Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Geert Wilders gestopt met roken

ripwilderspvvGeert Wilders feliciteert zichzelf vandaag met het feit dat hij drie maanden en één dag geleden gestopt is met roken. Wat een heel raar moment is om publiekelijk aan autofellatio te doen. Het was dan ook vooral een hele doorzichtige 'like I give a fuck'-tweet gericht aan Marcouch, die vanochtend de PVV verweet alleen hysterisch te brullen over problemen zonder deze daadwerkelijk op te lossen. Klopt, is zeker waar. Maar nog altijd beter dan de PvdA, die problemen vooral weet te verergeren. Maar goed, dat neemt niet weg dat de PVV nog nooit en te nimmer daadwerkelijk concreet voor vooruitgang hebben gezorgd in dit land. Behalve dan dat Geert Wilders de tabaksindustrie een zware klap heeft toegebracht door te stoppen met zijn mentolstaafjes. De PVV is een dode partij, met nul komma nul reëel effect op een betere samenleving. Voor de tweede week op rij is de PVV de grootste partij in de peilings dankzij hun brultechnieken. Tja. Peilingen zijn minder betrouwbaar dan een priester in de douche-afdeling van een weeshuis. Als peilingen zouden kloppen, dan hadden we nu Emile Roemer als MinPres gehad. Hebben we Emile Roemer als MinPres? Nee, we hebben Emile Roemer niet als MinPres. Ergo, peilingen zijn stierenfaeces. De PVV is momenteel vooral groot omdat de VVD en de PvdA heel hard zuigen. Ach ja, het is de laatste stuiptrekking van een zombiepartij. Dood, maar weigeren dat te accepteren. Hey, kijk, een PVV partijbijeenkomst. Nog een reactie, PVV-adepten? "AARRRGH, BRAINS!" Nee, okee, prima. We noteren wel 'geen zinnig commentaar'. De PVV is morsdood. Tragisch dat ze het zelf nog niet doorhebben.

Reaguursels

Inloggen

@Itzamná | 02-04-13 | 20:05
Is het weer zo ver?
Wel flauw trouwens dat hij om dit commentaar weggejorist is.
Dooier kun je ook als flauw,humorloos,niet inhoudelijk zien.
Ik bedoel de uitdrukking dooie pier??

miko | 03-04-13 | 21:58

Gezien zijn voorspelbare hetze tegen de PVV kun je eerder stellen: Johnny Quid is morsdood. Tragisch dat hij het zelf nog niet doorheeft.

lekker wijf | 03-04-13 | 14:29

@hölzenbein | 03-04-13 | 09:22
Val deaudt..

Slipsnifter | 03-04-13 | 12:13

Kwit is het kwijt, de weg.

wallenberg | 03-04-13 | 10:37

@ Jan Passant mk2

'De exploitanten van Achterstand': mooi! En droevig juist, natuurlijk.

Aardbewoner | 03-04-13 | 10:32

Godisvoordedomme jij gelooft vast in god, dom ben iig wel!

Mozeskriebels | 03-04-13 | 10:17

Ideaal is het bij geen enkele partij;maar een geheugensteuntje over hoe het ook alweer zat met riftuig,de €uro,Europa,haatpredikers en de wildgroei aan moskeeën is ten faveure van Wilders op z'n plaats.

R.B.Scott | 03-04-13 | 10:06

Dood of niet, de situatie wordt er allengs niet veel beter van.
Want er is geen alternatief.
Linksom of rechtsom.. het is k.u.d.t

obi-juan kenobi | 03-04-13 | 09:50

Geert en Rutte zijn de beste vrienden. Samen houden ze hun stemvee dom en daarmee raakt Nederland nog dieper in de shit.

VVD = Elitair dom (voor 1% van de bevolking en niet voor de werknemers)
PVV = Tokkie dom (voor mensen die het werken schuwen en liever de buitenlanders en links de schuld geven van hun eigen falen)

En daar tussen in gegijzeld zitten wij.

Verder Geertje vertrouwt zijn eigen stemvee niet. Mooi man het was slimme mensen al langer duidelijk dat Geertje er zat voor zichzelf en het het hem geen ene fuck kan schelen hoe en wat...

www.nujij.nl/politiek/pvv-vertrouwt-ei...

Godisvoordedomme | 03-04-13 | 09:38

Pffffff, boring Quid

utreghoolie | 03-04-13 | 09:34

Slipsnifter | 02-04-13 | 20:40
Gelukkig. En blijf eens weg jankerd.

hölzenbein | 03-04-13 | 09:22

Weet je , ik val jou niet aan op je mening , maar op je vergelijking v.w.b de verschillende manieren van reageren op iets waar groepen menssen het er niet mee eens bent tussen zogenaamde PVV reactie's en moslimreactie's op b.v een cartoon.
Ik zie daar letterlijk een wereld van verschil in en de scheidslijn loopt daar waar het begint met doodsbedreigingen. Jij ziet dat blijkbaar niet en vergelijkt de reactie's 1 op 1 . Wij komen er zo niet ook niet uit. Ik ga ermee stoppen en nog een prettige dag verder.

ja,diedus! | 03-04-13 | 09:18

@ja,diedus! | 03-04-13 | 08:57
".... op een klein schrijffoutje opponent...."

Het is geen schrijffout, ik plaats een vraagteken omdat het om mijn mening gaat die ik niet als absoluut beschouw. Jij valt me aan op mijn mening en vindt dat ik de vrijheid eigenlijk niet heb om mijn mening te uiten.

the Jackdawn | 03-04-13 | 09:09

Tja lachen jôh. Als Quid iets kritisch zegt over de pvv dan vallen alle pvv adeptjes verontwaardigd achter hun pauper pctje vandaan. Sommigen worden zelfs opgerot en weggejorist, de sukkels. Zo voorspelbaar.

Fascinerend die domheid, die oneindige domheid.

(Bevestiging volgt door het aantal minnetjes voor deze tegel.)

hölzenbein | 03-04-13 | 09:06

the Jackdawn | 03-04-13 | 08:44
Tjonge jone , les 1 ga niet in op een klein schrijffoutje opponent in deze want dan kom je wel erg kinderachtig over in je daarop volgende betoog.

ja,diedus! | 03-04-13 | 08:57

Mijn punt is dat je eerst eens het artikel over het toneelstuk moet lezen , dan mijn reactie daarop , en dan concluderen dat ik het totaal niet eens ben met F.Elatik. (PvdA).
Mij gaat het om een eerlijke en afgewogen vergelijking tussen wat Quid hierboven schrijft , de reactie's hier op GS ,en de standaard reactie's van boze moslims en dan komt jou opmerking dat de zogenaamde PVV aanhangers het zelfde reageren als boze moslims op een cartoon. Kijk , en daar ben ik het niet mee eens .

ja,diedus! | 03-04-13 | 08:55

De verkiezingen gingen over Europa maar de gevestigde politiek en de media deden er het zwijgen toe tot na de verkiezingen.
Geert had absoluut gelijk dat daar de verkiezingen over zouden gaan. Ook de SP durfde te zeggen dat de 3% niet heilig was. Meteen daarna zakten ze diep in de peiling. Ik denk nog wel eens zouden de verkiezingen weer gemanipuleerd zijn dan? Nu kan Rutte het ineens wel uit zijn strot krijgen dat de 3% niet meer heilig is. Mensen we worden duizenden valsche oren aangenaaid door de leugenaars, bedriegers en gauwdieven uit Den Haag en al hun gepriviligeerde maatjes regenten en bankiers en de rest van de meesnoepende h̶u̶i̶s̶hofhouding.

ecologiste | 03-04-13 | 08:52

@ja,diedus! | 03-04-13 | 08:44
Wat is je punt, je bent het eens met F.Elatik dat de vrijheid van meningsuiting in Nederland te ver gaat?
Jij hebt een zwarte hoed op en pijpenkrullen?

the Jackdawn | 03-04-13 | 08:48

@ja,diedus! | 03-04-13 | 08:36
"Jij weet ook geen goede vergelijking te maken"

Een vergelijking heeft nooit een vraagteken op het einde maar dit zal de PVV-adept boven de pet gaan maar goed.
Als VVD-er vind ik de vrijheid van meningsuiting zeer belangrijk ongeacht de onzin die sommige lui uitkramen.

the Jackdawn | 03-04-13 | 08:44

@ja,diedus! | 03-04-13 | 08:36
"Jij weet ook geen goede vergelijking te maken"

Een vergelijking heeft nooit een vraagteken op het einde maar dit zal de PVV-adept boven de pet gaan maar goed.
Als VVD-er vind ik de vrijheid van meningsuiting zeer belangrijk ongeacht de onzin die sommige lui uitkramen.

the Jackdawn | 03-04-13 | 08:44

the Jackdawn | 03-04-13 | 08:30 Als jou advies m.b.t tot het land verlaten als je het er ergens niet mee eens bent had het nu erg rustig geweest in Amsterdam zo'n 10 jaar nadat het toneelstuk " Aïsja " op last/ advies van ene F.Elatik ( PvdA) letterlijk gestopt is , en dat nee , niet na bedreigingen van PVV of anderszins mensen die gewoon verschoond willen blijven van bedreigingen en verboden ons opgelegt door meehuilende dimmi's en sprookjes aanhangers met lange tenen.
nieuwreligieuspeil.net/node/19
Opdat wij niet zullen vergeten !

ja,diedus! | 03-04-13 | 08:44

the Jackdawn | 03-04-13 | 08:30

Jij weet ook geen goede vergelijking te maken. Is Quid bedreigd ? Wereldwijde demonstraties bij ambassade's en oproepen tot moord ? Prijs op zijn hoofd ? Gaat zijn huis in de fik , heeft Quid vanaf nu beveiliging nodig ? Is er een fatwa over hem uit gesproken ? Je lult uit je nek , vergelijk de reactie's eens op een eerlijke en gelijkwaardige manier .

ja,diedus! | 03-04-13 | 08:36

-weggejorist-

ja,diedus! | 03-04-13 | 08:32

Waarom reageren de PVV-adepten hetzelfde op dit artikel als moslims op een mohammed cartoon?
In Nederland heeft een ieder recht op zijn eigen mening en als de adepten het er niet mee eens zijn dan vertrekken ze toch gewoon.

the Jackdawn | 03-04-13 | 08:30

Quid, zonder Itzamná is er geen zak aan hier, ik mis haar.
Haar plempsels zijn heel waardevol voor het GS blogje, af en toe is hij/zij alleen wat te fel. Dat maakt het nu juist zo leuk om het te lezen.
Dus laat AUB die Maya-indiaan vrij.
Anders moet ik je omkopen, ik ben vrijdag toch in het dorp voor zuipen enzo.
Ik wensch je a fucking nice day verder ;)

Jim Lovell | 03-04-13 | 08:23

De grootste partij en dus morsdood?
Huh...?
Dus volgens Kwit is; 1+1=3 7/8
Tja logica is al nooit de sterkste kant geweest van Kwit.
En die zure linkse pislucht die om hem heen hangt begint nu toch wel een dikke gele walm te worden.
Het gaat niet goed met die jongen.
He Sjonnie als Greet kan stoppen met roken moet jij toch kunnen stoppen met lijmsnuiven?

copywriter | 03-04-13 | 05:02

In 1944 zijn er vele jonge jongens de dood ingelopen op de stranden van Normandie. Zou ik dat moeten doen, dan had ik mezelf ziek gemeld.

Zo ook de rest van de luie stoel meninghebbenden alhier, of misschien erger, ze hun scheiten hun broek vol.

Diezelfde mongolen wagen het om anno 2013 op een nazi partij te stemmen. Als er iets low-life is, dan is het dat wel. Er zit toch iets in de amerikaanse uitdrukking: white trash.

boerenpenis | 03-04-13 | 04:19

Troll succesfull.

Good job, Quid,

Jasaanhetiskoud | 03-04-13 | 02:16

Quid = Bakito

oranjeblanjeblue | 03-04-13 | 02:12

-weggejorist-

LulZig | 03-04-13 | 01:31

Altijd als ik Greet Wilders zie, zie ik hem in gedachten weer met dat achterlijke woestijnreligieuze keppeltje op. Hij heeft een eigen agenda en schijt aan Nederland. Daarom is hij ook drukker met wereldtournee's, boeken schrijven, flutna's maken dan met binnenlandse politiek. Zijn gelijk haalt hij uit het feit dat ons multiculturele land mislukt is, en dat falen houdt hij met liefde in stand. Het bevestigt zijn gelijk, voor zijn eigen ambities.

Kromst | 03-04-13 | 01:16

Dit lag natuurlijk geheel in de lijn der verwachting na de voor het ons-kent-ons clubje nadelige prognoses betreft de zetelverdeling bij nieuwe verkiezingen...
Een PvdA die plotseling wel een Marokkanenprobleem erkent en dan de PVV ervan beticht dat men nooit naar oplossingen heeft gestreefd. Terwijl het zero-tolerance beleid waarbij deze verrijkers subiet de Nederlandse identiteit zullen verliezen bij stelselmatige ondermijning van de rechtsstaat, juist de meest effectieve aanpak is. Bovendien erkent de PVV, als enige partij -laten we wel wezen, de rol van de Islam.
Sjonnie Quid, de schrijvende stumperd.

Desmoulins | 03-04-13 | 00:50

En toch, heer Quid, zónder die PVV zouden er miljoenen onderbuiken exploderen! Dus..

Sjors_Carlin | 03-04-13 | 00:09

@applaus voor de paus | 02-04-13 | 19:44

Goed onderbouwde reactie ook. +1

shindai | 02-04-13 | 23:39

-weggejorist-

Argyronauta | 02-04-13 | 23:22

-weggejorist-

tattooboer | 02-04-13 | 23:21

Ven1V1d1V1c1 | 02-04-13 | 19:55 | + -18 -
SGP!

Grachus | 02-04-13 | 23:14

Respect voor Geert, wat velen denken, zegt hij. Lekker fel en oprecht, dat heb ik liever dan die sufferds die 'we' nu hebben..

@mezelf | 02-04-13 | 22:58

-weggejorist en opgerot-

bootbeest | 02-04-13 | 22:56

-weggejorist-

Meri59 | 02-04-13 | 22:53

VVD en PvdA hadden een zeer slimme strategie afgesproken voor de verkiezingen. Stem op de PVV en de PvdA komt aan macht, stem op de SP en de VVD komt aan de macht.
Dat kun je 1x in de 10 jaar flikken, maar de volgende keer gaat het anders.

funkyd | 02-04-13 | 22:47

-weggejorist-

Boze massa | 02-04-13 | 22:46

Leuk dat Quid met dit Trol artikel de oranje Kmehr, Neder Taliban en saloncommunisten in extase brengt. De gevestigde orde heeft meer dan een eerlijke kans gehad om iets te doen aan de huidige problemen. Geef de PVV een eerlijke kans.

Het is in de wereld meer dan eens duidelijk aangetoond dat socialistische gedachten goed dood en destructief is:

Enkele voorbeelden:
- Sovjet Unie
- Cuba
- Venezuela
- Bolivia
- Cambodja
- Vietnam
- Noord Korea
- diverse landen in Africa

Links is helemaal niet zo verdraagzaam zials we willen doen geloven. Vb:

- Volkert v/d G
- RaRa
- Rode Brigade
- Farc
- RAF
- Krakers

Zich voordoen als echte arbeiders, maar in werkelijkheid zijn het werkschuw occupiers. Bij het in het vooruitzicht stellen van een publieke baan met een flink salaris, gooien ze hen principes overboord.

Boze massa | 02-04-13 | 22:46

@ Kromst | 02-04-13 | 22:15 | + 0 -
Was ook bij wijze van spreken, ook ik zit niet op iets wazigs te wachten. Liever iemand die zelf in het midden van de samenleving staat, i.p.v. de politici in ivoren torens.

bamiinjeoor | 02-04-13 | 22:42

zoek es een ordentelijk outplacement bureau voor kwit en bedenk een oprotpremie.
Hij verveelt de laatste tijd

Pierre Lebon | 02-04-13 | 22:30

Johnny Quid, kap's met dat PVV bashen! Dat je anti-PVV bent weten we nu zo langzamerhand wel.

suvois | 02-04-13 | 22:28

@bamiinjeoor | 02-04-13 | 22:07

We leven hier op aarde en niet in Lalaland. Voor een verlosser moet je naar de kerk. En een "échte" vertolker van het volk spreekt in tongen, is ambidextrous, eet van alle bordjes en vreet van alle walletjes. En je best doen, joh waarvoor? Zodat Nederland voldoet aan het sprookje van eeuwige groei? Gekkenhuis!

Ik zit helemaal niet te wachten op een profeet, maar juist een normaal mens. Een politicus voldoet daar per definitie niet meer aan.

Kromst | 02-04-13 | 22:15

Nou, jammer is dat. Ben net weer eens bedreigd zonder reden door een breed ventje met een waarschijnlijk klein pikkie. En het was geen Kees, Piet of Jan.

Wanneer komt er toch eens een échte vertolker van het volk. Van de mensen die vinden dat we ELK buitenlands gespuis wat niet z'n best wil doen hierzo per direct de grens over moeten bonjouren. Ik sta graag wat van m'n belasting af voor tickets richting woestijn/Polen! Als we nog een paar jaartjes zonder een échte politieke verlosser doorgaan kunnen we dit land beter afschrijven.

bamiinjeoor | 02-04-13 | 22:07

Ergens moet je het die Quid toch nageven. Hoewel zijn stukje op het eerste gezicht gericht lijkt tégen de PVV, is volgens mij het tegendeel waar. Het levert namelijk een flink aantal goed beargumenteerde reacties op van reaguurders die het niet met hem eens zijn. Daardoor verschaft Quid weer andere PVV-adepten die meelezen, argumenten waarmee zij zich buiten GS om kunnen verdedigen tegen kritiek op hun politieke keuze.

En als Geert meeleest (en dat doet 'ie) kan ook hij er nog wat van opsteken.

harbi | 02-04-13 | 22:06

find 'Johnny Quid',result1
find 'Wilders',result2
if{(%result1% = 1) and (%result2% = 1) then NEXT!

FredKlep | 02-04-13 | 22:06

@Watapatja | 02-04-13 | 21:52
Geert doet veel meer dan regeltjes schrijven in een incompetente draaimolen die de politiek is.
PVV is vooral een voorbeeld voor velen om toch je cohonas te tonen, gewoon jezelf en je mening uitspreken en ook geinformeerd te geraken door te leren over die islam en de groteske eigenbedruiping van de elite.
Het is als een stok achter de deur, want de muslims en de rotmarokkanen en de misbruikende elite weet nu dat als ze het echt te bont maken, we wel met zijn allen een vuist kunnen maken.

tattooboer | 02-04-13 | 22:05

GeenStijl: Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend. Niet links en niet rechts. Als je een stukje van Quid niet trekt, omdat je zieltje te teer is en hij tegen je profeet aan trapt, rot dan lekker op naar Joop.

Kromst | 02-04-13 | 22:01

Regeren doe je in dit land niet alleen. Als je vervolgens buitenspel wordt gezet door een soort van cordon sanitaire moet je niet vreemd opkijken dat de PVV niets wezenlijks kan betekenen. Trouwens, kan die Johnny Quid niet beter zijn zegje doen bij joop.nl? Is daar volgens mij meer op zijn plaats...

G. Wensverband | 02-04-13 | 22:00

he quid,
dag hé!
doei!

dekogelkwamvanlinks | 02-04-13 | 21:54

-weggejorist-

rechtsdwalendeautist | 02-04-13 | 21:53

tattooboer | 02-04-13 | 21:47 |
Op zich heeft Kwit gelijk. Blonde Greet kan alleen maar regeren als hij meer dan 75 zetels haalt, niemand wil met hem in een coalitie.

De huidige peilingen leveren een triest beeld, Nl wordt het nieuwe Belgie. Er is met goed fatsoen geen coalitie uit te vormen.

Watapatja | 02-04-13 | 21:52

Hallo Quid! Echte journalisten doen onderzoek

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2013/03_maart/31/binnenland/PVV_weer_grootste_partij.xml

doskabouter | 02-04-13 | 21:50

Quid,
aangezien de vele plussen op pro-PVV reaguursels en de zekerheid die van deze reaguursels af te lezen valt, is het een goed idee om verder je eigen mening vooral alleen op je condenserende badkamerspiegel te jotten met je vinger.
Op een gegeven moment daag je de geenstijlmacht zó uit dat je de volgende bandira gaat worden. Van mij mag je weg.

tattooboer | 02-04-13 | 21:47

Die Quid, is dat een soort schrijfcomputer? Dat de redactie van GS geen zin heeft en dan een soort automatische stukjesschrijver aan zet waar dan elke keer hetzelfde stukje uit komt. Of zo.

rexmundi666 | 02-04-13 | 21:46

Dat de pvv zichzelf redelijk gemarginaliseerd heeft na het Catshuis overleg, dat is wel duidelijk. En dat die partij geen leden heeft is in mijn ogen problematisch. Maar het is niet alleen de pvv die in de malaise zit. Alle politieke partijen hebben het moeilijk: teruglopende ledenaantallen, geringe politieke participatie van de burgers, grote moeite met het aantrekken van competente mensen. Als de pvv dan al het zwakke jongetje in de klas zou zijn, vertel er dan wel even bij dat de rest van de klas ook niet is om over naar huis te schrijven.

Van Duyvenbode | 02-04-13 | 21:46

Volgens GS is de PVV is een dode partij, met nul komma nul reëel effect op een betere samenleving.Weten we dat ook weer. Jonny tickt nicht richtig.

dogbitedog | 02-04-13 | 21:44

@vrijheid-van-spreken | 02-04-13 | 21:24
Nope, Wilders ging wel achter zijn electoraat staan door belangrijke partijpunten in het gedoogakkoord vast te laten leggen, waarvoor hij bij andere punten: AOWleeftijd, water bij de wijn moest doen. Dat namen zijn kiezers hem niet kwalijk. Op punten waarover geen afspraken waren gemaakt, omdat deze punten niet strookten met het programma van de PVV, functioneerde de PVV als oppositiepartij.

Verder wijs ik je erop dat de oppositie vanaf het begin af aan is bezig geweest met het zagen aan de stoelpoten van Rutt1. Niet vanwege het beleid maar omdat de VVD en het CDA met de PVV in zee waren gegaan.

Dat Greet het Catshuisakoord niet heeft ondertekend was ook een daad van achter zijn electoraat blijven staan.

Als de VVD en het CDA wat minder hun oren naar Brussel hadden laten hangen, was dat mogelijk geweest.

Desalniettemin was Rutte1 toch wel gevallen, denk ik.
Wilders zou later ook nooit akkoord zijn gegaan met lastenverhogingen i.p.v. bezuinigingen op de overheid.
Bovendien was de weerstand bij de oppositie zo groot dat die ook niet zomaar hun steun aan Rutte en het CDA wilden verlenen.


La Vie En Rose | 02-04-13 | 21:42

Mea Culpa, las drie jaar gestopt met roken ipv drie maanden. Doorlopen mensen.

King of controversy | 02-04-13 | 21:42

Wat een azijn vliegt er door de comments, ik vind het wel een leuk stukkie van Quid.

Boerenbrandtlul | 02-04-13 | 21:40

En dit was de Quid anti PVV dinsdag rant , morgen weer een nieuwe rant.

Kan die stukkies tikker het beter , dan moet die een partij oprichten.

laserbrains | 02-04-13 | 21:39

Ik dacht dat er Johnny Quid gestopt met roken stond.

FredKlep | 02-04-13 | 21:38

Ik zou toch zweren dat ik Wilders heb zien roken tijdens het Catshuisoverleg.

King of controversy | 02-04-13 | 21:36

La Vie En Rose | 02-04-13 | 21:25
ja, arme Itam. bij het topic twee week geleden had Joris het ook al druk. :P

Kromst | 02-04-13 | 21:35

Haha, wat heeft Johnny het er moeilijk mee. Beetje in herhaling vallen en linken naar zijn eigen schrijfsels. En maar zoeken in zijn eigen column naar antwoorden waarom de PVV de grootste in de peilingen is. Oja, omdat VVD en PvdA heel hard zuigen. Tja, waarom profiteren de andere partijen dan minder zou ik zo zeggen. Affijn, Quid spartelt nog wat tegen met zijn brultechnieken en wat losse flodders en dat was het wel. Zo te zien lijkt het er zelfs op dat hij er op het laatste moment achter kwam dat hij 1 column te weinig had ingeleverd vandaag.

rien6139 | 02-04-13 | 21:35

@La Vie En Rose | 02-04-13 | 21:25 ,
het zou hier dan ook strontvervelend worden als we allemaal het met elkaar eens zouden zijn, je moet er toch niet aan denken.
Jammer alleen dat maar weinig werkelijk interessante reaguurders het langer vol houden dan 1 of 2 seizoenen GS.

vander F | 02-04-13 | 21:33

Quid is de meest voorspelbare van alle GS-redacteuren.

Iedere partij die in de peiling de grootste is, is op dat moment meer relevant dan welke partij dan ook. Ook de PvdA, ook GroenLinks, ook de PVV. De obsessie van Quid met Greet begint een beetje pathetisch te worden.

LJBrinkhorst | 02-04-13 | 21:32

La Vie En Rose | 02-04-13 | 21:25 | + -1 -

Ach, de dienstdoende Joris krijgt nu vermoedelijk 14 smeekbede's per minuut binnen, die laat hem er wel snel weer in.

Supermatthijs | 02-04-13 | 21:31

Hey Quid, ga eens deaud!

McPhart | 02-04-13 | 21:29

Gestopt met roken ben je pas écht... als je het tegen NIEMAND meer zegt!

Ahasveros | 02-04-13 | 21:26

@Kromst | 02-04-13 | 21:18
Shit, ben ik jou vergeten. Volgende keer dan maar. ;)
Bakito heb ik wel genoemd.

En ik ben Itzamná vergeten.
Die is ook uniek.
Maar nu is-tie dood.
&[email protected]$%&$.

La Vie En Rose | 02-04-13 | 21:25

@Supermatthijs | 02-04-13 | 21:16,
c'mon, elke partij heeft wel een kluitje dreutels in de gelederen waarbij je je afvraagt of ze nu echt niks beters konden vinden.
(blijkbaar niet, dus)

vander F | 02-04-13 | 21:25

La Vie En Rose | 02-04-13 | 21:07 |
-
Je bedoeld eerder punten overboord gooien? De SP (niet mijn partij tvd) heeft ooit eens een hele wijslijst gepubliceerd. Van water bij de wijn was aan het einde van de rit geen wijn meer over.- van AOW tot moskeestop alles wat heilig was ging overboord om eurofiel VVD en een groot verkiezingsverliezer CDA te mogen gedogen in een soortement van minderwaardig afdankertje en daarmee een trap in de rug van de toenmalige PVV electoraat, want Wilders deed alles destijds behalve achter zijn electoraat gaan staan - wel dat van de VVD en het CDA.
-
Dan je tweede punt Paars 1: dat hebben we nu toch omdat hij de stekker eruit trok? Een stekker die er helegaar niet in had mogen zitten. Zeker omdat hij daarmee zoals gezegd zijn electoraat verraden aan de VVD. En heb je ooit wel eens bedacht hoe de huidige situatie er uit had gezien wanneer Wilders splinterpaars had laten regeren oor achter zijn electoraat te blijven staan? Dit is weliswaar volledig fictief maar de kans was zeer groot dat deze destijds niet lang had bestaan, sowieso wilde het CDA heel graag regeren maar niet nadat deze een dolk van Wouter Bos in de rug kreeg met de PvdA en daarmee had Wilders het perfecte machtsmiddel tegen het CDA. Was het nou toch een kabinet geworden van allerlei linkse schreeuwpartijtjes en de VVD was dat uiteindelijk ook gevallen met de PVV als grote winnaar van de daarop volgende verkiezingen. Zoals gezegd puur fictief en we zullen het nooit weten. Een ding weten we wel, dat wat we nu hebben is helemaal te danken aan gedoogavontuur van Wilders/Bosma.

vrijheid-van-spreken | 02-04-13 | 21:24

@Finn | 02-04-13 | 19:44 ,
zoiets ja,
'alle partijen zijn kudt, geen idee waar ik op moet stemmen, dan maar op Wilders met z'n PVV geen-idee-dan-maar-spruitjes-vanavond-en-zeg-tegen-alles-nee partij.'
Overigens zijn hysterische Wilders adepten minstens even stompzinnig als Wilders-is-een-fascist schreeuwers, nog net niet te dom en/of verblind om zelfstandig te kunnen schijten.
Maar goed, zo'n knuppel in hoenderhok topic als deze geeft in ieder geval weer aardig lees- en reaguurwerk op een saaie dinsdag avond.

vander F | 02-04-13 | 21:23

@La Vie En Rose | 02-04-13 | 21:14
Er was ooit een opvallend mannetje met een klein snorretje die steeds dingen riep.
Maar of die nou zo waardevol is geweest..

Slipsnifter | 02-04-13 | 21:21

@Old_Spice | 02-04-13 | 21:13
Helemaal mee eens, zo doorzichtig als wat.
Wat me iedere keer dan wel weer zeer verbaast is dat het telkens weer blijkt te werken.
Maar dat zegt meer over de bevolking dan over de polletiek.

Slipsnifter | 02-04-13 | 21:20

brutus68 | 02-04-13 | 20:59

De door je gesignaleerde reactie van pvv-ers, als zouden die als door een wesp gestoken pavlov-reactie vertonen bij de minste of geringste kritiek op Geert herken ik helemaal niet.
Je maakt een karikatuur van pvv-ers en richt daar vervolgens je kritiek op. En jouw vergelijking met de reactie van booslims op profeet-kritiek is daarmee ook van de baan.

Van Duyvenbode | 02-04-13 | 21:19

La Vie En Rose | 02-04-13 | 21:14
Getverderrie, waarom Pius wel en Bakito en ik niet. I'm also a unique snowflake* :(

*uniek sneeuwvlokje

Kromst | 02-04-13 | 21:18

Ik kan gewoon een partij die Dion Graus laat zitten niet serieus nemen, sorry.

Supermatthijs | 02-04-13 | 21:16

@Slipsnifter | 02-04-13 | 21:03
Nope, ze zijn uniek in hun soort.
Vallen op, roepen iets op en daarom zijn ze waardevol.

La Vie En Rose | 02-04-13 | 21:14

@ZKH EénOog | 02-04-13 | 21:12
Precies.

harbi | 02-04-13 | 21:14

@De Treinende Rechter | 02-04-13 | 20:57
Heb ik dat gezegd? Nee. Ik vind het misleidend dat partijen zetels bij elkaar liegen, regeren, en als het dan in de peilingen slecht gaat, een nieuwe paljas neerzetten. Die vervolgens exact hetzelfde doet. Wat dat betreft, is het minder misleidend om 1 iemand voor een lange periode neer te zetten, en die partij te kunnen beoordelen op wat de lijsttrekker zegt, en in hoeverre hij/zij zich daar aan houdt. Wat is volgens u de reden dat partijen als de VVD en de PvdA zo regelmatig wisselen van partijleider?

Old_Spice | 02-04-13 | 21:13

@ZKH EénOog | 02-04-13 | 21:06
Het was erg ja.
Ik wilde niet meer reageren.
Maar jij had als enige iets door wat anderen en ook jankerd was ontgaan. De aanleiding.

Vandaar mijn dank.

La Vie En Rose | 02-04-13 | 21:13

@harbi | 02-04-13 | 21:01

Helemaal waar. Het maakt ook niet uit of het hem daar wel of niet om te doen is. Het volk is vooralsnog zoet.

ZKH EénOog | 02-04-13 | 21:12

@Supermatthijs | 02-04-13 | 21:10
Dank je, jij een debiel van het zuiverste soort.

Slipsnifter | 02-04-13 | 21:12

Ach de PVV in de 'Bosma' bubble is alles mooi en mogelijk, Nederland de gulden terug, thuis de achterdeur weer open en een mono-cultureel, roomblank straatbeeld.
Ik weet niet wat er in die Belinda's zat.... Wie weet wordt de PVV nu een echte partij? Met leden, een transparante boekhouding en mag Geert van het pluche na AL die jaren?

Frankasd | 02-04-13 | 21:10

Slipsnifter | 02-04-13 | 21:01 | + 0 -

Je bent en blijft een zeikerd van het zuiverste soort.

Supermatthijs | 02-04-13 | 21:10

Quid schept er genoegen in om de knuppel in het hoenderhok te gooien en daarmee vooral veel reacties te oogsten.

frisenfruitig | 02-04-13 | 21:10

@vrijheid-van-spreken | 02-04-13 | 20:49
Dat is helegaar geen onzin. Met die gedoogconstructie kon Greet een flink aantal punten van de PVV inbrengen, zoals meer handen aan het bed, geen bezuinigingen op politie, asielbeleid, animalcops (al had dit van mij niet gehoeven)

En anders had de PVV er naast gestaan en was het Paars1 geworden.

En het CDA zat al in de verdrukking en zit dat nog steeds.

La Vie En Rose | 02-04-13 | 21:07

@La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:48

Mwoch. Normaal gesproken laat ik soap-series links liggen, maar het werd gister toch wel heel erg sfeervergallend met dat gezeik en gejank. Dus ik kon het ff niet laten.

ZKH EénOog | 02-04-13 | 21:06

brutus68 | 02-04-13 | 20:50 | + 1 -

Het is niet alleen het waarschuwen tegen een veroveringsideologie, het is ook het ons behoeden voor het opgaan in een krankzinnig EUplan.

dubbeljoe | 02-04-13 | 21:05

@La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:55
En trouwens, die reaguurders die je opnoemt kakelen elkaar altijd na, je hoeft hun comments vaak niet eens te lezen om te weten wat ze gaan zeggen, eenheidsworst inderdaad.

Slipsnifter | 02-04-13 | 21:03

Bij het lezen van de 1ste zin wist ik al wie de poster was van dit broddelstukje. Waarschijnlijk met je Linkerhand in je broek en één vingerig heb je dit broddel stukje neergeplempt JQ. Knap van je.

Mr_Pikibelly | 02-04-13 | 21:02

@ZKH EénOog | 02-04-13 | 20:39
De PVV draagt weliswaar oplossingen aan, maar helaas zijn dat oplossingen die in het huidige politieke klimaat niet haalbaar zijn. De overige politieke partijen zullen er nooit mee instemmen en door de onophoudelijke hetze tegen de PVV in de media (GS incluis) is het onwaarschijnlijk dat de PVV ooit een dusdanig grote overwinning zal boeken, dat Wilders de wensen van de andere partijen naast zich neer kan leggen.

En Wilders houdt die status quo door zijn onbehouwen opstelling zelf ook in stand. Als hij nou eens wat minder de clown zou uithangen en desnoods via een salamitactiek naar de realisatie van zijn meer onorthodoxe programmapunten zou toewerken, zou dat al enorm schelen. Maar ik heb niet de indruk dat het hem daar echt om te doen is.

harbi | 02-04-13 | 21:01

@De Treinende Rechter | 02-04-13 | 20:47
Eerste zin: zo zou het moeten zijn maar is een farce. De fractie bepaalt.

Tweede zin: Nieuwe snelgroeiende partijen met leden gaan daar meestal kapot aan. Zie de LPF.
Derde zin: Greet heeft het lek boven.
De ruziezoekers en overigen met een smetje zijn vertrokken.

La Vie En Rose | 02-04-13 | 21:01

"overigens ben ik wel voor de filosoof koning"
De Treinende Rechter | 02-04-13 | 20:57

Goh, bof jij even. Keizer Rompuy doet aan Haiku wijsheden.

Kromst | 02-04-13 | 21:01

@La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:55
Hou zelf op met je gezeik, mens.
Hij bemoeit zich ook vaak met mijn comments, en nu doe ik het bij hem, leuk he?

Slipsnifter | 02-04-13 | 21:01

Tijdens verkiezingstijd een paar dooie (oepts) mussen en het volk stemt weer massaal VVD en pvda. Ik hoop dat de PVV de peilingen eens waarmaakt.
Ik heb nog nooit PVV gestemd, maar wat de heerschende politieke partijen nu uitvreten, trek ik niet meer.

Jim Lovell | 02-04-13 | 21:01

Van Duyvenbode | 02-04-13 | 20:53

Wat suggereer je? Ik zie Wilders gewoon als een politicus. Soms deel ik zijn mening, soms niet. Ik respecteer hem als persoon en politicus, net zoals Thieme, Roemer of Rutte. Een politicus als een profeet of heilige zien heeft iets griezeligs. Zie boven.

brutus68 | 02-04-13 | 20:59

-weggejorist-

reade romke | 02-04-13 | 20:58

@ Old_Spice | 02-04-13 | 20:51

aha, alle anderen behalve Wilders zijn leugenaars. Mooi argument. Sterk ook.
overigens ben ik wel voor de filosoof koning, de meeste mensen zijn gewoon te stom om de juiste richting te kiezen.

De Treinende Rechter | 02-04-13 | 20:57

@ Old_Spice | 02-04-13 | 20:45
Eerst heeft de oude politiek de kansenwijken opgezadeld met de problemen die hun beleid veroorzaakte. En vervolgens is het argument, dat was bij Fortuyn ook al zo, PVVkiezers zijn laagopogeleid.
Nou dames en heren , ik ben niet laagopgeleid en ik stem voor de volle 100 procent op Wilders en ik hoop dat dat gauw kan.

dubbeljoe | 02-04-13 | 20:56

@brutus68 | 02-04-13 | 19:54
Grote Blonde Leider is met hoofdletters.

Politant | 02-04-13 | 20:56

“Maar goed, dat neemt niet weg dat de PVV nog nooit en te nimmer daadwerkelijk concreet voor vooruitgang hebben gezorgd in dit land.” Laten we even terug denken aan het vorige kabinet waar de PVV via een gedoogconstructie aan mee deed. Het land kreeg de bezuinigingen dat het nodig had (alle andere partijen buiten de VVD, PVV en het CDA wilde daar niets van weten) zonder dat veel mensen er ook echt op achteruit gingen. Dat kwam omdat het echte bezuinigingen waren en geen lastenverzwaringen / hogere belasting. Het kabinet had dan ook tijdens het grootste gedeelte van zijn bestaan een meerderheid in de peilingen. Iets wat je niet vaak ziet en het huidige kabinet bijvoorbeeld al na zo'n 2 weken kwijt was. Om het even bij de feiten te houden.

Wat betreft de link naar het andere zeer sterke artikel over 'dode partij'. Ligt het nou aan mij of haalt de regel erna “Voor de tweede week op rij is de PVV de grootste partij in de peilingen dankzij hun brultechnieken.” dat stukje onderuit.

Dat ze het goed doen in de peilingen is omdat ze brullen? Na hun verzetstournee hebben ze wat meer zetels gewonnen in de peilingen maar daarvoor stonden ze ook al een hele tijd 3e of 2e in de peilingen terwijl je weinig van ze hoorde. Dus dat ze het goed doen in de peilingen vanwege brullen klopt niet helemaal.

“Peilingen zijn minder betrouwbaar dan een priester in de douche-afdeling van een weeshuis. Als peilingen zouden kloppen, dan hadden we nu Emile Roemer als MinPres gehad.” Ja peilingen zijn niet super betrouwbaar maar er is een verschil tussen een partij die in de peilingen al jaren 2e, 3e of 4e staat en een dode partij. Het grootste probleem van peilingen is dat ze een momentopname zijn die meestal op rustige tijden (geen verkiezingen) genomen worden. Dat is waarom ze geen goed beeld over de SP gaven.. Of ja eigenlijk gaven ze op dat moment onder die omstandigheden wel een redelijk beeld alleen die omstandigheden waren een moment later ineens totaal anders.

Nu zonder direct te reageren op Johnny, al mag dat gewoon www.geenstijl.nl/paginas/huisregels.ph...

DerUnterMensch | 02-04-13 | 20:56

@Slipsnifter | 02-04-13 | 20:46
Hou eens op met je gezeik.

Pius, Bakito, Hölzie en Supermatthijs zorgen er voor dat het hier geen eenheidsworst wordt.

Als je je ergert aan de plemps van pius zet je hem maar achter de filter. Zo simpel is dat.

La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:55

@brutus68 | 02-04-13 | 20:50
Kritiek op Wilders is prima, dat is ieders goed recht. Maar dit soort ongefundeerde, argumentloze peop is totaal onnodig. Het is eerder primitieve woede van PVV hater Quid om dit soort dingen te spuien als de PVV hoog staat in de peilingen. Ik hoor van hem geen kritiek als de VVD bovenaan staat. En daarom is het net zo goed mijn goed recht om kritiek te hebben op dit stuk nonsense van Quid, waar geen stukje argumentatie in te vinden is.

Old_Spice | 02-04-13 | 20:55

Whoea, alweer dood , wat is dit OVERKILL ? teveel navelstaren geeft tunnel visie, kwit

nan6896 | 02-04-13 | 20:54

brutus68 | 02-04-13 | 20:50

Tu quoque, Brute?

Van Duyvenbode | 02-04-13 | 20:53

brutus68 | 02-04-13 | 20:50
Ghe, Greet heeft inderdaad wel dezelfde platte bolle kop als Kim. Oe fook, allebei nog een meisjesnaam ook.

Kromst | 02-04-13 | 20:52

Toch een soort graadmeter en het bespaart tijd. Als er in de titel iets van 'Wilders, Geert, PVV' staat en eronder Johnny Quid dan weet ik dat het wederom niet gelezen hoeft.

Politant | 02-04-13 | 20:52

@pius | 02-04-13 | 20:41
Je moet niet overal op ingaan.
Doe ik ook niet met dat achterlijke deel van Wilders/PVV bashers. ;)

La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:52

@De Treinende Rechter | 02-04-13 | 20:47
Je bedoelt, partijen met leden kiezen eens in de zoveel tijd een andere leugenaar? Dan liever een partij zonder leden waar men niet het volk mee bedriegt door elke keer weer een andere leugenaar neer te zetten. En staat de koers mij niet aan, dan stem ik wel op een andere partij, of ik stem niet. By the way, partijleden zijn totaal overrated. Hoeveel procent van het algehele electoraat is lid van een partij? 5%? Nou poe poe, dat is echt van democratisch belang!

Old_Spice | 02-04-13 | 20:51

Het intrigeert me, dit soort topics. De massale primitieve woede die uitbreekt onder een bepaald soort slag reaguurders als de spot gedreven wordt met Wilders, de grote onaantastbare grote leider, de onfeilbare, de grote hoeder en gids van het omniversum en verre omstreken, het lichtend baken in de duisternis die de islam en Marokkanen heet. Ligt men hier massaal dubbel om de streken en fratsen van een overmoedige Noord-Koreaan met grootheidswaan en zijn devote volgelingen, en kan de man niet belachelijk genoeg gemaakt worden, net als menig haatbaard, hoe gevoelig is het als er wat grapjes over Wilders gemaakt worden. Weten jullie wie er ook niet kunnen lachen als er grapjes over hun profeet gemaakt worden, stelletje stakkers? Geen haar beter zijn jullie.....

brutus68 | 02-04-13 | 20:50

La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:35 |
_
Dat is pure onzin. De partij had ook gewoon nee kunnen zeggen tegen de - grote verkiezingsverliezer van het stel - het CDA in de zin of wij doen gewoon volwaardig mee of jullie zoeken het maar uit en die boodschap had hij makkelijk aan zijn electoraat kunnen verantwoorden. Hetgeen het CDA nog verder in de verdrukking had gebracht. Elke strateeg had deze winnende zet gedaan ... maaarja meneer de gedoger is geen strateeg maar een gedoger.

vrijheid-van-spreken | 02-04-13 | 20:49

Als je weet hoe de tabakslobby werkt wat ze er indoen aan stoffen die verboden zijn of niet onttrekken aan de tabak,dan nog de belasting van 50% plus nog een keer btw, dan gaat stoppen makkelijker dan je dacht. Wat is nou het geheim van de sigaret? de staatskas spekken? De vraag is waarom worden sigaretten niet ontdaan van giftige stoffen, met het geld van de accijns. Waarom laat men het toe zulke giftige stoffen te consumeren die er makkelijk uit gehaald kunnen worden voor het consumeren,daar betaal je toch belasting voor. Wat is het geheim. Ach de regering slaapt weer eens. Het interesseert ze weinig als de begroting maar klopt. Dat is een leuk onderzoek ipv, anti rook lobbies die door de tabaksindustrie gesponsord worden. Waarom niet de aller giftigste stoffen eruit te halen. Natuurlijk is stoppen beter, is dat de reeden van die aller giftigste stoffen erin laten, dat stoppen niet gaat en de staatskas gespekt wordt.

blango | 02-04-13 | 20:49

@ZKH EénOog | 02-04-13 | 20:39
Juist!

En nog bedankt voor je plemps gisteren.
Je weet wel.

La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:48

@La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:40

leden kiezen en reinigen een partij. Maar een partij zonder leden is een partij zonder leven.

Dit soort van partijen trekt ruziezoekers aan en dat weet raspoliticus en langst zittend kamerlid Wilders maar al te goed.

De Treinende Rechter | 02-04-13 | 20:47

O ja Roemer is een flapdrol gebleken. Wat een oppositie met zo'n malheur. Echt Emiel je kunt beter zsm opstappen. Jouw rol is echt uitgespeeld. Ik mis iemand bij de SP die met de vuist op tafel slaat nu NL nog meer dan ooit wordt gepakt. Niets doet die man dan een beetje gezellig lachen. Uit het dagboek van een domme jongen zou ik zeggen..

ecologiste | 02-04-13 | 20:46

@pius | 02-04-13 | 20:42
O ja, dat is waar ook, iedereen die niet in jouw straatje lult is gek, net als oa doenormaal.
Het begint hier echt de pius-show te worden, je kan geen topic meer lezen dat niet overspoeld is door jouw comments, erg vervelend.
Zoek eens een hobby, of een echte baan, waarbij je moet werken en zo, zou je een hoop mensen een plezier mee doen.

Slipsnifter | 02-04-13 | 20:46

@Deport | 02-04-13 | 20:36
Ik zeg niet dat verstand er veel toe doet, ik probeer te laten zien dat het verschil in educatie tussen PVV-stemmers en andere stemmers zeer klein is. Er schijnen nogal al wat VVD'ers met de illusie te leven dat elke VVD-stemmer hoogopgeleid is, en alle PVV-stemmers laagopgeleid zijn. Dit is simpelweg niet mogelijk alleen al omdat de VVD meer dan 20% van de stemmen heeft, namelijk 27%. Zoveel hoogopgeleide stemmers zijn er niet eens. Het verschil in opleidingsniveau is totaal niet groot tussen de partijen. Maar toch wil men de PVV afdoen als een partij waar alleen maar laagopgeleiden op stemmen. Er stemmen ook laagopgeleiden op de PVV, maar dat percentage verschilt vrijwel niet met dat van andere partijen.

Old_Spice | 02-04-13 | 20:45

dubbeljoe | 02-04-13 | 20:42 |
Quid is altijd +1.

ecologiste | 02-04-13 | 20:44

@pius | 02-04-13 | 20:41
Ik ben geen pvv-er, maar ik begin dat slappe gezeik van jou zo zat te worden..

Slipsnifter | 02-04-13 | 20:43

Ik zeg: de onzichtbare kracht; ik zeg the invisible hand.
Hahaha. Geert is niet te stoppen behalve zijn sigaretten en dat is nu dus gestopt.
Geert is de voor mij na Jan Marijnissen een politicus die ik enigszins vertrouw. Alle anderen zijn voor mij ruggengraatloze bedriegers die hun kracht ontlenen aan het uitbenen van de gewone man.

ecologiste | 02-04-13 | 20:43

De pareltjes tussen deze comments zijn even zovele pluimen op de hoed van Wilders en dat is precies Kwit z’n bedoeling. En zo niet, dan toch. Geert voor premier!!!!

dubbeljoe | 02-04-13 | 20:42

@Slipsnifter | 02-04-13 | 20:40

Nee joh. Blijf lekker. Hoe meer gekken hoe meer vreugd.

pius | 02-04-13 | 20:42

Johnny Quid is ook te lang getrouwd... gaan mensen raar doen

duitse herder | 02-04-13 | 20:42

In een multilul maatschappij houden de meesten liever hun mond. Dus kwijnt het niveau van politiek en journalistiek weg als een regenworm in de zon. Het machtsvacuüm wordt opgevuld door een nieuwe vorm van autoritair bestuur, een kaste van managers en bestuurders, culminerend in de ongekozen grote leiders van de Brusselse nomenclatura.

Van Duyvenbode | 02-04-13 | 20:41

@La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:35

Waarde La Vie. Ik ben hier in conclaaf met het (niet onaanzienlijke dat moet gezegd) achterlijke deel van de PVV-aanhang. En daar hoor jij niet bij. Dus laat me even want ik moet me wel kunnen concentreren.

Het is al zwaar genoeg hier zo helemaal alleen.

pius | 02-04-13 | 20:41

hahaha PVV morsdood? Hé Quid, tuurlijk kun jij makkelijk de PVV bashen, maar een goed onderbouwd stukje typen over één partij die beter is kun je niet hè?
-
Misschien was er ooit een betere partij in Nederland, maar daarvan is, zoals wij weten, de leider (niet vrijwillig) gestopt met roken.

vindead | 02-04-13 | 20:40

Goh, alweer een anti-wilders topic van kwit, wat een verrassing.
Nou, pius, supermatthijs en holzenbein; kom er maar weer in.
Dan ben ik weg.

Slipsnifter | 02-04-13 | 20:40

@De Treinende Rechter | 02-04-13 | 20:22
Alsof leden er toe doen.
Die zijn er alleen voor de bühne.
Een klein groepje bepaalt het beleid.
Dat is bij elke partij zo.

La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:40

@harbi | 02-04-13 | 20:08

Kijk. Eindelijk eens iemand die met een plausibele verdenking als kritiekpunt aan komt.

De neutraliserende marionet.

Alle corruptici zijn marionetten, dus waarom Wilders niet?

Jammer alleen dat je dan zo fout begint wat betreft het gelijk geven van Marcouch.

Juist omdat Wilders de neutraliserende marionet is, kan hij met aansprekende oplossingen aankomen.
"... Nederlandse nationaliteit van criminelen met een dubbele nationaliteit intrekken..." en "... Na denaturalisatie: uitzetten en nooit meer terugkomen..." (PVV-programma 2012) zíjn namelijk oplossingen, of je het nou wil of niet. Want wíj zijn dan van het probleem af.

Maar omdat hij toch in de marge zal blijven (want voor de volgende verkiezingen krijgen we gewoon wéér een agitprop offensief op staatstv die het domme slachtvee het PvdA/VVD/CDA-abattoir in lijdt) en op zijn HOOGST zal gedogen, zullen zijn plannen toch nooit uitgevoerd worden, en worden zijn kiezers zoet gehouden met een minder ingrijpend stukje van het PVV-programma.

En zo wordt de burger net zo lang zoet gehouden, genaaid, geslacht, uitgebeend en uitgekleed totdat... Nee, niet totdat. Zolang. Zolang ze leven zullen de Nederlandse burgers genoegen blijven nemen met deze illusie van keus.

ZKH EénOog | 02-04-13 | 20:39

@Mozeskriebels | 02-04-13 | 20:32

Nee hoor. Noem mij 1 oproep tot de activiteiten die jij noemt van linkse reaguurders. Die kan je waarschijnlijk niet eens vinden. Maar kijk dan eens bij de weggejorist en opgerots door de jaren heen.

Vind je honderden zo niet duizenden van dat soort oproepen van jouw soort reaguurders.

Het prettige van 'stereotype' pvv-ers zoals jij is dat je het mensen met ook maar een greintje verstand altijd zo verdomd makkelijk maakt.

Mijn dank daarvoor.

pius | 02-04-13 | 20:39

-weggejorist-

Ad337 | 02-04-13 | 20:37

Old_spice, alsof opleiding zo veel zegt...
Ik ken genoeg hoger opgeleiden die qua verstand niet in de buurt komen van lager opgeleiden, in negatieve zin. En dan niet zozeer verstand van politiek, maar te meer van de zaken die er werkelijk toe doen in het leven.

Deport | 02-04-13 | 20:36

als die ooit de grootste worden en de regering mogen gaan vormen, wordt het een groot feest. een afgang van ongekende proporties.

zeeman73 | 02-04-13 | 20:36

@pius | 02-04-13 | 20:06
De PVV wilde na de eclatante winst bij de verkiezingen in 2010 wel regeringsverantwoordelijkheid nemen, maar het CDA wilde Greet/dePVV er niet bij. Vandaar die gedoogconstructie.

En de rest heeft een cordon sanitaire over de PVV afgeroepen, op de VVD, SP en SGP na.

En als dat zo blijft kan de PVV geen regeringsverantwoordelijkheid nemen. Dat is iets anders dan niet willen.

Je hebt wel gelijk dat als partijen met elkaar moeten gaan regeren dat er dan water bij de wijn moet worden gedaan. Dat betekent dat geen enkele partij haar verkiezingsbeloftes waar kan maken. Maar als je teveel water bij de wijn doet om maar te kunnen regeren, dan straft de kiezer dat af. Zoals nu bij de VVD en de PvdA gebeurt.

La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:35

Johnny heeft gewoon gelijk en wees eindelijk eens realistisch. De PVV heeft met haar verraad - onze stemmen verpachten aan de eurofiel dat VVD en CDA heet - alles verloren wat er te verliezen valt, bedenk maar eens op wie je destijds werkelijk gestemd hebt - PVV of VVD/CDA? Had de partij ooit nog potentie om groot genoeg te worden om werkelijk iets te kunnen betekenen in het land der Grote Middenpartij zal dat in elk geval nu nooit meer gebeuren, tenslotte, elk realistisch mens zit niet op een laffe gedoger te wachten die geen verantwoordelijkheid durft te nemen door volwaardig plaats te nemen in een kabinet met ministers als het electoraat dat in een mandaat afgegeven heeft, nee jullie Geert liet -omdat hij te laf was- de taak over aan de grootste verliezer van het stel - het CDA en maakte het farce pas echt compleet. Het verbaast deze jongen elke keer weer dat jullie dit zo over je leien dakje laten gaan, mits je natuurlijk seksueel opgewonden raakt door het nutteloze geschreeuw van de tweemansfractie dat Wilders/Bosma heet en waarmee het verder ook nooit zal komen. Deze jongen zag het al tijdens zijn toen nog toerende bijeenkomsten waar we hem 40 zetels toeriepen en waren het er geen 40 geworden -boeie- maar meneer reageerde allesbehalve enthousiast met zijn schouderophaling. Toen werd al duidelijk dat hij nooit voor de missie zou gaan en er zelf niet in geloofde maar liever het handje van eurofiel VVD vasthoud als gedogertje, hetgeen zich dan ook bewezen heeft. Van elke electoraat is dat van de PVV het meest meelijwekkende - zo vol van hoop in een illusie dat hun Geert het wel eventjes zal gaan doen, hetgeen net zo achterlijk is als een ideoloog op een bakfiets, want dat zal nooit gebeuren. Zelfs niet al zou hij daadwerkelijk 40 zetels krijgen, ook dan word het gewoon gedogen met 40 man. En wanneer er morgen een nieuwe Fortuyn opstaat die wel bedreven voor de missie gaat met dikke inhoud op de bagage en mensen kan binden, dan kan de hele PVV de wachtgeldregeling in - in de exit mode.

vrijheid-van-spreken | 02-04-13 | 20:35

Mensen die hier tegen Quid te hoop lopen hebben natuurlijk gelijk.Je mag niet spugen op een dode meeuw.

De Treinende Rechter | 02-04-13 | 20:33

Is Quid tegenwoordig een pseudoniem voor F. van Jole? Wat een onzinnig PVV gebash zeg.. Wees blij dat er nog een partij is die zich drukt maakt om de problemen in ons land.. Ga ff 4 weken met vakantie Johnny, zal je goed doen.

Koning één oog | 02-04-13 | 20:33

Je wordt zielig Quid.

Dropke | 02-04-13 | 20:33

@applaus voor de paus | 02-04-13 | 20:14
Hm, begrijp je het niet helemaal?
Nog maar een keer dan.
Grofweg 80% van de stemgerechtigden die stemmen is laagopgeleid te noemen, en verdiept zich niet in de inhoud van partijen. 20% doet dat wel.
De twee grootste partijen, met een gecombineerd aantal zetels van 79 zouden dus nooit volledig kunnen bestaan uit hoogopgeleiden. Tevens, zijn er genoeg onderzoeken die stellen dat het aantal laagopgeleiden en hoogopgeleiden stemmers van de PVV procentueel de stemgerechtigden die stemmen, spiegelt. Namelijk 17% hoogopgeleide PVV stemmers tegenover 20% van de stemgerechtigden die stemmen.
Zie dit onderzoek. Verschilt vrijwel niets van de andere partijen. www.republiekallochtonie.nl/wie-stemme...

Old_Spice | 02-04-13 | 20:32

Mooi die linkse mannetjes hier, nog meer bevestiging dat links een synoniem is voor geestelijk beperkten kan je niet krijgen.
Iedereen is gelijk, behalve de mensen die het niet met ze eens zijn.
Die moeten dood, gedeporteerd, vergast...
Rare jongens....

Mozeskriebels | 02-04-13 | 20:32

@Ven1V1d1V1c1 | 02-04-13 | 19:55
Ik heb totaal geen problemen met een partij zonder leden. Geen behoefte aan ledenvergaderingen, mijn inspraak in het gedachtengoed van de PVV loopt via de verkiezingen.

Pffffff | 02-04-13 | 20:29

Zolang de PVV volgens Quid morsdood is hoeft de PVV zich geen zorgen te maken en kunnen ze met een gerust hart de champagne alvast koud zetten.

CDlogo | 02-04-13 | 20:28

Quid, het GroenLinks van GeenStijl.
Veel schreeuwen met nutteloze punten en niemand die het serieus neemt.
Gelukkig is er nog een PVV.

Super Grover | 02-04-13 | 20:28

Sorry Quid, maar het vorige stukje waarin je helemaal los ging op de PVV is van minder dan twee weken geleden. Zelfs bij Joop zouden ze dat ongeloofwaardig en over de top vinden.

Lewis | 02-04-13 | 20:27

Het lijkt wel herfst, de reaguurders vallen...

Montgomery Burns | 02-04-13 | 20:26

@Einde van de Domheid | 02-04-13 | 20:11
Dus dan deugt het?

La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:26

Geert is gestopt met leven om zijn idealisme te betogen.
Dan is stoppen met roken een tamelijk lager offer.

Deport | 02-04-13 | 20:26

@Itzamná | 02-04-13 | 20:05
Godverdegodver. Why?

* taart met vijl bakken gaat *

La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:25

@Moishe Pipik | 02-04-13 | 20:08,

Wordt gezellig hier...

basweetutwel | 02-04-13 | 20:25

zovoklets | 02-04-13 | 20:20 | + 0 -

Je kan mensen beter op hun daden dan op hun afkomst beoordelen. En raszuiver is vrijwel niemand gelukkig.

Supermatthijs | 02-04-13 | 20:23

Als er nu toch een was waarvan ik gehoopt had dat hij nooit zou stoppen, dan is het greet wel.
Jammer....

Skunk57 | 02-04-13 | 20:23

Weeeer een nutteloze topic van Quid. Wordt zo langzamerhand vervelend...

JeejD | 02-04-13 | 20:23

een.partij.zonder.leden.is.geen.partij.

De Treinende Rechter | 02-04-13 | 20:22

@Hijo del Sol | 02-04-13 | 20:18

Ik ga alleen vanaf de mediterranee naar het strand. En die gun ik mijn geld ook meer.

Sieg-sieg scenario.

pius | 02-04-13 | 20:21

Supermatthijs | 02-04-13 | 20:18 |

Ik dacht meer aan die geblondeerde pinda zelve.

Of die Graus buitenlander is weet ik niet. Die Wilders is in ieder gavel niet raszuiver.

zovoklets | 02-04-13 | 20:20

zovoklets | 02-04-13 | 20:17 | + 0 -

Laat hij eens beginnen met die Dion Graus het land uit te flikkeren.

Supermatthijs | 02-04-13 | 20:18

pius | 02-04-13 | 20:16 |
Nee, dat zal wel niet.
Geen geld om een dagje strand te doen natuurlijk...

Hijo del Sol | 02-04-13 | 20:18

Linkse, laffe lul, die Wilders. Nog niet 1 buitenlander het land uitgetieft.

zovoklets | 02-04-13 | 20:17

Je kan prima antilinks en rechtsdraaiend zijn en tevens Greet een droeftoeter vinden. Het een sluit het ander niet uit. Met zijn "verzet". Dat rare pseudonationalisme is ook geen werkbare oplossing.

Kromst | 02-04-13 | 20:16

Nee hè, Geert ook al gestopt met roken?! Geen karakter, denk ik dan! Gezwicht onder de druk van de antirooklobby! (Mijn moeder heeft mij geleerd 'doorzetten en volhouden', dus ik draai er nog één...)

VanBukkem | 02-04-13 | 20:16

@Hijo del Sol | 02-04-13 | 20:11

Dat zal jij beter weten als ik. Ik kom nooit in dat soort gehuchten. Maar altijd goed om op de hoogte te worden gehouden door insiders.

Wie weet heb ik er ooit nog wat aan, aan deze verbazingwekkende info, je weet het nooit.

Echt heel erg bedankt iig.

pius | 02-04-13 | 20:16

En verder is dit natuurlijk een stukje in de categorie 'de schoorsteen moet roken'. Honderden reacties gegarandeerd.

harbi | 02-04-13 | 20:14

@Old_Spice | 02-04-13 | 20:08 |

Uiteraard zitten de meeste retards bij de PVV.

PvdA-ers hebben mijns inziens ook een probleem, maar dat is geen gebrek aan intelligentie. Eerder een houding probleem.

applaus voor de paus | 02-04-13 | 20:14

-weggejorist-

DerUnterMensch | 02-04-13 | 20:14

Als we nou eens afspreken dat we de kudometer van de eerste reactie gebruiken om aan te geven wat we van het artikel zelf vinden?
.
Kunnen we Quid ook een keertje minnen...

Jan Toeternuitje | 02-04-13 | 20:13

La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:08 |
Zegt niets, heeft de SP zo vaak gehad.

Einde van de Domheid | 02-04-13 | 20:11

pius | 02-04-13 | 20:06 |
GAAAAAAAAAAPPP
Zo praten de dominees in die Zeeuwse kliekdorpjes ook als ze proberen het 100ste zieltje voor hun kutkerkje binnen te slepen..

Hijo del Sol | 02-04-13 | 20:11

peilingen en zo.
kunnen jullie eens peilen cq een poll plaatsen over hoeveel procent van de mensen de peilingen van Maurice de Hondt serieus nemen?
Das namelijk ook no-news waarvan de meeste mensen denken dat het al dan niet klopt. Kan ook enkele tonnen per regeerperiode op bezuinigd worden.

Yabadabedoe | 02-04-13 | 20:11

Wat voegt dit artikel toe aan het vorige artikel over de PVV? Ik zie geen verschil en ook geen argumenten.

de Bree | 02-04-13 | 20:10

Neee itzamná, niet weer, waarom doe je dat nou. Nu moet ik het weer met je oliedomme achterban doen. Hou je nou eens in please.

*met smekend unbanhoofd naar GU kijkt*

pius | 02-04-13 | 20:10

@miko | 02-04-13 | 19:59
Jij snapt de clou niet, volgens mij.

La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:09

@Einde van de Domheid | 02-04-13 | 19:58
Als de macht wordt bedreigd van mensen die van oudsher de dienst uitmaken, kun je nog zo je best doen, die platen voor hun koppen kom je nooit doorheen.

Wat dan rest in het geval van Greet en de PVV zijn de kiezers, die dat machtsspelletje uitstekend door hebben.

Zie ook de stijging in de peilingen.

La Vie En Rose | 02-04-13 | 20:08

Damn, Itzamná ook gestopt met roken. Weer een stuk saaier hier in de panelen.

Moishe Pipik | 02-04-13 | 20:08

Ik vertrouw Marcouch niet, maar met diens kritiek op de PVV heeft hij wel gelijk. Wilders lijkt er vooral op uit om andere politici te schofferen, in plaats van daadwerkelijk met praktijkgerichte oplossingen voor het Marokkanenprobleem te komen.

Als ik er een rol aluminiumfolie bij zou pakken, zou ik bijna zover willen gaan te stellen dat de PVV door de gevestigde orde in het leven is geroepen om maatschappelijke onvrede onder de lagere sociale klassen te neutraliseren. Beter een grofgebekte protestpartij dan de eerste tekenen van een volksoproer, zoals na de dood van Fortuyn.

harbi | 02-04-13 | 20:08

-weggejorist en opgerot-

Strohond | 02-04-13 | 20:08

Idd, "like i give a fuck". Precies wat "links" Nederland gisteren dacht en zei over giro555, slechts 1,2 miljoen... De nachtrust van Samson zal er niet minder om geweest zijn.

First Contact | 02-04-13 | 20:08

@applaus voor de paus | 02-04-13 | 20:02
80% van de stemgerechtigden zijn totale retards.
De twee grootste partijen zijn PvdA en VVD.
Welk electoraat zou er nou bestaan uit het meeste idioten, de VVD/PvdA of de PVV?

Old_Spice | 02-04-13 | 20:08

Heerlijk, dat koketteren met virtuele zetels door het onnozele smaldeel van het NLse volk. Wat moet dat toch heerlijk zijn; fact free op de regering schijten zonder dat je zelf ook maar iets gepresteerd hebt in 25 jaar ambtenarij. Alleen dat al maakt Wilders een held; 25 jaar aan het infuus van de belastingbetaler en nog een grote bek hebben ook nog, Wolla!

Wees_eens_creatief | 02-04-13 | 20:07

DE PVV heeft juist een vaste plaats verworven in het politieke spectrum en is een typische crisispartij. Die gaan nergens heen de komende tijd.

De PVV spint garen bij slechte tijden en is gebaat bij het aanhouden ervan. Dus hoeft ze er eigenlijk alleen maar voor te zorgen dat het nooit en te nimmer regeringsverantwoordelijkheid neemt.

En dan bedoel ik ook gedoogconstructies want zelfs die zijn funest omdat het voornaamste kenmerk van de partij in inhoudelijke zin namelijk het 'horror vacui' zich dan vrijwel onmiddellijk manifesteert.

Dus de PVV is een blijvertje dus zolang ze geen werkelijke verantwoordelijkheid nemen. Doen ze dat wel dan zullen ze uiteindelijk worden vervangen door een partij die nog extremer en pvv-achtiger is dan de PVV.

Zondebok en lactacyd-politiek en slechte tijden gaan nu eenmaal hand in hand.

Alleen goede tijden kunnen deze donkergrijze krachten laten verdwijnen en die goede tijden zullen waarschijnlijk nog wel even op zich laten wachten evenals Geert's stoppen met roken in politieke zin.

De PVV is here to stay.

pius | 02-04-13 | 20:06

En als je leuk wilt zijn Johny moet je jezelf niet verlagen tot dit niveau ik had je ietsje pietsje hoger ingeschat . Maar dat is nu echt weg, ridicuul lullo.

Mans PVV | 02-04-13 | 20:05

-weggejorist en opgerot-

Itzamná | 02-04-13 | 20:05

Hebben jullie een redactieoverleg gehad waarin besloten is om voortaan redactie-overleg te spellen? Het begint een beetje op te vallen, al die streepjes vandaag.

Moishe Pipik | 02-04-13 | 20:04

Ik heb het topic niet gelezen maar heb zo'n vermoeden dat het weer een niet zo originele poepstroom over de PVV is. Klopt dat?

The real McCoy | 02-04-13 | 20:04

@La Vie En Rose | 02-04-13 | 19:50
Ok dus Greet weet dat 10x10 100 is. Knap.
miko | 02-04-13 | 19:59 | + -3 -

Hiermee laat je meteen even zien hoe oliedom je bent.

Mozeskriebels | 02-04-13 | 20:04

'Gestopt met roken' in de kop gebruiken als iemand niet gestopt is met roken is nooit grappig.

Strohond | 02-04-13 | 20:03

Ik betwijfel of dat stoppen met roken de premie voor zijn levensverzekering zal doen dalen.

Anijsblokje | 02-04-13 | 20:03

miko | 02-04-13 | 19:59 |
Stukken beter dan Rutte: die heeft al meerdere malen bewezen dat ie absoluut helemaal niet kan rekenen!

Hijo del Sol | 02-04-13 | 20:03

Dit is ook een behoorlijke 'like i give a fuck' topic....

Tom_Kroes | 02-04-13 | 20:03

@brutus68 | 02-04-13 | 19:54
Ik liet er de zoekfunctie op los, maar de enige reaguurder die "Wat erg, Quid maakt grapjes over onze grote blonde leider, nu gaan we boehoe doen en Quid van alles toewensen, Quid zal wel links zijn, etc etc..."

roept is ene brutus68.

Jan Passant mk2 | 02-04-13 | 20:02

@applaus voor de paus | 02-04-13 | 19:52 |

He, een nieuwe versie van PVVers zijn dom.

roze_bril | 02-04-13 | 20:02

@Hijo del Sol | 02-04-13 | 19:52
De VVD staat nu eindelijk te boek als de leugenachtige draaikonten partij dat ze daadwerkelijk zijn. Je kan beter niet stemmen dan op de VVD stemmen. Rutte staat altijd te liegen. In Den Haag zegt hij A, in Brussel B. Over de jeugdzorg kwestie en de Turkse inmenging zegt hij dat wij daar zelf over gaan, vervolgens belooft hij plechtig alle gegevens, ALLE gegevens van onze jeugdzorg mbt Turkse Nederlanders te delen met de Turkse overheid. Wat zei hij ook alweer tijdens de debatten? Geen geld naar Griekenland? Vervolgens Nederlands geld naar Griekenland, Spaanse banken en Cyprus. 1000 euro belastingvoordeel voor de werkenden? Nooit gekregen, belastingverhoging wel, en bijna een inkomensafhankelijke zorgpremie (die we dankzij de redactie van de Telegraaf niet meer hebben, de gehele VVD fractie had al getekend zonder enige berekening te hebben gezien). En natuurlijk die fantastische slogans; 'De hypotheekrenteaftrek staat bij de VVD als een huis'. Totaal niets van waar, in de prullenbak geworpen. Niet dat het mij wat kan schelen (heb geen hypo), maar het is toch weer een enorme leugen. Nee, een stem op de VVD is een nagel aan je doodkist. Zelden zulke leugenaars gezien.

Old_Spice | 02-04-13 | 20:02

@Hijo del Sol | 02-04-13 | 19:55 |

Lekker goedkoop. Dat kan niemand controleren. De meeste lezers die geen PVV-losers zijn zullen het beeld dat ik schetste overigens wel herkennen.

applaus voor de paus | 02-04-13 | 20:02

Een echte man rookt ook geen menthol sigaretten met aardbijen smaak.

Osdorpertje | 02-04-13 | 20:01

Die Johnny is zeker een groot fan van zichzelf. Maar ff over het roken ik vind het knap van de heer Wilders velen doen het hem niet na..... als je toch wat wilt zeiken Johny pak dan iemand die ons land dcht naar de klote helpt en dat is die breedbekkikker .

Mans PVV | 02-04-13 | 20:01

".... dat de PVV nog nooit en te nimmer daadwerkelijk concreet voor vooruitgang hebben gezorgd"
Hebben ?? Nederlands schrijven kun je ook al niet Kwit.

Der Schnitzeljäger | 02-04-13 | 20:01

Hey Quid, dance puppet! Dance!
Het is fijn te zien dat als ik je een provocatie via een klysma inschiet, je als een brave trekpop reageert.
Ik zei toch, een 'Islam is ködt' bericht en Quid doet een 'Boehoe, maar PVV is ködt tweet' er over heen. Je kunt er je klok op gelijk zetten. De pavlov-reactie van Quid. Je bent braaf Quid, zoek je dichtstbijzijnde haattempel (moskee) op en meld je bij de haatbaard (imam) aldaar. Die geeft je een koekje.

Nafta78 | 02-04-13 | 20:01

Als hij straks maar die stembussen laat roken vind ik het best!

Dusss,... Hi! Ha! Hondekwit!

Welles! Nietes! | 02-04-13 | 20:01

@La Vie En Rose | 02-04-13 | 19:50
Ok dus Greet weet dat 10x10 100 is. Knap.

miko | 02-04-13 | 19:59

BroodenSpelen | 02-04-13 | 19:57

Denk eerder de buitenechtelijke zoon van Peter R de Vies.

doskabouter | 02-04-13 | 19:59

Ach Quid, als Bea bilderberg er geen bezwaar tegen had om met ONZE Geert op het bordes te staan, dan waren de stemmen WEL eerlijk geteld en hadden we nu MP Geert Wilders gehad.
Maar ja, in dit smerig land, Noord-Korea aan de Noordzee, neemt de elite het niet zo nauw.
Bang dat ze zijn die elite, als de dood, dat we uit die vuile EU stappen!!!!

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 02-04-13 | 19:58

La Vie En Rose | 02-04-13 | 19:50
stel je voor dat je gelijk hebt wat betreft je salaris, dat gewoon meer moet verdienen, dat dat rechtvaardig is. Heb je iets aan dat gelijk, of heb je dan nog iets te doen?

Einde van de Domheid | 02-04-13 | 19:58

@supermathijs, wat doe je nou hele dagen op geen stijl? Je haat alles wat ze posten, je haat de reaguurders, en je bent zo links als Hans Spekman. Voor jou hebben ze nu de Joop.nl gemaakt. Een site waar ik dus nooit kom, want teveel hersenloze tofu vreters.
Maar blijkbaar krijg je een strak passertje van al de negatieve reacties op je onzin tegeltjes.
Ieder zijn gebrek natuurlijk.
Ik denk dat je het een beetje in de sm hoek moet zoeken, continue je ongelijk te moeten zien en al die minnetjes.
Maar blijf gerust natuurlijk, kan iedereen zien hoe krom een links figuur denkt.

Mozeskriebels | 02-04-13 | 19:58

Johnny Quid begint steeds meer op een alter ego van Freek de Jonge te lijken. Ooit leuk, nu zuur en voorspelbaar.

BroodenSpelen | 02-04-13 | 19:57

Zolang we nog iedere dag de wrange vruchten van het decennialange beleid van het gristelijke CDA en de sociaaldemocraten van de PvdA ongevraagd MOETEN slikken zal dat het zuurstof voor de PVV en de brandstof voor haar hersenloze adepten zijn. Dan maar niet zo geweldig intelligent als het PvdA en CDA kiezerspotentieel vanaf begin jaren 80, wel wil ik hen even bedanken voor de huidige financiële en maatschappelijke situatie. Dat doet Greet hen niet na.

pluizigkroeshaar | 02-04-13 | 19:57

Van het stoppen met roken naar een dode partij.
Ik moet je verhaal nogmaals lezen, Quid - schijnbaar is me iets ontgaan...

Devils smile | 02-04-13 | 19:57

Eindloze tape die Quid. Ubersaai en weinig origineel. Misschien is een keer een bandirahtje doen?

doskabouter | 02-04-13 | 19:56

Tsja, als je partij van een VVD light omtovert in SP light, dan zijn de evolutionaire kansen op een voortijdige dood van zo'n partij natuurlijk behoorlijk groot.

WaarDeWindWaait | 02-04-13 | 19:55

applaus voor de paus | 02-04-13 | 19:52 |
Spreek voor jezelf avdp, zeker NIET voor mij, met al ruim 20 jaar een succesvol eigen bedrijf.
PVV stemmers zijn er in ALLE lagen, er is GEEN label op te plakken. Lastig voor je? Jammer dan!

Hijo del Sol | 02-04-13 | 19:55

Zolang de PVV niet democratiseert tot een partij ipv een one man show (weet je wie ook zo'n one man show had(den?)), is dat voor mij geen alternatief. SP ook niet want die is niet werkelijk tegen een federale Europese staat, slechts tegen de vorm.

De volgende verkiezingen (voor het Europees Parlement) in 2014 zullen voor vrijwel alle Europeanen veel meer over de toekomst van Europa gaan dan het 'strategisch' stemgedrag bij bv de 2e kamerverkiezingen.

Helaas is er (nog) geen pragmatisch, realistisch EU-sceptisch alternatief (CU staat bij mij nu zelfs op 1). Ik hoop dat er voor die tijd een EU-kritisch (Superjan?) alternatief komt, om die hele teringbende van binnenuit te slopen.

-Proletariërs- hard werkende burgers aller landen, verenigt u!

Ven1V1d1V1c1 | 02-04-13 | 19:55

Altijd liev, die Geert-adepten hier. "Wat erg, Quid maakt grapjes over onze grote blonde leider, nu gaan we boehoe doen en Quid van alles toewensen, Quid zal wel links zijn, etc etc..."

brutus68 | 02-04-13 | 19:54

En weer een matig stukkie van GeenStijl´s eigen Joop scribent. Vergeet je niet af en toe je pijp te stoppen, Quid.

Grachus | 02-04-13 | 19:54

@Finn | 02-04-13 | 19:44 |

Ik vind het heel normaal dat die aanhang van de PVV ontevreden is. Mensen met gebrek aan talent, opleiding, inspiratie, motivatie, etc. zijn NIET succesvol. Vroegers liepen losers achter socialisten met grote mond aan, nu volgen ze een andere roeptoeter.

De onvrede en de lage sociale positie van PVV-dombo's is gewoon de natuurlijke orde van de samenleving!

Niks aan de hand, gewoon doorlopen mensen.

applaus voor de paus | 02-04-13 | 19:52

Old_Spice | 02-04-13 | 19:49 |
Iedereen moet zo langzamerhand toch wel in gaten gaan krijgen dat die Wilders wel heel erg vaak gelijk heeft gekregen.
Tis alleen zoooo jammer dat dat besef altijd achteraf komt.

Hijo del Sol | 02-04-13 | 19:52

.. de laatste politicus die het werkelijk bestond om "oplossingen" te benoemen werd gelyncht door te hoop gelopen fatsoensrakkers, in samenwerking met een sluipmoordenaar van de milieubeweging.
Tot zover het "oplossen van problemen", waar de exploitanten van Achterstand zo rigoureus op tegen zijn.

Jan Passant mk2 | 02-04-13 | 19:51

Tuurluk, de PVV heeft nooit oplossingen.

Lees je even mee @kwit?
Van Reaguurdert @cuyahoga | 02-04-13 | 10:40 | Vanmorgen onder het topic: ' PvdA: PVV deed niets aan Marokkanenprobleem'

"Ok, kinderen, het probleem van vandaag staat op het bord.
'Hoeveel is 10 x 10?'
Geertje steekt zijn vinger op en zegt "100".
"Dus", zegt de meester, "we zitten met dit lastige probleem en ik stel voor dat we in groepjes van 4 bij elkaar gaan zitten om zo tot een oplossing te komen."
"Diederik, Ahmed, Job en Hans, jullie gaan bij elkaar zitten en by the way, Hansje, vraag aan je moeder of ze je trui een keer wil wassen."
Geertje zwaait met zijn vinger en roept wat harder "100".
"OK, volgend groepje met Mark, Ivo, Fredje en Stef, ja Ivo, je kan dan wel 3 keer zijn blijven zitten, je doet gewoon weer mee."
"Maar meester, het is toch gewoon 100?" vraagt Geertje een beetje beduusd. Martin, Fleurtje en Barry knikken met hem mee.
"En als laatste Sybrand, Mona, Peter en Pieterje, benieuwd met welke oplossing jullie komen."
"En wij dan meester", vraagt Geert, "wij weten het antwoord al, het is 100"
"Jullie zijn stom` roept Alexandertje door de deur, terwijl hij langs komt lopen."
"Nou kinderen, zeg het maar", vraagt de meester na 2 uur overleggen.
"Wij weten het niet", zegt Diederikje, "10 x 10 is veel complexer dan je denkt. Het is wel veel, maar ook weer niet zoveel en wat de uitkomst ook is, er zijn altijd getallen die er niet in voorkomen, en dat moeten we niet willen met zijn allen. En aangezien niemand hier de oplossing weet"
"100!" roept de groep van Geertje in koor.
"Aangezien niemand de oplossing weet" gaat Diederikje verder, "stel ik voor dat we er alles aan gaan doen om er voor te zorgen dat 10 x 10 niet meer besproken mag worden in dit lokaal"
"Ja, Markje, wat zit je nou weer te hinniken, je bent geen paard, wat is jullie oplossing?"
"Wat Diederik zegt", zegt Mark, maar eigenlijk weet heel de klas dat Diederikje en Hans Markje op het schoolplein steeds plagen, zijn knikkers afpakken en roepen dat hij verliefd is op Jortje uit 1B.
`Sybrand`, jullie nog iets toe te voegen?`
"Wij vinden dat 10 x 10 wel besproken moet kunnen worden maar als de meerderheid het niet wil, sluiten we ons daarbij aan"
Geertje is ondertussen naar het bord gelopen en heeft het getal 100 in letters van een meter hoog opgekalkt.
"Goed", zegt de meester, "aangezien niemand een oplossing heeft voor dit probleem, stel ik voor om.... Ja wat loop je nou met je armen te zwaaien Geertje, ga er maar uit, en neem je groepje mee. Als je geen zinnige bijdrage aan de discussie kan leveren, hebben we niks aan jullie"
"Haha", roept Alexandertje door de open deur.
cuyahoga | 02-04-13 | 10:40 | | PvdA: PVV deed niets aan Marokkanenprobleem

Zo gaat het met alle oplossingen die Greet/de PVV aandraagt.

Kudo's naar cuyahoga svp. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/04/...

La Vie En Rose | 02-04-13 | 19:50

Johnny Quid jij loopt wel met een PVV trauma rond is het niet. Misschien eens langs de Psychiater?

wateenzooitje | 02-04-13 | 19:49

Wat een onzin. Emile Roemer hebben we in de peilingen kunnen zien dalen, de vraag die je moet stellen is; is Emile Roemer geen minister president geworden? En dat is hij niet geworden. Dus de peilingen hebben we degelijk de daling van de SP waargenomen, en de stijging van de PvdA. Waarom is mij een raadsel, waarschijnlijk omdat Samsom zijn kop kaal had geschoren en een pak had aangetrokken. Rutte stond zoals gewoonlijk weer te liegen en Wilders had keihard gelijk toen hij zei de debatten; een stem op de VVD is een stem op de PvdA. Dit verraad van de VVD zal niet geaccepteerd worden, het gelieg en gedraai moet nu eens afgelopen zijn. Nooit meer VVD. NOOIT meer.

Old_Spice | 02-04-13 | 19:49

Het wordt tijd dat de gevestigde politiekers stoppen met roken.... de oplossingen dei die knakkers aandragen zijn geen oplossingen, alleen maar manieren om weeres zoveel miljarden in frauderende mede-eurocraten en meelopers daarvan te proppen.

Hijo del Sol | 02-04-13 | 19:48

Quid heeft thuis een verschrikkelijk lelijke Groen Links kenau op de bak zitten. Doodsbang is ie van haar.

Als ie niet elke dag een paar anti-PVV stukjes schrijft moet ie voor straf zijn neus in haar okselhaar steken.

Willianus Wortelus | 02-04-13 | 19:48

Tis goed om over Quid zijn boodschap na te denken. Misschien heeft hij gelijk, misschien ook niet. Een ding is zeker: Quid heeft geen kristallen bol.

appeltjesgroeneweide | 02-04-13 | 19:48

brutus68 | 02-04-13 | 19:45 | + 0 -

Je hebt tegenwoordig meer karakter als je door blijft roken. Maar ja dat kennen we van Greet. Zijn rug recht houden vergeet het maar.

Supermatthijs | 02-04-13 | 19:47

Wat een Quiter.

John McClane | 02-04-13 | 19:47

.. ik vind die eis dat de PVV "problemen moet oplossen" dubbel en hypocriet. Alsof er 1 partij in Nederland is die daadwerkelijk problemen oplost!
De PvdA doet er inderdaad alles aan om de bestaande problemen in stand te houden en iedere oplossing zullen zij blokkeren. Uit eigen belang. Is veel subsidiegeld mee gemoeid.

Jan Passant mk2 | 02-04-13 | 19:45

Mensen die zichzelf feliciteren dat ze een bepaalde tijd gestopt zijn met roken... Nou ja, roken, Belinda's zijn natuurlijk sigaretten voor ouwe wijven en andere gemankeerden. En dan al die hielenlikkers op twitter, van oh goed, Geer..., wat een karakter heb je toch, Geert...., griezelig...

brutus68 | 02-04-13 | 19:45

Busje komt zo, of waren het er nou zes die Quid vanmorgen heeft besteld.

CoffeePatch | 02-04-13 | 19:45

Quid zit er duidelijk voor de kwantiteit... Wat zal binnen nu een uur gepost worden? Banken zijn liev?

First Contact | 02-04-13 | 19:44

Zolang de PVV de onvrede in het land (k)analiseert en deze in de schoot van de VVD werpt als het nodig is heeft zij een functie.

Een bedenkelijke functie, maar toch. Als de PVV voor echte veranderingen had gezorgd was ze verboden geweest.

Het is de landelijke politiek die dood is, de Pvv is een metafoor en graadmeter van de blanke onvrede, meer niet.

Finn | 02-04-13 | 19:44

PVV-ers zijn gewoon dom.

applaus voor de paus | 02-04-13 | 19:44

Johnny Quid | 02-04-13
Johnny,s hersenen zijn morsdood vandaar dat hij het niet in de gaten heeft.

Zjozef | 02-04-13 | 19:43

Leuk, zo'n obligaat anti-PVV-stukje waar je geen kritiek op kan hebben omdat je dan een PVV'ert bent die niet tegen kritiek op de PVV kan.

EchteNederlander | 02-04-13 | 19:42

Quid is een beetje gefrustreerd dat zijn partij al bijna geen stemmers meer aanspreekt. Jammer u is een van die Nederlanders die een ander altijd de schuld geeft. Waar hebben we dat meer gehoord. Quid schiet in een stuipje, blijkbaar gaat het te goed met wilders.

Therapietje | 02-04-13 | 19:42

Johnny Quid | 02-04-13
En weer komt dit overbodige figuur met meer van hetzelfde,het lijkt p.de leeuw wel.

Zjozef | 02-04-13 | 19:42

PVV is net zo dood als de woningmarkt. Alleen zijn de zombies geen makelaars maar aanstaande werkloze parlementariers (hoe zou het met Hero zijn?), die overigens -net als makelaars- de roeptoeter als enige communicatievorm hanteren.

applaus voor de paus | 02-04-13 | 19:42

"... Maar nog altijd beter dan..."

Wauw. Liet je me daar even schrikken. Ik was bang dat je iets positiefs over de PVV ging zeggen. Gelukkig bleef het slechts bij iets negatiefs over de PvdA.

ZKH EénOog | 02-04-13 | 19:41

Nee Johnny Quid trekt volle zalen...

War On Errorism | 02-04-13 | 19:40

Waarom zijn er überhaupt nog politieke partijen dan Quid?

Willem VanDer Decken | 02-04-13 | 19:40

Misschien kan Quid ons een goed advies geven op welke partij dan wel te stemmen. We weten inmiddels wat een stem op Rutte waard is.

caspert79 | 02-04-13 | 19:40

Einde van de Domheid | 02-04-13 | 19:37 |
Of een paar bodyguards die je elke sigaret afpakken.

Watapatja | 02-04-13 | 19:39

Nou knap hoor Geert, nou eens wat doen aan je xenofobie.

Supermatthijs | 02-04-13 | 19:39

"There is only one thing in life worse than being talked about, and that is not being talked about."
== Oscar Wilde

Godsammekraken | 02-04-13 | 19:39

Wacht maar.

Henkeman | 02-04-13 | 19:39

Zucht,... Quid weer een Wilders-rant...
Water is nat, quid jankt om wilders.

Aatje | 02-04-13 | 19:38

Wat een kut artikel zeg! *Damp opsteken doet en bier open plopt*

c.onjo | 02-04-13 | 19:38

Het is ook raar dat Johnny quid niet doorheeft dat hij stomme stukjes tikt over de pvv, altijd!
Van alle slechte partijen die ons land heeft, alle dus, is dit toch echt de minst erge.
De pvv gaat nog eens heel erg groot worden..

Mozeskriebels | 02-04-13 | 19:38

PVV is dood, ik dacht het niet!

Thoth | 02-04-13 | 19:38

De hele politiek kan beter gerookt worden, opgestookt bedoelde ik.

Watapatja | 02-04-13 | 19:37

Wat kweken jullie in het Westland?

gentle giant | 02-04-13 | 19:37

Het CDA uit de regering trappen is toch altijd +1.

Canis Spurcus | 02-04-13 | 19:37

Geert, gefeliciteerd met het afschudden van die verschrikkelijke verslaving. Daar is heel wat wilskracht voor nodig.

Einde van de Domheid | 02-04-13 | 19:37

Is dit topic niet toevallig door Bakito ingefluisterd?

eerstneukendanpraten | 02-04-13 | 19:37

Mocht je er weer niet op gisteravond, Quid...?

Muskatnuss | 02-04-13 | 19:37

-1 als je dacht dat Geert dood was.

a1exs | 02-04-13 | 19:36

Zeg Quid, heb jij een tegelquotum per dag te halen?

Wc-kip | 02-04-13 | 19:36

De grootste in de peilingen en dood volgens Quid.

Het wordt langzamerhand saai, jongen.

vraagstaart | 02-04-13 | 19:35

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken