Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vol verwachting klopt ons hart

Dit is een achterlichtGoed nieuws voor tasjesrovers. Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan radarsystemen, die auto's vanzelf laten remmen wanneer een botsing dreigt. Helaas voor Ali B. zullen de eerste apparaatjes pas halverwege dit jaar worden geintroduceerd. Even geduld dus nog heren pizzakoeriers. Waar we op dit moment ook nog op wachten is het Openbaar Ministerie. Justitie neemt namelijk vandaag een beslissing of de 43-jarige vrouw die Ali klem zette, wordt voorgeleid of niet. Neemt het OM in haar overweging ook even mee dat mevrouw de maatschappij op zeer goedkope wijze heeft verlost van een draaideurcrimineel...

Reaguursels

Inloggen

@stijlloze
Ja sorry voor late reactie.. ze zeiden idd ga maar dood etc..

Monkeytail | 20-01-05 | 08:37

Als je na een paar uur weer gewetensloos de fout in gaat. Als je net te horen hebt gekregen dat je 2 jaar + een half jaar voorwaardelijk hebt gekregen en lekker doorgaat met het structureel afbreken waar iedereen hard voor werkt... Ook dat heet solliciteren. Sneller kon ie het niet krijgen. Heeft ie ook nog salaris gekregen... z'n verdiende loon.

Deepnez | 20-01-05 | 01:44

Net gehoord op nos journaal (de linkse media ) Er is vrijdag een stille tocht voor ons K** ventje

neukertje | 19-01-05 | 22:23

Smakeloze en fascistoide laatste opmerking in je post, Fleischbaum. Beetje zielig.

Odoaker | 19-01-05 | 21:12

Superjess dat geloof ik echt niet!

Pannie | 19-01-05 | 20:38

Waarschijnlijk de adem van Allah die orde heeft geschapen uit de chaos. Zie het OT.

BitchSuperSoaker | 19-01-05 | 19:40

In het Parool van vandaag staat dat onbekende vannacht alle bloemen + kaarten hebben weggehaald die neer waren gelegd voor Ali Boom. Ook waren alle waxinelichtjes op een grote hoop gepleurd.
Zo'n bericht maakt mijn dag weer goed.

Harrie Nak | 19-01-05 | 19:22

Wetenschappelijk aangetoond: de natuur hier op aarde is een zelfreinigend systeem.

BitchSuperSoaker | 19-01-05 | 18:16

Toch denk ik nog steeds, als het een Marokkaanse was geweest die bestolen werd door 'n Nederlander en zij reed hem dood, dan was er inmiddels al een stille tocht georganiseerd en minstens 1 a 2 minuten stilte.

Het zoveelste geval van 'zinloos geweld' werd t dan genoemd.

Superjess | 19-01-05 | 18:05

ja das dan weer jammer

toverkabouter | 19-01-05 | 17:11

Het is natuurlijk nog altjid zo dat op het zijn van een draaideurcrimineel of een tasjesdief de doodstraf staat.
Zeker niet als je 19 bent.

the_Tzar | 19-01-05 | 17:06

@toverkabouter:
Met die suffe stelling van Gijs van Oenen (What´s in the name!)zeg je: dat we wel weten hoe het moet, maar dat we te dom om het ook zo uit te voeren. Dat is nog al een boute bewering op basis de posts op GeenStijl.
Meneer of mevrouw heeft een paar posts op GeenStijl gelezen en denkt gelijk een de gemiddelde GeenStijl poster te kunnen typeren. Arrogante huis, tuin en keuken psycholoog!

Nooit meer slapen | 19-01-05 | 17:02

gerechtigheid, weer een veelpleger minder.

laurens291 | 19-01-05 | 16:56

haha, goed gelezen, geinagah typefout. Over aapjes gesproekn, die gozer die dat 13-jarige jongentje heeft neergeschoten zegt niets te hebben gezien/gedaaaaan... criminele surinaamse crimineel is het

toverkabouter | 19-01-05 | 16:53

Tsja, je kan een dame behoorlijk boos maken als je alleen al in haar tasje kijkt. Dus maar niet te spreken over haar achterportier openen terwijl zij waarschijnlijk vast in haar gordel zit. Dat is vragen om moeilijkeheden. Niet zo slim van ali b. En laten we wel wezen: Ik zou ook uit woede minimaal een poging wagen om die verrekte dieven (allochtoon of geen allochtoon) de roof ietwat te bemoelijken. Het enige wat je in die postie kan doen is gas geven. apropos: moet je maar geen tasjes roven. Risico van het vak. Hij had ook gewoon een baantje kunnen zoeken. Niet dan?

Beau | 19-01-05 | 16:50

Criminele Marokkaanse criminelen..
Dus toverkabouter,jij wilt eigenlijk zeggen dat GEWONE Marokkaanse criminelen eigenlijk niet ZO crimineel zijn als CRIMINELE Marokkaanse criminelen..
Nu komt de aap uit de mouw.

Europa | 19-01-05 | 16:48

@ Nooit meer slapen... Nou nou, dat probeer ik niet te impliceren hoor. Straks ga je nog zeggen dat ik criminele marokkaanse criminelen met Gs/ers ga vergelijken... hehe Al zitten die er waarschijnlijk wel bij...;-)

toverkabouter | 19-01-05 | 16:44

Misschien is dat kastje te modificeren, zodat je automatisch achteruit rijdt als er een zandneger achter je bumper zit.

Jemme101 | 19-01-05 | 16:43

Aanvulling: het zijn mensen zoals jij met die argumenten die de discussie verzieken!

Je Zwager | 19-01-05 | 16:40

Ook al is dat nu een beetje te laat

toverkabouter | 19-01-05 | 16:39

Heb wel enigzins medelijden met de familie. Maar toch moeten ze maar eens onder ogen zien dat dit gewoon een crimineel is. Verkeerde opvoeding, te weinig controle op de kinderen. Misschien leert men hiervan. Helaas is dat nog niet te zien aan de reacties van de Marokkanen. Weer eentje die hun in een kwaad daglicht stelt. En nu eens niet naar ons wijzen. B.v.d.

Think | 19-01-05 | 16:39

@toverkabouter: "?Het schort de burger niet aan het inzicht van de normen en waarden, maar bovenal hun vermogen om daar ook zelf naar te handelen.? Ik denk dat deze uitspraak ook veel toepassing heeft op ?hoogbegaafde? mensen die op GeenStijl Posten."

Wij "GeenStijl posters" jatten geen handtasjes van vrouwen en pletten ook geen marokkaanse criminelen tegen een boom.
Je impliceert dat alles wat gepost wordt ook uitgevoerd wordt, maar dat is hoogbegaafd gelul.
Je zal wel nieuw zijn op GeenStijl.

Nooit meer slapen | 19-01-05 | 16:39

Toverkabouter: niks met moslims te maken maar met tering marokkanen...

Je Zwager | 19-01-05 | 16:38

@The truth, ... Daarom zijn het ook verschillende boeken. Ik vindt zulke uitspraken in de Koran ook bizar, maar als jij dat in die tijd had gehoord had je er niet zo van opgekeken. Net als de bijbel moet zo´n boek gewoon worden herschreven zodat het geschikt is voor deze tijd, en dat er geen idioten zijn die er zo´n geflipte interpretatie aan kunnen geven.

toverkabouter | 19-01-05 | 16:37

"Ho ho beste posters, ik ben voorstander van zeer harde grappen laat dat duidelijk zijn.."
Dat beschouw ik als een.. great triumph !
Triumph: Terug-Rijdend-In-Uw moslimpoepertje-Palen-HAHAHA !

Europa | 19-01-05 | 16:36

En toen... een houten hart

heldje | 19-01-05 | 16:35

Ho ho beste posters, ik ben voorstander van zeer harde grappen laat dat duidelijk zijn..

toverkabouter | 19-01-05 | 16:33

Meneer had net vastgezeten voor een overval. Ach wat zielig dat ie nu tegen de verkeerde is aangelopen. En dat gezeik van die Marokkanen dat het een bewuste moord op een Marokki was. Kon zij nooit weten. Ze droegen helmen (de helden). Hopelijk leren die Marokkaantjes op hun teringscootertjes er wat van. En van mij mag die mevrouw nu, met koninklijke onderscheiding, vrijkomen.

kleaujeau | 19-01-05 | 16:32

Mee eens. Daarom zeg ik ook opsluiten zo´n kloteventje

toverkabouter | 19-01-05 | 16:31

Beste toverkabouter

Geloven mag, nadenken moet

haringkip | 19-01-05 | 16:31

Lol@Filo!
Mazda. Marokkaanse Ali Zwaar Dood Achterlaten.
Daf. Dode Ali... Foei!
@toverkabouter, oke nu stop ik.

Think | 19-01-05 | 16:31

@toverkabouter
Het verschil is dat moslims er op gericht zijn koste wat kost hun religie door te drukken. Met of zonder geweld. En hun handboek voor het geweld is de koran. En nu kan je wel gaan schreeuwen over dat de christenen dat ook hebben gedaan, maar dat is onzin want in de bijbel wordt niet opgeroepen tot kruistochten en brandstapels. En dan nog kan ik met je in discussie gaan over bijvoorbeeld de kruistochten, want die hadden namelijk niet het doel mensen tegen hun wil te bekeren.

The Truth | 19-01-05 | 16:31

@ Toverkabouter

Ali el 'ik ga jouw' Bejjati was een crimineel. Geen onaangepaste immigrant(dat waren z'n opa en oma misschien).

Voor hem gelden andere regels....... die van het wetboek van strafrecht.

Niet de normen en waarden van de volkskrant.

Frids | 19-01-05 | 16:29

Tering, een politiek correcte reaktie!

Nooit meer slapen | 19-01-05 | 16:28

Pfff?Er staan hier weer zoveel ongenuanceerde comments die niet echt bijdrage aan een normale discussie. Ook weet ik nu al weer dat ik door deze comment meteen als linkse rukker, rooie rakker, communist en wat al niet bestempeld zal gaan worden. Volgens mij vergeten veel mensen op deze site wat hun bijdrage is aan de moslimdiscussie, en of die al dan wel niet invloed heeft op de sfeer in dit land. Zoals Gijs van Oenen lang lang geleden zei in deVolkskrant (jaja weer zo?n links bolwerk): ?Het schort de burger niet aan het inzicht van de normen en waarden, maar bovenal hun vermogen om daar ook zelf naar te handelen.? Ik denk dat deze uitspraak ook veel toepassing heeft op ?hoogbegaafde? mensen die op GeenStijl Posten. Het lijkt wel of veel GS?ers vergeten dat moslims nog steeds mensen van vlees en bloed zijn. Zowel in de Koran als in de Bijbel staan teksten die niet door de beugel kunnen, kwetsend zijn, en absoluut niet van deze tijd. De afgelopen eeuwen zijn er nogal wat verschuivingen in het christendom geweest waardoor onze interpretatie van de bijbel nogal al is ?gemoderniseerd?. Gelukkig maar. De Islam is 400 jaar jonger dan de Bijbel, en veel beoefenaars van deze religie hebben nog een achterstand in het juist interpreteren van de Koran. Ik heb het dus niet over bevolkinggroepen, ik heb het niet over culturen, ik heb het over een religie. We kunnen wel met z?n alle tegen een religie aan gaan schoppen maar dat gaat echt niet werken. Buiten de politieke maatregels die moeten worden getroffen om extremisme tegen te gaan moeten we ook zorgen dat het in de toekomst niet meer kan ontstaan. Dit proces duurt denk ik erg lang want het moet de wijze waarop moslims hun geloof beoefenen en de wijze waarop zij de Koran interpreteren veranderen. Het herhaaldelijk roepen dat alle geitenneukers het land uit moeten zal het extremisme alleen maar aanwakkeren. Ik vind dat er hard moet worden opgetreden tegen diegene die extreme vormen van de Islam aanhangen, niet omdat het extreem is, maar vanwege de overtuigingen die daarmee soms gepaard gaan. (zoals het omleggen van regisseurs, en het bedrijven van allerlei criminaliteit in de naam van een God). Christenen die zijn aangesloten bij een zwaar gereformeerde kerk zijn ook zeer extreem, maar grijpen niet naar geweld. Het is toch echt zo dat ook deze christenen niet-christenen, moslims, hindoestanen, en ga zo maar door als minderen beschouwen dan mede gereformeerde. Geen probleem lijkt me, wij hebben er geen last van. Zelf ben ik overigens eerder rechts dan links, maar dat zal wel niet echt overtuigend overkomen nu ik moslims moslims noem, en geen geitenneukers. En ja ik vindt het ook jammer dat Ali in het Nederlandse rechtsysteem na 4 maanden al wee vrij kwam terwijl hij een wapen in iemand z?n snufferd stopt. Minstens tien jaar vast zeg ik.

toverkabouter | 19-01-05 | 16:24

Wat mij betreft mag een rechter beslissen of wat ze gedaan heeft door de beugel kan. Als we zomaar bij iedere vermeende kruimeldiefstal maar gaan moorden, dan is het eind totaal zoek.

Los daarvan, iemand in z'n achteruit tussen je auto en een boom pletten is ontzettend Camageddon, waarvoor hulde. Piledriver bonus!

Filo | 19-01-05 | 16:22

Jammer, dat die vrouw reed.
Ik had hem graag geraakt met mijn PC Hoofd tractor.
Had ik zijn vriendje ook wel te pakken gehad.
Die vrouw verdiend een standbeeld.

EIGEN DIKKE MAROKAANSE KUT SCHULD.

**Haarlem** | 19-01-05 | 16:21

Ali El 'Bejjati' pricelessss........

Frids | 19-01-05 | 16:18

off topic
mooie pol voor op GS;
moet Yildirim voor nederland gaan voetballen?

Tubifiks | 19-01-05 | 16:13

Lekker Ali Dood Achteruitrijden. Een Lada.

Schijnheilig boontje | 19-01-05 | 16:08

Zo ken ik er nog wel 1. T was een volvo!
Vol Overtuiging Liegende Veelplegers Overrijden!

Think | 19-01-05 | 15:54

Zolang je maar moslim bent en crimineel mag je alles, maar dan ook alles proberen.
De Nederlandse pers heeft altijd uuuren zendtijd en sympathie voor jou en je gehele stam om de Europese duoculturele "samenleving" te promoten van de twee meest genocidale en ontvlambare entiteiten in 't multikulversum : De Europeaan en de Islamiet.
We gaan nog meemaken dat op NL-TV onder het mom van kunst kaviaarkoningin Veronica Moser swastika's tekent met verse kamelendrollen op ontvangende imams.
Imams die spartelend in schapenbloed en dampende ingewanden anti-Amerikaanse leuzen zingen om de moslims een progressiever en softer aanzien te geven in Europa.
En weet je wat hier nou zo schokkend aan is ? Nee ? nee ?
Het schokkende is dat moslims en ECHTE(;p) Europeanen hun mening niet durven UITBEELDEN !!
voila..
Denk daar maar eens over na.

En wat zo'n radar-syseem betreft.
Dat is een goed idee.
Tenzij je van een afgrond afdondert.
DAN HANG JE !!! :D... ok :/

Europa | 19-01-05 | 15:50

@NDH
dank voor de correctie, natuurlijk geytenbar, maar de link werkt niet, denk dat de sitelimit bereikt is door alle vraag na het incidentje..

Tubifiks | 19-01-05 | 15:49

@Mellorenz Je moet niet vergeten ook één uitkering minder.Dus de economie van marokko moet er ook onder lijden.

rn1970 | 19-01-05 | 15:47

"me gras, me gras!"
(voor de jonkies: achteruitrijden bij de TROS)

Rossie | 19-01-05 | 15:47

in ieder geval hoeven er nu bij 1 gezin
niet meer 3 mensen in 1 bed

Mellorenz | 19-01-05 | 15:46

Als het dezelfde ooggetuigen waren als maandag.Zal het verhaal wel worden dat de 2 insluipers gewoon verdwaald waren.
MOORDAANSLAG

rn1970 | 19-01-05 | 15:45

zijn er eigenlijk bullbars voor op de achterbumper te koop en zoja waar?

Tubifiks | 19-01-05 | 15:44

HUMMER...

Helpt
Uw
Misdragende
Marrokanen
Electoraat
Rehabiliteren

Neh Dah Belluch | 19-01-05 | 15:43

NDB, het gaat mij hier vooral om de berichtgeving. Die m.i. niet objectief (meer) is en dat wel zou moeten zijn. Ik wil verder iedereen ruim de gelegenheid laten om zijn heerlijke mening te verkondigen. Zal er zoals gewoonlijk niet verder op ingaan, veel plezier in de echoput.

ro..or | 19-01-05 | 15:43

Volgens ooggetuigen is de door de advocaat neergestoken zielepoot ook een kamelenridder. Willen ze het record voor de januarimaand nog snel breken?

Komkom | 19-01-05 | 15:42

SMART = Stelende Marokkanen Achteruit Rijdend Terugpakken toch wel het hoogtepunt van de replys

kampioenstrainer | 19-01-05 | 15:40

Ik zou mij als marokaanse gemeenschap zo in mijn kruis getast voelen dat ik meteen weer terug ging naar mijn land van oorsprong, met mijn hele familie

Mellorenz | 19-01-05 | 15:38

@Tubifiks:

Dat is allemaal clitoris nijd.

Neh Dah Belluch | 19-01-05 | 15:38


Eigen rechter spelen dat is zooo 2005

pauper | 19-01-05 | 15:36

@The Evil One

"de schurft in zijn baard zij geprezen"

hulde hulde hulde whewhehehe

exarchos | 19-01-05 | 15:36

Heeft de eigenaar van de scooter zich al gemeld, dit zal waarschijnlijk ook wel een gestolen exemplaartje betreffen

Mellorenz | 19-01-05 | 15:36

benieuwd of mamma Ali B. op de begrafenis zo cool in haar burka gaat staan gillen en met haar tong klapperen, zag ik laatst op animal planet dat ze dat doen als ze verdriet hebben.
oh shit mocht niet familiegrappen, bij voorbaat excuses..

Tubifiks | 19-01-05 | 15:35

@ro.or:
Dat betekend dat het rechtsysteem jammerlijk faalt.
Je ziet namelijk dat hij enkele uren later een ander vergrijp begaat. Daaruit kun je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid concluderen dat hij het voorgenoemde vergrijp ook had gepleegd, ware het niet dat zijn broer hem een alibi verschafte.

Maar ga alsjeblieft met je spandoek op de Dam staan wegens al dit onrecht jegens deze tragisch onbegrepen jongerengroep die tussen twee culturen gevangen zit...

Ik weet zeker dat Job een bakje thee komt doen.

Neh Dah Belluch | 19-01-05 | 15:35

@Guido

... en moeder van 2 kinderen!?!!
Mischien is het wel beter zo. Heeft ze ten minste 24 uurs bewaking, want dat is natuurlijk wel weer nodig...

Wat me ook opviel is dat deze keer mevrouw *niet* verdedigd wordt door onze advocaten top5?? Een groter bewijs van onschuld bestaat er volgens mij niet.

SITUATION NORMAL: ALL FUCKED UP

Skellern | 19-01-05 | 15:32

excuseer voor de dubbelpost

Tibor | 19-01-05 | 15:31

Marokko begraven: tering, dat is een lange rit met de lijkwagen. Ik hoop maar dat ze onderweg geen ongelukken krijgen of beroofd worden.

Nooit meer slapen | 19-01-05 | 15:29

vraag me toch af of het geweten van een radar de auto op dat moment zou laten stoppen

Mellorenz | 19-01-05 | 15:28

lol @The Evil One
"de schurft in zijn baard zij geprezen"

meesterlijk

blub | 19-01-05 | 15:26

@baardmijt
heeft niks met binding te maken, meer met de soepele regels t.a.v. bodemvervuiling in marokko.

Tubifiks | 19-01-05 | 15:25

Hij had natuurlijk ten alle tijde met zijn gore smerige poten van de spullen van een ander af moeten blijven, ook in land van herkomst mag dat niet. Als je doodgaat bij het uitoefenen van je dagelijkse werk, dan heet het toch bedrijfsongeval. Niets meer en niets minder, risico's moet je altijd incalculeren

Mellorenz | 19-01-05 | 15:25

Geen update?? Of moet net als in pak-em-beet Saoedi Arabie aan de nabestaanden van het "slachoffer" gevraagd worden wat er met de "dader" moet gebeuren?? Het was tenslotte een vrouw, volgens de profeet (de schurft in zijn baard zij geprezen)een inferieur wezen...

The Evil One | 19-01-05 | 15:25

oh ja, hij werd eerder vrijgesproken. Wat betekent dat ook alweer in dit land. "zijn broer heeft hem een alibi verschaft" erg makkelijk om dat suggestief te interpreteren. Maar ja als mensen al niet door Kouwes proza heenkomen is een nieuwsbericht vast te hoog gegrepen.

ro..or | 19-01-05 | 15:25

Had Ali B. ineens een alibie?

clandestino | 19-01-05 | 15:25

ik zeg laten we alvast alle 'nederlanders' die in marokko begraven willen worden preventief deporteren

blub | 19-01-05 | 15:24

Ali wordt overigens in Marokko begraven. Wat een goede binding had die jongen toch met Nederland. Hier geboren en getogen, daar begraven. Duidelijk is dat deze mensen zichzelf ook niet als Nederlanders zien.

baardmijt | 19-01-05 | 15:22

Het blijft zeker klote voor z'n familie (grapjes zijn idd misplaatst, maar goed), maar alle slachtoffers van die jongen hebben het ook klote. En daar had die familie z'n verantwoordelijkheid voor moeten nemen.

djorz | 19-01-05 | 15:21

Dit had hij niet verwacht die laffe tasjesrover,hij dacht 1 vrouw doet toch niks terug.Ik heb veel respect voor deze hollandse tante ,wat een moed!!!!Vast tegen ge boom, jammer dat Bernard overleden is , benieuwd of hij ook voor deze dame was opgekomen.Trouwens hij had 1 hart van nepgoud die Alli ,nu is het 1-1 ten aanzien van Theos dood.Laat het hier maar by blijven.

allahsnackbar | 19-01-05 | 15:21

Oh ja en de buurtvaders aanpakken die hebben vreselijk gefaald

Mellorenz | 19-01-05 | 15:19

Ali El B probeerde ook nog met zijn borstbeen de trekhaak van deze mevrouw te beschadigen. A bloody shame!

FustViking | 19-01-05 | 15:19

Draaideurcrimineel????? een lieve rustige jongen die altijd voor iedereen klaarstond!!! Voor hem moet zeker een landelijke stille tocht worden gehouden en er moet een single komen waarvan de opbrengst naar zijn familie gaat. Op de plaats van het ongeval moet een monument komen om er een bedevaartsoord van te maken.

Mellorenz | 19-01-05 | 15:18

.... maar het blijft natuurlijk klote voor zijn familie... daarover geen grapjes aub.

TheRealShowstopper | 19-01-05 | 15:18

Zag ook dat interview met z'n zus
www.ftv.nl/asx/dsp_asxplaylist.cfm?id=...
~
Samenvatting:
~
Interviewer: "Uw broer heeft een tas uit die auto gestolen."
Zus: "Dat zou ik niet zeggen als ik hem zo zie. Ik wist van niks. Het is voor mij een verassing dat ze dit beweren" (Was die middag voor de rechter geweest maar goed)
Interviewer: "Uw broer was samen met een ander."
Zus: "Ja maar zie zegt dat??? Dat zegt zij. Het gaat erom wie dat zegt"
~
mmmmmm
~
Kortom: ONTKENNEN, ONTKENNEN, ONTKENNEN en nog eens ONTKENNEN.
Zo typerend voor Marokkanen, logisch dat die gozer zo'n crimineel was geworden. Blijkbaar is familie eer belangrijker dan wat je zoon een ander aan doet. Vader wist allang wat z'n zoon uitvrat op straat maar vond dat niet zijn verantwoordelijkheid maar dat van de straat.
~
En dan neemt de straat (lees drempel) z'n verantwoordelijkheid en dan is ook weer niet goed.

djorz | 19-01-05 | 15:17

Die Ali B komt net bij de rechter vandaan en denkt van: "Jeetje ik heb me er vet easy uit geluld bij die sufkut van een rechter".

Vind je het gek dat hij zijn oude 'baan' gelijk weer heeft opgepakt!!! Die heeft tijdens zijn verblijf in de bak natuurlijk gehoord hoe easy het is om eerst een scooter te jatten en dan hiermee mensen te gaan beroven

exarchos | 19-01-05 | 15:09

@Monkeytail, dat was toch dat 'incident' dat ze allemaal riepen van:"ga maar dood"?

stijlloze | 19-01-05 | 15:06

Met of zonder, zodra je wat uit m'n auto rooft is het `Rest In Pieces`.

ViPER | 19-01-05 | 15:06

ik lees altijd zeer creatief.
zo lees ik in deze post dat Ali b een pizzarondbrengende tasjesrovende draaideur crimineel is, die niet remt voor oude vrouwtjes en weigert te integreren in de maatschappij en vreselijk tyfus muziek maakt.

lijkt me de lading redelijk dekken of niet dan?

Heintjebier | 19-01-05 | 15:05

Dat er een onderzoek moet komen naar het ongeluk bij het achteruitrijden, OK, maar welke zin heeft het vasthouden van mevrouw buiten treiteren? Of is het OM bang dat ze straks bij het parkeren wéér wat raakt?

Guido | 19-01-05 | 15:03

Ja nou, ik trapte per ongeluk op het gaspedaal ipv de rem, dus ja, sorry.

Schijnheilig boontje | 19-01-05 | 15:00

@TheRealShowstopper is vlijmscherp vandaag. LOL
@JackRandom: dit hebben al zo´n ongeveer 20 man voor je gepost en dat was gisterenavond al bij EditieNL. Wakker blijven!

Nooit meer slapen | 19-01-05 | 14:58

@blub
WHAHAHAHA

Monkeytail | 19-01-05 | 14:58

@stijlloze
klasse! goed gezocht!
hehe maar echt jongen, de laatste tijd worden die marrokanen steeds heet gebakkerder kijk eens naar het volgende bericht: www.clubmetro.nl/index.php?actie=nieuw... wat denk je wat dit zijn? geen nederlanders hoor maar gewoon marrokanen heb ik gehoord.

Monkeytail | 19-01-05 | 14:57

quote telegraaf:
"Ze vindt het verschrikkelijk voor die jongen en zijn ouders. Ze wil heel graag persoonlijk aan de ouders uitleggen hoe het heeft kunnen gebeuren"

grapjas, die ouders begrijpen helemaal geen nederlands!

blub | 19-01-05 | 14:55

oeps te laat met de link

w!z@rd | 19-01-05 | 14:54

dit is helemaal een leuke....
moet toch echt niet gekker worden, deze jongeman was helemaal geen crimineel en ook niet aan het worden... duhhhh

w!z@rd | 19-01-05 | 14:53

Tsja...

115 Teletekst wo 19 jan
***************************************
Omgekomen dief kwam net van rechter

***************************************
AMSTERDAM De 19-jarige Amsterdammer die
maandagavond werd doodgereden na een
tasjesroof,was juist die dag bij de
rechter verschenen Hij moest voorkomen
wegens een gewapende overval in 2004 op
een Xenos-winkel in de Kalverstraat.

Na vier maanden hechtenis was hij in
september vrijgekomen omdat zijn broer
hem een alibi voor de overval verschaft
had.De zaak is nog in behandeling.

Maandag was de jongen betrokken bij een
overval op een 43-jarige automobiliste.
De vrouw zette daarna de achtervolging
in,waarbij hij bekneld raakte tussen de
auto en een boom.Of de vrouw hem met
opzet aanreed,wordt nog onderzocht.
***************************************
volgende nosnieuws financieel nossport

JackRandom | 19-01-05 | 14:53

@stijlloze
o... hoe weet je dat dat de advocaat van de vrouw is dan?

Monkeytail | 19-01-05 | 14:50

Als zelfs een vrouw, achteruitrijdend en wel, zo'n tasjesdief kan pakken, waarom lukt het het de plisie dan nog steeds niet. Mijn advies, meer vrouwen bij de plisie.

Depo | 19-01-05 | 14:49

Politie maakt bekend uit welk automerk het tasje is gestolen, maar weet het nog hiet geheel zeker....:

1. SEAT. = Straft Echt Alle Tasjesdieven

of

2. SMART = Stelende Marokkanen Achteruit Rijdend Terugpakken !

Rover214 | 19-01-05 | 14:47

@stijlloze
ja? ok.. wist ff nix boeiends te melden...

Monkeytail | 19-01-05 | 14:46

Dat systeem schroef ik meteen uit de auto, als ik wat raak is het bewust.

DH | 19-01-05 | 14:45

@Monkeytail Maar het is niet zo:
<A HREF="http://www.vajn.org/leden_popup.asp?ledenID=388"> advocaat van de vrouw </A>
<A HREF="http://www.telegraaf.nl/binnenland/17358131/Gewonden_bij_steekpartij_advocatenkantoor.html"> neergestoken advocaat </A>

stijlloze | 19-01-05 | 14:44

Ik vind het een galante manier van integratie d.m.v. lichte pressie. Sterk aan te bevelen voor soortgelijke individuen, al dan niet van geytneuqende afkomst.

En zo fijn milieu vriendelijk ook - wat is hier nu eigenlijk op aan te merken?

Neh Dah Belluch | 19-01-05 | 14:44

Toen ik dit hoorde, moest ik gelijk aan die onsterfelijke Hepie&Hepie - hit denken: "Ali, hou jij me tassie effe vast....."

baardmijt | 19-01-05 | 14:43

@Monkeytail Maar het is niet zo:
<A HREF="http://www.vajn.org/leden_popup.asp?ledenID=388"> advocaat van de vrouw </A>
<A HREF="http://www.telegraaf.nl/binnenland/17358131/Gewonden_bij_steekpartij_advocatenkantoor.html"> neergestoken advocaat </A>

stijlloze | 19-01-05 | 14:43

Ach je kan zeggen wat je wilt maar als hij goed zijn best deed op school, 2 banen had en ook nog de tijd vond om mensen te beroven en te overvallen dan vind ik dat hij een behoorlijk hard werkende jongen is met een mothafucking
bling-bling hart van gejat goud. Moet trouwens ook een retegoede werknemer en scholier zijn geweest. Een normale baas/rector ontslaat iemand/kickt van school af als hij 4 maanden niet is komen opdagen

pompedom | 19-01-05 | 14:40

ja, misschien is het nog wel zo ook haha :D maarja, het wordt steeds gekker.

Monkeytail | 19-01-05 | 14:39

@Monkeytail
ik verbaas me tegenwoordig helemaal nergens meer over dus het zou zomaar kunnen.

Tubifiks | 19-01-05 | 14:36

wacht even een edit:
Het zijn de maten van die kerel die is dood gereden, die proberen die advocaat dood te maken van die vrouw en zo proberen ze er vanaf te komen :D

Monkeytail | 19-01-05 | 14:35

@blub
vast iemand met 2 banen en een gouden hartje...

Tubifiks | 19-01-05 | 14:34

@Tubifiks
Ik denk dat dat zijn maten zijn die de advocaat van de vrouw die zijn maat heeft aangereden, ik hoop het niet maar goed. Is wel erg toevallig bij een inbraak een advocaat neergestoken en precies een paar dagen na het ongeval.

Monkeytail | 19-01-05 | 14:33

Ik vond dat interview met zijn zusje wel lief. "Mijn broertje doet niemand kwaad, deed goed zijn best op school en had 2 baantjes". Dat van die baantjes snap ik wel, maar volgens onze normen en waarden zijn overvallen op winkels en tasjes roven geen banen. Misschien wel in Marokko? Ook dat geloof ik niet echt. Een paar jaar geleden in Marokko op vakantie geweest en daar is het toch een beetje anders dan hier. De marokkaanse jongeren hebben daar dus wel respect voor de pliessie, omdat zij weten dat je daar voor het minste of geringste in de bak gaat. De rottigheid die ze hier uithalen gebeurt niet in Fes of Marrakesh. Misschien moeten we een paar marokkaanse pliessiemannen naar Nederland halen om de orde te handhaven in Amsterdam.

hoeheterhoepeter | 19-01-05 | 14:33

Draaideurcrimineel? Ali B. is door zijn broer (Mohammed B.?) voorzien van een Ali B.

Zippy | 19-01-05 | 14:32

Oftopic Heeft niemand die harde knal boven midden Nederland gehoord? GvD, recht boven mij knalde er een door de geluidsbarriere. Zal er weer eens een vliegtuig illegaal boven Nederland zitten??

Ruler | 19-01-05 | 14:32

Als Bernhard er nog was zorgde hij wel voor gerechtigheid! en het zou me niks verbazen als die ander ali met een poëzie kwam om de nabestaanden een hart onder de riem te steken. *kots*

chambeck | 19-01-05 | 14:31

Benieuwd of ze veel schade aan dr auto heeft na dat achteruitrijden, want : Van de TROS krijgie nix terug hoar..

vlietinho | 19-01-05 | 14:31

Er is nog hoop voor slachtoffers van tasjesdieven, het schijnt een Marco Bakker variant van de cuise control te worden.

Style Councillor | 19-01-05 | 14:31

@Tubifiks
zou het weer een Ali B zijn ?

blub | 19-01-05 | 14:30

ali el bankovervaller en tasjesdief heet ie volgens de laatste berichten.

stijlloze | 19-01-05 | 14:29

bij achteruitrijden moet je altijd voorrang verlenen ! hehehe

Draaitafel Demagoog | 19-01-05 | 14:28

Dat mens moet een medaille krijgen. Een goede uitvoering van lik-op-stuk-beleid. En of de draaideur crimineel nu neger was of chinees, het blijft een crimineel die op een efficiente wijze gestopt is. Hulde.

bxl | 19-01-05 | 14:27

Ali Boom

TheRealShowstopper | 19-01-05 | 14:27

@ vlietinho

Ali el Baba en z'n 40 Reuvers dus......

Frids | 19-01-05 | 14:27

@The Truth:
En auto kan in zijn achteruit zo`n 50 km per uur. Een opgevoerde scooter kan gemakkelijk 100.

hak | 19-01-05 | 14:26

Het is dus Ali El B.

Deze rapt dus ook niet (meer)

vlietinho | 19-01-05 | 14:25

Maatschappelijk gezien: geluk bij een ongeluk.
Sociaal gezien: misschien een hart van goud, die gozer, maar waar gestolen.
Menselijk gezien: zowel door politie als die Ali B. te pakken genomen

spambam | 19-01-05 | 14:25

Heet ie toevallig Ali Baba?

Frids | 19-01-05 | 14:24

wel typisch dat de staatsonderdrukkers zich zo ontstellend fel op personen storten die misschien wel iets veroorzaakt hebben, maar geen draaideur types zijn. als al die energie 'ns in het vervolgen van verzin_een_naam a-z. gestoken zou worden... altijd maar dat makkelijk scoren. is daar geen radardetector voor te maken om die neuzelaars af te remmen?

SloopKogel (wie zijn | 19-01-05 | 14:23

hahaha! lol @ TRS
vindt het geen leuke uitvinding -_-" want nu kunnen ze niet meer aangereden worden :-(

Monkeytail | 19-01-05 | 14:23

En het meest misselijke vind ik dat er in Nederland waarschijnlijk ook nog Nederlanders zijn die medelijden hebben met die marokanen, terwijl die homo's de hele stad overnemen. En die vrouw en haar familie zich nooit meer kunnen vertonen in Amsterdam omdat ze anders ritueel geslacht worden.

The Truth | 19-01-05 | 14:23

Ik wens de 43 jarige mevrouw veel sterke. Het is denk ik nooit makkelijk als je in het verkeer betrokken bent bij een dodelijk ongeluk. Zelfs niet als het een Marokkaanse crimineel betreft.

rf88 | 19-01-05 | 14:23

Wil de echte Ali B opstaan?

Relschopper | 19-01-05 | 14:22

-weggejorist-

Pieter Baan | 19-01-05 | 14:22

ik geloof dat Ali behoorlijk met die boom is geintegreerd...

TheRealShowstopper | 19-01-05 | 14:21

Ach Ali doet het op deze manier geen tweede keer. Alleen wordt ik de laatste tijd wel een beetje moe van het doolhof van de Mohammed's en de Ali's.

Wiki de Orca | 19-01-05 | 14:20

Kunnen we alle Marokkanen niet aan de radar leggen?

Harrie Nak | 19-01-05 | 14:19

Het is toch ongelofelijk hoe de wereld weer 'ns op z'n kop wordt gezet door onze Noord-Afrikaanse landgenoten. Eerst wordt Theo van Gogh vermoord, nu steelt een draaideurcrimineel met voorbedachte rade een handtas. En wat zegt zielig en aangeslagen Marokkaans Amsterdam (aldus de media): "Het is wel duidelijk dat we niet welkom zijn!". Inderdaad, zo natúúrlijk niet en hou 'ns op met zielig doen! Dus: ga je 'ns braaf aan de regels houden, op een legale en fatsoenlijke manier werken, van andermans spullen afblijven en je vooral respectvol als gast in andermans huis gedragen, ongeacht welk land in je paspoort vermeld staat. En als het je niet bevalt: wegwezen!

hz | 19-01-05 | 14:18

Probleem is trouwens dat ik en een paar andere Nederlanders moeten getuigen wat we gezien hebben, maar dat er zich steeds meer moslims bij de politie melden die ook willen getuigen, maar dan het ongeloofelijke verhaal van die nazi-mevrouw die achteruitrijdend achter de scooter aan sjeesde en vervolgens een aantal maal over Ali heen reedt.

The Truth | 19-01-05 | 14:18

Een goedkoper alternatief wat ook botsingen voorkomt is het inhouden van de claxon...

Relschopper | 19-01-05 | 14:15

Dus als ik het goed lees is zijn broer ook een crimineel.

danie | 19-01-05 | 14:15

Zeldzaam dat onze 'vrinden' bij het OM uberhaupt de moeite nemen om deze zaak te onderzoeken. Het gaat hier schijnbaar over een vuurgevaarlijke idioot, die na verhoor bij de rechtbank gelijk weer even op marokaanse wijze gaat pinnen.

Naar mijn idee een onverbeterlijk figuur en ik ben van mening dat deze vrouw de nederlandse staat voor een hoop ellende en kosten heeft behoed.

Ik heb toch echt het idee dat er dringender zaken de aandacht van het OM behoeven dan een dergelijke kleinigheid.

Vinyard | 19-01-05 | 14:14

Er moet een knop bij geleverd worden om dit systeem te overbruggen in het geval dat je beroofd wordt.
Al met al.... iedereen krijgt wat ie verdient.

clandestino | 19-01-05 | 14:14

Die kut media roept steeds "de vrouw ging achteruit achter de daders aan" Knappe vrouw die een willekeurige straat in amsterdam achteruitrijdend iemand op een scooter kan achtervolgen. Misschien een nieuwe verstappen. Feit: Die vrouw reedt van schik vol gas achteruit en na zo'n hoogstens 6 meter knalde ze tegen die Ali. Zelf gezien. Conclusie: De waarheid is tegenwoordig ver te zoeken in de media.

The Truth | 19-01-05 | 14:14

Waarom heten al die zandhazen toch Ali? Komt dat omdat het overgrote deel van de allochtone ouders uit de afrikaanse zandheuvels analfabeet zijn en de eerste naam uit het namenboekje kiezen omdat ze die toch niet kunnen lezen?!

TheRealShowstopper | 19-01-05 | 14:13

Hoop wel dat dit systeem alleen werkt hoge snelheid... anders word het toch verdomd lasting inpakkeren :) Of files die nog langer worden... naja we zullen maar een beetje vertrouwen in ze hebben :)

PiefPaf | 19-01-05 | 14:12

Ik moet niet denken aan zo'n apparaat.
Er is immers niets leuker dan met je Porsche een snoeiharde aanloop te nemen tot 10 cm achter zo'n man met een hoedje in een volvo 340 die naar de linkerbaan verdwaald is.

superjan | 19-01-05 | 14:12

Zo'n radar systeem in mijn auto inbouwen kost meer dan dat ding zelf...
Zal nog wel even duren voordat deze dingen overal in ziten...

Dus tot die tijd: Geen tasjes jatten!

k3 | 19-01-05 | 14:10

-weggejorist-

Pieter Baan | 19-01-05 | 14:09

Ali kwam net uit de lik. En die dag vers van de rechter.

Tijd voor een stille tocht want dit is disciminasie, een rasjistise moord.

superjan | 19-01-05 | 14:09

'Het is nog onduidelijk of de automobiliste hem opzettelijk aanreed of dat sprake is van een ongeval.' (nu.nl)
Over rhetorische vragen gesproken.... Anyway, ik zeg dit niet vaak, maar ik ben blij dat het raak was.

Dexters lab | 19-01-05 | 14:07

Een beetje handige logger stelt het radersysteem zo in dat de auto juist vol gas geeft bij een naderende botsing met tasjesrover.

Nooit meer slapen | 19-01-05 | 14:06

@_Peter_ : Maar in elk geval heb je dan geen vogel zinloos gedood !

kalatstaja | 19-01-05 | 14:05

Die radarsystemen zullen wel als eerste gestolen worden!

Pannie | 19-01-05 | 14:05

@. _Peter_

Een vogel? Zeker een (bak)steenuil...

Relschopper | 19-01-05 | 14:04

boontje komt om zn loontje

Stinky het rioolmons | 19-01-05 | 14:04

Leuk als je op de snelweg rijdt en er een vogel laag overvliegt, vol in die ankers en maar hopen dat je achterligger ook zo'n systeem heeft.....

_Peter_ | 19-01-05 | 14:03

Komen er dan ook stickers met:
'PAS OP! Ik rem niet voor geyteneuqers' ?

Stijlloze Rukker | 19-01-05 | 14:02

Hebben jullie soms een AliB naamsyndroom?

DenkZelfstandig | 19-01-05 | 14:02

Als we dan toch radarsystemen aan het ontwikkelen zijn dan stel ik voor dat er een radarsysteem komt wat vallende stoeptegels herkent en op tijd remt. Ook een radarsysteem dat automatisch voor radarsystemen remt is meer dan welkom.

Gelukkig heb je in alle systemen fouten. Vandaag zal weer blijken dat deze in ons rechtssysteem zitten als die vrouw beschuldigd wordt van opzet en het 'slachtoffer' was een goed voorbeeldje van een 'foutje' in een ander systeem: De Maatschappij.

Goed dat er ook softwarefouten zijn die in plaats van remmen het gas indrukken bij detectie van tasjesdieven...

Relschopper | 19-01-05 | 14:01

inderdaad...

XelaGBS | 19-01-05 | 14:01

Ach, wat er niet standaard op je auto zit mogen ze ook niet verplichten. Dus koop snel een auto en verlos de samenleving van de A. B. of M. B. gevallen!

Tim-May | 19-01-05 | 14:01

Goede zaak.

Leuke poll: Wie zou je liever weg hebben, Ali B. de rapper of Ali B. de tasjesdief.

Pippeau du Klaun | 19-01-05 | 14:00

Ach, een beetje vrouw maakt zelfs dergelijke ongelukken met zo'n radarsysteem.

Nordthiad | 19-01-05 | 14:00

Ik hoop maar dat het radarsysteem kan uitschakelen.

Nooit meer slapen | 19-01-05 | 13:59

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland