achtergrond

Geenstijl

Leger van de Heer rekruteert kindsoldaten in 050

aanvalluuuuuuuuuuuuuuh.jpg[Enge hijgerige stem:] Ghallo, goddeloze kindertjes op de Grote Markt van Groningen. Hebben jullie Jezus al in je hartje? Je hart is namelijk net een huisje, waar het gezellig is. Maar het is er nog zo donker, er is iets wat er mist. Weten jullie dat in het huis van de Vader altijd licht brandt? Jezus klopt aan de deur van jouw hartje en jij moet hem binnen laten. Dan komt alles goed. Dan gaat het licht aan in je hart. Weet je wel dat je lichaam een tempel van God is [giggidy giggidy]? Houden jullie je lichaam wel rein? Vrij van zonde? Alleen dan wil Jezus je helpen. Jezus houdt van jullie. Jezus ja, dat is een man van 33 jaar die zegt dat hij God is en graag kinderen bij zich wil laten komen. En elke keer als je zegt dat je niet in Hem gelooft, voelt Hij weer opnieuw de pijn die Hij voelde toen Hij voor jou aan het kruis ging. Dat deed Hij uit liefde, voor jou alleen. Al die pijn. Want Hij wil je beschermen. En troosten. Heel veel troosten. Bijvoorbeeld wanneer je erg verdrietig bent omdat je oma dood gaat doordat jij te weinig bidt en in de Bijbel leest. Of wanneer je je eenzaam voelt als je ouders gaan scheiden omdat zij de liefde van God niet kennen. Of bijvoorbeeld als je gepest wordt op school, dat is dan de duivel die jou tegenwerkt. Maar Jezus beschermt je tegen de duivel! Als jij tot Jezus bidt, komt alles goed. Bidden helpt. En als bidden niet helpt, geloof je eigenlijk te weinig in God. Dus als jij nu je oogjes sluit [hijg] dan leg ik mijn handen op je hoofd [hijg hijg] en zullen we fluisterend [hijg hijg hijg] Zijn Naam aanroepen. Als jullie met mij meegaan, krijgen jullie 72 eierballen. Allemaal. Foto's. Grote Markt, Groningen.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.