Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ahmed (8) vecht ook mee in Syrië

De World Press Photo van de New Yorkse modefotograaf (!) Sebastiano Tomada Piccolomini dook al eerder op. Nu is er ook bewegend beeld van het achtjarige knulletje Ahmed met zijn AK-47 dat meevecht met de Allah Schnackbar Brigades van de Free Syrian Army. Maar hij rookt niet. Oh nee. Wel. Ondertussen is bij onze zuiderburen de eerste frietkotjihadi gesneuveld. Bekeerde moslim Sean Pidgeon (23) kwam vorige week om bij een vuurgevecht. Geen idee of-ie een baard had. Ook dood en nog geen baard. The Child Soldier from Deir Ezzor. Check 'm kreperen dan. Vechten in Syrië. Wat is daar nou zo erg aan?

Reaguursels

Inloggen

Iedereen die niet snapt dat dit een incident is die mag wat mij betreft op een paasvuur gaan liggen. Achterlijke westerse schapen die luisteren naar Amerikaanse propaganda. Deze mensen denken vast ook dat de Joden op zomerkamp gingen en dat daar alles beter was.

cerafil2 | 02-04-13 | 11:34

Wat geloof al niet teweeg kan brengen.
Iedereen denkt het gelijk en het recht ( om iets wel of niet te doen) aan z'n kant te hebben.
Daar zit de grote vergissing en dat zal nooit veranderen.

Cloe | 02-04-13 | 10:41

Een geloof om uit te bannen. Alle Islam moet weg uit Holland en Europa. Hou het daar dan genieten wij wel op afstand.

Veel Vaak | 01-04-13 | 12:59

Laten brainwaschen door jeugdzorg! Laten spelemnmet roze dildo's ipv AK47's

De Bolle | 01-04-13 | 10:46

Orator | 31-03-13 | 17:11 |,
Zijn ouders waren al dood. Hij verteld in dat filmpje hoe hij zijn dode moeder kuste. Eerst informatie verzamelen, dan reageren.
Als er iets is wat er duidelijk wordt is het wel hoe wanhopig de situatie is in Syrië en hoe dun het laagje vernis is dat wij beschaving noemen. Als je denkt dat wij boven deze mensen verheven zijn en dat wij beter zijn, dan ben je blind en vreselijk naïef.
Maak geen fout, oorlog kan elk moment uitbreken, sneller en dichterbij als je lief is.
Weltrusten Nederland.

ratelaar | 31-03-13 | 19:36

Waarom moet nu bij iedere boem de Halal Snackbar erbij gehaald worden?

mart915 | 31-03-13 | 18:28

Orator | 31-03-13 | 17:11 |
De Syriers die ik ken vinden martelaar worden net zo geweldig als u en ik. De oorlog in Syrie is ook geen Syrische oorlog meer, maar een oorlog uitgevochten door import-krapuul dat de kans ziet om weer een volk te verneuken.
Zo bekeken hebben we soms heel wat gemeen met het gewone Syrische volk...

Ultimate Master G | 31-03-13 | 17:39

Wat het allemaal nog triester maakt, is dat als hij sneuvelt. Hij nog veels te jong is voor de 72 maagden...

number668 | 31-03-13 | 17:11

Ultimate Master G | 31-03-13 | 08:42 |
WIJ zouden als ouders het erg vinden als onze kinderen het overkwam. Die ouders vinden het alleen maar geweldig dat hun kind martelaar wordt. Het is voor hun een eer. De Islam richt zich enkel tot Allah, niet op naasten. De aarde is slechts een tussenstap naar het paradijs.

Orator | 31-03-13 | 17:11

-weggejorist-

enk | 31-03-13 | 14:18

@necrosis | 30-03-13 | 21:50
Vatbaar?
Kijk naar het smoeltje aan het eind van het filmpje....
Verziekt tot op het bot !

lilluke halve hoan | 31-03-13 | 14:05

Islam ies kindsoldaat.

Hommel | 31-03-13 | 13:47

Sorry hoor, maar ik trap er niet in. Dit zogenaamde jongetje is gewoon een nierpatient net zoals wijlen Bart de Graaff.. Kijk eens naar zijn handen, die zijn niet van een 8 jarige. De spierkracht bij een achtjarige om een AK-47 te tillen laat staan te bedienen ontbreekt. Ik heb zelf een redelijk uit de kluiten gewassen zoon van 8 en echt niet dat hij wegkomt met het tillen van een wapen ... Dit "kind" hier op deze film, is echt wel ouder.. ik zou eerder zeggen wellicht al begin 20... Fijn he propaganda...

KlopKlop | 31-03-13 | 13:25

Als je kinderen laat vechten voor Allah, dan deugt je cultuur niet. Het failliet van de islamitische cultuur werd nog nooit zo duidelijk in beeld gebracht. Allah bestaat niet en zijn aanhangers knettergek.

lekker wijf | 31-03-13 | 12:57

Laat ze toch gaan,zij zijn oud en wijs genoeg.
Maar laten ze eerst een goede reisverzekering afsluiten,anders draaien wij weer voor de kosten op.

Bataaf | 31-03-13 | 12:51

Ahmed de Pahmed heeft wel lef om zo rond te banjeren.
Ieder moment kan hij tegen een leerplichtambtenaar aanlopen en dan zwaait er wat!

R.B.Scott | 31-03-13 | 12:39

Dag med.
Die gaat de negen niet halen met zijn tactisch inzicht.
Net als al die andere ongetrainde sukkels die ze hier ronselen.
Maar ja, ik heb nog niets nieuws gezien.
Lekker zo laten, en Assad via Poetin blijven steunen.

mothersfinest | 31-03-13 | 12:29

Toch maak ik me me meer en meer zorgen over het gemak waarmee steeds meer mensen blijkbaar dit nog verdedigen ook en begrip proberen te kweken hiervoor!zowel westerse als midden oosterse figuren!Kinderen mogen nooit soldaten zijn,laat staan daarvoor geronseld worden!volgens mij valt daar niks aan uit te diepen of te beargumenteren

Djenghiz_ken_net | 31-03-13 | 12:17

Ze kunnen Ahmed ook uit huis plaatsen en hier onderbrengen bij een homo of lesbo stel.

kweetitwel | 31-03-13 | 11:57

Mouth Of The South | 31-03-13 | 08:45 | + 2
Westers mietjes? Als ze dood gaan heb ik deze quote van youtube voor ze klaar:http://www.youtube.com/watch?v=lbB_HVcXpPk

Waarbenik? | 31-03-13 | 11:56

Hebben ze daar geen jeugdzorg??

kweetitwel | 31-03-13 | 11:54

-weggejorist-

jeff6010 | 31-03-13 | 11:48

-weggejorist-

AmsterdamsTrots | 31-03-13 | 11:31

Gisteren in het Staatsjournaal, het Understatement van het jaar, uit de mond van de immer grijnzende van onze centjes permanent op vakantie zijnde Lex Runderkamp, de inwoners in de nu bezette gebieden MOETEN ERG WENNEN, aan de ingestelde sharia wetgevin g.

Youri de Hakkelaar | 31-03-13 | 11:29

als het menneke schiet met z'n ak47 dan valt hij zo om, door de kracht van het geweer.

edbe | 31-03-13 | 11:21

Echt, wij hier in NL hebben geen idee wat daar gaande is, we roepen maar wat. Het is eigenlijk diep triest wat zich daar afspeelt...
jan de patatboer | 31-03-13 | 10:27 | + 0 -

Zeker triest dat moslim fundamentalisten een gematigd dictator als Assad willen kapot maken en om dat doel te bereiken de hele bevolking willen opofferen. Assad is ook in onze ogen geen lieverdje, maar in die contreien heb je je alleen maar dictators aan het roer. Het proces van dictatuur naar een vorm van democratie bereik je niet zomaar, heeft Nederland ook eeuwen over gedaan. Niet dat wij nu in een democratie leven, onze enige zeggenschap is een vakje rood kleuren. De politici doen namelijk precies het tegenovergestelde van wat ze telkens beloven, en daarbij hebben we nog een EU die al onze nieuwe wetten zo de prullenbak in gooit als die niet stroken met het EU dhimmi beleid. Als er al iets moet gebeuren dan is het dus wel Assad helpen om die terroristen het land uit te krijgen die zich bemoeien met landszaken.

Mozeskriebels | 31-03-13 | 10:39

Moed? er is moed voor nodig om die twin torens in te vliegen? lul niet, verstand op nul... en dat wil al snel wanneer je een religie aan kunt hangen. En niet te beroerd om te sneuvelen want het echte leven begint daarna pas. Niets niet moed. Verder, de wereld is beter af zonder ze. Herstel, de maatschappij is beter af zonder ze, de wereld is beter af zonder ons allen.

No Mames | 31-03-13 | 10:37

Echt, wij hier in NL hebben geen idee wat daar gaande is, we roepen maar wat. Het is eigenlijk diep triest wat zich daar afspeelt...

jan de patatboer | 31-03-13 | 10:27

Sjekkies en AK's, wie is er niet groot mee geworden?

Jodelahiti | 31-03-13 | 10:24

Quote: "frietkotjihadi"
Kudos +1 :-)))

Lenco | 31-03-13 | 10:07

@Diepe Vuist | 30-03-13 | 21:46
ja maar ik heb gehoord dat hij meer voor de melk en honing gaat die je er ook bij krijgt!

Kutmaatschappij | 31-03-13 | 09:49

-weggejorist-

jeff6010 | 31-03-13 | 09:22

Geinig, als een winkelier het recht in eigen hand neemt door zijn berovers herkenbaar op internet te zetten, is ons land te klein voor dit soort denkers. Maar als iemand het recht in eigen hand neemt door in Syrie of Colombia op zijn medemens te schieten, is dat best wel dapper en lovenswaardig enzo.
Verwrongen geesten, Breivik had op dat punt gelijk.

sjaakdeslinksesul | 31-03-13 | 09:13

Natuurlijk doen ze om zo politiek incorrect mogelijk over te komen voor het westen. Kindsoldaat, roken. Kan het nog fouter? Jawel, de volgende keer laten ze hem een geit van de klif afduwen om hem vervolgens zo'n kopvodwijf kapot te stenigen. Met een bomgordel om.
Zo gaat dat in zandbakkenland, westerse mietjes dat jullie er zijn.

Mouth Of The South | 31-03-13 | 08:45

Dat die ouders maar snel een pijnlijke dood mogen sterven samen met degene die dit ventje toestaan mee te vechten.
Fakking beesten!
miko | 30-03-13 | 21:52 |
--> Miko, dat is net deel van het probleem... de ouders zijn reeds een pijnlijke dood gestorven (zie filmpje) waardoor het kind slachtoffer kon worden van gewetenloze straatvechters. Ik zou zomaar die ouders niet de schuld durven geven, lijkt me als stervende ouder vreselijk om te weten dat je zoon na je laatste adem voor allerlei gruwelijks misbruikt zal worden. De meerderheid van de mensen van Syrie is immers ook tegen extremisme en geweld... (en zij zijn even hard tegen die import-Jihad-strijders...)

Ultimate Master G | 31-03-13 | 08:42

miko | 31-03-13 | 00:25 |
Het Romeinse Rijk viel uiteen niet doordat het 'onnatuurlijk' was. De Romeinse beschaving viel uiteen door verpaupering, door slecht leiderschap, door eigen normen en waarden onder te waarderen. Het Romeinse Rijk bestond niet meer uit de eigen mensen, maar begon steeds meer te immigranten toe te laten. Andere volkeren. Ze lieten toe dat er koninkrijkjes binnen het Rijk ontstonden, zolang die maar trouw zweerde aan het Romeinse Rijk. De beschaving verdween langzamerhand, want de ongeletterden begonnen steeds een groter deel uit te maken van het Romeinse Rijk. Het Rijk kromp totdat een kleine provincie rondom Rome. Tot op een dag de laatste Romeinse keizer verslagen werd. Alle kennis ging verloren voor het gewone volk. Er was geen stromend water meer, geen riolering, geen verwarmt water, geen scholen, geen beton.

Orator | 31-03-13 | 08:41

copywriter | 31-03-13 | 06:10 |
Laat ze stikken. Wij kennen hier naastenliefde en beschaving. Iets wat zij in nog geen 1000 jaar zullen kennen.

Orator | 31-03-13 | 08:28

Ach joh, een kindsoldaat... er zijn ook kinderen die hoofden van levende mensen eraf hakken en snijden. De onschuld hebben die kinderen allang verloren. Het begint al met de moedermelk (Turken willen hallah moedermelk m.a.w. moedermelk afkomstig van andere Islamieten). Wat zij doen in hun land met hun moslimbroeders moeten ze zelf weten, kan er niet wakker om liggen.

Orator | 31-03-13 | 08:27

Robbie van Zon | 31-03-13 | 07:47
Als u ze zachtgekookt wil wacht u tot het water kookt (grote bubbels) en telt er dan nog exact 2 minuten bij. Vervolgens haalt u de eieren eruit en legt ze meteen in een ijsbad. Voor hardgekookte eieren doet u hetzelfde, maar 4 tot 5 minuten in plaats van 2.

Nonkel Frituur | 31-03-13 | 07:52

Frietkotjihadi ? Is er een meldpunt waar ik schadevergoeding kan krijgen voor dergelijke insinuaties ?
Overigens een Zalig Pasen gewenst aan alle reaguurders.

Nonkel Frituur | 31-03-13 | 07:47

Ik heb een belangrijke vraag, moeten de eieren in water dat je koud opzet nou 5 of 10 minuten?

Robbie van Zon | 31-03-13 | 07:47

Nu als acht jarig knaapje in Syrië, straks als tien jarig knaapje bij jou kinderen op de basisschool. Zielig, dus welkom in Nederland! Dat uw kinderen opgescheept worden met de problemen van andere landen, jammer dan. Toch leuk als dat ventje ruzie krijgt en de keel door snijd van u koter, zoals hij vast en zeker allang eens gedaan heeft bij volwassen mannen. Wat roept links dan, "ja kan 't ventje niks aan doen hoor, is cultuur he". We horen maar een fractie van wat er allemaal gebeurd in ons land, we denken al dat het erg is, het is alleen nog vele malen erger.

Mozeskriebels | 31-03-13 | 07:42

@necrosis | 30-03-13 | 22:34
Vallen rebellengroepen/opstandelingen ook onder het begrip 'mogendheden'?

copywriter | 31-03-13 | 06:17

@Veel Vaak | 30-03-13 | 23:01
Ja inderdaad. Niets doen! Geen cent voor Syrie.
Die regio staat bol van de schatrijke oliestaten.
Bahrein, Koeweit, Oman, Saudi Arabie en vele anderen.
Deze landen puilen letterlijk uit van de oliedollars.
(onze dollars)
.
Is het onderhand geen tijd dat die landen eens wat minder gouden badkuipen kopen en wat meer doen aan humanitaire hulp in hun eigen buurlanden?
Waarom moeten wij er elke keer weer voor opdraaien alleen maar omdat wij hier rondlopen met een "Here Jezus" complex.
Geen cent voor Syrie.

copywriter | 31-03-13 | 06:10

@aadje82 | 31-03-13 | 00:25
Nee joh, het is allemaal de schuld van die Geert Wilders... of zo.

copywriter | 31-03-13 | 05:48

Sneu, maar niets aan verloren.

ZKH EénOog | 31-03-13 | 03:58

@Rammstein | 31-03-13 | 03:17

Irak is overigens een ander verhaal;)

pius | 31-03-13 | 03:55

@Rammstein | 31-03-13 | 03:17

It is always like that. Er is geen eenduidige lijn naar verlossing. Vooruitgang word betaald in bloed.

Garanties zijn er niet.

pius | 31-03-13 | 03:53

@Rammstein | 31-03-13 | 03:17

It is always like that. Er is geen eenduidige lijn naar p;rogressie. Vooruitgang word betaald in bleod.

Granaties zijn er nket.

pius | 31-03-13 | 03:52

@Rammstein | 31-03-13 | 01:46

Wat is de franse bevolking met de Jacobijnen opgeschoten?

pius | 31-03-13 | 03:51

-weggejorist-

distel | 31-03-13 | 03:23

Rammstein | 31-03-13 | 01:49

De logica is voor mij geheel te volgen. Afgelopen vrijdag de MP weer eens gehoord. Krijg ik nooit genoeg van. Veel meer dan het indrukwekkende gebeuren van het heelal, waar we uiteindelijk toch weinig van weten, Het is zo waanzinnig mooi, dat ik altijd weer ga twijfelen. De kernvraag blijft toch hoe 'iets' uit niets kan onstaan. Ik denk dat veel mensen dat gevoel herkennen.

distel | 31-03-13 | 03:21

tattooboer | 31-03-13 | 03:12 | + 0 -

Rita was een van zn vrouwtjes, weet u wat al die vrouwen wilden?

Baby Rasta | 31-03-13 | 03:18

pius | 31-03-13 | 01:56 | + 0 -
Empathieloos, nee. Gezeik, dat mag u uiteraard vinden. Vraag een gemiddelde Irakees (nee, niet de naar het westen gevluchte man) wat hij/zij beter vond, en van de situatie nu vindt. Of aan een Egyptische vrouw.
Assad was al een stuk minder erg dan zijn vader, zijn zaken gaan weer over naar een wellicht modernere leider, enzovoort. Democratie, vrijheid is een langzaam proces, maar vandaag de dag is het "we willen het, en we willen het nu". Kijk hoe lang het in het westen, om het even zo te noemen, heeft geduurd. Dan mag de techniek nu beter zijn, en het internet de wereld klein maken, en daardoor iedereen snel resultaat willen zien, maar van de regen in de drup helpt ook geen ruk. Sterker nog, een stap voor- en twee achteruit.

Rammstein | 31-03-13 | 03:17

tattooboer | 31-03-13 | 03:12 | + 0 -

Rita was een van zn vrouwtjes, weet u wat al die vrouwen wilden?

Baby Rasta | 31-03-13 | 03:16

tattooboer | 31-03-13 | 03:12 | + 0 -

Rita was een van zn vrouwtjes, weet u wat al die vrouwen wilden?

Baby Rasta | 31-03-13 | 03:15

Baby Rasta | 31-03-13 | 03:12 |
Ik vermoed dat de tijdgeest een spelletje met ons speelt.

Ik was in Haren | 31-03-13 | 03:14

Oke jongens is het nu 2 uur of 3 uur? Ik heb er niks van gemerkt.

Baby Rasta | 31-03-13 | 03:12

@Baby Rasta | 31-03-13 | 03:07
Rita heeft ze erin gedaan, wat dacht jij dan? dat hij ze er zelf in had gelegd?
Ik neem gewoon aan dat Rita heus wist wat Bob wou.
Bob was purist maar hij dacht ook wel "wat als je wél wat mee mag nemen" want, wie weet het zeker?

tattooboer | 31-03-13 | 03:12

tattooboer | 31-03-13 | 03:01 | + 0 -

Maar Bob had zijn keuze al gemaakt. Hij kon behandeld worden aan zn teen en kon genezen worden. Doe dan maar eens dapper beslissen dat je niet wil aan de chemo.
Dat iemand anders overigens het aardse in je koffer doet betekent niet dat je er zelf om vroeg.

Baby Rasta | 31-03-13 | 03:07

@pius | 31-03-13 | 03:01

our?

Hour.

pius | 31-03-13 | 03:05

@Baby Rasta | 31-03-13 | 01:59
vooruit bedoel je

tattooboer | 31-03-13 | 03:04

Give me back my our.

pius | 31-03-13 | 03:01

Wat is dit ?

Supermatthijs | 31-03-13 | 03:01

@Baby Rasta | 31-03-13 | 01:56
Bob Marley naam zijn rode gitaar mee, een grote top wiet en een bijbel. Hij dacht er toch anders over.

tattooboer | 31-03-13 | 03:01

Jongens nog 1 minuut en dan terug.

Baby Rasta | 31-03-13 | 01:59

Rammstein | 31-03-13 | 01:49 |
In mijn vorige leven geloofde ik ook absoluut niet in reïncarnatie, maar in dit leven sta ik er al iets meer open voor.

Ik was in Haren | 31-03-13 | 01:57

anmelijk? namelijk.

pius | 31-03-13 | 01:57

@Rammstein | 31-03-13 | 01:46

Alles is een proces. Ik heb daar genoeg over geschreven in deze draad hoe ik dat zie.

Het is anmelijk even cynisch om Dictators als Assad vanwege de 'stabiliteit' in het zadel te houden.

De man is zelf begonnen met het uitmoorden van zijn volk en heeft daarmee zijn mandaat verspeeld, want het was een volk dat in beginsel op normale wijze protesteerde. En als je de riool uitbaggert komt er stront naar boven, zo gaat dat nu eenmaal.

Hij heeft deze kwaadaardige radicale krachten over zijn volk afgeroepen, en niemand anders.

Verder was 'de verlichting' ook een proces dat 200 jaar duurde, alleen al de notie dat deze ontwikkeling binnen een generatie plaatsvindt in het m-oosten is een zeldzaam testament van westerse arrogantie en paternalisme.

Balk en splinter redeneringen. Empathieloos gezeik.

pius | 31-03-13 | 01:56

Rammstein | 31-03-13 | 01:49 | + 0 -

U klinkt wel overtuigend. Ik zou het op zn minst afzwakken naar agnost. Dus ik houd alles open. Maar vor mij hoeven die 72 maagden niet.
\tattooboer | 31-03-13 | 01:49 | + 0 -

Daar geef ik y gelijk in. Maar ik zie niet in waarom ik mn spliff mee moet nemen in mn andere energievorm. Wat ik hier echter door meditatie met drugs heb meegemaakt zal ik wel meenemen in spirituele vorm.

Baby Rasta | 31-03-13 | 01:56

miko | 31-03-13 | 01:53 |
Het is nog geen 2 uur.

Ik was in Haren | 31-03-13 | 01:54

@AntiSoof | 31-03-13 | 01:50
wow!
Albert draait zich om in zijn graf nu.

tattooboer | 31-03-13 | 01:54

Waarom zit er geen gap van een uur in de reaguursels?? Is hier de tijd nog niet bijgezet?

miko | 31-03-13 | 01:53

@tattooboer | 31-03-13 | 01:46
(Even terug)
Zwaartekracht is een sprookje. Ionen? Hmmm. Dark matter? Ach. Strings? Vergezocht. Nee, electriciteit en magnetisme is invoelbaar en bewijsbaar.

AntiSoof | 31-03-13 | 01:50

Rammstein | 31-03-13 | 01:46 |
in ieder geval niet waar ze voor vechten, als ze dat al weten.

Watapatja | 31-03-13 | 01:49

@Baby Rasta | 31-03-13 | 01:46
Veel kennis is door drugs op aarde gekomen, hoeren weten ook veel!
Muziek is traditioneel al heeeel lang een informatiedrager.
Moeilijk te doorzien is de wijsheid, diep gaat de mens...

tattooboer | 31-03-13 | 01:49

Baby Rasta | 31-03-13 | 01:46 | + 0 -
Wanneer je dood bent, ben je dood. Je gaat wel ergens naar toe: de oven, de urn, of de kist en in de grond. That's all Folks !

Rammstein | 31-03-13 | 01:49

Baby Rasta | 31-03-13 | 01:46 |
ik heb af en toe hemelse momenten op aarde als je dat bedoelt.

Watapatja | 31-03-13 | 01:48

@ElMatadero | 30-03-13 | 21:56
Die 72 zogenaamde maagden zijn zelf nog allemaal kleuters.

Introvertje | 31-03-13 | 01:47

pius | 31-03-13 | 01:42 | + 0 -
En wanneer, of als de rebellen de strijd winnen, stel, wat wordt en dan beter voor de bevolking ? Ik denk aan Irak, Egypte, Libië. Wat zijn ze ermee opgeschoten ?

Rammstein | 31-03-13 | 01:46

@AntiSoof | 31-03-13 | 01:41
Ow?
dus het kan geen zwaartekracht zijn, of ionen energie, of.. of.. dark matter energie? Mischien zijn het wel strings?
Wetenschap staat in de kinderschoenen nog.

tattooboer | 31-03-13 | 01:46

Watapatja | 31-03-13 | 01:34 | + 0 -
tattooboer | 31-03-13 | 01:35 | + 0 -
Naar mijn mening is het aardse verbonden aan het "hemelse". Of hoe ik het liever zeg, wat je hier doet is verbonden aan het verdere dat je overkomt, zowel op aarde als in het hierna.
*
Dus ik kan me niet voorstellen dat ik op mn sterfbed als laatste wens heb dat ik na het tastbare hoeren,drugs en whatever krijg in de oversteek. Want dan ben ik als mens gefaald. Ik had in al die jaren horen,drugs en geld kunnen vergaren. Als je het maar wil. Voor mij is het hierna meer spititueel en kennisvergaring, Maar zoals u het zegt, verschilt het per persoon.

Baby Rasta | 31-03-13 | 01:46

@tattooboer | 31-03-13 | 01:41
Jij zegt het. ;)
Nu gaat ik terusten. Dag allemaal.

AntiSoof | 31-03-13 | 01:44

@Rammstein | 31-03-13 | 01:37

Nee hoor. Het is wat het is. Beide kanten maken zich schuldig aan monstruositeiten.

pius | 31-03-13 | 01:42

@AntiSoof | 31-03-13 | 01:27
Dus mensen die zeuren dat in de bijbel staat dat je je jongste dochter in slavernij mag verkopen, die zijn de ergste zeurders enzo???

tattooboer | 31-03-13 | 01:41

@tattooboer | 31-03-13 | 01:34
Die energie heet electro-magnetische energie, ook wel elektriciteit genaamd. En dat is wat we ook zijn (denk ik). En omdat minder begaafde medemensen wensen te opereren op een lager nivo, zien we de verschrikkingen van dit topic. Godver, wat jammer.

AntiSoof | 31-03-13 | 01:41

@AntiSoof | 31-03-13 | 01:34
1, gezuip, eeuwen lang worden de beste brouwsels van alcoholiesche aard door de meest vrome kloosters gemaakt.
2, proe or voe, hebreeuws voor, neuk en vermenigvuldig, altijd goed en belangrijk in de bijbel.
3. drugs, cnei bossem, een ode aan god door de hebreeuwen in jerusalem, informeer jezelf.
4, zonder sex geen volgers, punt.
rock en roll blijft over, heb je weleens goed gelezen hoe de psalmen van david in elkaar zitten, juist, 12 bar en 6 bar met hier en daar opmaten die de pan uit swingen.
manmanmanman

tattooboer | 31-03-13 | 01:40

pius | 31-03-13 | 01:31 | + 0 -
For sure ? U sure ? 100% ? Heeft u ze geteld ?
Of moet u er niet aan dénken dat het de rebellen zijn ?

Rammstein | 31-03-13 | 01:37

@Baby Rasta | 31-03-13 | 01:27
omdat iedereen anders is baby rasta :)

tattooboer | 31-03-13 | 01:35

@AntiSoof | 31-03-13
nou...
5 jaar naast jezus..
25 jaar naast jezus
70 jaar naast jezus.
zou der wel flink zat van worden.
Mijn wens:
een vorm aannemen van energie die het universum kan doorkruizen en waarschijnlijk veel meer ontwikkelde beschavingen ontmoeten.
niet eindigend, gewoon net zolang als de krachten van het universum en de verschillende dimensies het uit houden.
Nooit meer op arde terug keren want , been there, done that.
Woorden zouden me niks meer doen!
Revelation 20:15
And if anyone's name was not found written in the book of life, he was thrown into the lake of fire.
En dit soort kleine gedachten en schriften zullen geen waarde of effect meer hebben.
Nou jij weer.

tattooboer | 31-03-13 | 01:34

@Watapatja | 31-03-13 | 01:21
Volgens mij benader je de eerlijke realiteit van het ego. Maar de wijsheid wijst op ander gedrag. Niks gezuip, of geile wijven, drugs sex and rock and roll. Ja, dat líjkt wel mooi, maar daar is een keerzijde aan. Namelijk eenzaamheid. Verderf. Kilte en ouderdom. Het sterfhuis en dementie in een natte luier.

AntiSoof | 31-03-13 | 01:34

Baby Rasta | 31-03-13 | 01:27 |
dat is het aardse, mag toch wel dromen van mijn hemel.

Watapatja | 31-03-13 | 01:34

@Rammstein | 31-03-13 | 01:31

At the moment?

Both for sure.

pius | 31-03-13 | 01:31

Ik vraag me sterk af wie daar verantwoordelijk is voor de casualties. De rebellen of Assad.

Bénde !

Rammstein | 31-03-13 | 01:31

Watapatja | 31-03-13 | 01:21 | + 0 -

Waarom moeten daar hoeren, gokken en zuipen zijn?
Waarom wil niemand niet eens gewoon rust, zoals een goed boek, innerlijke rust en elke dag lopen in een park?

Baby Rasta | 31-03-13 | 01:27

@tattooboer | 31-03-13 | 01:23
Dat zeur-soort. Die alles willen omdat het kan. Dat zeiksoort.

AntiSoof | 31-03-13 | 01:27

@tattooboer | 31-03-13 | 01:20
Wat een vraag weer. Wat wil jij dan doen? Vertel dat dan eens. Want vragen is makkelijk. Wat wil jij uitspoken?

AntiSoof | 31-03-13 | 01:25

@AntiSoof | 31-03-13 | 01:22
welk soort?

tattooboer | 31-03-13 | 01:23

Ik had hem wel eens willen zien schieten met die mooie Ak-47, volgens mij was hij evenredig aan de snelheid waarmee de kogel de loop uit schiet achteruit gevlogen.

ElMatadero | 31-03-13 | 01:23

@tattooboer | 31-03-13 | 01:18
Oeps. Ja, dat soort draaft door op woorden.

AntiSoof | 31-03-13 | 01:22

AntiSoof | 31-03-13 | 01:19 |
Zijn daar hoeren, gokken, zuipen, blowen aan de orde van de dag, dat is nl mijn beeld van de hemel.

Watapatja | 31-03-13 | 01:21

@AntiSoof | 31-03-13 | 01:19
en dan?
Wat wil je daar miljarden, triljarden jaren uitspoken dan?

tattooboer | 31-03-13 | 01:20

@Watapatja | 31-03-13 | 01:17
Ook jij bent gerechtigd het Koninkrijk der Hemelen te betreden.

AntiSoof | 31-03-13 | 01:19

Watapatja | 31-03-13 | 01:17 |
Voel je de roze olifanten de volgende ochtend ook tegen je voorhoofd trappen?

Ik was in Haren | 31-03-13 | 01:19

@AntiSoof | 31-03-13 | 01:15
Waarde voor de een, maar zeker niet voor de ander.
geen noodzaak en ook geen plicht, ook al zegt een iemand zijn god dat wel te doen.
Een persoon in zijn waarde laten is dan ook gewoon een mooi beginsel voor een religieloze wereld.
Nogmaals:
i.imgur.com/bxLybip.png

tattooboer | 31-03-13 | 01:18

-weggejorist-

pius | 31-03-13 | 01:18

@tattooboer | 31-03-13 | 01:10

LOL

pius | 31-03-13 | 01:18

Ben er nog niet uit waarom hij staat te stuiptrekken. Ik neem aan dat een hollowpoint over het algemeen betekent dat ie het licht ziet en door Michael naar het licht wordt begeleid. Blijkbaar vond hij het niet fijn. Enige conclusie die ik kan trekken is dat hij zn maagden niet heeft gehad voor de poorten van de hel.

Baby Rasta | 31-03-13 | 01:18

@volksmenner | 31-03-13 | 01:08

Waar zei ik dat?

pius | 31-03-13 | 01:17

AntiSoof | 31-03-13 | 01:15 |
Ik zie roze olifanten na een flesje Dimple, zijn dat ook geesten.

Watapatja | 31-03-13 | 01:17

@pius | 31-03-13 | 01:15
Ok, het is blauw en niet zo zwaar.
rara

tattooboer | 31-03-13 | 01:16

@tattooboer | 31-03-13 | 01:10
Hij vertelde het de man om mens te worden. De priester boodt de man geestelijk leven aan. Want naast het gewone leven is er nog een andere dimensie van 'zien'. Dat is geestelijk zien. En daar dient men geestelijke zintuigen voor te ontwikkelen. Het klinkt moeilijk, en dat is het ook, maar het is welzeker van waarde.

AntiSoof | 31-03-13 | 01:15

@Watapatja | 31-03-13 | 01:13

Goed dat je het zegt. Ik stoot net mijn kop tegen het plafond. Was gewoon opgestegen joh. ;)

pius | 31-03-13 | 01:15

pius | 31-03-13 | 01:05 |
Haal je vingers uit het stopcontact, je bent nu te verlicht.:-)

Watapatja | 31-03-13 | 01:13

@pius | 31-03-13 | 01:05
" Niet iedereen heeft de luxe aan de verlichting te kunnen ruiken noch de zegeningen ervan te ontvangen."
Er was eens een afrikaan... die vroeg aan de bezettende kolonistenpriester;,, als jij me niet over jezus had verteld,als ik onwetend was had ikdan, als ik niet geloofde in jou geloof, naar de hel gegaan?"
De priester antwoorde: ,, nee"
Waarop de afrikaan zei:,, waarom heb je het me dan verteld?"

tattooboer | 31-03-13 | 01:10

@pius | 31-03-13 | 01:05 | + 0 -
U bent verlicht?

volksmenner | 31-03-13 | 01:08

Wat zielig toch wat mensen elkaar kunnen aandoen. Ergens is het toch zo zielig en vooral zo vreselijk dom.

AntiSoof | 31-03-13 | 01:06

@tattooboer | 31-03-13 | 00:52

Dat kan best zo zijn en gedeeltelijk ben ik dat zelfs met je eens, maar het blijft een moreel oordeel, nothing more. En daarmee zijn we er nog lang niet in de praktijk.

Vlak de behoefte aan een opperwezen niet uit, die is veel sterker dan wij denken, en ook praktisch verklaarbaar. Niet iedereen heeft de luxe aan de verlichting te kunnen ruiken noch de zegeningen ervan te ontvangen.

En zelfs aan de God van het zelf kleven enige bezwaren.

Ideaal word het nooit dus.

pius | 31-03-13 | 01:05

tattooboer | 31-03-13 | 00:59 |
En dan zijn de tegenstellingen hier relatief klein.

Watapatja | 31-03-13 | 01:02

@Watapatja | 31-03-13 | 00:43
Bob Marley zei:
A hungry man is an angry man.
Maar dat is nu al niet het probleem meer.
Jij legt wel de vinger op de zere plek door de hebzucht te noemen.
Mensen hebben het slecht gehad en dat sijpelt nog steeds door in de opvoeding, hier in NL merk je dat ook nog erg goed.
Ik ken mensen die niks willen weggeven en zelf niet begrijpen waarom niet.

tattooboer | 31-03-13 | 00:59

@Supermatthijs | 31-03-13 | 00:35
Nee hoor NL is na de gouden eeuw minstens twee keer failliet gegaan.
Hop marjanneke stroop in het kanneke
laat de poppekes dansen
Eerst was daar de Pruis in het land en daarna de kale Fransen.
Weet je nog?
En wat heeft de tiendaagse veldtocht met nasleep ons gekost? En het instand houden van ons *kuch koloniale rijk na de tweede wereld oorlog heeft ook genoeg gekost.

miko | 31-03-13 | 00:59

Real Dutch Meat | 31-03-13 | 00:40 | + 0 -
Alsof je in gristelijke clans en bendes geen kindsoldaten ziet.

volksmenner | 31-03-13 | 00:59

Brou Is Back | 31-03-13 | 00:55 |
Paar weekjes vakantie in Qatar zou je goed doen.

Watapatja | 31-03-13 | 00:57

Wat mij betreft kunnen Moslims er niet vroeg genoeg mee beginnen om voortzetting van hun leven in hun paradijs na te streven, wat mij betreft met 72 minderjarige maagden. Schijnt te mogen van Mo. Ik heb zo genoeg van die lui!

Brou Is Back | 31-03-13 | 00:55

@pius | 31-03-13 | 00:41
Maar is het wenselijk?
Is het een opdracht aan degene die de implicaties ervan behappen om het te stremmen, dan niet te bevechten.
Ook in het Jodendom bestaat de gesloten poort, schijnbaar te openen door de handuitrijkende mens die zich afvraagt wie wie is en waarom zijn hand uitgestoken is, en daardoor de sleutel in het bloed op steen schrijft.
Over interpretaties gesproken...
Maar is het wenselijk, is het publieksvriendelijk.
Zal de nieuwsgierigheid van de gemiddelde een bevorderend factor zijn of juist een hekkensluiter moeten vormen.
Nogmaals sluit ik mij aan bij het laatste.
Een ideologie die zijn lusten bestijgd over het welvaren gevoel van een ander is absoleet en nodeloos.

tattooboer | 31-03-13 | 00:52

@Van Dikhout | 31-03-13 | 00:42 |
Dat is eigelijk het enige dat ik in Moslims waardeer: hun afkeer van honden.

Brou Is Back | 31-03-13 | 00:50

Doe maar een nieuw topic. Iets met zomertijd en dat de vorst nog steeds in de grond zit. Zoiets. Of anders iets met SC Veendam en broez'n.
Dit is wel weer uitgekauwd.

Stormageddon | 31-03-13 | 00:50

Van Dikhout | 31-03-13 | 00:42
Ze zijn zalig omdat ze goed noch kwaad kennen. Doen ze iets dat slecht is, dan is het uit onwetendheid. Doen ze wat goeds, dan lullen we er niet meer over.
Tot zover de dagsluiting van de graaf.

Graaf van Egmont | 31-03-13 | 00:45

@reageerbuis | 31-03-13 | 00:38
ok, dit is weer die ene reactie dat ik dus rechtop op de bank hardop naar mijn laptop lach, god hebbe jou ziel!

tattooboer | 31-03-13 | 00:44

Tja, corporal Williams uit 'It Ain't Half Hot Mum' zou zeggen; "oh dear, how sad, never mind..."

Brou Is Back | 31-03-13 | 00:44

@miko | 31-03-13 | 00:29

Ach wij hadden tenminste een excuus, en we draaien een prima seizoen. Dat kun je in beide gevallen van jullie niet zeggen.

:)

Slaap goed Miko!

pius | 31-03-13 | 00:43

tattooboer | 31-03-13 | 00:36 |
Ik onderschat net als jouw het nieuwe nazisme niet. Kon nog wel eens een groter gevaar zijn dan de hele Islam. Ben in Oost Europa, incl vroegere DDR, toch wel erg geschrokken. De basis waarop alle stromingen woekeren is economische ongelijkheid.

Zoals Gandhi al zei:
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte maar niet voor ieders hebzucht.

Watapatja | 31-03-13 | 00:43

Dit knaapje kent (nog) geen goed of slecht. Kinderen papegaaien, dus ook dit joch doet 'gewoon maar' wat de ouders voorhouden.
.
Een simpel voorbeeld: toen ik mijn (witte wollige) hondje voor het eerst uitliet in Cikcilli, het Turkse dorpje waar ik pas woonde, werd het beestje beschimpt en bespuugd door de kids. Turkse kinderen is/wordt geleerd dat honden onrein zijn en derhalve is zelfs ze vergiftigen geoorloofd.
.
Maar nu, ruim een jaar later, spelen diezelfde kinderen met het beestje. Onder afkeurende blik van hun ouders. Dat weer wel. Die zijn waarschijnlijk nooit in de gelegenheid geweest om kennis te maken met het aardige van een toegewijd huisdier. Dieren zijn er namelijk alleen voor om te offeren. Toch?
.
In de bijbel zegt Jezus: 'Zalig zijn de armen van geest.' Terwijl ik de ouders bezie die hun kinderen wijsmaken dat honden een soort duivels zijn, vraag me af: 'Maar waarom zijn die armen van geest (lees: in mijn ogen mongolen) dan zalig?'

Van Dikhout | 31-03-13 | 00:42

@tattooboer | 31-03-13 | 00:26

Je kunt het niet eens zijn met het feit of teksten interpretabel zijn of niet. Alle teksten zijn interpretabel. Taal en de betekenis daarvan is nimmer een absolute waarheid. Ook kun je het niet eens of oneens zijn met het feit dat de poorten van de Islam ofwel 'poorten van de idjtihad' gesloten zijn door de mens. En wat is gesloten door de mens kan weer open. Dat is een feit mijn waarde.

nl.wikipedia.org/wiki/Fiqh

pius | 31-03-13 | 00:41

Uit naam v/h geloof vermoorden deze haatlims hun eigen kinderen als het moet volgens hun,denk aan eerwraak.
Kun je nagaan wat ze met ons willen doen.

Real Dutch Meat | 31-03-13 | 00:40

Het is natuurlijk te zot voor woorden. Kleine kinderen in een burgeroorlog. En wat moeten die jochies met 72 maagden? Waarom hoor ik Marco Borsato daar nu niet meer over?

Graaf van Egmont | 31-03-13 | 00:39

reageerbuis | 31-03-13 | 00:38 |
Ssssttt, hij slaapt al denk ik.

Ik was in Haren | 31-03-13 | 00:39

@Watapatja | 31-03-13 | 00:26
Dat is een mooie vraag, kwaad en goed.
Leert iemand meer door dat hem kwaad word aangedaan, want deze hindernissen zijn harder te nemen, of door hem goed word aangedaan als voorbeeld voor zijn toekomst.
is het gevoel?
is het overleven?
Is het menselijk of goddelijk.
heerlijke materie

tattooboer | 31-03-13 | 00:39

reageerbuis | 31-03-13 | 00:38 | + 0 -

Ga je Itza nu al Jezus noemen ? Dat wil hij maar al te graag.

Supermatthijs | 31-03-13 | 00:39

@Itzamná | 30-03-13 | 23:39
Jezuscristus wat ben jij een ontzettende zijkstraal om hier on line te vertellen dat je gaat slapen. Zit je nu te wachten op? kusjes... hugs... of een slaap lekker en ik hoop niet dat je wakker wordt?

reageerbuis | 31-03-13 | 00:38

@Itzamná | 30-03-13 | 23:39
Jezuscristus wat ben jij een ontzettende zijkstraal om hier on line te vertellen dat je gaat slapen. Zit je nu te wachten op? kusjes... hugs... of een slaap lekker en ik hoop niet dat je wakker wordt?

reageerbuis | 31-03-13 | 00:38

Ach zo'n kind zal toch nooit vrijheid kennen. Niemand trouwens met dat achterlijke geloof. Dus laat hem lekker zijn game in 4D spelen. Straks ineens met een klap eruit. Komt vanzelf goed. Het gekke is, ik heb kinderen in die leeftijd en het doet me, net als andere reaguurderts, niets.
Met de prettige pasen...
www.youtube.com/watch?v=_RxoS4mHpl8

Logic | 31-03-13 | 00:37

@Watapatja | 31-03-13 | 00:23
Gelukkig wel!
Maar niet door de fracties die destijd fout waren, die vieren hoogtij wederom.
Het is moeilijk te bepalen wie daar controle over mag hebben; de politiek? die mee wil gaan met de rest van de wereld en de EU en daarom spijtoptantie toepast, of moet het echt een ommekeer binnen de nog latente nazigroepen zijn?
Ik heb persoonlijk liever het laatste.
Een muslim die mij komt vertellen dat ze zich fout gedragen tegenover andere medeburgers van de wereld kan niet zoveel bevlogenheid uitdragen als een opperimam, of hoe je dat ook noemt, kan bewerkstelligen met een spijtbetuiging tegen de door mijn eerder genoemde uitgesloten mensvormen.

tattooboer | 31-03-13 | 00:36

Watapatja: Het verschil is, die joden kwamen uit gebieden dat Hitler had overgenomen en dus warren die al.. bewerkt zodat zij ook joden (en hitler zijn vijanden) deden haten. 'Die' moslims van toen kwamen zelf vrijwillig uit hun land om Adolf te steunen. Puur uit haat voor de joden.

-
(maar aangezien jij het over die van nu hebt:)
De radicalen van tegenwoordig zijn gewoon gek, het gaat ze niet over kleur of religie, ze vermoorden alles en iedereen, ongeacht van afkomst of leeftijd.
óók andere moslims, en waarom? Voor een conservatievere Islamistische staat met een strenge(re) sharia.
(Ik verwacht wel dat hun 'echte leiders' zich laten beïnvloeden door anderen)
-
Maar ik ga nu pitten

ZiekVanDieJankers | 31-03-13 | 00:36

miko | 31-03-13 | 00:26 | + 0 -

Het leeg roven van allerlei gebieden destijds is de basis van onze huidige rijkdom, denk ik zomaar.

Supermatthijs | 31-03-13 | 00:35

miko | 31-03-13 | 00:26 |
Onze geschiedenis kan ik niet zeggen, mijn familie is pas later naar Nl gekomen.

Watapatja | 31-03-13 | 00:34

Maar de EU steunt dat jongetje toch. Het is de jonge arm van Al Qaida.

yayajippiehippie! | 31-03-13 | 00:34

miko | 31-03-13 | 00:26 |
Ik vind de gouden eeuw een zwarte bladzij in onze geschiedenis, maar wel met de kennis van nu. Ik vind niet dat ik daar nu nog excuses voor moet maken trouwens, dat gaat te ver.

Watapatja | 31-03-13 | 00:31

Watapatja | 31-03-13 | 00:26 | + 0 -

Dat had ik wel door, maar iemand ging daarbij wel erg kort door de bocht. En kwam daarna met een niet zo sterke vergelijking. Geeft niks, je bedoeling is duidelijk.

Supermatthijs | 31-03-13 | 00:30

@pius | 31-03-13 | 00:25
Zeg die FINbogatson die kickbokste er vandaag wel een paar om jullie oren is het niet?
*nu snel en ver weg loopt*
Zie je morgen Pius!

miko | 31-03-13 | 00:29

Kogel door een slagader, dan gaat het erg snel. Overigens doet dit filmpje mij helemaal niets...

Glas Koning | 31-03-13 | 00:29

Krijgt iemand hier nog wel eens een plus of een min??

NACademicus | 31-03-13 | 00:29

Om de fopspeen af te maken, maken ze het dolletje de dol af.

blango | 31-03-13 | 00:27

aadje82 | 31-03-13 | 00:25 |
Het is niet de schuld van Allah, het is waarschijnlijk de wil van Allah, anders had het niet gebeurd.

Ik was in Haren | 31-03-13 | 00:26

@Watapatja | 31-03-13 | 00:15
Nog steeds toch?We hebben het nog steeds over onze gouden eeuw. Vind ik ook niks mis mee.Andere tijden andere normen dat geld voor alles en iedereen.
Ik bedoel de pyramides zijn ook niet vrijwillig gebouwd.

miko | 31-03-13 | 00:26

@pius | 31-03-13 | 00:17
Niet mee eens!
In de koran staan duidelijke regels niks te interpreteren maarf waarden en keuzes zo te nemen als ze er staan.
Dat er geinterpreteert word is natuurlijk een spel van afzonderlijke stammen en geleerden.
Deze pporten waar u van spreekt, 8 volgens enen, 7 volgens anderen worden weer geopend door acties die dus juist verdriet zouden veroorzaken bij anders denkenden. dat kan toch niet de bedoeling zijn. Laten we hopen dat we die ontzettende ideeën vanzelf kwijt kunnen!
U weet net als ik, aangezien er plenty voorbeelden zijn, dat de interpretaties wqegvallen en de pure vorm word gebezigd op het moment dat er geen bestremming van gedrag is door minimalisme, het moment dat men met genoeg aanhang is gaat men over op de pure vorm. Tal van voorbeelden beschikbaar.
Er is helaas niks simpels aan.

tattooboer | 31-03-13 | 00:26

Supermatthijs | 31-03-13 | 00:20 |
Draad lezen. Het ging niet om genocide, de discussie was de betrekkelijkheid van goed en kwaad.

Watapatja | 31-03-13 | 00:26

Eigenlijk zou dat hele Islam waar iedereen het steeds over heeft maar afgeschaft moeten worden.

Ik denk dat het dan een stuk rustiger in de wereld zou worden.

bft | 31-03-13 | 00:25

@Watapatja | 31-03-13 | 00:20

Dat is het punt min of meer ja.

pius | 31-03-13 | 00:25

@Watapatja | 31-03-13 | 00:11
Zelfs zonder de Amerikanen had Adolf het niet gered zoveel is wel duidelijk.De Sovjet unie is uiteindelijk ook in elkaar gestort zonder een inval.Alle onnatuurlijke rijken storten ineen.
Of het nu het Romeinse het Britse of het mohammedaanse of Ottomaanse is.

miko | 31-03-13 | 00:25

neemjemoederindemali | 30-03-13 | 21:37

beste gozer, deze oorlog en het feit dat dit jongetje nu kindsoldaat is, is niet de schuld van allah. het is de schuld van de cia, beroepsstokers van de bovenste plank. jammer dat je maar zo beperkt kunt deknken.

aadje82 | 31-03-13 | 00:25

@miko | 31-03-13 | 00:19

Je kunt altijd wel wat vinden als je maar goed genoeg zoekt. Maar dat is cynisme vind ik want heiligen zijn ook maar mensen. Ghandi was iemand die, trouw aan zijn visie, buitengewone dingen tot stand heeft gebracht onder de zwaarst mogelijke omstandigheden .

Dat maakt hem een icoon in mijn ogen.

pius | 31-03-13 | 00:25

tattooboer | 31-03-13 | 00:19 |
Sinds 2004 is WW2 opgenomen in de geschiedenisboekjes op Duitse scholen. Met onze achtergrond moeilijk om te lezen.

Watapatja | 31-03-13 | 00:23

@Anijsblokje | 31-03-13 | 00:16

Gezien zijn omstandigheden en het feit dat Mandela tot andere inzichten is gekomen en die strikt heeft nageleefd schaar ik hem ook in die lijn. Je onderscheiden in de praktijk gaat nu eenmaal niet altijd zonder doornen.

pius | 31-03-13 | 00:22

@tattooboer | 31-03-13 | 00:15

De mate van indoctrinatie van een 8 jarig jongetje mijn waarde, ter correctie;) Weet u wat het is, we kunnen allebei gelijk krijgen uiteindelijk, qwie zal zeggen waar het eindigt allemaal. En uw pleidooi voor de vrijheid ondersteun ik, waarom? Omdat hij oprecht aandoet. U bent vooral voor vrijheid maar niet zozeer tegen anderen.

En veel te vaak is dat andersom. En daar heb ik moeite mee.

pius | 31-03-13 | 00:21

Watapatja | 31-03-13 | 00:15 | + 0 -

De slavenhandel is ook niet iets om trots op te zijn maar was geen poging een geheel ras uit te roeien.

Supermatthijs | 31-03-13 | 00:20

pius | 31-03-13 | 00:17 |
Het grootste deel van de Koranaanhangers is ook echt niet uit op een Jihad. Jammer genoeg een groep extremisten wel. Extremisten die je ook bij andere religies vindt.

Watapatja | 31-03-13 | 00:20

@pius | 31-03-13 | 00:03
Nu ja ,als het aan die lul van een Ghandi had gelegen dan was heel india weer terug gegaan naar het feodale tijdperk met dito gereedschappen uit die tijd.Waarom denk je dat er een spinnewiel in hun vlag staat?

miko | 31-03-13 | 00:19

@Watapatja | 31-03-13 | 00:15
Jij hebt ook een punt maar progres was made in the US, de founding fathers waren best vooruitstrevend en hebben geleid tot ontzettend veel vrijheden. De drang om eigen fouten te verbergen heerst aldus nog steeds overmatig bij de US maar bij de nazi afstammers is er nog geen één boek uiitgekomen over hoe fout men wel niet was, laat staan vanuit de religies.
"het spijt me" zeggen draagt ver.

tattooboer | 31-03-13 | 00:19

we zitten de hele dag in een kamer met gas, wat moet je nou?

blango | 31-03-13 | 00:18

@tattooboer | 31-03-13 | 00:11

De poorten van de Islam zijn ooit door de mens gesloten. Dus kunnen ze ook weer open. Kan nog heel lang duren. Maar zo simpel is het gewoon.

En bij een beperkt aantal stromingen is interpretatie nog steeds toegestaan, verder is er niets anders dan interpretatie ook ten opzichte van de Koran. De Koran kan alleen maar geïnterpreteerd worden, of moslims dat nou willen of niet, of ze dat nou toestaan of niet.

Dat helpt ook natuurlijk.

pius | 31-03-13 | 00:17

pius | 31-03-13 | 00:03 | + -1 -

Van mij mag je Assad & Adolf wel in een adem noemen.
De situatie doet me meer aan de Spaanse burgeroorlog denken. Moeilijk kiezen tussen een agressief samengeraapt zootje en en fascistische kloon.

Jammer dat je Mandela in dat rijtje noemt.
Hij is 'the odd one out' wat mij betreft.
Niet dat ik geen respect voor hem heb, maar je kind zal maar op die school gezeten hebben.

Anijsblokje | 31-03-13 | 00:16

@Supermatthijs | 31-03-13 | 00:13
de woorden uit men mond...

tattooboer | 31-03-13 | 00:16

@pius | 31-03-13 | 00:00
Wie? Ik?
*verbaasd om zich heen kijkt*

miko | 31-03-13 | 00:16

@pius | 31-03-13 | 00:09
Gelukkig maar!
Ik onderschat je inzichten niet, Pius, net als de moed van terroristen niet te onderschatten is, en de bevlogenheid in een 8 jarig jongetje die naar de naam achmed luistert ook niet, maar een mens mag hopen dat de schaarse diepgang gebruikt word voor vrijdenkendheid en tolerantie binnen de marges van verdriet. m.a.w., leve de vechters voor de vrijheid binnen de perken van het leed van een ander!

tattooboer | 31-03-13 | 00:15

Supermatthijs | 31-03-13 | 00:13 |
Niet vergeten, maar wel gelegitimeerd. Vergis je niet wat Nl-ers door de eeuwen heen hebben uitgevreten aan gruweldaden. 100 jaar geleden waren we nog trots op de slavenhandel!

Watapatja | 31-03-13 | 00:15

@pius | 31-03-13 | 00:09
Gelukkig maar!
Ik onderschat je inzichten niet, Pius, net als de moed van terroristen niet te onderschatten is, en de bevlogenheid in een 8 jarig jongetje die naar de naam achmed luistert ook niet, maar een mens mag hopen dat de schaarse diepgang gebruikt word voor vrijdenkendheid en tolerantie binnen de marges van verdriet. m.a.w., leve de vechters voor de vrijheid binnen de perken van het leed van een ander!

tattooboer | 31-03-13 | 00:15

Watapatja | 31-03-13 | 00:11 | + 0 -

En die gaskamers waren gewoon vergeten ? Kom op nou toch.

Supermatthijs | 31-03-13 | 00:13

Mar we gaan verder met veel meer woorden, dan in een boek.

blango | 31-03-13 | 00:12

tattooboer | 31-03-13 | 00:04 |
Goed en kwaad wordt door omstandigheden bepaald. Als de Amerikanen ons niet bevrijd hadden was Adolf nu de held en het verzet fout.

Watapatja | 31-03-13 | 00:11

@pius | 31-03-13 | 00:02
Laat een muslim maar niet horen dat hij/zij gewoon mens is, ze zijn een werktuig, een ziel die een missie heeft, een doel heeft om na de dood een rol te spelen in het hiernamaals en een plan hebben, de wereld geheel islamities te maken, gewoon is het zeer zeker niet.
Ik kom toch graag even terug op de inzicht kleine meisjes te huwen en te consumeren. Vind je het gewoon dat dit een heilge gebeurtenis is? Wetende, denk ik, dat een muslim geen één woord aan de koran mag twijfelen of "interpreteren"?

tattooboer | 31-03-13 | 00:11

Saoedi-Arabië heeft een stevige ambitie op het gebied van zonne-energie. Het land wil de komende jaren 100 miljard dollar investeren om zo minder olie te hoeven gebruiken. Kan iemand even zeggen of zij die arme mensen wat geld kunnen geven.
Storten op Giro 555. Het Midden Oosten kan toch ook wel eens wat doen. Of zijn die niet zo sociaal? Hebben ze daar geen PVDA of Groen Links?

ip | 31-03-13 | 00:09

ZiekVanDieJankers | 30-03-13 | 23:59 |
Je maakt het verschil niet echt duidelijk. De joden die in Rusland vochten deden dat als echte nationaal socialisten en kwamen uit heel Europa. Ik zie het verschil met de huidige moslimstrijd niet.

Watapatja | 31-03-13 | 00:09

@tattooboer | 31-03-13 | 00:04

Dat is een interessante denkwijze. En over het algemeen ben ik het daar mee eens. Institutionele religies ( voor het gemak schaar ik daar de islam ook onder) hebben teveel beperkingen immers.

Dat zal nooit veranderen.

pius | 31-03-13 | 00:09

tevredenheid vind je in jezelf. niet in een religie niet in je vriendin, niet in geld, etc, etc, etc, Welk gedeelte snap je niet?

blango | 31-03-13 | 00:07

Hoe achterlijk kun je zijn door naar een vreemd land te gaan om daar te vechten met... ja met wie eigenlijk? Ze schieten zomaar mensen dood waarvan ze denken dat... eh ja, ze denken dat... ehhh. Ze schieten enne, dat is dan goed, denken ze. Of niet? wtf schiet elkaar naar de bliksem, daar ben je er toch voor naar toe gegaan, toch? De sharia is daar al gedeeltelijk ingevoerd. Lekker iedereen onderdrukken en zeggen dat, wat jij denkt, goed is. *kots kots*

tiswat | 31-03-13 | 00:07

@pius | 30-03-13 | 23:58
een ieder zijn visie op "de goeie" is omstreden om het maar zacht uit te drukken.
Waarde is een overschat reliek van betekenis, Ruilmiddel? Buigbaar? De maatneming is aan ervaring te meten. Wie zal zeggen welke normen alle types tevredenheid zal bieden, in ieder geval niet de islam.

tattooboer | 31-03-13 | 00:04

@ZiekVanDieJankers | 30-03-13 | 23:59

Ik vergelijk Assad met Adolf ja, Assad is een miniatuur-Adolf. Maar met wie wil jij hem vergelijken dan?

Ghandi, Martin Luther King, Mandela, Jezus?

Je zegt het maar hoor.

pius | 31-03-13 | 00:03

@tattooboer | 30-03-13 | 23:53

Nou nou wat een lijst. Maar je hebt een punt ja, daar heb je gelijk in, helaas. Maar lang niet altijd. Moslims zijn ook gewoon mensen namelijk. Met allemaal inzichten en interpretaties.

Net zoals wij.

pius | 31-03-13 | 00:02

@Anijsblokje | 30-03-13 | 23:53

Dat heerschap is een imbeciel. Zo simpel is dat.

pius | 31-03-13 | 00:00

miko | 30-03-13 | 23:56 | + 0 -
Daar heb je dan weer een punt

Anijsblokje | 31-03-13 | 00:00

pius: Mijn punt is, jij zit Assad met nazi's te vergelijken terwijl hun vrijwillig met Adolfje gingen werken Puur at haat voor de joden. En die amsterdammers warren landverraders, (Of ze wel of niet haat hadden voor de joden is er een kans dat ze hitler gingen helpen zodat ze zelf niet vermoord zouden worden.)
-
Die FSA terroristen vallen iedereen aan man,vrouw,kinderen, tot op 'moslims' dat niet extreem genoeg zijn. Die kijken niet naar wie ze dood maken. Al bombarderen ze een school word Assad toch de schuld in de schoenen geschoven.
-
Watapatja: Indoctrinatie, zoek maar op, na Hitler zijn... behandeling warren er heel veel joden dat zich echt minderwaardig voelde en dat hij gelijk had. Dat kun je niet vergelijken met de ' moslim groepen' waar ik eerder over schreef, die vertrokken vrijwillig uit hun land om Hitler te steunen. Omdat ze een gelijke vijand hadden: De joden.

ZiekVanDieJankers | 30-03-13 | 23:59

@tattooboer | 30-03-13 | 23:48

Valt eigenlijk niets over te zeggen mijn waarde. Het kan zoveel kanten op.

Zelfs de goeie.

pius | 30-03-13 | 23:58

Gambit29 | 30-03-13 | 23:48 |
Ja hoor, herken je het zelf ook?

Ik was in Haren | 30-03-13 | 23:56

@Anijsblokje | 30-03-13 | 23:53
Er waren genoeg Nederlanders die het ook uit overtuiging deden. De nederlandse SS was nou niet bepaald een padvinders club.

miko | 30-03-13 | 23:56

Ach anders denkende, de baas zegt het dus? niks anders denkend, denkend als de baas. Kan jezelf wel denken zonder baas.

blango | 30-03-13 | 23:55

Protest van volwassenen tegen dit soort praktijken helpt niet, dus laten nu kinderen uit die contreien maar van zich horen. Dat Pakistaanse meisje had het al goed bekeken. Dat zal wel navolging krijgen op andere gebieden en in andere landen. Op naar een Kindertribunaal.

Esprit77 | 30-03-13 | 23:54

@pius | 30-03-13 | 23:43
Behalve voor vrouwen, en homoos en anarchisten en analfabeten en narcisten en muziekanten en varkensboeren en internetters en libertanianisten en kritische artiesten en mij.

tattooboer | 30-03-13 | 23:53

Trusten allemaal, ik ga slapen.......

fritsspits | 30-03-13 | 23:53

pius | 30-03-13 | 23:30 | + 1 -

Het onderscheid is lafheid/pragmatisme (A'dam) vs. ideologie (Mufti). Voor de Joden in kwestie maakte het weinig verschil.

Met name dit heerschap maakte het nogal bont.
nl.m.wikipedia.org/wiki/Amin_al-Hoesse...

Andere tijden. Al plaatst het de hedendaagse discussie in weer een wat ander daglicht.
Palestina '36-'39.
Een multiculti-staat vol xenofobie door 'autochtonen.'

Anijsblokje | 30-03-13 | 23:53

@pius | 30-03-13 | 23:42
Weet dat zelf de jacobijnen in Frankrijk bedolven worden onder deze lente. De agressieve haatmachine van de islam zal niet rusten tot de umah, is zo gebenchmarkt in den koran.. Ik aplaudiseer uw positivisme maar schaar mij achter de totale vernietiging van de islam door het vernietigen van de ka'bah, immers als allah de achbar dit gebouw niet kan beschermen is het over en uit. gebouw voor vrede, een redelijke prijs. Op termijn.

tattooboer | 30-03-13 | 23:48

Gambit29 | 30-03-13 | 23:12 |
En vrede heb je alleen als er geen andersdenkenden meer over zijn?
Ik was in Haren | 30-03-13 | 23:14 | + 0 -

Nooit van sarcasme gehoord?

Gambit29 | 30-03-13 | 23:48

@Itzamná | 30-03-13 | 23:39

Slaap wel.

pius | 30-03-13 | 23:43

@tattooboer | 30-03-13 | 23:36

Er staat voor elk wat wils in ja. Voor elk wat wils.

pius | 30-03-13 | 23:43

@Itzamná | 30-03-13 | 23:38

A-SS-ad heeft zijn tijd gehad. En dat is goed. Zelfs al komt er een donkerder entiteit aan de macht for the moment.

Dit zijn, op lange termijn gezien, de eerste stappen in een proces van liberalisering. Kinderschoenen en zo. Zelfs de woestijn zal zijn Jacobijnen kennen. Gewoon geduld hebben.

Onze achterachterkleinkinderen gaan hiervan profiteren.

pius | 30-03-13 | 23:42

Schoorsteenveger | 30-03-13 | 23:37 |
Doen uiteindelijk niet alle moslims dat? Achmed mag alleen iets eerder naar Allah waarschijnlijk.

Ik was in Haren | 30-03-13 | 23:40

Vannacht uurtje korter, ik ga slapen.
Sleep well @all.

Itzamná | 30-03-13 | 23:39

pius | 30-03-13 | 23:33 | + 0
Je zou toch mogen weten dat elke revolutie alleen maar andere debielen aan de macht brengt, zeker in islamitische landen.
Zie werkelijk geen enkele reden waarom de klootzak Assad een slechter alternatief zou zijn dan die maffe jihadi's die hun kinderen (en Westerse mohammedanen) als kanonnenvoer het veld insturen.

In feite gaat het helemaal nergens over, die oorlog, maar ik heb liever een min of meer seculiere Assad dan een nieuw Iran in Syrië.

Itzamná | 30-03-13 | 23:38

reageerbuis | 30-03-13 | 23:33 |
Achmed doet wat 'm aangepraat is. Achmed is een kindsterretje.

Schoorsteenveger | 30-03-13 | 23:37

@pius | 30-03-13 | 23:33
koran schrijft dit presies voor, hmmm, maar dat is toch bekend.

tattooboer | 30-03-13 | 23:36

tattooboer | 30-03-13 | 23:32 | + 0
LOL, boer, gehgeh.

Itzamná | 30-03-13 | 23:34

De duitsers betalen nu voor heel Europa, dus snorretjes tekenen, waarom niet. Omdat het vrijheids van meninguiting is.

blango | 30-03-13 | 23:34

@Itzamná | 30-03-13 | 23:29

Ik bedoel dat ik de revolutie ondersteun maar de Jihadi's niet, lastige scheiding, I know, maar het is mogelijk die te maken. En ik ben tegen die Jihadi's omdat die een stuk minder vredelievend zijn dan leidende bronnen in de Koran voorschrijven.

En dat verdraagt zich slecht met mijn dhimmitude.

pius | 30-03-13 | 23:33

Het kind heeft geen rede. De vader, opa, overgrootvader hadden ze moeten castreren. Maar als je dat op de politieke agenda gaat zetten zit je al gauw in een godwin.

reageerbuis | 30-03-13 | 23:33

ZiekVanDieJankers | 30-03-13 | 23:28 |
Er vocht in Rusland zelfs een joods onderdeel onder gekke Adolf bij de Waffen SS. Sommige zaken zijn onbegrijpelijk, zeker als je de achtergronden niet kent.

Watapatja | 30-03-13 | 23:32

-weggejorist-

Itzamná | 30-03-13 | 23:32

Erg hard gaat het trouwens niet met een paar dode nederlandse en belgische jihadstrijders, kunnen we er niet een paar meer sturen?

neemjemoederindemali | 30-03-13 | 23:31

Itzamná | 30-03-13 | 23:26 |
Ik ben normaal ook niet de lompste, wel direct. Was hier nodig gezien een paar tegels.
Overigens, waardeer necrosis zeer als reaguurder.

Watapatja | 30-03-13 | 23:30

@ZiekVanDieJankers | 30-03-13 | 23:28

Dus? De nazi's werkten ook samen met Amsterdammers om zoveel mogelijk Joden op de trein te krijgen. is ze ook redelijk gelukt uiteindelijk.

Je punt is?

pius | 30-03-13 | 23:30

pius | 30-03-13 | 23:26 | + 0
Maf. Die malle jihadi's willen een theocratie vestigen, roeien alle christenen uit en andere andersdenkenden.
Er is helemaal niks 'vrij' aan dat Syrische leger. Volslagen knetter, die kutmohammedanen. Dat ze optiefen naar SA.

Waarschijnlijk bedoel je hetzelfde, maar breng je het wat krukkig onder woorden.

Itzamná | 30-03-13 | 23:29

pius Jij weet toch wel dat Nazi's en moslims samen werkte?
(zoek het maar op als je het niet gelooft)
SS Handschar
Sonderverband 287
Deutsch-Arabische Legion en nog vele andere 'takken' van Hitler zijn legers warren moslim, en dan had je nog de 'losse groepen" zo als de muslim brotherhood, en dan heb ik het nog niet over de vrijwilligers (moslims.)
-
Maar ja, het is ook gewoon veel makkelijker de vinger naar anderen te wijzen..

ZiekVanDieJankers | 30-03-13 | 23:28

Watapatja | 30-03-13 | 23:21 | + 0
Tuttus, je kunt van necrosis zeggen wat je wilt, maar dat hij lomp is, neuh, dat niet.

Ik wel, maar ja, wat wil je ook als je als baby te vondeling wordt gelegd in Eindhoven, op het Stratumseind? Nou?

Itzamná | 30-03-13 | 23:26

@Itzamná | 30-03-13 | 23:22

Nee joh. Allemaal bullshit. Pure pech. En het Nederlands elftal wint altijd de laatste tijd, maar daar zitten dan ook 7 Feyenoorders bij dus die vlieger gaat niet op.

Tegen Assad natuurlijk. Niet dat ik zozeer voor de jihadi's ben, dat niet, regen in de drup en zo, maar ben wel voor het vrije Syrische leger.

Assad is het Ajax van het midden-oosten namelijk. Altijd geluk Krijgt volop sympathie en God weet waarom.

Of Allah dan in dit geval.

pius | 30-03-13 | 23:26

Eerlijk gezegd niet willen klikken,toch gedaan,even onpasselijk als ik gedacht had.

Een joch met een sigaret in zn gezicht en met een geweer waar hij niet eens mee richten kan gezien de gewichts verhoudingen,dit is wat je noemt kanonnen voer.

Dit hele acteurs trio uit dit filmpje zo snel mogelijk bij Assad getrouwen op de stoep zetten,zodat we dit soort infantielen niet meer op youtube hoeven aan schouwen.

dehandigesmeerlap | 30-03-13 | 23:26

hopen dat deze oorlog nog jaren mag gaan duren, ruimt het lekker op hier!

slikbek | 30-03-13 | 23:24

kruid en onkruid? het onkruid muteert? De chinezen hebben kruid een hele bus vol. Maar het is geen kruid het is onkruid, zoek de verschillen.

blango | 30-03-13 | 23:23

ZiekVanDieJankers | 30-03-13 | 23:09 |

Please explain?????????????
dubbeljoe | 30-03-13 | 23:16 | + -1 -

Ja, dat lijkt mij ook het enige antwoord.
Een ander weet je niet te verzinnen met je policor flauwekul.

dubbeljoe | 30-03-13 | 23:23

pius | 30-03-13 | 23:19 | + 0
Pech?
Geluk is een keuze, winnen ook.
Wat een gezeik.

Lijkt wel het NL-elftal; altijd slachtoffergezeik als ze verliezen. Je moet niet verliezen, je moet winnen, ten koste van alles.
Hoe moeilijk is dat?
Voor Assad of tegen?

Itzamná | 30-03-13 | 23:22

necrosis | 30-03-13 | 23:13 |
Kloten he, lompe opmerkingen in het wilde weg. Ben je zelf een meester in.

Watapatja | 30-03-13 | 23:21

@miko | 30-03-13 | 23:16
Ik bedoelde het niet grappig, ik doe vandaag even niet meer mee!

necrosis | 30-03-13 | 23:20

@Itzamná | 30-03-13 | 23:14

We hebben gevochten als jihadi's.

Wat jeweetwel aan geluk heeft hebben wij aan pech. Balans muss sein immers. Niet dat die namaakbasken slecht speelden trouwens. Dat niet. Ze wonnen uiteindelijk zelfs verdiend.

Maar pech was het. Dat bovenal.

pius | 30-03-13 | 23:19

@Jos Schmitz | 30-03-13 | 22:54
Filmpje niet uit gekeken? Ouders deaud jongetje heeft zijn moeder nog gekust voor ze hemelen ging.

miko | 30-03-13 | 23:17

@miko | 30-03-13 | 23:16
bem! Snoeihard

tattooboer | 30-03-13 | 23:17

miko | 30-03-13 | 23:10 | + 0
Voor mij zijn de doden die wat betekend hebben en iets moois hebben gemaakt springlevend.

Zo heb ik bijvoorbeeld meer met Bach dan met m'n buurman.

Itzamná | 30-03-13 | 23:16

@necrosis | 30-03-13 | 23:13
Dan waren ze eigenlijk koloniale bezetters?

miko | 30-03-13 | 23:16

ZiekVanDieJankers | 30-03-13 | 23:09 |

Please explain?????????????

dubbeljoe | 30-03-13 | 23:16

@necrosis | 30-03-13 | 23:08
Dat was een metafoor. Maar pas op voor het eerst in zijn leven heeft pius een hekel aan een fin.
:)

miko | 30-03-13 | 23:15

@Itzamná | 30-03-13 | 23:12
Ok, ik laat me even meeslepen door jou,
13 cm of 13 achmed?

tattooboer | 30-03-13 | 23:15

Misschien moeten jullie dit kijken, nogwel van CBS news;

Christians under attack in Syria:
www.liveleak.com/view?i=a16_1364625461...

Christenen zijn voor Assad en dat heeft een reden.

MN03 | 30-03-13 | 23:14

pius | 30-03-13 | 23:01 | + 0
Jaja, dat zal allemaal wel, maar hoest met Feyenoord? Ik hoor daar nare verhalen over. Wil je er over praten, gehgeh?
Stond het doel scheef, was de scheids een homo?

Itzamná | 30-03-13 | 23:14

Gambit29 | 30-03-13 | 23:12 |
En vrede heb je alleen als er geen andersdenkenden meer over zijn?

Ik was in Haren | 30-03-13 | 23:14

@Watapatja | 30-03-13 | 23:06
Een groot gedeelte van mijn familie is uitgeroeid door de Jappen.
En bedankt hè!

necrosis | 30-03-13 | 23:13

tattooboer | 30-03-13 | 23:10 | + 0
Misverstand, boer.
Dertien in HAAR doos, dat zou ik boeiender vinden.

Itzamná | 30-03-13 | 23:12

Islam het geloof van de vrede.

Gambit29 | 30-03-13 | 23:12

Opgroeien in een masculine maatschappij en zo jong je steentje bijdragen.
Repsect voor dat jochie.

zovoklets | 30-03-13 | 23:11

@Itzamná | 30-03-13 | 23:01
Ik wil niet veel zeggen hoor maar..
dooien mooier vinden dan heerlijk lustig fapvoer..
13 in een doos...
Necro? is dit je inlognaam in de morgue?

tattooboer | 30-03-13 | 23:10

@Itzamná | 30-03-13 | 22:55
fond het een lievurd.

miko | 30-03-13 | 23:10

@necrosis | 30-03-13 | 23:06

Ik maak een vergelijking, en een treffende ook. Assad is een typhus-nazi namelijk. Moreel zijn kant kiezen wijst op een enorm ethisch failliet jouwerzijds. Had het pragmatisch en neutraal gehouden en ik had je het voordeel van de twijfel gegeven.

Maar dit is abject Salonfacisme. 88 PROCENT.

pius | 30-03-13 | 23:09

"Als Nederland zich meer had gezet voor die arme barbaren, dan was dit niet gebeurt. Schaam je wilders en jou PVV aanhang...

*gehuil*

Door jou gaat achmed de 900.000ste ook dood voor Allah. En dat moeten we niet willen."

En hij was zo een goede jongen..

ZiekVanDieJankers | 30-03-13 | 23:09

@pius | 30-03-13 | 23:01
Overigens heb ik Hitler nergens geplust....

necrosis | 30-03-13 | 23:08

@Anijsblokje | 30-03-13 | 22:52
Openingszin? Salaam aleikum of zoiets?

miko | 30-03-13 | 23:07

-weggejorist-

tattooboer | 30-03-13 | 23:07

Een al getraumatiseerd kind een kalashnikov en een pak peuken geven. Goed bezig moslims, jullie benadrukken jullie warme cultuur weer eens.

shamehair | 30-03-13 | 23:06

necrosis | 30-03-13 | 22:55 |
Ben blij dat er 70 jaren geleden gevochten is tegen onderdrukking. Jouw familie zat toen zeker in een administratief baantje, of machinist.

Watapatja | 30-03-13 | 23:06

geen xtc geen coke geen heroine maar een lekkere chemo cocktail en jij mag de proefkonijn zijn want het is pasen, daar knap je van op toch?

blango | 30-03-13 | 23:06

Je kan gerust geen ene reedt om joden geven. Maar om dan gelijk Feyenoord te plussen.
Dan mis je er toch ook een paar.

dogbitedog | 30-03-13 | 23:06

@pius | 30-03-13 | 23:01
Volgens mij mis jij een paar...
Assad is namelijk een stabiele factor in het oververhitte MO.
En waar heb ik het over joden gehad, smerige opruier!

necrosis | 30-03-13 | 23:06

neemjemoederindemali | 30-03-13 | 23:04 |
Nee, dat heeft de wet van meden en perzen later pas bepaald.

Ik was in Haren | 30-03-13 | 23:05

triest

gider | 30-03-13 | 23:04

@necrosis | 30-03-13 | 22:41

Verdomme, dus daarom zijn er geen Perzische tapijten meer te koop.

neemjemoederindemali | 30-03-13 | 23:04

En angst zodra je in de angst gelooft, brrrrrr, Daar komen de nachtmeries.

blango | 30-03-13 | 23:03

Anijsblokje | 30-03-13 | 22:52 |
Een spannende doe-vakantie voor het goede doel.

Watapatja | 30-03-13 | 23:02

@necrosis | 30-03-13 | 22:55

Je kan gerust geen ene reedt om joden geven. Maar om dan gelijk Hitler te plussen.

Dan mis je er toch ook een paar.

pius | 30-03-13 | 23:01

@tattooboer | 30-03-13 | 22:57
Er was dus leven voor 'tattooboer'.
Geen nood, ik zal GU niets vertellen......

necrosis | 30-03-13 | 23:01

tattooboer | 30-03-13 | 23:00 | + 0
Nee, serieus niet. Dertien in een dozijn.
Ik heb er liever dertien in een doos.

Itzamná | 30-03-13 | 23:01

@Itzamná | 30-03-13 | 22:55
Dat is het verschil tussen een warm bed en een koude grond.

tattooboer | 30-03-13 | 23:01

(c)ZWITSUL | 30-03-13 | 21:47 | + 6 -
geen euro naar Syrie.. sickfucks
.
Ben ik het toch niet zomaar mee eens. Zijn die vluchtelingen niet het slachtoffer van de opstandelingen? We moeten assad snel helpen en de vluchtelingen ook. Dat ze allemaal beetje gek zijn ok maar niets doen?

Veel Vaak | 30-03-13 | 23:01

Een goeie mohammedaan, het kan niet vaak genoeg gezegd worden, is een Indiaan.

Itzamná | 30-03-13 | 23:00

@Itzamná | 30-03-13 | 22:54
Ow komop!
Niet eens één buikfladder?
ijskoud hoor,...

tattooboer | 30-03-13 | 23:00

En NGO's natuurlijk schreeuwen bij elk doodgeschoten kind en burger. Net doen alsof ze niet snappen dat het een smerige oorlog is waarin kiddo's in burgerkloffie ook strijders kunnen zijn.

sitzkrieg | 30-03-13 | 22:59

@necrosis | 30-03-13 | 22:47
In het leger van fleish zijn wij allen maar trekpoppen. Mijn eerdere bevroedingen, als die er al waren, voegden verder niks consequentioneels toe, laat staan dat ik op de bus zat! Stilaan mag ik zeggen dat de televaginale overgang niet voldeed aan mijn speciale relativiteits theoriën, ergo redactioneel.

tattooboer | 30-03-13 | 22:57

Noem mij een lul, maar ik ga er geen traan om laten wanneer dit soort kinderen/mensen een kort leven leiden. Hoe meer er nu gaan hemelen, hoe minder last mijn kinderen er later van hebben.

Stekkepoot | 30-03-13 | 22:57

In Amirika preppen ze soms kinderen dat is triest maar kan ik nog om lachen. Dit is echt om bang van te worden.

Veel Vaak | 30-03-13 | 22:55

miko | 30-03-13 | 22:52 | + 0
Ik hou dat niet allemaal bij. Mogelijk is ze dood. Heden zij, morgen jij.
No big deal.
Fin het een lievurd.

Itzamná | 30-03-13 | 22:55

De versiertrus is hebzucht of medelijden. Ach alweer een a4tje vol, de tijd gaat snel.

blango | 30-03-13 | 22:55

@arie181818 | 30-03-13 | 22:48
Laat de hele familie lekker naar Syrië gaan, ik geef geen ene reedT om die zogenaamde vrijheidsstrijders, die vechten voor onderdrukking van hun eigen dochters, zussen, of nichten!
*wederom plus 1 voor Assad*

necrosis | 30-03-13 | 22:55

Je koter van 8 met een AK 47 een oorlog insturen en pappa zelf blijft met z'n soepjurk lekker thuis. Als je de overtuiging hebt dat je moet vechten tegen wat dan ook, ga dan zelf en stuur niet je larf, dan pas ben je een man. Mannen met jurken of jasjes met een hondenbontkraagje zijn trouwens allemaal homo.

Jos Schmitz | 30-03-13 | 22:54

@arie181818 | 30-03-13 | 22:48
Zijn ouders zijn dood. heeft hij zelf gezegd. Dat de daders hiervan misschien naast hem zitten komt in zijn luizige bolleke niet op.

miko | 30-03-13 | 22:54

tattooboer | 30-03-13 | 22:46 | + 1

Terrible misleading title, bs.

Een van de comments op YT, terecht ook. BS is bullshit, maar dat zul je wel begrijpen.
Post dan maar gewone porno.

Itzamná | 30-03-13 | 22:54

Kop die kogel voor de Darwin awards, voor al die zwakzinnigen die in sprookjes geloven. Natuurlijke selectie heet dat! Bedankt voor jullie bijdrage, stelletje fucking jumboshrimps...

NACademicus | 30-03-13 | 22:53

@Itzamná | 30-03-13 | 22:41
Ook al weer even dood, aan aids toch?

miko | 30-03-13 | 22:52

irma zonderboezem | 30-03-13 | 22:04 | + 15 -

Daar raak je het cruciale punt.
Dat inschikkelijke gedrag. Daar heeft men vanuit Islamitische zijde ook geen enkel respect voor.
Althans niet diegenen, van wie je last hebt.
Types als Erdogan/Mursi zeker niet.
Die testen tot hoever ze kunnen gaan en hebben meer respect als je grenzen stelt, dan wanneer je een compromis zoekt. Afdingen.

Overigens vraag ik me werkelijk af hoe dat praktisch in zijn werk gaat, zo 'n wervingsactie voor Syrie-reisjes.
Wat is zeg maar: de openingszin/versiertruc?

Anijsblokje | 30-03-13 | 22:52

arie181818 | 30-03-13 | 22:48 |
Het is maar te hopen misschien dat hij de oorlog daar niet overleeft. Als een knul op die leeftijd de oorlog kan overleven, met wat hij dan op zijn tere netvlies heeft gekregen, kan er niets anders dan een monster uit voort groeien.

Ik was in Haren | 30-03-13 | 22:52

necrosis | 30-03-13 | 22:41 | + 0
De Amerikanen steunden de Sjah ja. Tsja.
Zij geven geen reedt om welk regime dan ook, als het hun (olie-)belangen maar veilig stelt. Ze steunen de facto ook SA, een totaal misdadig regime, maar met veel goedkoop winbare olie.

Zou shalegas de optie zijn voor de Amerikanen, dan zal hun inmenging daar ophouden, als ze het niet de moeite waard vinden om de Chinezen, Indiërs en anderen dwars te zitten.

't Was ook vrij dom om een seculiere dictator als Saddam te vermoorden. Wat denkt men daar nou te vestigen, anders dan een theocratie?
Amerikanen zijn soms erg kortzichtig, geldt ook voor Iran.
Kan me voorstellen dat ze zich nu een beetje rustig houden rond Syrië. Wat moet je ook in een burgeroorlog, waarin je geen van beide partijen echt wilt steunen?

Ergens wel weer pragmatische mensen, die Amerikanen.

Itzamná | 30-03-13 | 22:51

@Itzamná | 30-03-13 | 22:41
Je weet dat Ofra 13 jaar geleden aan AIDS is overleden toch? groot verlies...
Jerusalem van goud, van koper en van leer, als Jerusalem alle liederen is, ben ik haar viool.
Mooi mooi.

tattooboer | 30-03-13 | 22:51

@miko | 30-03-13 | 22:46
Hopelijk zijn die goed 'gescreened'......

necrosis | 30-03-13 | 22:50

Als dat joch neer wordt gehaald krijg je gelijk weer die beelden van zo'n hysterische massa wijven die treuren om de dood van zo'n 'onschuldig jochie'. En daarna een tape van de toch wel trotse vader, omringt door een kolonie allah-ak-bar schreeuwers, die vind dat zijn zoon voor het goede doel is gestorven. Waarna ze met mitrailleurs in de lucht gaan schieten.

arie181818 | 30-03-13 | 22:48

@tattooboer | 30-03-13 | 22:42
Jij bent niet echt nieuw hier, mag ik weten welke nick je voorheen hanteerde?
Of mag dat niet van GU, ons opperwezen en de zin van ons bestaan?
*jawel: grinnik*

necrosis | 30-03-13 | 22:47

@Itzamná | 30-03-13 | 22:41
Alweer?
moet ik wéér Noah Tishbi linken...
of wacht, we gaan voor beter, Ginsberg,lichtelijk NSFW
www.youtube.com/watch?v=q5bxO-SP8Mo

tattooboer | 30-03-13 | 22:46

@necrosis | 30-03-13 | 22:34
Hoe zit dat dan met al die kerels die voor die beveiligingsbedrijven werken?

miko | 30-03-13 | 22:46

Het arme kind heeft niet eens door, dat hij niet alleen de toekomst van een ander verknalt.

Ik was in Haren | 30-03-13 | 22:45

door je te verschuilen achter de fout, ben je zelf de fout, jij draagt het masker fout? door je niet te verschuilen achter.... ben je jezelf.

blango | 30-03-13 | 22:44

Itzamná | 30-03-13 | 22:38 |
Zal gezellig zijn in de bus terug. Maar hier is een winnaar, in Syrie niet.

Watapatja | 30-03-13 | 22:44

Ik heb ooit een keer gezegd ik ben voor Assad in mijn familie omgeving. En dat werd mij niet in dank afgenomen. Maar nog steeds ben ik voor Assad het is minst slechte van de partijen.

neukertje | 30-03-13 | 22:44

I am a loser baby , so why don't kill me.

dogbitedog | 30-03-13 | 22:43

@necrosis | 30-03-13 | 22:38
merkelijk is de uitwerking van dit heerlijk stukje morbiditeit niet aan zijn doel voorbij gegaan,
hamer, spijker, raak!

tattooboer | 30-03-13 | 22:42

Ik hoor heel duidelijk
Nederlands spreken,
blijkbaar hoort niemand dat
maar ja ik ben dwalend.

rechtsdwalendeautist | 30-03-13 | 22:42

@Itzamná | 30-03-13 | 22:36
Ik vind het veel erger dat juist de VS de aanstichter is voor aartsvijand Iran.
Zonder inmenging van de VS hadden de ayatollahs nooit voet aan de grond gekregen en had Iran nog steeds Perzië geheten....

necrosis | 30-03-13 | 22:41

Totaal ongepast, onderstaand linkje.
Geef de Israeli's een week en Syrië bestaat niet meer.

www.youtube.com/watch?v=L8Co7IzOyhw
Wat een schoonheid, innit?

Itzamná | 30-03-13 | 22:41

dutch driver | 30-03-13 | 22:39 |
Ik denk eerder dat er bij de opvoeders iets mis is gegaan...

Ik was in Haren | 30-03-13 | 22:40

Volgens mij is dit de natuurlijke toestand in het Midden Oosten. De periodes dat er geen massale gewelddadigheden en martelingen zijn, zijn de uitzonderingen.

de Bree | 30-03-13 | 22:40

ik zou zeggen; dan is er in je opvoeding iets misgegaan...

dutch driver | 30-03-13 | 22:39

Watapatja | 30-03-13 | 22:37 | + 0
Komt pius dadelijk uitleggen, haha.

Itzamná | 30-03-13 | 22:38

@tattooboer | 30-03-13 | 22:33
Heb je me mooi beet met je linkje....
*shut up, you zwitsal*

necrosis | 30-03-13 | 22:38

@newray | 30-03-13 | 22:35
Deze is 1000 kudoos +
Ik wou dat ik kaartjes had voor ziggodome...

tattooboer | 30-03-13 | 22:38

Off topic
De jongetjes van Feyenoord in de pan gehakt.

Watapatja | 30-03-13 | 22:37

@Watapatja | 30-03-13 | 22:28
Ik vind kindsoldaten altijd kudt.In Afrika of Nederland.

miko | 30-03-13 | 22:36

necrosis | 30-03-13 | 22:30 | + 0
Die hele Arabierische lente bestaat uit niks meer dan het vervangen van de ene door de andere dictator.
Soms wil men geloof ik een andere dictator.

Much ado about nothing. 't Zijn dan ook allemaal ongeletterde zandapen, opgevoed in de leer van de pedofiel Mohammed - wat zou een mens daar van kunnen verwachten?
Alsof Iran er op vooruitgegaan is met de vestiging van een theocratie. Dat geldt voor heel Noord-Afrika.
Ik vond en vind het een fucking shame dat het Westen in Libië heeft ingegrepen.
Mafkezen.

Itzamná | 30-03-13 | 22:36

@Amano | 30-03-13 | 22:30
Volgens mij is er nog steeds wetgeving die mensen die opereren in een vreemde mogendheid mogen bestempelen als landverraders.
Helaas zijn onze politici dat ook.....

necrosis | 30-03-13 | 22:34

Stormageddon | 30-03-13 | 21:57 | + 0
Topic lager praatten we over zombies, hier zie je ze in actie...

Manmanman. Hoewel, je ziet niet heel vaak zombies met een baard, dat dan weer niet.

Itzamná | 30-03-13 | 22:33

@Jan Passant mk2 | 30-03-13 | 22:00
Patatje oorlog.

miko | 30-03-13 | 22:31

necrosis | 30-03-13 | 22:27 | + 0
Convertieten zijn vaak extremer dan de geloverTs van de religie (ik vind de islam overigens geen religie, maar een mislukte veroveringsideologie) die men is gaan aanhangen.

Hoe zot moet je zijn om als normaal denkend mens 'mohammedaan' te worden? Ben je niet een klein beetje van het padje af. Soort 'Breedveld-doctrine', met z'n Haatsnee.

Itzamná | 30-03-13 | 22:31

Die tot haatbaard bekeerde gasten zijn het engst. Volledig gehersenspoeld kranen ze die onzin uit. "... voor onze broeders en zusters." "de profeet shakadiem galigam zal hen straffen" Om te kotsen.

Eduardo- | 30-03-13 | 22:31

@Stormageddon | 30-03-13 | 21:57
En als hij dan ook nog eens rookt! Dat komt zijn ptentie helemaal niet ten goede.
Schandelijk dat niet een van de baarden hem vertelt over de schade die roken kan toebrengen.Barbaren zijn het.

miko | 30-03-13 | 22:31

@Itzamná | 30-03-13 | 22:27
Ik vraag me stilletjes af hoeveel procent van de bevolking van Libië terugverlangt naar de dagen van die 'gekke kolonel'.
Daar hoor ik niemand over!

necrosis | 30-03-13 | 22:30

necrosis | 30-03-13 | 22:27
Dat zijn landverraders. Als hier de pleuris uitbreekt, wat ik niet hoop, gaan die wat mij betreft meteen tegen de muur.

Amano | 30-03-13 | 22:30

@Van Duyvenbode | 30-03-13 | 22:02
De kick?? Misschien, maar ik denk toch dat veel hopen op hun 15 minuten in de spotlights.

miko | 30-03-13 | 22:29

Begrijp ik het goed dan vechten daar mohammedanen tegen mohammedanen.

Ergens denk ik 'win-win'.

Itzamná | 30-03-13 | 22:28

In Afrika zie je niet anders dan kindsoldaten en hier zeiken we over 1 jochie in Syrie. Gestoord.

Watapatja | 30-03-13 | 22:28

@Itzamná | 30-03-13 | 22:20
Vergeet de Nederlandse bekeerlingen niet, die zijn nog intoleranter dan ex-rokers....

necrosis | 30-03-13 | 22:27

Wel plusje voor Pritt met z'n 'Allah Schnackbar Brigades van de Free Syrian Army'.

LOL. Kebab d'r bij, wie doet je wat?

Itzamná | 30-03-13 | 22:27

Als we nou versneld overschakelen op kernenergie en electrische auto's dan kunnen we die zandbakken verder gewoon negeren.

Jan Toeternuitje | 30-03-13 | 22:22

Trouw, in het linkje: "Voordat u mij verkeerd begrijpt: natuurlijk moeten burgemeesters, imams, ouders en straatcoaches uit alle macht proberen de jongemannen te weerhouden van onzalige Syrië-missies. Ze zijn kanonnenvoer in een oorlog waartegen ze totaal niet tegen opgewassen zijn."

Een kutkrant, dat wisten we al. Die mensen moet je juist niet weerhouden van hun 'missie'. Straks krijgen wij dat gedonder hier, voor zover we dat al niet hebben.
Ik zou zeggen 'Jai oitkering kreiguh als jai levend terugkomen doet.'
Niet van ons natuurlijk, van de Marokkaanse overheid.

Itzamná | 30-03-13 | 22:20

Toegang tot Allah's slagveld: onder de 18 jaar

duitse herder | 30-03-13 | 22:20

de Bree | 30-03-13 | 22:12 |
Ze mogen van mij ook met Transavia, als Julio Poch weer mag vliegen.

Ik was in Haren | 30-03-13 | 22:18

Der Toif ist dood.

boasatlas | 30-03-13 | 22:17

De heidenen zullen jeruzalem verpletteren, ach daar heb je die vlinder weer? Van zo een afstand. Was het de bedoeling of wilde de vlinder weer vrij zijn, en niet de schuld krijgen?

blango | 30-03-13 | 22:17

@Amano | 30-03-13 | 22:15
Ze hebben repect voor de dood, blijkbaar..
Wij voor het leven.

Slipsnifter | 30-03-13 | 22:17

@INH.30CL | 30-03-13 | 22:09
Niet verbaasd staan te kijken als hij zijn hele familie (250 man/ vrouw) laat overkomen die vervolgens allemaal een uitkering en een huis willen.
Want dat is een nadeel wat hoort bij gezinshereniging.
En nee, dat heb ik niet verzonnen!

necrosis | 30-03-13 | 22:17

@dubbeljoe | 30-03-13 | 22:12
Mr T kon ook niet tegen vliegen he!

tattooboer | 30-03-13 | 22:16

Slipsnifter | 30-03-13 | 22:05
Of vanaf de dak van een ziekenhuis. Echt te walgelijk. Er is niks schoons aan een oorlog maar manmanman is er dan helemaal niets meer waar je respect voor hebt.

Amano | 30-03-13 | 22:15

@de Bree | 30-03-13 | 22:12
De Kansen Luchtvaart Maatschappij.

Slipsnifter | 30-03-13 | 22:15

Mokum Kosher | 30-03-13 | 21:49 | + 5
LOL. Vind die Patton ook top. Geen gezeik en gejank over spiegische dingetjes, gewoon oorlogvoeren en winnen.

Alsof daar een tekening bij moet.

Die tijden zijn voorbij. Oorlog is nu, in veel gevallen, een game, waarbij je mensen doodt die je niet eens ziet. Druk op de knop, zeg maar. Met de komst van drones wordt dat alleen maar virtueler.
Nou ja, je kunt dingen niet 'desinventen'.

Over een paar decennia kunnen we zonder leger een ander volk verpletteren. Ik weet niet zeker of we dat 'vooruitgang' moeten noemen.
Enfin, vooruitgang is altijd al onzin geweest - zo gaan die dingen.

Itzamná | 30-03-13 | 22:13

blango | 30-03-13 | 22:07

Ik vrees de komst van de slimme toiletpot. Die weegt iedere drol die je legt. De belastingaanslag is naar rato. Ga ik lekker met mijn vezelrijke dieet.

Van Duyvenbode | 30-03-13 | 22:12

attooboer | 30-03-13 | 22:03 |

Heb je gelijk in. Maar dit kind, zo alleen, met dat geweer dat zo groot is als hijzelf en hij doet mee
om nog ergens bij te horen.

dubbeljoe | 30-03-13 | 22:12

@irma zonderboezem | 30-03-13 | 22:04
Ik schaam me voor geen enkel comment, als ze willen vechten in het MO, ze gaan hun gang maar.
Als ze terugkomen in een lijkenzak, worden ze meestal getransporteerd naar het land van herkomst van de ouders (of grootouders).
En daar kan ik niet mee zitten!

necrosis | 30-03-13 | 22:12

De KLM heeft decennia lang al het tuig uit verweggistan Nederland ingevlogen. Het minste wat de KLM nu terug zou kunnen doen is een paar vliegtuigen ter beschikking stellen voor moedige vrijheidsstrijders richting zandbak.

de Bree | 30-03-13 | 22:12

kunnen ze die straatkinderen niet vangen? zie het nog gebeuren dat ie met een truck vol explosieven ergens op in rijdt.

ganzo | 30-03-13 | 22:11

@Meh | 30-03-13 | 21:48

Dat je een hekel hebt aan geïndoctrineerde moslims is tot daar aan toe maar je wilt zo'n kind toch niet de kans geven om gemarteld te worden door met Henkie Bleeker naar een voetbalwedstrijd te moeten?

Dan nog liever kanonnenvoer voor Assad.

neemjemoederindemali | 30-03-13 | 22:10

Skunk57 | 30-03-13 | 22:07 |
Het lijkt mij beter als je kinderen leert vechten voor het bestaan van een ander.

Ik was in Haren | 30-03-13 | 22:10

Ja dat bedoel ik dus. Die idioten deinzen er niet voor terug om hun eigen kinderen naar het front te sturen en ze als propaganda te misbruiken. Maar leve de Arabische lente hoor. Ze moeten even door dit conflictje heen en dan zijn ze net zo modern als hier. Tuuuurlijk.

Amano | 30-03-13 | 22:09

En dan hebben ze het hier over mauro.

INH.30CL | 30-03-13 | 22:09

irma zonderboezem | 30-03-13 | 22:04
Hear! Hear!

GeflipteVlaflap | 30-03-13 | 22:08

Hehe, het mannetje valt bijna om met zijn ak47.
Hmm waar zet ik mijn geld op in, lastig hoor www.youtube.com/watch?v=3f8VmJRuBFY

Eigenlijk nogal eng als je de verschillen ziet, en dan hebben we het nog niet eens over gender.

de grote Anti | 30-03-13 | 22:08

Klasse dat ouders hun kinderen leren vechten voor het bestaan en niet uitsluitend met loze woorden angst zaaien.

Skunk57 | 30-03-13 | 22:07

@löl met vingers | 30-03-13 | 22:06
Niet naar kijken, is niet gezond.

Slipsnifter | 30-03-13 | 22:07

anti reclame is ook reclame, we noemen de naam express niet, omdat reclame maken zonde van de tijd is. Een onderzoek de shitmeter, ontlasting wordt belasting.

blango | 30-03-13 | 22:07

"Afgelopen weekend sneuvelde ­Sean Pidgeon op het slagveld. Dat slechte nieuws kreeg de moeder van Sami telefonisch te horen van haar zoon."

Hoezo 'slecht nieuws'? Laat die hele moslimhorde in Europa opzouten naar Syrië en daar gaan doorbeuken met hun kansloze oorlog.

Itzamná | 30-03-13 | 22:06

Dit 'achtjarige knulletje Ahmed' is ondertussen al zo gemindfucked dat hij alles wat niet moslim is maar wat graag naar de eeuwige jachtvelden helpt.

GeflipteVlaflap | 30-03-13 | 22:06


Eerlijk gezegd interesseert het me geen fuck wat er in die zandbaklanden gebeurt.
Maar iedere avond probeert het NOS-journaal mij te overtuigen dat die houding heulemaal fout is.

löl met vingers | 30-03-13 | 22:06

@de Bree | 30-03-13 | 22:02
Stem daarom VOOR Assad, die doet tenminste wat de PvdA al decennia nalaat.....

necrosis | 30-03-13 | 22:06

En dit is niet de oorzaak van de Islam. De islam is juist een product en symptoom van de gewelddadige inborst van bepaalde volkeren. Het is dus omgekeerd volgens mij.

de Bree | 30-03-13 | 22:05

Ze zetten ook kinderen in als menselijk schild, en die palestijno`s schieten hun raketjes het liefst de lucht in vanaf een schoolplein, dus de verbazingsfactor van dit bericht is 0..

Slipsnifter | 30-03-13 | 22:05


necrosis | 30-03-13 | 21:48 |
Ergens zouden wij ons moeten schamen voor onze comments denk ik weleens, we hebben het over mensen. Ik kijk zonder emotie naar dat filmpje en denk' ja, lullig, maar ik hoop dat dat manneke never nooit naar het westen komt' .
Ik had vroeger niks tegen de Islam, gewoon omdat ik geen last had Moslims.
( dat waten nog eens tijden)
En nu kan ik ze niet meer luchten of zien. Ik kots van de mentaliteit van die hasten en wens grote groepen Moslims een enkeltje zandbak.
Best lullig, toch hebben ze het er samen met onze regering zo naar gemaakt.
Ik was vd week op een bijeenkomst over culturele rituelen rondom de dood. De culturele antropoloog die de lezing gaf zei in 1 zin wat mij nou eigenlijk zo giftig maakt in over het hele vraagstuk ' buitenlanders'.
Ze had met een Moslim geestelijke een gesprek gehad en op een gegeven moment kwam aan de orde dat Moslims eeuwig durende grafrechten willen als ze hier begraven worden ( ndat kennen we al lang niet meer in Nederland hoorde ik) anyway,
Toen vroeg antropologe aan die geestelijke:' moeten wij dat voor jullie proberen te gaan regelen en op de politieke agenda zetten?'
En precies dat ergert me aan veel Nederlanders, waarom dat slaafse hoe kunnen wij jullie altijd maar weer knuffelen?
Ik heb daar geen respect voor dus laat staan een groep Moslims die toch al op ons schijt.

irma zonderboezem | 30-03-13 | 22:04

@dubbeljoe | 30-03-13 | 21:56
Pasen gaat toch ook niet over vrolijke dingen hoor,de tiende vloek van mozes op farao zorgde ervoor dat miljoenen "eerstgeborenen", kinderen dus, werden vermoord door god, dat is de esentievan pasen, dat de joden lamsbloed op hun deurposten smeerden zodat dat hun kinderen niet overkwam, maargoed, ook voor de christengekkies gaat het over ellende en verdriet, dat men dan gekluerde eitjes en huppelende haasjes gebruikt uit oer-oude heidense gebruiken zoals het magicmushroom plukken om de hazenholen is dan op scih toch een leuke verkloting met kleurtjes en ontbijtelijk genot, godver..

tattooboer | 30-03-13 | 22:03

Ik heb een vaag vermoeden dat dit ventje over een paar jaar in Nederland rondloopt en mij dan gesubsidieerd flink in mekaar gaat slaan. Zomaar een vermoeden. En anders één van z'n 3000 neefjes wel.

de Bree | 30-03-13 | 22:02

@reade romke | 30-03-13 | 21:43
Idd, tegenwoordig is het islam uber alles..

Slipsnifter | 30-03-13 | 22:02

miko | 30-03-13 | 21:58

Het gaat om de kick. De rest is rook en spiegels. Wereldgeschiedenis, schei toch uit.

Van Duyvenbode | 30-03-13 | 22:02

Als die kinderen net zo blij zijn als hun generatie-genoten in Egypte en Libië, laat ze dan lekker verkassen.
Dat scheelt ons weer wat uitkeringen....

necrosis | 30-03-13 | 22:02

Die baarden alleen al, gatverdamme! En zo'n jochie van 8, volstrekt gestoord die zandapen.

Itzamná | 30-03-13 | 22:01

Leuke ouders, prettige religie. Doe dat jong maar een kroketje uit Allah's Snackbar.

Jan Passant mk2 | 30-03-13 | 22:00

@blinde kip | 30-03-13 | 21:50
Inderdaad. In de Nederlandse koranscholen worden louter liberale en pacifistische waarden geleerd. Het wordt niet hardop gezegd, maar de islam is daaraan in wezen ondergeschikt. Daarom knuffelen de Nederlandse socialisten, liberalen en christendemocraten de moslimse medemens. Daarom pakken onze cabaretiers de islam niet aan. Daarom lopen turko's en mocro's over van respect voor de joods-christelijk-humanistiche cultuur alhier. Het zijn ten diepste tolerante vrijdenkers; welhaast libertariërs, zeg maar.

Fijnstoffer | 30-03-13 | 22:00

@dubbeljoe | 30-03-13 | 21:56

Daar heb je natuurlijk gewoon gelijk in.

omanders | 30-03-13 | 21:59

@smdyasc | 30-03-13 | 21:47
Zo las ik het stukje niet.eerder het feit dat dit soort gedrag van alle tijden is en dat kansenjongeren een kans grijpen om er iets toe te doen in de wereldgeschiedenis.of je dit nu dom vind of niet dat is de drive.En ik denk dat ze dat redelijk goed gezien heeft

miko | 30-03-13 | 21:58

Dit voegt toch weer andere perspectieven toe aan het volgende kinderpardon. Deze nieuwe allah jakbier kiddoos stelen en beroven ongetwijfeld de harten van elke PvdA'er.

tattooboer | 30-03-13 | 21:57

Wat moet een 8 jarige nou met 72 maagden? More to the point: wat moeten die 72 maagden met een 8 jarig jochie?

Stormageddon | 30-03-13 | 21:57

Hond van de slager | 30-03-13 | 21:55 |
De heilige Mohammed had ze zelf ook graag zonder haar erop.

Ik was in Haren | 30-03-13 | 21:56

Moeten die 72 maagden daarboven ook nog een minderjarige neuken...

ElMatadero | 30-03-13 | 21:56

We kunnen veel zeggen, maar dít doet Assad dan weer niet.

pvpb | 30-03-13 | 21:56

-weggejorist-

blango | 30-03-13 | 21:56

Dat laatste shot van een ongelukkig kind, daar valt alle paasrethoriek bij in het niet.

dubbeljoe | 30-03-13 | 21:56

Sick fucks 2.0.

Mammeloe | 30-03-13 | 21:56

Ik ken een mop:

Eberhard van de laan huurt uit Hamelen een duivenbestrijder in. De man komt langs, speelt op zijn fluit en alle duiven op de Dam vliegen op, maken een paar zeer fraaie capriolen in de lucht en vliegen weg om nooit meer terug te komen. Vol verbazing en ontzag betaalt Eberhard deze man en fluistert: "Heeft u ook zoiets voor Marokkanen?".

Klaarblijkelijk bestaat deze man.

omanders | 30-03-13 | 21:56

Ik ben blij dat die dood is.Zullen heel veel geiten dankbaar voor zijn

sananda | 30-03-13 | 21:55

Mag dat allemaal zomaar zonder baard? Het zit nog niet eens in z'n keel.

Hond van de slager | 30-03-13 | 21:55

Dit knaapje gaat niet oud worden.

Plukkiehaar | 30-03-13 | 21:54

Lekker daar laten. we hebben al genoeg bontkraagjes in de dop.

Den_Deze | 30-03-13 | 21:52

Nederland zit vol met policore idioten die zeggen best begrip te kunnen opbrengen voor jihadstrijders (zoals Leonie Breebaart in Trouw). De media zitten vol met dit soort types. Types waar ik niets mee heb. Als ik de radio aanzet, is het alsof ik een plee hoor doorspoelen. Kijk ik naar nieuwsprogramma's op de tv, heb ik het idee dat het iedere dag cranaval is.

Van Duyvenbode | 30-03-13 | 21:52

Schade ala Robert M. maar dan mischien 3x erger.

Real Dutch Meat | 30-03-13 | 21:52

-weggejorist-

miko | 30-03-13 | 21:52

Maar gelukkig worden die kleintjes hier niet geïndoctrineerd.
Oh wacht...

blinde kip | 30-03-13 | 21:50

@Meh | 30-03-13 | 21:48
Liever niet...
Dergelijke 'kinderen' zijn uitermate vatbaar voor indoctrinatie!

necrosis | 30-03-13 | 21:50

Ah, er is niets mooiers dan sneuvelen voor god (allah), volk, koningin en vaderland.

Ik ben meer een Patton-fan. Deze grote generaal zei ooit "I want you to remember that no bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor, dumb bastard die for his country."

En zo is het.

Mokum Kosher | 30-03-13 | 21:49

"In World War two the average age of the combat soldier was twenty six…"
Inininininininin in Syria he was 8.
www.youtube.com/watch?v=oSGvqjVHik8

Botte Hork | 30-03-13 | 21:49

Haal dat arme kind snel hier naartoe!

Meh | 30-03-13 | 21:48

@irma zonderboezem | 30-03-13 | 21:45
Er zijn er al 2 die niet meer terugkomen....
*Assad nog een plusje geven doet*

necrosis | 30-03-13 | 21:48

Vorige week reed ie nog bij zijn broer achterop de scooter op het mercatorplein

Schaamharing | 30-03-13 | 21:47

geen euro naar Syrie.. sickfucks

(c)ZWITSUL | 30-03-13 | 21:47

Leonie Breebaart die nu even een pleidooi houdt voor de moed van moordenaars alletijden en alle ideologien, we zijn echt alleen maar stappen terug aan het nemen.

smdyasc | 30-03-13 | 21:47

Tja hier in het westen maken vele minderjarige moslimmetjes zich ook schuldig aan moord ,mishandeling, roof en aanranding..

Amsterdam Hustler | 30-03-13 | 21:46

Krijgt kleine Achmed nou ook eerdaags ook 70 maagden?

Diepe Vuist | 30-03-13 | 21:46

Weghalen daar en bij 2 lesbo's onderbrengen a.u.b.

Fijnstoffer | 30-03-13 | 21:46

Die werving, daar kan een legitiem uitzendbureau nog een puntje aan zuigen.
Te triest voor woorden dit.

Jackanders | 30-03-13 | 21:46

Mooi, die landen waar de Islam het voor het zeggen heeft. Pareltjes van de wereldkaart.

Le Roi | 30-03-13 | 21:45

Dat ze gaan vechten in Syrië is ook niet erg, dat ze weer terug komen dat is erg!

irma zonderboezem | 30-03-13 | 21:45

Wel, we weten nu wat voor malloten we terug krijgen als die nederjihaddis weer ons land in trekken. En als vader moet je je echt kapot schamen als je je kind laat vechten.

Febofiel | 30-03-13 | 21:45

Hoorde vanavond op BNR dat de musical "Soldaat van Oranje' al meer dan drie jaar volle zalen trekt. Leve de oorlog, leve het heldendom.

Schoorsteenveger | 30-03-13 | 21:44

Wat een gekken daar.... en je hoort opeens niks meer over de Christenen in dat land, ook niet bij de vara. Is niet belangrijk, alleen die verschrikkelijke rebellen.

reade romke | 30-03-13 | 21:43

waar 100% gelovigen zijn weet je dat er oorlog komt. een feit.

blango | 30-03-13 | 21:43

Wat een geloof die Islam. Meer een sekte eigenlijk.
De sekte des doods.

Ongeblustekalk | 30-03-13 | 21:43

Maagd zoekt maagden?

Botte Hork | 30-03-13 | 21:42

Walgelijke propaganda, wat moet je er verder van zeggen?

Iedere volwassen jihadi die dit toestaat mag van mij per kerende post een kartets voor z'n kloten krijgen. Met kinderen sol je niet, ook al is je oorlog nog zo "heilig".

Reinaert | 30-03-13 | 21:41

Tja, als je met 9 jaar al als vrouw kunt dienen, dan mag je met 8 jaar ook wel het leger in voor het koninkrijk van Allah.

Ik was in Haren | 30-03-13 | 21:40

Indoctrinatie op de meest schandelijke manier. Laat maar weer zien dat oorlog verschrikkelijk ranzig wordt gespeeld en alleen maar verliezers heeft. Kansloos! Bah!

c.onjo | 30-03-13 | 21:38

Mooi man, zo'n achterlijke ideologie die kinderen zo indoctrineert.

Hey allah, ga eensch deaud, ouwe pedofiel.

neemjemoederindemali | 30-03-13 | 21:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken