Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Henk Krol (50+) koopt zetels in peilingen De Hond

url.gif OK die kop is een beetje dik aangezet maar dat is de lawaaipropaganda van Henk Krol over armoede onder ouderen ook. Al begint het er op te lijken dat de theatrale verongelijktheid van de voorman van 50PLUS vooral voor de bühne is, alleen bedoeld om te verhullen dat de coulissen van zijn seniorenverbond voor onderbuikouderen net zo wankel staan als die van de LPF destijds. Jawel, daar zijn de gevreesde drie letters die alleen nog genoemd worden als ze gevolgd kunnen worden door '-achtige toestanden'. De meest dodelijke politieke vergelijking sinds 'weet je wie ook lid was van een socialistische partij?' En nu kleeft de vergelijking aan 50PLUS, want de partij voor mensen uit de generatie die het beste voor zichzelf gezorgd heeft van alle generaties in de geschiedenis van de mensheid en alle levensvormen die daar aan vooraf gingen, blijkt een bureaucratisch corrupte, dubieus subsidie weglekkende, vriendendienstjes benuttende en onderlinge haat en nijd bedrijvende totaalchaos waar de Grachtengordel het schaamrood nog van op de kaken zou krijgen. Het AD publiceert vandaag een lijstje waar alleen een onthulling over pistolen in de fractiekamer op ontbreekt. Krol heeft nevenfuncties verzwegen, voor de Tweede Kamer en voor zijn eigen partij. Eigen bedrijven van Krol doen zaken (onder de marktprijs) met en voor de partij. 50PLUS heeft spookbestuursleden. De administratie is een zootje. En de mooiste: het Wetenschappelijk Instituut van 50PLUS spendeerde 130.000 euro van haar middelen (uit subsidie) aan Maurice de Hond, die er twee jaar lang marktonderzoek voor deed. Samenvatting: gay Nederland is blij dat ze van Krol af zijn. Mag u nu speculeren over hoe 50PLUS aan 12 zetels in de peilingen komt, en over hoe een partij met de suggestie van zo'n potentie zwevende kiezers over de streep kan trekken om óók op die partij te stemmen.

Reaguursels

Inloggen

Is toch weer door de mand gevallen als een gewone zakkenvuller.

Bataaf | 10-02-13 | 12:03

grimas en de eerlijke leugenaar samson
hebben met list en bedrog de verkiezingen gewonnen.
nu wordt er alles aan gedaan,om de ouderen te plunderen,het uur van de waarheid was de korting op de pensioenen,daarna komen nog de pensioenfondsen zelf
die door de europa gevoerde rente beleid in de problemen zijn gekomen.
dat de partij van krol daar garen bij spint,kun je op je klompen aanvoelen.
12 zetels dat wordt het dubbele,de stille kracht van de ouderen
en ondertussen gaan waardevolle mensen emigreren
en daar komen gelukzoekers voor terug.

soledad | 10-02-13 | 09:55

Maar een ding snap ik niet van Henk Krol. Ik zie dat vaker bij homos: ook bijvoorbeeld bij Paul de Leeuw en Thomas von der Dunk: een tolerante houding tov de islam. De islam, die dan weer de doodstraf wil invoeren voor homosexualiteit!

Dat is wat ik niet snap: hoe kan je nou tolerant zijn tov een geloof, dat jou wil.. doden?!

Karel Popper | 10-02-13 | 08:51

@Bubba
Ik ben het met je eens, maar de fraude van de laatste verkiezingen heeft ervoor gezorgd dat de JSF word gekocht en dat er met alle macht voorkomen is dat de PVV een groot aandeel heeft in de 2de kamer. Het is een verschrikkelijke fraude. Het is nu belangrijk om te voorkomen dat alles zo uitkomt dat voorkomen word dat de opiniepeilers de stem van de mensen gaan bepalen.
De Nederlanders zijn een veel belasting betalende weinig stemrecht in het politiek Europa hebbende minderheid, die op alle fronten genomen word omdat wij lachebekkie als premier hebben. Onze maatschappij word afgebroken omdat Nederland de rest van Europa niet kan overtuigen te upgraden naar ons niveau. Hierdoor zullen wij downgraden naar het niveau van de PIGS landen. En als het echt tegenzit krijgen we daar ook nog een keer Berlusconi terug als leider.
Met een stinkend rijke anti Europeaan konden we het zelfde kunstje flikken, maar ik ben ervoor om de beerput open te rukken en het tuig te vervolgen voor een nieuw Neurenberg gerechtshof voor het Euro fascisme en het landverraad.
Overigens was het laatste plan van Sarkozy was om de EU naar Noord Afrika uit te breiden. Het plan van Merkel is om het uit te breiden met de Nafta.
De vraag is gaan de EU zich allemaal aanpast aan onze standaard of word het de standaard van het zuiden?
Of kiezen we een Noordelijke Unie met de Nafta, waar de Engelsen en de Spaans sprekenden het meeste voor het zeggen krijgen?
En dan zijn er nog steeds de idioten die de EU willen uitbreiden met Turkije, terwijl Turkije ook een unie heeft met moslim landen in Azië en een Extreme Erdogan aan de macht heeft die zelfs geloof in het oude Ottomaanse rijk.

Ik ben voor het behoud van onze standaards en ik vertik het om te gaan downgraden. Iets wat we wel aan het doen zijn. En op dit moment manipuleert men de kiezers. Dit is Europees fascisme van de elite. Wij zijn maar consumerende belastingbetalers, meer niet.

T.a.v. de JSF ben ik voor het aanschaffen an de meest gebruikte A10 nu het radar ontwijken niet zo belangrijk is, maar we vechten verschrikkelijk veel met Canada in operaties en ook met Australië. Ik zou meelopen met het keuzeproces van de Canadezen. De JSF is zo'n miskleum dat de JSF het nooit mag worden. Het was al uitgelekt voor de verkiezingen dat men in de VS honderden JSF's minder wil kopen. Dit wrak word alleen maar duurder. Als er nu beslist moet worden, kunnen we beter de A10 kopen, omdat je met een paar upgrades het vliegtuig met gemak kan laten doorvliegen tot 2040 en het een stuk goedkoper is om asymmetrische conflicten te vechten met een Gatling boordcanon dan steeds JDAM's af te werpen.

Kees8374 | 09-02-13 | 22:32

Henk Krol kent maar één belang en dat is nog altijd enkel maar het zijne!

unweit | 09-02-13 | 20:47

"het Wetenschappelijk Instituut van 50PLUS spendeerde 130.000 euro van haar middelen (uit subsidie)..."
Moehahahaha! "haar" middelen. *Onze* middelen, zal je bedoelen.

Enfin, het systeem werkt fraude in de hand en zorgt ervoor dat het schuim van de samenleving komt bovendrijven. Met andere woorden: Politieke partijen zijn de nagels aan de doodskist van de democratie.

Stormageddon | 09-02-13 | 20:04

Uit welingelichte politieke kringen vernomen:
De regeringspartijen loopt het dun uit hun broek want deskundigen verwachten dat de 50+ partij bij de volgende verkiezingen (die heel snel komen) de grootste partij van het land wordt!

rijk | 09-02-13 | 19:18

@Kees8374 | 09-02-13 | 13:10: Opiniepeilers die betaald worden door iemand die belang heeft bij een bepaalde uitslag, is als een kredietbeoordelaar die door banken betaald wordt om hun leningen een beoordeling te geven. Oh, wacht....

Bubba | 09-02-13 | 18:06

Vroeger was de beste jager een leider, want hij begreep wat is was om te jagen en kon dus leiding geven aan dat wat hij zelf goed beheerste.

In Nederland waar ongeveer de helft het überhaupt niet intresseerd wie er in de politiek zit krijg je dus leiders die het overschot dat nog wel enigszins naar Den-Haag kijkt zien te interesseren voor de ideeën van jouw partij.

Maar dat vraagt geen kennis, ervaring, kunde van de stof waar je over praat maar de truuk om mensen aan je te binden voor laten we zeggen 4 jaar.

Charisma, Onderbuik, Frustratie en een bijzondere verschijning zijn genoeg om zomaar 25 zetels te halen zie SP en PVV. Maar die mensen vasthouden ??? is een ander verhaal en zo rent degene die het nog een beetje intresseerd van hot naar her.

meningsuiting | 09-02-13 | 17:37

Welkom in politiek-istan Kroll!
Sterkte. Je zult het nodig hebben...

Ahasveros | 09-02-13 | 15:40

Fast Forward | 09-02-13 | 14:48
De VVD bestaat nog, dus is nog lang niet voldoende doorgelicht. En/Of bevolking te dom. Geldt trouwens ook voor de rechtse kliek van PvdA, daar niet van.

Pindakees | 09-02-13 | 15:34

Che_cuevara | 09-02-13 | 13:49

Nee, daar ben ik absoluut niet bang voor.

Skunk57 | 09-02-13 | 15:01

Journalisten worden wakker. Kan na de VVD (van Rey) ook de PvdA worden doorgelicht?

Fast Forward | 09-02-13 | 14:48

Wat nu ook opvalt is dat je nu niet in pejoratieve hoort over 'one issue partij'. En dat voor een onmiskenbare échte partij van dat soort.

WirMachenMusik | 09-02-13 | 14:28

WirMachenMusik | 09-02-13 | 13:10
Ik verwar Henk Krol altijd met Jan Nagel. Het zijn allebei lui die zowel een stuk zeep, een tweedehands auto of een zogenaamd 'partijprogramma' kunnen verkopen.
Zo'n beetje als Wouter Bos, maar dan selfmade en zonder dat gladde talking head-for-sale-imago....

Aktivist | 09-02-13 | 14:20

Waar hebben we het over. Ik lees net dat Polen de komende 6 jaar 106 miljard euro krijgt.

Afrikaner10 | 09-02-13 | 14:20

@winter4182 | 09-02-13 | 14:06
Zoals de Saudisch dat doen met de PvdA bedoel je?

Parsons | 09-02-13 | 14:17

Er mist een punt in de titel na 'peilingen'.

tisseenschande | 09-02-13 | 14:14

Het blijft een relnicht, verkleed als een keurige beschaafde meneer.

Plukkiehaar | 09-02-13 | 14:11

-weggejorist-

winter4182 | 09-02-13 | 14:06

@Skunk57 | 09-02-13 | 13:46
Ik denk nu juist dat partij-vorming slecht is. Een mens zou er voor zichzelf moeten staan, niet voor een club.
Zoals ik al eerder heb aangegeven is de politiek aan het einde van zijn latijn wanneer niet meer de meerderheid telt, maar juist de minderheid. Één stem tegen, en het hele feest (wet) gaat niet door. Dát is pas ware democratie. Zo is de mens aan zet en niet een moloch als een een partij. Moet je eens kijken hoe snel het afgelopen is met bedrog, leugens en list. Tenminste, het wordt dan een stukje eerlijker.

AntiSoof | 09-02-13 | 13:53

Een twijfelachtige engerd is het. Eentje met uitgewoonde braakteksten over breedste schouders en zwaarste lasten. Verzin eens wat nieuws, zwemmel! Oude wijn in oude zakken...

NACademicus | 09-02-13 | 13:50

@Skunk57 | 09-02-13 | 13:46
Al aan gedacht dat bij een twee partijen stelsel het net zo goed Wilders EN Krol zouden kunnen zijn die als enkige partijen zouden overblijven?

Che_cuevara | 09-02-13 | 13:49

Op naar het twee partijen stelsel. Zijn we in 1 klap van Krol een Wilders af.
Gaan we met z'n allen weer lekker bouwen ipv slopen.

Skunk57 | 09-02-13 | 13:46

@WirMachenMusik | 09-02-13 | 13:27
Je hebt gelijk. Het ligt aan de steekproeftrekking, niet aan de steekproefgrootte. Het panel van De Hondt is een zelfselecte steekproef. Statistiek is daarbij niet mogelijk. Statistiek kan alleen op basis van aselecte steekproef, d.w.z. een steekproef die zonder enige vorm van selectie is samengesteld, ook wel willekeurige steekproef genoemd.
Maar ja, weet De Hondt veel.

Lewis Lewinsky | 09-02-13 | 13:45

Juul Paradijs,de uiteindelijke baas van Van Rossem kon het niet hebben dat zijn grootste concurrent,het AD,de "primeur" had,dus dan maar een flutstuk op GS plaatsen via een naar boven likkende overwerk makende (want te hoge vaste lasten) Van Rossem.
Zielig.

swassannuf | 09-02-13 | 13:43

Dat zijn straks allemaal stemmen VOOR Europa. En zo worden de ouderen wederom bedonderd.

Afgeschminkte Bassie | 09-02-13 | 13:38

@WirMachenMusik | 09-02-13 | 13:27

Juist door de door u aangehaalde samenstellingsproblematiek zouden de steekproeven groter moeten zijn om de impact van een individuele waarneming omlaag te brengen.

Parel van het Zuiden | 09-02-13 | 13:35

La Vie En Rose | 09-02-13 | 12:47 | + 12
En die van mij ook!

swassannuf | 09-02-13 | 13:29

WirMachenMusik | 09-02-13 | 13:27 |
Als reactie op:
Parel van het Zuiden | 09-02-13 | 13:17 |

WirMachenMusik | 09-02-13 | 13:28

Neen, aan de steekproefgrootte ligt het waarschijnlijkheidstheoretisch niet. Die is groot genoeg om, als de rest zou kloppen, betrouwbare en nauwkeurige schattingen te leveren.
Het probleem is de samenstelling van de steekproef. Sowieso al moeilijk genoeg om die representatief te krijgen. Dat trachten ze dan te bereiken met ieder zijn eigen (geheim van de kok) herwegingsprocedure. En dus plenty manipulatiemogelijkheden.
Over methodische aspecten als van hoe er gemeten wordt heb ik het dan niet eens.

WirMachenMusik | 09-02-13 | 13:27

@Terpen-tijn | 09-02-13 | 13:09 |

Hij gaf zelf al aan dat Schultzenbrau wellicht de oorzaak was van zijn conditie. Het is niet zo vreemd dat dat goedje een stevige omgekeerde peristaltische reflex opwekt. Bottomline. Ik voel mij bijzonder afgebluft door het puntige weerwoord, want gebruik van wisselende ip's haalt mijn opmerking natuurlijk volledig onderuit...

Parel van het Zuiden | 09-02-13 | 13:27

@Che_cuevara | 09-02-13 | 12:55 - Ik dan weer niet. Henk Krol liep daar te schermen met allerlei cijfers die niet kloppen. Niet dat andere politici de plank niet even vaak misslaan heur.

MarcS | 09-02-13 | 13:19

@Kees8374 | 09-02-13 | 13:10 |

Waarom? Het is volstrekt transparant dat alle gehanteerde peilen volstrekt valse resultaten geven. Het kleine aantal waarnemingen in deze steekproefjes is al voldoende om ze qua "waarheidsgehalte" meteen van tafel te vegen.

Parel van het Zuiden | 09-02-13 | 13:17

50+ Is het zoveelste marketingproject van Jan Nagel met Krol als ingehuurde celebrity.
Wat maakt deze bewering plausibel?
Allereerst de eerdere politieke marketingprojecten van bedenker Jan Nagel. Stuk voor stuk met een succesvolle introductie en snel daarna leeglopend als een autoband met kraaienpootvoltreffer. Het leek zelfs of Nagel helemaal niet geïnteresseerd is in enige duurzaamheid, toen hij volksmagneet Pim Fortuyn uit een van zijn projectjes kieperde omdat die zich te sterk en vooral succesvol tegen de PvdA ging afzetten.
De 'waardenloze' marketingbedoeling blijkt ook uit hoe hij zich nu afzet tegen 'rijkere' ouderen -die trappen er niet in en sowieso VVD-stemmers, zal Maurice de Hond geconcludeerd hebben - om het profiel 'slegs vir zielige oudjes' aan te scherpen. En het vanuit dezelfde overweging weren van jonge leden die zich wil verzetten tegen het uitspelen van ouderen tegen jongeren en vice versa.
50+ Is gewoon een marketingmove die het volledig moet hebben van zijn oh zo voor de hand liggende, maar marketingtechnisch geniale merknaam, gericht op de leeftijdspyramidebult van goedgelovige babyboomers.
Met als, eveneens knap verhuld, hoofddoel het fungeren als satellietpartij voor Nagel's homepartij de PvdA (Wij, PvdA, laten de gepensioneerden bloeden en jij, Jan Nagel, vangt ze dan op en je neemt en passant de PVV, wind uit de zeilen).
Kortom 50+ is (op)gericht om baantjes te verwerven en veilig te stellen en om de PvdA te steunen bij toekomstige coalitievormingen. Dus tel die 13 of straks misschien zelfs 20 zetels maar rustig op bij die van de PvdA.

WirMachenMusik | 09-02-13 | 13:10

@Bubba | 09-02-13 | 12:34
Ik ruik een beerput. Ik zou wel eens willen weten wat alle andere partijen aan de Hond uitgeven. Zou het kunnen zijn dat de PVV dit niet heeft gedaan?
Een extra reden voor het grote verlies van de PVV was dat ze omlaag stortte in de peilingen. De meute stemde vervolgens weer op de oude partijen.
Ik zou om te beginnen willen weten of de Hond werd betaald door de PVV en/of er gestopt mee werd, nadat een vriend van de Hond zijn zetel verloor.
Ik zeg niet dat er iets illegaals gebeurt is, maar dit stinkt wel en ik wil weten waar die lucht vandaan komt.
@La Vie En Rose | 09-02-13 | 12:47
Ik wil ook geen hetze tegen Krol, maar heeft hij ook andere peilers betaald voor onderzoek?
Ik wil weten waarom met al het onderzoek men er verschrikkelijk naast kan zitten met peilingen en ik voor de verkiezingen zelf ook hele andere opvattingen hoorde dan waarop de stemmers uiteindelijk hebben gestemd. Hoe zit het met de betalingen van andere partijen aan peilers.
Ik hoop dat er niks aan de hand is, maar laat de Hond maar inzage in zijn boeken geven en laat de andere peilers dit ook maar doen.
Laat maar een onderzoek instellen door de ombudsman of anderen die niet politiek gebonden zijn.

Kees8374 | 09-02-13 | 13:10

Dubbelproesten wil impliceren dat de schrijver extra proest, kortom, de onderbroekenlol is onbeschrijfelijk.

Terpen-tijn | 09-02-13 | 13:09

Wipneusje | 09-02-13 | 12:52 |
U bent net 50 geworden en hebt de klap nog niet verwerkt.

Watapatja | 09-02-13 | 13:08

Old_Spice | 09-02-13 | 12:23 | + 5 -
ben daar benieuwd naar, kun je eens uitleggen

duitse herder | 09-02-13 | 13:03

@niksdoenerT | 09-02-13 | 13:01
Praat dat zo'n beetje gezellig tegen jezelf?

Che_cuevara | 09-02-13 | 13:02

@Parel van het Zuiden | 09-02-13 | 13:00
Veranderende ip's doen wonderen mijn waarde. *dubbel proest*

niksdoenerT | 09-02-13 | 13:02

welke jaloers partijlid van een nutteloze nederlandsche politieke partij heeft dit onderzocht ?

duitse herder | 09-02-13 | 13:02

@niksdoenerT | 09-02-13 | 12:56
word-T *constateert dat de carnavalsSchultenbrau heeft toegeslagen en kop koffie neemt*.

niksdoenerT | 09-02-13 | 13:01

@niksdoenerT | 09-02-13 | 12:56 |

Waarop u besloot een nick aan te maken voor datzelfde Geen Stijl...


*proest*

Parel van het Zuiden | 09-02-13 | 13:00

Krijgen we nu weer hetzelfde karaktermoord- en verdachtmakingencircus als toen Wilders boven de 10 zetels in de peilingen kwam?????

Aktivist | 09-02-13 | 12:57

-EDIT: Wacht, we helpen je even van je moeheid af-

niksdoenerT | 09-02-13 | 12:56

@La Vie En Rose | 09-02-13 | 12:47
Hier moet ik het eigenlijk helemaal mee eens zijn.

Che_cuevara | 09-02-13 | 12:55

- EDIT: Zendtijd voor politieke partijen is te koop bij de NPO -

Wipneusje | 09-02-13 | 12:52

@La Vie En Rose | 09-02-13 | 12:47
aangepakt

La Vie En Rose | 09-02-13 | 12:49

Het was al knap dat 50+ met twee zetels in de Tweede Kamer kwam. Daarnaast stijgt 50+ niet alleen in de peilingen van de Hond maar in alle peilingen. Niet zo gek als ik zie hoe ouderen, (niet allemaal rijke babyboomers met een riant pensioen) op alle fronten worden gepakt.

En wat zien we gebeuren? Hetzelfde patroon als bij de opkomst van de LPF en de PVV. 50+ vormt een bedreiging voor de macht van mn de PvdA, (gezien, hoe Krol werd aanepakt door P&W en m.n. Witteman?) maar ook voor die van de VVD en het CDA, en moet kapodt.

Ik behoor niet tot de doelgroep van 50+, maar ik doe niet mee met die hetze tegen ouderen en Henk Krol. Elke nieuwe partij heeft startproblemen.

You go Krol! Laat dat zooitje in Den Haag maar zenuwachtig worden. Mijn zegen heb je!

La Vie En Rose | 09-02-13 | 12:47

@WestAndSmithson | 09-02-13 | 12:13
Waar blijven de verhalen over wat voor een zooitje het is bij de PvdA??
Zoveel ruimte heeft GS niet op hun server om dat allemaal te plaatsen.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 09-02-13 | 12:45

CoffeePatch | 09-02-13 | 12:39 | + 0
Er zouden helemaal geen 'zwaarste lasten' zijn als NL niet was verworden tot een te vervloeken socialistische heilstaat.

In zo'n staat vallen de niksnutten omhoog en houdt men, als in Rusland, zieke bedrijven op de been door er, van jou en mij, gestolen geld aan uit te geven.

Ratzinger | 09-02-13 | 12:42

Je nooit meer af hoeven te vragen waarom peilingen altijd sterk afwijken t.o.v. de uitslagen.
Weer een zorg minder.

Terpen-tijn | 09-02-13 | 12:42

Toch wel vreemd dat je hier verder helemaal geen ophef over hoort in de reguliere media... Oh wacht, het is de PVV niet.

Danny M NL | 09-02-13 | 12:39

Dat Twitter, dat wordt nog eens heel klein.

Ratzinger | 09-02-13 | 12:35

Aangezien Nagel een vriendje is van de Hond, zou het me niet verbazen als ze het subsidiegeld op die manier wegsluizen. Daarna kan een bedrijfje van Nagel weer een factuurtje naar de Hond kan sturen voor advieskosten voor het een of ander. Zeg niet dát het gebeurt, maar zo veel is toch raar...

Bubba | 09-02-13 | 12:34

nogeenreactie | 09-02-13 | 12:27
Ik suggereer niets maar het 'voor de buhne', 'eeuwige verongelijktheid' en 'boomer-achterban' is ook van toepassing op een andere LPF-achtige toestandenpartij.

Einde van de Domheid | 09-02-13 | 12:32

Ik ben Henk. Henk Krolmoe.

Canis Spurcus | 09-02-13 | 12:32

Een artikeltje dat de letters GS volop waar maakt.

Jan Hen2076 | 09-02-13 | 12:32

@Andre1972 | 09-02-13 | 12:29
Ja, alleen de PvdA en VVD weten het nog niet.

Che_cuevara | 09-02-13 | 12:30

Erwin deugde ook al niet! Kon nog geen dag vooruit voorspellen. Krollolloltrol.

Koettoerk | 09-02-13 | 12:30

asociale partij

roze_bril | 09-02-13 | 12:29

Zijn er binnenkort verkiezingen dan?

Andre1972 | 09-02-13 | 12:29

En wat heeft Geenstijl/Van Rossem mogen ontvangen voor dit "nieuws" te brengen?

nogeenreactie | 09-02-13 | 12:27

Ha, het vizier, op aandringen van gevestigde partijen, maar eens op de snelste groeier gericht. Het kan niet zo zijn dat door ons corrupte beleid een ander er met de kiezers vandoor gaat!

dubbert | 09-02-13 | 12:26

Henk Krol is een homo.

neemjemoederindemali | 09-02-13 | 12:26

Fijn dat die fluwelen stem van Henk Krol wordt doorgeprikt. Het is een populist, die over de rug van de ouderen wil scoren.

dirty dirk | 09-02-13 | 12:25

Verhuurt kantoorrruimte voor 450 euro.. 1 tweetje dat " ze" blij zijn dat ze van hem af zijn.. sorry hoor..: een kinderachtig en gezocht stukje van "Geenstijl" Inderdaad: tendentieus en ongefundeerd.

daytripper | 09-02-13 | 12:24

Weet je wie ook 50+ was?

dhrat | 09-02-13 | 12:24

Liegen? Dat doet Rutte elke dag. Gister nog, met zijn 'overwinning' om onze miljard korting te houden. Wat niet eens waar is, want wij gaan uiteindelijk meer afdragen. Waardoor Nederland een nog grotere netto-betaler wordt.

Old_Spice | 09-02-13 | 12:23

Soort zoekt soort, politici zoeken politici en veel erger kun je het niet krijgen.

Watapatja | 09-02-13 | 12:22

Niks aan de hand. Alles waar Jan Nagel zich mee bemoeit verandert in een rokende puinhoop.

vetkleppert | 09-02-13 | 12:21

Het "Wetenschappelijk Instituut van 50PLUS ", ff de tranen van het lachen uit mijn ogen wissen.

bennutzat | 09-02-13 | 12:20

Wie neemt een peiling van de Hond nou echt serieus

Bokito ergo sum | 09-02-13 | 12:20

Het opportunisme van Jan Nagel, het frauduleuze van Henk Krol en de foppeilingen van Maurice de Hond.. wat een prachtige partij is 50plus.

mijntweecent | 09-02-13 | 12:16

en hoeveel spendeert de PvdA aan die Hond?
dat verklaart dan ook datgene wat we allemaal al wisten.

damnschreeuwer | 09-02-13 | 12:15

50-plus heeft zijn zeteltjes in de kamer dus wel verdient.
Ze doen het net zo -slecht- goed als de rest.

Che_cuevara | 09-02-13 | 12:14

@winter4182 | 09-02-13 | 12:08
Die discussie hebben we al gevoerd.
Iets met eerst als politiek de geldkraan dichtdraaien en vervolgens verontwaardigd doen dat het geld van externe partijen komt...

Tommygunner | 09-02-13 | 12:14

Grappig hoe "nieuwe" partijen altijd door de MSM op de korrel genomen worden voor allerlei organisatorische problemen die net zo goed bij gevestigde partijen plaatsvinden. Bij die gevestigde partijen blijft het echter altijd stil. Neem nu zo'n nevenfunctie issue waar Henkie nu mee zit. Zoiets hebben we natuurlijk nog nooit gezien bij een partij als bijvoorbeeld de PvdA (en de andere ook overigens...).
.
Verschil moet er kennelijk wezen wanneer het kritische journalistiek betreft. Niet dat ik overigens überhaupt het Nederlands journaille van het bedrijven van journalistiek wil beschuldigen. Laat dat ook duidelijk zijn.

Parel van het Zuiden | 09-02-13 | 12:14

Waar blijven de verhalen over wat een zooitje het is bij de PvdA? Kom op zeg! Ik ben geen fan van Krol, maar het is duidelijk dat de gevestigde orde nerveus aan het worden is.

WestAndSmithson | 09-02-13 | 12:13

What's next: 25% korting op uw crematie als U lid bent van 50plus?
Gratis steunkousen bij aanmelding?
Een enkeltje Costa del Sol met de touringcar? (op zich goed idee)

King of the Oneliner | 09-02-13 | 12:12

Ja, dat doen ze. En soms worden ze betrapt.

Dit komt bij alle politieke partijen voor.

zeg maar jansen | 09-02-13 | 12:12

Tja, dat van de hond zou mij niks verbazen.
Maar de ultieme "peiling" vindt pas plaats op de dag van de verkiezingen.
En daar zal het waarschijnlijk 50-min worden.

Che_cuevara | 09-02-13 | 12:11

Fraude en drammerig gedrag van Babyboomers, wie had dat ooit gedacht?

Kaas de Vies | 09-02-13 | 12:10

-weggejorist-

winter4182 | 09-02-13 | 12:08

Ik zou nog wel geneigd zijn om op een 50-MIN partij te stemmen. 50-PLUS, overbodiger kan niet met al die vermogens en tweede huisjes.

lekker wijf | 09-02-13 | 12:07

Als Henk Krol iets van de moslims heeft geleerd, gaat hij nu heel hard "HOMOFOBIE!!" schreeuwen.

Molly-Bolly | 09-02-13 | 12:07

Ja, die Krol licht de boel op en liegt alles bij elkaar. Een uitstekend politicus dus.

Parsons | 09-02-13 | 12:07

De media komt altijd met een negatief verhaal als een partij het goed doet.

slechtmens | 09-02-13 | 12:06

Het wordt eens tijd dat we die De Hond afschaffen.

035er | 09-02-13 | 12:06

Ons partijensysteem is fout en werkt niet

De Harde Waarheid | 09-02-13 | 12:05

Henk Krol achtige toestanden!

Einde van de Domheid | 09-02-13 | 12:05

Elke politieke partij koopt eigenlijk zetels. Als je je achterban belastingverlaging geeft, dan geef je ze eigenlijk geld. Zie ook de 1000 euro voor werkenden van Rutte. #ohwacht

Tommygunner | 09-02-13 | 12:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken