Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Soevereine stinkhippie trolt rechtssysteem

Boetes zijn voor klootjesvolk, dude. Stinkhippies die zwartrijden met het faksistiese bussysteem betalen geen boetes. Licht en liefde, weetjewel. Die verklaren zich soeverein mens annex "eigenaar en auteur van de natuurlijk persoon D. M. van Krugten." Dus steek die boete lekker in je burgermansreedt, rechter. Soevereine staat Dennis Mitchell laat zijn landsgrenzen niet penetreren door burgermoraal. Of door shampoo, betaalde arbeid danwel deodorant, zo gokken wij. Iemand zin om een potje te soevereinen met de supercute OvJ, trouwens? Die heet Hooker maar dat kunnen wij ook niet helpen verder. Afijn, stemmen over de casus kan HIERRR, de opties "Voor eeuwig soeverein naar een werkkamp ermee" en "LOL, hippies FTW" staan er helaas niet bij.

Reaguursels

Inloggen

ja,het is je recht je vrij te verplaatsen op aarde, maar als je diensten van anderen gebruikt, dan betaal je er voor en als je dat niet wilt en je wilt je vrij verplaatsen over je planeet, dan ga je gewoon lopen.

chique ouwe nicht | 08-03-13 | 19:52

@Badderbeest! zegt een heel hoop over jou dat je mij gister zag, en dat dacht, maar het niet zie. Om het vervolgens achter me rug om op GeenStijl te posten; maarja the name is the game.
Voor jou informatie ben ik geen kraker, ik betaal momenteel administratiekosten aan een vastgoedbeheerder zodat ik namens hen een leegstaand pand beheer, zodat deze niet gekraakt word. Voetnoot; van deze flats zijn alle bewoners (ook gezinnen met jonge kinderen) 1,5 jaar geleden uitgezet, omdat het gesloopt gaat worden. En dat is het land waar jij oh-zo trots op bent vriend.

@James Lastig; ik ben blij dat je je druk maakt om de spendering van 'jou belasting geld.' Je klacht kan je via de wet WOB en wet Bezwaar <en-nog-wat> doen bij o.a. de staat der nederlanden en de belastingdienst. Zij gaan daar namelijk over :). Ook vraag ik mij af hoe je denkt over de snoepreisjes en declaraties van ambtenaren, het koningshuis, en natuurlijk de uitgaven van bijv. defensie :). Trouwens, heb jij je wel eens afgevraagd wat jou bank eigenlijk met jou geld doet..?

@Yabadabedoe: als jij jou rechten zou kennen zou je weten dat je jezelf met die post enigszins belachelijk maakt.

Lieve mensen kijk eens lekker naar je eigen leven;

wat doet jou bank met jou geld??? De gemiddelde bank investeert in oorlog, kinderarbeid, mishandeling en milieu vernietiging.

Wat doet jou overheid wat in strijd is met jou rechten?

Waarom vind je jezelf zown dierenvriend met je hond of je kat, maar vreet je wel plofkippetjes en zwaar mishandelde kalf en lamsvlees?

Waarom vier je bevrijdingsdag en ben je 'tegen oorlog' terwijl je trouw bent aan een regering die investeert en meehelpt hieraan.

Waarom wil je wel lekker met je (klein)kinderen de eendjes voeren in het park, en tegelijkertijd het milieu vervuilen met de producten die je consumeert?

Waarom ben je tegen kinderarbeid en koop je wel een Iphone?

Waarom ga je met het ov en betaal je er niet voor?
Omdat het mijn recht is mij vrij te verplaatsen over de Aarde, echter hebben bepaalde mensen ooit besloten dat er door bepaalde natuurgebieden, en soms zelfs woongebieden, treinen, en wegen met bussen moeten komen. Dit is destijds niet overlegt met alle belanghebbende, maar van hogere hand met commerciële intentie is opgedrongen aan de Aarde en haar inwoners. Daar het verboden is om over de treinrails of de busbaan te lopen, wat een van mijn geboorte rechten is, ben ik dus genoodzaakt van het ov gebruik te maken.
Dus u sinds de invoering van het ov steeds meer bent gaan betalen voor een slechtere service en dienstregeling mag u volledig op mij af schuiven. Of dat terecht is laten we in het midden :)

Zoals u op het filmpje kan zien scheer ik me goed, en heb ik gezond, schoon, sterk en vitaal haar. In tegenstelling tot de meeste mensen die chemicaliën in hun cosmetica hebben. De echt geïnteresseerde mag zeker even aan mijn goed geschoren oksels ruiken om te bevestigen dat ik stink, of niet.
Een ander groot verschil in mijn shampoo en cosmetica en die van u, is dat die van mij niet op dieren is getest. Ik zou niet verantwoordelijk willen zijn voor zulke onaardse praktijken. Ook word het milieu (lucht, aarde, water, dier en mens) minimaal belast door de natuur zuivere producten die ik gebruik. En last but not least, de producten de ik gebruik zijn ondersteunend voor mijn gezondheid ipv schadelijk.

Nu mogen jullie allemaal hard lachen, en hoop ik van harte dat je dat blijft doen wanneer je de komende jaren trouw de cosmetica producten gebruikt die de tv verteld die bij jou 'normale/gewone' levensstijl passen.

Licht en Liefde is essentieel, maar laten we ook zeker niet de Waarheid vergeten en/of verdoezelen.
De Waarheid kennen maar deze niet Leven geeft diverse ongemakkelijke en onprettige gevoelens en gedachtes en kan lijden tot een verstikkend en onbevredigend leven.

Heeft u last van een of meer van bovenstaande aandoeningen?
Raadpleeg dan uzelf, en pak de oorzaak bij de wortels aan.

Namaste,

In Lak'ech A La Kin!

Ik, gekend als de Soevereine Mens Dennis Mitchel; met de uit erfrecht verkregen familienaam van Krugten,

(Digitale handtekening 08/03/2013 @ 15.39)

Dennis Mitchel, in/uit vrijheid en Liefde geboren op 16/08/1988 te Nieuwegein en levende als vrij en soeverein mens van Licht en Liefde (alsook van vlees en bloed) Levende op het vaste land bij de gratie Gods en als crediteur handelend in volwaardige capaciteit als agent en auteur van de copyright naam, claim de naam en de handtekening © DENNIS MITCHEL VAN KRUGTEN en/of afgeleide daarvan, alle rechten voorbehouden.

Dennis Mitchel | 08-03-13 | 15:39

Je kunt nu wel een heel lang verhaal schrijven waardoor alles even "in het juiste perspectief" geschetst wordt, maar daarmee heb je nog geen gelijk met je theorieën.
Ik vind het helemaal niet zo erg dat je er uitziet als een ongewassen hippy, dat is nu eenmaal een recht dat ieder in dit prachtige land heeft.... je mag er uitzien zoals je wilt, je mag ruiken zoals je wilt en je kunt het ook met beleefde omgangsvormen nogal losjes nemen in tegenstelling tot vele andere landen waar burgers al vóór ze bij de rechter verschijnen in een cel zijn afgetuigd omdat ze er afwijkend uitzien of omdat ze afwijkend gedrag vertonen. We mogen de souvereine Staat der Nederlanden dus mijns inziens eren en dankbaar zijn voor de vele vrijheden die ons zijn geoorloofd. Ontzettend flauw zoor anarchisme om niet te betalen in bus of tram.... kan je niet iets bedenken dat een filosofischer uitstraling heeft en echt een boodschap zou kunnen zijn voor andersdenkenden ?
Ik zou het sportief vinden als je ook van geen enkele staats voorziening gebruik zou maken als je zo afgeeft op de dictatuur waarin je meent te leven... geen uitkering dus, geen gesubsidiëerde scholing, studie of wat dan ook...... je zult het vast heel ver brengen met je fijne opstelling.
Hartelijke groet.

chique ouwe nicht | 08-03-13 | 15:23

Lieve Mensen,

Ik Ben die Ik Ben en Ik Ben het echt :)

Ooit uitgezocht waar geld vandaan komt, hoe het word gemaakt en wat het werkelijk vertegenwoordigt..?

Hoe kan het dat 50 jaar geleden 1 gulden nog een fortuin was, en je vandaag de dag 1 euro nog niet aan de straatstenen kwijt kan..?
Ligt dat waarlijk aan 'stinkhippies' of is er iets fundamenteels mis met het hele systeem?
(Waren de Joden verantwoordelijk voor de financiële situatie van Duitsland anno 1935..?)

Of waarom was je, toen de zorgverzekering nog niet verplicht was, voor 20 euro tot in de puntjes gedekt voor van alles, en anno 2013, nu de zorgverzekering in strijd met de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens, betaal je gauw 100 euro met een extreem eigen risico en een dekking die nauwelijks verder gaat dan levensbedreigende aandoeningen of ingrepen.

U weet allemaal zelf prima dat uw koopkracht, op een enkeling na, de laatste 10 jaar enorm is gezakt. Gaat u met mij mee terug in de tijd naar het 'kwartje van Kok', deze mijlpaal werd spoedig gevolgd door de leus: 'na het zuur komt het zoet' van Balkendende I of II, en na het (hoe krijgt ie het voor mekaar) halve lustrum van V zure Balkenendes zitten we nu, in het zout van Rutte.

Tevens is de staat der nederlanden geen soevereine staat, maar 'eigendom' van de kroon der staat der nederlanden. Deze nazi liefhebbende familie zit om meerdere aantoonbare onterecht op de troon, en dat niet alleen u, als staatsburger, bent 'eigendom' van de staat. Net zoals dat u nooit een auto zelf kunt hebben als u ermee de weg op wilt, want dan moet ie een nl kenteken hebben en is de auto eigendom van de staat der nederlanden. Net als uw bankrekening, uw hypotheek, heel het grondgebied wat bekend staat als koninkrijk der nederlanden, etc. etc.
Maarja hea, wat maakt dat uit, wij mogen ons eenmaal per jaar verkleden in het oranje en lekker gek doen terwijl we op straat bier zuipen en rotzooi verkopen. Maar doe je dat een dag later of eerder dan word je opgepakt..?

Zoals GeenStijl met verzoek Wet Openbaarheid van Bestuur (WOB) bezig is, zo ben ik dat ook al ruim een jaar. Ik snap de verwarring met een stinkhippie, maar als ik mij verlaag tot een hokjes geest, dan classificeer ik mijzelf eerder als hobby-jurist, dan als hippie. Feit is dat we beiden onrecht aan de kaak stellen, al hebben we daar wel een andere stijl in. Zo ben ik bijv. onlangs tot de conclusie gekomen dat de gemeente Utrecht maar liefst 40% van de Mensenrechten schend!

Mensen die niet te druk zijn met een mening vormen over dingen die ze op tv zien etc., en over echte levensvragen nadenken zoals; 'wie ben ik' en 'waarom is de wereld hoe die is' en 'hoe kan ik de verandering zijn die ik wil zien in de wereld'

Zo kan je er dagelijks voor kiezen om je als brave burger te laten naaien en leegzuigen, terwijl je vriendelijk lacht en nog net niet op je knieen tussen je vierkante huis en vierkante werkplek forenst, of je neemt verantwoordelijkheid voor jezelf, je leven, en je buitenwereld.

En voor A. Nanninga; wat een onvrede, boosheid en onmacht ging er door je (herinnering) heen toen je dat stukje schreef. Weet dat ik je vergeef, opdat er niets te vergeven valt. En weet dat ik van je hou zoals ik van mezelf hou. En zegen je met Compassie, Liefde en inzicht. Ook jij bent een unieke en goddelijke uiting van het Leven, en je mag er zijn! In tegenstelling dat wat je omgeving je over de jaren heeft ingeprent, mag je er zijn, en mag je genieten van het Leven. Weet dat dezelfde energie die dit Universum vormt ook jou heeft gevormd, en vormt. In je Hart zit alle Liefde die jij nodig hebt, en waarvan je denkt dat je die ooit tekort bent gekomen. Vergeef je vijhanden, jezelf en je verleden en pluk de dag, in blijdschap en vrede! :)
* Wel wil ik als voetnoot geven dat jij, op grond van meerdere huisregels van GeenStijl een IP-ban zou moeten krijgen voor het posten van dit stuk. Ware het niet dat GeenStijl in het laatste artikel van de huisregels claimt 'altijd 'gelijk' te hebben', wat een voorbeeld is dat? :)

Lieve mede-Mensen, of beter nog, mede Aardlingen, er komt weldra een einde aan uw benarde situaties, uw ellende en uw onrecht! Dit gebeurt zodra u zelf kiest verantwoordelijkheid te dragen voor uw gedachtes, emoties, handelen en spreken!

Voorts informeer ik u dat het claimen van de naam en de Soevereiniteit (o.a.) in Nederland gewoon via een juridisch proces kan, en dat hier reeds ruim 1100 inwoners van het geografisch gebied dat thanks bekend staat als nederland mee bezig zijn.

U bent dus niet alleen, iedereen is het zat, en iedereen weet hoe het wel hoort, kan en Is!

Namaste

Ik, gekend als de Soevereine Mens Dennis Mitchel; met de uit erfrecht verkregen familienaam van Krugten,

<digitale handtekening 08/03/2013>

Dennis Mitchel, in/uit vrijheid en Liefde geboren op 16/08/1988 te Nieuwegein en levende als vrij en soeverein mens van Licht en Liefde (alsook van vlees en bloed) Levende op het vaste land bij de gratie Gods en als crediteur handelend in volwaardige capaciteit als agent en auteur van de copyright naam, claim de naam en de handtekening © DENNIS MITCHEL VAN KRUGTEN en/of afgeleide daarvan, alle rechten voorbehouden.

Dennis Mitchel | 08-03-13 | 14:49

Dit komt me heel bekend voor, ik had vorig in de kroeg een discussie met een zelfde soort type. Die vond ook dat hij zich niet hoefde te onderwerpen aan de wetten en de regels van dit land. Hij had er immers niet om gevraagd om op deze wereld te komen. Hij kon ook niet uit Nederland weg want nergens in de wereld was er voor hem een plaats waar hij niet aan regels gebonden was. Maar hij weigerde om te werken of ook maar iets aan de Staat te betalen. Hij was ook een souverein persoon vond hij. Maar toen ik doorvroeg bleek hij dat hij gewoon een uitkering had. Dat was dan wel prima. Vreselijke types dit. En het ergste is dat er ook nog mensen zijn die dit gedrag geweldig vinden. Kijk in de eerste comments bv. bij paradoxical. Die vinden dat dit soort mensen een voorbeeld stellen, protesteren tegen de boze Staat. Denk je echt dat deze types dat daarom doen? Nee, dit doen ze omdat ze een stel luie flikkers zijn die leven op kosten van een ander.

Bungholio | 08-03-13 | 11:54

-weggejorist-

am*dam | 08-03-13 | 00:49

Deelnemen in OV is voorwaarden accepteren, ongeacht Nedelander, ALLOCHTOON (speciaal voor Amsterdam), Brit, Zwitser of souverein. Je bent in Nederland en hier geld we wet voor iedereen binnen de landsgrenzen.
Dit is geen trollen maar jezelf voor schut zetten en niets bereiken..
Jammer dat de man die 'tram' niet goed uitspreekt niet gaat trollen en een procedure aan biedt om het Nederlands burgerschap ar te staan (met de bijbehorende rechten). Zal wel niet kunnen. Jammer wel.

Sjoerd5000 | 08-03-13 | 00:29

Ik weet nie hoor, maar die Judeska Hooker....
Doe mij die maar!

Fearless | 07-03-13 | 23:55


Als die stink hippies hun hand ophouden voor hun uitkering dat is dat ongewassen tuig een stuk minder "souverein". Er is niets erger dan een stink hippie die dat nog probeert te camoufleren met z'n Fa deoderantje, dat je voor 1.49 bij de trekplijster koopt. Echt goor.

Gary Gunstone | 07-03-13 | 20:35

Nice try, moet je toegeven. Jammer dit niet gaat werken natuurlijk.

ho4x | 07-03-13 | 20:16

Hij heeft te veel de krant gelezen en gedacht dat die een bestuurder van een bank

Andersom dag | 07-03-13 | 18:41

Ben helemaal afgeleid sinds die officier van Justitie met naam in beeld kwam, moest toch wel grinnen, mw Hooker is DE officier van Justitie in deze lulhannes zaak.

quadpuss | 07-03-13 | 18:38

TypischTypetje | 07-03-13 | 18:00 |
Hij gebruikt de wet om zichzelf buiten de wet te kunnen stellen. Dat is natuurlijk krankzinnig.

Schoorsteenveger | 07-03-13 | 18:29

Gewoon betalen kut!

stiloloos | 07-03-13 | 18:26

over een kaartje betaal je belasting (automatisch). Door daar niet aan mee te doen, komt dat belastinggeld niet bij gehandicapten, zieken en ouderen terecht. Deze stinkende vette papzak vind het niet nodig bij te dragen aan een fatsoenlijke en sociale maatschappij. Maar hij stemt wel GL/PVDA of SP ? Ik vind dat wij Nederlanders voor wie de wet wel geldt, aan dit soort soevereine egoïsten geen in-adembare lucht beschikbaar hoeven te stellen. Een vroegtijdige euthanasie van dit soort walgelijke lui is een aanwinst voor deze maatschappij in vele opzichten. Dit is mijn uitspraak, en daarmee zult U het moeten doen. Dus...

Rest In Privacy | 07-03-13 | 18:22

Op wiens naam staat de uitkering van deze loser?

San Paulo | 07-03-13 | 18:14

Ik heb het 5 minuten overwogen. Heb natuurlijk alle bijbehorende propaganda gestofzuigerd zoals een goed reaguurder dat betaamt, maar dit gaat echt helemaal nergens over. Lekker soverein in je uppie. Zonder rechten in Nederland dus. Ik weet niet wie "Luca; van Dinter" heeft lopen brainfucken - maar ik heb het met hem te doen.
www.youtube.com/watch?v=l-7ASJ8TbZ8&am...

Oh, en voor deze vermelding van zijn naam riskeer ik dus een boete van 100 euro - Eh que?! Wie gaat dat invorderen dan? En dan nog iets, is de souverein Luca van Dinter wel lid van de Euro? Souverein toch? Nou, ga je eigen geld maar uitgeven dan.

Deze man heeft heel wat verwarring geschopt en het zou goed zijn als hij eens een onderhoudend babbeltje met iemand kreeg die hem vertelde dat in de werkelijke wereld de dingen toch anders zijn. En dat we helaas dit land met elkaar moeten delen, slaven en uitkeringslaven alike.

TypischTypetje | 07-03-13 | 18:00

Als hij de boete had gehad voor los op straat lopen, had die stinkhippie volledig in zijn recht gestaan. Als mens zou je gewoon de vrijheid moeten hebben om in het openbaar te gaan en staan waar je wil.

Maar het achterlijke gebakkie gaf dat recht op, door gebruik te maken van het openbaar vervoer, middelen die eigendom zijn van een ander (soeverein) rechtspersoon, die daar volledig rechtvaardig een vergoeding voor wil zien. Hier onderuit willen komen is diefstal.

Van mij mag dat stinkende, werkschuwe, egoïstische stuk steeltuigh dus gewoon de werkkampen in om die vergoeding op te gaan hoesten. Teringgek.

ZKH EénOog | 07-03-13 | 17:56

-weggejorist-

nonpissatinventum | 07-03-13 | 17:13

Mevrouw HOOKER had hem beter de cel in kunnen gooien. Maar nee, ze zal dat baantje wel hebben gekregen omdat ze en een vrouw is en een negerdt en niet vanwege haar competenties.

Graftak | 07-03-13 | 17:02

De grap is natuurlijk dat deze halve zolen van de vooronderstelling uitgaan dat een souverein mens een 'goed' mens is, en dat alle souvereine mensen vanaf het moment dat ze hun ketenen hebben afgeworpen in vrede en harmonie zullen gaan samenleven, zonder conflicten, zonder meningsverschillen, dat ze allemaal precies hetzelfde willen en ook in de praktijk zullen brengen, namelijk een goed mens zijn waar ze vroeger als staatsburger slechte mensen waren.
Maar zo werkt het niet natuurlijk. Als die souvereinen bij elkaar kruipen, dan zullen er al gauw opnieuw regeltjes ontstaan die ervoor moeten gaan zorgen dat ze elkaars souvereine koppen niet gaan inslaan, en dan zullen die souvereinen plechtig moeten gaan verklaren mekaars souvereine koppen niet in te gaan slaan.

Schoorsteenveger | 07-03-13 | 16:51

Openbaar vervoer, je weet dat je moet betalen en hoe je dat doet, maar wat nu als je niets weet?

gebrokenvleugel | 07-03-13 | 16:46

Ik ben benieuwd hoe deze soevereine persoon verdedigt dat andere mensen hebben moeten werken om zijn busrit mogelijk te maken.

Adams Appel | 07-03-13 | 16:44

@ Stormageddon | 07-03-13 | 16:26

omdat iedereen er gebruik van kan maken? het heet dan ook niet gratis vervoer omdat je er voor moet betalen... maar ja ik vraag me ook wel es af waarom je niet blijft drijven in drijfzand.

paranoya | 07-03-13 | 16:35

De vraag is wel waarom het Openbaar Vervoer "Openbaar" heet als je ervoor moet betalen. Zo openbaar is het dan dus niet.

Stormageddon | 07-03-13 | 16:26

Hahahaha.... Ik kan het wel waarderen.
Laten we ons allemaal maar soeverein verklaren!

F.. U.. Rutte!
Stik lekker in al je Mechanismes, Targets, Bezuinigingen en Lastenverzwaringen ....

De eerste gedachte die bij je opkomt is natuurlijk, wat een idioot ... Maar feitelijk heeft hij wel gelijk. Zoek maar eens op waarom de overheid je naam in hoofdletters schrijft ...

Hier een linkje met een wat betere duiding:
www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?g...

Ik ga denk ik binnenkort ook mijn lidmaatschap ga opzeggen :-)

Maarja, een rechter die moet gaan oordelen of hij nog wel over jou recht mag spreken Hmmmm...... Wc-eend?

En waarom is eigenlijk alles uit naam van de koningin. Wat als de koningin morgen iemand vermoord? Wordt ze dan veroordeeld in haar eigen naam? Mag ze zichzelf vrijspreken?

P-eat-her | 07-03-13 | 16:25

Wat is er nou zo "supercute" aan die OvJ? Toen ik op 1:58 keek schoot ik spontaan in de lach.

milky bar | 07-03-13 | 16:17

Ladies and gentlemen, we've got him: Bakito.

milky bar | 07-03-13 | 16:14

Ergens heeft zo'n hippie nog gelijk ook. Gewion niet betalen zo'n boete! Wat denkt zo'n OvJ wel niet? Dat het geld ons op de rug groeit ofzo?

VanBukkem | 07-03-13 | 16:10

"licht en liefde, weet je wel." hahahaha daarom vind ik Nanninga goed, altijd leuke teksten.

roodgrapje | 07-03-13 | 16:09

Wat een gedoe om niks het moet gewoon geld kosten dit systeem.
Wat is nou makkelijker trek die €150 gewoon af van de nog te krijgen €1000 beloofd door Mark voor onze stem.

gebrokenvleugel | 07-03-13 | 16:08

Wel leuk geprobeerd, weet je wel!

Linksensomsrechts | 07-03-13 | 16:03

ach ja, weer zo'n onrendabel type die wil profiteren, het lijkt wel een socialist of nog erger een krakert

denoorman | 07-03-13 | 16:01

Het henk van der meyden Engels van de rechter is ook gaar connekzion en tram,volgens die vent is het zeker ook faaceeboek.

arlen | 07-03-13 | 15:50

Help me even. Dit vinden we ok toch?!

Datzegiktoch | 07-03-13 | 15:50

eth_ | 07-03-13 | 14:27 | + 1 -
-
Dat is waar, heb ik me al eerder op verkeken.

Badderbeest! | 07-03-13 | 15:48

Kutreclame, hippies FTW!

nietineenhokje | 07-03-13 | 15:41

Maar iedereen is toch een economische unit waarvan het de taak is vlees te eten, belasting te betalen, televisie te kijken, een huis te kopen met een hyptotheek 'Koop een huis, betaal voor 3 over vijftien jaar.', Geld te verdienen voor die achterlijke topmannen om vervolgens dood te gaan?

Nimesh | 07-03-13 | 15:40

Megalomaantje | 07-03-13 | 14:54 |
Wie weigert er hier te betalen dan? Weigeren is weigeren. Dat doet deze jongen nou net niet. Hij neemt zijn verantwoordelijkheid niet, hij duikt. "Dat ben ik niet geweest" is de meest goedkope smoes die je bedenken kunt om ergen onderuit te komen.

Schoorsteenveger | 07-03-13 | 15:39

@kampertjeee | 07-03-13 | 14:12
Ook iets gemist heeft?
-
Free Bakito!
MarcS | 07-03-13 | 14:24 | + 0 -

Jaa leg dan is ff uut dan..

kampertjeee | 07-03-13 | 15:33

Een souverein individu zal nooit pogen om zijn verantwoordelijkheid te ontlopen. En dan heb ik het niet over verantwoordelijkheden jegens de staat, maar over verantwoordelijkheden jegens zichzelf. Dit misbaksel probeert op laffe wijze verstoppertje te spelen uitgerekend door de term souverein te misbruiken. How low can you go.

Schoorsteenveger | 07-03-13 | 15:28

Soeverein behalve als het om je hand ophouden gaat bij de domme burger dan weer niet nee. Vegetarisch maar wel drie honden houden

flat out | 07-03-13 | 15:23

Als rechter dan maar oorlog verklaren en als krijgsgevangene vastzetten.

Konjo | 07-03-13 | 15:11

Echte pauper, type wat altijd je aansteker jat.

Terpen-tijn | 07-03-13 | 15:11

Wil je weten waarom je naam in HOOFDLETTERS staat gescheven op post van onder andere Justitie (bekeuringen), Bank (afschriften) en Belastingdienst? Kijk dan eerst dit filmpje ( www.youtube.com/watch?v=DQkUw7sSDQk ) waarin stap voor stap duidelijk wordt uitgelegd waarom jou naam op je geboorteakte anders geschreven staat dan op de meeste officiële papieren van eerder genoemde instanties.

War On Errorism | 07-03-13 | 15:07

Jezus wat is die gast stoned. Dat de rechter hem niet verplicht laat opnemen in een afkick kliniek is onbegrijpelijk.

1nfidel | 07-03-13 | 15:07

joran_van_der_sloot | 07-03-13 | 14:03
-
Een Fyra.
Die haalt Zoetermeer nog niet eens.
dan ligt dat ding al uit elkaar, aat staan Siberië.
Ik zeg: "Laat de hippie maar vrij, net als die bankdirecteuren"

mothersfinest | 07-03-13 | 15:06

Soeverein een tondeuse over z'n dak om die vieze dikke slierten eraf te scheren.

mijntweecent | 07-03-13 | 15:05

Soevereiniteit, bestaat dit nog in Europa. Eff D66 op af sturen!!!

Boze massa | 07-03-13 | 15:04

Jammer reaguurders, maar de natuurlijk mens van vlees en bloed D. M., van de familie Van Krugten heeft gewoon gelijk! De natuurlijke persoon (en dus de juridische fictie) D.M. VAN KRUGTEN echter dient inderdaad de boetes te voldoen. Die gaat de belastingdienst dan maar lekker verhalen op zijn aandee .. uh.. geboorteakte.

thispissesmeoff | 07-03-13 | 15:03

@De Revolutionair | 07-03-13 | 14:58
Vrij simpel, omdat de Nederlandse staat een geweldsmonopolie heeft. De keuze om geen slaaf van het systeem te willen zijn leidt automatisch tot geweld.

dlseth_ | 07-03-13 | 15:02

Hij is ook zo dom heh? T komt niet in hem op dat zijn rare gedachtenkronkels als bizar overkomen bij de rechter, bij iedereen eigenlijk.

Terpen-tijn | 07-03-13 | 15:01

Dat doen chemtrails nou met mensen. Serieus, waste of time and money die gast en zijn lulkoek.

Hill Billy | 07-03-13 | 15:01

Keep you doped with religion and sex and TV

And you think you're so clever and classless and free

But you're still ****ing peasants as far as I can see.

Vanaf het moment dat je uit het baarkanaal gesleurd bent is souverein niet langer van toepassing.
Tenzij je in een grot op een onbewoond eiland leeft.

Sneu, maar het is niet anders.

Zodra iemand een systeem weet aan te dragen dat werkt, hou ik me van harte aanbevolen. Tot die tijd ga ik braaf zitten hopen dat de blauwe envelop meevalt.

ScumOfTheSea | 07-03-13 | 14:59

Jammer dat het gemiddelde IQ zo laag ligt. Geef me ajb argumenten? Waarom kan iets of iemand een stuk land claimen en iedereen die er geboren word als slaaf behandelen?

De Revolutionair | 07-03-13 | 14:58

Als zou hij zichzelf nou een dom rund noemt, dan heeft hij een punt.

Terpen-tijn | 07-03-13 | 14:57

souvereine klap op zijn arrogante ongewassen smoel kan hij krijgen

hetluis | 07-03-13 | 14:56

Een rechtsstaat die al haar onderdanen een gelijke behandeling voor de rechter garandeert is toch ook mooi. Oh, wacht...

BASinnic | 07-03-13 | 14:55

Helaas staat "standrechtelijk executeren" er ook niet tussen. Dat heeft namelijk mijn voorkeur.

osta | 07-03-13 | 14:54

Kijk, het is een redelijk klungelig begin en nog niet helemaal goed doordacht, maar het gaat zo wel de goede kant op, zodra iedereen weigert nog langer te betalen voor de groots mogelijk onzin waar al dik voor is betaald en of weigert nog langer de grootgeldgraaiers te spekken en hij of zij vindt recht te hebben op soevereiniteit dan zullen de paljassen en oplichters aan de top peentjes beginnen te zweten.

Megalomaantje | 07-03-13 | 14:54

Ik zeg zijne soevereiniteit onmiddellijk ter beschikking stellen van de staat wegens MPS met dringend gevaar voor de samenleving en pas weer in vrijheid stellen als hij zich weer gewoon een voelt met zichzelf en zijn verantwoordelijkheden...

Hippie tuig...

De realist! | 07-03-13 | 14:53

Toch interessante materie! Waarom zou je jezelf moeten houden aan een sociaal contract dat je niet hebt afgesloten. In casu zwaar hypocriet maar wel boeiend.

VoosMatroos | 07-03-13 | 14:53

Dus hij heeft ook geen behoefte aan een uitkering.

folio | 07-03-13 | 14:49

De Revolutionair | 07-03-13 | 14:44
Utopia much?

ScumOfTheSea | 07-03-13 | 14:47

We hebben toch al voor alles betaald met afgeperste en onder gewapende dwang afgedragen belastinggeld??....

Megalomaantje | 07-03-13 | 14:47

Als Nederland geen verdrag met de soevereine persoon D. M. van Krugten heeft moeten ze deze per direct alle door hem genoten uitkeringen stop zetten en hem van het Nederlandse grondgebied verwijderen. Kijken of hij in, pak hem beet, Iran ook zo'n grote bek heeft!

IPH | 07-03-13 | 14:45

Ik snap het niet hoor jongens en meiden. We zyn allemaal vrije soevereine wezens, dat je hier op de planeet geboren bent wil niet zeggen dat iemand jou verplichtingen op kan leggen. Zowieso kan niemand een stuk grond claimen, de aarde is van alle dieren. Wat niet wil zeggen dat je dan maar niet hoeft te betalen voor diensten , maar maak er dan ook gewn gebruik van. Maar toch ben je een vrij wezen. Je bent GEEN slaaf.

De Revolutionair | 07-03-13 | 14:44

Eén voordeel van zo'n mislukte hippietrol; je krijgt bijna waardering voor Bakito en supermatthijs. Bijna dan hè.

witwas | 07-03-13 | 14:43

Als Steelpan het zegt

Donkey Bong | 07-03-13 | 14:40

Uitkering stopzetten en een rubberbootje kado doen teneinde hem op de Noordzee zijn eigen soevereine eilandje te gunnen.

fram | 07-03-13 | 14:39

Heerlijk die domme sheeple die geloven dat boetes & belastingen er zijn voor een beter boerderijleven.

Bertus Brulbroek | 07-03-13 | 14:39

Jezelf tot soeverein universeel mens uitroepen gaat ook alleen maar als je onder de brug woont hè?

Je moet niet iets te verliezen hebben.

zeg maar jansen | 07-03-13 | 14:38

Epibrateur | 07-03-13 | 14:32 De administratiekosten zijn ook omhoog gegaan. Is nu 7 euro.

zeg maar jansen | 07-03-13 | 14:37

En daarom is Nederland geen land van filosofen... haha.

Daalder | 07-03-13 | 14:36

Dit is nou niet echt een dilemma of vondst, laat staan een juridische vondst die de moeite is om op te reageren valt... of.... eh..... noes!

Einde van de Domheid | 07-03-13 | 14:35

Dat hij gratis gaat kan ik niet begrijpen, maar dat we hier in een bananen belasting republiek wonen zonder vrijheden ben ik met hem eens.

raoul_203 | 07-03-13 | 14:33

Wat kost de afhandeling van zo'n gevalletje?! Vast meer dan de 6 euro administratiekosten...

Ach, weet ik in ieder geval dat mijn 6 euro zinnig gebruikt gaat worden.

Epibrateur | 07-03-13 | 14:32

Zie hier een gemiddelde OvJ tegenwoordig. Vrouwenbaantje.

löl met vingers | 07-03-13 | 14:31

Dit soort anarchie malloten hebben te veel invloed gekregen sinds 1968 zoals het onderwijs en zie hier eindprodukt in het bankje. Het is niet voor niets dat Nederland een rare ballentent is geworden......

strikdewepstroper01 | 07-03-13 | 14:31

Dit is niet trollen. Dat kun je pas zo noemen als hij er wat mee bereikt had. Deze persoon zet zichzelf gewoon voor lul.

Gauss | 07-03-13 | 14:29

Stinkend halfwijf. Ga dan lopen, suffe. Jammer dat ze Plakhaar geen TBS kunnen opleggen.

pech bij het denken | 07-03-13 | 14:29

-weggejorist-

Calihero | 07-03-13 | 14:28

Haha heerlijk, een beetje de rechtstaat trollen. Vooral de kop van die rechter :)

thefonz | 07-03-13 | 14:28

@Badderbeest! | 07-03-13 | 14:17
Natuurlijk kom je daar in een serieus land met normale rechtspraak en degelijke handhaving niet mee weg.

Maar wij wonen in een bananenrepubliek met partijpolitieke toga's en analfabete eenstrepers.

dlseth_ | 07-03-13 | 14:27

Toch wel bewondering voor de magistratuur. Dit soort kolder aan kunnen horen zonder een spier te vertrekken of in een stuiplach te schieten ... Chapeau. Knap hoor.

lekkurlinx | 07-03-13 | 14:27

Het wordt een trend: die vrouw vorige week met al die honden en katten die uit haar huis werd geknikkerd en daar met 5 filmpjes op YouTube aandacht voor vroeg, beriep zich ook al op haar souverein-zijn. Ja, zolang je geen huurschuld hebt, mag je best in dat soort luchtfietserij geloven. Deze knakker ook: souverein! En dan in het OV gaan zitten, hahahahaha. Er is geen vervoermiddel te bedenken dat minder souverein is dan het OV.

Ja nee, geen mening | 07-03-13 | 14:26

Als je dit soort kunstjes voor een Vlaamse rechtbank flikt krijg je een uitbrander zoals je er nooit één gehad hebt. Wel goed gelachen. Ik val in herhaling, maarre: je kan schrijven, Nanninga.

Aardbewoner | 07-03-13 | 14:24

@kampertjeee | 07-03-13 | 14:12
Ook iets gemist heeft?
-
Free Bakito!

MarcS | 07-03-13 | 14:24

@Feynman | 07-03-13 | 14:06
De VS is nooit helemaal genezen van het Mccarthyisme

lekkurlinx | 07-03-13 | 14:22

En mijn geloof verbiedt mij belasting te betalen. Daar trapt de fiscus ook niet in...

eerstneukendanpraten | 07-03-13 | 14:22

"eigenaar en auteur van de natuurlijk persoon D. M. van Krugten" vergeet dat hij "eigenaar en auteur van de natuurlijk persoon D. M. van Krugten" als hij een uitkering moet ontvangen en het argus/niburu clubje dat het fabeltje in de wereld hielp laat de mensen ook denken dat dat oke is. Er is een register van lui die 'hun naam hebben geclaimd'. Het was een top leuk idee dat helaas meteen werd gemold door totaal-idioten aan het roer van de promotie caravaan -mentaal uitgedaagd, zegt men tegenwoordig.

eastender | 07-03-13 | 14:21

is goed, koop lekker een ticket naar mogadishu - alleen maar souvereinen (met Ak's) daaro... als je niet mee wil doen aan de rechtstaat, dan rot je maar lekker op!

paranoya | 07-03-13 | 14:19

De overeenkomsten zijn verbluffend. De rechterlijke macht heeft zich ook een soevereine status aangemeten, die zich niet laat dicteren door de roep om hogere straffen.
Deze hippie heeft op zijn beurt, vanwege soortgelijke narcistische waanzin, ook lak aan de samenleving.

Not Muhammad | 07-03-13 | 14:18

Slap item. Niet grappig en zgn. 'trollen' van het rechtssysteem stelt ook niets voor. Harder zoeken naar betere nieuwsitems graag.

ED-209 | 07-03-13 | 14:18

Judesca? Really? Had ze even vrij van FC Kip?

Mr Dixit | 07-03-13 | 14:18

eth_ | 07-03-13 | 14:10 | + 0 -
-
Succes daarmee. Je auto bevindt zich in een soevereine staat en rijd op de wegen van die staat. Jij en je auto hebben zich dus maar te houden aan de vigerende regelgeveing in dat land.
-
Het is ongeveer hetzelfde als op vakantie gaan naar het buitenland. In Nederland mag je als nederlander zijnde wiet roken op straat. Gewoon met je blowtje onder het luifeltje van het politiebureau gaan staan. Ga je vervolgens naar de V.S. op vakantie dan adviseer ik je je aan de vigerende wetgeving van dat land of die staat te houden. Doe je dat niet dan loop je het risico te worden gestraft volgens de plaatselijke wetgeving. De rechter aldaar zal echt niet gevoelig zijn voor voor een verdediging die luidt "ik ben een Nederlander en Nederland is een soevereine staat. Ik ga dus niet accoord met uw wetjes. Ik maak zelf wel uit of en waar ik wiet ga roken" De rechter zal u mededelen "ik heb niets met uw soevereiniteit te schaften. U bent hier op ons grondgebied en u dient zich te houden aan onze wetten, regels, normen en waarden. Denkt u daar maar eens rustig over na in het gevang"

Badderbeest! | 07-03-13 | 14:17

Inderdaad: HELD

Fred Janssen | 07-03-13 | 14:16

Als hij soeverein is dan ontvangt hij zijn uitkering toch onterecht? Hij wenst immers geen deel uit te maken van Nederland. Meteen stopzetten die uitkering en alle betaalde bedragen terugvorderen.

Osdorpertje | 07-03-13 | 14:16

Dit soort gasten realiseren zich niet dat de enige reden is dat ze nog bestaan is dat de rest van de bevolking wel gewoon normaal doet.

GoedenMorgenDezeMorg | 07-03-13 | 14:15

Dat zijn 3 minuten die ik nooit meer terugkrijg.

Canis Spurcus | 07-03-13 | 14:14

licht en liefde komen niet in een rechtbank te zitten, laat je niet in de maling nemen door een hippie. Een camouflagepak van kralen en bloemen maken je nog niet geliefd, en dat blijkt ook wel bij de rechtbank.

blango | 07-03-13 | 14:13

Bakito is in het strafhoekje, en direct zo'n verhaal over zo'n gozer.
Jullie leggen het er iets te dik op redactie.
Kaas de Vies | 07-03-13 | 14:02 | + 0 -

Wat heeft die gedaan? Grote mond?

kampertjeee | 07-03-13 | 14:12

de beer van de meer | 07-03-13 | 14:09 | + 0 -
-
verklaar uw nader, want ik kan het er niet uithalen. Ik zie enkel een niet bijster intelligent pubertje die het niet helemaal begrepen heeft.

Badderbeest! | 07-03-13 | 14:11

damnschreeuwer | 07-03-13 | 14:08 |
En je afvragen wat ze onder die toga draagt.

Watapatja | 07-03-13 | 14:11

Als die debiele krakert het voor elkaar krijgt, hebben wij wel mooie jurisprudentie om tegen het CJIB aan te smijten.

*auto tot soevereine staat bombardeert*

dlseth_ | 07-03-13 | 14:10

Had je een tijdje geleden ook niet zo'n zeldzame op een oud gasproductie-platform op het Engels Plat?
Met z'n eigen vlag en munteenheid?

Het is een leuke grap.

ScumOfTheSea | 07-03-13 | 14:10

Is het iemand al opgevallen dat de officier van justitie een 'hooker' is?

Je baas | 07-03-13 | 14:10

ondanks dat het een vieze stinkhippie is, kan ik wel waarderen dat hij aantoont dat ons rechtssysteem zo lek als een mandje is en tevens zo krom als een hoepel...
doel heiligt de middelen!

de beer van de meer | 07-03-13 | 14:09

Wat zullen zijn ouders trots zijn.
"Onze jongen heeft het maar mooi geschopt tot soevereine staat moeders!", aldus zijn pa.

lono | 07-03-13 | 14:09

Ah paradoxical | 07-03-13 | 13:56 | staat vooraan om te betalen voor dit soort fratsen.

roze_bril | 07-03-13 | 14:08

Voor het eerst dat ik zo'n toga best sexy vind. damn!

damnschreeuwer | 07-03-13 | 14:08

Je kan jezelf uitroepen als soeverein mens. Daar heb je ook alle recht toe vind ik. Maar dat betekent dan ook dat je ervoor gekozen hebt niet meer met de maatschappij mee te doen.
Het OV is onderdeel van de maatschappij, en daar dien je dan ook voor te betalen.
Net als een ziektekostenverzekering trouwens, het is niet echt slim om je rug naar de maatschappij toe te keren.

Rattlehead | 07-03-13 | 14:08

Het systeem dat we gezamenlijk onze openbare voorzieningen betalen wordt ernstig ondermijnt door dit soort werkschuwe malloten. Verplicht 1 jaar schoffelen voor deze anarchist! En daarnaast schadevergoeding aan de staat de Nederlanden betalen voor het onnodig op kosten jagen van de overheid!

Rest In Privacy | 07-03-13 | 14:07

Instappen in het OV betekent volgens mij dat je de algemene voorwaarden van het OV-bedrijf accepteert. Het betalen van de ritprijs is één van die voorwaarden, en het doet er dan niet toe of je een soevereine Nederlander of Mongool (uit Mongolië dus) bent. Het vonnis luidt: € 75 boete voor zwartrijden en betaling van de gerechtskosten.

witwas | 07-03-13 | 14:06

Bakito is in het strafhoekje, en direct zo'n verhaal over zo'n gozer.
Jullie leggen het er iets te dik op redactie.
Kaas de Vies | 07-03-13 | 14:02 | + 0 -

Wat heeft die gedaan? Grote mond?

kampertjeee | 07-03-13 | 14:04

laat die stinkende randdebiel dan lekker in zijn souvereine staat blijven. Heeft hij uberhaubt (Duis woord, jawel) wel een visum om in Nederland te mogen komen?

Yabadabedoe | 07-03-13 | 14:04

-weggejorist-

Karel Boerweide | 07-03-13 | 14:03

Het land uitzetten! Het liefst met de Fyra richting Siberië en dan ergens halverwege de trein laten ontsporen..

joran_van_der_sloot | 07-03-13 | 14:03

de kosten van dit soort rechtszaken wegen toch totaal niet op tegen de baten?

Als al dit soort rechtszaken zou worden verboden en al het overbodige personeel ontslagen wordt kan je daar volgens mij prima het hele OV gratis van maken in NL.

Net zoals dat iedere asielzoeker hier 2 ton kost vanwege de salarissen van de advocaten etc die daar voor nodig zijn. Die mensen toelaten en de banen op laten knappen waar wij ons te beroerd voor voelen is volgens mij ook een stuk goedkoper...

hetesaus | 07-03-13 | 14:03

Bakito is in het strafhoekje, en direct zo'n verhaal over zo'n gozer.
Jullie leggen het er iets te dik op redactie.

Kaas de Vies | 07-03-13 | 14:02

Ik zeg deze meneer vrijstellen van alle belastingen en bekeuringen, maar daarbij ook zijn rechten laten vervallen op: onderwijs, gezondheidszorg, een woning, een inkomen, recht op verblijf in nederland etc.
-
Geen plichten = geen rechten dat weet iedere kleuter.

Badderbeest! | 07-03-13 | 14:02

Start dan lekker je eigen soevereine bus- en trammaatschappij en ga dan een beetje trololololo lopen doen. Ik denk dat dit idee van hem beter klonk toen hij lekker aan de bong hing met z'n werkloze stinkmatties. Wat een minkukelend gezever dit. Manmanman.

Schreeuwmeeuw | 07-03-13 | 14:02

Weet je wat dat de maatschappij kost, zo'n zuigende onrendabele?

Simon de Danser | 07-03-13 | 14:00

Ja, die kutkraker zag ik ook gisteren. En dit is wat ik erbij dacht:
-
Prima dat je een soeverein mens bent. Maar waarom maak je dan wel gebruik van voorzieningen die niet van jou zijn maar van de soevereine staat der Nederlanden ? Als soeverein mens mag je je begeven op je eigen soevereine grondgebied. Dus eerst even aan de staat der Nederlanden toestemming vragen of je over de stoep mag lopen. Laat staan gebruik wilt maken van het openbaar vervoer.

Badderbeest! | 07-03-13 | 14:00

De optie om niet mee te doen en niet bij geboorte lijfeigene van de koningin te zijn zou er moeten zijn.

Los daarvan: wie in een tram gaat zitten, of welke dienst ook van een ander afneemt, moet daarvoor betalen.

Dmitri Dmitrievitsj | 07-03-13 | 14:00

Dan zijn uitkering ook maar intrekken aangezien hij in zijn eigen Souverein verkeert. Piept ie wel anders...
Frank Grasmaaier | 07-03-13 | 13:58 | + 1 -

100% mee eens.

kampertjeee | 07-03-13 | 14:00

paradoxical | 07-03-13 | 13:56 |
Ja, met anarchie komen we er wel.

Asmodean | 07-03-13 | 14:00

Dit geintje heeft een paar duizend Euro aan belastinggeld gekost.
Ach ja, het blijft natuurlijk gewoon het achterlijke Nederland.

James Lastig | 07-03-13 | 13:59

Ik vind het wel lachen. Stukje lijkt geschreven door een heel gefrustreerd en fascistoide fatsoensrakkertje. Get a life!

ikmaar | 07-03-13 | 13:58

Dan zijn uitkering ook maar intrekken aangezien hij in zijn eigen Souverein verkeert. Piept ie wel anders...

Frank Grasmaaier | 07-03-13 | 13:58

@paradoxical | 07-03-13 | 13:56 | + 0 -
Hij heeft niets om te verliezen, de rest wel. Daar gaat je huis, en je kinderen en je vrouw en je vermogen en je vrijheid.

Kaas de Vies | 07-03-13 | 13:58

Terug sturen naar soevereinië, zonder behoud van uitkering.

Crak-ho | 07-03-13 | 13:57

OvJ: Judesca Hooker! Hee Judesca Conjo!

hendrikjandetuinman | 07-03-13 | 13:57

Hahaha, wat een lul.

hendrikjandetuinman | 07-03-13 | 13:57

Peace auwe smokerd.

kampertjeee | 07-03-13 | 13:57

Ik juich het toe dat mensen dit doen, eigenlijk zou iedereen het moeten doen als ultieme middelvinger naar die idioten in Den Haag.

paradoxical | 07-03-13 | 13:56

Zoals altijd in Nederland betaalt de normale burger alles voor iedereen. Of je nu jezelf buiten de maatschappij plaatst omdat je hippy bent, relreligieus crimineel of graaier.
Wij betalen.

Kaas de Vies | 07-03-13 | 13:55

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken