Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO. Russische StaatsTV over Joris Demmink

Ha! We zeiden het toch. Als Rutte over mensenrechten begint te zeveren tegen Poetin, heeft Poetin ook nog wel wat te vertellen over mensenrechten in Nederland. Niet rechtstreeks natuurlijk, zo bemoeizuchtig is de Russische Rambo niet. Voor zulke zaken heeft hij, net als Rutte in eigen land, de genationaliseerde Staatstelevisie tot zijn beschikking. Je hoeft geen Ruskies te spreken om de namen 'Martijn', 'Uittenboogaard' en natuurlijk 'Demmink' te verstaan in bovenstaande schokkende reportage over hoe wij Nederlanders met onze kinderen omgaan. Maar voor de volledigheid, de lulz & zonder zonde de eerste steen werpen: alhier het transscript door de internetpropaganda vertaalmachine.
Geinig: Bij hoge uitzondering ineens een persbericht over de uitspraak over Martijn in het Engels. Russische versie beschikbaar op aanvraag?
Edit: Embed vervangen. Iemand (Pieter Omtzigt wellicht?) heeft Nederlandse ondertiteling onder de repo gezet.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

bodhisatta | 11-04-13 | 12:54

Ik hoor types als Balkenende & de Grave op de achtergrond overenthousiast hinniken:
Er wordt over ons gesproken. We tellen weer mee in de wereld.

Anijsblokje | 11-04-13 | 10:40

Fuck de Russen! Wij blijven achter onze pedo's staan! Ehm...

Specy | 11-04-13 | 10:21

-weggejorist-

Gepke de Leef | 11-04-13 | 09:52

Voor het eerst heeft Nl sinds 2012 ook een commissie voor de rechten van de mens,eerder zou niet nodig zijn geweest met de NL V.O.C. stiel. Toezicht houder Alex Brenninkmeijer jaja van de C&A familie die in 1942 toekeek hoe hun Hilversumse dorpsgenoten jaja Mede Nederlands ingezetenen op de treinen naar Sobibor en Auschwitz werden gezet.C&A 2012 500 vestigingen in Nederland, Rechtstreekse familie lijn naar het vaticaan.Waar die commissie zit jaa in het pand van de Opstelten clan het ministerie van veiligheid!

Gepke de Leef | 11-04-13 | 09:52

In Nederland is wijzen naar een ander volkssport nummer één. Ooohhh en aaahhhh roepen en vervolgens lekker op je zoldertje verder pronnen met de dochter van de buren. Goed dat de Russen dit probleem aan de kaak stellen!

Rest In Privacy | 11-04-13 | 09:25

deministerpresident Als iemand zich rechts noemt betekend niet dat ze het zijn, En iemand die pedo's knuffelt (voor eigen gewin) is en blijft een pedoknuffelaar. Ongeacht welke factie of afkomst ze ook mogen hebben.
-
En de mensen klagen over Poetin omdat hij mensen vastzet: Ons landje doet dat ook. Maar ja, als onze Corruptici dat doen valt het wel mee en is het niet zo erg..2 jaar voor een waxinelichtje, en zelfs nu alweer preventief vast...

ZiekVanDieJankers | 10-04-13 | 21:49

Ja, Nederland heeft het voor elkaar.
Iedereen in NL is homo of pedo, het internet staat er bol van hier in Oekraïne en vooral Rusland natuurlijk.
Gelukkig krijg ik begripvolle reacties, Het is iedereen nu volkomen duidelijk waarom ik vertrokken ben uit NL.
Zelfs de normaal zo stugge buurman kwam vanavond langs met een fles vodka om te toosten.

spooked | 10-04-13 | 21:41

De zaak Demmink is een internationaal schandaal. Op de Russische en Turkse televisie geweest, bij de EU aan de orde geweest, in Brussel, en in de USA. Amerika overweegt om het Internationaal Gerechtshof uit Nederland weg te halen, vanwege Demmink.

Maar de Nederlandsse MSM vertellen u niets hierover. Hou het volk dom! In elk geval tot de trolwisseling, herstel troonwisseling, aldus de verzamelde hoofdredacteuren.

Hulde aan GS dat hierover wel bericht!

Lewis Lewinsky | 10-04-13 | 21:39

Parel van het Zuiden | 10-04-13 | 20:58 |
Beste Parel van het Zuiden, laat ik even duidelijk zijn; ik ben op en top Nederlander, en ik heb het allerbeste met dit land voor, maar ik vind wel dat Nederland zijn huidige (en toekomstige) plaats op het wereldtoneel moet (gaan) kennen.
De tijd dat Nederland toonaangevend was in de wereld is voorbij, of wij dit nu met ons allen leuk vinden of niet. Allerlei discussies kunnen daarover gevoerd worden, maar iedereen begrijpt toch wel dat een klein landje zoals wij (in zowel oppervlakte, inwoners als grondstoffen) niet de boventoon in de wereld kan blijven spelen.
Daar hebben wij eenvoudigweg op vele gebieden de macht niet (meer) voor (hoe vervelend sommigen dit ook vinden). En ja, ik vind het wel belangrijk dat dit gewoon eens onderkend wordt, en dat er niet alsmaar vastgehouden wordt aan de verhoudingen zoals die er vroeger waren. Die glorietijd komt voor Nederland nu eenmaal nooit meer terug.

Ronald1900 | 10-04-13 | 21:17

@Ronald1900 | 10-04-13 | 20:42
.
>Nou, echt niet, interesseert mij echt helemaal niets, ik heb wel wat beters te doen.
En dus weet u niet dat m.n. diepzeehavens niet te vervangen zijn. Een door de natuur gegeven "asset" zonder weerga. Waarschijnlijk ook de belangrijkste reden voor de lange geschiedenis van Nederland op het wereldtoneel.
.
> Nou, ik hoop oprecht voor Nederland dat dat dan zo blijft, want anders hebben we helemaal niets meer om "trots" op te zijn.
Niets met hoop te maken. Simpelweg een gegeven zo lang er geen kosteneffectief alternatief is voor zeeschepen.
.
> Hoopt u dit, (wellicht uit eigenbelang), of meent u dit serieus ?
De stand der dingen in deze wereld is nu zo. Er zijn een paar landen die e.e.a geprobeerd hebben met matige resultaten. Zo zitten de Jappen nu met een zinkend kunstmatig eiland. Zo zijn vele kuststeden en gebieden helemaal niet beschermd. Zo zijn er ook succesvolle projecten in het buitenland waar Nederland dan ook bij betrokken is.
.
Ik vind het prima om dit land af te kraken. Daar zijn immers genoeg echte redenen voor. Maar wel even de juiste redenen aanstippen dan...

Parel van het Zuiden | 10-04-13 | 20:58

Parel van het Zuiden | 10-04-13 |
"Gaat u eens op zoek naar rivierendelta's en diepzeehavens? U zult snel merken dat de natuur niet bijzonder scheutig is geweest met het "aanleggen" van zulke cruciale knooppunten."
>Nou, echt niet, interesseert mij echt helemaal niets, ik heb wel wat beters te doen.
"Het stukje vastgoed dat Nederland heet is altijd nodig voor de doorvoer van (bulk)goederen op grote schaal."
> Nou, ik hoop oprecht voor Nederland dat dat dan zo blijft, want anders hebben we helemaal niets meer om "trots" op te zijn.
"Overigens zijn andere landen niet zo heel succesvol in het kopiëren van onze mechanismen op dat terrein"
> Hoopt u dit, (wellicht uit eigenbelang), of meent u dit serieus ?

Ronald1900 | 10-04-13 | 20:42

@fredflange | 10-04-13 | 18:56
Mwoehahahaha...

kapotte_stofzuiger | 10-04-13 | 20:36

Even OT.
Zit te reaguren met NOS journaal op de achtergrond. Het gaat over een Rotterdams verzamelpunt waar joodse kinderen werden weggevoerd in de 2e WO. Een overlevende was toendertijd 2 jaar en weggevoerd, nu geinterviewd. 2 jaar, dringt dat door? Daarna een shot van een meester in Rotterdam(leraar een te groot woord.) die zegt dat bij de lesgeving hierover eerst wel wanklanken waren. De klas was gemiddeld 7 jaar! Hetzelfde mismanegment als in financien. Daarna een onderwerp, iets met sex, niet gevolgd. Klas van 9 jaar. En gewoon al totaal haarloos met een hoofddoek om. 9 jaar.. Welkom culturele rijkdom. Wat een ellende, en maar wegkijken.

Smarties | 10-04-13 | 20:29

Eurotokkie | 10-04-13 | 19:25 | + 0

Zeker ervaring mee?(geloof niet alles wat google je zegt> Ik woon er en hier zijn zelfs nog meer wetten, die je als persoon moet beschermen,alleen de uitvoering ......

flyinghollander | 10-04-13 | 20:26

Ik hoorde de tolk het zeggen op BNR-nieuwsradio, en ook over dat hij het niet kon geloven dat dat we politieke partijen toestaan die discrimineren op sexe (SGp etc.) ik had een flinke grijns op mijn gezicht, en het enige wat ik mij kon bedenken was:

weknowmemes.com/2012/03/kelso-burn-mem...

FromClithuania | 10-04-13 | 20:21

Geweldig die Poetin,
Rutte steekt zijn vinger uit
en hij hakt hem af.
Precies op de goede plek
Demmink (=beerputen oa oranje)
Rutte staat internationaal
voor lul
en kan zijn baantje in Brussel
wel schudden.

rechtsdwalendeautist | 10-04-13 | 20:16

@Chiant | 10-04-13 | 19:45 |

Ik onderschrijf die theorie volkomen. Die cycli zijn duidelijk waarneembaar in de laatste 2000 jaar van de menselijke beschaving. Daarvoor waren ze er waarschijnlijk ook, maar moeilijker zichtbaar vanuit het nu...

Parel van het Zuiden | 10-04-13 | 20:13

@Ronald1900 | 10-04-13 | 19:32 |

Gaat u eens op zoek naar rivierendelta's en diepzeehavens? U zult snel merken dat de natuur niet bijzonder scheutig is geweest met het "aanleggen" van zulke cruciale knooppunten. Onvervangbaar en vrijwel niet met de mensenhand realiseerbaar. Het stukje vastgoed dat Nederland heet is altijd nodig voor de doorvoer van (bulk)goederen op grote schaal.
.
Watermanagement is verder een leuke extra USP. Overigens zijn andere landen niet zo heel succesvol in het kopiëren van onze mechanismen op dat terrein. Kunnen we nog wel even op teren hoor.

Parel van het Zuiden | 10-04-13 | 20:10

Parel van het Zuiden | 10-04-13 | 19:24
Hear hear!

Smarties | 10-04-13 | 20:03

Chiant | 10-04-13 | 19:20
Ho ho ho. Het probleem is niet Nederland. Het probleem is dat mensen zich aanmelden voor politiek en alleen de leuke dingen van de politiek willen doen. Hoe heet die GL trut, die zei dat het Marokkanenprobleem niet bestond? Maar zich wel druk maakt om terrasverwarmers. De Nederlandse politiek is een sociale werkplaats geworden voor idealisten die vooral niet tegen mores kennen. Want dat is eng en niet beschaafd. De bevolking daarintegen, daar zitten zat mensen met een over mijn lijk mentaliteit. Die zijn meestal minder mediageniek, net zoals poetin(daarmee zeg ik niet dat de persoon Poetin goed is.). Maar krijgen achter de schermen wel voor elkaar wat goed voor het land is.
Les 1. Leiders moeten niet aardig zijn.
Maar daar stemmen we niet op. We stemmen op softies als Balkenende, Bos, Rutte. (Die gelijk voorovergebogen gaan staan, zelfs bij Merkel en die kan er weinig in schuiven.)
OH wat je aanhaalt. Wij hebben jaren boven de internationale norm betaald. 0,7 procent. Nu ga je verlagen. Ja, die te grote broek wordt je nu keihard in je bek gegooit, verwijten van landen die nog nooit die afspraak hebben gehaald. MISMANAGEMENT. Nederland anno 2013. Je hebt nu gewoon een 'pitbull' nodig die orde op zaken stelt. Betaler bepaald, altijd! 17e economie? We zitten niet eens meer bij de G20. How comes?

Smarties | 10-04-13 | 20:02

Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren... een eng vies mannetje uit de top van de PvdA bij "Groot uur Uur " van Koos Postema ..... "dingetjes doen met jongetjes was helemaal niet gek, heel gewoon." Heeft ons aller Koosje daar al eens op gereageerd?

murciano | 10-04-13 | 19:59

Chiant | 10-04-13 | 19:47 |
O jee, er bloeit blijkbaar iets moois tussen Chiant en Bakito...
Laten we dit niet stuk maken.

Ronald1900 | 10-04-13 | 19:59

-weggejorist-

Dit is de waarheid | 10-04-13 | 19:55

@Bakito | 10-04-13 | 19:42
ROFLOL! U bent lief.

Chiant | 10-04-13 | 19:47

@Parel van het Zuiden | 10-04-13 | 19:33
"Het is echt hoog tijd voor een revolte."
Ik vrees dat die aanstonds volgt... en.wikipedia.org/wiki/Anacyclosis

Chiant | 10-04-13 | 19:45

@Chiant | 10-04-13 | 19:39
Mij erbij slepen is anders ook een goedkoop trucje, zoals we gewend zijn van je, wanneer je de discussie verliest. Flapdol

Bakito | 10-04-13 | 19:42

bakoenin | 10-04-13 | 19:03
Ik ken de oude nostalgie. Maar het ontgaat me waar stukjes van botte hond en Koerbagh staan. Tip? Eerlijk is eerlijk, er zijn best nieuwe talenten bijgekomen. Maar er zijn een hoop talenten weggegaan, Ach.. we worden oud.;-)

Smarties | 10-04-13 | 19:40

@Ronald1900 | 10-04-13 | 19:32
U steekt @Bakito hier naar de kroon bij het drogredeneren.
@Parel van het Zuiden heeft nooit beweerd dat Nederland het dus enkel moet gaan hebben van watermanagement. Maar dat weet u zelf ook wel.
Ik daag u uit om met iets meer diepgang in te gaan op de tegels van anderen. Steekwoorden hierbij zijn analyse, argumenten en onderbouwing.

Chiant | 10-04-13 | 19:39

@Eurotokkie | 10-04-13 | 19:29
Als je mensen lang genoeg (finacieel) onderdrukt en een hel van een bureaucratie op ze loslaat. Met regelmaat van de blok een nieuwe belasting erbij en de oude belastingen steeds verder ophoog gooien. De geloofwaardigheid en het vertrouwen van onze politiek ben ik kwijt, met de gevolgen dat ik er de laatste jaren geen leuker mens op ben geworden. Het water staat me aan me lippen.

toetanchamon | 10-04-13 | 19:39

Niet vergeten, Poetin is een geoefend judoka. 3e dan als ik mij niet vergis. En het basis principe van judo - en ik heb die sport een aantal jaren beoefend - is , meegaan met je tegenstander en wanneer hij op het verkeerde been staat, toeslaan. Ik heb zo het idee dat Vladimir die techniek ook prima in de politiek weet toe te passen.

Polletje Piekhaar | 10-04-13 | 19:35

ZiekVanDieJankers | 10-04-13 | 18:24
Het zijn rechtse topstukken die een links rechterlijke macht opgezet hebben. Das nog veel erger. Het slechtst van beide kanten

deministerpresident | 10-04-13 | 19:34

Wow. dit is echt bizar..

frontliner2 | 10-04-13 | 19:33

@Chiant | 10-04-13 | 19:20 |

Netjes uiteengezet waardoor er bij mij weer eens wat minder nette gedachten over onze politieke hydra werden opgeroepen. Het is echt hoog tijd voor een revolte.
.
"and let's pray we're in time..."

Parel van het Zuiden | 10-04-13 | 19:33

Parel van het Zuiden | 10-04-13 | 19:24 |
O, Nederland moet het dus in de toekomst enkel gaan hebben van ons "Watermanagement" ? Hahahaha.
Maar denkt u ook niet dat een hele reeks andere landen, inmiddels allang doorhebben op welke manier, met welke middelen, met welke techniek en met welke machines wij dat doen ?
Alles wat wij in Nederland tot onze beschikking hebben, kan in andere werelddelen ook gemaakt worden.
En wat zou hen dan letten om dat gewoon te kopiëren ?

Ronald1900 | 10-04-13 | 19:32

Ronald1900 | 10-04-13 | 18:52
Laat het nou net de EC zijn die schuldig dat Nederland naar de kloten wordt geholpen. De Euro kost ons jaarlijks 60 miljard. Plus die rotzooi die we nog mogen bijbetalen voor frauderende landen. De EC kan een nekschot krijgen. Dat is pas VOC!

Smarties | 10-04-13 | 19:32

toetanchamon | 10-04-13 | 19:24 | + 0

En we vinden het helemaal niet erg dat we beroofd worden anders zouden mensen er iets van zeggen.

Eurotokkie | 10-04-13 | 19:29

flyinghollander | 10-04-13 | 19:11 | + 0

Er zitten wat foutjes in de wet maar voor de rest kun je
het wetteloze Rusland niet met Nederland vergelijken.

Eurotokkie | 10-04-13 | 19:25

@Ronald1900 | 10-04-13 | 18:42
De VOC was in particuliere handen en is nooit een staatsbedrijf of onderdeel geweest. De staat heeft financieel geprofiteerd. Nan de staat vandaag de dag maar genoegen met wat zij daar van kreeg.
Vandaag de dag worden de burgers in het eigen land beroofd.

toetanchamon | 10-04-13 | 19:24

@Ronald1900 | 10-04-13 | 19:06 |

Wat zouden andere landen niet kunnen wat Nederland wel kan? Interessante vraag die een antwoord verdient. Wat denkt u van:
.
Andere landen kunnen niet net als Nederland de strategisch gelegen multi-rivierendelta met uitstekend bereikbare diepzeehavens uithangen?
.
Eigenlijk is de Europese Unie NIETS zonder Nederland. De dag dat het Nederlandse volk zich dat realiseert is de dag dat we met de juiste insteek aan tafel gaan.

Parel van het Zuiden | 10-04-13 | 19:24

denoorman | 10-04-13 | 19:18 | + 0

Dit kan nog druk worden in Siberie met al die mensen die tegen de Koning zijn.

Eurotokkie | 10-04-13 | 19:22

Ben toch benieuwd waar hij nu zit te pensioenen. Thailand durft ie niet in, dus het zal wel Turkije zijn. Hij is daar zo bekend. En geliefd. Vooral bij Saban Baran. Die is 'm nog een rondje schuldig.

dedeurs | 10-04-13 | 19:21

@Ronald1900 | 10-04-13 | 19:06
Nederland heeft nog steeds een zeer florerende economische positie. Zeventiende economie in de wereld, vijfde grootste investeerder, derde grootste investeerder in de VS, etc.
Nederlanders maken zichzelf wijs dat we het nu enorm slecht hebben en in rap tempo achteruit gaan.
Ten dele is dat maar waar. Nederlanders zijn niet bereid om te investeren in de internationale machtsmiddelen die de economische positie verdedigen en versterken. Omdat Nederlanders over het algemeen te kortzichtig zijn om de verbanden tussen deze machtsmiddelen en de economische positie te onderkennen.
Wij bezuinigen massaal op onze internationale betrekkingen (het postennetwerk), defensie (burden sharing met coalities) en ontwikkelingssamenwerking (invloed kopen). Nederlanders zien deze, overigens zeer bescheiden, investeringen hoofdzakelijk als verloren kostenposten. Hierdoor wordt Nederland in sterk afnemende mate nog serieus genomen binnen de EU, G20, NAVO, OESO, VN, etc. Dat is direct van invloed op de mate waarin Nederland invloed kan uitoefenen op het mondiale beleid en de eigen belangen kan vertegenwoordigen.
Nee, Nederlanders geven liever 80 miljard per jaar uit aan exploderende zorgkosten, 12 miljard aan rente op de staatsschuld en 60 miljard aan sociale zekerheid. Daar heb je tenminste direct, nu, thans en meteen wat aan.
Liever dan bij elkaar opgeteld een schamele 12 miljard aan internationale betrekkingen, defensie en OS, welke indirect (en ik geef toe: niet meetbaar via causale verbanden) de inkomenspositie en machtspositie van Nederland bevorderen.
Nederland kent geen staatslieden met visie meer kent, maar louter nog opportunistische, mediageile politici die de oren laten hangen naar wat de media gisteren en vandaag belangrijk vonden. Daarop is ook het beleid gebaseerd. Daarom is Nederland inmiddels helaas vervallen van een democratie in een ochlocratie.
Maar vooralsnog is Nederland nog steeds een groot middelgroot land. In afbraak, dat wel.

Chiant | 10-04-13 | 19:20

Dat hypocriete gedoe met andere landen de les lezen terwijl in nederland zoveel fout zit. In Rusland zouden de landverraders die geen trouw aan de koning willen zweren per direkt naar Siberie worden gestuurd, moeten we hier ook doen. Marianne Thieme naar Siberie ha ha ha

denoorman | 10-04-13 | 19:18

fantastische bitchslap vanuit Rusland voor het opgestoken vingertje van NL.

Groeten uit rusland

flyinghollander | 10-04-13 | 19:11

Chiant | 10-04-13 | 18:57 |
Repliek op uw stelling van 18:46;
Nederland heeft tot voor kort altijd een florerende economie gekend, welke deels was opgebouwd op technische en organisatorische voorsprong.
Maar waar Nederland nooit rekening mee heeft gehouden, is dat allerlei kennis, techniek, wetenschap en handel geen exclusieve rechten zijn waar enkel Nederland aanspraak op kan maken. Diverse opkomende economieën zijn Nederland momenteel al voorbij gegaan. Wat zouden andere landen niet kunnen wat Nederland wel kan ? En dan vaak ook nog vele malen goedkoper.

Ronald1900 | 10-04-13 | 19:06

La Vie En Rose | 10-04-13 | 18:47 | + 5 -

Maar dat gaat voor de PVV niet op natuurlijk.

Supermatthijs | 10-04-13 | 19:06

@bakoenin | 10-04-13 | 19:03
Bij het stukje plempen ook niet ;-)

Dömper | 10-04-13 | 19:06

Die Russen moeten hun bek houden, ook daar heb je van die pedo's enkel zo een clubje voor perverts mag daar niet, alsof het er ondergronds niet is. Rusland is één grote kolerezooi en is niet te vergelijken met NL, in geen duizend jaar niet.

Tinus Trekveer | 10-04-13 | 19:06

Ik ben tegen de monarchie en gooi een waxinelichthoudertje in de richting van een bijeen geroofd gouden voertuig: Ik zit al drie jaar vast.

Ik misbruik als hoogste baas van justitie stelselmatig minderjarige jongens, de slachtoffers die willen getuigen intimideer ik en processen-verbaal tegen mij veeg ik van tafel: Ik krijg een door de staat gefinancierd afscheidsfeestje.

I predict a riot...

War On Errorism | 10-04-13 | 19:05

zovoklets | 10-04-13 | 18:34
Nee.. dat zal ook wel niet, maar toch schrijf ik het tegenwoordig onduidelijker dan vroeger:)

madakantognie?! | 10-04-13 | 19:05

Erg leuk bij die oude stukjes is dat ik die oude bekenden weer zie, zoals Koerbagh en Botte Hond.
Doet een traantje wegpinken en denkt aan de mooie polemieken van toen.
Ach zelfs nostalgie is niet meer wat het geweest is.

bakoenin | 10-04-13 | 19:03

@Armin Langbaard | 10-04-13 | 19:00
Doe eens ophouden met Nederland een klein landje te noemen!
Verder heeft u een punt, behalve dan dat u het aantal Georgiërs dat afgemaakt is zou wellicht nog zou kunnen verifiëren.

Chiant | 10-04-13 | 19:03

Polonium in andersmans vreten gooien is ook niet netjes en 100.000 Georgiers afmaken is dat ook niet.

What's your point Putin? Kan je er niet tegen dat een klein landje tegen je been aanschopt?

Armin Langbaard | 10-04-13 | 19:00

@Ronald1900, de Europese Commissie maakt zich al jaren lang zorgen over Nederland. En je vergeet in die berekening van je de miljarden aan spaargeld in Nederland.

fredflange | 10-04-13 | 18:59

@Ronald1900 | 10-04-13 | 18:52
De Europese Commissie is uit op de ruim 800 miljard pensioenreserves die Nederland (heel verstandig en toekomstbestendig) heeft opgebouwd.
Door veel te wijzen op de vermeende Nederlandse tekortkomingen creëert de EC wisselgeld bij onderhandelingen waar Nederland keiharde argumenten heeft ten nadele van de lidstaten die er een potje van hebben gemaakt.
Maar u geeft geen antwoord op mijn vraag, dan wel geen repliek op mijn stelling.

Chiant | 10-04-13 | 18:57

De 2e kamer verplicht Rutte mensenrechten aan te kaarten richting Poetin... alsof in Nederland alles op rolletjes loopt. En kijk: er worden even wat pijnpunten neergezet waar de politiek in FAALT.

BeunDeHaas | 10-04-13 | 18:57

@Ronald1900 | 10-04-13 | 18:52
Dat de Nederlandse overheid bezig is het land de vernieling in te helpen, betekent niet dat de burger daar achter staat. Daarnaast vraag ik me af welke Nederlanders zichzelf nog als rijk beschouwen.

Dömper | 10-04-13 | 18:57

"Precies, nergens worden mensenrechten zo geschonden als in Nederland"
kapotte_stofzuiger | 10-04-13 | 18:13

En die flauwekul heeft inmiddels 14 pluskudos.

fredflange | 10-04-13 | 18:56

Dömper | 10-04-13 | 18:45 | + Chiant | 10-04-13 | 18:46 |
Ik ben bang dat heel Nederland er binnenkort nog wel achter komt hoe "belangwekkend" we nog zijn; ik las zojuist dat zelfs de Europese Commissie zich al zorgen aan het maken is over de staat en economie van Nederland. Nou, dan moet het toch niet best zijn, want korte tijd geleden waren we nog een van de voorbeelden voor heel Europa...
Maar hoe kan het ook anders; deel de totale particuliere en overheidsschuld van Nederland een op het aantal inwoners, dan blijkt dus dat we ons amper nog een "rijk" land kunnen noemen.

Ronald1900 | 10-04-13 | 18:52

Zo russisch is het woord kakstraal niet, al weet ik voor Marthijn nog wel een paar andere namen.

Koffieleut | 10-04-13 | 18:48

Mooi. Right in your face, Rutte en al die protestanten.

Nooit anderen de les lezen als er in je eigen land nogal wat mis is!

La Vie En Rose | 10-04-13 | 18:47

@ rara | 10-04-13 | 18:10 | + 0 -
Of ze plussen hem de hemel in om de titel minkudokoning af te nemen, of 19 mensen zijn het roerend eens met onze relaap.

BeunDeHaas | 10-04-13 | 18:47

@Ronald1900 | 10-04-13 | 18:42
Nederland is geen piepklein mini-kikkerlandje.
Nederland is een groot middelgroot land, te vergelijken met landen als Australië, Canada, Israël en Japan.
Of kijkt u alleen naar het aantal vierkante meters landoppervlak en verder niks?

Chiant | 10-04-13 | 18:46

@Ronald1900 | 10-04-13 | 18:42
De ergste zijn degenen die denken te weten hoe Nederland denkt.

Dömper | 10-04-13 | 18:45

De oligarchen p0wnen de ochlocraten!

Chiant | 10-04-13 | 18:44

Ach, Nederland DENKT nog steeds het gids c.q. VOC-land van het verleden te zijn, die de rest van de wereld wel eens zal vertellen hoe het moet.
We lijken wat dat betreft het UK wel, met hun Empire-syndroom.
Maar ondertussen staan we compleet voor gek met ons piepkleine-mini-kikkerlandje, dat overal een mening over heeft.
Geen wonder dat onze economie niet uit het slop komt; op deze manier zou ik als groot en machtig land zo'n dwergje als Nederland ook uitlachten.
En wij hier in Nederland allemaal nog maar denken dat we nog enige indruk maken...

Ronald1900 | 10-04-13 | 18:42

Pius maakt eindelijk een comment waar ik me bij aansluit.

KollenbergSittard | 10-04-13 | 18:39

Ven1V1d1V1c1 | 10-04-13 | 18:32 |
Dat is nog geen begin van een 'lijstje'.

Einde van de Domheid | 10-04-13 | 18:36

Bokito ergo sum | 10-04-13 | 18:32 |
Duh, ze is gewoon oud.

zovoklets | 10-04-13 | 18:35

Vertaalmachine ?? Gewoon Russia Today kijken. Engelstalig, in HD en gratis op de satelliet. Die zender legt elke dag haarfijn uit wat er allemaal mis is met de rest van de wereld. Over hun eigen rommel hoor je ze nooit.

Der Schnitzeljäger | 10-04-13 | 18:34

Wat betreft dat artikel, tussen martijn en demmink staat dat wij 15-20% kindermisbruik hebben.
Volgens mijn laatste bron is dat 6 tot 10%.
Incest komt bij 2 op de 30 kinderen voort. 2 per klas.
Er zijn niet teveel cijfers over, maar, zou dit percentage afwijken van andere landen?

Einde van de Domheid | 10-04-13 | 18:34

madakantognie?! | 10-04-13 | 18:32 |

lol

Gelukkig legt jouw achternaam bij iedere Nederlander direct de associatie met pedofilie.

zovoklets | 10-04-13 | 18:34

Ik ben liever openlijk een tegenstander van de Nederlandse overheid dan van de Russische.

maruyama | 10-04-13 | 18:32

zovoklets | 10-04-13 | 18:30
Als je niet eens kan lezen, dan lijkt het me vrij duidelijk..

madakantognie?! | 10-04-13 | 18:32

Volgens mij is Demmink de reden dat Beatricks wegduikt, het net sluit zich

Bokito ergo sum | 10-04-13 | 18:32

Ik kan me de kroning van Beatrix in 1980 nog herinneren met alle krakersrellen eromheen. Geen woning geen kroning.

Situatie is nu veel ernstiger maar als ik nu zo zie wat er allemaal aan -beveiliginsmaatregelen- arrestaties zijn geweest rondom ons koningshuis, (waxinehoudergooier, protestbordhoudster, etc.) om het volk bij deze traditie van een overbodige staatssymbool -vooral- alleen nog weer even dat happy wij-gevoel te geven, dan neemt onze eigen vrijheid (en mensenrechten)vooral af.

Ven1V1d1V1c1 | 10-04-13 | 18:32

madakantognie?! | 10-04-13 | 18:26 |

Jij bent bang om je naam te schrijven, Martijn.

Wie is er nou simpel.

zovoklets | 10-04-13 | 18:30

Ik staar nu al 10 minuten naar de Taartcam in de hoop een glimp op te vangen van Johnny Quid.

Armin Langbaard | 10-04-13 | 18:29

De Grondwet geldt niet voor ouders onder Jeugdzorg!

Vrijheid van meningsuiting, wel-gemotiveerd nog wel, mag dan niet!

Dit in flagrante tegenstelling tot wat BJZ doet: slecht of niet onderbouwen met afwezigheid van deugdelijke motivering. Dan mag BJZ manipuleren met speculaties en insinuaties, waar de rechter geloof in stelt.

Ouders die een gemotiveerde, onderbouwde mening uiten (in klachten of publiciteit) worden gestraft, met de smoes dat de ouders tegenwerkten. De rechter trapt erin of doet geen onderzoek om deze intentie van BJZ tegen te gaan.
Men doet er goed aan om eerst buiten BJZ te geraken. Daarna pas publiceren en gemotiveerd klagen.
Dat is onze fijn-Nederlandse jeugdzorg, het kindje van onze regering.

LostSandWich | 10-04-13 | 18:29

Jammer dat we het niet over VN ingrijpen in Syrie hebben gehad. (Dat Rusland a twee jaar weg geveto'ed heeft!)

Einde van de Domheid | 10-04-13 | 18:29

Slachtoffers Jeugdzorg die publiciteit zoeken, worden bestraft

jeugdzorg-darkhorse.blogspot.nl/2013/0... maar pedoclub, mag gewoon, Jeugdzorg NL is gewoon toeleverancier van deze pedovereniging. BJZ beerput zonder bodem.

LostSandWich | 10-04-13 | 18:28

zovoklets | 10-04-13 | 18:22
That all you got? Simpele ziel.

madakantognie?! | 10-04-13 | 18:26

-weggejorist-

chatboy16 | 10-04-13 | 18:25

Poetin 1-Linkse pedoknuffelaars 0

ZiekVanDieJankers | 10-04-13 | 18:24

Het geen de waarde maar weer aan van dit soort politieke bezoekjes, met blubber en modder gooien. Een miljoentje of wat verbrast en niks bereikt.

toetanchamon | 10-04-13 | 18:23

Ik kan me er niet druk om maken. Het is het vaste ritueel van dat wij hun beschuldigen en zij ons weer en de week er op hoor je er niks meer van.
En dat is maar goed ook, we kunnen de handel goed gebruiken voor onze economie.

sinar2 | 10-04-13 | 18:23

Niets heerlijkers dan eens flink de maat genomen worden. You go, Poetin!

medusa324 | 10-04-13 | 18:23

Sexy, die ondertanden zo volop in beeld *brr

panadol | 10-04-13 | 18:22

Ook opvallend dat degene die altijd zo hard roepen dat er zoveel "goodwil" in het buitenland door de keunegin wordt gecreëerd,gevonden wordt dat die Demmink geen enkele invloed heeft op het beeld van NL in dat zelfde buitenland.

zwellevertje | 10-04-13 | 18:22

madakantognie?! | 10-04-13 | 18:20

Pedo!

zovoklets | 10-04-13 | 18:22

Vladimir Putin, as bent as the Soviet sickle and as hard as the hammer that crosses it.

Armin Langbaard | 10-04-13 | 18:22

Man, wat ben ik kwaad over deze schijnheiligheid. Geen zin in een ban. Effen afkoelen.

Tot straks (ca. 22:46)

Bakito | 10-04-13 | 18:21

Je mag niet eens zonder vergunning een haas vangen.

Zonder het recht om je vreten te vangen houden alle juridische mensenrechten verzinsels direct op.

zovoklets | 10-04-13 | 18:21

Kunnen we die achternaam van Martijn achterwege laten... ik schaam me al genoeg als ik de mijne (die dus hetzelfde is) ergens op moet schrijven.

madakantognie?! | 10-04-13 | 18:20

@kapotte_stofzuiger | 10-04-13 | 18:13
Ach, kom op, als je hier iemand tegen de kup schupt mag je levenslang in een belgisch huis wonen.

Bellen in de wagen: 160 euro!

Ik noem dat met twee wafelss meten. En niet alleen ik:

www.ad.nl/ad/nl/1443/FC-Twente/article...

Bakito | 10-04-13 | 18:18

*Tafel vrijmaakt voor buurman*

Jackanders | 10-04-13 | 18:17

@Bakito | 10-04-13 | 18:14
Maar je hebt wel nieuwe trucjes geleerd?

rara | 10-04-13 | 18:16

Héél politiek correct, fatsoenlijk en beschaafd om elke keer bij het bezoek van een buitenlands staatshoofd over mensenrechten (en handelsbeperkingen) te beginnen terwijl ze daar bij onze grootste omliggende machten (Frankrijk, Duitsland, UK, België etc. totaal geen moeite mee hebben en meteen de kassa laten rinkelen.

Ven1V1d1V1c1 | 10-04-13 | 18:16

Jammer dat Mischa Kat in de bak zit. Russen zijn gek op complotdenkers.

brutus68 | 10-04-13 | 18:15

Ach wij hebben geenstijl, al 10 jaar. Zie ik in Rusland niet gebeuren. Take that Poetin!

flame_me | 10-04-13 | 18:15

Goed Volk wappert enkel met het beschuldigde vingertje naar anderen.

H.Stiglitz | 10-04-13 | 18:14

@rara | 10-04-13 | 18:10
Ja hallo, doe lekker zelf - ik ben geen cirkelaapje.

Bakito | 10-04-13 | 18:14

@Bakito | 10-04-13 | 18:07
Precies, nergens worden mensenrechten zo geschonden als in Nederland, bijvoorbeeld:
a) veroordeeld worden zonder tussenkomst rechter
b) na vrijspraak voor hetzelfde feit opnieuw veroordeeld worden
c) journalisten worden bedreigd door overheid

kapotte_stofzuiger | 10-04-13 | 18:13

.. als Poetin een ECHTE communist was, zoals pedofiel Mao dat was, of een pedofiele moslim zoals de boze profeet, dan zou geen enkel vervelend links beterwetertje het in zijn denkraampje halen om zijn vingertje van "foei" te heffen tegen meneer.

Vanwege de gebruikelijke dubbel conflicterende moraaldinges.

Jan Passant mk2 | 10-04-13 | 18:12

@Bakito | 10-04-13 | 18:07
Dat zal de Nederlandse muziekscene je niet in dank afnemen.

blinde kip | 10-04-13 | 18:11

@Bakito | 10-04-13 | 18:07
Kom op, je kan echt beter dan dit.

rara | 10-04-13 | 18:10

Weer een klap in het gezicht van de cultuur-superieuren. Daar drink ik een wodkaatje op.

Vashe zdorovie!

pius | 10-04-13 | 18:09

Kunnen we de ledenlijst van de stichting Martijn niet gewoon kado doen aan Poetin en z'n KGB-vriendjes?

rara | 10-04-13 | 18:08

Nederlanders zijn in feite de grootste barbaren ter wereld. Gelukkig hebben we nauwelijks nog invloed. #feit

Bakito | 10-04-13 | 18:07

Het vingertje van Nederland, steek die maar in je reet Mark

Sweebertje | 10-04-13 | 18:07

Waar is The Russian om Bureau Jeugdzorg de schuld te geven? Oh wacht...

blinde kip | 10-04-13 | 18:06

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl