achtergrond

Geenstijl

Allah akbar boem!

Allah Akbar Boem!De ene na de andere prijs haalde Volkswagen binnen voor haar VW Polo campagne Small but tough. Alleen nu circuleert er al geruime tijd een filmpje op internet, waarvan serieus werd aangenomen dat Volkswagen er zelf achter zat. Een mooier voorbeeld van klein, maar sterk was immers bijna niet denkbaar. De kwade genius achter deze briljante commercial is echter Stuart Fryer. Hij wilde aantonen dat reclame maken helemaal niet duur hoeft te zijn. Slechts 400 euri was ie kwijt en daar nemen de jongens van de grote bureau's niet eens de telefoon voor op. Alleen is Volkswagen boos. Inplaats van die jongen onmiddellijk in dienst te nemen, gaan ze hem vervolgen. Volgens de autogigant worden zij ten onrechte in verband gebracht met terrorisme. Hoezo kinderachtig?

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.