Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE. Eerwraakdhimmi's tot hun nek in EU-subsidie

cameltoEU.jpg De EuroKolchoz gaat deze maand weer bakkeleien over de meerjarenbegroting van de EU. Voor die gelegenheid zijn de dhimmi's van Nieuwsuur in de troebele wateren van de bijbehorende en vooral ontzettend onnavolgbare Europese subsidies gedoken. Ze kwamen boven met diverse repo's. Zo bleek gisteren al dat de hier zo verafschuwde plofkippenindustrie in Frankrijk juist een ruimhartig door de EU gesubsidieerde goudhandel is. Vanavond neemt Nieuwsuur ons mee naar Polen, op een route over de gloednieuwe A2 die van Warschau naar Poznan loopt. Vanaf daar noordwaarts naar Gdansk, over honderden kilometers snelweg langs geluidsschermen van zes meter hoog die met Europees geld betaald zijn. Achter die muren ligt niets, enkel verlaten landschap. Daarmee is de Poolse snelweg als een metafoor voor het Europese bestuur: in beton gegoten paden waar niet van af te wijken valt en waarop de vergezichten ontnomen worden door hoge muren van subsidie, die het uitzichtloze politieke landschap aan het zicht moeten onttrekken. Onderweg is er 1 stop: een fata morgana in de vorm van een subsidietropisch zwemparadijs. Met zeven zwembaden! Dat zometeen. Nu eerst een openingsitem over het doodgestoken meisje in Steina, waarin zorgvuldig gekozen termen als 'familiedrama', 'relationele problemen' en 'ruzie' omzichtig iedere suggestie van eerwraak moeten bestrijden. Want daar doen Marokkanen niet aan. EuroGodwins & Dhimmi-lingo bingokaart in de aanslag? LIVEstream. Uitzending Gemist op SUBSIDIHIMMI24.

Reaguursels

Inloggen

@prafatio | 04-01-13 | 04:08
Zolang jij beweert dat de islam tegen geweld is en je weigert ook maar iets te zeggen over de vele vormen van moord, doodslag en oorlog die gebeuren in de naam van de islam, zolang jij niet reageert op de vele doodsvonnissen die zijn geveld door mohammedaanse geestelijken, zolang jij net doet of er geen fatwa's zijn uitgesproken door imams om allerlei mensen te vermoorden wegens onbenulligheden zoals afvalligheid, zolang jij zwijgt over de miljoenen mensen die zijn mishandeld, verminkt en vermoord uit naam van de islam tijdens jouw onbenullige leventje, zolang ben jij een islamtroll.

*obvious islamm troll is obvious*

Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 19:43

Als je de eerwraak wilt uitbannen,zal je de import van de achterlijkheid moeten verbieden.

Bataaf | 04-01-13 | 11:33

Ik vind het kleinburgerlijke gehang voor de buis in afwachting van wat de kaartenbak aan non-valeurs uit de grachtengordel debiteren gaan zo jaren negentig.

dubbert | 04-01-13 | 10:52

Of toch turken?
You-On-A-Gin | 04-01-13 | 10:10 | - 65538

You-On-A-Gin | 04-01-13 | 10:10

"Nu eerst een openingsitem over het doodgestoken meisje in Steina, waarin zorgvuldig gekozen termen als 'familiedrama', 'relationele problemen' en 'ruzie' omzichtig iedere suggestie van eerwraak moeten bestrijden. Want daar doen Marokkanen niet aan."

Het gaat dan ook om Turken, maar ach, wat is het verschil, hè. Allemaal raar pratende mensen met een kleurtje. Zo komen we er wel.

You-On-A-Gin | 04-01-13 | 09:51

prafatio | 04-01-13 | 02:37 | + 0 -
Weer een aanname welke u als feit presenteert. Wanneer u later in uw reactie nog zo heel schattig "Wat is de waarheid?" schrijft, moet ik daar natuurlijk wel een beetje om lachen.

En voor iemand die zich voordoet zo "open" te staan, voor allerlei religies, meningen enzovoort, en dan een reactie geeft als "trauma, te weinig moederliefde" ..... beetje jammer en doet (heel)veel aan uw reacties af. Passief agressief heet dat. Geeft niets verder.

Nogmaals, u kunt kennelijk niet aandachtig lezen, geen trauma, geen angst, niet bang. Wel totaal verbijsterd door een moord, want daar gaat het hier even om, die door niemand wordt veroordeeld, door niemand uit de gemeenschap van het meisje.
Er is een kind, een zus vermoord. Uit wraak ?
En dát snap ik niet.

Rammstein | 04-01-13 | 09:50

@SyntaxError | 03-01-13 | 23:02 |

DIE ravijn, juist ja, je betoog is me meer dan duidelijk.

KaiserSoza | 04-01-13 | 08:28

Als je het woord "referendum" buldert in hartje Brussel dan gaan de gordijnen van de EU-burelen verschrikt dicht. Het is ironisch: De EU geeft honderden miljoenen uit aan propaganda om de burger te overtuigen van de EU. Maar vragen aan de burger wat voor EU die wil?

Zeddegeizot | 04-01-13 | 08:19

Leve de EU! Vanaf een buitenlandse provider binnen de EU mag je deze uitzending niet bekijken. Is Topsekreet!

nu even niet | 04-01-13 | 07:58

Wat mij interesseert is wie diegene is binnen de PO die de opdracht geeft om die multicul truusch op Nieuwsuur te brengen. Dat zou ik nu wel eens willen weten. Wie zit daarachter?

Zwanger Nijlpaard | 04-01-13 | 07:25

@toetanchamon | 04-01-13 | 00:27
Dank voor de link .. had ik nog niet gezien.

SyntaxError | 04-01-13 | 06:58

distel | 03-01-13 | 23:29 | + 6
Crime rates bij Afro-Amerikanen zijn ongeveer gelijk aan die van niet blanke Nederlanders (of voor het gemak Marrokanen)
Je vraagt je af wat de relvantie van deze melding is.
Wel.
Dat het geen Islamprobleem maar een immigrantenprobleem is.
Dat helpt bij de oplossing.
Ik bedoel, als het Geert lukt om wereldwijd de Islam aan banden te leggen (....) dan bestaat het probleem dat hem zoveel zetels oplevert nog steeds.
Dat bedoel ik en dat is de relevantie.
Verder is drinkende jeugd een groter probleem voor dit land. Aandacht voor straatcriminaliteit drukt dat in de beleving nogal weg. Een vrolijke drinker, tevreden roker is natuurlijk geen onruststoker. Alleen iemand wiens hersenen niet goed ontwikkelen.

Einde van de Domheid | 04-01-13 | 06:56

Je vraagt je wel eens af waar we aan begonnen zijn met die koeltoerverrijking.
O, wacht..

Slipsnifter | 04-01-13 | 06:48

In mijn wereld zijn het sick fucks. Allemaal, zonder uitzondering.
Parsons | 03-01-13 | 23:41 | + 19
Je hebt 19 medestanders, wat zal jouw wereld fijn zijn!

Einde van de Domheid | 04-01-13 | 06:20

@vraagstaart | 04-01-13 | 05:01
Met de *waarheid* op een zonnig strand zitten, dat lijkt mij de ultieme beleving. Afijn, ik dank een ieder voor het Abondant minnen deze avond en wil alle Ignoranten (rammstein e.d.) nog eens herinneren aan dit:
Geloven kan geen kwaad, degene die gelooft dat geloof kwaad kan en dat wil bestrijden tegen wil en dank kan strijd verwachten. Degene die gelooft dat ook een ander anders denken kan en dat respecteert zal vrede hebben. Zo moeilijk is het toch niet>

prafatio | 04-01-13 | 05:19

@prafatio | 04-01-13 | 04:52 Met dank voor de veer in de ****. De Waarheid was de enige objectieve krant in Nederland ;-)))))

Ik ben er vandoor, afspraken hier. Later!

vraagstaart | 04-01-13 | 05:01

@vraagstaart | 04-01-13 | 04:42
Er zijn zoveel schrijfsels dat mij tot denken heeft aangezet,-)
En eerlijk is eerlijk, jij, ik, Stormageddon en de rest van boeklezend NL vormt zijn'haar interpretatie daarover,toch?
Dat vind ik dus eigenlijk het vraagstuk: We gaan denken, maar een ieder op zijn/haar manier. Zelfs de schrijver van het boek dacht op zijn/haar manier. Wat is de waarheid?

prafatio | 04-01-13 | 04:52

@miko | 04-01-13 | 04:39
Ik volg vraagstaart al een tijdje hoor!
En ik ben blij hem hier en vanavond te zien reag(u)eren.
Een heldere, realistische kijk op de wereldproblemen vergt meer dan alleen maar Ja-en Nee knikken. Hier heb ik vraagstaaart nimmer op kunnen betrappen. In tegenstelling, helaas, tot heel veel reaguurders alhier die klaarblijkelijk het - of + kudo hoog in het vaandel hebben staan en daardoor hun eigen-ik- hebben verloren.

prafatio | 04-01-13 | 04:47

@prafatio | 04-01-13 | 04:33 LOL Thnx. Die Sorel had toch wel ideeën hoor. Ik heb zijn boek in de Engelse vertaling uit 1913, langdradige schrijftrant (hoort bij die tijd) maar hij zet je wel aan het denken.

vraagstaart | 04-01-13 | 04:42

@prafatio | 04-01-13 | 04:33
Zie je is je avond niet helemaal voor niets geweest.

miko | 04-01-13 | 04:39

@vraagstaart | 04-01-13 | 04:22
Je was duidelijk.

miko | 04-01-13 | 04:33

@vraagstaart | 04-01-13 | 03:59
Jij begrijpt het echt zeg! Dit is werkelijk het eerste commentaar vanavond dat mij raakt, waarvoor hulde en tegelijkertijd niet wil zeggen dat ik het vervolgens met je eens zal zijn!

prafatio | 04-01-13 | 04:33

Excuses voor de quadruple-post. Maar als vervolg daarop deze quote:

"No man shall ever be debarred the use of arms. The strongest reason for the people to retain the right to keep and bear arms is, as a last resort, to protect themselves against the tyranny in government."

Thomas Jefferson, June 1776

vraagstaart | 04-01-13 | 04:26

@prafatio | 04-01-13 | 03:34
Niet verkeerd weer eens iemand tegendraads hier te hebben. Good luck. *kudo's toewerpt*
Als het al doorkomt met de servergeest die hier weer eens rond hangt.

miko | 04-01-13 | 04:23

Nog maar eens kijken of er inmiddels al weer leven is op d'n server....

vraagstaart | 04-01-13 | 04:22

@prafatio | 04-01-13 | 03:33
Dat wil niet zeggen dat je een van de oorzaken best weg kunt nemen. Over er in ieder geval op voorbereid zijn.Als we van het geloof af zijn kunnen we alvast aan de rest gaan werken.

miko | 04-01-13 | 04:17

ServerT weer kuren?

vraagstaart | 04-01-13 | 04:16

-weggejorist-

vraagstaart | 04-01-13 | 04:13

-weggejorist-

vraagstaart | 04-01-13 | 04:11

-weggejorist-

vraagstaart | 04-01-13 | 04:09

@Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 01:01
Jammer dat je mij een islam troll noemt. En dan zelfs de nick ook nog verkeerd interpreteren (rammstein, ja ik heb geleerd).
Jammer eigenlijk dat je niet verder kijkt dan je eigen indoctrinatie, zelfbewustzijn is je waarschijnlijk vreemd. Er zijn mensen die je wat kunnen bijleren, wellicht ben ik er zelfs een van. Je hoeft er alleen maar open voor te staan om je eigen mening te vormen daar zijn anderen niet voor nodig.

prafatio | 04-01-13 | 04:08

Uiteraard heeft de #EU een agenda bij het zo opzichtig importeren van ongeletterde moslims.

Europa heeft daarmee een nieuwe, gewelddadige onderklasse. Als terreur-instrument tegen de productieve middenklasse, die dankzij het opdringen van "geweldloosheid" en individualisering en het afgeven van het geweldsmonopolie aan de overheid, verweekt is en niet in staat om zichzelf te verdedigen.

Daarmee is voor onze eigenaars een goedkoop en zeer effectief middel geschapen om die middenklasse bang en dus volgzaam en exploitabel te houden.

Verzin ik dit zelf? Nee. Deze degeneratie en onderdrukking van de middenklasse is beschreven door Georges Sorel in zijn nog steeds actuele boek "Réflexions sur la violence" uit nota bene 1909.

l'Histoire se répète. Dat is ook Frans.

vraagstaart | 04-01-13 | 03:59

@Hufter | 04-01-13 | 03:31
Maar we weten immers nog niet of het ook om eerwraak gaat(!)
Als door verder onderzoek zou blijken dat het hier wel om eerwraak gaat ben ik ook met jou van mening dat hierover niet gezwegen dient te worden. Dan moet de Nederlander weten dat blijkbaar deze cultuurgevoelens zich inmiddels diep hebben genesteld in onze polders. Dan zal de politiek maar niet alleen, ook de gemeenschappen waar zich dit fenomeen uitstald, zich heftig moeten uitspreken en daadkracht tonen. Correct moeten we vanaf, correctioneren lijkt me beter.

prafatio | 04-01-13 | 03:50

@Borrelende Boris | 04-01-13 | 03:27
Die maagden geloof ik niet zo, maar de plus bedank ik je voor!!!

prafatio | 04-01-13 | 03:34

@miko | 04-01-13 | 03:16
Zal ik jou eens wat plaatjes laten zien die te erg zijn voor je oogballen maar niks met geloof te maken hebben.
Ik snap het wel Miko, we begrijpen het allemaal wel wat je bedoelt. Althans, hier in de vrij denkende welstaat. Verder wil ik wel even kwijt dat ieder mens hiertoe in staat is, jij leeft in teveel rijkdom om dat niet te bevatten.

prafatio | 04-01-13 | 03:33

Wat hebben we toch fijne media in NL met al die censuur steeds weer.
.
Denk je eens in dat het in Staphorst geweest zou zijn waar een gereformeerde vader zijn dochter had afgeslacht omdat ze bv. in te kort rokjes liep.
Dan was (en terecht)de godsdienstkritiek en het gehoon nu niet van de lucht geweest.
Ze zouden over elkaar heen buitelen om de achterlijkheid van de Staphortscultuur aan de kaak te stellen.
En nu?
.
Nu wordt het woord ''eerwraak'' omzichtig vermeden in hun immer politiek 'correct' streven om de kijker/lezer dom te houden op dit vlak.
Kots!

Hufter | 04-01-13 | 03:31

@prafatio | 04-01-13 | 03:24 |
Wat mij betreft heb je 72 maagden verdiend (en een plusje).

Borrelende Boris | 04-01-13 | 03:27

Is er iemand die mij een plusje wil geven alleen al voor het wakker blijven en eindeloos reageren op alle vragen/ Maagden wachten, thanks.

prafatio | 04-01-13 | 03:24

@miko | 04-01-13 | 03:06
Te moe om te vertalen:
Muslims are often questioned, "Did not Muhammad call on all Muslims to kill the infidels?" The answer is absolutely not!

Then, we are asked another question: "Why then does the Quran say, "fight and slay the pagans (or infidels or unbelievers) wherever you find them?" (9:5).

There are two interrelated answers to that question. The first is historical. The second is related to the nature of the Quran itself.

prafatio | 04-01-13 | 03:21

@Stormageddon | 04-01-13 | 03:02
Het zijn uiteindelijk de mensen zelf die hun rijkdom in het heden willen proeven en ten koste daarvan onwetenden laten doodgaan met de belofte van druiven of maagden die in ontvangst kunnen worden genomen. Dat zou overigens ook de belofte van de hemel of terugkeer (reincarnatie)van een olifant kunnen zijn, om ook wat andere geloven ter discussie te stellen. Jij lijkt me vrij beleerd, in tegenstelling tot veel anderen hier. Ik ben me wel degelijk bewust van de gevaren die het Islamitisch geloof met zich meebrengt maar gelukkig weet ik ook dat wij in NL wonen en die gevaren totaal (nog) niet aan de orde zijn. Dat het geduid moet worden is een ander verhaal, dat maakt onze westerse samenleving juist zo sterk ten opzichte van het Oosten. Daarom (zie een eerder comment van mij) Is voor mij niet de Islam het gevaar maar de linkse kerk. En dat vind ik hier zo mooi tegelijkertijd, ik relativeer Islam en probeer wat genuanceerder te zijn, iedereen ziet mij als een joop voorbijganger.

prafatio | 04-01-13 | 03:18

@prafatio | 04-01-13 | 02:57
Misschien had ik je moeten vertellen wie de slachtoffers waren en de daders De eerste zijn gristelijke slachtoffers in nigeria de tweede Jonestown en de laatste Sabra en Shatila. Deze daden zijn gepleegd door mensen die diep gelovig waren op hun manier. Totalitaire regimes en diep gelovige mensen zijn tot dit soort dingen in staat en daarom zie ik wel gevaar in bepaalde religies.Zeker een krijgsreligie meer als bijvoorbeeld de Jains.

miko | 04-01-13 | 03:16

@miko | 04-01-13 | 03:06
Precies, dat onderscheid wordt vrij expliciet gemaakt. Moslims mag je niet doden, maar niet-moslims: maak maar dood, geen enkel probleem. Die hoef je niet eens halal af te slachten zoals een geit of koe.

Stormageddon | 04-01-13 | 03:11

@prafatio | 04-01-13 | 02:52
Nee echt,dat gaat alleen over mede moslims.

miko | 04-01-13 | 03:06

@prafatio | 04-01-13 | 02:52
Een ongelovige die de leer van Mohammed afwijst is niet onschuldig. Dus men neemt dan geen onschuldig leven, maar doet het werk van Allah.

Ik verzin het niet, dat hebben die woestijnratten in de 6e eeuw gedaan. En er leven dus nu 1,2 miljard mensen naar die leer. Ik weet ook best dat we van 1 miljard van die 1,2 miljard niets te vrezen hebben, want die geloven er eigenlijk ook geen ene flikker van, en zijn veel beter mensen dan de leer voorschrijft. Maar ja, dat zeggen ze niet hardop, want dan zijn ze zelf aan de beurt.

Maar 200 miljoen van die krentenkakkers willen niets liever dan de 6 miljard ongelovigen die de wereld telt de keel afsnijden. En als die ongelovige toevallig een dochter of zus is: so be it. Alles voor de 72 druiven.
Dan noemen we het geen eerwraak, ook al is het dat wel.

Stormageddon | 04-01-13 | 03:02

@miko | 04-01-13 | 02:43
Ja Miko, dat vind ik ook verschrikkelijk. Maar is dat het geloof of de mens die het heeft laten gebeuren? Christenen hebben ook veel Moslims vermoord, alleen was er geen internet om de plaatjes te laten zien. Ik wil je vragen om alles eens in een ander perspectief te zien, zie nu de dames en heren in Brussel eens als Iman. Zij verkondigen en beslissen. Wat doen wij?

prafatio | 04-01-13 | 02:57

@Stormageddon | 04-01-13 | 02:46
Daar heb je iets van een punt. Alhoewel het nemen van een ander leven gelijk staat in de Koran, als degene die een onschuldig leven neemt zonder mandaad ,hetzelfde is alsof de moordenaar de gehele mensheid heeft vermoord. Het blijft toch mooi kerel?

prafatio | 04-01-13 | 02:52

@Stormageddon | 04-01-13 | 02:46
Listige kerel die Mo' je kan zeggen wat je wil maar hij heeft toch met wat jat en steel werk knip en plak werk toch maar mooi een wereldreligie op de kaart gezet waar niemand mee durft te tornen. Niet slecht voor een analfabeet uit de zandbak van Saoedi Arabie.

De Koreaanse Slet | 04-01-13 | 02:50

@prafatio | 04-01-13 | 02:43
Behalve als het slachtoffer een afvallige of ongelovige is. Dan wordt het een kwestie van semantiek. Dan noem je het geen eerwraak (omdat dat niet mag), maar het verdedigen van het geloof (en dan mag het wel).

Stormageddon | 04-01-13 | 02:46

@Stormageddon | 04-01-13 | 02:37
Het vermoorden van een andere persoon en daarmee dus ook eerwraak, is expliciet verboden in de sharia. Bloedwraak of eerwraak is verboden. Op moord staat bijvoorbeeld de doodstraf als maximale strafmaat, maar de nabestaanden van een slachtoffer bepalen of deze straf inderdaad wordt geëist of dat met zoengeld genoegen wordt genomen. De hoogte van zo'n bedrag komt vervolgens door onderhandeling tussen de partijen tot stand. Bloedwraak of eerwraak is verboden. De rest is door de machtshebbers verzonnen om ze in het gareel te houden en in die achterstallige landen nog steeds proberen, dat is waar!

prafatio | 04-01-13 | 02:43

@prafatio | 04-01-13 | 02:26
Heb ik allang gedaan. Het zijn allebei beroerd geschreven boekjes. De koran nog beroerder dan de bijbel, hoewel het in het Arabisch misschien wel heel mooi rijmt. Maar ja, dat doen de gedichtjes van Nel Benschop ook, en dat is ook allemaal onzinnige rijmelarij.

Feit is dat het rechtspraktijk in de sharia is, op basis van de genoemde verzen: ongelovigen mogen straffeloos worden gedood. Sterker nog: het wordt aangemoedigd en beloond (met de eerder genoemde 72 druiven.)

Rushdie's fatwa zou illegaal geweest zijn, als dat niet zo was. Er is geen enkel islamitisch "rechtsgeleerde" geweest die de moorden op de uitgevers en vertalers van Rushdie's werk heeft veroordeeld, ook al was de fatwa van Khomeini alléén voor Rushdie. Tamelijk veelzeggend.

Feit is: moord op ongelovigen is geen misdrijf in het islamitisch recht en dat wordt goedgekeurd met een beroep op verzen uit de koran en de hadiths die verhalen hoe Mohammed zelf, eigenhandig, 600 ongelovigen (joden) in Medina onthoofde.

Een goed moslim is iemand die het leven van Mohammed volgt, want dat was de meest perfecte mens. Een massamoordenaar als meest perfecte mens. En ik verzin dat niet, dat staat allemaal opgeschreven in de "heilige schriften" van de muzelman.

Van mij mag je het allemaal verdedigen, maar een redelijke grond heb je er niet voor.

Stormageddon | 04-01-13 | 02:37

@prafatio | 04-01-13 | 02:26
Want de boeken die u aanhaalt zijn vrij van racistische,vrouw onvriendelijke teksten?

miko | 04-01-13 | 02:37

@Rammstein | 04-01-13 | 02:27
Ik weet niet wat je precies van mij verwacht maar ik heb verder geen angst jegens Islam of welk ander geloof, u daarentegen overduidelijk. Ik weet niet wat dat heeft veroorzaakt? Een jeugdtrauma, te weinig moederliefde? Zeg het maar. Tot (n) nooit dan maar, het zal mij om het even zijn.

prafatio | 04-01-13 | 02:37

Ik ga ook naar bed. Energie voor morgen opdoen.

Morgen weer de hele dag korans verscheuren! Heb er zin an.
*out*

Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 02:36

@Rammstein | 04-01-13 | 02:31
Truste, Rammstein.

Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 02:34

@Rammstein | 04-01-13 | 02:16
Ik denk dat er genoeg iets anders vinden. Zeker veel van de eventuele slachtoffers. En daar zit ook een knelpunt. Onze overheid vaart mee op de gayboten, willen minimum aantal vrouwen in topfuncties, we hebben mensen asiel gegeven die bedreigd werden door hun overtuiging in zuid-Amerika Azië Afrika en ga maar door. Maar openlijk afvallige steunen kan er niet van af.

miko | 04-01-13 | 02:33

Night y'all, minus one or two. xxx

Rammstein | 04-01-13 | 02:31

prafatio | 04-01-13 | 02:26 | + 1 -

Toch fijn dat u in ieder geval een nieuw woord geleerd heeft vanavond: interpretatie.

Rammstein | 04-01-13 | 02:30

prafatio | 04-01-13 | 02:23 | + -1 -
En wederom ontwijkt u een knap antwoord te geven. En dat is uw fout.

Kom nog eens terug als u iemand echt van concreet repliek kan dienen.

Tot (n)ooit.

Rammstein | 04-01-13 | 02:27

@Stormageddon | 04-01-13 | 02:22
Ja ik weet stormageddon en je schrijft het zelf..... Interpretaties. Neem eens de moeit om de Koran of de Bijbel te lezen in plaats van die racistische Voltaire, je zou er zomaar nog wijzer van kunnen worden.

prafatio | 04-01-13 | 02:26

prafatio | 04-01-13 | 02:23
uw laatste zin doet het hem!

hetluis | 04-01-13 | 02:25

@Rammstein | 04-01-13 | 02:14
Echt fout hoor. Ik dacht echt met a real competitor te maken hier, mijn fout. Overigens en niet geheel onbelangrijk, ik verdedig hier niets. Hier en daar edoch leek mij een nuancering wel op zijn plaats in de GS commentaren. U lijkt wel geindoctrineerd met zijn allen.

prafatio | 04-01-13 | 02:23

@prafatio | 04-01-13 | 02:18
Nee, je hebt het niet gelezen. Dat kan ook niet in amper 5 minuten. De schrijver interpreteert niks, hij haalt slechts de koranteksten zelf aan en de interpretaties van islamitische schrijvers en rechtsgeleerden, geheel gedocumenteerd, met verwijzingen naar alle bronnen (dat blauwe spul in te tekst, dat zijn linkjes waar hij het betoog mee onderbouwd).

Stormageddon | 04-01-13 | 02:22

prafatio | 04-01-13 | 02:05
angst, voor wat?

hetluis | 04-01-13 | 02:21

+ heel veel voor prafatio.
hier hou ik het bij voor vannacht! ik wens u alle een fijne nacht.

reizenderoel | 04-01-13 | 02:20

prafatio | 04-01-13 | 02:18 | + 1 -
Archi ? Good ol' Archi. Man man man.

Rammstein | 04-01-13 | 02:20

@Stormageddon | 04-01-13 | 02:13
Gelul, dat is een interpreatie van Archi Medes, je zult echt met iets beters moeten komen.

prafatio | 04-01-13 | 02:18

miko | 04-01-13 | 02:15 | + 0 -
Omdat ze het wel best vinden.

Rammstein | 04-01-13 | 02:16

prafatio | 04-01-13 | 02:09 | + -2 -
Knippen & plakken, het vergt wat oefening.

Rammstein | 04-01-13 | 02:16


@prafatio | 04-01-13 | 02:05
Ok, en waarom die angst bij de islamitische medemens om te protesteren? Zelfs in een vrij land als Nederland? waar vrouwen niet hoeven te vrezen om verkracht te worden op een vrijheidsplein? Heeft het dan toch met geloof te maken? Als er namelijk geprotesteerd moet worden om wat slecht gemaakte filmpjes en plaatjes kunnen ze het wel?

miko | 04-01-13 | 02:15

prafatio | 04-01-13 | 02:05 | + 0 -
Geinig.
U kopieert mijn hele plemp om uw "antwoord" nog enige inhoud te geven.
Daarna gaat u er in uw "antwoord" vanuit, dat geloof moorden veroordeelt. Lees het voor straf nog maar tien keer door.
Uw antwoord is nog steeds geen antwoord, omdat u een aanname doet, dat ik bang ben, angst heb.
Hoe u daarbij komt, is mij een raadsel, maar voor u een onterecht feit.

Dan heeft u mij niet vaak gelezen en gezien het feit (feit) dat u dacht dat ik een vent ben, kan ik dat dus met recht constateren.

Dan doe ik nu ook even een aanname, alhoewel het bijna een feit is, gezien de verdediging van de islam die u hier plempt: er is er maar een bang van ons beiden.
Dat bent u.

Ik wens u gemoedsrust, kloten en wijsheid.

Rammstein | 04-01-13 | 02:14

@prafatio | 04-01-13 | 02:05
Dat is dus niet waar. De islam moedigt moord in naam van Allah aan. Ongelovigen mogen straffeloos worden gedood.
Heeft verder niks met angst te maken, het is een feit.
www.ebonmusings.org/atheism/guestessay...

Dat is verder niets nieuws. Iedere moslim hoort dat wekelijks in de moskee en in het westen weet iedereen dat (of zou dat moeten weten) sinds de fatwa tegen Salman Rushdie.
Moord in naam van godt mag van de koran.

Stormageddon | 04-01-13 | 02:13

@distel | 04-01-13 | 02:04
Je eigen opblazen als vrouw is een soort geforceerd ongesteld worden. Dus onrein,dus geen rivieren van melk en zo meer.

miko | 04-01-13 | 02:10

ik zie nu 2x iets wat ik 1x schreef.

prafatio | 04-01-13 | 02:09

@Rammstein | 04-01-13 | 02:04
*Moehahahahaha*

necrosis | 04-01-13 | 02:08

@Rammstein | 04-01-13 | 02:04
Komtie goed weg!

miko | 04-01-13 | 02:08

distel | 04-01-13 | 02:04 | + 0 -
Helemaal niets. En die 69 maagden zijn allemaal jongens.

Rammstein | 04-01-13 | 02:06

@necrosis | 04-01-13 | 01:50
Leuk die jopers die komen grasduinen

miko | 04-01-13 | 02:06

@Rammstein | 04-01-13 | 01:03
@prafatio | 04-01-13 | 00:56 | + -1 -
Als wat u allemaal beweert waar is, dat het niets met islam te maken heeft, dat het aan de mensen ligt die het verkeerd interpreteren, dat het een totaal onterechte, nodeloze, walgelijke misdaad is, waarom distantieert niemand vanuit de "ware" islam zich hier dan van ?
Vanwaar de oorverdovende stilte, geen veroordeling van de misdaad die is begaan, waar is het protest, waar is de stille tocht vanuit de islamitische gemeenschap ?
Vertel.
Kom niet aan met "vroegâh was het hier niet veel anders", of dat het achtergebleven cultuur is.
Vertel.

Elk geloof predikt vrede, elk geloof gaat ervan uit het goede in de mens naar boven te halen. Elk geloof veroordeelt het moorden, letterlijk!!! Dat staat Letterlijk in de diverse geloofsboeken te lezen. Dat jij of een ander dat INTERPRETEERT als niet waar, maakt dat ook jouw beleving een dreiging is voor die vrede. Wat maakt jou nu beter, vertel eens? Iets veroordelen waar een ander in gelooft maakt je geen beter mens, iets leren begrijpen waarom die persoon dat doet wel wellicht. Los van het feit of je het er mee eens bent of niet. Het antwoord op je vraag waarom, vanuit de Islamitische gemeenschap, niemand zich distantieerd is hetzelfde als waar jij mee zit.... ANGST!

prafatio | 04-01-13 | 02:05

@distel | 04-01-13 | 02:04
Die worden maagd, toch?

Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 02:05

miko | 04-01-13 | 02:03 | + 1 -
Die zit nog in Baby Vlashaar's endeldarm. Sorry.

Rammstein | 04-01-13 | 02:04

@prafatio | 04-01-13 | 01:47
*plaatje van mohammed tekent en koran verbrand, om de tijd te doden*

Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 02:04

miko | 04-01-13 | 01:44

Inderdaad. Maar er schiet me iets te binnen. Het gaat steeds over moslimmannen, maar hoe zit het met die kutwijven, die zich opblazen in een metro of zo. Krijgen die ook 72 maagden. Zijn dat dan heren of lesbo's. Of worden die gewoon serveerster? Weet iemand hoe dat zit?

distel | 04-01-13 | 02:04

@prafatio | 04-01-13 | 01:47
*stahlhelm aangeeft*

miko | 04-01-13 | 02:03

Mohammed is een sprookjes figuur, check voor de gein 'Islam the untold story' Het zijn gewoon copycats.

Robertski | 04-01-13 | 02:01

@Rammstein | 04-01-13 | 01:52
Cola graag, moet zo nog rijden....

necrosis | 04-01-13 | 01:59

@Stormageddon | 04-01-13 | 01:55
Thanks mijn WTF momentje. Ik geloof je.

miko | 04-01-13 | 01:57

@Rammstein | 04-01-13 | 01:46
Any place is good with you in it.

Stormageddon | 04-01-13 | 01:56

@distel | 04-01-13 | 01:50
Als we het dan toch voor het zeggen hebben,iets minder maagden en een multitool.

miko | 04-01-13 | 01:56

*er ff voor gaat zitten*

DANNY3960 | 04-01-13 | 01:55

@miko | 04-01-13 | 01:44
Als martelaar krijg je die zomaar, volgens de meeste exegeses. Maar ja, dan moet je pik wel intact zijn, als je in de hemel bent, anders heb je er helemaal niets aan.

Vandaar dat de terroristen die een aanslag pleegden op het vliegveld van Glasgow, een aantal jaar geleden, zijn gevonden met natte handdoeken om hun pielemuisjes. Want alles mocht kapot, behalve het neukgerei voor de 72 maagden. (Ik verzin dit niet.)

Stormageddon | 04-01-13 | 01:55

@Rammstein | 04-01-13 | 01:52
Chips en bier, graag. Dank!

Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 01:54

Oftwel poppppppcorn.

Rammstein | 04-01-13 | 01:52

necrosis | 04-01-13 | 01:50 | + 0 -
Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 01:49 | + 0 -
Chips of pocorn? Bier of cola?

Rammstein | 04-01-13 | 01:52

prafatio | 04-01-13 | 01:47 | + 0 -
Ik vroeg u iets en ik heb nog geen serieus, hout snijdend, of steek houdend antwoord gekregen. Op een klipje van Sheik Zeiks-a-Lot na.

Oh, en FYI, ik ben meer vent dan u ooit zal zijn, en ik ben een vrouw.

Go figure that, missy.

Rammstein | 04-01-13 | 01:51

Wees eens een vent....
prafatio | 04-01-13 | 01:47

Lachen, die zwitsal!

necrosis | 04-01-13 | 01:50

miko | 04-01-13 | 01:44

En doen ze het met condoom? En doen ze ook achterlangs? En doen ze ook pijpen? Vragen, vragen.

distel | 04-01-13 | 01:50

De-P(s)aus | 04-01-13 | 01:35 | + 0
Let op dat je het nu over een geloof hebt. En niet over een cultuur. Elke vorm van theologie zie ik als een virus. Moet een Katholieke priester je dit misschien uitleggen ?
Als je de link had bekeken had je begrepen dat met jouw houding nooit in fase 1 terecht zullen komen.
Willen we verder of ook terug de middeleeuwen in ? Tis n kwestie van haat of mensen helpen en verrijken helpen en de mogelijkheid bieden zichzelf te ontwikkelen.

reizenderoel | 04-01-13 | 01:49

Nou zal je het hebben.

Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 01:49

@Rammstein | 04-01-13 | 01:44
Wees eens een vent en overtuig me met je overweldigende tegenargumentatie. Ik heb de tijd rammstein.

prafatio | 04-01-13 | 01:47

Stormageddon | 04-01-13 | 01:35 | + 1 -
We will see eachother in hell. And it'll be good.

Rammstein | 04-01-13 | 01:46

@Stormageddon | 04-01-13 | 01:04
Mijn vrouw heeft er ook een! Die kan zelfs reaguren!

miko | 04-01-13 | 01:46

@Stormageddon | 04-01-13 | 01:35
Maar zijn die dan gratis? Anders moet je toch wat geld aan je familie vragen als ze je in doeken wikkelen.

miko | 04-01-13 | 01:44

miko | 04-01-13 | 01:22 | + 0 -
Hoe kóm je eraan. Een leuke.

prafatio | 04-01-13 | 01:24 | + -1 -
U denkt de enige hier te zijn met Koran, en Islam kennis.
U heeft het mis. Ontzettend mis.
Maar uw poging tot beledigen, niet gelukt overigens, is het ultieme antwoord dat u mij kunt geven.

Rammstein | 04-01-13 | 01:44

prafatio | 04-01-13 | 01:38

Daarmee zeg je dat de gemiddelde moslim in feite een middeleeuwer is. Okay, dan moet je ze ook zo behandelen.

distel | 04-01-13 | 01:43

@Stormageddon | 04-01-13 | 01:31
Hum, dan begrijp ik je tegels beter.

prafatio | 04-01-13 | 01:41

@distel | 04-01-13 | 01:30
Die redenen zijn macht en geld, niets meer en niets minder. De zogenaamde rechtvaardiging wordt in het algemeen uitgelegd aan mensen die niet kunnen lezen of schrijven of van kinds af aan geindoctrineerd worden martelaar te zijn. Wij zijn een aantal eeuwen vooruit gegaan inderdaad. maar weet je hoe dom wij waren toen we nog in dezelde omstandigheden leefden als simpele boerenlul 6 eeuwen geleden? Vraag het anders stormageddon, die leest interessante boeken.

prafatio | 04-01-13 | 01:38

@Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 01:02
En dan zeggen dat moslims geen gevoel hebben! Deze man lijd, ongelooflijk. Kan iemand hem uit zijn lijden verlossen.

miko | 04-01-13 | 01:37

reizenderoel | 04-01-13 | 01:25 | | Reageer+ | -1

Deze haters zien met lede ogen aan hoe de wereld kraakt en wrikt onder het leed van de islam. De Arabische wereld ís minderwaardig aan de onze, en de oorzaken zijn o.a inteelt als gevolg door/en een cultuur die in stand wordt gehouden door de koran.

Dit geeft ons het volste recht om dat geloof te veroordelen.

De-P(s)aus | 04-01-13 | 01:35

@miko | 04-01-13 | 01:28
En dan ook nog 72 *maagden* ... Stel je voor dat dat allemaal Justin Bieber-fans zijn? The horror! En dan moet je ook nog met ze praten. Voor de eeuwigheid!
Dat kun je geen hemel noemen, dat is de hel.

Geef mij dan maar een paar vuurspuwende hoeren.

Stormageddon | 04-01-13 | 01:35

@bolkebeer | 04-01-13 | 00:37
Alleen als ze halal zijn, ik ben me aan het voorbereiden.

miko | 04-01-13 | 01:34

prafatio | 04-01-13 | 01:23
Nou jij bent hier die rommel te vuur en te kromzwaard aan het verdedigen en te relativeren.
En ik schreef niet dat de ovens maar weer opgestart moeten worden maar dat wat mij betreft alles met een relitintje mag zelfontbranden. Dat is toch iets anders en niet onderhavig aan de grillen van een of andere gek die liever zelf aan de knoppen van de oven zit. En mijns inziens een puike oplossing.

aardappelninja | 04-01-13 | 01:33

@prafatio | 04-01-13 | 01:19
Moet je doen,Prinses zagemeel over rovers slechte tovenaars en agressieve Arabieren. Met op het laatst een verwijzing naar de IJzertoren.

miko | 04-01-13 | 01:32

@prafatio | 04-01-13 | 01:19
Nee, ik lees liever Spinoza, Voltaire, J.S. Mill, Thomas Paine, Bertrands Russel, John Milton en Daniel Dennett (om maar een paar te noemen).
Daar heb je daadwerkelijk wat aan, in tegenstelling tot die sprookjesboeken uit de woestijn met fantasietjes over een leven na de dood, en hoeveel druiven je dan krijgt.
(Over vermakelijke hersenspinsels gesproken.)

Stormageddon | 04-01-13 | 01:31

prafatio | 04-01-13 | 01:06

Je verrast mij hier niet mee. Ik ken dit stukje uit de Islamitische religie. Mensen die leven volgens hun boek (bijbel, Thora), zijn niet kansloos. Wel jammer voor de Hindoe's en ook de Chinezen (het boek van Mao hoort er niet bij), maar nu mijn punt. Gristenen hebben zich schuldig gemaakt aan jodenvervolging, maar zijn daar in zijn algemeenheid al geruime tijd mee gestopt. Islamieten gaan in toenemende door. Uit verschillende delen van de wereld, komt om de haverklap een oproep tot een heilige oorlog. De rechtvaardiging van moord- en doodslag wordt massaal gestaafd door een beroep op de Islam. Als je dat niet ziet, ben je stekelblind. Niet alle Islamieten zijn dom. Ze hebben wel degelijk hun redenen, om op grond van de Koran geweldadig te zijn. En die redenen worden helaas wel erg vaak aangegrepen

distel | 04-01-13 | 01:30

Nou geweldig hoor. Ze laten zien hoe subsidie word misbruikt en roepen vervolgens voor meer controle en de subsidie naar andere doelen en bla bla. Wat dachten deze socialisten er van om die hele subsidie gewoon af te schaffen? Ze hebben het hier alleen maar over het verschuiven van geld. Subsidie is de wortelrot aan elke vrije beschaving en het is de fundering voor socialisme en communisme. Er zou maar zeer zeer zeer beperkt subsidie moeten worden gebruikt en dan alleen voor doelen waar een maatschappij zelf niet in KAN (dus niet, niet in WIL) investeren. Denk aan bepaalde medicijnen, denk aan wetenschappelijk onderzoek zonder direct winstgevende uitkomsten en denk aan andere vergelijkbare zaken die ons als gehele mensheid kan helpen. Geen subsidie voor bedrijven en meer van die onzin. Wel laat het artikel nog iets (onbewust) zien waar wel wat meer aandacht voor mag komen. Het slechte van de lobby. De lobby gaat tegen alles in dat met democratie te maken heeft, 90% van de slechtste en onpopulaire wetgeving komt via de lobby. Ik kan er ook niet bij komen dat in een land dat zich democratisch durft te noemen lobby de gewoonste zaak van de wereld is. Lobby zou (een van de weinige dingen die) verboden moeten zijn. Ik ben niet zo van het verbieden maar de lobby gaat zo in tegen de democratie dat het in een democratisch land zowat de zwaarste misdaad zou moeten zijn die er bestaat.

DerUnterMensch | 04-01-13 | 01:28

@Stormageddon | 04-01-13 | 01:09
Als iedereen daar 80.000 dienaren krijgt dan vervelen zich die ook kapodt de hele dag. Ik bedoel,wat moet je die mensen de hele dag opdragen als je toch nooit honger hebt en 72 vrouwen om je heen?

miko | 04-01-13 | 01:28

@distel | 04-01-13 | 01:01
Dommerik, net zoals bij de tien geboden is het verboden 'naaste' te doden dus geen mede gelovigen.
De rest de ongelovige zijn namelijk geen mensen.
Dus volgens hun interpretatie vermoorden ze geen mensen. Al denken jij(hoop ik) en ik daar anders over.

miko | 04-01-13 | 01:25

prafatio | 04-01-13 | 01:24
ho ho ho, rammstein is bóvengemiddeld ja?

hetluis | 04-01-13 | 01:25

Ik begin me serieus te shamen voor de moslim haters en mensen die denken dat ze er wel komen met opmerkingen om moslims maar te verbieden uit het land te schoppen of erger. JA veel islamistische landen lopen achter en daarbij veel islamitische hoogwaardigheid bekleders.
Maar duik eens in de geschiedenis en er is een oorzaak te vinden. Hetzelfde geldt overigens voor de Afrikaanse landen waar men in de onze westerse wereld vaak naar sneert. Je zou je alleen moeten bedenken wat je ten eerste veroorzaakt met generalisatie en ten tweede wat is je doel. Ik ben namelijk volledig van mening dat de mensen die maar haten helemaal gelijk zijn aan hatende moslims. Blijven we in deze cirkel lopen of denk je misschein wel geestelijk in staat te zijn tot een wat hoger niveau ? geloof mij niet .. luister even naar deze meneer youtu.be/7NPC47qMJVg

reizenderoel | 04-01-13 | 01:25

@Rammstein | 04-01-13 | 01:21
Als jij het niveau van de gemiddelde reaguurder vertegenwoordigt zegt mij dat meer dan genoeg.

prafatio | 04-01-13 | 01:24

@Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 01:13
Mohammedanen komen nooit bij mij over de vloer. Ik ken ze niet. Ik wil ze niet binnen hebben ook. Dat komt er ook nog eens bij. Ze gaan maar mooi thuis de muzelman uithangen.

Stormageddon | 04-01-13 | 01:24

@prafatio | 04-01-13 | 00:59
Ook een diep religieus land, Amerikan taliban, zegt alles.

miko | 04-01-13 | 01:23

@aardappelninja | 04-01-13 | 01:18 Wat mij betreft doet alles en iedereen die bezig is met tovervriendjes morgen gezellig aan zelfontbranding. Ik ben zo klaar met die troep. Kan je je daar iets bij voorstellen?

Wie zegt dat ik dat niet ben overigens? Overigens er was iemand die iets met verbranden had ooit. Uiteindelijk bleek ook dat geen oplossing he.

prafatio | 04-01-13 | 01:23

@prafatio | 04-01-13 | 01:14
Je maakt een kapitale denkfout, er IS namelijk geen sprake van versmelting van cultuur, wij & zij gedogen elkaar.

necrosis | 04-01-13 | 01:22

prafatio | 04-01-13 | 01:14 | + -2 -
Ignorance is bliss.

In dit geval is uw gebrek aan antwoord, antwoord genoeg.

Rammstein | 04-01-13 | 01:21

@Stormageddon | 04-01-13 | 01:09
Jij leest liever Kuifje of Suske en Wiske? Ook leuk toch. Het blijven hersenspinsels als vermaak tot de dood er op volgt.

prafatio | 04-01-13 | 01:19

Borrelende Boris | 04-01-13 | 01:10 | + 0 -

Probleem is het gebeurt niet, ik merk het zelf pas me meer aan aan Moslims dan moslims aan mij.

non_de_pier | 04-01-13 | 01:18

prafatio | 04-01-13 | 01:08
Dan had die allah beter wat duidelijker kunnen zijn is het niet? Koran zegt niet moorden, sharia zegt wel moorden, ik vind het merkwaardig. Maar goed waar lullen we eigenlijk over? Rare sprookjes in tweeduizendfuckingdertien. Wat mij betreft doet alles en iedereen die bezig is met tovervriendjes morgen gezellig aan zelfontbranding. Ik ben zo klaar met die troep. Kan je je daar iets bij voorstellen?

aardappelninja | 04-01-13 | 01:18

@prafatio | 04-01-13 | 00:32
Die definitie is wel anders dan eerwraak dat ziet een kind.

miko | 04-01-13 | 01:17

@prafatio | 04-01-13 | 01:14
Mag jij wel met vrouwen praten, Rachid?

Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 01:16

@Rammstein | 04-01-13 | 01:03
Sheikh Zaid Shakir is iemand die zich duidelijk uitspreekt hierover.
Lees dit eens en zie aan het einde waartoe hij oproept. Waarom de ware moslim in NL dit (nog) niet doet is mij ook een antwoord schuldig maar ik ben overtuigd dat het tij in die zin positief kan keren. Het komt mijn inziens ook door de tweespalt die overheerst in de westerse samenleving veroorzaakt door de (te) snelle cultuurversmeltingen. Wij en zij kunnen nog niet echt aan elkaar wennen.
www.sunni.nl/index.php?option=com_cont...

prafatio | 04-01-13 | 01:14

non_de_pier | 04-01-13 | 01:07 | | Reageer+ | 0
Doe maar liever beide afschaffen.

De-P(s)aus | 04-01-13 | 01:14

@Stormageddon | 04-01-13 | 01:04
Er zijn in Nederlander legio mohammedanen die dat boeddhabeeld wel even willen opblazen. Gewoon om te oefenen.

Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 01:13

prafatio | 04-01-13 | 01:06


Je maakt je belachelijk.

DANNY3960 | 04-01-13 | 01:12

@Rammstein | 04-01-13 | 01:07
Mijn schoonzusje. Die kent mij nog niet zo goed... Ze is pas vorig jaar met m'n broer getrouwd.
Leuke meid verder hoor.

Stormageddon | 04-01-13 | 01:11

@non_de_pier |
Over het aanpassen zijn we het allemaal wel eens, denk ik zo.

Borrelende Boris | 04-01-13 | 01:10

@prafatio | 04-01-13 | 01:06
't Is de moeite van het lezen niet echt waard hè?
Bullshit gelardeerd met crap.

Stormageddon | 04-01-13 | 01:09

@aardappelninja | 04-01-13 | 01:02
Jawel, het is de mens die daar een totaal verkeerd beeld van weergeeft.

prafatio | 04-01-13 | 01:08

Europa afschaffen en Moslims moeten zich aanpassen en klaar zijn we, zo moeilijk is het niet.

non_de_pier | 04-01-13 | 01:07

Stormageddon | 04-01-13 | 01:04 | + 0 -
Wie de hell geeft jou een Bhoeddha ????

Rammstein | 04-01-13 | 01:07

prafatio | 04-01-13 | 00:54 | | Reageer+ | 0
Vertel dat tegen de moslims die in bijvoorbeeld Syrië-filmpjes de godganse tijd Allah Akbar lopen te roepen, met de nog natte bloedspetters op hun messen en nog na-rokende geweren. Zeg tegen hun dat ze tegen de de koran ingaan met hun gemoord. Ze lachen je uit.

Nee, ze praten zichzelf goed volgens de koran. Daarbij kom je dan weer uit op het punt dat de koran door velen weer anders geïnterpreteerd kan worden.

Conclusie: Neem het zekere voor het onzekere en verbieden die islam.

De-P(s)aus | 04-01-13 | 01:07

-weggejorist-

prafatio | 04-01-13 | 01:06

prafatio | 04-01-13 | 00:56 | + -1 -
En geen knipoog smiley crap this time.

Rammstein | 04-01-13 | 01:06

Ik heb vandaag een boeddha gekregen. Van beton. Geen idee wat ik er mee moet verder, want ik ben geen boeddhist, maar ik meld het maar even. Als ik binnenkort allemaal rare comments post, dan weet u waardoor dat komt.
Dat, of ik heb dan een hersenbloeding gehad.

Stormageddon | 04-01-13 | 01:04

prafatio | 04-01-13 | 00:56 | + -1 -
Als wat u allemaal beweert waar is, dat het niets met islam te maken heeft, dat het aan de mensen ligt die het verkeerd interpreteren, dat het een totaal onterechte, nodeloze, walgelijke misdaad is, waarom distantieert niemand vanuit de "ware" islam zich hier dan van ?
Vanwaar de oorverdovende stilte, geen veroordeling van de misdaad die is begaan, waar is het protest, waar is de stille tocht vanuit de islamitische gemeenschap ?
Vertel.
Kom niet aan met "vroegâh was het hier niet veel anders", of dat het achtergebleven cultuur is.
Vertel.

Rammstein | 04-01-13 | 01:03

prafatio | 04-01-13 | 00:59
Heeft sharia niks met islam te maken dan?

aardappelninja | 04-01-13 | 01:02

Zomaar een berichtje.
*De invloedrijke geestelijke Nasser al-Omar heeft er huilend voor gepleit dat Kashgari door een shariarechtbank moet worden berecht voor afvalligheid, een misdrijf waar de doodstraf op staat*.
www.trouw.nl/tr/nl/4728/Islam/article/...

Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 01:02

@prafatio | 04-01-13 | 00:59 |
Dat het is toegestaan (onder bepaalde voorwaarden), om een mensenleven te nemen. Eerwraak is ook niet toegestaan in de Koran, wraak daarentegen weer wel. Zoalss je zelf zei, hangt het dan af van de interpretatie.

Borrelende Boris | 04-01-13 | 01:02

Ik heb jeuk aan m'n anus, jongens. Kan iemand even helpen krabben?

bolkebeer | 04-01-13 | 01:01

prafatio | 04-01-13 | 00:54

De Islam verbiedt dus het ontnemen van het leven van een ander mens? Oei. best lullig voor bijvoorbeeld die gasten die de twintowers invlogen. Denk je eindeloos 72 maagden te mogen neuken, krijg je te horen, dat dit niet de bedoeling was.

distel | 04-01-13 | 01:01

Fijn. Hebben we weer een islam troll. Deze keer genaamd prafellatio. *kotz*

Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 01:01

@prafatio | 04-01-13 | 00:54
Maar de 'volgelingen' laten zich niet weerhouden om het leven van een ander te nemen.
Dus behalve een laag IQ hebben ze ook last van massale gehoorstoornissen?
Luisteren doen ze namelijk niet.

necrosis | 04-01-13 | 01:00

Net zoals homoseksualiteit komt eerwraak niet voor bij deze gebergtedieren. Echt waar.

bokkepruik | 04-01-13 | 01:00

@Borrelende Boris | 04-01-13 | 00:57
Die kennen ze ook in bepaalde staten van de USA, wat is je punt man.

prafatio | 04-01-13 | 00:59

@Parsons | 04-01-13 | 00:52
Zoals een dier in de wildernis die een visje vangt en eet alvorens een visvergunning aangevraagd te hebben;-)
Wie is er naïef?

prafatio | 04-01-13 | 00:58

@prafatio | 04-01-13 | 00:56
Dan zijn we hier van die achterlijke islamclub af, ja. Zou mooi zijn. Stelletje gestoorden.

Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 00:57

@prafatio | 04-01-13 | 00:54 |
De Sharia kent anders wel de doodstraf. Klopt dus niet helemaal.

Borrelende Boris | 04-01-13 | 00:57

@Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 00:53
En dan ben jij van je kutmarokkanen af? Wie is er nu gek vraag ik me af.

prafatio | 04-01-13 | 00:56

hetluis | 04-01-13 | 00:42 | | Reageer+ | 0
Ja ene A. Hitler. Maar het hoeft niet zo rigoureus, nee, het verbod op nakomelingen voor Moslims zou een voorbeeld zijn van een juiste oplossing.

Ook berust ik mij op wetenschappelijke gronden zie: archief.artikel7.nu/?p=54239

De-P(s)aus | 04-01-13 | 00:55

@De-P(s)aus | 04-01-13 | 00:49
Nee, die ideologie (Islam) verbiedt het een leven te nemen van een ander! Zoals ik eerder zei, verdiepen, lezen en dan reageren.

prafatio | 04-01-13 | 00:54

@Borrelende Boris | 04-01-13 | 00:50
Heeft het iets met de islam te maken?

Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 00:53

Wat een ongelofelijk controversieel en tendentieus artikel.

In het artikel wordt gesteld dat het meisje er een westerse levensstijl op na hield.
Euhm het meisje woont in Nederland ???

Het benoemen van dit feit geeft al aan dat er iets aan de hand is.

Slot stuk :
"Maar als het een Nederlands gezin zou zijn, zouden we spreken van een tragedie. Nu denken we aan eerwraak en gaat het over schande. Als de vriendinnen van het meisje gelijk hebben, kan het ons leren dat allochtone meisjes in het algemeen nog veel moeite hebben om in Nederland een eigen leven te kiezen", zegt Van der Zee.

Het meisje werd gevonden in een plas bloed. Een tragedie is het dat is een feit.

Een onschuldig minderjarig meisje is vermoord.
Ik noem dit schande. Blank of niet. D

e conclusie is dat allochtone meisjes moeite hebben met het kiezen van een eigen leven.

OK dat kan.. maar dit was geen zelfmoord toch ?

reizenderoel | 04-01-13 | 00:53

@prafatio | 04-01-13 | 00:50
Die hele islam zou verboden moeten worden, gek.

Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 00:53

@prafatio | 04-01-13 | 00:48
Naïviteit is een zegen. Geniet er van knul.

Parsons | 04-01-13 | 00:52

@Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 00:46
Omdat jij waarschijnlijk niet veel kennis hebt mbt tot Islam, mag je mij gek noemen.

prafatio | 04-01-13 | 00:50

@Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 00:46 |

Volgens de tribale wetten is het in die regio verplicht dat mannen en vrouwen gescheiden worden tijdens huwelijksfeesten.
Is een fijn lokaal gebruik dus.

Borrelende Boris | 04-01-13 | 00:50

prafatio | 04-01-13 | 00:37 | | Reageer+ | 0

De mens heeft sowieso de schuld. Altijd. Maar als een bepaalde groep mensen zichzelf goedpraat en handelt naar een bepaalde ideologie, en daarmee bijvoorbeeld zichzelf het recht geeft tot het doden van andere mensen, zegt dat wel wat over die ideologie.

De-P(s)aus | 04-01-13 | 00:49

prafatio | 04-01-13 | 00:37

Dat betekent dus vanuit Islamitischs perspectief: bekeren of elimineren.

distel | 04-01-13 | 00:49

@Parsons | 04-01-13 | 00:44
Het zou de aardbol alleen maar winst opleveren kerel:-)

prafatio | 04-01-13 | 00:48

@KenTochNait?! | 04-01-13 | 00:40
Ook de Iman, de Dominee, de weetikveelwie zijn mensen met hun eigen gedachtegang en hebben (dus ook )eigen interpretatie. Het is alleen maar een kwestie van lezen, tegelijkertijd ga en kun je daar weer over redetwisten. Het blijft een probleem inderdaad. Nu is het wel zo dat wij in de westerse wereld ook kunnen relativeren en een aantal eeuwen voorlopen op die arme mensen in Syrië die dat nog moeten leren.

prafatio | 04-01-13 | 00:47

@prafatio | 04-01-13 | 00:37
Wat lul je nou allemaal, gek? De islam is een bloeddorstige godsdienst die niet alleen op afvalligheid, het tekenen van plaatjes van Mohammed en soortgelijke *kuch* ernstige misdaden de doodstraf stelt, maar ook op allerlei andere flauwekul.

Voorbeeldje: In Pakistan zijn zes mensen - vier vrouwen en twee mannen - ter dood veroordeeld omdat ze samen gezongen en gedanst hebben tijdens een huwelijksfeest.
www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/det...

Lewis Lewinsky | 04-01-13 | 00:46

aardappelninja | 04-01-13 | 00:44
*gratis geld

aardappelninja | 04-01-13 | 00:45

Laatste bal, iemand?

bolkebeer | 04-01-13 | 00:45

@prafatio | 04-01-13 | 00:37
Precies, weg met ons.

Parsons | 04-01-13 | 00:44

AntiSoof | 03-01-13 | 22:35
Soepsidie moet op. Anders krijg je de volgende uitdeelronde minder. Zo gaat dat overal waar gratis uitgedeeld wordt.

aardappelninja | 04-01-13 | 00:44

De-P(s)aus | 04-01-13 | 00:26
weet u wie dat ook zei?

hetluis | 04-01-13 | 00:42

prafatio | 04-01-13 | 00:37 | + 1 -

Het hele godganse probleem in de Islam is dat de Koran een erg vrije interpretatie heeft, wat de ene imam goedkeurt, kan de andere weer keihard NEEN op zeggen, vandaar ook de enorme schisma tussen Soennieten en Sjieten.

KenTochNait?! | 04-01-13 | 00:40

@distel | 04-01-13 | 00:35
Dat zal je nog tegenvallen. Google maar eens.
@Parsons | 04-01-13 | 00:35
onze Europese cultuur was tot 1975 in Frankrijk nog zo dat een man die zijn vrouw op heterdaad betrapte met een andere man en haar daarom tijdens het plegen van het delict vermoordde, vrijspraak kon krijgen. Omdat in veel Europese landen het rechtssysteem is gebaseerd op de Franse wet, gold dit ook in veel andere Europese landen. In sommige landen is een crime passionnel nog steeds een verzachtende omstandigheid.

prafatio | 04-01-13 | 00:39

prafatio | 04-01-13 | 00:10 | + 0 -

Wat is er mis met een weekje in the middle of nowhere bivakkeren met moeder-de-vrouw in een sleurhut?

KenTochNait?! | 04-01-13 | 00:38

Bitterballen iemand?

bolkebeer | 04-01-13 | 00:37

En daarom vind ik dat Dhr. G.Wilders ongelijk heeft. Zelfs in de Sharia is eerwraak verboden, dan vraag ik je toch wat de mens ervan gemaakt heeft. Het is niet zozeer de ideologie maar overduidelijk de mens waar we alle schuld van de problemen in de wereld kunnen neerleggen. De mensheid (nu ja, veel daarvan) is slecht, de diverse leren zijn er juist om daar verandering in aan te brengen.

prafatio | 04-01-13 | 00:37

prafatio | 04-01-13 | 00:32

Ja! Wel eens gehoord van verhoudingsgewijs?

distel | 04-01-13 | 00:35

@prafatio | 04-01-13 | 00:20
Ja, een islamitisch cultuur dingetje.

Parsons | 04-01-13 | 00:35

@prafatio | 04-01-13 | 00:32
"wie men liefheeft, vermoord men"?

necrosis | 04-01-13 | 00:35

@distel | 04-01-13 | 00:28
Wel eens gehoord van crime passionnel?

prafatio | 04-01-13 | 00:32

@reageerbuis | 04-01-13 | 00:26
En daar mijn beste is het spijker,kop en meer dan raak. Ga nu maar eens nadenken voor wie je echt bang moet zijn!!

prafatio | 04-01-13 | 00:30

prafatio | 04-01-13 | 00:20

Ik geloof je op je blauwe ogen. Dat cultuur-dingetje komt dan verhoudingsgewijs wel erg veel voor bij aanhangers van de Islam. Maar dat is toeval natuurlijk. Stomme gedachte van me.

distel | 04-01-13 | 00:28

@SyntaxError | 04-01-13 | 00:03
Ik moest even zoeken in het tegelarchief der reaguursels maar heb het gevonden.
Nieuwsuur vrijdag 6 januari klikt u door naar 24:30 min daar begint het, www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1...
Maar gezien uw kennis zal u het waarschijnlijk wel gezien hebben.

toetanchamon | 04-01-13 | 00:27

-weggejorist en opgerot-

De-P(s)aus | 04-01-13 | 00:26

@prafatio | 04-01-13 | 00:20
Pim benoemde het als een achterlijk cultuurdingetje en werd daarna voor minderwaardig mens uitgemaakt door een linkse exota extrimist.

reageerbuis | 04-01-13 | 00:26

@Borrelende Boris | 04-01-13 | 00:23
Wij zijn net zo slecht, goed punt hoor.

prafatio | 04-01-13 | 00:25

Ik zit me mateloos te irriteren aan die 'saskia dekkers' het is altijd iets eromheen het probleem is nooit die staat an sich Hrrr... He wat kut nou zeg die machtige lobby we waren net lekker op weg naar een nieuwe heilstaat... Iedereen slaaf van de bureaucratie dat is natuurlijk nooit een probleem, er gaan alleen wat dingen fout in de marge.. Maar da's de schuld van die lobby's, de staat is god. hrrr sesamstraat communisten..

JensDensen | 04-01-13 | 00:24

@RIDEFREE66 | 03-01-13 | 22:55
Ach ze gaan voor uit, een weduwe hoeft in ieder geval niet meer op de brandstapel van haar man te kruipen. Haar schoonfamilie vermoord haar wel achteraf.

miko | 04-01-13 | 00:24

@distel | 04-01-13 | 00:18 |
Mijn vraag was gericht aan Parsons, die alle islamitische vrouwen voor hoer uitmaakt. Soms vraag ik me af wat ons nu precies zoveel beter maakt, aangezien we steeds meer trekjes beginnen te vertonen van de achterlijke religie fanaten die we zo verwensen en haten.

Borrelende Boris | 04-01-13 | 00:23

Borrelende Boris | 03-01-13 | 23:20
Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat de moeder haar kind gedood heeft.
Ik vermoed dat zij gedwongen is de schuld op zich te nemen.

de honden blaffen... | 04-01-13 | 00:23

@Stormageddon | 03-01-13 | 22:49
Daar moet van de eu een aardlekschakelaar op dus de eerste riffijn die er tegen aan loopt zet de port dan weer open.

miko | 04-01-13 | 00:22

prafatio | 04-01-13 | 00:10

Nou daar hoef je niet voor naar Tanger hoor. Kom maar eens gezellig naar Rotterdam-Zuid met je mooie dochter

distel | 04-01-13 | 00:22

@distel | 04-01-13 | 00:14
Eerwraak wordt absoluut niet gerechtvaardigd in de Koran, de Sunnah, of de diverse scholen van Islamitische wetgeving. Het is een cultuur dingetje.

prafatio | 04-01-13 | 00:20

Ja, het meisje had een Nederlandse vriend, dan vraag je erom natuurlijk.

de honden blaffen... | 04-01-13 | 00:18

Ik ga wat melatonine aanmaken .. truste.

SyntaxError | 04-01-13 | 00:18

Borrelende Boris | 04-01-13 | 00:12

Nee, goed lezen. Het percentage Islamitische mannen, die westerse vrouwen als hoer beschouwen, staat niet in verhouding tot westerse mannen die Islamitische vrouwen als hoer beschouwen. Dat is toch geen punt meer van discussie?

distel | 04-01-13 | 00:18

@brutus68 | 04-01-13 | 00:12
Het leuke is eigenlijk vanaf zuid Spanje met de boot aan land te gaan van het Marokkaanse. Vervolgens krijg je een of ander vodje in handen dat een visum moet voorstellen en raak dat niet kwijt, want je komt het land niet meer uit. Daarmee begint al de eerste cultuurschok. Stel je voor dat je dat land niet meer uitkomt, dochter kwijt en jij zit met kamelen.

prafatio | 04-01-13 | 00:16

@pius | 03-01-13 | 23:07
Onzin, zelfs in landen waar bijna geen voorzieningen zijn is het beter twee goed op te voeden dan 10 half. In de arme landen zie je ook dat mensen met weinig kinderen meer geld over houden zelfs als ze weinig verdienen en hun kinderen beter op voeden. Die vlieger gaat alleen op in de werkelijk rurale gebieden waar de kinderen van een paar jaar oud mee moeten werken,jagen,verzamelen. Maar je zult verbaasd zijn in hoe weinig landen dat nog is.

miko | 04-01-13 | 00:15

@Slipsnifter | 04-01-13 | 00:06 |
U heeft te veel Tom Staal filmpjes gezien.

Borrelende Boris | 04-01-13 | 00:14

prafatio | 04-01-13 | 00:05

Even nadenken over het woord 'eerwraak'. Dat zou volgens Jezus een paradox inhouden. Volgens Mo is de asmenvoeging van deze twee woorden een verrijking. Niet dat ik een gristen ben, maar ligt hier niet de essentie v.w.b. het verschil tussen beide godsdiensten?

distel | 04-01-13 | 00:14

prafatio | 04-01-13 | 00:10

Tanger, mooie stad. Zo aan de overkant van Gibraltar gezien.

brutus68 | 04-01-13 | 00:12

@distel | 04-01-13 | 00:03 |
Dus als westerse man kun je alle islamitische vrouwen een hoer noemen, wat dan naar verhouding minder erg is, omdat het een mening is, en niet een cultureel of religieus bepaald feit?

Borrelende Boris | 04-01-13 | 00:12

@Eshek | 04-01-13 | 00:10
Zolang jij dat zelf betaaalt vind ik het prima.

prafatio | 04-01-13 | 00:12

101% geïntegreerd, maar wel begraven willen worden in het land van herkomst.

Eshek | 04-01-13 | 00:10

@distel | 04-01-13 | 00:03
Iedereen die dat niet verstaat en een mooie dochter heeft moet eens gezellig een weekje naar Tanger. Ik denk dat hier en daar de mening herzien gaat worden. Verder een mooi land hoor.

prafatio | 04-01-13 | 00:10

@Borrelende Boris | 04-01-13 | 00:02
Heeft die vraag betrekking op de inhoud van uw glas?

Slipsnifter | 04-01-13 | 00:06

Ok, wanneer is de stille tocht?
En hoeveel allochtonen met eerwraakgevoelens gaan er in mee lopen?

prafatio | 04-01-13 | 00:05

@Borrelende Boris | 03-01-13 | 23:53
Denker.

Parsons | 04-01-13 | 00:04

Borrelende Boris | 03-01-13 | 23:53

Even uit nieuwsgierigheid, wat maakt jou nu precies beter, intelligenter en superieur aan een islamiet die Nederlandse vrouwen uitmaakt voor hoer

Naar ik dacht gaat het gaat het hier om een vaststaand gegeven. De doorsnee Islamitichische man beschouwt westerse of niet-gelovige vrouwen als hoer. Verder beschouwt hij Islamitische vrouwen als minderwaardig, dan wel ondergeschikt. Dat er ook westerse mannen zijn die dat andersom doen, is ook een feit, maar de verhouding is volledig zoek.

distel | 04-01-13 | 00:03

>SyntaxError | 04-01-13 | 00:00
Het grootste deel van het Nederlandse goud bevindt zich in het buitenland. In de kelders van De Nederlandsche Bank in Amsterdam ligt 67 ton. Dat is nog geen 11 procent van de totale Nederlandse goudreserve van ruim 600 ton. De rest wordt bewaard bij de Federal Reserve in New York, de Bank of England en de Bank of Canada in Ottawa.

SyntaxError | 04-01-13 | 00:03

@Slipsnifter | 03-01-13 | 23:58 |
Heeft u ook nog inhoudelijk iets te melden?

Borrelende Boris | 04-01-13 | 00:02

@toetanchamon | 03-01-13 | 23:48
Ben niet bang mijn vriend .. het is de realiteit.
Hoe het precies allemaal zit weet ik ook niet maar
dat er met enorm veel geld gehandeld word/werd wat niet bestaat is een feit (vandaar ook die crisis) zijn er ook enige partijen die idd het "echte" geld "opgekocht" hebben ... zie bv :
nl.wikipedia.org/wiki/Goudreserve
herstelderepubliek.wordpress.com/2012/...

SyntaxError | 04-01-13 | 00:00

@Borrelende Boris | 03-01-13 | 23:53
Neem nog een borrel.

Slipsnifter | 03-01-13 | 23:58

@Rollins | 03-01-13 | 23:51
Waar lang haar al niet goed voor is..

Slipsnifter | 03-01-13 | 23:55

@Parsons | 03-01-13 | 23:41

"En dan heb ik het nog niet over de ongeveer 50% van hen die vrouw zijn. Die hoeren hebben überhaupt niets te vertellen."

Even uit nieuwsgierigheid, wat maakt jou nu precies beter, intelligenter en superieur aan een islamiet die Nederlandse vrouwen uitmaakt voor hoer?

Borrelende Boris | 03-01-13 | 23:53

@SyntaxError | 03-01-13 | 23:18
Ik ben er soms bang voor dat er in 2007 maar 1 ding aan het licht is gekomen door de politiek, dat de kluizen van banken leeg waren, dat er niet/nooit iets heeft gelegen. dat er geld is uitgegeven op papier dat nooit heeft bestaan. De laatste jaren is/wordt er zoveel overheidsgeld in de banken gepompt dat het zijn geloofwaardigheid aan het verliezen is.
De rijken der rijken hebben ergens op de wereld zoveel geld verzameld waar Amerika 3x van opgebouwd kan worden. Geld wat in de wereldwijde economie niet meer rond gaat. Het systeem zoals wij dat hier hebben is hetzelfde als het spel MONOPOLIE het is een spel dat eindig als de rest niets meer heeft.
Als houd dat in dat er straks nog maar 2 spelers zijn waar 7 miljard mensen op aan het wachten zijn.

toetanchamon | 03-01-13 | 23:48

"Daarmee is de Poolse snelweg als een metafoor voor het Europese bestuur: in beton gegoten paden waar niet van af te wijken valt en waarop de vergezichten ontnomen worden door hoge muren van subsidie, die het uitzichtloze politieke landschap aan het zicht moeten onttrekken."

Briljant.

Red mij niet | 03-01-13 | 23:47

@zeg maar jansen | 03-01-13 | 23:05
Nee. Er moet natuurlijk geen productie vanuit de EU worden opgezet. Het enige wat Europa zou kunnen doen is het subsidiëren van de Europese auto-industrie om dergelijke auto's op de markt te brengen, de energie en olieboeren om oplaadpunten en waterstofpompen te installeren en misschien om bij via de lidstaten het bezit ervan fiscaal aantrekkelijk te maken. Dat zou al meer dan genoeg zijn.

Als je een willekeurige elektrische of waterstof auto naar keuze geheel belastingvrij zou kunnen kopen en geheel vrij kan importeren (of dat nu een Tesla is of een veredeld golfkarretje) en de vaste lasten er van zijn 50% van een benzinewagen dan stapt heel Europa binnen 2 jaar over. Gaat dat geld kosten? Zeker. Veel ook. Maar het trekt ook de hele automobielindustrie in de EU in een keer uit het slop. Het lijkt mij beter dan de landbouwsubsidies en de totaal overbodige Poolse geluidschermen. Om nog maar te zwijgen van de miljarden in de bodemloze put die Griekenland heet.

Stormageddon | 03-01-13 | 23:46

Lang leve pechthold, die ziener van D66 heeft toch gelijk dat we niet zonder Een Europa kunnen...

gekko-anton | 03-01-13 | 23:41

Lang leve pechthold, die ziener van D66 heeft toch gelijk dat we niet zonder Een Europa kunnen...

gekko-anton | 03-01-13 | 23:41

@Einde van de Domheid | 03-01-13 | 23:09
Eens hoor. Geen enkel probleem die islam. Komt allemaal goed. Als de hele wereld islamitisch is. En de meerderheid bestaat uit lieverds die een virtuele pedofiel aanhangen. De Robert M. van destijds.

Het is maar waar je je hard voor wil maken en wat je wil zien als probleem.

In mijn wereld zijn het sick fucks. Allemaal, zonder uitzondering. En aangezien er nogal veel zijn is het een probleem ja. Anderhalf miljard totaalgestoorden die openlijk geloven en oproepen dat eenieder die het niet met ze eens is dood moet, geknecht moet worden of moet worden bevochten. En dan heb ik het nog niet over de ongeveer 50% van hen die vrouw zijn. Die hoeren hebben überhaupt niets te vertellen.

Neem het vooral op voor de religieuze dwazen, benoem de problemen niet, dan zijn ze er ook niet.

We hebben wel wat beters te doen toch?

Parsons | 03-01-13 | 23:41

@AntiSoof | 03-01-13 | 23:33
We hebben het niet over de bankmedewerkers .. we hebben het over degenen die dit hele systeem verzonnen hebben en onderhouden. Ja het zijn mensen .. tuurlijk .. maar het zijn mensen die de wereld willen veroveren, volledige macht willen hebben .. een soort Pinky and the Brain zeg maar .. maar dan niet grappig. :(

SyntaxError | 03-01-13 | 23:41

@SyntaxError | 03-01-13 | 23:27
Dát is een indrukwekkend filmpje.
Maar ook. De banksters zijn ook maar mensen.
Ze zijn misleid, maar toch. Het zijn zielige mensen, net als wij. Alleen begrijpen ze dat niet. Hebzucht is de nagel aan de kist.
Ze zouden heropgevoed moeten worden.

AntiSoof | 03-01-13 | 23:33

Algarve A22: Waar een wil is is een weg...

Gesubsidieerd door Europa...
Tolweg.... tegen de regels in (Eu weg mag geen tol hebben)
Complex, vervelend tolsysteem, waardoor vaak onnodig duur
Tolsysteem dat voor buitenlanders lastig is (slechts inkomstenbron 1)
Geen creditcard mogelijkheid, alleen zenderkastje of...
Gewoon rijden en pas kunnen betalen na 48uur, via je kenteken (scan) verplicht binnen 5 dagen, bij loket postkantoor of kiosk... moeilijk herkenbaar hoe/wat waar...
Huurauto's kun je dus niet betalen... kan dus echt niet, helemaal niet... is dus óf de tolweg mijden, of boete achteraf krijgen... voor alle huurauto's...

Én.... het gebruik van de weg is 60% gedaald wat lijdt tot verlies op de exploitatie...
www.algarveresident.com/47985-0/algarv...
€284... en -€20 per half jaar

Groeten uit Europa!

hfakker | 03-01-13 | 23:31

Einde van de Domheid | 03-01-13 | 23:09

Je hebt in ieder geval een nick gekozen die bij je past. Je hebt jezelf nogal hoog zitten. Of Afro-Amerkikanen een zelfde criminaliteiscijfer hebben, als Marokkanen hier, ben ik niet nagegaan De relevantie ervan ontgaat me. Je stelt feitelijk, dat het dus niets met de Islam te maken heeft. Maar wat als de Afro-Amerikanen ook nog eens islamitischs waren? Wie weet wat er dan voor getallen uitkomen? Het door jouw gestelde verband met onze jongeren die zich kapotzuipen, kan ik al helemaal niet volgen

distel | 03-01-13 | 23:29

@tipo | 03-01-13 | 23:05
Dat viel mij ook op, het heeft voor mij zelfs de schijn dat ze een verhaaltje voorlas dat de NOS haar heeft gegeven.
De wijsheid en haar uitstraling kwamen voor mij niet overeen.

toetanchamon | 03-01-13 | 23:25

@Lijkt me logisch... | 03-01-13 | 22:58,
Afgezaagd als het klinkt, de ware revolutie vindt plaats in het hart. Het gevoel! We willen geluk! Niet dat vreselijke gedrocht van de buitenkant, zoals de markt is volgens Europa.
We willen gewoon gelukkig zijn. Eten, drinken en een dak. Met een beetje gezelligheid op zijn tijd. De rest is zakkenvullerij.

AntiSoof | 03-01-13 | 23:21

Eerwraak is cultureel bepaald, heeft vrij weinig met religie te maken. De moeder die haar dochter heeft vermoord, zal ook nooit toegeven dat het eerwraak is geweest. Hiermee geeft ze namelijk toe dat het moord met voorbedachte rade is, wat haar de hoogst mogelijke straf zal opleveren.

Borrelende Boris | 03-01-13 | 23:20

Hier:
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/0...
Nee die EU dat is echt beter voor ons.
Sorry dat ik wat over kook op het moment maar als zelfs onze eigen Mark Rutten duidelijke een beroepsleugenaar is waarom zou ik dan al die andere machtsgeile idioten vertrouwen ?
Rompi, Obama, Lagarde, Ons Beatje .. flikker nou toch eens op .. de NOS bv is leugenachtige staatstelevisie volgens velen hier maar het idee dat het verder reikt dan NL of de EU is voor velen toch echt onvoorstelbaar.
Ik ga nu me bek houden voordat ik plof :D
sry

SyntaxError | 03-01-13 | 23:18

@tipo | 03-01-13 | 23:05 |
En GS citeert een totaal onbekend twittermeisje die zich in NL (het land dat toch echt het beste met haar voor heeft) 100% irakees voelt. Nieuwe en oude media vissen uit dezelfde vijver tegenwoordig.

harry poster | 03-01-13 | 23:18

@Einde van de Domheid | 03-01-13 | 23:09
Kom jij wel eens buiten? Als je dingen in perspectief wilt zien, dan zie je idd. buitensporig geweld van onze nieuwe medelanders, zoals het doodschoppen van een grensrechter, enz, enz... Dat is perspectief joh, omdat het de harde realiteit betreft.

La Bailaora | 03-01-13 | 23:17

Parsons | 03-01-13 | 22:40 | + 5
Je wilt dus duidelijk de dingen niet in perspectief zien.
Dat kan 2 dingen betekenen:
1) Je eet ook van de PVV
2) THC heeft je zo paranoide gemaakt dat je niet meer in staat bent dingen in het juiste perspectief te zien.
Wat maakt een crimineel deel van de Marokkanen (statistisch overigen procentueel gelijk aan de (niet Islamitische) crime rates bij afro-Americans in de VS nou belangrijker dan het kapotzuipen van de hersencellen bij onze eigen kinderen.
Waar zit je verstand?

Einde van de Domheid | 03-01-13 | 23:09

@ZKH EénOog | 03-01-13 | 22:36

Dat is niet het enige probleem. Het is gewoon niet slim om weinig kinderen te hebben in landen waar mensen weinig welvaart hebben. Dat zijn toch oudedagverzekeringen. Dat los je niet op door het aan de Islam te koppelen.

pius | 03-01-13 | 23:07

Stormageddon | 03-01-13 | 22:58 Nee, te duur. Zo'n kliko op wielen. Dat is wat er mogelijk is.

Allemaal dezelfde en alleen over de kleur krijg je inspraak. Net als ooit een in een land, niet zo ver hier vandaan. Alleen hadden ze daar tweetaktjes.

zeg maar jansen | 03-01-13 | 23:05

Het NOS-journaal citeert enkel het vriendinnetje dat zich niet kon voorstellen dat het eerwraak was, terwijl op Nieuwsuur duidelijk werd, dat twee of drie andere vriendinnetjes zeker wisten dat het eerwraak was. Dubieuze selectie van het Journaal weer.

tipo | 03-01-13 | 23:05

Min me maar .. maar leg wel even uit wat het nut van de EU dan wel is aub ..

SyntaxError | 03-01-13 | 23:05

Was zonder de EU de USA niet al jaren geleden de "fiscal cliff" ingedonderd (staatsschuld meer dan 100% van bpm) ? Moeten wij niet ook gewoon die ravijn in gedreven worden ? En die Arabieren dan .. die doen niet mee aan dat westerse financiele spelletje .. dus die moeten maar compleet ontregeld worden onder het mom van een "Arabische lente", en wij vinden het allemaal maar best want het zijn terroristen ???
Omdat ze vliegtuigen in de twin towers hebben gevlogen ??
Ik geloof niet meer in sprookjes.

SyntaxError | 03-01-13 | 23:02

Ik wil graag een geluidswandje voor mijn televisie hebben zodra Rutte in beeld is.

harry poster | 03-01-13 | 23:01

^Was @AntiSoof | 03-01-13 | 22:48

Lijkt me logisch... | 03-01-13 | 22:58

Persoonlijk geef ik je groot gelijk. Ik geef geen fuck zolang ik het goed heb. Ik kijk ernaar, scheld eens wat en lach er verder om.

Maar in het het grotere geheel leert de geschiedenis dat er wel degelijk iets te doen is wanneer grote groepen mensen uit onvrede revoluties teweeg weten te brengen.

Ik zie het overigens niet gebeuren in Nederland.

Lijkt me logisch... | 03-01-13 | 22:57

We hebben dus nog steeds een subsidieprobleem.

zeg maar jansen | 03-01-13 | 22:57

Miko,

In ieder geval zijn de rechten van de vrouw daar nihil.
De overheid en rechtelijke macht schijnt niet erg aan de zijde van de vrouw te staan helaas.

RIDEFREE66 | 03-01-13 | 22:55

@Stormageddon | 03-01-13 | 22:49
Energiezuinige en stille auto's zijn allang de nek omgedraaid door de familie, wie dat dan ook is. En als de EU ook bij die familie behoort, dan is het einde zoek.

AntiSoof | 03-01-13 | 22:54

zeg maar jansen | 03-01-13 | 22:54 Edit: Z'n is zo'n.

zeg maar jansen | 03-01-13 | 22:54

Stormageddon | 03-01-13 | 22:49 Ga jij met z'n ding rijden dan?

zeg maar jansen | 03-01-13 | 22:54

Het is toch wel duidelijk? Iedereen krijgt ons geld.


Behalve wij.

zeg maar jansen | 03-01-13 | 22:53

@SyntaxError | 03-01-13 | 22:50
En dan heb ik het niet over de AntiSoof volgens mij .. even voor de duidelijkheid.

SyntaxError | 03-01-13 | 22:53

@RIDEFREE66 | 03-01-13 | 22:47
Eerwraak dus het zal wel een van de 176 miljoen moslims zijn daar. Hindoes zouden zo iets noooooooit doen,toch?
Pakistan en India zijn wat mij betreft altijd al de meest achterlijke landen ter wereld geweest.

miko | 03-01-13 | 22:52

@SyntaxError | 03-01-13 | 22:43,
Ik weet het ook niet. Wel weet ik dat men wat meer op de namen moet letten. Wie is wie.

AntiSoof | 03-01-13 | 22:51

@AntiSoof | 03-01-13 | 22:39
Ook ja .. laat die hakbars zichzelf maar afslachten daar in die as van het kwaad .. dan zijn wij er van af.
De propaganda werkt als een trein blijkt .. ik kan er echt om janken .. fals falg .. het werkt nog steeds.
Ignorant fucks .. sorry .. maar jullie kijken bijna allemaal de kant op waar het vingertje naar wijst en zijn blind voor de realiteit.

SyntaxError | 03-01-13 | 22:50

Als de EU nu eens inzette op de productie van geluidsarme elektrische auto's dan waren er nergens meer geluidsschermen meer nodig. Het hoeft geen weggegooid geld te zijn, die schermen. Je zou ze ook om moskeeën kunnen zetten. Of om heel Marokko. (En dan wel 220V erop, uiteraard.)

Stormageddon | 03-01-13 | 22:49

@Stormageddon | 03-01-13 | 22:41
Voor Pampus gaan liggen?

Lijkt me logisch... | 03-01-13 | 22:49

@Parsons | 03-01-13 | 22:40
Nou als jij het zegt.
*rustig slapen gaat*

miko | 03-01-13 | 22:49

@Lijkt me logisch... | 03-01-13 | 22:38
Aan doen? Alsof er wat te doen zou zijn. De wijsheid zegt dat alles gaat zoals het gaat. We zijn eerder toeschouwers dan deelnemers. Er is niets te doen. Het leven is perfect zoals het is. Mét al zijn gebreken. Slechtheid is er om de goedheid te verlichten. En wie dit begrijpt weet het. En de anderen ploegen maar voort.

AntiSoof | 03-01-13 | 22:48

Deze post die op liveleak staat van 3 uur geleden laat een man zien die zijn zuster onthoofd heeft met een machete.

De politie laat hem min of meer met rust en jaagt alleen de man die hem filmt weg.

India is ziek!

www.liveleak.com/view?i=405_1357236945...

RIDEFREE66 | 03-01-13 | 22:47

Het domme van de EU-subsidies aan het voormalige oostblok is dat doorgaans geld wordt overgemaakt zonder dat het geoormerkt is. De ontvanger staat het vrij om er mee te doen wat hij/zij goed acht. Tja, dan ontstaan zulke zinloze uitgaven als geluidwerende schermen voor de kat z'n viool en blijven bijvoorbeeld de talloze kindertehuizen verstoken van enige humane hulp. Uit ervaring weet ik dat de toestanden daar hemelschrijnend kunnen zijn! En als de EU dan toch met (ons) geld smijt... Maar ja, dat is niet zichtbaar genoeg.

Van Dikhout | 03-01-13 | 22:46

dagelijkse dat is

Slipsnifter | 03-01-13 | 22:46

Wat was het leven toch mooi zonder dagelijse portie iesjlaam..

Slipsnifter | 03-01-13 | 22:45

@AntiSoof | 03-01-13 | 22:35
Verdelen van geld, meer schulden maken voor de eu burger, middelvinger opsteken tegen diezelfde eu burger, wellicht veel meer schermen en later uitkijktorens bouwen ... weet jij het ?
Om "ons" gaat het iig niet .. wij moeten maar gewoon vaseline smeren lijkt me.

SyntaxError | 03-01-13 | 22:43

@ZKH EénOog | 03-01-13 | 22:18

hehe;)

pius | 03-01-13 | 22:42

@Lijkt me logisch... | 03-01-13 | 22:38
Normaliter dempt men de put, als er een kalf is verdronken. Maar zoveel putten hebben we niet meer. Er was ooit een reaguurder die had wel een creatieve gedachte met betrekking tot dat spreekwoord en het Markermeer.

Stormageddon | 03-01-13 | 22:41

@Lijkt me logisch... | 03-01-13 | 22:38
Stemmen op de juiste partijen.
O, wacht..

Slipsnifter | 03-01-13 | 22:40

@Einde van de Domheid | 03-01-13 | 22:35
Neem nou al die mensen die door rood rijden, of 5 kmh te hard. Dát zijn de dingen die er toe doen. Dar er grensrechters worden doodgeschopt, juweliers worden beroofd, meisjes door hun broertjes worden afgeslacht, je in de grote steden als vrouw alleen niet meer over straat kunt.. #care

Gelukkig is er helemaal geen probleem met de islam, noch met de aanhangers van die pedofiele haatzaaiers.

Laat staan een marokkanen probleem, brrr, moet er ook niet aan denken.

Parsons | 03-01-13 | 22:40

@Einde van de Domheid | 03-01-13 | 22:35
Mee eens. De Islam wordt m.i. gebruikt als afleidings-manoeuvre.

AntiSoof | 03-01-13 | 22:39

Dat zou kunnen,het wordt zo chaotisch in de panelen.

toetanchamon | 03-01-13 | 22:38

Allemaal hartstikke leuk om je lekker boos over te maken.

Maar wat gaan we er nou eens aan doen?

Lijkt me logisch... | 03-01-13 | 22:38

@Pa Cartwright | 03-01-13 | 22:33
Jouw manier van reaguren zit ook niet veel variatie in.

miko | 03-01-13 | 22:36

@Einde van de Domheid | 03-01-13 | 22:17

"Het is onmogelijk om 17miljard mensen te blijven voeden, drinken, kortom in leven te houden. Er zijn veel grotere problemen, echte problemen."

Ook die uit de voegen groeiende populatie is de schuld van (in dit geval o.a.) de islam. Want samen met de andere religies weigeren ze uit naam van hun fee iets aan de geboortebeperking te doen, zonder de zekerheden te hebben hun jong te kunnen onderhouden.

En wie dan verzonnen heeft, dat wij daar voor moeten betalen is mij een raadsel, maar ik heb daar andere ideeën over.

ZKH EénOog | 03-01-13 | 22:36

@Stormageddon | 03-01-13 | 22:32
Je ontkomt er soms niet aan bij vrienden of familie, laatst zat er eentje vol ontzag "mijn moskee is top te kijken", was een kort bezoekje.

Slipsnifter | 03-01-13 | 22:35

Parsons | 03-01-13 | 22:29 | + 3
Door diep te zuchten heb je nog geen gelijk.
Veel, van de Islam is een probleem (niet alles), maar in de lijst van wereldprioriteiten staat dat hooguit op de 17e plek en in NL nog lager. Neem nou de hersenverwekingen door het drankgebruik van de jeugd. Dat is pas een poignant en pregnant probleem.

Einde van de Domheid | 03-01-13 | 22:35

Wat zou het doel van de geluidsschermen toch kunnen zijn?
Want als ze doelloos aangelegd zouden zijn dan zouden ze de portemonee van de aannemer spekken, doch dat is me te makkelijk. Wat wil men met al die bouw?

AntiSoof | 03-01-13 | 22:35

@ miko | 03-01-13 | 22:31
Ronduit armoedig toch?
Maar weet jij veel.

Pa Cartwright | 03-01-13 | 22:33

Wat nu in polen gebeurd, was 15 jaar geleden aan de orde van de dag in Spanje. Daar zijn met Europees geld 1000-en kilometers snelweg aangelegd van nergens naar niets.
faz | 03-01-13 | 22:05 | + 8 -

Om nog maar te zwijgen van gloednieuwe vliegvelden die nooit gebruikt zijn/gaan worden. Nou ga ik graag van nergens naar niets, dus ik ben hier prima op mijn plek. Maar het geeft wel de gekte aan. Een jaar subsidie niet opmaken is het volgende minder krijgen .... dus maken we het op. Of dat nou nuttig is of niet. Fijn hoor dat Europa. Wanneer gaan we nou allemaal weer eens normaal doen.

mujer | 03-01-13 | 22:33

@Slipsnifter | 03-01-13 | 22:29
Op de mijne niet. Tenminste, daar krijgen ze de kans niet voor.

Stormageddon | 03-01-13 | 22:32

@Pa Cartwright | 03-01-13 | 22:27
Houden we in ieder geval een traditie in ere.

miko | 03-01-13 | 22:31

@Stormageddon | 03-01-13 | 22:28
Ik ook niet, maar dat zeggen ze altijd op tv..

Slipsnifter | 03-01-13 | 22:29

Zolang "wij" ons maar verder in de schulden steken en meer en meer afhankelijk worden van de "EU" gaat het allemaal nog volgens de plannen ... o/

SyntaxError | 03-01-13 | 22:29

@Einde van de Domheid | 03-01-13 | 22:17
Nee, precies. Islam is geen probleem. Alleen de radicale islam.

Diepe zucht.

Hele diepe zucht.

Parsons | 03-01-13 | 22:29

@Slipsnifter | 03-01-13 | 22:25
Zoals? Ik kan zo 1,2,3 niets bedenken.

Stormageddon | 03-01-13 | 22:28

Oh Oh Oh Oh Oh Oh Oh , wat errrrruuug?!
Nou nou nou seg!

Leve 2013! Leve hetzelfde treurige geleuter.

Pa Cartwright | 03-01-13 | 22:27

In Marokko hebben ze ook geen Marokkanen probleem.
toetanchamon | 03-01-13 | 22:24

In Nederland hebben we ook geen Marokkanen probleem maar een
Marokkanen uitdaging.
(©) een andere reaguurder wiens naam ik ff kwijt ben.

Botte Hork | 03-01-13 | 22:27

Ik hoor nooit iemand over al die multinationals (Philips, Unilever, Nutreco etc) die met subsidie hun productiewerk verplaatst hebben naar Polen. Vandaar die hoge schermen, zie je ze niet.

Watapatja | 03-01-13 | 22:26

@toetanchamon | 03-01-13 | 22:20
Alle twee achterlijk?

miko | 03-01-13 | 22:26

@Stormageddon | 03-01-13 | 22:22
Verder is het natuurlijk een geweldige cultuur waar we repsetc voor moeten hebben en ontzettend veel van kunnen leren.

Slipsnifter | 03-01-13 | 22:25

*Nieuwzuur kijken gaat en voor de tienduizendste keer op 'accept cookies' drukt*

Botte Hork | 03-01-13 | 22:24

@Stormageddon | 03-01-13 | 22:22
In Marokko hebben ze ook geen Marokkanen probleem.

toetanchamon | 03-01-13 | 22:24

Meisje Mirjam is leefde als een Westerse. Dáárom is ze vermoord. En toch wordt dit doodgezwegen.

Hoe zou diezelfde media berichten, wanneer een westerling een moslim vermoord uit dezelfde motivatie?

Hoe stil zou de politiek dan zijn?

Hoe stil zou het dan zijn op JOOP omtrent het slachtoffer?

Hoeveel stille tochten (pfffrt) zouden er dan gelopen worden?

Ik denk, nee, ik weet wel zeker, dat als een Westerling zo'n zelfde racistische moord begaat, het -huis- -land- continent te klein is...

ZKH EénOog | 03-01-13 | 22:24

En water is nat, en vuur is warm..

Slipsnifter | 03-01-13 | 22:23

Vermoord omdat ze geen hoofddoek droeg, een Nederlands vriendje had, alcohol dronk en uitging... en zich niks aan de profeet en zijn boekje gelegen liet liggen. Maaaarrrrrrrrrr....... we noemen het een "familiedrama". Het is geen eerwraak hoor! Want dat komt in Marokko niet voor namelijk. Dus dat is het dan ook niet.

Stormageddon | 03-01-13 | 22:22

@La Bailaora | 03-01-13 | 22:09
Wanneer geld makkelijk te verkrijgen is dan word het ook makkelijk uitgegeven.

miko | 03-01-13 | 22:22

*De weg kwijt is*
Wat heeft eerwraak te maken met een snelweg in Polen?

toetanchamon | 03-01-13 | 22:20

Dat mens dat het heeft over eerwraak en dat het in Marokko niet voor zou komen of heel weinig neemt natuurlijk niet mee dat het mishandelen en gijzelen van meisjes een soort eerwraak light is dat wel volop voorkomt bij Marokkaanse meisjes. Hoe raar het ook klinkt kun je ook stellen dat eerwraak moorden ook aangeven dat vele meisjes onder het juk van hun familie uit proberen te komen. Dat is dan misschien het enige pluspunt in dit familie drama.

miko | 03-01-13 | 22:20

Nieuw en nu in de winkel: Subsidie voor -dummies- dhimmies.

Verder: niets aan de hand mensen, het is maar belastinggeld.

Prins Fontainebleau | 03-01-13 | 22:20

Laatst die snelweg gereden vanaf de Duitse grens naar Poznan, geen kip te bekennen en die MacDo langs de weg zijn beter dan hier in Nl.
Heeft idd wel een paar knaken gekost als je het zo ziet liggen en achter die omheining vind je Poolse hoeren bij de afslagjes.

joyriders | 03-01-13 | 22:19

Een familieruzie, een pittige familieruzie, maar een familieruzie.

gentle giant | 03-01-13 | 22:18

@pius | 03-01-13 | 22:11

Daarom zijn er nog zo weinig van over.

ZKH EénOog | 03-01-13 | 22:18

GS wordt wel een tamelijk voorspelbare 'one issue partij'. Eurabie of Arabie, eurofielen of moslims bashen. Leuker kunnen ze het niet maken, heerlijk toch?

de directeur | 03-01-13 | 22:18

Hou toch op van Rossem.
Islam heeft hier niets te vertellen (gaat ook nooit gebeuren*) en dhimmi is een begrip dat alleen geldt als dat wel zo is.
De meeste Islamieten houden ook niet van Islamiseren en radicale Islam dus ga alsjeblieft mee je schouders zetten onder werk, economie, water, energie en alllerlei andere dingen die aardig zijn!
*Het is onmogelijk om 17miljard mensen te blijven voeden, drinken, kortom in leven te houden. Er zijn veel grotere problemen, echte problemen.

Einde van de Domheid | 03-01-13 | 22:17

De EUSSR rommelt ons overigens rechtstreeks een nieuwe Europese oorlog in.

Kun je trots op zijn als Nederlandse politicus die pro-europa was.

Parsons | 03-01-13 | 22:15

Zoals ik al zei, het zal niet lang duren voor de eerste economische vluchteling vanuit de EU naar Noord-Korea vertrekt, op de voet gevolgd door de eerste aanvraag van politiek asiel. Wat een verschrikkelijk gedrocht.

deprivéspeler | 03-01-13 | 22:14

In Spanje kochten de ongetrouwde, jawel, Spanjaarden een uiteraard vals trouwboekje waar meteen 4 kids opgeplempt werden. Als je dan in Nederland werkt, dan zit je in een gunstiger belastingtarief want getrouwd en je krijgt ook nog 's 4x kinderuitstlag, uhh, bijslag! Van uw en van Henk en Ingrids belastingcenten! Laat ze nu maar lekker rotten daar in Spanjolenland.

perdido | 03-01-13 | 22:14

Bij de C1000 stage lopen? Wat heeft dat nu voor zin?

frickY | 03-01-13 | 22:12

@Parsons
Goed stuk van @BlondeMevrouw inderdaad
Mag ik toevoegen: Het bedreigen van andere meisjes n.a.v. zo'n moord is ook terrorisme. #PaspoortenVanZulkeMoordenaarsEnBedreigersAfpakkenDus

mrska | 03-01-13 | 22:12

Eerwraak vind in Europa vooral plaats tussen Christelijke mannen in Albanië.

pius | 03-01-13 | 22:11

Hadden ze die geluidschermen langs heel de Poolse grens kunnen zetten.Scheelde weer een hoop dronken homo hatende uitvreters

miko | 03-01-13 | 22:11

Weinig aan toe te voegen: http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/01/eerwraak-familiedrama’s-en-wegkijkerij

Parsons | 03-01-13 | 22:08

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."

Als ouders hun kinderen doden is het altijd ofwel individuele waandenkbeelden (ookwel geestesziekte) ofwel collectieve waandenkbeelden (ookwel religie).

Godsammekraken | 03-01-13 | 22:08

Als je net ontslagen bent, omdat je werkgever zijn kosten niet meer kan ophikken, weet je nu waarom...

Lang leve de EUSSR!! Lang leve Eurabië!!

ZKH EénOog | 03-01-13 | 22:06

Toch is er sprake van vooruitgang.
Al is het de verkeerde kant op.
Niet alleen Koerden doen tegenwoordig aan eerwraak; andere Turken en Marokkanen ook.
Islamitische vooruitgang, zeg maar.
Misschien moeten we eerwraak "cultuur" noemen en ook maar subsidieren?
Dan is het taboe er fijn af en kan de zieligheidsindustrie er hélemaal op los.
Moet kunnen 2013.

Merlot | 03-01-13 | 22:06

Waarschuwing:
Dit topic is ter promotie van de publieke omroep en derhalve ongeschikt voor mensen met een zwakke maag of een gevoelige onderbuik.
Laat uw tv uit en pak een goed boek en een lekker glas wijn.

Pastor Sippenhaft | 03-01-13 | 22:06

1+1=2, toch?
Ga ik verder niet uitleggen.

Lijkt me logisch... | 03-01-13 | 22:06

Kom hier ook wel eens zo'n malloot tegen, ze bekijken het maar. Tsja.

rechtvaardigerechter | 03-01-13 | 22:05

"honderden kilometers geluidsscherm. Gloednieuwe, zes meter hoge geluidsschermen, betaald met Europees geld."
We wachten op de EU gesubsidieerde "uitkijktorens" langs deze wegen ?

SyntaxError | 03-01-13 | 22:05

Wat nu in polen gebeurd, was 15 jaar geleden aan de orde van de dag in Spanje. Daar zijn met Europees geld 1000-en kilometers snelweg aangelegd van nergens naar niets.

faz | 03-01-13 | 22:05

Het was misselijk makend om te zien, hoe ze er omheen draaiden op het journaal NOS/RTL. Het is schandalig dat je het Nederlandse nieuws niet meer betrouwbaar op de buis komt

LaRo | 03-01-13 | 22:05

Over het meisje heeft Karim natuurlijk ook wat te melden.
www.maghreb.nl/2013/01/03/marokkaans-m...
Ik moet zeggen dat je op die site wel iets meer mag zeggen dan hier.
*Joris vragend aan kijkt*

miko | 03-01-13 | 22:04

Goed topic, 'het houdt niet op', en dan erover heen lullen, bah!

gentle giant | 03-01-13 | 22:04

Linkjes kloppen niet.

koolteer | 03-01-13 | 22:03

Eerwraak dhimmies?
Of eerwraak eerders?

miko | 03-01-13 | 22:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken