Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

OPSPORING VERZOCHT: ABUD DAOUD

abusdaoud534.jpgDe politie in Twente heeft naam en foto vrijgegeven van Abud Daoud (29), de lichtgetinte man uit dit topic die eerder vandaag een politieman neerstak in Borne. Meneer is nog niet terecht na zoekacties in Hengelo en Enschede. De man is verward en onberekenbaar. De man vormt vermoedelijk een gevaar voor zichzelf en zijn omgeving. Als u de man ziet, onderneem zelf geen actie, maar bel direct 112. (Politie soms even helemaal weg. Daarom mirror.) Update 09:00 uur: ProbleemMeneer nog steeds kwijt. Blijf uitkijken.

Reaguursels

Inloggen

Sjors_Carlin | 14-04-13 | 02:12 + 1.

Zeg hölzenbein,
Volgens voelt iemand zoals jij, met zulke sociale denkbeelden zich veel meer thuis bij www.joop.nl.
Daar zit je met allemaal politiek correcte gelijk gestemden van de Linkse Kerk, die er net zo over denken als jij en ook liever wegkijken van de multiculturele problemen of deze bagatelliseren. Na meer dan 1000 bijdragen ben je wat mij betreft toe aan een welverdiend reaguurderspensioen. Oh ja, argumenten zet je m.i. geen kracht bij door HOOFDLETTERS te schrijven en let ook een beetje op jouw grammatica voordat je anderen de maat neemt. Het werkwoord is niet aanrannen, maar aanranden en in de derde vorm, tegenwoordige tijd, is het dan " hij randt aan" i.p.v. "hij ran aan", waarvan acte.

Schweinchen Dick | 14-04-13 | 20:24

-weggejorist-

valetino1964 | 14-04-13 | 14:38

Goed zo politie en arrestatieteam! Dit gevaarvoordesamenleving nu opsluiten en sleuteltje weggooien!

Sjors_Carlin | 14-04-13 | 13:56

@ Feynman | 14-04-13 | 11:52 | + 0 -
Gelovigen verdelen zichzelf bewust in de hokjes, ik niet.

Ik geloof niet, maar denk het mijne over die hokjes...

SleezerBret | 14-04-13 | 12:27

valetino1964 | 14-04-13 | 11:32 | + 1 -
Niet dat het breekt met de trend die u destilleert met het feiten materiaal, maar zou u Richard Feynman willen wegstrepen uit het lijstje?

"Although born to and raised by parents who were Ashkenazi, Feynman was not only an atheist[52] but declined to be labelled Jewish on supposedly "ethnic" grounds. He routinely refused to be included in lists or books that classified people by race. He asked to not be included in Tina Levitan's The Laureates: Jewish Winners of the Nobel Prize, writing, "To select, for approbation the peculiar elements that come from some supposedly Jewish heredity is to open the door to all kinds of nonsense on racial theory," and adding "…at thirteen I was not only converted to other religious views, but I also stopped believing that the Jewish people are in any way 'the chosen people'".[53][54]"
en.wikipedia.org/wiki/Richard_Feynman

Laat iedereen geloven wat die wil, maar laten we stoppen gelovigen te verdelen in hokjes die oorlog met elkaar moeten voeren.

Feynman | 14-04-13 | 11:52

@ valetino1964

Dank u wel voor uw reactie.

Claire | 14-04-13 | 11:38

-weggejorist-

valetino1964 | 14-04-13 | 11:32

Ik woon in glanerbrug (mes in je rug) en hier issie gevonden.. Helaas verbaasd het me niks.

Liefffffie88 | 14-04-13 | 11:06

Sjors_Carlin | 14-04-13 | 02:12
Mijn argumenten kloppen gewoon. Het enige wat jij er tegen in brengt is onzin, dus GEEN argumenten, inderdaad ben ik de waardevolle bijdrager, en jij de lustsert die overal maar tegen aan rant. Daar heb je gelijk in.

hölzenbein | 14-04-13 | 10:31

Ze lijken allemaal zo veel op elkaar.... kunnen we ze niet als oplossing allemaal oppakken en kronen tot polderjihadi en laten verkassen naar Syrië. Dan heeft de regering ook gelijk..... Dan hebben we geen Marokkanen probleem (meer)

bosmaloot | 14-04-13 | 10:20

Opgepakt in Enschede door een arrestatieteam. Opsluiten in Vught en de sleutel weggooien graag.

Ongeblustekalk | 14-04-13 | 09:15

hölzenbein | 14-04-13 | 01:10
Je kunt het op argumenten niet winnen, je reageert uren nadat de discussie al is afgelopen, je scheldt-zeurt-dramt maar door, je moet persé het laatste woord hebben en je denkt omdat jij 1000 nietszeggende comments hebt geplaatst, dat je meer recht hebt op deelname aan discussies dan ik.
Wat een waardevolle bijdrager ben jij toch, well done!

Sjors_Carlin | 14-04-13 | 02:12

Sjors_Carlin | 13-04-13 | 15:10
Wat moet jij nou zwitsallutsertje? Je snapt er de kloten van maar wel een grote bek.

hölzenbein | 14-04-13 | 01:10

@Aphexz
Nee, we weten al dat ie lang haar heeft.
;-)

amin | 13-04-13 | 20:30

Signalement... Ik mis lichaamslengte of is dat niet echt relevant?

aphexz | 13-04-13 | 20:05

waarisdelol | 13-04-13 | 17:39
Ow heb ik iemand uitgescholden? Vreemd...

hölzenbein | 13-04-13 | 17:54

hölzenbein | 13-04-13 | 16:45
Ze snappen je opmerking wel maar zijn het niet met je beredenering eens. Je hoeft niet meteen te gaan schelden dan.

waarisdelol | 13-04-13 | 17:39

La Vie En Rose | 13-04-13 | 16:04
De laatste dertig jaren was rechts aan de macht, dus die hebben weggekeken. Overigens mijn opmerking over Breivik begrijp jij en nog een andere dude hier niet. Komt door die rechtsdraaiende yogurt in jullie hoofdjes. DENK eens over wat ik daar schrijf. Mijn vergelijking klopt. Niets mis mee. Er is geen Marokkanenprobleem en geen Norenprobleem. Moeilijk hé? Maar ik ga het niet nog eens herkauwen. Als je dát niet begrijpt dan begrijp je echt niks of gewoon nog ees lezon..

hölzenbein | 13-04-13 | 16:45

Als de politie net zo actief is als bij "Politie 020 weigert gestolen Mac terug te halen" en sowieso met een oplossingspercentage van slechts 14%, dan weet je het wel. Hoe dan ook, deze getinte meneer hoeft zich voorlopig niet al te veel zorgen te maken.

Schweinchen Dick | 13-04-13 | 16:44

Copkiller (ook al is ie daarin niet geslaagd). Levenslang geïsoleerd vastzetten in Vught a.u.b.

Bulloch | 13-04-13 | 16:25

@hölzenbein | 13-04-13 | 12:06
De PVV kan niets meer doen behalve de problemen benoemen en met oplossinen komen. Dat dit wat eloquenter kan, ben ik met je eens.

Maar eigenlijk hebben we geen Marokkanenprobleem doch een probleem van al 30 jaar lang wegkijkende linkse en overige partijen. Die zijn de oorzaak van de huidige problemen.

Je laatste vergelijking is zo dom, daar ga ik niet eens op in.

La Vie En Rose | 13-04-13 | 16:04

Btw. heel veel syriers hier in nl. zijn voor de gelegenheid zogenaamd christen .
Krijgen ze eerder een verblijfsvergunning namelijk..
En ja, dat weet ik zeker

amin | 13-04-13 | 15:55

@Borne|15:41|
Blijft het als nog een probleem dat ons door de strot is geduwd door de islam.
Als de islam in syrie geen christenen zou opjagen had deze man of zijn familie niet hierheen hoeven vluchten.

amin | 13-04-13 | 15:51

Heel veel reacties hier vooral gericht op het Marokkanen probleem en de Islam. Wellicht elders van toepassing, maar deze jongen is van Syrische komaf en Christelijk. En ja dat weet ik zeker.

Borne | 13-04-13 | 15:41

Het komt vaker voor bij Marokkanen, dat is een probleem maar we spreken ook niet van een Norenprobleem omdat Breivik een Noor is.
hölzenbein | 13-04-13 | 12:06
Wow, wat een argument! U heeft niet één bord voor de kop, maar 13 betonplaatfabrieken!

Sjors_Carlin | 13-04-13 | 15:10

Het schijnt een ggggggristen te zijn........ volgens www.marokko.nl

vodje | 13-04-13 | 14:59

GVD, ik ken die agent persoonlijk.
Sterkte kerel.

Jim Lovell | 13-04-13 | 14:42

Berberinteelt maakt meer kapot dan je lief is.

fram | 13-04-13 | 13:45

Overigens is dit volgens onze vriendin Umar gewoon een Nederlander hoor, want Joden waren ook Nederlanders. Of zoiets.(.)
ZKH EénOog | 12-04-13 | 23:33 | + 156 -
.
Klopt. Bovendien werd na de oorlog afgerekend met degene die ze verraden hadden, de NSB. Kortom er haar vergelijking is mank van alle kanten. Ik denk dat ze nog veel moet leren, die lapswans.

Thoth | 13-04-13 | 13:08

EvilDad | 13-04-13 | 10:28

Nee, was even sarcastisch!

gasboer | 13-04-13 | 13:01

edbe | 13-04-13 | 12:28
Nee, wij zijn een Nederlanders probleem voor de rifapen (Marokkanen).
Je moet omschakelen naar PvdA/VVD modus! Aanpassen dus.

Ton Plafond | 13-04-13 | 12:51

Logic | 13-04-13 | 06:29
Het zijn misschien wel cultuurverrijkers, maar niet onze cultuur.
.
Bij de politie zou ik nog niet voor 1 miljoen per jaar willen werken. Je krijgt geen rugdekking van je superieuren, en je pakt iemand met veel energie + tamtam, waarna de D66 rechter ze weer laat lopen. En dat alles met het imago slechts een flitsagent te zijn, of belasting incasseerder, door verkeerde prioriteiten van de politiek.

Ton Plafond | 13-04-13 | 12:47

weer een marokaans probleem

edbe | 13-04-13 | 12:28

@ hölzenbein | 13-04-13 | 12:06

Gezwets! Breivik staat tot het aantal inwoners van Noorwegen als 1 staat tot 0,0000002. In Nederland is 65% van de jonge Marokkanen gebleken crimineel. Met jouw bachetaliseren komen we geen snars verder, dat gebeurt al decennia en over de resultaten lezen we dagelijks.

Alexander de Kleine | 13-04-13 | 12:28

Huh, een lichtgetint iemand? Weer eens een uitzondering op de regel!

hamstr | 13-04-13 | 12:14

La Vie En Rose | 13-04-13 | 11:10
Partijen die er wel naar kijken zoals de PVV, en alkeen maar zo hard als mogelijk kwaken, doen er ook geen kloten aan.

Een Marokkanen probleem is wel lekker populistisch maar het veroordeeld per definitie alle Marokkanen. Vreemd dat niemand het een Marokkanenprobleem noemt behalve domrechtsch. Maar goed die lui kunnen vaak niet tot drie tellen.

Het komt vaker voor bij Marokkanen, dat is een probleem maar we spreken ook niet van een Norenprobleem omdat Breivik een Noor is.

hölzenbein | 13-04-13 | 12:06

gewoon in syrie met mesje gaan spelen

de beer van de meer | 13-04-13 | 12:04

weer zo,n inteelt figuur,hij is verward.
hebben we er weer een uiterst kostbaar probleem bij
hoe komen die idioten toch allemaal hier.
verplichte open grenzen,kijk eens naar opsporing verzocht,het zijn allemaal getinte koppen.

soledad | 13-04-13 | 11:53

Wanneer gaan de ogen open van al die politici die wegkijken?
De ellende is namelijk niet te overzien en de burger heeft er volgens mij echt schoon genoeg van.
Claire | 13-04-13 | 09:05 | + 5 -
.
Politici weten dat heel goed, het is een bewuste keuze. Ze hebben dom ongeletterd stemvee nodig om in de toekomst aan de macht te kunnen blijven.
Ze denken veel verder vooruit als wij.
We worden gewoon ingeruild. En daarom krijgt de stenen-tijdperk cultuur alle ruimte. Ten koste van ons.

Logic | 13-04-13 | 11:48

@Claire | 13-04-13 | 09:05
Er is een Marokkanenprobleem maar aan de naam te zien is het wellicht een Egyptenaar of een Palestijn.

"Wanneer gaan de ogen open van al die politici die wegkijken?"

Zolang mensen op partijen blijven stemmen die wegkijken, zoals ook de PvdD waarop u heeft gestemd.
Dan moet je ook niet zeuren, vinnik.

La Vie En Rose | 13-04-13 | 11:10

Ornoisliefde | 13-04-13 | 11:00
Privacy is privacy behalve dan het slachtoffer is een gewone burger. Dan horen en zien we er pas over enkele maanden iets van.

hölzenbein | 13-04-13 | 11:06

Hij zit natuurlijk gewoon thuis met een zelfgemaakte enkelband.

R.B.Scott | 13-04-13 | 11:06

Is er al een demonstratie gepland door de moslimgemeenschap wegens privacyschending van de vluchtende en 'zielig' en 'in een hoek gedrukt'?

Ornoisliefde | 13-04-13 | 11:00

-weggejorist-

Spartaan1888 | 13-04-13 | 10:54

kijk 'ns aan, als 'n politieagent de dupe wordt dan word de achternaam van de dader volledig bekend gemaakt, dan boeit de "privacy" van de dader ineens niet meer... dubbele moraallandje! Anyway, evengoed pakken die "cultuurverrijker"!

EA 827 | 13-04-13 | 10:49

Arjan | 13-04-13 | 10:41 | + 0 -
Dat was een compleet ander verhaal.

hölzenbein | 13-04-13 | 10:48

tattooboer | 13-04-13 | 10:33
Mij verwijt je het en een volgende zin begin je zelf met Als.

Prutser.

hölzenbein | 13-04-13 | 10:45

Bel Menno Buch!

Sliptong | 13-04-13 | 10:39

Oh, er wordt een agent neergestoken, wat uiteraard ook verschrikkelijk is, en ineens is er een klopjacht en wordt er binnen no time een foto met naam vrijgegeven. Blijkbaar zijn burgers minder belangrijk, die mogen blij zijn als er maanden later eens een filmpje wordt vrijgegeven.

Sliptong | 13-04-13 | 10:33

@hölzenbein | 13-04-13 | 10:24
Maar het was geen bleekscheet.
Linkse schemielen als jij altijd met hun, als.. ,- dan..
het is nou eenmaal een lichtgetinte en daar kan je tegen aan schoppen met je houten been maar daar veranderd niks aan.
Als dit soort criminelen jou geen zuur gevoel geven moest je maar eens gouw naar een karmagarage je prioriteiten weer op orde te krijgen.

tattooboer | 13-04-13 | 10:33

@Gasboer

wannabe Mocro ?

EvilDad | 13-04-13 | 10:28

Zuur guurrechts kronkelt en plooit zich weer in alle richtingen. Als het een bleekscheet zoals ik geweest was dan had dit topic nog geen honderd tegels want lekker onbelangrijk. Wat een voorspelbaar dom volkje.

En een tip voor gs, als je dan al lekker stoer de 'mirror' link hier boven maakt, spel de stoere naam van het gifhe dan juist.

Prutsers.

hölzenbein | 13-04-13 | 10:24

En als die meneer wordt opgepakt, mag de brave Nederlander levenslang voor hem dokken.
Kan dat niet anders, politiek correcte gekken in Den Haag??

Fijnstoffer | 13-04-13 | 10:18

Update 10:00 uur: ProbleemMeneer nog steeds kwijt. Blijf uitkijken.

TheseDays00 | 13-04-13 | 10:01

prodigy | 13-04-13 | 09:44 | | Reageer+ |
Schizofrenie schijnt anders wel vrij vaak voor te komen bij die zandhappers waarvan hun zus tevens hun moeder is. Ook een mooi aspect van de Culturele Verrijking natuurlijk.

aardappelninja | 13-04-13 | 09:54

Triest gedoe!!!! Om dat het politie is moet dr maar alles aan gedaan worden, met foto's en volledige naam op internet, speurhonden helikopters burgernet en weet ik veel wat voor drama gedoe, maar als gewoon Jan met de pet word neergestoken is de politie nergens en zie je dit door ophef niet, laat staan een burgemeester die ff zielig doet dat het zo erg is.... Onderscheid tussen normale mensen en politie hoort niet gemaakt te worden met dit soort dingen!! FUCK THE POLICE! En ook de rest van dat zootje van justitie! 

ByBjornstyle. | 13-04-13 | 09:46

En daar hebben wij geen problemen mee, ja!
Parsons | 12-04-13 | 23:27

Precies, gewoon laten lopen als je hem ziet, volgens de overheid was het maar een incidentje, wordt toch niet bestraft.

BTW, waarom wodt nu wel snel een foto online gezet door de politie, omdat nu de politie slachtoffer is en niet een gewone burger?

Methylfenidaat | 13-04-13 | 09:45

Het gaat hier waarschijnlijk om een schizofreen of iemand met een psychose. Dan kan je er wel van alles bij halen, maar in deze context is dat vrij zinloos.

prodigy | 13-04-13 | 09:44

Het bloedbad van München, 1972, Olympische spelen was opgezet door een meneer met dezelfde naam. Omen est nomen.

H. Drievuldigheid | 13-04-13 | 09:42

Als het al zoveel moeite kost om deze emmer te pakken, wat voor ellende wordt het dan niet om de mafkezen aan te pakken die nu nog in Syrië zitten. Bij terugkeer van die gestoorden krijgt de Hermandad te maken met een heel ander soort van geweld en aktie.
Vrees het ergste voor wat ons dan te wachten staat.

Sjeng de helle | 13-04-13 | 09:13

Hij zal wel met zijn tweede paspoort gevluchr zijn want dit type tuig weet heel goed de weg om uit handen van de politie te blijven.

Dus: twee paspooorten bij crimineel tuig is ongewenst. Nederlands paspoort innemen en het tuig terugsturen naar homeland. Scheelt ons honderen mijoenen aan kosten (uitkeringen, politie capaciteit, AIVD, beveiliging van politici die geen mening mogen hebben etc) om dit tuig een beetje in gareel te kunnen houden. Geld dat besteed kan worden aan nuttige zaken.

Claire | 13-04-13 | 09:10

Nee hoor er is helemaal geen Marokkanenprobleem.

Wanneer gaan de ogen open van al die politici die wegkijken?

De ellende is namelijk niet te overzien en de burger heeft er volgens mij echt schoon genoeg van.

Claire | 13-04-13 | 09:05

Esprit77 | 13-04-13 | 08:56

U geeft het vanzelfsprekende aan.

Skunk57 | 13-04-13 | 09:03

Esprit77 | 13-04-13 | 08:56

Nobele poging, verspilde moeite, ijdele hoop.

Skunk57 | 13-04-13 | 09:02

Esprit77 | 13-04-13 | 08:56

Ik mis nog een paar woorden in je betoog: "islamofoob - racist - fascist - PVV-stemmer"

gasboer | 13-04-13 | 09:01

Die zal wel inmiddels onderweg zijn naar dat apenland...

Glas Koning | 13-04-13 | 08:58

Er zijn wel meer mensen die zich verzetten als er een agent aan de deur komt. In dit geval liep het kennelijk uit de hand. Maar om hier op Geen Stijl daar zo'n drukte over te maken, ontgaat me. Die foto is al in heel Nederland verspreid, dus Geen Stijl voegt niets toe, behalve dan een hoop ongepaste reacties.

Esprit77 | 13-04-13 | 08:56

Bedankt hoor weer een getinte PvdA jullie hebben er nog al wat binnen gelaten iedere keer weer wat met die lui gedoog partij verdwijn als allochtonen partij snel pakken die goser en het land uit terug waar hij van Daan komt ze kunnen zich toch niet aan passen hoofd doeken BURKA's weg wezen.

bernhardes | 13-04-13 | 08:55

@aardappelninja | 13-04-13 | 08:38
Zoiets ja... Of een geborduurd vlaggetje op hun kleding, kun je meteen zien waar ie naar teruggestuurd moet worden... allemaal naar Malta lijkt me ook wel iets...

Petrus Poortwachter | 13-04-13 | 08:41

Petrus Poortwachter | 13-04-13 | 08:36 | | Reageer+ |
Hun BSN zou op de arm getatoeëerd kunnen worden.

aardappelninja | 13-04-13 | 08:38

Kunnen we die lichtgetinten niet gewoon nummeren? Ze lijken allemaal zo op elkaar...
Is ook makkelijker voor bv. de sociale dienst

Petrus Poortwachter | 13-04-13 | 08:36

Vooral Nèderland heeft een probleem met deze fruitcake.

Boris Poepnagel | 13-04-13 | 08:35

Ik heb begrepen dat de politie bij deze meneer aanbelde en dat er vervolgens een schermutseling is ontstaan waarbij een agent door hem is gestoken. En dat hij daarom nu verdacht wordt van het steken van een agent. Wat ik niet begrepen heb is waarom de politie bij 'de verdachte' aanbelde. Of werd hij soms al ergens anders van verdacht, voordat hij meneer agent stak? Ik heb dat vooralsnog nergens in de berichtgeving kunnen ontdekken.

poppermotje | 13-04-13 | 08:32

@Tommygunner | 12-04-13 | 23:27
Dat moet een politietraan zijn.
Zo'n messteek doet best wel pijn.

wakkere_nederlander | 13-04-13 | 08:32

Als het om een agent gaat kan het dus wel snel?
Stelletje teringlijers

löl met vingers | 13-04-13 | 08:18

Tip voor de politie. Houd het huis van zijn moeder in de gaten. En die van de rest van zijn familie. En vergeet niet om z'n uitkering stop te zetten. Grote kans dat je h'm ergens op de logeerkamer aantreft.
En waarom heeft de neergestoken agent zijn vuurwapen niet gebruikt? Als ik was neergestoken dan had ik mijn magazijn leeggeschoten op die knaap.

Osdorpertje | 13-04-13 | 08:13

drs.Nee | 12-04-13 | 23:33 Omdat het om een agent gaat en niet om Jan met die andere pet ?

ja,diedus! | 13-04-13 | 07:57

Als u hem ziet, onderneem zelf geen actie, maar schiet hem ter plekke kapodt.

Koettoerk | 13-04-13 | 07:51

Marokkanen godver de godver , en het gedonder begint ook hier in Twente ook al !! " anpakk'n dat bakvolk !! " zo is dat in't West'n ok begun , doar heb ze het de strijd al verleur'n dat laot wie hier toch ok nie gebeur'n ?

Herr-Flick 2.0 | 13-04-13 | 07:47

Als het om een agent gaat dan kan de politie wel van z'n aars komen.

Zzzzooooffff | 13-04-13 | 07:47

Almelo en Enschede en inmiddels ook Hengelo zijn de islam PvdA/Groen Links/SP bolwerken in Twente! Van daar uit wordt heel Twente verziekt door dat volk. Niets is te gek om het de respectvolle verdraagzame moslim naar de zin te maken.
www.tubantia.nl/regio/enschede/kliniek...

Pappie | 13-04-13 | 07:36

't Is níet me broer.

Van Dikhout | 13-04-13 | 07:33

@duitse herder | 13-04-13 | 07:21
Hebben ze die mafkees al gevonden?
Zoniet, dan werken die unbalkjes niet!

necrosis | 13-04-13 | 07:24

Tjee, 1 dag na het incidentje al een foto zonder balkstreepjes... tja jongens onder elkaar, dat werkt wel

duitse herder | 13-04-13 | 07:21

@neemjemoederindemali | 13-04-13 | 02:56
Je mag van mij ook een pot azijn leegdrinken, een stuk goedkoper dan de tripeltjes die ik drink.
En waarom die agressie ineens verbaast me, maar op jou reaguur ik niet meer!

necrosis | 13-04-13 | 07:13

We doen allemaal vaak lacherig over de politie, maar er zijn echt wel actieve jongens bij het korps.
Punt is dat de NL politie er mentaal NIET op wordt voorbereid. Dat is door de bezuinigingen hier een ondergeschoven deel. Kan heel goed zijn dat ie er dus lang last van heeft en misschien naar een administratieve functie moet.
Een steekwond is confronterend dichtbij, een kogel heb je gek genoeg minder impact van qua psyche en meestal ook qua pijn. Een mes voelt "gloeiend", een kogel is een klap.
Voor wat betreft de cultuurverrijker, veroordelen en straf uit laten zitten in land van herkomst, dat werkt veel beter als medicijnen.

Logic | 13-04-13 | 06:29

Gaat goed met de Zero Tolerance van Ivo Opstelten. Zijn spierballen taal sluit ook goed aan op het ontkennen van het Marokkanen-probleem. Nee, we hebben een licht getint probleem, en alleen maar zakkenvullers in de politiek. We moeten niet zo negatief zijn zegt Rutte, dus Daoud is best een aardige consument.

Ton Plafond | 13-04-13 | 06:17

Parsons | 12-04-13 | 23:32 | + 44 -
Mogguh,
Dat kan binnenkort ook al in Maastricht. D'n Onno heeft dat gisteren al zo mooi toegelicht. Dat is om de overlast van Drugsrunners tegen te gaan, het Amsterdamse plan is dus al provincie overschrijdend.
Ik ben in ieder geval blij dat die Politieman de steekpartij overleefd heeft.

Sjeng de helle | 13-04-13 | 05:45

-weggejorist-

Jeper | 13-04-13 | 05:03

Willianus Wortelus | 13-04-13 | 04:36 | + 0 -

Nee joh, nog een beetje filmpjes kijken:

youtu.be/k3uMcMZhngQ

Supermatthijs | 13-04-13 | 04:38

Ga eens naar bed jongens. Hup. Tandjes poetsen.

Willianus Wortelus | 13-04-13 | 04:36

Fuck .. en ik maar uitkijken naar een lichtgetinte metalhead.
amin | 12-04-13 | 23:33

Present!
Maar euh... ik was het niet. Die Daoud dus.

You-On-A-Gin | 13-04-13 | 04:29

INH.30CL | 13-04-13 | 04:26 | + 0 -

Zo is het, staat toch wel wat leuker dan een hoofddoekje. Maar ik mis haar bijdragen hier wel een beetje. Is ze op vakantie ?

Supermatthijs | 13-04-13 | 04:28

youtu.be/RqA_T0frxRE

Even een leuk liedje, om de stemming erin te houden ofzo.

Supermatthijs | 13-04-13 | 04:24

INH.30CL | 13-04-13 | 04:18 | + 0 -

Dat kan, maar ik zou haar doen, denk ik.

Supermatthijs | 13-04-13 | 04:20

@Supermatthijs | 13-04-13 | 04:16
Helegaar niets. Ze is niet mijn piece of keek zeg maar.

INH.30CL | 13-04-13 | 04:18

INH.30CL | 13-04-13 | 04:15 | + 0 -

Wat heb jij tegen Ebrutje ?

Supermatthijs | 13-04-13 | 04:16

@Supermatthijs | 13-04-13 | 04:12
En nu zonder lachen!

INH.30CL | 13-04-13 | 04:15

@miko | 13-04-13 | 04:11
Ver genoeg om een agent neer te steken.

INH.30CL | 13-04-13 | 04:14

pius | 13-04-13 | 03:12 | + -1 -

Ebru is het bewijs dat de multiculti niet helemaal mislukt is.

Supermatthijs | 13-04-13 | 04:12

@INH.30CL | 13-04-13 | 04:05
Hoe ver reikt hij? Een ,twee of drie meter?

miko | 13-04-13 | 04:11

@aadje82 | 13-04-13 | 04:01
Volgens mij is het een multicultureel verreiker. Maar ook ik kan er naast zitten uiteraard.

INH.30CL | 13-04-13 | 04:05

is geen mocro. eerder een palestijn. of een jordanier. of een libanees.

aadje82 | 13-04-13 | 04:01

Wat Heiner zegt dus. Ik zou meer dan een kudo willen uitdelen.
Heiner | 13-04-13 | 00:13 | | Reageer+ |
19

c.onjo | 13-04-13 | 03:25

@ZKH EénOog | 12-04-13 | 23:33

Prima stuk van Ebru. Scherp.

pius | 13-04-13 | 03:12

Hij heeft ook goeie kanten.

mijntweecent | 13-04-13 | 03:00

@necrosis | 13-04-13 | 02:38

Steek maar in je .....

neemjemoederindemali | 13-04-13 | 02:56

Het verschil met de gemiddelde Nederlander.... denk ik.
youtu.be/2RFFuHcYo70

INH.30CL | 13-04-13 | 02:55

ZKH EénOog | 12-04-13 | 23:33
Bovendien voor de discussie over riftuig totaal irrelevant die vraag naar de (on)schuldigheid van joden.
Sowieso werden joden door de nazi's niet beschuldigd van roofovervallen of straatterrorisme. Althans als ik afga over wat de propagandaminister van de nazi's Joseph Goebbels tegen ze fulmineert in zijn redevoeringen die ik vanuit wetenschappelijke interesse gelezen heb (Goebbels Reden, 1932-1945; Gondrom Verlag 1991)
De algemene beschuldiging was voornamelijk op het joods intellectualisme gericht. Meer specifiek op journalisten, schrijvers en politici. De nazi's achtten ze schuldig aan demoralisering van het Duitse leger in de eerste wereldoorlog, de inhoud van het voor Duitsland desastreuze Verdrag van Versailles en de politieke chaos tijdens de Weimarer republiek. En vooral ook de brede steun van joodse intellectuelen voor het communisme en het zwart maken van Duitsland in het buitenland. Op een aantal politieke schandalen over omkoperij van politici door joodse ondernemers na, die Goebbels steeds weer noemde, dus in ieder geval geen strafrechtelijke aangelegenheden.
Ik zou trouwens willen dat riffers en islamisten in staat zouden zijn om ons intellectueel uit te dagen. Toch een van de belangrijkste vormen van culturele verrijking? Ook als tegenstanders.
En nat

WirMachenMusik | 13-04-13 | 02:53

@neemjemoederindemali | 13-04-13 | 02:27
*gratis tripeltje aanbieden doet wegens goede bui*

necrosis | 13-04-13 | 02:38

Hij is al een uurtje of tien on the loose, dus hij zal inmiddels wel in amsterdam zijn.
*uit raam kijkt*

Lewis Lewinsky | 13-04-13 | 02:32

@neemjemoederindemali | 13-04-13 | 02:27
wedstrijdje wie de grootste heeft?
*40+ cm vast oppoetsen doet, ende grinnikt*

necrosis | 13-04-13 | 02:32

Kan dit de volgende keer ook zo snel als een normale burger de vernieling in wordt geholpen, of moet dat nog steeds maanden duren?

Skep | 13-04-13 | 02:29

@necrosis | 13-04-13 | 02:25

LUL

neemjemoederindemali | 13-04-13 | 02:27

@necrosis | 13-04-13 | 02:19

:-)

pius | 13-04-13 | 02:25

@neemjemoederindemali | 13-04-13 | 02:17
Ik doe geen bod meer, ik ga straks ijsjes verkopen naast jouw snertkraam.
*negeert tandengeknars*

necrosis | 13-04-13 | 02:25

@pius | 13-04-13 | 02:16
Ik heb (uiteraard) geen idee waar je het over hebt....
*gnehe*

necrosis | 13-04-13 | 02:19

@necrosis | 13-04-13 | 02:17

Oh nee.

* vertrekt*

Trusten voor strx>

pius | 13-04-13 | 02:19

@necrosis | 13-04-13 | 02:15

2 euro en je bent koopman.

neemjemoederindemali | 13-04-13 | 02:17

Overigens mis ik @Rammstein in dit draadje.....

necrosis | 13-04-13 | 02:17

@necrosis | 13-04-13 | 02:07

LOL.

Je bent een echte hè;-)

pius | 13-04-13 | 02:16

@neemjemoederindemali | 13-04-13 | 02:11
Bij +40 kruip ik zelf in mijn koelkast en drink ik uitsluitend ijskoude karnemelk.
Ik bied 1 Euro per liter voor je snert.
Enne... moeten we niet wat zeggen over die boeventronie op de frontpage?

necrosis | 13-04-13 | 02:15

Hoezo vormt Da Oet een gevaar voor zichzelf?

Lewis Lewinsky | 13-04-13 | 02:14

verward en onberekenbaar? doodschieten en daarna pas oppakken en ondervragen dus

mmkk | 13-04-13 | 02:14

@necrosis | 13-04-13 | 02:03

Mijn snert smaakt bij elke temperatuur, zelfs bij +40 graden.

neemjemoederindemali | 13-04-13 | 02:11

@drs.Nee | 12-04-13 | 23:33
Inderdaad ongelofelijk. De politie die meteen in actie komt, met foto, naam en huidskleur van de verdachte.

Goed zo, pliesies! Volgende keer ook nationaliteiten vermelden van het buitenlandse schoremtuig.

Lewis Lewinsky | 13-04-13 | 02:10

@pius | 13-04-13 | 02:01
Ik heb Bubba jouw 'toppen' gegeven om mij met rust te laten......
*tekeer gaat met PS3*

necrosis | 13-04-13 | 02:07

@neemjemoederindemali | 13-04-13 | 02:00
Het schijnt dit weekend erg warm te worden, beter liggen je prijzen onder die van een bekende blikkenboer, ander doen we geen zaken....

necrosis | 13-04-13 | 02:03

@necrosis | 13-04-13 | 01:55

Hoezo?

Waar ken jij Bubba van dan? Nou? Hè?

pius | 13-04-13 | 02:01

@necrosis | 13-04-13 | 01:51

Heul goed, kan ik je gelijk mijn laatste snert verkopen. Tegen een matsprijsje, dat snap je.

*prijzen snert aanpassen doet*

neemjemoederindemali | 13-04-13 | 02:00

Goh, dus als u en ik worden neergeknuppeld / kapotgeslagen / neergestoken / afgeschoten / all of the above wordt na een maand of 2 eens gedacht: "goh, laten we de beelden eens op het net zetten", waarna binnen 4 uur meestal naam en rugnummer bekend is.
Opmerkelijk dat het blijkbaar ook anders kan, dat het binnen een paar uur al op het net staat. Klasse, Justitie! Zouden jullie vaker moeten doen.

Lumenatra | 13-04-13 | 01:59

jsmits | 13-04-13 | 00:59
Al gelooft ie in de Fabeltjeskrant..
Uit die contreien komen heel veel lieden die een chromosoom missen.
Voor de liefhebber, check LiveLeak maar eens, volkomen gestoord die gasten.
Welke oermongeaul heeft overigens in godesnaam dit soort motherfuckers hier toegelaten?

Ommezwaai | 13-04-13 | 01:58

@Anijsblokje | 13-04-13 | 01:54

Hij ziet er idd peace uit. Maar je kent regel 1 op straat, never underestimate anyone.

Niets bedrieglijker dan schijn.

pius | 13-04-13 | 01:57

Nederland 30 jaar geleden, je zou er haast weemoed van krijgen.
youtu.be/t7i5eHA4Pws

INH.30CL | 13-04-13 | 01:57

@pius | 13-04-13 | 01:51
Ik de lusten, jij de lasten....
Doe Bubba de groeten van me.
*grinnikmoehaha ende brul*

necrosis | 13-04-13 | 01:55

pius | 13-04-13 | 01:37 | + 1 -
Spitsvondig.

Ik zou me in deze man hebben kunnen vergissen.
Zo op het eerste gezicht komt hij niet zo agressief over.
Ogen geven toch doorgaans veel prijs.
Maar misschien is dat live gelijk duidelijk anders.
Of is zijn gedrag labiel.

Anijsblokje | 13-04-13 | 01:54

@neemjemoederindemali | 13-04-13 | 01:48
*Bijl in auto smijt en naar Twente rijden doet*

necrosis | 13-04-13 | 01:51

@necrosis | 13-04-13 | 01:43

Dat flik je me wiet!

pius | 13-04-13 | 01:51

@necrosis | 13-04-13 | 01:30

Sinds 1997, daarvoor 3 jaar niet en daarvoor ook. Geen idee wat er boven een Zuid-Hollandse eik gaat, ik vermoed een Twentse.

neemjemoederindemali | 13-04-13 | 01:48

@neemjemoederindemali | 13-04-13 | 01:25
Neen natuurlijk niet, ik woon er en weet hoe hard die eiken zijn. Daar spat zijn kop mooi tegen stuk. Wel spijtig dat de eik besmeurd wordt met een stuk tuigh. Soms is het niet anders.

Ongeblustekalk | 13-04-13 | 01:45

@pius | 13-04-13 | 01:37
*toppen van pius gejat heeft en kliklijn bellen doet*

necrosis | 13-04-13 | 01:43

De beste manier om zo iemand te genezen is natuurlijk direct zijn paspoort en uitkering afpakken en terug te sturen naar zand van herkomst.
Overigens is het de schuld van PvdA om 'brave' mensen bloot te stellen aan onze immorele maatschappij waarin vrouwen rondlopen op naaldhakken, en gekleed in korte rokjes.
Geen wonder dat onze cultuurverrijkers ontsporen in een land waar Sodom & Ghomorra heerschen!
*boetekleed uittrekken doet*

necrosis | 13-04-13 | 01:40

Dit soort mensen hoort niet in Nederland

Montgomery Burns | 13-04-13 | 01:39

@klote land | 13-04-13 | 01:26

Wat snap jij? Hè.

pius | 13-04-13 | 01:39

@necrosis | 13-04-13 | 01:32

Nee. Ik ben van onbespoten gedrag.

pius | 13-04-13 | 01:37

@Stormageddon | 13-04-13 | 01:35

Kwam ik vroeger vaak zat. Gekkigheid daar.

pius | 13-04-13 | 01:36

@pius | 13-04-13 | 01:25
Crooswijk. Daar horen mensen uit de Afrikaanderwijk en Charlois niet te komen.

Stormageddon | 13-04-13 | 01:35

@pius | 13-04-13 | 01:24
Is dat een poging tot omkoping?
*boos kijken doet*

necrosis | 13-04-13 | 01:32

@neemjemoederindemali | 13-04-13 | 01:25
Sinds wanneer woon jij in Twente?
En wat gaat er boven een Zuid-Hollandse eik?

necrosis | 13-04-13 | 01:30

Pius
Jij hebt toch geen uitkering?? Jij heb je levenslang werk met je probleem jongere. Daarom snap ik wel dat je het voor ze opneemt. Wij van wc eend toch??

klote land | 13-04-13 | 01:26

Exercitiestraat? waar is dat?

pius | 13-04-13 | 01:25

@Ongeblustekalk | 13-04-13 | 01:10

Heb je wat tegen Twentse eiken?

neemjemoederindemali | 13-04-13 | 01:25

@necrosis | 13-04-13 | 01:23

Je vergeet mijn wietplantage. Niet erg geloofwaardig zo natuurlijk.

pius | 13-04-13 | 01:24

Oeps... incidentje.

https://twitter.com/Politie24/status/322845348890542080

Parsons | 13-04-13 | 01:24

@pius | 13-04-13 | 01:18
En je hebt natuurlijk de categorie 'pius' die een uitkering trekken en zwart bijklussen in de 'dojo'....
*belastingdienstkliklijn bellen doet ende grinnikt*

necrosis | 13-04-13 | 01:23

@necrosis | 13-04-13 | 01:17
200 uur met Job is onmenselijk. Martelpraktijken. Dat is waterboarding in het kwadraat.
Nee, dan maar het land uit.

Stormageddon | 13-04-13 | 01:20

Necrosis
Jammer joh deze geiteverwenner vinden ze nooit
Is allang weer in ze pappaland
En zwaait naar justitie maar krijgt nog wel een uitkering
Hahahaha zo rolt nl

klote land | 13-04-13 | 01:20

Wat een generalisatie, net alsof we hier een Marokkanen-probleem hebben,

leijpeideaud | 13-04-13 | 01:20

@necrosis | 13-04-13 | 01:08

Dus.

Je moet wel een enorme lul zijn om hard te werken.

*uitkering tellen gaat*

pius | 13-04-13 | 01:18

@niks is waar | 13-04-13 | 01:12
Ik gok eerder op 200 uur theedrinken met Job.
Wat mij betreft smijten ze hem het land uit, maar helaas heb ik niets te zeggen op dat gebied....

necrosis | 13-04-13 | 01:17

Verwarde man gevaar voor zich zelf en zijn omgeving

Als of ze alvast verzachtende omstandigheden aan het bedenken zijn. Ik gok op een taakstaf van 80 uur.

niks is waar | 13-04-13 | 01:12

Overigens, even geheel off-topic: waarom heet dat onzinnige gewauwel op Ned.1 "Filosofisch Kwintet"?
Als het ergens geen reet mee te maken heeft dan is het wel filosofie. Het zou beter "PCCJ" (Politically Correct Circle Jerk) kunnen heten.

Stormageddon | 13-04-13 | 01:10

Hopelijk heeft hij morgen een "ongeluk" gehad. Duw zijn auto maar tegen een Twentse eik.
Klootzak

Ongeblustekalk | 13-04-13 | 01:10

@Stormageddon | 13-04-13 | 01:03
Ik ken mensen die hard werken en ik ken mensen die welvarend zijn, maar geen combinatie van beiden.
Nee dus...

necrosis | 13-04-13 | 01:08

Jsmits
Je kop zit nog niet ver genoeg in het zand jongen.
Iets verder nog

klote land | 13-04-13 | 01:06

Fabeltjeskrant was leuk totdat die lama erin kwam.

Terpen-tijn | 13-04-13 | 01:05

@jsmits | 13-04-13 | 00:59
Zijn gezicht is opvallend 'recht'...

necrosis | 13-04-13 | 01:04

@jsmits | 13-04-13 | 00:59
Weet je wie ook hard werkte en welvarend was?

Stormageddon | 13-04-13 | 01:03

-weggejorist-

claener | 13-04-13 | 01:01

Voor alle 'weg met de PVV' lieden:
Wat zou een Marokkaanse agent met deze 'verdachte' hebben gedaan?

necrosis | 13-04-13 | 01:01

T is een christelijke Syriër.... Hardwerkende en welvarende familie. Dus... geen marokkanenprobleem maar wel weer een vooroordeelprobleem....

jsmits | 13-04-13 | 00:59

Ach glas
Als een Nederlander bent geef je hem wat te zuipen
En als je een echte Hollander bent eet je hem op.
Simpel he

klote land | 13-04-13 | 00:58

@polishLuke | 13-04-13 | 00:24

Klopt, een agent is namelijk veel belangrijker dan een belastingbetalende burgurt.

Volgens slachtofferhulp mag ik dankbaar zijn als de lul die mij mishandeld heeft überhaupt voor het hekje moet verschijnen. Maar ach, ik was niet gestoken met een mes, ik had slechts een gebroken jukbeen, kapotte nek, kapotte elleboog en knie en meer van dat soort leuke en gezellige dingen.

Bijna vergeten, heul belangrijk, ik ben geen pliesieagent of ambtenaar.

neemjemoederindemali | 13-04-13 | 00:56

@Stormageddon | 13-04-13 | 00:51
Een verbod op H2O2 dan maar?

necrosis | 13-04-13 | 00:55

@INH.30CL | 13-04-13 | 00:39
Ja, crisis. Armoede en ellende. Dat leidt altijd tot het neersteken van agenten. En genocide in werkkampen. Dat is toch goed bekend? En zo niet, dan moet je wat vaker joop.nl lezen want daar worden dit soort dingen altijd uitstekend uitgelegd. En dat de PVV daarvan altijd de schuld is natuurlijk. Als je joop.nl leest dan kun je dat soort dingen weten.
Bottom line: raxisme, faxisme en xenofobie. Van blanke mannen (dat zeg ik er even bij, hoewel dat natuurlijk overbodig is. Iedereen weet dat alleen blanke mannen die ziektes hebben.)

Stormageddon | 13-04-13 | 00:51

Kan de pica niet wat duidelijker, ik wil namelijk wat schedelmetingen doen.

necrosis | 13-04-13 | 00:51

@INH.30CL | 13-04-13 | 00:41

Ik heb er weinig moeite mee om tuig te grazen te nemen, wat achteraf daar een D66 rechturt ook van vindt.

neemjemoederindemali | 13-04-13 | 00:50

@ klote land | 13-04-13 | 00:32
Ik zit hier in BUD in een hotel bar, en die gozer naast mij doet wel erg raar... ;-)

Glas Koning | 13-04-13 | 00:49

Ik hoop dat als ik Abud zie lopen , ik hem kan trakteren op de voorbumper van mijn hummer.... Dan ben ik bereid hem persoonlijk terug te rijden naar Marokko..

macdejong | 13-04-13 | 00:49

Ik denk dat we hetzelfde krijgen als in Bosnië helaas.
Was daar ook oog om oog.
Er komt een kookpunt, die alles laat ploffen, zeker in tijden dat mensen in financiële ellende terecht komen.
De koek is hier op simpel zat.

klote land | 13-04-13 | 00:44

Goh, dat lijkt wel een Nederlands paspoort. Doe eens gauw inleveren.

Professor Superhirn | 13-04-13 | 00:42

@neemjemoederindemali | 13-04-13 | 00:40
De samenleving zal je wellicht dankbaar zijn, de D66 rechter niet.

INH.30CL | 13-04-13 | 00:41

Duidelijk een voetbalprobleem.

Yabadabedoe | 13-04-13 | 00:40

Als ik meneer tegenkom zal ik achteraf zeker 112 bellen, geen idee of de ambu nog wat kan uitrichten dan, maar ach, bellen kan altijd.

neemjemoederindemali | 13-04-13 | 00:40

@Stormageddon | 13-04-13 | 00:36
+ dat het in de jaren 30 ook crisis was, het zal toch niet.... of wel/?

INH.30CL | 13-04-13 | 00:39

-weggejorist-

Dit is de waarheid | 13-04-13 | 00:37

@ polishLuke | 13-04-13 | 00:24

Voor mij het comment van de week!

Zoloft | 13-04-13 | 00:37

Ja maar... het is eigenlijk een hele lieve jongen hoor. Dat doet 'ie anders nooit. Hij is altijd vriendelijk en aardig en netjes en zo. En dat 'ie zo af en toe in de goot poept, nou ja... dat kan gebeuren.

Het zal wel weer een gevalletje raxisme en faxisme en discriminazi van de politie zijn. Vast. Want het is zo'n lieve jongen. Heus. Zo is het immers ook in de jaren dertig van de vorige eeuw begonnen. Al die Joden die agenten neerstaken en zo. De geschiedenis herhaalt zich weer, allemaal dankzij Wilders. Of zo.

Stormageddon | 13-04-13 | 00:36

Inh.
Is waar we zijn eigenlijk een laf volkje. Veel te tolerant naar mijn inzien. Maar ik ken er nog steeds een hoop die het niet pikken of zwichten voor dit gespuis. Wij weigeren de nul te zijn zeg maar.

klote land | 13-04-13 | 00:35

-weggejorist-

Pietje Pelle | 13-04-13 | 00:33

En de wereld degenereert verder en verder...

uwesbeki | 13-04-13 | 00:32

Glas koning,
Tegen wie heb je het?? Ik wilde al een scherp mes gaan zoeken hahaha

klote land | 13-04-13 | 00:32

Met z'n allen kreeg alleen wat bijval toen Hennie Huisman er een liedje van maakte. Voor de rest zijn we alleen.

INH.30CL | 13-04-13 | 00:30

Steek jezelf aub in de nek. Achterlijke klootzak!

Glas Koning | 13-04-13 | 00:28

Inh
Nou ik wil best strijden voor wat me voorouders hebben opgebouwd. Moet me ze allen toch te regelen zijn.

klote land | 13-04-13 | 00:27

Wag ff, als er een agent wordt neergestoken staat alles linea-recta op interweb.
En als er bvb een Juwelier wordt neergeknald moeten we ong. 3 maanden wachten op gepixeleerde beelden op politie.nl?

Prioriteiten he?

polishLuke | 13-04-13 | 00:24

@klote land | 13-04-13 | 00:04
Iedereen wacht op jou denk ik.

INH.30CL | 13-04-13 | 00:24

"Als u de man ziet, neem geen enkel risico, maar schiet met scherp."
.
Even gecorrigeerd. Geen dank, graag gedaan.

Graaisnaaiert | 13-04-13 | 00:24

@Heiner | 13-04-13 | 00:13
Daarom is mijn gedachtengang tweezijdig, aan de ene kant denk ik, heeft er eindelijk een blauwe flink op zijn falie gehad, en aan de andere kant, pak em! voordat hij goede burgers verwond.

tattooboer | 13-04-13 | 00:22

Is een ander geval dan gisteren met dat meisje. Anyway. Ik zie het niet meer zitten. Het is als in een gedoemd huwlijk, waarin je partner alleen nog maar negatieve associaties oproept. Dat repareer je niet meer. Een scheiding kun je dan nog wel eeuwig uitstellen, maar zo'n huwlijk wordt nooit meer wat. Ik doel natuurlijk op onze relatie met de Marokkanen. Sommige zaken zoals deze zijn namelijk wel een incident. Maar de situatie is zo verziekt dat zo'n relativering geen zak meer uitmaakt. Nee, we willen geen relativering meer, omdat we reeds hebben besloten dat we ervan af willen. Het zou mmoi zijn als we op een fasoenlijke manier konden scheiden in deze.

D.Turpin | 13-04-13 | 00:21

..... vormt een gevaar voor zichzelf...... the problem is?

de directeur | 13-04-13 | 00:20

-weggejorist-

de directeur | 13-04-13 | 00:20

Meneer Daoud mag even bij meneer Snorry langskomen. Mijn vrienden Smith & Wesson zullen hem trakteren op wat lood.

Snorry! | 13-04-13 | 00:17

Dus als je een agent neersteekt, kom je met je kop en naam in het nieuws.
Maar dan moet het wél een agent zijn, want als het een burger betreft, weegt de privacy van de dader zwaarder, dan het algemeen belang.

Heiner | 13-04-13 | 00:13

Oja...112 bellen en vervolgens een kwartier wachten.... dacht het niet.....

pim achtertuin | 13-04-13 | 00:12

Ik mag het niet zeggen -want dan ben ik gelijk weer een racist- maar afgelopen dagen zie ik weer een hoop criminaliteit en geweldsdelicten voorbij komen die stuk voor stuk zijn gepleegd door lichtgetinte danwel daoud-achtige types...

Suikah-oompie | 13-04-13 | 00:10

Knappe vent hoor, hoop alleen niet dat 1 van mijn dochters daar mee aan de haal gaat, ik zou namelijk ook wel met hem willen stoeien.
Weet enkel niet of hij dat zal gaan overleven. (einde onderbuik)

H.A. Ram | 13-04-13 | 00:09

meneer Q | 13-04-13 | 00:05
Zeker, stel je voor dat hij gaat radicaliseren.

de honden blaffen... | 13-04-13 | 00:08

Deze meneer verdient een huurwoning+uitkering.
De huurwoning hebben we afgepakt van de domme Hollander die z'n huis is uitgeflikkerd omdat hij z'n huur niet meer kon betalen.
Dit alles geheel volgens de norm van politiek-correct Nederland.

meneer Q | 13-04-13 | 00:05

Ach deze pipo zit allang in de auto naar ze vaderland. Of mssn wel in het vliegtuig. word de topics over dit volk wel een beetje zat, wanneer staan we nou een keertje op?? En gaan afdwingen dat er wat aan gedaan word?

klote land | 13-04-13 | 00:04

Abu Daoud , echte naam Mohammed Daoud Oudeh, was het brein achter het Bloedbad van München in 1972.

Gadget | 13-04-13 | 00:04

@Hans Otjens|23:50|
Lol.
Lichtgetint lichtgeschapen(of geiten) en zwaar getikt.
*Vermoedt en hoopt dat ie geen permanente verblijfsvergunning heeft/krijgt.*

amin | 13-04-13 | 00:03

@kopkaasknabbelaar | 12-04-13 | 23:57
Pfff, die heeft een echte Marokkaanse achternaam.
Dat is iig niet zijn broertje.

La Vie En Rose | 13-04-13 | 00:01

@Boyo | 12-04-13 | 23:45 | . Zweetdruppel? Ik heb foto's gezien waar mannen overheen geëjaculeerd hebben. Misschien is dit ook wel zo'n foto.

deboerenlul | 13-04-13 | 00:00

@zeg maar jansen | 12-04-13 | 23:46

Ok. tnx;)

pius | 12-04-13 | 23:59

@zeg maar jansen | 12-04-13 | 23:36
Welnee, hij is al een week niet op die site geweest.

La Vie En Rose | 12-04-13 | 23:57

Neergestoken?
Met een mes?
Er is duidelijk behoefte aan meer gesubsidieerde gratis kickbokslessen, dan was dat mes niet nodig geweest.

Cuyahoga | 12-04-13 | 23:57

Wilders zet er weer een streepje bij op zijn muur.

Rest In Privacy | 12-04-13 | 23:57

Gewoon een RFID chip inbrengen (achter de linker oogbal) als hij weer boven water is.

Daarna afzinken in de Rijn met een paar beton-laarzen en als GPS-baken gebruiken...... dient hij alsnog een 'steentje' bij aan een 'ander'NL

Onze man in Mockba | 12-04-13 | 23:56

@drs. blekadder | 12-04-13 | 23:35 |
Waar is Abud nu?
Bekijk hoe ver hij ongeveer van jou vandaan is!

Gadget | 12-04-13 | 23:55

@antagonist | 12-04-13 | 23:48
Witte wijn in combi met caps lock denk ik. Achja wat is oud.

Jim Lovell | 12-04-13 | 23:55

Onze cultuur werd vandaag weer eens goed verrijkt.

Moonwarrior | 12-04-13 | 23:54

@Damnayshun | 12-04-13 | 23:48
Toch heb ik die naam nog nooit gehoord bij Marokkanen.
Zelf denk ik aan een Egyptenaar of aan een Palestijn.

La Vie En Rose | 12-04-13 | 23:54

Gewoon in de achterhoek een lok-geit inzetten. Zodra die begint te mekkeren weet je dat er van achteren een Mohammedaan in zit te poken.

fietskettingslot | 12-04-13 | 23:54

Laat me raden zwaar schizofreen en heeft z,n medicatie niet heeft ingenomen.

william7055 | 12-04-13 | 23:53

"Niet Bart De Wever, maar Nabilla Ait Daoud (35) trok gisteren alle media-aandacht naar zich toe. De zaakvoerster van een broodjeszaak op het Antwerpse Zuid is de nieuwe schepen van Jeugd, Milieu en Dierenwelzijn én de eerste Antwerpse schepen met Marokkaanse roots. “Ik kan het, dat weet ik.”"

de honden blaffen... | 12-04-13 | 23:51

Hij zit vast ergens thee te drinken!

Burgertrutje | 12-04-13 | 23:51

Is deze gast licht of donker getikt?

Hans Otjens | 12-04-13 | 23:50

@zeg maar jansen | 12-04-13 | 23:35

Kan. Blijft mijn punt nog steeds mee staan.

ZKH EénOog | 12-04-13 | 23:49

Deze man is duidelijk de weg kwijt, heeft dus weinig met het Grote Boze Sprookje te maken. Vangen en behandelen en over tot de orde van de dag.

Magdatkandat | 12-04-13 | 23:48

@Jim Lovell | 12-04-13 | 23:44 | + 0 -
Ja, gelukkig weggejorist. Ben niet zo scherp meer.. waarschijnlijk ouderdom. Of toch die witte wijn?

antagonist | 12-04-13 | 23:48

La Vie En Rose | 12-04-13 | 23:45 | + 0 -
Als je het leest als Abu Daoud (varianten Abu Dawud, Abu Daud, etc - Daoud is de Arabische naam voor de Bijbelse (koning) David) is het helemaal niet onwaarschijnlijk dat deze persoon Marokkaans/Noord-Afrikaans is.

Damnayshun | 12-04-13 | 23:48

@zeg maar jansen | 12-04-13 | 23:38
Je meent het. Echt?

Jim Lovell | 12-04-13 | 23:48

pius | 12-04-13 | 23:43 Algerijn denk ik.

zeg maar jansen | 12-04-13 | 23:46

@pius | 12-04-13 | 23:43
Ow, deze had ik weer niet gezien. ;)

La Vie En Rose | 12-04-13 | 23:46

Als ik hem tegen kom bel ik eerst de ambulance, alvorens ik de politie inschakel.

Botte Hork | 12-04-13 | 23:45

@pius | 12-04-13 | 23:40
Klopt, ken geen Marokkaan met deze naam. (20 jaar werkervaring)

Zie ook: La Vie En Rose | 12-04-13 | 23:36 |

La Vie En Rose | 12-04-13 | 23:45

Hoe komt hij aan zo'n grote zweetdruppel op zijn hoofd? Of is die van de agent die moest uitvogelen hoe de scanner werkt?

Boyo | 12-04-13 | 23:45

@antagonist | 12-04-13 | 23:40
En dan is het grammaticaal ook nog k.u.t.
;)

Jim Lovell | 12-04-13 | 23:44

Ach, weer een cultuurverrijker.
Dit land is al lang naar de kloten en de mensen die met oplossingen komen worden als malle Pietje weggezet.
Kan niet lang meer duren voor de bom barst.
Maar ja, dat is dan weer de schuld van Wilders.
*braak*

Cuyahoga | 12-04-13 | 23:43

@La Vie En Rose | 12-04-13 | 23:36

Ah. Jij was me voor. Goed voor mijn geloofwaardigheid;)

pius | 12-04-13 | 23:43

Kill it with fire

Diepe Vuist | 12-04-13 | 23:41

Is geen Marokkaanse naam iig. Eerder Palestijns of zo.

*wijsneusgezicht trekt*

pius | 12-04-13 | 23:40

@mezelf
doe es normaal man!
pardon

antagonist | 12-04-13 | 23:40

politie vs kutmarokkaan is win win. Zie het probleem dus niet in dit geval.

anne de graaf8209 | 12-04-13 | 23:39

Jim Lovell | 12-04-13 | 23:37 Nee, Daoud. Zo heet ie.

zeg maar jansen | 12-04-13 | 23:38

Shoot at will

zooishettoch | 12-04-13 | 23:38

@drs.Nee | 12-04-13 | 23:33 | + 0 -

JAAAAAAAAAAA , echter alleen als men tegen een agent of ander soort ' diender" iets doet anders niet hoor ... hypocriet

cryptolau | 12-04-13 | 23:38

Dat zwijn maakt het niet lang meer, kijk maar eens naar z'n ogen.
Death.

Jim Lovell | 12-04-13 | 23:37

-weggejorist-

antagonist | 12-04-13 | 23:37

Het zou mooi zijn als dit heerschap zo snel mogelijk van straat wordt geplukt. Mijn lieve grootmoedertje woont in die regio.
Het was nog mooier geweest als de ouders van de heer Daoud nooit naar Nederland waren vertrokken, maar nu nog steeds geiten aan het hoeden waren vanuit hun leemhut in het Rif-gebergte.

Eric Blair | 12-04-13 | 23:37

@zeg maar jansen | 12-04-13 | 23:28
Slaat nergens op, dat lange haar van het signalement.

La Vie En Rose | 12-04-13 | 23:37

drs. blekadder | 12-04-13 | 23:35 Mooi man, daar weten ze waar ie is. Staat op dat kaartje.

zeg maar jansen | 12-04-13 | 23:36

Hmmm, niet echt een Marokkaanse naam.
Egyptenaar? Palestijn?

Enfin, goed dat de politie deze duidelijke foto heeft vrijgegeven.
Die moet te vinden zijn.

La Vie En Rose | 12-04-13 | 23:36

Can't corner the Dorner.

Damnayshun | 12-04-13 | 23:36

ZKH EénOog | 12-04-13 | 23:33

Ik denk niet dat ze in Marokko op dit kneuzen zitten te wachten...

brutus68 | 12-04-13 | 23:36

Hoezo? neem geen actie?
Het is een recht en/of een plicht een burgerarrest te innitiëren en dat het liefst met meerdere mensen tegelijk!
Daarbij mag gepast geweld worden gebruikt:
"Onnodig geweld mag niet worden uitgevoerd. Wapens mogen ook niet worden gebruikt. Daarentegen mag degene die tot een 'burgerarrest' over gaat zich wel verdedigen als de verdachte geweld gebruikt. Deze verdediging moet wel in verhouding zijn met het door de verdachte toegepaste geweld.
Zowel politiemensen als officieren van justitie betrachten in de praktijk in dit soort zaken een zekere coulance richting burgers die het initiatief hebben genomen tot een aanhouding. Het is begrijpelijk dat bij een schermutseling of een enerverende achtervolging degene die de aanhouding verricht meer fysieke dwang gebruikt dan in normale omstandigheden. Het mag echter niet zo zijn dat een verdachte die geboeid is wordt geschopt of geslagen. De fysieke dwang moet ophouden zodra een verdachte zich overgeeft of weerloos is"
bron: wikipedia
Ik zou zeggen, zoeken in groepjes van tien en veel succes gewenst!

tattooboer | 12-04-13 | 23:35

ZKH EénOog | 12-04-13 | 23:33 Zul je zien dat ie hier geboren is.

zeg maar jansen | 12-04-13 | 23:35

Chat vandaag met Abud Daoud, 29. Uit Borne, Nederland. Leer hem geheel gratis kennen via Badoo.
badoo.com/nl/0141049863/

drs. blekadder | 12-04-13 | 23:35

Hoezo geen Marokkanen probleem?
Een ieder die dat beweerd moet voor de lol eens een week op geenstijl kijken, zie je 10-tallen 'incidenten' voorbij komen.

AmericanDad | 12-04-13 | 23:35

@zeg maar jansen

Mijn cynisme modus staat volop aan.....

strikdewepstroper01 | 12-04-13 | 23:34

Een licht getinte jongen!?!? MEEN je niet....

p3nisvis | 12-04-13 | 23:34

Je staat op Geenstijl.nl Lul... Succes met je toekomst..

Crematorium-de-Asbak | 12-04-13 | 23:34

Parsons | 12-04-13 | 23:32 Aangepaste woning. Met schuifdeur en halalkraantje.

zeg maar jansen | 12-04-13 | 23:33

Overigens is dit volgens onze vriendin Umar gewoon een Nederlander hoor, want Joden waren ook Nederlanders. Of zoiets.

www.metronieuws.nl/columns/de-joden-wa...

Ze vergeet alleen één ding in het vergelijk mee te nemen:

Joden waren Nederlander, omdat er nog niet zo'n weg-met-ons concept bestond als een dubbele nationaliteit. Dit soort Marokkanen zijn altijd in de eerste plaats Marokkaan, en pas als het ze uitkomt zijn ze ineens selectief óók gewoon Nederlander. Bij het ophalen van de uitkering bijvorbeeld. Of als ze weer eens betrapt zijn op het criminele pad, en hun culturele schaamte kunnen gebruiken om onder consequenties uit te komen.

Dus ook bij deze knul: intrekken die nationaliteit en optyfen. Je andere natie roept je.

ZKH EénOog | 12-04-13 | 23:33

maar, maar.. hij kijkt zo lief uit z'n ogen!

antagonist | 12-04-13 | 23:33

Nog dezelfde dag met naam en toenaam en foto zonder balkje openbaar, het kan dus wel.

drs.Nee | 12-04-13 | 23:33

Fuck .. en ik maar uitkijken naar een lichtgetinte metalhead.

amin | 12-04-13 | 23:33

Hee afgesminkte bassie, ze zoeken je broer!

Jim Lovell | 12-04-13 | 23:33

strikdewepstroper01 | 12-04-13 | 23:31 Ik vind dat ie onze cultuur maar bizar slecht verrijkt.

zeg maar jansen | 12-04-13 | 23:32

Deze knaap verdient een huis in hartje Amsterdam. Kan hij lekker tot rust komen. Op onze kosten.

Parsons | 12-04-13 | 23:32

Laten we voor de zekerheid gewoon twente nuken.

maggoo | 12-04-13 | 23:31

-weggejorist-

strikdewepstroper01 | 12-04-13 | 23:31

Ach meneer is nog niet terecht. De politie moet boeven gaan vangen, zijn ze niet gewend. Nou jongens, kom op, met je luie reetd uit de flitsbus en zoeken.

borrelnoot | 12-04-13 | 23:30

Ze hadden hem Daoud mogen schieten toen ie dat mes stak.

zeg maar jansen | 12-04-13 | 23:30

Syrië is wel een goede bestemming voor die man.

Zoetwaterpanharing | 12-04-13 | 23:30

Zal z'n moeder dit gewild hebben?

antagonist | 12-04-13 | 23:30

Ach je, de man is verward. Zoals vele mensen uit Marokko. De man moet na z'n gevangenis heeft opgesteken, uit Nederland worden geknikkerd.

Thoth | 12-04-13 | 23:29

Een Marokkaan! Meen je niet. Nooit gedacht!

Eindbaaz | 12-04-13 | 23:28

Is dat nou wat ze in het signalement 'lang haar' noemen?

zeg maar jansen | 12-04-13 | 23:28

Wat is die fapvlek linksboven?

Tommygunner | 12-04-13 | 23:27

Het zal weer eens niet.
Alweer een incidentje.

MyCatIsDoingThis | 12-04-13 | 23:27

"Een gevaar voor zichzelf" Met een beetje geluk maakt meneer er zelf een eind aan zonder al teveel overlast te veroorzaken.

brutus68 | 12-04-13 | 23:27

Heilige moeder of neuk.

Dat lijkt zowaar wel een marokkaan.

En daar hebben *wij* geen problemen mee, ja!

Parsons | 12-04-13 | 23:27

Ga eens Daoud..

TOKNICHT | 12-04-13 | 23:26

"... die eerder vandaag een politieman neerstak..."

"... De man vormt vermoedelijk een gevaar voor zichzelf en zijn omgeving..."

No shit?

ZKH EénOog | 12-04-13 | 23:25

Is dat niet die Albert Heijn-Marokkaan?

Den_Deze | 12-04-13 | 23:25

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken