Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gezocht. Marokkaan met O-benen

capuchonpetkloodtzakje534.jpgNu de Eindhoven8 én de Oosterhout5 praktisch in de knip zitten toch nog maar even aandacht voor deze cold case van een week oud. Tsja, als het sociaalspeuren zo makkelijk gaat. We zoeken ook nog een opvallende steelmookert. Eentje met O-benen. Strompelpootjes zitten onder het labbekakkerige steellijf van een Marokkaanse pinripper, die in Zeist toesloeg en een 60-jarige client van de RABObank beroofde. Hoe je aan O-benen komt als Marokkaan, daar willen we vanaf zijn - te dikke scooter, moeder die het in de bergen met een aapje heeft gedaan, propperig dik bovenlijf geïnjecteerd met chips en cola, je weet het niet. Feit is dat er twee kloodtzakjes gezocht worden voor een smerige overval op een Nederlandse pre-babyboomer bij een pinautomaat. Beelden overval én signalementen van de kansenjugend bij de stijlloze collega's van RTV Utrecht. Zoek zoek habibi.

Reaguursels

Inloggen

Kans is klein dat het een Turk is, omdat Turken dat (gewoonweg) niet zo gauw doen gelukkig.

NimweegseTurk | 01-03-13 | 15:36

Nordin Amrabat!

NimweegseTurk | 01-03-13 | 15:35

@Mammeloe | 27-02-13 | 12:18
Goh, nou profi dan maar he meid.......

lilluke halve hoan | 28-02-13 | 16:57

Zucht........ medenederlander.

papillon349 | 28-02-13 | 14:28

Maar hopen dat ze gauw hun 70 maagden ontmoeten.

Bataaf | 28-02-13 | 11:27

Aangezien ik altijd geinteresserd ben in cultuur en religie, kan iemand mij zeggen waarom deze rifapen hoofddoeken dragen? Dat was toch alleen bij vrouwen ter onderdrukking?

Bunkspam | 28-02-13 | 06:47

@hölzenbein | 27-02-13 | 22:18 |
Wat mensen wel beginnen te snappen is dat socialisten altijd zeggen tegen anderen dat ze het niet snappen.
Zonder reden. Socialisme is een reden an sich. Vandaar dat ze het vaak goed kunnen vinden met religieuzen Puur defensieve stelling. Over religie gesproken.. Heb je ooit een daadwerkelijke positieve gedachtegang gehad in je leven? Biecht maar eens op aan Onschuldige Smurf.

De Onschuldige Smurf | 27-02-13 | 23:48

He Holzbein... ik zie dat je druk aan het minnen bent.
Om je te helpen probeerde ik net ook een paar minnetjes bij mijn posts te zetten maar dat werkt helemaal niet!
Je kan kennelijk niet je eigen posts minnen.
Jammer, maar zeg niet dat ik je niet wilde helpen!
-
hehehe...

Moi2 | 27-02-13 | 23:33

hölzenbein | 27-02-13 | 22:35 | + 1 -
Joh, weet je zeker dat je geen moslim bent?
Je hele manier van redeneren en reageren schreeuwt het uit.

Moi2 | 27-02-13 | 23:24

hölzenbein | 27-02-13 | 22:35 | + 1 -
Mooi hè, hoe direct Wilders is.
Daar hoef je absoluut niet te gissen wat hij bedoeld en hij houd ook geen 5 slagen om de arm... dappere politicus!
-
ehhh.. en dit maakt hem een landverrader?
Interessante logica...
-
Zeg ik dat je PvdA'er bent?
Ik heb hooguit gezegd dat als je allochtoon èn PvdA zou zijn geweest ik wat meer begrip voor je zou hebben.
Nu zie ik alleen maar een persoon die bij gebrek aan valide argumenten vreselijk dom loopt te schelden.

Moi2 | 27-02-13 | 23:15

hölzenbein | 27-02-13 | 22:46 | + 2 -
hehehe... je begint nu echt een beetje zielig te worden...
Neem even je pilletje.
-
Oud of nieuw... maakt dat wat uit?
Ik heb maar zo een artikeltje genomen maar zoek gerust een paar andere uit.... probeer ook eens met wat Engelse zoekargumenten... je zult duizenden hits vinden, maar allemaal oud en natuurlijk niet waar.
Wat ik al eerder zei, "Ontkennen en onbespreekbaar maken"
www.google.nl/search?q=nederland+mosl...

Moi2 | 27-02-13 | 23:07

hölzenbein | 27-02-13 | 22:18 | + 0 -
nl.wikipedia.org/wiki/Socialisme
"Volgens sommigen, voornamelijk zij die actief overheidsingrijpen in de economie als 'socialistisch' beschouwen, komt het nationaalsocialisme hiervoor wel in aanmerking."
-
En nu ga jij natuurlijk beweren dat de "Socialistische" PvdA op geen enkele manier actief wil ingrijpen in onze economie. (was dat maar zo!)
-
Overigens is schelden is nu niet direct een indicatie van intelligentie... eigenlijk is het juist een duidelijke indicatie van het tegenovergestelde.
-
Lol, nu ga jij natuurlijk weer beweren dat je super hoog bent opgeleid en de hele Nederlandse economie op jou steunt.

Moi2 | 27-02-13 | 22:57

En daar doen moslims niet eens geheimzinnig over.
www.maghreb.nl...
Moi2 | 27-02-13 | 22:24 | + 0 -
1. OUD
2. de meeste Moslims zijn tegen die idioot in de comments.

Je praat dus weer poep oftewel je liegt.
Bezoek eens een psychiater jôh.
Ik ken de diagnose al bijna.

hölzenbein | 27-02-13 | 22:46

Wilders noemt net Dijsselbloem en Pechtold 'grapjassen'. (Nieuwsuur). Wat een aso en lekker collegiaal. Weg met die landverrader!

Overigens ben ik geen PvdA aanhanger moi2 figuur. Vertel nog maar wat leugens. Ben je goed in. Feiten heb ik nog niet gehoord.

hölzenbein | 27-02-13 | 22:35

WirMachenMusik | 27-02-13 | 22:02 | + 0 -
Wie weet, maar ik krijg steeds sterker het gevoel dat het hier om een Marokkaan of moslim gaat.
Niet dat ik dat erg vind.
Ik zou zelfs wat meer begrip voor hem kunnen opbrengen.
Ik zie Nederlandse PvdA stemmers als pure landverraders die uit puur egoïstisch eigen gewin enorme schade aan hun vaderland toebrengen.
Allochtone PvdA stemmers snap ik beter.
De PvdA is de beste partij die je kan gebruiken om dit land over te nemen.
En daar doen moslims niet eens geheimzinnig over.
www.maghreb.nl/2012/01/06/uiteindelijk...

Moi2 | 27-02-13 | 22:24

'moeder die het in de bergen met een aapje heeft gedaan'
Classy, real classy^^

Kamscheerder | 27-02-13 | 22:19

Moi2 | 27-02-13 | 21:51
NSB'ers hebben niets met socialisten te maken, hoogstens met nationaal socialisten en dat verschil ken je ook al niet. Ik heb je al op verschillende onwaarheden/leugens weten te betrappen. hier dus ook weer.Volgens mij ben je dommer dan een stuk brood. En je vermoedens... Ach droom verder dude.

hölzenbein | 27-02-13 | 22:18

Moi2 | 27-02-13 | 21:51 |
Nee Hölzenbein is zeker geen fin want daarvoor schrijft hij te goed in het Kerkraads dialect. Niet dat dit veel zegt, maar dat in ieder geval.

WirMachenMusik | 27-02-13 | 22:02

denoorman | 27-02-13 | 20:47 | + 0 -
Dat doet de PvdA al jaren, met gemeenschapsgeld stemmen kopen en de werkende Nederlander voor de kosten laten opdraaien.

Moi2 | 27-02-13 | 21:58

hölzenbein | 27-02-13 | 21:36 | + 0 -
Behalve dom schelden heb je verder geen argumenten?
Ik kan nauwelijks geloven dat je 60 bent want dan zou je in al die jaren niet bijster veel bijgeleerd hebben.
-
Gezien je domme gepraat, gescheld en angst voor de PVV geeft mij het idee dat je een Marokkaan bent.
Die reageren vaak zoals jij nu doet, hè Mo'tje?
-
Overigens NSB'ers waren socialisten... dus eigenlijk niet iets waar de PVV mee geassocieerd wordt.

Moi2 | 27-02-13 | 21:51

Moi2 | 27-02-13 | 19:10
Wat een lul verhaal. Al eens van de wet Cohen (ja die) gehoord? En jij zit het tegendeel te zeveren en pedo Pim er bij te betrekken. De nieuwe NSB'ers bestaan al enige tijd, ze noemen zich partij van de (hun!!) vrijheid. Heeft geen nut die discussie. Aufwiedersehen.

hölzenbein | 27-02-13 | 21:36

@Moi2
Exact. En de PvdA heeft daarna allemaal baantjes uitgedeeld aan dezw geimporteerde medelanders om ze rustig te houden en de stemmen van deze achterban veilig te stellen. Daarom als het aan de PvdA ligt: nog een generaal pardon, export van kinderbijslag naar het buitenland, hoofddoeken toegestaan ook in overheidsfuncties, troetel-allochtonen krijgen leuke functies enz enz. En dat allemaal op kosten van de hardwerkende nederlander..

denoorman | 27-02-13 | 20:47

Hij lijkt op een teletubbie...

Verbindingsdienst | 27-02-13 | 20:43

Het plan om de gasten hierheen te halen kwam uit de VVD'kokert, de socialisten vonden het best, die kregen ook glas/plas neigingen -De Nuil- en mochten dus gezellig aanschuiven bij de grote jongens.
Geld geld geld. Handjeklap dus. Ies koeltoer!
Het CDA mocht het derde balletje zijn in dit nietsontziende balletje-balletje spel: de kastanjes uit het vuur slepen en zo, als het iets te heet onder den voetjes werd bij de luitjes van de Paarse Pinkel.
Toch een ouwe kliek, dat CDA, ook die deelden dus gretig mee in de vette dagen. Zoals de wind waait, in die richting wappert het gristenvaantje.

De Onschuldige Smurf | 27-02-13 | 20:41

hölzenbein | 27-02-13 | 17:55 | + 0 -
Nergens zeg ik dat PvdA iets illegaals gedaan heeft.
De PvdA heeft in die tijd wel zijn uiterste best gedaan om zoveel mogelijk van dit stemvee naar NL te halen.
Daar waren ze al die jaren juist heel trots op en dat heeft me toen al enorm geïrriteerd!
Het werd verkocht als "sociaal doen" doen maar was in feite niets anders dan het importeren van stemmen die ze met gratis paspoorten (om te mogen stemmen), uitkeringen (stem op ons want wij geven je gratis geld) en extreem positieve discriminatie aan zich bonden.
Om de steeds groter wordende problemen met deze importstemmen voor het volk te verborgen te houden mocht er geen enkele kritiek op multiculti worden geuit.(effectief dus onbespreekbaar gemaakt).
Het volk mocht niet beseffen hoeveel problemen dit PvdA import stemvee toen al veroorzaakte.
Men ging zelfs zover dat we Marokkaanse straatrovers "Kansenjongeren" en "Aanwinsten" moesten noemen.
Het was Pim Fortuyn die deze PvdA dictatuur uiteindelijk doorbrak.
Dit ben je zeker allemaal vergeten want het past niet in je kraam.
-
Let op mijn woorden, er komt nog een tijd dat de PvdA en de PvdA stemmers als landverraders bekend zullen staan.
Precies zoals nu de NSB en NSB'ers als landverraders bekend staan.

Moi2 | 27-02-13 | 19:10

Tikkie off topic, maar ik wil het toch even in de ether gooien:
"Helft leerlingen in Antwerps stedelijk basisonderwijs volgt islamlessen"
www.hln.be/hln/nl/1265/Onderwijs/artic...

milky bar | 27-02-13 | 18:47

Als je jezelf als buitenlander, ondanks alle kansen die je krijgt in Nederland en financiële ondersteuning, in je jeugd al zoveel rottigheid uithaalt en jezelf in een kansloze positie manoeuvreert (ruim 1 op de 2 Marokkaanse jongens verlaat voortijdig de schoolbanken), dan is een enkeltje Marokko echt de beste oplossing. Ze blijven anders altijd draaideurcriminelen die (ook volgens onderzoek) tot geharde criminelen worden. Zo'n kleine groep mét zo'n hoog crimineel gedrag is echt niet meer te accepteren. Toch?

salsaparilla | 27-02-13 | 18:41

en het stomste van de PvdA is nog dat ze allemaal intolerante types naar nederland hebben gehaald, alles wat in nederland bereikt was op gebied van homo emancipatie en vrouwen emancipatie is door de PvdA afgebroken door de ongebreidelde import van intoleranten

denoorman | 27-02-13 | 18:10

met dank aan de PvdA voor wie niet genoeg misdadige buitenlanders konden binnenkomen, generaal pardon, gezinshereniging, niets was ze teveel om maar stemvee naar nederland te halen. Schandalig, ik hoop dat de PvdA elite zelf eens te maken krijgt met overlast, overvallen en bedreigingen,.. Misschien dat dan de ogen van de PvdA elite opengaan. Bij de SP hebben ze dat iets beter begrepen..

denoorman | 27-02-13 | 18:08

Moi2 | 27-02-13 | 17:03
Je praat alweer poep en ik heb ook geen zin verder te discussiëren want je gaat al de tweede keer in de fout. Gezinshereniging is een Europees recht en heeft niets met de PvdA te maken. Ik loop langzaam tegen de 60 aan, wat denk jij allemaal meegemaakt te hebben wat ik niet meegemaakt heb? En stop aub met je leugens, ze zijn al zo oud als methusalem.

hölzenbein | 27-02-13 | 17:55

Ik moet weer denken aan een cartoon van Fokke en Sukke in de NRC van enkele jaren geleden. Hierin ging het erom dat belangengroepen van Niet Westerse Allochtonen meer zendtijd op de publieke tv wilden. Waarop Fokke tegen Sukke repliceerde:" dan herhalen we toch gewoon elke dag Opsporing Verzocht". Helaas is er ook in 2013 niet veel veranderd qua gemiddeld daderprofiel!

Schweinchen Dick | 27-02-13 | 17:47

Marokkanen zijn echt de domste en achterlijkste criminelen die er zijn. Iedereen weet dat er camera's in pinautomaten zijn en nog staat deze rifaap open en bloot met z'n inteeltkop voor die camera.

Loghuis | 27-02-13 | 17:42

hölzenbein | 27-02-13 | 16:26 | + 0 -
Ik neem aan dat je het weer over "Gastarbeiders" hebt.
-
Dat was maar heel kort en in 1973 al weer voorbij.
Het merendeel is later gekomen als import stemvee voor met name linkse partijen waarbij vooral de PvdA jarenlang heel trots was op hun "sociale" beleid van gezinshereniging (lees het importen van stemmen en die aan je binden door gratis uitkeringen te verstrekken)
nl.wikipedia.org/wiki/Marokkanen
Lees vooral het stukje "Marokkanen in Nederland"
-
Misschien moet jij ook eerst maar een klein beetje geschiedenis lezen.... hmmm?
Vergeet niet, ik was erbij en heb alles zelf kunnen zien en moeten meemaken!

Moi2 | 27-02-13 | 17:03

Onveiligheid, misdaad en getto's zijn de maatschappelijke norm door de geschiedenis heen. Evenals etnische spanningen en godsdienstige twisten. We komen als Nederland uit een periode van na WO II waarin de gevangenissen hier bijna allemaal gesloten konden worden, zo weinig misdaad was er. Maar natuurlijk heeft de normaaltoestand zich weer snel hersteld, vooral dankzij de instroom van allerlei exotische soorten.
Maar betekent natuurlijk ook dat het softe Nederlandse strafklimaat een historisch intermezzo is geweest en dat onder de druk van de omstandigheden zal ik maar zeggen onvermijdelijk terug zal keren naar normale midden. Anders zal eigenrichting - al dan niet met lynchpartijen - het ontstane strafvacuüm wel opvullen.

Van Duyvenbode | 27-02-13 | 16:37

Moi2 | 27-02-13 | 16:21
Je praat stierenstront gast. De VVD zijn diegenen die dat zogenaamde "import stemvee" binnen gehaald heeft. Ken de geschiedenis voordat je hier onzin staat te verkondigen.

hölzenbein | 27-02-13 | 16:26

SilenceOuttaSpace | 27-02-13 | 15:52 |
Door de jaren heen heeft de PvdA hun import stemvee altijd beschermd door iedere Nederlander te verketteren die de problemen met hun import stemvee aanhaalde.
Dit is nu het resultaat.

Moi2 | 27-02-13 | 16:21

Niels Scholten | 27-02-13 | 15:30 |
www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/d...
Aangenomen dat het meisje dit niet verzonnen heeft laten we dan gewoon eens wild gokken waar dit laffe tuig vandaan zou kunnen komen...
Misschien waren het wel Eskimo's... sommige hadden immers jassen met capuchon en bontkraag en ze spraken met buitenlands accent.

Moi2 | 27-02-13 | 16:17

Kertsbal | 27-02-13 | 15:31 | + 0 -
Om te zeggen dat een kleine bevolkingsgroep van ca 2% van de bevolking "pas" op plaats 3 van de criminaliteit staat is in mijn ogen inderdaad "waanzin".
Alsof plaats 3 eigenlijk helemaal niet zo erg is.
En in deze cijfers zitten nog niet eens de massale uitkeringsfraude met vastgoed in Marokko.

Moi2 | 27-02-13 | 16:06

Niels Scholten | 27-02-13 | 15:30 | + -2 -
Antillianen en Surinamers zijn/waren Nederlanders en geloof me ook daar zal een oplossing voor komen.
-
Marokkanen zijn naar Nederland gekomen om geheel gratis en voor niets op onze kosten mee te liften op onze welvaart maar bedanken ons vanaf de eerste dag met enorme criminaliteit en ander parasitisme (zoals uitkeringen hebben terwijl ze massaal vastgoed in Marokko hebben.)
-
Vergelijk het met dat jij thuis een feest geeft en mensen die je niet kent en ook niet uitgenodigd hebt komen op je feest, eten en drinken van je maar stelen dan alles wat los en vast zit uit je huis en vallen je overige gasten lastig.
Ik geloof nauwelijks dat jij dit soort lieden nog in je huis wilt hebben.

Moi2 | 27-02-13 | 15:52

Mooi he, om dit land samengevat te zien in een 10tal posts hier op GS, episch gewoon.
Ik bedenk er zomaar weer een paar:

Mono-tolerantie.
Eenrichtings Nuance

"Wanneer de Nederlander in de goot ligt berooft van zijn bezittingen en zijn gezondheid, zal hij zich altijd af moeten vragen of hij wel genuanceerd is geweest. De juiste toon heeft aangeslagen. Enof hij tolerantie en begrip voorop heeft laten staan"

SilenceOuttaSpace | 27-02-13 | 15:52

Kaas de Vies | 27-02-13 | 12:09 | + 51 -

Rachitis een botaandoening die ontstaat door een tekort aan vitamine D en calcium. De ziekte komt speciaal voor bij kinderen in de prille jeugd. Zonnen kan rachitis helpen voorkomen door aanmaak van vitamine D in de huid.

Rachid = is een Marokkaanse ziekte, veelvoorkomende dingen die hierdoor als aandoening kan aanmerken is: stelen, meisje meisje kuthoer, blowen, stelen, en alles dr kanker wensen, vooral moeders vaders en ander gespuis van niet rachidpatienten!.

Ik zou WIKI niet zomaar geloven!

[G]eenstijl | 27-02-13 | 15:50

Wat een discussies allemaal. Zullen we het maar een voetbal-probleem noemen, dan is iedereen weer gelukkig.

denoorman | 27-02-13 | 15:42

Zo, ik ben weer genoeg afgestompt.

Niels Scholten | 27-02-13 | 15:31

Moi2 | 27-02-13 | 15:19
Waanzin gebruiken is over kill, het komt slecht uit in zijn betoog.

SilenceOuttaSpace | 27-02-13 | 15:26
Kan je ook op een normale manier je gedachtenverwoorden of mis je iets?

Kertsbal | 27-02-13 | 15:31

@Moi2 | 27-02-13 | 15:19
Zucht...

Plaats 4 zelfs, na Nederlanders, Antillianen, Surinamers.

Ja, ik zie jou hier als een dolle losgaan op de oh zo criminele Marokkaan, terwijl die in het klassement op de vierde plaats staan. Vind ik vreemd.

Niels Scholten | 27-02-13 | 15:30

@Niels Scholten | 27-02-13 | 15:17

Komen 'we' tot 'de kern' ja?

Het is geen stigmatisering. De grootste gemene deler van culturen zijn de gedeelde opvattingen en nog verder de categorisering van alles dat is. Veel van wat ik denk en doe is geïnspireerd door mijn westerse achtergrond. Dat gaat verder dan ideeën en opvattingen, het heeft mijn oorspronkelijke blauwdruk van het indelen van de wereld beïnvloedt. Dit gaat bij andere achtergronden echt niet anders zijn.

Dat is dus geen stigmatisering, het is een besef dat de één de wereld anders ziet dan de ander en door de invloeden, die vrij algemeen zijn, te kennen, zou je daar iets mee kunnen doen.

Bruno Alaska | 27-02-13 | 15:30

SilenceOuttaSpace | 27-02-13 | 15:26
Ik stel je niet gelijk om wat je zegt, maar hoe je het zegt. Kleine nuance.

ITEACHYOU | 27-02-13 | 15:30

@ITEACHYOU
Jongen toch, je bent ziende blind.
Een benoemer van problemen gelijk stellen aan degene die misdaden pleegt.
Jij braaf baksel van de linkse doctrine.
Wanneer ga jij zelf denken ?

SilenceOuttaSpace | 27-02-13 | 15:26

Niels Scholten | 27-02-13 | 15:13
Ik zeg maar een ding over die lui:
They have infinite space between the ears. Oftewel nice house but not much furniture.

Dan weet je genoeg ;-)

hölzenbein | 27-02-13 | 15:23

SilenceOuttaSpace | 27-02-13 | 15:06
moeilijk he, logisch redeneren. wat ben jij beter dan die rifapen die het verneuken, als je je op deze manier uitdrukt?

ITEACHYOU | 27-02-13 | 15:20

Niels Scholten | 27-02-13 | 15:11 | + 0 -
Het zijn niet de cijfertjes die jij graag zou willen zien, dat is wat anders.
-
Staan pas op plaats 3!!!!
Snap je eigenlijk wel wat je zegt?
Een minderheid staat op de derde plaats in een criminaliteits-lijst.
En dat noem jij "pas"!
Mensen die naar Nederland kwamen om mee gratis te liften op onze welvaart staan "pas" op de derde plaats als het om criminaliteit gaat!
-
Begrijp je nu echt niet de waanzin van je betoog?

Moi2 | 27-02-13 | 15:19

@Bruno Alaska | 27-02-13 | 15:15
Ah, maar nu komen we tot de kern!

Er zijn inderdaad Marokkanen die precies vallen binnen de omschrijving die je zojuist schetst. MAAR!

Hoe groot is die groep? En MOCHT het een meerderheid zijn, is dat dan voldoende om de gehele Marokkaanse bevolking te stigmatiseren?

Niels Scholten | 27-02-13 | 15:17

@Niels Scholten | 27-02-13 | 15:02

Ja, dat klopt, alleen de westerling is geleerd dat er verschillende opvattingen en overtuigingen zijn en die zijn over het algemeen vrij terughoudend in de confrontatie zoeken mbt die opvattingen. De marokkanen, of liever de islamitisch georiënteerden dragen hun culturele identiteit nogal dwingend uit en geloven niet zo in overtuigingen anders dan de eigen. Zo'n gayparade is daar niks bij.

Bruno Alaska | 27-02-13 | 15:15

@Kertsbal | 27-02-13 | 15:14
Het ware gezicht van ..... (vul zelf maar wat in).

Niels Scholten | 27-02-13 | 15:15

SilenceOuttaSpace | 27-02-13 | 15:07
Volgens mij ben jij erger dan het item waar het over gaat. Sjonge, sjonge zeg wat kan jij te keer gaan. Je doet je nick geen eer aan.

Kertsbal | 27-02-13 | 15:14

@hölzenbein | 27-02-13 | 15:12
Wegens de tergende spelfouten, algehele imbeciliteit of het schelden an sich?

Pick a card, any card.

Niels Scholten | 27-02-13 | 15:13

SilenceOuttaSpace | 27-02-13 | 15:06
Mijn vermoeden: 5 4 3 2 1,... weggejorist

hölzenbein | 27-02-13 | 15:12

@Moi2 | 27-02-13 | 15:04
Marokkanen staan pas op plaats drie...

Maar goed, als je constant blijft ouwehoeren zonder kennis van feiten en cijfers ben ik het eigenlijk wel beu.

Ga maar fijn kringrukken met de oh zo eloquente SilenceOuttaSpace. Dat zal vast een gesprek op niveau worden.

Niels Scholten | 27-02-13 | 15:11

SilenceOuttaSpace | 27-02-13 | 15:06
Rustig rustig…. Over wie hebben wij het.

Kertsbal | 27-02-13 | 15:10

@SilenceOuttaSpace | 27-02-13 | 15:06
:) Kansloos figuur :)

Niels Scholten | 27-02-13 | 15:09

^^@Niels Scholten that is

SilenceOuttaSpace | 27-02-13 | 15:07

-weggejorist-

SilenceOuttaSpace | 27-02-13 | 15:06

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:55 | + 0 -
Ik wilde je een plezier doen door alle allochtonen te nemen in plaats van Marokkanen.
Marokkanen zitten binnen de toch al extreem hoge percentage van Allochtonen ook daar nog eens in de hogere regionen.
Maar ze zijn dan ook niet 10% van de bevolking maar nog minder.
Kortom, het percentage criminele Marokkanen wordt daardoor alleen maar nòg ongunstiger.

Moi2 | 27-02-13 | 15:04

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:55
Lekker ruim en algemeen maken en houden zodat de kern weer uit het oog verloren wordt. Inderdaad worden Finnen, Noren, Duitsers en ook Argentijnen die hier wonen en verblijven, ALLOCHTONEN genoemd. Simpel

Kertsbal | 27-02-13 | 15:03

@Bruno Alaska | 27-02-13 | 14:58
Inderdaad, er is ook een verschil in opvattingen. Dat ontkom je niet. Maar dat betekent niet dat "de Marokkaan" als uniforme groep moet worden gezien. Zo zijn er ook verschillen in opvattingen tussen autochtonen.

Niels Scholten | 27-02-13 | 15:02

@Niels Scholten | 27-02-13 | 14:37

Maar daar verander je niets aan door de aandacht van die groep af te willen leiden of om het niet te benoemen omdat je daarmee lijkt te zeggen dat het wel meevalt of dat de oorzaak niets met de achtergrond te maken heeft. Er is wel degelijk iets goed mis en ik kan me er werkelijk niet druk om maken dat goedwillenden zich aangesproken voelen. Aangesproken? Wat dan nog. Ik heb mijn hele leven met allerlei soorten mensen contact gehad, ik kom niet uit een dorp maar dat er tegenwoordig door 'hangjongeren' stelselmatig voor mijn voeten wordt gespuugd als ik aan kom lopen is toch echt nieuw voor mij. Ik noem het dan maar hangjongeren ook al lijken ze op de foto hierboven. Ik ben niet zo van de privé-dingetjes hier delen en het kunnen incidenten zijn. Maar over het algemeen zie ik verdeelde verschillen in opvattingen die voor problemen zorgen.

Bruno Alaska | 27-02-13 | 14:58

@Moi2 | 27-02-13 | 14:52
Zucht. 50% ALLOCHTONEN, dus niet alleen Marokkanen.

En nogmaals, naar mijn weten en ervaring is het geen meerderheid van de Marokkanen die zich misdraagt. Simpel.

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:55

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:37 | + -1 -
Zoals je zelf al zegt is 50% van de criminaliteit terwijl je maar 10% van de bevolking bent inderdaad volkomen scheef.... absurd scheef mag je wel zeggen.
-
Let daarbij op dat deze mensen zonder uitzondering allemaal uit eigen vrije wil naar Nederland zijn gekomen omdat ze het hier beter hebben dan in thuisland.
Om dan op grote schaal met criminaliteit en uitkeringsfraude etc "bedankt" te worden is inderdaad een uitstekende en zeer valide reden om deze lieden weer met gezwinde spoed en zonder enige ceremonie eruit te gooien.
Jammer voor die paar "goede", maar dat zijn er te weinig om rekening mee te houden.

Moi2 | 27-02-13 | 14:52

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:37
Jij blijft wel errug lang in de ontkenningfase zitten zeg. Allemaal uit zetten gaat mij ook iets te ver, Ahmed Aboutaleb mag van mij blijven. Oke.

Kertsbal | 27-02-13 | 14:50

Haha, altijd zo mooi om zulke gasten op te sporenet uiterlijke kenmerken die kwetsend zijn. Het zou maar over je gezegd worden op geenstijl: de rifaap heeft strompelpootjes. Dan zou je toch spontaan terug gaan naar school en proberen een vak te leren?

shamehair | 27-02-13 | 14:49

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:33 | + 0 -
Ik hoor deze argumentatie echt al jaren.
Je noemt een paar goede waarmee je dan wil dat die de veelvoud aan slechte compenseren.
Dat is roepen dat negers wit zijn want er zijn toch ook albino negers.
-
Als je realistisch bent kijk je naar wat de norm is en die is zeker niet best.
Deze MINDERHEID staat bovenaan iedere negatieve lijst in Nederland.
Dan kan je toch echt niet meer met droge ogen gaan beweren dat de norm zo goed is en deze criminelen de hoge uitzonderingen zijn.

Moi2 | 27-02-13 | 14:44

Een Utrechtse Marokkaan met O-benen..? Jan Wouters buiten de deur geneukt?

Bono | 27-02-13 | 14:44

Zoek Habibi? Hahahaha!

verbanden | 27-02-13 | 14:42

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:29
Nogmaals, ik vind het bewonderenswaardig als je ook advocaat van de duivel kunt spelen in deze maar het wijzen op een positief artikel of 2 (in overigens zeer linkse kranten) waarin het ongenoegen over het slechte gedrag van "enkelen" van een welwillende deel van de marokaanse bevolking wordt beschreven weegt niet op tegen de vloedgolf van negatieve berichtgeving die het tegendeel bevestigen. Er is een opvoedkundig probleem bij marokanen dat voor veel van hen al niet meer opgelost kan worden. Van voetballertjes die een grensrechter dood trappen tot hordes marokanen die individuen in het uitgaanscircuit in elkaar trappen. It goes on and on. Dat is geen eenzijdige berichtgeving of beeldvorming, dat is de uiterst kille en hemeltergende realiteit in dit land en vele landen om ons heen.
Ben het met je eens dat Marokanen bashen weinig zinvol is maar dit is een van de weinige uitlaatkleppen voor een breed gedragen frustratie en woede.
Als jij dat niet wil of kan zien dan kan je beter geen tegels op geenstijl zetten.

WatZalIkErvanZeggen | 27-02-13 | 14:40

@Bruno Alaska | 27-02-13 | 14:34
Toch wijzen de cijfers uit dat de helft van alle misdaad in NL wordt gepleegd door autochtone Nederlanders, hoewel in draadjes als deze vaak wordt gesteld dat 90% door buitenlanders wordt veroorzaakt.

Uiteraard moet worden gezegd dat 50/50 een compleet scheve verhouding is, maar doen alsof "het altijd die Marokkanen zijn" is dus geheel onterecht.

Daarbij is oproepen tot "allemaal uitzetten" wat hierboven ook al meermaals werd geopperd dom en misselijkmakend.

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:37

Slipsnifter | 27-02-13 | 14:32
Laat mij niet lachen. Jij en werken. Je zal aan je enkels over breken als je ooit iets moet doen want je weet niet wat dat is. Moet je gauw je uitkering afhalen? Ga iets doen en laat de mensen hier met rust. LutserT

hölzenbein | 27-02-13 | 14:37

Ik gok dat deze meneer mohammed heet.

Eindbaasssssss | 27-02-13 | 14:36

@Niels Scholten | 27-02-13 | 14:30

Dat constante bevestigen komt door de oververtegenwoordiging waardoor de bevestiging constant bevestigd kan worden.

Het is de bevestiging zelf die het veroorzaakt, niet zij die de bevestiging benoemen.

Bruno Alaska | 27-02-13 | 14:34

@Moi2 | 27-02-13 | 14:30
Dat zijn nog al wat aannames.

Ik gebruik liever mensen uit mijn omgeving als voorbeelden. Namelijk een oude vriend Samir die dealt en steelt en het dus VERNEUKT, of een collega Mourad die zojuist is gepromoveerd tot Event Manager EMEA.

Je kent mij niet, dus leg mij geen woorden in de mond. Mijn ervaringen zijn zeer duidelijk de jouwe niet, wat mij alleen maar kan laten aannemen dat jij in een heel ander wereldje leeft. Maar wel degelijk een zeer gesloten en klein wereldje.

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:33

@hölzenbein | 27-02-13 | 14:27
Ik wil niet veel zeggen, maar als er hier iemand een nazi is dat ben jij het.
Jij zou het liefst iedereen met een jou onwelvallige mening ausradieren met een kogel in de rug.
En ik heb werk lul, dankzij mensen als ik kun jij iedere dag tot 12:00 op je nest liggen en wordt iedere maand je uitkering gestort.
Beroepsloser..
*nu echt out*

Slipsnifter | 27-02-13 | 14:32

@Bruno Alaska | 27-02-13 | 14:28
Nope, ik beweer dat het CONSTANT en in dezelfde bewoordingen bevestigen daaruit voort komt.

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:30

Mark Smith | 27-02-13 | 12:34
Nou heb ik al niet al te veel uitgelegd en er is toch altijd wel iemand die de grap niet snapt.
ZIE: Koninging Beatricks | 27-02-13 | 13:00

ikkebenhet | 27-02-13 | 14:30

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:09 | + -2 -
Aha, de bekende "laten we doen alsof de uitzondering de norm is" argumentatie.
Graag worden dan Marokkanen zoals Aboutaleb aangedragen als "bewijs" dat Marokkanen goed geïntegreerde Nederlanders zijn.
Het is alleen zo jammer dat ik voor iedere "Aboutaleb" minstens 10 "niet zo geïntegreerde" Marokkanen kan laten zien.
-
Er zullen vast wel Marokkanen zijn die zich ook ergeren aan deze criminelen maar dat zijn dan wel de hoge uitzonderingen.

Moi2 | 27-02-13 | 14:30

@WatZalIkErvanZeggen | 27-02-13 | 14:21
Het zien van opmerkingen van een enkeling op een weblog zien als "een poging van LINKS" duidt op zich al op vrij vergaande paranoïa. Alsof er politieke organisaties zijn die hun tijd verspillen aan discussies onderin een draadje op GeenStijl.

Daarbij ben ik hier niet om vrienden te maken. Ik heb weinig behoefte aan het gros van de kortzichtige crypto-racisten dat hier tikt.

Feit is dat er wel degelijk een sentiment binnen de Marokkaanse gemeenschap bestaat van complete radeloosheid wegens het wangedrag van een deel van die groep. Ik wil niet insinueren dat jij persoonlijk niet de contacten met deze mensen hebt om hier op eigen houtje achter te komen, maar daar lijkt het wel op.

Ja, er is een probleem met Marokkanen in NL. Nee, dat wil niet zeggen dat het constructief is om telkens ZIE JE NOU WEL TE ROEPEN en te beweren dat ALLE Marokkanen tuig zijn.

Dat is weggelegd voor kleingeestige zielen. Houdt de wereld lekker overzichtelijk, als alles zwart/wit is.

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:29

@Niels Scholten | 27-02-13 | 13:42

Zoals ik eerder schreef bevestig je eerst maar daarna beweer je dat het benoemen van die bevestiging door angst en tunnelvisie komt. Daarmee zeg je eigenlijk dat die bevestiging toch een illusie is. Een soort doublespeak (lol).

Door oververtegenwoordiging is het ook logisch dat zij vaker opduiken. Het is als voorspellen dat in de NBA negers de meeste doelpunten maken, of Afrikanen een marathon winnen, dat oververtegenwoordiging in de top van een sport in deze en dan ook nog eens door fysieke kwaliteiten, cultuur heeft daar weinig mee te maken.

De reden van oververtegenwoordiging in een bepaald gebied van mensen met een soortgelijke culturele achtergrond kan vrij makkelijk onderzocht en verklaard worden overigens. Toch komt die verklaring zelden zo duidelijk naar voren dat er ook naar gehandeld wordt. Dat benoemen is inderdaad onzin zolang er niets tegenover staat. Maar dat die oververtegenwoordiging geen toeval is en vanuit opvattingen en situatie verklaard kan worden is toch echt een feit.

Bruno Alaska | 27-02-13 | 14:28

Slipsnifter | 27-02-13 | 14:24
Ga werk zoeken met je luie reedt infantiele roeptoeter. Misschien kan je nog ergens terecht als beroepsnazi. Weekdier.

hölzenbein | 27-02-13 | 14:27

En tuurlijk heeft het wel zin om door te blijven zagen op de feiten, de aanhouder wint immers altijd.
Gaan ze niet per trein dan wel per vliegtuig, gaan ze niet vrijwillig danwel onder dwang of uit ongenoegen.
Boeit me verder weinig, eind goed al goed.

Dit land is het zat, c'est ca godverdomme!
www.youtube.com/watch?v=deTKmGGZPWc

fli3r3fluit3r | 27-02-13 | 14:26

@Niels Scholten | 27-02-13 | 14:22
En ook jij begint me weer na te lullen, wat zijn we weer origineel..
*out*

Slipsnifter | 27-02-13 | 14:25

@hölzenbein | 27-02-13 | 14:21
Zo noemde ik jou gisteravond, bedenk zelf toch eens iets ipv mijn comments altijd na te tikken.
Je hebt toch nog wel een paar hersencelletjes over die het doen?

Slipsnifter | 27-02-13 | 14:24

@Slipsnifter | 27-02-13 | 14:19
Ik moet helemaal niks, dat is dus het voordeel aan reaguren: Er zijn geen kwaliteitsstandaarder.

Vandaar dat jij en fli3r3fluit3r hier ook vrij spel hebben.

Stel infantiele roeptoeters. Ga een iets doen man.

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:22

@ Niels Scholten | 27-02-13 | 14:09
Jongen, het is niet helemaal onaardig dat je de boel probeert te nuanceren en te temperen maar jouw opmerkingen hier worden niet gewaardeerd aangezien het lijkt op de zoveelste poging van links om de "Kuch" gigantisch goede prestaties van het niet criminele deel van de marokaanse gemeenschap te benadrukken. Dat er een opvoedingsprobleem en "I dare say" een cultureel probleem bestaat binnen deze gemeenschap zul ook jij moeten onderkennen. Als ik niet meer groepen veel te jongen Marokaanse jongen ver na bedtijd over straat zie zwerven op een schoolavond, als ik hoor dat marokaanse jochies voor straf van hun ouders bij slachtoffers langsmoeten om excuses aan te bieden, als ik hoor dat deze groep mensen zich buitengewoon inzet om van hun slechte gedrag en dus image af te komen, dan pas heb je recht van spreken. Dat gebeurt niet en daarom is een dergelijk voorbeeld niet relevant aangezien de meerderheid gewoon niets doet.

WatZalIkErvanZeggen | 27-02-13 | 14:21

-weggejorist-

hölzenbein | 27-02-13 | 14:21

@Niels Scholten | 27-02-13 | 14:13
Hij loopt zelf continu op te scheppen dat hij die gasten kickboxles geeft, dan kun je verwachten dat je daar commentaar op krijgt.
Als je dat niet leuk vind moet je dat gewoon voor je houden.
Ga lekker de azijnbode nog een keer lezen inplaats van hier te zitten janken..

Slipsnifter | 27-02-13 | 14:19

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:09

Is het schoensmeer vanje snavel gewassen en probeer je je overgenuanceerde doorverrotte ik te redden??

Overbodig volksverlakkend kudtvolk moet geruimd, preventief ruimen volgens statistieken is voor mij geen probleem, dat wordt de 4e generatie gegarandeerd wel.

fli3r3fluit3r | 27-02-13 | 14:19

Algemeen signalement:
spreekt slecht Nederlands, heeft school niet afgemaakt, heeft zich in de schulden gestoken, heeft grote problemen vanwege die schulden, zoekt de gemakkelijkste oplossing, denkt dat stelen van niet-moslims door Allah wel wordt vergeven

Islamofiel | 27-02-13 | 14:17

in mijn tijd toen ik nog op feesboek zat waren de makers bezig met gezichtsherkenning zodat je automatisch een naam bij een gezicht zag en zo kon zien wie het is... Aangezien ik niet meer op feesboek zit weet ik niet of dat nog was doorgevoerd? blijkbaar niet dus,.. misschien een tip om het toch maar in te voeren ?

opa Dick | 27-02-13 | 14:13

Sinds wanneer zit pritt in de Marokkaanse bergen te neuqseksen met de moeder van een kloodtzakje?

hölzenbein | 27-02-13 | 14:13

@Slipsnifter | 27-02-13 | 14:10
Opmerkingen over de persoonlijke situatie van reaguurders die je persoonlijk niet kent zijn gewoon te dom voor woorden. Moet je lekker zelf weten, je komt alleen over als een complete nitwit.

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:13

O-o marokkaan, hondelul op twee poten
Moest je stelen van mijn pin?
O-o marokkaan, ik zou je zo graag willen ruilen,
Niemand zou huilen, als er geen mocro's meer zouden zijn.

illuvatar | 27-02-13 | 14:13

Vriend van me is laatst in rifgebergte geweest, hij verbaasde zich over het grote aantal Nederlands- sprekende marokkanen daar en de villa's gebouwd van Nederlandse uitkeringen (dat zeiden ze zélf!)...
deze cultuurverrijkende boefjes (kopje thee? nooit meer doen hè?) snappen blijkbaar (nog) niet dat ze niet hoeven te roven op straat, maar dat je ook gewoon een riante uitekering kan aanvragen.

Sylvan | 27-02-13 | 14:12

Vriend van me is laatst in rifgebergte geweest, hij verbaasde zich over het grote aantal Nederlands- sprekende marokkanen daar en de villa's gebouwd van Nederlandse uitkeringen (dat zeiden ze zélf!)...
deze cultuurverrijkende boefjes (kopje thee? nooit meer doen hè?) snappen blijkbaar (nog) niet dat ze niet hoeven te roven op straat, maar dat je ook gewoon een riante uitekering kan aanvragen.

Sylvan | 27-02-13 | 14:12

@Niels Scholten | 27-02-13 | 14:05
Ah, dus we mogen geen mening geven over al onze medereaguurders, regerings- en EU-leiders, BN-ers, en alle andere "sterren" all over the world.
Zal stil worden hier..

Slipsnifter | 27-02-13 | 14:10

Het zijn zoveel marokkanen-incidenten dat we kunnen gaan overwegen ze een waddeneiland te geven, voor alle (nl.) marokkanen. Maken wij er een interessant wetenschappelijk genenpoel-experiment van; camera's erbij, interessante tv; hoe primitieve mensen onderling het er van af brengen.

fram | 27-02-13 | 14:09

Stel je voor. We verhuizen met velen naar Zuid-Korea. ongeveer 10% van de bevolking is er al snel Nederlands. We zorgen ervoor dat meer dan de helft van ons in aanraking komt met justitie. We leven van hun geld. We vinden het klotige kut spleetoog-gamers. We willen hun vrouwen wel, strakke.. enfin. Die vieze kleine mannetjes blijven wel mooi van onze vrouwen af. Daarom houden we ze ook binnen. We eisen molens. Veel molens waarin we een eed zweren op Jong-Belegen Kaas. En RESPECT. Want die kutspleetogen weigeren ons een baan te geven. WE WILLEN OOK NEDERLANDSE LES OP OPENBARE KOREAANSE SCHOLEN. AL DIE KOREANEN ZIJN KKRACISTEN. We zorgen ervoor dat hun kranten aan onze zijde staan want wij zijn fucking zielig natuurlijk in zo'n land enzo waar iedereen het idee van Kaas (waarbij het vooral belangrijk is dat mensen die geen kaas eten dood moeten) verwerpt. Ook organisaties als amnesty international en de aziatische liga nemen het regelmatig voor ons op. Maar die koreanen, die racisten, die zijn gierig tegenover ons. Daarom bestelen we de oudere Koreanen. Die stinken toch. ofzo.

een maffiabaas | 27-02-13 | 14:08

Iedere fucking dag op deze manier in het nieuws komen als bevolkingsgroep. Hulde voor deze consequente prestatie waardoor heel Nederland, zelfs de linksdraaiende typetjes die het niet durven toegeven inmiddels een stinkende hekel aan Marokanen heeft.
De eerste Mocro moet nog geboren worden die de hand in eigen boezem steekt en zijn bevolkingsgroep niet alleen aanspoort zich niets als beesten te gedragen maar hen zelfs zou helpen positief in het nieuws te komen. En Ali B telt niet mee. Sowieso geen reclame voor je volk wat mij betreft. Najib maybe. Ali B zeker niet.

WatZalIkErvanZeggen | 27-02-13 | 14:07

Enkele observaties mbt O-benen:
* Schijnt in bepaalde families vaker dan toeval voor te komen dus een erfelijke component.
* Ook bij personen uit boerengezinnen van mijn generatie meen ik het vaker te zien. Denk daarbij aan dat die als kinderen hun onvolgroeide botten te zwaar moesten belasten.
* In de tijd dat ik me nog voor voetbal interesseerde viel me op dat nogal wat goede voetballers O-benen hadden. Goede voetballers met X-benen kan ik me daarentegen niet herinneren.
----------
Met niet meer pretentie dan dat ik wat interessant volkswijshedelijk lekengezwets aan het verkopen ben.

WirMachenMusik | 27-02-13 | 14:07

@Slipsnifter | 27-02-13 | 14:03
Ach, ik doe tenminste geen geheel belachelijke uitspraken over mensen die ik IRL nog nooit heb ontmoet, zoals jij over Pius doet.

Net als die lutser Moi2 overigens. Allemaal lekker ouwehoeren op het net maar nooit je bakkes laten zien.

Zegt voldoende. Stel lemmingen.

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:05

@Niels Scholten | 27-02-13 | 14:01
Nee, jij komt intelligent over..

Slipsnifter | 27-02-13 | 14:03

Slipsnifter | 27-02-13 | 13:57 | + 0 -
Die leeft gewoon verder van zijn uitkering.
Hij is niet anders gewend dan als subsidiespons op kosten van de gemeenschap te teren.

Moi2 | 27-02-13 | 14:03

@Slipsnifter | 27-02-13 | 13:57
Manmanman wat weet jij weinig. Wel mooi dat je dat perfect tot uiting weet te brengen in slechts twee zinnen.

Dat dan weer wel.

Niels Scholten | 27-02-13 | 14:01

Onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen het opnemen voor dit soort gasten. Onbestaanbaar.. Hoe dom kan je zijn??

denoorman | 27-02-13 | 14:00

@ITEACHYOU
Gesprekken met dit soort gasten helpen niet meer. In de boeien, afvoeren, paspoort innemen en afvoeren naar het moederland. Bye bye en daar verder veel geluk met je criminele gedrag.

denoorman | 27-02-13 | 13:58

@Moi2 | 27-02-13 | 13:51
Het lijkt me wel een leuk experiment, stoppen met gesubsideerde kickboxles aan dit soort gasten.
En dan eens kijken hoe de dan werkloze pius daarop reageert.

Slipsnifter | 27-02-13 | 13:57

denoorman | 27-02-13 | 13:53
de vermoedelijke dader ok, maar zijn moeder of erger alle moeders met kinderen met O benen?

ITEACHYOU | 27-02-13 | 13:56

Doordat de beelden nu op GS staan is 'deze verdachte' (kuch) al enorm gestraft, deze straf wordt later op zijn 'echte straf' in mindering gebracht, hierdoor ontstaat een min-straf... dus deze woestijnproleet krijgt een schadevergoeding...

kibambam | 27-02-13 | 13:55

denoorman | 27-02-13 | 12:53
ga eens het gesprek aan en je weet het snel genoeg.

ITEACHYOU | 27-02-13 | 13:54

@ITEACHYOU
Dit soort tuig mag van mij met alle plezier beledigd worden.

denoorman | 27-02-13 | 13:53

O-benen zijn meestal Turken. Mij al vaker opgevallen. En die dat hebben, hebben ook nog eens bijna hetzelfde gezicht. Iets met neef/nicht huwelijken waarschijnlijk. Zal mij niets verbazen als het TurkieTurkie is.

rien6139 | 27-02-13 | 13:52

Zouden ze dienaangaande later in het post-policor tijdperk in de geschiedenisboeken vermelden dat er zoiets als een pestuitbraak was in stedelijke gebieden? En dat die aanvankelijk zelfs, totdat men er achter kwam dat de besmetting exponentiele kenmerken begon te vertonen, bestreden werd met maatschappelijke homeopathie? Totdat op GS een (nieuw)oud werkend geneesmiddel gerevitaliseerd werd?

WirMachenMusik | 27-02-13 | 13:52

Slipsnifter | 27-02-13 | 13:38 | + 0 -
Daar komt de crisis ons te hulp.
Multiculturalisten zijn mensen die parasiteren op de gemeenschap via de vele multiculti subsidiesponzen.
Zolang ze er zelf beter van worden zullen ze pro-multiculti blijven.
Nu er vanwege de crisis steeds minder geld overblijft zullen deze mensen ook steeds minder subsidiegeld krijgen.
De uitkeringen, huisvesting, ziekenzorg van import stemvee slokt immers "hun" (subsidie)geld op.
Er is niets zo effectief om deze "sociale" multiculturalisten van hun geloof te laten vallen als ze er geen geld meer voor te geven.

Moi2 | 27-02-13 | 13:51

In dit land krijg je een hogere straf voor een kapot fietslampje dan voor een overval. Anders zouden al die bontjkraagjes wel in de cel zitten.

denoorman | 27-02-13 | 13:50

denoorman | 27-02-13 | 13:47
de humor...... in deze context vind ik het geen humor meer, dit is simpelweg beledigen om het beledigen, bah

ITEACHYOU | 27-02-13 | 13:49

Daar gaan we weer.
De volgende manhunt.
Nog even en de popo hoeft de beelden niet eens meer online te zetten.
Gewoon DREIGEN dat je de beelden online gaat zetten is straks al genoeg.
De verdachten verdringen zich dan meteen bij de voordeur van pelisieburo.
Gaat lekker zo.

copywriter | 27-02-13 | 13:48

@ITEACHYOU
Ik kan er wel de humor van inzien. ps marokkaan is geen ras, maar dat wist je toch wel??

denoorman | 27-02-13 | 13:47

Niels Scholten | 27-02-13 | 13:42
Aan dovemansoren besteed. je hebt 100% gelijk en zo wordt het een self-fullfilling prophecy. helaas kennen een hoop van de Ariërs c.q. kaalkopjes in de panelen dat woord niet.

ITEACHYOU | 27-02-13 | 13:47

Je zou denken dat alle Marokkanen intussen wel vast zouden zitten. Of wacht...

bokkepruik | 27-02-13 | 13:47

Belachelijk Pritt dat je schrijft "moeder die het in de bergen met een aapje heeft gedaan". Je bent ronduit racistisch bezig. Zo dom dit stukje dat ik nu twijfel of jouw moeder het niet met een aap heeft gedaan in plaats van je vader...... pfffff ik vind dit eigenlijk een reactie van nix, maar je achterlijke stuk dwingt me ertoe.

ITEACHYOU | 27-02-13 | 13:43

En dan zijn er nog steeds (politiek correcte) journalisten die beweren dat Geert Wilders ongelijk heeft.
.
Zoals helaas in veel van dit soort gevallen wordt de boodschapper gedemoniseerd en het probleem onder het kleed geveegd.

Mortimerr | 27-02-13 | 13:43

@Bruno Alaska | 27-02-13 | 13:05
Ik ontken het nergens, ik bevestig zelfs het beeld dat "de Marokkaan" oververtegenwoordigd is.

Echter het stramien van "je verwacht het niet" e.d wat hier in de panelen te lezen valt leidt tot iets anders, namelijk de stigmatisering van ALLE Marokkanen. Er ontstaat een soort blinde vlek waarin alles dat Marokkaans is direct een vieze nasmaak krijgt.

Dat is het gevaar dat er in schuilt.

Niels Scholten | 27-02-13 | 13:42

Een nationale vergissing is het.

SilenceOuttaSpace | 27-02-13 | 13:41

-weggejorist-

Grachus | 27-02-13 | 13:39

@Binsberge | 27-02-13 | 13:35
Zolang we op de gevestigde weg-met-ons kliek blijven stemmen wordt dit alleen maar erger, dat begrijpt mijn nichtje van 3 nog wel.

Slipsnifter | 27-02-13 | 13:38

Wanneer word het paspoort van die klootzakken een x ingenomen en lekker optyfen naar je eigen land, elke dag zijn ze in het nieuws.

Binsberge | 27-02-13 | 13:35

Watapatja | 27-02-13 | 13:02 | + 0 -
O, multiculti is een voldongen feit alleen besef je (nog) niet wat dit betekent.
-
Binnen een paar jaar zal de zaak volkomen exploderen en zal de bevolking het recht in eigen hand gaan nemen.
Ook dat is nu al een voldongen feit.
Je ziet nu al de haat jegens moslims en Marokkanen in het bijzonder ineens heel sterk toenemen.

Moi2 | 27-02-13 | 13:35

@de directeur | 27-02-13 | 13:08 | + 0 -
".... dus laten we - teneinde het precies te versnellen - de devolutie hier vooral een daadkrachtig handje helpen"

- - - - - -
Absoluut!

Per aspera ad astra | 27-02-13 | 13:34

Nou is het wel leuk op ze allemaal op te pakken, maar straks zit half Marokko op onze kosten in de gevangenis halal te eten en televisie te kijken.

Islamofiel | 27-02-13 | 13:27

En volgens de PvdA hebben we nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer van deze mensen nodig dus be prepared..

Slipsnifter | 27-02-13 | 13:20

O-benen maakt het ballenschoppen makkelijker.

slome slager | 27-02-13 | 13:15

Als ik een xenofoob was dan zou ik bang zijn voor buitenlanders, dat ben ik niet. Ik bekijk slechts de criminele statistieken en kijk om me heen en trek daaruit mijn conclusies.
Huiskleur, seksuele voorkeur, afkomst het maakt mij niks uit. Hoe mensen zich gedragen wel. En het valst op dat een bepaalde categorie er in negatieve zin uitspringt en dat dit door dhimmi's en oikofoben nogal wordt ontkend. Niks meer. Niks minder.
Ik heb drie jaar samengewoond met een Marokkaanse vriendin (vriendschappelijk). Heb zeer goede contacten met goed geïntegreerde allochtone collega's. Dus iedereen die probeert te insinueren dat ik een racist of xenofoob of anderszins ben, leeft in een zeer negatief bekrompen klein wereldje vol projecties. Altijd zo geweest maar ze zijn niet in staat en te dom om dat in te zien. Dit is de waarheid. De enige.
Nu moet ik naar de tandarts dus fijne middag aan alle open, warme geesten. Niet aan de negatieve valse vooroordeel lijers.

doenormaal! | 27-02-13 | 13:11

Mark Smith | 27-02-13 | 13:09 Leg dat Apple speelgoedgadget eens weg.

Of wacht even met opnieuw op 'post' te drukken.

zeg maar jansen | 27-02-13 | 13:10

Not Muhammad | 27-02-13 | 12:35
Volledig mee eens.

Mark Smith | 27-02-13 | 13:10

het enige wat helpt is paspoort intrekken, tot ongewenst vreemdeling verklaren en richting moederland, waar hij op kosten van de staat zijn moedertaal mag spreken tot de dood er op volgt en betaald door zijn moederlandgenoten. Amen

denoorman | 27-02-13 | 13:09

Jaap de Paap | 27-02-13 | 13:05 |
Nait te wies Paap.

Mark Smith | 27-02-13 | 13:09

-weggejorist-

Mark Smith | 27-02-13 | 13:09

-weggejorist-

Mark Smith | 27-02-13 | 13:09

@Mark Smith | 27-02-13 | 13:07
Allemaal samen te vatten als zucht of tandenknars.

vetkleppert | 27-02-13 | 13:08

Per aspera ad astra | 27-02-13 | 13:05
Dat duurt dus nog effe....... effe te lang wat mij betreft dus laten we - teneinde het precies te versnellen - de devolutie hier vooral een daadkrachtig handje helpen

de directeur | 27-02-13 | 13:08

Als het zo doorgaat, is er binnenkort geen ruimte meer in huidige gevangenissen, en moeten de net gesloten staatshotels weer open.

The Russian | 27-02-13 | 13:07

vetkleppert | 27-02-13 | 12:58
"Zal wel vrijspraak worden" "D66 rechter" "PVDA bedankt"
"Schaamtecultuur" enz. enz.

Mark Smith | 27-02-13 | 13:07

@Parsons | 27-02-13 | 12:07 |
Waar staat dat?
Mark Smith | 27-02-13 | 12:20 | | Reageer+ | -3

Eén comment boven dat van jou: dat zie je toch?

Jaap de Paap | 27-02-13 | 13:05

@Niels Scholten | 27-02-13 | 12:55

Door zij die willen blijven benoemen in de hoek te zetten van blinde angst en tunnelvisie ondergraaf je eigenlijk je standpunt dat je nu wel weet dat Marokkanen in de criminaliteitscijfers zijn oververtegenwoordigd. Volgens jou hebben die mensen ongelijk.

De meldingsdrang van mensen is in zo'n 98% van de gevallen nutteloos. Roepen dat het weer een Marokkaan is omdat het weer een marokkaan is heeft volgens mij weinig met angst te maken maar meer met dat het weer een Marokkaan is.

Ik vind het zelf ook niet zo nodig om nog te benoemen, maar te gaan ontkennen omdat het je inmiddels is gaan vervelen is ook weer zo wat.

Bruno Alaska | 27-02-13 | 13:05

@Niels Scholten | 27-02-13 | 13:00

Wat mij betreft mag Joris beide even een tijdje laten afkoelen, het duurt ook niet zo heel lang meer voordat ik het hem persoonlijk ga vragen. Stel kinderen.

neemjemoederindemali | 27-02-13 | 13:05

-weggejorist en opgerot-

doenormaal! | 27-02-13 | 13:05

@Devlin038 | 27-02-13 | 12:48 | + 1
"Inteelt is de oorzaak."

- - - - - - - - - - - - -

Dankzij die tamelijk ongezonde inteeltcultuur is er dus nog een beetje hoop voor ons normale mensen dat die moslims zichzelf uiteindelijk de wereld uit neuken. Tot die glorieuze dag moeten we het helaas stellen met totaal gedegenereerde kudtgeneraties, bij wie na 20 jaar intensieve [en vooral hele dure] begeleiding en andere aai-aai-regelingen geen enkele winst is behaald en ook niet behaald zal worden.

Per aspera ad astra | 27-02-13 | 13:05

Vrijspraak NL: Mag je niet pinnen als er een man naast je afgetuigd wordt ofzo!!

ikdenkwat | 27-02-13 | 13:03

Kaas de Vies | 27-02-13 | 12:53
Jij schaalt jezelf toch niet in als "maar" een reaguurder hoop ik.

Mark Smith | 27-02-13 | 13:02

Moi2 | 27-02-13 | 12:43 |
Hoe lang duurt het nog voordat men zich beseft dat de multiculturele samenleving met alle bijbehorende problemen een voldongen feit is.

Watapatja | 27-02-13 | 13:02

Niels Scholten | 27-02-13 | 13:00 You could have fooled me.

Echt niet?

zeg maar jansen | 27-02-13 | 13:01

Deze zin had wat mij betreft achterwege kunnen blijven:
"moeder die het in de bergen met een aapje heeft gedaan"

ED-209 | 27-02-13 | 13:01

.. zelfs Weldenkende Menschen hebben een marokkanenprobleem, er komt geen eind aan dat relativeren.

Jan Passant mk2 | 27-02-13 | 13:01

Die met die O-benen is waarschijnlijk door ome Mo, ome Mo en ome Mo iets te hard genomen in z'n glow in the dark sterretje.

de directeur | 27-02-13 | 13:01

Het ergste is nog dat de overheid er nul komma nul aandoet. Dat marokkannen probleem hebben we nu al jaren, dat had dus ook al jaren gelden opgelost kunnen zijn. Wat is daar nou zo moeilijk aan. We weten wat het probleem is, we kennen de oplossing, nu even gewoon een goede uitvoering. Hoe moeilijk kan dat zijn?

denoorman | 27-02-13 | 13:00

@neemjemoederindemali | 27-02-13 | 13:00
Maar het is GEEN obsessief gedrag. Echt niet.

Niels Scholten | 27-02-13 | 13:00

doenormaal! | 27-02-13 | 12:58 Doorgaan, vooral doorgaan. En als je dat dan doet mag je mij er buiten laten.

Verwacht geen steunbetuiging, die krijg je niet.

zeg maar jansen | 27-02-13 | 13:00

@vetkleppert | 27-02-13 | 12:58
Precies mijn punt. En aangezien je hier boven kan lezen dat dat precies de doorsneereactie is, zie ik er niet meer echt de lol in.

Verzin eens wat nieuws zou ik zeggen.

Niels Scholten | 27-02-13 | 13:00

@ikkebenhet | 27-02-13 | 12:32

Ik snap hem niet.

Koninging Beatricks | 27-02-13 | 13:00

@doenormaal! | 27-02-13 | 12:58

Get a room...........

neemjemoederindemali | 27-02-13 | 13:00

ach ja zo zie je maar weer wat opvoeding kan doen,zal wel van zijn vader geleerd hebben

schuimbekkie | 27-02-13 | 12:59

@HetMannetje! | 27-02-13 | 12:57
Lekker gezond zou ik zeggen.

Niels Scholten | 27-02-13 | 12:59

Hoe noem je een groot aantal incidenten?
Volgens mij een structureel probleem.
Volgens links (PvdA en GL) overdreven media aandacht.
Dit tuig moet nu eens echt aangepakt gaan worden.
Niet met straatcoaches of andere wollensokken oplossingen maar zet ze vast in een opvoedingskamp.

bas ooms53686289 | 27-02-13 | 12:58

-weggejorist-

doenormaal! | 27-02-13 | 12:58

@Niels Scholten | 27-02-13 | 12:55
Mja, daar ben ik het gedeeltelijk wel mee eens. Je kan niet aan de gang blijven met jeverwachthetniet goheenmarokkaan ieskoeltoer wateenverrijking enzovoort, want dat gaat toch een beetje vervelen op den duur.

vetkleppert | 27-02-13 | 12:58

Bigi Bana Boy | 27-02-13 | 12:57 Het is dus een hele bende?

zeg maar jansen | 27-02-13 | 12:58

@Niels Scholten | 27-02-13 | 12:55 |

Dat mensen zo reageren geeft nou eenmaal weer hoe erg de frustratie is.

HetMannetje! | 27-02-13 | 12:57

@Fratello | 27-02-13 | 12:52
Heb je het stukje wel gelezen? Wat denk je dat Pritt heeft bedoeld met: cold case van een week?

reageerbuis | 27-02-13 | 12:56

@vetkleppert | 27-02-13 | 12:51
Wat mijn punt is: Dergelijke comments dragen niks bij. Niks aan de oplossing noch aan de discussie.

Dus waarom zou ik?

Niels Scholten | 27-02-13 | 12:56

@vetkleppert | 27-02-13 | 12:51
Nou, speciaal voor jou:

Ik vind het persoonlijk niet correct dat hier direct wordt geroepen dat het een Marokkaan is, aangezien er verschillende bevolkingsgroepen in Nederland rondkruipen die vergelijkbare uiterlijke kenmerken hebben. Het is waarschijnlijk dat het een Marokkaan betreft, maar het blijft een aanname. Geen feit.

Wat moet ik er in godsnaam verder over zeggen? Ja, schandalig. Ja, Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in het criminele spectrum. Maar dit zijn zaken die ik inmiddels al vaak genoeg heb benoemd. Ik zie er de lol en het nut niet meer van in, vandaar dat mijn toon van reaguren ook veranderd is.

Degenen die hier telkens weer onder elk soortgelijk topic moord en brand schreeuwen in exact dezelfde termen getuigen nu niet bepaald van intellect, eerder van een tunnelvisie en blinde angst. Daar wens ik geen deel van uit te maken.

Beter :)?

Niels Scholten | 27-02-13 | 12:55

@jemagookniksmeer | 27-02-13 | 12:51
Daar waar de ouders van die rifapen vandaan komen hebben ze nog geen pinautomaten. Daar wordt nog handel gedreven met geiten en schapen. (niet alleen handel)

reageerbuis | 27-02-13 | 12:54

als ik zo'n gast als bij die pinautomaat zie, dan vraag ik me altijd af: Is dat nou een nazaat van een hardwerkende fatsoenlijke gastarbeiders die zijn kind netjes opvoedt of.. Is dit nou het kind van een klaploper die leeft van een uitkering, de hele dag in het theehuis zit en niks doet aan de opvoeding van zijn kinderen

denoorman | 27-02-13 | 12:53

@Mark Smith | 27-02-13 | 12:34 | + -3 -
Spreek voor jezelf.

Kaas de Vies | 27-02-13 | 12:53

Duidelijke beelden, dus moet niet langer dan een 1/2 dagje duren voordat schaamtecultuuraanhanger gevonden is.
Enige probleem is dat deze beelden pas maanden later vrijgegeven worden en niet diezelfde week nog bijv.

Fratello | 27-02-13 | 12:52

@Niels Scholten | 27-02-13 | 12:51
Ja.

vetkleppert | 27-02-13 | 12:51

als dit soort kansenparels zulke streken zouden uithalen waar hun ouders vandaan komen, waren ze op een dag gewoon verdwenen.
we zouden wel iets kunnen opsteken van die cultuur...

jemagookniksmeer | 27-02-13 | 12:51

@vetkleppert | 27-02-13 | 12:50
Je zou bijna zeggen dat ik het er om doe...

Niels Scholten | 27-02-13 | 12:51

@Niels Scholten | 27-02-13 | 12:49
Wat een flauwe comments schrijf jij sinds je dat onder je eigen naam doet.

vetkleppert | 27-02-13 | 12:50

@La Vie En Rose | 27-02-13 | 12:39

Ook voor jou.

Niet om het een of ander maar kunnen jij en doenormaal ergens anders jullie bitchfight gaan uitvechten? Alvast bedankt, ook namens de andere guurders.

Het begint knap irritant te worden namelijk.

neemjemoederindemali | 27-02-13 | 12:49

@zeg maar jansen | 27-02-13 | 12:31
Houdt nooit op, dat heet een permanente psychose.

Niels Scholten | 27-02-13 | 12:49

Leuk land is dit toch...

HetMannetje! | 27-02-13 | 12:48

@aardappelninja
Ok, goede gedachte! Wellicht kan het ook zo zijn dat je een waarschuwingssignaal krijgt op je mobieltje als zo'n gast in de buurt van je winkel of huis komt. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Wellicht kan ook agent dan ingeseind worden als ze samenscholen

denoorman | 27-02-13 | 12:48

@doenormaal! | 27-02-13 | 12:27

Niet om het een of ander maar kunnen jij en La Vie ergens anders jullie bitchfight gaan uitvechten? Alvast bedankt, ook namens de andere guurders.

neemjemoederindemali | 27-02-13 | 12:48

Duidelijk een Libanees. Of een Algerijn. Of zelfs een Turk.

Kan eigenlijk gewoon een Nederlander met een opgefokte zonnebank zijn.

Stel bangerds.

Niels Scholten | 27-02-13 | 12:47

denoorman | 27-02-13 | 12:40 | | Reageer+ |
Geen gek idee, maar ik zie nog mogelijkheden tot verbetering. Die enkelband zie ik graag vervangen worden door zo'n halsband die elektrische schokken kan afgeven. Zo'n schok zou dan gegeven kunnen worden wanneer een mocro binnen een straal van 25 meter van een pinautomaat komt. Of een juwelier of een oud vrouwtje. Of wanneer ze samenscholen in groepen groter dan twee personen.

aardappelninja | 27-02-13 | 12:45

Kunnen die gasten niet allemaal bij ene meneer A. Pechtold in Wageningen gaan rondhangen. Die is er dol op.

denoorman | 27-02-13 | 12:45

Misschien handiger om alleen de afkomst te melden als het geen Marokkaan betreft. Scheelt een hoop tiepwerk.

neemjemoederindemali | 27-02-13 | 12:44

Hoelang blijven Nederlanders eigenlijk nog geloven in "Maakbare multiculti", "Kansenjongeren" en "Aanwinsten voor onze cultuur"?
Hoe lang duurt het eer Nederlanders beseffen dat dit volkomen loze kreten zijn van zeer asociale en egocentrische Nederlanders die in ruil voor een lucratief subsidiesponzen baantje volkomen bereid zijn hun vaderland kapot te maken.

Moi2 | 27-02-13 | 12:43

Je zal maar van je Rabobank beroofd worden...

Zeetakje | 27-02-13 | 12:43

vroeger moesten de joden met een ster lopen, ik stel voor om alle nepnederlanders met een dubbel paspoort preventief uit te rusten met een enkelband met gps peilzender, zodat we exact weten waar ze zich bevinden in geval van een misdaad.

denoorman | 27-02-13 | 12:42

@zeg maar jansen | 27-02-13 | 12:37
Er zijn er ondertussen al zoveel in NL dat je er wel een paar moet kennen.
Je kunt de straat niet op of je struikelt erover.

Che_cuevara | 27-02-13 | 12:42

Mooi man al die cultuurverrijking

vhKarelkruizenruiker | 27-02-13 | 12:41

De kansen-jeugd grijpt zijn kans. Wellicht alle bontkraagjes preventief uitrusten met een mobiele zender cq enkelband zodat we van deze heren precies weten waar ze zich bevinden. Aangezien 50% van deze jeugd sowieso crimineel is. Is deze investering in preventieve enkelbanden snel terug verdiend!

denoorman | 27-02-13 | 12:40

Pritt Stift FOR PRESIDENT !!!!!!

hansvanvoren | 27-02-13 | 12:40

spackmes
In een audi denk ik

ragoeroe | 27-02-13 | 12:39

Marokkaan gezocht met O-benen? Dat wordt dus zoeken naar een speld in een hooiberg.

Per aspera ad astra | 27-02-13 | 12:39

@AshleyJ"Ash"Williams | 27-02-13 | 12:33 |

Dat lijkt maar zo. Daar is maar periodiek sprake van....

Parel van het Zuiden | 27-02-13 | 12:39

-weggejorist-

La Vie En Rose | 27-02-13 | 12:39

Che_cuevara | 27-02-13 | 12:35 Toch raar dat het elke keer lukt. Kennen wij zoveel Marokkanen met z'n allen?

zeg maar jansen | 27-02-13 | 12:37

@Mark Smith | 27-02-13 | 12:32 Het probleem is niet de verwrongen geest van een xenofoob. Het probleem begint waar hij een soms argument heeft dat niet te ontkennen valt.
Persoonlijk maak ik me grote zorgen over het aandeel niet-Westerse allochtonen in de misdaad. Niet omdat ik 'ze' niet moet, maar omdat me geleerd is naar cijfers en feiten te kijken. Probleem is echter dat zowel 'links' als 'rechts' hun eigen interpretatie op die feiten projecteren waardoor een normaal debat praktisch onmogelijk is.

Not Muhammad | 27-02-13 | 12:35

@harry poster | 27-02-13 | 12:20
De politie heeft ontdekt dat als zij deze oproepen op internet zetten, internetters het werk wel doen zodat zij op hun kont kunnen blijven zitten tot de (gebraden) boefjes vanzelf in hun schoot vallen.

Scheelt een hoop werk voor de politie.

Che_cuevara | 27-02-13 | 12:35

@Mark Smith | 27-02-13 | 12:31
Ghehehe. Scherp!

La Vie En Rose | 27-02-13 | 12:35

maraboe | 27-02-13 | 12:27 Te weinig.

zeg maar jansen | 27-02-13 | 12:35

ikkebenhet | 27-02-13 | 12:32
Het uitleggen van een al voor de hand liggende grap getuigt van weinig respect voor de reaguurder, hoogopgeleid als we zijn.

Mark Smith | 27-02-13 | 12:34

fram | 27-02-13 | 12:33 En zijn nicht. En dat is toch mooi drie uitkeringen.

zeg maar jansen | 27-02-13 | 12:34

Volgens mij is het een Oostblok kop, met (geslacht) paardrij benen.

Welles! Nietes! | 27-02-13 | 12:34

@doenormaal! 12:27
Zover wil ik niet gaan, maar je komt best wel vaak erg boos over. Of lijkt dat maar zo?

AshleyJ"Ash"Williams | 27-02-13 | 12:33

Zijn zus is ook zijn moeder, schijnt.

fram | 27-02-13 | 12:33

O-poten?? hebben ze allemaal vanwege het rijden op kamelen (brede rug hè, gaan je pootjes krom van staan)

ikkebenhet | 27-02-13 | 12:32

-weggejorist-

Mark Smith | 27-02-13 | 12:32

-weggejorist-

Mark Smith | 27-02-13 | 12:32

-weggejorist-

Mark Smith | 27-02-13 | 12:32

doenormaal! | 27-02-13 | 12:27 Do not go there.

Je begint weer.

zeg maar jansen | 27-02-13 | 12:31

La Vie En Rose | 27-02-13 | 12:29
Yolanthe Katsbau van Binsbergen denkt daar vast anders over.

Mark Smith | 27-02-13 | 12:31

Zulke mensen niet opsluiten, het is zonde van onze belastingcenten, zeecontainer volladen terugsturen naar Africa ,EU-ban en Antivirus programma upgraden!

Cybermaster | 27-02-13 | 12:29

Hmmm, die dader met O-benen is tussen de 18 en 20 jaar en 1.60 m lang.

Een misgeboorte, da's iig duidelijk.

La Vie En Rose | 27-02-13 | 12:29

Ik krijg er zo langzamerhoofd een punthand van, gotverdomme!

ragoeroe | 27-02-13 | 12:28

-weggejorist-

doenormaal! | 27-02-13 | 12:27

ik vraag me wel eens af hoeveel van dit soort jochies zitten er eigenlijk vast in gevangenissen?

maraboe | 27-02-13 | 12:27

@Schaamharing 12:22
... Langzaam laten zakken in de kokende olie ...

Finturen?

AshleyJ"Ash"Williams | 27-02-13 | 12:26

Dat van die o-benen is wel bijzonder..
De afkomst was, denk ik, wel genoegzaam bekend.
Gaan we die zooi nog eens uitzetten, of wat?
4 Miljard is dan wel heel snel vediend.....

Ommezwaai | 27-02-13 | 12:26

Hoe is een 60-jarige een pre-babyboomer? Eerder een late-babyboomer volgens mij

soundwave070 | 27-02-13 | 12:26

handjes eraf!

dutchguy | 27-02-13 | 12:25

Mark Smith | 27-02-13 | 12:22 | + 0 -
Niet "bedreigen" maar gewoon doen.

Moi2 | 27-02-13 | 12:24

*Weer een streepje voor de statistieken zetten doet*

Baruch de Spinazie | 27-02-13 | 12:24

Vaak lijkt het of God ligt te slapen.

Fijnstoffer | 27-02-13 | 12:24

Mark Smith | 27-02-13 | 12:22
Nee.
Pas als je ook daadwerkelijk uitzet inclus familie.

BedrijfsTijgerT | 27-02-13 | 12:24

En die bontkraagjes zich maar afvragen waarom ze zo gehaat zijn.......

@Mark Smith | 27-02-13 | 12:22
Ja, dat is het enigste wat ze echt angst inboezemd.

Opruier | 27-02-13 | 12:24

Wordt het geen tijd om er een snelheidsmetertje aan te koppelen om te zien hoe snel dit soort figuren ingesloten worden? Soortement bontkraag-meter inclusief top 10 ranking?

hoc expectabatur | 27-02-13 | 12:23

Boomers zijn dus tussen de 58 en 68.
Als ze niet zoals de paus na hun pensioen aan de touwtje blijven trekken zitten we er nog 7 jaar mee opgescheept!

Einde van de Domheid | 27-02-13 | 12:23

Wanneer dergelijk tuig met uitzetting zou worden bedreigd, zou het dan stoppen?

Mark Smith | 27-02-13 | 12:22

Langzaam laten zakken in de kokende olie. Misschien dat er nog ettertjes zijn die dan bezinnen voordat ze beginnen. Alle andere pogingen om dit te voorkomen zijn totnutoe in ieder geval hopeloos mislukt.

Schaamharing | 27-02-13 | 12:22

harry poster | 27-02-13 | 12:20 Je hoort het in het filmpje. De politie gaat op zoek naar getuigen.

Ze zouden op zoek moeten gaan naar de daders. Maar ja.

zeg maar jansen | 27-02-13 | 12:21

Parsons | 27-02-13 | 12:07 |
Waar staat dat?

Mark Smith | 27-02-13 | 12:20

Lastig zoeken: door inteelt lijken ze zo erg op elkaar

GebuktIsGenomen | 27-02-13 | 12:20

De politie heeft na wat speurwerk dus nog geen boefje op kunnen pakken. Hoe kan het toch dat in 90% van de gevallen de politie bij het uiteindelijk oppakken meldt dat het toch om een 'bekende van de politie' gaat?!

En Rutte houdt zich wederom niet aan zijn campagneborden van vorig jaar waarin hij aangeeft voor een harde aanpak van geboefte te zullen vechten. Maar het zijn uiteindelijk de werkenden (en mensen die willen werken) die worden gepakt.... Kom op, politiek Den Haag. Toon eens ballen!

harry poster | 27-02-13 | 12:20

Criminaliteit zullen we nooit volledig uitbannen. Toch zou het helpen wanneer dit land de doelgroep meer in het vooruitzicht stelt dan een taakstraf en een begripvol meisje van de Reclassering.

Not Muhammad | 27-02-13 | 12:20

Gelukkig hebben we geen marokanen probleem. Dat zou pas erg zijn.

hysteria | 27-02-13 | 12:19

post baby boomer dus

Blauwe reiger | 27-02-13 | 12:19

En het waren alweer Marokkanen.

zeg maar jansen | 27-02-13 | 12:19

Waar maken jullie je druk om? Als ik de reaguurder moet geloven noemen wij deze jongen over enkele jaren mijnheer ipv Mocro. Lost zich allemaal vanzelf op.

Skunk57 | 27-02-13 | 12:19

@Fatwabuster 12:16
Bloeddorstig ook echt. Pffff. Team Edward?
Verder heb je gelijk hoor. Laat daar geen misverstand over bestaan natuurlijk.

AshleyJ"Ash"Williams | 27-02-13 | 12:18

@KlunsJohannus | 27-02-13 | 12:13
Ben je daar echt benieuwd naar? Je bedoelt dat je daar enige hoop op hebt? Natuurlijk doen ze dat niet! Heb je dat al ooit eens meegemaakt? En dat zegt genoeg over de mentaliteit van de gemeenschap en hoe die hier over denkt.

doenormaal! | 27-02-13 | 12:18

Die staat er fraai (ende gekleurd)op.

La Vie En Rose | 27-02-13 | 12:18

He, me zwitsal is weg ;-)

Mammeloe | 27-02-13 | 12:18

Marokkanen en illegalen in Utrecht.........
Merkava | 27-02-13 | 12:14

Dat klinkt een beetje als zwarte en negerts....

stalen kloten | 27-02-13 | 12:18

"mogelijke Marokkaanse afkomst" kan je eigenlijk tegenwoordig bij voorbaat bij elk overval bericht zetten. Met een correctheid van 95% is het al snel goed.
We zijn het zoooo zat.

hysteria | 27-02-13 | 12:18

Was zijn basisbeurs te laat ?

Mammeloe | 27-02-13 | 12:17

@Merkava | 27-02-13 | 12:14 | + 1 -
Ah de herkenbare ontwikkeling van knokploegen bij een fascistische stroming. We zijn er bijna.

Kaas de Vies | 27-02-13 | 12:16

Pritt, babyboomers zijn geboren tussen 1945 en 1955. (H. Becker, `generaties en hun kansen)

Einde van de Domheid | 27-02-13 | 12:16

@AshleyJ"Ash"Williams | 27-02-13 | 12:14

Klopt, net als jij... Klopt hé?

Fatwabuster | 27-02-13 | 12:16

Marokkanen en illegalen in Utrecht zijn een plaag aan het worden. De meisjes aan de kassa en de jongen die de vakken vullen zijn prima mensen, maar wat er los loopt op straat... Vroeger kwamen ze niet in de binnenstad, maar tegenwoordig struinen ze rond op zoek naar slachtoffers.

Merkava | 27-02-13 | 12:14

@Fatwabuster 12:10
Volgens mij sla jij nog geen deuk in een pakje halfzachte boter. Klopt hè?

AshleyJ"Ash"Williams | 27-02-13 | 12:14

Ik hoop altijd dat de mensen die dit overkomt, hun hele leven PvdA hebben gestemd, dan hebben ze er in ieder geval zelf voor gekozen.

Cuyahoga | 27-02-13 | 12:14

Kunnen we geen spaarpunten systeem instellen? De politie krijgt betaald en wij doen al het werk.. Op zijn minst wil ik dan aan het einde van het jaar mijn punten in kunnen wisselen voor een leuk cadeautje (of minder belasting)... *droomt verder*

Freakster1986 | 27-02-13 | 12:14

Ik wil niet als meisje aangesproken worden ok?? Pftoei!

miko | 27-02-13 | 12:13

Ben benieuwd of één van zijn 14 broertjes en zusjes hem herkent en aangeeft.

KlunsJohannus | 27-02-13 | 12:13

Een Marokkaan? Je verwacht het niet.

doenormaal! | 27-02-13 | 12:13

Die vinden we dus nooit, al die allochtonen beschermen elkaar. Met z'n allen één front tegen die ongelovige KKaasKoppen

de Bree | 27-02-13 | 12:11

-weggejorist-

Thomas Pierrepoint | 27-02-13 | 12:11

O jee, O jee ik voel weer een politiek correcte golf van verontwaardiging over 'eigenrichting'. Die mensen die dat zeggen hebben nog nooit het woord eigenrichting opgezocht. Deze mensen worden niet bestraft door met hun podem in de media te komen, sterker nog, ze vinden het stoer met hun matties!!

mental K | 27-02-13 | 12:11

[email protected] Marokkaanse afkomst

Ik wordt er zo verrekes schijtziek van.

Bakult04 | 27-02-13 | 12:10

Best wel moeilijk dit net als apen lijken die finnen allemaal op elkaar.

reageerbuis | 27-02-13 | 12:10

Ik begin nogal bloeddorstig te worden van dit soort topics.... wanneer wordt dergelijk grafvolk voor eens en voor altijd weggejorist uit ons land.... Kutzooi!!

Fatwabuster | 27-02-13 | 12:10

-weggejorist-

spackmes | 27-02-13 | 12:10

-weggejorist-

spackmes | 27-02-13 | 12:10

-weggejorist-

spackmes | 27-02-13 | 12:10

-weggejorist-

spackmes | 27-02-13 | 12:10

nl.wikipedia.org/wiki/Rachitis
"is een botaandoening die ontstaat door een tekort aan vitamine D en calcium.

Te kort aan zonlicht dus, dus capuchon en petje af.

Kaas de Vies | 27-02-13 | 12:09

".. mogelijk Marokkaanse afkomst.." met de toevoeging "Je weet het niet".

Hilarisch!

Godsammekraken | 27-02-13 | 12:09

En weer een MAROKKAAN!

"Dit land is het zat"

crab | 27-02-13 | 12:08

wat een plaag...

Blue Light | 27-02-13 | 12:08

Een Mocr-O-

de Bree | 27-02-13 | 12:08

We gaan voor game, set en match.

Watapatja | 27-02-13 | 12:08

Aaah, dat zijn de jongens waarbij ik ook wel eens zou willen kopschoppen.

Jj- | 27-02-13 | 12:08

Als niet door Prutte of IJzelbloem wordt geript doen die verrekte mocrtos het wel #het is hier zo gezellig bij elkaar

ecologiste | 27-02-13 | 12:08

Een echte babyboomer (65) was natuurlijk minder erg geweest dan een pre-babyboomer.

Dr. Mabuse | 27-02-13 | 12:07

O nee toch hè? Het Oreosyndroom. Quadrupple stuffed.
Pak ze!

AshleyJ"Ash"Williams | 27-02-13 | 12:07

"Mogelijk Marokkaanse afkomst": de politie blijft keurig en correct. Veronderstel dat het Algerijnen zijn, dan sta je toch wel mooi in je politiehemd!

Round up the usual suspects! Allemaal! Oh. Wacht.....

Reinaert | 27-02-13 | 12:07

Assertief knaapje, die komt er wel in het leven.

Dit soort jeugd heeft immers de toekomst.

Volgens de PvdA.

Parsons | 27-02-13 | 12:07

Alle 5 van dezelfde kleur? Poker!

Godsammekraken | 27-02-13 | 12:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken