Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Nederland is BOOS

ookboosja.jpg Nederland is boos. Boos over de bezuinigingen en boos over de nivellering. Boos over het liberalisme en boos over het socialisme. Boos over omgangsnormen en boos over andere mensen op het internet. Boos over de kleur van de zonsopkomst op een regenachtige maandag. Boos op de Kamervoorzitter. Boos over het patroon van de klinkers in de winkelstraat. Boos over hoe de geur van vers brood net even iets minder goed ruikt als je als vierde in de rij staat bij de bakker. Boos over het onredelijke prijsverschil tussen een doosje verse aardbeien en een kilo roestig oud ijzer. Boos als er een keer niets is om boos over te worden. En boos op mensen die boos zijn. Waar is Nederland eigenlijk niet boos over? De Gestrekte Arm Met De Roze Plopkap Van GSTV ging de straat op om het te vragen. BOOSWANDELING.

Reaguursels

Inloggen

Nivellering; iedereen arm..

Neut | 14-11-12 | 19:58

mothersfinest | 14-11-12 | 08:48 | + 2 -

Hij verwoord het weer mooi en hij wint weer veel zieltjes, maar de schulden zullen ooit eens opgelost moeten worden, liever nu keihard terug naar basic en over 5 jaar weer lekker kunnen smijten met geld, dan over 10 jaar een 20 jarige crisis hebben en ik ben bang dat we daar nu al heen stormen.

De Gyrochecks van mij ook echt wel eens mogen stoppen, Dat is inderdaad een bodemloze put. Landen met zulk wanbeleid moeten ze uit de EU zetten, euro afpakken en laat ze het maar lekker uitzoeken.

ontopic: Doutze is ook boos. Dus ik ben ook boos.

[G]eenstijl | 14-11-12 | 13:39

Ik ben boos dat rutte en samsom alleen partijstokpaarden uitruilen maar een gezamenlijke visie op de toekomst ontberen.

Rest In Privacy | 14-11-12 | 10:25

Ik ben boos op het bestuur van De Graafschap die deze mooie club kapot aan het maken is.

marco de lepper6280 | 14-11-12 | 10:15

Ayatollah Oink-Oink | 14-11-12 | 07:06
"Wutbürger versus Schreibtischtäter".

Spijker kop raak en ook nog eens een prachtig woord erbij die de Van Rompuy demonen goed omschrijft.

ecologiste | 14-11-12 | 09:37

necrosis | 14-11-12 | 08:48 | + 0 -

Dat wordT lastig als je zoals hij al behoorlijk op leeftijd is...

eerstneukendanpraten | 14-11-12 | 08:54

@Zeg maarKaas_Cuevara | 14-11-12 | 08:33
Als je voor jezelf begint, betaal je dan géén belasting?
Enne... kon je geen originelere nick verzinnen?

necrosis | 14-11-12 | 08:48

Zeg maarKaas_Cuevara | 14-11-12 | 08:46 | + 0 -

Als je de leeftijden van Zeg Maar, Kaas en Che optelt zeker?

eerstneukendanpraten | 14-11-12 | 08:48

eerstneukendanpraten | 14-11-12 | 08:41
Ik ben veel ouder.

Zeg maarKaas_Cuevara | 14-11-12 | 08:46

Zeg maarKaas_Cuevara | 14-11-12 | 08:33 | + 0 -

Ik krijg steeds meer de indruk dat jij de zoveelste kloon van Superior Bastard bent. Indien dat het geval is dan wordT ik ook weer boos!

eerstneukendanpraten | 14-11-12 | 08:41

eerstneukendanpraten | 14-11-12 | 07:11
Ik word altijd boos als mensen ik wordt schrijven, en als ze over loonstrookjes, te weinig en belasting beginnen. Begin dan voor jezelf in plaats van altijd maar te jammeren.

Zeg maarKaas_Cuevara | 14-11-12 | 08:33

@ ZKH 07:41

In Roemenië en Bulgarije worden dat soort mensen aan bed vastbgebonden. Maar daar zullen we binnenkort ook wel belasting voor moeten betalen om die misstanden op te lossen. En terrorist Samsom maar roepen dat we onfatsoenlijk weinig ontwikkelingssamenwerking overhouden. Reken alle opvangkosten voor 'asiel'zoekers ook maar eens mee, dan kom je veel hoger uit dan de sociaal wenselijke 0,7% van het BNP.

eerstneukendanpraten | 14-11-12 | 07:54

Ik zou haar doen..

StrafpleiterN | 14-11-12 | 07:50

Boos? dat moet nog komen bij veel mensen ,als ze doorkrijgen hoe ze genaaid zijn door dit kabinet,van leugenaars en draaikonten.Alles anders formuleren maar er komt geen euro minder binnen.
VVD is er echt niet voor de middenstand of werkende mensen.

fleurtje | 14-11-12 | 07:48

Boosheid zal ons uiteindelijk nekken.
Nie buitenlanders, nie Europa.
The enemy within will!

Einde van de Domheid | 14-11-12 | 07:43

@ZKH EénOog | 13-11-12 | 22:09

Wow. -10.

Schrijnend om te zien, hoe normaal het gevonden wordt, dat er een 1FTE aan de economie onttrokken wordt voor de persoonlijke 1-op-1 begeleiding van andermans kind op kosten van derden...

Op deze manier zijn we nog lang niet uit de crisis, mensen. En zolang dit normaal gevonden wordt, verdient dit land een crisis.

ZKH EénOog | 14-11-12 | 07:41

@ mezelf

-t

Domme doedel!

eerstneukendanpraten | 14-11-12 | 07:15

Iedere maand als ik mijn loonstrookje zie wordt ik ook boos gezien de bruto-netto situatie.

eerstneukendanpraten | 14-11-12 | 07:11

@ecologiste | 14-11-12 | 06:40
Wutbürger versus Schreibtischtäter.

Ayatollah Oink-Oink | 14-11-12 | 07:06

-weggejorist-

appie happie | 14-11-12 | 07:01

De Duitsers hebben daar een heel goede en mooie benaming voor, ja zeer gründlich definiert: Wutbürger. Woord van het jaar 2010. Niet te verwarren met de Hambürger waardoor overigens sommigen ook Wutbürger van geworden zijn, maar dit terzijde. Wel dichtbij Gutbürger of Mutbürger. Boos is erg algemeen en kan van alles zijn. een Wutbürger is ook boos mar alleen over zaken die de overheid niet goed doet en waardoor het in de maatschappij fout loopt. Een veel ouder woord Bürgerinitiatieve wilde iets aan dat foutlopen in de maatschappij gaan doen en toen dat niet lukte werden hieruit de Wutbürger geboren. Omdat er in Nederland niet eens echt Bürgerinitiatieve van de grond kwamen - de Nederlander is een egoïstische aso - waren er in NL al veel eerder Wutbürger die o.a. ook te vinden zijn op GS dat overigens ook door gewone bozerikken wordt bevolkt. Ondergetekende is vooral een Wutbürger. Ik heb gezegd. Ich bin ein Holländer und solidär met the worldwide enlightened citizen.

ecologiste | 14-11-12 | 06:40

Boos is ook de normale state of mind. Er is pas echt iets aan de hand als we WOEST zijn.
... en dan ook niet echt natuurlijk.

fail | 14-11-12 | 06:35

Ik ben helemaal niet boos, ik ben teleurgesteld.

irriducibili79 | 14-11-12 | 03:23

Appreciated... en waarom praten wij NLérs zo vaak engels eigenlijk? Da's ook zo'n eigenschap van we ''gooien alles overboord''.
Ik ga te bedde en wens iedereen een goede nacht verder.

INH.30CL | 14-11-12 | 02:35

@INH.30CL | 14-11-12 | 02:08

Ik ben idd persoonlijk betrokken bij de
'kanslozenproblematiek' ik spreek dus uit mijn hart en ervaring en dat valt lang niet altijd in goede aarde hier daar heb ik geen problemen mee sterker nog het motiveert me alleen maar.

Ten tweede hou van ik van een lekkere polemiek bij tijd en wijlen en waar kan dat beter dan hier zeg nou zelf. Ben lang niet altijd serieus natuurlijk.

Thanx for the appreciation verder. The feeling is mutual.

pius | 14-11-12 | 02:18

@Stormageddon | 14-11-12 | 02:01
I'm as mad as heel and i'm not going to take this anymore.
Dat zal nog ff duren vrees ik alvorens de Nederlander dit op straat op uit zijn raam gaat schreeuwen. Leuke link overigens en ik hoop dat we er wat van opsteken met zijn allen/

INH.30CL | 14-11-12 | 02:10

@pius | 14-11-12 | 01:57
Ik ben er bij jou nog niet helemaal uit. Je lijkt me een goeie vent (honest) maar kan ook wel eens doorslaan (imo) als het gaat over kanslozenproblematiek (eerdere topics), kan met je werk te maken hebben maar ik blijf je een interessant reaguurder vinden en zekers eentje die moet blijven, mits de tijd het toelaat uiteraard:-)

INH.30CL | 14-11-12 | 02:08

@INH.30CL | 14-11-12 | 01:45

Why? Ik heb het over speeches. En ik zie mezelf niet als links overigens. Ik ben van het midden. Denk ik althans;)

pius | 14-11-12 | 01:57

@Hans Otjens | 14-11-12 | 01:46
lol, leuk gevonden

INH.30CL | 14-11-12 | 01:50

Vind het allemaal prachtig die berekeningen van het CPB, NIBUD etc. etc. maar wie betaald die mensen? Juist ja wij als we nu eens beginnen met het afschaffen van deze clubjes heb je al een flinke besparing in de pocked.

non_de_pier | 14-11-12 | 01:47

Wat een Bose koptelefoons

Hans Otjens | 14-11-12 | 01:46

@pius | 14-11-12 | 01:41
Martin heeft toch een beetje gelijk gekregen en gelukkig maar. Al valt er nog een hoop te verbeteren. Verrek ik moet uitkijken dat ik niet te links ga denken, je bent me aan het indoctrineren.

INH.30CL | 14-11-12 | 01:45

Ik ben niet boos over het ledenbestand van de VARA.

Shareholder II | 14-11-12 | 01:42

@INH.30CL | 14-11-12 | 01:36

LOL- ik ken hem ja en geloof het of niet ik dacht ook aan Hitler net, die met zijn perfectie en maskering van het kwaadaardige natuurlijk ook tot de grootste speechers aller tijden behoort.

Toch hoor ik liever MLK bijvoorbeeld.

pius | 14-11-12 | 01:41

@INH.30CL | 14-11-12 | 01:36

LOL- ik ken hem ja en geloof het of niet ik dacht ook aan Hitler net, die met zijn perfectie en maskering van het kwaadaardige natuurlijk ook tot de grootste speechers aller tijden behoort.

Toch hoor ik liever MLK bijvoorbeeld.

pius | 14-11-12 | 01:41

FF tussendoor.
Sorry, dat ik inbreek.
Ik begrijp iets niet.
Vanavond kijk ik tv, nos-journaal acht uur, rekenvoorbeeld.
Een gezin met 1 kostwinnaar, 66K p/jr, gaat er nu nog maar 4,25% op achteruit.
Een gezin met 2 kostwinnaars, 88K p/jr, gaat er nu nog maar 1,25% op achteruit.
Dus even rekenmachine erbij gepakt.
66K p/jr * 4,25%= 2850 euro in de min = 233,75 p/mnd
88K p/jr * 1,25%= 1000 euro in de min = 83,1/3e p/mnd
Maak ik hier nou een rekenfout, of klopt er inderdaad iets niet?

gaffelbaard | 14-11-12 | 01:40

@INH.30CL | 14-11-12 | 01:34

Dat mag best- ook over Obama valt een hoop te zegen in zijn nadeel. Maar ik idealiseer hem bewust een beetje. Ik wil blijven hopen immers;)

pius | 14-11-12 | 01:36

@pius | 14-11-12 | 01:32
Ok. Ja eens. En hoe rechts ik ook ben, ik ben en was voor Obama omdat ik echt denk dat hij een verschil kan maken in de wereldpolitiek. Dus ik daag je niet uit in de ring bij deze:-)

INH.30CL | 14-11-12 | 01:34

@de honden blaffen... | 14-11-12 | 01:31
Inderdaad, het verschil dat er meer wordt gekeken naar inhoudsloze doch niet gesubsidieerde staatstelevee. Geert heeft gelijk.

INH.30CL | 14-11-12 | 01:32

@INH.30CL | 14-11-12 | 01:27

The art of speeching is my point and he is one of the best. Verder ben ik een Obamaman. Ja ik kan.

pius | 14-11-12 | 01:32

INH.30CL | 14-11-12 | 01:23
Zijn dat niet allemaal commerciële zenders?
Dat maakt namelijk nogal een verschil.

de honden blaffen... | 14-11-12 | 01:31

@pius | 14-11-12 | 01:20
What's your point mate:-)

INH.30CL | 14-11-12 | 01:27

@de honden blaffen... | 14-11-12 | 00:51
Die woede voelde ik steeds meer opkomen bij DWDD, daarom kijk ik daar ook niet meer naar. Totdat vanavond mijn wederhelft (die iets makkelijker denkt) DWDD in uitzending gemist (Notabene!) zit terug te zappen en ik die Frenk v/d... weer voorbij hoor komen. Overigens was dit de top 4 van vandaag van meest bekeken programma's in NL:-)
Top 5 van vandaag
1 Goede tijden, slechte tijden 2 The vanishing 3 Volle maan 4 The bold and the beautiful. Allemaal programma's waar je een hoop van opsteekt, er is dus nog hoop voor de Nederlander.... Braken moet!

INH.30CL | 14-11-12 | 01:23

@La Vie En Rose | 14-11-12 | 00:48
Weergaloos, kun je toch niets meer aan toevoegen?!

INH.30CL | 14-11-12 | 01:13

@La Bailaora | 14-11-12 | 00:46

Ik geloof jou;)

pius | 14-11-12 | 01:13

@La Vie En Rose | 14-11-12 | 00:48

Kostelijk. Een begiftigd retoricus. Is toch een ondergewaardeerd verschijnsel de speech in ons vlakke landje. In de VS weten ze daar wel raad mee, Obama natuurlijk maar ook Mark rubio is een ster aan het firmament waar het dit ambacht betreft. Heerlijk om naar te kijken.

pius | 14-11-12 | 01:13

Boos omdat iedereen het nog zo goed heeft. Nederland is een land van jankers. Vooral de VVDers.

deoudererijperevrouw | 14-11-12 | 01:12

Wil niks zeggen maar GSTV zoekt de mensen wel altijd uit. Als ze geen idioten meer vinden dan gaan ze naar een volgend dorp. Zo voorspelbaar...

hölzenbein | 14-11-12 | 00:55

INH.30CL | 14-11-12 | 00:20
"De VARA bevindt zich in de gevarenzone. Als er niet snel nieuwe leden bij komen, dan dreigt de omroep minder zendtijd te krijgen."
Dat zal godverdomme eens keertje tijd worden, deze omroep, kleiner (qua ledenaantal) dan de VPRO heeft elke dag op prime time 2,5 uur zendtijd.
Daar klopt iets niet.
Woede voelt opstijgen.

de honden blaffen... | 14-11-12 | 00:51

Laat maar. Die qut iPhone app doet weer is geen filmpjes

San Paulo | 14-11-12 | 00:50

Echt boos ziet er alsvolgt uit:

Een zwangere Texaanse heeft vorige week haar echtgenoot herhaardelijk overreden omdat de man niet was gaan stemmen. Dat meldt de Amerikaanse tv-zender KPHO in de Texaanse stad Houston. .

Toen de 28-jarige vrouw, een groot aanhangster van de verliezende kandidaat Mitt Romney, te weten kwam dat haar wederhelft niet was gaan stemmen, onstond een hoogoplopende echtelijke ruzie, aldus de plaatselijke politie.

De vrouw zag een tweede ambtstermijn van Barack Obama waarschijnlijk als een directe bedreiging. Ze zit intussen achter slot en grendel. Haar echtgenoot ligt met zware verwondingen in het ziekenhuis. (VK)

boeglul | 14-11-12 | 00:49

@pius | 14-11-12 | 00:32
Ze redden dus vooral die grootbankiers, die het idd. gelijk weer doorsluizen.

De burgers krijgen in Spanje ook gewoon weer nieuwe bezuinigingen voor de kiezen en verdere loonsverlagingen. Dus die worden er niets beter van, alleen maar slechter.

Maar geloof mij maar dat ook de Nederlandse grootbankiers allang maatregelen hebben getroffen voor als het fout gaat...

La Bailaora | 14-11-12 | 00:46

@INH.30CL | 14-11-12 | 00:29
De EEG en samenwerking bracht vrede: iedereen hield zijn eigen broek op en was verantwoordelijk voor zijn eigen portemonnee. Nu men in gemeenschap van goederen is getrouwd, de euro, gaat men ruzie krijgen over geld, en net als in een familie of gezin, is dat heel vaak de rede tot ruzie en oorlog.

En ja, de gewone man in Griekenland en Spanje is echt de sjaak, net als die in Nederland dat ook wordt.

La Bailaora | 14-11-12 | 00:43

@arie181818 | 14-11-12 | 00:27
Tot aan de jaren 80 ging het vooruit en werden we steeds rijker. Vanaf de jaren 90 hebben we het nog tot 2008 uitgehouden en ons zelf voorgelogen dat het nog goed ging en voornamelijk op de pof geleefd. Nu komt de rekening. En ja dat heeft ook met de massaimmigratie te maken. Je kunt niet eeuwig heel velen binnen halen en denken dat er dan niets gebeurt. De rekening van die ongelooflijke fout krijgen we nu, want het geld is bij de overheid allang op. Alleen dat moet nog even doordringen bij heel veel mensen.

La Bailaora | 14-11-12 | 00:41

@arie181818 | 14-11-12 | 00:27
Nee, ze bewaken niet de schatkist. Ze geven veel te veel uit, en wanneer ze niet meer genoeg hebben halen ze dat weg bij de burger, ipv te bezuinigen. Dat is niet op de schatkist letten.

Het is net alsof je een abonnement hebt op de voetbalclub en elke week naar de film gaat en merkt dat je dat niet meer kan betalen. Wat een gezond mens doet is een van die 2 zaken niet meer doen, omdat er geen geld meer voor is. De overheid die gaat naar de buurman en haalt gewoon, met een pistool op de borst, geld uit zijn portemonnee. Dat heet in gewoon Nederlands diefstal.

En nee, over Spanjaarden en spaargeld. Ja, er zijn nog steeds mensen met spaargeld, maar heel vaak is dat een appeltje voor de dorst die mensen door hard werken hebben verdiend. De overheid is blut, en de banken. Dus wat men doet is, en het lijkt ook jouw plan: we halen het bij de mensen, want die hebben nog spaargeld. Totdat dat ook op is natuurlijk, en afgezien daarvan, dat geld is niet van jou of de overheid. Dat is van iemand die daar bv. heel hard voor gewerkt heeft en krom heeft gelegen om bv. een huisje te kunnen kopen.

En daarnaast zijn er ook heel veel mensen met schulden, die uit hun huis worden gezet omdat ze de hypotheek niet meer kunnen betalen.

Maar je kunt niet bij je buurman zomaar geld uit zijn portemonnee gaan halen, dat is diefstal.

La Bailaora | 14-11-12 | 00:38

@Sinterklahaas | 14-11-12 | 00:30
Leuk!

INH.30CL | 14-11-12 | 00:34

@arie181818 | 14-11-12 | 00:27
Kortom: De toekomst is een herhaling van de geschiedenis.

INH.30CL | 14-11-12 | 00:33

@Sinterklahaas | 14-11-12 | 00:30

LOL- kudo's.

pius | 14-11-12 | 00:33

@La Bailaora | 14-11-12 | 00:27

Hell Yeah. Onder het mom van Spanje en Griekenland redden ja. Dat zeg je goed. Want de Griekse en Spaanse burger merkt geen vagina van die redding uiteindelijk. Redding waarvan denken die?

En ik begrijp ze goed ook.

pius | 14-11-12 | 00:32

Ik ben boos op de vele graaiers in dit land. Ik zou niet meer boos zijn als ik er één van was.

Sinterklahaas | 14-11-12 | 00:30

@La Bailaora | 14-11-12 | 00:22
Ik kan alleen maar hopen dat het geen bewaarheid wordt maar ik vrees het ergste, er is tenslotte al weer zo'n 70 jaar vrede in Europa. Best wel lang als je zo eens door de geschiedenis loopt. Ik heb te doen met de *gewone* mensen in landen als Spanje en Griekenland, oprecht! Kan me ook alle commotie en protesten aldaar goed voorstellen dat is dus over een paar jaar hier ook te verwachten. Overigens geheel OT, kan iemand die Frenk v/d Linden eens van televee halen?

INH.30CL | 14-11-12 | 00:29

@La Bailaora | 14-11-12 | 00:08
Ok, je hebt geljk over de werkmentaliteit van de gewone Spanjaard. Alleen die regering voerde niet echt een solide beleid - meer geld eruit dan erin kwam. Je hebt wil zaken van Rutte II benoemt die slecht kunnen uitpakken, maar ze bewaken wel de schatkist. En als ze dat niet doen krijgen we in Nederland toestanden als bij jouw thuisland. En dat geld op andere banken zetten door Spanjaarden betekent dat ze dus wel degelijk geld hebben, waar ze dus niet hun eigen land mee helpen.. Groot gelijk? Waarom moet Nederland daarvoor bloeden?

Maar goed, je hebt ook verder gelijk met je andere betoog.
Ik meld me morgen maar ziek, ga snel al m'n voedselvooraden tot aan de nok toe aanvullen en ga de hele dag huilen op m'n bedje om hoe slecht het wel niet gaat met Nederland en hoeveel slechter het niet gaat worden. Want, het slechtste ligt nog voor ons, weet ik nu van jou. Wat nou hongerwinter, de crisis die begin 21ste eeuw opstak wordt de ergste ooit.
Snikkend zal ik dan terugdenken aan die goede jaren 90.. Alhoewel, toen was natuurlijk het verschrikkelijke Paars aan de macht, met die massa-immigratie en de wachtlijsten in de zorg. Nee, ik bedoel de jaren 80: o nee, toen hadden we al die gastarbeiders en oplopend begrotingstekort. Nee, de jaren 70!- o, wacht de oliecrisis en die Sinterklaas den Uyl. De jaren 60? Al die hippies die niks uitvraten. Jaren 50? Niets te beleven.
Gouden eeuw? Een handvol handelaars en koopmannen die het echt goed hadden, de rest had nog geen cent te makken.

Kortom, doemdenken helpt ons niet verder in de toekomt én globaal over de jaren zal het helemaal niet zo'n verschrikkelijke tijd worden.
Truste.

arie181818 | 14-11-12 | 00:27

@pius | 14-11-12 | 00:17
Klopt als een bus :-) We zijn het helemaal eens, maar daaraan kan je ook zien wat een desastreuse gevolgen dit beleid van Brussel gaat krijgen. En ondanks dat dit dus hartstikke oneerlijke gevolgen heeft voor de, vooral Nederlandse, burger, is het logisch. Niemand wil zijn spaargeld verliezen.

En ja, de grootste graaiers aan de top, de grootbankiers die stellen natuurlijk als eerste hun geld veilig, die wisten wat er komen ging, zie dit bv., dat zijn de banken die dit jaar zijn omgevallen:
cazadebunkers.wordpress.com/2012/06/12...

Goed kijken naar de hoofden van die bankiers (en naar de bonussen over 2011). Boeven zijn het, en daar gaat Nederland dan ook weer geld heen sluizen onder het mom 'Spanje redden'. In het schavot horen dit soort types.

La Bailaora | 14-11-12 | 00:27

@La Bailaora | 14-11-12 | 00:22

Dat is het ook denk ik- Los van de signatuur van de schrijfster in deze heb ik voor het eerst een analyse van het huidige proces gelezen in de Shock-doctrine van Naomi Klein. Die beschrijft met nauwkeurige precisie dit huidige scenario. Een uitermate profetisch boek.

pius | 14-11-12 | 00:24

@INH.30CL | 14-11-12 | 00:16
Zo simpel is het. Het kan nog wel wat jaren gerekt worden hoor, het is een zogenaamde 'slow crash' die we zien, omdat ze steeds het ene gat met het andere vullen, en langzaam aan de geldpotten van de mensen gebruiken om die staten en banken nog overeind te houden.

Zo zijn de Grieken en de Spanjaarden dus al door zo'n 3 of meer rondes van salarisverlagingen enz... gegaan, precies zoals dat nu in Nederland wordt ingezet. Dat is voor mij het bewijs dat hier opzet achter zit. Het kan niet zo zijn dat ze 'toevallig' in al die landen toevallig hetzelfde beleid voeren. Het moet gedicteerd zijn vanuit Brussel. En aangezien Spanje en Griekenland al kapot zijn, ziet dat er voor Nederland niet goed uit. Vergeet niet dat Spanje nog maar 3 jaar geleden een staatsschuld had dat op rond de 57% lag, lager dan Nederland vandaag de dag. Nederland ligt dus ongeveer zo'n 3 jaar voor (of achter zo je wilt) op het schema van Spanje.

La Bailaora | 14-11-12 | 00:22

Boeroeperts. Bah.

Tokkie2Me | 14-11-12 | 00:22

@de honden blaffen... | 14-11-12 | 00:16
D.m.v. plusje ook blijdschap heeft geuit!

INH.30CL | 14-11-12 | 00:20

@La Bailaora | 14-11-12 | 00:13


Bizar is dat ja. Al begint zo'n kapitaalvlucht natuurlijk altijd met het kapitaal van diegenen die de crisis mede hebben veroorzaakt of er beter van worden ( zoals in Griekenland bijv de reders- die ook bijna geen belasting betaalden overigens). Pas daarna komen de normale spaarders aan de beurt. Logische reflex idd maar wel een hele listige. Je kan er ook weinig tegen beginnen natuurlijk maar het verklaart mede de oppermacht van de financiële markten. You simply can't imprison capital.

pius | 14-11-12 | 00:17

@La Bailaora | 14-11-12 | 00:13
Het is heel simpel.
Zodra de rijkere landen als NL en D helemaal zijn uitgemolken en er echt niets meer is om uit te delen begint er een oorlog. Zo simpel is het.

INH.30CL | 14-11-12 | 00:16

@pius | 14-11-12 | 00:07
Precies, de Nederlander mag die kapitaalvlucht aanvullen. Het is alleen roeien tegen die markt, en dat verlies je altijd. En het is natuurlijk ook niet eerlijk. Nederlanders gaan die spaargelden aanvullen want er moet al weer 100 Miljard in die banken is afgesproken door Brussel, maar dat was voordat dit bekend was van die vlucht, dus er zal absoluut nog meer heen moeten, omdat anders teveel geld aan de circulatie wordt ontrokken, zodat de economie nog sneller instort. Dat geld kan namelijk niet meer uitgeleend worden, het is er dan immers niet meer.

De Spanjaarden parkeren het overal buiten Spanje, van Noord Europa tot buiten het eurogebied, zoals Zwitserland. Wanneer de euro dan instort is al het geld dat Nederland erin gestoken heeft kwijt, maar de spaarders halen hun geld weer op in Zwitserland. Oneerlijk, maar een Spaanse spaarder geef ik helemaal gelijk. Ik heb allang hetzelfde gedaan. Want de kans dat de euro instort wordt met de dag groter, en de koers zakt al tijden.

La Bailaora | 14-11-12 | 00:13

Een alcoholist, een neger die stoned is, een rolstoelganger, een setje bejaarden en een student. En dan vragen hoe het land er voor staat.
Het interesseert me echt geen reet hoe dat voljk er over denkt.
Zoals Brick Top al zei; if I throw a dog a bone, I don't need to know what it tastes like.

Freddie Stobart | 14-11-12 | 00:11

@arie181818 | 14-11-12 | 00:02
Met de werkmentaliteit in Spanje is helemaal niets mis. De mensen werken daar over het algemeen harder dan in Nederland. En ik kan het weten, want ik woon en werk er. Ook zo'n misverstand dus. Dat is het probleem helemaal niet. Er zijn een heleboel andere problemen.

Zoals boven hun stand leven, maar vooral de overheden zijn bankroet. Alleen al Catalonie, een van de Spaanse regio's heeft een schuld van 45 Miljard, en dat is dus ex de Spaanse centrale overheid. Spanje heeft, net als Griekenland, veel te veel ambtenaren, en de werkeloosheid is er megahoog. 25% met 50% jeugdwerkeloosheid. Daar ga je dus geen geld mee verdienen. De meeste banken staan op omvallen, Bankia is deze zomer al 23 Miljard ingegaan, en genationaliseerd, die is dus al omgevallen. En men heeft in Spanje de afgelopen 2 jaar net zulke bezuinigingen doorgevoerd als in Nederland. Bv. ook de BTW verhoogd naar 21%. Dat heeft de problemen alleen maar verergerd.

Maar met de werkmentaliteit is helemaal niets mis.

La Bailaora | 14-11-12 | 00:08

@La Bailaora | 13-11-12 | 23:54
De staat gelooft in alles. Het merendeel der Nederlanders gelooft inmiddels ook in iets; dat we naar de kloten gaan.

INH.30CL | 14-11-12 | 00:08

@La Bailaora | 13-11-12 | 23:50

Kapitaalvlucht ja. En wij mogen het aanvullen net zoals In Griekenland. Lastig.

pius | 14-11-12 | 00:07

@arie181818 | 13-11-12 | 23:41
Enne, de negatieve spiraal wordt nu dus duidelijk in gang gezet. De economie gaat door dit beleid nog harder omlaag. De middenklasse is de motor van de economie, die de meeste belastingen opbrengt, en het meeste geld rondpompt in de economie door het kopen van producten.

Wat doet de regering?: niet in eigen vlees snijden, zoals kunst, os, quango's, ed.., maar BTW verhoging (mensen gaan minder besteden, middenstand komt in problemen), duurdere verzekeringen, hogere belastingen, hogere huren, hypotheekaftrek omlaag, enz..., enz...

CPB berekent dat deze plannen de werkeloosheid doet laten oplopen, dat er dus meer mensen in de WW komen, WW wordt verkort, zodat mensen nog harder op de uitgaven gaan snijden, enz...

Nu zit Dijsselbloem klaar om de volgende cheque aan Griekenland over te maken en die bedragen zijn in deze bezuinigingen nog niet eens meegenomen:
www.powned.tv/nieuws/buitenland/2012/1...

Griekenland is een dreumes tov Spanje, Portugal heeft weer geld nodig, Cyprus, Ierland, en de ECB is geld aan het uitlenen (wat het niet heeft!)...
www.nu.nl/economie/2900248/ecb-mag-kor...

En jij denkt dat het goedkomt.

La Bailaora | 14-11-12 | 00:03

@La Bailaora | 13-11-12 | 23:50
Zal geen makkelijk tijd worden, maar ik gooi gewoon de schouders eronder en zal mijn steentje bijdragen. Als iedereen dat doet (zoals wij altijd al hebben gedaan in Nederland) komen we hier in Nederland best een keer uit de crisis, al zal het misschien wel een decennium duren vanwege de moeilijk te veranderen werkmentaliteit in het zuiden. (daar zit het doemdenken/flierefluiten er waarschijnlijk al jarenlang ingebakken, i.p.v. dat er zaken worden aangepakt)

arie181818 | 14-11-12 | 00:02

Ik kan me goed voorstellen dat de laatste jongen boos is , de rest is meer boos op zichzelf .

Eurotokkie | 13-11-12 | 23:57

ik ben niet boos

APechtold | 13-11-12 | 23:56

@INH.30CL | 13-11-12 | 23:47
Ja klopt, bv ook het stukje over bezuinigingen van de staat versus Brussel:

"Dit kabinet gelooft in staatsontwikkelingshulp, staatsomroep, staatskunst, staatsimmigratie, staatsnivellering, staatswindmolens. Het kabinet gelooft zelfs dat de staat het klimaat kan beïnvloeden. En hij gelooft dat de bureaucraten in Brussel mogen bevelen dat zij onze economie moeten kapot bezuinigen. Allemaal verkeerde keuzes."

La Bailaora | 13-11-12 | 23:54

@weedo | 13-11-12 | 23:42
Buiten 070 wonen er enkel agrariërs.

Al SchietjemeLevend | 13-11-12 | 23:53

@arie181818 | 13-11-12 | 23:41
Geen doemdenken hoor. Gewoon keiharde realiteit. Morgen bij jouw voor de deur. Want met de miljarden die nog naar de PIIGS landen moeten gaan er nog veel meer bezuinigingen aankomen. Onvermijdelijk.

Een beetje onderzoek doen. Alleen al is er dit jaar voor meer dan 200 Miljard aan spaargeld verdwenen uit Spanje, in juli alleen al 70 Miljard. Spanje is net zo aan het instorten als Griekenland.

La Bailaora | 13-11-12 | 23:50

@1+1 | 13-11-12 | 23:47

Ik drink niet dus dat zal niet heel erg zwaar vallen. Maar tnx anyway of course;)

pius | 13-11-12 | 23:50

Ik ben boos over die donkere jongen, stevie w. look-alike. Waarom helpt de maatschappij hem niet om een deugdelijk kledingadvies te geen. Je loopt toch voor aap. Mensen met een visuele handicap moeten gesteund worden.

kneuterzak | 13-11-12 | 23:48

pius | 13-11-12 | 23:40 |

Jij krijgt voorlopig geen whiskey meer ouwe dibbes!

1+1 | 13-11-12 | 23:47

@La Bailaora | 13-11-12 | 23:25
Dank voor de link. *Kraakhelder* en geen speld tussen te krijgen.

INH.30CL | 13-11-12 | 23:47

@arie181818 | 13-11-12 | 23:41

Energie volgt de gedachte inderdaad. Een belangrijke les inderdaad.

pius | 13-11-12 | 23:45

@weedo | 13-11-12 | 23:42,
Je méént het. En wat denk je er aan te gaan doen, weirdo?

AntiSoof | 13-11-12 | 23:44

Wij Nederlanders zijn een stel makke, blinde schapen die alles accepteren wat uit Den Haag komt.

weedo | 13-11-12 | 23:42

@Bakito | 13-11-12 | 23:28
Jeetje!
Je gaat je nu echt roeren, is het niet?

AntiSoof | 13-11-12 | 23:41

@La Bailaora | 13-11-12 | 23:32
als ik naar Zuid-Europa kijk wordt ik alleen maar positiever over ons eigen land. En kap is met dat doemdenken: als genoeg mensen dat gaan overnemen gaan we ook naar de klote, omdat er dan een negatieve spiraal in gang wordt gezet. (En andersom werkt ut natuurlijk ook, nou ja ik zal maar geen officieel 'Tsjakka' typen anders wordt ik helemaal niet serieus genomen)

arie181818 | 13-11-12 | 23:41

@1+1 | 13-11-12 | 23:28

Hou je muil joh stinkende graftak met je kleinburgerlijke jankverhaal. De typhus voor je.

*hoopt dat het zo jip en janneke genoeg is*

pius | 13-11-12 | 23:40

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-11-12 | 23:27,
Ok. Sportief. Was ook grappig bedoeld. Maar ik lees jou vaak ook niet met tegenzin.

AntiSoof | 13-11-12 | 23:39

@arie181818 | 13-11-12 | 23:30
Dit is nog maar het begin joh. Zo te lezen snapt necrosis wel wat er op ons afkomt, jij niet. Ga eens in Zuid Europa kijken.

La Bailaora | 13-11-12 | 23:32

@necrosis | 13-11-12 | 23:11
O ja, heeft niemand meer dan iets? Nou ik ken niemand die in Nederland niets heeft, al is het maar een uitkering, kleding, een nickname en/of een pesthumeur. Maak je niet zo boos om niets joh, zo slecht gaat het helemaal niet! O ja, en staken is voor homo's.

arie181818 | 13-11-12 | 23:30

pius | 13-11-12 | 23:16 |

Doe toch weer eens niet zo stoer pius. Schrijf gewoon Jip & Janneke taal als je niet beter weet. Je vergeet komma's te plaatsen (of plaatst ze verkeerd) en je laatste zin loopt ook voor geen meter.

"het reaguren is zoveel meer immers in mijn boek"

1+1 | 13-11-12 | 23:28

@all
Als je problemen met mij hebt, moet je dat recht in mijn gezicht zeggen. Dat ouwe wijvengeklets achter mijn rug begint een beetje vervelend te worden.

Duidelijk?

Stelletje dukdalvers.

Bakito | 13-11-12 | 23:28

@AntiSoof | 13-11-12 | 23:16
Ghe. Dat zou ik nooit durven beweren.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-11-12 | 23:27

Verlies en boosheid zijn winstgevend geworden.
Dat betekent systeemfout en leidt alleen tot slechte dingen.

Einde van de Domheid | 13-11-12 | 23:22

@La Bailaora | 13-11-12 | 23:01

Hoezo? Ik geniet meestal wel van de welbespraaktheid en het gestrekte been van Wilders. De ergernis geboetseerd op de gezichten van de collectieve zelfverklaarde weldenkendheid is een waar genoegen het appelleert aan de rebel in mij. Ik word daar vrolijk van.

En ik moet vooral niet altijd letterlijk genomen worden hier natuurlijk dat lijkt me geen goede zaak, het reaguren is zoveel meer immers in mijn boek. Wat jij.

pius | 13-11-12 | 23:16

@Dmitri Dmitrievitsj | 13-11-12 | 23:13 ,
Tolstoi zou zich geschaamd hebben over zijn povere teksten als hij jou zou hebben gelezen. Hè?

AntiSoof | 13-11-12 | 23:16

Hoi Merel!!!11!

Tommygunner | 13-11-12 | 23:15

@Parsons | 13-11-12 | 23:09
Kom jij dagelijks in Somalië?
Ik was daar nooit. (Wat je op tv ziet is gelogen, hoor. Dus maak je maar geen zorgen.).

AntiSoof | 13-11-12 | 23:13

@zeg maar jansen | 13-11-12 | 23:05
Dat weet je niet. Misschien heeft hij hard gewerkt en had hij vandaag een dagje vrij.

Overigens ben ik nooit boos. Toen ik nog een kleine Mitja was leerde mijn moeder mij altijd om de mensen niets kwalijk te nemen, omdat ze nu eenmaal niet beter weten. Een houding van grootmoedig mededogen is een stuk relaxter dan je over alles op te winden. Verder heb je er niets aan, dat moet dan ook weer gezegd.

Dmitri Dmitrievitsj | 13-11-12 | 23:13

Simon de Danser | 13-11-12 | 23:07
De eeuwige wederkeer. Simon, zeg nou zelf, dat is toch gewoon een hoop metafysische blablabla?

Moishe Pipik | 13-11-12 | 23:13

Ik ben elke dag boos als de wekker weer rinkelt, daarna komt het de rest van de dag niet meer goed met mijn boos zijn.

Johannes D. | 13-11-12 | 23:11

@marxistje | 13-11-12 | 23:06
Een hoop mensen in Nederland hebben ondertussen weinig meer dan niets, en toch komen Marx en Didi nog even langs met een kaasschaaf....

necrosis | 13-11-12 | 23:11

@bij gelegenheid | 13-11-12 | 22:49

Vrolijkmakende retoriek van Wilders. En de FC Sorry heeft zijn achterban weer terug heb ik vernomen.

Rutte kent zijn eigen cultuur beter dan zijn achterban.

pius | 13-11-12 | 23:10

Volwassen mensen die boos zijn. Wat kinderachtig, godverdomme.

Detlev Tarnowitz | 13-11-12 | 23:09

@marxistje | 13-11-12 | 23:06
Psies, dat zien we dagelijks in Somalië.

Parsons | 13-11-12 | 23:09

@marxistje | 13-11-12 | 23:06
Ja, erg hè? Dat Afrika. Ik ben daar ook wel boos op. Die opvreters daar, hè? En maar zielig doen enzo. Vreselijk. Goed dat jij dat ff doorprikt.

AntiSoof | 13-11-12 | 23:09

@Moishe Pipik | 13-11-12 | 22:59 |
Lol
Vooralsnog inspireren de schrijfsels van die 'loser' me meer dan de uwe.

Simon de Danser | 13-11-12 | 23:07

Ik ben boos op niets. Eerlijk. Het niets irriteert me mateloos. Ik hou me nu maar ff in, want je weet, de pliesie van de jorisside hè? Gosh want ik ben eigenlijk helemaal niet boos. Het idee. Flikker op met je boos. Idioot!
Gedachtemanipuleerder! Onmens!
Ik ben wel verdietig. Om zoveel onbenul.

AntiSoof | 13-11-12 | 23:06

Wat een kutland is dit toch. Neem een voorbeeld aan die sloebers in Afrika. Ze hebben helemaal niets maar zijn tenminste vrolijk.

marxistje | 13-11-12 | 23:06

@La Bailaora | 13-11-12 | 23:00
In Nederland wordt er niet gestaakt, ik kan dus mooi weer komen opdraven, met de zekerheid dat mijn uren weer uitlopen....
*paars aanlopen doet van nijd*

necrosis | 13-11-12 | 23:05

Dmitri Dmitrievitsj | 13-11-12 | 23:00 Dat is ie mede dankzij jouw bijdrage aan de staatskas. Het is om boos van te worden.

zeg maar jansen | 13-11-12 | 23:05

La Bailaora | 13-11-12 | 23:01 Tegendraads reaguren. heeft ie van Bakito.

zeg maar jansen | 13-11-12 | 23:04

@pius | 13-11-12 | 22:45
Huh? Wat is er met jou aan de hand? Teveel gezopen?

La Bailaora | 13-11-12 | 23:01

Boos zijn ze in heel Europa. Morgen algehele staking in Spanje... Wordt wel weer een topic morgen.

La Bailaora | 13-11-12 | 23:00

Haha, die stonede Antilliaan, prachtig!

Dmitri Dmitrievitsj | 13-11-12 | 23:00

Simon de Danser | 13-11-12 | 22:57
Pleur toch op met die loser. Twee keer in zijn leven geneukt en dan sterven aan syfillus. Dan heb je het niet. Een praatjesmaker is het.

Moishe Pipik | 13-11-12 | 22:59

Der kleine Mensch, wie eifrig klagt er das Leben in Worten an!
Hört hin, aber überhört mir die Lust nicht, die in allem Anklagen ist!

Friedrich Nietzsche

Simon de Danser | 13-11-12 | 22:57

@kapotte_stofzuiger | 13-11-12 | 22:49
Daar hebben we het [boosmaak] knopje voor....

necrosis | 13-11-12 | 22:56

Miep Scharensliep | 13-11-12 | 22:24
Een keertje peyote uitproberen. Daarna is het altijd feest.

Strohond | 13-11-12 | 22:56

Informer_007 | 13-11-12 | 22:34

A licky boom-boom dem ?

1+1 | 13-11-12 | 22:51

@zeg maar jansen | 13-11-12 | 22:47
Uiteraard, maar niet bij goudvisvoer, goudviskom en goudvisfilet.

kapotte_stofzuiger | 13-11-12 | 22:49

pius | 13-11-12 | 22:45 |
ik miste die zwarte zonnebril bij hem, maar vond wel bijhorend accent bij hem een beetje..
Hij krijgt een steeds beter bijhorende zwarte Pieten speak.
Wie leert de man eens Nederlands? Overigens: zal er bij hem een zwarte pruik over zijn bolletje passen?
Pas op kinderen.. boosche Zchwarte Piet!

chinicurse | 13-11-12 | 22:49

pius | 13-11-12 | 22:45 |
Morgenochtend kunnen wij allen de sorry-problematiek van het op voorhand gedegradeerde Fc Rutte aanschouwen.

Hapjes in huis halen noteert*

bij gelegenheid | 13-11-12 | 22:49

kapotte_stofzuiger | 13-11-12 | 22:44 Bij de combi "Kapotte stofzuiger" en "goudvis" daarentegen mag ie de min druklken toch?

zeg maar jansen | 13-11-12 | 22:47

mijntweecent | 13-11-12 | 22:39
Madame Jeannette is wel lekker heet.

Strohond | 13-11-12 | 22:46

Ik was trouwens helegaar niet boos op Wilders vandaag.

Heerlijk hoe hij de conventie bij de lurven pakte en ouderwets man een paard noemde. Genieten.

Yo go Geert!

pius | 13-11-12 | 22:45

chinicurse | 13-11-12 | 22:42 Nog zo'n zwitsal. Logisch dat jij dat een poosje niet gezien hebt, je hangt op de verkeerde sites rond.

zeg maar jansen | 13-11-12 | 22:45

@zeg maar jansen | 13-11-12 | 22:35

´t Mocht ff duren :)

ZKH EénOog | 13-11-12 | 22:44

@Informer_007 | 13-11-12 | 22:34
Welkom! Veel plezier en vergeet niet op dat plusje te klikken als er "kapotte_stofzuiger" staat.

kapotte_stofzuiger | 13-11-12 | 22:44

Ik ben boos omdat ik het filmpje niet kan bekijken.

Eerst een commercial van 20 seconden, F5 dus en dan krijg je er een van 30 seconden, nog een F5 en dan een error.

zeg maar jansen | 13-11-12 | 22:44

zeg maar jansen | 13-11-12 | 22:4
Best lullig eigenlijk. Na 5 jaar eindelijk de koudwatervrees overwonnen en de stoute schoenen aangetrokken om wat te schrijven, wordt hij zo afgepaald. Daar kan ik nu boos om worden.

mijntweecent | 13-11-12 | 22:43

zeg maar jansen | 13-11-12 | 22:41
.
oh jaa!! FIRST!!
Tijdje niet meer gezien

chinicurse | 13-11-12 | 22:42

@Informer_007 | 13-11-12 | 22:34
En nu maar zorgen dat je Joris niet boos maakt....
*gnehehehe*

necrosis | 13-11-12 | 22:41

mijntweecent | 13-11-12 | 22:39 Straks is ie weer weg. Eerste roepen is hetzelfde als "First!".

zeg maar jansen | 13-11-12 | 22:41

Informer_007 | 13-11-12 | 22:34
Wat een jeannetten-reaguursel, blijf jij maar gewoon stil.

mijntweecent | 13-11-12 | 22:39

Ik was nog vergeten te zeggen dat ik ook al bijna van de crack af ben.
Jan.

Perv | 13-11-12 | 22:39

Informer_007 | 13-11-12 | 22:34 Mooi, dan ben ik de eerste.

Kudtzwitsal.

zeg maar jansen | 13-11-12 | 22:36

ZKH EénOog | 13-11-12 | 22:09 Klaagmail, ken je dat woord al?

Ik ben boos op je.

zeg maar jansen | 13-11-12 | 22:35

Informer_007 | 13-11-12 | 22:34
Dolletjes, maar waar reaguur je dan op??

chinicurse | 13-11-12 | 22:35

-weggejorist-

Informer_007 | 13-11-12 | 22:34

Iedere patiënt moet door de boosfase heen. Dus we zijn op de goede weg.

Moishe Pipik | 13-11-12 | 22:33

zeon | 13-11-12 | 22:32
Filmpje gezien??

chinicurse | 13-11-12 | 22:33

@VanDattum | 13-11-12 | 22:25
Totdat ze weer geld krijgen van de Trojka en de beloofde bezuinigingen niet doorvoeren, of op de lange baan schuiven.
En dan word IK boos!

necrosis | 13-11-12 | 22:32

hier heeft het gross zelf voor gestemd sukkels!

zeon | 13-11-12 | 22:32

Over boos-enzo
'The Wall' binnenkort in de Arena.

Dit terzijde, maar toch.

bij gelegenheid | 13-11-12 | 22:31

ik ben eigenlijk te boos om boos te zijn.

cumshaft | 13-11-12 | 22:30

*zin krijgt in een mega-boos muzakje*

necrosis | 13-11-12 | 22:29

Ik heb een pik van 102 centimeter en een adohi-blokje onder mijn neus.

Jos Tiebent | 13-11-12 | 22:28

De natuur regelt alles zelf. In tegenstelling tot 1 "intelligent" wezen.
No godwin intended.

boasatlas | 13-11-12 | 22:27

De donkere mijnheer met de blauwe fluorescerende bubbels jas is A) een fan van Stevie Wonder B) denkt dat het nog hartje zomer is of C) is zo stoned als een garnaal.

1+1 | 13-11-12 | 22:27

@VanDattum | 13-11-12 | 22:25
Gratis geld en dan nog boos zijn, daar kan je je boos om maken.

kapotte_stofzuiger | 13-11-12 | 22:27

Cuyahoga | 13-11-12 | 22:25 |
Als jij die traangas granaat erin gooit, kunnen we weer eens lachen.
Kan Giel daarna wethouder in A'dam worden.

chinicurse | 13-11-12 | 22:27

Cuyahoga | 13-11-12 | 22:20 |
De Mars der Beschaving. Doet me denken aan al die topacteurs met hun spandoekjes omdat er een paar grijpstuivers bezuinigd werd op hun hobby. Sindsdien kan ik geen Nederlandse film meer serieus nemen. Daarvoor had ik er al ook moeite mee, maar dat is een ander verhaal.

Moishe Pipik | 13-11-12 | 22:26

mensen moeten niet zo zeiken maar harder werken. Succes is immers een keuze.

speedy_con33 | 13-11-12 | 22:25

Hoe vond je mijn zonnebril??

Hoor echt verder geen zinnig ding. Wat was het nut van deze clip dan behalve dat blijkbaar de gesloten afdeling van het nabijgelegen AMC open dag voor patiënten had??

chinicurse | 13-11-12 | 22:25

De Grieken. Die zijn pas boos.

VanDattum | 13-11-12 | 22:25

Breaking news, alles komt goed, ik hoor net dat Giel Beelen het Glazen Huis in gaat.

Cuyahoga | 13-11-12 | 22:25

Boos geboren. Woedend geworden. Inmiddels accepterend dat de debilisering van de maatschappij in volle gang is en berustend in de evolutionaire regressie.
Misschien bereik ik de staat van wensloos gelukkig nog voordat ik het tijdige met het eeuwige verwissel. Denk het niet.

Miep Scharensliep | 13-11-12 | 22:24

Boos is het nieuwe onverschillig.

Eric Blair | 13-11-12 | 22:24

Nederland is vol met Kolo's (Korte Lontjes).
Op straat, in de tram, in het verkeer, in het uitgaansgebeuren.
de Autokolo's (Autochtone Korte Lontjes) wat ongeveer samenvalt met het begrip Tokkie.
Dan heb je natuurlijk ook nog de Allokolo (Allochtoon Kort Lontje), die we allemaal kennen van TV (opsporing verzocht).
En de irritante Relikolo (Religieuze Korte Lontjes).

King of the Oneliner | 13-11-12 | 22:23


Kaas de Vies | 13-11-12 | 22:17 | + 0 -
Zwarte piet mag niet. Ja ik zag het op Facebook, erg grappig al die boze mensen..:-)
Zimba? Ga nou eens een cursus typen volgen! Vraag dat maar aan de Sint.

irma zonderboezem | 13-11-12 | 22:21

Twee jaar geleden hadden we een 'mars der beschaving' omdat faksist Wilders minder rode buizen op de rotondes wou.
Waar zijn alle Freeken nou, nu iedere Nederlander een arm en een been moet inleveren?

Cuyahoga | 13-11-12 | 22:20


Beetje shit roken met mah niggah en dan die stampvoetchick doen, relaxed!

Niks om boos op te zijn.

perro loco | 13-11-12 | 22:18

@irma zonderboezem | 13-11-12 | 22:15 | + 0 -
Zwarte piet mag ook al niet meer van Quid. Trouwens, waarom doet Zimba dat interview niet?! Dat maakt mij pas boos.

Kaas de Vies | 13-11-12 | 22:17

Ik ben boos dat dat soort totaal-malloten ongebreideld uit de staats-ruif lopen te vreten.

Ga de straatstenen aanharken ofzo maar loop niet kansloos van mijn belastingcenten half november met een zonnebril op je harses, zo stoned als een garnaal, allemaal onzin uit te kramen in gebrekking Nederlands.

Joker1977 | 13-11-12 | 22:17

Boos, omdat het volk boos is om de verkeerde dingen.

kapotte_stofzuiger | 13-11-12 | 22:17

Met al dat boos doen knap je ook niet op natuurlijk!
Er is genoeg om vrolijk door te zijn. Sinterklaas en zwarte Piet zijn alweer bijna in het land. Daarna lekker kerst met je dierbaren, bollen en champagne met de jaarwisseling. En dan is het alweer bijna voorjaar! En dan komen de eerste rokjes dagen alweer.
Dus kom op zeg, boosjes, hou eens op!

irma zonderboezem | 13-11-12 | 22:15

Let maar op, binnenkort zijn we woedend!

Idontgiveafunk | 13-11-12 | 22:13

Toen ik nog op gaysites zat, vond ik het altijd wel een prettig dat conversaties zo begonnen. Dat is juist het voordeel van homo zijn.

fredflange | 13-11-12 | 22:13

Nee. Ik heb het geprobeerd, maar het lukt niet. Het filmpje gaat over teveel nix. Sorry.

ZKH EénOog | 13-11-12 | 22:11

En ik ben boos over het feit dat een booster niet een superrolstoel wordt genoemd.

Ja, ik voel het al weer aankomen. Het wordt weer helemaal zwart voor mijn ogen.

Pisvlucht-Airlines | 13-11-12 | 22:11

"onredelijke prijsverschil tussen een doosje verse aardbeien en een kilo roestig oud ijzer"

Je weten precies de gevoelige punten van reaguurster Aslhey R Williams en Bakito goed in het licht te brengen.

Kaas de Vies | 13-11-12 | 22:09

Hoi Bakito! Niet meer zo met je kunstgebit spelen als je iets vertelt. Dat leidt je toehoorders enorm af!

Godsammekraken | 13-11-12 | 22:09

Verdomme ik heb zin in alcohol! Groet, Jan.

mijntweecent | 13-11-12 | 22:09

"Mijn broertje heb 1 op 1 begeleiding nodig..."

Heb je broertje geen papa en/of mama?

ZKH EénOog | 13-11-12 | 22:09

"Ik heet gewoon Jan. Zeg maar Jansen."

ZKH EénOog | 13-11-12 | 22:09

LOL @booswandeling

* voor lossere immigratienormen pleit*

pius | 13-11-12 | 22:08

Na de booslims hebben we nu ook de booslibs.

Kaas de Vies | 13-11-12 | 22:08

Totaal geen positieve reacties tijdens de booswandeling...

Itastijl | 13-11-12 | 22:07

"'t Gaat nou goed met me..."

Als dit je goed is, had ik je slecht niet willen zien...

ZKH EénOog | 13-11-12 | 22:07

Ik ben BOOS, want bier is op en winkels zijn dicht, mag ik hier ook mijn gal spuien?

KenTochNait?! | 13-11-12 | 22:05

Nee, Nederland heeft dit geheel eigenhandig en masse mogelijk gemaakt.
Dit is slechts het begin... Buigen zullen we!

Desmoulins | 13-11-12 | 22:04

Ik ben anders best vrolijk de laatste tijd. Anticyclisme for the win.

Moishe Pipik | 13-11-12 | 22:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken