
Geachte Hendrik Christiaan (Tristan) -edit, Wij hebben geconstateerd dat u uw reverse proxy dienst thepiratebay.se.coevoet.nl niet heeft beëindigd. Ik adviseer u de eerder genoemde vonnissen, waaronder de bijgevoegde, nog eens goed door te lezen. Zoals u zult concluderen stevent u af op een veroordeling in rechte indien u niet aan onze verzoeken voldoet. Indien u niet uiterlijk op 21 juni 2012 om 12:00 uur aan de aan u gerichte sommatie van 9 juni jl. heeft voldaan, zal BREIN zonder nadere berichtgeving een gerechtelijke procedure tegen u starten. Zoals reeds in de eerdere correspondentie aangegeven zullen de aanzienlijke kosten die hiermee gepaard gaan voor uw rekening zijn. Hoogachtend, mr B.R.J. van Ramshorst Advocaat Stichting BREIN.
Geachte mr B.R.J. van Ramshorst,
U heeft terecht geconstateerd dat ik de reverse proxy dienst niet beëindigd heb. Ga ik ook niet doen.
Bedankt verder voor de kennisgeving dat u wederom voornemens bent een ex-parte procedure te misbruiken. Getuigt er wel van wat voor ontzettende lafbek u bent. Dat gezegd hebbende; een uitspraak van de rechter zal ik bij zo'n procedure aan mijn spreekwoordelijke laars lappen. Gewoon omdat dat gestrooi met ex-parte bevelen een farce is en vanwege mijn persoonlijke aversie jegens Tim Kuik.
Hoogachtend,
Tristan -Edit
Mooi dit. De mensen staan anno 2012 nog
PAL tegen de smerige praktijken van Tim Kuik cum suis. Ex partes zijn het juridische equivalent van mortierbommen op begrafenisstoeten. Lang leve het internet.
FuckTimKuik.org
Reaguursels
InloggenIk zit hier op werk en ik klik op dat FuckTimKuik.org.
Mag niet!
"Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Proxy Avoidance"."
Plfpldl?!?
Dat mailtje is belaging. Artikel 285b Wetboek van Strafrecht. Er wordt gedreigd met kosten die voor jou rekening komen. Maar wat er niet bij staat is dat deze kosten pas voor je rekening komen als de rechter oordeelt in jou nadeel. En het gaat hier om een openproxy en niet om een torrentsite o.i.d. Openproxy is absoluut niet strafbaar. Hoogstens strijdig met het regelement van je provider. Maar zelfs dat valt nog te bezien. Netneutraliteit,.. ben benieuwd hoe ze dit dan gaan volhouden. LOL
Hoe zit het ook alweer met petities, burgeriniatief en 40.000 handtekeningen? Met de Pedopartij heeft men dat willen doen/gedaan, wellicht leuk om dit dan ook met het Brein van Tim (kut)Cuijk te doen? Petitie: verbod op alle activiteiten van Brein. Grond: het opleggen van internet censuur welke voor de oprichting van Brein nog niet bestond. Ik zet mijn handtekening direct.
-weggejorist-
Infeite zit brein gewoon te spammen.
tegeltjetegeltje | 02-07-12 | 16:48 | + 1 -
+1 voor jouw reactie.
Pas maar op Timmie, je moet mensen die Tristan heten niet kwaad maken.
Wel vreemd dat fucktimkuik.org nog niet gepakt is.
3 x raden van wie het domein is.
*hint*
centralops.net/co/
Ik vraag me dan tocb af
In eerdere berichtgeving is gewezen op een mogelijk onderonsje tussen Tim en de rechter in kwestie, is hiet dan niet mogelijk om de rechtbank te wraken zoals Bram in het Wilders proces proces deed naar aanleiding van dat etentje. Dan worden toekomstige zaken movelijk door een objectieve rechter afgehandeld.
Yo Ho, Yo Ho! A pirates life for me
Gisteren nog in 8 minuten een film van 1,5GB gedownload. Dankjewel PirateBaai
Ter info:
1. ex parte kan je tegen in beroep.
2. ex parte; eis is 'spoed' en 'indien uitstel onherstelbare schade' toe zou brengen aan IE-recht van eiser. Niet aan die eis voldaan? Dan ook geen ex parte.
3. Discussie bestaat over of 1019e Rv wel een juiste uitwerking is van richtlijn 2004/48/eg. De richtlijn spreekt over het 'zo nodig' niet horen van verweerder. Is het dus wel 'nodig', dan moeten ze je dus toch oproepen en kan je je zegje i.i.g. doen.
Ik ga zeau mijn download-schwanz weer eens in het vuige achterwerk van de heer Kuik cum suis steken om zo wat sappige en verse muziekjes te verkrijgen.
Hulde aan deze meneer. Waar kan ik storten om hem te ondersteunen?
barrymossel | 02-07-12 | 10:43
Het zal Timmah een worst zijn of het effect heeft of niet, zolang de zilverlingen van de industrie maar binnen blijven stromen.
Wat mij opvalt is dat www.fucktimkuik.org/ nog steeds niet is aangevallen door Timmeh, of dat ik daar in ieder geval nog niets van gehoord heb. Kan iemand daar iets meer over vertellen?
Er is een veel makkelijkere en eenvoudigere manier om The Pirate Bay te bereiken.
1. Download www.opera.com/browser/download/?os=win...
2. Start Opera op (belangrijk: Upgrade NIET naar Opera 12)
3. Zet Opera Turbo aan.
4. Ga naar thepiratebay.se/
En leef je uit.
Opera Turbo comprimeert de inhoud van websites, waardoor het surfen ook nog eens veel sneller gaat voor trage verbindingen.
-weggejorist-
Doc Damage | 02-07-12 | 13:54 |
Oh laat maar...
Waar staat de handleiding om zo'n proxy op te zetten. Heb nog een servertje over...
Corrupt zooitje daar bij dat brein .
-weggejorist-
Tim Kuik gaat volgende week proberen om het torrentje op het Binnenhof af te sluiten.
+ veel voor deze Tristan; een soort Che Guevara van de internetten.
www.thepiratebay.isoke.nl/ download lekker door... :)
@vannikname | 02-07-12 | 10:44 |
Tja, er zijn helaas ook reaguurders die inderdaad voor regeltjes zijn. Dit zijn er echter niet eens zo heel veel getuige de steun die een partij als de LP hier krijgt.
Leuk en aardig dat verzet tegen BREIN, is alleen maar toe te juichen. Het is verbazingwekkend dat zo'n "stichting" anno nu nog probeert om tegen de niet te stoppen vooruitgang te strijden. De nieuwe middelen zijn zeker niet lucratief genoeg voor die lui, die zelf helemaal niks toevoegen aan het creatieve proces.
Hun pogingen om dit soort sites neer te halen zijn natuurlijk vergeefs, want goede alternatieven zoals kat.ph duiken onherroepelijk op.
Hulde!! _0_ Tristan en TPB FTW! Brein mafia moet echt een x kappen. Ik stem Piratenpartij!
Hoe kan brein een buitenlandse site verbieden het verbod was toch op de Pirate Bay en niet op thepiratebay.se.coevoet.nl leg me dat maar eens uit hoe een stichting een buitenlandse site in het buitenland kan verbieden?
tim kuik, de meest gehate man van nederland. he misschien een leuke verkiezing houden?
@ Raffael77 | 02-07-12 | 11:28
De eerste regel van usenet: je praat niet over usenet. De tweede regel: zie regel 1..
Ik vrees voor Tristan dat de advocaten van Brein het hem nog lastig gaan maken. En als 16 jarige (???) zonder inkomen kun je wel denken dat ze niks kunnen maken als je "Fuck Tim" zegt maar de "tengels van het recht" zijn langer dan je denkt.
Tristan FTW!
@Thijzzz | 02-07-12 | 11:56
Ach kraken en donloaden het lijkt op elkaar.Dat huis is ook niet van de krakers maar ze gebruiken het lekker toch.
Waar kunnen we doneren aan Tristan -edit?
Hoe kan ik een donatie geven aan die Tristan? De held.
The Green*Machine | 02-07-12 | 10:42 | + 68
+1
Via welk gironummer kan ik Tristan een financieel hart onder de riem steken? I like this guy :)
Thijzzz | 02-07-12 | 11:56
Mede mogelijk gemaakt door de kraakbeweging
www.ravagedigitaal.org/2010/zeepkist22...
Met het toewijzen van die ex partes tegen proxies zou je rechters er haast van gaan verdenken leuke snoepreisjes te maken op kosten van BREIN. Ik zou niet willen beweren dat Nederlandse rechters corrupt zijn, maar soms lijkt het er met hun neiging aan de kant van de representanten van het grote geld te staan wel op.
@iedereen,
Let erop dat deze Tristan volgens zijn website connecties heeft met de krakersscene in Nijmegen.
Deze eindbaas is dus wellicht een ongewassen hippie, die gaat oplossen wat al de schreeuwende lullo's hier niet durven.... "Iemand zou dit", "iemand zou dat"...
Tristan mailt het gewoon.
Van een ongewassen kip kan Timmeh niet plukken.
Verzoek: Als Tristan het klaarspeelt, doneren we allemaal gul aan krakers, en niet alleen zeep en scheerschuim, en kopen we wat meer van die retedure gelukkige-kippen-fileetjes, en minder plofkip.
win-win.
Universal is de meest irritante. Die laten ook YouTube-accounts slopen als iemand iets van hun geldfabriekje aanbiedt.
Fuck. BMI moet EMI zijn....
IJStengel | 02-07-12 | 11:43 |
Alle majors (dus BMI, Sony BMG, Universal en Warner),
alle bij de NVPI aangesloten platenlabels (wat overigens deels wél een subsidieclubje is) en vrijwel alles wat bij de RIAA aangesloten zit.. En dan heb je nog het filmwereldje, waar ook weer van die organisaties voor zijn..
Maar een goede beginvuistregel is: als het bij de Free Record Shop te koop is, heeft het iets met Brein te maken.
@IJStengel | 02-07-12 | 11:43
Die lijst met bedrijven is te lang om te kopieren: www.anti-piracy.nl/aangeslotenen.php
IJStengel | 02-07-12 | 11:43 | + 0 -
Dan graag ook een van alle advertentieverkopers, breedbandproviders en downloadsites die miljoenen verdienen aan downloaden en de anti-Breinlobby steunen. Ik kak op Brein, maar die gasten spelen evengoed gore spelletjes.
Tim, de Ubersturmbahnfuhrer van de InternetGestapo. He, wacht even met die grote mond. Binnenkort verkiezingen en ik hoop dat en dan een paar in het circuit van 'ik verwen jou, verwen je straks ook mij' worden afgerekend. Oh nee, want dat is niet democratisch want de 'verkeerde' partij straks aan het bewind
Kan iemand een linkable webpagina maken met logo's van alle bedrijven en instanties die Brein vertegenwoordigd?
Dan weten we dat bijvoorbeeld Sony ons dit aan doet, en kunnen we als consument hiermee rekening houden bij komende aankopen.
Jammer dat ik niet op Tristan kan stemmen op 12 september. Oh, wacht!
Tja, en dit is leuk geprobeerd, maar het is gewoon een verkapte donatie aan Brein, die lekker hun advocaatjes bezig kunnen houden zo. Tenzij Tristan een paar miljoen op z'n bankrekening heeft staan om rechters te masseren, of een Van der Vlisje wil proberen, geef ik hem 0 kans. Gewoon omdat de uitspraak er ligt, de wetten niet veranderd zijn, en Brein dus een walkover heeft. Rechter ziet dit, drukt stempel erop, en klaar. Einde oefening, rekening die kant op, voor een paar duizend, en Timmetje weer helemaal happy. Schitterend. Echt waar.
OpperGek | 02-07-12 | 11:33 | + 0 -
Als je graag naar 3D kinderfilms kijkt waarin om de 5 minuten iets ontploft en geniet van de muzikale diepgang van Lady Gaga en de Black Eyed Peas hoef je je inderdaad geen zorgen te maken.
Absolute hero.
@Aiii | 02-07-12 | 11:29 |
Ik denk dat de donatie precies genoeg zal opbrengen zodat de 'dure' advocaat het voorblad van de fax kan lezen. Denk dat je heel wat meer geld nodig hebt tegen Brein :)
@pvpb | 02-07-12 | 11:15 | + 0 -
Ik beheer de centjes wil, ik ben ook toe aan een nieuw vliegtuig. Ik zie synergie voordelen.
@ pvpb | 02-07-12 | 11:15 |
Met handhaving van het auteursrecht hebben clubjes als Brein ook weinig te maken. Die zitten er allemaal ook alleen maar voor de centen, en laten dat graag zien:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/02/...
Dat hele wereldje stinkt geweldig, en de methoden die ze toepassen om gelijk te krijgen zijn af en toe bij de beesten af. Ze lopen constant te schreeuwen dat de industrie er onder lijdt, maar ondertussen worden er gewoon miljarden binnen gehaald. Als je iets maakt wat het volk aanspreekt verdien je goed geld, ongeacht piraterij.
@Aiii | 02-07-12 | 11:29
Dit dus. Geld inzamelen voor een procedure tegen die Breinlozen.
Beste GeenStijl,
Ik en vele medeinternetgebruikers zijn best bereid wat geld te doneren voor een goede (lees dus dure) advocaat die Brein aanklaagt voor dit soort praktijken, voor mijn part tot en met het Europees hof, omwille van een permanent vrij internet dat niet geteisterd wordt door particuliere stichtingen met teveel geld. Lijkt me een prima taak voor jullie, omdat we jullie wel met wat centjes vertrouwen voor de goede zaak. Maak eens dat dat gebeurd, kunnen jullie weer wat gratis promotie maken via nieuws- en krantenberichtjes en zo wat extra goodwill creëren onder de bevolking. Iedereen wint. Toch?
The Green*Machine | 02-07-12 | 11:17 | + 0 -
Klopt. Net zoals de nobele voorvechters van vrije informatie gefinancierd worden door breedbandboeren en de Kim Dot Coms van deze wereld die zich he-le-maal gek verdienen aan downloaden. En de internetburger laat zich lekker in de reedt naaien en misbruiken in dit spel.
Ik koop sowieso geen dvd's meer vanwege die achterlijke, niet doorspoelbare rukpromo'tjes van stichting brein. Als ik een film koop, wil ik film kijken. Menu --> start film --> kijken.
Deze meneer Tristan is waarachtig een held, al is het niet erg handig om te reageren om op de mail van dit mafiamaatje.
FTD werd uit de lucht gehaald juist omdat ze aangaven waar je het kon vinden, ik snap ook niet waarom mensen alles gratis willen, neem een payserver en lang leve newsgroups. Geen virussen, veiliger netwerk en complete bestanden en mis je wat dan kan je het repareren! Fuck BREIN die alleen werkt voor hoge bazen van Universal Music Group en verwanten maar juist niet voor de artiest.
Tristan heeft stap 1 gezet; de middelvinger tonen aan hen die dat toekomt. Hulde daarvoor.
Ik zou graag zien dat ook stap 2 volgt: het vervolgen van BREIN wegens juridische en financiële chantage, misbruik van rechtsmiddelen en eigenrichting. En er zijn vast nog wel wat rechtsregeltjes te vinden waarop deze entertainment-nsb'ers op te pakken zijn. Ze hebben zich namelijk aan de zelfde wetten te houden als iedere andere particulier, stichting of belangenvereniging.
Brein moet deaud! That's all!
waarom verbieden ze het eigenlijk ze zijn ze toch altijd 3 stappen voor die hackers
@pvpb | 02-07-12 | 11:15 | + 0 -
Dat is zeker waar, maar er wordt verkeerd geargumenteerd door BREIN. Het neigt naar het onethische, en dan kan je ze maar beter bestrijden.
Is Ramshorst soms een pseudoniem?
F1802 | 02-07-12 | 11:12 | + 0 -
Stichting Brein krijgt voor zover ik weet gelukkig geen belastingcenten, dat zou helemaal gestoord zijn. Ze krijgen hun centjes van grote bedrijven die films, muziek, games en zo verder maken en niet met hun tijd meegaan. Het internet en de mogelijkheid tot sharen/uploaden/downloaden is er nu al heel lang en nog proberen ze het via de rechter uit te vechten. Dat kost ze miljoenen, blijkbaar valt het wel mee met die winstderving.
@Oppergek: handhaving auteursrecht heeft daarentegen weer erg weinig met censuur te maken. Ik begrijp dat gratis en voor niets de vruchten van andermans werk plukken fijn is, maar dat noemen we elders ook diefstal. En hoewel hier het originele product niet verdwijnt, wordt wel de economische waarde van de inspanning uitgehold. Dat domme meelullen met die nerds begint echt ergerlijk te worden.
@ spooked | 02-07-12 | 10:56 |
Uiteindelijk is datgene wat de "gewone" burger als grootste groep mensen acceptabel vindt hetgene wat het belangrijkst is. Wat je ziet is een enorme weerstand van mensen tegen clubjes als Brein, tegen wetten die bepaalde vormen van censuur mogelijk maken (zoals het zomaar blokkeren van een website omdat een klein groepje mensen het niet aanstaat wat erop staat. En alleen maar omdat de oude bastions van de entertainment-industrie ze dat opdraagt, omdat diezelfde industrie niet om kan gaan met verandering en vernieuwing van het medialandschap en zich weigert aan te passen. Vooral omdat dat volk van mening is dat ze recht hebben op miljarden aan inkomsten voor iets wat als belangrijkste functie zou moeten hebben: "uiting van creativiteit".
Ik vind het volkomen normaal dat de artiest van een goed nummer geld verdient met zijn creatie, maar tegenwoordig zijn zowel artiesten als de mensen die hen vertegenwoordigen in de branche doorgeschoten. Alles draait alleen nog maar om het opstrijken van zo veel mogelijk geld. En dat is waar het volk zich momenteel tegen verzet.
Als we er werk van maken kunnen we genoeg lappen voor Mowsk.. Moskvo.. M0skivo... Bram.
edit fucktimkuik.bat
echo off
if BREIN 1 GOTO STERF
if BREIN 0 GOTO End
:STERF
msg timkuik@brein.nl "Sterf"
if BREIN 1 GOTO STERF
:End
edit autoexec.bat
fucktimkuik.bat
Dus stichting Brein gaat met onze belastingcenten ons eigen voordeel van downloaden aanpakken? Huh..., wat mis ik hier?
Geef me een bankrekening en ik doneer 10,- voor de kosten die ze maken in deze zaak. Is het sowieso geen goed idee om iets vanuit Geenstijl te organiseren waarmee we dit soort jongens kunnen helpen?
Leuk, maar ik hoop voor hem dat hij of reeds persoonlijk failliet is of dat hij beschikt over lotto miljoenen. Want dit gaat geld kosten natuurlijk. Brein heeft geld zat. Ik adviseer te verhuizen naar een vrijstaat en daar lekker proxies te draaien. Genoeg mensen die een paar euro willen doneren :)
Fuck Brein.
@Het DaanMannetje | 02-07-12 | 11:00 | + 0 -
Nope, het was gewoon een exacte kopie van een origineel. Zonder crack en zonder sleutel. Uiteraard de EULA van het bedrijf doorgenomen. Volgens dit bedrijf gaat het voornamelijk om de licentie.
Maar inderdaad volgens Brein ben ik een crimineel.
Volgens het bedrijf (eigenaar software) niet.
RAAR!
Nog een stukje duiding:
blog.iusmentis.com/2012/04/17/ex-parte...
Er wordt wel degelijk misbruik gemaakt van de ex-parte procedure, waarbij de aanklager een aanklacht indient en de rechter een uitspraak doet zonder de verweerder te horen of zelfs maar te zien in een rechtszaal. De drempel om zulke procedures in te zetten is normaal erg hoog en wordt alleen gebruikt om inbreuken op bepaalde rechten (zoals inderdaad auteursrecht) middels hoge dwangsommen te beeindigen. Grote corporaties, inderdaad degenen die achter Tim Kuik staan, maken er dankbaar gebruik van. Het gaat sneller dan een kort geding en de lastpost die inbreuk maakt wordt gedwongen direct te stoppen.
.
Maar daar komt het: iemand die linkt naar internetpagina's maakt geen inbreuk. Het is niet verboden om te linken, er is geen wet die het verbiedt. Het inzetten van de ex-parte procedure tegen mannen als Tristan is dus niet alleen onrechtmatig maar ook nog eens smerig, want grote corporaties kunnen de rechtszaken wel betalen en sturen jurisprudentie van zaken die ze gewonnen hebben (rechtbank Den Haag) naar andere proxyhouders om te dreigen met hoge rechtszaakkosten.
.
De rechter zit hier dus helemaal verkeerd en richt naar eigen analogie de wet in. De ex-parte procedure mag niet ingezet worden tegen tussenpersonen, toch gebeurt het. De rechter kiest hier dus overduidelijk voor de macht van grote bedrijven die bulken van het geld en legt dwangsommen van tienduizenden euro's op aan particulieren die een paar links op een pagina zetten, totaal niet proportioneel. Werkelijk een belachelijke situatie, en zeer doorzichtig. Rechters zijn blijkbaar helemaal niet onafhankelijk maar digibete ouwe lullo's die dit verschil niet snappen. --> www.google.nl/imgres?imgurl=http://www...
vannikname | 02-07-12 | 10:44 | + -4 -
U bedoelt zeker GS reaguurders zijn doorgaans erg tegen hypocrisie.
En o wat zal Kuik zweten. Dag spaarcentjes (van Tristan, een naam maakt meer kapot dan je lief is)!
@Kaas de Vies | 02-07-12 | 10:45
Waarschijnlijk bent u (volgens Brein dan) ook een vieze crimineel. Door te downloaden van TPB heeft u (waarschijnlijk) ook geupload. De software zelf is waarschijnlijk niet eens het probleem, maar heel misschien zat er ook een crack bij, en dat is natuurlijk heel erg fout...
@yamahaha | 02-07-12 | 10:58
En nog gefeli met je fipo over dit topic in het vorige topic!
eindbaas
zeg maar waar we kunnen doneren
Tristan mag dan een naam zijn die gekoppeld lijkt aan radicale personen, maar deze is dan wel weer positief radicaal! +100 voor jouw Tristan! en fuck Brein!
@ allen: Premature fipo's kun je natuurlijk alleen maar maken met een DeLorean! *Back to the Future torrent aanzwengelt*
Overigens, wat een bazenbrief!
Iedere keer dat stichting Brein in het nieuws is, kom ik op het idee om eens wat films te downloaden. Nu maar eens op zoek naar The Dictator.. Bedankt voor het linkje!
OpperGek | 02-07-12 | 10:46
'Censuur heeft weinig met regelgeving te maken' als dit de algemene opvatting is,dan in NL inderdaad reddeloos verloren.
Gelukkig woon ik in een vrij land met 'ongeregelde' toegang op internet.
wat een EINDBAAS
@VIBE | 02-07-12 | 10:41
Hier had de fipo van yamahaha moeten staan volgens mij!
Tristan -Edit, is dat de halfbroer van Kim Dotcom?
Erg fijn om te lezen dit.
Bonus kudo's voor Tristan.
Wat een rare achternaam trouwens, Edit.
*Lilly Allen - Fuck you opzet*
Het ergste is nog wel dat ze eigenlijk dreigen om je financieel uit te putten, ongeacht de uitslag van de rechter.
Niet het Nederlands recht, maar het recht van het meeste geld.
@Andersom dag | 02-07-12 | 10:45 | + 0 -
Klopt. Ik heb precies zo'n casus meegemaakt. Bek dicht. Geef ze geen munitie.
Wie gaat trouwens deze "opstandige" man helpen? Kan erg snel in de papieren lopen.
@ vannikname | 02-07-12 | 10:44 |
Censuur heeft weinig met regelgeving te maken. Alle redenen dus voor een staaltje burgerlijke ongehoorzaamheid.
Duidelijke taal, waar vindt je dat tegenwoordig nog?
Niet handig, het lucht wel op maar je moet gewoon niet reageren op mails van Brein. Een rechter kan dat in jouw nadeel gebruiken en nooit in jouw voordeel.
Mooi zo. Laat Timmetje maar eens zweten.
Fictief verhaal, gedachteexperiment:
Ik heb afgelopen weekend gebruik moeten maken van de diensten van piratebay aangezien een exclusieve server van een groot bedrijf niet benaderdaar was.
Ik heb alle licenties in mijn bezit alleen niet de 1-en en nullen. Ben ik in overtreding geweest?
De software zelf heb ik kunnen activeren met 1 van deze legale licenties.
Bullshit pratende
Repressieve
Eikel
Irrelevant
Naaikransje
GS reaguurders zijn doorgaans erg voor regelgeving. Zie een minister die iets doet wat niet mag. Dus het lijkt me sterk dat er een reactie onder deze lijn komt te staan waarin Tristan-Edit in het gelijk gesteld zal worden.... We zijn benieuwd!!! (of zullen er dan toch twee maten zijn)
Lol @ zuig-pic in mailtje.
Ik wens ze veel succes bij Brein. Laatste keer dat ik checkte was linken naar linkjes niet strafbaar. Wat ik echter wel vrees is dat de geringe kennis van de rechters met betrekking tot hedendaagse technologie roet in het eten kan gooien. Helaas..
Overigens voorspel ik straks een nieuw Brein-topic. Als 'ie af is.
yamahaha | 02-07-12 | 09:41
Kan ik u ook inhuren?
Timmeh en zijn afpersings-quangootje. Hard schreeuwen maar stiekem kansloos als ik het goed begrijp.
webwereld.nl/nieuws/110102/ex-parte-ve...
In je gezicht, brein(lozen)!
Heerlijk dit. Wanneer heeft Timmeh nu eindelijk eens door dat ze het niet gaan redden...
@ yamahaha,
U heeft een vooruitziende blik!
Geweldig!
Hulde voor Tristan! Kunnen we ergens doneren zodat hij de rechtskosten kan betalen? Dit zijn nog eens goede doelen!
Hoe kan ik een donatie geven aan die Tristan? De held.
Geenstijl redactie in CC altijd +1
-weggejorist-
REAGEER OOK