Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Tom Staal tussen de booslims op de Dam

booslim-met-swag534.jpgHet was vandaag Internationale Moslims Maken Zichzelf Belachelijk Dag. In diverse landen waren er protesten bij en tegen Amerikaanse ambassades vanwege een of andere halfgare straight to youtube filmproductie over het leven van de beroemde profeet M. En ja, dan worden de moslims booslims en moeten er gebouwen en mensen stuk. Opeens was daar ook het twitterbericht dat de US Embassy in Amsterdam dichtging wegens een "demonstratie". US Citizens werd afgeraden zich vrijdagmiddag na het vrijdagmiddaggebed op en nabij het Museumplein te begeven. WTF? Of zoals een twitteraar het opmerkte. We onderhandelen niet met terroristen. Maar als er eentje "boe" zegt schijten we 72 kleuren stront en sluiten we de tent. Right. Ambassade dicht, scholen ontruimd, en de NOS stuurde zelfs een heuse straalwagen met een Afghanistan-veteraan erin. Man man man. Voor niks natuurlijk. Nee, het echte feestje was natuurlijk op De Dam. Tom Staal trok zich niks aan van alle bange poeperts en ging gewoon gezellig met de mensen praten. Kom er maar in goser. Hallo, moslimmensen. Ik ben GeenStijl-verslaggever en ik sta hier met een fokking CAMERA.

Reaguursels

Inloggen

strikdewepstroper01 | 15-09-12 | 23:25
Dank!

sallandstrots | 15-09-12 | 23:47

@hölzenbein | 15-09-12 | 19:59
logopedist mag ook
of kunstgebit zit los...

johannes1964 | 15-09-12 | 21:35

@oplichter Ik zou er toch even een dokter naar laten kijken als ik jou was.

hölzenbein | 15-09-12 | 19:59

-weggejorist-

oplichter | 15-09-12 | 19:20

Moslims kunnen niet genoeg beledigd worden, evenals die pedoprofeet en dat varken dat men allah noemt. Gewoon omdat het kan, nee, omdat het moet. Wat zijn moslims toch humorloos zeg, wat een droeftoeters!

Dr.Zeldenrust | 15-09-12 | 19:01

20 jaar geleden waren hier nagenoeg net zoveel moslims als nu. Toen hadden we het niet over Jihad, werden er geen moskeeën betaald door Saoedi Arabië, werd kunst in gemeentehuizen niet aanstootgevend gevonden, werd de kerstboom op een HBO school gewoon opgetuigd, kenden we geen gescheiden loketten, gescheiden zwemmen, halalvoedsel, liepen schapen tijdens het slachtfeest nog veilig in de wei, werd er nagenoeg niet gesist naar blanke vrouwen, werd er niet gesproken over een shariarechtbank en stonden alle advocaten gewoon op voor een rechter, was 2e pinksterdag als vrije dag geen discussiepunt, werden meisjes op het vervolgonderwijs niet door allochtone jongens gedwongen om een hoofddoek te dragen en kenden we geen boerkini. Noem mij een angsthaas maar ik heb heimwee naar vroeger en maak me zorgen om de toekomst van mijn 3 dochters!

sallandstrots | 15-09-12 | 18:28

Als het allemaal beter is in die Noord-Afrikaanse zandbank: be my guest!

ZwengelMeister | 15-09-12 | 14:28

Kopt! Leuk man religie! zouden ze moeten afschaffen!

pleijpje | 15-09-12 | 14:19

Oh ironie! Filmpje blijkt gemaakt te zijn door een Egyptenaar. Vraag me nu nog af of deze man ook moslim is?

pleijpje | 15-09-12 | 13:54

Een eenvoudige oplossing voor deze teleurgestelde moslims: ga wonen in een land, waar de Sharia wet is. Als je niet in een seculiere samenleving wil wonen: Schiphol is om de hoek.

caspert79 | 15-09-12 | 13:52

Tab doet raar sorry er staat verkrachtT

mevrouwstemband | 15-09-12 | 13:35

Eerders komt er hier vlakbij moskee ga maar varkentje houden in mn voortuin. Hahaha
Schaap kan niet die word gelijk verkrachtEerd

mevrouwstemband | 15-09-12 | 13:33

Protest van moslims? Ik zou het eerder een protest van kansloze Marokkanen noemen.
99% van het volk dat daar rondliep was Marokkaans. Ik heb geen andere moslims gezien die daar liepen te janken over een of ander filmpje.

Loghuis | 15-09-12 | 13:30

giggity zegt:"terwijl het gedrag net zo erg is als wat ze buitenlanders verwijten.

Lul van de bovenste plank ... geen West Europeaan steekt overal ter wereld ambassades in de fik, verbrand vlaggen en voelt zich zo verongelijkt en minderwaardig. Onze valkuil zit juist in zelfoverschatting.

Mrpurple | 15-09-12 | 13:05

giggity | 15-09-12 | 12:54 | + 0 -

En de SGP is ook een fundamentalistische partij ... jouw vergelijking gaat niet op! (waar er zat Hollandse tokkies zijn). Het argument van de problemen met deze subgroep in de Nederlandse maatschappij is juist het culturele verschil en de moeilijkheden die dat aan de wortel van onze opvattingen en manieren van doen met zich meebrengt. Die verschillen zijn moeilijk, lees: niet, op te lossen. Problemen waarbij het reservoir niet in eigen handen is.

Mrpurple | 15-09-12 | 13:02

Ja ik zie inderdaad een aantal mensen moeilijk Nederlands praten, en eentje ontkent de holocaust zelfs, maar het is niks wat ik nog nooit een lelieblanke Nederlander heb zien doen eerlijk gezegd.
En wat die profeet betreft, elke religie is verschrikkelijk, dus ook wat dat betreft zie ik niets bijzonders.
Ik vind het wel jammer dat een groot deel van de reaguurders een enorm grote mond hebben over die allochtonen, terwijl hun eigen gedrag net zo erg is als wat ze buitenlanders verwijten..
En dat vind ik dan weer volslagen debiel en een beetje zielig.

giggity | 15-09-12 | 12:54

-weggejorist-

ur.smelly.breath | 15-09-12 | 12:47

een week te vroeg met de verkiezingen als je het mij vraagt

Mrpurple | 15-09-12 | 12:37

Pff ik vind het zo 'dom' als je gaat demonstreren tegen een film waarvan je niet een de moeite hebt genomen om die te bekijken of in ieder geval de trailer te bekijken.
En dan ga je als een ezel leuzen na roepen die de 'leider' voorschreeuwt.
Ik ben christen maar ik heb van God ook verstand gekregen om na te denken en dingen te onderzoeken.

mercy | 15-09-12 | 12:33

Moslims zijn slecht in het begrijpen dat er een verschil is tussen iets doen wat niet mag (waarop dus arrestatie/beboeting leidt) en iets doen wat niet op prijs gesteld wordt.

suvois | 15-09-12 | 12:32

@jodidor | 15-09-12 | 11:42: Goed punt. Er geldt een APV op De Dam dat je er niet te langs stil mag staan. Dit om de levende standbeelden onder controle te houden. Verder heb je gelijk dat je een vergunning nodig hebt om te demonstreren.

In Het Parool stond ooit een verhaal van een toerist die uitgebreid het paleis op De Dam aan het fotograferen was en gearresteerd werd omdat hij de APV-tijd overtreden had. Je gelooft het niet!!!

Maar hier doet de politie natuurlijk niets. Bang dat het anders uit de hand loopt.

Mokum Kosher | 15-09-12 | 11:51

Een soort blanke moslim fudamentalist met een pluk zuurkool onder z'n kin die "erg leuke joodse mopjes kent..."
I rest my case.

R.B.Scott | 15-09-12 | 11:48

Hadden die gasten een vergunning om te demonstreren? Zo nee, waarom greep de politie dan niet in?????
Moet je als Nederlander eens doen!

jodidor | 15-09-12 | 11:42

@Semtex | 15-09-12 | 11:37: Ik zag het net ja.. Oeps.. haha..

Dank je wel. Het is nog vroeg.. Althans, voor mij. ;-)

Mokum Kosher | 15-09-12 | 11:42

-weggejorist-

bianca99153128 | 15-09-12 | 11:41

@Mokum Kosher | 15-09-12 | 11:36
op geenstijl.tv

Semtex | 15-09-12 | 11:37

Hé, waar is mijn discussie met Nachtmens van afgelopen nacht gebleven?

Mokum Kosher | 15-09-12 | 11:36

Man opgepakt in Amerika voor het maken van de film. Hij wordt nu verhoord. Blijkt een EGYPTENAAR te zijn ...Zowieso iemand oppakken voor het maken van een 'life of brian' achtige film = over de top. Maar ook nog de woede van het nieuwe 4e rijk op je kop krijgen, omdat je ooit iemand asiel heb verleend ... zucht ...

Mrpurple | 15-09-12 | 11:04

En ach, 500 jaar na J.C. herkende ze paranoïde schizofrenie nog niet. Laat staan acromegalie. Spijtig dat er een hele sekte omheen gebouwd is met totalitaire waanideeën. En nog spijtiger dat het "weldenkende" deel van de wereld die sekte sponsort met gratis geld en ze met angst benadert.

Sliptong | 15-09-12 | 11:03

Nu komt de tijd om te kijken hoe onze succes-socialisten met hun gelieve moslim-kiezers zullen omgaan.

Vlad2888 | 15-09-12 | 10:59

@Tommygunner | 14-09-12 | 21:06
Komtie dan hè... LOL

Sliptong | 15-09-12 | 10:55

@Pepi

In het Nederland tot ongeveer 1989 wisten we niet eens wat de islam was. Rond die tijd kwam ook de multi kul propaganda op gang....In de jaren zeventig, vroege jaren '80 had nog geen mens daar van gehoord.
Dat waren nog eens tijden.......

strikdewepstroper01 | 15-09-12 | 10:51

Rammstein | 15-09-12 | 01:55 |
Ja dat is raar, maar toen had je dat gezeik met die moslims allemaal niet, tenminste niet voor zover ik het me kan herinneren, in ieder geval niet op deze schaal. Ander bij komend voordeel was dat je ook geen MOE-landers hier had. Nee hoor, doe mijn de Koude Oorlog maar, poets de kruisraketten maar weer op, ik ben het gezeur over die moslims spuugzat iedere dag maar weer. Weggaan daar en voor de rest negeren.

Pepi | 15-09-12 | 10:40

De mening van Ayaan Hirsi Ali lijkt me ook wel de moeite waard. Tom Staal, je mag haar ook interviewen, via scype bijvoorbeeld, hoewel deze erudiete types hier ook wel boeiende meningen hebben na het zien van het origineel?

IndoFortuyn | 15-09-12 | 10:32

Ach en over 4 jaar stemmen we weer lekker met z,n allen PvdArabieren....toch??
Sorry,maar ik vind dat Nederland dit verdiend.Als degene die al jaren waarschuwd voor dit soort taferelen,die in de loop der jaren alleen maar erger zullen worden,gewoon uitgesloten wordt omdat het allemaal "onzin"is,moet het Nederlandse volk ook niet Zeiken over dit soort dingen.

Bliksem2312 | 15-09-12 | 10:30

@IndoFortuyn | 15-09-12 | 10:21

Theo heeft geen interweb meer anders had hij wel gereageerd.

Semtex | 15-09-12 | 10:29

Benieuwd wat Theo van Gogh van deze film vindt.

IndoFortuyn | 15-09-12 | 10:21

Ja, ik ben ook ontzettend boos! Ik als autochtone Nederlander was gewoon aan het WERK, je weet wel, centen verdienen en niet huilen en boe roepen en EISEN dat je getolereerd moet worden vanwege je EIGEN INTOLERANTIE jegens anderen!

Capodicat | 15-09-12 | 10:14

Nu is de zet aan de beledigde moslims:
Wat gaan zij doen aan hun 'prinsjes' die lopen te sissen en 'hoer' roepen?
Volgens mijn bescheiden mening komt respect van 2 kanten.
Wat dat betreft hebben we nog een lange weg te gaan.
Maar DiederIK heeft vast een oplossing.....

necrosis | 15-09-12 | 10:12

Wat een klote vrijmibo hebben die noslims.

Semtex | 15-09-12 | 09:59

-weggejorist-

Basirux | 15-09-12 | 09:53

@De Boodschapper | 15-09-12 | 09:35
'Men' heeft iets gehoord over een film die moslims in een 'minder' daglicht heeft gesteld.
Daarom gaan sommige moslims als 'booslims' de straat op, op te protesteren tegen een film die niemand heeft gezien.
Ik kan me nog de rel rondom de film 'Fitna' herinneren, feitelijk ging het nergens over, maar Jan-Peuter ging gelijk op de knieën.
Het was gewoon belachelijk hoe hij in het buitenland aan 'damage-control' deed, nog voordat hij de film had gezien.

necrosis | 15-09-12 | 09:52

Waar is al die commotie om? enekel mensen hebben een slecht gespeelde (komische) B-film uitgebracht en nu zijn alle moslims in rep en roer....
Ik snap absoluut niet waar ze zich druk om maken, hebben ze dan helemaal geen humor???

Wij hebben de originele trailer op de voorpagina van de website geplaatst, zodoende kunnen jullie zelf oordelen over deze trailer. www.stopsharia.nl

De Boodschapper | 15-09-12 | 09:35

thp | 14-09-12 | 21:53

Dank, dus toch een kinderliedje!

Spokoynoy Nochi | 15-09-12 | 09:33

@ ash en de rest

Misschien kom ik nog eens uit de kast, je weet het niet hè...

eerstneukendanpraten | 15-09-12 | 09:28

necrosis | 15-09-12 | 09:23
You're blowing the whole remark out of proportion necro - vandaar: laah gaahn joh. Ben ervandoor. U have a great day now.

AshleyJ"Ash"Williams | 15-09-12 | 09:25

@AshleyJ"Ash"Williams | 15-09-12 | 09:17
Ik stelde een serieuze vraag, en jij gaat lopen downplayen?
Dat siert je niet!
En ja, ik heb op Fleur gestemd.

necrosis | 15-09-12 | 09:23

Wat een mongolen zeg. Niemand heeft de film gezien maar ze hebben allemaal gehoord. Zegt al weer veel over het denkvermogen.

klappervandeweek | 15-09-12 | 09:19

necrosis | 15-09-12 | 09:11
Haha. Wat een gozer ben je toch ook.Laah gaahn joh.
Heb je nog op Fleur gestemd?

AshleyJ"Ash"Williams | 15-09-12 | 09:17

@AshleyJ"Ash"Williams | 15-09-12 | 09:02
Voor dat aantal heb ik de tool der tooltjes geraadpleegd.
Volgens jouw woorden zouden 11.900 (=70%) comments de woorden ...etc.
Heb je mee-gevinkt, of heb je een Maurice'je gedaan?

necrosis | 15-09-12 | 09:11

Indrukwekkende rede van Afgevaardigde Gohmert in het Congres.

vladtepesblog.com/?p=52874

Uiteindelijk gaan de ogen open.

Ben Adam | 15-09-12 | 09:10

@rara 09:01
Ja sorry man een tegelgrafisch geheugen is geen pretje, die info spuit eruit als vloeistof uit een waterpijp.

AshleyJ"Ash"Williams | 15-09-12 | 09:06

@rara | 15-09-12 | 09:01
*gnehehehe*

necrosis | 15-09-12 | 09:03

@necrosis 08:54
Ik heb het nu even over een tendens van de laatste tijd. Check anders de geniale tool and be amazed how much the word homo/gay/gordon /anaal keeps poppin' up. I kid U not.

AshleyJ"Ash"Williams | 15-09-12 | 09:02

@necrosis | 15-09-12 | 08:54
17K aan tegels lezen op zoek naar een teken dat ENDP homo zou zijn. Dat zegt ook wel iets...

rara | 15-09-12 | 09:01

@AshleyJ"Ash"Williams | 15-09-12 | 08:48
endp heeft ruim 17K aan tegels gelegd, heb je die allemaal gelezen? ^^

necrosis | 15-09-12 | 08:54

@endp 08:28
Waarom gaan 7 van de 10 reaguursels bij jou toch over homofilie? Waar het hart vol van is ... ? Geeft verder niet, maar frappant is het wel. ^^

AshleyJ"Ash"Williams | 15-09-12 | 08:48

@Sjeng de helle | 15-09-12 | 08:31
Moggu Boeng.
Zolang Eberhardt die 460 Mio+ financiert door de gemeentebelasting te verhogen, vind ik alles best.
Maar helaas, het geld zal wel uit een bepaald potje komen, dat gefinancierd wordt door de verhoging van gemeentebelasting buiten 020.
*.........* (MagNie van Joris)

necrosis | 15-09-12 | 08:44

Over de kwalitieit van het filmpie zou ik ook boos kunnen worden als ik het betaald had.

Sjeng de helle | 15-09-12 | 08:36

Mogguh @all,
En Eberhardt (PvdA) zag dat het goed was en verhoogt de Amsterdamse soebsidiepot van € 460.000.000 naar €460.000.000 ++++++++++++++.En zo komt weer alles goed.

Sjeng de helle | 15-09-12 | 08:31

Die ene moslim is 100% gay met zijn George Michael bril...

eerstneukendanpraten | 15-09-12 | 08:28

-weggejorist-

IK MOET POEPEN! | 15-09-12 | 08:21

La-La-I-La-La. Leuke tekst voor een carnavalshit.

rara | 15-09-12 | 07:46

Wat me ook zorgen baart is president O(s)bama. Hij grijpt niet in, is echt een watje in Washington. Nig vijf jaar en de wereld is een groot kalifaat. Mijn laatste hoop is Israel. En tegen de protesterende moslims zeg ik: zak eromheen en weg wezen !

marco de lepper6280 | 15-09-12 | 07:37

@La Bailaora Ja sterk hé, gebakken lucht. Altijd hulde voor. Man man man. Simpele.

hölzenbein | 15-09-12 | 06:43

@parsons Ja ik scheld extremisten uit. Heb ik altijd al gedaan. Zijn extremisten een ras?

hölzenbein | 15-09-12 | 06:38

necrosis | 15-09-12 | 05:23

Hoeveel van die protesterende moslims hebben die film daadwerkelijk gezien?

Minder dan 10.

Hebben ze alles van 'horen zeggen'?
Ja!
De imam zegt het, "dus is het waar".

Vind ik persoonlijk nogal 'radicaal debiel'.

Helemaal mee eens.

"Grappig om te lezen dat moslims boos zijn om een film die ze nooit gezien hebben.
Wat ik me afvraag: wanneer worden diezelfde moslims eens boos om het zinloze 'hoer' geroep en het nasissen van blonde meisjes?
Wanneer komen die mensen in actie?
Antwoord: nooit, want niet hun probleem.
Waarom verwachten zij (en de politiek) dan wél sympathie voor HUN zaak?"

Omdat zij zo gehersenspoeld zijn door hun ideologie (i.e. islam) dat zij vinden dat alles en iedereen daaraan ondergeschikt is.

neutron | 15-09-12 | 05:53

Grappig om te lezen dat moslims boos zijn om een film die ze nooit gezien hebben.
Wat ik me afvraag: wanneer worden diezelfde moslims eens boos om het zinloze 'hoer' geroep en het nasissen van blonde meisjes?
Wanneer komen die mensen in actie?
Antwoord: nooit, want niet hun probleem.
Waarom verwachten zij (en de politiek) dan wél sympathie voor HUN zaak?

necrosis | 15-09-12 | 05:23

Hoeveel van die protesterende moslims hebben die film daadwerkelijk gezien?
Hebben ze alles van 'horen zeggen'?
Vind ik persoonlijk nogal 'radicaal debiel'.
Schijnbaar zijn de tenen van sommige mensen evenredig gegroeid met de zetelwinst van de PvdA.
Maar schijnbaar is Samsom de grote verlosser, dus licht uit en spot aan voorrrr.....DiederIK!

necrosis | 15-09-12 | 05:01

@neutron | 15-09-12 | 03:55
jaja we weten het nu wel. :)

miko | 15-09-12 | 04:54

neutron | 15-09-12 | 03:55
Ik zal de laatste zijn die je tegenspreekt

idopane | 15-09-12 | 04:20

OMG
WTF

Sorry Joris voor de multiple post.

One will do.

neutron | 15-09-12 | 03:58

-weggejorist-

neutron | 15-09-12 | 03:55

-weggejorist-

neutron | 15-09-12 | 03:40

-weggejorist-

neutron | 15-09-12 | 03:40

-weggejorist-

neutron | 15-09-12 | 03:38

idopane | 15-09-12 | 03:13

10??

GVD daar waren we toch 30 jaar geleden al achter (of veel eerder, maar dat weet ik dan weer niet).
Ik bedoel: de moslimbroeders roepen wat int arabisch (dood aan de joden en christenen) en in het engels zeggen ze dat "every religion that respects islam will be tolerated".

De islam wil helegaar geen vrede, maar alleen de wereldheerschappij.

neutron | 15-09-12 | 03:38

Rammstein | 15-09-12 | 03:15

Stiekeme tetten, joe kan doe better

DANNY3960 | 15-09-12 | 03:29

Tom heeft lef, ok. Tom zal het zonder hoofd/lichaam moeten doen als hij dit herhaalt over 30 jaar. Dan zijn de jihad- strijders hier in de meerderheid. Importeren maar PVDA zet hem op!

janjing | 15-09-12 | 03:27

Rammstein | 15-09-12 | 03:12 |
Het zijn trieste tijden. Onschuldige burgers zijn laf vermoord en we hebben het alleen maar over datgene wat die laffe moord getriggerd schijnt te hebben. En zelfs de VN gaan hierin mee (zie ook Lewis Lewinsky).
www.globalnews.ca/world/un+human+right...
De hele wereld, inclusief de VN, danst naar het pijpen van de Profeet (de duivel hale hem).

Schoorsteenveger | 15-09-12 | 03:25

Rammstein | 15-09-12 | 03:12
Zelfs Dan Rather zat gisteravond op CNN 'ons' te citeren toen hij zei dat de Arabische lente in feite mislukt was. Dat was hier 1 jaar geleden al bekend.

idopane | 15-09-12 | 03:18

Ik ga mezelf maar eens proberen in slaap te schreeuwen.

Rammstein | 15-09-12 | 03:13

Op CNN komen Wulf Blitzer en Ben Wiederman er ineens achter dat de Moslimbroederschap in het Engels heel iets ander zegt dan in het Arabisch. Jezus daar zijn wij al meer dan 10 jaar geleden achter gekomen en dat moet de wereld duiden.

idopane | 15-09-12 | 03:13

us.cnn.com/2012/09/13/us/benghazi-vict...

Schoorsteenveger | 15-09-12 | 03:05 | + 0 -
Het was zo vreemd. Op GS waren alle details bekend, en op CNN werd nog gesproken over unconfirmed information.

Rammstein | 15-09-12 | 03:12

Rammstein | 15-09-12 | 03:01 |
'Arab Spring nations', de ironie...

Schoorsteenveger | 15-09-12 | 03:05

Rammstein | 15-09-12 | 02:53 |
Wat had je verwacht? De Verhevene is tevreden, het gaat wat hem betreft echt de goede kant uit. En de filosofen in Nederland (zie Joop) huppelen gedwee achter hem aan.

Schoorsteenveger | 15-09-12 | 03:03

Nee, een brutaal, dreigend, agressief en extreem mens, heeft de halve wereld en de hele uitkering.
Rammstein | 15-09-12 | 02:49 |
-
..en een brutaal 'geloof' heeft de halve wereld..

tejootje | 15-09-12 | 02:58

Khadaffi met een stok in zijn reet, Sadam aan de galg, Mubarak in een bed in een rechtzaal.
En wat is er verbeterd ?

Rammstein | 15-09-12 | 02:53

Ik had nooit verwacht dat ik dit soort uitspraken zou doen.

Rammstein | 15-09-12 | 02:50

WirMachenMusik | 15-09-12 | 02:42 | + 0 -
Nee, een brutaal, dreigend, agressief en extreem mens, heeft de halve wereld en de hele uitkering.

Rammstein | 15-09-12 | 02:49

Schoorsteenveger | 15-09-12

tenderpoints

newray | 15-09-12 | 02:49

Als die kliek ongeregeld geen (overigens zeker in A'dam, onterechte) angst zouden hebben om hun uitkering kwijt te raken zouden ze nog wel andere dingen gezegd hebben. Vermoed ik zo.

WirMachenMusik | 15-09-12 | 02:42

Ik denk niet dat allah bestaat..Anders hadden de Amerikanen hem wel gevangen gehouden in Guantánamo Bay.voor een waterboarding.

Haloef | 15-09-12 | 02:42

@Rammstein | 15-09-12 | 02:28
Goed gezegd. En natuurlijk de paralympische net-alsof-wedstrijden. De regentendictatuur, die onderwijs, wetenschap en media in een ijzeren greep houdt, heeft het volk zover gekregen dat het zich alleen met flauwekul bezighoudt.

Lewis Lewinsky | 15-09-12 | 02:40

Kennelijk houdt de huidige Nederlander zich liever bezig met Holland got no Talent, Eigen huis & Bunker, Sterren springen zich te Pletter, usw. usw.
@Rammstein | 15-09-12 | 02:28 | + 1 -

Ik kan meer hoor :

ik kan bouwen, ik kan sjouwen
en kunstjes doen op slappe touwen.
Ik kan tekenen, ik kan plakken
en balanceren op hoge hakken.
Ik kan dansen, ik kan zingen
en van een hoge tafel springen.
Ik kan tellen, ik ken de kleuren
en kan zo heerlijk om iets lekkers zeuren.

"TaliAmrat" | 15-09-12 | 02:35

@Rammstein | 15-09-12 | 01:52
Uiteraard, wat had je verwacht van een land waar de koningin na de moord eerst naar de moskee gaat en niet naar de nabestaande?Die daad was waarschijnlijk nog een grotere steek in de rug van de normale mensen dan die messen bij Theo.

miko | 15-09-12 | 02:30

rolling on the floor lauhging out loud

newray | 15-09-12 | 02:30

Kennelijk houdt de huidige Nederlander zich liever bezig met Holland got no Talent, Eigen huis & Bunker, Sterren springen zich te Pletter, usw. usw.

Rammstein | 15-09-12 | 02:28

Rammstein | 15-09-12 | 01:56 |

Jaah das wahre eermal .

germaanse modus off¨-

newray | 15-09-12 | 02:25

@WirMachenMusik

eeensch!

"TaliAmrat" | 15-09-12 | 02:23

"TaliAmrat" | 15-09-12 | 02:14 | + 0 -
Dat zo'n nietszeggend filmpje zoveel haat op de been brengt, en dat terwijl de meerderheid van de meute het niet eens heeft gezien.
En dan nog.
Waarom die meute het zich zo aantrekt. Wat boeit het. Het is toch .... ah weet je, ik wil nog een beetje genieten van mijn vrije dag.
Laat maar.
static.vg.no/uploaded/image/bilderigg/...

Rammstein | 15-09-12 | 02:23

oplichter | 15-09-12 | 01:41
Dit lijkt mij, mede gezien wat ik over je hier eerder geuite meningen over multicul heb meegekregen, een doorzichtige poging om het moslimgeweld te bagatelliseren.

WirMachenMusik | 15-09-12 | 02:17

@Rammstein

Hoe bedoeld u.

"TaliAmrat" | 15-09-12 | 02:14

Truste allemaal.
Dit slaapliedje kreeg ik vorige week als tip van godsammekraken:
www.youtube.com/watch?v=4c3UN-Id5ao

ge-fucking-weldig.
Cheers and good night.

Cuyahoga | 15-09-12 | 02:13

Einde.

"TaliAmrat" | 15-09-12 | 02:11

Ik snáp het gewoon niet.

Rammstein | 15-09-12 | 02:11

OFF TopiC :

Oom Omar is een hele enge radicaal die eerder al is veroordeeld tot 30 jaar cel wegens terrorisme. Maar de koning van Marokko schonk hem gratie (toeval hoor, toeval) en nu mag Omar dus weer fatwa's verkondigen. Omar zegt (parafrase): "Frankrijk is een kudtland. Er wonen ongelovigen, homo's, vrouwen hebben er rechten, halalvoer wordt zomaar gefrituurd in vet waar ook haramvoer in wordt gefrituurd, er zijn te weinig schaamdouches, je moet vrouwen een hand geven, openbare scholen hebben geen gebedsruimtes, ze tekenen er cartoons en je mag niet eens in boerka lopen. Eigenlijk is het westen een toilet waar je je grote boodschap achterlaat en daarna vertrekt." Ja und? Dat zeggen alle Omars al tweeduizend jaar lang. Maar, Omar is nog niet klaar. Komt ie: "Alle moslims moeten Frankrijk verlaten en terugkeren naar de enige echte moslimlanden. Wij moslims hebben niets te zoeken in landen van ongelovigen." Kijk, dat is nog eens oplossingsgericht denken. Roepen we hier al eeuwen: als het je niet bevalt, ga dan lekker weg. Wilders blij, Wim van de Camp blij, bang verlicht westen blij, Joods-christelijke cultuur blij, gekwetste moslims blij, Omar blij, Allah blij, iedereen blij. Win-win-win-win-win-win-win. Was dat nou zo moeilijk? Can't we all just get along? Yes we can! Omar zegt het. Omar heeft altijd gelijk. En luisteren naar Omar. Boks Omar!

"TaliAmrat" | 15-09-12 | 02:02

Nederland moet weer Nederland worden.
En als je het niet leuk vindt. Tief je maar op.
@muslim

oplichter | 15-09-12 | 01:55

Pepi | 15-09-12 | 01:49 | + 0 -
En dat is toch best bizar, terugverlangen naar een koude oorlog.

Rammstein | 15-09-12 | 01:55

La Bailaora | 15-09-12 | 01:35 |
Dat is inmiddels een tautologie. Men denkt, te kwader trouw, slim te zijn, maar men wordt in de luren gelegd. Het is beangstigend.
Zie hoe hier die eikel van een Ramadan probeert om zijn straatje schoon te vegen.
www.democracynow.org/2012/9/13/islamic...
Het gaat 'm allemaal te snel. De Salafisten lopen te hard van stapel en dreigen het moeizaam opgebouwde en geïmplementeerde programma van de Moslim Broederschap te bruskeren. Te vroeg, zo zie je Ramadan denken, te vroeg.

Schoorsteenveger | 15-09-12 | 01:53

miko | 15-09-12 | 01:46 | + 1 -
..... en toen is geen enkele ambassade bestormd, geen moslim omgebracht, geen vlag verbrand, èèn halfslachtige demonstratie op de Dam, een half brandje gesticht, wat graffiti, en daarna glas, plas, usw. usw.
Nu, zoveel jaren later geen herdenking, demonstratie, glas, plas en iedereen houdt zijn waffel.

Rammstein | 15-09-12 | 01:52

@Bigi Bana Boy | 14-09-12 | 23:54
Daar moet je al helemaal niet over verwonderen.Dat is een zwerm minkukels.Die waart hier de laatste tijd rond.Ik zal hem een plus geven.

miko | 15-09-12 | 01:50

Ik word ondertussen doodmoe van dat gezeik over en van moslims. Ik verlang ondertussen terug naar de koude oorlog, een hoop gedreig maar er gebeurde tenminste niets.

Pepi | 15-09-12 | 01:49

@strikdewepstroper01 | 14-09-12 | 23:44
En dan moet ik denken aan de woorden van Afshin Ellian; "Theo van Gogh werd vermoord door het soort individu waarvoor ik uit Iran ben gevlucht."
Dat dan weer een buitenlander alles in een zin moet samenvatten. :)

miko | 15-09-12 | 01:46

DANNY3960 | 15-09-12 | 01:37 |

Jaja als het je niet aanstaat ditch je het gewoon,werkt niet egt op de lange termijn.

newray | 15-09-12 | 01:43

Die moslims hebben eigenlijk maar mazzel.
Van mijn god, 'het vliegend spaghettimonster' worden zelden films gemaakt.
Zou ik ook een keer booos kunnen worden.
Oh wacht, ik word daar niet boos om, wij van het spaghettimonster weten dat het maar één grote grap is.

Cuyahoga | 15-09-12 | 01:42

Religie moet worden verboden.
Omdat het leugens zijn. Die mensen op verkeeerde ideeën brengt.
Een schande dat we 2012 nog toestaan dat kinderen worden gehersenspoeld met gevaarlijke onzin.
Voor een groot gedeelte van de mensheid is geloof absoluut niet vrijblijvend, opgedrongen en zeer schadelijk voor hun geestelijke en fysieke welzijn.
De moorden, marteling en algehele misère dat het in het verleden heeft gebracht is genoeg bewijs.

oplichter | 15-09-12 | 01:41

-weggejorist-

DANNY3960 | 15-09-12 | 01:37

DANNY3960 | 15-09-12 | 01:34


Ditchging it was. Laat maar

DANNY3960 | 15-09-12 | 01:37

-weggejorist-

DANNY3960 | 15-09-12 | 01:37

kom net binnenvallen....."ditching"??

DANNY3960 | 15-09-12 | 01:34

Is er eigenlijk nog geen relatie gelegd tussen hoogte van de verhouding 'achterlijken' - know what I mean?, nudge nudge, wink wink - in een samenleving en de groei of stand van de economie? De groei van het aandeel 'achterlijken' in Europa lijkt omgekeerd evenreding met de groei van haar economie.

Hufter | 15-09-12 | 01:32

WirMachenMusik | 15-09-12 | 01:29
Versterker van wat Schoorsteenveger | 15-09-12 | 01:22 | al schreef.

WirMachenMusik | 15-09-12 | 01:30

intellect of liefde,
de humane tweestrijd.

Skylon or Burst,!

newray | 15-09-12 | 01:30

Volstrekt wereldvreemde inschatting, inderdaad. En oerdom ook nog omdat ze niet snappen dat moslims dit als een teken van Allah beschouwen en zich hierdoor bevestigd voelen in de 'juiste' weg die ze volgens de koran moeten bewandelen.

WirMachenMusik | 15-09-12 | 01:29

Als de regering nu eens eerst eens voor de belangen van de eigen bevolking zou opkomen.
Dan zouden extremisten van welk soort dan ook al een stuk minder kans maken.
Maar de VVD is niet voor het volk. Maar een uitverkoren groep bankiers en uitzuigers.
De crisis is veroorzaakt door de banken en de zelfbenoemde elite.
En nu moet de gewone man opdraaien voor de schade.
Zoals in Griekenland waar de Troika een 13 urige, 6 daagse werkweek voordraagt als oplossing.
Inplaats corruptie en belasting ontduiking van de illuminati aan te pakken.

oplichter | 15-09-12 | 01:27

necrosis | 15-09-12 | 00:39 | + 2 -
Juist.

Rammstein | 15-09-12 | 01:24

Zo'n extreem irrationeel, en in hun ideologische kern gewelddadig, zooitje, waarvan een klein gedeelte zich in het openbaar toont en de overgrote meerderheid thuis (voorlopig) zwijgt en instemt, vormt een gigantische tijdsbom die ingesteld is op het moment dat ze denken dat ze de kritische-omvang bereikt hebben. En die omvang is een variabele die kleiner wordt naarmate het gastheervolk als slap en laf wordt ingeschat.

WirMachenMusik | 15-09-12 | 01:23

Lewis Lewinsky | 15-09-12 | 01:08 |
Dit is echt the fucking limit. We are doomed.
De VN zijn helemaal de draad kwijt. Mensenrechten? Groepsrechten! Ze snappen het daar echt niet meer. Alarmerend.

Schoorsteenveger | 15-09-12 | 01:22

Denk dat ik morgen in mijn zwembroek mijn teenslippers richting de Griekse ambassade ga gooien..ik ben ook beledigd en dat moet ik dan zo uiten denk ik.

Bruno Alaska | 15-09-12 | 01:21

Waarom praten die mensen zo raar?
Antwoord, de gemeente financiert taalcursussen in de moskee:
Link 1:http://www.toptaal.nl/toptaal/cursus-aanbod-gemeente/gratis-les-voor-inburgeraars.html
Link 2:http://www.eltawheed.nl/index.php?nav=nieuws&nid=296

de honden blaffen... | 15-09-12 | 01:13

*De Hoge Commissaris voor de Mensenrechten van de Verenigde Naties, Navi Pillay, heeft de moslimkritische film Innocence of Muslims sterk veroordeeld. Ze noemt de film 'schandelijk' en 'kwaadaardig'*.
Weg. Met. De. VN.
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Buitenland/...

Lewis Lewinsky | 15-09-12 | 01:08

Het is iets met die smid met zijn vier zonen.

newray | 15-09-12 | 01:04

@Schoorsteenveger | 15-09-12 | 00:53

De inleiding is ook wel sterk: geen belediging rechtvaardigt een moordpartij, dit argument is bijna juist.

Bijna juist? Ja, bijna juist....

Bruno Alaska | 15-09-12 | 01:03

@Schoorsteenveger | 15-09-12 | 00:53
Ik heb je linkje gelezen en het al vaker gezegd:
Onder 'Daffie' was het onderwijs en medische zorg gratis, bovendien was het land onafhankelijk van Goldman Sachs wegens geen staatsschuld.
Maar dankzij de 'Arabische lente' hebben ze nu progressie gemaakt.......
*yeah, right*

necrosis | 15-09-12 | 01:03

Valt het niemand op dat hier iets vreemds aan de hand is: normaal schrijft mevrouw Nanninga alle stukjes over Amsterdam en Pritt over geld en EU enzo. Vreemd! Het is nu percies omgekeerd.

jezouermoevanworden | 15-09-12 | 01:02

Heb met verbijstering kennis genomen van de kromme redenering van een zich filosoof noemend personage.
www.joop.nl/opinies/detail/artikel/160...
"In een tijdperk van steeds toegankelijker en vernietigender technologie is het onlogisch, onrechtvaardig en onrealistisch van individuen te verwachten dat zij geen terroristische aanslagen plegen als staten - zoals de VS - zich boven de wet stellen. Anders zullen individuen steeds vaker het recht in eigen hand nemen."
Heb hier even geen woorden voor. Onrechtvaardig.....

Schoorsteenveger | 15-09-12 | 00:53

necrosis

Robodock=

And the hills come alive !!

newray | 15-09-12 | 00:52

Moslims uitschelden. Durf je wel? Racist!
@Parsons | 15-09-12 | 00:33
Sterk. Hulde.

La Bailaora | 15-09-12 | 00:45

Oftopic, nieuws van morgen.. mega brand in Brabant,.. p2000.ceejee.nl/

Crematorium-de-Asbak | 15-09-12 | 00:42

necrosis | 15-09-12 | 00:34 |

Dacht het niet, tenzij je een relchristen bent.

newray | 15-09-12 | 00:42

@Rammstein | 15-09-12 | 00:09 |

Het is ergens wel dankzij het trauma van de tweede Wereldoorlog en de holocaust dat dit volk hier jaren geen strobreed in de weg is gelegd en hij hier nu de mogelijkheid heeft dit te ontkennen.

Best vreemd eigenlijk, zes miljoen doden ontkennen die er onbedoeld voor gezorgd hebben dat je hier nu iedere vorm van kritiek op je explosieve ideologie met dreigementen mag proberen te verstommen.

Ze ontkennen maar een eind weg, toch denk ik dat het wachten is op de druppel.

Bruno Alaska | 15-09-12 | 00:41

@Rammstein | 15-09-12 | 00:26
Het is gewoon bij de beesten af dat we die mensen vragen om de Nederlandse taal te leren en tevens te gebruiken.
*weg met ons*

necrosis | 15-09-12 | 00:39

Typisch geenstijl. Altijd de mensen interviewen die lager opgeleid zijn en niet goed hun mening en argumenten kunnen overbrengen. Erg laag geenstijl, erg laag.
Mocromeister | 14-09-12 | 23:40 | + -7 -

Kijk even de statistieken na. De kans dat je bij een bijeenkomst van moslims veel laagopgeleiden treft is aanzienlijk.

Hans Hillen | 15-09-12 | 00:38

Gadverdamme, wat een domme hysterische mensen zijn het toch. En blijkbaar woont een aanzienlijk deel hier nog niet eens zo lang - gezien de taalvaardigheid. Hoe hebben die dan weer een verblijfsvergunning gekregen? Ik snap er niks van.

Hans Hillen | 15-09-12 | 00:36

@King

""Eigenlijk zou je een infiltrant naar de moskee moeten sturen om te horen en door te brieven wat er allemaal gezegd wordt daar"""---google ff Undercover mosque BBC docu ,uhh let op je bloeddruk tijdens kijken !!

news.bbc.co.uk/panorama/hi/.../8310825.stm -

The real Flex | 15-09-12 | 00:36

Rammstein | 15-09-12 | 00:26 |
Revoluties en reformaties zijn vaak niet uit nood geboren.

Schoorsteenveger | 15-09-12 | 00:34

@hölzenbein | 14-09-12 | 23:42
Moslims uitschelden. Durf je wel? Racist!

Parsons | 15-09-12 | 00:33

Schoorsteenveger | 15-09-12 | 00:23 | + 0 -
Dat valt nog te scharen onder een juk uit willen komen, meer welvaart willen, vul maar in, noem maar op.
Wat heeft de gemiddelde moslim te klagen in Nederland ? Onderdrukking ? Armoede ? Honger ? Aanslagen op de moskee ? Negeren van ramadan ? Wat ???

Rammstein | 15-09-12 | 00:26

@damnschreeuwer | 15-09-12 | 00:09
Hopelijk bedoel je dat niet letterlijk, anders krijg je Marianne Thieme achter je aan.
Geiten opblazen = niet lievv....
*to grinnik or not to grinnik*

necrosis | 15-09-12 | 00:23

Rammstein | 15-09-12 | 00:17 |
Als er genoeg makke schapen zijn, en als er een herder is die deze makke schapen één richting uit kan sturen, dan heb je iets wat de geschiedenis als 'revolutie' kwalificeert. Degenen die achter -laat ik geen Godwin plaatsen- .... Lenin aan sukkelden waren ook makke schapen.

Schoorsteenveger | 15-09-12 | 00:23

Vanaf ongeveer 00:30:

"...Als het gaat om de profeet zijn wij 1 blok"
Wil nu niemand nog zeggen dat islam bestaat uit meerdere, e.g. gematigde en radicale islam?

De moslims zeggen namelijk zelf dat er maar 1 islam is, en maar 1 profeet, ook al zijn er meerdere 'stromingen'. Zie ook de uitspraken van Erdogan, of wat Wafa Sultan zei in het interview met een vandaag.

La Bailaora | 15-09-12 | 00:23

........ asjemenou ....

Rammstein | 15-09-12 | 00:17

-weggejorist-

Rammstein | 15-09-12 | 00:17

Schoorsteenveger | 15-09-12 | 00:13 | + 0 -
Ze weten niet eens waar ze boos over zijn. Gewoon hersenloos achter de meute aan, als makke schapen - no pun intended.

Rammstein | 15-09-12 | 00:17

hölzenbein | 15-09-12 | 00:11 | + -1 -
Dat valt nog best mee, Houtbeentje.

Rammstein | 15-09-12 | 00:14

Rammstein | 15-09-12 | 00:09 |
Het wordt nog veel gekker, ben maar niet bang.

Schoorsteenveger | 15-09-12 | 00:13

Wat een taal alweer Rammsteintje. Sjongejonge.

hölzenbein | 15-09-12 | 00:11

@kapouw! | 14-09-12 | 23:57
ik ga zondag opblaasgeiten uitdelen. Doe je mee?

damnschreeuwer | 15-09-12 | 00:09

gasboer | 15-09-12 | 00:01 |
Dat is de theepot waaruit de heilige thee werd geschonken die o.a. door Job Cohen met zoveel smaak werd gedronken.

Schoorsteenveger | 15-09-12 | 00:09

Wat boeit het mij nou dat die man de Holocaust ontkent ? Van mijn part ontkent hij dat ik geboren ben. Ga lekker je gang.

En laat mij lekker mijn gang gaan.

Wat een kansloze, onnodige, nutteloze tijdverspilling. Hebben die Leute geen werk ? Of allemaal massaal roostervrij ?

Het moet toch godgloeiendegodverdomme niet gekker worden hier.

Rammstein | 15-09-12 | 00:09

Onze lieve Heer heeft in al zijn wijsheid aan elk volk en natie zijn eigen stukje grondgebied gegeven, zodat er geen etnische conflikten of oorlogen zouden zijn.

Helaas denken onze filosofen het allemaal beter te weten en denken ze dat een multi-cultie de mens pas echt vrij en gelukkig zal maken.

Sacarest | 15-09-12 | 00:09

Ben ik de enige die in het filmpje nergens ziet dat mohammed of prophet ook maar ergens genoemd wordt. Let op de lippen van de acteurs en het bijbehorende geluid. Ik begreep dat alles opgezet is door een koptische extremistische idioot. Dat zegt natuurlijk wel weer genoeg. Er zijn al diverse doden gevallen vanwege die moslim extremisten. Domme tegen het westen gekeerde idioten zijn het.

hölzenbein | 15-09-12 | 00:07

Geen van hen heeft de film gezien, maar van horen zeggen moet het iets 'afschuwelijks' zijn.
Ze staan er alleen maar omdat anderen er staan...
-
Stelletje hersenloze achter de andere randdebielen aanhobbelende willoze schapen.

Ahasveros | 15-09-12 | 00:06

kapouw! | 14-09-12 | 23:57 |
Een met humor doorspekt tegenprotest? Eerst maar eens een protest tegen het vermoorden van kafirs, dacht ik zo, een protest aangevoerd door 'gematigde moslims' die zich distantiëren van die moordenaars. Als dat protest is voorbijgekomen wil ik me wel weer eens van mijn humoristische kant laten zien.

Schoorsteenveger | 15-09-12 | 00:04

@Mocromeister | 14-09-12 | 23:40
Wellicht omdat de mensen die wél uit hun woorden kunnen komen nog aan het werk zijn, en geen mening hebben over iets wat ze niet gezien hebben.
Wat ik in het filmpje zag, waren een hoop boze mensen die alles van 'horen zeggen' hadden.

necrosis | 15-09-12 | 00:04

@kapouw! | 14-09-12 | 23:57
Satire is natuurlijk een prima middel om moordende mohammedanen te kalmeren, zoals Theo van Gogh heeft ervaren. Politiehonden, tanks en scherpschutters zijn daarnaast ook een mogelijkheid die je te binnen kan schieten.

Lewis Lewinsky | 15-09-12 | 00:02

AMSTERDAM - Op de Dam in Amsterdam hebben vrijdagmiddag enkele tientallen mensen gedemonstreerd tegen de omstreden anti-islamfilm Innocence of Muslims. Volgens de politie verliep de betoging rustig.

Voor zondag is ook een protest aangekondigd. De groepering Behind Bars, waarover vrijwel niets bekend is, wil van 15.00 tot 17.00 uur bij het consulaat demonstreren tegen de anti-islamfilm. Ook deze manifestatie is bij de gemeente aangemeld. Het consulaat adviseert Amerikanen om zondag weg te blijven van het Museumplein.
(bron BN de Stem)
---
TIJD voor ons nuchtere Hollanders om ons van onze meest liberale en satirische kant te laten zien. Waarom niet een met humor doorspekt tegenprotest als oppositie tegen de agressiviteit vanuit (delen van) de moslimgemeenschap?

Laat zien dat je kan lachen om de schijnbaar ridicule overtuiging van anderen, proost op de scheiding van kerk en staat en help iedereen herinneren dat je met je poten van mekaar afblijft...hoe beledigt je je ook voelt.
---
Protest richt de pijlen op elke religieuze gekkie die bij gebrek aan rationele argumenten God aanhaalt om zijn/haar gedrag te rechtvaardigen jegens anders of zijn/haar normen en waarden te imponeren op anderen.
Dat moslims de grootste aanstellers zijn staat natuurlijk niet ter sprake, joden kunnen meestal wel tegen een grapje ;).

zie ook --> www.facebook.com/events/3551203945690...

kapouw! | 14-09-12 | 23:57

Niet dat ik er zo jankend van wakker lig, maar hoe je min kudo's kan geven voor een volstrekt neutrale en objektieve stelling als Bigi Bana Boy | 14-09-12 | 23:46 is mij een raadsel.

Bigi Bana Boy | 14-09-12 | 23:54

@Mocromeister | 14-09-12 | 23:40
Mohammed de Profeet was een van de laagst opgeleide mensen ever. Wist je dat niet?

Lewis Lewinsky | 14-09-12 | 23:53

@Miep Scharensliep; dan nog niet over je pensioen en aow gesproken. Ik verwacht een totale anarchie

Bill Cosby | 14-09-12 | 23:53

Tommygunner | 14-09-12 | 23:48
Daar moet je volstrekt NIET in meegaan. Voor mij is dat heel duidelijk en daar moet je als Westen glashard in zijn. Ze moeten maar eens een keer leren te incasseren en volwassen te worden. Ik begijp dat de VS het probleem probeert te isoleren en te smoren, maar kots er tegelijk van als ik die appeasement praatjes van zo'n Hillary Clinton hoor. Ik zou willen dat iemand eens gewoon snoeihard zei dat ze hun stomme middeleeuwse bekken moesten houden.

Bigi Bana Boy | 14-09-12 | 23:52

@Mocromeister | 14-09-12 | 23:40
laagopgeleid, omdat die vrouw niet mag studeren van haar man?

cumshaft | 14-09-12 | 23:51

Bigi Bana Boy | 14-09-12 | 23:46 |
Always look on the bright side of life.

Schoorsteenveger | 14-09-12 | 23:51

Veel beter kun je de teloorgang van Nederland niet in beeld brengen.

Hartelijk dank voor die fijne multikulti samenleving waar we samen sociaal sterker van gaan worden. Hartelijk dank voor de prima inburgering van lieden die iets positiefs aan de samenleving bijdragen. Hartelijk dank voor de Jodenhaters en Holocaustontkenners die de geschiedenis zo plezierig herschrijven. Hartelijk dank voor fundamentalisten uit Lutjebroek. Hartelijk dank voor het bewijs dat er zoiets als evolutionaire regressie is. Hartelijk dank voor het importeren van selectieve verschilligheid. Hartelijk dank voor de vele kopje thee en het geknuffel. Hartelijk dank voor een bezorgde toekomst.

Miep Scharensliep | 14-09-12 | 23:50

@Bigi Bana Boy | 14-09-12 | 23:46
Maar hoe ver moet je daar in meegaan met dat "ik ben beledigd"-gevoel.
Ik weet bijvoorbeeld zeker dat er nu iets op internet staat waar ik mijn wenkbrauw van optrek. Ga ik ook niet meteen om rellen...

Tommygunner | 14-09-12 | 23:48

@damnschreeuwer | 14-09-12 | 23:43
Ironie moet je natuurlijk nooit gebruiken. De Bond van Ironiegebruikers heeft het gebruik van ironie niet voor niets dringend ontraden. Ironie, begin er niet aan!

Lewis Lewinsky | 14-09-12 | 23:48

@Mocromeister | 14-09-12 | 23:40
Volgens mij kwam er een aantal mensen voorbij die wel wat studie hebben gehad. Dat ze dan niet zo lekker uit de verf komen heeft misschien met het ingenomen standpunt te maken en de viavia-reden dat ze daar überhaupt staan.
Daarbij, als je van jezelf weet dat je geen spreker bent dan moet je niet spreken. Ik strijk bijvoorbeeld nooit.

Tommygunner | 14-09-12 | 23:46

Nou ja, het filmpje is wel beledigend natuurlijk, laten we wel wezen. Dat ze zo flippen is uiteraard bespottelijk maar een beledigend filmpje is het wel. Een lachwekkende slecht gemaakt filmpje ook, maar dat is weer een ander verhaal.

Bigi Bana Boy | 14-09-12 | 23:46

Een Pritt-topic. Je verwacht het niet...

Ruys de Beerenbrouck | 14-09-12 | 23:45

@dapperebobo

Het was ook Theo van Gogh die zich de vraag stelde waarom we dit hier in Nederland willen hebben? Waarom we dit hier zonodig willen integreren......?

En dan moet ik denken aan de woorden van Afshin Ellian; "Theo van Gogh werd vermoord door het soort individu waarvoor ik uit Iran ben gevlucht."

strikdewepstroper01 | 14-09-12 | 23:44

In Brazilië bestaat een kolonie waar alleen Nederlanders wonen. Brasolândia een plaats waar geen VVD, PVDA of moslims zijn.
Laten we er allen heengaan en een goede economie opbouwen, geen angst voor heimwee er word Nederlands gesproken en de omgeving oogt ook Nederlands.

Haloef | 14-09-12 | 23:44

Mocromeister | 14-09-12 | 23:40

Geenstijl schetst een beeld van de huidige samenleving. Helaas wonen hier ook mensen die niet goed zijn in onze taal, na z'n 30 jaar integreren. Maar voordat je oproept tot oorlog, geenstijl brengt ook wel eens domme nederlanders in beeld. Gelukkig kunnen wij, nederlanders daar dan wel keihard om lachen! Mazzel

despiegel | 14-09-12 | 23:43

Klein groepje, de rest is zeker schapen jatten.

bonje | 14-09-12 | 23:43

Mocromeister | 14-09-12 | 23:40 |
Hoger opgeleid was niet te vinden?

Schoorsteenveger | 14-09-12 | 23:43

@Lewis Lewinsky | 14-09-12 | 23:29
Als je beelden van me wilt zien dan raad ik je het journaal van 4 mei aan van niet zo heel lang geleden; daar sta ik even ruzie te maken met een een dronken idioot die het publiek lastig viel/omver duwde bij een herdenking (zonder dat de plisie ingreep, hoewel massaal aanwezig, op 5 meter afstand) en die 30 minuten later voor nogal wat heisa zorgde. Ik had de desbetreffende meneer bijna op z'n smoel geslagen, maar hield me in omdat hij er uit zag als een jood (pijpenkrullen, hoedje) dus dat leek me die dag ongepast/ onhandig gezien *ik* dan degene zou zijn geweest die zou zijn opgepakt.
Omdat u er blijk van geeft dat ironie niet door u herkend wordt en uw intelligentie blijkbaar niet toereikend is zal ik een verdere toelichting achterwege laten.
Mvg,

damnschreeuwer | 14-09-12 | 23:43

Mijn god wat een randdebielen. Staan ergens voor te protesteren en weten niet eens waarvoor. Man man man. Wel weer een tsunami, dat wel. Mahoehaha.

hölzenbein | 14-09-12 | 23:42

Typisch geenstijl. Altijd de mensen interviewen die lager opgeleid zijn en niet goed hun mening en argumenten kunnen overbrengen. Erg laag geenstijl, erg laag.

Mocromeister | 14-09-12 | 23:40

damnschreeuwer | 14-09-12 | 23:32 |
Verkeerde indruk.

Schoorsteenveger | 14-09-12 | 23:39

Teijl Beckant of zoiets bij P&W, wat een wereldvreemde malloot zeg.
Laten hem nog uitlullen ook, je gelooft het niet.

Uw Verzekeringsadvis | 14-09-12 | 23:36

@La Vie En Rose | 14-09-12 | 22:55
sorry, ik kreeg even de indruk dat je een provinciaal was die voor het eerst ziet (via een internetfilmpje) dat er in 'de grote stad' *ahum* rare mensen wonen.

damnschreeuwer | 14-09-12 | 23:32

@ dapperebobo | 14-09-12 | 23:24 |

Moest ook meteen aan Theo denken.
Ik mis 'em nog steeds...

Krultang | 14-09-12 | 23:30

@damnschreeuwer | 14-09-12 | 23:28
Het was anders een uitgelezen kans om je nick eer aan te doen.

Lewis Lewinsky | 14-09-12 | 23:29

@Lewis Lewinsky | 14-09-12 | 22:52
niet. ben er wel langs gefietst vandaag, maar het was niet eens te zien.

damnschreeuwer | 14-09-12 | 23:28

@oom Teun | 14-09-12 | 23:08
Ik denk dat je de mohammedanen nu wereldwijd tot andere gedachten hebt gebracht, nu je ze zo ferm hebt toegesproken.

Lewis Lewinsky | 14-09-12 | 23:25

Laten die moslims het zelf met elkaar oplossen, zoals ik eerder al zei: laat die mensen toch moorden, oorlog voeren, kinderen neuken, vrouwen vernederen, handen afhakken, stenigen, de profeet en allah virtueel neuken, laat ze toch met rust, laat ze in hun waarde. En nu hou ik op met het praten over die geitenneukers*.
* copyright Theo van Gogh, rust in vrede.
Doei :-)

dapperebobo | 14-09-12 | 23:24

La Vie En Rose | 14-09-12 | 23:03 |
Je zou je wel eens kunen vergissen. Het zou zomaar kunnen dat er meer strijdbaren zijn dan je erg in hebt. Als de oorlog uitbreekt verschuift alles.

Schoorsteenveger | 14-09-12 | 23:22

funkyd | 14-09-12 | 23:16

Denk je dat er een werkgever op deze gemankeerden zit te wachten?

brutus68 | 14-09-12 | 23:22

Van Duyvenbode | 14-09-12 | 23:17
Je wordt steeds duidelijker. Not.

oom Teun | 14-09-12 | 23:21

Hun vrindje Job neemt men weer serieus bij P&W, triest.
EN verspreekt zich weer, SP flopte de sukkel er uit, mondje voorbijgepraat.

Uw Verzekeringsadvis | 14-09-12 | 23:20

The Evil One | 14-09-12 | 23:14

The answer my friend is blowing in the wind.

Van Duyvenbode | 14-09-12 | 23:17

"na het vrijdagmiddag gebed"? Moeten die mensen niet werken?

funkyd | 14-09-12 | 23:16

Van Duyvenbode | 14-09-12 | 23:11 | + 0
Ik heb een paar zinnen uitgekozen:
Ik sta werkelijk versteld van de meningen van Nederlanders?
De geluiden die je hier op GeenStijl hoort vertegenwoordigen een kleine minderheid?
Mijn beeld van Nederlanders heeft bevestigd wat ik eigenlijk al wist?
Tegen beter weten heb ik dat weggedrongen?
Een paar gesprekken zo even informeel leert al snel hoe er door dit volkje gedacht wordt?
De pvv trekt aan een dood paard?
Loyaliteit met dit NL volkje is eigenlijk zelf-ondermijnend?

dapperebobo | 14-09-12 | 23:16

an Duyvenbode | 14-09-12 | 23:11

Eeh, niks eigenlijk, alleen maar nietszeggende holle frasen, wat bedoel je nou man? Ik bespeur een soort "weg met ons buig voor Allah en alle Nederlanders zijn rasiestiese nazi's" in uw betoog maar dan nog kan ik dat er niet helemaal uithalen.

The Evil One | 14-09-12 | 23:14

dapperebobo | 14-09-12 | 23:10

Wat is er niet duidelijk dan?

Van Duyvenbode | 14-09-12 | 23:11

Je kunt zo zien dat deze mensen thuis horen in een zuidelijk, warm en zonnig land, hopelijk begrijpt de PvdA dat ook en gaan de grenzen richting 'terug' heel snel open.....

Megalomaantje | 14-09-12 | 23:10

Plz unban richard de mos.

dogbitedog | 14-09-12 | 23:10

Van Duyvenbode | 14-09-12 | 23:08 | + 0
Ik begrijp uw mening niet; kunt u het iets meer preciciëren?

dapperebobo | 14-09-12 | 23:10

Ik word zo moe van al dat getetter van die spugende moslims. Moslimensen, het is een filmpje van een onbeduidende zakkewasser. Stel je niet zo aan, sta er boven, maak je niet zo belachelijk. Get over it.

oom Teun | 14-09-12 | 23:08

gaffelbaard | 14-09-12 | 22:55

Ik sta werkelijk versteld van de meningen van Nederlanders. De geluiden die je hier op GeenStijl hoort vertegenwoordigen een kleine minderheid. Mijn beeld van Nederlanders heeft bevestigd wat ik eigenlijk al wist. Tegen beter weten heb ik dat weggedrongen. Een paar gesprekken zo even informeel leert al snel hoe er door dit volkje gedacht wordt. De pvv trekt aan een dood paard. Welnu, een dood paard kun je dan ook maar beter begraven, want je hebt er niks meer aan. Loyaliteit met dit NL volkje is eigenlijk zelf-ondermijnend.

Van Duyvenbode | 14-09-12 | 23:08

De islam is een angstige religie. Een religie die in zichzelf gelooft reageert niet zo op kritiek. De twijfel onder de moslims is erg groot, met name in het Westen. Ook het christendom voelt zich vanbinnenuit bedreigd, dus gaat het ook lopen zeiken. Ik ben positief: het is een aflopende zaak met mohammed en die andere kleuterneukers. Maar ja, er kan nog een hoop ellende gebeuren voor het zo ver is.

dapperebobo | 14-09-12 | 23:06

@Lewis Lewinsky | 14-09-12 | 22:49
Nee Lewis, die dag dat de elite aan de kant wordt geschoven komt er niet. We zijn n.l met teveel watjes en te weinig strijdbaren.

Maar ik blijf natuurlijk hier reaguren.
Dat spreekt voor zich. ;-)

La Vie En Rose | 14-09-12 | 23:03

Commentaar op dit land, want alles is discriminatie. Maar als het even kan, laten ze hun gehele familie overvliegen om hier te kunnen wonen. Dat dan weer wel

despiegel | 14-09-12 | 23:02

Die man en vrouw spelen dat wel erg goed hè?

Die ken ik uit 'Man bijt hond'.

zeg maar jansen | 14-09-12 | 23:00

kibambam | 14-09-12 | 22:10 |
Nee natuurlijk niet, de joden hebben al enige honderden jaren een beschaving, nogal een verschil met volk wat alleen maar gehoord heeft van een opruiende Allah!

lanexxx | 14-09-12 | 22:59

Ze bekennen wel aardig kleur trouwens: "als get gaat om de profeet zijn wij 1", ondanks alle verschillende stromingen. Hoor ik hier nu een moslim zeggen dat de gematigde islam niet bestaat?

Muxje | 14-09-12 | 22:58

@La Vie En Rose | 14-09-12 | 21:30
Voor de liefhebbers van cijfertjes: Volgens de subsidielijst van de Gemeente Amsterdam,Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling(DMO)krijgt Stichting Cleopatra € 1.000.
Op de lijst van Stadsdeel Noord komt Stichting Cleopatra drie maal voor, ten bedrage van € 300, € 3.373 en € 4.073. Of het steeds om dezelfde stichting gaat is niet duidelijk.

colonnecinco | 14-09-12 | 22:57

Stop het islam-geleuter; laat die mensen toch moorden, oorlog voeren, kinderen neuken, vrouwen vernederen, handen afhakken, stenigen, de profeet en allah virtueel neuken, laat ze toch met rust, laat ze in hun waarde.

dapperebobo | 14-09-12 | 22:56

Van Duyvenbode | 14-09-12 | 22:42
Je vergeet dat in moskees werd opgeroepen vooral toch te gaan stemmen. Ik kan je uit eerste hand vertellen dat vrijwel alle turken die gisteren stemden, met 1-2 volmachten kwamen om voor andere (moslims) te stemmen.
Zie daar dan ook de hoge aantallen voorkeursstemmen bij sommige van o.a. de Partij voor de Arabeierd.
Nu weet je hoe dat gaat. We kennen nu de uitslag, duss...
.
Ik had gehoopt dat NL-ers dat ook op die manier hadden gedaan. Dan had de uitkomst weer anders kunnen zijn misschien. Of je nu blij moet zijn met zo'n PvdA, waarin een enorm wij-zij verziekt sfeertje heerst, betwijfel ik.
Maar ja, over uiterlijk 4 jaar - zo niet, dan eerder - zijn er weer nieuwe verkiezingen. Dat scheelt dan weer.

gaffelbaard | 14-09-12 | 22:55

*Want zij gaan schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn*

sorry, dat was net een liedje op pownews :P

Methylfenidaat | 14-09-12 | 22:55

@damnschreeuwer | 14-09-12 | 22:29
Ik ben helemaal niet bang. En zeker niet voor die nitwits op de Dam of die van ShariaBelgium en hun Nederlandse tak. Integendeel.
Ik ben/ wij zijn dit land en volk zat.
Al een aardig tijdje.
En we hebben er ook genoeg van om de schatkist hier te spekken om in de levensbehoefte te blijven voorzien van o.a. dat soort figuren op de Dam.
Daarom gaan we weg.

Ergens genoeg van hebben en een ander pad in slaan, is iets anders dan bang zijn, dude.
Dat is lef hebben.

La Vie En Rose | 14-09-12 | 22:55

En dan dat filmpje, te suf en te knullig voor woorden. Om je daar zo druk over te maken, dat is gewoon zielig. Staan ze daar een beetje heel interessant te doen met hun profeet en hun religie, wat een stel losers.

canardo | 14-09-12 | 22:54

@damnschreeuwer | 14-09-12 | 22:29
En waar sta jij op het filmpje?

Lewis Lewinsky | 14-09-12 | 22:52

Die mensen hebben een beleving die honderden jaren achter loopt op de onze en toch willen ze profiteren van wat er hier in al die jaren is verandert.
.
Moet kunnen toch, of niet ?

Winkelman | 14-09-12 | 22:52

Zullen we met elkaar afspreken dat we de komende jaren niet meer lullen over de islam en de islammensen? Ik ben, net als veel andere mensen, islammoe. Ze doen maar. Laat ze maar alles kapot maken, laat ze maar moorden, als ze dat nou zo graag willen, het zal me worst wezen, ik ga er niet meer wakker van liggen. Al die aandacht steeds voor een stel debielen.

dapperebobo | 14-09-12 | 22:50

@La Vie En Rose | 14-09-12 | 22:25
Blijf alsjeblieft hier, La Vie!
Je hebt gelijk dat het grootste probleem de islamofiele elite is die een tsunami van islamisering toestaat of zelfs aanmoedigt. Maar er komt binnekort een dag dat die elite, die zo ver over de houdsbaarheidsdatum is dat de Keuringsdienst van Waren allang had moeten ingrijpen omwille van de volksgezondheid, er komt dus een dag dat die elite aan de kant wordt geschoven. Dankzij mensen zoals jij!

Lewis Lewinsky | 14-09-12 | 22:49

Hoe zou het zijn als een nederlandse ambassadeur en zijn medewerkers vermoord zou worden om een youtube filmpje . En dan nog DEMONstreren om je gelijk te halen. Schop die mensen het land uit.

dogbitedog | 14-09-12 | 22:47

@Jan Passant mk2 | 14-09-12 | 22:12
Die moslims zijn ook eigenlijk helemaal niet 'boos'. Dat is een smoesje, een leugentje. Ze zoeken gewoon een aanleiding.

gaffelbaard | 14-09-12 | 22:45

Echt, had ik dit filmpje maar nooit gezien. Trek het écht voor geen meter.

*tien volle strips aan 10x20mg Valium wegspoelt met dertig flessen wijn*

CYFAWS | 14-09-12 | 22:44

@Winkelman | 14-09-12 | 22:32
Mc shoarma? sheeptuckey?

miko | 14-09-12 | 22:43

Gezien de verkiezingsuitslag staat een groot deel van de Nederlanders vierkant achter deze demonstratie en kan wel begrip opbrengen voor de geweldadige reacties in het Midden Oosten. Veel Nederlanders willen nou eenmaal dat er niet gespot wordt met de islam. Het bewijs hiervoor is en blijft 12 september 2012. Velen in dit land vinden ook dat Van Gogh verdiend is afgeslacht. En dat Fortuyn nu eenmaal vroeg om kogels. De meerderheid denkt zo omdat ze zo tolerant is.

Van Duyvenbode | 14-09-12 | 22:42

Wij Nederlanders zijn helaas geen trots volk. Bukken voor de islam en buigen voor de eu. Wat zullen we een hoge prijs moeten betalen!

Astimar Teutis | 14-09-12 | 22:40

die gasten komen eigenlijk ook alleen maar massaal in het nieuws als de hele meute boos is.

Cas Plant | 14-09-12 | 22:39

damnschreeuwer | 14-09-12 | 22:29 |

Wat lul jij nou...
Oh oke, vanwege je nick.
Er zijn daar helemaal niet dagelijks gekken aan het schreeuwen, en geloof me ik kan het weten. Dat dit zo komt overwaaien uit de Islamitische wereld is natuurlijk geen reden voor ongerustheid, of de reden dat ze daar staan ook niet?

Desmoulins | 14-09-12 | 22:38

Heeft iemand Bertus Hendriks of Petra Stienen al gezien?

canardo | 14-09-12 | 22:36

'Ik ben geen extremist ik ben een fundamentalist' Goed geprobeerd mafkees maar het een gaat niet zonder de ander als je het broddelwerkje uit de woestijn letterlijk neemt.Abbu Jabbar van der Ven 2.0

miko | 14-09-12 | 22:33

Even iets anders, er zijn deze week zo'n 250 schapen gestolen in Noord-Holland, geen koeien ,varkens, paarden or whatever nee gewoon schapen ! Zo'n 27000 euro eenvoudig gestolen.
Wie doet nou zo iets ?

Winkelman | 14-09-12 | 22:32

Zie Dr. Bill Warner over de geschiedenis, effecten en de angst.
t.co... …
drs.Nee | 14-09-12 | 21:41
Even serieus hoeveel hiervan is waarheid? Dit is nogal wat.

datzouzomaarkunnen | 14-09-12 | 22:30

Schreeuwend demonstreren tegen een flutfilmpje dat ze niet gezien hebben. Zoals hun collega's in de zandbak ook moorden en branden zonder dat men het makkelijk op www te vinden filmpje heeft gezien.
"Ik heb gehoord..."
"De iman zegt..."
"De koran zegt..."

Zoals ook in de een van de vorige woede-uitbarstingen niemand van de door haat overmande geweldplegers ooit die slechte cartoon met mo'tje als hond had gezien.

In 1683 hebben we die idioten met een paar duizend man tegengehouden. Anno nu laten we ons (ruim 700.000.000. europeanen) overlopen.

Andy Devins | 14-09-12 | 22:30

@La Vie En Rose | 14-09-12 | 22:25
wacht.. je laat je bang maken door 10 gekken op de dam?
dude, get a live. Er staat elke dag wel een clubje malloten te schreeuwen op de dam voor iets.
Maar als je er bang van wordt dan wens ik je veel sterkte. En blijf vooral angstig binnen zitten, lees de televaag en ga niet de straat op.

damnschreeuwer | 14-09-12 | 22:29

Beetje zielige, nee echt zielige 'demonstratie'. Stelletje halve zolen die de 'film' niet eens gezien hebben. En dan, als klap op de vuurpijl, nog zo'n bekeerde eikel met een vlasbaardje die meent om de aanvoerder van het stel te moeten gaan spelen...

Schoorsteenveger | 14-09-12 | 22:26

Cool, hebben wij nu ook van de westbab-dingens church figuren?

Kapt. Kip | 14-09-12 | 22:25

@drs.Nee | 14-09-12 | 21:41
9/11 en alles wat daarna gebeurde heeft wereldwijd veel effect gehad. Wij hadden ook nog eens de moord op van Gogh.

Neemt niet weg dat wij een volk van watjes zijn geworden. Zeker als je kijkt naar die Canadese Atheïsten van dat filmpje van La Vie En Rose | 14-09-12 | 21:30
Dat weten die gasten. Daarom gaan ze hier gewoon hun gang.

Dáár maak ik mij meer zorgen om dan om die haatbaarden hier. Wij geven ze de kans.

Mja, wat verwacht je van een volk dat strategisch massaal op de Eurofiele- en rode loper voor de islam uitrollers van de PvdA en VVD is gaan stemmen.

Ik niks meer iig.
Over ca. twee jaar ben ik (zijn wij) weg uit dit intens zieke land.

La Vie En Rose | 14-09-12 | 22:25

bruine kikker | 14-09-12 | 22:16

En hoe komt Vranckx aan die wijsheid? Was meneer ook in Libie en Egypte dan?

brutus68 | 14-09-12 | 22:23

bruine kikker | 14-09-12 | 22:16 | + 0
We zullen het zien zondag om half drie. Resultaat geldt.

dogbitedog | 14-09-12 | 22:23

ikdenkwat | 14-09-12 | 22:12
Antwoord op mijn eigen vraag: toch nog minstens één keer dus...

Kees Maf | 14-09-12 | 22:17

Vanavond op Ter Zake (Belgische TV) vertelde de pas uit Syrië teruggekeerde journalist Vranckx dat de demonstrerende "menigte" in Lybië maar ong. 300 man telde en die in Caïro ong. 900. Wat geknoei met invalshoeken van de camera's maken daar al gauw "een opgehitste massa" van.
Dat deden ze indertijd ook met de "juichende menigte" die het standbeeld van Saddam Hoessein omverhaalde. Hoogstens 30 man, jawel dertig.
Met een tiental nieuwsgierige voorbijgangers buiten beeld op het trottoir.
Of hoe we door de media gemanipuleerd worden!

bruine kikker | 14-09-12 | 22:16

@Bakito | 14-09-12 | 21:34
Dus volgens jou ligt het aan *probleemstad Amsterdam* dat moslims overal ter wereld lijken van zojuist door hen vermoorde ambassadeurs door de straten slepen? Grapjas.

Lewis Lewinsky | 14-09-12 | 22:15

deropofderonder | 14-09-12 | 22:08 | + 0
Hoeveel zijn er in Europa? Nederland? er sneuvelen dagelijks 10 tallen om wat voor reden dan ook in die gebieden. gaap slaap next alleen dit zit me niet lekker die opruier ertussen zie tom staal fillempie op 4.55 en dit zijn dezelfde www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen...

ikdenkwat | 14-09-12 | 22:12

.. ik snap niet waarom die lui boos zijn. De "moslims" in dat slechte filmpje waren menslievende, zwak acterende watjes, vergeleken met de brullende monsters die de islamitische realiteit zijn.

Jan Passant mk2 | 14-09-12 | 22:12

De protestactie zal bijgestaan worden door de SPers vBommel en Meulenbelt...........

rien6139 | 14-09-12 | 22:11

ikdenkwat | 14-09-12 | 22:03
Zeg, hoe vaak ga je die link nog posten?

On topic: meh. No pun intended.

Kees Maf | 14-09-12 | 22:10

OK... dan een (flauwe) jodengrap van Jules Deelder... gewoon omdat het kan...
Amsterdam wil een nieuw gemeentehuis...
'De Belg' bouwt het voor 3 miljoen; 1 miljoen voor het personeel, 1 miljoen voor het bouwmateriaal en 1 miljoen voor hemzelf.
'De Nederlander' bouwt het voor 6 miljoen; 2 miljoen voor het personeel, 2 miljoen voor het materiaal en 2 miljoen voor hemzelf.
Komt 'de jood' en die zegt "Ik bouw het voor 9 miljoen; we laten het door die Belg voor 3 miljoen bouwen (1 miljoen in de PvdA-kas) en de rest steek ik in m'n eigen zak"
De vraag is... gaan 'de joden' na 'deze grap' een ambassade aanvallen?

kibambam | 14-09-12 | 22:10

*steekt wijsvinger in oor, la la lala la di da*

carramba | 14-09-12 | 22:08

@ Paulkruger | 14-09-12 | 22:04 | ik begrijp je angst, alleen de Islamisten besloten dat het onrecht zo groot was dat er intussen 14 man dood zijn gemaakt. Wie begint er dan met doden in WO3?

deropofderonder | 14-09-12 | 22:08

Ga lekker relax doen zondag

ikdenkwat | 14-09-12 | 22:08

Zondag om half drie ben ik er ook en schop ze onder hun kont. Wel kijken he.

dogbitedog | 14-09-12 | 22:07

@La Vie En Rose | 14-09-12 | 21:30
Ik ga er dan ook vanuit dat de overheid, die mijn inkomsten met 75% afroomd, dit werkje wel opknapt. Ga ik niet voor naar één of ander freaking plein...

Tommygunner | 14-09-12 | 22:06

Karamelappel | 14-09-12 | 21:20
Waarom wil ik iets met u drinken?

Strohond | 14-09-12 | 22:06

Nog zo'n sieraad voor de samenleving uit Marokko, die gasten zijn overal hetzelfde:

www.telegraaf.nl/buitenland/12946889/_...

El Khalifi werd geboren in Marokko en verhuisde in 1999 naar de Verenigde Staten. Na een vechtpartij in een discotheek in 2007 werd hij veroordeeld. Dat leidde tot zijn radicalisering, zeggen zijn advocaten.

canardo | 14-09-12 | 22:06

nick.name | 14-09-12 | 21:54 |
.
Absoluut het vergt heel wat doorzettingsvermogen en tactiek om moeslims te overtuigen dat zij niet de enige aardbewoners zijn op deze planeet maar het blijft een mission impossible.

vrijheid-van-spreken | 14-09-12 | 22:06

Fuck 'm all.

Korter kan ik het niet maken.

Parsons | 14-09-12 | 22:05

als het gaat over `jullie` en `ons` word ik een beetje bang..... WO3 in de maak? brrrrrrrr

Paulkruger | 14-09-12 | 22:04

Tssss. Nou, ik denk 'eigen schuld, dikke bult'.
Kijk, waarom worden zulke films gemaakt?
Heeft dat misschien iets met moslims te maken?
... denkt u rustig na ...
...
...
Ja, en dan staat er dus op zeker moment iemand op die in een film of boek mensen de spiegel voorhoudt.
Auw. Dat doet pijn. En al helemaal als het gecombineerd wordt met humor! Dan gaan ze heel zielig huilie-huilie doen. Dan zij ze ineens 'boos'. Zelfs bozer dan toen met Breivik (wat eigenlijk best 'morbide' is, denk er maar rustig over na............)
.
Stelletje jankerds vind ik het maar. Hoop gedoe om een paar plaatjes (film) of lettertjes (boek). Alsof je niks beter hebt te doen met je tijd, zeg! (repeterend wijzend naar voorhoofd)
.
Zolang groepen moslims niet de voorgehouden spiegel begrijpen, zal de markt voor dit soort films bij ieder protest enkel toenemen. ... zucht.

gaffelbaard | 14-09-12 | 22:04

ludiek tegen protest, zie Facebook-link voor event

kapouw! | 14-09-12 | 22:04

Walla Maat, doe niet profeet praten

opilio | 14-09-12 | 22:02

Zet ze allemaal op het vliegtuig naar Saudi-Arabie of Pakistan. Daar hebben ze alle vrijheid om hun intolerante ideologie te uiten. Hebben wij tenminste weer het land voor onszelf.

marco de lepper6280 | 14-09-12 | 22:02

Zelfs het internet kun je die moslims niet toevertrouwen.

First Contact | 14-09-12 | 22:01

canardo | 14-09-12 | 21:56

Cleopatra zou zich in haar tombe omdraaien als ze zou weten dat de een of andere rare stichting vol gekken en dwazen zich naar haar zou hebben vernoemd. In de tijd van Cleopatra werden dit soort psychoten ongezien aan de krokodillen gevoerd.

brutus68 | 14-09-12 | 22:00

Ff snel naar dam a sahbi, daarna wij gaan naar rembrandt blanke hoertjes pakken in disco je weet zelf.

Geitenbeuker | 14-09-12 | 21:59

canardo | 14-09-12 | 21:54
Ging iets mis, vervolg:
-
Stichting Cleopatra, vanmiddag bij filmprotest op de Dam, heeft het over 'afstammelingen van apen en varkens, en hoopt op aardbeving VS
-
Die kreten komen van de zelfde stichting Cleopatra die door stadsdeel Noord is beloond voor prachtige initiatieven.

canardo | 14-09-12 | 21:56

En dat om een knullig filmpje.. Zouden ze reddit nog niet hebben ontdekt? vooral de atheism rubriek is nogal lollig

Common_Sense | 14-09-12 | 21:55

Het was een consulaat en geen ambassade, maar dat zal de redacteur en reaguurders worst zijn. En mij eigenlijk ook. ME opstellen, en met de lat er over!

deropofderonder | 14-09-12 | 21:54

La Vie En Rose | 14-09-12 | 21:30
Carel Brendel had Cleopatra ook al in het vizier, getuige de volgende tweets:
-
Zojuist Facebook van stichting Cleopatra door de vertaalmachine gehaald. facebook.com/pages/Stichtin… Dat klinkt allemaal niet zo best
www.facebook.com/pages/Stichting-Cleop...
-
< Stichting Cleopatra, vanmiddag bij filmprotest op de Dam, heeft het over 'afstammelingen van apen en varkens, en hoopt op aardbeving VS >
-
< Die kreten komen van de zelfde stichting Cleopatra die door stadsdeel Noord is beloond voor prachtige initiatieven.
www.spe-amsterdam.nl/nieuws/nieuws-van...

canardo | 14-09-12 | 21:54

Tom Staal = held

nick.name | 14-09-12 | 21:54

@Ayatollah Oink-Oink | 14-09-12 | 21:37
Of: ""Werkt u, en zo ja, wat voor werk doet u?

Kapitein Sjaak Mus | 14-09-12 | 21:54

waldorf stadler | 14-09-12 | 21:29 |
.
Wat je zegt vlasbaardje heeft zijn bakfiets omgeruild voor een kameel.

vrijheid-van-spreken | 14-09-12 | 21:54

@ Spokoynoy Nochi | 14-09-12 | 20:55

Dat betekend "er is geen god dan god, en mohammed is zijn profeet"
het is een riedeltje wat ze constant herhalen zodat ze vooral niet zullen vergeten (en ook wij niet).

thp | 14-09-12 | 21:53

Zijn Diederik,Job en Wouter ook gesignaleerd met een kannetje thee?

First Contact | 14-09-12 | 21:51

Die heeele domme meneer die tussen die huilie huilie moeslims aan het woord is aan het begin - kijk die gigantische bontkraag en het moet haast wel - het is vast de koning der bontkragen!

vrijheid-van-spreken | 14-09-12 | 21:50

@Simon_GS | 14-09-12 | 21:46

Tja.
Die schapen.
Als je me het op de man af vraagt zou ik zeggen:
bedenkelijke beeldspraak.....

Kapitein Sjaak Mus | 14-09-12 | 21:48

Tommygunner | 14-09-12 | 21:46 | + 0
Haha eikel!

ikdenkwat | 14-09-12 | 21:48

"Booslims'? Geweldig weer Pritt! Jouw woordenboek is onuitputtelijk!!!

mijnajeniet | 14-09-12 | 21:46

La Vie En Rose | 14-09-12 | 21:35 |
Klopt, Harald Doornbos heeft overal een eenzijdige blik op, niet verwonderlijke voor een journalist die tot het laatste moment voor de Waarheid bleef schrijven.

CoffeePatch | 14-09-12 | 21:46

Ja als er één schaap over de dam is volgen er meer. En niemand die film zien zoals indertijd ook niemand Rushdie las. Gekke moslims.

Simon_GS | 14-09-12 | 21:46

Wat zit die knakker met die vlasbaard nu quasi intellectueel te doen. Met HUN dit HUN dat. Ga eerst maar eens aan je grammatica werken, kabouter plop.

1+1 | 14-09-12 | 21:44

En met z'n allen: La-i-laha ilalla

mijntweecent | 14-09-12 | 21:42

@brutus68 | 14-09-12 | 21:35
Dat lijkt me inderdaad ongemakkelijk, zo'n kromzwaard.

vetkleppert | 14-09-12 | 21:41

@La Vie En Rose | 14-09-12 | 21:30
Zie Dr. Bill Warner over de geschiedenis, effecten en de angst.
t.co/0tqjYoC …

drs.Nee | 14-09-12 | 21:41

@Tommygunner | 14-09-12 | 21:31
... zullen we de grens stellen op het begrenzen van de vrijheid van anderen?

Kapitein Sjaak Mus | 14-09-12 | 21:40

@plaszak 21:34

Ah. Nu herken ik hem inderdaad. Hij kwam me al vaag bekend voor. (nee, niet van de methadonbus...)

brutus68 | 14-09-12 | 21:38

Tommygunner | 14-09-12 | 21:33 | + 0
Ja ging ff niet goed laptop liep gewoon vast en plakken en knippen. maar die knakkert wil wilders dood en voert nu de moslims aan voor dat filmpje uit de USA deze kerel is het zie interview goeie man goeie man filmpje uitkijken hij hoop dat hij sterft oh oh oh zondag www.youtube.com/watch?v=mkZKD-QFWDY

ikdenkwat | 14-09-12 | 21:38

Ik mis de vragen "Heeft u ook gestemd, en zo ja, wat heeft u gestemd?"

Ayatollah Oink-Oink | 14-09-12 | 21:37

Dat filmje is slechts een excuus om de hordes weer tegen het westen in het algemeen en de USA in het bijzonder op te hitsen.
Steeds een stapje verder zodat langzaam aan het geweld gewend kan worden en op een dag hebben zich genoeg booslims verzameld om het land te splijten in pro en anti.
Ze zullen genoeg Nederlanders vinden die met hen van mening zijn dat ze nog steeds gediscrimineerd worden zodat grootschalige ongeregeldheden de restanten van het eens zo tollerante Nederland in vlammen opgaan.

paost712 | 14-09-12 | 21:35

@CoffeePatch | 14-09-12 | 21:00
Harold Doornbos geeft op twitter nogal een eenzijdig beeld van de situatie in Syrië. Als je hem daarop aanspreekt blockt hij je.

La Vie En Rose | 14-09-12 | 21:35

@vetkleppert 21:31

Dan ben jij allang onder een kromzwaard aan je einde gekomen...

brutus68 | 14-09-12 | 21:35

Problemen met moslims, spugende relnichten, de soap rond Ajax met Tsjeu la Ling, de malaise op de beurs, Willem Holleeder, dure parkeerkaartjes, slechte bediening in de horeca etc etc etc etc etc etc...

Amsterdam is gewoon een probleemstad en dat ligt vooral aan de mentaliteit van de bewoners: grote bek, maar guilen of klozen ho maar. #fail

Bakito | 14-09-12 | 21:34

@brutus68 | 14-09-12 | 21:24
LOL. Van der Ven een junk. Is tie ook, benevelt
door Islam.

@Desmoulins | 14-09-12 | 21:22
Het is duidelijk dat deze dame haar eigen religie totaal niet snapt.
Mozes en Jezus zijn ook profeten in Islam. Die mogen OOK niet afgebeeld worden, of beledigd worden. Maar dat doen we al eeuwen en onze musea hangen vol met afbeeldingen van diezelfde profeten.

plaszak | 14-09-12 | 21:34

@ZKH EénOog | 14-09-12 | 21:24
"Jezus. Waarom gaan deze mensen niet gewoon naar een land, waar ze hun zin krijgen.."
Nee, omdat:
a). er geen kut aan is als ze niet kunnen rellen.
b). jij, als ongelovige hond nog niet 'bekeerd' bent door ze. Daar gaan ze je bij helpen (of je wilt of niet).

Gomer Pyle | 14-09-12 | 21:34

@ikdenkwat | 14-09-12 | 21:29
Wat is jou probleem dan?

Tommygunner | 14-09-12 | 21:33

Tommygunner | 14-09-12 | 21:22 | + 1
Nou lekker dan! JEZUS!!! Tommygunner | 14-09-12 | 21:22 | + 1 KIJK dan deze man voorziet deze moslims van woorden schandelijk! www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen...

ikdenkwat | 14-09-12 | 21:32

@plaszak | 14-09-12 | 21:25
Toch wel. Een moslimfundamentalist is iemand die de koran strikt volgt. In hoeverre je iemand een extremist noemt ligt aan je eigen grens die je zelf stelt van wat je extreem vindt...

Tommygunner | 14-09-12 | 21:31

Ik ga me pas ongemakkelijk voelen als moslims niet meer boos zijn.

vetkleppert | 14-09-12 | 21:31

Manmanman, wat een zielepoten.

Las in het AD dat deze 'demonstratie' is georganiseerd door de stichting Cleopatra, een vrouwenbeweging.


www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterdam/article...

Deze dus:

www.spe-amsterdam.nl/informatie/organi...

Zal wel flink gesubsidieerd worden.

Enfin, hoop dat bij volgende demonstratie voorbijgangers het lef hebben om net zo te handelen als die Canadese atheïsten.

Gewoon overschreeuwen en toezingen: 'Always look at the bright side of life"

www.youtube.com/watch?v=JCfwcd_Ajg4&am...

Mja, daar zijn de meeste Nederlanders te schijterig voor. Die durven alleen vanachter hun toetsenbord.

La Vie En Rose | 14-09-12 | 21:30

Het mooiste vind ik altijd de onverstoorbare toeristen en het totaal niet geïnteresseerde winkelende publiek.

colonnecinco | 14-09-12 | 21:30

+n, gelegenheid. pardon

datzouzomaarkunnen | 14-09-12 | 21:30

"Ik ben geen extremist maar een fundamentalist" zon overgelopen nederlandse vlasbaard loser. die zijn nog het engste. wat heb ik toch een hekel aan dat oogkleppen drangend humorloze middeleeuwse volk. bevalt het je niet? ga lekker zeiken in een woestijn ofzo.

waldorf stadler | 14-09-12 | 21:29

Ik zeg laat ze lekker, prachtige gelegeheid voor de AIVD om het smoelenboek aan te vullen.
Oh, en mensen die de taal niet beheersen, daar kun je dus helaas niet mee discussieren. Je zult elkaar namelijk nooit helemaal verstaan.

datzouzomaarkunnen | 14-09-12 | 21:29

Tommygunner | 14-09-12 | 21:22 | + 1
Nou lekker dan! JEZUS!!! Tommygunner | 14-09-12 | 21:22 | + 1 KIJK dan deze man voorziet deze moslims van woorden schandelijk!

ikdenkwat | 14-09-12 | 21:29

Al een tijdje heb ik hem willen maken.
Tot dusver vond ik hem zelf een beetje dubieus.
Maar uiteindelijk komt er een moment....

Is Mo slim?
Nou, daar valt nog wel wat op af te dingen...

Kapitein Sjaak Mus | 14-09-12 | 21:28

LOL @ die vrouw die zich heel verontwaardigd afvraagd "waarum altaid Ieslam?' Waarom niet Jezus of Mozes?" Begrijpt ze dan oprecht niet dat er over Jezus en Mozes 200x zoveel grappen worden gemaakt als over Mohammed, met als enig verschil dat er niets gebeurt. Ze snapt ook niet dat dat filmpje een paar honderd views op youtube had totdat haar vriendjes er de ambassade om gingen aanvallen.

H.Stiglitz | 14-09-12 | 21:26

Bah, vreselijke relmenschen! Gaat nu elk volk om alle zemelfilmpjes alles en iedereen kapodtslopen? Hadden we toch met z'n allen beter PVV moeten stemmen.

Antizemelaars | 14-09-12 | 21:26

@Tommygunner | 14-09-12 | 21:22
Verrek, dat had ik niet gezien. Nu je het zegt.
"Ik ben geen extremist maar een fundamentalist"
In Islam is dat geen verschil.

plaszak | 14-09-12 | 21:25

@deraderendraaien | 14-09-12 | 21:01
Ach, ik hoef het filmpje van Staal ook niet te zien om deze moslims dom te vinden.

Dömper | 14-09-12 | 21:24

De enige waar iets zinnigs (en te verstaan was) was die magere die er uit zag als een junk. De rest..., man, man, man...., jai viezz praten over profeet etc etc. Wat een kansloze stakkers. Staal had zijn tijd beter kunnen besteden en een paar honderd meter verder even lekker een biertje gaan drinken..

brutus68 | 14-09-12 | 21:24

plaszak | 14-09-12 | 21:18 |

Dat is haram. Vandaar dat het Rijskmuseum ook speciale verklaringen onder de 'kwetsende' werken heeft gehangen... Nu zijn ze halal.

Desmoulins | 14-09-12 | 21:24

Jezus. Waarom gaan deze mensen niet gewoon naar een land, waar ze hun zin krijgen. Ze zijn onze taal toch niet eens machtig. En laat ons met rust, met die ranzig lange tenen.

Godsallemachtig...

ZKH EénOog | 14-09-12 | 21:24

Ik ga al stuk voordat het filmpje begonnen is: advertentie van het 'nationaal integratie diner' LOL.

H.Stiglitz | 14-09-12 | 21:23

@ikdenkwat | 14-09-12 | 21:20
Ja.

Tommygunner | 14-09-12 | 21:22

Gomer Pyle | 14-09-12 | 21:21 |
Nee, is een liedje van Sieneke, geschreven door Fatwa Abraham.

Kroepoeksclan | 14-09-12 | 21:22

plaszak | 14-09-12 | 21:18 |

Hoe vaak moeten we nog het Jodendom en Christendom op de hak nemen? De Islamieten moeten eens beseffen dat het inherent is, of was, aan de Westerse wereld dat men daar op een menselijke manier mee om weet te gaan. Het zijn barbaren, pure intolerantie onder de noemer van een 'religie'.

Desmoulins | 14-09-12 | 21:22

"Waarom viesjh pratuh over profijt"

Inderdaad, winst maken is goed.

plaszak | 14-09-12 | 21:22

"Wat betekent trouwens Ja ie la ja lie la?
Een soort van moslim kinderliedje of zo?"
Spokoynoy Nochi | 14-09-12 | 20:55

Alle duiven op de dam, sjalalalie sjalalala,
ja die weten hoe het kwam, sjalalalie sjalalala,
want ze zaten op je schoot, sjalalalie sjalalala,
en je gaf ze stukjes brood, sjalalalie sjalalala.

Gomer Pyle | 14-09-12 | 21:21

Ik zeg tieten topic aub, maar goed, over intolerante moslims dus. Weer.

Wordt morgen trouwens best lekker buiten.

Castle | 14-09-12 | 21:20

Primitieve analfabeten, gefrustreerd doordat ze hun seksuele energie niet kwijt kunnen.
Ik weet dat juist op vrijdag Imams hun volk ophitsen tot deze daden, want direct na de dienst gaan ze brandschattend en rellend de straat op.
En ook in Nederland worden ze opgehitst door hun imam.
Eigenlijk zou je een infiltrant naar de moskee moeten sturen om te horen en door te brieven wat er allemaal gezegd wordt daar.
Ikzelf kan niet, wegens roomblank uiterlijk en ik versta geen arabisch of turks, Ebru Umar wel, misschien een ideetje voor haar voor een volgend vlammend topic?

King of the Oneliner | 14-09-12 | 21:20

@strohond wat zullen we drinken!

Karamelappel | 14-09-12 | 21:20

"Waarom gaan jullie niet Jezus eens schilderen. Waarom gaan jullie niet Mozes eens schilderen"

Waarom ga jij niet eens een museum bezoeken, muts.
Jij zit daar potdomme in een stad met tig musea met enkele van de beste Nederlandse schilders ooit in de geschiedenis van de schilderkunst, die niets anders deden...

plaszak | 14-09-12 | 21:18

Ivoren Toren | 14-09-12 | 21:13
Niks pech voor Geert, als het een week eerder was gebeurd had de propagandamachine van de PO dit wel in het nadeel van Geert verdraaid.

Cuyahoga | 14-09-12 | 21:17

-weggejorist en opgerot-

Janjaapp | 14-09-12 | 21:15

Tsja, aangezien 99,9% van de demonstranten het filmpje waar ze tegen demonstreren niet eens gezien hebben ga ik me er verder ook maar niet druk over maken en ga wat zinnigs doen nu.
En das een pintje drinken, proost.

harryvlugopdekut | 14-09-12 | 21:15

Wat een clowns.

Kroepoeksclan | 14-09-12 | 21:14

Pech voor Geert dat de verkiezingen niet een weekje later waren. Eerst dat bericht over Griekenland en nu dit weer. Had zo vijf zetels gescheeld.

Ivoren Toren | 14-09-12 | 21:13

Niks aan de hand mensen, er kan niks gebeuren.
Iedereen die bang is, is een xenofoob met een grote onderbuik.
Oh ja, gewoon PvdA blijven stemmen, het gaat hier helemaal geweldig!

Cuyahoga | 14-09-12 | 21:13

Op het eind oproep tot rellen dus?

dani7902 | 14-09-12 | 21:12

In verband met de demonstratie werden leerlingen van een dansschool en het Sweelinck College in de buurt, eerder naar huis gestuurd.

Amerikaanse burgers werden door het consulaat geadviseerd om tijdens de demonstraties niet in de buurt van het plein te komen.

Dat de autoriteiten er bij voorbaat al vanuit gaan dat de moslims zich hier in Nederland ook agressief gaan gedragen toont des te meer aan dat zij ze niet als gelijkwaardig beschouwen.

Anders zouden deze voorzorgsmaatregelen ook zijn genomen bij bijv. het massale protest tegen de cultuurbezuinigingen.

drs.Nee | 14-09-12 | 21:11

Mariniers die de Dam schoonvegen...

The Times They Are a-Changin.

Desmoulins | 14-09-12 | 21:11

Overduidelijk gevalletje van ;
Rot lekker op naar het land van je voorvaders.
Je voelt je niet thuis hier, wij moeten je niet en neem je spandoek en hoofddoek lekker mee.
Ga vervolgens genieten van de plaatselijke achterlijkheid.Zijn we allemaal blij morgen:p

RottingChrist | 14-09-12 | 21:11

Demonstreren mag zoals zij dat doen zij zijn het niet met het filmpje (echt te stom voor woorden filmpje ook als snap ik de inhoud niet zeg misschien meer over mij maar is ook mijn ding niet) is er niets aan de hand zij mogen demonstreren klaar. wat ze in het midden oosten doen kunnen zij ook niets aan doen. Loopt het uit de hand met geweld zo als alle demonstraties die uit de hand lopen keihard aanpakken. NEXT!

ikdenkwat | 14-09-12 | 21:09

Of iedereen in Amsterdam zijn hond wil uitlaten op het Museumplein.

--neus-- | 14-09-12 | 21:09

Waarom mag die kerel reclame maken voor zondag 1430 uur? Zodat powned weer een filmpje kan maken?
Wat een imbecielen trouwens.

Roer | 14-09-12 | 21:08

Beetje alsof iemand roept dat je moeder een hoer is. Ga dan niet
lopen stampvoeten als een mietje, maar zeg gewoon 'wat dan nog'? Pussies.

Sir EnemA | 14-09-12 | 21:07

Ik krijg ineens trek in een doner kebab.

1+1 | 14-09-12 | 21:07

Ya la ya il la la?
*Darkraver belt voor potentiële voor een stamphit*

Tommygunner | 14-09-12 | 21:06

Tip voor moslims. Wanneer jullie beweren dat Jezus gewoon een profeet en niet de zoon van God beledigen jullie Christenen. En dan hebben we het nog niet gehad over het onder moslims wijdverspreide idee dat de Thora en de Bijbel gecorrumpeerde versies van de Koran zijn. Zoiets moeten anderen eens over jullie boekje zeggen.

Oeleflaffel | 14-09-12 | 21:03

De Amerikaanse Ambassade zit in Den Haag, in Amsterdam zit een Consulaat (soort van bijkantoor van de Ambassade).

Vuurwezel | 14-09-12 | 21:03

Wat is de reden dat Tom Staal nog niet weg is bij GS?

Strohond | 14-09-12 | 21:02

Met alle respect voor Tom Staal en zijn collega's, maar het filmpje is de moeite van het bekijken nog niet waard.

WizzAd | 14-09-12 | 21:01

Weet je wat leuk is aan die mafketels dat je ze zo makkelijk over de zeik krijgt met een sprookje.

carramba | 14-09-12 | 21:01

Nooit de film gezien...maar de buurman is laaiend, dus ik ook! Wat een achterlijke fluimen zeg!
Pleur die hele teringbende toch terug richting Mekkera Opstelten!

deraderendraaien | 14-09-12 | 21:01

Harald Doornbos op twitter:
President Assad zit gierend van de lach voor tv naar demo's te kijken. Komende tijd kan-ie doen wat ie wil in Syrie

CoffeePatch | 14-09-12 | 21:00

jullie orientalisten? wtf is een orientalist?

Karamelappel | 14-09-12 | 21:00

@Botte Hork | 14-09-12 | 20:59 | + 0 -
Er zullen nu wel overal joden aan het moorden slaan omdat ze beledigd zijn.

Zoiets | 14-09-12 | 21:00

MetOnsSamenLevenIesMoeilijk

lldbhnger | 14-09-12 | 21:00

Die ene mafkees ONTKENT gewoon de holocaust!
Wat een imbeciel!!

Botte Hork | 14-09-12 | 20:59

Pfffffff word er doodmoe van ze zijn aandachtsgeil

mevrouwstemband | 14-09-12 | 20:57

Het woord "parasiet" komt opeens opzetten.

Zoiets | 14-09-12 | 20:57

Als er een schaap over de dam is, volgen er meer.

Al SchietjemeLevend | 14-09-12 | 20:57

ff voor de Moslims, spandoeken/borden in het Nederlands desnoods in het Engels aub dat gekriebel kunnen we niet lezen.

Wieert100 | 14-09-12 | 20:56

Ze hebben dus écht niks beters te doen. Wat laten ze zich weer kennen, het is bijna zielig.

Pearlyan | 14-09-12 | 20:56

Toon nou eens echt begrip voor de islam. Dat doe je niet door met ze in discussie te gaan want van redelijkheid en argumentaties snappen ze weinig. Een bom op hun bek. Dan spreek je hun taal.

Godsammekraken | 14-09-12 | 20:56

Ja ik als Nederlandse man was aan het werken toen.

doester | 14-09-12 | 20:55

Wat betekent trouwens Ja ie la ja lie la?
Een soort van moslim kinderliedje of zo?

Spokoynoy Nochi | 14-09-12 | 20:55

Ik vind het opvallend hoeveel aandacht die agressieve mosloms in de media krijgen, die lui gaan daardoor alleen maar gekker doen.

Onderbuik | 14-09-12 | 20:55

Argumenteren met moslims. Hou er maar mee op Tom.

Godsammekraken | 14-09-12 | 20:54

*Moslim Moe*

Spokoynoy Nochi | 14-09-12 | 20:53

ik ben wel klaar met die booslims..... de woestijn is groot, ga lekker in de zandbak spelen! Ksssssssst!

Fatwabuster | 14-09-12 | 20:52

Ach in de stad der schaamte- en vermijdcultuur misstaat het niet eens zozeer. Het is meer een natuurlijk gevolg.

Smurfke Turbo | 14-09-12 | 20:51

REAGEER OOK

#BREEK

VU-docent: 'Infaam @NRC verspreidt nepnieuws over Omtzigt en weigert weerwoord te plaatsen'