achtergrond

Geenstijl

Sta op tegen UPC Horizon

upcfaaaaaaalt.jpg Ombudstopic omdat First World Problems ook gewoon heel kudt zijn. Kabelboer UPC heeft sinds september een Alles-in-1 pakket in de winkel liggen dat Horizon heet. En dat product is zó hemeltergend hondsberoerd, dat zelfs de pijprokende zwartwittelevisiekijkers van de Consumentenbond zich er al boos over gemaakt hebben. UPC levert namelijk een kapot kudtproduct waarbij de klanten van UPC als bètatesters voor een mediabox waar alles aan faalt gebruikt worden. De grootste grap: zelfs de eigen UPC monteurs zijn niet bijgeschoold in het verhelpen van de vele Horizon-storingen. Echt waar. Maar op coulance hoeven klanten niet te rekenen: de factuuradministratie werkt uiteraard storingsvrij en om in aanmerking te komen voor de (bijzonder goed verstopte) garantieregeling, moet je minstens 24 uur storing gehad hebben en die zelf melden aan UPC, voordat je een paar grijpstuivers factuurkorting krijgt. Voor de immer correct-vriendelijke 'Sorry, er wordt aan verbetering gewerkt. Kan ik verder nog iets voor u betekenen?' van de Klantenservice koop je verder niets. Mensen kopen een emotieloos product, betalen daarvoor en willen dan dat het gewoon WERKT. En als het niet werkt, dan zouden ze er niet voor hoeven te betalen. Zo simpel is het. Fuck jou en je 'sorry'. Welnu. Wij van de GeenStijl willen de Horizon-slachtoffers, die al maanden van het mediakastje naar de muur gestuurd worden, graag een handje helpen. Met een handige Ik Betaal Helemaal Nergens Meer Voor-brief. Hier in .doc & daar in .pdf. Downloaden, printen, voorzien van naam & klantnummer en opsturen maar. Want betalen voor falen is voor sukkels. Voor de rest van Nederland: koop geen UPC Horizon. Het werkt ENORM KUDT.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.