Blindenhonden VERBOTEN in taxi's 020
Verplicht kijkvoer. Deze puike undercover repo van het Poonieuws die genadeloos aantoont hoe de visueel uitgedaagde medemens Marleen in Amsterdam GEDISCRIMINEERD wordt door smerige racisten op vier wielen. Bah.
Reaguursels
Inloggenallemaal kansrijke mekka's die weigeren. <pvda modus aan> heerlijk fijne culturen maken het leven voor den kaaskop een stuk makkelijker <pvda modus uit>
Beste Geenstijl,
ik zou hier graag over een paar maanden een update over willen zien of een tweede undercover actie.
+100 voor geenstijl
Ik had na 1,34 seconden een zwak voor Ellen. Wie was er sneller?
5 uit 6, wel eerlijk zijn pownews/geenstijl, de laatste nam haar wel gewoon mee.
maar even terug on topic: ies koeltoer. honden zijn niet rein. dus terug naar hun eigen smerige land met hun vieze gewoonten. Kinderen misbruiken mag nm wel in Marokko en andere noord Afrikaanse KUT landen.
-weggejorist-
Waarom heeft ze een bril op als ze blind is
Opvallend ook wel dat die honden weigeraars allemaal lekker vloeibaar nederlands spreken...
Geitenbatsers die weer eens niet willen accepteren dat ze in een ander land met andere zeden en gewoonten leven. Goh.
Ik besef in elk geval maar al te goed in welk land ik me bevind en ik zal me nooit, nooit ook maar een millimeter aan dat vieze stinkgeloof aanpassen want ik kots er onderhand zo een beetje wel op. En maar respect eisen die vieze lui. Dondertief dan gewoon op naar waar er wel naar jouw gading wordt geleefd als je het hier dan allemaal zo erg vindt.
Zat, dat ben ik het!
-weggejorist-
Prima initiatief van pnews om dit aan de kaak te stellen. Vrees alleen dat het weinig verschil maakt voor de toekomst. En als ik al die reacties lees, vraag ik mij af hoe de PvdA toch zo groot is geworden bij de laatste verkiezingen. Daar door zitten wij nu met Samson opgescheept.
honden houden nou eenmaal niet van andere honden, mixt te veel met hun eigen honden stank
Ik snap het best, als je dagelijks honden op je bekleding krijgt kun je die na een jaar weggooien, levert krassen en stank op.
Ik snap best dat zo'n hond een oplossing is voor blinden, maar zie niet in waarom taxi's dit niet mogen weigeren.
Ben benieuwd of blindengeleidepony wel mee mag. Is halal.
www.dailymail.co.uk/news/article-13293...
Met mijn blindengeleidekameel of schaap kom ik vast wel in zo'n Marrokaanse tuktuk in Amsterdam. TCG (Taxi Centrale Gaza) doet daar niet moeilijk over...
Waar zijn de Jan Mulders, Marcel van Dams, Paul de Leeuws, Theo Maassens, Matthijs van Nieuwkerks, Hans Spekmans en Job Cohens als er dit soort misstanden zijn ? Iets oplossen begint met benoemen maar....... ze kijken liever de andere kant op. Al een jaar of 30.
@Einde van de Domheid | 23-02-13 | 12:45 | + -106
Je bent of een troll of een enorm onbeschofte lul met vingers.
Die chauffeurs zijn zelf zo haram als maar kan. Wordt tijd voor een schreddertje voor dat soort lui.
Dit is een goed voorbeeld hoe allochtonen ons discrimineren. Schande dat die vrouw zo behandeld werd.
Land uitpleuren dat tuig. stelletje uitzuigers.
Ik zou zeggen; Ja natuurlijk! stap in! Hond wel even in de kofferbak proppen aub.
Weet niet wat een erger scheldwoord is qua beroep, bankier of taxichauffeur.
Iedereen weet dat het echte probleem niet de 'taxi chauffeur' is maar meer het soort taxi chauffeur, maar benoemen mag je het niet.
p.s.
Dus dat van die blinde mevrouw met blindegeleidenhond = hate cime >> www.hatecrimes.nl/
Veel Vaak | 23-02-13 | 19:14
'Kweenie wat ik erger vind.
Dat 'we' worden uitgemaakt voor racist.
Of dat die racisten (door pvda) tot 'onze' bestuurders zijn gemaakt. >> zie daar waarom de dubbele nationaliteiten GEEN bestuurder zouden mogen zijn.
Voorbeelden? Alsjeblieft.
www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article...
www.rijnmond.nl/nieuws/08-02-2008/bouc...
www.binnenlandsbestuur.nl/openbare-ord...
www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenlan...
www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2008/...
www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2011/...
Enwiezoekt zal nog veel en veel meer vinden. Nieuws dat vaak in de marges verdwijnt door de angst voor racist uitgemaakt te noemen wanneer je noemt dat de crimineel een islamiet. Feit is dat NL-ers slachtoffers zijn van deze criminelen juist omdat ze een niet-islamiet zijn. Of vraagt niemand zich af 'als we islamitisch waren geweest, was ons dit dan ook overkomen?'
Dit is meer dan criminaliteit alleen. Dit zijn hate-crimes, en dat verdient strafverhoging.
Afgeschminkte Bassie | 23-02-13 | 18:06 | + 4 -
Juist gezegd. Het zijn veel kansen die ze hebben gekregen en ze verpesten het toch. Over de goeie niet gesproken maar dit overheerst veelal.
Hulde aan de laatste taxi chaffeur die mevrouw en hond wel gewoon meeneemt en zelfs voorlaatste chauffeur nog ter orde roept.
Vind het voor de blinde erg frustrerend dat ze niet eens weten met welke eikel ze te maken hebben. Geen taxi nr kunnen zien alleen horen dat je wordt uitgelachen. Ik hou niet van honden ik heb een allergie.
mallebabbe | 23-02-13 | 17:20 | + 4 -
We worden bestolen, beroofd en uitgelachen. Dat is erg kut maar het feit dat de o zo tolerante Nederlander voor rasist versleten wordt vind ik het ergste. Klaar ben ik ermee.
Goedkoop reclamespotje voor de TCA dit?
Een vaak voorkomend incident...... is geen incident meer sukkel....
Tja. NL vrouw, taxichauffeurs allemaal islamietjes.
Ik schreef het al eerder in dit topic hier: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/02/...
" Misschien dan ook maar een meldpunt voor gediscrimineerde nederlanders doen?"
@Afgeschminkte Bassie | 23-02-13 | 18:06
Dat kan natuurlijk niet, autochtoon is per definitie fout.
LostSandWich | 23-02-13 | 18:23,
Een wolf in sjaapskleren wekt zelfs voor de verwesterde mohammedaan een gevoel van wantrouwen...
www.youtube.com/watch?v=oGF1pRHKa0s
mallebabbe | 23-02-13 | 18:05,
Probeer maar eens een niet islamitsche cokedealert te vinden. Maar goed ik begrijp het wel. Ze vergiftigen de ongelovige honden en worden er zelf beter van...
Misschien een variant maken op een wolf in schaapskleren, dus een dekje voor die hond dat ie eruit ziet als schaap?
Gewoon lok blinde mensen met honden inzetten. Taxi rit weigeren? Dan een forse boete. Gebeurt dat bij een bepaalde taxicentrale te vaak? Dan licentie ontnemen. Wordt een beetje moe van dat "Ga je verhaal halen bij de taxicentrale en dan zegt men dat men die mensen niet mag weigeren" mentaliteit. Gewoon er werk van maken, die taxiwereld is toch zowiezo verrot op het bot.
Het is de hoogste tijd dat de discrminatie van de autochtone bevolking eens op de agenda komt.
@jadiscri
bedwelmende middelen zijn ook haram.... vandaar dat elke coffeeshop op de hoek van de straat vol zit met dit soort koeltoergasten.. een teek uit de pels van mijn labrador staat nog hoger op de foodchain...
@basweetutwel
..... k'was een beetje dom..;-)
harem is niet onrein voor ze he?
@jadiscri | 23-02-13 | 15:49,
Een kleed voor een hond werkt niet bij mohammedanen, begrijp de essentie nou eens!
Hond = haram !
@wirmachenmusik... ik zie het al gebeuren dat ik met mijn boodschappentas naar huis wil in de regen en meneer de taxi chauffeur gaat vragen of ik een ons beenham in mijn tas heb...
@ Itzamná | 23-02-13 | 14:11 | + -19
kansloze zwitsal... hoop dat jij en je moslimbroeders op de taxi heel snel diabetes krijgen, want dat is reden nummer 1 dat KNGF niet aan de vraag naar hulphonden kan voldoen. vraag mij af hoe jij over zogenaamde "stinkhonden" denkt, als jij ineens blind wakker wordt op een ochtend. lees je eens in in de materie, zo ook over honden... een hond gaat pas stinken als je hem gaat douchen... enfin..(das frans).. het is mij en alle andere reaguurders alhier duidelijk dat de echte intolerante medemens een moslim is. heeft geen verdere duiding nodig...
Voor ouderen die nog beleefd hebben dat er in geen velden of wegen een islamiet te bekennen was, en sindsdien de ontwikkeling gevolgd hebben, zal het wat makkelijker zijn dan voor jongeren, om zien dat de deze maatschappelijke ontwikkeling, bij ongewijzigd beleid, binnen afzienbare tijd zal leiden tot het weigeren van vrouwen zonder hoofddoek in taxi's. En dat dat dan nog als een relatief mild effect van de voortschrijdende islamisering kan worden beschouwd.
@54321 | 23-02-13 | 15:59,
Die truc werkt in Rotterdam ook. Beter nog, bel je de St Job in plaats van de RTC.
Dan krijg je tenminste een chauffeur die de taal spreekt en ook nog eens de weg kent.
@ Veel vaak.. hele juiste constatering... schreinend om te zien hoe alles in dit mooie land door de import van kanslozen naar de tyfus gaat. sneller dan sommige mensen beseffen...
Ik stel voor dat iedereen die dit normaal vindt eens een weekje met een blinddoek voor gaat lopen.
Niemand is voor z'n lol blind. Die hond is pure noodzaak!
Dat Pownews dit weer aan de orde moet stellen. Het zou me niet verbazen als Vara consumentenprogramma's als Kassa en De ombudsman i.v.m. multiculti, bewust geen aandacht schenken aan dit probleem .
Als die kamelenkoppen nou eens een Islamitische Taxi Centrale zouden oprichten..
Verboten voor dieren, ongesluierde hoeren en ongelovige honden. Die enkele linkse hippie betaalt gewoon een toeslag, noem het djizja en iedereen weet waar ie aan toe is.
Apartheid is wat ze willen, kunnen ze het krijgen ook.
Als ik ooit blind word, wil ik een dog-achtige hond van minimaal 30 kilo als begeleider. Iedere taxi-chauffeur die me dan een kutsmoes verkoopt, gaat een zeer onreine middag tegemoet.
Waar zijn de usual suspects; discriminatie bureautjes, actie-voerders, revolutionaire/progressieve politici, en de Partij van de Dieren nu? *Luistert naar stilte*
Dit is een echte schande!
@Itzamná | 23-02-13 | 14:11
Die honden zijn beter opgevoed en opgeleid dan jouw ZONEN.
Wil je nog overtuigender bewijs van de verrotting van de hersenen van de bekende PvdA'ers in deze draad dan hun commentaren alhier? De overeenkomst met die van de woestijnse kameeldrijvers kan niet duidelijker geopenbaard worden.
Ze horen in dezelfde habitat thuis, maar niet hier.
Terwijl het zelf de grootste bloedhonden zijn. Wat een land we hebben het mooi verprutst met de import van werklui.
vanavond maar eens een projectX bijeenkomst houden op centraal?
www.burgerforum-eu.nl...
Te-ke-nen!!!
Weg met al die cultuurverrijkers!
@Itzamná | 23-02-13 | 16:01
Overigens vergeten heel veel mensen, óók veel allochtonen, dat ze hier in een land wonen met ongewoon veel individuele vrijheid.
Ze kankeren op Nederland en idealiseren de apenrots waar ze vandaan komen of waar hun roots liggen, maar onderhand krijg je ze met geen 10 paarden terug naar hun land van herkomst.
@Itzamná | 23-02-13 | 16:01
Elke wettelijke regeling is inderdaad gemaakt door mensen. Sommige regels hebben een onduidelijk nut. Andere regels, zoals deze hebben wel degelijk nut.
Omdat dit een probleem is voor mensen die van dergelijke honden afhankelijk zijn.
De regelgeving omtrent taxi's is nogal uitgebreid. en dat heeft een reden.
Namelijk omdat er bijna geen bedrijfstak is, waar klanten zo voor de gek gehouden worden, voor hun goede geld.
Zo,n taxi geldt als openbaar vervoer, daar zitten bepaalde voordelen aan. Blauwe kentekens, gebruik van busbanen, bepaalde gesloten verklaringen die niet gelden. Allemaal om je op zo,n makkelijk mogelijke manier je geld te laten verdienen.
Dan horen daar ook wat dingetjes bij, die het werk misschien wat minder aantrekkelijk maken.
Maar dat is niet erg, want je hebt er zelf voor gekozen. Je wist waar je aan begon. Dus accepteer je de regels. Zo simpel is dat.
De staat is er inderdaad voor ons, dat zijn dus ook de blinden en niet alleen voor mensen die te pas en te onpas hun religie laten gelden.
Als jij een staat wilt, die zich nergens mee bemoeit moet je naar het M-O of Noord-Afrika gaan. Daar valt bijna alles onder "openbare orde" en de overheid handelt er ook naar. Voor de rest kan je daar als individu doodvallen.
Itzamná | 23-02-13 | 16:01
Je snijdt geen hout.
De staat is er ook voor de gehandicapte.
Een gehandicapte aan zijn\haar lot overlaten IS een zaak van de openbare orde.
Als ze een dikke Mercedes of BMW hebben met leren bekleding kan ik het me wel voorstellen. Maar in busjes moet het toch geen probleem zijn.
Ies Koeltoer: Honden zijn onrein
@La Vie En Rose | 23-02-13 | 15:18
Uitspraak van de voormalige baas van Zorreguita.
En geloof mij dit is waar, al hoop ik dat het niet zo ver hoeft te komen.
"Ieder land zou zich verdedigen. Ook Nederland. Wat als jullie islamitische minderheden in opstand komen? Zodra de moslims geweld gaan gebruiken, zal Nederland de strijdkrachten inzetten om hen te onderdrukken."
@de grote Anti | 23-02-13 | 15:21
Nee komt omdat Spanje weet wat er gebeurt als je alles van ze tolereert. iedereen is hier welkom, maar past zich maar aan aan de cultuur van ons (hun) land.
@Itzamná | 23-02-13 | 15:47
Je zegt het niet zo, inderdaad.
Maar...
Het gevolg van het niet verplichten bij wet was dat je een gehandicapte die hulp nodig had straffeloos kon laten staan.
Nu die wet er is en er (nog) niet wordt gehandhaafd, hulpbehoevenden nog steeds aan hun lot worden overgelaten. Alleen doordat zij een hulpmiddel bij zich hebben (hond in deze) die niet in de smaak vallen bij de taxichauffeurs?
Schandalig!!
Eigenlijk laten die taxichauffeurs hulpbehoevenden barsten, omdat het gebruikte hulpmiddel niet bevalt.
En je verdedigt het ook nog.....
Ik vraag me ernstig af waar het mis is gegaan met jou.
Heiner | 23-02-13 | 15:53 | + 0
Elke wettelijke regel is door mensen gemaakt en kan ook weer afgeschaft worden.
Dat deze regeling ooit is ingevoerd (met nog duizenden andere regels die de autonomie van de burger beperken) vind ik dwaas, maar jij kunt natuurlijk rustig iets anders vinden.
Driehonderd jaar geleden was deze regel er bijvoorbeeld nog niet. Ik denk omdat er toen nog niet zo gek veel taxi's waren.
Ik heb het liefst een zo klein mogelijk staat die zich behalve openbare orde en nog een paar dingen nergens mee bemoeit.
De staat is er voor ons, niet omgekeerd.
Gouden tip, doe ik al jaren!!!
Liever helemaal nooit een taxi in Amsterdam, natuurlijk, maar als het écht niet anders kan: TCA bellen, taxi bestellen en zeggen, er moet een hond mee.
Krijg je gegarandeerd een normale beleefde taxichauffeur die je niet verrot zal schoppen.
Ze staan hooguit wat verbaasd te kijken als er toch geen hond blijkt te zijn...
@mezelf | 15:53
daarom heeft de overheid die regels ook gemaakt.
@Itzamná | 23-02-13 | 15:47
Dat is het dus wel, daarom heeft de die regels ook gemaakt.
ik zou het eens proberen met een schaap....
wedden dat ze daar wel brood in zien...
Het wordt echt tijd dat die lui zich eens aanpassen zeg, wordt doodziek van die types.
Desnoods neem je een kleed mee voor op je bank... beetje inventief eikels!
De meeste taxi rijders in Amsterdam zijn toch al PAUPER volk . dis verbaast me niets
kwaakblaak | 23-02-13 | 15:31 | + 1
Dat zeg ik niet. Hooguit beweer ik dat het geen staatstaak is om taxichauffeurs te dwingen alles en iedereen te vervoeren.
That's all.
@ Einde van de Domheid | 23-02-13
Dan doe jij zeker ook je schoenen uit als je een taxi instapt? De domheid kent geen einde ..
En mede daarom heb ik een hond.
En die blaft vanzelf tegen Islamieten, hoef ik niets voor te doen, omdat mijn Border Collie intelligent genoeg is om te beseffen dat die lui niet te vertrouwen zijn.
@Itzamná | 23-02-13 | 14:34
Eigenlijk zeg je dus dat je een gehandicapte(blinde in deze), die wettelijk gezien gebruik maakt van een zaak (een hond in deze), die als hulpmiddel dient voor dezelfde gehandicapte, mag laten doodvallen, ook al is aan de andere kant wettelijk bepaald dat dat niet mag.
Jij ben inderdaad een pareltje!
Ik hoop dat je moeder trots op je is.
@Crak-ho | 23-02-13 | 15:16
Inderdaad. Zie hier het niveau van bestuurlijk Nederland.
Was vast een PvdAer, hoewel de rest ook dit soort termen hanteert, op de PVV na.
Enfin, een ongelofelijke lamlul met zijn 'incident' over iets wat al heel lang bekend is. Ook over andere zaken waaraan deze taxichauffeurs zich schuldig maken.
hoe die ene pauper nog zich verspreekt..."ik hou niet van" euh ik ben allergies voor honden jajja.
'Hoe komt het nou toch dat ik die problemen hier in Spanje niet herken, en thuis in Nederland dagelijks tegen kom'
@Olieboer | 23-02-13 | 15:02
Dat komt doordat spanjolen vaak zelf ook wat moorse genen hebben overgehouden aan de vele invallen van de islam..'ze zitten een klein beetje op dezelfde lijn.
Maarja geef het nog wat decennia en dan zijn wij hier ook allemaal lichtbruin en kunnen we prima met elkaar overweg tussen het schreeuwen (discussieren) door.
@Olieboer | 23-02-13 | 15:12
Dat zeg ik niet.
En dat laatste hoor ik al zo lang.
Wie gaan dat doen dan?
Het volk heeft gekozen. PvdA 39 zetels en de VVD 41 zetels. Van de rest hoeven we ook niks te verwachten.
En van toetsenbordhelden ook niet.
Dus zeg het maar.
Onzin dit. Het is geen toeval dat alle "willekeurig" gekozen taxichauffeurs er oosters uit zien. Want dat is populair hier op geenstijl, want dat zijn allochtonen en daarmee dus ook moslims. En moslims afzeiken, dat willen wij wel.
@Slipsnifter | 23-02-13 | 15:15
Van een gebrek aan menselijkheid bedoelde ik.
Ergste is nog wel die drie-maal-modale stropdas (de ambtenaar) die zijn gehele bestaansrecht dankt aan de totaal ongenuanceerde classificatie: "een incident". Die kan zich beter nuttig maken door zelf in een taxi te gaan rijden.
Iek nooit meer met taxi met moslim chauffeur. moslims dieskriemieniere. iesniegoe.
Wat een idioot: Dit is een te vaak voorkomend "incident".
DUS: geen incident, maar structureel, ouwe taxi-hoer.
Weet je wat een incident is? Kopspijkertjes strooien op taxistandplaatsen. Meestal zijn het kraaiepoten als bepaalde mensen zoiets zien...
@Itzamná | 23-02-13 | 14:34
Luister, "heerlijk tegendraadse literaire parel", als je een hond niet meeneemt in je taxi omdat je daar "niet van houdt" is dat nog tot daar aan toe.
Ik vind dat je dan gewoon geen dienstverlenend beroep had moeten kiezen, maar dat terzijde.
Een BLINDE met een hond laten staan getuigt gewoon van elk gebrek aan menselijkheid.
Erg veel respect voor Danny, dat hij dit aankaart en dat hij het ook zegt. Geen enkel respect voor deze onaangepaste en intolerante chauffeurs. Als ze zich niet willen aanpassen aan onze cultuur, gaan er zat schepen vanuit Rotterdam naar hun oude of nieuwe vaderland.
Dit filmpje is de grootste anti reclame voor de taxiwereld. Zie de reden waarom men liever een dure parkeerplaats koopt in Amsterdam dan met de taxi gaat.
Ik vind het een uitstekend voorstel om de Engelse taxicursussen over te gaan nemen. We hebben nu genoeg werklozen om de helft van de taxichauffeurs te vervangen.
@La Vie En Rose | 23-02-13 | 15:02
En dat moeten we maar zo houden?
Dacht het niet,en reken maar dat het verzet steeds groter wordt, tot we dit soort weigeraars van ONZE cultuur er gewoon uitflikkeren.
Ze wil gelijk behandeld worden? Normale honden mogen toch ook niet mee in een taxi.
Waar zijn de taxi chaiffeurs van vroeger gebleven? Nette Nederlandse heren in pak met stropdas en die je met u aanspraken. Nu zijn het vrijwel alleen maar marokkanen die amper Nederlands spreken, onbeschoft zijn en je een poot uitdraaien. En wat betreft de hond in taxi, honden zijn volgens de pislam onrein. Maar dat durven die homo's niet zeggen en gebruiken ze altijd kutsmoesjes
Olieboer | 23-02-13 | 15:02 | omdat minderheden zich in Nederland beschermt zien, zich kunnen profileren naar eigen goeddunk. Er wordt niets van ze verwacht, er wordt niets gesommeerd. Dat gemengd met het gemis aan gevoel dat Nederland en zijn cultuur van hen is. Doe maar wat dus. In willekeurig ander land worden er eisen gesteld aan immigranten, qua houding, inkomen, taal, gedrag.
En wat Rimpeldoos | 23-02-13 | 14:58 | zegt.
Oh, wat hou ik toch van @Itzamná.
Van zijn plemps dan hè?
Heerlijk tegendraads, recht voor zijn raap, om nog maar niet te spreken over zijn literaire kwaliteiten. Een van de parels die wij moeten koesteren in het leger van meelopers, roeptoeters, toetsenbordhelden, dierenfluisteraars en stiekemerds waarvan velen ironie niet meer herkennen en waarvan sommigen hem graag een ban aan willen smeren.
Tegen de laatsten zou ik willen zeggen: fuck you!
Zet u dat maar in de krant meneer. (Reve)
Ps. Ik vind ook dat taxichauffeurs blindegeleidehonden mee zouden moeten nemen. Maar als ze dat weigeren om wat voor redenen dan ook- iets wat allang bekend is, maar niets aan wordt gedaan - dan kunnen blinden gewoon de taxicentrale bellen.
Zoals hierboven reeds is aangegeven ben je sowieso niet goed snik als je op Amsterdamse taxistandplaatsen, m.n. bij het Centraal Station, een taxi neemt.
Hoe komt het nou toch dat ik die problemen hier in Spanje niet herken, en thuis in Nederland dagelijks tegen kom. Zou dat door de intolerante politie en de guardia civil met die karabijn komen? Dan neem ik dat graag voor lief.
@necrosis | 23-02-13 | 14:55
Daarnaast heeft een hoofddoek he-le-maal niets met ras te maken.
Maar ja, de meeste nederlanders hebben tegenwoordig een dusdanig verstandelijk nivo dat ze na 3 uur uitleg het verschil tussen ras en godsdienst nog steeds niet begrijpen.
Licentie afnemen. Taxi = dienstverlening, ben je daar niet geschikt voor, licentie afnemen. Net zo gemakkelijk. Daarbij is het de wet, 5000 euro boete kan ik ook mee leven.
Je stapt toch niet vrijwillig bij een allochtoon in de auto?
Als ik geen blanke taxichauffeur kan vinden, dan ga ik wel lopen.
Wie wil er hond op de achterbank van de burgerlijkheid?
*Neuriet vrolijk met Frank Boeijen mee*
Tja, gewoon bang dat ze hun seksuele frustraties niet in bedwang kunnen houden, net als wanneer ze vrouwen zonder kopvod zien. Of een geit.
@fender05 | 23-02-13 | 14:48
In mijn hypothetische geval wordt de rascime-troefkaart getrokken in mijn nadeel.
Dat zie ik al aan de min-kudo's.
Gelukkig ben ik geen taxi-chauffeur en mag ik iedereen de toegang ontzeggen tot mijn auto.
Ik zie enkel PVDA stemmers die deze vrouw & hond weigeren. Het resultaat van een jaar of 35 ontkennen en de andere kant opkijken. Sterkte allemaal.
@necrosis | 23-02-13 | 14:44
Dan ben je dankzij de staatstelevisie binnen een week een BN-er..
Dan kun je waarschijnlijk beter emigreren omdat je hier je leven niet meer zeker bent.
necrosis | 23-02-13 | 14:44
Euh.. dan moet ze gaan lopen?
Ik vraag me af wat er gebeurt als ik weiger om een gekopvodde vrouw een lift te geven......
@Slipsnifter | 23-02-13 | 14:29
1.bp.blogspot.com/-lagoOeeappU/UQxsM3F...
Maar voor de zekerheid
2.bp.blogspot.com/-JWdI8aKt8dk/ThRkkgj...
@Itzamná | 23-02-13 | 14:34
Het gaat er niet om of je iets met honden hebt of dat je een mening wilt verkondigen. Het gaat er om dat je dom bent, daar heeft Joris een pesthekel aan.
Spreken trouwens allemaal PRI-ma Nederlands die taxichauffeurs. Trots op dit land.
paupervolk
*zich afvraagt of er taxi-chauffeurs tussen de reaguurders zitten*
Blindegeleidehonden zijn helden.
De chauffeurs wringen zich in allerlij bochten, liegen en bedriegen om de hond maar niet in de auto te hoeven nemen. Wettelijke verplichting hebben ze gewoonweg schijt aan.
Er is maar een oplossing (ja er zijn er wel meer maar dan beginnen de linkschmenschen weer te piepelen) en dat is iedere taxichauffeur die weigert een blindegeleidehond mee te nemen per direkt zijn vergunning af te nemen en een boete wegens discriminatie te overhandigen.
neemjemoederindemali | 23-02-13 | 14:30 | + 0
Waarom? Is gewoon vrijheid van meningsuiting en verder doe ik geen vlieg kwaad.
Ik heb alleen niks met honden, so what?
@Stekeltje | 23-02-13 | 14:29
En het is gewoon ronduit asociaal en onmenselijk, zo`n feest lijkt het me al niet om (bijna)blind door het leven te moeten.
@Itzamná | 23-02-13 | 14:11
Iets zegt me dat je het heel binnenkort aan de stok gaat krijgen met Joris.
@Itzamná | 23-02-13 | 14:23
Schijterig?
Ik respecteer de huisregels en reaguur nog steeds onder mijn originele 'nick'.
@ Itzamnã,
Jij snapt gewoon het systeem niet, die klojos moesten toch zonodig taxichauffeur worden. Dan hoor je ook blindengeleidehonden mee te nemen. wel de lusten maar niet de lasten?. Hoort gewoon bij het vak. Het is gewoon discriminerend om een slechtziende te weigeren met hond.
Vergunning afpakken van die lui.
Ik verkoop nogal eens wat op Marktplaats en als het Moslims zijn mogen ze gerust bij mij binnen komen. Ik discrimineer ook niet, dat 90% niet binnen komt omdat ik 2 honden heb vind ik een belediging naar mij toe.
@Itzamná | 23-02-13 | 14:26
Omdat dat in ongeveer 10 van de 10 gevallen problemen oplevert en een hond niet.
Of je moet een haartje op je bekleding gelijk willen stellen aan zwaar lichamelijk letsel..
@Itzamná | 23-02-13 | 14:20
"Je moet geen regels invoeren die je niet kunt of wilt handhaven."
De hele Quran staat vol met van die regels en maar weinig Moslims gaan er tegen in. Terwijl niemand handhaaft.
Wat U van de zotte vindt is totaal niet interessant.
Die regel is er en die wordt nageleefd. of er nou iemand op je let of niet. Die regel met betrekking tot hulphonden is ingevoerd, juist omdat hulphonden geweigerd werden.
Hoeveel gedresseerde koeien hebt U al bij Uw taxi gehad?
@fender05 | 23-02-13 | 14:02
Een taxi chauffeur mag wat mij betreft best weigeren om een hond mee te nemen, alleen is het niet voor niets verboden een blindegeleidehond te weigeren.
En iedereen met z'n grote bek hierzo, wie stopt er als taxichauffeur als er 3 bontkraagjes mee willen?
Ik niet.
@Implant | 23-02-13 | 13:15 Nee dat wil je echt niet. Voor de rest heb ik geen idee wat je nu precies probeert duidelijk te maken. Hebben 'de allochtonen' het weer gedaan? Of heeft dit (let wel) de schijn van een probleempje in een specifieke culturele achtergrond? Enfin.
Vergunning innemen en klaar.
necrosis | 23-02-13 | 14:17 | + -2
Durf je niet te zeggen wie je bedoelt met je 'niet nader te specificeren opgedrongen deel van de mensheid.'?
Vreemd. Beetje schijterig ook.
Tuurlijk kan het niet, een varken achter het stuur zal nooit een hond meenemen...
als ik een taxi bestel zeg ik altijd dat ik een hond heb krijg je nooit een niet nederlander.
fender05 | 23-02-13 | 14:16 | + 0
Nee, ik mag op veel snelwegen ook niet harder dan 100 km/u en toch rij ik vaak 130 of harder.
Je moet geen regels invoeren die je niet kunt of wilt handhaven. Ik vind het van de zotte dat de overheid zich bemoeit met de vraag of een taxichauffeur wel of niet een blindengeleidehond moet meenemen.
Straks wil er één met een gedresseerde koe naar binnen, het einde is zoek meneer (of mevrouw).
Aan de andere kant zou ik een hond genaamd Dusty natuurlijk ook niet in mijn cokeversnijdingsfabriek op wielen willen transporteren, de kat op het spek binden.
necrosis | 23-02-13 | 14:17 | + -1 -
Noem het beestje, niet de hond, toch gewoon bij de naam. Jan Salie.
@de grote Anti | 23-02-13 | 14:00
Nee dat niet. Ze doet wel de deur voor me open.
Het merendeel van de taxichauffeurs zijn honden!
Een ding is zeker: de HRM-chef van het KNFG is niet blind.
95% van de taxibestuurders zijn zelf honden!
@Itzamná | 23-02-13 | 14:11
Hoe vaak je ook van 'nick' wisselt (al dan niet gedwongen door Joris), ik heb liever een stinkhond in mijn auto, dan een niet nader te specificeren opgedrongen deel van de mensheid.
Nou jij weer.....
Itzamná | 23-02-13 | 14:11
Of ze dat willen is niet relavant. Ze MOGEN dit niet weigeren. Anders moeten ze een ander beroep gaan zoeken.
AshleyJ"Ash"Williams | 23-02-13 | 14:14 | + 0 -
Dank, het genoegen is wederzijds.
@Mark Smith 14:10
Wat leuk dat je er weer bent. Toch een poosje weggeweest.
Ach, 't is eigenlijk ook geen verrassing. Het zijn inteeltvolkjes die gehandicapten zien als een straf van Lollah en de gehandicapten buiten het zicht bewaren vanwege schande en familie-eer. Dat wij hier niet zo achterlijk zijn en gehandicapten voorzien van hondjes zodat ze de deur uit kunnen, kan er bij hun niet in. Dat ze wettelijk verplicht zijn de geleidehond mee te nemen hebben ze niets mee. Het is immers geen wetje van heilige Mo, dus telt het niet.
Als PvdA 020 de boel gaat oplossen, gaat de oplossing er als volgt uitzien: Allochtone Moslim Taxichauffeurs (ATM's) hoeven geen honden mee te nemen, omdat dit in strijd is met godsdienstvrijheid.
@Che_cuevara | 23-02-13 | 14:08
Dan krijgt volblaffen wel ineens een heel ander perspectief.
@klaas6523 | 23-02-13 | 14:08
Hier kan ik een hard antwoord op geven.
Laat ik het maar houden op een kansloos comment uwerzijds.......
Bij mij mag ook geen Marokkaan (Moslim) in de auto, ze zijn voor geen cent te vertrouwen! J.Hond.
Mogen ongestelde vrouwen wel mee? Want ook niet helemaal tahir, natuurlijk..
Als taxichauffeur zou ik ook niet staan te springen op zo'n haar verliezende drollenfabriek.
necrosis | 23-02-13 | 14:02 | + -1
Die taxichauffeurs zijn gewoon heel duidelijk, willen geen stinkhond in hun taxi. Dat heeft met opvoeding niks te maken.
Trouwens, zo'n blindengeleidehond is niet 'opgevoed', maar heeft een paar kunstjes geleerd.
Het enige wat ze zo'n beest nooit leren is dattie eens onder de douche moet gaan. Dáár zou in hun 'opleiding' aandacht aan moeten worden gegeven, maar daar willen de baasjes natuurlijk geen geld uitgeven. Nee, die gaan liever naar de FEBO, zoals je uit dat filmpje wel kunt opmaken.
Che_cuevara | 23-02-13 | 14:07 | + -1 -
Die had ik nou nog nooit gehoord.
@1nfidel | 23-02-13 | 13:36
Die blinde persoon mag best een taxi nemen. Geen van die chauffeurs heeft haar geweigerd. Haar blindengeleidehond is een ander verhaal. Hét verhaal in feite.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de autochtone taxichauffeurs zouden hebben gereageerd, nu zie ik alleen maar taximokers en die staan niet echt bekend om hun vriendelijkheid en service in Amsterdam, dus is eigenlijk een open deur intrappen!
@irriducibili79 | 23-02-13 | 13:54
Uiteraard. Wie moet haar anders de weg wijzen naar de "interessante" plekjes?
Ik ga straks ook een taxi zoeken voor mij en mijn hond:
h6img.com/p/4/another-huge-mastiff.jpg...
*gnehehehe*
Ik zou zo'n hond ook weigeren. Vieze stinkbeesten met die ranzharen. Neen, ik ben geen moslim.
Dat wij in deze hoogtechnologische tijden nog aangewezen zijn op die hijgende en kwijlende strontfabrieken als het op blindengeleiding aankomt is pas een schande. Laat die vrouw zich daar druk om maken.
In ieder vak heb je dingen en zaken die je tegenstaan. Als je daar niet mee kan leven, moet je wat anders gaan doen.
Als dit in de regels staat, doe je dat. Met een hoes of plaid over je bank of zo.
@Kaas de Vies | 23-02-13 | 13:08
Dat is niet zo.
Het verschil tussen een hond en een kat is dat een hond een baasje heeft, een kat heeft personeel.
irma zonderboezem | 23-02-13 | 14:03 | + 0
Au!
Dat komt aan, mens! Scheelde maar een haar of je had me ontmaskerd als de mentaal uitgedaagde randdebiel die ik in het dagelijks leven ben.
@Bertus Brulbroek | 23-02-13 | 13:58
Ja, of met een blindengeleidekoe Hindoetje pesten. En dan klagen dat de taxi's te klein zijn. *zucht*
Kudtkip
Betekent gewoon dat taxi bedrijven moslims weigeren, want voor zo een bedrijf zijn hún Haram. en dus niet welkom.
en DAN gaat natuurlijk heel extreem links Nederland janken op TV wegens discriminatie. En Verweggistan zal dan ook niet te spreken zijn over ons kikkerlandje, want Ackbar, racisten, assimilatie en zo.
Itzamná | 23-02-13 | 13:58 |
Aan je tegels te zien mis jij vaker het punt van een topic!
neemjemoederindemali | 23-02-13 | 13:33 |
Nee, natuurlijk is dat niet normaal. En het is ook niet normaal dat een taxichauffeur weigert om een hond mee te nemen en helemaal schandalig als dat een blindegeleidehond betreft.
Nogmaals deze mensen weigeren haar niet om het feit dat ze blind is, maar omdat ze een hond bij zich heeft. En in dit filmpje wekt ze de suggestie dat ze word geweigerd om het feit dat ze blind is. Ze word geweigerd om het feit dat ze een grote hond bij zich heeft. Als ze alleen een blindenstok bij zich had gehad, of in een rolstoel had gezeten, een arm of been had gemist of weet ik veel welke handicap, dan hadden al die chauffeurs haar vast en zeker meegenomen.
Dat volk heeft gewoon een hekel en vaak ook angst voor honden.
Het is natuurlijk wel goed dat dit probleem aangekaart wordt.
Ik ben er overigens ook van overtuigd dat als mevrouw een taxicentrale belt en een taxi besteld waarbij ze aangeeft dat ze vervoerd moet worden inclusief blindengeleidehond dat haar dit dan geen enkel probleem op gaat leveren.
@Itzamná | 23-02-13 | 13:58
Blindegeleide-honden zijn beter opgevoed dan de taxichauffeurs uit het filmpje.
Eat that!
@doenormaal! | 23-02-13 | 13:57
En na het douchen droogt hij de douchecel ook uit zeker.
Pff, moet niet gekker worden.
@necrosis | 23-02-13 | 13:59
Ja, ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd.
@Itzamná | 23-02-13 | 13:55
Wat zou je anders moeten, wel discrimineren of zo?
Wat dacht je van een ander vak kiezen?
Dat hoort er gewoon bij, man.
@irriducibili79 | 23-02-13 | 13:54
Zou je je dat ook afvragen als de dame in kwestie een (voormalig) topmodel zou zijn?
irma zonderboezem | 23-02-13 | 13:56 | + 0
Sowwy, ik denk dat ik het punt gewoon gemist heb.
Ik ga straks het filmpje nog eens kijken om te zien of er sprake is van een dik wijf met een stinkende hond die samen(!) in een taxi willen en daar niet in slagen.
Met blinden geleiden varken ff een Joodse taxi chauffeur onder druk zetten ken je lachen.
@Kaas de Vies | 23-02-13 | 13:08
Mijn kat kan apporteren en het toilet doorspoelen. Ik maak geen grapje. Is dan ook een ras met het karakter tussen kat en hond in en de intelligentste kattensoort. Uitermate bescheiden diertje ook (Laperm).
Itzamná | 23-02-13 | 13:37 |
Een geleide hond wordt gewerigerd in een taxi, en of zijn bazin jouw kleine worst nou omhoog krijgt of niet is niet de vraag.
Ik loop nog liever 5 kilometer door de stromende regen dan dat ik een taxi neem in die peststad.
Met 30 kilo bagage als het moet.
Beter kom ik er gewoon helemaal niet, en dat lukt heel aardig.
De meeste honden stinken dat het een aard heeft. Drie dagen later hangt die hondenputlucht nog in je taxi.
Zelf nam ik als taxichauffeur daarom nooit honden mee en, om niet te discrimineren, dus ook geen blindengeleidehonden.
Wat zou je anders moeten, wel discrimineren of zo?
Ja, dan ben je lekker bezig.
@Bakito | 23-02-13 | 13:49
En ik heb dagelijks beroepshalve te maken met probleemmarokkanen, dus ik heb recht van spreken.
Ik probeer ze wat bij te brengen, wat doe jij behalve wegkijken en goedpraten?
-weggejorist-
Als iemand een romantische relatie aangaat met Marleen, moet die hond dan ook overal bij zijn.
Dat vraag ik me dan weer af.
Laat ik het er maar even op houden dat ik wel dol ben op honden.
@Che_cuevara | 23-02-13 | 13:50
Ik was er al bang voor, de werkelijkheid is altijd debieler dan je ergste fantasieën.
Kaas de Vies | 23-02-13 | 12:41
Probleem is wel dat als jij je blindegeleidekoe meeneemt jij waarschijnlijk op de grond ligt.
Bakito | 23-02-13 | 13:49
Werkloos? Ik werk keihard om figuren als jou door de staat te laten onderhouden.
@Bakito | 23-02-13 | 13:49
Dat komt dan goed uit, je zit toch in het land van de Struisvogels......
@necrosis | 23-02-13 | 13:46
Al deze lui zijn al ziende blind.
@neemjemoederindemali | 23-02-13 | 13:15
Die zijn er hoor.
reclamewereld.blog.nl/files/2012/05/Eu...
@Sliptong | 23-02-13 | 13:47
Ik ben gelukkig niet afhankelijk van dergelijk onfatsoen-op-wielen.
Supermatthijs | 23-02-13 | 13:43 |
Ja dank je, supertje
de Bree | 23-02-13 | 13:44 | + 0 -
Je kunt natuurlijk ook zoals jij manisch-depressief werkloos thuis zitten en je kutleven wijten aan door de Telegraaf opgelepelde dagelijkse beslommeringen en wereldproblematiek.
Nee, dan kies ik liever voor struisvogelpolitiek. Mogen waarschijnlijk ook niet in taxi's die beesten, maar dat terzijde.
fender05 | 23-02-13 | 13:30
Deze blinde dame (lieve stem, al opgevallen?) wil als iedereen gewoon mee kunnen in de taxi. Haar hond hoort bij haar: zijn d'r ogen.
Overigens een heel nette hond, wat altijd het geval is bij dergelijke dieren.
Dit in tegenstelling tot het taxi-tuig dat haar als passagier weigert.
Ze zouden de diensthonden voor blinden en slechtzienden extra moeten trainen op het minste signaal van discriminatie op deze wijze - scheelt heel wat gesprekken voor DE GOEDE LIEVE VREDE.
@necrosis | 23-02-13 | 13:46
Als je ze ziet rijden zou je het haast denken!
Mark Smith | 23-02-13 | 13:43 | + 0
Altijd weer goed te merken dat ik niet de enige zieke zak ben hiero.
@Mark Smith | 23-02-13 | 13:43
LOL
Hopelijk wordt zo'n weiger-taxi-chauffeur nooit blind, het zou hem wel eens kunnen opbreken......
@Einde van de Domheid | 23-02-13 | 13:14
LOL. Smetvrees? Je gaat zeker ook nooit naar de winkel, want bah al die winkelwagentjes. En ieuw.. roltrappen. En getver, vrouwenlippen. Overal liggen bacillen des doods op de loer.
On topic: Gewoon meteen die lui uit het filmpje de vergunning afpakken en nooit meer een taxi laten besturen. En ook die lokale politici uit hun ambt zetten. Met hun geneuzel van "incidenten" , "dat dit kan in dit land" en "ongelofelijk". Nee, het is niet ongelofelijk, het zijn geen incidenten en het kan blijkbaar in dit land vanwege falende ambtenaren. Weg met ze.
Als ik met m'n huisdier door de stad loop en ik wil met de taxi, dan mag die Dogo Argentino altijd mee.
Die hond, die regelt dat zelf. Toppertje!
Sliptong | 23-02-13 | 13:35 |
Ik zit er een beetje naast. De chauffeurs in het filmpje zijn niet bang voor bacillen (of allergisch) maar ze wilen geen honden meenemen. Ook niet met een deken of een kleed. Ik heb overigens nooit in de vrije markt geloofd. Je moet gewoon goed samenwerken, vrijheid is een doel maar zwakheden moeten daar gewoon uitgesloten worden. Dat wil zeggen dat iedere chauffeur (tenzij hij een allegie-test van het ziekenhuis laat zien) gewoon zijn vergunning moet worden afgenomen. Maar ja, als je geen vergunning nodig hebt.... wat doe je dan?
@Bakito | 23-02-13 | 13:39
Zou je wel willen hè.
Lekker net doen alsof problemen die niet in je straatje passen niet bestaan.
@neemjemoederindemali | 23-02-13 | 13:22
Ik zou sowieso niet met een geit of kameel willen trouwen. De culturele verschillen zijn onoverbrugbaar. Daarbij hecht ik nogal aan gelijkwaardigheid en vrijheid. Het schijnt dat kamelen nogal agressief en bezitterig kunnen zijn en strenge vrijheidsbeperkende regels aan vrouwen opleggen. En geiten schreeuwen nogal.
Brou Is Back | 23-02-13 | 12:54 | + -19
Hoop, nee wens dat jij ooit eens blind word. Wat een eikel ben jij zeg...
irma zonderboezem | 23-02-13 | 13:42 | + 0 -
Zo, ook weer bijgekomen ?
Lopen is gezond.
De taxi chauffeurs zijn zelf smerige honden die met hun gore poten aan je willen zitten, das erger dan een labrador die in je kruis snuffelt
@Kudtkip | 23-02-13 | 13:17
Daar hebben ze nou zeep voor uitgevonden.
@zovoklets | 23-02-13 | 13:07 Starttarief is 2.40 pond, gemiddeld ritje van zegge Amsterdam CS naar Schiphol zou je 30 pond kosten. Heb je interactieve TV met -louter reclame- informatie over de stad, kun je pinnen, je telefoon opladen en sommige hebben al WiFi.
Dat meervoudig gehandicapte taxichauffeurs wel een taxi mogen besturen is mij een raadsel.
@Bakito | 23-02-13 | 13:36
Voor jou misschien ook wel eens lekker zo op z'n tijd
Wat doet zo'n Hollandse dame dan ook in een vies land als Marokko?
@zovoklets | 23-02-13 | 13:07
Instaptarief incl eerste 2 km 7,50
opvolgend km tarief 2,20.
www.prijzeninlonden.nl/prijzen-taxi-Lo...
Vraag me steeds af waarom de hang mocro's op het winkelcentrum weglopen als ik met mn hondje (lief steffordje) op ze af loop, zeker taxi chauffeurs in opleiding. Geeft wel een goed gevoel dat dan weer wel.
Nieuw topic!
@Heiner | 23-02-13 | 13:34
Allergisch voor haat en intolerantie sticker op de ramen. Bang zijn schijnt een geldig argument te zijn. Die ene taxichauffeur is ook bang voor de hond. Niet dat zo'n hond nou scheldt, spuugt of dreigt maar enfin.
Niet alle culturen kijken naar honden zoals de Westerse.
Gros van de 020-chauffeurs is niet-Westers.
Begrijpelijk dus.
Ik zou ook niet zo'n dik wijf in m'n auto willen.
Echt schandalig. Deze chauffeurs mogen absoluut geen taxi meer rijden, sterker nog, als een chauffeur weigert, de licentie van de taximaatschappij intrekken. Permanent. Hoe kan het bestaan dat een blinde persoon geen taxi in mag, mijn bloed kookt alweer.
een blindegeleidehond? is het niet beter eentje te nemen die wel iets ziet? enfin. ik neem nooit taximeneren mee. omdat ik bang voor ze ben en bovenal vieze poten hebben en met name stinken wanneer ze nat zijn.
neemjemoederindemali | 23-02-13 | 13:34
Ja, wat dacht je anders, zo'n zweterige taxichauffeur? Getverderrie.
Heiner | 23-02-13 | 13:34 | + 0 -
Als ze een hond bij zich hebben wel ja.
@Einde van de Domheid | 23-02-13 | 12:36
Eens. Dan moeten ze ook standaard maar een kleedje meenemen. Het is lullig als je visueel gehandicapt bent maar daar hoeven de taxichauffeurs, los van dat het vaak asbakken der hoogste orde zijn, de dupe van te worden. Wat denk je inderdaad wat zo'n hond meebrengt vooral in de grote steden.
@Kaas de Vies | 23-02-13 | 13:24
Zimra is tijdelijk even arbeidsongeschikt las ik. www.nu.nl/achterklap/3227965/zimra-geu...
Maar eigenlijk zou dit dus ook moeten betekenen dat je Mocro's of Moslims zonder opgaaf van redenen uit je zaak of autobus mag weren.
@Bakito | 23-02-13 | 13:32
Die blindegeleidehond?
@fender05 | 23-02-13 | 13:30
#Zucht Nog maar een keer proberen, zou jij het normaal vinden als iemand met een bril de taxi niet in mag vanwege het dragen van die bril?
Ik zou 'm doen.
De gehele groep de vergunning ontnemen! Die mogelijkheid is er dus. Ik ben vóór! Hadden ze al jaren geleden moeten doen, dan was het nemen van een taxi nog een veilige en prettige aangelegenheid geweest. Dat is het nu al lang niet meer.
neemjemoederindemali | 23-02-13 | 13:01 |
Lees je wel? In mijn vorige tegel schreef ik:
"Dat het natuurlijk van de zotte is dat die taxichauffeurs een blinde met haar geleidehond niet meenemen dat staat buiten kijf."
De strekking van dit verhaal is dat de de Amsterdamse taxi's heden ten dage voor een heel groot deel bestuurd worden door chauffeurs met een islamitische achtergrond. en dat deze mensen weigeren om honden mee te nemen. waaronder dus ook blindegeleidehonden. In mijn eerste tegel refereerde ik aan het feit dat de vrouw zei dat ze als ieder ander behandeld wil worden.
En dat wordt ze.
Hoeveel gezeik moet er zijn voor ze iets doen aan die taxichaffeurs? Hoe moeilijk kan het zijn om iets te doen... neem ze hun f*ckng vergunning af. Dit kan bij wijze van spreken in 1 week allemaal geregeld, je gaat met 3 mensen undercover taxi's in en als ze je weigeren om wat voor ongegronde reden dan ook, vergunning kwijt.
Met 3 personen 20 taxi's per persoon per dag ben je in een week zowat klaar. Altijd gezeik met die gasten, ritten weigeren, mensen weigeren, associaal rijgedrag, onbeschoft, totaal geen enkele straat kennen, drugs dealen, teveel rekenen, omrijden. Nee misschien moeten ze wat meer agenten toewijzen aan rollerbanken er zijn momenteel een stuk of 5 rollerbanken per dag om mensen te irriteren en in de kou van hun scooters te trekken. inc hele politiemacht eromheen die niks beters te doen hebben
@sjaakdelinksesul
Juistem! Maar gun ze hun Marokkanenhaat... als hun plasser daar harder van wordt...
Dat die hond die vuile taxi niet in wil begrijp ik wel.
neemjemoederindemali | 23-02-13 | 13:13
Zou het niet weten, totaal vreemd. Héél angstaanjagend!
Einde van de Domheid | 23-02-13 | 13:14
Zonder enig geloof gebruik ik zelf ook verschillende doeken en middelen voor schoonmaak. Kwestie van logisch nadenken en algemene hygiëne in acht nemen.
Verder, verschrikkelijk erg hoor, even niet door kunnen werken omdat je iemand, al bloedende, het leven hebt gered door linea recta naar het ziekenhuis te koersen.
Als ik het zo lees, heb jij in ieder geval geen probleem met taxi's (of andersom).
Jij gaat er met grote boog omheen of draagt een wit vacuümpak als het onverhoopt moet.
de Bree | 23-02-13 | 13:22 |
Inderdaad, het fundament onder de ellende waar we al decennialang mee te kampen hebben, en ons uiteindelijk ook de kop zal kosten. Met 'ons' bedoel ik natuurlijk de mensen die niet aan oikofobie lijden.
Als ik over die taxistandplaats naast het CS loop en ik zie dat uitschot daar staan met draaiende motoren, moet ik altijd denken aan Ali Baba en de veertig rovers. en dat Ali Baba zelf eigenlijk ook een rover is. Dat is voor veel mensen de eerste kennismaking met A'dam. Leuk hoor..
de grote Anti | 23-02-13 | 13:18 | + 0 -
En al helemaal als daar ook nog een blindegeleidevarken achterna holt.
@doenormaal
Inderdaad, ook blinden en slechtzienden moeten mijn geniale tegels niet onthouden worden. Wellicht kunnen we voor doven mijn tegels laten uitbeelden door zimba
Langzaam trok ze haar slipje uit en bukte voorover.
Dan weer een voetbalprobleem
Dan weer een openbaar vervoerprobleem
Dan weer een taxiprobleem.
Hou toch eens op.
Er is maar één probleem en dat is de import van de afgelopen veertig jaar.
Laat ik eens even generaliseren op deze ijskoude zaterdagmiddag...
Gezien het bepalende etnische karakter van de taxi's in Amsterdam, lag dit in de lijn der verwachting.
Chauffeurs afkomstig uit de Islamitische wereld discrimineren nou eenmaal; zij hebben niet geleerd om op te komen voor de minder bedeelden in de samenleving, laat staan dieren.
@doenormaal! | 23-02-13 | 13:10
Ik zou ook niet met een geit of kameel willen trouwen die geen maagd meer is.
Iemand niet meenemen omdat zij geen hoofddoek opheeft.
@Kaas de Vies | 23-02-13 | 13:02
Nog maar effe herhalen, want dat wordt inderdaad de toekomst. En o wee als je er dan wat zegt, dan ben je tegen de 'vrijheid van meningsuiting'. Vrijheid om geen hoofddoekje te dragen is dan totaal ondergeschikt. Het is altijd one-way-street.
De vrije taximarkt zou zorgen voor een diverser, goedkoper en hoogkwalitatiever aanbod. Je kun wel blijven roepen dat marktwerking werkt. Maar merkwerking werkt gewoon niet. We houden niet van regels maar we kunnen niet met vrijheid omgaan.
Het beste afweergeschut voor gestoorde mocro's is een hindje.
@neemjemoederindemali | 23-02-13 | 13:15
not the point, not the point .... welkom in de wereld van de beeldspraak.
Deze visueel gehandicapte mevrouw is weer een perfect voorbeeld van iemand die door links bij het grofvuil zal worden gezet (of al is gezet) wegens de schizofrene houding van links waar het de islam betreft.
De PvdA is normaal gesproken dol op gehandicapten, maar nu even niet.
Waren het Nederlandse taxichauffeurs geweest, dan was er allang iets tegen ondernomen door de gemeente Amsterdam.
Eén voor één worden de vroegere oogappeltjes van links verraden.
Nou ben ook vaak voor mijn werk in buitenland(en) geweest en ik moet zeggen het is in Europa overal hetzelfde ...... Londen? Merendeel nog tokkie engelsen.
Leeds / Edingburough etc. Pakistani die je gewoon niet kunt verstaan.
Stockholm, veelal pakistani / afghanen die het engels schijnen te leren van die boeven in Leeds.
Waarom zit er geen mogelijkheid op GeenStijl om al onze uitermate inhoudsvolle reaguursels op te laten lezen zodat blinden er ook kennis van kunnen nemen? Erg jammer eigenlijk. www.browsealoud.nl/home
@MarcS | 23-02-13 | 13:14
Of de blindegeleidekat wordt achterna gezeten door een blindegeleidehond.. Leuke taferelen krijg je dan.
Osdorpertje | 23-02-13 | 13:14 |
Zak! Zoals die 'gutmenschen' net aangaven was de enige chauffeur die haar wel wilde meenemen en zijn collega bovendien terecht wees een Marokkaan. Steek nu je vinger maar weer in je hol.
Einde van de Domheid | 23-02-13 | 13:11
Wil nog niet helemaal indalen dat het vuil van je schoeisel evengoed in de wagen komt hè?
Klant na jou zet haar tas voor zich naast d'r voeten, zit best wat in (nieuw stoomapparaat of zo) en tilt deze op plaats van bestemming met handen ónder de bodem het huis in...
Wát goor!
@Einde van de Domheid | 23-02-13 | 13:14
Verander je nick eens.
@neemjemoederindemali | 23-02-13 | 12:53
Da's een halal munt.
Laatst wilde we (2 personen) s-nacht een taxi nemen toen we uit de trein kwamen van Schiphol. Toen we in de taxi zaten, gaf die aardige buitenlandse meneer aan dat we extra moesten betalen omdat we met een groep waren, extra omdat het nacht was en extra omdat we 2 koffers bij ons hadden. Nou.., we besloten die meneer verder maar niet extra te belasten met het optellen van al die bedragen, dit voordat we ook nog maar een meter hadden gereden en hebben maar een andere taxi genomen.
Nogmaals: wegwezen uit die pauperkudtstad!
@Kaas de Vies | 23-02-13 | 13:13
Dan hoop ik voor Irma dat je niet op 12 hoog woont.
@MarcS | 23-02-13 | 13:14
Welke idioot hangt er op 12 hoog een waslijn tussen 2 flats?
@@Not Muhammad | 23-02-13 | 13:01
Misschien zou het juist wel een goed idee zijn om de buitenlandse pers erbij te halen. Als Amsterdam negatief in de belangstelling komt te staan door deze randdebielen (als je niets kunt dan wordt je taxichauffeur) dan gaat er niemand meer met die taxi's. Maar een gem. taxi heeft dan ook allochtonen achter het stuur, kudtvolk. Een valse pitbull door het raam mikken bij die 'gasten' die nooit meer weg gingen en het huis overnamen.
Ik neem mijn vorige commentaar terug. Ik realiseer me net dat het over Marokkanen gaat en daar mag je van de Gutmenschen geen slechte dingen over zeggen.
Vindt het overigens wel frappant dat er in onze mooie hoofdstad ook een paar taxi bedrijven rondrijden met chauffeurs die wel correct Nederlands spreken, altijd een net pak dragen en beleefd zijn. Maar die zullen jullie nooit tegen komen want die werken alleen voor bedrijven en je kunt ze niet via de taxi centrale bestellen.
@Kudtkip | 23-02-13 | 13:01 | In de joodschristelijke cultuur is er een doekje voor het aanrecht, en een doekje voor de grond. Dat heeft een reden. Mijn voeten in de taxi zitten op een matje dat apart gereinigd kan worden (of vervangen) Dat een taxichauffeur geen bloedend medemens meeneemt vind ik niet kunnen, meer een couch cover kan al deze problemen opvangen.
Het is wat plastisch, maar als jouw achterbank vol bloed zit dan kun je niet doorwerken en je krijgt ook geen extra vergoeding ervoor.
@de Bree | 23-02-13 | 13:11
hear hear!
Brou Is Back | 23-02-13 | 13:07 | + -2 -
Als een hond goed verzorgd wordt (en dat worden geleidehonden), stinken ze niet.
BlindegeleideKAT? ..... arme blinde, katten vinden het heel normaal om over de waslijn op 12 hoog naar een andere flat te wandelen namelijk.
@neemjemoederindemali | 23-02-13 | 13:11 | + 0 -
Ik weet het niet, heb het niet goed kunnen verstaan toen ik haar het raam uitgooide.
Hmm als ik ooit een taxi nodig heb zeg ik dat ik een blinde geleidehond heb. Dan weet ik tenminste zeker dat de chauffeur die komt voorrijden geen Boosmoslim is en dat die mij niet oplicht.
@Kudtkip | 23-02-13 | 13:10
Een blindegeleidevarkenhaar toevallig?
Sorry mobiel internet is traag en ik ben ongeduldig
@Kaas de Vies | 23-02-13 | 13:09
Klopt, vond het alleen lullig om te zeggen. Maarruh, waarom wilde Irma zo nodig naar Islamsterdam?
Kudtkip | 23-02-13 | 13:01 |
Ik zit niet met mijn voeten op de bank.
Ik kruip nog liever op bloedende knieën en met open ellebogen over kinderkopjes door stad en land dan dat ik één eurocent aan dat vieze, ongewassen taxiimporttuigh zal geven.
@ prodigy
Op dat soort chapeauverhalen zitten veel debielen hier niet te wachten joh. Kijk alleen naar de reaguursels op dit filmpje. Marokkaan dit Marokkaan dat, terwijl geen een van die achterlijke weigeraars een Marokkaan is. De enige Marokkaan is die onvervalste Amsterdammer aan t eind die ook nog duidelijk zegt dat de overheid die gare sukkels niet toe moet laten....
@neemjemoederindemali | 23-02-13 | 12:57
Dat doen ze al. Alleen ze willen er niet mee trouwen want dat moet met iemand uit de eigen cultuur die vanzelfsprekend wel maagd moet zijn. Hoe hypocriet wil je het hebben?
neemjemoederindemali | 23-02-13 | 12:53
Ghe, tala is een typo paradoxalis voor onverstaanbaarheid uit het toetsenbord - lag een vreemde haar op. Gadver!
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@Kaas de Vies | 23-02-13 | 13:02 | + 0 -
Je zou ook de hond een hoofddoek kunnen omdoenn of een burka?
Het is maar goed dat ze niet in de spiegel kan kijken..
@maimoun | 23-02-13 | 12:56,
Waarschijnlijk een van de weinige die niet aangesloten is bij islam...
@neemjemoederindemali | 23-02-13 | 13:08 | + 0 -
Of uberhaupt naar Amsterdam te gaan.
Mijn vriendin stelde het vanochtend nog voor, ik ben nu weer single.
Ik ben allergisch voor geld, na 'n ritje in de taxi is betalen dan nogal lastig
kunnen die chauffeurs alleen niet zo heel erg waarderen, tot nu toe heb ik nog altijd gewonnen met het wedstrijdje rennen dat daar standaard op volgt, aangezien ik dit hier nog kan typen..
LOL.. heel Nederland weet gewoon wat het echte probleem is. Heel Nederland weet waar het probleem daadwerkelijk ligt. Heel Nederland weet het en toch doen we er niets aan met zijn allen.
De enigen die er wel iets aan doen zijn het Goed Volk dat zich roert voor nog meer van dit soort lieden en nog meer generaal pardons..
@Brou Is Back | 23-02-13 | 13:07 | + 0 -
Nee katten meuren niet uit hun whiskasbek. Katten kan je niets leren want katten zijn domme arrogante kutbeesten.
Kunnen we niet gelijk een lokhomo met blikje bier EN hond inzetten?
@Brou Is Back | 23-02-13 | 12:54
Wist je dat varkens eigenlijk heel schone en vooral erg intelligente dieren zijn. Prima te trainen als blindengeleidedier. Geen haaruitval en uitermate lief.
@Kaas de Vies | 23-02-13 | 13:02
Kudttttttt, dus als ik een taxi in Amsterdam zou willen moet ik eerst naar de Hema om een hoofddoek aan te schaffen?
Nou ja, boeiuh, ik kan toch geen reden verzinnen om in Amsterdam een taxi te willen nemen.
Zijn al die mensen dom ofzo. Onder welke steen hebben die de afgelopen jaren geleefd. Jezus wat naïef. Komen die simpel zielen ooit in de stad. Lijken de ministers wel. Zien die niet wat er jaren aan de gang is.
Ik maakt me meer druk over die onnozelheid, dan dat dat meisje met haar hond geweigerd word.
@wazakzegguh | 23-02-13 | 12:57
Dat zal best, maar dan heb je nog de haren en de stank. En die ruik ik, ook al zat die hond er drie dagen geleden in. Ik heb absoluut geen hekel aan het wezen hond (zeker niet aan blindengeleidehonden, wat de best opgevoede honden zijn die er bestaan en bovendien erg nuttig) maar honden zijn gewoon smerige stinkbeesten. Misschien wordt het ooit nog eens mogelijk om blindengeleidekatten te ontwikkelen, dan zijn we in elk geval van de stank en de poep-op-de-stoep verlost. Die paar kattenharen kan ik wel mee leven...
Not Muhammad | 23-02-13 | 13:01
Wat betaal je daar voor een taxi-ritje?
@wazakzegguh | 23-02-13 | 12:59
Enige waar ik van baal is dat ik door de paniek niet een taxinummer heb gezien om hem achteraf te kunnen bedanken.
Vergunning zo snel mogelijk ontnemen. Overigens zijn alle chauffeurs uit achtergebleven gebieden afkomstig. Spreekt weer boekdelen. Misschien volgende keer een blindegeleide-varken meenemen. Die kun je ook vanalles leren.
Misschien is een taxi-boycot van, taxi's die honden weigeren een goed idee. Meneer mag mijn hond mee, taxichauffeur ik zie geen hond, nee klopt, maar mag ie mee ,nee issee vies. Oke barst dan maar ga ik wel
op zoek naar een andere chauffeur.
@GJG5189 | 23-02-13 | 12:54
Op 30 seconden in het filmpje wordt het woord 'undercover' gebruikt. Kankuhkammera was waarschijnlijk verborgen als in onzichtbaar.
Hmm, volgens mij had ik niet eens op de spatie gedrukt..
@streknek | 23-02-13 | 12:51
Uberhaupt niets meer sturen, was toch Allah's wens en Allah is groot!
Volgende keer een biggetje meenemen.
Wat een wereldbaan hebben deze moslims toch eigenlijk.
Je eigen regels, je eigen tijden, zwart geld, hoertjes en dronken mensen die je zo af kunt zetten bij een donker steegje waar een vage kennis van je ze opwacht.
Zou dit DE manier zijn om ze weg te krijgen, het verplicht stellen om honden mee te nemen?
*varken in rugzak stopt en hond gaat kopen*
@Supermatthijs | 23-02-13 | 12:44
LOL!
het gaat alla(h)ng niet meer om Amsterdam, tegenwoordig is het Islamsterdam en dus is het logisch dat je een hond niet meeneemt want hond = haram en dus viesbah. Deze blinde dame woont in de verkeerde stad, want is al geïslamiseerd. Op naar de volgende stad die dit lot zal ondergaan. Zal Rotterdam wel zijn, of Utrecht natuurlijk.
@neemjemoederindemali | 23-02-13 | 13:01 | + 0 -
Iemand niet meenemen omdat zij geen hoofddoek opheeft.
@fender05 | 23-02-13 | 12:55
Je hebt het duidelijk niet begrepen, de hond is haar hulpmiddel zoals voor iemand anders een bril, contactlenzen, een wandelstok, rollator of rolstoel een hulpmiddel is.
Dat is ook de reden dat een taxi VERPLICHT is een hulphond mee te nemen. What's next, iemand niet meenemen die een bril op heeft?
Ja hoor!! Allemaal hakbars!!
Welk volk discrimineert nu?? Welk is nu racistisch?
Juist die ****** moslims!!!
Wilders weer gelijk!!
Wanneer kapt men nou eens dat volk de hand boven het hoofd te houden ten koste van de echte nederlanders??!
@R. E. Calcitrant | 23-02-13 | 13:00 | + 0 -
Misschien moeten ze mij weer een boek aanbieden, kan ik zo weer 560.000 tegels daar over voltikken.
Waarom nemen ze de vergunning van deze mensen niet in als ze er al een hebben. Uitschot. Wie wil er ook met dit soort honden meerijden
Ik woon normaal gesproken in London, en daar kan Amsterdam nog een puntje aan zuigen qua taxibeleid. De chauffeur moet een heuse opleiding volgen waarin niet alleen vakkennis maar ook etiquette een belangrijke rol spelen. Met twee woorden spreken, hoffelijk blijven en kennis van de geschiedenis van de stad.
Amsterdam is werkelijk ongekend qua prijzen, chauffeurs en wagenpark. Het is in de hoofdstad van de 14e economie ter wereld kennelijk normaal om bezoekers op te wachten met een Toyota Yaris uit 1997, ongewassen chauffeur en radio ordinair op maximaal volume. Die hele taxibranche in de hoofdstad is een grof schandaal. Amsterdam moest zich kapot schamen voor deze gang van zaken.
En dan dit drama er nog eens bij. Nu maar hopen dat de buitenlandse pers dit niet opmerkt.
Einde van de Domheid | 23-02-13 | 12:45
En de zolen van jouw schoeisel pikken zeker niks op van het trottoir?
Oh, maar dat komt niet op de bank, nee dan komt er ook geen vuil in de wagen...
En wat voor idioot idee om zwangeren en gewonden te laten betalen voor een of ander dekkleed? In beide gevallen, zeker bij nood, gaat burgerplicht nog altijd voor.
Had je het nou over een kotsende toerist uit de provincie, maakte je een punt.
*handen ten hemel balt: waarom trap ik hier toch in...*
Hulphonden mogen gewoon mee in de taxi, staat in de Taxivoorwaarden, maar ja, als Hassan geen NL leest...
Je moet trouwens een keer proberen in de vierde of vijfde taxi in de rij te stappen (daar ben je als klant vrij in overigens...) kun je lachen, try before you die!
Laatste tijd weinig nieuws op Geenstijl...
Greet; als je op wereldreis gaat:
Moskeeën
Europa
Vrouwen
Homeaus
Kinderen
Gristenen
Jeauden
Geiten
en Honden.
Ik zou ook Paardenvlees noemen.
prodigy | 23-02-13 | 12:56 | + 0 -
Dat zou normaal moeten zijn, helaas is het erg zeldzaam onder bepaalde groepen. Niettemin een plusje voor uw Marokkaan.
Goedkoop scoren van Powned. Nieuws wat al jaren oud is uitmelken en dat 'vernieuwend' noemen.
Ik ben zelf taxichauffeur in Amsterdam geweest en ben geen hondenliefhebber. Af en toe vervoer je iemand met een blindengeleidehond. Of gewoon mensen met een hond. Ok, mijn auto zat onder het haar maar dat kun je simpel oplossen door even naar de dichtsbijzijnde pomp te rijden en te stofzuigen. Het hoort er gewoon bij. Heb je daar geen zin, ga dan lekker taxirijden in een "willekeurig" land waar mensen geen honden als huisdier hebben.
-weggejorist-
Je komt net aan met de boot uit Takkie-Takkie land, je spreekt onze taal niet, je hebt geen kennis van onze normen en waarden en je hebt geen flauw benul waar alles ligt. Dan kan je eigenlijk alleen nog maar taxi chauffeur worden.
Een te vaak voorkomend incident, dat kan alleen een ambtenaar bedenken, lulz. Kan er met me pet niet bij hoor, als je maar een beetje boven jan bent, heb je toch enigszins ethisch besef. Lijkt me juist een prima klant om mee te ouwehoeren, maak je toch niet iedere dag mee. Beetje laag dit pikkies, lekker normaal doen anders lekker optyfen hier zo.
Brou Is Back | 23-02-13 | 12:54 | + -1 -
Een blindengeleidehond zit op de vloer, ik neem aan dat u gewoon op de bank plaatsneemt?.
Welkom in onze multiculturele samenleving waar we de meest fucking spotjes over tollerantie op de buis hebben, waar het er in feite op neer komt dat wij Nederlanders zelf ons moeten aanpassen, zie hier hun tollerantie. Nooit, maar dan ook nooit zal ik bij zo'n allochtoon in zijn taxi stappen, verbranden kan dat tiefes tuig met zijn gore waffel.
Echt asociaal gewoon,vond het echt zielig voor die mevrouw,maar nou vraag ik me toch af of dit ook gebeurd zou zijn als het gewoon Nederlandse chauffeurs waren geweest al met al in en in triest dat dit gebeurd.
@doenormaal! | 23-02-13 | 12:45
Misschien moeten we ze leren dat je ipv geiten en kamelen ook varkens kunt neuqOn.
Je zou denken dat een blinde een ideale klant is. Poosje rondtoeren, je vraagt een willekeurig te hoog bedrag, ze zien het toch niet.
@Kaas de Vies | 23-02-13 | 12:44
Of een blindegeleidegeit die dezelfde taal spreekt. www.youtube.com/watch?v=NbrUNuWGxGQ
"Is dit braille of voel ik een kleine besneden piemel?"
Mijn hond lag een keer goed in de kreukels na een ongeluk waardoor ik met spoed in Amsterdam naar een dierenkliniek moest worden gebracht. Taxi aangehouden, jonge Marokkaan stapte uit, hielp mij met een bloedende hond in de taxi en heeft mij in een noodgang naar de dierenkliniek gebracht. Toen ik uitstapte en wilde betalen zij hij: laat maar zitten, ga snel met die hond naar binnen.
Die gast nog steeds dankbaar.
@Brou Is Back | 23-02-13 | 12:54 | + 0 -
Wat een verspilling van tijd zeg deze tegel.
Voor alle domme marokkanenhaters.... het was volgens mij juist de duidelijk verstaanbare Marokkaan met uitstekende argumenten aan t eind die haar WEL meenam. De rest van de chauffeurs was Turks Afgaans Irakees.... ik weet dat Marokkanen t liefst moeten opdraaien voor alles maar dit filmpje nu even net niet.
Het is een kwestie van tijd, al zou je al een taxi willen nemen in Amsterdam. Dat de allochtone bevolking ook geweigerd word, wegens onrein, ongelovige honden, varkens etc. Want die wil je niet in je taxi hebben toch.
Taxichauffeur, Marokkaan, Amsterdam.
Alleen een zwerver zit nog lager in de sociale hierarchie.
Honden zijn haram.
Bedankt Pvda.
neemjemoederindemali | 23-02-13 | 12:44 |
Ik heb het prima begrepen. Als deze mevrouw namelijk niet blind was geweest en ze had met die hond aangekomen dan hadden ze haar ook geweigerd. Ze wordt dus niet gediscrimineerd om het feit dat ze blind is, maar omdat ze een hond bij zich heeft.
Dat het natuurlijk van de zotte is dat die taxichauffeurs een blinde met haar geleidehond niet meenemen dat staat buiten kijf.
Blindengeleidehonden dus nog even leren om discriminerende chauffeurs met een accent aan hun ballen uit de taxi te sleuren.
Als er een marokkaan geweigerd wordt bij een discotheek staat de wereld op zijn kop,discriminatie.
Lok PVDA,ers met een kleurtje worden er in gezet om het aan te tonen
Gaan er nu ook roomblanke lok PVDA,ers met honden proberen met de taxi mee te gaan.
Dacht het niet he,is niet interssant,en trekt te weinig kiezers.
@Einde van de Domheid | 23-02-13 | 12:53 | + 0 -
Babyboomers moeten van mij altijd in de skibox als ze mee willen rijden.
Niemand heeft mij ooit kunnen betrappen op pro-Islamitische sympathiēn, integendeel zelfs, maar op één punt begrijp ik de profeet-aanbidders heel goed, en dat is hun afkeer van honden en, daarvan afgeleid, schoenzolen want in Nederland altijd in aanraking geweest met hondenstront.
.
Ik neem nooit taxi's in Nederland en in het bijzonder Amsterdam, want als ik droog van achteren genaaid wil worden zijn er vele andere opties waar ik overigens ook geen gebruik van wens te maken. Maar mocht ik onverhoopt levensmoe zijn of anderszins gedwongen een taxi te nemen, dan hoop ik toch niet dat er een hond met zijn schijtpoten en haaruitval op de bank heeft gezeten waar ik op plaatsneem! Gatverdamme, de lucht van die beesten alleen al...
.
Met verontschuldigingen aan blinden en hun honden waar overigens verder niets mis mee is. Misschien een idee om hondenhoezen te ontwerpen die de blinde in een tasje bij zich heeft om zijn hond in te verpakken tijdens een taxirit.
Kaas de Vies | 23-02-13 | 12:51
Laten we die ambtenaren een enkeltje Sahara geven, met de taxi. Komen ze er wel achter wie de echte honden zijn.
Ik wilde wat schrijven, maar doenormaal! | 23-02-13 | 12:45 heeft het al perfect verwoord.
Reportage valt me nog mee.
Hoor geen één keer: weghr met die kankuhkammera!
-weggejorist-
Kijk wat er achter het stuur zit, dat is allemaal import volk.
@ZDEV | 23-02-13 | 12:50
Correctie: deze man is geen ambtenaar maar woordvoerder van de landelijke brancheorganisatie voor taxiondernemers
Woef woef woef,waf waf woef woef.
Zo dat is er uit.
Kaas de Vies | 23-02-13 | 12:46 |
Jij knippert niet met je ogen als een incontinente boomer in je auto stapt?
Die taxi-markt vrij geven. Wanneer er veelconcurrentie is en ze nauwelijks brood kunnen verdienen neemt zelfs een moslim dat blinde varken mee.
Overgins kan ze ook gaan werken, geld verdienen en een privé-chauffeur nemen.
Einde van de Domheid | 23-02-13 | 12:36
En dan moet je de auto-bank-bekleding 7 keer wassen. Tussendoor drogen hoeft niet dus, zó klaar.
Vraag me af hoe dat ging in de tijd van Mohammed. Die had wel zes honden. Waar haalde hij al dat water vandaan???
@Kudtkip | 23-02-13 | 12:52
Wat is een tala?
Hoi Ellen!
De discriminatie door moslims tegen niet-moslims is al in volle gang.
@streknek | 23-02-13 | 12:51
Ghehe, we sturen wel reddingsvarkens.
"Als één chauffeur uit de groep deze klant weigert vanwege blindengeleidehond, kan de hele groep de vergunning ontnomen worden".
Stel dat deze 5 chauffeurs niet eens tot dezelfde groep (bedrijf) horen, kunnen er wel meer taxi-toko's sluiten daar.
Zou een zegen zijn.
Onbeschoft volk, kennen veelal de weg niet en de tala onvoldoende, behalve euro's en hoeveel.
@ZDEV | 23-02-13 | 12:50 | + 0 -
Hehehe, ze steken liever hun kop in het saharazand dan toe te geven dat de multicultihappydream iets aan te rekenen valt.
Goor volk, dat taxituig.
Bij de volgende aardbeving in een of ander moslim land GEEN reddingshonden sturen dus!
-weggejorist-
@Cuyahoga | 23-02-13 | 12:42 |
Klopt. Hier in Turkije, een zogenaamde seculiere staat, mogen honden in principe niet vervoerd worden in het OV, dus ook niet in taxi's. Tenzij. Tenzij je ze compleet verdoofd aanbiedt...
@La Bailaora | 23-02-13 | 12:48 | + 0 -
Moslims eisen altijd vanalles, het zijn de religeuse pubers van deze aardkloot.
Vroeger moest je een taxivergunning hebben. Die kostte zo een ton, en die kon je bij je pensioen weer verkopen als oudedagvoorziening. Toen besloot de multiculti overheid dat er banen gecreëerd moesten worden voor, nu ja, mensen met een culturele handicap, en al die vergunningen waren in één klap niets meer waard.
@doenormaal! | 23-02-13 | 12:46
Insgelijk. Alleen zul je toch altijd mensen houden die wel moeten (toeristen, gehandicapten, ouderen etc.) De arme drommels..
@Cuyahoga | 23-02-13 | 12:42
Islamieten hebben sowieso niets met dieren. 'Varkens', 'apen', zit allemaal in het scheldwoord arsenaal. Daarbij, halal is een van de meest dieronvriendelijke manier van slachten, maar dat eisen ze zelfs.
God, er voelt zich weer eens iemand gediscrimineerd.
Meid, bel een taxi, zeg dat je hond mee moet en wees blij dat Ali niet voor komt rijden.
@Supermatthijs | 23-02-13 | 12:44
We gaan de religieus gehandicapten uitzetten, je weet wel, die varkens achter het stuur van die taxi's.
Er zit weinig anders op dan de hond te leren autorijden.
Misschien NL chauffeur zoeken?
Commissie Gelijke Behandeling zit er boven op?
Taxi in Amsterdam? Das war einmal. Ik snap niet dat er uberhaubt nog mensen bij dat tuig instappen.
@Einde van de Domheid | 23-02-13 | 12:45 | + 0 -
Mijnheertje smetvrees, niet zo huilen. Bacillen zijn gezond.
@Nibdib Niddib | 23-02-13 | 12:44
Ik neem al jaren geen taxi meer. Ga nog liever lopen.
"Dit is een te vaak voorkomend incident."
-_- (geen commentaarrrrr...)
Het wegkijk-probleem van de PvdA is ook hier de grootste visuele handicap
@Kaas de Vies | 23-02-13 | 12:41
Dat blindegeleidevarken van je, zit die ook altijd bij je in bad?
Ik vind de islam ook vies en gevaarlijk, maar daarom mogen moslims nog wel in mijn verzorgingsstaat komen zitten. Al was het omdat het verboden is wat anders te zeggen.
Ik loop liever 5 kilometer door wind en regen dat ik zo`n taxichauffeur in Amsterdam iets laat verdienen. Erger paupervolk bestaat er niet. In Groningen gaat het er gelukkig iets netter aan toe. Iets.
Je kunt 'geen poten op de bank' wel be-minnen, maar je kunt er niet voor zorgen dat bacillen van contact met het trottoir niet op die bank komen. (En dan heb ik het nog niet eens over gewoon straatvuil.) Laat blinden die met de taxi moeten een couch, cover meenemen of verplicht dit aan taxichauffeurs. (Kunnen ze meteen ook hoogzwangere vrouwen meenemen.) Blinden betalen dan niet voor de couch, zwangeren/gewonden wel.
Klaas zegt: is iets met cultuur. Moet je zuinig op zijn.
Alleen typisch dat cultuur tegenwoordig pootjes heeft en overal naar toe gaat.
Ze moeten in de Taxi wereld hetzelfde doen als wat ze in het verleden bij beveiligers/portiers hebben gedaan. Maw, alle rotte appels er uitfilteren, taxivergunning afpakken en op een zwarte lijst dat ze hem ook nooit meer kunnen halen. Ik neem ook nimmer een taxi in Amsterdam, ik ga liever lopen.
Ze is vrouw -1.
Ze is blank -1.
Ze is niet moslim -1.
Ze is een varken -1.
Haar hond is ook een varken -1.
Tsja. Cultuurverrijking een echte verbetering van de samenleving. *not* Meldpunt discriminatie autochtonen gaat het nog druk krijgen.
@basweetutwel | 23-02-13 | 12:43 | + 0 -
Wellicht moeten we het probleem bij de wortel aanpakken en blindegeleidekamelen trainen, zodat we deze mensen niet voor het hoofd stoten.
@fender05 | 23-02-13 | 12:42
Iets zegt me dat je het niet helemaal begrepen hebt, ik zou zeggen, probeer het eens op fok.
neemjemoederindemali | 23-02-13 | 12:42 | + 0 -
Je gaat toch niet alle gehandicapten uitzetten om zoiets ? Belachelijk.
Een blinde kan gewoon voorin de taxi zitten met de hond zittend voor de stoel. Veel taxichauffeurs hebben ook een speciaal dek voor over de achterbank.
Vroeger had je nog Nederlandse taxichauffeurs die ook Nederlands spraken en service boden. Nu is het gros van die figuren allochtoon, zijn amper te verstaan, onbeschoft en proberen je nog te belazeren ook.
Heimwee naar vroeger.
Steekproef is voor herhaling vatbaar, sancties wanneer blijkt dat gehandicapten dan nog steeds gediscrimineerd worden, vergunning intrekken.
Ik heb altijd medelijden met een ieder die een taxi wilt/moet nemen in 020...
"Honden zijn haram".
Maar dat durven die mocro's/islamo's niet hardop te zeggen voor de camara's.
Heb heb gezien. Was werkelijk tenenkrommend. Kon me bij het zien van de reportage niet aan de indruk onttrekken dat de chauffeurs nog een beetje moeten wennen aan de rol van het onreine dier in de samenleving.
Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Honden zijn haram... waarom zeggen die kamelendrijvers dat niet gewoon?
@Handige Harrie
Dus jij gaat lopen?
Een score van 5 uit 5, volgens mij hebben die taxi chauffeurs het veel te goed in dit land. Wat mij betreft keihard terug discrimineren en tegen dat volk zeggen dat we in dit land niet houden van mensen die gehandicapten discrimineren, uitzetten die handel.
Ze wordt toch ook als ieder ander behandeld? Ik denk dat ieder ander namelijk ook niet met zo'n grote hond die taxi in komt.
Islamieten beschouwen honden doorgaans als onrein. Ze mogen er wel mee omgaan, als jachthond bijvoorbeeld maar dan moeten ze eerst geheime toverformules uitspreken namens hun woestijngotje.
Speelt het ook mee dat honden wellicht niet halal zijn?
Ik heb hetzelfde mee gemaakt met mijn blindegeleidevarken.
De echte beesten zitten achter het stuur.
Ik zou er ook niet op zitten te wachten als taxichauffeur.
broodje spinazie met kaassoufle
Ik maak al 15 jaar geen gebruik meer van taxi's man man wat een volk. Sleep me liever de pleuris dan dat me laat afzetten door die #*#*#
Ik weiger altijd allochtone taxichauffeurs. Als ik op zoek ben naar een Marokkaanse chauffeur ga ik wel naar Marrakech ofzo..
Ik bedoel, ik wil ook niet dat iemand met zijn voeten op de bank gaat zitten.
Tim Kuijk is schuldig, geen twijfel mogelijk.
Gaan ze dan met hun poten op de bank?
Maar dat is goor!
REAGEER OOK