Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dit land heeft een emigrantenprobleem

billcosbyzegtneeSommigen snapten het niet. Sinds wanneer geven Marokkanen hun kinderen namen als Bob, Tom, Jordy, Brent of Brett? Did not compute. Toen begon het te dagen bij de afkomstgeobsedeerden. Wellicht zijn het niet 100% Marokkanen. Lastig. Altijd kudt als de realiteit zich niet in de theorie laat frommelen. Daarom noemden wij ze maar gewoon bij hun daadwerkelijk aard: teringtiefustuigh. Gelukkig volgde al snel het nieuws dat het inwoners uit Turnhout waren. Aha! Vermaledijde Belgenbelhamels! Dus toch kudtbuitenlanders. Snel, allemaal naar de PVV Kamervragenmobiel! Zwengel de Wilderiaanse Tweetmachine aan! En natuurlijk anoniem je.verwacht.het.niet. plempen in diverse fora om deze allochtonenkwestie aan de kaak te stellen. Komt er dus vandaag weer een plottwist. De hoofdtrappers blijken Nederlanders te zijn waarvan de ouders naar België zijn verhuisd. Fuck! We waren er net uit. En nu? Okee. Hm. Nu wordt het lastig, qua draaien aan het guurrechtse spinwiel. Zijn waarschijnlijk nog VVD-stemmers ook. Even denken. Wacht! We hebben het! Die lui zijn natuurlijk emigranten. Weliswaar van Nederland naar België, maar alsnog: emigranten. Dit land heeft dus een emigrantenprobleem! Galbakkerige gelukszoekers, dat zijn het! Emigranten zijn koppenschoppers, allemaal. Het is te laat voor boehoe spijt, want het spijt de verdachten alleen maar dat ze betrapt zijn. Tijd voor een emigrantendebat. Met maar één mogelijke uitkomst: alle Nederlandse emigranten het land uit!

Reaguursels

Inloggen

het is ws erg of topic, maar die pius doet me denken aan vroegere familie bezoekjes.
Dat ging ook van: we gaan, dan werd er toch nog 15 min door gekletst( staand)
dan nog 15 min bij de deur en nog even bij de auto. Drie kwartier later dus.

Als je zeg te gaan, ga dan.

anne de graaf8209 | 24-01-13 | 09:41

-weggejorist-

jansennoord | 23-01-13 | 23:49

Moraal van dit verhaal: van Sjonnie Quit mogen we Ismail Bouzi en zijn vijf tjappies geen Marokkanen noemen. Boejuh! Kan er geen app ontwikkeld worden die de Sjonnie Quit bijdragen van GeenStijl wegfiltert voor degenen die dat op prijs stellen? Daar moeten er genoeg van zijn, dunkt me.

opgejorist-weggerot | 23-01-13 | 22:10

@Quid.. No shit sherlock. Zag al 10 mijl van tevoren aankomen dat het geen Marokkanen konden zijn

Bewijs A) Slachtoffer leeft nog.
Bewijs B) Slachtoffer is niet beroofd.
Bewijs C) Rond dat tijdstip zijn er geen meisjes verkracht, besist, of beroofd

25TaLife | 23-01-13 | 18:51

@pius
Eerlijk gezegd had ik gehoopt dat je al in de coffeeshop zou zitten glunderen en blowen omdat je (vrij ongeloofwaardig) zei dat je wegging. (Ik had ook niet gedacht dat je ons echt ging verlaten :( ) maar misschien mag ik ook even quoten van jou;

'En wil het betreffende reaguurgajes alhier even los gaan op de autochtone medeburgers van het groot-Nederlandse rijk die van gegoede komaf zijn en onze toekomstige cultuurdragers worden.
Zou het inferieure reaguurschorem van de richel dat kunnen opbrengen?
Nou? Reaguurdersinteeltkoppen?'

Dit is mijn probleem nu met jou, jou ontbreekt gewoon elke scholing om in te zien dat wat je hier zegt puur racisme is om elke Nederlander een nazi te noemen en weer te concluderen dat wij een groot rijk nastreven.
Het is jammer dat jongens zoals jij geen facebook pagina maakt zodat we jouw familiebanden kunnen zien. Maar ik begrijp dat zoiets wel moeilijk bij jou zal zijn als je vader met een nicht is getrouwd en je zus met een neef. Man wat hebt je het zwaar. Wellicht had ik in jouw situatie ook een heel lang strafblad gehad.
Ik leer nog steeds bij met mensen van alle kleuren en rassen, maar ik zal het wel nooit leren dat er voor jou andere regels gelden als elke andere Nederlander. Ik zei het pas tegen een vriend. Als een man ergens in de gevangenis komt en ook maar iets kan claimen van de Nederlandse nationaliteit ze dit claimen omdat deze wat meer doet voor arrestanten dan het consulaat van anderen. Maar als ik jou nu op straat tegenkom, hoe noem jij jezelf dan trots? Nederlander of Mocro? En vind je dat mijn zwarte vriend ook een relatie met jouw zus zou mogen hebben? Hoeveel tolerantie heb jij zelf eigenlijk? Weet je überhaupt wat dat begrip inhoud?
Of zeg je dan dat jouw familie geen enkele interesse heeft in een relatie met kaaskoppen of zwarte medelanders?
En ja ik vind dat het tuig dat de kopschoppen uitdeelt altijd in de zandbak opgesloten mag worden ongeacht van hun ras of geloof.

Kees8374 | 23-01-13 | 18:39


Ach gut, er is nu sprake van blanke rijkeluisjochies en het politie-correctevolkje blert er meteen op los:
"Zie je wel, hullie doen het ook!"

Zullen we de cijfers er nog eens bij leggen dan als het gaat om geweldsdlicten?

knerf | 23-01-13 | 18:37

-weggejorist-

jansennoord | 23-01-13 | 18:34

Maar het mooie is dat omdat ze niet meer in 0031 wonen je ze gemakkelijk het NL paspoort kan ontnemen.

super ongelood | 23-01-13 | 18:32

@miko | 23-01-13 | 17:03
Nee dat bevestig ik helemaal niet. Ik ben niet bevooroordeeld, mijn mening is gewoon op statistieken gebaseerd. En die cijfers zeggen inderdaad niks over dit incident. Maar het is wel de reden waarom iedereen gelijk over Marokkanen sprak. Niet-Nederlandse jongeren zijn vaker in aanraking geweest met de politie dan Nederlandse jongeren. Daarvan is de Marokkaanse jeugd sterk oververtegenwoordigd. Misschien moeten Marokkanen zich gaan afvragen waarom zij gelijk werden genoemd. Komt niet zomaar uit de lucht vallen.

hamertje | 23-01-13 | 17:54

Ik snap de verbazing niet zo. GS lijkt oorzaak en gevolg met elkaar te verwarren. Tussen immi- en emigrantenprobleem zit een verband.
.
Oorzaak=immigrantenprobleem.
Gevolg=emigrantenprobleem.
.
Zie je? Zo moeilijk is het niet.

gaffelbaard | 23-01-13 | 17:52

nedermarokkaan | 23-01-13 | 16:29 |

Klopt. En in die onderlaag mengt blank tokkiespul met bondkraagjestuig zich samen tot een uiterst agressief mengsel.

Wat mij onder de middenklassers bij allochtonen vaak opvalt is dat ze juist heel beschaafd zijn, erg westers gericht, ook in hun uiterlijk, en dat ze van hun "oorpronkelijke" cultuur alleen de leuke, niet al te dwingende zaken hebben meegenomen.

En nu schijnt er dus een generatie kiddo's onder de gegoede middenklasse te zijn ontstaan die er behagen in schept zich te gedragen als onderklassetokkies.

Hoe zou je het niet bij de ouders kunnen zoeken?

stoethaspel | 23-01-13 | 17:41

@miko
En jij denkt dat Pavlov niet net zo goed voor mensen geldt? Als ik heel hard KAASSOUFLE brul en je daarna in je gezicht sla, en ik doe dat vaak genoeg, gebeuren er twee dingen. Ten eerste word ik waarschijnlijk gearresteerd, en ten tweede duik jij instinctief in elkaar als iemand KAASSOUFLE brult.

Same difference.

Nietvoordekat | 23-01-13 | 17:31

@miko | 23-01-13 | 17:03 |
Zeg, heb je eigenlijk al ''Free Brent!'' roepende autochtonen kunnen betrappen?

Hufter | 23-01-13 | 17:19

@mental K | 23-01-13 | 15:33
Die tjoelkert kreeg ze ook van rechtgeaarde landgenoten.
En dat kereltje in Limburg ook.
En zoek maar op.
Waar het om gaat is dat grote massa's maar bleven bashen op Marokkanen terwijl allang en breed duidelijk was dat het dit keer geen Marokkanen betrof.

miko | 23-01-13 | 17:09

@Nietvoordekat | 23-01-13 | 16:16
Etnisch bepaald? Nee.
En pavlov, dat was toch iets met honden? Ja die krijgen daar wel vaker last van. Van zo een reactie.

miko | 23-01-13 | 17:05

'Moeskops'... is de toepasselijkheid van de naam al aan de orde geweest, hierboven?

colonnecinco | 23-01-13 | 17:05

@hamertje | 23-01-13 | 15:41
Je bevestigt dus wat ik over je zei.
Die cijfers zeggen dus helemaal niks over dit incident.
Als je namelijk de absolute cijfers pakt is de kans groter dat het autochtonen zijn.
Zeker het doodschoppen in provincie stadjes is een plattelands hobby.

Je kunt wel stellen dat het dit keer "toevallig' geen marokkanen waren maar dat helpt je zaak niet echt.

miko | 23-01-13 | 17:03

Verspreidt deze foto zoveel mogelijk. Weet iemand een site waar ie ook getagged kan worden? Zodat ze tot in der eeuwigheid in googlebaar zijn?

sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6...

De Onbaatzuchtige | 23-01-13 | 16:58

@Kaas de Vies lol

Bicycle_Repairman | 23-01-13 | 16:31

Nederland heeft een onderklasse-probleem zoals elk ander land op de wereld een onderklasse-probleem heeft!! In Nederland bestaat het overgrote deel van de onderklasse uit Marokkanen, dat is het probleem!!! Hoe dat zo is gekomen behoeft volgens mij geen uitleg.
Over 15 jaar heeft Nederland zeker een Polen-probleem???

Rest mij nog te zeggen dat een Marokkaan niet per definitie een moslim is en een moslim zeker niet per definitie een Marokkaan. Dus stop deze twee 'termen' door elkaar te halen en op één hoop te gooien. Maakt het allemaal een stuk helderder...

nedermarokkaan | 23-01-13 | 16:29

@Flodder
Ik zou er 100 euro op gezet hebben dat het finnen waren. 3 tegen 1. Als ik dat vaak genoeg zou herhalen, zou ik niet meer hoeven te werken.

Nietvoordekat | 23-01-13 | 16:28

Ha, het excuustopic voor de Marokkanen- en Finnenroepers van gisteren. Ik heb er nog niet veel gezien. Wat.is.die.Parsons.stil.

Flodder | 23-01-13 | 16:17

@miko
Dat heet dus Pavlov, mijn beste. Als je "openbare geweldpleging" en "Marokkaan" vaak genoeg in combinatie met elkaar hoort, dan leg je die associatie vanzelf.

Wat betreft haantjesgedrag, is dat etnisch bepaald dan?

Nietvoordekat | 23-01-13 | 16:16

zekers een paar pareltjes op bezoek gehad??
welterusten sjonnie.

kaplaarzenverkoper | 23-01-13 | 16:15

Kankertuig = kankertuig.

De Marokkanen zijn weliswaar zwaar oververtegenwoordigd, dat betekent nog niet dat de rest dan maar gebagatelliseerd moet worden.

Peter_K | 23-01-13 | 16:12

@Bicycle_Repairman | 23-01-13
Ik kom het regelmatig tegen, ook in de lokale sufferdjes. Maar zoals ik al zei, het is een beeld wat ontstaat, wat zeker niet verholpen wordt door de reacties die deze pareltjes er soms uit weten te kotsen.


Dat gezegd hebbende; in het geval dat er idd een paar witneusjes schuldig bevonden worden mogen deze ook uitgezet worden. Ik stel voor dat we een paar eilanden opspuiten (come on Neerlands Glorie!) en ze daar dumpen. Maar dan wel zonder de luxe van zo'n Palm-Eiland

TeeJee | 23-01-13 | 16:01

He gelukkig heeft Nederland ook smerig tuig. Dan kan het smerige importtuig tenminste terug naar het land van herkomst, daar wij hier al genoeg smerig tuig hebben.

eldiablo | 23-01-13 | 15:59

@AshleyJ"Ash"Williams | 23-01-13 | 15:56 | + 0 -
Bah sloerie.

Sniff, ik ga mijn liefdesverdriet wel alleen wegdrinken.

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:56

You're welcome pius. Go get 'em tiger!
*out*

AshleyJ"Ash"Williams | 23-01-13 | 15:56

@TeeJee | 23-01-13 | 15:43 | + 0 -
Misschien kijk ik te weinig TV en lees te vaak een goed boek of zo, maar ik heb geen herkenning bij het beeld dat vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschap te pas en te onpas publiekelijk discriminatie lopen te roepen. Meestal komt het van gastjes die hun eigen wangedrag externaliseren, zie de waarneming van @seven

Bicycle_Repairman | 23-01-13 | 15:55

@TeeJee | 23-01-13 | 15:53

Ik noem gewoon een racistische voorbeeld, en de definitie die jij hier aanhaalt word hier meer dan gemiddeld trouw bewezen in bepaalde topics. Zo moeilijk is dat allemaal niet.

En het topic is zeker grappig, ik lach me rot;)

pius | 23-01-13 | 15:55

@pius | 23-01-13 | 15:46
Racisme is een bevolkingsgroep of lid daarvan weg zetten als inferieur aan de hand van, al dan niet op waarheid berustende, kenmerken.
Het opknopen van een willekeurige faalhaas is niet meer dan een boze onderbuikopmerking.

.
Graag even de definities correct toepassen, daar wijst u anderen ook regelmatig op. Verder is dit wel een grappig topic zo op de woensdagmiddag.

TeeJee | 23-01-13 | 15:53

@AshleyJ"Ash"Williams | 23-01-13 | 15:43

Teveel eer Ash. Maar komend van jou doet me dat wel wat.

Zeker wel;)

pius | 23-01-13 | 15:52

Quid, dus je vindt dat de reaguurder zich heeft laten meeslepen? Praat dan nog eens met je collega Pritt Stift die dieven ziet waar er helemaal geen (te zien) zijn: "Enter Mounir Beukenmaar en zijn schoolvriendjes die rond het middaguur de filialen LEEGHAMSTEREN."
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/01/...
Vind ik persoonlijk nog een tikkie erger, zeker vanuit Pritts 'positie'.

milky bar | 23-01-13 | 15:51

@seven | 23-01-13 | 15:40

Mooi staaltje projectie seven. Nu je toch aan het psychologiseren bent.

pius | 23-01-13 | 15:50

@brabandertje | 23-01-13 | 15:41

In jou geval is het uitermate lastig om een wetenschappelijke conclusie te trekken waaruit blijkt, op basis van je reaguursels, dat je geen racist bent.

Maar als je er fiks voor betaald wil ik mijn best voor je doen.

pius | 23-01-13 | 15:48

@Bicycle_Repairman | 23-01-13 | 15:43 | + 0 -
Ik geef hem plusjes omdat hij moeilijke woorden correct gebruikt.

Een goed voorbeeld voor mijn sribenten.

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:47

@TeeJee | 23-01-13 | 15:40

Dooddoener. Als ik zeg dat een 'inferieure *ziekte naar keuze invult* zwakzinnige inteeltaap moet worden opgeknoopt is dat geen gefundeerd oordeel over de mate van betrokkenheid van Marokkaanse jongeren bij criminele delicten maar gewoon racisme.

Zo moeilijk is dat allemaal niet.

pius | 23-01-13 | 15:46

@TeeJee | 23-01-13 | 15:40

Dooddoener. Als ik zeg dat een 'inferieure *ziekte naar keuze invult* zwakzinnige inteeltaap moet worden opgeknoopt is dat geen gefundeerd oordeel over de mate van betrokkenheid van Marokkaanse jongeren bij criminele delicten maar gewoon racisme.

Zo moeilijk is dat allemaal niet.

pius | 23-01-13 | 15:46

@AshleyJ"Ash"Williams | 23-01-13 | 15:43 | + 0 -
Ik weet niet, maar volgens mij ben ik nu jaloers.

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:44

@seven | 23-01-13 | 15:40 | + 0 -
Ik ben niet van de plusjes, maar in platte tekst wil ik toch graag even kuddo's uitdelen voor deze observatie.

Bicycle_Repairman | 23-01-13 | 15:43

@Bicycle_Repairman | 23-01-13
De complete Marokkaanse gemeenschap, of in ieder geval lieden die zeggen hen te vertegenwoordigen, staat zeer vaak op de achterste poten om te klagen. TV, radio en krant zijn hun niet vreemd.
Echter, wanneer er daadwerkelijk iets negatiefs gebeurd vinden we alleen bijv. een Aboutaleb voor de camera die het allemaal "een triest incident vindt".


Daar komen vervolgens dan dergelijke uitspraken vandaan, omtrent de "gemeenschap". Vandaar.

TeeJee | 23-01-13 | 15:43

@necrosis 15:36
Pius is een held. Dat jij tot in den treure reacties van hem probeert te ontlokken laat zien dat jij dat ook vindt. Hij heeft je niet geblocked, maar negeert je gewoon omdat je steeds met dezelfde tegels komt over kickboxen enzo. Geef de man wat ruimte en voor je het weet kraakt hij je weer af als vanouds. Zeker weten zeurkous. :)

AshleyJ"Ash"Williams | 23-01-13 | 15:43

@miko | 23-01-13 | 15:12
Ik ben niet een bevooroordeelde kwast. Ik baseer mijn uitspraak op het gegeven dat tegenwoordig 1 op de 5 Marokkaanse jongeren een strafblad heeft.(uitgesproken door Kamp VVD). In Rotterdam is dit zelfs 50%. Nog een feitje doen?
In 22 onderzochte gemeenten wonen 3.8 miljoen inwoners. 5.7% daarvan is Marokkaans. Van die 5.7% zijn 3.2% werkloos. Heeft er verder niets mee te maken, maar geeft wel wat voor bijdrage ze leveren in onze samenleving. Om af te sluiten met een quote:
"Verdiep je eerst even in een onderwerp voordat je gaat schelden"
-Hamertje-

hamertje | 23-01-13 | 15:41

pius | 23-01-13 | 15:31 | + 1 -
Je liegt alweer, je hebt namelijk geen enkel reaguursel teruggelezen, anders was je conclusie precies het omgekeerde. TROLL dus.

brabandertje | 23-01-13 | 15:41

@de directeur | 23-01-13
De lichtgetinte medelander heeft simpelweg een standaard gezet. Het is dat moment waarop een merknaam synoniem wordt aan een productgroep, zoals bijv. Jeep dat was :P

.
@pius | 23-01-13
Je bent in NL al racist als je opmerkt dat 80% van de mocro jongeren in aanraking is geweest met de politie. Het woord heeft nogal aan waarde verloren wegens algemeen gebruik.

TeeJee | 23-01-13 | 15:40

CoJoNes | 23-01-13 | 14:5
Quid doet exact hetzelfde als waar hij op doelt, nml externaliseren. Geweld op straat wordt mn op het bordje van geweldadige Marokkanen geschoven. JQ schuift de reflexmatige reacties op nb zijn eigen GS, nu er (achteraf) meer info is, exclusief op het bordje van de reaguurders. Dat is dezelfde menselijke reflex tot externaliseren van problemen.

seven | 23-01-13 | 15:40

Mental en Kaas zeggen het helemaal juist.

Gnarf123 | 23-01-13 | 15:39

Uiteindelijk kun je er lang of kort over lullen, de basis van dit issue ligt voor een deel bij de maatschappij welke dit soort gedrag oogluikend accepteert. (in de zin van niemand zal ingrijpen want stel je wordt zelf kapot geschopt)
.
Nee liever zijn we laffe toeschouwers en leggen we zinloos geweld tegeltjes of lopen we stille tochten voor hen die kapotgeschopt zijn.
.
Een ander deel ligt in het slappe beleid van de overheid welke liever misplaatste tolerantie campagnes opzet dan dat ze doorpakt en serieuze maatregelen neemt.

normanius | 23-01-13 | 15:39

@miko | 23-01-13 | 15:22

Juist. dank.

pius | 23-01-13 | 15:39

Pius heeft niet in de gaten dat al die boze reaguurders wel helpen zoeken naar hun blanke broeders. Kaas heeft gelijk een nederlandse vader brengt zijn zoon naar de politie een marokkaanse vader zegt ies niet klopt altijd lief jonge en wacht op de politie.

Veel Vaak | 23-01-13 | 15:38

@AshleyJ"Ash"Williams | 23-01-13 | 15:29

Ash;)

pius | 23-01-13 | 15:38

@Bicycle_Repairman | 23-01-13 |

Moeten ze ook nooit meer racisme roepen als er iemand aan de deur wordt geweigerd of geen baan aangeboden krijgt. Puur toevallig omdat ze etnische verbondeheid hebben.

roze_bril | 23-01-13 | 15:38

@mental K | 23-01-13 | 15:36

Mental K. Juist ja.

pius | 23-01-13 | 15:37

@AshleyJ"Ash"Williams | 23-01-13 | 15:29
Hij heeft mij 'geblocked', dat beweert hij tenminste.
En wat mij tegenstaat aan sommige van zijn plemps, is dat hij er van overtuigd is dat je jongeren met een strafblad vooral kickbox-training moet geven, wegens het 'respect-gedeelte'.
Jongeren met een absurd strafblad moet je je gewoon 10 jaar lang elke dag een kuil van 2x2x2 meter laten graven, en die kuil s'avonds weer laten dichtgooien.
Wellicht dat ze dan de definitie van 'zinloos' leren....

necrosis | 23-01-13 | 15:36

Kwidje speelt graag advocaatje van de duivel, dat is het. Zwarte pietenartikeltje en dit soort domme berichtjes.
Als je die lijn dan doortrekt, waar blijft de golf van steunbetuigingen vanuit andere blanke emigranten????!!!11! Free Yassin? Remember? De lijn wordt niet doorgetrokken omdat hij niet doorgetrokken kan blijven worden, omdat hij niet opgaat. Succes met je schrijfseltjes.

mental K | 23-01-13 | 15:36

@Bicycle_Repairman | 23-01-13 | 15:34 | + 0 -
Nee ik neem GEEN verantwoordelijkheid voor de daden van autochtone Nederlanders, maar ik veroordeel het wel.

En dat doet de andere gemeenschap niet, of te weinig. Ze juichen het toe.

Ben ik nou zo onduidelijk of is iedereen vandaag dronken?

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:36

Ach... we weten nu wie het zijn met naam en toenaam.
Enig afkomst is niet echt van toepassing.
Tuig blijft tuig wat straf moet krijgen.
Nu hopen dat justitie er wat mee doet !

snakeplisskin | 23-01-13 | 15:36

toen er stond dat 2 daders zichzelf bij de politie hadden gemeld wist ik al dat het geen echte rifapen konden zijn

Ik zeg Ai | 23-01-13 | 15:35

Aha, Nederlanders die zichzelf geïntegreerd hebben. Met enig succes, gezien het filmpje.
Ik neem aan dat ze ook al kunnen praten zoals hun grote voorbeelden uit de rijkere cultuur? Een welgemeend wollah voor jullie.

Jan Passant mk2 | 23-01-13 | 15:34

Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:44 | + 3 -
Jij neemt verantwoordelijkheid voor JOUW verhaal, maar verwacht een volledige Marokaanse gemeenschap de verantwoordelijkheid nemend voor de bontkraagjes.

Dat zegt eigenlijk alles.

Heb ik jou al sorry horen roepen voor dit autochtone geweld?
Niet dat ik daar op zit te wachten, want ik ga me toch echt niet verantwoordelijk voelen voor dit soort debiel gedrag. Alleen verwacht ik het ook niet van anderen om zich puur vanwege etnische verbondenheid in het stof te gooien

Bicycle_Repairman | 23-01-13 | 15:34

Feit blijft ook dat het geen 8 roomblanke kindertjes waren maar dit feit moet met verve onder het tapijt geschoven worden.

Gnarf123 | 23-01-13 | 15:34

@de directeur | 23-01-13 | 15:31

Heerlijk zo'n comment als dit. Daar doe ik het voor.

pius | 23-01-13 | 15:33

Het zal mij een rot zorg zijn of dergelijke randdebielen doorgaans keurige huisvaders, Limburgers, NS-bestuurders of allochtonen zijn. Feit is dat ik gasten die dit uitspoken haat, zij zijn de verziekers pur sang. Die mag je aanspreken, écht hard aanpakken, veroordelen en uitsluiten met discrimineren als onvermijdelijk gevolg. Dat lijkt breed geaccepteerd tot het moment dat het, als zo vaak, wél Marokkanen betreft. Die worden, meer dan al die andere groepen, geknuffeld. Dat mag voor hen prettig lijken, uiteindelijk is dat wat hen gaat opbreken.

Alexander de Kleine | 23-01-13 | 15:33

Feit blijft dat buitenlanders oververtegenwoordigd zijn in de Nederlandsche criminaliteitsstatistieken. Daar verandert dit ene incidentje (kan ik eindelijk het woord incidentje gebruiken!!!1!) niets aan. Deze jongens moeten aan hun ballen opgehangen worden, begrijp me niet verkeerd, maar om nou de hele natie over 1 kam te scheren op basis van dit gevalletje.. nee.

mental K | 23-01-13 | 15:33

Die jongens speelden gewoon "Marokkaantje", u weet tog? Ze liepen als Marokkaantjes, ze waren gekleed als Marokkaantjes en ze gedroegen zich als - volleerde ! - Marokkaantjes. Op dat vlak moet ik ze nageven dat ze dit spel uitstekend onder de knie hebben. Maar natuurlijk moet dit groepje pisvlekken net zo hardhandig worden aangepakt als ware het de reguliere usual suspects. Ik ben overigens wel benieuwd naar de strafmaat, kijken of de rechter hier anders op reageert nu er geen sprake is van zielige licht getinte gezichtjes.

de directeur | 23-01-13 | 15:31

@brabandertje | 23-01-13 | 15:26

Nee.

Ik zeg jou dat na het lezen van jouw reaguursels in de zoekmachine, ik die heb gekoppeld aan de verschillende definities van de term racist en dat daaruit met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is gebleken dat jij dat bent.


Ik zou je nooit zomaar beschuldigen natuurlijk.

Waar zie je me voor aan?

pius | 23-01-13 | 15:31

@AshleyJ"Ash"Williams | 23-01-13 | 15:29 | + 0 -
Dacht dat je mijn "groupie" was
Jij wist wel van wanten in van Zanten.

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:30

Hup pius hup! Fok iedereen die tegen pius loopt te zaniken. Ghe.

AshleyJ"Ash"Williams | 23-01-13 | 15:29

@Nick da Prick | 23-01-13 | 15:24 | + 0 -
Omdat ik vooral het tegendeel bewezen zie. Het verheerlijken van geweld en asociaal gedrag van Marokkanen tegen autochtonen.

Dat zie ik wel.

Maar het veroordelen zelden.

Zal wel aan mij liggen, nietwaar. Ik ga even boodschappen doen en al hinkstapspringend door de fluimen heen mij over straat bewegen.

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:27

pius | 23-01-13 | 15:12 | + 0 -
ga jij mij nou beschuldigen van racisme? Jij bent echt zwaar de weg kwijt he. Sukkel

brabandertje | 23-01-13 | 15:26

Wat is nou het probleem? Dat Nederlanders zich soms gedragen als Marokkanen? Dat is niet erg om te zeggen, dat is alleen maar duidelijk. En daarbij: ik gedraag me ook wel eens als een Eskimo, maar dat boeit die Eskimo's geen ene zier.

milky bar | 23-01-13 | 15:25

Goh, Quid weer met een troll-topic de Geert-basher uithangen. Wat een verassing

dendololr | 23-01-13 | 15:25

Ga toch terug naar de EO quit!

doskabouter | 23-01-13 | 15:24

Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:36

Wat een gelul man! Als je als Marokkaan de reacties op onder dit topic leest, zou die dan het gevoel krijgen dat jij met je kaaskop je verantwoordelijk voelt voor de kutsjonnies? Denk het niet en terecht niet. Natuurlijk voel jij je niet verbonden met of verantwoordelijk voor die gasten.

Maar waarom dat wel altijd huilen dat de fatsoenlijke Marokkaan publiekelijk door het stof moet omdat een of andere idioot met dezelfde huidskleur op een bewakingscamera staat?

Nick da Prick | 23-01-13 | 15:24

@Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 15:23 | + 0 -
Daar hoor je ook.

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:24

@Gnarf123 | 23-01-13 | 15:14
Je wilt zeggen dat Nederlanders overtreders wel allemaal aan geven? Een beetje zoals in een bepaalde periode van onze geschiedenis?
*godwin alert*
Ga toch weg. De meeste mensen lopen er of met een grote boog omheen of schurken zich tegen de crimineel aan.
Altijd handig zo een goedkoop tv'tje

miko | 23-01-13 | 15:24

Oud nieuws waarschijnlijk maar, hoofdschopper heeft bekend.

snakeplisskin | 23-01-13 | 15:24

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:21
ROFLOL!

Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 15:23

Misschien moet Johnny eens zijn licht opdoen in de leer der statistiek ?

Hufter | 23-01-13 | 15:23

Ik wens Ismail Bouzi, Stef Bruggink, Tom Kantelberg, Brent Leysen, Jordy Moeskops, Andri Nit, Bob Sloots en Brett Smits nog een gelukkig 2013 !!

CortezTheKiller | 23-01-13 | 15:23

Het boeit mij geen 'flying fuck' of het Belgen, Nederlanders, Marokkanen of Papoea Nieuw-Guinezen zijn, dit soort types moet gewoon keihard aan de schandpaal genageld worden en daarbij passend gestraft worden. Ik ben voor straffen die net zolang duren als dat het slachtoffer last heeft van de gevolgen.

Buffell | 23-01-13 | 15:22

@Bungholio | 23-01-13 | 15:12
Ik geloof niet dat Pius ooit heeft gezegd dat er geen hoop tuig tussen de marokkanen zit.
Dat weet zelfs Ali B.
Waarom het gaat is dat een flink aantal mensen hier compleet in de kramp schieten als het woord fin,rif of bontkraag valt.
En daar valt wat over te zeggen.
Of mag dat ineens ook niet meer?

miko | 23-01-13 | 15:22

@| 23-01-13 | 15:02 |
Dank voor de -edit-. Kan altijd nog van pas komen in toekomstige topics.

Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 15:21

@Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 15:19 | + 0 -
Maar als je niet verder wilt met de discussie, hou dan gewoon je snavel. Ik bood je zelfs nog een "escape".

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:21

"welgestelde familie"

Kamperfamilie met rollen van briefjes van 100 in hun trainingsbroek zeker!

Overigens uit het artikel: ''Volgens zijn advocaat heeft hij op de bewuste avond in ieder geval geen drugs gebruikt. Ook zou er geen sprake zijn geweest van overmatig drankgebruik.''

Nou, tot zover de eventuele verzachtende omstandigheden die misschien op z'n minst nog het eea zouden KUNNEN verklaren... maar het is dus echt gewoon PUUR NATUURLIJK TUIG VAN DE RICHEL.

AsEl | 23-01-13 | 15:21

ging ik weg? ik ging weg?

*weg*

pius | 23-01-13 | 15:20

Tommygunner | 23-01-13 | 14:39

Leg mij eens uit waarom die dreig mails aan Spekman worden verstuurd?

Wel grappig trouwens, dat je die kant op heel geintereseerd lijkt in de beweegredenen en hoe die weggenomen kunnen worden (lijkt bijna links beleid, niet op de dader maar de oorzaak) maar gok dat dit de andere kant op natuurlijk belachelijk zou zijn volgens jou. Onderzoek naar waarom Marokkanen oververtegenwoordigd zijn en welke beleidsmaatregelen dat kunnen veranderen.... links landverraad.

Nick da Prick | 23-01-13 | 15:20

@Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:13

Dat is jouw grootste probleem dan.

Muhahahah indeed.

pius | 23-01-13 | 15:19

Precies Teejee dan heb je het weer over licht criminele. laten we het even houden op persoonlijk leed berokkend door criminele. Free Yassin D???

Gnarf123 | 23-01-13 | 15:19

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:16 |
Wat jij wilt. ´t Is tenslotte jouw wereldje hier.

Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 15:19

@Nietvoordekat | 23-01-13 | 15:10
Ik durf te stellen dat veel autochtonen jongere hier ook bij betrokken zijn.Waarom? Omdat de leeftijd 15-25 nu eenmaal wat veranderingen mee brengt en dat haantjes gedrag ook Nederlandse jongens niet vreemd is.Zelfs toen meerdere (waaronder ik) reaguurders al aangaven er GEEN Marokkanen in te zien bleven mensen het volhouden.
En dat vind ik een beetje triest.

miko | 23-01-13 | 15:18

@Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:16

Hoezo remise? Dat kan je niet aanbieden als je mat staat.

pius | 23-01-13 | 15:18

Quid in de zuurlinkse "zie je wel" kramp. Quid is toch wel de mainstreamcomponent van GS. Tja, hoort er bij, zullen we maar zeggen.
OT: Sjonge jonge, wat een openbaring...

HoerenSloep | 23-01-13 | 15:18

@CoJoNes | 23-01-13 | 15:12

Jij bedoeld dat elke kritiek op buitenlanders word afgedaan als racisme dan heb je zeker een punt. Maar zeggen dat in de draden van GS bijna geen racisme voorkomt is als zeggen dat de Noordpool de warmste plek op aarde is.

Het is een totaalgotspe. Echt bizar.

pius | 23-01-13 | 15:17

@Gnarf123 | 23-01-13
Als u weet heeft van licht-criminele zaken van de buurman 5 huizen verderop, boeit het u dan? :P
Uiteraard enigszins afhankelijk van de aard der zaken, zwart werken is tenslotte ook (be)strafbaar.

TeeJee | 23-01-13 | 15:17

He ik heb hier een "k" over, waar komt die nou vandaan?

Gnarf123 | 23-01-13 | 15:16

@Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 15:11 | + 0 -
Nee ik neem je aan mijn handje mee. Het is een proces van meerdere stappen waar ik jou zelf in je eigen valkuilen laat lopen.

Maar ik zie dat je geen zin hebt.

Omdat ik je al heel de dag al beetje fors aanpak ben ik erg coulant en bied ik remise aan. Is dat niet lief?

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:16

@Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:32 | + 2 -
Pius komt tot de conclusie dat hij/zij zijn dag niet heeft en kant nog wal raakt.

snakeplisskin | 23-01-13 | 15:15

Prick praat onzinnig dus die negeren we. Mademocro ook al is het bijna altijd een Marokkaan, de Nederlander is nooit te beroerd om te controleren of dat ook daadwerkelijk zo is. Of waren de daders aangebracht door vredelievende Marokkanen? Andere vraag: Als een Marokkaan weet heeft van criminele zaken van een andere Marokaan, zou hij deze dan aangeven?

Gnarf123 | 23-01-13 | 15:14

@pius | 23-01-13 | 15:12 | + 1 -
Volgens mij ben je de weg kwijt.

Mhuhahaha

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:13

@pius | 23-01-13 | 15:05
Ik meen het. Dat een neger een neger genoemd wordt, een naffer een naffer, een redneck een redneck en een tokkie een tokkie is in mijn optiek geen racisme. Heb de moeder van mijn kinderen ook altijd pinda genoemd, zij mij blanda.
Jaren met Antillianen gehonkbald, we scholden elkaar helemaal de tiefus als het niet goed ging en dan ging het niet over de schoenmaat.

Het grootste probleem is dat vermeend racisme in 99.9% van de gevallen helemaal niks met racisme van doen heeft. Het begrip is aan net zoveel inflatie onderhevig als het woord restecp.

CoJoNes | 23-01-13 | 15:12

Ach ja, als pius morgen klappen krijgt van Marokkanen en overmorgen zijn zus wordt aangerand door zo'n groep rifapen, dan loopt hij nog te verkondigen dat de blanke samenleving dit uitgelokt heeft.

Bungholio | 23-01-13 | 15:12

@hamertje | 23-01-13 | 14:46
Ach je moet toch op een of nadere manier verklaren waarom je een zelf ingenomen bevooroordeelde kwast bent. Dat maakt niet uit, maar geef het lekker toe.
"The mind of a bigot is like the pupil of the eye; the more light you pour upon it, the more it will contract."
Oliver Wendell Holmes.

miko | 23-01-13 | 15:12

@Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:08

Spiegelen heet zoiets kaas. En ik voel me prima. Verder mag iedereen van me vinden wat ze vinden, dat doen ze sowieso, ik zit hier niet om aardig gevonden te worden.

En als ze me wel aardig vinden dan weet ik iig dat het echt is, enfin.

Maaruhh..

Zou ik niet weggaan trouwens, weet jij dat nog?

pius | 23-01-13 | 15:12

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:06
Drie niet relevante voorbeelden plempen om het grote geheel te bewijzen, gecombineerd met je laatste zin, waarin je de bewijslast omdraait maken dat ik het wel weer gehad heb.
Lees nog maar even terug waar het mis ging in deze discussie.
Jammer weer.

Fijne dag nog.

Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 15:11

@miko
Ja, maar pius vindt het fijn om af en toe bevestiging te krijgen dat het heus niet alleen maar marokkanen zijn die anderen in elkaar trappen, slechts het grootste deel. En dan ons racisten noemen omdat wij wel patronen kunnen herkennen.

Nietvoordekat | 23-01-13 | 15:10

Ben ik het eindelijk een keer eens met Quid

JeejD | 23-01-13 | 15:10

Gnarf123 | 23-01-13 | 14:31

Nee inderdaad, stel je voor dat we zoiets geinigs als iemand doodtrappen gaan vergelijken met echte criminaliteit zoals sissen naar vrouwen.

Nick da Prick | 23-01-13 | 15:10

Ook een vorm van integratie;
Witneusje en Light-Tintje doen tesamen mishandeling...

TeeJee | 23-01-13 | 15:09

Aha in 99% van de gevallen zijn het Marokkanen. Mooi, als iedereen er zo over zou denken dan waren deze namen nooit bekend geworden en liepen ze a.s. zaterdag weer 8 man breed over straat.

Mademocro | 23-01-13 | 15:08

@pius | 23-01-13 | 15:05
Je doet me me denken aan mijn schoonmoeder......

necrosis | 23-01-13 | 15:08

@pius | 23-01-13 | 15:05 | + -1 -
Ik merk dat je boos bent, maar je zit nu wild om je heen te slaan. Dat is nergens voor nodig en je doet er meer kwaad mee dan goed.

Reaguur je maar even af op je boksbal. Je mag net doen alsof het mijn onderbuik is.

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:08

Zeg maar kaas. Het teken aan de wand is dat de reaguurders hier misdadig gedrag afkeuren. Dat een dader Marokkaan is, is alleen maar een bonus om extra los te gaan. Op die naffersites wordt geweld verheerlijkt. Daar heb je je teken aan de wand.

Gnarf123 | 23-01-13 | 15:08

@Nietvoordekat | 23-01-13 | 14:44
Je zag dat het blanken waren op mijlen afstand.

miko | 23-01-13 | 15:07

gentle giant | 23-01-13 | 14:28

Hoop dat mij de ironie in je post ontgaat.

Nick da Prick | 23-01-13 | 15:07

@Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 15:04 | + 0 -
Beschijf het maar dan hoe ik discussier als jij denkt dat het maniertje is.

Tja als je mij beschuldigt van onderbuiken en ik dit dan weer kan onderbouwen met feiten en fantastisch sluitende argumentatie als een "maniertje" ziet, dan heeft geen enkele discussie geen zin.

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:06

@CoJoNes | 23-01-13 | 15:02

Wahahaha.

Schitterend. Je zegt het echt of niet?

Draadje gisteren gelezen? En de rest van het jaar? Wegjorissen gelezen?

Onvoorstelbaar, en dat van een intelligent en integer mens zoals jij. Dat is de werkelijke tragiek van deze wereld.

pius | 23-01-13 | 15:05

Kaas de Vies | 23-01-13 | 15:02
Daar trap ik niet in. Jouw manier van discussieren is bekend.

Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 15:04

@Jaimy Fox | 23-01-13 | 15:01
Niet mee eens. De fixatie op onze rifvrienden is inderdaad wijdverbreid in de panelen. Niet geheel onlogisch ook, kijk maar eens een aflevering van Opsporing Verzocht. Racisme kom ik hier zelden tot nooit tegen.

CoJoNes | 23-01-13 | 15:02

Gnarf123 | 23-01-13 | 15:00
Gelul. Alle geregistreerde reaguurders vormen nog geen twee procent van de lezers van GS. De meeste comments worden gemaakt door zo´n 150 diehards, met daaronder enkele veelposters.
Tot zover je teken aan de wand.
-edit minder dan 0,1 % -

Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 15:02

@Jaimy Fox
Inderdaad. Zelfs de statistieken zijn racistisch.

Nietvoordekat | 23-01-13 | 15:02

wat een onnodig kutstukje dit.
tuurlijk heeft elk land zijn eigen aandeel tuig dat wat mij betreft keihard teruggeschopt mag worden. maar als je jicht hebt, wil dat nog niet zeggen dat je blij bent als je er ook nog kanker bij krijgt.
.
oh ja, relatief gezien wordt het overgrote deel van de problemen in nederland gewoon nog steeds veroorzaakt door allochtoons teringtuig.

zoalshetis | 23-01-13 | 15:01

De anale fixatie van menig reaguurder over de afkomst van daders geeft wel aan dat we een racismeprobleem hebben.

Jaimy Fox | 23-01-13 | 15:01

Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:54 | + 0 -
Deze man kan misschien zijn bedrijf wel opdoeken. Idd is het niet altijd effectief die zoektochten van GS. Daarnaast kunnen die knaapjes natuurlijk weer een dikke strafvermindering bedingen omdat ze vol met hun harses op GS hebben gestaan. Ik snap dat we met zn alle dit soort gasten snel willen pakken maar we moeten toch de conclusie trekken dat het tot nu toe er onschuldigen in mee worden getrokken omdat de tokkies hier zo nodig familie en vrienden van de "dader" gaan lopen bedreigen.

Datzegiktoch | 23-01-13 | 15:00

Zeg maar kaas, niet representatief maar wel een teken aan de wand.

Gnarf123 | 23-01-13 | 15:00

Pius die weg gaat altijd +1

Nietvoordekat | 23-01-13 | 14:59

gentle giant | 23-01-13 | 14:55 | + 0 -

En dat is nu net de ellende. Als je in Jehova geloofde hoefde je vroeger niet in dienst. Ook hoefde je je niet te verzekeren als je een auto had want Jehova zorgde wel voor je. Maar als je van je geloof geen belasting mag betalen wordt dat weer niet geaccepteerd en dat is toch vreemd? Oh wacht...

eerstneukendanpraten | 23-01-13 | 14:59

@gentle giant | 23-01-13 | 14:55

Dank u mijn waarde. ;)

pius | 23-01-13 | 14:58

Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:56
Maar beide zijn niet representatief voor een bevolkingsgroep. Snap jij nu het punt?

Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 14:57

@seven | 23-01-13 | 14:50

Ga jij je lekker een keer op je medeguurdertjes richten, ik heb geen interesse in je theoretische bespiegelingen ditmaal.

Zo. Nu ben ik echt, echt, echt en echt weg.

Voor je het weet heb ik een geloofwaardigheidsprobleem natuurlijk. En dat moeten we niet willen.

Wat jij.

pius | 23-01-13 | 14:57

"... het spijt de verdachten alleen maar dat ze betrapt zijn".

Waarheid.Koe.

Robert John | 23-01-13 | 14:56

@Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 14:54 | + 0 -
Dat is dan jammer, want op geenstijl worden daders die deel uitmaken van hetzelfde semi-autonome sociale veld als de reaguurders OOK veroordeeld en op Maroc.nl NIET.

Snap je het nu?

Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:56

Ook zo'n lekker mocro argument jullie-pedo. A we zijn niet pedo B wie dat wel is wordt door ons hard veroordeelt en C onder moslims zijn nog veel meer pedo's maar die noemen het trouwen moet van Allah.

Gnarf123 | 23-01-13 | 14:56

@seven | 23-01-13 | 14:50
Hahaha, plusje voor jou!

necrosis | 23-01-13 | 14:56

@pius | 23-01-13 | 14:47, dit is mijn enige comment in het topic:
'Ik ga in betaalstaking, de tyfus voor deze kudtoverheid.
gentle giant | 21-01-13 | 19:29 | + 46 -'
Daar sta ik helemaal achter, verder heb je wel gelijk, ik ga 'Peter en de wolf' nog maar eens lezen.

gentle giant | 23-01-13 | 14:55

@brabandertje | 23-01-13 | 14:51

Oprotten jij. Gisteren zaten jullie er twee topics lang naast jij en je racistische medehersenlozen.

Door het SStof duSS.

Zo, nu ga ik echt weg, een hele fijne dag verder.

toedeloetjes!!

pius | 23-01-13 | 14:55

@Datzegiktoch | 23-01-13 | 14:51 | + 0 -
Daarom hou ik ook niet van die geenstijl speurtochten.

Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:54

Wel gestelde familie huh? Ik denk eerder aan omhoog gevallen paupers met teveel zwart geld die het gure Nederlandse belastingklimaat ontvlucht zijn.
En dat is het grootste tuig dat er is.
Maar goed ik ben wel trots op het feit dat ik zag dat het geen Marokkanen waren.

miko | 23-01-13 | 14:54

Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:51
Maroc.nl is net zo represantatief voor jouw `Marokkaanse gemeenschap` als Geenstijl voor de `Nederlandse gemeenschap`.
Niet dus.
Voor de rest mooi ontweken.

Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 14:54

Ah, het zijn niet alleen de Marokkanen, dus de Marokkanen zijn lief. Gelukkig die ene keer dat het niet de Marokkanen zijn maken al die 364 dagen in het jaar dat ze het wel zijn goed. Waar zou links NL blijven als er geen uitzonderingen zouden zijn die het mogelijk maken de rest goed te praten.

Wie heeft die Joop trol eigenlijk aangenomen?

nu even niet | 23-01-13 | 14:53

@pius | 23-01-13 | 14:50

En omdat jij het niet goed vindt dat mensen uitgescholden worden ga jij precies hetzelfde doen?

Lekker niveautje.

Koninging Beatricks | 23-01-13 | 14:53

necrosis | 23-01-13 | 14:50 | + 2 -

Ik weet er anders ook nog wel een paar!

eerstneukendanpraten | 23-01-13 | 14:53

@Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 14:48 | + 0 -
Wel eens op maroc.nl geweest na het incident van grensrechter?

99% van de autochtone bevolking heeft direct een afkeer tegen dit gedrag.
Terwijl, via het geweldige middel der observatie, incidenten van Marokkanen in de media door de gemeenschap meer aangemoedigd worden dan veroordeeld. Althans zo lijkt het.

Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:51

@pius | 23-01-13 | 14:49
Doe je familie de groeten.

rara | 23-01-13 | 14:51

Ongeacht de achtergrond van de daders van dit soort geweld... ze krijgen altijd te weinig straf!

kibambam | 23-01-13 | 14:51

Zo te lezen bevinden zich hier onder de reaguurders dezelfde tokkies. Dreigtelefoontjes en mailtjes sturen maakt je net zo erg als de daders. Helemaal als je de verkeerde te pakken hebt. Het zou GS sieren het 1 en ander recht te zetten voor de verkeerde Tom.

www.omroepbrabant.nl/?news%2F187387132...

Datzegiktoch | 23-01-13 | 14:51

pius | 23-01-13 | 14:46 | + 0 -
Flikker toch op met je belerende plempsels. In veel gevallien zijn het finnen en dus is het logisch om daar van uit te gaan. Het is toch niet zo dat het nu wordt goedgekeurd nu het tokkies zijn?
Het geenstijl volk keurt het net zo hard af en sprrekt net zo hard schande.
Dus dit keer een verkeerde inschatting, morgen klopt het weer.
En nou kappen!

brabandertje | 23-01-13 | 14:51

@Koninging Beatricks | 23-01-13 | 14:48

Gisteren werden er mensen uitgescholden die niks misdaan had. Toen had je op moeten komen draven.

Dit moraalgenazi miSStaat.

*out*

pius | 23-01-13 | 14:50

pius | 23-01-13 | 14:33
Heb niet in de desbetreffende draadjes gereaguurd, maar daar wel gelezen dat jij dit soort dingen moest voorkomen en daarbij steenvast de denkfout maakt dat het erom gaat om die jongeren te helpen, toekomst te bieden. Ihkv rehabilitatie in de maatschappij. Vanuit jouw professie is dat begrijpelijk, velen denken vanuit hun cliënt maar willen (uit eigenbelang) niet inzien dat hun vak ineffectief is, maar de maatschappij wil gewoon jarenlange straffen, ook als daardoor recidive stijgt, dan zijn ze nml gedurende hun gewelddadige levensfase van de straat en is het toch nog veiliger. Want 'knuffelen/heropvoeden' heeft nauwelijks effect op misdaadcijfers, zo blijkt. www.mejudice.nl/artikelen/detail/lange... (Lezen)

seven | 23-01-13 | 14:50

Quid heeft een goed punt. Normaal gesproken ben ik niet een extreem mocro-basher maar zelfs ik schoot de afgelopen dagen in de bontkraag-reflex.
Niet netjes, dom, kortzichtig. Geen excuus voor.

CoJoNes | 23-01-13 | 14:50

@pius | 23-01-13 | 14:43
Je bent mij nog vergeten.....

necrosis | 23-01-13 | 14:50

Triest hoor,

Sommigen proberen het alsnog om te draaien. Jaja, dit hebben ze geleerd van Marokkanen.

Anyhow, ik zou ze preventief op de brandstapel gooien. Het schijnt dat teringtiefustuigh op latere leeftijd opvallend vaak betrokken zijn bij pedofilie en ze zijn ook bovengemiddeld vaak betrokken bij internationale kinderpornonetwerken..

Mademocro | 23-01-13 | 14:50

-weggejorist-

pius | 23-01-13 | 14:49

@pius | 23-01-13 | 14:47 | + 0 -
Jij denkt dat die blanke daders wellicht oostblokkers zijn?

Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:49

Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:36
Wat is dan de Nederlandse gemeenschap? Of de Brabantse gemeenschap? Of de Turnhoutse immigrantengemeenschap?
Waarom moet mijn Marokkaanse automonteur zich aansluiten bij een gemeenschap of er één oprichten om daarna openlijk afstand te nemen of een verklaring af te geven of zelfs boete te doen voor een stel mongolen met een bontkraag op een scooter?
Wat is dat voor gelul?

Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 14:48

@pius | 23-01-13 | 14:33

Zo zo, weer iedereen aan het uitschelden zie ik.

Koninging Beatricks | 23-01-13 | 14:48

@gentle giant | 23-01-13 | 14:43

Wat een jouonwaardig argument. Dan ben je de enige dus. Ik zou het vorige topic maar eens lezen dan en goed naar de plaatjes kijken.

En je hoeft geen blond haar te hebben om een autochtoon te zijn natuurlijk.

We zitten hier, al twijfel ik soms, niet in het derde rijk gelukkig.

pius | 23-01-13 | 14:47

@pius | 23-01-13 | 14:46
Holneuken, inteelt, het is wel duidelijk op welk niveau jij leeft.

rara | 23-01-13 | 14:47

Nee je kunt niet bij alle delicten de Marokkanen aanwijzen. Als je dat wel doet heb je voor 99% gelijk overigens. En volgens mij is helft op de foto wel Marokkaan.

Gnarf123 | 23-01-13 | 14:47

Zegt mij genoeg dat reaguurders gelijk dachten aan Marokkanen. Zijn ze het een keer niet, in veel andere gevallen waren ze het wel. Nederland blijft een agressieve en criminele-immigranten-probleem houden en die lost zich niet vanzelf op.

hamertje | 23-01-13 | 14:46

@rara | 23-01-13 | 14:43

Het enige niveau is afstand nemen van de verschrikkelijke verwensingen en abjecties van gisteren. En rara wat je bent als je dat niet doet.

Jij zou niveau nog niet kennen al zou het je in je hol neuken.

Hypocriet.

pius | 23-01-13 | 14:46

@pius | 23-01-13 | 14:43
Wat een fascinatie voor inteelt, jongen. Familietrekje?

rara | 23-01-13 | 14:45

ik hou het op een identiteitscrisis dus zielugh. die jongens kunnen er ook niets aandoen dat hun ouders belastingontwijkers zijn.

9-buts | 23-01-13 | 14:44

@pius | 23-01-13 | 14:41 | + -1 -
Ik neem 100% verantwoordelijkheid voor mijn verhaal, ik heb dat niet gezegd.

Nu blijft nog 100% verantwoordelijkheid nemen voor de daden van de Marokkaanse gemeenschap. Ik ben benieuwd.

Tot nu toe is het erg stil.

Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:44

Pius kan weer goed slapen vannacht, het waren blanken.

Nietvoordekat | 23-01-13 | 14:44

Waar blijven alle inteeltkoppen met hun door het stofgang?

De Ion susais van deze wereld, de wirmachenmusics met hun genetische referaten, de bottehorks met hun finse hoofdtrapperij?

Waar blijven de boys?

pius | 23-01-13 | 14:43

@pius | 23-01-13 | 14:39, geen enkele blonde Arische God op alle plaatjes, dat zie ik dan weer wel.

gentle giant | 23-01-13 | 14:43

@pius | 23-01-13 | 14:33
Afgezien van het prepuberale niveau van die laatste kreet kun je je natuurlijk afvragen waarom iemand nog zou reaguren op zulke taal, niet iedereen kan afdalen naar jouw niveau.

rara | 23-01-13 | 14:43

Nu moet ik pius toch wel gelijk geven dat veel reaguurders meteen in de marrokanenmodus zijn gesprongen. Met het filmpje van de appieheijn gisteren was het overduidelijk dat het geen marokkanen waren. Daar hoefde je geen einstein voor te zijn. Toch blijft het een feit dat de mocros oververtwegenwoordigd zijn in de geweldsmisdrijven.

sneakybastard | 23-01-13 | 14:42

Mocrotokkies, kampertokkies, voetbaltokkies. Allemaal missen ze empathie en veelal zijn ze te dom om te poepen. Ze bevinden zich in de "achterban" van iedere politieke stroming geen uitzondering. Dit land heeft een onderklasse probleem. Dus PVV kom er maar in met een onderklassemeldpunt! Of ligt dat toch een beetje gevoelig?

Datzegiktoch | 23-01-13 | 14:42

@Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:36

Nee. Geen interesse kaas. Neem eerst een keer verantwoordelijkheid voor de andere kant van het verhaal.

Projectie is a bitch.

pius | 23-01-13 | 14:41

Voorbeeld no. xxxxx. Tuig kent geen grenzen & huidskleur.

Itastijl | 23-01-13 | 14:41

Op PowNed: Belasting vluchtelingen of echte Belgen? Of wel de zoon van de notaris en tandarts of rechtschapen Vlamingen? Of derde generatie Belgen wiens familie oorspronkelijk uit het noorden van Afrika kwamen? Het zouden zelfs niet bijster slimme Brabanders of Limburgers (die ander variant ken ik niet maar schijnen te bestaan) kunnen zijn, die noem je ook Belgen. Belgen, het is zoveel maar zo weinig goeds.
E Rectus Magnificus | 22-01-13 | 23:55 | wel ok!

E Rectus Magnificus | 23-01-13 | 14:40

als je emigreert naar belgië 'you're doing it wrong'.

cumshaft | 23-01-13 | 14:40

Je kunt je ook gewoon afvragen hoe het toch komt dat we er onderhand van uitgaan dat het wel weer mocro's zullen zijn geweest als er ergens criminaliteit of geweld is. Misschien wel omdat dat 9 van de 10 keer ook zo ís.

Maar makkelijker is het dan natuurlijk om een 'hohoho tuttuttut wijzendvingertje'-topic te tikken als je je ten burele van GS even verveelt.

Kameroudste | 23-01-13 | 14:40

Normaal zeg ik dan iets als "je verwacht het niet", maar eigenlijk verwacht je het wel. Hier zou je bijvoorbeeld finse hoofdtrappers verwachten. Goed dat in dit geval even expliciet er bij vermeld wordt dat het geen finnen zijn, hoeven we in ieder geval niet in het politiearchief te zoeken.

Nietvoordekat | 23-01-13 | 14:40

Overduidelijk Nederlands tuig die de normen en waarden van een aantal anderen groepen heeft overgenomen.

Leve de Republiek | 23-01-13 | 14:39

De koningin sprak een paar dagen geleden, in Bhutan, ook met dat tuig. 500expats.

Itastijl | 23-01-13 | 14:39

@Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:36

In het andere topic gisteren ( dat gevecht bij de supermarkt). Werd het spugen en slaan waarmee het begon en het hoofdschoppen ook door respectievelijk een autochtoon ( slaan, hoofdschoppen) en een Indo (spugen gedaan)

En ook daar ging het alleen maar over Marokkanen.

Wij hebben een reaguurdersprobleem mijn waarde.

Dit zijn geen incidenten meer.

pius | 23-01-13 | 14:39

Ahum, welgesteld maar niet well educated...

E Rectus Magnificus | 23-01-13 | 14:39

Persoonlijk vind ik dat men met 350k Marokkanen op 17 miljoen NL-ers wel wat oververtegenwoordigd is bij dergelijke delicten.
Neemt niet weg dat klakkeloos "Marokkanen!" roepen bij dergelijke gevallen de discussie ook wat vertroebelt.
Het feit dat dit gebeurt heeft volgens mij niet zo zeer te maken met de slechte signalement-interpretatie van deze reaguurders, maar eerder met het gevoel van onmacht dat is ontstaan door slechte aanpak van problemen de afgelopen decennia.
Ik vergelijk dit klakkeloos "Marokkaan!" roepen met Spekman en zijn dreigmails. Hoewel dreigmails te triest voor woorden zijn, kun je je ook afvragen waarom deze verstuurd worden.
Zo kun je je ook afvragen waarom er zonder nadenken "Marokkaan!" geroepen wordt...

Tommygunner | 23-01-13 | 14:39

Moeskops is dat niet zoon van onroerendgoed-magnaat uit Quote 500?

mierus | 23-01-13 | 14:38

bijzonder, dit had ik al gepost gisteren, dat het ook in België wonende Nederlanders konden zijn, zoon van notaris en tandarts. Bizar, ik was aan het filosoferen wat er nu bedoelt werd met Belg en hoop nog gelijk ook!

E Rectus Magnificus | 23-01-13 | 14:37

@pius | 23-01-13 | 14:33 | + 0 -
Inderdaad.

Omdat het nu blanken betreft, is er nu helemaal geen Marokkaans integratie probleem meer.

Het verschil is dat de autochtonen ook de autochtonen scherp veroordelen op wangedrag, alleen vind ik altijd de Marokkaanse gemeenschap altijd zo stil, behalve natuurlijk als ze in de slachtofferrol zitten.

Denk je dat dat niet een groot deel van het gehoon over deze gemeenschap verklaart?

Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:36

de Bree | 23-01-13 | 14:34 | + 0 -

Je hebt nu eenmaal leugens, grove leugens en daarboven statistieken...

eerstneukendanpraten | 23-01-13 | 14:35

Het is inderdaad geen Marokkanenprobleem, het is een onderklasseprobleem. Vroeger ging je opzij voor Sjonnies. Inmiddels bestaat de onderklasse voornamelijk uit Marokkanen. Maar of en hoe zich dat oplost weet ik niet, ik ga daar niet over diederikstapelen.

Uriël Fack | 23-01-13 | 14:35

gentle giant | 23-01-13 | 14:33 | + 0
"'Ardennen apen' poneert."

Ardennen zijn Walen, Turnhout zijn Vlamingen. Verkeerde bevolkingsgroep.

Frenck Mahon | 23-01-13 | 14:34

Ik ben dan alleen zo bang dat deze jongens wél straf krijgen, omdat het geen Marokkanen zijn...

Boer in 020 | 23-01-13 | 14:34

Een heleboel reaguurders zaten er compleet naast met het roepen over de afkomst van de daders. Eerlijk is eerlijk.

de Bree | 23-01-13 | 14:34

Zitten we met zijn allen dus even goed fout. En wij maar denken dat het Mocro's waren. Heftig. niettemin, opknopen die lui

Ko Reander | 23-01-13 | 14:33

Wil al het betreffende reaguurtuig misschien even hun excuses aanbieden voor de genocidale oplossingen en genetische en anderszins gefabriceerde verwensingen die de Marokkaanse gemeenschap in deze zaak over zich heen heeft gekregen.

En wil het betreffende reaguurgajes alhier even los gaan op de autochtone medeburgers van het groot-Nederlandse rijk die van gegoede komaf zijn en onze toekomstige cultuurdragers worden.

Zou het inferieure reaguurschorem van de richel dat kunnen opbrengen?

Nou? Reaguurdersinteeltkoppen?

pius | 23-01-13 | 14:33

Kunnen ze zich in ieder geval niet verschuilen achter de schaamtecultuur waarin ze zijn opgegroeid...

2 inch cock | 23-01-13 | 14:33

'Ardennen apen' poneert.

gentle giant | 23-01-13 | 14:33

Het zijn economische vluchtelingen, laten ze daar dan ook gaan rotzooi trappen!

eerstneukendanpraten | 23-01-13 | 14:32

@Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 14:31 | + 0 -
Nou wijs maar aan waar ik de Marokkanen de schuld gaf. Ik ben erg benieuwd.

Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:32

'alle Nederlandse emigranten het land uit!'
LOL

nogeentjedan | 23-01-13 | 14:32

Het slachtoffer had toch echt een Noord Afrikaans uiterlijk.

Frenck Mahon | 23-01-13 | 14:32

LOL @ slotzin. Maar om scherp en in caracter te blijven: Het is natuurlijk puur een integratieprobleem, niet de allochtonen integreren in onze westerse cultuur, maar de Nederlandse/Belgische jongeren integreren inmiddels in de Marokkaanse/allo straatcultuur die overal aanwezig is. ;)

seven | 23-01-13 | 14:31

Lol! Het grote draaien der reaguurders is begonnen, op 14.25. And counting..
Ook lol @ `En natuurlijk anoniem je.verwacht.het.niet. plempen in diverse fora `
Heerlijk.

Zeg maarKaas_Cuevara | 23-01-13 | 14:31

Reservebelgen.

Lijkt me logisch... | 23-01-13 | 14:31

Het is tuigh en moet aan de hoogste boom. Maar Quid wil je niet dit ene incident met enkele hollanders erbij gelijk stellen aan de dagelijkse kwelling die we van onze riffers te verduren hebben.

Gnarf123 | 23-01-13 | 14:31

Het is onopgevoed tuig. Blank, zwart, bruin, geel, links of rechts, maakt geen zak uit. Tuig it is! En aan tuig heb ik een broertje dood.

de Meelman | 23-01-13 | 14:30

Je kan volgens mij gewoon nog het beste wonen in een apenland. Lekker mandjes vlechten, mooi weer elke dag, geen weet van de corruptie in Europa. Lijkt me fijn.

De Harde Waarheid | 23-01-13 | 14:30

Wat? Er zijn ook achterlijke Nederlanders?? Joh! Quid! Bedankt dat je ons daarop wijst. Neemt niet weg dat bepaalde bevolkingsgroepen nog steeds oververtegenwoordigd zijn in onze misdaadcijfers.

Sowieso_21 | 23-01-13 | 14:29

Zo zien we maar weer dat er in alle lagen van de bevolking agressieve randdebielen rondlopen. En voor die personen graag een eiland, waar we ze kunnen droppen en dan kunnen ze elkaar afmaken...

c.onjo | 23-01-13 | 14:29

We kunnen ze wel terugschoppen naar Belgie, dus dat is een overeenkomst.

bennutzat | 23-01-13 | 14:29

Hij komt uit een welgestelde familie,nou laten we hopen dat hij ook een welgestelde straf krijgt.
En spijt heeft hij alleen omdat hij gepakt is,want hij zal er eerst wel hebben over opgeschept en gelachen hebben met zijn matties tot hij op internet keek en dacht shit dat ben ik en hoe dom ben ik wel niet geweest om die Pica te laten maken... Dus spijt ja,maar voor zijn daad nee.

Sapperderflap1980 | 23-01-13 | 14:28

Tja, ze moeten naar Nederland komen om dit te flikken.
In België durven ze dat echt niet.

Che_cuevara | 23-01-13 | 14:28

Ik wordt een beetje moe van al die problemen die wij in NL hebben. Het lijkt wel of ze het er om doen.

Bakult04 | 23-01-13 | 14:28

Het zijn strontverwende kutjongens. Teveel geld, te weinig opvoeding en geen enkel normbesef.

Net als een deel van hun ouders, overigens.

vraagstaart | 23-01-13 | 14:28

Marokkaanse vrienden, nuff said!

gentle giant | 23-01-13 | 14:28

Quid, ja nu zie ik het ook: VVD-stemmers. En de helft houdt van spruitjes, dat is ook duidelijk te zien.

roze_bril | 23-01-13 | 14:27

Nederlanders doen ook wel eens wat fout!!1!!1 Dit soort berichten staan er al genoeg op Marokko.nl Kwit.

Godsammekraken | 23-01-13 | 14:27

@Tommygunner | 23-01-13 | 14:26 | + 0 -
Dat klopt.

En statistisch zijn er problemen met de Marokkaanse gemeenschap in Nederland en dat dient opgelost te worden. Waarom haal je de Marokkanen erbij?

Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:27

Haha, heel goed, we kunnen er maar niet aan wennen dat (echt) ieder mens in staat is om een ander mens iets ergs aan te doen.

keikoud | 23-01-13 | 14:26

"Maar er zaten ook Marokkanen bij!" in 3,2,1...

Tommygunner | 23-01-13 | 14:26

@Johnny Quid,

Spreek voor jezelf. Het boeit mij namelijk niet of ze Nederlander, Belg of Marokkaan zijn, ik wil dat ze een flink achter slot en grendel gaan.

Dit is geen belletjetrekken.

Kaas de Vies | 23-01-13 | 14:25

Het zijn voetballers. Verbieden dus, die paupersport!

blinde kip | 23-01-13 | 14:25

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken