Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO. Dader Burgas blijkt blanke krullenbol

Zojuist vrijgegeven: beveiligingsbeelden van de luchthaven van Burgas, waarop volgens de Bulgaarse autoriteiten de terrorist te zien is die gisteren een bus vol Israëli's opblies. Premier Netanyahu van Israël wist binnen een uur dat de dader een door Iran gestuurde Hezbollastrijder was en zwoer meteen wraak. Maar als deze nogal blank aandoende sk8terboi met krullenbol & surfbroek een fundamentalistische Iraneziër danwel getheedoekte Hezbollist is, dan was Anders Breivik een wittemanshatende moslimterrorist van Arabische afkomst. Tenzij deze verdachte een witgeschminkte Palestijn met een pruik is natuurlijk. Tot zulks is aangetoond: daderprofiel HIERRR & beelden uit het terroristische trainingskamp daarrr.
UPDATE: En we hebben een naam: Mehdi Ghazali. Finse Cubaan. Ex-klant van Guantanamo Bay. FOTO en zelfs een docu. UPDATE: dader is blijkbaar toch iemand anders...

Reaguursels

Inloggen

oh ja dit doet meer weer denken aan het paspoort van Mohammed Atta dat op mysterieuze wijze 11 september heeft overleeft.

Nauurlijk is het iemand die in Guantanamo Bay heeft gezeten, dat moeten we maar weer aannemen. De strijd tegen terrorisme moeten we ook in tijden van op handen zijnde verkiezingen in de VS niet vergeten, laten we ons target Iran ook niet vergeten.

Angst zaaien en oogsten en op het juiste moment de strijd tegen terrorisme nog even een twist geven. Nu hebben we direct weer een argument om het voortbestaan van dat kamp te verdedigen, die mensen zitten er niet voor niets. Stuk voor stuk een gevaar.

Ik wacht wel weer op de volgende indoctrinatie ronde.

truusch | 19-07-12 | 21:56

Wil degene die het briljante idee had deze man uit Gitmo vrij te laten even opstaan.

Boyo | 19-07-12 | 21:32

Wel sneu voor die feestvierders die zo triomfantelijk wisten te melden dat het hier toch echt een (verderfelijke) blanke westerling betrof, en zo daarmee heel gretig hun kans schoon zagen om de anti-ons joker in te zetten....
Zo sneu, deze afloop...

Hufter | 19-07-12 | 20:00

Hopelijk zullen hierna meer mensen snappen dat kampen als Guantanamo bay zo gek nog niet zijn.

sitzkrieg | 19-07-12 | 19:35

Triest. 't is te hopen dat wat meer mensen nu het nut in gaan zien van kampen als die bij Guantanamo bay.

sitzkrieg | 19-07-12 | 19:34

@Moonwarrior | 19-07-12 | 18:29
Ik ga naar de 100% blanke Zwarte Cross. Bier, bloed en bodem!

Detlev Tarnowitz | 19-07-12 | 18:59

Veel schokkender is dat Anders Breivik toch echt 'een wittemanshatende moslimterrorist van Arabische afkomst' blijkt te zijn, aldus GS!

Lepo | 19-07-12 | 18:59

Dader Burgas blijkt dus blanke Fin.

schweinefleisch | 19-07-12 | 18:59

vertaal yahoo zelf ff dan weet je het.

Barbarous_Relic | 19-07-12 | 18:59

Dus die is nu samen met 72 maagden op zoek naar restjes van zijn lichaam.

Lampelul | 19-07-12 | 18:44

Altijd maar weer die Finnen....

Mebert | 19-07-12 | 18:44

Desmoulins | 19-07-12 | 18:13
Uit Cuba afkomstig? Hij heeft daar wel op Guantanamobay vastgezeten. Is een voortbrengsel van een Finse moeder en een Algerijnse vader. Geboren in Finland. Heeft de Zweedse nationaliteit. En is opgeleid op een islamitische school in Groot-Brittannië.

WirMachenMusik | 19-07-12 | 18:40

Als ik dat goed lees was de dader dus meer Al-Qaida/Taliban gerelateerd dan Hezbolla (Afganistan proberen in te komen vanuit Pakistan)(ook Bin Laden had gezworen ooit nog Israel te pakken voor hun daden tegen de Palastijnen). Ik moet dus ook zeggen dat de Israeliërs (lees kabinet + leger, ofwel het Zionisme) ook geen lieverdjes zijn. Maar ik vind het nog altijd wel zwak om het volk te pakken wat niks aan de beslissingen van hun Kabinet kan doen.

NicoKnowsBest | 19-07-12 | 18:35

Het was gewoon een Jood dus. Net zoals de Holocaust een Joods complot was.
Detlev Tarnowitz | 19-07-12 | 14:58
Ga jij dit weekend nog naar de bijeenkomst van het Stormfront?

Moonwarrior | 19-07-12 | 18:29

@Hufter | 19-07-12 | 18:23
O wacht, dat was natuurlijk sarcasme of zo. L#l die ik ook ben...

Hufter | 19-07-12 | 18:27

Bush had dus gelijk met Gitmo. Ze hebben te veel terroristen laten lopen en je ziet maar wat er dan van komt.

Moonwarrior | 19-07-12 | 18:25

@Barbarous_Relic | 19-07-12 | 17:50

En buiten dat hebben wij natuurlijk geen inzage in inlichtingenrapporten. Netanyahu, vanwaar yahoo?, weet als geen ander dat hij echt niet een loopje met de waarheid kan nemen, dat komt een keer terug...

Desmoulins | 19-07-12 | 18:15

@Barbarous_Relic | 19-07-12 | 17:50

Nu de dader Mehdi is, afkomstig uit Cuba kan de uitspraak van Netanyahu wel degelijk een kern van waarheid bevatten. Israël is niet per definitie op een oorlog uit, althans niet meer dan Iran.

Desmoulins | 19-07-12 | 18:13

Deze persoon had dus gewoon op Guantanamo moeten blijven.

calculator | 19-07-12 | 18:12

Misschien is die man per ongeluk de verkeerde bus in gestapt ?

gegendiewand | 19-07-12 | 18:04

das geen blanke krullebol

gider | 19-07-12 | 18:02

Desmoulins | 19-07-12 | 14:33
breakingnews | 19-07-12 | 14:27

Ik probeerde alleen te zeggen : Dat het bizar en ongegrond was om Iran binnen een uur de schuld te geven van die aanslag. En dat als bewezen wordt dat Iran er niks mee te maken zou hebben (een soort Breivik aanslag van een indivuduele gek) er geen enkel excuus zal komen van Netanyahoo tav zijn eerdere beschuldigingen. Netanyahoo is gewoon een demagoog die er op uit is om oorlog te voeren met Iran.

Barbarous_Relic | 19-07-12 | 17:50

Het lijkt me meer een onnozele toerist, in wiens rugzak op een onbewaakt ogenblik een pakje met IED werd gemoffeld. Vervolgens wachten tot de toerist in de bus zit en dan maar drukken op het knopje. Dat kan dus iedereen gedaan hebben, tot aan de Mossad toe. Netanjahu was wel erg snel met zijn beschuldigingen aan het adres van Iran.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 19-07-12 | 17:46

ps, de hooggeplaatste kernproffessor van Iran heeft zijn kennis verworven in NEDERLAND.
hier dus opgeleid. maak daar is een video over.

lady blabla | 19-07-12 | 17:31

Gewoon mozad of cia of beiden.

Dus volgende week gaat het echt los op de 27e.

lady blabla | 19-07-12 | 17:27

Die lul van een Reid was ook blank, droeg ook gewone kleren, enzovoort.

Zegt me geen flikker; die 'blanke' omschrijving niet en die Israelische beschuldiging niet.

Kom maar eens terug als er echt hard bewijs is.

TM | 19-07-12 | 17:18

We weten de toedracht nog niet. We weten ook niet of die ooit helemaal boven tafel zal komen.
Een ding verbaast me wel: dat hier zo nadrukkelijk naar voren wordt gebracht dat het geen mohammedaan kan zijn omdat het om een blanke dader gaat. Mohammedanisme is geen ras hoor.
Abdel Jabber van de Ven? Aanslag door Belgische dame in Afghanistan?
Zie ook het linkje naar de ARD uitzending.

Fransg | 19-07-12 | 17:07

Desmoulins | 19-07-12 | 15:27

Verschenen, eikel.

Desmoulins | 19-07-12 | 15:55

Megalomaantje | 19-07-12 | 14:34

Zo dat zijn nogal conclusies, al zouden de protocollen niet eerder zijn verschijnen, zou ik zweren dat u een van de auteurs bent. Heeft u ook enige vorm van redelijke aanwijzingen of zijn het louter vermoedens gebaseerd op haat?

Desmoulins | 19-07-12 | 15:27

De rook was nog niet opgetrokken of "men" wist alweer te vertellen dat het uit Iran kwam.
Dit soort berichten gaan we vaker horen de komende tijd, vooral tijdens de Olympische Spelen wapperen er een hoop valse vlaggen.

Z-PiLL | 19-07-12 | 15:26

Dat zei ik; false flag. T stinkt een uur in de wind, maar jullie zien de shit nog niet als je er tot over je knieen in staat.

pfffft! | 19-07-12 | 15:23

Uit deze post - en de vorige over dit topic van Van Rossem - blijkt een zekere afkeer jegens de Israelische premier: een houding van - Netanyahu kan of wil zich niet beheersen. Of: Israel mag zich niet verdedigen tegen terroristen. Dat was de houding van "Europa" t.o. Israel, vooral bemerkbaar tijdens die inval in Libanon.
Hezbollah is een door Iran gerunde en gefinancierde terreurorganisatie, speciaal opgezet om oorlog te voeren tegen Israel. Er waren eerder ook berichten over recrutering van Europees uitziende terroristen.
Wie vindt dat Israel zich niet mag verdedigen tegen deze dreiging is wat mij betreft een lul met vingers, ook al ben je tien keer een GeenStijl redacteur.
Voor de goede orde: ik ben niet joods en heb niets te maken met pro-Israelorganisaties. Deze opinie komt voort uit mijn gewone nedersaksisch boeren-rechtvaardigheidsgevoel.

hetbozeoog | 19-07-12 | 15:23

Linkse bekeerling...

Ahasveros | 19-07-12 | 15:21

Hé, is dat niet die buitenechtelijke zoon van Dries en Gretta?

Talentubby | 19-07-12 | 15:12

Vara-lid?

subsidistan | 19-07-12 | 15:00

Wat is dat nou voor vage video ?! Daar kan je toch niks mee.
Dus als er een langharige slungelige jongen met een grote rugtas één keer de aankomstbalie op en neer loopt .. is het direct DE terrorist ?!
Als ze van die twee gasten op de voorgrond de rechter hadden omcirkeld had ik het ook (niet) geloofd.

RugOp81 | 19-07-12 | 14:59

Het eerste Duitse net zond laatst een indrukwekkende reportage uit over hoe salafisten opereren.
.
Twee doodgewone Duitse moeders waren het uitgangspunt van de reportage 'In het net van de salafisten', die de ARD gisteravond uitzond. Ze waren allebei een kind kwijt geraakt. Van de een was haar zoon gaan vechten in de heilige oorlog in Afghanistan, en daarbij werd hij gedood. De andere moeder was haar dochter kwijtgeraakt aan de salafisten. Ze waren in de beweging getrokken, bekeerd tot de islam en zombies geworden.
.
Het knappe van de reportage was dat je juist door die bezorgde en machteloze moeders van dichtbij mee kon maken hoe krachtig zo'n sektarische beweging werkt. Eenmaal in de maalstroom gekomen is er niets meer aan te doen. De kinderen, zo viel te zien op de vele van dichtbij gefilmde beelden, waren veranderd is wezenloze poppen. Werktuigen van de soms charismatische, tot haat en geweld oproepende, leiders en hun vele helpers.
.

Fragment uit: www.dagelijksestandaard.nl/2012/07/het...

.

Via deze link is de drie kwartier durende uitzending te zien:
.
mediathek.daserste.de/sendungen_a-z/79...

donjon | 19-07-12 | 14:58

-weggejorist-

Detlev Tarnowitz | 19-07-12 | 14:58

Islam is gewoon een gevaarlijk geloof. Alleen gutmenschen zien in zo'n uiting racisme. Maar het heeft dus niets met een kleurtje te maken, maar gewoon met de teksten van haat die er in de koran staan. Zulke teksten staan er trouwens ook in bijbel... Ook zo'n gevaarlijk geloof, christendom.

Echter islam is gewoon erger.

Statler en Waldorf | 19-07-12 | 14:57

De bommen komen van links.

decadent degeneraat | 19-07-12 | 14:54

ganzo | 19-07-12 | 14:41

Wat stom van ons allemaal, en wat gelukkig dat jij even inlogt!
Ik heb het al doorgestuurd naar diverse veiligheidsdiensten. Als er valse papieren in het spel zijn, dan moet het een Mossad-killer zijn. Natuurlijk! Waarom ziet iedereen dat nou over het hoofd. Terwijl het zo simpel kan zijn.

En ook dat er iets fout is gegaan met zijn valies. Dat klopt ook al, dat ontplofte namelijk.

Als je een baan hebt, zou ik 'm maar vast opzeggen, want de kans is heel groot dat vanmiddag de CIA al voor je deur staat om hun gelederen te komen versterken!

breakingnews | 19-07-12 | 14:45

Moslims zijn geen ras.

Stormageddon | 19-07-12 | 14:41

het moet wel een mossad-killer zijn geweest (valse papieren enzo) denk wel dat er iets fout moet zijn gegaan met z'n valies.

ganzo | 19-07-12 | 14:41

Natuurlijk zijn er extremistische gekken zonder moslimachtergrond maar de statistieken zijn zodanig dat dit een soort van automatische reactie tot gevolg heeft.
'Het zal wel een moslim zijn' of 'ik hoop dat het geen moslim is' is een oorzaak en gevolg reactie.
Kenmerkend zal de verslaggeving in de media zijn. De uitingen van de diverse regeringen van de betrokken groeperingen.
Er zal dan 1 groot verschil te constateren zijn: Het verschil van vrijheid van meningsuiting van de diverse bevolkingen.
Een must wil er een probleemoplossende beweging ontstaan waarbij gebruik gemaakt wordt van het intellect van het volk.
Van 'de mens' dus met al zijn verschillende kleuren.
En dan toch samen 1 zijn, als mensheid.
Gelijkwaardig.

In Israel is die vrijheid.
Ruimte voor afwijkende meningen, voor twijfel.
Het vermogen tot zelfreflectie.

Vandaar het verschil in beschavingen, DE oorzaak van de clash.

www.haaretz.com/news/diplomacy-defense...

www.haaretz.com/news/diplomacy-defense...

Ben Adam | 19-07-12 | 14:37

Waren ze 'n paar weken geleden niet 'n bekeerde Noor kwijt die op het punt stond 'n aanslag te plegen?

SkyRider | 19-07-12 | 14:37

Als het een limburger blijkt te zijn dan blijf ik er bij: Nuken.
Limburg dan, he.

Wilhelm Tell | 19-07-12 | 14:36

Enkele van de meest extremistische imams in het Midden-Oosten (zeker in Syrië, Libanon, Iran, Jordanië en de Palestijnse gebieden) zijn roomblank. Die hebben blauwe of groene ogen, een 'Europese' neus en lichtbruin tot zelfs blond haar. Rara hoe kan dat? *Mompelt iets met Perzen en Kruisvaardersbloed.

Kortom: met een pruik, een vals paspoort, een petje en Kaukasische genen is de vermomming al een heel eind.

hatovimletayis | 19-07-12 | 14:35

Niemand die iets zegt over de kwaliteit van de beelden?

Mag menig juwelier etc hier in NL een voorbeeld aan nemen :lol:

BerendBenenKaas | 19-07-12 | 14:34

Desmoulins | 19-07-12 | 14:08 |

Als je mij wilt vergelijken met de primaat die zichzelf mens noemt en op deze wereld zich de zogenaamde betere helft wil noemen, dan mag je mij bij deze indelen bij het soort wat jij wilt. Maar liever heb ik dat je mij indeelt bij het soort species wat zich kakkerlak noemt, omdat een dergelijk dier meer schoonheid in zich bergt dan het soort wat jij waarschijnlijk 'mens' noemt. Judas-spelletjes spelen en onschuldige mensen/kinderen opofferen om daarmee een oorlog uit te kunnen lokken of om er misschien zelfs nog geld uit slepen, dat soort mag zich dan mens noemen, ik zie ze als drek in dienst van een satanische macht. Wie deze mensen zijn moet iedereen maar fijn voor zichzelf uitmaken. Wie goed en fout zijn geweest zal blijken nadat de rook van WOIII is opgetrokken, degene die dan nog leeft mag zijn oordeel geven, eerder mag zoals altijd de waarheid geen naam dragen.

Megalomaantje | 19-07-12 | 14:34

Barbarous_Relic | 19-07-12 | 14:12

Staat het al vast dat Hezbollah, en dus op de achtergrond Iran, vrijuit gaan? Ik vond het ook een uiterst voorbarige conclusie, en veel te snel na het drama ook, maar onderschat de invloed van Iran niet op wereldwijde schaal. Zij zijn zelfs in Zuid-Amerika actief. De haat jegens de jonge staat en het Joodse volk an sich valt niet te onderschatten.

Desmoulins | 19-07-12 | 14:33

Vele arabieren zijn zo blank als een zuid europeaan. Vooral uit Jorndanie & Libanon zie je vaak het verschil niet...

Hei-kneuter | 19-07-12 | 14:28

@Superior Bastard | 19-07-12 | 14:10
Niets. Kennelijk is het jou al die tijd ontgaan dat ik bij dit soort zaken niet gelijk klaar sta met een priemende vinger naar wie dan ook.

Ik ga nooit af op krantenkoppen, of eenzijdige info, maar op feiten.

La Vie En Rose | 19-07-12 | 14:27

Barbarous_Relic | 19-07-12 | 14:12

Misschien beschikt meneer Netanyahu over iets meer info dan jij, en is op grond daarvan het wel vreemd dat jij hem nu beschuldigt van valse beschuldigingen.

Het is grappig. Als iemand met een baard en arabisch uiterlijk zoiets doet, roepen velen dat het de moslims zijn. Anderen staan op hun achterste benen, en vinden dat het gewoon iemand met een baard en arabisch uiterlijk is en de moslims er niets mee te maken hebben.

Nu is het (kennelijk/misschien/waarschijnlijk) een blank iemand met krullen. Welke conclusie trekt iedereen dan weer massaal? Nee, dan kan het niet Iran zijn, want die kennen toch helemaal geen blanke mensen met krullen. Nee dat kan nooit.

De kortzichtigheid viert hoogtij in ieder geval.

breakingnews | 19-07-12 | 14:27

Dat die smerige strontzak gepakt en standrechtelijk geëxecuteerd mag worden.
Wat een goor stuk vreten!

mothersfinest | 19-07-12 | 14:16

Zou meneer Netanyahoo ook zijn excuses aanbieden aan Iran en haar burgers voor zijn wereldwijde valse beschuldiging? En binnen een uur ofzo....

Barbarous_Relic | 19-07-12 | 14:12

Is niet zo vreemd ook de meeste blanke moslims die later tot dat geloof bekeerd zijn ,zijn over het algemeen het extremistisch iets met zich moeten bewijzen of zo iets.

En aangezien een gematigde moslim niet bestaat hoop ik dat dit fascistische en parasitaire volk zo vlug mogelijk een eigen plek krijgen ergens op een eiland en nergens meer welkom is..

Malgus | 19-07-12 | 14:11

La Vie En Rose | 19-07-12 | 13:37
Wederom nuance. Watskeburt?

Superior Bastard | 19-07-12 | 14:10

Megalomaantje | 19-07-12 | 13:47

Bent u werkelijk een mens?

Desmoulins | 19-07-12 | 14:08

Megalomaantje | 19-07-12 | 13:51
Hé kijk, een ooggetuige reaguurt mee.

Ik vraag me af, deze aanwezige "Israëlische hulpverleners met kevlar vesten", hadden ze soms onder hun kevlar vesten ook een wit t-shirt aan met heel groot het Bilderberg logo erop? Of boxershorts met Rothschild op de rand? Of misschien Illuminati inscripties onder hun schoenen?
Want dat zou het zoveel fijner maken om een fijne conspiracy te gaan ontwikkelen.

breakingnews | 19-07-12 | 14:06

Dit is het aller gevaarlijkst, maar ook meest logische. Het is de kunst om zelfmoordterroristen te vinden die een westers uiterlijk hebben en dus niet opvallen, meer paniek, meer terreur en een goede dekmantel voor degene die erachter zit.
-
Trouwens, omgeturnde ('blanke') moslims zijn de ergste, die hebben er met hun verstand voor gekozen!

alex4all | 19-07-12 | 14:01

Wat is een skachterboi ?

Bigi Bana Boy | 19-07-12 | 14:01

Waarom zouden blanke krullenbollen met identiteitsproblematiek, sociopathische persoonlijkheidsstoornis, latente Jodenhaat en gebrek aan grijze cellen geen hakbarb-oem kunnen worden? Elk gestoord mens is vatbaar voor het mohammedanisme. Zandnegers wat meer dan blanke krullenbollen, dat wel, maar die zijn statistisch gezien en gemiddeld dan ook een stuk zwakzinniger.

Bertus Betonsloper | 19-07-12 | 13:56

deboerenlul | 19-07-12 | 12:16 | + 2 -
Vaak is religie wel de factor die mensen zwakbegaafd weet te maken. Religie is namelijk een stukje hersenzwakte.

Sodeju! | 19-07-12 | 13:56

Dood, dood, dood, dood! Bind zijn ledematen vast aan een auto en rijd vol snelheid weg, brandt de restanten op terwijl je in z'n gezicht pist, als het maar sterft! Rot stuk maatschappij.

Sodeju! | 19-07-12 | 13:52

... Wat ook vreemd is dat op de plek van de aanslag Israëlische hulpverleners met kevlar vesten aan gelijk al klaarstonden om te helpen... Komen dergelijke mannetjes bij aanslagen gelijk uit de lucht vallen?

Megalomaantje | 19-07-12 | 13:51

@La Bailaora | 19-07-12 | 13:41

We zijn het ook wel eens, don't worry. Soms probeer ik te multitasken (kan ik dus niet) en maak ik reaguursels niet helemaal af, dan blijft de nuance erbuiten en krijg je dus gedrochten. Shame on me ;-)

Reinaert | 19-07-12 | 13:49

Megalomaantje | 19-07-12 | 13:47 | + 0 -
Zaten er wel mensen in de bus?

Juustem | 19-07-12 | 13:48

@Horagha | 19-07-12 | 13:42
2x over eeuwen en dat ook nog eens in oorlogen is natuurlijk onvergelijkbaar met de dagelijks zelfmoordaanslagen in het MO, in New York, Madrid, Londen enz...

La Bailaora | 19-07-12 | 13:48

Dan trek ik de twijfel nog even verder door, maar zaten er werkelijk Israëliërs in de bus?....

Megalomaantje | 19-07-12 | 13:47

En een compleet nieuwe oorlog, THE WAR ON TOURISM
@deministerpresident | 19-07-12 | 13:25
Zeg... wil je een bepaalde land naar de klote helpen, zorg er voor dat er geen toeristen meer daar gaan.

@La Bailaora
Zelfmoordaanslagen door de eeuwen heen. En Nederland staat er 2x tussen waarvan de eerste zeer twijfelachtig is maar de 2e zelfmoordaanslag is natuurlijk in onze ogen een Heldendaad. Maar hoe zouden de Belgen er tegen aan kijken?
en.wikipedia.org/wiki/Suicide_attack#H...

Horagha | 19-07-12 | 13:42

@Reinaert | 19-07-12 | 13:38
zie mijn laatste plemp naar Horagha. Nee, onmogelijk is het niet, heb ik ook nooit beweerd. Ik gebruikte het woord onlogisch. We zijn het wel eens denk ik.

La Bailaora | 19-07-12 | 13:41

deministerpresident | 19-07-12 | 13:36 | + 0 -
Als mijn buurman mij steeds loopt te treiteren en te sarren en op een dag is een raam van mij ingegooid dan zal ik ook als met de beschuldigende vinger naar de buurman wijzen.

Overigens denk ik niet dat Iran er achter zit maar dat het een actie is van Hezbollah, de Islamitische Jihad of één of ander Volksfront voor de bevrijding van Palestina achtig clubje.

Juustem | 19-07-12 | 13:41

@Horagha | 19-07-12 | 13:33
Mensen zonder uitzicht zeker, maar dat is niet het opblazen van een bus vol toeristen. Dat gebeurt bv. in de straten van Homs of Damascus. Daar kan je er vandaag de dag iets bij voorstellen. Een man op adidas schoenen en korte broek in een toeristenoord lijkt mij niet iemand zonder uitzicht.

Dat het bij Hindoes een grote no no is bevestigt dus dat de kans op een hindoe zelfmoordenaar klein is, omdat het daar nou juist niet bon-ton is.

En dat is alles wat ik zeg. Ik praat vooral in waarschijnlijkheden, niet in zekerheden. Dat heb ik in mijn eerste plemps al aangegeven. We weten niets specifieks op dit moment, maar als je mij zegt een analyse los te laten en het betreft een zelfmoordenaar (ook daar heb ik nog geen concrete info over, behalve dat het hier wordt gezegd), dan zeg ik dat het 'onlogisch' is als het zomaar een west europeaan is die zichzelf opblaast, en dat is wel wat anders dan 'onmogelijk'.

La Bailaora | 19-07-12 | 13:40

@La Bailaora | 19-07-12 | 13:30

Mijn vergelijking gaat ook mank, wederom. Maar onmogelijk is het niet, that's all. En gekken? Als je met iedere gek rekening moet gaan houden dan blokkeer je de samenleving. Risico's hou je toch, je moet alleen wel aan risicomanagement doen als overheid. Bijvoorbeeld geen wapenvergunningen uitdelen zoals in het geval Tristan.

Het blijft behelpen maar je kunt risico's inperken.

Reinaert | 19-07-12 | 13:38

Kop boven het artikel waar eerste link naar verwijst:
"Video: Beelden van de vermeende bommenwerper op de luchthaven in Burgas."

'Vermeende', dus de Bulgaarse autoriteiten weten het niet zeker. Ze willen informatie over deze man.

Van Rossem maakt er het volgende van:
"Video: Dader Burgas blijkt blanke krullenbol."

Nou neemt ook van Rossem dit bericht niet helemaal serieus, maar toch is zo'n kop verneukeratief.
Dat merk je aan reaguurders die er direct van uitgaan dat dit de dader is.

Het enige wat tot nu toe duidelijk is dat er een gerichte aanslag op een bus met Joodse toeristen is gepleegd; dat de bom in de bus is ontploft; dat deze aanslag nog niet is opgeëist en de politie informatie over deze roodharige krullenbol wil.

Dat de dader een moslim is, ligt voor de hand, maar hoeft niet. Niet alleen moslims hebben een hekel aan Joden.
Kortom, het is nog veel te vroeg om een dader aan te wijzen. Ook voor Netanyahu.

La Vie En Rose | 19-07-12 | 13:37

Volgens de Televaag is ook de dader omgekomen. Kans bestaat natuurlijk dat deze er keihard in is geluisd. Onder het mom van drugsmokkel o.i.d. Alleen zat er dan heel wat anders in die tas. Zoiets ga je voor een vliegveld niet checken. Opdrachtgevers laten bom afgaan, doden daarbij de gerekruteerde zodat die later ook niet meer praat en zijn zelf op veilige afstand. Maar ja, het is nu nog allemaal te vaag om te weten wat er echt is gebeurd.

Auweyida | 19-07-12 | 13:37

@mezelf,
het = de

Juustem | 19-07-12 | 13:37

Juustem | 19-07-12 | 13:33
Waarom geeft Israel Iran meteen de schuld?

deministerpresident | 19-07-12 | 13:36

@mada94382 | 19-07-12 | 13:32
Zit je nou schaamteloos reclame te maken op GS?
*om Joris roepen doet*

necrosis | 19-07-12 | 13:36

@necrosis | 19-07-12 | 13:25
Was er een bom aan boord van dat schip dan? En was de overgrote meerderheid aan boord Groenlinks? Pas bij een combinatie van die 2 factoren zou je een punt hebben.

La Bailaora | 19-07-12 | 13:33

@La Bailaora | 19-07-12 | 13:07
Mensen zonder vooruitzicht zijn juist makkelijker te manipuleren. En beloftes zoals Hezbollah doet om voor de familie van de zelfmoordenaar te zorgen, kunnen voor sommige mensen een oplossing zijn.
En wat betreft hoeft geloof geen rol te spelen bij zelfmoordaanslagen, zoals in Japan & Sri-Lanka was Nationalisme daar de drijfveer.

En ook bij Hindoes is zelfmoord een grote no no en staat zo'n beetje gelijk aan het vermoorden van een ander mens. In ieder geval mocht je in reincarnatie geloven of in de limbo dan is het niet prettig als je zelfmoord pleegt.

Horagha | 19-07-12 | 13:33

Ik blijf me verbazen over de hoeveelheid aluhoedjes op GS. Omdat de dader er nogal blank uitziet is het een actie van de Mossad is redenatie uit de kring der aluhoedjes. Maar waarom zou de dader(werknemer van de Mossad) dan gebruik hebben gemaakt van een vals Amerikaans paspoort? Het zou toch veel logischer zijn om hem een Iraans paspoort te geven zodat er direct een oorlog gestart kan worden teneinde het Grote Joodsche Wereldstaat te bewerkstelligen?

Juustem | 19-07-12 | 13:33

-weggejorist-

mada94382 | 19-07-12 | 13:32

@XelaGBS | 19-07-12 | 13:18
Dat doen ze via islam idd. wel degelijk :-) Vandaar ook dat daar een relatief hoge bereidwilligheid is.

La Bailaora | 19-07-12 | 13:31

-weggejorist-

mada94382 | 19-07-12 | 13:31

@Reinaert | 19-07-12 | 13:18
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is he? Ik zeg alleen zeer onlogisch, en dat bewijs je ook wel met een voorbeeld van 2 eeuwen geleden in een oorlog waarbij iedereen zich nog wel voor kan stellen dat dat in een extreem geval kan lijden zich op te offeren uit 'vaderlandsliefde' om de oorlog nog te winnen.

Maar dat is heel wat anders dan een toeristenbus opblazen. En begrijp me niet verkeerd, het zou natuurlijk kunnen, je hebt altijd wel een gek (zie Tristan), maar toch is het geen logisch scenario.

La Bailaora | 19-07-12 | 13:30

Bart_Bart | 19-07-12 | 12:27 | + 9

Graag wil ik even vermelden dat die zot niet van Urk komt. Het aantal families dat islamitisch is is op ons dorp gelukkig maar op één hand te tellen. Jammer genoeg heb je voor de andere religie méér handen nodig.

De-P(s)aus | 19-07-12 | 13:30

@XelaGBS | 19-07-12 | 13:16
Dat is heel iets anders he? Je haalt er nu moordenaars bij om een punt te maken. Het gaat hier over zelfmoordenaars, en die zien we nou juist niet in de Westerse denkwijze.

La Bailaora | 19-07-12 | 13:28

Dr. Pim Pampet | 19-07-12 | 13:22 |
En een compleet nieuwe oorlog, THE WAR ON TOURISM

deministerpresident | 19-07-12 | 13:25

Nog even doorborduren op mijn 13:13 comment:
Er zaten Israëliërs in de bus, dus "MOET de dader wel een joden-hater zijn".
Dan was dit
www.binnenlandsbestuur.nl/bestuur-en-o...
Zeker een aanslag door anti-GroenLinks activisten.

necrosis | 19-07-12 | 13:25

Wanneer leert GS eens het verschil tussen "dader" en "verdachte"..... goedverdoeme, beetje eigen rechtertje spelen.

H.A. Ram | 19-07-12 | 13:23

Nieuw fenomeen; de zelfmoord-toerist?

Dr. Pim Pampet | 19-07-12 | 13:22

@La Bailaora | 19-07-12 | 13:14 - Zoals ik al aangaf... dat doe je door getraumatiseerden, volk met persoonlijkheidsstoornis, zwakzinnigen of kinderen te selecteren en manipuleren. Koekie eitje.

XelaGBS | 19-07-12 | 13:18

Pa Cartwright | 19-07-12 | 13:00 |
De tour volgt mij.

Superior Bastard | 19-07-12 | 13:18

@La Bailaora | 19-07-12 | 13:13

Het is ook niet vergelijkbaar, dat geef ik zelf ook al aan, maar het is dus niet zo dat iemand zichzelf niet zou kunnen of willen opblazen, ook in 'onze' cultuur vind je daar wel voorbeelden van.

De bereidheid om te sterven voor je idealen - hoe (on)zinnig die dan ook zijn mogen - zie je in iedere cultuur wel, die bereidheid is niet exclusief voorbehouden aan moslims. Die tweeënzeventig maagden daarentegen zijn wél exclusief voorbehouden aan moslims, dat dan weer wel, en zolang dat sprookje er maar goed ingeramd wordt gelooft men daar kennelijk ook nog in, hetgeen de bereidheid tot sterven natuurlijk ten goede komt.

Reinaert | 19-07-12 | 13:18

La Bailaora | 19-07-12 | 13:08 - Vertel dat maar tegen de families van abortus artsen in de States die worden omgelegd door christenfundies in de naam van God. Om nog maar te zwijgen over alle ellende die het christendom verspreid heeft de afgelopen honderden jaren.

XelaGBS | 19-07-12 | 13:16

@XelaGBS | 19-07-12 | 13:11
Die opdrachtgever moet wel iemand vinden die bereidt is om zich op te blazen, daar gaat het om hier. En dat doe je nou juist gemakkelijker met iemand met de 'juiste' mindset.

La Bailaora | 19-07-12 | 13:14

@Reinaert | 19-07-12 | 13:09
Dat lijkt mij idd. onvergelijkbaar: in zo'n oorlog tov het opblazen met een bus vol toeristen.

La Bailaora | 19-07-12 | 13:13

Heeft iemand al gedacht aan een boze werknemer van de busmaatschappij die wegens wat voor reden dan ook, ontslagen is?
Of stond er met koeie-letters "Israëliërs" op de bus?

necrosis | 19-07-12 | 13:13

@La Bailaora - Een zelfmoordaanslag draait ook niet om de zelfmoordenaar en zijn religie. Maar om het moraal en missie van de opdrachtgever. Zij zijn degene die het voor zichzelf goedpraten om iemand te dood in te sturen aan de hand van religie en/of nationaal belang. Daarin verschilt hezbollah niet van de Japanners.

XelaGBS | 19-07-12 | 13:11

@Pa Cartwright | 19-07-12 | 13:00
Kijken door welke mand 'klimmer' Hoaxerland dit keer gaat vallen.

Bart_Bart | 19-07-12 | 13:11

@La Bailaora | 19-07-12 | 13:06

Euhmmmmm...: Jan van Speijk?

nl.wikipedia.org/wiki/Jan_van_Speijk

Niet vergelijkbaar natuurlijk, want geen terroristische daad, maar toch.

Reinaert | 19-07-12 | 13:09

Van Rossem, je bent net zo vooringenomen als Netanyahu, en ik denk dat hij een heel inlichtingen dienst tot z'n beschikking heeft!

lanexxx | 19-07-12 | 13:09

@XelaGBS | 19-07-12 | 13:07
Over Hindoe's weet ik niet, maar van het christendom weet ik dat je geleerd wordt dat je nou juist niet naar de hemel gaat wanneer je anderen ombrengt. Snap ie?

La Bailaora | 19-07-12 | 13:08

@Horagha | 19-07-12 | 13:00
Dit heeft niet te maken met geen uitzicht, dit was zeer waarschijnlijk een gerichte daad om Joden om te brengen. Als je geen uitzicht meer hebt spring je van de flat af, of voor de trein.

La Bailaora | 19-07-12 | 13:07

@La Bailaora - Vrijwel elke religie kent een prettig hiernamaals. Zo waren de grotendeels hindoe en christen Tamiltijgers ook niet vies van zelfmoordaanslagen. En beloning of niet... de meeste zelfmoordenaars zijn underage, zwakzinnig of getraumatiseerden. Die zijn overal te vinden.

XelaGBS | 19-07-12 | 13:07

@Horagha | 19-07-12 | 13:00
Tot het moment komt dat wij ook niets meer te verliezen hebben. Preventief ruimen samen met het gajes dat ze hier naartoe hebben gehaald.

Implant | 19-07-12 | 13:06

@Horagha | 19-07-12 | 12:58
Je geeft het zelf al aan. Breivik gaat zijn hele leven achter tralies en heeft dat kennelijk liever dan zichzelf opblazen. ETA deed het om idd. andere motieven niet, maar in ieder geval deden ze het niet, dus je ziet ook dat een goed georganiseerde groep dat niet nodig heeft om slachtoffers te maken. Want de ETA maakte wel slachtoffers. Je ziet het nergens in het Westen, zichzelf opblazen, ook niet in het verleden.

Zelfs de Japanse kamikazes uit de 2e wereldoorlog, zoals we dat nu weten, deden dat niet uit vrije wil maar werden er keihard toe gedwongen. Keerden ze terug met hun vliegtuig werden ze door hun eigen meerderen vermoord.

La Bailaora | 19-07-12 | 13:06

Nou, ik ga ander vuurwerk bekijken.
*iets met stoempen en roepen om je moeder gilt*

Teun van het Tuinpad | 19-07-12 | 13:05

Het maakt helemaal niet uit wie het gedaan heeft. Het eerste dat gezegd is, is dat het Iran was. Dat telt. Het is 1 grote mindfuck. Ook al is het geen iranier... het had er makkelijk 1 kunnen zijn... het zijn nl. terroristen, allemaal, dus bombardeer dat land maar om in de toekomst dit te kunnen voorkomen. 1 grote bullshit. Wakker worden allemaal

deministerpresident | 19-07-12 | 13:04

@Reinaert | 19-07-12 | 12:57
Uiterlijk zegt inderdaad niet zoveel, zeker niet over het individu, gedrag zegt alles.

Met uiterlijkheden kan je wel je 'educated guess' verbeteren via opgedane statistieken.

Bart_Bart | 19-07-12 | 13:03

@Pa Cartwright | 19-07-12 | 12:54
Klopt. Doch er is een aspect in islam dat ze gemakkelijker gewillig maakt voor zelfmoordaanslagen. Men ziet het leven op aarde als vrij onbelangrijk (zie ook comments van Moslim87, gisterenavond), en men krijgt voor de 'strijd' ook nog eens een beloning in het hiernamaals. Daarom is het in die contrijen veel makkelijker om zelfmoordenaars te recruteren. Voor niet-moslims is de mindset anders. En ik denk niet dat het noodzakelijk is om zelfmoord te plegen om zoveel mogelijk mensen te doden. Dat kan ook door slim na te denken. Bv. bij de timer even de wc op te zoeken etcetera...

La Bailaora | 19-07-12 | 13:02

@@La Bailaora | 19-07-12 | 12:46
Mensen die geen voor uitzicht hebben in het leven durven risico's te nemen die jij en ik nooit zullen nemen.

Horagha | 19-07-12 | 13:00

@Bart_Bart | 19-07-12 | 12:36
dearborn michigan heeft de grootste concentratie arabieren in de verenigde staten.

cumshaft | 19-07-12 | 13:00

@ Superior Bastard | 19-07-12 | 12:57
Maar kan je de Tour nog wel volgen dan?

Pa Cartwright | 19-07-12 | 13:00

HAHAHA wat een lulletje rozewater zeg!!!

nietzofotograferen | 19-07-12 | 12:59

@La Bailaora | 19-07-12 | 12:46
Maar Breivink zit zijn gehele leven verder achter slot en grendel. Want na zijn gevangenisstraf was het TBS tot zijn dood, dacht ik.
En ETA & IRA hebben geen baat bij zichzelf op te blazen of veel slachtoffers te maken. Zij plegen gerichte aanslagen anders verliezen ze draagvlak voor hun doel.
En iemand vragen om voor 12:00 een bom te plaatsen in een bus en de timer zetten op 11:45 kan ook tot de mogelijkheden horen.

@Pa Cartwright | 19-07-12 | 12:46
Uiteraard, niet iedereen over een kam scheren.

Horagha | 19-07-12 | 12:58

Pa Cartwright | 19-07-12 | 12:52
Jazeker. Ik reaguur nu vanaf mijn jacht, terwijl de butler me nog een ijskouwe inschenkt en ik gemasseerd wordt door een lekker zweeds mokkel.

Superior Bastard | 19-07-12 | 12:57

@Bart_Bart | 19-07-12 | 12:47

Welk bedenkelijk niveau? Je hormonen? Daar heb ik zelf ook last van.

Maar alle gekheid op een stokje: wat ik wilde aantonen is dat uiterlijk niet zo veel zegt en deze dame is wat dat betreft wel het ultieme voorbeeld.

Reinaert | 19-07-12 | 12:57

@ Superior Bastard | 19-07-12 | 12:54
Ja, houdt het ook lekker overzichtelijk, dat leven. In ons allen schuilt een cognitive miser.

Pa Cartwright | 19-07-12 | 12:56

@StijlvolRechts - Obsessief-compulsief gedrag. Zo pleegde Volkert zijn daad omdat hij "een groot gevaar" zag voor "de zwakkeren" in onze samenleving. Nu terug naar de on-topic kwestie. Rechtsom of linksom is Israël slechts jaren, maanden, dagen of zelfs minuten verwijderd van het participeren of initiëren van een derde wereld oorlog. Genoeg voor iemand met een persoonlijkheidsstoornis om over te gaan tot een dergelijke daad.

XelaGBS | 19-07-12 | 12:56

Pa Cartwright | 19-07-12 | 12:52
Zou 't ?
Daar heeft hij toch geen Verkansie voor nodig..

Teun van het Tuinpad | 19-07-12 | 12:54

@ La Bailaora | 19-07-12 | 12:51
Bij de ETA lag de nadruk toch niet zozeer op slachtoffermaximalisatie?

Pa Cartwright | 19-07-12 | 12:54

FF wat anders; hoe weten ze met zekerheid te melden dat DIT de dader was?

Betweetert | 19-07-12 | 12:54

Pa Cartwright | 19-07-12 | 12:51
Hokjesdenken verbetert nu eenmaal je eigen veiligheidsgevoel.

Superior Bastard | 19-07-12 | 12:54

Dat is een blower. Is in de verkeerde bus gaan zitten.

Zinnige idioot | 19-07-12 | 12:53

De bekeerlingen zijn het gevaarlijkst, al kan dit ook zo'n dwaas zijn die al het wereldleed toeschrijft aan de Israeliers, hebben sommige zelfverklaarde (linkse) goedzakken hier ook last van... Of het was gewoon een notoire antisemiet zoals er al zoveel de revue zijn gepasseerd. Het is overigens weer typisch hoe weinig aandacht dit krijgt en hoe weinig walgelijke vergelijkingen er getrokken zijn.

Desmoulins | 19-07-12 | 12:53

Horagha | 19-07-12 | 12:42 |

Klopt, het is het gevoel van onmacht die je tot dat soort ideeen aanzet! OK, de UZi is bij mij dan een granaat, maar het gaat om het idee inderdaad. Ik denk dat die duistere ideeen bij iedereen wel aanwezig zijn, maar erover praten of uitvoeren is van een andere orde! Toch denk ik dat juist die negatieve ideeen uiteindelijk aanzet tot haat/wraak en strijd. Hoe buig je dit om?

Betweetert | 19-07-12 | 12:53

@ Teun van het Tuinpad | 19-07-12 | 12:51
Verkansietijd hè, is-ie steevast in opperbeste stemming.

Pa Cartwright | 19-07-12 | 12:52

@Bart_Bart | 19-07-12 | 12:48
Dat is maar hoe je het ziet natuurlijk. Die ene gelukte aanslag in Madrid leverde meer doden op dan in de hele gschiedenis van de ETA...

La Bailaora | 19-07-12 | 12:51

@ Bart_Bart | 19-07-12 | 12:48
En heb jij dan ook het gevoel dat negers derhalve op voorhand al geen terroristische zelfmoordaanslag overwegen?

*Bell Curve*

Pa Cartwright | 19-07-12 | 12:51

Superior Bastard | 19-07-12 | 12:42
Bedankt voor het compliment!
Nog altijd even aardig, zie ik.

Teun van het Tuinpad | 19-07-12 | 12:51

False Flag! Binnen een uur weet Netanyahu te vertellen dat het een door Iran gestuurde Hezebollah strijder is?! Ja, want Netanyahu kun je op z'n mooie bruine ogen vertrouwen zeker? En dat wisten ze een uur daarvoor niet? Wat zou Iran winnen met het opblazen van een bus in Bulgarije? 6 doden en het riskeren van een grootschalige tegenaanval van Israel? Als ze al oorlog wilden riskeren en ze wilden zo opzichtig de eerste klap uitdelen, dan zouden ze wel een paar raketten op Israel afvuren lijkt me. De zionistische vingers jeuken en zijn op zoek naar DE aanleiding om Iran met de grond gelijk te maken... *aluhoedje ophouden doet*

Bea_Bilderberg | 19-07-12 | 12:50

@La Bailaora | 19-07-12 | 12:46
Ik heb wel het gevoel dat die blanke terroristen minder vaak 'mislukte pogingen' hebben en dus gevaarlijker en dodelijker zijn.

Bart_Bart | 19-07-12 | 12:48

Zie je wel! Weer zo'n blanke, vast een vuige moslim EN een linksmens, overbodig om te zeggen natuurlijk, maar wel waar!1

AshleyJ"Ash"Williams | 19-07-12 | 12:48

Sterretje Tony was daar toch ook? Een verband?

Betweetert | 19-07-12 | 12:48

@shiptar | 19-07-12 | 12:45

De eerste Christenfundi die om die reden ook daadwerkelijk bereid is om zichzelf op te blazen moet ik anders nog tegenkomen.

Reinaert | 19-07-12 | 12:47

@Reinaert | 19-07-12 | 12:45
Haha, ik wilde nog vragen of je haar zou doen, maar wilde je niet met mijn bedenkelijke niveau opschepen.

Bart_Bart | 19-07-12 | 12:47

@ Horagha | 19-07-12 | 12:42
Een déél der reaguurders, wellicht wellicht.

Pa Cartwright | 19-07-12 | 12:46

@Horagha | 19-07-12 | 12:42
Wat ik bedoel, is niet dat een West Europeaan geen aanslag kan plegen, natuurlijk wel. Maar wat ik pleeg te zeggen is dat ze zich dan meestal niet zelf opblazen. Zij zijn veel meer van het type 'bommetje plaatsen en zelf wegwezen'.

Ook Breivik leeft nog. ETA-leden bliezen zichzelf ook nooit op.

La Bailaora | 19-07-12 | 12:46

Ik volg het niet? Iranezen/Perzen zijn overwegend blank.

Piet_Snot | 19-07-12 | 12:46

Een christenfundi die de moord op Jezus nog heel diep heeft zitten.

shiptar | 19-07-12 | 12:45

@Bart_Bart | 19-07-12 | 12:39

Da's dan ook wel weer waar. Soort zoekt soort hè.

En ja, ik zou haar doen. Ze is single (heeft haar vent op straat gezet zoals dat een goede moslima betaamt) en last but not least: ze is een directe afstammeling van de profeet Mohammed (BOEM) himself.

Niet dat ik ooit de kans zal krijgen, ik ken haar reputatie, maar de gedachte alleen al schept voldoening ;-)

Reinaert | 19-07-12 | 12:45

@Bart_Bart | 19-07-12 | 12:39
Dat is het ook.
*Kijkt verliefd naar vrouwtje*

Che_cuevara | 19-07-12 | 12:45

.. een enge ontwikkeling, dat is het.

Laat den minister maar snel onderzoeken of er hier in Nederland geen geïsoleerd levende blanke linkse mannen rondlopen die mentaal onevenwichtig genoeg zijn om zich te laten meeslepen in hun blinde haat tegen wat in die kringen "zionisme" genoemd wordt.

Jan Passant mk2 | 19-07-12 | 12:44

Erik van Muiswinkel is in het echt een negert.

Montgomery Burns | 19-07-12 | 12:44

Ik zie hier geen dader ik zie enkel een dude die ff op het bord kijkt en weer naar buiten loopt, is dat zo vreemd of zijn er meer bewijzen.

MasthaX | 19-07-12 | 12:44

@rechtvaardigerechter | 19-07-12 | 12:39
Inderdaad.

Che_cuevara | 19-07-12 | 12:43

@XelaGBS | 19-07-12 | 12:36 | + 0

En wat denk jij dan?

StijlvolRechts | 19-07-12 | 12:43

Wat een vreemde opname. Als je jezelf wilt laten zien, had je het niet beter kunnen doen: Rechtstreeks naar middelpunt van de camera lopen, onderwijl de kant van de camera opkijken, via de langste weg omdraaien zodat je gezicht voorlangs de camera gaat en dan rechtstreeks weer weglopen.

Allemaal | 19-07-12 | 12:42

Teun van het Tuinpad | 19-07-12 | 12:39
Nee nog niemand, maar niet iedereen kan zo ver zoeken om een voor de hand liggende grap te maken.

Superior Bastard | 19-07-12 | 12:42

@La Bailaora | 19-07-12 | 12:26
Kijk om je heen. Verharding van de maatschappij, mensjes worden boos en steeds vaker wordt er niet meer gecommuniceerd maar wordt geweld gebruikt. Gister nog een topic over het Waarle waar reaguurders begrip kunnen opbrengen voor de aanslag omdat het een gemeentehuis betreft en de haat jegens ambtenaren is groot hier.
Andere topics waar een autokrasser in de straat van reaguuders van de grond geschraapt kan worden als hij daar ontdekt zou worden.
Verkeersregelaars die elk week weer worden bedreigd en mishandeld.

Breivink is het ideaal voor veel reaguuders omdat hij achter zijn computertje vandaan is gekropen en actie heeft ondernomen om met geweld het probleem op te lossen. Want welke reaguurder heeft niet gefantaseerd om met een uzi die vervelende hangjongeren op de hoek neer te maaien.
Wees blij dat de grootste groep in NL de bejaarden zijn en niet de jongeren, dat zou een nachtmerrie zijn.

Horagha | 19-07-12 | 12:42

Had dan wel een zwarte hoed opgezet en pijpekrullen in je pruik gedraaid.

Superior Bastard | 19-07-12 | 12:41

www.raymond.be...
Che_cuevara | 19-07-12 | 12:14
Is die rechtse op de pica opperhoofd van het maagdenverdeelstation?

rechtvaardigerechter | 19-07-12 | 12:39

Iemand de link naar Rutger al gemaakt?
*iets met alles voor de kijkcijfers mompelt*

Teun van het Tuinpad | 19-07-12 | 12:39

@Reinaert | 19-07-12 | 12:37
Ja, maar jij vindt alles dat roodharig is goed :-)

Bart_Bart | 19-07-12 | 12:39

@Bart_Bart | 19-07-12 | 12:27

Gooi ik er een roodharige moslima tegenaan, gewoon omdat het kan: upload.wikimedia.org/wikipedia/commons... - maar dan wel een échte, al gooit ze dan niet met bommen en heeft ze de schurft aan moslimextremisten.

Uiterlijk zegt niet zo veel, waarvan akte.

Reinaert | 19-07-12 | 12:37

@cumshaft | 19-07-12 | 12:34
Het ligt wel vlakbij de staat Michigan.

Bart_Bart | 19-07-12 | 12:36

@StijlvolRechts | 19-07-12 | 12:27 - Dat schrijf je heel mooi... "Dat is het enige wat ik kan bedenken.". Die persoonlijke beperking zou je vaker moeten signaleren voor je hier onzin post.

XelaGBS | 19-07-12 | 12:36

Wat een raadsel, blank of geschminkt: het is gewoon een arabische albino.
Dat verklaart meteen de afwezigheid van een jurk, theedoek en haatbaard, want dat ziet er dan wel heel verdacht uit.

JanRap | 19-07-12 | 12:35

Che_cuevara | 19-07-12 | 12:22 |
Getuigenverklaringen icm bewakingsbeelden. Zo moeilijk is het niet hoor.

Superior Bastard | 19-07-12 | 12:35

@1st Male Lesbian | 19-07-12 | 12:32
Dat zeg jij.

De Stapel in mij zegt dat Adidas 1 op 1 verantwoordelijk is voor die daden, en dus verboden moet worden.

Bart_Bart | 19-07-12 | 12:34

net het filmpje gezien, heeft de vermoedelijke dader nu een shirt aan van de toronto maple leafs?

cumshaft | 19-07-12 | 12:34

Lol @ Netanyahu's voorbarige beschuldigingen.

Dikr | 19-07-12 | 12:33

(ow, mijn grap was al herhaaldelijk gemaakt zie ik nu)

Sjompie | 19-07-12 | 12:33

@ Bart_Bart | 19-07-12 | 12:31
Gewoon leanback, jwt. Zit lekker ontspannen tijdens het afgaan van de bom.

1st Male Lesbian | 19-07-12 | 12:32

Perzen, vooral zonder Turks bloed kunnen hoogblond zijn. Perzen en Europeanen hebben de zelfde voorouders, een pers is absoluut GEEN Arabier! Maar toch zou t me verbazen als t wel iemand uit het MO is.

Jackie Chiles | 19-07-12 | 12:32

Pubers kan je voor 70 maagden echt alles wijsmaken...

Sjompie | 19-07-12 | 12:32

Het valt trouwens op dat elke terrorist of haarproductsteeldief iets van Adidas draagt.

Bart_Bart | 19-07-12 | 12:31

@ sjollione | 19-07-12 | 12:28
Haha, lijkt er idd echt op.

1st Male Lesbian | 19-07-12 | 12:31

@Bart_Bart | 19-07-12 | 12:20
Bij een aanslag op joden is er bijna altijd sprake van jodenhaat of van een verschil van mening over het Palestijnenbeleid van Israël. De kans dat de dader een moslimextremist was is eveneens groot. Maar het hoeft dus niet. We zullen het pas weten als de aanslag wordt opgeëist. En dan nog kan, in deze vreemde wereld, een terreurorganisatie ten onrechte de aanslag opeisen.

Dmitri Dmitrievitsj | 19-07-12 | 12:31

Altijd gaat het over de angst van Moslimterroristen. Deze angst lijkt zich om te draaien, want westerlingen kunnen er blijkbaar ook wel wat van!

1st Male Lesbian | 19-07-12 | 12:30

Shaun White?!

sjollione | 19-07-12 | 12:28

Aan alle mensen die zich afvragen waarom hij verdacht is. Hij is waarschijnlijk ook omgekomen bij de aanslag en hij hoorde niet bij de bus met toeristen. Dat is het enige wat ik kan bedenken.

StijlvolRechts | 19-07-12 | 12:27

@Tommygunner | 19-07-12 | 12:26
Dan ben je die wel kwijt.

Che_cuevara | 19-07-12 | 12:26

@eerstneukendanpraten | 19-07-12 | 12:18
Ja, het is in ieder geval heel raar dat een blanke man zichzelf opblaast, zoals Bijthond aangeeft, tenminste als ie zich onder de doden bevindt. Het behoort in ieder geval niet tot de mindset van een Europeaan. Het kan natuurlijk ook nog een Europese convert zijn tot islam. Die zijn er, zie my brother the islamist of deze uitzending uit Duitsland:

mediathek.daserste.de/sendungen_a-z/79...

Kortom, er blijven nog heel veel vragen open.

La Bailaora | 19-07-12 | 12:26

Ik begrijp die zelfmoordterroristen nooit zo. Gooi gewoon alleen die rugzak naar binnen...

Tommygunner | 19-07-12 | 12:26

@Randvoorwaarde | 19-07-12 | 12:24
Zelfs voor de gein ga ik niet op fok kijken, Ik geloof je op je woord.

Che_cuevara | 19-07-12 | 12:26

misschien was het een van die lui uit Ritthem die op vakantie een beetje verder wilde hobbien.

141535979 | 19-07-12 | 12:25

Kan een video zijn van elk willekeurige... hoe kunnen wij er vanuit gaan dat dit ook de persoon is?
Daarbij, linkse fanatiekelingen spugen ook op Israel. Je moet voor de gein eens op Fok kijken hoe ze daar tekeer kunnen gaan.

Randvoorwaarde | 19-07-12 | 12:24

@Bijthond | 19-07-12 | 12:18
Is ie dood? Dat wist ik niet. Enfin, ook dan verandert dat het verhaal niet natuurlijk. Het is dus een blanke man waarvan we verder niet veel weten.

La Bailaora | 19-07-12 | 12:23

Het zal dan wel een kamper zijn geweest.

LibertasSimplex | 19-07-12 | 12:23

@cumshaft | 19-07-12 | 12:19

Ingehuurd door de Mossad? Om zichzelf op te blazen? Yeah. Sure. Dan mag ik hopen dat 'ie een flink voorschot op z'n nog te leveren werk gehad heeft want anders heeft 'ie er niet echt van kunnen genieten dunkt me.

*Uitzendbureau belt: "mag ik met spoed 12 bomgordeliers, is voor één dag"*

Reinaert | 19-07-12 | 12:23

Maar ik kan nergens vinden waarom ze nu juist deze er uit pikken.
Hij loopt wat heen en weer, ben je dan al verdacht?

Che_cuevara | 19-07-12 | 12:22

Een linkse lutser die zich door de islam heeft laten inpakken wellicht, zoals zijn socialistische voorlopers zich door Hitler lieten inpakken? Antisemitisme is erg populair bij minder begaafden.

lekker wijf | 19-07-12 | 12:22

H.A. Ram | 19-07-12 | 12:18 |
Inderdaad. Er moet minimaal een reis tussen "heen" en "weer" zitten.

Superior Bastard | 19-07-12 | 12:21

Pardon me, do you have any Grey Poupon?

Conan de Rabarber | 19-07-12 | 12:21

Doet het er toe wie het is? Je bent een lafbekje als je mensen vermoord.

@eerstneukendanpraten | 19-07-12 | 12:07
Probleem is dat niet-blanke zichzelf niet verlagen om zich om te schminken naar een blanke. Blanke mensjes daarentegen hebben geen moeite zich te scminken & verkleden als Neger, Mocro's of andere stereotypes om criminele activiteiten uit te voeren, Nieuwsitems genoeg.
Dus de kans dat een medewerker van de Iraanse geheime dienst is verwend in de kapsalon is verwaarloosbaar.

Horagha | 19-07-12 | 12:21

Hoe zien de kinderen van Duisenberg en van Bommel er eigenlijk uit ?...

MichieldeMuiter | 19-07-12 | 12:21

Dus omdat hij blank is en gekleed is als "skater" kan hij geen sympathisant van Hezbollah zijn? of zelfs een tot Hezbollah bekeerde overloper? Het is toch alleen maar mooi om zulke gasten in te zetten, dan lijkt het net alsof ze er niets mee te maken hebben. Het zal niet de eerste keer zijn. Maar dat het met religie en Jodenhaat te maken heeft staat zo vast als een huis.

StijlvolRechts | 19-07-12 | 12:21

@eerstneukendanpraten | 19-07-12 | 12:19
Ja, maar ik heb deze vorig jaar al eens gepost.
Dus ik was toch eerder.

Che_cuevara | 19-07-12 | 12:20

cumshaft | 19-07-12 | 12:19 | + 0 -

Dan hadden ze een meer 'herkenbare' moslim ingehuurd.

eerstneukendanpraten | 19-07-12 | 12:20

@Dmitri Dmitrievitsj | 19-07-12 | 12:14
Ik wilde net reageren! Namelijk dit:

Genoeg blanken die ook sympathiseren met Palestijnen en Israël diep haten. De dader had net zo goed Dries of Gretta geweest kunnen zijn.

Ik heb gister trouwens nog niemand de schuld gegeven, omdat het gissen was. En dat is het nog steeds. Toch acht ik de kans op een willekeurige 'Tristan' nog steeds klein.

Bart_Bart | 19-07-12 | 12:20

Che_cuevara | 19-07-12 | 12:14 | + 0 -

Die komt me bekend voor, ik zou maar gaan schuilen in je bunker als ik jou was...

eerstneukendanpraten | 19-07-12 | 12:19

Ik krijg de indruk dat het hier om een ontsnapte Brabander gaat.

lompe smurf | 19-07-12 | 12:19

zou me niet verbazen als ie ingehuurd is door mossad. want in november moet toch echt die oorlog tegen iran beginnen.

cumshaft | 19-07-12 | 12:19

Loop nooit heen en weer in een aankomst-of vertrekhal.

H.A. Ram | 19-07-12 | 12:18

Soort van Tristan dus, tenminste, dat wil men ons doen geloven...

Tommygunner | 19-07-12 | 12:18

La Bailaora | 19-07-12 | 12:14 | + 0 -

Mee eens! En gezien de reputatie van de Mossad zal het wel snel bekend zijn idd. Maar een Jodenhater moet het wel geweest zijn en jezelf opblazen om onschuldige slachtoffers te maken komt in een bepaalde etnische groep nogal frequent voor. De tijd zal het leren!

eerstneukendanpraten | 19-07-12 | 12:18

@La Bailaora | 19-07-12 | 12:14 | + 0

Gepakt is? Het was toch een zelfmoordterrorist?

Trouwens, die flauwe grappen zoals die linkjes naar die youtubefilmpjes hoeven van mij niet. Er staat al genoeg onzin op Geenstijl, zo'n onderwerp als dit kan toch wel even serieus gehouden worden?

Bijthond | 19-07-12 | 12:18

Ben wel benieuwd waarom ze denken dat het deze persoon is.

Mesmer | 19-07-12 | 12:17

Een linkse Breivik.

Superior Bastard | 19-07-12 | 12:17

Hmm. Hebben MvanBuuren en Kaan en nog wat van die mannen een alibi?

Jan Passant mk2 | 19-07-12 | 12:16

Gewoon een zwakbegaafde idioot. Aan de andere kant kan je zeggen iedereen die een (zelfmoord)aanslag pleegt is zwakbegaafd. Ongeacht religie en etnische afkomst.

deboerenlul | 19-07-12 | 12:16

Geen enkel probleem voor Israël en haar blinde volgelingen in het Westen. Ik ben benieuwd wat ze gaan verzinnen om de Iran claim alsnog te kunnen voeren.

XelaGBS | 19-07-12 | 12:16

@eerstneukendanpraten | 19-07-12 | 12:07
Het lijkt echt een blanke west Europeaan te zijn. Verder weten we nog niets natuurlijk, wie zitten er achter enz...

Dat kan men pas weer uitvinden als ie gepakt is en men de motieven c.q. contacten van de man ontrafelt. Misschien heeft ie een grote geldzak gekregen van een of obscure organisatie, misschien was het ultra-links die erg anti Israel zijn, misschien was de organisatie die hem betaalde idd. wel Iran/Hezbollah, of misschien wel de NAVO die een false flag operatie uitvoerde, of een Rus. Wie zal het zeggen.

Maar op de beelden te zien lijkt het mij een blanke man.

La Bailaora | 19-07-12 | 12:14

In Nederland kun je dan je door buitenlanderhaat bepaalde wereldbeeld redden door te roepen dat het dan wel een MOE-lander moet zijn.
Kom er maar in Bart_Bart.

Dmitri Dmitrievitsj | 19-07-12 | 12:14

Briljante viral van McDonalds

kleine roerganger | 19-07-12 | 12:13

Oh shit, zal je zien nu wordt ik dus standaard gecontroleerd bij luchthavens. Eigen schuld omdat ik iedere keer die Arabisch uitziende vriend moest uitlachen omdat hij altijd gecontroleerd werd

Idontgiveafunk | 19-07-12 | 12:13

Uiteindelijk was Dolf ook geen Iranees.

Ratzing. | 19-07-12 | 12:12

Panty's, pruik en make-up.

En de (loze) belofte van 72 maagden.

zeg maar jansen | 19-07-12 | 12:12

Terugkrabbelaars kom er maar in...

Ed41 | 19-07-12 | 12:11

@Absoluut niet waar | 19-07-12 | 12:07
Eerste dag op school en meteen "geslaagd".

Godsammekraken | 19-07-12 | 12:11

De vrienden van Israel moet je steeds verder zoeken. De vijanden die het land maakt kan je steeds dichter bij huis zoeken.

Andersom dag | 19-07-12 | 12:10

Dat hij in de hel oneindig lang pijn zal voelen... ook in zijn achterste. Mongool!

harry poster | 19-07-12 | 12:10

Rikketiktik | 19-07-12 | 12:07
Kut. En dan heb ik nog geen sluitend alibi ook nog.

Absoluut niet waar | 19-07-12 | 12:09

Wellicht ook zo'n sukkel die in het verhaal van die maagden gelooft.

rechtvaardigerechter | 19-07-12 | 12:09

Een dunne, gehersenspoelde junk?

Gash | 19-07-12 | 12:09

Het kan ook zijn dat persoon in kwestie niet wist dat zijn spullen vol zaten met explosieven.

Mokum Kosher | 19-07-12 | 12:08

Dat een jurk en een baard in de buurt van een touringcar vol Israeli's niet meer werkt hebben ze inmiddels wel begrepen ja. **Zucht..........**

Godsammekraken | 19-07-12 | 12:08

Wat een grote rugzak

MisterMossel | 19-07-12 | 12:07

Een echte ouderwetse brugklasser zo te zien?

Absoluut niet waar | 19-07-12 | 12:07

-weggejorist-

eerstneukendanpraten | 19-07-12 | 12:07

Wat een ontzettende lul. Tenminste, als voor een lul moet je nog als mens kwalificeren. Dat is dit stuk ellende niet waard.

gristen | 19-07-12 | 12:07

Witte benen icm een korte broek zijn bij voorbaat al verdacht.

Rikketiktik | 19-07-12 | 12:07

Ow, René Danen heeft z'n haren wel lang laten groeien, zeg.

Art Vandelay Ultor | 19-07-12 | 12:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken