haar oudste zoon.

Willianus Wortelus | 30-04-13 | 21:51

Wel stoer een beetje vanuit Leiden en Amsterdam gaan zitten roepen.
Ga lekker in Syrië een beetje lopen roepen.

in de hinterklappe | 30-04-13 | 21:51

Supermatthijs | 30-04-13 | 21:50 | + 0
Ja, dat klopt. Dat was in de tijd van de T-Rex.

Waar slaat je gelul op?

Itzamná | 30-04-13 | 21:51

@Turrukje @21:44
Ja, dat is waar. Maar dat is vooral te danken aan de toegenomen mobiliteit en connectiviteit. Er zijn inmiddels echter ook verrijkingen van onze cultuur die daarmee omgekeerd evenredig zijn toegenomen. En dat laatste valt niette danken, maar hooguitvte wijten aan de toegenomen mobiliteit. En aan kortzichtige sociaal-democraten op een roze wolk (excuses voor het pleonasme) natuurlijk.

Chiant | 30-04-13 | 21:50

Welnu, als iedereen zoveel problemen heeft met Turrukje, dan gaan wij eens kijken wat wij voor Turrukje kunnen betekenen.

Maak uw borsten maar nat.

Itzamná | 30-04-13 | 21:50

Itzamná | 30-04-13 | 21:48 | + 0 -

Doe nou eens rustig man. Ik wijs alleen een onwetende op het feit dat ook in de christelijke traditie het dragen van een hoofddoek als uiting van kuisheid wordt gezien.

Supermatthijs | 30-04-13 | 21:50

@Godsammekraken
Idioot, ik zit te eten!
Maar een knap stukje poepwerk, dat wel.

Rijk de Schooier | 30-04-13 | 21:50

Supermatthijs | 30-04-13 | 21:45 | + 0
Homo!

Itzamná | 30-04-13 | 21:48

@Turrukje | 30-04-13 | 21:41
Het christendom wist te 'verlichten'. Vandaar dat er nog steeds christenen zijn en samenleven met niet-christenen. Bij islam kan dat niet. Dat zit in de doctrine ingesloten. Dood of de gladiolen.

De enige mogelijkheid is dat moslims de islam de rug toekeren en zich, anders dan in het christendom, geen moslim meer noemen. Maar goed, dat is als gevolg van oa. apostacy heel erg moeilijk.

La Bailaora | 30-04-13 | 21:48

Turrukje | 30-04-13 | 21:41 |
Dat 'ietwat pijnlijke proces' is een ietsjepietsje pijnlijker dan de pijnlijke processen die we reeds achter de rug hebben. We zijn verdomd tolerant, verdomd tolerant, nog steeds, maar op een bepaald punt is de rek er gewoon uit, en dat is op het punt waarop die tolerantie door de getolereerden wordt geïnterpreteerd als zwakte.

Schoorsteenveger | 30-04-13 | 21:47

zeg maar jansen | 30-04-13 | 21:38 |
Liever niet, eerlijk gezegd.

Turrukje | 30-04-13 | 21:45

Heiner | 30-04-13 | 21:44 | + 0 -

Ik denk van niet maar vertel.

Supermatthijs | 30-04-13 | 21:45

Bo Dreksma | 30-04-13 | 21:38 | + 2 -

Amsterdam en normaal gaan niet samen.

Eurotokkie | 30-04-13 | 21:45

@André van Delft | 30-04-13 | 21:40
Ja zeker. Maar het grote probleem is dat de meeste in Nederland zo naief zijn dat ze dit niet weten (of niet willen weten).

La Bailaora | 30-04-13 | 21:45

Ook in NL is de 'islam-dreiging' een beetje losgezongen van de realiteit.

Voor het overgrote deel zijn het losers aan de onderkant van de samenleving en meer dan wat speldenprikken kunnen ze niet uitdelen.

Er zit hier wel veel, erg veel, tussen de oren.
What you focus on, expands.

Je kunt je ook met andere dingen bezighouden dan met de aanhangers van de pedofiele, schizofrene massamoordenaar aka Mohammed.

Enkeltje zandbak - hoe moeilijk is dat?

Itzamná | 30-04-13 | 21:44

Chiant | 30-04-13 | 21:41 |
Dat soort dingen gebeuren helaas ook. Hoort er allemaal bij. Maar katholieken en protestanten in Nederland vechten elkaar niet meer de tent uit. En dat is iets moois.

Turrukje | 30-04-13 | 21:44

@Supermatthijs | 30-04-13 | 21:30
Dat had misschien een andere reden.

Heiner | 30-04-13 | 21:44

Ik heb die Al-Qaidaboot gemist op Het ij.

Eurotokkie | 30-04-13 | 21:44

Reinaert | 30-04-13 | 21:39 |

Teken van onzekerheid wanneer religieuzen anderen proberen te overtuigen van hun godbeeld.
Ik zou mijn god niet delen, de tyfus.

calamiteiltje | 30-04-13 | 21:43

@Turrukje | 30-04-13 | 21:34
islamitische intolerantie is een pleonasme.

Parsons | 30-04-13 | 21:41

@Turrukje @21:34
Was u op de hoogte van het feit dat mijn katholieke vader onterfd is omdat hij trouwde met mijn protestantse moeder?

Chiant | 30-04-13 | 21:41

calamiteiltje | 30-04-13 | 21:38 |
Maar uiteindelijk heeft de gewetensvrijheid altijd gewonnen en is dit land een veilige plek geweest in dr storm voor zowel katholieken als protestanten.
Na een ietwat pijnlijk proces (dat is het altijd) zal het met de islam hetzelfde eindigen.
Een bestaan naast andere overtuigingen in gewetensvrijheid.

Turrukje | 30-04-13 | 21:41

@La Bailaora | 30-04-13 | 21:19
Het is inderdaad een zeer serieuze bedreiging. Het zou met minstens 10 jaar water en brood bestraft moeten worden, maar in dit land pakt men liever cartoonisten op.

André van Delft | 30-04-13 | 21:40

@Schoorsteenveger | 30-04-13 | 21:27

Yup, ik refereerde er in een eerder topic al aan: het kan echt wel anders, zij is het levende bewijs, ware het niet dat totaalmalloten-met-baard daar dan dus toch kennelijk weer een andere mening over hebben.

Het probleem zit overduidelijk bij die totaalmalloten. Of in die baard. Knippen, scheren en het land uit flikkeren. Iedereen mag van mij z'n geloof belijden, ongeacht welk geloof dat is, maar val mij er niet mee lastig en bevuil de openbare ruimte ook niet met je Godje. Doe ik ook niet.

Reinaert | 30-04-13 | 21:39

Kronings meuk waar jaren naar toe geregeld is is weer achter de rug. Hoop dat Amsterdam weer normaal wordt:

- Meer lekkere wijven achter de ramen
- opbokken met terrasverboden
- 24/7 en 365 dagen per jaar Cafe's en coffeeshops open

Bo Dreksma | 30-04-13 | 21:38

Blijft toch moeilijk hè, die onzijdige zelfstandige, aanwijzende en bezittelijke naamwoorden.
Voor al het overige: ga maar snel naar je imaginaire maagden toe.

Chiant | 30-04-13 | 21:38

Turrukje | 30-04-13 | 21:34 | + -3 -
Dat laat ik mij niet aanleunen!
In Nederland hebben we historisch ook wel wat ervaring met religieuze intolerantie hoor.

calamiteiltje | 30-04-13 | 21:38

Turrukje | 30-04-13 | 21:36 Laat jij je in je sterretje salafisten.

zeg maar jansen | 30-04-13 | 21:38

@Van Dikhout | 30-04-13 | 21:33
Schaamhaar krult.

Tommygunner | 30-04-13 | 21:37

Dat ze een baard laten staan allah, maar kunnen de dat haar dan niet tenminste eens een keer kammen?

zeg maar jansen | 30-04-13 | 21:37

Turrukje | 30-04-13 | 21:34
Prima. Kan het met je eens zijn.
Maar ik ga pas om als o.a. het juk van de hoofddoek afgedaan wordt. Over intolerantie en een statement maken gesproken.

BedrijfsTijgerT | 30-04-13 | 21:37

Wat niet thuis hoort in dit land is intolerantie.
@Turrukje | 30-04-13 | 21:34
Juist. En aangezien islam intolerant is tov alles wat niet islam is, hoort het idd. niet in dit land thuis.

Zoals Schoorsteenveger hierboven al aangaf, hulde voor de Marokkaanse prinses, die heel juist besloot dit islamitisch statement niet te maken.

La Bailaora | 30-04-13 | 21:37

@Turrukje | 30-04-13 | 21:34
Dat hoeft ze niet te doen, bewijs wordt dagelijks geleverd.

smdyasc | 30-04-13 | 21:36

relnicht | 30-04-13 | 21:33 |
Er komen hier ook echt dagelijks islamitische termen voorbij die ik nog nooit heb gehoord.
Inmiddels is de gemiddelde GS-reaguurder een betere salafist dan de gemiddelde huis-tuin-en-keuken moslim in Nederland.

Turrukje | 30-04-13 | 21:36

Turrukje | 30-04-13 | 21:31 | + -1
Geloof je zelf in die onzin? De onzin van Mohammed etc. bedoel ik?

Zou de wereld niet beter af zijn zonder dit geloof, als je het al een geloof zou noemen en niet een totaal mislukte veroveringsideologie?

Itzamná | 30-04-13 | 21:35

"Talrijke banden verbinden ons met bewoners in alle continenten. Dit dwingt ons open te staan voor andere levenswijzen en culturen".

" 'Open te staan', wat bedoelt u daarmee? Daar bedoelt u mee dat 'andere levenswijzen en culturen' net zoveel waard zijn als onze levenswijze en cultuur. Maar dat is niet zo. Kiezen voor ons land is dus ook kiezen voor onze levenswijze en onze cultuur, en dat houdt dus ook in dat wij, het Nederlandse volk, deze levenswijze en deze cultuur opleggen aan iedereen die het voorrecht krijgt hier te mogen wonen. Dat houdt dus in: Je doet mee, of je bent weg"..
www.dagelijksestandaard.nl/2013/04/mij...

drs.Nee | 30-04-13 | 21:34

*buiten en *dit

Turrukje | 30-04-13 | 21:34

BedrijfsTijgerT | 30-04-13 | 21:28 |
Heeft weinig te maken met de NOS. Ik was gewoon buieten vandaag. Overal oranje hoofddoekjes. Het was heel gezellig.
Wat niet thuis hoort in dit land is intolerantie. Religie heeft hier ben altijd een plaats gehad. Religieuze intolerantie niet. Intolerantie is niet welkom. Ook islamitische intolerantie niet.
Maar zoals ik al zei, ik begrijp dat dkt mevrouw Nanninga erg frustreert. Ze doet immers zo haar best om moslims als monsters af te schilderen!

Turrukje | 30-04-13 | 21:34

F*ck me. Je begint je zo ondertussen af te vragen of GS en z'n volgers niet net zo gefixeerd zijn op de Islam als de moslims zelf. Zélfs deze dag wordt aan de islam gekoppeld dmv een onbeduidende man op Twitter.
Passen jullie op dat jullie niet te diep (dan wel nog dieper) wegzinken in jullie eigen paranoïde?

relnicht | 30-04-13 | 21:33

Ja wie was die z.g. Marokkaanse (schone)prinses?
Hebben zie die ooit in EU gekidnapt en ontvoerd of zo?

Hufter | 30-04-13 | 21:33

@Tommygunner | 30-04-13 | 21:16 |
'... die baard van zwart engelenhaar. Die gasten kennen echt geen schaamte...'
.
Zoiets noem je toch schaamhaar?

Van Dikhout | 30-04-13 | 21:33

Supermatthijs | 30-04-13 | 21:30
Zal wel.
Toen was ik er nog niet. Dat je ze nu bij Nederlandse vrouwen vrijwel niet meer ziet heet vooruitgang en beschaving. Die vooruitgang en beschaving houd ik graag i.p.v. achteruitgang .... omwille van mijn dochters.

BedrijfsTijgerT | 30-04-13 | 21:33

Koning Mohammed I van Oranje.... Nou ja, ik ga het in ieder geval niet meemaken. Maar het kán.

VanBukkem | 30-04-13 | 21:32

Vrijheid van meningsuiting. Die jurk zoekt het maar lekker uit met zijn enkele fantasievriendje. Wij hebben een royaal fantasiehuis!

calamiteiltje | 30-04-13 | 21:32

Hufter | 30-04-13 | 21:28 Hij legt het maar eens in Jip en Janneke taal uit voor de islamieten.

zeg maar jansen | 30-04-13 | 21:31

Wc-kip | 30-04-13 | 21:27 |
Nee. Het is goed dat de GS redactie en de reaguurders hier vandaag hebben gezien hoe ver zij immers staan van de realiteit in Nederland.
Ik zie dit blogje en die minnetjes als een stuiptrekking van het beeld dat jullie zo graag willen vasthouden over moslims in Nederland.
Intussen heeft 90% van Nederland een geweldige dag gehad vandaag en gezien dat moslims ook gewoon gezellig meedoen en slechts mensen zijn die iets van hun leven proberen te maken in dit land.
Dat mag best gezegd worden.
Maar veel plezier verder in jullie eenzame zolderkamer waar jullie elkaar bang maken voor moslims!

Turrukje | 30-04-13 | 21:31

God bless ons koningshuis whatever iedereen zegt hier!

zorgan | 30-04-13 | 21:30

BedrijfsTijgerT | 30-04-13 | 21:28 | + 2 -

Gelul, 50 jaar geleden liepen vrijwel alle nederlandse vrouwen ook met een hoofddoek.

Supermatthijs | 30-04-13 | 21:30

Kolere, wat een gelul!

Van Dikhout | 30-04-13 | 21:29

Ik vind 'm heel wat minder agressief dan die republiekfacisten.
Goed promotiefilmpje voor de islam, allah en de sharia.

Hufter | 30-04-13 | 21:28

Turrukje stinkt in de propaganda van de NOS.
Hoofddoeken horen niet in dit land thuis.
Oranje of niet.

BedrijfsTijgerT | 30-04-13 | 21:28

Parsons | 30-04-13 | 21:24 |
Leuke post dit! Kutdag gehad zeker?
Ik was lekker in de stad vandaag waar moslima, homo, blank, geel , zwart hand in hand ging. Heb genoten met mijn gemengde groepje vriendin!
Ik laat graag het de theologische discussie over extremisme over aan Nanninga aan u, zodat u elkaar maar goed bang blijft maken over de vreselijke moslims!
Intussen trekt de karavaan verder, gelukkig ook.

Turrukje | 30-04-13 | 21:28

Turrukje | 30-04-13 | 21:21 |
Hulde aan die Marokkaanse prinses die zonder oranje hoofddoekje, ja zonder hoofddoekje verscheen. Lekker wijf!
www.nrc.nl/wp-content/uploads/2013/04/...
Die kiest, zo lijkt het, duidelijk niet voor de vestiging van het Kalifaat.

Schoorsteenveger | 30-04-13 | 21:27

Turrukje | 30-04-13 | 21:21 | + -4 -

www.joop.nl . Probeert u het daar eens verder.

Wc-kip | 30-04-13 | 21:27

Allah moet eens een schop onder zijn reet krijgen... Ben die gast een beetje zat.

Crematorium-de-Asbak | 30-04-13 | 21:27

Het zal eens niet zo zijn.

Van de week waren ze nog tot Willem aan het bidden.

zeg maar jansen | 30-04-13 | 21:27

Pfffff boeie
Next
Pils
Oranjebitter
Rieu; koning van de Kitsch

hfakker | 30-04-13 | 21:25

@Turrukje | 30-04-13 | 21:21
De waarheid is anders? Jij weet het beter dan pedo mohammed die de boel heeft opgetekend in de koran? Je hebt wel lef knul. Je weet dat de doodstraf staat op afvalligheid? Of ben je dat door al het feestgedruis even vergeten?

Parsons | 30-04-13 | 21:24

Alweer een hele riedel comments erbij "Hou je bek en heb respect" van de poster.

Want dat is de mossel-mentaliteit ten voete uit. Respect heeft in tegenstelling tot wat het voor de *mens*heid betekend precies de tegenovergestelde betekenis. Het is de uitdrukking van ONgelijkheid. Stinkjurken mogen hun vulligheid posten en kuffar mogen daar niets over zeggen.

Godsammekraken | 30-04-13 | 21:24

Als er in de wereld vooruitgaan moet worden, is die kudt islam het eerste wat achter gelaten moet worden.

smdyasc | 30-04-13 | 21:23

Hebben we eerst dat gezeik met die republiek gekkies, en nu weer de nieuwe nazi's
Nooit geen rust in dit land!!!

dani7902 | 30-04-13 | 21:23

islam is superieur, dat zien we dagelijks aan de moorden die in de naam van allah worden gepleegd.

Parsons | 30-04-13 | 21:23

@crab | 30-04-13 | 21:20 | + 0 -
Het land uitzetten is oplossing #1, het land niet binnen laten is oplossing #2.

Kaas de Vies | 30-04-13 | 21:22

Het doet de GS-redactie natuurlijk veel pijn dat heel Nederland, zowel op TV als gewoon buiten, heeft gezien dat moslims gewoon lekker meedoen met dit feest.
Dit past niet bij het beeld dat zij hier zorgvuldig willen opbouwen: moslims zijn staatsgevaarlijke slechteriken en monsters die uw toekomst van u en uw kinderen bedreigen.
De waarheid is gelukkig anders, de meeste Nederlandse moslims zijn gewoon huisje-boompje-beestje mensen die hier hun best doen.
Hulde aan alle moslima's in oranje hoofddoek!

Turrukje | 30-04-13 | 21:21

Ik vind het zo mooi van die Islamifundi's.

Ze willen graag ee Europese Islam Kalifaat dinges-dood-verderf-geenmuziek-geencultuur-geenmusea.

Al die moralaalfacisten, weet je nog cultuur moet, ik lach in mijn knuisje. Hihihi ik zie de Rembrandt al in vlammen opgaan.

Kaas de Vies | 30-04-13 | 21:21

Het land uitzetten lijkt me de beste oplossing....

crab | 30-04-13 | 21:20

-weggejorist-

Standard | 30-04-13 | 21:19

Ik heb geen oranjehoofddoek gezien. Letten we op AIVD. Volgens mij hangen er waxinelichtjeshouders aan de minaretten!

Kaas de Vies | 30-04-13 | 21:19

Dit zie ik meer als een verontrustende 'uitnodiging'. In islam geven islamieten vaak altijd eerst de mogelijkheid aan 'ongelovigen' om zich te 'bekeren'. Is het antwoord daarop nee, of doet men het niet, dan kan er wel eens een onaangename reactie uit islamhoek volgen.

La Bailaora | 30-04-13 | 21:19

Mosliminimaliseren. Dát is wat we moeten doen.

Scheelt een Godsvermogen en een hoop ellende.

Reinaert | 30-04-13 | 21:19

Want er zal vrede zijn als de hele wereld islamitisch is.

Dat zou WimLex nu toch wel moeten weten.

Toch?

Parsons | 30-04-13 | 21:18

Wat doet die gozer in Nederland meer dan uit de staatsruif vreten?

reageerbuis | 30-04-13 | 21:18

Ach, Trix was toch al tientjeslid van de Islam-club?

Godsammekraken | 30-04-13 | 21:17

ROFLOL, die baard van zwart engelenhaar. Die gasten kennen echt geen schaamte...

Tommygunner | 30-04-13 | 21:16

Er zit er maar één op de troon en dat ben ik.
*doorspoelen doet*

ZDEV | 30-04-13 | 21:16

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl