Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ranzig slijmen met de haters van KRO Profiel

krologo100.jpgBeste dames en heren van Geen Stijl, Ik heb jullie een aantal keren gebeld en ingesproken maar tot op heden zonder reactie. Daarom nu even dit bericht. Voor het programma KRO Profiel maak ik een aflevering over Rutger Castricum. Het is een mooi portret over zijn leven en vooral werk en gaat dieper en zelfs cultuurhistorisch dieper in op de vraag waar hij staat in het palet van journalistieke kleuren. Omdat hij ook jullie Rutger is geweest en hij in die tijd een aantal veelzeggende reportages heeft gemaakt zitten er ook fragmenten in uit zijn Geen Stijl periode. Deze aflevering is al met al een mooi en evenwichtig stukje werk geworden. Zoals ik in mijn laatste ingesproken bericht al aangaf hoop ik op een reactie van jullie om een en ander kort te sluiten over het tweede leven van deze fragmenten. Hoor ik verder niets meer van jullie dan moet ik er van uit gaan dat ook jullie content zijn met het smaakvolle gebruik van enkele Geen Stijl momenten van Rutger in deze aflevering van KRO Profiel. Bellen kan en mag natuurlijk. Met vriendelijke groet en hartelijk dank voor jullie flexibele houding in deze. Ed Jeeninga. KRO Profiel Antwoord. Dus bij geen bericht jatten we het maar gewoon? Oké. Hier dan reactie. Beste slijmbalmeneer van de KRO. U krijgt niks. En u mag ook niks gebruiken. De vorige keer dat wij uw organisatie een GSTV-fragment leverden, is er van die 5 minuten welgeteld 2 seconden gebruikt. Daarvoor betaalde u 600 euro. Dat was belastinggeld. Derhalve de tiefus voor u, en de rest van het spilzieke Mediapark.

Reaguursels

Inloggen

Andermans geld uigeven.... zoooo makkelijk!

Iwmac | 03-10-12 | 09:44

La Vie En Rose | 02-10-12 | 15:47 | + -17 -

Ja natuurlijk hoor, iedereen die dit vindt tegenvallen van GS is lid van de KRO.

Laat een ding heel duidelijk zijn: deze man is netjes genoeg om te vragen of hij de beelden mag gebruiken en geenstijl gaat daar niet op in. Hij kan ze net zo goed gewoon pakken en als bron 'youtube' er boven zetten, maar in plaats daarvan vraagt hij er om.

Ik dacht toch dat geenstijl voor het vrij delen van auteursrechtelijk materiaal was. Misschien wat tendentieus van mij om dat te denken, maar dat mag je toch aannemen gezien de ingedrukte kop van tim kuik hier.

shamehair | 02-10-12 | 22:15

-weggejorist-

flc | 02-10-12 | 20:36

Dat is raar. Een website die ogenschijnlijke vuistdiep in de PO zit met PowNed, gaat tekeer over andere omroepen die ook aan de belastingcentjes zuigen. Erg raar.

Eduard-Khil | 02-10-12 | 20:02

* Nu zeker kijkon gaat doen *

Ven1V1d1V1c1 | 02-10-12 | 19:47

Hi hi.

eagleye | 02-10-12 | 19:24

Fatwabuster | 02-10-12 | 14:45
Atari 2600 inderdaad. Veelzijdig dingetje.

patat - generatie | 02-10-12 | 18:56

Kinderen die vragen worden overgeslagen?

Remy Martin Louis 13 | 02-10-12 | 18:30

@Pritt
Een diepe buiging Pritt! We hebben tijdens de verkiezingen weer mogen ervaren hoe onafhankelijk de publiek omroep is... direct afschaffen en verder op basis van eigen inkomen/abonees/commercie, wel zo eerlijk toch?

First Contact | 02-10-12 | 18:10

@La Vie En Rose | 02-10-12 | 15:47: Ik heb helemaal niks met de KRO. Maar nog minder met omhoog gevallen bloggers.

kezie | 02-10-12 | 17:30

Onderladen zou ik zeggen, f*ck dat auteursrecht. Toch?

notoire_veelpleger | 02-10-12 | 17:30

Iets met een pot en een ketel die zo zwart ziet dat ie de andere niet ziet.

Boris011 | 02-10-12 | 17:07

@La Vie En Rose | 02-10-12 | 15:47
die omschrijving doet me wel een beetje denken aan ene heer Teeuwen: ... een gedicht dat dieper gaat dan de lach, en misschien wel dieper dan de traan...

ruimpeer | 02-10-12 | 17:07

@Pa Cartwright | 02-10-12 | 15:28
LOL

ruimpeer | 02-10-12 | 17:04

@zeg maar jansen | 02-10-12 | 15:17
Dat snap ik wel. Maar als ze al tig keer hebben gebeld e.d., dan moet je toch iets proberen lijkt mij zo. Bovendien was dat niet het hoofdargument van GS om nee te zeggen, als ik het goed lees.

ruimpeer | 02-10-12 | 17:03

Haters van de KRO of de jankhoeren van GeenStijl..

de betaalautomaat | 02-10-12 | 16:51

leuk hoor, als er niks te zeiken is zoeken jullie wel wat te zeiken. Geen echt nieuws te brengen zeker?

Pritt Stift? Zeik Straal zou ook een goede schuilnaam voor je zijn. Mag je gratis gebruiken.

HaHaHarry | 02-10-12 | 16:45

Bij gebrek aan echt nieuws,ja dan doe je maar n Popi profiel over Rutger,scoort goed ,vooral als je subjectief focust.
Fokking Media Armoe......
Alle Mainstream Media heeft al jaren geleden zijn ziel verkocht.
Dat Pownews wat Spits heeft vervangen op deze site is het meest trieste voorbeeld.

Torquemada | 02-10-12 | 16:42

Wat een onzin GS. Dit kost je je sympathie als relnicht.

deministerpresident | 02-10-12 | 16:36

Ik ga spontaan lid worden van de KRO!

Cursorbewoner | 02-10-12 | 16:32

flauw gepuber...

Satria | 02-10-12 | 16:32

+ Heel veel voor dit botte antwoord!
Onvervaslde oude GS VOC mentaliteit.
Botte Hork | 02-10-12 | 14:29
Oftewel: Een asociaal antwoord gegeven door een persoon die altijd zeikt op bontkraagjes zonder normen en waarden maar ze zelf ook nooit heeft genoten.

ratim | 02-10-12 | 16:30

Vind het wel grappig, de GS minnetjes cultuur. Bij deze toedeledokie. Ik ga boodschappen doen van mijn uitkering, lekker dikke kogelbiefstuk.

WeerEenPilsjeOp | 02-10-12 | 16:26

WeerEenPilsjeOp | 02-10-12 | 16:09
Eerder gemakzucht bij de npo. Want het is toch maar lalala belastngpoet.

seven | 02-10-12 | 16:18

Het is de arrogantie van een staatsomroep die zegt, zonder reactie cq toestemming rauzen we jullie beeldmateriaal gewoon even en zenden het zonder akkoord evengoed nogmaals uit.

seven | 02-10-12 | 16:16

Zal me trouwens niets verbazen dat ze toendertijd een specifiek moment van Rutger wilden bemachtigen en dat GS er een hoop waardeloze tijd erbij heeft verkocht. Zoiets als.. alles of niets, take it of leave it. En natuurlijk nemen ze het belastinggeld maar al te graag aan. :)

WeerEenPilsjeOp | 02-10-12 | 16:09

@Terpen-tijn | 02-10-12 | 15:51

Is het weleens bij je opgekomen, dat geenstijl niet zo serieus is?

decadent degeneraat | 02-10-12 | 16:05

Ter correctie op de stelling: Ruktor die 300 euro per seconde waard is.... dat is ongeveer net zoveel als de staatsschuld stijgt per seconde... wat een held
Fatwabuster | 02-10-12 | 14:25

Nee, er is 5 minuten aan beeldmateriaal verkocht voor 600 euro en van die 5 minuten is +/- 2 seconden gebruikt. Wat leert ons dat? 5x60sec=300seconden/600eur=0,5eur per seconde en dat maakt rutger dus een eurootje waard. Een kinderijsje is zowat duurder.

WeerEenPilsjeOp | 02-10-12 | 16:04

Net de reactie van Prit Stuff gelezen.
In de woorden van mijn dochtertje komt dat neer op:
Hoepakeetje! (over de schutting ermee bedoelt ze dan)

MyCatIsDoingThis | 02-10-12 | 16:02

-weggejorist-

flc | 02-10-12 | 16:01

Een profiel? Nu al? Als dit geen revenge vd KRO vanwege de aanvaringen van Rutger met hun Rob 'moet ik iemand bellen, dat wil je niet hè? Kamphues wordt..

seven | 02-10-12 | 15:52

Journalistiek is sowieso oneerlijk>> een enkele popi jopi kreet aan het begin is goed voor 1000 plussen terwijl latere soms goed gefundeerde opinies allemaal een minnetje krijgen.
Ik vind dat zo gemeen...

Terpen-tijn | 02-10-12 | 15:51

Je zou bijna gaan denken dat Prittje zelf zit te minnen hier. Maar dat lijkt me sterk, dat zou namelijk kinderachtig zijn, en dat zijn ze niet bij GS

Strappin Young Lad | 02-10-12 | 15:49

Rutger en cultuurhistorisch, denk dat Jeninga de verkeerde heeft geinterwiewd.

Uw Verzekeringsadvis | 02-10-12 | 15:48

Ghehehe. Mie luf Pritt.

Wie over Rutger schrijft: 'Het is een mooi portret over zijn leven en vooral werk en gaat dieper en zelfs cultuurhistorisch dieper in op de vraag waar hij staat in het palet van journalistieke kleuren' om wat van GS gedaan te krijgen, verdient niet beter.

En dan die reacties. Mooi man. Je kan percies zien wie er lid zijn van de KRO. Daarnaast is de voltalige redactie van genoemde omroep flink aan het minnen en plussen geslagen, zo te zien.

Ik wil bij deze dan ook @Bakito van harte feliciteren met zijn tot nu toe 143 plusjes. En dat van KRO adepten.
Beide moeten een ongekende ervaring voor hem zijn. :-)

La Vie En Rose | 02-10-12 | 15:47

wielmoer | 02-10-12 | 14:23 +1
GS vraagt nix, dus hoeven anderen dat ook niet. Maar als je vraagt krijg je uiteraard een tendensieus, nodeloos kwetsend en ongefundeerd antwoord. Zo rolt GS. -en dat is ook okay.

Fred Janssen | 02-10-12 | 15:46

Wat is dat dan toch ook met dat niet de telefoon opnemen? Ga dan telefonisch de confrontatie aan ipv ons hiermee lastigvallen.

harry poster | 02-10-12 | 15:46

Geen Stijl dit antwoord!

jel10 | 02-10-12 | 15:44

shamehair | 02-10-12 | 15:21 | + 4
Strappin Young Lad | 02-10-12 | 15:29 | + 2
Helemaal eens. Beetje sneu gefrustreerde reactie van GS. De vrager heeft wellicht geen ruk met andere KRO programma's te maken. En daarnaast, hoe had GS het dan graag gezien? Dat meneer op botte wijze een vraag had gesteld? Kansloze topic...

Datzegiktoch | 02-10-12 | 15:38

Goh wat zijn we weer stoer Pritt. Wat is nu precies de bedoeling van deze post? Benadrukken dat GS nog steeds een recalcitrant buitenbeentje is? Begint het al door te dringen dat GS langzamerhand ook een grijze plaat wordt en deel is geworden van het establishment? En dan eindig je inderdaad in een gezapige KRO reportage.

Plop! | 02-10-12 | 15:35

Pritt, ben blij man je moet gewoon blij zijn.God heeft dit voor je gewild man , ben blij.

miko | 02-10-12 | 15:35

Over belastingverspilling gesproken...
Powned is de beroerdste tv ooit, hetzelfde als SBS, maar dan nog slechter.
Ook de journalisten van powned zijn kampioen in nonsens nieuws ( hondje van ster heeft een nieuw bot) vaak al uitgemolken door andere showbizmedia en vol met taal/ stijlfouten, sjek van het artikel is al lang voorbij, ze plempen maar wat neer om aan de vereiste kwantiteit te komen.

Terpen-tijn | 02-10-12 | 15:35

Eerst niet reageren op een normale vraag en dan nu zo spastisch uit de hoek komen? Applaus hoor.

Strappin Young Lad | 02-10-12 | 15:29

@ ruimpeer | 02-10-12 | 15:13
Note die witregel.

Ben je wel even stil van hè?

Pa Cartwright | 02-10-12 | 15:28

kibambam | 02-10-12 | 15:22 | + 0 -

Maar hij is nog steeds bevriend met Job! Zag hem gisteren nog op TV zijn Pownews-microfoon in de keel van Job proberen te steken toen die met zijn onderzoeksclubje in Haren aankwam. De verkering met Ella heeft een stuk korter geduurd...

eerstneukendanpraten | 02-10-12 | 15:25

@eerstneukendanpraten... Ohh, (kuch) je bedoelt de vriend van Ella en Job... die ken ik wel.

kibambam | 02-10-12 | 15:22

Met ziektes schelden als iemand een zeer redelijk voorstel doet. Jullie hadden ook bij tijds een antwoord kunnen sturen. Beetje kleinzielig dit, valt me tegen van GS.

shamehair | 02-10-12 | 15:21

Tering, wat een zielig leuterverhaal.

JeBroer | 02-10-12 | 15:21

zeg maar jansen | 02-10-12 | 15:16 | + 0 -

Dit rijdt ook btw...

http://www.google.nl/imgres?q=solex&num=10&hl=nl&biw=1280&bih=907&tbm=isch&tbnid=duiHD-02QfFcIM:&imgrefurl=http://www.bikepics.be/solex-brommertje.htm&docid=pVERf61QRupelM&imgurl=http://www.bikepics.be/Solex/solex.jpg&w=300&h=273&ei=hulqUI67GcGr0QXE4oHgCg&zoom=1&iact=hc&vpx=374&vpy=184&dur=1427&hovh=214&hovw=235&tx=148&ty=104&sig=108426095355050398550&page=1&tbnh=156&tbnw=182&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:1,s:0,i:140

eerstneukendanpraten | 02-10-12 | 15:18

ruimpeer | 02-10-12 | 15:13 Je mist het punt.

De KRO gaat er van uit dat ze die toestemming al hebben. Ook al is die niet gegeven.

zeg maar jansen | 02-10-12 | 15:17

kibambam | 02-10-12 | 15:15 | + 0 -

En nu lezen goddomme!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rutger_Castricum

eerstneukendanpraten | 02-10-12 | 15:17

eerstneukendanpraten | 02-10-12 | 15:16 Nah, gooi dan maar suiker in z'n tankje.

zeg maar jansen | 02-10-12 | 15:16

Omdat je anders over die -s ook weer belasting zou moeten betalen

milky bar | 02-10-12 | 15:16

zeg maar jansen | 02-10-12 | 15:14 | + 0 -

Voordat die gestart is en goed loopt ben ik alweer terug...

eerstneukendanpraten | 02-10-12 | 15:16

Who the fuck is Rutger?

kibambam | 02-10-12 | 15:15

eerstneukendanpraten | 02-10-12 | 15:13 Leen dan even de Spartamet van die seniele ouwe gek.

zeg maar jansen | 02-10-12 | 15:14

Stelletje nichterige jankhuilies! Gewoon toestemming geven en niet zeiken gaarne.

ruimpeer | 02-10-12 | 15:13

Goeie tip voor de KRO gewoon linkje plaatsen, o wacht

stephan66 | 02-10-12 | 15:13

Pa Cartwright | 02-10-12 | 15:12 | + 0 -
zeg maar jansen | 02-10-12 | 15:10 | + -1 -

Ik voorzie een fittie! Nog even wachten voor jullie losgaan, het bier is op...

eerstneukendanpraten | 02-10-12 | 15:13

@ zeg maar jansen | 02-10-12 | 15:10
Geen witregels rakkertje?

Pa Cartwright | 02-10-12 | 15:12

Tja, zo gaat dat. Meer even wat anders..

Waarom is het eigenlijk belastinggeld en niet belastingsgeld?

DerUnterMensch | 02-10-12 | 15:11

Pa Cartwright | 02-10-12 | 15:09 Weer eens op proefverlof?

zeg maar jansen | 02-10-12 | 15:10

Beetje lauwe pis dit, GS...

Schlomo De Peaumeaux | 02-10-12 | 15:10

The Green*Machine | 02-10-12 | 14:57 | + 0 -

Rutger is een schijtert (ooit te veel zalm gehad) en een oud wijf. Heb hem bij DWDD gezien om zijn boekje te promoten. Als hij live tekst MOET verzinnen is hij niet op zijn best en dat is nog zwak uitgedrukt.

eerstneukendanpraten | 02-10-12 | 15:09

Schattig, die jansen wil ook nog een snedig duitje in het zakje doen. Too eager. Too late. Humor.

Pa Cartwright | 02-10-12 | 15:09

The Green*Machine | 02-10-12 | 14:57 Dat stukje van aan de deur bij Kinnegin kunnen ze wel hebben.

Dat was zeker zeven kleuren.

zeg maar jansen | 02-10-12 | 15:06

-weggejorist en opgerot-

Nepenthe2 | 02-10-12 | 15:06

"Daarvoor betaalde u 600 euro. Dat was belastinggeld."
Waarom is dat geld dan wel aangenomen? Als GS echt zo principieel zou zijn dan hadden jullie die 600 euro ook moeten weigeren.

thefonz | 02-10-12 | 15:05

Pritt heeft wel gelijk. Als ie niet reageert wil dat niet zeggen dat zij de beelden zomaar mogen gebruiken.

Dit is net zoals de bank jou bericht dat wanneer jij niet reageert zij er van uitgaan dat jij wel content zult zijn met de verhoging van de kosten voor je betaalrekening.

Of de dokter die jou bij geen bericht terug in een EPD dondert.

zeg maar jansen | 02-10-12 | 15:05

Eeej.. drukt écht maar 1 keer op post?

Botte Hork | 02-10-12 | 15:01

Bakito | 02-10-12 | 14:22 Zal ik nog maar eens linken naar een beeld van ons allemaal dan?

zeg maar jansen | 02-10-12 | 15:01

-weggejorist-

Botte Hork | 02-10-12 | 14:58

Kinderachtig of niet, dit is GeenStijl zo als het ooit was.
En weer méér zou moeten zijn.
Ongezien de typhus dus, dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.

Botte Hork | 02-10-12 | 14:58

Zijn ze nu al bezig met de necrologie van Rutger?

brutus68 | 02-10-12 | 14:57

Het palet van journalistieke kleuren, hoe verzint ie het. Zo goed is die Rutger nou ook weer trouwens niet hoor, voornamelijk vervelend en onbeschoft.

The Green*Machine | 02-10-12 | 14:57

Waarom zo reageren Prit? Beantwoord dan gewoon hun telefoon of voicemail, deel ze mede dat GS hier niet aan wenst mee te werken en val ons hier niet lastig met dit "oh zo stoere" doch kinderlijke gedrag.

de directeur | 02-10-12 | 14:56

Dus jij was al aan het mailen in 1982.... met je Atari?
Fatwabuster | 02-10-12 | 14:45

Zal wel met zo'n raar ding geweest zijn dat 'brief' heet. Je weet wel, zo'n ding waar er nog maar zo weinig van gestuurd worden dat ze de 'postzegels' (nog zo'n raar woord) 10% duurder hebben moeten maken.

Remy Martin Louis 13 | 02-10-12 | 14:55

"smaakvol gebruik" Gaat het hier over een Jan de Bouvrieprogramma?

Petrus de Rewa | 02-10-12 | 14:52

Kijk zo ken ik die Pritt weer!!

Glas Koning | 02-10-12 | 14:51

@Pritt Stift | 02-10-12 | 14:20
Nou Pritt, ik ga maar eens melding maken bij de erven René Magritte over de afbeelding en pop-up tekst bij het vorige artikel van GeenStijl. Over het ten dele kopiëren van het idioom van een kunstenaar. Toevallig loopt daar net een rechtzaak over de vraag of dat wel of niet mag. Mogen jullie binnenkort €600 naar Brussel overmaken.

Bergverzet | 02-10-12 | 14:49

"De vorige keer dat wij uw organisatie een GSTV-fragment leverden, is er van die 5 minuten welgeteld 2 seconden gebruikt."

De KRO heeft slechts het deel met nieuwswaarde gebruikt. Heeft de belastingbetaler veel zinloos bestede minuten bespaard.

kezie | 02-10-12 | 14:49

En wat zou Rutger hier zèlf nou van zeggen??

grote haas | 02-10-12 | 14:48

Zorgt Pritt er eigenhandig voor dat de overheid een paar honderd Euro kleiner is geworden, loopt iedereen opeens Yvonne Jaspers uit te hangen.

tipo | 02-10-12 | 14:48

overdreven

Errujd | 02-10-12 | 14:46

vetkleppert | 02-10-12 | 14:33
Het hele woord cultuurhistorisch in de context van een reportage over Rutger is gewoon hilarisch. En geeft gelijk feilloos aan in welke hoek dit verhaal door de KRO geduwd gaat worden.

Soy yo | 02-10-12 | 14:46

Rutger kan vast zijn duikpak aandoen. Wat zal hij door het slijk gehaald worden..

Brakke Obama | 02-10-12 | 14:45

@patat - generatie | 02-10-12 | 14:41

Dus jij was al aan het mailen in 1982.... met je Atari?

Fatwabuster | 02-10-12 | 14:45

GS is echt vet stoer. Net BNN.

Flodder | 02-10-12 | 14:45

Staan voor een vrij Internet (heel goed GeenStijl) heeft tot gevolg dat een ander ook een keer iets van jou gebruikt/jat. Lekker belangrijk. Komkommer iemand?

Doc | 02-10-12 | 14:44

Feel the power, Pritt.

Zyprexa20mg | 02-10-12 | 14:44

Hey Pritt! Stop crying, start growing a pair!

Bassie_ | 02-10-12 | 14:43

Over spilziek gesproken, dat Powned is ook uitgelopen op een ontluisterende teleurstelling. In plaats van de vernieuwende, kritische, scherpe, onderscheidende televisie waar iedereen op hoopte, zijn we afgescheept met inhoudsloze kinderachtige sensatiebeluste pulp, waar het 'niveau' van de riooljournalistiek van Albert Verlinde zelfs niet voor onderdoet.

Triest. En die rommel heeft intussen wel meer iets belastingpoet gekost dan 600 euro.

Lorenz0 | 02-10-12 | 14:42

Nou, stoer hoor.
Lekkere argumentatie ook.
Naarmate GS ouder wordt, begint het gedrag van de redacteuren des te meer op dat van kleine kindjes te lijken.

Altijd schoppen tegen de KRO-babyboomers, maar zodra er een brug gebouwd kan worden, of een vlerkje inzicht gegeven kan worden over onze generatie aan die bejaarden, dan gaan we spastisch doen. Kleinzerig dit.

Man man man...

SvennusMax | 02-10-12 | 14:42

De KRO is sinds Bob Bouma met Cijfers&Letters van de buis verdween helemaal niks meer. Dat heb ik ze dertig jaar geleden ook gemaild. Tot op de dag van vandaag geen reactie.

patat - generatie | 02-10-12 | 14:41

De onverwachte botte bijl reactie van GS, altijd +10

Methylfenidaat | 02-10-12 | 14:40

Dat toontje ook van de publieke omroep.... prachtige reactie

Dikkie_Dik | 02-10-12 | 14:39

Een portret van beroepsdilettant Rutger Castricum op de publieke omroep? Het gaat inderdaad hard achteruit met dit land.

Djong | 02-10-12 | 14:39

Waarom plaatst Ed Jeen In Ga een spatie in de naam GeenStijl?

Muggenmepper | 02-10-12 | 14:38

Ik word heel moe van dat BNN-syndroom van Powned.
Kijk ons eens lekker tegendraads doen!

Generaal Tapioca | 02-10-12 | 14:38

Nou zeg, das ook niet aardig.

fender05 | 02-10-12 | 14:37

Prachtig!

sitzkrieg | 02-10-12 | 14:36

Gaan jullie dan ook aanklagen als ze het toch uitzenden? Schakelen jullie dan Tim Kuik in? Of Bram Mosko? Die kost wel wat, maar hij doet het ook zwart, cash in een koffertje (heb ik me laten vertellen).
Ik ben zeer benieuwd naar het vervolg. Je krijgt de topics ook wel in de schoot geworpen op deze manier. Dat is dan mooi makkelijk. Dat dan weer wel.

Stormageddon | 02-10-12 | 14:35

@groundloop 14:30
Je snapt het niet. Als de KRO 600 Euro betaalt voor een fragment van 2 seconden, dan is dat 300 Euro per seconde. Als de KRO een uitzending van een uur zo vult, dan is dat al meer dan 1 miljoen Euro. En de KRO betaalt dat, omdat u betaalt.

tipo | 02-10-12 | 14:34

Wat een eikels daar bij GS zeg. Gewoon een oprecht verzoek waar die KRO meneer ook nog eens heel veel moeite voor doet en dan deze treurige reactie van een verontwaardigde kleuter.

très cool | 02-10-12 | 14:33

Wat een whiners, die gasten van Geenstijl. Die Pritt Stift gedraagt zich net iets te vaak als een parvenu.

kezie | 02-10-12 | 14:33

@Soy yo | 02-10-12 | 14:31
Het cultuurhistorisch perspectief van de KRO. Een van de vele omroepen die al een halve eeuw voorbij de uiterste houdbaarheidsdatum is.

vetkleppert | 02-10-12 | 14:33

"Derhalve de tiefus voor u, en de rest van het spilzieke Mediapark."
Fatsoen moet je doen.

ProAsfalt | 02-10-12 | 14:33

wielmoer | 02-10-12 | 14:23 | + 20
Precies! Gemiste kans GS, hiermee had u een puntje kunnen scoren voor de volgende/komende rechtszaak.

datzouzomaarkunnen | 02-10-12 | 14:32

LOL...

da wizard | 02-10-12 | 14:32

Symmachus | 02-10-12 | 14:30 | + 0 -

En nog steeds kon hij niet tippen aan de ultieme grootheid van Ron!

NOOIT MEER POEPEN! | 02-10-12 | 14:32

Dat cultuurhistorisch dieper ingaan op Rutger vooral ook. Dat wordt weer een echt PO pareltje, kan niet missen.

Soy yo | 02-10-12 | 14:31

hulde Pritt!

verdomme Kees | 02-10-12 | 14:30

"Daarvoor betaalde u 600 euro. Dat was belastinggeld."
Beetje erg hypocriet, niet?

groundloop | 02-10-12 | 14:30

Jullie "eigen" PowNews is natuurlijk het toonbeeld van spaarzaamheid.

De coke van Tom Staal die hem tot 8 uur liet stappen met pr0n Jeremy werd natuurlijk uit eigen zak betaald?

Verder, wat een gezeur. Ze vragen het netjes...

Symmachus | 02-10-12 | 14:30

En ik dacht dat GS geheel autarkisch zijn broek ophield. Dan zou een nieuw donatie van € 600,- toch meer dan welkom zijn? Verdeel het desnoods onder de armen. Onder de linkerarm € 300,- en onder de rechterarem hetzelfde bedrag. Gewoon, omdat het kan!

eerstneukendanpraten | 02-10-12 | 14:29

+ Heel veel voor dit botte antwoord!
Onvervaslde oude GS VOC mentaliteit.

Botte Hork | 02-10-12 | 14:29

De Publieke Omroep moet opgeheven worden. Dat scheelt 0,8355 miljard euro aan publieke omroepbestedingen in Nederland die uit belastingen zijn gefinancierd. Of per huishouden: 116 euro per jaar.

tipo | 02-10-12 | 14:28

Hallo Pritt, ik snap je reactie, maar waarom moest die man nu tig-keer bellen voor een antwoord? Weet je wat mobiel bellen kost tegenwoordig? En dat allemaal op kosten van de belastingbetaler...

eerstneukendanpraten | 02-10-12 | 14:27

Mediapark? Licht toch in de plaats des onheils van het vorige topic.
Als die 4 jongens en die ene griet nou eens de goede raad krijgen om op het mediapark.................! Toch?
Misschien komt de burgemeester ook nog in actie. Dat zou toch ook mooi zijn? Toch?

pitsteen | 02-10-12 | 14:27

Beetje flauw, ze vragen het toch gewoon netjes?

Het staat inderdaad al lang en breed op internet, overal verspreid, dus ze kunnen die shit gewoon gebruiken. Het lijkt mij blijk geven van goed fatsoen om voor (her)publicatie nog even jullie feedback te vragen, in plaats van alleen commentaar achteraf toe te laten.

Dat dat hele mediapark verder één grote belastinggeld-spilzieke kermis is, staat natuurlijk wel buiten kijf.

Lorenz0 | 02-10-12 | 14:27

Beetje hypocriet is het wel! Huilie doen omdat jullie die foto's van brit niet mogen gebruiken en ook huilie doen als anderen jullie materiaal gebruikt! Wat ik zeg is natuurlijk een klein beetje appel en peer, maar toch!

nsfw | 02-10-12 | 14:27

Goed dat jullie dat programma saboteren, Prit. Een programma over Ruktor, je moet er toch niet aan denken.

steven paul | 02-10-12 | 14:26

Kan er niets aan doen. Vind de houding van GS een beetje kinderachtig...

Doc Damage | 02-10-12 | 14:26

Ik verwacht niet anders dan dat ze als fatsoenlijke omroep Rufter aan het kruis gaan nagelen als hufterfascist, dus ik zou er inderdaad geen enkele medewerking aan verlenen.

vetkleppert | 02-10-12 | 14:26

keurig dat ze om toestemming vragen. lang leve het vrije internet, rot op Buma en genoten van onze 600 euries?

Snerpe Schede | 02-10-12 | 14:26

Enigszins hypocriet, het belastinggeld zou in jullie hopelijk nog beter besteed kunnen worden ook!
(En POWNEWS wat jullie opzetje was geweest is totaal niet zonde van onze belastingscenten?)

Moskovitz v.d.Duivel | 02-10-12 | 14:25

Ehm, inderdaad gewoon even eerlijk zijn en de KRO hun profiel van Rutger C. laten maken. Is ook wel leuk heh, Mo en Rutger's Fittie op teevee....

Pezmerga | 02-10-12 | 14:25

Die zeshonderd euro hoefden jullie niet te accepteren, toch?

hatovimletayis | 02-10-12 | 14:25

Mooie reactie Pritt. Principieel tegen zelfverrijking ten koste van de belastingbetaler. Dat zouden meer mensen moeten doen!

Moondance | 02-10-12 | 14:25

Pritt: huilie huilie doen?

Cursorbewoner | 02-10-12 | 14:25

Ruktor die 300 euro per seconde waard is.... dat is ongeveer net zoveel als de staatsschuld stijgt per seconde... wat een held

Fatwabuster | 02-10-12 | 14:25

Dus ze mogen de fragmenten niet gratis hebben omdat betaalde fragmenten teveel kosten??

kaasburger | 02-10-12 | 14:25

Dan hyperlinken ze toch gewoon naar de content ;)

Von Matterhorn | 02-10-12 | 14:24

Schenk ze dan gewoon. Zijn je principes ook blij.

horsteknots | 02-10-12 | 14:24

Gristen omroepen zou ik sowieso niet vertrouwen. Zeker niet als het katholieken zijn.

c.onjo | 02-10-12 | 14:24

Dus als jullie wat jatten schermen jullie met proxies en hyperlinks, nu een ander wat wil gebruiken (hij vraagt het zelfs netjes !!) is het opeens niet ok ?? Meten met 2 maten noemen ze dat toch, of niet soms ??

wielmoer | 02-10-12 | 14:23

En wat als ze het toch gebruiken?
Tim Kuik bellen?

Rattlehead | 02-10-12 | 14:22

Back2Back topics voor Hillywood! Je zou bijna gaan denken dat het en wereldstad is!

Godsammekraken | 02-10-12 | 14:22

Het staat op internet, dus die beelden zijn van iedereen.

Bakito | 02-10-12 | 14:22

Nou nou...

Doc Damage | 02-10-12 | 14:21

+1

Energya | 02-10-12 | 14:21

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken