Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gerechtigheid. Remlichtterreur = rijbewijs kwijt

Leerzaam. Afgelopen week in Avro's Tuigh op de Weg. Remmertjes. Adverteerdersbellers op vier wielen. Asfalt Orks. Van die asomobilisten die even voor je gaan rijden en het rempedaal beroeren. Om die andere weggebruiker even te laten weten hoe ze over je denken. De middelvinger, maar dan als remlicht bij 120 km/h. Sneue kleuters hebben geen idee hoe link dat is - The God Particle van de kettingbotsing. Bovenstaande meneer in zijn zilvergrijze Alfa Rancuna is ongelofelijk de sjaak en wordt subiet zijn karretje uitgebonjourd door de KLPD. En terecht. "Is dat niet te zwaar?" zegt-ie nog tegen oom agent. Nee hoor. Veel plezier in de bus. Doei.

Reaguursels

Inloggen

Tsja dat zag ik ook ja. Euthanasie plegen op die randdebielen.

Tripps | 19-03-13 | 12:57

Ik merk dat er hier veel anti-alfa mensen zijn.
Ik wil opmerken dat ik 4 nieuwe alfa's( 2 x 156 en 2 x 159 allemaal tussen de 180 en 220 pk)heb gereden.Als je een beetje normaal omgaat met wat die auto kan, als je de motor netjes warm rijd voordat je het gas intrapt, als je niet altijd op maximum snelheid rijd, dan heb je een auto waar je op een heel plezierige manier 150 tot 200000 km in kunt rijden.
Helaas hebben veel mensen die in een auto rijden waar veel pk's inzitten, een manier van rijden waar de honden geen brood van lusten.Zet die mensen in een alfa, een bmw, een audi, een seat, een volvo of tegenwoordig ook skoda..... en ze vertonen het zelfde gedrag.
Als een lelijke man een relatie heeft met een mooie vrouw, worden ze vaak arrogant..... geef een domme man een snelle auto en je hebt hetzelfde effect.

Kutmaatschappij | 19-03-13 | 12:06

@Brou Is Back | 18-03-13 | 12:18
Waarschijnlijk heb je in een oude aftandse grafbak gereden.Ik heb zelf 4 nieuwe alfa romeo's gereden 2 x de 156 en 2 x de 159, en het waren goede en plezierige auto's.
Dat mensen denken hun (alpha) status te ontlenen aan een bepaald type auto, is complete onzin.
Als je op de weg ziet hoe bestuurders van alfa's, bmw's, seats, audi's , volkswagens en volvo's zich gedragen, dan zit er weinig onderscheid tussen.Er zijn gewoon veel mensen die niet met de pk's die dergelijke auto's hebben om kunnen gaan.Dat heeft niets met merken te maken, maar meer met het feit dat mensen met pk's vaak jongeren zijn die een oude bak kopen met veel pk's en dan een vervolg op hun brommer cq scootertijd gaan beleven op de weg.
Anders gezien kun je ook stellen dat mensen met de kleinste type's auto's( met heel weinig pk's) heel vaak in de weg rijden, te langzaam rijden, twijfelend rijden, rijden op banen waar ze niet horen, en daarnaast geen rekening houden met mensen die de maximum snelheid aanhouden cq te hard rijden.
Het heeft allemaal met mens zijn te maken.
De ene groep moet verplicht films zien waarbij het fataal mis gaat op de wijze waarop zij hun weggedrag beleven, en de andere groep moet bijvoorbeeld een film zien waarin zij zien wat er kan gebeuren als ze met 80 op de 3baans linker weg helft rijden.
Ook zit er vaak een leeftijdscategorie vast aan bepaalde types auto's.

Kutmaatschappij | 19-03-13 | 11:57

@ die ene van daarzo

Italiaanse electronica ?
Kijk maar eens onder de motorkap en zie overal de Bosch(=DE) stekkertjes en kastjes.

Je zal mijn niet horen dat ze perfect zijn overigens maar rij al dertig jaar Itlaiaans en tot groot genoegen.Vaak met zeer hoge km standen want kost weinig rijdt super.

Zit zelf in de automotive en zoals je weet hebben die wel tijd voor de klanten maar nooit voor de eigen auto dus wil een probleemloze auto.

Rijd zelf altijd graag ruime auto's en daar zijn niet zo veel alternatieven voor .
Volvo is goed maar zoooooo saaaaai.
Audi's zijn werkelijk onbetaalbaar qua onderhoud en ook saai en Mercedes te roestgevoelig en BMW's te lelijk.

zes | 19-03-13 | 10:41

Dankzij Alfa Romeo weet ik een hoop van techniek. Tenminste, ik heb via facturen van de garage alle onderdelen wel voorbij zien komen. Heb ooit gezworen bij Italianen, leuk voor de zondag, woon-werkverkeer doe ik na 4 Alfa's liever in een Volvo. Als laatste een 166 gehad en 2 jaar oud 1 x dikke rook onder t dashboard, gezeik met relais en tot slot dashboard in de fik was ik er klaar mee. Kutauto's. Maar wat zijn ze mooi, vooral van binnen, dasboard, manier hoe de portieren gestikt zijn.. Zit als een maatpak.

bovenste_plank | 19-03-13 | 09:00

Hahahahaha hij is de sjaak, heerlijk!
Geen twijfel over mogelijk, hij is terecht zijn rijbewijs kwijt, helaas voor veel te korte duur in NL.

pickalilly | 19-03-13 | 07:07

Wat ik al vaker in dit soort topics heb gezegd is dat het toestaan van rechts inhalen een hoop problemen op de weg zou schelen: betere doorstroming, minder bumperklevers, minder irritaties en dus minder van dit soort debiele acties.

Sir Hackalot | 18-03-13 | 22:26

Als het nou op de linkerbaan was, en de auto niet naar rechts ging, en na het rechts voorbijrijden de remlichtjes voor de linksplakker even opbrandden, dan had ik er alle begrip voor. Maar deze meneer liet de inhaler gewoon weinig tijd en gaat op de rechter baan(!) remmen. Why!? En dan ook nog eens fors remmen. De art.5 wat een EMG inhoudt, is hier terecht.

Faragefan | 18-03-13 | 20:53

Hey swa, tof doen weet je, komt die scotoe nou playen jongen. Dit dat zus zo. Helemaal djoeken boy.

dutchbasterd | 18-03-13 | 20:44

@ jan platzak | 18-03-13 | 18:22 |
Ehm... iets met pot en ketel?

HJdeT | 18-03-13 | 20:40

ik heb door zo'n mongool eens een aanrijding gehad. Ik was degene achter degene welke ie aan 't pesten was door vol op te rem te gaan. Van 140 naar 60. Boem is ho. De vogel was wel mooi gevlogen. Ja moet je maar afstand houden he. Dat gaat alleen een beetje moeilijk hier in nl want iedereen schiet d'r tussen.

sufkut | 18-03-13 | 20:40

@Badderbeest! | 18-03-13 | 14:07 |
het was juist een 3e persoon die ik in mn spiegel opmerkte en was dus niet het opgefokte figuur dat me zat te douwen. De politie heeft m thuis even opgezocht.

michael8161 | 18-03-13 | 20:32

@zes | 18-03-13 | 17:14: Ik heb zelf een tijd lang Fiat Romeo gereden en hoewel het roest probleem grotendeels opgelost is, blijft het Italiaanse elektronica. Wat mij vooral opviel bij Alfa rijders is dat het net Apple gebruikers zijn. Tuurlijk is het een mooie auto, maar stop eens met dat elitaire gelul eromheen.

die ene van daarzo | 18-03-13 | 20:30

Ik blijf het netjes vinden dat zowel de remmen als de remlichten van de Alfa het blijkbaar naar behoren doen. Verder natuurlijk mooi dat de hermandad een keer op tijd op de juiste plek is, met ook gewoon een terechte reactie. Ik ga morgen weer gewoon met m'n grijze 166D met 105km/u op de rechterbaan rijden om de volgende 4 ton ook 1 op 20 te kunnnen rijden.

Tazio | 18-03-13 | 19:36

Haha "moet je echt mij rijbewijs invorderen ? geef maar een flinke boete ofzo" weet je wat we doen het gewoon allebei.

vandegekke | 18-03-13 | 19:33

Zo'n Alfa 166
zes | 18-03-13 | 17:14
En dan om de 3 maanden je Alfa 2 weken bij de garage neer te zetten ivm electrische problemen. Nee dank u, ik houd het bij Mercedes. Alfa scoort qua betrouwbaarheid meestal 26e (2005) of 31e (2010) plaats van de 30/32 merken bij voorbeeld (de 2010 rating komt door de GTV en GT die altijd kapot gaan). En de reparatie duurt het langste van alle merken. Nu scoren niet alle Mercedessen goed (moet je ook maar geen A-Klasse kopen!) maar die gaan wel 5-8 ton mee. Met een Alfa koop je gewoon Fiat tegenwoordig dus dan reed ik nog liever een Golf! Die zijn in ieder geval nog waardevast.

Moonwarrior | 18-03-13 | 19:31

2. Helemaal doorrijden om auto's in te halen en zichzelf er vervolgens tussen te proppen. Het is ten eerste levensgevaarlijk voor de mensen die achter dit soort malloten rijden omdat ze op de rechterbaan vol op de rem moeten staan
Old_Spice | 18-03-13 | 12:16
Dat soort lui zijn inderdaad grote hufters en levensgevaarlijk. Laatst deed eentje dat terwijl er vlak achter hem een vrachtwagen reed. Dat scheelde zo weinig of zijn leasebak was 2 meter korter geweest omdat meneer haast had.

Moonwarrior | 18-03-13 | 19:14

lillike schijtbak

waziddegij | 18-03-13 | 19:13

ik begrijp het probleem niet. je moet gewoon zelf gas geven als zo'n mongool remt.
normaliter is er wel een getuige en met beetje gelukt ram je hem zo hard in de vangrail dat hij het nooit meer doet.

Big Lebowski | 18-03-13 | 18:46

Geen Leo de Haas, geen blik. Punt.

ViezeMeid | 18-03-13 | 18:42

vuile stakker , mag je bij mij proberen, ram ik 3 ton amerikaans staal achter in je nek randdebiel

jan platzak | 18-03-13 | 18:22

Als je regelmatig wordt opgehouden door ellendige slakken op de linkerbaan moet je doen wat ik doe. Als ik zo iemand van achter nader bumperkleef ik een beetje, maar als de slak dan uit de weg gaat steek ik in het voorbijgaan mijn hand op. Daarbij glimlach ik vriendelijk en ik denk of zeg "dank u." Die ander hoort het niet, maar dat maakt niet uit. Het gaat om het gevoel dat ik zelf krijg. In het begin voelde ik me een beetje een ei, maar gaandeweg merkte ik dat de wegen vol zijn met voorkomende medeweggebruikers die zo gauw het kan plaats maken voor mij.
Het zit, kortom, in je eigen hoofd. In het zeldzame geval dat iemand expres voor je blijft rijden en zit te zieken, gewoon wachten en in het voorbijgaan NIET de hand opsteken. Gewoon denken wat een sneue lul het is, maar eenmaal achter je is hij geen probleem meer.

Dmitri Dmitrievitsj | 18-03-13 | 17:55

Zo he pauper alert. Niet te zwaar? Niet zwaar genoeg zal ie bedoelen.

die ene van daarzo | 18-03-13 | 17:39

Dit was vlak bij de duitse grens bij knooppunt buren, dat kon je wel horen hehe.

Insan3 | 18-03-13 | 17:36

@Boswachter | 18-03-13 | 11:55
Eens kijken wat jij doet als je de grille van mijn Daf XF 105 in je spiegeltje ziet dan.... Hansworst!

lilluke halve hoan | 18-03-13 | 17:32

@baws | 18-03-13 | 11:54
Nou onder andere deze reaguurdert:
Boswachter | 18-03-13 | 11:55

lilluke halve hoan | 18-03-13 | 17:31

En nog een grote bek ook.
Hoop dat de OvJ en/of rechter die beelden ook zien en het meenemen in hun oordeel.

#34 | 18-03-13 | 17:22

Dubbel gevoel, langzame linksrijders halen mij ook wel eens het bloed onder de nagels vandaan.

Notarislamp | 18-03-13 | 17:21

Geweldig dat die sneue lul meteen aan de kant mag, karma is a bitch!

Goldfinger | 18-03-13 | 17:21

crisiswhatcrisis | 18-03-13 | 11:52

WOW...
Je hebt iets tegen mijn rijstijl?

MyCatIsDoingThis | 18-03-13 | 17:18

wat een lutsers hier.
Zo'n Alfa 166, liefst met v6 of desnoods de JTD is een super reisauto met en bloedmooi uiterlijk roest niet en blijft gewoon heel 3/4 ton is heel normaal. maar de reaguurders hier rijden natuurlijk liever in een golfje of als ze het helemaal gemaakt hebben (denken ze) een Audi, want die heeft de buurman ook
Durf eens wat uit de box te denken zeg

zes | 18-03-13 | 17:14

wat een lutsers hier.
Zo'n Alfa 166, liefst met v6 of desnoods de JTD is een super reisauto met en bloedmooi uiterlijk roest niet en blijft gewoon heel 3/4 ton is heel normaal. maar de reaguurders hier rijden natuurlijk liever in een golfje of als ze het helemaal gemaakt hebben (denken ze) een Audi, want die heeft de buurman ook
Durf eens wat uit de box te denken zeg

zes | 18-03-13 | 17:14

Jezus wat een paardenlul die Alfa gast. Ter plekke z'n wagen pletten. Maar goed, dit is NL, dus rijbewijs innemen en voor de rest van je leven met het OV, of de fiets.

Fireblade1971versie2 | 18-03-13 | 16:45

Prachtig, wat een loser!!

Ko Ranzig | 18-03-13 | 16:38

Ok, het is gevaarlijk, maar als iemand op je bumper zit kleven, helpt het wel.

DonJohnson | 18-03-13 | 16:31

-weggejorist-

rheet | 18-03-13 | 16:27

@Sylvan | 18-03-13 | 12:40 |
Snap niet helemaal waarom je gemint word. Je moet voor de lol eens gaan rijden in Duitsland, wat een verademing! Iedereen houd rekening met andermans snelheden. Hier in Nederland ben ik 1 van de nettere chauffeurs die redelijk anticipeert op het verkeer om het anderen en mijzelf zo makkelijk mogelijk te maken. In Duitsland voel ik mij direct een aso omdat ik ondanks mijn goede bedoelingen duidelijk fouten maak. Ik ben gewoon niet gewend om even naar rechts in een klein gaatje te gaan om een sneller rijdende automobilist voor te laten, want hier in Nederland betekend dit dat je klem word gereden omdat de snellere automobilist op zijn beurt geen rekening met jou houd. In Duitsland geeft de snellere automobilist even wat extra gas om jou te bedanken voor je vriendelijkheid.

potsenmakkert | 18-03-13 | 16:21

ik snap niet dat ie niet ook een boete dient te betalen!
Boete EN rijbewijs kwijt zou ik zo zeggen.

Echt weer dat zachte gedoe van de politie..

dutch-jack | 18-03-13 | 16:14

Taal die door beide partijen gesproken wordt noemen we hier in Twente Twederlands. Twente die te beroerd zijn fatsoenlijk Twents of Nederlands te spreken. Wordt door zo'n 80% van de Twentenaren gebezigd...

huubkuyper@gmail.com | 18-03-13 | 16:09

@Freddie Stobart | 18-03-13 | 13:10 |
Humor om vooral niet te lachen.

Van Dikhout | 18-03-13 | 15:48

@Kaas de Vies | 18-03-13 | 11:58
heaumeau auto zo'n alfa. dat zie je gelijk.

He pik | 18-03-13 | 15:45

Een alfa rijder. Mensen die een alfa rijden zijn klootzakken. Allemaal.

Willem VanDer Decken | 18-03-13 | 15:40

Irritant mannetje. Het ziet gewoon het probleem niet in van zijn actie. Rijbewijs definitief invorderen, want zo iemand hoort niet op de weg.
Verder vind ik het ook vreemd dat de auto van de politie is voorzien van de duurste velgen. Waar is dat voor nodig? Voor een politiewagen zijn stalen velgen met sierdoppen meer dan genoeg.

Bytemaster | 18-03-13 | 15:39

Wat een naar agressief baasje. Hopen dat die snel een keer een boom kopt met 150 in zijn Leasealfaatje.
En kudo's dat dit een agent is die wel zijn werk doet ipv een half uur achter zo'n zakkenwasser te blijven plakken om te kijken of hij nog ergens een doorgetrokken streepje meepikt.

Graaisnaaiert | 18-03-13 | 15:19

Ik rij regelmatig in Azië rond en dan erger je je niet zo snel meer in het Nederlandse verkeer. Maar als een bumperklever het te gek maakt, gewoon even nog wat verder links gaan rijden, net over die witte lijn. Spatten altijd wel wat steentjes op en verdomt ze nemen direct afstand.

Nederlandmoe | 18-03-13 | 15:01

Als de Alfa Romeo meneer dit bij mij had geflikt had ik hem zeker van de weg gedrukt.

Chatslet | 18-03-13 | 14:54

Tsja. Dat krijg je als je een Alfa 166 koopt. Die schrijven zo hard af dat je daardoor heel gefrustreerd raakt.

VanDattum | 18-03-13 | 14:45

@ Kapitein Sjaak Mus | 18-03-13 | 14:34 |
Idd, gewoon negeren. Diegene heeft gewoon een kleine leuter en wil dit graag compenseren.

HJdeT | 18-03-13 | 14:37

@ Elmauro | 18-03-13 | 14:22 |
Mis.
Het meest effectief is naar rechts gaan en de schouders ophalen.

Kapitein Sjaak Mus | 18-03-13 | 14:34

@Ih8yousf | 18-03-13 | 14:15 |
Ik geef je een plus omdat ik van mening ben dat jij dit ook nuchter en goed inziet.
Soms als er een klever bij mij achter zit, duw ik het rempedaaltje in, net genoeg zodat de lichten gaan branden en langzaam ietwat snelheid minder in de hoop dat de bestuurder achter mij iets meer afstand gaat houden. Maar dat is meer op de 80km/u wegen dan op snelwegen!
Een kleine fout heeft vaak grote gevolgen met hoge snelheden. Dus ik pas mij wel aan aan de situatie wanneer ik laat weten mij onbehaaglijk te voelen door mijn klevertje. En dan wil ik wel dat het verantwoord gebeurt.

WeerEenPilsjeOp | 18-03-13 | 14:30

Lekker voor m...

Izbut | 18-03-13 | 14:28

Terechte maatregel tegen deze dwaas.
Wat als iemand een halve meter achter je op je bumper zit te kleven, dan mag je ook niet even de remmen toucheren? (zonder daadwerkelijk te remmen natuurlijk)

Nonbeliever | 18-03-13 | 14:25

@ Mark van Leeuwen | 18-03-13 | 12:53 |
U heeft zeker geen rijbewijs? Als jij op een voorligger knalt, moet je een goed verhaal houden waarom jij je voorligger niet kon ontwijken, anders is de rekening voor jou.

HJdeT | 18-03-13 | 14:23

Het meest effectief bij een bumperklever is gas loslaten en de snelheid naar een kilometer of 80 / uur laten terugzakken.

Elmauro | 18-03-13 | 14:22

Hij trapt zijn rem inderdaad wel heel hard in, terecht ingevorderd idd. Maar ergens begrijp ik het ook wel... die notoire linksrijders zijn ook soms echt fucking frustrerend.

Ih8yousf | 18-03-13 | 14:15

michael8161 | 18-03-13 | 13:39 | + 0 -
-
Als hij je rechts kon inhalen met 150+ kon je ook naar rechts zodat hij je niet rechts had hoeven inhalen ?

Badderbeest! | 18-03-13 | 14:07

-weggejorist-

Thomas Pierrepoint | 18-03-13 | 14:04

@harry19612
Reageer dan niet als je niet weet waar je het over hebt... Deze mongool veroorzaakt de grootste ellende omdat hij gepikeerd is...

kw_nl2 | 18-03-13 | 13:59

Hulde voor de copper!!

Don Ricardo | 18-03-13 | 13:57

Aflevering gezien. Prachtig om te zien hoe onverbiddelijk de KLPD popo het rijbewijs invorderde van deze asfalt-tokkie. "Vind je dat niet te zwaar ?" Nee hoor !. Mooi man.

Grijskijkert | 18-03-13 | 13:46

Een kneus in een Alfa. De match is er.

Basje1738 | 18-03-13 | 13:44

Heb ik ook meegemaakt op de A6, reed goed 120 wilde naar rechts maar was gewoon vol, idioot zat 80 cm achter me, bleef maar douwen en zag in mn spiegel dat met 150 rechts ingehaald zou worden.. en die idioot maar duwen hè, kortom ik kreeg een remlichtje nog wat extremer dan deze video, politie kenteken doorgegeven, meer kan je niet doen.

michael8161 | 18-03-13 | 13:39

Juist

Jankurt | 18-03-13 | 13:30

Datzegiktoch | 18-03-13 | 13:17 | + 0 -
-
Je laat je eigen mening teveel vormen door topgear

Badderbeest! | 18-03-13 | 13:23

Filmpje kan ik niet zien helaas, maar de verontwaardiging hier is zoals te doen gebruikelijk uitermate selectief.
Haal dan iedereen die iets fout gelijk van de weg en neem zijn/haar rijbewijs af.
Wel zo eerlijk.

harry19612 | 18-03-13 | 13:19

Brou Is Back | 18-03-13 | 13:10 | + 0
Een echte bestuurder heeft ooit een Alfa gehad. Niet om de kwaliteit maar om de liefde voor mooie auto's.

Datzegiktoch | 18-03-13 | 13:17

@Shokrani Shokran | 18-03-13 | 12:57
Ik heb ooit iemand gekend met zo'n 166. Hij leverde eenmaal per week zijn bak bij de garage in, met een waslijst van zo'n 40 gebreken. Hij was blij als ze er 10 van konden oplossen en er de volgende week minder dan 10 bijkwamen....
.
Toegegeven, Alfa's zien er vaak goed uit. Laat de buitenkant maar aan onze Katholieke Zuiderburen over. In een Katholieke kerk zijn de beelden van gips, maar bedekt met bladgoud. Schone schijn van buiten, van binnen waardeloos. Zo ook Alfa Romeo...

Brou Is Back | 18-03-13 | 13:16

Volkomen terecht dat het rijbewijs van deze mafkees wordt ingevorderd.
Waar maakt hij en überhaupt 90% van de mensen in het verkeer zich druk om? Ik begrijp dat het vervelend is als iemand lang links blijft rijden, maar is het nou zo erg dat je 5 seconden later thuis bent of op een afspraak. Als je je ergens druk om wilt maken doe dat lekker om je eigen debiele gedrag.

JamesBaccardi | 18-03-13 | 13:13

toetanchamon | 18-03-13 | 12:16
Ik kreeg er 1 van een of andere domme sloerie op de WC.
Sterf met je kutreclames.

Vuurwezel | 18-03-13 | 13:11

Eigenlijk moeten Alfa-rijders collectief onder curatele worden geplaatst, in meerdere opzichten. Psychisch heeft zo'n man een probleem, want mislukt, geen geld en een te kleine klabanus en dit soort types draait vaak door, dus dat kun je beter voor zijn. Maar zeker financieel: als je een Alfa koopt, kun je immers met het weinige geld dat je hebt, niet omgaan.
.
Er is echter een type Alfa-rijder die een excuus heeft: dat is een vrouw (die hebben sowieso geen verstand van auto's) die heimelijk verliefd is op de getrouwde werkplaats-chef van de plaatselijke Alfa Romeo-dealer; door een Alfa te kopen kan ze hem vaak, heel, heel vaak zien, zonder dat het opvalt...

Brou Is Back | 18-03-13 | 13:10

Ik zag die agent stiekum wel een stijf piemeltje krijgen. Zo hé. Die ga ik zijn rijbewijs invorderen. En het was toch al mijn dag omdat ik met de stealth volvo mocht rijden.
Ik ga er straks mijn moeder alles over vertellen tijdens het eten.

Freddie Stobart | 18-03-13 | 13:10

Milde sanctie. De andere auto ging al de vluchtstrook op. Stel die had zich te pletter gereden? Dood door schuld. 15 jaar strafmaximum. Gewoon op grond van de Wegenverkeerswet. In casu spreken we - louter doordat er verder niets gebeurd is - over een vrij concreet gevaarzettingsdelict.

Herr Pedor | 18-03-13 | 13:09

Snap niet waarom er in deze extreme gevallen niet over wordt gegaan tot arrestatie. Dr zijn genoeg mensen die schoffelen voor minder.

waarisdelol | 18-03-13 | 13:05

@Mark van Leeuwen
Als je in kleine auto met beperkte kreukelzone zit lijkt het me geen goed idee om vol op zo'n dwaas te duiken. Je hebt er helemaal niks aan. Het brengt alleen maar ellende met zich mee want je hebt de auto waarschijnlijk nodig in je dagelijks leven. En de figuur in kwestie leert er absoluut niets van er zijn teveel imbecielen met een rijbewijs.

ikmagookeenkeer | 18-03-13 | 13:02

Two wrongs don't make a right.

Terecht dat ze die mongool zn papiertje afpakken.

Ballenman | 18-03-13 | 13:00

En die vrouw he! Roze legging, kermisjas en waarschijnlijk ook nog eens langs de weg opgepikt! Mag je trouwens wel rijden als je je rijbewijs kwijt bent en 'uun nieuwe angefragt hebt'?

Jos Tiebent | 18-03-13 | 12:59

Goed zo! Handhaven bij die hufters. Lof voor bromsnor.

@pritt wanneer gaat mijn ip ban er af? Mijn boetekleed is inmiddels al versleten...

hölzenbein | 18-03-13 | 12:58

Brou Is Back | 18-03-13 | 12:18 en anderen..
Wat een antipathie tegen Alfa's zeg. Wees blij dat er nog een merk is dat wel auto's durft te ontwerpen die niet allemaal in dezelfde mal hebben gestaan. Alfa 166 is gewoon een hele fijne grote luxe snelle wagen. 2.4jtd zit ook nog eens degelijk in elkaar.
-
Neemt niet weg dat deze berijder gewoon een ontzettende mongool is en hij hoeft wat mij betreft z'n rijbewijs de komende 50 jaar niet meer terug te krijgen...

Shokrani Shokran | 18-03-13 | 12:57

Italianen kunnen geen productie auto's maken net als dat ze geen treinen kunnen maken.

[R-COM]Glimmerman | 18-03-13 | 12:55

Flinke boete is niet genoeg. Iemand die geestelijk zo in de war is dat hij midden op de snelweg levens in gevaar brengt zou op zijn minst een langdurig psychologisch onderzoek moeten ondergaan.

sinar2 | 18-03-13 | 12:53

Gewoon niet remmen als achterligger, is dat nog een optie?

Mark van Leeuwen | 18-03-13 | 12:53

FrankVeer | 18-03-13 | 12:47 Laat jij een bejaarde even 15 seconden je snikkel strelen.

Lang hè?

zeg maar jansen | 18-03-13 | 12:49

goh, meestal zie je dit soort vogels in een Ster, Beamer of Aldi rijden, in plaats van een wegwerp italiaan. Niettemin fijn dat deze er nu een keer niet mee weg komt (waar 99 anderen dat wel doen).

jemagookniksmeer | 18-03-13 | 12:49

zeg maar jansen | 18-03-13 | 12:43 | + 0
Tnx.
Ik moet iets rustiger aan doen, qua bannerij.
Ben ik alvast mee begonnen door op de snelweg voortaan geen 180 km/u te rijden - doen we dan natuurlijk op alle levensgebieden..

On topic, die mafkees uit dat filmpje, tsjongejonge, wat een loser.

Itzamná | 18-03-13 | 12:48

dedeurs | 18-03-13 | 12:45 Zo'n Alfa en zo'n bijbehorend vriendinnetje onderhouden is ook straf.

zeg maar jansen | 18-03-13 | 12:48

Alfa Romeo's worden gekocht enkel om een schrijnend tekort aan seksuele capaciteiten te compenseren.

Montgomery Burns | 18-03-13 | 12:47

Prima actie. Doet de KLPD soms toch nog wat nuttigs.

glebber | 18-03-13 | 12:47

Ik zat net even de tijdstippen te bekijken in het filmpje, maar de grijze alfa zit hooguit een seconde of 10 à 15 achter deze auto. Lijkt me dus niet dat de auto voorop een notoire linksrijder is.

FrankVeer | 18-03-13 | 12:47

Het rijbewijs is waarschijnlijk alweer terug gegeven. 'Mijnheer is door de media en GS in het bijzonder al genoeg gestraft.'

dedeurs | 18-03-13 | 12:45

Politant | 18-03-13 | 12:26 Nee. vanFrikschoten had 'm door die megafoon verteld wat ie van 'n dacht.

Op het hoogst mogelijke volume.

zeg maar jansen | 18-03-13 | 12:45

Itzamná | 18-03-13 | 12:43 Welkom terug.

zeg maar jansen | 18-03-13 | 12:43

Humungousfungus | 18-03-13 | 12:38 Alleen door er rekening mee te houden dat het kan gebeuren heeft er toe geleid dat ik nog nooit schade heb gehad.

En soms gebeuren er dingen waarbij ik me benadeeld zou kunnen en mogen voelen. Het is me de deuken niet waard.

zeg maar jansen | 18-03-13 | 12:43

Zo'n Alfa, da's een budget-Audi.

Die rotzooi zou niet eens de weg op moeten mogen, zou de helft van het snelwegschorem verdwenen zijn.
Als we dan gelijk de Prius verbieden wordt NL weer een fijn land!
Of zoiets.

Itzamná | 18-03-13 | 12:43

De enigste manier om dat soort hufters aan te pakken....

Glas Koning | 18-03-13 | 12:43

Cuyahoga | 18-03-13 | 12:19

Dat hoeft geen proefproces te worden. Er is reeds jurisprudentie dat dit soort gedrag valt onder poging tot doodslag. Als de andere bestuurder ook was gevolgd en ter zake aangifte had willen doen dan had de bestuurder van de Alfa gewilt dat alleen zijn rijbewijs was ingevorderd. Hij komt dus goed weg.

Dat gelul overdat toestemming hebben om te filmen laat helemaal zien dat die bestuurder er geen snars van snapt. Die cameraploeg staat daar een van zijn grondrechten te gebruiken (vrijheid tot vrije informatiegaring) en daar heeft die bestuurder op geen enkele wijze inbruik op te plegen. Wie denkt hij wel niet dat hij is...

GSven | 18-03-13 | 12:41

Wat die Alfarijder doet keur ik ab-so-luut niet goed, maar ik moet ook zeggen dat notoire linksrijdende moraalridders, die vaak de maximum snelheid bij lange na niet halen, ik ook SUPERIRRITANT vind. Zo van: ik niet harder, NIEMAND harder. Maak vaak genoeg mee dat op een ringweg dit soort lui kansloos zacht links blijven rijden omdat ze 10km verderop een afslag naar links moeten hebben en een sliert van 20 auto's achter zich hebben. Rot Op zeg! Als iemand harder rijd dan ik, dan ga ik netjes op tijd naar rechts, wat kan mij dat nou schelen?

Sylvan | 18-03-13 | 12:40

Kennelijk rijdt oom agent met een V70 Polestar. Komt aardig vooruit, zo'n ding.

baba4oog | 18-03-13 | 12:39

Ik heb het ook een keer gehad. Mongool ging naar 40km/u en ik had 2 kindjes achterin. Zit nog te trillen als ik er aan denk

Bunkspam | 18-03-13 | 12:39

zeg maar jansen | 18-03-13 | 12:28 | + 0

Een bumperklever kan dan wel aankomen met zo'n verhaal, maar als jij moet remmen, dan moet je remmen!

Uiteindelijk is het dan zijn uitleg tegen de jouwe, waarbij de bumperklever toch altijd nog achterop is gereden....

Lijkt me trouwens niet echt handig om vol op de rem te gaan staan bij een bumperklever. Maar een licht tikje op de rempedaal laat de remlichten branden maar hierdoor verminder je geen vaart. Het signaal naar de klevert is echter wel duidelijk.

Humungousfungus | 18-03-13 | 12:38

zeg maar jansen | 18-03-13 | 12:30 | + 0 -
-
Inderdaad. Treurige, lelijke pauperwagens zijn het. En ook nog eens vertiefd slecht. Een sort van Fyra's onder de treinen.

Badderbeest! | 18-03-13 | 12:33

Vind dat tutoyeren niet bepaald professioneel en gezaguitdragend aandoen.

Andersom dag | 18-03-13 | 12:31

@VanBukkem | 18-03-13 | 12:26

Leuk om te weten wie er fout was als je in het ziekenhuis ligt. Dan hoef je je daar tenminste niet meer druk over te maken.

Koninging Beatricks | 18-03-13 | 12:29

Die kerel heeft een remlicht in z'n hoofd nodig, kennelijk is het draadje daar naar stuk!

Linksensomsrechts | 18-03-13 | 12:29

Maximus Cesar | 18-03-13 | 12:22 Ook bij een bumperklever is dit niet aan te raden.

Die kan namelijk tegen je aan rijden en dan met het verhaal aankomen wat zich in het filmpje afspeelde.

En dan kost het jou je rijbewijs.

Adem blijven halen en accepteren dat er van die boerenbraadlullen (mooi woord, nog steeds) zijn. En er niet je dag of je humeur door laten verpesten.

zeg maar jansen | 18-03-13 | 12:28

Van Frikscheten had 'm met blote handen uit zijn zijraampje getrokken en in een megafoon gepropt.

Politant | 18-03-13 | 12:26

Ik snap sowieso niet wat het probleem is van klevers die op je achterbumper zitten. Boem is hun fout. Die lui die op je voorbumper kleven, de zogenaamde onnodig-linksrijders, zijn veel irritanter.

VanBukkem | 18-03-13 | 12:26

HAHAHAAHHA wat een lul. Ideaal gelopen dit. Sowieso een treurige pauperbak zon kutalfa. Echt een auto voor tokkies.

Badderbeest! | 18-03-13 | 12:24

bees-t- | 18-03-13 | 12:13 | + -3 -
Zo`n programma is hard nodig om enige bekendheid te geven aan de verkeersregels. Tijdens je theorie examen zijn een kwart van de vragen al over zuinig rijden en andere nutteloze kennis die niet het verschil maken tussen een aanrijding en geen aanrijding.

Zo`n programma is ook hard nodig om ons het volk het gedrag van de politie te laten controleren. Als de politie niets te verbergen heeft, zouden ze alles moeten laten filmen. Vooral het opvolgen van geweldsmisdrijven lijkt me een mooi programma. Recherche zie je heel af en toe voorbij komen in een documentaire.

Je hebt op de openbare weg NIETS te zeggen over of je wel of niet gefilmd wordt. Gewoon NIETS. Dat hebben we hier in de wet gezet. Of het uitgezonden wordt is een andere, een beetje blurren in voldoende als iemand niet op TV wilt. Als je niet in dit soort programma`s wilt zitten, moet je misschien gewoon normaal gaan rijden.

Zo`n brokkenpiloot gaan betalen en dus belonen voor idioot rijgedrag lijkt me al helemaal debiel.

Feynman | 18-03-13 | 12:23

Een bumperklever en even de rem aantikken is iets anders. Dit was iemand de remtest geven..... Nooit meer teruggeven dat papiertje!!

Maximus Cesar | 18-03-13 | 12:22

Oeloeboeloe | 18-03-13 | 12:03 | + -15 -
Ik zet de ruitenwisser maar wat harder tegen deze minkudo-regen.

Oeloeboeloe | 18-03-13 | 12:20

Oeloeboeloe | 18-03-13 | 12:03 | + -15 -
Ik zet de ruitenwisser maar wat harder tegen deze minkudo-regen.

Oeloeboeloe | 18-03-13 | 12:20

Die bestuurder schijnt het nog wel normaal te vinden ook, of op zijn minst niet zo erg. Volkomen kansloos zo'n vent, daar zit een draadje los. We moeten allemaal wel eens wachten of inhouden door een andere weggebruiker. Dat gaan we toch niet allemaal afreageren de hele dag? Dan kan ik wel bezig blijven. En ook zo sneu voor die vrouw naast hem, dat ze bij zo'n bullebak is blijven hangen. We kunnen natuurlijk wel raden hoe hij zich thuis gedraagt.

GoedenMorgenDezeMorg | 18-03-13 | 12:20

Die auto hadden ze in beslag mogen nemen van mij. En dan door een sloopbedrijf met zo'n grijper op laten halen.

Waar ie bij staat.

zeg maar jansen | 18-03-13 | 12:20

@Fatwabuster | 18-03-13 | 12:17

Zonder deze persoon is er geen programma en zijn er geen inkomsten. Dus gewoon betalen.

bees-t- | 18-03-13 | 12:19

Het lijkt me interessant om een keer een proefproces met zo'n Neanderthaler te doen.
Gewoon aanklagen wegens poging tot toebrengen van ernstig letsel, kijken hoe Benefuqte Dick zich daar uitlult.
Voor mijn part sluiten ze zo'n lul 3 maanden op, kijken of hij het dan nog eens durft, de idioot.

Cuyahoga | 18-03-13 | 12:19

Nou zijn Alfa-rijders sowieso sneue mannetjes die ooit gelezen hebben dat het "alpha-mannetje" altijd de baas is. Geldt voor een troep wolven, maar niet op de snelweg en bovendien schrijf je alpha niet hetzelfde als Alfa.
.
Ooit heb ik, niet vrijwillig, in zo'n Italiaanse grafbak moeten rijden. Wat een ellende. Goedkoop blik, nog goedkoper plastic, veel teveel motorvermogen (dat dan weer wel) voor te kleine wieltjes en een te licht (aluminium) motorblok. Remde als een natte spons op een zeephelling, stuurde nog slechter en stond meestal in de garage, die met een brug en een peloton monteurs wel te verstaan.
.
Ook heb ik als voetganger een keer een woordenwisseling met zo'n Alfa-frust gehad omdat die als een mongool door een winkelstraat reed. Meteen agressief, natuurlijk, en hij bestond het om me toe te snauwen dat ik jaloers zou zijn omdat ik niet in een Alfa reed! De zielepoot. Ik had er makkelijk twee kunnen kopen maar aangezien ik weet waar de echte auto's vandaan komen (Duitsland), en verder zelfs Franse voitures beter zijn, komt dit niet bij me op.

Brou Is Back | 18-03-13 | 12:18

87-ZDJ-6

italo | 18-03-13 | 12:18

Turken met een twents accent blijven toch het toppunt van integratie *MOEHAHAHAHA*

Warhoofd | 18-03-13 | 12:18

@bees-t- 12.01
Programmamakers hoeven dit niet te respecteren. Want ze moeten respecteren is of het gefilmde materiaal uitgezonden mag worden of niet. Dat vragen ze het 'slachtoffer' altijd netjes na afloop van het gesprekje met de politie. En hoeveel geld wordt er nou verdien aan zo'n publiek omroepprogrammaatje? Bovendien is het heel leerzaam.

Boswachter | 18-03-13 | 12:17

@bees-t- | 18-03-13 | 12:13

Filmen op de openbare weg is gewoon toegestaan, is niet anders.... het "slachtoffer" komt verder onherkenbaar in beeld als hij dat wil... netjes opgelost dus

Fatwabuster | 18-03-13 | 12:17

Wat dacht je van die idioten die niet op tijd voorsorteren bij een afrit, waardoor ze vol op de rem gaan staan op de rechterbaan om de afrit niet te missen, en het verkeer achter zich een hartstilstand bezorgen?
Wat doen ze fout? 1. Niet op tijd voorsorteren. 2. Helemaal doorrijden om auto's in te halen en zichzelf er vervolgens tussen te proppen. Het is ten eerste levensgevaarlijk voor de mensen die achter dit soort malloten rijden omdat ze op de rechterbaan vol op de rem moeten staan (ook nog eens filevorming hier door). En het is asociaal om pas helemaal op het einde te willen invoegen om wat auto's in te halen.

Old_Spice | 18-03-13 | 12:16

Pffff, gelukkig, tenminste weer één 'piraat' minder op de weg dankzij Koos Spee's Stasi Überwachungsstaat.

Gelukkig mogen de echte piraten en criminelen (Satudarah, No Surrender, Hell Angels enz) gewoon verder gaan met het onveilig maken van Nederland...

bokkenrijder | 18-03-13 | 12:16

Hij snapte het niet dus ongeschikt voor rijbewijs.
Wordt dus 1 van je jaarlijkse vakanties inleveren qua tijd en geld , maar denk dat hij er niks van heeft geleerd hij vond zun gedrag eigenlijk vrij normaal.

Umberto die trotzoni | 18-03-13 | 12:16

Casino reclame is zó zó ZÓ SBS6!!!

toetanchamon | 18-03-13 | 12:16

Ik ben het met Hashtag eens, deze bestuurder komt er mild van af... Dit is opzettelijk, maar zonder voorbedachte rade, iemand in een situatie brengen waarbij er zeker doden kunnen vallen.

Durft hij ook nog te vragen of dit niet erg streng is...

Anoniemtje | 18-03-13 | 12:15

Zodra de dader begint te praten weet je eigenlijk al genoeg.

zeg maar jansen | 18-03-13 | 12:15

@Feynman | 18-03-13 | 12:01

Dat kan allemaal zo zijn. Maar ik vind het niet normaal dat men geld verdient met zo'n programma over andermans rug.

Ja die man moet beboet worden, maar als meneer aangeeft dat hij niet gefilmd wenst te worden heeft men dat als programmamaker gewoon te accepteren. Of eventueel een vergoeding te betalen voor het gebruik van de beelden aan het "slachtoffer".

bees-t- | 18-03-13 | 12:13

Kom op man. Je zit met zijn allen op de weg dus moet je met z'n allen elkaar een beetje helpen. Misschien was de bestuurder van de andere auto wel een tikje onzeker. Nou en? Dan kan je niet zeggen van: Blijf dan maar van de snelweg af. Want zo werkt het gewoon niet. Belachelijke actie van die kerel om zo vol op de rem te duiken.

Dredd | 18-03-13 | 12:13

@ Conan 12:08

Ben geen expert maar het klonk als iets uit Gelderland of Overijssel.

eerstneukendanpraten | 18-03-13 | 12:13

Linksrijders kunnen dan wel irritant zijn. Echter het is nooit de taak van weggebruikers om medeweggebruikers op te voeden. Deze sanctie is helemaal hartstikke terecht. Hopelijk krijgt die asolul een gigantische boete.

fredflange | 18-03-13 | 12:12

Wat zal dat genieten zijn als hij dat bij je flikt en je vervolgens ziet dat de politie hem van de snelweg plukt om hem daarmee te confronteren.

harry poster | 18-03-13 | 12:11

Fatwabuster | 18-03-13 | 12:06 | + 0 -
Ik keur het niet goed absoluut niet. Maar de potentiële moord drankrijders komen er ook vaak vanaf met een korte rijontzegging van een paar uur. Wees dan consequent en vorder van elk persoon die de medeweggebruiker mogelijk in gevaar brengt het rijbewijs in.

Oeloeboeloe | 18-03-13 | 12:11

Linksrijders op de snelweg zijn super irritant, maar eigenrechters op de snelweg zijn levensgevaarlijk.

Fuk hunnie allebei! En fuk moraalridder Koos Spee.

Pastor Sippenhaft | 18-03-13 | 12:10

Ik rij met mijn motor niet eens op de snelweg, veel te veel aso bestuurders daar.

Roger Kaputnik | 18-03-13 | 12:09

Was dat nou een Achterhoeks accent of een Turks?

Conan de Rabarber | 18-03-13 | 12:08

Neigt naar Russische taferelen op de Nederlandse snelweg.
Ik hoop dat die andere twee auto's een vriendelijk tikje op de toeter hebben gegeven na het zien van het 'volg'-bordje. Ownage!

b-ry | 18-03-13 | 12:08

@Ganzo. Ik ga niet echt op de rem staan bij bumperklevers, hoor. Veel te gevaarlijk. Hooguit een beetje gas terug en dan meteen weer afstand opbouwen. Ik dik het hier in dit GS-draadje alleen een beetje dik aan om al dat adrenalinevolk hier het bloed wat extra te doen laten koken. (Daar komen ze hier tenslotte voor.)

Boswachter | 18-03-13 | 12:08

@Boswachter | 18-03-13 | 12:05

130 tegenwoordig.... dus rap naar rechts jij!

Fatwabuster | 18-03-13 | 12:08

waarom werd die randdebiel niet gelijk met boeien om afgevoerd naar het bureau?

maraboe | 18-03-13 | 12:07

Ik vond de sanctie redelijk zwaar tot die vent uit de auto kwam en begon te brullen over wat wél en niet mag met een camera. Mijn mening veranderde acuut en ik gun deze domme schreeuwtokkie opnieuw rij-examen, een boete ter hoogte van 10 jaarinkomens en inbeslagname van deze- en alle toekomstige auto's.

Ik heb de pest aan domoren. Valt het op?

Magnum Force | 18-03-13 | 12:07

@Boswachter, omdat jij dat niet bepaalt.

WeerEenPilsjeOp | 18-03-13 | 12:06

Je weet het: kort lontje=korte piemel.

GoedenMorgenDezeMorg | 18-03-13 | 12:06

@Oeloeboeloe | 18-03-13 | 12:03

Te zwaar? Misschien wordt het eens tijd dat je ook eens flink wordt uit geremd door een dergelijke lul.... zeker met gladde banden geeft dat verrassende effecten kan ik je verzekeren.... succes met ontwijken!

Fatwabuster | 18-03-13 | 12:06

Gewelige actie. Optiefen met die klootzakken

ecologiste | 18-03-13 | 12:06

Cameraman is ook geen held. Die loopt direct weg.

zodeknetters | 18-03-13 | 12:05

Ik blijft altijd op de linker rijbaan met 125 km/u. Je mag toch niet harder, dus waarom zou je me willen inhalen?

Boswachter | 18-03-13 | 12:05

Boswachter | 18-03-13 | 11:55 | + 1 -
ik ook. als iemand niet de veilige afstand respecteert zit er niks anders op om de snelheid naar een gepaste snelheid terug te brengen.

ganzo | 18-03-13 | 12:04

Verschrikkelijk tokkievolk.

yamahaha | 18-03-13 | 12:03

Ik vind het overigens wel wat tè zwaar bestraft. Gladde banden e.d. kunnen dan ook een reden zijn tot invordering.

Oeloeboeloe | 18-03-13 | 12:03

Ik hou van terreur, vooral met nichten.
Pardon, zei u lichten?
Vergissing dus.

Koos Knak | 18-03-13 | 12:02

Mensen als dit horen godverdomme niet op de weg thuis. Levenslange rijontzegging en verplichte werkstraf bij een team dat het bloed en hersendeeltjes van de weg af moet schrapen na fratsen als dit. Mijn god zeg, wat een absolute kutmongool.

Jurre1801 | 18-03-13 | 12:02

In Italië een keer meegemaakt dat twee macho's in twee Ferrari's ruzie kregen op een rustige snelweg en er eentje voor de ander ging stoppen. Helaas toen geen pliesie in de buurt...

eerstneukendanpraten | 18-03-13 | 12:01

Beetje zelfbeheersing is nodig in het verkeer. Als een ander dat niet naar jouw toont geeft dat geen reden om hetzelfde terug te doen in ergere vorm. Dan escaleert het alleen maar. En er rijden meerdere mensen op de weg !!

WeerEenPilsjeOp | 18-03-13 | 12:01

Ach, beiden zijn fout

ITEACHYOU | 18-03-13 | 12:01

Weer zo`n aap die denkt dat je in Nederland niet op straat mag filmen. Sommige agenten denken dat ook nog steeds. Gewoon koeltjes reageren dat Nederland een vrij land is waar te pas en te onpas gefilmd mag worden en dat publicatie een civiel probleem wordt.

Als meneer dan netjes woest uit elkaar spat meenemen en in de cel stoppen. Dat soort randfiguren moet je niet met de-escaleren, sussen, pappen en nathouden op straat laten zwerven.

Koos Spee heeft met een netwerk aan camera`s jaarlijks 10 miljoen bekeuringen verstuurd met een omzet van bijna een miljard euro. Alleen snelheid vond hij echt interessant als je de jaarverslagen van het CJIB naleest. De rest van de regels zijn slecht gehandhaafd, wat tot onnodige doden heeft geleid.

Veilig verkeer is meer dan alleen snelheid.

Feynman | 18-03-13 | 12:01

werkt nie:(

flask | 18-03-13 | 11:59

Ik heb altijd een potje porseleinscherven bij me die ik door het dakraam gooi bij bumperkleverts.

Oeloeboeloe | 18-03-13 | 11:59

Wat een idioot. Dikke v70R trouwens

pseudo_psycho | 18-03-13 | 11:59

@crisiswhatcrisis | 18-03-13 | 11:52

Iedereen die denkt dat hij alleen op de weg vertoeft is per definitie een gevaar.... ik rij heel vaak op de A27, vlak na de afslag A15 (Nijmegen) is er altijd een file omdat het invoegende verkeer inderdaad direct naar links gaat... het lijkt soms wel een ziekte, voor de echte asfalvreter een enorme ergernis!

Fatwabuster | 18-03-13 | 11:59

Ondertiteling +1

Koninging Beatricks | 18-03-13 | 11:58

staat die effe lekker voor lul bij zijn vrouwelijke passagier. wat een zielige harry is dat, zeg.

gooi en smijtwerker | 18-03-13 | 11:58

Mooie auto zo'n Alfa. Meer wil ik er niet over zeggen.

Kaas de Vies | 18-03-13 | 11:58

link nu al dood?

codedelight | 18-03-13 | 11:58

die bumperklevers aan de voorkant zijn irritant

scott_0 | 18-03-13 | 11:58

Bakfietsen zonder remmen willen ook nog wel eens irritant zijn.

Petrus de Rewa | 18-03-13 | 11:57

En terecht! Welke gek gaat nu op de snelweg op de rem staan?

dagutnie | 18-03-13 | 11:57

Irritant ja, maar ik kan het me soms wel voorstellen, met van die linksklevers die dan ook nog even leuk gaan doen als je ze inhaalt.

Politant | 18-03-13 | 11:56

afstraffen dat tuig. Goedzo! Hulde deze keer!

codedelight | 18-03-13 | 11:56

Altijd vervelend, van die mensen die links blijven rijden onder de motivatie: Ik rij al de maximum snelheid en harder mag je hier toch niet, dus niemand hoeft mij in te halen en daarom mag ik ook gewoon de hele weg links blijven rijden. Als ik mensen zoiets hoor zeggen gaat bij mij het bloed al koken.

pistol-pete | 18-03-13 | 11:56

Een van de weinige momenten dat invordering rechtvaardig is.

funkyd | 18-03-13 | 11:56

Tukkers onderling die mekaar naaien geeft me altijd het gevoel van: koekje erbij?

King of the Oneliner | 18-03-13 | 11:56

nou nou, poeh poeh, het was weer lévènsgevaarlijk.

Satria | 18-03-13 | 11:55

Ja, ik rem ook altijd voor bumperkleverts.

Boswachter | 18-03-13 | 11:55

Frustratieremmen is poging tot doodslag.

Rest In Privacy | 18-03-13 | 11:55

en terecht

menace to society | 18-03-13 | 11:55

gewoon terecht welke mongool gaat er nou plots remmen op de snelweg.

baws | 18-03-13 | 11:54

Video not found?

bo-oz | 18-03-13 | 11:54

Dergelijke klootzakken definitief van de weg jorissen... smerige asociale teringhond!

Fatwabuster | 18-03-13 | 11:53

En ja, dat zijn veelal vrouwen.

crisiswhatcrisis | 18-03-13 | 11:53

Selectieve verontwaardiging. Pak eens die malloten aan die na invoegen meteen in de tweede strook gaan rijden en daar blijven hangen tot ze weer van de snelweg afwillen.

crisiswhatcrisis | 18-03-13 | 11:52

Bergaufbremser werden sofort abgeschossen!

Simon de Danser | 18-03-13 | 11:51

Zo doen we dat in NL!

yespur | 18-03-13 | 11:48

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken