Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Amsterdam heeft een verkrachtersprobleem

oie_98563DSzx3jOG.gifEr worden gemiddeld twee vrouwen per dag aangerand, verkracht of misbruikt in Amsterdam. Elke dag. Twee. En één op de drie vrouwen van die twee per dag wordt verkracht. Waarbij we er best vanuit mogen gaan dat die cijfers nog hoger liggen vanwege angst om aangifte te doen. Het zijn nog geen Belgische aantallen (11 per dag tegen een 4% kans op veroordeling), maar dat is niet voor niks een verkrachtingsparadijs. Twee per dag maakt Amsterdam wel tot het Mekka voor de verkrachters in Nederland. We kunnen ons namelijk niet voorstellen dat er plaatsen zijn in Nederland waar het aantal hoger ligt. Met name de Bijlmermeer en Slotervaart zijn uitermate misogyne gebieden. Een beetje het Tahirplein van Amsterdam, die twee wijken samen. Wij zitten ons al de hele ochtend het hoofd te breken over wat daar nou de oorzaak van kan zijn. Dat juist in deze twee wijken vrouwen zo vaak het slachtoffer zijn van seksueel geweld. Waarom zijn vrouwen juist in Slotervaart en de Bijlmermeer vogelvrij neuqvleesch? Nope, we komen er niet op. Zouden niet 1, 2, 3 zo een oorzaak kunnen aangeven. Wat het aan deze wijken nu specifiek is waardoor zoveel vrouwen zo gewelddadig onderdrukt worden. Misschien dat de besturen van de stadsdelen Nieuw-West (PvdA) en Zuidoost (PvdA) waarin de wijken liggen hier antwoord op hebben. Benoemen, duiden en keihard aanpakken maar! Dat is PvdA-stadsdeelbesturen in 020 immers wel toevertrouwd. Vrouwen van Amsterdam, weest dus gerust. Jullie seksueel lot is in goede handen. Jullie kunnen vast binnenkort weer veilig over straat in Slotervaart of de Bijlmer in de kleding die jullie zelf willen, zonder dat losgeslagen jongemannen zich aan jullie vergrijpen. De PvdA is on it.

Reaguursels

Inloggen

Jesse Bos, Wethouder Welzijn, Zorg en Jeugd in Stadsdeel Nieuw-West. Lid van de PvdAllochtonen.
Zij is enorm aan het downplayen.
Jesse Bos vindt dat meiden niet assertief genoeg zijn.
M.a.w. eigen schuld dikke bult.
Het is ook beslist geen Allochtonenprobleem vindt Jesse Bos van de PvdAllochtonia.

Luister zelf en huiver.
lijn1.ntr.nl/
Seksueel geweld (Amsterdam)
10 januari 2013

Ella | 10-01-13 | 15:12

Wel een manier om Amsterdam schoon te vegen, burgerwachten die een ieder die naar een meisje kijkt genadeloos in elkaar rammen, kunnen we al die etters pakken die al decennia lang de zaak verzieken in Amsterdam.

peterxxx | 10-01-13 | 08:16

-weggejorist-

Virginia Richmond | 10-01-13 | 05:21

Ik snap het niet: voor iedere column op
statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?D...
3.3 Seksueel misdrijf 9 120

3.3.1 Aanranding 2 195
3.3.2 Verkrachting 1 580
3.3.3 Schennis der eerbaarheid 1 935
3.3.4 Ontucht met minderjarige 825
3.3.6 Ontucht met misbruik van gezag 530
3.3.7 Seksueel misdrijf (overig) 1 520

3.3.1 t/m 3.3.7 komt uit op 1 355
Niet 9k en een beetje of hebben we het int totaal dus over bijna 11k

desiredbard | 10-01-13 | 00:01

De linkse (mislukte) droom moet en zal in stand gehouden worden. Het aantal beroofde, verkrachte en vermoordde mensen doet er niet toe. Benoemen schijnt vies te zijn. De andere kant opkijken sloopt al ruim 25 jaar levens. Zaken niet willen benoemen maakt medeplichtig en mede verantwoordelijk. Je zult er maar deel van uitmaken.

Rest In Privacy | 09-01-13 | 19:57

Karel Popper | 09-01-13 | 15:45 | | Reageer+ |
1
Ik had al gedacht dat Belien een man naar je hart was.
Vandaar de link.

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 16:51

Karel Popper | 09-01-13 | 14:26 | | Reageer+ |
2
Ik denk dat mijn copy/paste kwaliteiten over mijn zeggen dat ik dat niet kan.
Daar heb je me Popper!

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 16:50

Fapperdesap2293 | 09-01-13 | 15:02 |

Precies. Doordat er ook Nederlandse misdadigers zijn is het geen enkel punt om Noord-Afrikaanse misdadigers naar Nederland te halen. Wil je dat zeggen?

Generaal Tapioca | 09-01-13 | 16:31

Off topic: Wat zal ik blij zijn als het weer rokjesdag is. De balans is nml behoorlijk zoek. Het straatbeeld hier wordt beheer(s)t door zuur kijkende hoofddoeken die je niet eens aankijken. En als ze je al aankijken is het met een blik van, als blikken konden doden. Op 1 of andere manier past dit grijze vieze weer wel in hun straatje. Als het zomer is zie je ze zweten met die hoofddoek, heerlijk! En 'onze' vrouwen lopen dan lekker in korte rokjes en de haren los, nog veel mooier! Dan kijken de hoofddoeken nog veel zuurder maar dan heb je genoeg afleiding om je er niet zo aan te storen. Nu is het gewoon net wat te veel van het zure. On topic: Moslims en rokjesdag gaan niet samen. Net zo min als moslims en oude bejaarde vrouwen, homo's, bellende mensen, juweliers, ongelovigen etc etc. Vandaar dat de multiculturele samenleving is mislukt!

Robertski | 09-01-13 | 16:15

@einde van de domheid
Wat een hoop Wildershaat daar op die site...
Maar dit fragment:

'Ooit riep Wilfried Martens: “Geef ons wapens!” In een democratische staat moet de overheid de burgers beschermen tegen de roofdieren. Indien de staat deze functie niet meer kan of wil uitoefenen, hebben de burgers het recht zichzelf te bewapenen. Wie zich zonder pepperspray naar Brussel begeeft, is een dwaas.
Indien de staat zijn onderdanen en hun kinderen niet langer kan of wil beschermen, is het de plicht van de burgers om dat zelf te doen. Nood breekt wet. De herders hebben hun gezag verloren. Bekijk de videobeelden van de roofdieren die op de loer liggen in Brussel Centraal en besef dat niemand ons zal verdedigen als wij het zelf niet doen. Wie op de politie(k) rekent voor bescherming, is zo goed als dood'

Daar is geen woord van gelogen!

Karel Popper | 09-01-13 | 15:45

Rape-Jihad

muslimrapewave.wordpress.com...

Op 52 sec. op conferentie eind jaren tachtig voor journalisten is gesproken over welke feiten wel te noemen en welke 'te gevaarlijk' zouden zijn.

www.youtube.com...
-----
Die linkjes zijn een goed idee. Meeste mensen klikken er wel even op om de monotoonheid van alle comments te doorbreken.

appeltjesgroeneweide | 09-01-13 | 15:33

Verkrachters zouden gestenigd moeten worden tot de dood erop volgt,tasjesrovers,inbrekers etc. zouden hetzelfde lot moeten ondergaan.
Sharia rules zonder moslim te worden,daar zou het land van opknappen.

Real Dutch Meat | 09-01-13 | 15:32

Rape-Jihad

muslimrapewave.wordpress.com/category/...

Op 52 sec. op conferentie eind jaren tachtig voor journalisten is gesproken over welke feiten wel te noemen en welke 'te gevaarlijk' zouden zijn.

www.youtube.com/watch?feature=player_e...

Deze ellende houd niet vanzelf op. En als de regering niet iets daadwerkelijk gaat ondernemen dan ben ik bang dat op een zeker moment de samenleving breekt. Dat we dan verschrikkelijke hij/zij toestanden krijgen, geweld op geweld.

Ben Adam | 09-01-13 | 15:17

"De verdachte is een blanke Nederlandse man van 45 tot 50 jaar. Hij spreekt met een Groningse tongval. Hij heeft kort, zogenaamd 'peper-en-zout-kleurig' haar, staat in het signalement dat de politie heeft verspreid." www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenlan...

Fapperdesap2293 | 09-01-13 | 15:02

@appeltjesgroeneweide | 09-01-13 | 14:10
:-D

GekkeDave | 09-01-13 | 14:29

@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 13:42 | + 0 -
Zie je die nul hierboven, geflankeerd door + en -? DAT zijn de kudos.

Jij zou er dit van gemaakt hebben:
@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 13:42 | Reageer+ |
0

Waarom kan iedereen hier behalve jij een eenregelige @ produceren? Waarom staan alleen bij jou de kudos op een volgende lijn? En wat is de relevantie van dat 'Reageer+'? Geen enkele? Waarom staat het er dan toch?

Dus, je gebruikt (kennelijk) een tool om te copypasten, maar zelfs MET tool, lukt het je NOG niet om een correcte een-regelige @ te produceren, zoals alle anderen hier WEL kunnen?

Wat zegt dat over jouw intelligentie? Als jij de enige bent die twee regels nodig heeft voor een enkele @ ?

Karel Popper | 09-01-13 | 14:26

Een Afro-amerikaan is ook niet bezig het land te veroveren. Snap je nou eindelijk eens wat ik bedoel?

Een Afro/Amerikaan heeft dan ook geen specifieke cultuur en ideologie waarin hij centraal als de ubermensch naar voren komt. Dit i.t.t. het geimporteerde tuig. De Afro-Amerikaan wil maar wat graag een 'all American Hero' zijn, dit i.t.t. het geimporteerde tuig dat assimilatie als een misdaad ziet.
Kortom, elke analyse van het/de proble(e)m(en) waar het 'Islmaitische cultuur' gedeelte wordt weggelaten, zal nietszeggend of zelfs, helemaal naar de wens van de Linkse Gutmensch, het probleem verdoezelen.

Grachus | 09-01-13 | 14:11

@appeltjesgroeneweide | 09-01-13 | 13:47
Maar we maken het ze dan wel lastig om hard weg te rennen als ze een gescheurde kringspier hebben ;)
GekkeDave | 09-01-13 | 14:06 | + 0 -
----
je hebt het voor elkaar hoor: ik moest even lachen.

appeltjesgroeneweide | 09-01-13 | 14:10

@appeltjesgroeneweide | 09-01-13 | 13:47
Maar we maken het ze dan wel lastig om hard weg te rennen als ze een gescheurde kringspier hebben ;)

GekkeDave | 09-01-13 | 14:06

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 13:41 | + 0 -

Je hoeft mij niets te vertellen over de criminaliteitscijfers in de VS.
Dat we ons leven niet moeten laten bepalen doordat er criminaliteit bestaat is waar maar...
We moeten wel die criminaliteit bestrijden dus benoemen om wie het gaat. En zo lang er in dit land struisvogels rondlopen die niet dat niet willen weten, kop in het zand steken, oostindisch doof zijn, zal Wilders moeten blijven roepen, roeptoeteren zelfs want bij Oostindisch doven moet je een toeter gebruiken.
Nee, een Afro-Amerikaan is niet bezig het land te veroveren maar het Marokkaanse crimineeltje dat al wat jaren terug een vriend van mij toevoegde "over een tijdje zijn wij hier de baas", gaf al vast aan dat de angst voor overheersing bij de autochtoon door een islamitische meerderheid niet ongegrond is.Het was maar één persoon, ik weet het maar toch, zoiets nog nooit gehoord uit de mond van een afro-amerikaan.Het geeft wel het verschil in denken aan, meer zij en wij dus wie kaatst kan de bal terug verwachten
Bovendien ben ik er van overtuigd dat er wel degelijk een verband bestaat tussen de motieven van de criminele Marokkaan en zijn geloof.
Minachting voor onze samenleving, ons ongeloof, onze normen.

knerf | 09-01-13 | 13:56

Elk meisje die ik ken en uitgaat in Amsterdam heeft altijd aan dezelfde soort mensen hekel. Welke dat zijn benoem ik niet maar het begint met een m of t. Dit omdat ze nooit met hun takken van vrouwen hun reet af kunnen blijven. En als je er wat van zegt krijg je bijna een glas in je bek als vrouw zijnde.

st3fan07 | 09-01-13 | 13:52

Komt door de sociaaleconomische achterstandspositie van de mensen uit die wijken. De enige oplossing is de wijk een beter aanzien geven en de uitkeringen verhogen.

drs.Aeneid | 09-01-13 | 13:51

Een ontwikkelingsland zou er nog van schrikken.

Bataaf | 09-01-13 | 13:49

@appeltjesgroeneweide | 09-01-13 | 13:39
We kunnen toch een oproep doen naar onze gay side van de samenleving. verkracht zoveel mogelijk rifaapies.

dat zal ze leren.
GekkeDave | 09-01-13 | 13:44 | + 0 -
-------
dat zal ze iid zeker leren. Alleen geldt dan weer dezelfde redenering. Mensen, waaronder ik, zijn volgens mij over het algemeen niet zo goed in staat om wijze lessen die ons als een spiegel worden aangereikt in te zien.

appeltjesgroeneweide | 09-01-13 | 13:47

@appeltjesgroeneweide | 09-01-13 | 13:39
We kunnen toch een oproep doen naar onze gay side van de samenleving. verkracht zoveel mogelijk rifaapies.

dat zal ze leren.

GekkeDave | 09-01-13 | 13:44

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 13:31 | + 0 -

En heb je al de vergelijking Slotervaart-Volendam nageplozen, rekenwonder?

knerf | 09-01-13 | 13:44

Popper, dat zijn het aantal kudo's. (Had je kunnen weten!)

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 13:42

knerf | 09-01-13 | 13:32 | | Reageer+ |
0
Feitelijk is het in de VS en in NL zo (voor zover ik kan overzien) dat de gekleurde medemens hoger scoort in criminaliteitsstatistieken. Dat is heel vervelend maar we kunnen ons leven net laten vullen en bepalen doordat er criminaliteit bestaat. Wat velen hierboven beweren (oorlogstactiek van de jihad etc.) snijdt dus geen hout. Een Afro-amerikaan is ook niet bezig het land te veroveren. Snap je nou eindelijk eens wat ik bedoel?

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 13:41

Stap 1: Terugslaan met DEZELFDE wapens als die tegen ons worden ingezet. Worden onze vrouwen lastiggevallen door hun? Reageren ze niet op onze verzoeken om daarmee te kappen? Dan moesten wij ook HUN vrouwen maar eens gaan lastigvallen. Want het kan niet zo zijn, dat de vrouwen van de agressors veilig over straat kunnen lopen, terwijl hun mannetjes ONZE vrouwen BLIJVEN aanranden....
-------
Ik snap deze oplossing van je met het idee en gevoel van een tand om een tand etc. En je redenatie klinkt logisch. Maar als tegenpuntje wil ik aanmerken dat het helaas alleen logisch klinkt (en klinkt gearceerd). Want wat er dan gebeurt is dat geen enkele vrouw, autochtoon of allochtoon, over straat kan en dat over en weer de nu al bestaande haat zal toenemen. En de moslim staat er verder nu niet echt bekend om dat ze kritisch kan kijken wat er gebeurt. De moslim zal niet inzien dat hem een spiegel wordt voorgehouden en uit pure domheid nog agressiever zullen worden. En dit maal met de terechte rechtvaardiging dat hun vrouwen op straat worden lastig gevallen door Nederlandse pummels. Want dan verworden wij inderdaad tot pummels op het niveau va marokkaanse staarterroristen. je ziet, het ligt helaas niet zo simpel. Maar je hebt gelijk dat het probleem begint bij de moslim allochtoon die al te vaak nog steeds in een neandertaler stadium verkeert.

appeltjesgroeneweide | 09-01-13 | 13:39

@einde van de domheid
Ik praat pas met je als je uitlegt wat het nut van die getalletjes is, ok? Autist?

Karel Popper | 09-01-13 | 13:37

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 13:25 | + 0 -

Nee hoor. Helemaal niet bang om voor racist uit gemaakt te worden.Men doet maar. Ik constateer gewoon.
En dat verband met de islam kan misschien ook wel aangetoond.
Maar die scheve vergelijking die jij maakt met Volendam imponeert mij niet.

knerf | 09-01-13 | 13:36

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 13:22 | + 0 -

Juist ja.. en om te onderzoeken WAAROM de ene "Volendammer" wel en de andere niet verkracht hebben we meer gegevens nodig.
Dus of ze Palingboer, Pool , Marokkaan etc. zijn.
Achtergronden dus.
Waarmee de cirkel weer rond is en het er dus wel degelijk toe doet wat de dader nog meer is behalve "Volendammer".
Overigens is de truc om van iedere dader maar een Nederlander, Volendammer of Amsterdammer te maken al heel oud in policorkringen.
Veralgemeniseren van het dadersprofiel, een rookgordijntje om de ware aard van het criminel beestje te verhullen.

knerf | 09-01-13 | 13:32

Karel Popper | 09-01-13 | 12:11 | | Reageer+ |
5
Hier een leuke speech voor je, van Wilders adviseur Paul Belien. (Belien (Het zijn roofdieren, geef ons wapens!) heeft zich een aantal slagen in de rondte gedraaid om dat overal van de internets te verwijderen maar toch, hier wat quotes: ikje.blogspot.nl/2010/09/medewerker-wi... )
Oja, heel grappig, toen ik dit schreef kreeg ik het getal 5 door!

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 13:31

knerf | 09-01-13 | 13:20 | | Reageer+ |
0
Dan zou je moeten zeggen, zowel licht- als donkergetinte medemensen habben andere statistieken in de criminaliteit dan de geboren Nederlander.
Dan nog zie ik nergens een verband met Islam, alleen met huidskleur of immigrant. O, wacht, ben je dan bang om voor racist te worden uitgemaakt en biedt Islamkritiek een veel beter (en goedbetaald en gesponsord) platform?

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 13:25

La Bailaora | 09-01-13 | 13:08 | | Reageer+ |
0
Laat ik het heel langzaam uitleggen.
Een Volendammer/Edammer (die statistisch meer verkracht dan een Amsterdammer) kan een palingboer, een Pool, een cokedealer, een Marokkaan, Tunesier, Algerijn, Arabier, Alcoholist of Amerikaan zijn.
Dat geldt natuurlijk ook voor de Amsterdammer he!

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 13:22

"Ik begrijp dat het voor je favo partij het enorm leuk is als je de statistieke zodanig kunt 'verfijnen' dat je een cirkeltje om een Marokkanenbuurt kunt vergelijken met eenzelfde oppervlak in Hilligersberg. Ik vergelijk 2 gemeenten om een punt te maken. Namelijk; blijf met je poten van een ander af!
Vervolgens ben ik een tegenstander van indeling op religie om een punt over (straat)criminaliteit hard te maken. Ik vind dat onproductief. Vergelijk dat graag met de VS waar in de gevangenis 65% zwart en niet-Islamiet is.
Hoe gaat het verder met je? Beetje goed in het nieuwe jaar geland?"
Einde van de Domheid | 09-01-13 | 12:55 | + 0 -

Nee, jij goochelt met cijfers en je wilt je gelijk halen.
Er is namelijk niets op tegen om Slotervaart te vergelijken Volendam.Alleen komt jou dat dan niet uit.
Die delicten in Slotervaart en Zuidoost maken die buurten namelijk onveiliger.
Door er heel Amsterdam (met veel buurten waar het wel betrekkelijk veilig is) bij te slepen, leg je een rookgordijn neer waar mee je wilt aantonen dat het allemaal wel meevalt in die stad.
Verder is er ook niets op tegen om te benoemen om wie het gaat als het om daders van criminaliteit gaat.
Daarmee zou je ook eens verder kunnen onderzoeken waarom dat zo is.
Maar mensen als jij zien dat liever niet want het sprookje van slechte huisvesting, werkloosheid en gebrek aan scholing als oorzaak van de hoge criminaliteit onder niet-westerse allochtonen is namelijk al lang doorgeprikt.
Rest dus verder onderzoek...
Misschien kom je dan op het volgende uit: b.v. gewoon een criminele inborst?

knerf | 09-01-13 | 13:20

@einde van de domheid
Wat is dat voor achterlijk gedoe met die getalletjes? Elke post beginnen met
0
Moet dat van de stem in je hoofd ofzo?

Karel Popper | 09-01-13 | 13:15

reactie Job Cohen:
die vrouwen hoeven hier niet te wonen!

Jekzon | 09-01-13 | 13:11

Foeifoei. "Twee per dag maakt Amsterdam wel tot het Mekka(!) voor de verkrachters in Nederland." Net doen alsof het aan de allochtonen ligt. Terwijl iedereen onderhand wel weet dat de overheid heeft besloten dat het aan het voetbal hoort te liggen.

Patatter | 09-01-13 | 13:08

Volendammers/Edammers verkrachten meer vrouwen
@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 13:02
Uit je eigen plemps toon je aan dat niet klopt. Immers, je zegt dat het om import zou gaan. En dan daarna beweren dat dat er niet toe doet, en dan nu weer aanhalen als 'bewijs'. Allemachtig man.

La Bailaora | 09-01-13 | 13:08

@La Vie En Rose | 09-01-13 | 12:31
Noot: Einde van de domheid geeft ook nog eens zelf aan dat de aanrandingen in Volendam worden gepleegd door importvolk... Kun je nagaan hoe erg het dan al niet is om te proberen zijn gelijk te halen wanneer ie daarna beweert dat dat er niet toe doet.

La Bailaora | 09-01-13 | 13:04

Volendammers verkrachten en misbruiken meer vrouwen dan de bewoners van de Bijlmer en Oostervaart.
La Vie En Rose | 09-01-13 | 12:31 | | Reageer+
Correctie La Vie: |
Volendammers/Edammers verkrachten meer vrouwen dan Amsterdammer. Dat klopt volgens de gegevens van de CBS over 2011.

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 13:02

@MarcAntony | 09-01-13 | 12:43
Yep, thats Eurabia..

Slipsnifter | 09-01-13 | 13:02

La Vie En Rose | 09-01-13 | 12:31 | | Reageer+ |
0

Yaddee yaddee yaddee.
Eric van den Burg heeft gelijk dat iedere sexuele aantasting er een teveel is. Laten we dat voorop staan.
Veel van de bovenstaande kritiek slaat op Islam.
Vandaar dat ik het even afzet tegen een Islamloze gemeente.
Als iedere aanranding er een teveel is La Vie (en dat is het) dan is het dus faliekante onzin omdat naar de Islam te spinnen. Ie.der.een. heeft met zijn poten van een ander af te blijven. (Tenzij bij een burgerarrest...)
Ik begrijp dat het voor je favo partij het enorm leuk is als je de statistieke zodanig kunt 'verfijnen' dat je een cirkeltje om een Marokkanenbuurt kunt vergelijken met eenzelfde oppervlak in Hilligersberg. Ik vergelijk 2 gemeenten om een punt te maken. Namelijk; blijf met je poten van een ander af!
Vervolgens ben ik een tegenstander van indeling op religie om een punt over (straat)criminaliteit hard te maken. Ik vind dat onproductief. Vergelijk dat graag met de VS waar in de gevangenis 65% zwart en niet-Islamiet is.
Hoe gaat het verder met je? Beetje goed in het nieuwe jaar geland?

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 12:55

We hebben een heel groot Amsterdamprobleem..

Slipsnifter | 09-01-13 | 12:51

Elke inwoner van Amsterdam wordt elke dag financieel verkracht door de gemeente. Dus niets nieuws onder de zon.

aderkalkballenbroek | 09-01-13 | 12:48

In Belgie is het inderdaad ook dagelijkse kost. Nu weer in Borgerhout. Een vrouw in elkaar geslagen en uitgescholden voor hoer. Net geopereerd aan haar knie kon ze niet ontsnappen aan haar licht-getinte belagers. Met plezier bewusteloos geramd. De politie arresteerde de cultuurverrijkers maar omdat ze ontkenden, lieten ze hen meteen weer vrij. De Belgische PS en de NL-se PvdA hebben ons als kleinwild overgeleverd aan Noord-Afrikaanse hyena's en als we iets hierover zeggen, krijgen we het stempel van racisten opgedrukt. Misschien moeten we als NL-ers samen onmiddellijk en alert reageren en zodra een hyena zich op een van onze vrouwen of kinderen stort, die hyena met zijn kop omlaag in een put duwen en verzuipen. Politie en justitie doen niets. We moeten het zelf gaan doen en NL weer veilig maken. Het is 1 voor 12.

MarcAntony | 09-01-13 | 12:43

Misschien moeten we wat minder moskeeën bouwen en wat meer gevangenissen. Kleinere hokjes, met meer mensen in één cel. Het wordt hoog tijd dat we tuig voor hele lange tijd van de straat halen. Op verkrachting mogen wat mij betreft minimale straffen komen te staan van 15 jaar. Ook als de dader nog maar 14 is. Beroving mag nooit en te nimmer met een taakstraf worden afgedaan! We moeten stoppen met het proberen criminelen iedere keer terug in de samenleving te krijgen. Iedereen mag een keer een domme fout maken, maar als je op je 15e of 16e meisjes in groepsverband verkracht of oude vrouwen met belachelijk veel geweld overvalt, ben je niet meer te redden.

Hoeftniet | 09-01-13 | 12:37

Goh, @eindelozedomheid, die zijn afschuw niet uitspreekt over het feit dat er jaarlijks in Amsterdam zoveel vrouwen worden verkracht dan wel misbruikt in m.n. slotervaart en de Bijlmer, maar voor de zoveelste keer de aandacht probeert af te leiden door - vanuit zijn Wilders/PVV obsessie - over Volendam te beginnen.

Vervolgens wordt hij geconfronteerd met cijfers en interpreteert die, zoals gewoonlijk, op onnavolgbare wijze.

Je verwacht het niet...
Ook niet dat hij niet reageert op de plemp van @knerf | 09-01-13 | 11:13

Het kan natuurlijk zijn dat hij zijn 'hersenen' nog aan het pijnigen is, hoe hij toch zijn gelijk kan halen.
Volendammers verkrachten en misbruiken meer vrouwen dan de bewoners van de Bijlmer en Oostervaart.

La Vie En Rose | 09-01-13 | 12:31

Er zit maar een ding op: prostitutie in het basispakket van de zorgverzekering.

Ja nee, geen mening | 09-01-13 | 12:18

waarom niet de daders gewoon chemisch castreren voor een paar jaar? met bijbehorende tattoe op het voorhoofd: ik ben een slappe lul. zal gegarandeerd wat aan het probleem doen. zeker in die stadsdelen. alternatief is de uitkeringen met 100% verhogen zodat al die jongens naar een prostitué kunnen. ik verwacht namelijk binnenkort een appel op mijn solidariteit om het recht op sex te erkennen in het in persoonsgebonden budget op te nemen. kan je je buurvrouw wippen en haar tegelijkertijd een inkomen bezorgen. prima idee voor het pvda-programma, toch?

minimá-armezusvan.. | 09-01-13 | 12:14

truusch | 09-01-13 | 11:19 | + 1 -

Als er verkrachting staat, is het verkrachting.
Geen incest of pedofilie.
Zo kan je alles wel hineininterpretieren.

knerf | 09-01-13 | 12:13

-weggejorist-

Karel Popper | 09-01-13 | 12:11

Natuurlijk kun je ongestraft eigen rechter zijn, maar houd Machiavelli in gedachten:
- heb nooit haast, je hebt een heel leven om wraak te nemen.
- doe het stilletje, snoef niet, schep er niet over op.
- doe het beheerst en langzaam, dan heb je er meer plezier van.
- laat het nooit op wraak lijken, laat het voorkomen als een 'ongelukkig' ongeluk.

Succes!!

Diocletian | 09-01-13 | 12:09

@GekkeDave
Als we die antiverkrachtingscondooms door de cavia politie laten inbrengen bij al onze geiten en schapen denk ik dat we 2 vliegen in één klap slaan en lopen de mannen in Slotervaart binnenkort te druipen van het bloed.
Maar serieus het word tijd dat we beschermde lok agentes in gaan zetten en het schorem op zijn minst gaan taseren. Het word gewoon tijd om de Nederlandse cultuur in alle wijken in te voeren en af te dwingen, al kost het ons een extra centrale aan stroom.

Kees8374 | 09-01-13 | 12:06

Of iemand uit Mexico, Casablanca of Zimbabwe komt doet er niet toe.
@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 11:42
Tja. Dit comment zegt alles is het niet?

La Bailaora | 09-01-13 | 12:04

Tsja.. je zegt het maar.
Op z'n frans
Op z'n grieks
Of op z'n fins

Pierre Lebon | 09-01-13 | 12:00

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 11:14 | + -3 -

Nou, het lijkt erop alsof je je aangesproken voelt.Maar zo was het niet bedoeld.
Ik doelde op de wegkijkers en scheefdenkers.

knerf | 09-01-13 | 12:00

Wel even je statistieken op een rijtje hebben Quid

Alleen in Amsterdam : 2 per dag
Heel België : 11 per dag.

Netto zal het dus per miljoen inwoners wel ongeveer hetzelfde zijn.

James Lastig | 09-01-13 | 11:57

@indoneesje
n\ als wethouder Eric van der Burg het daderprofiel krijgt te zien mag het absoluut niet naar buiten worden gebracht! Waarschijnlijk veel donker cq licht getinte mannen of een Oost Europees uiterlijk. Trust me, de Gemeente Amsterdam met V.d Laan voorop zullen er alles aan doen dat de waarheid niet naar buiten mag komen. Want het 'Links' sprookje moet natuurlijk wel een sprookje blijven.
------
gelukkig wordt door de nieuwe media (internet) het linkse sprookje stapje voor stapje afgebroken zodat zelfs de meest verstokte PvdA'er of politicus niet meer opzij kan kijken ook al zouden ze dat nog zo graag willen. Dat is mijn inziens pure winst in vergelijking met de tijd waarin de dit soort berichtgeving niet las of niet kon lezen omdat je alleen een bepaalde krant kon lezen. Ook alle felle kritieken op graaiende managers en bestuurders en politici horen hierbij. Idem de hele discussie over het functioneren van de NS, PTT, zorgpremie etc. Allemaal dankzij het internet. Is het aquariustijdperk dan toch echt langzaam aan het opstarten? Wel jammer dat de managers en bestuurders die in hun actieve onwetendheid en wegkijkerij veelal onbestraft blijven. Of is dit juist hun straf, dat hun daden en gevolgen in de schijnwerpers komen te staan en dat hun droom (alleen hun egoïstische droom; die van de happy few) langzaam afbrokkelt? Ik hoop het want ik wil dat die mensen figuurlijk gaan lijden en bloeden zoals zij onze samenleving laat bloeden.

appeltjesgroeneweide | 09-01-13 | 11:54

@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 11:49 | + 0 -
Oh, ok dan is het goed.

Maar het blijft een raar staaltje van je zoeken naar argumenten.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 11:51

Kaas de Vies | 09-01-13 | 11:43 | | Reageer+ |
0
In mijn berekening gebruik ik het aantal 5.

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 11:49

Ik denk niet dat je de PvdA er zou gauw over zal horen, want volgens mij is het te gevaarlijk voor de taxi's in die wijken. Volgens mij is Heleen van Rooyen een PvdA'er. Misschien kan die eens kijken hoe veilig het in de buurten is? Ik vind het echt diep treurig. Het word tijd dat de politiek echt actie onderneemt. Volgens mij sturen ze alleen maar een paar PvdA ministers en VVD mannen naartoe en oordelen dan dat het veilig is. Volgens mij zijn vrouwen veiliger in New Delhi dan in die wijken, triest genoeg.

Kees8374 | 09-01-13 | 11:48

@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 11:32 | + 0 -
"in Volendam wordt volgens de statistieken een vrouw vaker verkracht dan in Amsterdam."

Ja dit zeg jij hoor. Je hebt het hier over absolute getallen.

Maar waarom doen ze dat "al-tijd per 1000-tallen"? Juist omdat ze een grote populatie hebben voor de statistieken.
Je neemt een hele gemeente Amsterdam en wil dit vergelijken met een relatief kleine gemeente Edam-Volendam. Incidenten drukken zwaarder op Edam-Volendam dan bij Amsterdam.

nl.wikipedia.org/wiki/Populatie_%28sta...

Trouwens volgens de cijfers van CBS gaat het om 5 verkrachtingen over 2011, niet 10 zoals jij stelt.

Hier heb je een overzicht van enkele jaren.
statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?D...

Kaas de Vies | 09-01-13 | 11:43

La Bailaora | 09-01-13 | 11:38 | | Reageer+ |
1
In statistieken worden het aantal aanranding/verkrachtingen geteld die IN de gemeente hebben plaatsgevonden. Of iemand uit Mexico, Casablanca of Zimbabwe komt doet er niet toe.
Ik toen aan dat relatef meer Volendammers verkrachten dan alle (illegale en of geimporteerde) amsterdammers

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 11:42

Ze geven aanrandingen niet door (zie Purmerendse en Poolse aanrander.)
@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 11:32
Dus ze komen van buiten Volendam? Tja, dat zou ook heel goed kunnen natuurlijk. Dan is het dus weer geen 'Volendams' probleem, maar alweer een 'importprobleem'. Want ja, Purmerend, dat is een plek met heel veel import. Dus je zult toch echt eerst hard moeten maken dat die 5 aanrandingen in Volendam zijn gepleegd door meneertjes Tol en Veerman, en aan je eigen plemp te zien lijkt het daar nou juist niet op.

La Bailaora | 09-01-13 | 11:38

Kaas de Vies | 09-01-13 | 11:24 | | Reageer+ |

En meer dan dit nog Kaas.
Amsterdam erkend het probleem.
Volendam is in denial.
1) Ze geven aanrandingen niet door (zie Purmerendse en Poolse aanrander.)
2) Ze zin zo vol van zich zelf dat ze wars van zelfkritiek zijn.
En verder Kaas, ik wil je niet dom noemen maar crime rates gaan al-tijd per 1000-tallen. In New York wordt meer gemoord dan in London zegt dus namelijk niets, nada, nakkes!

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 11:32

We hebben het antwoord: we gaan ze helemaal aan flarden voorlichten!

Boer in 020 | 09-01-13 | 11:30

@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 11:18 | + 0 -
Wat ben jij dom zeg.

In Amsterdam wordt er vaker verkracht dan in Edam-Volendam want 105 is groter dan 5 (absoluut).

Relatief heb je gelijk, maar omdat de populatie kleiner is zijn de cijfers onbetrouwbaarder. Je snapt niet zo veel van statistieken merk ik.

Ik gebruik de definities van het CBS voor inwoneraantal want die is ook gebruikt bij de registratie van criminaliteitscijfers. Als jij de definities van het parool aan het gebruiken bent of van wikipedia zijn we echt kippen en konijnen aan het vergelijken.

Er zal wel een definitie verschil zijn tussen gemeente Amsterdam en Amsterdam.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 11:24

Ik heb trouwens 3 maanden in Slotervaart gewoond, het epicentrum van tuig. Mooiste was dat ik zo goed als naast het politiebureau woonde en de moskee (ja, moskee), en een groot deel van de aanvaringen die ik met mede-bewoners en bewonertjes had hier plaatsvond. Stadsdeel kan het volgens mij geen ene zak schelen, voor zover hun uberhaupt iets kan boeien, zijn in mijn ogen gewoon een stelletje vmbo-zakkenvullers. Jammergenoeg zijn deze stadsdelen met hun bestuur voor een groot deel verantwoordelijk voor de aftakeling van mijn mooie stad...

HetMannetje! | 09-01-13 | 11:22

Slotervaart was een zeer levendige en goed leefbare wijk die een paar jaar terug is vervallen tot een no go area door grootschalig slopen onder bezielende leiding van juist de PVDA.
En zo gaat dat in Amsterdam. Eerst de boel volledig in de afgrond trappen en dan een grote bek opentrekken.
PVDA ten voeten uit.

grappert | 09-01-13 | 11:21

Betekent dit dat verkrachting niet meer word weggemoffeld binnen de gemeenschap of zijn dit aangiften van vrouwen die niet tot de Marokkaanse,Surinaamse of Antilliaanse gemeenschap behoren en zijn de echte cijfers dus nog hoger?

Zitten hier ook slachtoffers van incest en pedofilie tussen?

truusch | 09-01-13 | 11:19

Kaas, in Volendam wordt volgens de statistieken een vrouw vaker verkracht dan in Amsterdam. Het is niet anders. Sterker nog, het inwonersaantal van het suffe bijslaapje Edam is daar nog bij opgeteld. Aantal inwoners Amsterdam bron wikipedia. Parool schat dat 10k lager in. Veranderd niets aan conclusie.

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 11:18

@coolnation | 09-01-13 | 11:15 | + -1 -
Ikke, en ik heb er niemand verkracht.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 11:16

Wie van jullie is wel eens in Amsterdam Zuidoost geweest?

coolnation | 09-01-13 | 11:15

Gaan hierover uberhaupt nog een keer kamervragen over komen of kunnen we dat wel op onze bolle buik schrijven? En met hierover bedoel ik uiteraard alle niet-westerse allochtonen en islam gerelateerde problemen. Denk dat we ondertussen wel kunnen stellen dat dit met stip volksprobleem nummer 1 is. Maar goed, doofpotje en we gaan weer verder toch Den Haag?

HetMannetje! | 09-01-13 | 11:14

knerf | 09-01-13 | 11:05 | | Reageer+ |
0
Scherpe analyse! Hulde!
Ik schat, 500 keer scherper als enkel Islam als bron van algehele domheid.

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 11:14

Dat het in Volendam niet voorkomt (behalve die Pool in marinapark)
is niet zo vreemd. Je verkracht je eigen familie niet.... zo zijn de mores daar.;)

anne de graaf8209 | 09-01-13 | 11:13

Punt is natuurlijk dat je niet, zoals Einde der Domheid doet, uit kan gaan van het totale inwonersaantal van Amsterdam en dat vergelijken met Volendam.
Je zou Slotervaart moeten vergelijken met Volendam en hetzelfde dus tussen Zuidoost en Volendam.
Daar vinden die zedendelicten dus voornamelijk plaats.

Je hoeft trouwens geen vrouw te zijn om toch liever in die inteeltgemeente Volendam rond te lopen 's -savonds dan in Slotervaart of Zuidoost.

knerf | 09-01-13 | 11:13

(Aan)randcultuur

ecologiste | 09-01-13 | 11:12

HetMannetje! | 09-01-13 | 11:07
Doet me denken aan dat GS itempje met je reet staat half open. Dat dametje Hanse oid was volledig bewust van haar uitdagende kleding. viesch hollandse sl.t

Bill Cosby | 09-01-13 | 11:12

[PvdA mode]We moeten de vrouwen meer informeren over de gevolgen van het dragen van 'uitdagende' kleding en een zelfverdedigingscursus aanbieden, en daarnaast uiteraard meer met elkaar praten.

HetMannetje! | 09-01-13 | 11:07

Kaas de Vies | 09-01-13 | 11:02
Jij hebt toch al geen leven.

Strohond | 09-01-13 | 11:05

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:10 | + -11 -

Nederland heeft een domheidsprobleem.

knerf | 09-01-13 | 11:05

gek he met 75% respectloos doorgeslagen islamtuig

Blue Light | 09-01-13 | 11:05

Maar niet voordat ik heb gezegd:
Koninging Beatricks en coolnation
zijn zielige sukkels.

Roer | 09-01-13 | 11:03

@Strohond | 09-01-13 | 11:00 | + 0 -
Kaasfondue = moord.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 11:02

Jongens het was gezellig, maar ik ben weer even weg.

Roer | 09-01-13 | 11:02

Koninging Beatricks | 09-01-13 | 10:59
Holbewoner:-)

coolnation | 09-01-13 | 11:01

vraagstaart | 09-01-13 | 10:49
Vandaar dat mijn moeder nooit langskomt als ik een gezellige kaasfondue voor de familie organiseer.
Rook je gelijk dat het goed zat toen jij door de knietjes ging voor je aanstaande?

Strohond | 09-01-13 | 11:00

@Roer | 09-01-13 | 10:56 | + 0 -
Ik vergelijk data van de gemeente amsterdam (inwoners en criminaliteitscijfers) met die van Edam-Volendam (inwoners en criminaliteitscijfers).

CBS zal waarschijnlijk andere definitie gebruiken voor gemeente Amsterdam, ik weet het anders ook niet. Of ik heb scheel gekeken.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 11:00

@Roer | 09-01-13 | 10:54
Met meer islam kun je er gewoon op wachten. Of dat hier nu het geval is weten we nog niet, idd. Maar het is gewoon een kwestie van tijd, dat is namelijk inherent aan islamisering. Dat heeft ook te maken met het hoofddoekje, niet voor niets wordt dat 'vrijwillig' opgezet. Dat is daaraan gekoppeld. Zie ook het item op Geenstijl over de mevrouw die als 'hoer' werd uitgemaakt toen ze door zo'n prachtwijk in Belgie ging wandelen, en analoog aan de ervaringen in Scandinavie. Je moet wel ongelooflijk naief zijn of niets van islam weten om dan te denken dat er niet meer verkrachtingen gaan komen wanneer er nog meer islam komt.

La Bailaora | 09-01-13 | 10:59

Roer 10:50
Je hebt gelijk hoor, er zijn ook brave finnen, alleen komen die nooit in het nieuws.
Het is hier routine geworden>> finnen in het nieuws>>stront aan de knikker.
Sterker nog, wat zou gs zijn zonder finnen? dat is als een krant zonder weerberichten.

Terpen-tijn | 09-01-13 | 10:59

Roer 10:50
Je hebt gelijk hoor, er zijn ook brave finnen, alleen komen die nooit in het nieuws.
Het is hier routine geworden>> finnen in het nieuws>>stront aan de knikker.
Sterker nog, wat zou gs zijn zonder finnen? dat is als een krant zonder weerberichten.

Terpen-tijn | 09-01-13 | 10:59

@coolnation | 09-01-13 | 10:57

Aap.

--Ademt rustig door--

Koninging Beatricks | 09-01-13 | 10:59

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:55 |
(en @vraagstaart)
Dat is wel een punt van Kaas. Als alle getinte mensen met die verkrachtingen te maken hebben, hebben alle Volendammers dat ook.

Roer | 09-01-13 | 10:58

Daar schreef Tol Hansen jaren geleden al een liedje over:
Rape City... Rape City... Rape Rape City ... your so pritty.

oh wacht effe.

swassannuf | 09-01-13 | 10:57

RechtseRakker007 | 09-01-13 | 10:55
Dude, de dag dat jij mij of enig familielid een aap noemt is de dag dat je stopt met ademhalen.

coolnation | 09-01-13 | 10:57

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:54 |
Wat zijn de percentages dan? (Overigens wel gek, want laatst was de 800.000ste Amsterdammer geboren. Hij was trouwens blank.)

Roer | 09-01-13 | 10:56

@Roer 10:50
'Daar krijg je problemen van'

Oow ja? Die problemen zijn er nu nog niet? Gelukkig maar, het kan dus nog veel erger? Wat een geruststelling zeg.

AshleyJ"Ash"Williams | 09-01-13 | 10:56

@Roer | 09-01-13 | 10:43 Natuurlijk ken ik Popper. Zijn paradox is in deze ook een hele aardige, vind je niet?

En bang ben ik totaal niet, waarom zou ik? Ik woon niet eens in Nederland, maar in het grootste moslimland ter wereld. Hier weet ik tenminste waar ik aan toe ben. En degene die het waagt zijn tengels uit te steken naar mijn vrouwelijke familieleden ook.

vraagstaart | 09-01-13 | 10:55

@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:54 | + 0 -
Tja, weet je wat. Dan gooien we alles overboord en vind jij alle Volendammers verkrachters zoals de rest hier gebaseerd op de statistieken dat andere bepaalde bevolkingsgroepen oververtegenwoordigd zijn de misdaadcijfers.

Onderbuiker!

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:55

Ja ja cultuur, zelfs een student (male) in vrouwenkleren is niet veilig en wordt gezien als neuqvleesch door die berbers en apen

RechtseRakker007 | 09-01-13 | 10:55

@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:48 | + 0 -
Ook wonen er in Amsterdam of de in ieder geval in de gepresenteerde data geen 790.000 mensen in Amsterdam, je bent niet alleen een slechte selectieve rekenmeester, je kan ook al niet eens lezen en data intrepeteren.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:54

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:43 | | Reageer+ |
0

Punt is dat de opgegeven aanrandingen in Volendam niet kloppen met de veroordelingen die op google te vinden zijn. Maar vergeet het, kijk even naar mijn laatste rekenwerkje.

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:54

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:52 |
Je kan ook concluderen dat je het gewoon nog niet weet en dat je niet zo moet doorschieten.

Roer | 09-01-13 | 10:54

@Strohond | 09-01-13 | 10:42
Dit gaat je punten kosten......

necrosis | 09-01-13 | 10:54

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:45 |
Hoe check jij je onderbuik? Zoals Popper of alleen maar met zie-je-wel-feiten?

Roer | 09-01-13 | 10:52

@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:48 | + 0 -
Ik heb het over sexsueel geweld. Dus aanranding + verkrachtingen. Dan kom je op 505.

Maar goed als we dan door gaan trekken op deze cijfers... wat jij graag wilt... als de cijfers van de Edam-Volendam de gemene deler is voor de autochtone bevolking, dan is verkrachting een autochtonen probleem... en aanranding een allochtonen.

Juist ja...

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:52

rara | 09-01-13 | 10:43 | | Reageer+ |
0
Dat komt omdat de cocaineresten in het drinkwater samen met de visvitamine B12 + palingmuzak kickboksincidenten doet pieken terwijl er collectief over gezwegen wordt.

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:51

kaas de vies.10:47
Dat kan niet. 1 fin?
Dan moet je er tien in de gracht meppen en dan nog snel ook, anders worden het er 20.

Terpen-tijn | 09-01-13 | 10:51

AshleyJ"Ash"Williams | 09-01-13 | 10:41 |
Van mij mag je verkrachters tot op het bot onderzoeken. En als cultuur en religie een rol spelen, dan is dat zo. Maar dat is wat anders dan een hele populatie erop aanspreken. Dat betekent dat je moeite hebt met logisch redeneren.
Racistisch zijn we allemaal (je deelt mensen in en daar vebind je ideeen aan). Maar gaan doen alsof je ideeen feiten zijn en hele groepen over een kam scheren met wat slappen redeneringen is simpel. En daar krijg je op den duur ellende van. De waarheid is soms iets ingewikkelder dan je op het eerste gezicht wil. Pech gehad. Stop met dat gezeur over correct. Denk gewoon zelf na voordat je vanuit je emoties gebeurtenissen verbindt aan je moeite met bepaalde groepen. Laat je niet zo opjutten.

Roer | 09-01-13 | 10:50

blinde kip | 09-01-13 | 10:33
Ons geld, vrees ik...

ZDEV | 09-01-13 | 10:49

@Strohond | 09-01-13 | 10:42 Ik ruilde jouw moeder in voor een kilo oude kaas (werelddeal toch?), toen ik mijn (aanstaande) vrouw voorbij zag lopen. Direct een aanzoek gedaan - ik ben nogal traditioneel in die dingen.

vraagstaart | 09-01-13 | 10:49

@eerstneukendanpraten | 09-01-13 | 10:04
Zij pakt gauw de taxi.

blinde kip | 09-01-13 | 10:48

Kaas.
5 verkrachtingen in Volendam Edam 28.000 inwoners.
105 verkrachtingen in Amsterdam 790.000 inwoners.
Ben een slechte rekenmeester maar volgens mij is dat 0,17 per 1000 in roomblank PVV stemmend Volendam versus 0,15 per 1000 in illegaal fascistoide-islamo-socia-nazi-bolwerk Mokum.
What say you?

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:48

Apple is teleurgesteld dat de iPhone niet het populairst is in die wijken.

blinde kip | 09-01-13 | 10:47

@Terpen-tijn | 09-01-13 | 10:42 | + 0 -
Omdat daar de veiligheid niet wordt geregeld door de overheid.

Als jij bijdehand gaat doen als neger, marokkaan of biblebelter, je belandt in de gracht.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:47

@Roer | 09-01-13 | 10:43 | + 0 -
Christendom is hier ook deel van cultuur geworden, ondanks dat het strikt genomen een religie is. Calvisme zie je overal terug in Nederland.

Dat is daar net zo, helaas hebben ze de verlichting niet meegemaakt en zijn dit soort uitingen van geweld ook cultureel geaccepteerd.

Dit onderbouw ik met mijn onderbuik, heeft zelden ongelijk.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:45

pvda modus aan / vrouwen kiezen bewust om zich daar te vestigen. Ze kennen de culturele achtergrond(en) van de overwegend zwakke minderheden. Deze mensen zijn kansarm en hebben andere normen en waarden. Een beetje aanpassing en tolerantie vanuit de verkrachte vrouw(en) is wel op zijn plaats. / pvda modus uit.
Overigens gisteren zo'n pinguïn (vrouw in gewaad) die door Utrecht als een gek door de straten racet in het centrum, dat je daar niet echt opgewonden van raakt is niet gek. Je kunt beter de heidenen pakken - misbruiken, leegzuigen, profiteren - en vanaf je 30se als een vrome mekka of andere soort gaan leven. Welcome in the banana republique called the netherlands.

Bill Cosby | 09-01-13 | 10:44

Zeg maar gewoon dat Amsterdam Mekka is. Dat verklaart een heleboel.

decadent degeneraat | 09-01-13 | 10:44

Slecht artikel waarin bewust bepaalde cijfers zijn weggelaten om lekker tendentieuze reacties los te maken bij de paupers op deze site.

coolnation | 09-01-13 | 10:44

vraagstaart | 09-01-13 | 10:38 |
Heb je weleens gehoord van Popper? nl.wikipedia.org/wiki/Falsifieerbaarhe...
Zoek ook het tegendeel van je beweringen.
Hoezo handelen die jongens naar de wet van de islam. Doen ze dat in Zuidoost ook? Weet je wat er al voor theorieën in het verleden zijn geweest over negers en joden bijvoorbeeld, waar we nu om lachen. Je moet niet alleen een kant op redeneren. Dat maakt je simpel en angstig.

Roer | 09-01-13 | 10:43

@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:38
Die laatste pagina is verschrikkelijk om te lezen. Dat een rechter dat uit z'n strot kan krijgen.

harry poster | 09-01-13 | 10:43

@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:38 | + 0 -
De 1e was volgens mij import en de 2de ook. Wat is je punt? Dat de PVV alle kwaad uit de wereld helpt? Nee, maar blijkbaar hebben deze mensen er wel het vertrouwen in dat de PVV ze uiteindelijk beschermd tegen Amsterdamse en Rotterdamse praktijken, zie de ratio's.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:43

@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:34
Het aantal kickboxincidenten wordt verzwegen in die statistiek, weet jij waarom?

rara | 09-01-13 | 10:43

Dat is hun verdiende loon.... de kafirhoeren.... ze zitten maar te bingoon... te winkelen. make up. je ziet ze hele dagen in de etos.... ZE VRAGEN ER ZELF OM!! allah snackbar!

arunt_bass_abuser | 09-01-13 | 10:43

Toch blijf ik erbij dat je nergens veiliger bent, dan s nachts op de wallen.

Terpen-tijn | 09-01-13 | 10:42

vraagstaart | 09-01-13 | 10:18
Toen jij je vrouw en dochter kocht, kreeg je daar toen een kwitantie bij? Zit er garantie op? Heb je eerst een proefritje gemaakt of zat je er gelijk aan vast?

Strohond | 09-01-13 | 10:42

@Roer 10:36
Jij stelt het NIET stigmatiseren van een groep boven het veroorzaakte leed bij de slachtoffers die elke dag weer plaatsvind. Prioriteiten hè? Want stel je toch es voor dat we een heule bevolkinsgroep beledigen, hè? Mag niet, want racistisch. Jahaa. Toch?

AshleyJ"Ash"Williams | 09-01-13 | 10:41

@TunaTown | 09-01-13 | 10:36 | + 0 -
Een fossiel bij een fossiele organisatie.

Ik zie hem al zitten tot diep in de nacht (16:00) met een dikke stift alle boeken censureren.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:41

@Peng | 09-01-13 | 10:39
Wie zegt dat? Peter Rrrrrr de Vries zeker?

harry poster | 09-01-13 | 10:41

Laat de vrouwen een taxi nemen daar. En dan bij de betreffende deelraad declareren.

Normpje | 09-01-13 | 10:40

Ze vragen ernaar...

Peng | 09-01-13 | 10:39

sir Its-a-shame | 09-01-13 | 10:33 |
Dat is inderdaad klote. Ga je eigen rechter spelen en dan kun je er niet meer zijn voor je naasten. Dan moet het stiekem, ben ik bang..
@Kaas
Af en toe gebeuren er inderdaad rare dingen. Ook rechters die zeggen dat je er als agent tegen moet kunnen dat ze je klootzak noemen. Gek en slecht voor de autoriteit.

Roer | 09-01-13 | 10:39

@Roer | 09-01-13 | 10:29 Het zou aardig zijn om je eerst even te informeren, alvorens je reacties plempt. Leestip: Soera 4:24 van de Koran en de hadiths die daarop betrekking hebben, zoals die van Sahih Muslim (hoofdstuk 29) geven de religieuze opdracht tot verkrachting van ongelovige vrouwen.

Als je praktijkvoorbeelden zoekt, zijn "rape", "islam" en bijvoorbeeld "Sweden" voldoende voor heel veel gruwelijk materiaal waar óók de religieuze inspiratie ("oorlog") in vermeld wordt. Door de daders.

vraagstaart | 09-01-13 | 10:38

@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:34 | + 0 -
Daarom stemmen ze PVV, dat willen ze graag zou houden.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:37

@Roer | 09-01-13 | 10:34 | + 0 -
Ja, zo blij ben je als blijkt dat jij 5 jaar mag zitten wegens eigenrichting en poging tot moord (want voorbedachte rade) terwijl andere op hun scooter op 1 wiel vluchtend van de politie na een roofoverval vrijuit gaan.

Oh wat zing jij dan Hosanna.

Zijn de vrouwlijke OvJ's al zo dapper om hun volledige namen in de stukken te zetten? Nee dacht ik wel...

Die hele groep is vrij ziek, zwak en misselijk maar gek genoeg kunnen ze altijd hun macht volledig doen gelden ten opzichte van de brave burger... typisch.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:36

AshleyJ"Ash"Williams | 09-01-13 | 10:33 |
Noem het politiek correct als dat je helpt. Dan noem ik jouw domrechts of nieuwrechts. Helpt ook (niet).
Wat is er politiek correct aan om niet te willen dat een groep klootzakken met kudtouders iets anders is dan de totale populatie. Je wil toch weten hoe het zit? Of wil je iets anders?

Roer | 09-01-13 | 10:36

Gnarf 10:20
Is second love niks voor je?
Wel even lid worden, daarna mag je emailen met de operator.
Gezellig samen flirten, keus zat>> de operator heeft wel tienduizenden nicks.

Terpen-tijn | 09-01-13 | 10:36

Goed dat jullie nu niet eens direct met de vinger wijzen, maar aangeven dat jullie ook twijfel kennen. En het soms gewoon niet weten. Hulde!

Bezorgde vader | 09-01-13 | 10:35

Geef alle vrouwen een spuitbusje met varkens-roze inkt.
*bij voorkeur niet-afwasbaar*

necrosis | 09-01-13 | 10:35

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:28 | | Reageer+ |
0
Dank voor de stats.
Kon ze zelf niet vinden.
Cijfers liegen niet.
0 aanrandingen in Volendam en Edam in 2012.

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:34

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:31 |
Ik ga niet propageren dat iedereen altijd eigen rechter spreekt. Maar als er vrouwen worden gepakt en de overheid/rechterlijke macht achterblijven, maak ik wellicht uitzonderingen.
Verder ben ik blij dat er een overheid en rechters zijn, want anders was het fucking wild west hier.

Roer | 09-01-13 | 10:34

@Sir-its-a-shame
Maak 't dan eerst af voor je op 'post' drukt lul....
@Roer
Qua 'eigen rechter spelen' snap ik je helemaal, houdt er dan wel rekening mee dat jij zelf langer vastzit dan de dader...
Been there, done that zeg maar...

sir Its-a-shame | 09-01-13 | 10:33

@Roer 10:25
Neuh. Niet de hele bevolkingsgroep ...
Politiek correct gewauwel, brrrr.

AshleyJ"Ash"Williams | 09-01-13 | 10:33

@ZDEV | 09-01-13 | 10:28
Betalen voor seks? Van welk geld?

blinde kip | 09-01-13 | 10:33

sir Its-a-shame | 09-01-13 | 10:28 |
Ik weet dat het niet mag. Maar ik vraag me af of ik me dan in kan houden, zeker als de straf en het berouw tegen zouden vallen.

MarcS | 09-01-13 | 10:29 |
Zeg maar wat je wel en niet snapt.

Roer | 09-01-13 | 10:31

@Roer | 09-01-13 | 10:29 | + 0 -
Dat is prima maar dan wel de belasting omlaag.

Ik begrijp echt niets van deze wereld meer. Je betaalt je de schompes maar je krijgt er niets voor terug en je mag alles zelf oplossen. Ga je dat uiteindelijk doen wordt jij wel aangepakt.

Wat een waanzin.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:31

90% van de vrouwen zoent altijd met de ogen dicht.
Dat maakt het ook zo lastig om na een verkrachting een goed profiel van de dader te maken.

Cuyahoga | 09-01-13 | 10:30

@vraagstaart | 09-01-13 | 10:22 | + 3 -
Ja en toen schoot de Australische overheid nog steeds niet uit haar politiek correcte houding. Overheid, je hebt er niets aan.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:29

vraagstaart | 09-01-13 | 10:22 |
Man, man. Oorlog. Zoek hulp en pak een aluhoedje. Het zijn jongens die belachelijk worden opgevoed en op straat vrij spel hebben.
-
Over je als burgers organiseren en die gasten snoeihard aanpakken.. Dat is inderdaad het overwegen waard. Ik ben ertoe in staat als het in mijn buurt uit de hand loopt.

Roer | 09-01-13 | 10:29

@Roer | 09-01-13 | 10:25 he? WAT? ik kan meestal aardig door rare verhalen leen, maar deze is een juweeltje .... nog een poging?

MarcS | 09-01-13 | 10:29

@Roer
Eigen rechter spelen mag nie h

sir Its-a-shame | 09-01-13 | 10:28

@Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:15

Ja, jij doet er maar een beetje lacherig over. Maar wethouder zijn is een zwaar beroep. Op zo`n dag schrik je toch maar, straks een PTSS.

roze_bril | 09-01-13 | 10:28

Het argument dat als je als stad maar veel prostituees hebt, mannen minder zullen verkrachten, gaat dus mooi niet op.

ZDEV | 09-01-13 | 10:28

@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:12 | + 0 -
Geregistreerde Seksuele misdrijven 2011

Amsterdam:505
Edam-Volendam:10
Rotterdam: 570
statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?D...

Inwoners 2012 (x 1000)

Amsterdam 552,4
Edam-Volendam 20,2
Rotterdam 413,5
statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?D...

Gemiddelde per inwoner (x1000)
Amsterdam 0,914
Edam-Volendam 0.495
Rotterdam 1.37

En nu?

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:28

Ahrrrr maties. Yet another fine day for rape, pillage and plunder! De kans dat je de loterij wint of door de bliksem wordt geraakt zijn groter dan de pakkans voor eerder genoemde overtredingen, tenslotte.
Hyperbool, enfin U guys get it.

AshleyJ"Ash"Williams | 09-01-13 | 10:27

Schuren met de buren is toch gewoon coeltoer...?

Datzegiktoch | 09-01-13 | 10:26

Ik denk dat ik tot staat ben eigen rechter te spelen als een dierbare vrouw gepakt wordt.

Ik ben wel in staat tot zelfbeheersing als er stemmingmakerij is zoals in dit stuk en de reacties. Ik woon al heel lang in 020, ken hier veel vrouwen en lichtgetinte en zwaargetinte mannen. Je moet niet overdrijven. Toen ik nog in het boerenland woonde had ik meer met geweld te maken van allochtonen. Van die types niet tegen mensen konden die zich anders kleden en gedroegen dan zij.

In die probleemgebieden moet je die kudtjochies, mannen en hun ouders snoeihard aanpakken. Niet de hele bevolkingsgroep.

Roer | 09-01-13 | 10:25

Na al dat geknuffel wil je ook een keer neuqen.

Afgeschminkte Bassie | 09-01-13 | 10:24

In sommige culturelen is het aangiftetaboe zo groot, dat je het aantal gerust met x kunt vermenigvuldigen. Dat geldt ook voor incest en pedofilie

Islamofiel | 09-01-13 | 10:23

Een ander punt dat in deze discussie wellicht het opmerken waard is.

In een zekere totalitaire religie/wereldbeschouwing is verkrachting een geaccepteerd wapen in de oorlog tegen en onderwerping van "ongelovigen".

Met andere woorden: het is oorlog. Libanese aanhangers van voornoemde religie die dit wapen inzetten in Australië, merkten tot hun verbazing dat Australiërs dat niet pikten en er pogroms tegen Libanezen kwamen, als vergelding. Inmiddels is het afgelopen met de verkrachtingen - in ieder geval voorlopig.

Ik geef het maar even mee, ter overweging.

vraagstaart | 09-01-13 | 10:22

Het zijn natuurlijk allemaal losstaande incidenten.
Het heeft niets te maken met normverval maar het is cultuur.
Daar moet je REPSECT voor hebben!
Die vrouwen lokten het natuurlijk ook wel een beetje uit.
Want met korte rokjes en wapperend haar, dan vraag je er om.
Eigenlijk zijn de verkrachters ook slachtoffer.
Kom, laten we ze subsidie geven.

Of wacht. We schoppen ze gewoon het land uit. Met de punt van je schoen in hun gore verkrachtersaars.

ZDEV | 09-01-13 | 10:21

Osdorpertje | 09-01-13 | 10:19 | | Reageer+ |
0
In deze statistieken worden ook nog 'in relatie' sexueel geweld, en incest meegeteld. Dat klopt.

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:21

Weet ik ook gelijk waarom er nooit meer wat te neuken valt tegenwoordig. Ze zijn allemaal al bediend.

Gnarf123 | 09-01-13 | 10:20

Verkrachtingen in het koninkrijk der PvdA? Och, die schadelijke fatsoensclub bereikt altijd het exact tegenovergestelde van wat ze roepen te gaan doen.

Deze Weldenkende Menschen stelden immigratie voor als de oplossing voor vergrijzing: lichtgetinte handen aan het bed. Dat werk.
Ik vreesch nu de multiculturele bejaardenberover, tevens werknemer van het euthanasiebedrijf.
*luier nog maar wat optrekt en met looprek naar deur strompelt om wat extra sloten te sluiten*

Jan Passant mk2 | 09-01-13 | 10:19

rara | 09-01-13 | 10:15 | | Reageer+ |
0
Peop?
OK dan, vergelijk de statistieken van Amsterdam (een melding/aangifte houdt niet in dat daders verblijfsvergunningen hebben) dan gerust alsnog met het geheel roomblanke Volendam.

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:19

Meeste verkrachtingen gebeuren door een bekende. Dat zijn dus ..., ach laat maar zitten voor ik hier word weggejorisd.

Osdorpertje | 09-01-13 | 10:19

In een vrije, geëmancipeerde samenleving zijn vrouwen gelijkwaardig aan mannen en zijn het slechts enkele chromosomaal uitgedaagden die zich wagen aan seksuele misdrijven.

In een prehistorische cultuur is dat anders. Daar zijn mannetjes niet in staat tot enige zelfbeheersing, daar zijn vrouwen een vorm van vee waarop voornoemde mannetje naar hartelust hun dierlijke drang op kunnen botvieren.

De vraag die wij ons in Nederland zouden mogen stellen is: welke van die twee definities is op onze maatschappij van toepassing? Want allebei (laat ik het voor de grap "multicultureel" noemen) gaat natuurlijk niet.

Aan die keuze zitten consequenties. Als Nederland pretendeert een open, geëmancipeerde samenleving te zijn, moeten de levensvormen die zich daar niet aan willen conformeren zonder beperking uit die samenleving worden verwijderd.

Kiezen we nìet, of voor de prehistorische samenleving (die automatisch ontstaat als we niet kiezen) dan heeft dat ook consequenties: vrouwen terug in een ondergeschikte of ten minste beschermde positie. En mannen eigenen zich het geweldsmonopolie terug toe.

Want wie aan MIJN vrouw of dochter komt. maak ik dood. In een dergelijke "cultuur" een geaccepteerde houding.

vraagstaart | 09-01-13 | 10:18

Sarcasm/tja, pas je dan ook aan en wikkel jezelf in een 8-persoons tent, anders vraag je er om./ sarcasm off.
*tasers voor dochters kopen gaat*

sir Its-a-shame | 09-01-13 | 10:16

Tolerant zijn is meewerken aan een verkrachting.
Je weet dat het in sommige kringen gebruikelijk is en je trekt het je niet persoonlijk aan>> het had iedereen kunnen overkomen.

Terpen-tijn | 09-01-13 | 10:16

rara | 09-01-13 | 10:15 | | Reageer+ |
0
Laat ze maar komen met die wapperende haarstukjes.
Ik lust ze rauw!

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:16

@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:12 -- Kan niet, wie heeft er een idee van hoeveel illegalen er wonen in Volenda? Of hoeveel mensen er in deze wijken staan ingeschreven, centjes ontvangen maar in Blaricum of Istanbul of Marakech wonen? Soms praat jij echt poep heur!

MarcS | 09-01-13 | 10:15

@roze_bril | 09-01-13 | 10:13 | + 0 -
..."of koffie laten halen", ja door de taxichaffeur bij dat ene hippe tentje aan de andere kant van de stad.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:15

@Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:12
Pas maar op met opmerkingen over Volendam, voor je het weet krijg je de 3Js-kickboxers achter je aan.

rara | 09-01-13 | 10:15

kijk naar het percentage inwoners van niet-Nederlandse afkomst.
Het zou maar zo kunnen dat ....

Alpha et Omega | 09-01-13 | 10:14

"Wethouder Eric van der Burg is geschrokken door de cijfers. „Twee per dag zijn er twee te veel”, aldus de bestuurder" Zo, dat gezegd hebbende nu gaat ie belangrijke dingen doen. Declareren of koffie laten halen.

roze_bril | 09-01-13 | 10:13

NL. Het land (lees: paradijs) waar draaideurboefjes, crimineel gespuis, corrupte politici, hangjongtuig en AANRANDERSS/VERKRACHTERS het voor het zeggen hebben. Wedden dat er onder de aanranders/verkrachters ook 'Bekenden van de Politie' zitten die eigenlijk voor langere tijd achter de tralies horen.

harry poster | 09-01-13 | 10:13

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:05 | + 0 -

Maar goed dat jij altijd een oranje opblaaspak draagt!

eerstneukendanpraten | 09-01-13 | 10:13

interessanter is het natuurlijk om de statistiek te vertalen naar 'per duizend' en dan te vergelijken met die van Volendam.

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:12

Je moet het niet zo negatief bekijken, je hebt geen verkrachtings'PROBLEMEN', je hebt 'mogelijkheden'.

daantjer | 09-01-13 | 10:12

Nederland wordt dagelijks verkracht, wordt dit mee geteld?

gristen | 09-01-13 | 10:12

Wow, twee aangiftes van sexueel geweld per dag in Amsterdam.
Als je die van een heel jaar allemaal achter elkaar zou leggen dan zou je.......

dan zou je..... uhm

bij de politie van Amsterdam werken.

Cuyahoga | 09-01-13 | 10:12

gooi en smijtwerker | 09-01-13 | 10:09 | | Reageer+ |
1
Welke oorlog speelt zich dan in de VS af? Daar zijn de kleurstatistieken gelijk. (Maar niet die van religie.)

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:11

Amsterdam wordt nu benoemd, maar het is het topje van de ijsberg ben ik bang. Behoorlijk trieste ontwikkeling.

Pastor Sippenhaft | 09-01-13 | 10:11

Vriendin van mij werkt bij de recherche. Ik plaagde haar wel eens: "kunnen jullie nou niet één blanke er tussen proppen bij Opsporing Verzocht?". Haar antwoord: "Daar hebben we te weinig beeldmateriaal van."

Boer in 020 | 09-01-13 | 10:11

Nederland heeft een klaagprobleem.

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:10

verkrachting is een beproefd wapen in de verovering. dit is een nieuwe veldslag in een hele oude oorlog.

gooi en smijtwerker | 09-01-13 | 10:09

Hoeveel vrouwen waren het geweest als de bijlmer en slotervaart ff niet meegerekend worden?
Laat me raden... nul?

Terpen-tijn | 09-01-13 | 10:09

@Cuyahoga | 09-01-13 | 10:06 | + 0 -
Ik zie de valse krantenkoppen al.

Extreme toename crimineel gedrag autochtonen.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:09

Dear Johnny,
De statistiek van Amsterdam vergelijken met die van Belgie is relevant omdat?

Einde van de Domheid | 09-01-13 | 10:08

P.S. Ik weet wel een oorzaak heur, komt door het water! Het enige wat al die mensen daaro gemeen hebben / zelfde doen is water drinken, de rest moet afgedaan worden als toeval. Teveel vrouwen aan de pil waardoor de hormonen in het oppervlakte water schrikbarend stijgt. Door deze verhoging voelen de mennekes zich OFWEL onzeker want borstgroei ipv borsthaar OFWEL groeien de wenkbrauwen aan elkaar door teveel hormonen met alle gevolgen van dien!.

MarcS | 09-01-13 | 10:08

Belgie is nog net wat groter dan die twee stadsdelen. Ik denk dat de statistieken per inwoner toch erger zijn voor Amsterdam.

frank87 | 09-01-13 | 10:07

Het "actieplan Seksueel Geweld".

Waarin jongeren uit achterstandsmilieus tactieken worden bijgebracht waarmee ze in groepsverband effectiever kunnen optreden?

Godsammekraken | 09-01-13 | 10:07

Partij van de Aanranders.

Normpje | 09-01-13 | 10:07

Ach, nog één generatie en dan zijn de daders allemaal 'Nederlanders', is het probleem ook opgelost.

Cuyahoga | 09-01-13 | 10:06

Meer verkrachtingen in Amsterdam alleen dan verkeersdoden in heel Nederland, tijd om de prioriteiten van politie en justitie eens een beetje te verschuiven of krijgt elke vrouw een flitscameraatje in haar schede?

kapotte_stofzuiger | 09-01-13 | 10:06

Is wel hard werken voor die dader, twee verkrachtingen per dag. Ik zou er de kracht niet voor hebben.

rara | 09-01-13 | 10:06

@eerstneukendanpraten | 09-01-13 | 10:04 | + 0 -
De kans is vrij groot dat zij zelf met aanranden om aan haar genot te komen, nog een reden om niet naar Amsterdam te gaan.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:05

Nederland heeft een problemenprobleem.

Strohond | 09-01-13 | 10:05

En als wethouder Eric van der Burg het daderprofiel krijgt te zien mag het absoluut niet naar buiten worden gebracht! Waarschijnlijk veel donker cq licht getinte mannen of een Oost Europees uiterlijk. Trust me, de Gemeente Amsterdam met V.d Laan voorop zullen er alles aan doen dat de waarheid niet naar buiten mag komen. Want het 'Links' sprookje moet natuurlijk wel een sprookje blijven. Praat eens met de gemiddelde politie agent op straat in A'dam en vraag hem naar de achtergrond van de daders, je zult schrikken. Pvda en besturen betekent een stad vol verkrachtingen en ander soort geweld. Gepleegd door immigranten, illegalen, Oost-Europeanen en Niet Westerse Allochtonen. Nee v.d Laan die Ajax hooligans dat zijn het echte probleem of niet?

Indoneesje | 09-01-13 | 10:04

Chemisch castreren. Tenminste, hoeft niet per se chemisch te zijn.

OverdrevenGeouwehoer | 09-01-13 | 10:04

Mijn dochter krijgt een Amsterdam verbod! Punt, geen enkele discussie meer mogelijk. En mochten de aantallen hiero ook oplopen dan sta ik vooraan in de rij voor een burgerwachtje ..... dat zal ze!

MarcS | 09-01-13 | 10:04

Diep triest.

En dit zijn de gemelde gevallen, denk dat het nog veel erger is. Maar dat wordt angstvallig geheim gehouden. Straks gaan we nog stellen dat respectloos gedrag naar vrouwen cultureel en/of religieus bepaald is.

Houzee voor de multiculturele samenleving, u wilt toch ook een geweldadig orgasme? Of gun het minimaal uw dochter of zusje.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:04

u=nu

Rico Tampeloerus | 09-01-13 | 10:04

Maar gelukkig is Fatima Elastiek zelf zo lelijk als de nacht dat zij de dans per definitie zal ontspringen!

eerstneukendanpraten | 09-01-13 | 10:04

"Tja, als je zomaar met tieten en een kudt over straat loopt, dan vraag je er ook wel een beetje om"
Aldus het PvdA-stadsdeelbestuur.

Cuyahoga | 09-01-13 | 10:03

Wordt u wel erg moeilijk voor pvda-ers om hier een zin met het woord "incident" over te schrijven...

Rico Tampeloerus | 09-01-13 | 10:02

Het wachten is op een PvdA voorstel om onze dames ook maar gesluierd over straat te laten gaan. Geile blikken, gesis en verkrachtingen heb je zelf in de hand, niet waar?

Absoluut niet waar | 09-01-13 | 10:02

Nou nou nou, je kunt het wel meteen aanranden noemen, maar het is gewoon cultuur.

Pastor Sippenhaft | 09-01-13 | 10:02

Het lichtgetinte Slotervaart en de zwaargetinte Bijlmer. Maar hoho! Er staat niet voor niets bij dat het 700 *incidenten* per jaar betreft. Dus het is niet de bedoeling dat u uw rechtse neigingen, zoals het zien van correlaties, de vrije loop laat.

Godsammekraken | 09-01-13 | 10:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken